---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

۴

استخدام استانداری خراسان شمالی وپیگیری آن

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

خبر7 تیر93-علی نیا-سرنوشت استخدامی ها در خراسان شمالی به علت سهل انگاری برخی مسئولان استانی نامعلوم است.رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه سال 85، مقرر شده بود 3 هزار و 750 نیرو در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار شوند.«ثروتی» با اشاره به این که طی 9 سال گذشته از این تعداد، 2 هزار نیرو جذب دستگاه های اجرایی استان شدند، افزود: برای هزار و750 نیروی دیگر نیز مجوز داده شد که تاکنون برای 519 نفر آزمون برگزار شده است که البته برخی از احکام استخدامی های این نیروها صادر شده اما وضعیت برخی هم به علت کوتاهی های انجام شده تا کنون مشخص نشده است.وی بیان کرد: برای استخدامی‌های استان، 7 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است که برای جذب این اعتبار، به همت مسئولان نیاز داریم.


خبر ۲۵ خرداد ۹۳ – تامین اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری نیروهای جدید که در آزمون های استخدامی سال گذشته

مدیر کل منابع انسانی استانداری خراسان شمالی از تامین اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری نیروهای جدید که در آزمون های استخدامی سال گذشته شرکت کرده بودند ، خبر داد.

ولی گریوانی در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز افزود: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری ۵۱۲ نفر از نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان تامین شده و این افراد پس از طی مراحل گزینش در پست های مشخص شده در هر دستگاه بکارگیری می شوند.

وی با بیان اینکه تاخیر در بکارگیری نیروهای جدید به دلیل مشکلات کمبود اعتبار بود ، اظهارکرد: مراحل گزینش نیرو های مورد نیاز سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه از جمله منابع طبیعی، امور عشایری،دامپزشکی ،مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی به پایان رسیده و تا یک ماه آینده نیروهای گزینش شده بکارگیری می شوند.

گریوانی اضافه کرد: در حال حاضر روند گزینش در دیگر دستگاه هایی که سال گذشته آزمون استخدامی برای جذب نیرو برگزار کرده اند نیز ادامه دارد و با پایان یافتن مراحل گزینش نیروهای مورد نیاز بکارگیری می شوند.

وی در خصوص استخدام نیرو در سال جاری افزود: تاکنون مجوزی برای جذب نیرو جدید در دستگاه ها صادر نشده است بنابراین در سال جاری آزمون استخدامی برگزار نمی شود.


25اردیبهشت93-بهروز- استاندار خراسان شمالی در جلسه عصر روز گذشته شورای اداری استان در مورد تعیین تکلیف 360 نفر از نیروهایی که طی یکی، 2 سال گذشته در استان استخدام شدند، هشدار داد.«سید علی اکبر پرویزی» بیان کرد: قرارداد این تعداد نیرو مشروط بر این که در مناطق محروم جذب شوند، پیمانی شد اما مدیران آن ها را در مرکز استان نگه داشتند.وی اضافه کرد: اگر این نیروها تا 10 روز آینده تعیین تکلیف نشوند و به منطقه ای که در آن استخدام شده اند، نروند، علاوه بر این که حکم آن ها لغو و استخدامشان باطل می شود، با مدیران آن دستگاه ها هم به عنوان سوء استفاده از بیت المال برخورد می شود.

خبر کامل این جلسه در شماره آینده منتشر می شود.

نظرات  (۴)

سلام شادی خام شما مربوط به کدوم استخدامی و چه سالی هستید. تا حالا جایی پیگیری کردین؟؟؟


بعلهههه بعد از گذشت 2 سال و نیم هنوز بلاتکلیفیم
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷

سلام

بچه های خراسان شمالی کسی هست که تو ازمون سال ۹۱ و ۹۲ قبول شده و هنوز بلاتکلیف مونده باشه؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی