---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ

استخدام استانداری لرستان وپیگیری آن

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ

وعده‌ تکراری: استخدام‌های استانداری لرستان تا پایان سال جاری جذب می‌شوند

یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳،

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: استخدام‌ها‌ی استانداری لرستان تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.


به گزارش یافته به نقل از موج، علی کورانی‌فر با بیان این که دغدغه مهم مدیریت ارشد استان بیکاری جوانان است گفت: رشد بیکاری در شرایط کنونی مهم‌ترین چالش پیش روی مدیریت ارشد استان است.

وی اشاره به لغو مصوبه استخدامی مهرآفرین از سوی مجلس گفت: اکنون این مشکل وجود دارد که افراد متقاضی در این راستا بلاتکلیف بوده و باید بتوانیم مشکل آن‌ها را حل و فصل کنیم تا حقوقی از کسی ضایع نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با بیان این‌که مجوز آزمون استخدامی استانداری لرستان جزء مجوزهای طرح مهرآفرین نیست گفت: بحث آغاز به‌کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پی‌گیر حل مشکل این افراد هستیم.

کورانی‌فر با تاکید بر این که قطعاً موضوع استخدام‌ها به زودی سر و سامان می‌یابد افزود: در برخی موارد که آزمون برگزار و منجر به حکم استخدام شده است دولت خود را موظف به اجرای آن می‌داند و دخل و تصرفی در آن نخواهد کرد.

این مقام مسوول درادامه با بیان این که استخدام‌ها‌ی استانداری لرستان تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می‌شوند، افزود: بیش از 90 درصد ارباب رجوع‌های استانداری لرستان مربوط به بحث بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال است.

وی تغییر فرهنگ را از جمله مهم‌ترین راه‌های برون رفت از مشکل بی‌کاری در استان دانست و افزود: متاسفانه آن‌چه در ذهن اکثر جویندگان کار وجود دارد این است که هر فرد تحصیل‌کرده و با سواد باید در یک اداره دولتی برای خود میز و صندلی داشته باشد‌؛ این در حالی است که دولت ظرفیت مشخصی دارد و حتی اگر همه نیروهای خود را هم جای‌گزین کند برای این همه نیروی بیکار جای خالی وجود نخواهد داشت.

______________________

در این که موضوع استخدام این افراد مربوط به دولت قبل است شکی نیست، اما معاون محترم استاندار طی 7 ماه‌ اخیر 4 بار وعده جذب این افراد را داده که تا کنون عملی نشده است:

10 دی 1392: معاون استاندار: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان نگران نباشند!

30 دی 1392: شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی استانداری لرستان تا پایان سال جذب می‌شوند

26 اسفند 1392: راه‌کارهای جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان بررسی می‌شود

 

 

18خرداد93-رئیس مجمع نمایندگان لرستان از بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، ابراهیم آقامحمدی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بلاتکلیفی قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان گفت: زمانی که دولت قبلی دست استانداری‌ها را برای استخدام باز کرد، استانداری لرستان خوب عمل نکرد. سهمیه استان ما 1500 نفر بود که با برگزاری جلسات و پیگیریهای مستمر آن را به 3000 نفر افزایش دادیم اما متأسفانه این فرصت به راحتی از دست رفت.

وی ادامه داد: با دکتر عزیزی معاون وقت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در این زمینه جلسه داشتم که همان جا به استانداری لرستان زنگ زد و حتی حاضر بود این تعداد به 5000 نفر برسد اما دوستان در استانداری اعلام کردند 3000 نفر کافی است و این مجوز گرفته شد اما باز هم استانداری تعلل کرد و در جذب این تعداد نیرو نیز موفق نبود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: 30 فروردین سال قبل برای جذب 1000 نفر آزمون برگزار شد که بعد از آن دیگر پیگیری نشد تا دولت جدید روی کار آمد و جذب نیرو را متوقف کرد و قبول شدگان همچنان بلاتکلیف هستند با این حال ما پیگیریم و حتی در نطق میان دستور در این خصوص به دولت تذکر دادم.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تأکید بر اینکه تعلل استانداری ضایعهای بود، یادآور شد: با راهاندازی کامل مجتمع کشت و صنعت خرمآباد 4000 نیرو جذب میشود و این در حالیست که به راحتی استخدام 3000 نفر در ادارات استان از دست رفت. برخی آقایان آن زمان آزمون شخصی گرفته و بستگان خود را مشغول به کار کردند و رفتند اما بچههای مردم هنوز در بلاتکلیفی بهسر میبرند.

وی با بیان اینکه بیکاری در لرستان نسبت به سایر استانها وحشتناک فاصله ایجاد شده، تصریح کرد: در آماری که من گرفتهام 500 هزار نفر بیکار در استان وجود دارد که 160 هزار نفر از آنان دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس هستند و 40 درصد این جمعیت بیکار در مرکز استان قرار دارند. تلاش میکنیم درصد بیکاری در لرستان کمتر شود که چند پروژه مهم داریم و امیدوار شدهایم که نمونهاش کشت و صنعت است.

آقامحمدی تأکید کرد: با تعیین تکلیف کشت و صنعت به اعتماد به نفس رسیدهایم که میشود هم امکانات تعطیل شدهرا دوباره احیا کرد و هم امکان جدید گرفت، هرچند گرفتن آن از دولت بسیار سخت است. میخواهیم از این وضعیت بن بست بیرون بیاییم که با آمدن چندین سرمایهگذار خارجی امیدوار شدهایم
 نماینده مردم دورود و ازنا:وضعیت استخدام‌های استانداری لرستان به‌زودی مشخص می‌شود‌
خبر 7خرداد93-نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: تعیین تکلیف استخدام نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی استانداری یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های اصلی مردم است که در صورت بررسی شرایط و تأمین اعتبار لازم به‌زودی وضعیت این نیروها مشخص می‌شود.
عباس قائدرحمت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دورود، با اشاره به وضعیت نامشخص استخدام‌های استانداری لرستان اظهار کرد: مشکل استخدام در استانداری تنها مربوط با استانداری استان لرستان نیست بلکه در سایر استان‌های کشور نیز آزمون‌های استخدامی در استانداری برگزار شده است و وضعیت بکارگیری افراد پذیرفته شده در آزمون در این استان ها شبیه به لرستان است.
وی افزود: آزمون استخدامی استانداری لرستان در دولت گذشته انجام گرفت که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتقال دولت به هیئت جدید تغییراتی در برخی از دستگاه های اجرائی کشور صورت پذیرفت.
نماینده مردم دورود در مجلس تصریح کرد: در دولت جدید تصمیم بر این شد که با بررسی مجدد وضعیت نیروهای پذیرفته شده در آزمون با رعایت قانون استخدام دولتی در کشور و در صورت تأمین اعتبار برای بکارگیری این افراد کار استخدام آن‌ها انجام شود.
وی بیان کرد: در راستای تعیین وضعیت این نیروهای استخدامی در استانداری لرستان تاکنون پیگیری‌های زیاد و مجدانه ای را از طریق آقایان نوبخت، عسگری آزاد و تاجیک انجام داده‌ایم که مجددا پیگیری‌هایی در این زمینه انجام می‌دهیم.
قائد رحمت اظهار کرد: تعیین تکلیف استخدام‌های استانداری به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است و در این زمینه و همچنین در زمینه جذب نیروهای شرکتی آموزش و پرورش درخواست های بسیاری از ما داشته‌اند که با پیگیری‌های جدی در صدد به نتیجه رساندن این بحث‌ها در سطح استان هستیم.
وی افزود: در راستای پیگیری‌های مجدد در این زمینه, در هفته آینده با دکتر نوبخت ملاقات حضوری و خصوصی برگزار می‌کنم تا به نتایج مشخص و مطلوبی در بحث استخدام‌های لرستان دست پیدا کنیم.

 
خبر2 اردیبهشت 92- خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم.

علی کورانی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پیگیر حل مشکل این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه مجوز آزمون استخدامی استانداری لرستان جزء مجوزهای طرح مهرآفرین نیست که دولت روی آن حرف دارد، یادآور شد: این استخدامی به استناد مجوز برنامه پنجم توسعه کشور گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: در این راستا تاکنون پیگیریهای جدی انجام و حتی موضوع در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور نیز مطرح شد.

کورانی فر با بیان اینکه قرار شده است هیئتی برای بررسی موضوع به لرستان اعزام و راهکاری در این زمینه اتخاذ شود، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که مشکل را از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور حل کنیم و تاکنون رایزنی هایی با آقای نوبخت نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل برای جذب این افراد و آغاز به کار آنها بحث بودجه است، افزود: باید اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق این افراد در بودجه لحاظ شود.

کورانی فر با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان دو بخش هستند، افزود: بخشی از این افراد پذیرفته شده دستگاههایی هستند که بودجه استانی داشته و بخشی دیگر مربوط به دستگاههایی که دارای بودجه ملی هستند.

وی ادامه داد: تعدادی از پذیرفته شدگان این آزمون مربوط به دستگاههایی بوده که دارای بودجه استانی هستند که این افراد مشغول به کار شده اند و حدود 500 نفر باقی مانده که باید تعیین تکلیف شوند.


خبر12اردیبهشت92-امام جمعه موقت خرم‌آباد:وضعیت استخدام‌ها در لرستان نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن گرامیداشت ماه رجب به بحث برخی استخدام‌ها در ادارات انتقاد کرد و گفت: در رابطه با استخدام‌هایی که در ادارات لرستان صورت می‌گیرد انتقاد داریم زیرا این استخدام‌ها باید به صورت قانونی انجام گیرد.

وی با انتقاد از صدا و سیما مرکز لرستان گفت: هرگاه در تریبون نماز جمعه خرم‌آباد مسائل و مشکلات این شهرستان را بیان می‌کنیم؛ صدا و سیما آن را سانسور می‌کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان داشت: مردم از وضعیت استخدام‌های فعلی ناراضی هستند زیرا هر گروهی از مسئولان که جابجا می شوند تیم‌های خود را استخدام و از تیم‌های قبلی استفاده نمی‌شود.

متقی‌نیا با اشاره به اینکه با استخدام افراد بیکار مشکل نداریم یادآور شد: استخدام‌ها باید روال قانونی خود را طی کنند و هر کسی که توانایی و حق استخدامی را دارد در دستگاه‌های دولتی به کار گرفته شود.

وی از دستگاه‌‌های نظارتی استان خواست این موضوع را به جد پیگیری کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به بحث تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین راه برای بی‌اثر و کم‌اثر کردن تحریم‌ها تکیه بر توان خودی است.

متقی‌نیا تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در آینده تحریم‌ها را ریشه‌کنیم باید راه درون‌زایی و برون‌گرایی را پیش ببریم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به روز کارگر اشاره کرد و گفت: متاسفانه استان لرستان رتبه نخست بیکاری کشور را دارا است که باید در این زمینه مسئولان به جد پای کار بیایند.

وی یادآور شد: جمع زیادی از کارگران فصلی استان لرستان فاقد هر گونه بیمه هستند انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نسبت به بیمه کارگران به ویژه کارگران فصلی اقدام کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: دست توانمند هر معلم چشم‌انداز آینده هر ملتی را مشخص می‌کند.

وی اضافه کرد: شهید مطهری دارای ویژگی‌های همچون آزاداندیشی، پرکاری علمی، مبارزه با ریاکاری و دورویی، خلوص نیت، معنویت و... بوده است.

متقی‌نیا گفت: شهید مطهری اسلام ناب را معرفی کرد، وی وظیفه معلمان را در سال اقتصاد و فرهنگ مهم برشمرد و یادآور شد در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده است وظیفه معلمان مهم و سنگین است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان داشت: انتظار همه مردم از معلمان این است که مسئله شاگردپروری را در راس کارهای خود قرار دهند.

وی ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رجب تصریح کرد: باید از این ماه هم برای دنیا و هم برای آخرت بهترین استفاده را ببریم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه سالروز شهادت امام هادی(ع) را تسلیت گفت و روز عقیدتی سیاسی و سالروز بسیج سازندگی را در کشور گرامیداشت.

نظرات  (۲۰۱)

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۲ به امید از راه و شهرسازی همدان
سلام،کدها که هنوز صادر نشده،فقط ابلاغ شروع بکار زدن،من مدرکم کارشناسی هست،از لحاظ حقوقی هم برای بچه هایی که چند ساله مشغولند تو سال ۹۳ حقوقشون حدود یک میلیون بوده البته به گفته خودشون.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۵ به جناب مدیر
سلام
جناب مدیر این صفحه استان لرستان حسابی سنگین شده
لطف کنید یه صفحه جدد بدون اون خبرهای قدیمی برا استان لرستان درست کنید ممنون
پاسخ:
مدیرسایت : چشم
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۷ امید به راه و شهرسازی
سلام. تبریک میگم برا شروع بکارتون.
الان که ابلاغ براتون زدن، کد مستخدمی هم دارین یا فعلا شروع بکار کردین تا بعدا کد مستخدمی براتون بگیرن؟
حقوقش مگه چقدره؟ ببخشید مدرکتون چی هست (کارشناسی یا کارشناسی ارشد)؟

تشکرازاطلاع رسانی دوستان این تلاش شما شایسته تقدیرهست
به نقل از آقای آذربختی :

حکم های شما  از تاریخ  یک یک  زده شده است  و روی میز است (خوب شد نگفته زیر میز است) و باید منتظر نامه تامیناعتبار قطعی و کد پرسنلی باشید .

--------
امروز خانم بیرانوند و آقای آذر بختی تهران تشریف داشتن و امکان اینکه فردا خرم اباد باشن خیلی ضعیفه از این رو گردهامایی به روز شنبه و یا دوشنبه  افتاد که انشاءالله تا آون رو خبرش رو خواهیم داد
من الله التوفیق
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۵ خبر-------------------مهم -----آخرین خبر ----------
با سلام

بعلت اینکه سرکارخانم بیرانوند و آقای آذربختی  برای روشن شدن مفاد نامه ارسالی از تهران  به  تهران سفر کردن  ، گرد همایی فردا صبح لغو شد ، دوستان توجه بفرمایند انشاءالله  همین گردهمایی روز شنبه یا دوشنبه هفته آینده برگزار میشه ، انشاءالله  این دو مسئول محترم با دستانی پر از سفر برگردن که اگه تا شنبه برگشتن حتما آخرین خبرش اینجا درج خواهد شد.در غیر اینصورت روز شنبه به صورت انفرادی و روز دوشنبه بصورت گروهی(روز ملاقات عمومی آقای کورانی فر و خانم بیرانوند ) به استانداری مراجعه می کنیم
ممنون از دوستانی که اعلام آمادگی کردند
با تشکر فراوان
تشکرازاطلاع رسانی دوستان این تلاش شما شایسته تقدیراست
فردا رفتن به استانداری پابرجاهست یالغو شده اطلاع رسانی کنید
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۶ مهم -----آخرین خبر ----------
با سلام

بعلت اینکه سرکارخانم بیرانوند و آقای آذربختی  برای روشن شدن مفاد نامه ارسالی از تهران  به  تهران سفر کردن  ، گرد همایی فردا صبح لغو شد ، دوستان توجه بفرمایند انشاءالله  همین گردهمایی روز شنبه یا دوشنبه هفته آینده برگزار میشه ، انشاءالله  این دو مسئول محترم با دستانی پر از سفر برگردن که اگه تا شنبه برگشتن حتما آخرین خبرش اینجا درج خواهد شد.در غیر اینصورت روز شنبه به صورت انفرادی و روز دوشنبه بصورت گروهی(روز ملاقات عمومی آقای کورانی فر و خانم بیرانوند ) به استانداری مراجعه می کنیم
ممنون از دوستانی که اعلام آمادگی کردند
با تشکر فراوان
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۶ به امید از راه و شهرسازی همدان
سلام،ما ابلاغ شروع بکارمون از ۱۵ فروردینه،الان شروع بکار کردیم،راستی شما هم خبردار شدی حقوق راه و شهرسازی پایینه؟
با سلام
فردا ساعت 9:30  پارک  جلوی استانداری استان لرستان منتظر دوستان هستیم
-
قابل توجه کساییکه می گفتن  گروه بازی در نیارید
اینهم اطلاع رسانی
وقت خوش
همه دوستانی که برا  اینده شون نگران هستن می تونن بیان -
فقط اداراتی که نرفتن سرکار بیان چون یهویی طرف نگه فلان اداره رفتن سر کار ضایع بازی در بیاد

دوستان دارن رو ساعت حضور  صحبت می کنن خبری شد تا آخر شب حتما  اینجا کامنت میذاریم
بچه های دیگرادارت هم میتونن بیان یافقط قبول شدگان استانداری
سلام  دوستان استانداری

احتمالا فردا می ریم استانداری  دوستانی که می تونن بیان پیام بذارن

ساعت دقیقاش رو  اینجا اعلام می کنیم
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۸ به نقل از خانم بیرانوند
با سلام ...معذرت می خوام این کامنت رو میذارم - اما دونستنش بهتره -
تا تیرماه احتمالا 90 درصد کد استخدامی صادر خواهد شد!
-
به نقل آذر بخت :
اداراتی که رفتن  سرکار ریسک کردن !! بنده این ریسک رو انجام نمیدم
تا کد مستخدمی نیاد ادارات تابع استانداری دعوت بکار نمیشن
===============

با سلام اداره ارشاد لرستان هم  فرستادنشون ادارهاشون
سلام به دوستمون از  راه و شهرسازی(فرمودین از من تعهد 10 ساله گرفتن).
بنده از راه و شهرسازی همدان هستم. از ماهم تعهد 10 ساله گرفتن.
راستی بهتون نگفتن شروع بکارتون کی هست؟
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۱۹ اداره کار، بهزیستی، منابع طبیعی
سلام
ما هم به لطف خدا داریم مشرف میشیم اداره.
انشاءالله روزی همه بشه.
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۵ علییییییییییییییی
ما اداره ورزشی ها 15 فروردین شروع به کار کردیم. انشالله شما هم زودتر کارتون درست بشه
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۲ راه و شهرسازی
سلام،اداره راه و شهرسازی از من تعهد ۱۰ ساله گرفت،بچه های اداره راه،شما هم تعهدتون ۱۰ ساله بود؟
خدا رو شکر مثل اینکه کار ما هم کم کم داره درست میشه
سلام قبول شدگان اداره تعاون کارورفاه اجتماعی برای گرفتن نامه سوپیشینه وپزشکی به اداره کل مراجعه کنند
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۸ به سمیرا خانم ( بیکار چشم انتظار)
سلام به همه

سرگار خانم سمیرا......
لطف بفرما  ملت رو شیر نفرما..........

بذار ببینیم چه میشه توی این هفته
بعد بیا ملت را ...کن و خودتن هم تشریف نیار
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۷ به بیکار چشم انتظار
به بیکار چشم انتظار
تازه آخر اسفند بودجه تصویب شد و بودجه استخدامیها توش در نظر گرفته شد. شما انتظار دارید که آخر اسفند یا تعطیلات فروردین برید سرکار؟؟؟
اینجا ایرانه خوب طبعاً طول میکشه و لزومی نداره همه ادارات همه استانها با هم شروع به کار بزنن. طبق روال عادی واسه هر کاری تو این سطح شما لاقل سه ماه رو در نظر بگیرید که ادارات استانهای کشور کم کم شروع کنن به دعوت پس تا خرداد ماه چیز عجیبی نیست که آیه یاس میخونید.
کمااینکه ظرف همین یک ماه اخیر هم چندجایی شروع به کار کردن و باقی هم کم کم درست میشه.

البته اونایی که هنوز مصاحبه نرفتن یا گزینش نشدن و پزشکی و سوءپیشینه و تعهد و .. که اصلا عجله نکنن. چون همون گزیش چندماهی وقت میگیره و به حرف یک عده که میگن یک هفته ای گزینش میشید اعتماد نکنید.
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۶ بیکار چشم انتظار
سلام بچه ها به خدا همه سر کاریم وعده ها همه الکیه چون کسی نیست به دادمون برسه دو ساله دولت میگه استخدام شما غیرقانونیه و هی گناه رو میندازه گردن دولت قبل و داخل استان خودمون هم وعده آینده میدن.یه بار پاشید جدی بریم جلوی استانداری یه اعتراض جدی بکنیم تا استاندار حساب کار دستش بیاد...مسخره کردن مارو.خودشون که بچه بیکار ندارن که بفهمن بیکاری و بدبختی و بیکاری چیه......
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۳ انتظار به سحر
من برای شهرستان دورود هستم
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۸ موعود به انتظار
/سلام حرف شما درسته ما هم با خانم صارمی صحبت کردیم، موفق باشید
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۶ سحر به انتظار
سلام از کدوم شهر هستید
باسلام.بنده روز سه شنبه بابهزیستی تماس گرفتم.گفتن خانم صارمی گفته بهشون بگین شنبه محل کاری که قبول شدین حاضر باشین خودتونو به ریس اداره معرفی کنید.ومنتظر تماس نباشید
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۵۵ موعود به سحر
>سلام از بروجر م خودم زنگ زدم بارها وصل نکردن کارگزینی بهزیستی استان،بعد از طریق یکی از کارمندان جلوی خودم زنگ زد بهش گفتن

سلام موعود کدوم شهر هستی

سلام به گفته کارگزینی بهزیستی ‏۱٥ تماس بگیرن و تقسیم بچه ها به قسمتهای مختلف بهزیستی انجام گرفته
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۹ به جناب بابا امیر
این قسمتت کامنتت جالب بود
"" همه پذیرفته شدگان این آزمون به نحوی از انحاء پیگیر بودن و کم کاری نکردن و اگرهم قصور کردن باز هم به خودشون مربوطه و حال که کارها داره رو روال میفته هیچ کس نمیتونه بر دیگری منت گذاری کنه حتی اون بزرگوار معلول...""

میدونی چه وقتی این قسمت کامنتت صحیح می بود که طی این مدت  هیچ وقت نمی پرسیدی "چه خبر؟"
اگر این سوال رو نپرسیده  بودی و یا به این سایت سر نمی زدی برای کسب خبر و میذاشتی  خبرها از طریق کارکزینی ادارتون بهت می رسید اونوقت  حق دارید بگید که کسی منتی بر شما ندارد !

اما 
الان خیلی این صحبت شما جای اشکال داره چون شما بارها و بارها از طرق مختلفی که اون چهل نفر استان لرستان(نه یه اداره خاص  چهل نفر از پانصد نفر  و  600  نفر  کل کشور از 20000 نفر ) کسب خیر می کردید و زنگ هشدار می شنیدید  مطمئن باش حسابی مدیون هستی ، چه بخوای چه نخوای! این دوستان پیگیر انگشت شمار این قدر مرد بودن که واسه همین قضیه کارگزینی برن زیر سوال ولی شما رو  مطلع کنن ، بعد شما بگی نه منتی نیست
اگر خبرتون نمی کردن شاید اخرای هفته بعد هم نمی رفتید سراغ کارهاتون و یه کمی از استرستون کم بشه

وجدان محکمه ایی است که قاضی نمی خواد اگه دردتون اومد به خودت افتخار کرد اگه احساس لاقیدی کردی یه فکر کوچولو بکن
متاسفانه و بدبختانه تمام زندگی یه کار گروهی هست، متاسفم که زندگی اجتماعی هستش و ازاین که آدم ها سوار قایقی مجبور میشن  سوار قایقی میشن  که توی انتخاب اون کمترین شانس رودارن متاسفم .

با عرض یه مثال تموم کنم :
یه تیم فوتبال اگر اداغم شده باشه از تیم بارسلونا  و رئال مادرید ولی هم دلی نداشته باشن  و لاقید باشن  میشه  بازی اسپانیا و هلند !!!!!!!


این هفتاد نفر  استانداری باید اول بهمن می رفتن سرکار ، زودتر از سایر ادارت ، حالا باید بشینن تا تک تک ادارت تشریف ببرن سر کارشون (نوش جونشون) و ما بشینیم ببینم  کی کد استخدامی مون زده میشه  و فلان مسئول مجبور میشه حکم هامون رو امضا کنه

به قول دوستمون 
فردا یا شش ماه دیگه............................


۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۷ به جناب بابا امیر
در جواب شما عرض کنم :

مراجعه کنید به آخرین کامنتی که گذاشتم !

اما
الحمدالله باعث شد  شخصا من بعد منافع شخصی رو از منافع گروه  جدا کنم، همون کاری  خیلی ها کردن.....

به نظرتون چرا یه نفر از دوستان باید مورد توبیخ کارگزینی قرار بگیره که چرا ملت رو  دعوت کرده (متاسفانه همین دیروز اولین منفی اسخدامیش رو خورد) و کسی هم نگفته بود بهش دستت درد نکنه!!
اونایی که وایبر دارن مییتونن برن ببینن اصل خبر رو .............

گذشت  و چون درسی برای فردا می شود خیالی نیست
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۳ آخرین کامنت بابای امیر
مدیر محترم وبلاگ و نمایندگان عزیز خداوند انشالله بهتون عزت و آبرو بده، زبان واسه تشکر از شما قاصر هست.
بچه های پیگیر و دوستان بزرگوار خسته نباشین و خدا قوت، انشالله که بزودی همه مشغول بکار بشن و مشکل سایر استانها هم حل بشه.
و اما جناب سعید:
باعث افتخار بنده هست که با بسیاری از دوستان و از جمله شما توی این قایق استخدامی همسفر بودم و این رو از اقبال خوب خودم میدونم و نه از بد روزگار.
با تاسف من بخاطر یک مشکل خاص (که لازم به ذکر نمیدونم) تهران نرفتم ولی خوشبختانه بطوری رفتار کردم که الان حداقل از وجدان خودم شرمنده نباشم و از همه بزگوارانی که زحمت رفتن به تهران رو کشیدن ممنونم و بهترین آرزوها رو براشون دارم و باید عرض کنم که بنده دست اون عزیز معلول کرمانی رو میبوسم و چادر اون خواهران عزیز خوزستانی رو هم همچنین و براشون آرزوی زندگی با عزت و آبرو و سلامتی میکنم و البته مرام بزرگانی که قصد داشتن واسه مطالبه حقشون برن تهران ولی کرایه اتوبوس و خرج سفر رو نداشتن ، تحسین میکنم.
متاسفانه بنده واتس اپ و وایبر و امثالهم ندارم و دسترسی بنده هم به اینترنت محدود هستش ولی یک گوشی تلفن ساده دارم که معمولا خاموش نشده و در صورت تماس عزیزان پیگیر حتی المقدور جواب دادم و مطمئنم که همه پذیرفته شدگان این آزمون به نحوی از انحاء پیگیر بودن و کم کاری نکردن و اگرهم قصور کردن باز هم به خودشون مربوطه و حال که کارها داره رو روال میفته هیچ کس نمیتونه بر دیگری منت گذاری کنه حتی اون بزرگوار معلول...
جناب سعید متاسفانه عده ای انگشت شمار هستن که فکر میکنن فقط اونها پیگیر بودن و به همین خاطر به خودشون اجازه میدن که بعضاً به بچه ها بپرن و یا حتی توهین کنن که متاسفم براشون و عرض میکنم که:
نیش عقرب نه از بهر کین است ، اقتضای طبیعتش این است.
با آرزوی توفیق برای همه بچه های عزیز
یا علی مدد...
 
 
خجالت بکشیداین چه رفتاری هست که باهم دارید.هرکس پیگیربوده دستش دردنکنه هرکسم نبوده خب نبوده مهم اینه که مشگل حل شده ولطف خدابوده که شامل حال ما شده حالا بجای اینکه شکرگذارخداباشیم اینجاتبدیل شده به باشگاه بیانیه وتوهین به شخصیت هم قباحت داره کارمندان دولت.
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۶ به ........ به -به ----- به علی یار( از طرف علی یار)
راستی اگه امثال بنده چیزی نگیم که شماها  خودتون رو زدید به خواب و  نمی رید کارهاتون رو انجام بدید

همین اولین کامنت این پست رو نگاه کنی می فهمی کیا پیگیر بودن

حضرات زیر پتو گرفته  : این بیت مخصوص چهل نفری که علم غیب داشتن و علی رغم  عدم دعوت رسمی استانداری  اومده بودن کاراهای استعلامیشون رو  انجام بدن
تا امروز که کسی نبود ؟!!!!!!!!!!


می‌تراود مهتاب

می‌درخشد شبتاب

نیست یک دم شکند خواب به چشم کس و لیک

غم این خفته‌ی چند

خواب در چشم ترم می‌شکند.

 

نگران با من استاده سحر

صبح می‌خواهد از من

کز مبارک دم او آورم این قوم به جان باخته را بلکه خبر



----------

اما با دادن استعلامات به مسئول مربوطه ایشون فرمودن برید خونه تا ببینیم کی صداتون میزنن یه روز دیگه یا شش ماه دیگه


تماما خسته نباشید

ایدکم الله


۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۰ به ........ به -به ----- به علی یار
چناب عزیز و اذا خاطبهم...... قالوا سلاما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۰ به -به ----- به علی یار
چقدر به داره خخخخخخ
تو با صدای بلند خوندی
من فقط سوال کردم.
شما هم یا چیزی نگو یا اول فکر کن بعد حرف بزن
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۹ به ----- به علی یار
چته داد میزنی
امروز حداقل چهل نفر گرفتن
فردا هم بقیه سی نفر

داد زدن نداره
سلام بچه ها من امروز رفتم اداره راه ابلاغی شروع به کار رو برای روز شنبه گرفتم اداره راه تابستان کارهای سوپیشینه وسلامت رو انجام دادن.  انشاالله همه شما هم به زودی کارتون ردیف میشه. واقعان دست مسئولین راه شهرسازی درد نکنه 
سلام
یعنی چی؟
زنگ نمیزنن که ازدحام نشه؟! پس قراره بچه ها چطوری بفهمند؟
سلام ادارات راه ، ورزش دعوت شروع به کار کردن
دارات تابعه استانداری  اعلام کرد بعلت اینکه ازدحام نشده به دوستان زنگ نمی زنن پس دوستانی که می شناسید بهشون بگید
استعلامات بهداشتی کارت پایان خدمت وسو<پیشینه خدمت متقاضیان داده شد.
ادارت دیگه خبری ندارم
سلام.بچه ها چه خبر هنوز با من تماس نگرفتن با شما تماس نگرفتن لطفا اطلاع رسانی کنید؟
اما چون روال کارها تقریبا رو به بهبود گذاشته (هرچند آهسته) اینجا حاضر شدن رو  لازم نمی بینم از این رو از همه بزرگوارن بخصوص
مدیریت محترم این وبلاگ
نمایندگان خاص و عزیز که توپ و تشرهای ، خانه نشینان رو می شنیدن  و دنبال کار استانهای دیگه می رفتن تهران !!!!!!!!!!!!( به قرآن ادم از این همه معرفت حیرون میشه)
و دوستان عزیزی که در این دوسال باهاشون آشنا شدم خندیدیم عصبانی شدیم داد زدیم سکوت کردیم  تحلیل کردیم و بیکارننشستیم از همه اینها کمال قدرانی و سپاس رو دارم ، نمی دونم چطور ازشون تشکر کنم ، زبان الکن هست از همه بزرگ واریهاشون ...یادشون رو توی قلبم همیشه زنده نگه میدارم تا لحظه ایی که قلبم بزنه !
آرزوم اینه این چند هفته هم زودتر تموم شه روی زیبای اونها رو توی ادارات بهه عنوان همکار ببینم هرچند هرکدوم جای دیگه ایی مشغول میشن ....
ناز نفس همتون
وسلام، نامه تمام
جناب بابای امیر
این استخدامی گذشت و قایقی که از بد روزگار  با هم سوار شدیم توش ! داره می رسه به ساحل الان هم هرکی بخواد می تونه بپره تو اب چون عمقی نداره !
اما مطمئن باش  متاسف هستم برای دو سته  از همراه هانی که توی این قایق بودن
الف ) ************
ب) کسانیکه می دونستن این حقشونه و می دیدن داره پایمال میشه و قدم از قدم برنداشتن  . جز کامنت های چه خبر هیچی ازشون سر نزد- اگر هم رفتن اداره واسه پیگیری نبود واسه کسب خبر بود - این دوتا کلهم خیلی با هم فرق دارن ......... گذشت

------
این رو میگم تا کسانیکه خبر داشتن و می دوستن فلان روز تجمع هستش  دقیقا تا شب موبایل خاموش بود و می اومدن این سایت و سایت استخدام می گفتن چه خبر ؟!
روز رفتن تهران جلوی معاونت راهبردی  یه آقای بود از جنوب کرمان که معلول بود و اومده بود حقش رو مطالبه کنه  من و سایر دوستان که از کل ایران بودن  اون روز  شرمنده معرفت او آقا شدم و تا عمر هم دارم عرق شرمندگیم پاک نخواهد شد چون کم کاری امثال بنده باعث شده بود ایشون سه شبانه روز توی راه تهران باشه
بگذرد از خانم هایی که از خوستان اومده بودن و شب جایی نبود بیتوته کنن و توی پارک خوابیدن
جناب بابای امیر از بنده تشکر نکن از اون نفرات تشکر کن و کساییکه  گوشه ایی از این بار گران رو نگرفتن  تا آخر عمرشون شرمنده باشن وقتی بهشون نیاز بود خودشون و زدن به خواب و مثل ***********رفتار عمل کردن حال از هر استانی که بودن .

عیبی نداره تو این جامعه امثال این افراد زیاد هست .
چه خوش گفت سعدی شیرین زبان :
یکی روبهی دید بی‌دست و پای
فرو ماند در لطف و صنع خدای که چون زندگانی به سر می‌برد؟
بدین دست و پای از کجا می‌خورد؟ در این بود درویش شوریده رنگ
که شیری برآمد شغالی به چنگ شغال نگون‌بخت را شیر خورد
بماند آنچه روباه از آن سیر خورد دگر روز باز اتفاقی فتاد
که روزی رسان قوت روزش بداد یقین، مرد را دیده بیننده کرد
شد و تکیه بر آفریننده کرد کز این پس به کنجی نشینم چو مور
که روزی نخوردند پیلان به زور زنخدان فرو برد چندی به جیب
که بخشنده روزی فرستد ز غیب نه بیگانه تیمار خوردش نه دوست
چو چنگش رگ و استخوان ماند و پوست چو صبرش نماند از ضعیفی و هوش
ز دیوار محرابش آمد به گوش برو شیر درنده باش، ای دغل
مینداز خود را چو روباه شل چنان سعی کن کز تو ماند چو شیر
چه باشی چو روبه به وامانده سیر؟ چو شیر آن که را گردنی فربه است
گر افتد چو روبه، سگ از وی به است بچنگ آر و با دیگران نوش کن
نه بر فضلهٔ دیگران گوش کن بخور تا توانی به بازوی خویش
که سعیت بود در ترازوی خویش چو مردان ببر رنج و راحت رسان
مخنث خورد دسترنج کسان بگیر ای جوان دست درویش پیر
نه خود را بیگفن که دستم بگیر خدا را بر آن بنده بخشایش است
که خلق از وجودش در آسایش است کرم ورزد آن سر که مغزی در اوست
که دون همتانند بی مغز و پوست کسی نیک بیند به هر دو سرای
که نیکی رساند به خلق خدای
گذشت ................................

ینی  مدیر عزیززززززززامکانش خواهشا نیست همراه با متن نامه باشه.والا هرکاری کردم زومم کردم کیفیت عکس جالب نبود نشد نامه را بخونم.جسارتا اگه امکانش هست متن نامه رو هم بزارید سپاسگزارم/
پاسخ:
مدیر سایت : انجام شد
فدای ادبت مدیر جان تونستی محتوا و مفهومشو بنویس.این همه زحمات بچه ها  بدون هیچ گونه چشم داشتی گردن شماها افتاد.خدا رو قسم میدیم به عظمتش همیشه پشت پناهتون باشه.
پاسخ:
مدیرسایت:ممنون محتواش همینه که به ادارات دستوردادن که به قبول شدگان زمان اعلام شروع بکار اعلام گردد.
جناب مدیرررررررر عزیز این نامه اخیر به دستگاهای اجرایی  استان لرستان  خیلی محتواش مشخص نیست؟؟؟؟؟؟میتونی مفهوم و محتواش لطفابنویسید؟؟
جناب سعید عزیز با سلام. بنده نگفتم که خدای نکرده شما یا کسی دیگه دروغ گفتین، فقط با توجه به اینکه تا حالا مسئولین زیاد بهمون وعده الکی دادن یه کم باورش سخته. متاسفانه شما یه کم تند هستین،البته بهتون حق میدم که بخاطر طولانی شدن این فرایند و با توجه به پیگیری مستمر شما و دیگر دوستان -که خدا به همه عزت بده انشاالله- یه خورده خسته باشین ولی مطمئن باش که همه عزیزان به هر نحوی که براشون مقدور بوده پیگیری کردن و زحمت کشیدن که البته کسی را بر دیگری منتی نیست. امیدوارم که همه دوستان موفق باشن.
ما تمام مراحل گزینشو تابستون پارسال گذروندیم و از وزارت خونه ام اومدم مصاحبه گرفتن . اداره راه از این نظر منظم ترین و بهترین اداره بود. الان برای شروع به کار باهامون تماس گرفتن.
سلام
جناب سردار موفق و موید باشید - امروز بهتون زن زدن درسته ؟
تا چه محله ایی کاراتون رو پی بردید ؟(استعلام و سوءپیشینه رو گفتن بیاید ببرید یا ابلاغ کار؟)

جناب بابای امیر
تا حالا دروغی گفته نشده که بخواید صحتش و جویا بشید ، فردا برید یقه اداره تون رو بگیرید(البته اداره کل نه جاییکه قبول شدی  مثلا اداره کل ورزش یا اداره کل راه ساری)
دوستان دیگه ایی که هم تماس گرفتن باهاشون برای اطلاع رسانی سایر عزیزان لطف کنید با ذکر اداره  و اینکه چی گفتن اعلام کنن ممنون و متشکر
سلام ما که رفتیم سر کار انشاله شمام برید. راه و شهر سازی استخدامی هاشو دعوت به کار کرد. یا علی
سلام به همه. خدایی این خبر نامه به ادارات و ابلاغ صحت داره؟ أقا سعید و اقا مراد ؟؟؟
جناب آرش
ابتدا متشکر اگر هم کاری بوده اول خودمون نتیجه اش رومی بینیم پس منتی سر کسی نبوده ونیست
عصبانی نبودم فقط دلخور بودم از دوسانی که بارها التماسشون میکردیم برا پیگیری جمعی که متاسفانه می پیچوندن
اگر همدلی ها بیشتر می بود قطعا این کار زودتر نتیجه میگرفتیم

در کل  مجموع این پیگیری ها برای خود حقیر مایه خیر و برکت  بود که  دوستان اداری خودم و بهتر بشناسم و  بدونم به کی میشه تکیه کرد و به چه کسی نه

اما جناب احمدی :

کسی گروه درست نکرده و این تهمت سخیفیه ، هر کسی کمابش یک نفر رو از هم اداریهاش می شناخت و توی مدت این دوسال با انواع مختلف به هم کانکت شدن  روزی بود با چهل نفر رفتیم استانداری روز بود یک نفر رفتی .......وقتی کسی خودش رو پنهان میکنه و می ترسه که  مشکل مثلا امنیتی براش پیش میاد گوشیش رو خاموش میکنه و یا میگه پنج شنبه عروسیمه و ما بعدا می فهمیم آقا 9 ما بعد رفتن عقد کردن!

در این مدت از پروردگار که پنهان نیست جزء عزت و احترام از مسئولین وکارمندان مربوطه خصوصا
جناب دکتر دژپسند معاون دکتر نوبخت
جناب کورانی فر
سرکار خانم بیرانوند
جناب نجفی
سرکارخانم شرفی
ندیدیم ، و برادرانه و خواهرانه به حرف های همه ماها صبورانه گوش کردن و گرهی که می رفت کور بماند رو با سعه صدر باز کردن و مشکلاتمون  رو درک کردن ،بحق ائمه اطهار  و فاطمه زهرا برای این بزرگواران عمری با عزت خواستارم

تمام کسانیکه با صحبت با  هر عملی هم سعی داشتن این گره کور بماند را  به قبر امام حسین (ع) حواله میدهم که جوابگوی دوسال  دربدری شب نخوابی سرزنش مردم تیکه های مردم اعصاب خوردی صرف هزینه ای فراوان بیمارهای روحی  بنده شدن  باشن .....هزار بار هم بمیرن و زنده بشن ازشون نمی گذرم

از دوستانی که باهاشون تند صحبت کردم  هم از باب انجام تکلیفی بوده که از یک دست صدا در نمیاد  و یدالله مع الجماعه ناشی شده و عذر تقصیری است خدمت شون انشائالله باتوجه به اوضاع و احوال و تاملات روحی حقیر سراپا تقصیر رو عفو و مورد بخشش قرار بدن

 سلام اقا رسول از کدام شهر هستی

 

جناب رسول ارزوی موفقیت داریم براتون
کدوماداره انشاءاللع مشغول خواهید شد(در صورت صلاح دید بفرمایید)
کدوم اداره بودی رسول جان؟
رسول آقا سو پیشینه و پزشکی رفتی؟
سلام امروز به من زنگ زدن که فردا برام اداره مربوطه نامه برای معرفی به اداره بهم بدن. با آرزوی موفقیت برای همه 
سلام جقدر عصبانی هستی من که چیزی نگفتم اما در جوابه سوالت بگم نه تهران اومدم نه دیروز اومدم استانداری و تا الان هم به صورت انفرادی بارها به استانداری و اداره مربوطه مراجعه کرده ام و در آخر از بیگیریهات و اطلاع رسانیهات تشکر میکنم انشالله همیشه موفق وسلامت باشی
خدمت احمدی
جناب  اطلاع رسانی شد ، هم از وایبر و اتساپ هم پیامک
خودمون هم رو مون نمیشه به یگران زنگ بزنیم شاید خوششون نباید که هی میگم بیاید بیاید و اون وقت کسی نیاد!!
--------

آخرین خبر
دستور فراخوانی نیروهای لرستان صادر شد
اولین گروه ورزش و جوانان
گوشیهاتون رو آزاد نگه دارید  ، هر که می تونه فردا بره ادارش و موضوع نامه ابلاغی آاقای کوارنی فر رو  پرس و جو کنه

با سلام

طی ملاقات امروز با خانم بیرانوند بیان نمودند که امروز داریم برای دستگاهها نامه میزنیم که فرایند جذب رو اغاز کنند و مجدد درباره شروع به کار در فروردین پرسیدم که با تاکید بیان کردند حتما

۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۸ سعید برای کساییکه نمی تونن سر بزنن استانداری
سلام و عرض ادب دوباره
امروز که رفتم استانداری مثل اینکهه کورانی فر دستور داده سوء پیشینه و گواهی سلامت رو به متقاضیان بدن .....شاید روز دوشنبه و سه شنبه زنگ بزنن برا تعهدات - تا ساعت 11.30 خبری از کدمستخدمی نبود. که میفته واسه هفه آینده

با سلام

اولا به نوبه خودم از تمامی کسانی که پیگیرند تشکر می کنم در ثانی راجع به حضور در استانداری در مورخه شنبه 8 فروردین بهتر بود در سایت درج می کردید تا حجت بر دیگران تمام میشد اونوقت گله و شکایت می کردید نه اینکه گروهی ضمن لطف . حودشان تصمیم بگیرند با هماهنگی گروه خودشان مراجع کنند نه  با هماهنگی بچه های سایت و  در اخر دیگرانم متهم به کم کاری نمایند.

تو خانی و مه خانی   کی اله مون برانی

۰۹ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۲۶ سعید از معدود شرکتکنندگان لرستانی حاضر در تجمع مهر تهران
یا سلام  جناب آرش  خیلی  ساده است که دیگه کسی حوصله تهران رفتن رو نداره  اون دفعه 4 نفر از  یه شهر بودن!!  دو نفر از مرکز استان یه نفر از کوهدشت !!
خود دیروز که باز استانداری بودیم با همه پیامک و تلفن و التماس خواهش تمنا ده نفر بزور شدیم و تقریبا همون بچه های تهران باز 5 تاشون بود-  جالب این بود همون موقع تهران  یکی از  عقلاء قوم پیامک زد به همه که تهران کنسل شده!
به نظرتون درسته دوباره همین بچه های لرستان رو شیر کنیم بریم تهران بعدش یکی بیاد چون خودش نیومده پیامک بزنه آقا کنسله !!
می تونم بپرسم شما تهران بودید یا نه ؟(اسامی هست اکرجوابتون مثبت باشه تک تک زنگ میزنم که ببینم شما جز اون عزیزانی هستید یا نه  اگر بودید چشم هرچی شما بگید ما هم در خدمتیم ، اگر همون فرد پیامک زن باشید که خواهش میکنم اینجا پیام نذار - اگر از دوستان دیگه هستید یکبار جمعا استانداری اومده باشید باز بنده در خدمتم اما حتما زنگ میزنم خدمتتون برا چک کردن )
دیروز استانداری بودید یا نه ؟
 با تشکر از همه دوستانی که دیروز زحمت کشیدن و برنامه دیروز استانداری رو ترتیب دادن

یه کاسه ای زیر نیم کاسشونه
نمیدونم چه فکری دارن
باسلام. بچه ها تعداد ناظرین تقریبا اندازه مابود ولی در عرض دوهفته کدهاشون صادر شد ولی مثل اینکه برای ما یه دونه کارمند گذاشتن وگفتن روزی دو تا کد صادر کن که تاپایان سال طول بکشه. وگه نه میتونن با چندساعت اضافه کار همه رو انجام بدن.جالب اینجاست اگه این اسامی قبلا تایید شدن دیگه چرا میخان الکی طولش بدن
سلام مدیر.چرا همش سکوت چرا به فکر تجمع در تهران یا حداقل ارسال اس ام اس به خبرگزاریها یا...نیستی!!!باز نوبخت سرکارمون گذاشت اینجا مسولین سرکار میذارن حالا تا آخر سال باید وایستیم که کد مستخدمی بیاد شانس ما حالا که نوبت ما شد صدور کد مستخدمی سرعت لاکبشتی گرفته...ای خدا ما چه گناهی کردیم گیر نوبخت افتادیم که اینطور ما رو بدبخت کرده اگه احمدی نژاد بود الان سرکار بودیم...
سلام.بچه ها باز مثل اینکه نوبخت سرکارمون گذاشت حالا صبر کنیم تا اردیبهشت بعد خرداد و...

با سلام و تبریک سال جدید

طی تماسی با سازمان بهزیستی استان جهت شروع به کار  بیان کردند که با شما تماس خواهیم گرفت . می خواستم بدونم اداره بهزیستی یا سایر ادارات با بچه ها تماسی جهت شروع به کار داشتن  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تشکر

احتمالا منظور جناب سید بعد از تعطیلات 14 روزه عید بوده، آخه قراره با بچه مدرسه ای ها از خونه بزنیم بیرون.
یکراست هم میریم دستبوسی آقای کورانی فر، نیست که از فروردین کارمند دولت شدیم، واجبه ازشون تشکر کنیم از بس زحمت کشیدن!!!
سلام سید حجت عیدت مبارک بس چی شد تو که گفتی با خیاله راحت بریم تعطیلات وبعد تعطیلات مشغول بکار میشیم!!!
سلام به همه و سال نو مبارک. ایشالا همه چی درست میشه و بزودی این کابوس تموم میشه.
سال نومبارک، امیدورام سالی پر برکت توام باتوجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج)باشدوهمه دوستان کارمندموفق سربلندباشند
باسلام
دوستان طی تماسی که نیم ساعت پیش باکارشناس سامانه کارمند ایران داشتم صدور کدمستخدمی برای لرستان میوفته بعد از عید. مثل اینکه استانداری دیر فرستاده واونجا هم ازدحام زیاده. گفت داریم به نوبت صادر میکنیم ولی لرستان میوفته بعد عید
سلام
عجب سکوت وهم انگیزی در پیج لرستان هست.
به نظر شما دوستان در این روزهای باقی مانده پیگیری حضوری(از استانداری یا اداره کل مربوطه) میتونه موثر باشه؟
اگر خواستید قراری بذارید اینجا اطلاع رسانی کنید تا با تعداد بیشتری بریم خدمت مسئولین.
بچه های ثبت اسناد لرستان از 5 فروردین مشغول به کار خواهند شد. تبریک میگم بهشون برای ما هم دعا کنید... 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۱ جمع بندی آنچه که گذشت...
هیچ با خودتون فکر کردید که این مسئولین چقدر خلاقیت دارند؟
به محض اینکه یک گره از کار ما باز میشه سریع ستاد بحران تشکیل میدن تا خنثی سازی کنند و یک راه جدید برای سنگ اندازی پیدا میکنند.
1- آزمون شما قانونی بوده ولی دولت جدید اونو قبول نداره داریم رایزنی میکنیم تا متقاعدشون کنیم استخدام حق شماست...
2- اونقدر چونه زدیم تا بالاخره قبول کردن آزمونتون قانونی بوده ولی چه کنیم که بودجه نداریم...
3- نزدیک دوسال هی برو هی بیا تا مسئولین توانستند این مهم را تامین کنند...
4- آقا بودجه داریم ولی وقت نداریم، شما هم آسوده باشید، سیزده بدر سبزه گره بزنید بلکه بخت استخدام شدنتون باز بشه...
5- سلام، سال نوتون مبارک. آقا فروردین هم تموم شد پس استخدام چی شد؟
- ای جوان گستاخ از شما که تحصیل کرده هستید بعیده چرا تلاش شبانه روزی مارو نمیبینید برو طبق اولویت ادارت دارن نیروهای جدید رو جذب میکنند.
.
.
.
.
.
.
.
.
6- فکر میکنی چی شده؟
آخرای 95 هستیم و با کلی منت که سرمون گذاشتن و احتمالا بالای 50% از سلامتیمون رو به خاطر استرس و بیماریهای قلبی و عروقی از دست دادیم توی گواهی پزشکی لنگ میزنیم و گواهی بهمون نمیدن.
بعدش الفاتحه....
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۷ اداره کار به سید حجت
هنوز اسامی رو وارد نکردن!بس قبل عید خبری نیست احتمالا دیگه باید به خودمون تلقین کنیم که فروردین کارامون رو انجام میدن و اردیبهشت مشغول بکار میشیم و همینطور تا سال 95 شاید 96...فقط خدا از کسانی که ما رو اینطور به بازیچه گرفتن نگذره بخاطر این جوونیمون که داره میگذره
سلام اداره کارمنم قبول شده اداره کار هستم گفت قبل ازشروع بکاربایدبریددنبال کارهای باقیمانده گفت بهتون خبرمیدیم درضمن گفت آقای خزاعی گفته تاپنج روز دیگه اسامی واردکنید البته بستگی به همکاری ادارات دیگه داره.بعدگفت کد بچه های بنیادشهیدوایثارگران واردکردیم ازامروز برای عادی ها کد وارد میکنیم.اداره کاربچه کجاهستی کجاقبول شدی داداش
آقای سید حجت ممنون از بیگیری که انجام دادی ولی ای کاش از کارگزینی سوال میکردی که کی آزمایشات و...رو انجام میدیم چون دیگه سال داره تموم میشه و اصلا میشه این مراحل رو بعد از مشغول بکار شدن انجام داد یا نه؟
مدیر جان بارها ازتون تشکر کردم جا داره مجددا بخاطر این همه سعه صدر و لطف و بزرگوارتون تشکر کنم.شاید اگه این تعادل، انسجام و هماهنگی که از این طریقی که شما بوجود آوردین و جواب و سوال پرسش های گاها مرتبط و غیر مرتبط  از شما در این مکان نبود و همینطور اخبار به روز که از این طریق منعکس میشد،نبود اینقد روند کارها به این سرعت کنونی نبود.به هرحال بابت این همه لطف و بزرگواریتون تشکر و قدردانی میکنیم.
پاسخ:
مدیرسایت : لطف دارین ما هم از شما سپاسگذاریم
التماس دعا
سلام دوستان امروزرفتم کارگزینی اداره گفتن درحال انجام دادن کارهای هستیم باخیال راحت برو برای تعطیلات بعدازعید شروع بکارمی کنید حتما ،ومشگلی نداریدازهیچ نظر
مدیر جان بنظرتون با این اوصاف و اتفاقات که اخیرا معاون استاندار گفته حمکا به تاریخ 1 فروردین زده میشه حکم و ابلاغمون قبل عید بهمون میدن یا میندازن بعد عید ینی پنجم؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:بستگی بخود ادارات داره
سلام بدبین نباشیدسامانه بازه واکثرادارات هم دارن کدواردمی کنند.وقول میدم باتوکل بخداهیچ بلای سرمون نمیاد.درواقع۹۰%کارحل شده بچه انشاا...خیرباشه کارمندان جوان
خوش بحال بچه های تعاون روستایی که از 1\12\93حکماشون زده شد و 2\12مشغول بکار شدن میگن اونا بودجشون ملی هست ولی ما استانی
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۶ به اداره کار
سلام
من هم با شما موافقم.
معلوم نیست چه نیتی دارند که هر روز به دنبال بهانه ی جدیدی برای به عقب انداختن جذب ما هستند.
از حرفهای ضد و نقیضی که شنیدم احتمال جذب در فروردین بسیار کم است.

سلام من که بعید میدونم به این اسونی ها بهمون زنگ بزنن واسه ازمایشات و...حیف این جوانی که داره میگذره و این مسولین همش دارن ما رو سرکار میذارن اول تامین اعتبار حالا دریافت کد مستخدمی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.آیاکسی ازدوستان هست که قبول شده اداره تعاون کارورفاه اجتماعی باشه یادوستان کسی می شناسند کسی که این اداره قبول شده.اگرهست بااین شماره تماس بگیره ***********
پاسخ:
شماره همراه تایید نمیشه 

با کارگزینی اداره مربوطه تماس گرفتم راجع به تاریخ شروع بکار پرسیدم میگه هیچ خبری نیست با خیال راحت تعطیلات عید برو مسافرت!! درصورتیکه هفته قبل معاون نیروی انسانی اداره میگفت 5 فروردین شروع بکار می کنین ...

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۶ منابع طبیعی
از اداره کل خبر گرفتم.
گفتن اسامی رو وارد سیستم کردیم ولی هنوز استانداری کد مستخدمی شما رو به ما اعلام نکرده و معلوم هم نیست کی اعلام کنه ولی به محض اینکه اعلام کردن ما هم با شما برای گرفتن سوء پیشینه و گواهی پزشکی تماس میگیریم.
خلاصه اش اینکه هنوز واقعا معلوم نیست قراره کی بریم سرکار...

پنج شنبه من یه سر رفتم اداره کل مربوطه ، بهم گفتن "حکم ها صادر شده  هفته آینده کد مستخدمی ثبت میشه و شروع کار از فروردین"

آرزوی موفقیت برای همه دوستان

سلام.
بچه ها جریان چیه من امروز هم زنگ زدم بهزیستی میگفت که ما هیچ اسمی وارد سامانه نکردیم چون بهمون نگفتن. اصلا زیر بار نرفتن.یه خانم بود.
آقامهران زیاد حرف حساب میزنی برات خیلی بده،جو سازی نکن همه پیگیرهستن شما پیگیربودی یا نبودی توهین نکن به بچه های لرستان
سلام مهران 
خود بزرگ بینی حدی داره برادر من
جناب مهران لطف کن و جو الکی نده،
 همه ادارات بعد از جلسه شنبه هفته گذشته شروع کردن به وارد کردن اسامی در سامانه و همه چی هم طبق روال داره انجام میشه.
ضمنا بنده تو همه پیگیریها چه در تهران و چه استانداری حاضر بودم و اسم و شماره تلفن همه بچه های پیگیر رو دارم و میدونم همه دارن پیگیری میکنن.
شرمنده دوست عزیز میشه لطف کنید کاری که انجام ندادی به خودت نسبت ندی؟ من تمام بچه های استان که اومدن اون موقع رو میشناسم میشه بگین شما کدومشون بودین و درضمن کجا جمع شدن؟
لطفا بلوف نرو.موفق باشی
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۵ پاسخ به مهران
سلام دوست عزیزآقامهران برای خودت متاسف باش بچه های لرستان زمانی که نه خبری ازتصویب بودجه بود نه بازشدن سامانه ودیگراخبارامیدوارکننده الان،می رفتن استانداری وحتی درب مجلس وخیلی پیگیری های دیگر شما کجا بودی الان که کار روبه اتمام هست، شدی کارشناش نقدوبرسی.بعددوست عزیز لرستان جزاستانهای هست که خیلی جلو هست ازاستانهای دیگر الانم کاردرجریان هست نهایتا تا پایان فروردین مشغول به کارمیشم.مهم اینه که بودجه پیش بینی شده وسامانه بازشده.ادارات هم میگن داریم انجام می دهیم روال اداری هست کارمندآینده سعه صدرداشته باش
واقعا برای بچه های لرستان متاسفم. همه حتی حاضر نیستید یه زنگ بزنید استانداری وکارگزینب اداراتتون وبعد از دیگران خبر میخاید. برید ببینید بچه های استانهای دیگه دارن چکار میکنند. بخدا من در دوهفته گذشته تا حالا چندبار به استانداری و کارگزینی ادارهمربوطه رفتم دیگه همه میشناسنم. دریغ از بک نفر که مراجعه کنه وپیگیر باشه. 
مطمین باشید اگه از شنبه به استانداری و ادارات فشار نیارید برای پیگیری صدور کد میره برای بعد عید.پس از روز شنبه همه پیگیر باشید.از خانم بیرانوند واقای خزایی بخواهید به کارگزینی ها فشار بیاره برای انجام کارها
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۵ مراد احمدی

دوستان سلام

خواهشمندم اخرین وضعیت روند جذب رو هر کسی در هر مرحله ای هست برای سایر دوستان بیان نماید و اینکه چرا ادارات اقدام به ثبت و صدور کد نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

سلام آیاکسی ازدوستان هست قبول شده اداره تعاون کارورفاه اجتماعی باشه
سلام دوستان خبرهای که از کارگزینی ادارات میشه اطلاع رسانی کنید.آیاکسی رفته برای مراحل پزشکی وکارهای دیگه
سلام
شما از استانداری شنیدی یا اداره کل؟
چرا چیزی که به ما گفتن با شما یکی نیست؟
یکی تکلیف مارو روشن کنه، بالاخره بخندیم یا گریه کنیم؟
دوستان شمارو به این ایام عزیز قسم میدم اگر از منبع موثقی اخبار رو دریافت نمیکنید اینجا قرار ندید، و اگر خبری میذارید مشخص کنید از کجا پیگیری کردید تا ما هم خودمون بپرسیم و مطمئن شیم.
بچه ها لرستان در زمینه ورود اطلاعات به سامانه هیچ کاری نمیکنه. اداره ها میگن تا نامه تامین اعتبار نیاد کاری نمیکنیم. درحالی که سایت کارمنایران زده به جای اعتبارنامه تفاهم نامه سه جانبه یزارین. خواهشا فشار بیارین به استانداری تا این کار رو بکنه و به ادارات دستور ورود اطلاعات رو بده

سلام به همه

با خانم بیرانوند تماس گرفتم گفتن حکم ها صادر شده انشاءالله از فروردین شروع بکار می کنید

خدایا به امید خودت

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۶ حامد محمدی
پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان فروردین سال آینده بکارگیری می شوند
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان گفت: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری فروردین ماه سال آینده ابلاغ و این افراد در ادارات استان بکار گیری می شوند.
علی کورانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری لرستان پذیرفته شده اند از فروردین ماه سال آینده به طور رسمی کارمند دولت محسوب می شوند.
وی اظهار داشت: محل تامین منابع مالی در این خصوص استانی و ملی بوده که در بودجه سال 94 پیش بینی شده و تلاش می شود حکم این افراد از اول فروردین ابلاغ شود.
وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی در حال حاضر مراحل پایانی گزینش، ارسال فرم شاغل شاغل و سایر مقدمات اداری را پشت سر می گذارند و انتظار می رود حضور این افراد در ادارات استان موجب افزایش بهره وری و ارتقا خدمات دستگاههای اجرایی استان شود.
کورانی فر تصریح کرد: حدود دو سال گذشته آزمون استخدامی استانداری لرستان با بیش از 10 هزار داوطلب برگزار شد که در نهایت یکهزار نفر از این افراد سال آینده بکارگیری خواهند شد.
سلام دوستان منتظر.امشب کورانی فر توی خبر لرستان گفت همه حکم ها برای اول فروردین  زده خواهد شد.پیشاپیش سال نو و کارمون مبارک.
سلام دوستان اگرخبرجدیدازگارگزینی ادارات دارید,خبرش بزاریدروسایت 
سلام
مدیرجان بخش نظرات پیج اصلی تو قسمت تبادل نظز غیرفعال شده چرا؟ :(
پاسخ:
مدیرسایت : نه همچین چیزی نیست فعاله
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
ثبت احوالیها جواب بدن
 
شماها گزینش شدین؟تو کدوم مرحله از استخدام هستید؟

۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
ثبت احوالیهای لرستان جواب بدین

شماها گزینش شدین؟ تو کدوم مرحله از استخدام هستید
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۱۲ کارمندجدید
مدیریت سایت تقدیرتشکرسربلند بهروزباشید
سلام تبریک خدمت دوستان عزیز انشاا...که کارمندان باوجدانی باشیم 
سلام مدیر جان آیاخبربازشدن سامانه کارمندایران صحت داره
پاسخ:
بله 
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۹ بابای امیر
لطفا نظر بزارین و زودتر جمع بندی کنیم چونکه وقت تنگه
سلام اگر قراره بریم استانداری باید بعدازتصویب نهایی بودجه بریم 
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۰ بابای امیر
دوستان عزیز به یک پیگیری جدی نیاز داریم. زمان زیادی تا پایان سال نمونده. البته من با خانم بیرانوند صحبت کردم ، ایشون گفتن که ما منتظر اجازه مدیریت منابع انسانی ریاست جمهوری واسه زدن کد استخدامی هستیم.
پرسیدم آیا تو این وقت کم امکان داره که بقیه کارامون از جمله تست سلامت و سوء پیشینه انجام بگیره و ما اول فروردین استخدام بشیم که گفتن تنها مشکل کد مستخدمی هست که اونم صد در صد تا پایان سال درست میشه و بقیه مراحل اگه تا پایان سل هم انجام نشه میشه در حین استخدام انجام بشه یعنی شما سر کار باشین و اون مراحل براتون انجام بشه.
حالا من دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط.
سید حجت و دیگر دوستان به نظرم یه پیگیری لازمه...
هماهنگ کنید که یه روز تعیین بشه واسه استانداری
سلام بچه ها اگر تا آخرهفته سایت باز نشد دوشنبه۱۱اسفندبریم استانداری

با تشکر از مدیر سایت بابت پیگیری، لطفا تا شروع بکار استخدامی ها ما رو تنها نذارید

۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
دستت درد نکنه مدیر جان
تاریخش مهم نیست ....حذفمون نکنن ...بقیش خدا بزرگه
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
مدیرمحترم
 یه چوابی بدین لطفا...دیدن که نوبخت چی گفت ...یعنی ماهایی که گزینش نشدیم دیگه باید بیخیال استخدام بشیم؟
پاسخ:
مدیرسایت : آقای محترم لطفا به اعصابتان مسلط باشین اقای نوبخت اینو جدیدا نگفته این حرف مال خیلی وقت  پیشه تو وبلاگ هم لینک مصاحبه دکتر نوبخت هست کسی هم نگفته کسانیکه گزینش نشده ان بیخیال استخدام میشن منتها یمدت باید صبر کنند تا گزینششون تموم بشه ان شاالله از تیرماه ( اگه هم تیر نشد ) نهایتا تا آخر شهریور ماه شروع بکار میکنن .
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
قبولی های ثبت احوال لرستان

دیگه یخیال استخدام بشین ... ثبت احوال که گزینش رو انجام نداده .. پس ما چزو اون 15000 تا نیستیم ... یه چیزی بگین بچه ها
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۰ مراد احمدی

دوستان سلام

طی تماس تلفنی با اقای کورانی فر بیان فرمودند در حال حاضر مشغول دریافت شناسه استخدامیتون هستیم و هیچ مشکلی نیست و جای هیچ کونه نکرانی نیست و کارها در حال اتمام است

با سلام خدمت بلاتکلیفترین استخدام شدگان تاریخ، دوستان عزیز اگه قرار بود برید استانداری از طریق ایمیل  به ما هم خبر بدید.


سلام دوستان اگرخبرتازه ای هست بگذاریدرو سایت اگرهم قراره بریم استانداری اطلاع رسانی بکنید
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۷ مراد احمدی
کمال تشکر از برادر سید حجت
سلام.دوستان من آقای کورانی درمراسم ۲۲بهمن دیدم، باهاش صحبت کردم گفت انجام میشه حتمأ حتی گفتم قراره بیام استانداری باتعدادی ازبچه ها گفت نه نیازی نیست.حالااگر بریم همین حرف به مامیگه به نظرمن ۱۱اسفندبریم که خبرتازه ای داشته باشند.حالاهرچی صلاح میدانید من تابع نظرجمع هستم
وعده ما 27 در معاونت نیروی انسانی استانداری
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۱ مراد احمدی

با سلام

اگه دوستان موافق باشن روز دوشنبه 27 بهمن رو اختصاص بدیم به پیگیری حضوری از دفتر معاونت نیروی انسانی. به دوستان دیگر هم اطلاع دهید

امور اقتصادی و دارایی کارشناس امارموضوعی                                           287 محمودنژاد                      هاشم                           برات         اردبیل          اصلی
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۱ مرگ برآمریگا
دوست عزیرلطفأاحساسی وغیرمنطقی صحبت نکن,من باخانم بیرانوند صحبت کردم گفت قطعأ تافروردین شروع بکار میشود.الانم داریم کارهای اداری انجام میدم حتی گفت شخص خودم رفتم تهران دنبال کارتون وخیالتون راحت.بعدمصاحبه دکترنوبخت همه بعنوان سندوجود داره اگرانجام نشه دولت متهم میشه به دروغگوی آبرشون میره پیش مردم
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۰ راه و شهرسازی

من با کارگزینی استان تماس گرفتم همچنان خبری نیست

معاونت منابع انسانی استانداری هم گفت که همه چیز شفاهیه و بصورت کتبی چیزی اعلام نشده

سلام دوستان آماده باشیدبرای رفتن به استانداری بعداز۲۲بهمن البته اگرخبری نشد تواین چندروزباقیمانده
سلام.ماهنوزبین آسمان زمین معلق هستم بزاربشی کارمند عزیزم بعدشماباکدوم کدکاربری و رمزعبور میخای واردبشی کارگزینی اداره ای که قبول شدی اجازه ورود داره نه شما
سلام سید حجت
از کجا می دونه سایت کارمندی باز شده برای استخدامی ما که وارد می شویم خطا می دهد در قسمت شماره استخدامی
سلام خبرخوش برای دوستان کارمندسایت سامانه کارمندی باز شده و اجازه وارد کردن کداستخدامی دادن به استان ها،وخبرازمجلس کمیسون تلفیق ردیف بودجه برای استخدامی راتصویب کرد.خدایا شکرت.
سلام دوستان انشاا...تافروردین ماه سال آینده جذب میشیم,مادیگه خیلی بد بین شدیم اگه خبری نشدتا پایان سال آمادگی داشته باشید جهت رفتن به استانداری.فتوکل علی الله والله یحب المتوکلین
سلام بنده دیروز پیش رئیس بهزیستی یکی از شهرستانها بودم ایشان گفتند قطعا بزودی جذب میشید هیچ نگران نباشید
سلام سید از کی پرسیدی که گفت 5 /1 شوع به کار است
سلام من رفتم استانداری گفتن قبول شدگان استانداری و زیر مجموعه وزارت کشوراسفندبه کارگرفته می شوندومابقی بستگی به ادارات،داره که نهایتا تا۹۴/۱/۵جذب میشند.انشاا... که موفق باشیدتوکل به خدای متعال 
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۶ مراد احمدی
شماره تلفن به ایمیل ارسال شد
سلام جهت رفتن به استانداری بامن تماس بگیرد۰۹۳۵۱۶۱۹۰۶۹باتشکر
دوست عزیز آقای مراد احمدی
بنده با تقریبا 40 نفر از پذیرفته شدگان در ارتباطم و تلفن همو داریم و تا حالا بارها دسته جمعی برای پیگیری رفتیم استانداری و 4بار هم با آقای کورانی فر تو دفترشون ملاقات کردیم دسته جمعی،
لطف کنید شماره تلفنتون رو به ایمیلم بفرستید تا باهم هماهنگ باشیم واسه پیگیری:

     s.beiranvand@yahoo.com
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۳۲ بابای امیر
به مراد احمدی
کجا مشغولی داش مراد.؟ کدوم شهری؟
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۳ مراد احمدی

گر از نیستی دیگری شد هلاک /مرا هست بط از طوفان چه باک

زمانی که میبینم دوستان حتی حاضر نمی شوند سری به سایت بزنن و اعلام امادگی کنن با خودم میگم من چرا ؟ شکر خدا فعلا بصورت قراردادی مشغولم و یه مرکز مشاوره هم دارم پس منم مثل شما ها یاعلی . هرکس رود خانه خود

دوستان لرستانی سلام،
من ساکن خوزستان و اصالتا لرستانیم. قبولی استانداری خوزستان خرداد91. از طریق آشنایانمون در ادارات لرستان خبر موثق دارم که اداره ی ثبت اسناد لرستان برای شروع بکار اسفند با قبولیها تماس گرفته. اداره ی ثبت احوال هم تقریبا قطعیه. 
خواستم ببینم کسی از قبولیهای این ادارات اینجا هست؟ ممنون میشم جواب بدید.
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۴ مراد احمدی
واسه هفته اینده یه تاریخ مشخص کنید البته به دوستان هم اطلاع دهید
با سلام من هم جهت دیدار حضوری با کورانی فر موافق ام یک تاریخی مشخص کنید تا همه بیایم
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۰ بابای امیر
با مراد موافقم. بچه های عزیز جهت دیدار با کورانی فر و پیگیری حضوری وقتی رو تعیین کنین . سعی کنین بیشتر به صفحه لرستان سر بزنین و نظر بزارین
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۹ مراد احمدی

دوستان یه تاریخ جهت دیدار با کورانی فر تعیین کنید تا مجدد حضور برسیم

 

با سلام و احترام
مدیر عزیز شما اطلاع دارید نمایندگان عزیز ما اصلا قرار هست به تهران برن یا نه؟ و اگه قراره برن زمانش کی هست؟
پاسخ:
مدیرسایت : قرار طی این هفته تهران باشن
سلام تورا خدا بفکرما بی پول وبیپارتیها هم باشید
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۲ مراد احمدی
هر وقت هر تصمیمی گرفتید هستم
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۶ بابای امیر

منم موافقم باید ارتباط بیشتر باشه.

مراد احمدی -بهروز- رضا لطفی- علی و... دوستان چه خبر ؟

۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۲ مراد احمدی

سلام

بچه ها ممنون میشم ارتباطمون بیشتر باشه تا از جدید ترین خبر ها و پیگیری ها مطلع باشیم

ماهم هرزگاهی سر میزنیم به این سایت به امید روزی که دوستان خبر بکارگیریشونو اینجا درج کنن.
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۵ بابای امیر و آمیس
بزرگواران لرستانی خبری ازتون نیست؟
خواهشا گاهی اوقات یه سر به این صفحه بزنین ، شاید نیاز به هماهنگی داشتیم. خدا کنه این سر نزدنا از ناامیدی نباشه.
البته با توجه به پیگیریهایی که از استانداری داشتم و صحبت با چند نفر از مسئولین ، همه در حل شدن مشکل استخدامی و شروع بکار در آینده نزدیک متفق القول بودن منتهی بعضیا شروع بکار رو  اول اسفند میگفتن بعضیام اواسط اسفند و عده ای هم به قول خودشون در بدبینانه ترین شرایط ابتدای سال آینده ینی اول فروردین 94 .
به نظر منم به امید خدا همه چی درست میشه. 
سلام من اداره بهزیستی قبول شدم کسی خبر خاصی نداره
۰۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۰ رضا لطفی
سلام کسی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مصاحبه گزینش رفته؟ میخواستم بپرسم چه سوالاتی تو مصاحبه پرسیدن؟
سلام
لطفا لینک این خبر رو که مربوط به استخدامی استانداری لرستان هست رو در سایت قرار بدید، ممنون

http://kashkan.ir/news/29451/%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%AA%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7/
براتون متاسفم
تاسوعا و عاشورای حسینی بر همه عزیزان تسلیت باد امیدورام سرورم حسین کمکمون کنه و مشکل استخدامی هامون حل بشه
مدیر جان حداقل یه عرض تسلیت بخاطر تاسوعا و عاشورا در صفخه اول میزاشتی
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۲ فلک الافلاک
به علی

سلام
پذیرفته شدگان سایر ارگانها بجز استانداری (بخشداری و فرمانداری) انشاالله از اسفند شروع بکار میکنن

ولی پذیرفته شدگان استانداری رو قول آذر یا دی دادن

انشاالله بچه های زیرمجموعه خود استانداری دوشنبه هفته آینده برای پیگیری این قول به استانداری مراجعه کنن همه
فلک الا فلاک کجایی خبر از قبول شده های بهزیستی نداری

۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۲ فلک الافلاک
سلام به همه دوستان

دوشنبه این هفته که تعطیله ولی ان شاالله دوشنبه هفته آینده بچه هایی که برای خود استانداری (فرمانداریها و بخشداریها) پذیرفته شدن قراره برای پیگیری بریم خدمت مهندس کورانی فر و آقای آذربختی

چون در مراجعات و پیگیریهای قبلی که داشتیم این دو بزرگوار اعلام کرده بودن که پذیرفته شدگان زیرمجموعه استانداری از آذرماه یا دیماه شروع بکار میکنن و بقیه دستگاهها هم از اسفند

ان شاالله بچه های زیرمجموعه استانداری همه حضور داشته باشید

به امید شروع بکار هرچه زودتر همه عزیزان

"یا علی"
سلام بچه هاهمگی خسته نباشیدبیاید تاآخرآبان ی روزهماهنگ کنیم بریم پیش نماینده هابهشون بگیم آذرموفع بودجه نویسی حواسشون بماباشه
سلام بچه هاهمگی خسته نباشیدبیاید تاآخرآبان ی روزهماهنگ کنیم بریم پیش نماینده هابهشون بگیم آذرموفع بودجه نویسی حواسشون بماباشه
سر کرده ای ده زیر برف هونه ی خراوم
سلام علی یار خبری ازت نیست هیچی خبر نداری
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۷ نتیجه پیگیری
سلام
از طرف بروجرد براتون خبر دارم.
البته خوش نیست ولی خبره دیگه.
خواهشا اونایی که قلبشون ضعیفه و تاب شنیدن خبری جز خبر خوش رو ندارن نخونن.
آقای بروجردی نه ایمیل جواب میدن نه پیامک نه نامه ای که برای پیگیری خدمتشون ارائه کردیم.
آقای بیرانوند هم که ظاهرا کاری از دستشون برنمیاد.
ما رو با یک جواب حاضری رد میکنند، میدونید علتش چیه؟!
چون ما یک یا نهایتا دو نفریم که پیگیری می کنیم و نمایندگان پیش خودشون فکر می کنند اگر کار مهمی بود حتما همه پیگیر میشدن نه این یک نفر که مثل سریش دم به دقیقه به دفترشون مراجعه میکنه.
شاید هم بقیه مشغول شدن که حاضر به همکاری نیستن.
دین همه ی کسانی که پیگیری میکنند به گردن اونایی که بی حال هستن و پیگیری نمیکنن.
درسته ما برای خودمون پیگیری میکنیم ولی اگه این پیگیری به ثمر بشینه شما هم سهیمی برادر و خواهر گرامی پس لطفا حاضری خور نباشید.
این نتیجه ی پیگیری رو هم گذاشتم که فکر نکنید همه چی گل و بلبله و نماینده ها دارن براتون سر و دست میشکنن.

سلام به همه دوستان

از همه شهرستان ها خبر رسیده ، خبری از نماینده های محترم نیست
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۶ به خانم یا آقای بروجردی
سلام
فقط سلام می کنید و میروید؟!
قرار شد برای ملاقات نمایندگان هماهنگ شویم، اینجا سک سک میکنید!!!!
چرا نیستید؟
سلام
امروز با رفتن برادر عزیزی به استانداری به ایشان اعلام شد که جواب نامه ارسالی از تهران  به معاونت راهبردی ریاست جمهوری ارسال گردیده است
سلام
اینکه در کدام شهر ساکن هستید مهم نیست، لطفا از روی لینکی که در وبلاگ قرار داده شده شماره ی نماینده های لرستان رو پیدا کنید تا پیامکی با عنوان پیگیری استخدامی استانداری ها براشون ارسال کنیم.
فعلا از لرستان شروع کنیم تا برسیم به الباقی نمایندگان.
برای پیگیری حضوری و مراجعه به دفاتر نمایندگان هم لطفا بچه ها اعلام کنند از کدوم شهر هستند تا برای رفتن یکجوری باهم هماهنگ کنیم.
باتشکر

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۹ به بچه های بروجرد
سلام
شما برای چه عنوان شغلی قبول شدید؟
۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۸ بچهای بروجرد
با سلام آیا کسی از شهرستان بروجرد د این استخدامی قبول شده است لطف کنید کامنت بذارید تا برای رفتن پیش نماینده های شهرستان هماهنگ شیم
۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۷ علی یار به 12 نفر
سلام و خسته نباشید ، شما اگر بتونید هماهنگی لازم رو داشته باشید بنده با دوستان از شهرهای مختلف  جهت دیدار با نماینده های خرم اباد خواهیم اومد

سلام به همه دوستان
ما شنبه رفتیم استانداری هنوز نامه نیومده بود که البته دوستانی که دوشنبه رفتن گفتن که نامه اومده،
ضمنا ما شنبه دکتر عبدی و دکتر توکلی رو هم دیدیم و اونا هم قول مساعد دادن واسه پیگیری،
البته به نظرم اگه دیدار دسته جمعی با نمایندگان داشته باشیم بهتر جواب میده،
بهرحال دوستان هر موقع هماهنگ کردن ما درخدمتیم.

 کامنتی از علی یار :

با سلام و عرض ائب  و خسته نباشید به استحضار تمام عزیزان می رساند نمایندگان محترم  مجلس شورای اسلامی  از فردا به حوزه های انتخابیه خودشون در شهرستان  های مربوطه مراجعه می کنن ..از همه شما استدعا داریم  که برای دیدار با این عزیزان و بیان مشکلات خودمون حتما قدم های موثر بردارید ..

دوستانی از شهرستان های خرم آباد ،الشتر ، الیگودرز  آمادگی خودشون رو برای برگزاری  جلسه با نماینده های محترم  شهرستان اعلام کردن و زمان این دیدارها متعاقبا  اعلام می شود

سایر شهرستان ها هم همت کنند  برای این امر

متاسفانه از برخی از شهرستان مثل اینکه اصلا کسی قبول نشده که صدا از سنکگ میاد و از این عزیزان نمیاد !

دوستان  شهرستان کوهدشت که در تجمع های تهران  حضور داشتن برگواری کنن و دوستانشون رو  برای این امر  خبر کنن

از پلد ختر  هم بزرگواری که در روز دوشنبه استانداری تشریف داشت این مهم رو به دوش بگیره .ممنون و متشکر

با سلام
مصاحبه مال هفته قبل بودش (دوستان دوهفته قبل مصاحبه کرده بودن ) روز دوشنبه  گفتن که نامه رسیده ، قرار بوده تا امروز اسما رو برای هزارمین بار بفرستن !!!!!!
سلام  اقا علی یار شما می دونید استان ما نامه رو گرفته یا نه ایا جوابشو داده ؟ اقا کورانی فر مه گفت چیز مکتوبی با نرسیده . ممنون
من با چند از بچه ها صحبت کردم تا حالا نمی دونستن این وبلاگ وجود داره
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۱ علی یار به علی
سلام خوشبختم از اشناییتون
انشاءالله هرموقع برنامه خاصی بود باهاتون تماس میگیریم

برای شروع کار   با چند نفر از دوستان پلدختری ترتیب ملاقات با نماینده مجلس شهرتون روبدید مثلا ده نفر  و  قشنگ براشون شرح بدید که موقع بودجه حواسشون باشه
در جواب علی من بچه پلدخترم
سلام
مصاحبه مذکور مال هقته قبل بودش ! ئقیقا دو روز قبل از تهران رفتن

امروز  نامه کتبی روتحویل  گرفتن از دبیرخانه محترمشون قرار شد پس  فردا مراجعه کنیم و ببینم اسامی فرستاده شده یا نه

ایمیل این جانب

tadbir@iran.ir

۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۲ به علی یار
سلام
اخبار ساعت 8 هم گزارشی در این مورد نشون داد.
ولی گفتن هنوز بصورت کتبی نامه ای برای جذب و بکارگیری دریافت نکردن.
۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ علی یار (نظر مخصوص صفحه لرستان )
با سلام
امشب ساعت یازده شب برنامه رصد"گزارش ی در دل اخبار" از شبکه افلاک(لرستان ) مشروح مصاحبه جناب کورانی فر مسئول نیروی انسانی استانداری استان لرستان
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۹ علی یار به جناب امید از نورآباد
سلام و عرض ادب
برادر عزیز لطف کنید ایمیلتون اینجا مرقوم بفرمایید یا در وبلاگ
http://emad92.blogfa.com
که مخصوص بچه های لرستان هست ایمیلتون رو مرقوم بفرمایید تا باهاتون تماس گرفته بشه
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۶ علی یار (نظر مخصوص صفحه لرستان )
جناب مدیر این نظر مخصوص صفحه لرستان هستش لطفا برای درج نظر بزرگواری کنید تایید فرمایید :
با سلام و عرض ادب

دم بچه های  شهرتون گرم (الشتر)امروز در استانداری  لرستان گل کاشتین ....
15 نفر از یک شهرستان رو جمع کردن و بردن  مرکز استان  کار زیبا و قشنگی بود از اون طرف هماهنگی و متانتی که دوستانتون داشتند واقعا جای خسته نباشید و دست مریضاد داره
البته  دوست عزیزی که از خرم اباد تشریف داشتن و بزرگواری هم که از پلدختر صاحب تشریف بودن هم بزرگواری کردن و بنده نوازی
به هرکسی برای آینده خودش نگران باشه  و خستگی و دوری و سائل تخیلی  رو در پیگیری در مستمر و مودب انه و منطقی دخیل نمی دونه باید ب  تبریک و تهنیت گفت ....جدای از هر نتیجه ایی که پیش بیاد (البته امیدواریم به مجموعه دولت و نظام برای گشودن این گره هم خیلی زیاده هم برای گزینشها و هم برا غیر گزینشیها )
اگر خدای نکرده همه چیز هم از بین بره حداقل از دست خودم شاکی نیستم .تهرانش مرکز استانش پیش نماینده مجلسش ما رفتیم  انشاءالله خدای بزرگ گره از کار همه باز کنه و به واسطه این جهادی که دوستان می کنن و با هزار  مسائل کاری و مادی و درسی  .ول میکنن و خطرات جاده رو به جان می خرن مشکل همه قبول شدگان این ازمون رو باز کنه - بنده دیگه به کسی التماس اومدن نمی کنم  هرکسی برای اینده خودش نگرانه بسم الله (با منطق با  سعه صدر ) پیگیر کار باشه -با یه یامک کوچولو به برنامه پیگیر باشه -------  امروز ساعت هفنت و نیم صبح یکی از دوستان  به برنامه خبر شبکه خبر  پیامک زده بود و جویای مراحل استخدامی شده بود و مجری هم قول داد که از خود دکتر نوبخت بپرسه -------
موضوع جدی که الان باهاش رو برو هستیم اینه که نمایندگان شهرها بعضا اصلا بیخبرن !! یا  از می خوان خودمون هم پیگیر باشیم ؟!مثلا با نماینده الیگودرز به دوستان گفته بود چرا نمایندگانی رو برای تعامل با  نماینگان مجلس  در این رابطه تا بحال تعیین نکردیم ؟ جدا چرا ؟جز اینه که بصورت جزیره ایی کار می کنیم - نماینده مجلس به قران برای همین هستش که بتونه از یک موضع برابر با  بزرگواران دولت  صحبت کنه مثل بچه های نفت که تا مجلس پاش به قضیه کشیده نشد کاری صورت نگرفت .......
بزرگوارن نمایندگان مجلس رو از روند استخدامی با خبر کنید.......

واستعینوا بالصبر و الصواه ...... من الله التوفیق

با سلام و خسته نباشی خدمت دوستان

از نوراباد هستم هر تصمیمی شد منم حاضرم . یاعلی

جناب علی  بچه کجایی؟
سلام امیدوارم همه جذب دستگاهاتون بشید
مخصوص صحقه لرستان لطفا تایید فرمایید :

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان و مدیریت خدوم این وبلاگ

ما امروز به استانداری رفتیم و با تلاش فراوان موفق شدیم نامه مربوطه رو که روز شنبه به اونجا ارسال شده بود رو روی میز مسئولین محترم (و مربوطه ) بکشونیم و اون عزیزان قول دادن تا دو روز آینده جواب اون رو بدن ............
اما بعدش چی ؟
حال بای پیگیری هامون رو همین طور  قانون مند به سمت نمایندگان مجلس سوق بدیم که بودجه ایی که از سویی معاونت راهبردی ریاست جمهوری ابلاغ میشه  رو توی مجلس تامین اعتبار کنن یا اگر هم خدایی نکرده بند مربوط به ما در اون قید نشده باشه اون رو قید بفرمایند ....

از این رو هفته اینده ترتیب ملاقاتی با نمایندگان شهرستان خرم اباد داده شده که در صورت تایید نهایی و تعیین وقت به صورت حتمی اطلاع رسانی خواهد شد ........
دوستان همه بزرگواری کنن در این امر اعلام امادگی کنن
به مدیر عزیز

ممنون از شما
ادرس وبلاگ  دوستان لرستان   http://emad92.blogfa.com


پاسخ:
مدیر سایت :  kame بزرگوار قرمز خانم منظورشون شما نبودینا....برای تبادل ایمیل باید هر دوطرف راضی باشن
سلام منظور مدیریت این صفحه بودش البته در صورتی که امکان داشته باشه

به مدیر :  سلام وقت بخیر چطور می تونم  صفحه لرستان رو توی این وبلاگ فعال کنم ؟
پاسخ:
مدیر سایت : متوجه نشدم اگه منظورتون اینه که بچه هاتون بیان اونجا خب باید از هم استانیاتون دعوت کنین.
سلام به همه امروز(5 شنبه) دوست عزیزمون به استانداری استان لرستان  رفتن .اما خبری از نامه نبود …….
روز شنبه چون میان تعطیلی هستش دوستان گفتن احتمال اینکه کارمندان مرخصی بگیرن و توی ادارات استانداری نباشن مناسب نیست و بهتره روز دوشنبه که روز ملاقات عمومی جناب کورانی هستش بریم استانداری – در حد هفت هشت نفر باشیم کفایت میکنه دوستانی که می تون روز دوشبه ساعت ۹ استانداری باشن کامنت بذارن ..هرکدام از عزیزان موقع رفتن به استانداری به برزرگوارن حراست بگن میخوایم با اقای کورانی ملاقات شخصی داشته باشیم و از معاون ایشون وقت ملاقات بگیرین -(از تجمع در درب استانداری اکیدا خود داری کنید چون هدف فقط ملاقاته و نه چیز دیگه – ممنون و متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی