---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

خبر 17 اسفند 93 -  آزمونهای استخدامی که در دو سال منتهی به پایان دولت قبل برگزار شد , مشکلات فراوانی برای جوانان تحصیلکرده و جویای کار بوجود آورد , عزیزانی دراین آزمونها پذیرفته شدند و تمامی مراحل اسخدامی را نیز پشت سرگذاشته بودند که با تغییر دولت , شروع بکار آنها مدت طولانی معطل مانده بود , حال اما با پیگیری مسئولین دولتی بخصوص شخص استاندار سیستان و بلوچستان و نهادهای مردمی این مساله حل و در آغاز سال ۹۴ این عزیزان شروع بکار خواهند نمود .

 

به گزارش گندمــ پرس مهندس هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در صفحه شخصی خود نوشت : سلام

طی نشستی با اقای نوبخت معاون محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونین ارجمندش با فراخوان أفراد شرکت نموده در ازمون سالها ٩٢’ ٩١ و با به روز نمودن پرونده و لحاظ حال فعلی ، مراحل صدور احکام اداری ،جذب و بکار گیری در سازمانها و ادارات استان سیستان و بلوچستان فراهم و در اول سال ٩۴ مشغول خدمت خواهند شد.
در آستانه عید نوروز ، شاید بهترین عیدی باشد به ان دسته از جوانانی که مدتها در انتظار این خبر بودند.


 

 

 

146 فرزند شاهد و ایثارگر برای استخدام به ادارات استان معرفی شده‌اند

 

 

مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان گفت: طی ماه‌های اخیر 146 فرزند شاهد و ایثارگر برای استخدام در 28 اداره استان معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، محمود غلامی در آئین تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان خاش اظهار کرد: 2100 دانشجو و 160 نخبه فرزند شاهد و ایثارگر در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: حل مشکلات اشتغال، مسکن و درمان خانواده ایثارگران در دستور کار است.

مدیرکل بنیاد شهید استان افزود: برای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت را به درستی برای نسل جوان تبیین کنیم.

غلامی تاکید کرد: تنها راه حفظ سربلندی و عزت ایران اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: باید فراموش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت دربردارنده ی آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ی ما را شامل می شود.

 

نظرات  (۱۱۰)

من واسه راه و شهر سازی ام سهمیه دارم اما تا امروز کد استخدامی واسم نیامده خیلی نگرانم اما اداره میگه میاد کدتون  دیر مدارک ارسال کردیم
سلام دوستان که مراحل استخدامیشون انجام شده واس اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر .میخواستم بدونم  کسی سهمیه ی بنیاد شهید داره .یانه.اخ میگن از بچه هایی که سهمیه دار هستن هنوز بودجشون تصویب نشده مگه.نه اینکه قانون ایجاب میکنه باید 25درصداستخدامی از بچه های بنیاد شهید باید باشه
سلام دوستان. همه اداره جات ابلاغ شروع به کار زدن جز منابع طبیعی . اونام امرئز اب پاکی رو دستم ریختن و گفتن تامین اعتبار نشدین . و واسه دلگرمی گفتن ماه بعد. همش امید واهی میدن. دوستان از طریق استانداری پیگیری کنید.
به علی
سلام. منابع طبیعی دیگه حرف خودشو زده. فقط استانداری میتونه کاری بکنه. اگه حاضری باهم بریم پیش خانم مالکی و باهاش صحبت کنیم... چرا خود استاتداری برای قبول شده هاش شروع به کار زده برا ما....خیلی از اداره ها هم شروع کردن...اگه میای خبر بده باهم بریم...

اگه کسی دیگه هم این مشکل رو داره اعلام آمادگی کنه تا بریم...
سلام دوستان . من قبول شده منابع طبیعی هستم .امروز رفتم اداره گفتن کدای مستخدمی اومده براتون ابلاغارو تا اخر هفته می زنیم . بعد اتاق معاونت برنامه ریزی رفتم اقای ریکی گفتن تامین اعتبار نشدین فعلا ابلاغ نمیدیم تا خردادماه. بچه ها دارن ما رو از سرشون وا می کنند. اول گفتن 5 عید بعدش یک اردیبهشت . باز میگن خرداد . تو رو خدا به اداره مراجعه کنید تا زودتر کار ما رو انجام بدن.
راه و شهر سازی هستم
به امید خدا
آها..پس اداره کل شما احتمالا اون موقع(دولت قبل و قبل از متوقف شدن مراحل استخدام) براتون اقدام به گرفتن کد نکرده و بعد هم که نمی شده....
اداره ما (منابع طبیعی) توی دولت قبل کد رو گرفته..اون موقع اینقدر سخت گیری و بررسی برای صدور کد انجام نمیشده...
نگران نباشید اگه قرار به شروع کار باشه قطعا همه باهم شروع می کنن و شاید تا الآن کد برای بچه های سهمیه دار هم صادر شده باشه... . راستی شما کدوم اداره اید؟؟؟
بنده نیروی اصلی هستم وجایگزین نبودم اما چند روز پیش که اداره کل رفتم به من لیست کسانی که کد گرفتن و نشون دادن و گفتن برای سهمیه دارها  هنوز صادر نشده وما همچنان منتظر ..
به امید به خدا
نخیر من فرزند ایثارگرم و جزو سهمیه 25 درصد و حدود یکسال و نیم پیش کد استخدامی برام صادر شده و فقط به خاطر مشخص نبودن یودجه اینقدر طول کشیده...
شما اگه جزو افراد جایگزین شده باشید احتمالا تازه براتون کد گرفتن و اگه از افراد اول باشید قطعا همون بعد گزینش و مصاحبه براتون کد گرفته شده.
دوست گرامی واسه فرزندان ایثار گران هنوز کد صادر نشده پس چطور ادارات از اول اریبهشت فرا خوان زذن؟میشه توضیح بدید ممنون.
منبع خبر استانداری هست
امور اداری یا منابع انسانی پیگیر باشید

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۳۴ به ीौगीोलग
جناب ीौगीोलग

میشه بفرمایید منبع خبرتون کجاس؟

تورو خدا وعده الکی ندید اگه خبرتون موثقه بذارید تا هم الکی دلخوش نشیم و هم اگه بخوایم پیگیر بشیم با این خبرا بیخیال نشیم.
پس :
خواهشا خبراتون موثق باشه لطفا و اگه منبع رو هم بگید بیشتر قابل اطمینان میشه...سپاس
ेुपत
خبر خوش
از اول اردیبهشت برای اکثر ادارات حکم ها تایید شده و میرن سرکار یعنی هفته اول کلاس بدو خدمت   بعد هم شروع خدمتگزاری
فقط این عذاب کشیدن ها وقتی به جاهای بالا رسیدین از یادتون نره که چه بکنیم با تازه استخدامیهایی که گیر ما باشن
اداره راه ایرانشهر.میشه بگی جزسهمیه شاهدی .وکه گزینش شدی
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۲۸ اداره راه جنوب ایرانشهر
سلام.بچه ها من تماس گرفتم اداره کل راه جنوب ایرانشهر .پرسیدم کد استخدامیم صادر شده گفتند بله صادر شده.والان تو سیستم هست.در مورد تاریخ شروع به کار پرسیدم جواب درستی ندادن.گویا هنوز یه سری از کدها صادر نشده.هر چی پرسیدم جواب درست نداد.
ممنون دوست عزیز
انشاا.. واسه همه دوستان خبرایه خوشی در راه باشه انتظار خیلی سخته.با ارزویه موفقیت برای شما و همه دوستان
سلام بربرادران عزیزشاهد.اخرن نوبخت جان موافقت کرد انشاالله هممون اداره راه ایرانشهرسرکاریم.
همه کدها اداره کل صادر میشه زاهدان امروزپرسیدم
به امید بخدا
دوست عزیز واسه کدوم اداره راه؟ راه ایرانشهر یا زاهدان؟
از کجا سوال کردین؟
خبر خوش برای بچه های راه و شهر سازی دیروز کد های استخدام امده منتظر تماس باشین اما برای سهمیه دارها هنوز نیامده که بنده هم جز انها هستم دعا کنید مشکل ما هم حل بشه با ارزوی موفقیت برای همه
سلام شیما.من سهمیه بنیاد .فعلا نمیگیرن 
سلام به دوستان و مدیر عزیز
جناب مدیر:
اینکه گفته می شود اعتبار گزینش یک سال می باشد و اگر از یکسال گذشته باشد باید دوباره گزینش داد؟ آیا این مورد سابقه داشته است؟ سپاسگزارم
دوستان هم اگر اطلاعی از این مورد دارند بفرمایند..ممنون
پاسخ:
مدیرسایت : ینفر از اردبیلم همچین چیزی گفته بود ولی فکر نکنم نیاز باشه به اینکار 
من اداره راه هستم اما از صدور کد خبری ندارم زاهدان نیستم که پیگیری حضوری داشته باشم  اما تلفنی که صحبت میکنم میگه اسامی واسه کد ارسال شده
دولت تدبیر و امید سلام میگه یه نامید
اینجا روزها سیاهه
حال ماها خرابه
درها همه قفل شدت
کلیدشون توراهه
چشم به راه کلیدیم
اگه کلید نمیاد
شکستن تنها راهه
اونوقت مردم چی میگن
امیدشون سرابه
وقتشه فکری کنید
دکتر علاجی کنید
درمان فقط یه راهه
استخدام اونایی که چشمشون به راهه
با سلام خدمت دوستان عزیز. من قبول شده اداره منابع طبیعی و ابخیزداری هستم  امروز تماس گرفتم استانداری و با خانم مالکی صحبت کردم . ایشون گفتن هنوز اداره کل منابع طبیعی همه اسامی رو وارد سایت نکرده. احتمالا اول اردیبهشت هم نمیبرن سرکار. دوستان عزیز ادارات دیگه مشخصات قبولیشونو ثبت کردن . ازتون خواهش می کنم با اداره کل تماس بگیرین و با اقای مصطفی ریکی صحبت کنید تا امور اداری رو مجبور کنه زودتر کارشونو انجام بدن 
دوستان از اداره راه کسی هست که واسش کد صادر شده باشه
استخدام های مراکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی همه برای استخدام زنگ بزنن استانداری سازمان تحقیقات و اموزش کشاورزی با استخدام نیروی جدید مخالفت کرده همه زنگ بزنن خانم مالکی استخدام کنسل نشه یا زنگ بزنن نماینده های مجلس
سلام اداره ثبت احوال رفتن سرکار کد استخدامی گرفتن بقیه ادارات نه همه زنگ بزنن چرا ادارات دیگه ثبت احوال امور اعشایری میرن سرکار بقیه مومندن ثبت احوال چابهار اومدن از 15 فروردین همه زنگ بزنن خانم مالکی یا شکایت کنن دیوان عدالت اداری
سلام 
امیدوارم که بقولاشون عمل کنند.منم بااستانداری تماس گرفتم همکارخانم مالکی گفتن توکارتابل ماهیچ پرونده ای نیست همه تهرانه واسه گرفتن کد.هر اداره ایم کدشون بیادشروع بکارمیکنن گفتن کد واسه اداره ورزش و امورعشایر اومده.همچنان دست به دعاییم.
دوستان قبول شده ادارات استان سیستان و بلوچستان
طی صحبت با یک منبع موثق در استانداری متوجه شدم که اواخر فروردین اطلاعیه و فراخوان شروع به کار در وبسایت استانداری منتشر خواهد شد و شروع به کار یکم اردیبهشت خواهد بود... . 
اندکی صبر، سحر نزدیک است...
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
به ماه و دیگر دوستان

حداقل باید 5 نفر بشیم که بشه گفت پیگیری دسته جمعی.......
دوستانی که حاضر به پیگیری حضوری هستند اعلام کنند یا به من میل بزنید.
سلام دوست عزیز منم با پیگیری حضوری موافقم وقتشو اعلام بفرمایید
ساده نیستیم بنده هم پیگیری حضوری دارم و هم تلفنی احکام به صورت انشایی نوشته شده بود و برای تایید نهایی دست مدیر کل داده شده بود از امروز هم که نامه از تهران به استانداری ها ارسال شده امیدوارمشکل همه ادارات حل بشه موفق باشید.
شما چقدر ساده اید .یکی از ایتم ها و در واقع مهمترین قسمت حکم کد مستخدمی هست.بدون داشتن اون امکان زدن حکم وجود نداره.
با سلام اداره راه و سهر سازی هستم همون 28 اسفند بهم گفتن دیروز هم نه زنگ زدم کفتن خیالتون راحت احکا م زده شده
به "امید به خدا"
شما برا کدوم اداره؟
از کجا متوجه شدید حکم تون زده شده؟
با سلام اداره کل واسمون حکم زده در تاریخ 28 اسفند اما هنوز کد استخدامی نگرفته به نظرتون کی ابلاغ شروع به کار و میدن؟
سلام
متاسفانه بچه های استان ما در خواب ناز تشریف دارن
یه حرکتی به خودتون بدید و پیگیر باشید. صفحه استان های دیگه رو ببینید....
در هر صورت حداقل اگه چند نفر هستن که میخوان پیگیر باشن اعلام آمادگی کنید و برای هماهنگی به این میل مشخصات و نحوه ارتباط رو بگید.. سپاس
mohitesabs@Gmail.com
هر چی زودتر بهتر-خیلی دیر شده
دوستان همه رفتین عیددیدنی
خوشابحالتون .
بچه های استان یه کاری بکنیم همه استانا رفتن سرکار اونوقت ماهنوز هیچی استاندار گفت اول فروردین عیدی! پس کو ادارات که میگن اسامی وارد کردن فرستادن استانداری پس چرا استانداری لفتش میده 
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۱ آیا دو سال صبر و طاقت بس نیست ؟؟؟
این جناب استاندار هم فقط خوب حرف میزنه..یه کم عمل هم کنارش باشه بد نیست..سال هم داره تموم میشه و هنوز هیچ خبری نیست..یکی نیست به این آقا بگه عیدی رو توی ایام عید میدن نه چند ماه بعد...به نظر من با این شرایط، اوضاع و پیگیری های خودم و جواب هایی که در قبال پیگیری هام گرفتم قطعا تا اواخر فروردین هیچ اتفاق خوبی نخواهد بود مگر اینکه جناب استاندار به این نتیجه برسه که عیدی مخصوص عیده نه.....
خدایا دیگه طاقت ها طاق شده....شکرت.......
سلام، دیروز زنگ زدم استانداری با خانم مالکی صحبت کردم اینقدر جوابمو باخشونت دادن که از تماسم پشیمون شدم حداقل با صحبتای استاندار دلخوش بودیم!!!!!!!! میگن مشغول وارد کردن اطلاعات هستیم تاهر وقت طول بکشه و نه ما نه اداره مربوطه نمیدونه کی شروع به کار هست
دوستان سلام کسی خبر تازه ای از اداره راه داره؟
مرسی گذاشته شده...
مدیر عزیز این هم لینک خبر

http://gandompres.ir/خبر-خوش-و-عیدی-استاندار-به-جوانان-استان/

خبر ۱۷ اسفند ۹۳ استخدام: خبر خوش و عیدی استاندار : آزمون استخدامی استان تعیین تکلیف شد

آزمونهای استخدامی که در دو سال منتهی به پایان دولت قبل برگزار شد , مشکلات فراوانی برای جوانان تحصیلکرده و جویای کار بوجود آورد , عزیزانی دراین آزمونها پذیرفته شدند و تمامی مراحل اسخدامی را نیز پشت سرگذاشته بودند که با تغییر دولت , شروع بکار آنها مدت طولانی معطل مانده بود , حال اما با پیگیری مسئولین دولتی بخصوص شخص استاندار سیستان و بلوچستان و نهادهای مردمی این مساله حل و در آغاز سال ۹۴ این عزیزان شروع بکار خواهند نمود .

به گزارش گندمــ پرس مهندس هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در صفحه شخصی خود نوشت : سلام

طی نشستی با اقای نوبخت معاون محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونین ارجمندش با فراخوان أفراد شرکت نموده در ازمون سالها ٩٢’ ٩١ و با به روز نمودن پرونده و لحاظ حال فعلی ، مراحل صدور احکام اداری ،جذب و بکار گیری در سازمانها و ادارات استان سیستان و بلوچستان فراهم و در اول سال ٩۴ مشغول خدمت خواهند شد.
در آستانه عید نوروز ، شاید بهترین عیدی باشد به ان دسته از جوانانی که مدتها در انتظار این خبر بودند.


مدیر محترم اگه امکان داره این خبر رو توی صفحه استان سیستان و بلوچستان بذار..سسپاسگزارم

پاسخ:
مگه گذاسته نشده ؟؟؟
سلام امروز زنگ زدم استانداردی خانم مالکی نبود البته همکارشون گفت به همه ادارهجات نامه زدن تا اسامی رو وارد  سایت کارمند ایران بکنند از اداره راه و شهرسازی ایرانشهر م گفتن مدارک برابر اصل رو برامون بیار  در ضمن سهمیه و بدون سهمیه با هم شروع بکار میکنن ولی میگفتن شروع کار اسفند غیر ممکنه جهت اطلاع
به کوروش،من هم جایگزینهای اخیر هستم ولی از خانواده جانباز حساب خانوادههای شهدا کلا با ما فرق می کنه ضمنا اقای ملاشاهی به من می گفت تا 90%این مشکل حل میشه تازه شما که کد استخدامی هم گرفتی مگه امکان حذف وجود داره
پریا نگرانی من از اینه که من جای گزین شدم وبعد از 1.8.92گزینش شدم و بنیاد میگه این گروه از افراد به مشکل بر خورد کردن وتامین اعتبار نشدن .واس همین نگرانم
جناب کوروش من به شما اطمینان میدم که با اولین دعوت به کارها شما  اغاز به کار خواهید کرد پس اینقدر نگران نباشید
مدیر جان ممنون از راهنماییتون من کد مستخدمیم رو یک سال دریافت کردم .جزء25درصد سهمیه بنیاد شهید معر فی شده به اداره راه هستم .ازمون ندادم ولی با همون ازمونیا کارامو انجام دادم.ایا بازهم تا اول فروردین میرم سر کار یا نه توروخدا راهنماییم کنید با تشکر از مدیری که زحماتش بر ما پوشیده نیست
پاسخ:
والا در مورد بنیاد من اطلاعات ندارم ولی امیدوارم که حل بشود قطعا بنیادیها هم یه تعدادشون اول فرودین میرن سرکارولی ما اطلاع نداریم کدوما.
سلام مدیر جان من الان یک سال کد مستخدمی دریافت کردم بهم میگن بودجه نداریم دعوت به کا ر نشدم تا امروزم هیچ خبری نیست چکار باید انجام بدم خواهش میکنم من و راهنمایی کنید
پاسخ:
مدیرسایت:اگه مال آزمون استانداریها باشین تامین اعتبار شدین و از اول فروردین شروع بکاره
سلام دوستان کارمند 15 سال سابقه دانشگاه علوم پزشکی راهدان قراردادی ام. خدایی از ما ازمونی که طبق مهرافرین میبایست تبدیل وضعیت میشدیم نگرفتن . کسی هست راهنمایی کنه ما تکلیفمون چیه
مدیر جان چه مواردی می تونه مانع صدور کد استخدامی بشه؟
مدیر جان پس علت چی می تونه باششه؟ بخدا دل نگران شدم
تو رو خدا اگه کسی اطلاعی داره بگه؟

۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ به مدیر پر تلاش
مدیر جان چرا سایت کارمند ایران غیر فعال شد؟ شاید می خواستند بچه ها رو بفرستند دنبال نخود سیاه؟!!!
پاسخ:
مدیرسایت : ایه یاس نخونید لطفا همچین چیزی ممکن نیست ان شاءالله بزودی درست میشه .
دوستان اداره راه و شهر سازی شمارهاتونو بزارید با هم در تماس باشیم اینجوری بهتره تماس با استانداری یادتون نره ضمنا نتیجه پیگیریهاتون را هم بزارید تا به یه نتیجه کلی برسیم دوستان وقت کمه
دوست عزیز وقتی منابع طبیعی اصفهان تونسته بچه های سهمیه دار رو ببره سرکار چرا ادارات دیگه نتونن ببرن..منم منظورم همون تعداد بچه های شاهد بود..در ضمن من هم برای منابع طبیعی سیستان و بلوچستان معرفی شدم و آبان 91 همه کارهای پزشکی.گزینش و... به پایان رسید....
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
رسیدگی به بخش هزینه ای بودجه از فردا اغاز میشه ....پیامک و زنگ به نماینده های شهرتون یادتون نره ....پیگیر باشید تا بودجمون تصویب بشه
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۹ حامد محمدی
دوستان دروغه هنوز هیچ کس کارشو در اصفهان شروع نکرده غیر از5 نفز سهمیه منابع طبیعی
محسن من از اصفهان هستم چرا از چیزی که اطلاع نداری خبر میدی.از اصفهان فقط تعدای از بچه های شاهد و بالای 50 درصد رو فرستاده سر کار و بقیه بلاتکلیفیم
دوستان سهمیه داری که برای پیگیری به بنیاد شهید میرن لطفا از مدیرکل وقت ملاقات بگیرن و ازش بخوان یکی از کارمنداش رو جهت پیگیری کارهای استخدام ما به استانداری معرفی کنه...من خودم هم اینکارو میکنم.
دوستان همینطور ک توی بلاگ دیدید استان های اصفهان و چهارمحال افراد سهمیه دار رو از اول اسفند مشغول به کار کردن.چطوره ک اونا میتونن اینکارو کنن و استان ما نمیتونه.....
من هیچ برشی ندارم دوست عزیز فقط این قد استانداری رفتم که همه منو میشناسن .منظورم اینه که هستن افرادی که خیلی پیگیرن ..
واسه اسفند هیچ خبری نیست .
بمونیم منتظر تا سال بعد چی میشه .
سلام دوستان
میشه گفت یک خوش خبری
از معاونت اداری مالی یکی از ادارات که خودم قبول شده آزمون استخدامی 1392 همون اداره هستم شنیدم که می گفت برای آزمون شما تامین اعتبار انجام شده و قراره براتون حکم بزنیم.
جناب اقای مدیر خواهشا یکم به روز باشید مطلبی که بالا ی این صفحه نوشته شده خیلی قدیمیه جناب اقای مدیرکل غلامیان عوض شد ولی این مطلب هنوز روی این صفحه گزاشته شده عوض نشده باتشکر فراوان ازمدیر که زحماتش برای ما پوشیده نیست
سلام پریا من معرفی شده مسکن و شهرسازی هستم .جایگزین شدم. اقای زاهدانی اطلاعاتی که داری توی سایت بزار شما که برش داری میگی من رفتم با خانم مالکی صحبت کردم .حتی خانم اربابی روهم دیدی خب چی گفتن .اینه که شما فقط شرف یاب شدی زیاد مهم نیست .جوابی که بهتون دادن مهمه خواهشا مطالبی که میگزارید شفاف بگید گنگ صحبت نکنید
دوست عزیز زاهدانی میشه بگید  مسئولین  چی جواب دادند؟
دوستان معرفی شده به مسکن وشهرسازی کسی هست؟
کی گفته پریا ؟؟؟؟؟؟
من یکی از همین جوونام امروز استانداری بودم هم با خانم سید زاده صحبت کردم هم با خانم مالکی و خانم اربابی رو هم توی سالن دیدم و پیگیری کردم .

خوش بحال همشهریهای ما اگه دنیا را اب ببره تمام جونای این استان را خواب برده ،هر چی تا بحال به سرمون امده از کارهای خودمونه بیخیال تر از مردم این استان بخدا ندیدم بازم دم سماور گرم حداقل یه سودی داره شما که نمی تونید پیگیر کارهای خودتون باشید چطور می تونید فردا تو ادارات کار خلق را پیگیری کنید واقعا متاسفم
دوستان عزیز با حلوا حلوا گفتن دهن هیچ کس شیرین نشده ،ضمنا تا بچه گریه نکنه مادر کاری برای ساکت کردنش نمی کنه پس وقت اون رسیده که حداقل دسته جمعی یه سری به استانداری بزنیم تا حداقل کاری را که می تونن واسمون انجام بدن 
اقایون خانوما اسفندم رسید ولی خبری نشد اقای نوبخت خسته نباشی خیلی باحالی
اکثر پیامهای مهم توی این سایت شده مختص ازربایجان شرقی و غربی اونم صرفا به خاطر پیگیریهای نمایندهاشون ،نمایندهای ما هم اگر همنقدر که برای رای جمع کردن زحمت کشیدن برای حفظ حقوق ما فرزندان ایثارگر  کمی زحمت بکشن دیگه  با قوانین من دراوردی حق و حقوق ما رو ضایع نمیشه  بخدا انصاف نیست ما بچهه های سیستان و بلوچستان که حتی توان مراجعه سالیانه به تهران رو نداریم تا شخصا از حقوق ضایع شده خودمون دفاع کنیم حقوقمون زیر پا گذاشته بشه شما قانونا و شرعا وکیل ما هستین پس حداقل برای رضای خدا یک بار به دفاع از بچهای ایثار گر منتظر استخدام از جاتون بلند بشید و تا حداقل اگر با کارهایی شما اشنا نیستیم ما باصدای شما اشنا بشیم
بخدا بریدییم دیگه توانی نمونده ازبس رفتیم استانداری،بنیاد شهید کی تکلیف ما روشن میشه همش وعده امیدواری ،بهمن نشد اسفند،اسفند نشد فروردین این سیر ادامه داره 
دوستان سهمیه کار با بقیه فرق میکنه بیاین و نظراتتون رواونجا بگذارین.سهمیه کاری به استان نداره و جریان ما کلا چیز دیگس
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۲ سید علی محب زاده
سلام
دوستان سهمیه ای لطفا بیان صفحه خودشون(پیگیری استخدام سهمیه زیر 50درصد)
اونجا نظراتشونو بیان کنن
همه اونجاییم
جناب کوروش بخشنامه هنوز اجرایی نشده و اگه سمت راست همین سایت قسمت تبادل نظر مراجعه فرمایید عین بخشنامه را خواهید دید ولی هنوز اجرایی نشده ولی به قول مسئولین هنوز هیچ چیز مشخص نیست ضمنا این بخشنامه فقط برای فرزندان ایثارگر نوشته شده
سرکار خانم پریا .این خبری که شمامیگید اونایی که بعد از 1.8.92گزینش شدن تکلیفشان مشخص نیست به نظرم اشتباه باش اخ من هم بعداز 1.8.92گزینش شدم .ولی تمام مراحل استخدامی بنده انجام شده ازگزینش گرفته تا دریافت کد مستخدمی ازمعاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری ولی متا سفانه به گفته مسولین اعتبارات لازم برای خانواده های بنیاد شهید فعلا درحال پیگیری در استانداری هستش.بنده خبر تاید شده دارم .بچه های اداره کشاورزی از11.11.93رفتن سر کار همچنین بچه های اداره مالیات به طور کلی از شهر یور ماه رفتن سرکار .واقعا اگه بودجه ای درکار نیست پس این دودسته بازیها چیه که بعضیا باید تکلیف استخدامیشان مشخص بشه و بعضی ازماها باید در استرس  کامل باشیم .
جناب کوروش نگران نباشید شما 100%فروردین میرید سر کار ضما هرگز نگید کاری از دستمون بر نمی یاد ما فرزندان کسانی هستیم که صدام را از پا در اورد چیزی که خیلی نامعلومه سرنوشت گزینش شدههای بعد از 1/8/92هست الا به ذکر الله تتمعن القلوب
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۷ بدون سهمیه
جناب کوروش و بقیه دوستان من از قبول شده های استانداری و بدون سهمیه هستم استانداری میگه آزمون ما تامین اعتبار شده اما دروغه بعضی سازمان ها مثل سازمان ما تامین اعتبار نشدیم ما سهمیه نداشتیم .دلشون نمیخواد ببرنمون سرکار به سهمیه و بدون سهمیه ربطی نداره
از کرمانشاه کسی هست استانداری 
سرکار خانم پریا به نظر شما باید چکار کنیم .من که کد مستخدمی  دریافت کردم.تمام کارامم انجام دادم فقط منتظر دعوت به کارم به من میگن اعتبار نداریم .به نظر شما من باید چکار کنم من جزء خانواده شهیدم هستم به من میگن اعتبار خانواده شهدا تایید نشده .ولی اعتبار کسانی که ازمون دادن تامین اعتبار شده تا اسفند ماه میرن سرکار ولی منو امثال من فعلا باید بیخیال شن . پس بیخیال بشین مثل من چون هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم
بچه ها یه فکری بکنید ،وقت داره تمام میشه ،تمام کسانی که سهمیه دار بودن و از تاریخ 1/8/92به بعد گزینش شدن  باید بی خیال استخدام بشن بچه ها یه خورده اقدامات جدی تری داشته باشید اگه این حق ما را از ما بگیرن یعنی خیلی راحت رو خون پدرامون پا گذاشتن
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۰ امید به خدا
امروز زنگ زدم بنیاد شهید گفتن خانم اربابی واسه 20 فروردین قول داده اسفندو بی خیال شین  خدایا یه کاری کن........
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۴ امید به خدا
اگه واسه فروردین شروع به کاره  پس چرا باقی مراحلو انجام نمیدن/من تا مصاحبه عقیدتی پیش رفتم
جناب کورو ش طبق دستور العمل مندرج در قسمت تبادل نظر این صفحه و پیگیری های خودم تمام سهمیه دارهایی که قبل   از تاریخ 1/8/92 گزینش شدن به سلامتی فروردین میرن سر کار و تمام اونهایی که بعد از اون تاریخ زجر کشیدن باید با یک کلمه  با استخدام خداحافظی کنند  (دولت بودجه نداره)که این واقعا عین بی عدالتی و نادیده گرفتن ایثارگرانه و مسئولین بدانن که این زشت ترین و بدترین تصمیمی بود که می تونستن بگیرن و مطمعن باشن ما سهمیه دارها هم ساکت نخواهیم نشست
والا من از زاهدانم و تمام این چند وقته استانداری پیگیر بودم اما زیاد نمیدیدم از بچه ها که پیگیر باشن .همین هفته هم رفتم استانداری گفت اول فرودین .
سلام.اون کسانی که جزءسهمیه بنیاد شهید هستین .اینو شنیدید که کسانی که ازمون دادن تامین اعتبار شدن وتا اخر اسفند ماه میرن سر کار ولی خانواده شهدا تامین اعتبار نشدن .خواهشا همتون پیگیر این مساله از استان باشید نا ببینیم خدا چی میخواد .خواهشا پیگیری کنید واطلاء رسانی کنید
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۵ امید به خدا
شما رو قسم میدم هر کی تو زاهدان تشریف داره یه سر به استانداری بزنه تا کی انتظار بهمن هم دار تموم میشه خیلی نا امیدم
اقا یونس  سلام  کارهای شما به کجا رسیده ؟ جواب گزینشتون امده یا نه؟ تازگی به استانداری سر زدید ببینید خبری هست یا نه؟
سلام 09302462167 بزنگ پریا
سلام اقا یونس ایا شما هم شنیدید که ممکن هست جایگزینی های امسال حذف بشن در ضمن میشه بگید کارهاتون به کجا رسیده
سلام اره 
سلام در بین دوستان کسی از سهمیه ایثارگران هست هست که امسال تازه جایگزین شده باشه
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۱ امید به خدا
سهمیه زیر پنجاه درصد هستم
سلام یونس نه گفتن احتمالا آخر اسفند من سهمیه ندارم البته 
سلام علیرضامن سهمیه بنیادم نگفتن دقیق که میگیرن 
امید به خدا منم سهیمه راه وشهرسازی هستم البته 2 سال پیش رفتم مصاحبه از اصفهان شما سهمیه زیر 50 درصدین یا بالای 50 درصد؟
سلام  آره جواب گزینش اومده گفتن اونایی که زنگ زدیم گزینش قبول شدن اصلا گزینش کسی رد نمیشه مگه خیلی اوضاعش خراب باشه آزمون 20 فروردین91 بود گفتن اداره مونم راه و شهرسازی ایرانشهر آزمون استانداری  تا خدا چی بخواد انشاالله 
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۴ امید به خدا
با سلام من هم قبول شده اداره راه و شهر سازی هستم هم گزینش و هم مصاحبه عقیدتیم انجام شده البته معرفی از بنیاد شهید داشتم امروز هم با مدیر امور اداری استان صحبت کردم  ایشون قول اسفند رو دادن.البته اگه اعتبار براشون بیاد.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۵ حامد محمدی
سلام علیرضا من هم راه وشهرسازی اصفهانم اتفاقا به منم همین راگفتند.دقیقا /انشااله حقیقت داشته باشد
سلام اقا علیرضا میشه بگین شما  دقیقا چه سالی قبول شدید و ایا گزینش شدید یا نه من هم قبو شده راه و شهر سازی هستم
س علیرضاواقعارفتى راستى جواب گزینشت امده
سلام بچه ها نگران نباشید من قبول شده اداره راه و شهرسازی ایرانشهرم از اداره زنگ زدن دیروز ۷بهمن رفتیم اداره فرم حراست رو پر کردیمو مدارکو دادیم خیلی امیدواری دادن گفتن قبل سال میان برا سو پیشینه و ٱزمایشات  و ۲۸اسفند ابلاغو میدن انشاالله گفتن بهشون گفتن کاراهارو انجام بدن تا بودجه تصویب  میشه سریع  مراحل جذب انجام بشه حتما از تصویب بودجه مطمینن انشاالله
مدیر جان سلام منظور من مسولین بنیاد هستن ما فرزندان ایثارگر از داخل خودمونو سوختیم از بیرون هم مردم را  بنیاد هم که اصلا به فکر ما نیست
ناشناس عزیز مگر ما که خانواده شهدا هستیم چی گرفتیم که به شما ندادن اگه فکر می کنید کسی حق شما را ضایع کرده یک لحظه فکر کن تمام عمر حسرت دیدن پدر داشته باشی ولی در کنارش دنیا رو بهت بدن ـضمنا پدران ما مردان رشیدی بودن که انسانهای  مثل شما هرگز قدر اونها را نمی دونند و اگر همین پدرهای جان بر کف ما نبودن معلوم نبود شما با چه وضعیت خفت باری زندگی می کردید
با سلام خواهشا اگر نمی تونید به موقع به قولهاتون عمل کنید حداقل اطلاعات سایت رو بروز کنید تا بدونیم حرفهای مارو  می خونید.

پاسخ:
مدیرسایت : کدوم اطلاعات ؟؟ نظراتتان هم همیشه خوانده میشه مطمئن باشین تاجاییکه من میدونم از استان شما نفران اینجان نادره.
سلام توروخدا به ما که جز خانواده های شهدا و...نیستیم هم توجه کنید.
با سلام ، تا کی می خوان جوونا رو سرکار بذارن ، بخدا دیگه شرم می کنم از پدر و مادرمون پول تو جیبی بگیرم..الکی دارن جوونا رو وعده میدن و هیچ کاری هم نمی کنن