---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ

استخدام استانداری خوزستان وپیگیری آن

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ

 


اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی  ثبت احوال خوزستان 91/12/25


به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی میرساند نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ 91/12/25 اعلام گردید
 
 
 
 
 
 
 



مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان: دولت برای تامین اعتبارات لازم برای استخدام داوطلبان قبول شده درآزمون سال 91 تلاش می کند

سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳،

اهواز-ایرنا- مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: دولت یازدهم و مسوولان استانی تلاش بسیاری برای تامین اعتبارات لازم در جهت به کارگیری داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دستگاه های دولتی سال 91 دارند.


ˈقاسم صنگوری سواریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در سال 90 و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دولت گذشته یک سری سهمیه های استخدامی بین استان ها و وزارتخانه ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این سهمیه استخدامی جدای از طرح استخدامی مهر آفرین است بیان کرد: در تاریخ 21 اسفند ماه سال 90 از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سه هزار ردیف سهمیه استخدامی به استان خوزستان تعلق گرفت.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه در پایان برنامه چهارم و برنامه پنجم توسعه 11 شهرستان جدید در استان خوزستان به وجود آمده و تاسیس دستگاه های اجرایی در این شهرستان ضروری است ،در این راستا درسال 91در دو بازه زمانی ابتدای سال و انتهای سال سهمیه های استخدامی در میان دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

سواری افزود: سه هزار سهمیه استخدامی استان خوزستان در مرحله اول بین 25 دستگاه اجرایی و در مرحله دوم بین 37 دستگاه اجرایی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در 26 خرداد سال 91 اولین آزمون استخدامی برای یک هزار و 168 سهیمه برگزاری شد گفت: برای برگزاری این آزمون بر اساس ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مدارک و مستندات از 29 هزار نفر داوطلب شرکت در آن دریافت شد.

سواری افزود: نهایتاً برای استخدام یک هزار و 168 نفر در دستگاه های دولتی استان دو هزار و 298 نفر معادل سه برابر ظرفیت های استخدامی برای مصاحبه دعوت شدند و در نهایت از این تعداد 999 نفر پذیرفته شده و حدود 100پست خالی باقی ماند که این تعداد به آزمون مرحله دوم افزوده شد.

وی افزود: در مرحله اول آزمون تعداد پذیرفته شدگان شامل یک نفر در مقطع دکترا،114 نفر در مقطع فوق لیسانس،844 نفر در مقطع لیسانس و 40 نفر در مقطع فوق دیپلم به دستگاه های اجرایی معرفی شدند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استخدام سال 91 تامین نشدن اعتبارات لازم از سوی دستگاه ها مربوطه بود گفت: در برگزاری یک آزمون وجود پست های بلاتصدی و تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز به عنوان دو عامل تعیین کننده برای استخدام مد نظر است.

سواری افزود: در این فرآیند نیاز دستگاه ها دیده شد، اما در فاز تامین اعتبارات برای پرداخت حقوق افراد شفاف سازی های لازم انجام نشد و همواره چگونگی تامین اعتبارات مورد نیاز محل بحث بود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان بیان کرد: هم اینک برای رفع این مشکل ، در بخش نیروی انسانی به دنبال تامین شماره مستخدمی برای افراد پذیرفته شده هستیم و هماهنگی ها و مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و استاندار خوزستان ،معاون برنامه ریزی و همچنین منابع انسانی استانداری خوزستان به دنبال تامین اعتبارات لازم برای استخدام این نیروها هستند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خاطرنشان کرد که در این خصوص مکاتبات و جلساتی از سوی استاندار خوزستان با دکتر محمد باقر نوبخت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شده و جلساتی نیز برگزار شده است.

سواری گفت: در صورت تامین اعتبارات استخدام از سوی دستگاه ها و دریافت شماره مستخدمی در جذب پذیرفته شدگان در آزمون مشکلی وجود ندارد زیرا تمام مراحل استخدامی پذیرفته شدگان انجام شده است.

در همین ارتباط تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی سال 91 استان روزدوشنبه با حضور در استانداری خوزستان و دیدار با مسوولان استانداری خواستار بررسی و حل مشکلاتشان شدند.


پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .






 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

نظرات  (۱۷۷)

استانداری درحالی که نیروهای خودش راشروع به کار داده برای ادارات نامه ای فرستاده مبنی براین که ازشروع به کار تازمان تامین اعتبارخودداری کنند این نامه به امضای معاون برنامه ریزی استانداری به نام حاجتی بود که خودم دیدم بااین حساب شروع به کاروصدوراحکام احتمالا اواخراردیبهشت تاخرداد
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۱ اسفند خوزستان

کسی از دوستان میدونه مدرک زبان برای استانداری ها رو از چه طریقی میشه گرفت؟

۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۵ اسفند خوزستان
جناب یاسی شما دوره کارآموزی هم دارین؟ توی شهر خودتون یا توی مرکز استان؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
باسلام  خدمت دوستان عزیز من دیروز یعنی 29 فروردین استعلامات (پزشکی و سوء پیشینه)را تحویل دادم و ابلاغ به کار رو از استانداری گرفتم و امرروز سرکار هستم راستی کسی هم با من تماس نگرفت خودم رفتم من قبول شده فرمانداری آبادانم

سلام بچه کسی ازثبت احوال خبرجدیدی نداره ؟

سلام زنگ میزنم اداره میگه دست ما نیست دست استانداریه بعد زنگ زدم استانداری میگه دیگه به ما ربطی نداره ما آزمون گرفتیم هر اداره کلی در استان ملزم هست که پیگیر باشه تا نیرو بگیره من نمی فهمم حق با کیه این که مسلمه دارن بازی میدنمون هیچ چیز هم نمیتونیم بگیم حتی بعد سه سال علافی حتی حق اعتراض هم نداریم
سلام مدیر جان
میشه لطفا بگید بجز بهزیستی کدوم اداره های دیگه توی خوزستان هنوز مشغول نشدن ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت:اطلاع نداریم 
سلام.
اداره ی راه خوزستان به بچه ها گفتن برا فرمای طب کار و سوپیشینه برن اونجا. احتمالا حکماشون صادر شده باشه
از ادارات استان خوزستان کسی ابلاغیه شروع به کار گرفته؟
سلام کسی از بهزیستی استان خوزستان خبر نداره ما مصاحبه عقیدتی رو خیلی وقته رفتیم دیگه خبری نشده.
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۶ اسفند خوزستان
کسی از مصاحبه آزمون اسفند خوزستان خبری نداره؟
دق کردیم به خدا...
خسته نباشی مدیرجان
من شهرستانم نمیتونم هر وقت خواستم برم اهوازاستانداری هر موقع هم زنگ میزنم اپراتور جواب نمیدن شماره هایی که میگیرم ایناس 33333136-33333147-33333154 اگه شماره دیگه ایی هست لطفا بذارین
پاسخ:
مدیرسایت:آقای مراد حسینی :33367301-9
داخلی 2118
باایشون تماس بگیرین
سلام خسته نباشی مدیرجان
اگه امکان داره یه شماره مستقیم ازمعاونت نیروی انساتی یا امور اداری استانداری خوزستان اینجا بزنین ممنون میشم
پاسخ:
مدیرسایت :از تلفن خانه استانداری بگیرین حتما میدن
به مهم نیست
فکر میکنم باید به اداره ای که برای استخدام در اون قبول شدید مدارک رو ببرید. من هم همینکار رو انجام دادم.
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۵۷ اسفند خوزستان
کسی اطلاع نداره مصاحبه آزمون اسفند خوزستان کی هست؟
خوش به حالشون. ما هم وقتی پیگیری میکنیم پاس میدن به همدیگر
سلام دوستان
استخدامی های ورزش و جوانان خوزستان از شنبه 22 فروردین شروع بکار کردند
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۵ ثبت احوال حوال خوزستان
دوستان ثبت احوالی خبر جدیدی ندارید بالاخره تاییده گزینش گرفتن واسه ما اصلا پرونده ها گزینشمون ارسال شده تهران؟کسی شماره هسته گزینش تهران و داره؟
سلام دوست عزیز منم بهزیستی خوزستانم شما از کجا مطلع شدین کدا اومده ؟برای کدوم شهر؟اخه من امروز با اقای رشیدی رییس اداره بهزیستی اهواز تماس گرفتم برای تعیین تکلیف گفتن ما به نامه معاونت و ابلاغ استانداری کار نداریم فعلن برید بشینید خونتون تا هر موقع خواستیم خبرتون میکنیم
دوستان بهزیستی استان خوزستان یه پیگیری کنید بعضی کد براشون اومده
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
فری جان نامه آزمایشات و سوپیشینه رو همون اداره قبول شدیم میده نه استانداری
سلام بچه های بهزیستی اگه موافقید دوشنبه بریم استانداری برای گرفتن برگه ازمایش و سوپیشینه لااقل اینا رو بمون بدن  انجام بدیم که بعد بخاطر اینا معطلمون نکنن.چون اینجور که فهمیدم برای اینکارا هم میخان معطلمون کنن
سلام خورشید جان..منم قبول شدم..نه بهم زنگ زدن نه خبری هست تازه نوشتن باید مدارک ارسال کنیم و من نمیدونم باید کجا بفرستم مدارکمو...اگه کسی میدونه به منم بگه.............................آغااااااااااا ما داریم دق میکنم از بی اطلاعی.......

ما که هنوز آزمایشات و سوء پیشینه هم ندادیم

به سارا
من الان به بهزیستی کل زنگ زدم خانوم قاسمی گفتن ما هیچ اطلاعی نداریم اقای کرد زنگنه هم جوابگو نیستن .گفتم استانداری نامه ابلاغ بکار زده گفت ما خبرنداریم این یه پروسه طولانیه<از نظرشون 3 سال انتظار کمه> اما با اداره شهرمون تماس گرفتم گفتن کرد زنگنه گفته اول اردیبهشت ولی میتونید به اداره کل بهزیستی کشور شکایت کنین
سلام دوستان کسی از بهزیستی استان خوزستان خبری نداره؟کی ابلاغیه شروع به کار میدن
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۵۱ قبولی ثبت احوال
سلام به همه دوستان، من فکر میکنم این آقای علیپور میخواد ما رو اذیت کنه و به احتمال زیاد تاییدیه های گزینش هم از تهران اومده چون همین آقای بارانی نزدیکای عید با من تماس گرفت و گفت که کپی کارت ملی برامون بفرست چون میخواهیم برات کد مستخدم صادر کنیم.حال سوال اینجاست که تا تاییده گزینش نیاد اینا هیچوقت برا صدور کد مستخدم اقدام نمیکنن.در ضمن تنها با منم تماس نگرفتن یک نفر دیگه از دوستان هم که پیگره کارا بوده ظاهرا پرونده او رو هم به استانداری ارجاع دادن برا کد مستخدم.به نظر من به حرفای این علیپور لطفا اعتنا نکنید و صحبت های آقای مریدی صحیح تره.  
سلام
دوستانی که در آزمون اسفندماه پذیرفته شدند کسی هست که قبل از اعلام نتایج در سایت باهاش تماس نگرفته باشند؟ من در آزمون کتبی پذیرفته شدم ولی مثل برخی از دوستان که اینجا گفتند از سازمان مربوطه یا استانداری، باهام تماس نگرفتند؟ دلیل خاصی هست؟!!
به خانم حسینی،
سلام،
با آقای مریدی توی اتاق خودشون صحبت داشتیم:
1. تاییدیه گزینشها انجام شده 
2. تا زمانی نامه ی تامین اعتبار به دست خود آقای مریدی نرسه بقیه ی مراحل انجام نخواهد شد.
......................................
صحبتهای آقای علیپور:
گزینش هیچ کدومتون تایید نشده و آقای مریدی چون مدیر هستند شاید بخوان طبق اختیارات خودشون بگن تایید انجام شده. ولی من به عنوان مسئول گزینشها میگم تایید نشده.
.......................................................
صحبتهای آقای بارانی که مسئول وارد کردن اسامی در سایت هستند:
همه ی پرونده ها دست منه و کارهای گزینش همه انجام شده. اسامی همه وارد سامانه شده و باید مورد تایید استانداری قرار بگیره و ... و .... شما هم باید صبر داشته باشید صبر ایوب البته و دعا کنید.
با سلام به همه

به آقای امین
ممنون میشم بگید جریان صحبت های دیروز آقای مریدی چیه ؟ کجا صحبت کردن ؟ چی گفتن؟
من دیروز عصر روی سایت ادار کل ثبت احوال  خوزستان یه پیام خوندم که گفته بود استخدامی های جدید رو به زودی خبر میکنیم که بیان و نیازی به مراجعه حضوری نیست. اما امروز صبح که دوباره رفتم سایت رو چک کنم پیا م رو برداشته بودن .
کسی دیروز این پیام رو خونده.؟
به ثبت احوال و بقیه ی دوستان،
سلام،
دیروز من هم با شما پای صحبتهای آقای مریدی بودم. مگه ممکنه ایشون با آقای علیپور هماهنگ نباشن؟! سیاستشونه که یکی با دست پس بزنه و یکی با پا پیش بکشه. سردرگمی و بلاتکلیفی ما به نفعشون میشه هرجوری بخوان مارو بازی بدن. قانون هم دستشون رو کاملا باز گذاشته.

۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۰ ثبت احوال خوزستان
دوستان و مدیر محترم یه سوال دارم وقتی که اداره ثبت احوال کارای گزینشش و انجام نداده ایا بودجه واسه نفرات بش تعلق میگیره ؟اخه گفتن اردیبهشت بودجه جدید و به ما اعلام میکنن این اقای علیپور هم که عزمش و جزم کرده واسه خوابوندن کار ما الان همه ادارت منتظر دریافت کد هستن اداره ثبت هنوز گزینششم نمیفرسته واسه تایید تهران!!!!!!!!!!!!حالا که اسامی ما واسه دریافت کد وارد سامانه نشده یعنی تایید نهایی نشده ایا بودجه واسه نفرات جدید به اداره تعلق میگیره؟
پاسخ:
مدیرسایت:بودجه خواهد بود ولی واسه کد گرفتن داشتن تاییدیه گزینش ضروریه
دوستان من رفتم استانداری امور اداری خانوم سلطانی گفتن اشکال از اداره های خودتونه که تعلل میکنن ما کارای بچه های خودمونو سریع انجام دادیم حالا هم دعوت به کارشون کردیم.گفتن از اداره هاتون پیگیر بشید
اداره کل بهزیستی گفتن اول اردیبهشت
سلام بر همگی
دوستان اسفندی مراحل استخدامتون تا کجا پیش رفته؟
بعد از 2 سال انتظار، قبول بشی و سه هفته بعدش با پارتی‌بازی اسمت رو از لیست خط بزنن... هعی... خدا نصیب گرگ بیابون هم نکنه که بد دردیه
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۵۶ اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی
با سلام
من قبول شده ی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هستم. مدیر محترم سایت آیا بر اساس اعلامیه ی استانداری من هم باید به امور اداری استانداری مراجعه بکنم یا این اعلامیه فقط مربوط به قبول شدگان خود استانداریه؟ اداره ی کار هیچ پاسخی نمیده و همش میگه ما اطلاعی نداریم! حتی شماره مستخدمی هم نگرقتن برای ما. دوستان هم اگر اطلاعی دارید ممنون میشم بگید.
پاسخ:
مدیر سایت : ما اطلاع نداریم میتونید از طریق تماس با استانداریم بفهمید

قابل توجه دوستان عزیز طب کار توی شهرستان خودتون انجام میگیره

باسلام خدمت تمام دوستان.ما بجه ها ورزش و جوانان لرستان دیروز 15فروردین رسما از اداره کل ابلاغ شروع بکار را گرفتیم و امروز هم همگی شروع بکار کردیم
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۲ اسفند خوزستان
دوستان خوزستانی طب رو توی اهواز انجام میدین یا شهر خودتون؟

سلام

  سال نومبارک* من دیروز رفتم استانداری داشتند برگ استعلام مدرک، سوءپیشینه  و برگه برای طب کار می داند که من هم گرفتم(باید سه تا عکس هم ببری) امروز رفتم بهداشت برای فردا نوبت دادند 45000تومان هم واریز کردم انگشت نگاری هم 5000تومن انجام دادم دانشگاه هم 1200 تومن شد(فرمانداری آبادان هستم)

سلام به همه
لطفا روز دوشنبه 17.1.94 ساعت 9 صبح درب استانداری خوزستان جهت پیگیری روند استخدام حضور بهم رسانید.
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۲ روح اله والی زاده
دوستان اداره ما (سازمان ثبت اسناد و املاک خوزستان) از شنبه برای شروع به کار فراخوان داد.شکر خدا داره انتظار به سر میرسه

دوستان امروز کسی رفت استانداری خوزستان ببینه چه خبر است که داخل سایت نوته بودند به امور اداری مراجعه نمایید

من امروز رفتم. البته واسه کار دیگه ای اونجا بودم و جزو قبولی‌ها و دعوت شدگان فعلی نیستم تا دوره بعد ببینیم چی میشه.
بیست نفری لاقل بودن از بچه های خود استانداری و ظاهرا داشتن مراحل کارشون رو انجام میدادن با کسیشون صحبت نکردم ولی به نظر خوشحال بودن و داشتن یکسری فرم و ... میدادن و میگرفتن.  البته فقط بچه های خود استانداری بودن که رفته بودن بخش امور اداری استانداری و لیست اسامی رو داشتن و فکر نمیکنم ربطی به سایر قبول شدگان داشت. البته فقط دیدن بود و کنجاوی نکردم و از کسی نپرسیدم.
فقط یک لیست بلندی بود که اسامی رو میخوندن و یکسری کار انجام میدادن. به نظرم باید تا ظهر درگیر باشن به خاطر همین بعیده کسیشون الان بیاد و اینجا گزارش بده. هرچند خود استانداری خوزستان فکر نکنم بیش از بیست سی نفر پذیرفته شده داشته باشه و حالا ایا عضو اینجا هستند یا نه!
حل شد ممنون. مدیر جان شما خبری از وضعیت بنیاد ندارید؟
پاسخ:
مدیرسایت:نه متاسفانه 
مدیر جان چرا صفحه بنیاد شهید قسمت نظراتش دیگه نیست و نمیتونیم کامنت بذاریم؟
پاسخ:
مدیرسایت:مگه از قسمت پیوندها نمیتونین برین؟لینکش اونجا هس
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۳ اسفند خوزستان
مصاحبه اسفند بالاخره کی هست؟ مردیم از بس انتظار کشیدیم!!
بچه های خوزستان همه رفتین سرکار؟؟؟با این سکوت حقمونه سر کار نریم
سلام.
مدیر و دوستان اگر اطلاعی دارند لطفا جواب بدن
اگر فرضا شروع به کار اول اردیبهشت شد امکانش هست با یکی دوماه تاخیر ما بریم سرکار و بندازیم عقب؟؟ یا مرخصی بگیریم؟
آخه سرکاری هستم که لاقل تا اواسط خرداد درگیرشم. اونا سه سال مارو معطل کردن الان نباید اجازه بدن که ما خودمون تاریخ رو عقب بندازیم؟
پاسخ:
اطلاع نداریم
خبر خوش برای گزینش نشده :
دوستان در طی دید وباز دید عید با یکی از کله گنده های معاونت برنامه ریزی دیدار داشتم که گفتن خیالتون تخت باشه طی فروریدن ونهایتا اواخر اردیبهشت شما هم گزینش میشین و بزودی شروع بکار میکنن نگران نباشین فقط یه توصیه میتونم بکنم که اینه که دوستان ازین فرصت تعطیلات عید نهایت استفاده رو بکنید و خودتون واسه گزینش و مصاحبه آماد کنید من خودم از فردا شروع میکنم شمام هم میتونید همینکارو بکیند انتظار بیهوده  که فایده نداره حداقل یکار مثبت بکنیم فردا یدید یهوی زنگ زنگ زدن واسه مصاحبه منم همین فایلهای همین وبلاگ رو وساه مصاحبه دانلود کردم خیلی هم خوب و کاملن ایشالاه تا 13 بدر تموم میشم شمام میتونین همیکارو بکنینن روی یکی دوساعت وقت بذارین بعدا دیگه استرس ز اد نشین واسه مصاحبه . واسه منم خیلی دعا کنید یه اتفاق بدی افتاد واسم
به امید موفقیت هممون
با سلام.دوستان خوشبختانه امروز از اداره هواشناسی با من تماس گرفتن و گفتن که روز شنبه هشتم فروردین خودمو به اداره مربوطه برای شروع به کار معرفی کنم.ان شاء الله که ادارات شما هم در روزهای آتی این خبر رو به همه بده و همه رو از این انتظار نجات بده.
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۰ روح اله والی زاده
بس که رفتم استانداری از حراست درب ورودی گرفته تا خانم مرادحسینی مهرنیا و آقای آزادی دیگه خوششون از ریختم نمیان. سازمان خودمون که به خداوندی خدا جواب سلامم رو نمیدن. خوزستان حقش هست خاک برسر باشه خوزستان لیاقتش خشک شدن آب رودخونه هاش هست خوزستان استحقاق همیشه آخر بودن رو داره. حالا هی بشینید تا بهتون زنگ بزنن.همین کارارو کردید که بهتون میگن مظلوم.بچه های ایلام اردبیل مازندران تهران و البرز رفتن سرکار اونم امروز!!!
سلام. اگه بعد از بی عدالتی در مصاحبه، کسی دیوان عدالت اداری شکایت کنه چیزی توش هست؟ میگن رسیدگی می کنن
آقا محمد بستگی به اداره ای داره که شرکت کردید؛ اداره ما که طاقت نیاورد بذاره تا مصاحبه، همون مرحله اول اعلام نتایج آزمون، همه رو مورد عنایت ویژه قرار داد!

دوستان یه سؤال: مگه نه اینکه استانداری، اسامی سه برابر ظرفیت رو میفرسته برا دستگاههای اجرایی و بعد دستگاهها طی مصاحبه، نفرات اصلی و ذخیره رو تعیین میکنن؟؟؟ یعنی دستگاههای اجرایی اسامی غیر سه برابر ظرفیت رو ندارن؛ درسته؟؟؟

به محمد

پارتی بازی هست البته اگه شانس بیاری رقیبات آدمای معمولی باشن کسی به خاطرشون ریسک نمیکنه ولی خیلی حواست باشه من که شانس آوردم نه سهمیه دار تو رقبام بود و گردن کلفت و نفر اصلی شدم

سلام. بچه هایی که مصاحبه دادن واقعا چند درصد پارتی بازیه؟ ممکنه که مثلا نفر اول رو با بقیه جابه جا کنن اگه خوب مصاحبه بده؟
آقای والی زاده بنده همین شنبه استانداری بودم؛ الان برم راهم نمیدن مگه اینکه جمعیتمون زیاد باشه نه دو نفر.
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۲ روح اله والی زاده
جناب توشه من دوشنبه میرم.هرکی امد بسم اله 
آقای والی زاده بنده اهواز نیستم وگرنه تا حالا مسئولین استانداری رو ذله کرده بودم. وسعم به هزینۀ رفت و آمدش نمیرسه. فقط خیلی واجب باشه می‌تونم برم حالا اگه قراره بچه‌ها جمع بشن با هم بریم حتماً میام
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۵ روح اله والی زاده
شماها که کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته اید بیاید بریم استانداری ازشون توضیح بخواییم
ممنونم دوستان. بنده هم مدارک کامل فرستاده بودم هنوزفیش واریزیم روهم دارم. پرسیدم اگه قبول نشدم پس برای چی مدارک خواستید گفتن آخه یه سریا پروندشون گم شده بود گفتیم دوباره مدرک بیارن حقشون ضایع نشه. شما بگید همچین بهونه ای رو میشه باور کرد؟!
سلام.با منم کسی تماس نگرفته.نه قبل از اعلام نتایج نه حالا که نتایج رو زدنو میدونم قبول شدم.حتی هرچی تماس میگیرم اداره مربوطه تلفنش اشغاله!!!!
سلام
 توشه: بله با من تماس نگرفتن خیلی هم نگران بودم. با هرکی تماس گرفتن جز قبول شدگان هست ولی بعضی ها مدارکشون کامل بود تماس نگرفتن
دوستان قبول شدۀ اسفند خوزستان کسی هست که قبل از اعلام نتیجه در تارنمای استانداری، باهاش تماس نگرفته بودند که مدارک بیاره؟؟؟
بنده پیگیری که کردم گفتن دلیل نمیشه چون تماس گرفتیم و مدرک خواستیم؛ یعنی قبول شدی!!! البته اینم بگم همون موقع چهرشون مشکوک می‌زد که دارن دروغ میگن
سلام دوستان دیروز با من تماس گرفتن و ازم خواستن فیش ثبت نامم و واسشون فکس کنم
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۳ امید احمدی
بهتره خیلی به سازمانتون گیر ندید و بیخوی ازشون التماس نکنید که سریعتر کارتون رو راه بندازن. یعنی هرکسی منطقی بره صحبت کنه و حداکثر کلا یک بار یا دوبار رفته باشه نه بیشتر!

فکر بعد استخدامتون هم باشید، اگر بفهمن که شما محتاج این کار هستید کلی سرکار میچزوننتون! یه همچین آدمایی هستن اونجا تا بفهمند که شما محتاج کاری کلی اذیتت میکنن و سوءاستفاده میکنن. از الان فکرش باشید که بعدها اذیت نشید
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۶ روح اله والی زاده
سلام  
دوستان من استخدام شده سازمان ثبت اسناد خوزستان هستم و شماره مستخدمیم هم آمده ولی خبری برای آزمایشات و سوء پیشینه بهم ندادن. مدیر امکانش هست راهنماییم کنید؟
مدیر خواهش میکنم اگه میدونید راهنمایی کنید ایا ادارت ثبت احوال همه استانها مشکل خوزستان و دارن اخه ما چهارده ماه پیش گزینش شدیم و میگن تا نامه تامین اعتبار نیاد هسته گزینش تهران تاییدیه صادر نمیکنه و تا تاییدیه هم صادر نشه اسامی وارد سامانه نمیشه!!!!!!!!!!! ولی خوب به نظر من تا گزینشمون تایید نشه که بودجه هم نمیدن به سازمان واقعا گیج شدم خسته شدم
هر کسی از روال کار اگاهی داره لطفا راهنمایی کنه.ممنونم
پاسخ:
مدیرسایت :کلا ثبت احوال تمام استانا در مورد روند گزینش خ کند عمل کرده و البته در استان آ.غ دارن مراحلو انجام میدن باید زیاد پیگیر باشین هم از استانداریتون و  هم اداره تا زیر فشار بره و زودتر تاییده رو  بدن اینکه تاییدیه بستگی به تامین اعتبار باشه بیمورده 
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۰ ثبت احوال خوزستان
سلام
دوستان عزیز ثبت احوال خوزستان،
بنده و چند نفر دیگه از بچه ها روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در اداره کل حاضر خواهیم بود تا آخرین تلاشمون رو برای احقاق حقمون انجام بدیم.
خوشحال میشیم اگر شمام بیاید و تعدادمون بیشتر باشه.
برای هماهنگی شماره تماستون رو به ایمیلهای
aminfallahi@chmail.ir
و
raha_s11@yahoo.com
ارسال کنید.
پیشاپیش ممنون...
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۸ بازرسی مازندران
بچه های بازرسی استان خوزستان.باسلام خدمت شما مابچه های اداره بازرسی استان مازندران کارمون باسازمان وروندجذبمون متوقف شده است.اگرممکن است با ایمیلم درتماس باشیدتاهماهنگ باشیم.ممنون میشم بگین رونداستخدامتان درکدام مرحله است؟ استان ماهمه ادارات کارشان درست شده جز اداره بازرسی
davood.serajpoor@yahoo.com
وای خدا من دیگه خسته شدم هر چی میگم سامانه باز شده جواب گزینشا رو اعلام کنید اسامی ما رو وارد سایت کنید زیر بار نمیرن حرف خودشون و میزنن میگن تا نامه تامین اعتبار نیاد کاری نمیشه کرد سامانه الکیه!!!!!!!!!!!!!!یکی بگه چاره چیه 
مرسی باران جان
امیدوارم‌ دوستای دیگه ی ثبت‌احوالی هم زودتر شمارشونو بزارن‌
که زودتر هماهنگ‌بشیم کار به تیر ماه نکشه
رها خانم من شمارم و ایمیل کردم منتظر جوابتون هستم امیدوارم همه این بار وخامت اوضاع رو درک کرده باشن یه دست صدا نداره
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۳ اسفند خوزستان
دوستان خوزستانی برای آزمایشات پزشکی به کجا معرفی شدین؟ آزمایشات توی شهرستان خودتون که امتحان داده بودین انجام میشه یا اهواز؟
دوستان ثبت احوالی
شمارهاتون رو‌ به این ایمیل بفرستین ، وایبر گروه تشکیل بدیم ،اگه همگی تونستن وسط هفته بریم اداره کل
raha_s11@yahoo.com
من چهارماه پیش فرم گزینش پرکردم و دو ماه پیش رفتم مصاحبه عقیدتی سیاسی امروز رفتم میگن که جواب گزینش هنوز از تهران نیومده بعد هم جوابش بیاد همون گزینش رو باید به فلان جا بفرستیم و ..... . گفت مشخص هم نیست کی جواب گزینشتون کی میاد، ممکنه فردا، ممکنه چندماه دیگه.

واقعا جواب گزینش چرا باید اینقدر طول بکشه؟ کسی اطلاع داره چقدر طول میکشه گزینش جوابش بیاد و چطور میتونیم متوجه بشیم تو چه مرحله ای هست؟

سوال بعیدم اینه که امروز تو خوزستان واسه اون اسفندی ها تازه نتایج سه برابر ظرفیت رو دارن اعلام میکنن! بعد مصاحبه، بعد اعلام نتایج اصلی و ذخیره بعد از مدتی گزینش و بعد مصاحبه عقیدتی سیاسی! چطور میگن اونها تیر ماه تا شهریور میرن سرکار؟ وقتی جواب گزینش این همه طول میکشه!؟؟!!!!!!؟؟ خوب طبعا اونها هم تازه همه چیز رو غلتک باشه سه چهارماه دیگه تازه باید برن مصاحبه و کلی طول بکشه جواب گزینششون بیاد!!!
ثبت احوالیها:
با توجه به اینکه به نظر میرسه سازمان ثبت احوال جواب گزینشها رو به دلایل نامعلوم به ادارات کل تحویل نمیده و این بهانه ای شده برای متوقف ماندن استخدام ما، 
لطفا از طریق لینکهای زیر به مدیریت سازمان و معاون منابع انسانی پیام بدید تا نسبت به تسریع انجام امور اقدام کنند:

https://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=110

https://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=819
بچه های ثبت احوال نظرتون چیه وسط هفته همگی جمع شیم بریم اداره کل 
شماره هاتون به raha_s 11@yahoo.com بزارین ، وایبر گروه تشکیل بدیم واسه هماهنگی
دوستان ثبت احوالی خواهش میکنم تا میتونید پیگیری کنید الان دیگه استانداری هم اعلام کرده پرونده خردادیا بسته شده و فقط منتظر کد استخدامین اون وقت ثبت احوال هنوز میگه جواب گزینش نیومده اینجوری پیش بره احتمال داره ما بیفتیم با گروه دوم یعنی تیر ماه تازه اونم شاااااااید پس تا میتونید به اداره کل فشار بیارید 
مگه این جواب گزینش چی بود که بعد یک سال هنوز نیومده هر سری ما زنگ زدیم یه چیزی گفتن همین چند وقت پیش گفتن کارا گزینشتون تمام شده بازم شروع کردن که جواب گزینشا نیومده چرا ثبت احوال اینقد بیخیاله همه ادارات کاراشون تمام شده این خانم اینقد خونسرد میگه اون ور سال!!!!!!!!!!!!!
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۲ باران از ثبت احوال
من همین الان با اداره کل تماس گرفتم گفتن داریم کاراتون و انجام میدیم واسه ورود اسامی به سامانه گفتم هنوز تمام نشده گفتن نه طول میکشه ازمایشاتم بعد از اینکه کد دادن انجام میشه گفت اون ور سال کارا تمام میشه یعنی بعد تعطیلات
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۱ به ثبت احوال
داخلی 217 یا 215 فک کنم خانم بهمنی بود به احتمال زیاد 215 ست
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۷ ثبت احوال خوزستان
الان موفق شدم با خانم بهمنی صحبت کنم، فرمودند:
"داریم کارهاتون رو انجام میدیم،
منتظریم جواب گزینشهاتون رو از تهران بفرستن برامون!!!!!!!
بعیده شروع بکارتون از فروردین باشه، و نمیتونیم تاریخی تعیین کنیم
انشاءا... خودمون خبرتون میکنیم..."
.......................................................
من واقعاً دیگه عقلم به جایی نمیرسه، مدیرجان و بقیه دوستان عاجزانه تقاضامندم راهنمایی کنید چکار باید کرد؟؟؟
من دو روزه دارم با اداره کل تماس میگیرم کسی جواب نمیده،  کسی شماره ی داخلی مستقیم خانم بهمنی رو داره؟ 
سلام نه با منم تماس نگرفتن چون همه نوشته بودن که از اداراتشون باهاشون تماس گرفتن شک کرده بودم حالا فردا خودم تماس میگیرم
سلام ... نه با من که تماس نگرفتن با شما چی تماس گرفتن؟؟؟؟
کسی از ثبت احوال خوزستان هست؟با شما واسه فیش ثبت نام و تکمیل مدارک و ازمایشات پزشکی تماس گرفتن؟البته ازمون خرداد منظورمه
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۵ منتظرالمهدی

سلام جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

لطفا به کارگزینی ها اطلاع رسانی فرمائید

توجه : کارگزینی های محترم تا ساعت 14 امروز مورخ 16/12/93 به دلیل بروزآوری سامانه، در خصوص در ثبت درخواست شماره مستخدم جدید صبوری نمایند.

ثبت احوال خوزستان : اعلام نتایج سه برابر ظرفبت آزمون اسفند 91 از فردا شروع میشود:
http://nocr-khz.ir/index.html

لینک اعلام نتایج:
http://natayej.ermiyaco.ir/

ظاهرا اعلام نتایج برای کلیه دستگاههای زیرمجموعه ی استانداری هستش.

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۸ بنیاد خوزستان
سلام. من امروز تماس گرفتم بنیاد استان و با اقای هرمزی صحبت کردم. ایشون گفتند پس از اعلام استانداری به ما برای انجام سایر مراحل ما هم اسامی پذیرفته شدگان رو به بنیاد مرکز فرستادیم و منتظر دستور بنیاد مرکز برای ادامه سایر مراحل هستیم و تا آخر این هفته باید جواب داده بشه. دوستان همچنان پیگیر باشید.
قابل توجه دوستان اسفندی: به سایت دستگاه اجرایی که شرکت کرده بودید مراجعه کنید؛ سایت دستگاه بنده تاریخ اعلام نتایج رو زده؛ شما هم یه سر بزنید
طبق گفته آقای سواری کل پذیرفته شدگان خرداد 91 کاراشون تمام شده و در صورت ابلاغ همه مشغول به کار میشند
سواری افزود: نهایتاً برای استخدام یک هزار و 168 نفر در دستگاه های دولتی استان دو هزار و 298 نفر معادل سه برابر ظرفیت های استخدامی برای مصاحبه دعوت شدند و در نهایت از این تعداد 999 نفر پذیرفته شده و حدود 100پست خالی باقی ماند که این تعداد به آزمون مرحله دوم افزوده شد.
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۴ اسفند خوزستان
ای کاش آقای سواری دقیقا میگفتن اسفندیها در چه ماهی مشغول میشن تا اینقدر فرصت سوزی نداشته باشیم...
آقای احمد نگران نباشید همچین اتفاقی نمیوفته شرط سن برا موقع ثبت نام بود شما که الان کاراتون رو هم انجام دادین.توکل کنید به خدا
سلام ، چرا اقای سواری گفتند 999 نفر جذب مشند در صورتی که بیش از 1000 نفر پذیرفته شدند. نکنه ما که سنمون بعداز سه سال بالاتر ار سی وپنج سال شده  رو جذب نکنند تورو خدا جواب بدید.
سلام ، چرا اقای سواری گفتند 999 نفر جذب مشند در صورتی که بیش از 1000 نفر پذیرفته شدند. نکنه ما که سنمون بعداز سه سال بالاتر ار سی وپنج سال شده  رو جذب نکنند تورو خدا جواب بدید.
سلام ، چرا اقای سواری گفتند 999 نفر جذب مشند در صورتی که بیش از 1000 نفر پذیرفته شدند. نکنه ما که سنمون بعداز سه سال بالاتر ار سی وپنج سال شده  رو جذب نکنند تورو خدا جواب بدید.
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۸ آشنا خوزستان
دوستان اسفند خوزستان نتایج بصورت رسمی یکشنبه 17 اسفند اعلام میشه 100%
خبر جدید:

http://ostan-khz.ir/Default.aspx?tabid=2349&articleType=ArticleView&articleId=12706

آخ که ما اسفندیا چقدر مظلومیم همیشه 2 خط اون زیر در مورد ما هم یه قول سرسری میدن... آخه چرا اردیبهشت؟؟!! یادمه همون سال 91 هم قرار بود نتایج آزمون رو اردیبهشت 92 اعلام کنن که شد این... 2 ساله که معطل نگهمون داشتن...
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۳ اسفند خوزستان

آزمون اسفند یک فراموشکده است....

سلام،خواستم بپرسم کسی یادش هست آزمون اسفند 91 استانداری،مهندسی راه و ساختمان چند تا سوال عمومی داشت

شماره آقای هرمزی

06133330208

اگه خبری گرفتید لطفا ما رو هم در جریان بذارید

سلام.منم هر چی زنگ میزنم بنیاد مرکز کسی جواب نمیده. میگم کسی شماره اقای هرمزی رو نداره؟
بچه های خوزستان کسی خبر تازه ای نداره؟کسی با بنیاد تهران تماس نگرفته؟من هرچی تماس میگیرم همش اشغاله
سلام مدیر عزیز.بعد از پر کردن فرم گزینش و مصاحبه عقیدتی?چیز دیگه ای هم باقی می مونه؟
پاسخ:
دادن تعهد.آزمایشات و سوپیشینه

به بنیاد شهید

شما کی با آقای هرمزی صحبت کردین؟حرف تازه ای نزدن از وضعیتمون؟

سلام دوستان
من امروز به اداره کل ثبت احوال خوزستان سر زدم 
سایت برای ، اداره  فعال شده و دارن اطلاعات رو وارد میکنن
ولی اینکه کدوم گروه جز لیست هستن ، چیزی به من نگفتن
هنوز 11 اسفنده.مثل دوسال پیش که 5 روز مونده بود به پایان سال رفتیم برای مصاحبه ی عقیدتی حالاهم امکانش هست که تا پایان سال بریم برای گزینش. آقای هرمزی گفتن این گزینش کار خاصی نداره یه چیزی مثل تکمیل پرونده اس.اگر کسی مشکل خاصی نداره صد در صد قبوله
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۱ اسفند خوزستان
از اعلام نتایج آزمون اسفند خوزستان خبری نیست...
سلام مدیر عزیز. خسته نباشی واقعا با اینهمه زحمتای دوستان. انشاالله خیر ببینی.
یه سوال داشتم، در مورد روند پیشرفت کار استان خوزستان اطلاعی دارین؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۳ محمد پیلوار
کسی این دو یا سه روز گذشته بهزیستی استان رفته,خبره جدیدی نداره؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۸ بدون سهمیه بنیاد
آخه مگه میشه در شرایطی که هنوز گزینش نشدیم برامون کد استخدامی صادر بشه؟ شاید یک نفر سوءپیشینه داشته باشه. بچه ها هیچ وقت این حرف ها رو باور نکنید. اگه هم قرار به استخدامی باشه بعد از گزینش صورت می گیره که با این حساب دو سه ماه دیگه باید معطل بشیم.

به بنیاد شهید

اون مصاحبه عقیدتی که جز مصاحبه تخصصی بود ما باید یه گزینش هم بریم بعد بریم سراغ معاینات البته اگه به امید خدا گزینش قبول بشیم

من با آقای سواعدی حرف زدم و آقای هرمزی احتمالا این هفته برم اهواز حضوری هم پیگیری میکنم اونا هم میگن تهران اینطور گفتن ولی هنوز دستورات لازم رو بهشون ندادن
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۵ بنیاد خوزستان
به منتظر
دوست عزیز شما گفتید که بنیاد استان به شما گفته تا پایان اسفند مشکل برطرف میشه. میشه بگید با کی تماس گرفتید؟ و آیا دیگه باید باور کنیم مشکل حل شده ؟ اونوقت گزینش چی میشه؟
بله منظورم مصاحبه 25 اسفنده

آقای هرمزی آخرین بار به من گفتن بودجه که تصویب شد فروردین کارتون حله

به بنیاد شهید

منظورتون از مصاحبه عقیدتی همونی هستش که 25 اسفند همراه با تخصصی انجام شد یا چیز دیگه ای هستش منم نفر اصلی هستم ولی گزینش نرفتم ضمنا مسئول این کار تو بنیاد استان آقای باوی سواعدی و هرمزی هستنبا هرکدوم تماس بگیرید جواب میدن

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۹ بنیاد خوزستان
دوستانی که قبول شده اداره بنیاد شهید هستید کی به شما گفته که تا پایان اسفند مشکل حل میشه ؟ شماره تماسش رو اینجا میزارید ما هم تماس بگیریم.
منم پذیرفته شده ی بدون سهمیه بنیادشهیدم
آزمونم خرداد91 بوده
مصاحبه ی تخصصی و عقیدتی هم دادم و پذیرفته شده ی اصلی هستم
سوپیشینه و معاینات پزشکی مونده
بس که تماس گرفتم با آقای هرمزی دیگه منو کامل میشناسه.نگرانم تکلیفمون چی میشه
برای منم واقعا جای سوال هستش که چطور بدون گزینش ما قراره فروردین مشغول به کار بشیم فقط 1حالت داره اونم اینکه اسمامی با بقیه رد بشه و گزینش ما فرمالیته باشه که کاش اینطور باشه ولی بهتر مثبت اندیش باشیم دوستان من مطمئنم حل میشه خدا بزرگه و هوامونو داره
 دوستان یه چیزی که باید بگم اینه که به حرف مسئولین بنیاد خوزستان هیچ اعتمادی نکنید. من طی این دو سه سال بارها از طریق بنیاد استان پیگیر وضعیت خود بودم که همیشه جواب میدادند که طی یکی دو ماه آینده مشکل حل میشه. الان نزدیک 3 ساله که هیچ خبری نیست. پس به شما قول میدم این حرفی که گفته میشه از فروردین سال دیگه استخدام میشید در شرایطی که هنوز گزینش نشدیم وعده سرخرمن است. ما ها حالا حالا ها باید بلاتکلیف و علاف باشیم.
سلام من امروز با استانداری تماس گرفتم. یه اقایی گوشی رو برداشت. اطلاع انچنانی از باز شدن سایت نداشت ولی گفته پیگیریم و با ادار کل تماس بگیر. زنگ زدم اداره کل هواشناسی  گفتند که داریم شناسه هاتون میگیریم که وارد سامانه کنیم

سلام

به حسین

من همین سوال رو از مسؤل گزینش بنیاد کردم که گفت به احتمال زیاد در حین اشتغال به کار شما رو گزینش می کنیم.

سلام اقای محمد رضا و منتظر و بقیه دوستانیکه بنیاد پذیرفته شده اند
لطفا در لینک  بنیاد شهید و وپیگیری ان اعلام نظر فرمایید
همین منوی چپ  زیر لینک مرتبط استانداریها

سلام

به شاهین

دقیق نمیدونم آقای زارع یا زارعی که ایشون کارشناس در قسمت تحول اداری استانداری خوزستان هست.

به محمدرضا

کی به شما گفت قراره از 25 کار ما حل بشه؟آخه ما هنوز گزینشم نرفتیم!!!!!من هر چی پیگیری میکنم میگن ایشاا... حله ولی فعلا خبری نیست و تهران باید به ما اجازه بدن

محمدرضا
منم پذیرفته بنیاد شهید هستم. ما هنوز گزینش نشده ایم چطور ممکنه از اول سال 94 مشغول به کار بشیم؟
به محمد رضا
 سلام منظور شما از اقای زارعی مسول اشتغال در بنیاد مرکز تهران هست
 اگه اینطوریه  که ایشان کلا به استانداریها پاس میدن

سلام

به منتظر

اتفاقا من هم پذیرفته شده بنیاد شهید هستم همیشه هم پیگیری میکنم آخرین باری هم که رفتم چهارشنبه بود که مسؤل کارگزینی گفت 25ام به بعد همین ماه احکام ما رو می گیرند و از اول سال بعد مشغول میشیم. 

سلام

به اسفند خوزستان

اتفاقا من همین سوالو از آقای زارعی پرسیدم که ایشان گفتند انشالله همون سال 94 جذب بشن

من از بنیاد شهید خوزستانم به نظر شما باید چیکار کرد؟؟؟؟استانداری ما که انگار زورشون میاد جواب تتلفن بدن ما شهرستانیا هم که نمیتونیم هر روز بیایم اهواز کاش یه روز تعیین بشه تا همه بیان خصوصا بچه های بنیاد که انگار همه خوابن
ملت خوابن همگی... کجایین پس؟ 
سلام
از بچه های اهواز هیچکس هیچ خبری نگرفته از استانداری؟ بابا شما ک اونجایین بخدا باید حداقل هر هفته برید استانداری پیگیر بشید. بلکه سریعتر مشخصات عزیزان رو وارد سامانه کارمند ایران کنن (هر چند گویا استان ما برا این قضیه تا بحال جزو پیشتازان بوده بین تمام استانها)
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۸ اسفند خوزستان
سلام
آقا محمدرضا شما اطلاعی نداری آزمون اسفند جزء تعهدات استخدامی سال آینده هست یا نه و اینکه آیا میشه امید داشته کارهای گزینش و استخدامش توی نیمه اول سال آینده انجام بشه؟

سلام

به اسفند خوزستان

مصاحبه و گزینش آزمون اسفندماه سال آینده یعنی 94 انجام میشه. و همان طور که قبلا هم گفتم نتایج اولیه آزمون اسفندماه هفته آینده اعلام میشه.

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۹ اسفند خوزستان
آقا محمدرضا ممنون که خبر دادی. اطلاع ندارین که مصاحبه و گزینش آزمون اسفند کی هست؟

سلام بچه ها

امروز رفتم استانداری قسمت تحول اداری پیگیر استخدامهای خرداد و اسفندماه شدم که آقای زارعی چنین جواب داد:

پذیرفته شدگان خردادماه کارهای اداری انها انجام شده و فقط منتظر گرفتن حکم برای آنها هستیم که انشالله تا پایان همین ماه براشون حکم می گیریم و انشالله از اول سال جدید شروع به کار می کنند.

نتایج آزمون اسفندماه هم از روز دهم همین ماه روی سایت استانداری قرار خواهیم داد. 

مرسی دوستان...آخه ما پارسال رفتیم گزینش سوالات عقیدتی سیاسی ازمون پرسیدن بعد یکی از کارمندای اداره شهری که قبول شدم میگفت نه اداره ما هنوز گزینش نکرده مسئول گزینش منم!!!!!!! آخه مگه میشه تازه از گزینش آموزش و پرورش هم زنگ زدن بودن به معرفام ولی یارو زیر بار نمی رفت میگفت نه. تازه گزینش استان یا تهران انجام میشه نه شهرستان مگه نه؟؟؟؟؟؟اهوازم که زنگ میزنم اداره میگن فعلا خبری نیس
راستی مدیر جان بابت اون فایل سوالات گزینش ومصاحبه و راهنماییهات بینهایت متشکرم خدا اجرت بده دستت درد نکنه که اونا را گذاشتین تقریبا همه چیزایی که میخواستم توش هس
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۲ الهه به مریم
سلام مریم خانم سوالات گزینشی همون سوالات عقیدتی هستن بیشتر در مورد اسلامو قران و نماز و ولایت و رهبری ....
من خودم از بالای همین وبلاگ که مدیر گذاشته هم دریافت کردم از دوستام هم پرسیدم تقریبا سوالاتشون تو این حوزه است واسه این که بیشتر آماده شی تو هم میتونی دریافت کنی فقط یادت باشه اعتماد بنفس داشته باش همه دوستام که رفتن میگن به شخصیت آدم خیلی توجه میکنن
سلام.
به مریم. بله مصاحبه عقیدتی همون گزینشه. از احکام. تاریخ اسلام. مسایل روز جامعه و منطقه. و وضعیت زنذگی خودت از قبیل سوابق کاری و اجتماعی و فرهنگی و ... می پرسن
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۲ ث ا خوزستان
درست میگید، اصلاح میکنم: 
aminfallahi@chmail.ir
ایمیلت اشتباهه آقای فلاحی
سلام ....مصاحبه عقیدتی همون گزینشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام به همه. به من زنگ نزدن چون مدارکم کامل بوده. ولی نفر اول شدم. لو داد یکی از مسوولین. اگه زنگ نزدن دلیل نمیشه

سلام بچه ها

راستش موقعی که مدارکمو تحویل خانم موسوی دادم  بهشون گفتم یعنی من توی امتحان کتبی قبول شدم اون هم گفت آره بعد یکی از بچه های منتظر که اونجا حضور داشت ازش سوال کرد که برام پیام نیومد یعنی قبول نشدم خانم موسوی جوابش داد که شاید اسمت پیش یکی دیگه از همکارانم باشه که در طول چند روز آینده براتون پیام میفرستن

سلام بر همه ی عزیزان منتظر. و سلام بر مدیر عزیز
از بچه های راه و شهرسازی کسی اطلاعی نداره که چی شده؟ با کسی تماس نگرفتن؟ 
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۸ اسفند خوزستان
آقا محمد به نظرم بهتره از خود اون اداره ای که آزمون دادین سوال بپرسید که جوابشون مستندتر هست. با این حال به نظر میرسه که همینطوری باشه که گفتین...
بچه های ثبت احوال لطف کنید به ایمیل من
aminfallahi@chmail.com
پیام بدید، خبری رو باید باهم پیگیری کنیم حتما.
با سلام ه کی میدونه لطف کنه جواب بده. محمدضا جان بنظر شما به ما که پیام ندادن یعنی قبول نشدیم/؟ به بعضی دوستان پیام دادن به بعضی ها زنگ زدن گفتن مداوتون و بیارید. چطویه من خوب امتحان دادم

دیروز رفتم استانداری خوزستان مدراکم رو تحویل دادم سوال هم کردم که موضوع چیه؟ گفتن این مدارک برای مصاحبه آزمون اسفندماه 91 هست. البته این هم گفتن که هنوز مشخص نیست که مصاحبه کی برگزار میشه.  

۱۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۸ ث ا خوزستان - خرداد 91
مدیر جان و دیگر دوستان، سوال داشتم اگه هرکدوم لطف کنید جواب بدید ممنون میشم. ما آخرین بار دی ماه پارسال (92) رفتیم مصاحبه ی عقیدتی. قبلش باید بگم من تا 15 سالگی یه شهر زندگی میکردم و الان شهر دیگه ای هستیم. تحقیقات محلی هم فقط شهر اولی رفتن و روز مصاحبه عقیدتی طرف بمن گفت باید شهر دومی هم بیان تا تکمیل بشه (تا الان نیومدن).
دایم میگن خبرتون میکنیم و فقط پیگیر اخبار باشید.
به نظر شما بالاخره چکار میخوان بکنن؟
اصلا ممکنه گزینش رد شده باشم؟ وجداناً و اخلاقاً درسته بعد از 3 سال یهو الان بیان بگن گزینش رد شدی؟!
دارم دیوانه میشم خدایا.... :(
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۱ اسفند خوزستان
آقا محمدرضا شما آزمون 25 اسفند بودین یا 26 خرداد؟ برای خود استانداری (محل خدمت) امتحان دادین؟ خواهش میکنیم وقتی حضوزی رفتین برای تحویل مدارک یه سوال هم بپرسین کی نتایج 25 اسفند اعلام میشه؟ ممنون
امروز از استانداری خوزستان واحد اداری برام پیام اومد که مدارکم رو فردا یعنی 20 بهمن براشون ببرم
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۱ امین (ثبت احوال خوزستان)
گزارش مصاحبه استاندار خوزستان با سیمای مرکز خوزستان

استاندار خوزستان در خصوص تعیین تکلیف استخدام های که در دولت گذشت تحت عنوان طرح مهرآفرین انجام شد گفت: چند بخش موضوع اشتغال است و یکی موضوع بیمارستان هایی که قرار است مورد بهره برداری قرار بگیرند که نیروی انسانی لازم را نداشته و هیئت دولت ابلاغ فرمودند به سازمان مدیریت و برنامه ریزی که ردیف های اعتباری را مشخص نمایند تا آنها بتوانند برای پیشبرد کار نیرو بگیرند.

وی ادامه داد:  در حقیقت امتحان و گزینش وبررسی های لازم کارکنان دولت بود. ان بخش از پرسنلی که انجام شده در غالب جذب با تامین اعتباری که می کنند دعوت به کار شوند. اما انچه که اعلام شده مراحل گزینش خود را پشت سر گذاشتند انشاالله جذب و مشغول بکار خواهند شد.


http://ostan-khz.ir/Default.aspx?tabid=1585&articleType=ArticleView&articleId=11952

(واقعا" متاسفم برای این مسئولین و صدا و سیما ...
چرا اینقدر اصرار دارن آزمونی که مجوزش یک سال قبل ار طرح مهرآفرین صادر شده رو به اون ربط بدن؟؟؟)
با اداره هم تماس میگیریم میگن هنوز چیزی معلوم نیست و پیگیر اخبار باشید!
مشروح  گفتگوی عماددربرنامه گفتگوی خبری مبنی برکارورزی خردادی های 91دراسفندماه درسایت استانداری خوزستان
سلام اقای مدیر 
اقای مدیر ماازمونمون بیمه ایران ازمن خرداد خوزستان بود مصاحبه رفتن با بقیه ادارات ولی گزینش نکردن والان یک ماه هست مدارک بردن برای گزینش ولی الان خبری نیست. به نظتون اگر ازمون خرداد تایید شده وگفتن اسفند شروع به کار هست مشکل ما هم با بقیه حل میشه؟؟؟؟
سلام، امروزاستاندار خوزستان که به آبادان آمده بودند،موقع نماز مغرب در مورد استخدامی استانداری پرسیدم و ایشون گقتند: آنهایی که گزینششون انجام شده اسفند مشغول به کار میشند،مابقی میره برا مرحله بعد
کسی از روند آزمون ها در خوزستان خبری نداره؟
از بهزیستی خوزستان چه خبر؟

بچه ها کسی خبر جدیدی از روند کار استانداری برای پذیرفته شدگان آزمون خرداد 91 نداره؟
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۳ بنیاد شهید خوزستان

آقایان هادی از تبریز و کومش از سمنان . من یک درخواستی از شما بزرگواران داشتم . من از قبول شدگان بنیاد شهید استان خوزستان هستم . آزمون 26 خرداد 91 استانداری خوزستان - اداره بنیاد شهید . اما همونجور که مطمئناً تا به حال متوجه شدید قبول شدگان اداره بنیاد شهید در سراسر کشور در بلاتکلیفی محض به سر میبرند و با وجودی که همه ادارات مرحله گزینش رو انجام دادند ولی اداره بنیاد شهید از انجام گزینش به بهانه عدم تامین اعتبار سرباز می زنه . پیگیری که کردیم به ما گفتند تامین اعتبار شما با بنیاد شهید مرکزه نه با استانداری ها و بنیاد مرکز هم میگه تا آخر سال باید صبر کنید ببینیم تامین اعتبار میشید یا نه !!!

حالا در خواستی از شما عزیزان داشتم اینه که همونجور که خود شما بزرگواران فرمودید اطلاعات آزمون استانداری خوزستان هفته قبل به معاونت توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری ارسال شده و اونها در حال بررسی این اطلاعات هستند. میخواستم بدونم اطلاعات مربوط به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هم جز این اطلاعات ارسالی هست یا نه . لازم به ذکره ما فقط تا مرحله مصاحبه تخصصی رفتیم و نفرات اصلی و ذخیره مشخص شده اما هنوز گزینش نشدیم . می خواستم بدونم اطلاعات اداره بنیاد شهید هم جز این مدارک ارسالی هست یا نه؟

ممکنه این سوال براتون پیش بیاد که وقتی آزمون ما جز همون آزمون استانداری ها بوده دیگه این چه سوالی است که پرسیده بشه ؟ باور می کنید هنوز که هنوزه ما قبول شدگان بنیاد شهید استان خوزستان نمیدونیم بالاخره استخدام میشیم یا نه؟ از بس وعده سر خرمن به ما دادند و ظاهراً هیچ وقتم هم این وعده ها تمومی نداره ! حداقل وقتی بفهمیم اسامی  ما قبول شدگان بنیاد شهید خوزستان هم به همراه سایر ادارات به معاونت توسعه فرستاده شده دیگه خیالمون کاملاً راحت میشه.

تو رو خدا اگه ممکنه ما رو از نگرانی در بیارید . ممنون از پیگیری شما دوستان عزیز.

اقا هادی تبریز خب منظورش چیه خب تکلیف اداره ایی که گزی نش نکرده چی؟؟؟سهمیه کم میکنه؟؟؟
بعضی ادارت اصلا هیچکی هنوز گزینش نکردن چه افراد عادی چه سهمیه ایی.یعنی اون ادارت سهمیه ایی ها رو چکارمیکنند؟؟؟
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۱ هادی از تبریز
سلام. تاریخ ذکر شده برای تمامی استانها یکسان میباشد.

سلام اقا هادی از تبریز
شما که درجریان نامه هتسید  درباره اون بند اخرش چی؟؟که گفته ایثارگرن باید تاتاریخ1/8/92 گزینش معرفی شده باشن؟؟ برای تمام استانها یکسان است؟؟؟ بعضی ادارت هنوز گزینش نکرد وگزینش افراد سهمیه دار میذارن با بقیه افراد عادی 
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۴ آشنا -خوزستان
سلام به همه 
امروز با خانم میر حسینی استانداری خوزستان صحبت کردم میگفت هفته گذشته مستنداتی رو که تهران میخواسته براشون فرستادیم فقط منتظر تصویب بودجه هستیم تا به دستگاه های اجرای برای گرفتن کد استخدامی مجوز داده بشه ودعوت بکار بشین
سلام
لطفا اگه کسی خبر جدیدی از آزمون خرداد 91 خوزستان بدست آورد برای بقیه هم بزاره
ممنونم
۰۴ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۸ آشنا -خوزستان
سلام دوستان 
برنامه برای اینکه دسته جمعی به استانداری مراجعه کنیم ندارید 
تماس تلفنی گرفتم جواب درستی نمیدن
شاهین جان استان ما برای بنیاد شهید 120 نفر (بدون سهمیه)میخواست. مربوط به آزمون 26 خرداد 91 . توی این آگهی هایی که دانلود کردید فایل آزمون 26 خرداد به صورت کلی اومده ( بدون مشخص شدن ادارات و ارگانها و با تفکیک عنوان شغلی) . اما آزمون دوم که 26 اسفند 91 بود دیگه برای اداره بنیاد شهید استخدامی نداشت
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۴ شاهین پیرانی
سلام  بچه های که برای بنیاد شهید ازمون دادین خبری از استان شما نیست تعداد قبولین  بنیاد شما چند نفر است
دوستان خبر جدید نشده؟فرح جان شما برای کدوم سازمان بودین.منم از بهبهان هستم
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۲:۳۰ فرح از بهبهان

اسفند چی شد


۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۵ اسفند خوزستان
نسل سوخته تا الان چند دفعه با استانداری تماس گرفتی؟! من دهها بار تماس گرفتم توی تجمع 6 مهر هم بودم... بچه های خودمون هم پیگیر نبودن
۱۴ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۴ نسل سوخته
پس چرا کسی حرف از آزمون اسفند 91 نمیزنه؟بخدا داریم از همه چی خسته میشیم
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ اسفند خوزستان
اسفند خوزستان چی میشه؟