---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

استخدام استانداری ایلام وپیگیری آن

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.

نظرات  (۱۷۳)

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۱ سجاد شریفی
سلام خبری نیست  منتظرشروع بکاریم اعصابمون راخراب کردن،
سچاد و محمد خبری نیست؟؟

امروز و دیروز خبری نگرفتین؟؟

مدیر توی صفحه اردبیل اشتباهی پیغام نوشتم اونو پاک کن

ممنون
سلام دوستان

من زنگ زدم استانداری

گفتن از صبح 30 نفری زنگ زدن  :))) 
از سامانه پرسیدن

:)))

گفتن که امروز از اول وقت دارن کارا رو انجام میدن که به ادارات کل نامه بدن واسه قسمت اداری و کارگزینی که همه اطلاعات رو که اوکی کردن ذیحسابی اداره که تایید و امضا کرد و استانداری هم تایید کرد ادارات وارد سامانه کنن
پرسیدم آیا به نظر شما ماها 5 فروردین سرکار میریم؟؟

گفتن که بدون شک مطمئن باشید اون موقع میرید سرکارتون
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۲ سجاد شریفی
ماکلا18نفریم شماره ده نفرشونودارم  ماها تا20اسفندوقت پیگیری داریم واگرتا20سرکارنریم دیگه می افته بعدازتعطیلات وبرج2و3 نمیدونم چی بایدگفت به بچها که پیگیری کنن همه توخوابن
آقا سجاد

متاسفانه اداره ما توی کل استان 10 نفر استخدامی داشته چه با سهمیه چه بدون سهمیه

یعنی تقریبا هر شهرستان یه نفر

من هیچکدوم رو نمیشناسم
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۳ سجاد شریفی
به نظرمن بچها تنها نبایدبریم استانداری وادارات اگرجمعابریم حداقل میدونیم استانداری یاادارات هستن که شروع بکارمارونمیزنن
سلام هم استانیا
منم بهم گفتن فروردین
هفته بعد میرم اداره و استانداری
سلام
منم دوشنبه میام استانداری
شنبه یکشنبه زنگ بزنیم
دوشنبه بریم
دوستان هم استانی

با باز شدن سامانه دیگه بهانه ای واسه ادارات نمیمونه

من میگم دوشنبه بریم استانداری
درگیرم شدید

پس اگه فردا باز میشه

من دوشنبه میرم استانداری حتما

فردا هم زنگ میزنم خدا کنه سرش شلوغ نباشه


۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۳ سجاد شریفی
بابااقاعلی یک مدت هستین یک مدت نیستین ،امروزاداره رفتیم 5نفربودیم ادارهگفت  کارهاتون کامل انجام شده مونده اعتبار که هنوزنگفتن بهمان،،دیگه هیچی برگشتیم خونه ولی ظهریکی ازبچهابه جمالوندی زنگ زده بودجمالوندی گفته بودفرداچهارشنبه سایت بازمیشه وبعدحکمهارامیزنیم واز20اسفندشروع بکارمیکنید خواهشافردایک زنگ بزن جمالوندی منم خبرکن متشکر
سلام

بچه ها چه خبر؟؟

آقا سجاد گفتی سه شنبه میرین استانداری؟؟

رفتی؟؟

چی شد؟؟


چه خبر بچه ها؟
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۲ سجاد شریفی
سلام اقاعلی مابچهای ادارمون داریم جمع میشیم برای روزسه شنبه همین هفتهساعت10بریم اول اداره اگرکارمون درست بودکه هیچ که درست نبودمیریم استانداری شماهم جمع شین برین  اداره وگرنه کسی پیگیری کارمون نمیکنه
نظرتون چیه ده بیست نفر پیدا کنیم دوشنبه بریم استانداری؟
سجاد شریفی تو گزارش نماینده ها بود دیگه
انشالا نیمه دوم اسفند کارا میوفته رو روالش
دعا کنید فقط
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۴ سجاد شریفی
سلام خداروشکراگه واقعیت داشته باشه  اگرسایت کارمندبازشه دیگه مشکلی نداریم شروع بکارمیفته دست ادارات
سجاد شریفی
علی امیدی
پیگیری نمایندگان رو که امروز انجام دادن بخونید
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
بچه های ثبت احوال ..ایلامی ها

ثبت احوال که گزینش ر و انجام نداده ....پس ما جزو اون 15000 تا نیستیم ..... یعنی ما استخدام رو بیخیال باید بشیم..بچه ها من دارم دغ میکنم یه چیزی بگین
همه یا سهمیه ها؟؟

نپرسیده بود واسه چه موقع تامین اعتبار شدیم و کی میریم سر کار

پس این سامانه مسخره کی باز میشه؟
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۴ سجاد شریفی
اقاعلی امروزدوستم استانداری رفته بودجمالوندی نبوده بودولی کمرخانی کفته بودتامین اعتبارشدین ولی معلوم نیست کی سایت کارمن بازشه. معلوم نیست میخان چکارمون کنن
بچه ها کسی خبر داره آقای جمالوندی کجا رفته؟؟

یه چند روزی هست نیستش


۰۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۵ سجاد شریفی
دارن باماهابازی میکنن دارن بهمان دروغ میگن به هیچکس نمیشه اعتمادکرداگربودجه ماتامین شده پس چطورشروع بکارمارونمیزنن چراهیچ کاری برامان نمیکنن میخان بندازن اخرین روزمگه میشه 3سال کارمارودرست نکردن حالامیخان توتعطیلات کارمارودرست کنن هیچ ادم عاقلی اینوقبول نمیکنه
سلام بچه های ایلام

چه خبر؟؟

من امروز زنگ زدم بنیاد گفت زنگ بزن قسمت اداری اداره تون کارت درست شده

منم زنگ زدم گفتم خبر تازه دارین؟؟ اداره مون گفت فعلا نه خبری بشه خبرتون میکنیم  :))

عجب گیری مردیم

این بتیادم ما رو سر کار گذاشته ها

فردا دوباره زنگ میزنم
ببخشید شما مال قزوینی بفرمایید تایپیک خودتان موج منفی هم به بچه یله ایلام نده
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۰ بیکار بیکار
بله آقای اینانلو برای قزوین افتاد اردیبهشت. البته خانم صدر گفتن که انشالا  تا آخر بهار مشکل حل میشه. انشالا تا آخر 94
 شروع بکار کنیم البته گوش شیطون کر. قزوینیا هر کی سرش توی لاک خودشه
باسلام؛من از لرستانم دیروز کارکزینی اداره بودم فرمودن کارهاتون اسفند انجام میشه انشالا اول فروردین کارمند دولت هستید؛
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۲ محسن اینانلو
سلام؛بچه های قزوین شروع به کار از اردیبهشت ماه؛فروردین شد اردیبهشت؛نتیجه پیگیری نکردنه شما دوستان عزیز؛استانداری میگه اوایل سال بعد؛مطمئن باشید فروردین نیست؛منبع موثق هستش؛شاید بقهه استانها فروردین باشه ولی برای قزوین اردیبهشته؛
آقا سجاد شریفی
برادر والا خیلی پیگیر شدم
شایدم این تاخیر چند ساله بدبینم کرده به قضیا
امیدوارم به حق حضرت زهرا زود بریم سرکار
علی امیدی
امیدوارم عاقبت به خیر بشه این قضیه
منکه دیگه تحملم برا همین یک ماهه مونده
بعدش دیگه نمیدونم چیکار کنم
کلیم بخاطر استرس این کار مریض شدم
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۹ سجاد شریفی
اقامحمدصادق یاپیگیری نکردین تابه امروزیابه خبرهااعتمادندارین ماهاحدود20هزارنفریم که سه ساله منتظریم اخرش دکترنوبخت قول استخداموتامین اعتباروبه ماهادادن البته چه سهمیه داروچه بی سهمیه منتظریم وخوشبختانه بودجه رادولت اختصاص دادن وکمیسیون تلفیق بودجه راتصویب کرده ومنتظرتصویب ازطرف مجلس هستیم تادهم یافوقش 15اسفندبایدصبرداشته باشیم تاتصویب شه هرچند90درصدکارمون درسته ولی ده درصدمونده ادارات واستانداری میترسن شروع بکارماروبزنندمیگن شایدبودجه تصویب نشه قول میدم بودجه ماهاتصویب بشه بیشترادارات ازاسفندشروع بکارخواهندکرد
دوست عزیز

ظاهرا فروردین احتمالش خیلی زیاده

ما هم مجبوریم تحمل کنیم


سجاد شریفی
توی استان ما 111 مفر تامین اعتبار شدن امسال اونم همشون فرزندان شهدا بودن
الان موندن 371 نفر
ولی چشمم آب نمیخوره به زودی دعوت کنن اینا
بنیاد اول میگفت بهمن
بعد شد اسفند
امروزم گفتن بعد فروردین

چیکار کنیم؟
حق با توئه 

ولی به ادارات گفته بودن هر کدوم اعتبار داره سهمیه های خودش رو جذب کنه

ادارات ما هم که اعتبار نداشتن اینطوری شدیم

:)

ضمنا 44 نفر از سهمیه ها موندن هنوز


۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۲ سجاد شریفی
من موندم چرابعضی ازایثارگران چندماهه سرکارن وعده ی کمی هم هنوزبلاتکلیفن مگه قانون برای همه یکی نیست،
ایلامیها
شما برای اداره بنیاد  ازمون دادین یا نه منظورم استخدام خوده بنیاد باشد
سجاد شریفی خدا از دهنت بشنوه
خداکنه لااقل این بنیاد شهید برامون یه کار بکنه
برا ما که زمان نگفتن
ولی فکر کنم بچه های بنیاد شهید که موندن شروع کارشون یکی باشه تو همه استانها
بعضیاروهم که تامین اعتبارکردن و میرن سرکار
دعاکنید
سلام

دوستان استان ما تمام مراحل حتی عدم سوپیشینه و معاینات رو چه برای سهمیه چه برای بدون سهمیه تا قبل از آبان 92 انجام داده بود

و برای همین چندان مشکلی هم نداشتیم

البته تعداد کم هم مزید بر علت شد تا کارا سریع انجام بشه

چون کل سهمیه ها 75 نفر بودن که 30 تاشون چندماهه رفتن سر کار

موند 40 نفر سهمیه و 95 نفر هم آزمون که سهمیه نداشتن

پس تعداد خیلی کم بوده

بنده استانداری و بنیاد و اداره مون با اطمینان زیاد بهم گفتم اول فروردین شاغل حساب میشیم
و وقتی از کارشناس بودجه استانداری پرسیدم که آیا منتظر هستین اول بودجه 94 تصویب شه بعد بفرستینمون گفتن که نه اصلا کاری به بودجه 94 نداریم چون اون حله و گفتن که دو هفته پیش رفتن واسه تهران و اونجا طی جلساتی که داشتن همه چی رو اوکی کردن که از بعد از دهه فجر تا اواسط اسفند کدهای مستخدمی رو اوکی کنن و اونایی که آموزش دارن از اسفند و بقیه از فروردین برن سر کاراشون
هم سهمیه هم بدون سهمیه


۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۱ سجاد شریفی
من سهمیه دارم  البته حدودسه سال بلاتکلیفم به نظرمن مشکل کسانی که مراحلشون انجام شده تااول سال حل میشه من اداره بهم گفت به احتمال زیاداز15هم میرین سرکا ر،خدامیدونه چی بشه ازنوبخت گفته اول سال،بنیادگفته اول سال بودجه هم تصویب میشه صدرصد
سجاد شریفی
سلام
واقعا به نظرت میتونن اول تا موقعی که گفتی ابلاغ بزنن؟؟؟
خود منم سهمیه ای هستم ولی برای معرفی به سوپیشینه و معاینات دعوت نکردن
استانداریم میگه تا اخر اسفند منتظر بمونید
یک سال پیشم گزینشم تموم شده
اداره کل هم خبری نمیگه
استانمونم اذربایجان شرقیه
 بودجه هفت خوان رستم دارد  یعنی تا 10 اسفند مجلس تموم کنه بده به شورای نگهبان یه 10 روز هم اونجا طول بکشه بعدش تعطیلات دم عیدی و پایان عیدی
 پیشاپیش عیدتان مبارک
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۵ حسین به سجاد شریفی
آقا سجاد شما سهمیه چند درصد هستین؟
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۷ سجاد شریفی
همه بچها چه فرزندشهیدچه جانبازازاول فروردین کارمنددولت محسوب میشوندمگراینکه دولت تادهم بودجه استخدامیهاراتصویب نکنه که این کارمحاله
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۶ خطاب به همه
خانوم رحیمی

شما باید هفته ی بعد تشریف ببرید استانداری پیش مسئول مربوط به استخدامی استانداریها و همچنین کارشناس بودجه 

همچنین بعدش سر بزنین به بنیاد شهید کل استان

وقت کردین به اداره کل اداره ای که قبول شدین هم سر بزنید

یا اگه شماره ای چیزی دارین زنگ بزنید

من نمیدونم وضعیت استان شما چه جوریه اما بهتره مراجعه حضوری داشته باشین اونجا
یادم رفت بگم من آبان 92 همه مراحلم تموم شده و گزینشمم شهریور 92 بوده.
سلام.بله من فرزند جانباز 35 درصد هستم از آذربایجان شرقی و به جهاد معرفی شدم.همه ماراحلم هم پارسال آبان ماه تموم شده.
میخوام مثل شما مطمین شم که از اول سال شروع به کار خواهم کرد یا نه
چون حرف های ضد و نقیضی اینجا از بچه ها میشنوم کمی استرس دارم.میشه بفرمایین شما از کجا پرسیدین و گفتن کارتون درست شده؟
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۴ سجاد شریفی
35درصدفکرکنم درصدجانبازی باشه
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۲ سجاد شریفی
خانم رحیمی سلام اگرشمامربوط به استخدامهای استانداری مربوط به سال91و92هستین امتیازچه داشته باشین چه نه که ماها هم جزشان هستیم کارمان درست شده وازاول سال شروع بکارمیکنیم البته اگه مراحل راگذرونده باشیدمثل من واقاعلی من نمیدونم شماجزکدوم استخدامی هستین تاراهنمایتون بکنیم
یعنی چی 35 درصد؟؟

چه اداره و استانی؟
اره قبول دارم

بنیاد هیچ کاری واسه ما نکرد


خانوم رحیمی شما هم مال ایلامی؟؟
سلام آقای امیدی و شریفی
منم از سهمیه دارها هستم 35% آبان پارسال همه مراحلم تموم شده
شما ازکجا پرسیدین که گفتن اسمتون هست؟
منم میخوام مطمین شم ممنون میشم راهنمایی کنین
من به جهاد معرفی شدم
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۴ سجاد شریفی
اقاعلی اول فروردین که همه 20هزارنفرسرکارمیرن تلاش بنیادکه نبوده بنیادکاری نکرده اینوکه میگن اول فروردین کاردولته نه بنیاد بعدازدهم اسفندبودجه تصویب بشه بعدش  کارمادرسته دیگه
زنگ زدم آقای کیانی بود اسمم رو که گفتم خودش گفت مال اداره فلانی

گفتم اره

از ساری پرسید این فلانی چی شد

گفت درست شده زنگ بزنه اداره تا روز دقیق رو بگن

اداره هفته قبل که گفتن 1.1.94

اما شاید شنبه زنگ بزنم بیوفته نیمه دوم اسنفند

معلوم نیست
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۵ سجاد شریفی
سلام اقاعلی من نرفتم ولی دوستم رفته بوداستانداری اقای کمرخانی گفته بوداستان ایلام دهمین استانی بوده پروندش کامل شده وازتاریخ1/1/94ابلاغیه  شروع بکارتون رامیزنیم وازاول فروردین کارمنددولت هستین بعدازتعطیلات میرین سرکار،،اقاعلی یعنی کارمافرزندشهیدان درست شده بنیادچی گفت؟
آقا سجاد چه خبر؟؟
رفتی امروز استانداری؟؟

من زنگ زدم بنیاد گفت زنگ بزنم اداره درست شده فقط بپرسم دقیق کی مشغول میشم

زنگ زدم نبودن

شنبه زنگ میزنم

فکر کنم من همون اول فروردینم
من عذر میخوام که توی آزمون از ما امتحان املا نگرفتن 

اما ظاهرا از شما املا هم گرفتن و مطالعه زیادی داشتین


۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۳ به علی امیدی
من موندم تو چطور آزمون قبول شدی ، بارها ابتدایی ترین کلمات رو اشتباه نوشتی ، اخه یک نفر به غیر ماها به این سایت نگاه کنه همه زیر سوال میریم . یعنی تو هیچ وقت ، هیچ جا ، کلمه تبصره رو ندیدی !
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۱ سجاد شریفی
اقاعلی واقامحمدخداروشکرکارمون درست شده همینومیدونیم که تا30فروردین حقوق دریافت میکنیم خبرهای که استانداری میکه همینونشون میده که حداکثر30روزدیگه بایدصبرکنیم فقط بایدپیگیری کنیم اداره شماها چیزی برای شروع بکارنگفته اخه اداره ماگفته به احتمال زیاداز15اسفندشروع بکارمیکنید
سلام

بازم زنگ زدم جناب کمر خانی

گفتن همه از 1.1.94 شروع به کارشون حساب میشه

البته بعضیا رو واسه آموزش و ..... توی اسفند هم میبرن


منم چهارشنبه هشت و نیم اونجام
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۴ سجاد شریفی
اقامحمدبچهای اداره ماهم صبح چهارشنبه میرن استانداری حدودساعت 8:30صبح
سلام نه متاسفانه مشکل پیش اومد

اگه شد چهارشنبه میرم

وگرنه میوفته هفته بعد دوشنبه
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۱ سجاد شریفی
اقامحمدرفتین استانداری چخبر خبری نگرفتین؟؟؟؟؟
جناب عزیز اینجا صفحه استان ایلامه

و هر استان شرایطش با بقیه استانا فرق داره


۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۴ سجاد شریفی
راستی اشتباه نکنین سایت کارمندبازه بدین معنانیست که میشه کدمستخدمی گرفت بلکه  اداره میتونه مدارک افرادوثبت کنه  تااماده ی گرفتن کدشن
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۷ سجاد شریفی
اقای عزیزمن خوشم ازاین لحن شما خوشم نمیادکسی نیست بگه چراامارغلط بدن بهم من رفتم اداره کارگزینی خواهش کردم گفتم خانم نگاه کنیدسایت بازه یانه جلوی چشام نگاه کردبازبودولی استانداری نرفتم اداره ماکه امروزبازشده بوداداره شمارانمیدونم اقای عزیزی برین بپرسن،من اطلاعاتموبااقاعلی واقامحمدبه اشتراک میزارم شمابه حرف من گوش نکنید
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۳ محسن عزیزی
جناب سجاد شریفی
اخبار کذب بهت دادن داداش.
سایت کارمند قرار شده بعد تصویب بودجه باز بشه.
رفت واسه 10 اسفند به بعد
سلام

یعنی چی سایت کارمند باز شده؟؟ از کی شنیدی؟؟ یعنی استانداری گفته بهت؟؟ و یعنی دارن کد میگیرن؟؟

استانداری نرفتی؟؟
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۴ سجاد شریفی
سلام منم امروزرفتم فقط خبر خوب اینه سایت کارمندبازشده خبربدم اینه استانداری نامه نزده ادارات برای تامین اعتبار
بچه ها چه خبر

استانداری که باز گفت اول فروردین

بنیاد هم که کلا توی توهم هستن و یکیشون میگه اول بهمن  :)))

گفتم الان 25 بهمنه که :))

یعنی معلوم نیست اینا رو از کجا آوردن سر کار

بعد یکی دیگه شون گفت اعتبار تامین نشده و لغوه

اصلا با خودشون درگیرن 

اداره هم گفت اول فروردین

شما چطور؟>؟
منم شمه
منم دوشنبه
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۴ سجاد شریفی
سلام من چهارشنبه میرم29بهمن

سلام

دوستان 

من این هفته یه سر میرم استانداری معلوم نیست چه روزی

خئواستم برم شب قبلش میگم
ای بابا

حوصه مون سر رفت

پس چرا این روزا اینقدر یواش رد میشن

بچه ها خبر ندارید این هفته کد ها رو صادر کردن یا نه؟؟؟؟
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۴ سجاد شریفی
من29همین  ماه ایلام کاردارماستانداری هم ممیرمااگرقرارباشه فروردین بریم سسرکاربایدالان ککداستخدامی رابهمان بدن وگرنه احساس میکنم سرکاریم  

هرچی قرادادی هست باید  برن بیرون  اونا نورچشمیان دارودسته احمدینژاد و کابینهای ان دولت هستن  چرا فکر میکنن  با تجربه هستین     اصلا هم تجربه ندارین مدیریت بد بدتر از استخدام شدن است کاش با اون پارتی که اومدین بی سرو صدا وارد دولت  بی سرو صدا هم برین بیرون
دوستان هم استانی

کسی داوطلب هست که دوشنبه هفته بعد یه سر بزنیم استانداری؟؟


من موندم چرا هی بعضی ها میان آیه یاس میخونن یعنی چی هم امیدوار باشین هم نباشین؟؟؟!!!
استخدام ما قطعی شده و انشاله حتمی و صد در صد هستش
مگه دکتر نوبخت نگفت ناظرین بهمن استخدام هستن همه الان استخدام شدن در ضمن ما از ناظرین محق تریم ما ازمون دادیم
اوضاع اقتصادی و کشور هم خوبه همچنین مگه استخدامی ما چقد میشه؟
الان ادارات کلی بازنشسته وقراردای دارن
این استخدامی ها حق ماست و دولت به ما قول داده فقط باید پیگیر بود همین
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۱ سجاد شریفی
اداره من بهم گفت90درصد15اسفند
سلام دوستان. من قبولی اداره کار و رفاه و تامین اجتماعی استان فارس م. تمام مراحل، به جز سوءپیشینه و طب کار را طی کردم و مثل شما دوستان منتظر در صف انتظار ایستاده و گاهی امیدوار و گاهی ناامید ثانیه ها و ساعت ها و روزها را میشمارم. میخواستم چند نکته را بگم: اولا که باز شده یا نشدن سایت کارمند ایران هیچ ربطی به دریافت و یا عدم دریافت کدمستخدمی نداره و باید با اعلام و مجوز رسمی سازمان برنامه و بودجه یا همان نهاد محترمی که دکتر نوبخت که قول و قرار های موثقی برای استخدام قبول شده های بلاتکلیف ازمونهای سال های قبل را داده اند، ریاست ان را برعهده دارد، استانداری ها به سایت کارمند وارد شده و کد مستخدمی قبول شده ها را وارد کنند که در صورت این هم ما به هیچ وجه نمی توانیم از صدور کد مستخدمی مان توسط استانداری مطلع شویم.  . . . . پس خواهشا کاری به سایت کارمند ایران نداشته باشید. ثانیا قضیه سرکار رفتن ما هیچ قطعیتی نداره و فقط در حد یه قول و قرار رسانه ای میماند. . . و با این حال و اوضاع قریشمیش مملکت و اوضاع بغرنج اقتصادی و تحریم های سنگین منتظر هر نوع نتیجه ای در رابطه با استخدام مون داشته باشید. نمیخام ایه یاس بخونم ولی هم امیدوار باشید وهم زیاد امیدواری کاذب بخودتون راه ندید.
به منم گفتم اولین روز کاری فروردین

که فکر کنم بشه 5 فروردین


۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۷ سجاد شریفی
سایت کارمندخبرندارم بازه یانه ولی قراربراین بوده به گفته استانداری همین هفته بازبشه،،ادارات شماتاریخ شروع بکاروبهتون نگفتن؟؟
راستی قسمت گرفتن کد مستخدمی توی سامانه کارمند ایران که تا دیشب خراب بود امروز درست شده بود و باز بود

قرار بود وقتی باز شه واسه بچه ها کد بگیرن نمیدونم گرفتن یا باز انداختن واسه بعد از دهه فجر
خب هماهنگ میکردی باهاشون 27 بهمن که دوشنبه هم هست و معمولا ملاقات عمومیا روزهای دوشنبه س ساعت 9 یا 10 میرفتیم استانداری
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۱ سجاد شریفی
اقاعلی واقامحمداداره ما18نفره من با8نفرشون قرارگزاشتن از25سربزنن استانداری الان فرصت خوبیه کارمونودرست کنیم اگربچهای ادارات به اداره واستانداری فشارنیارن امکان داره کارمون بره سال بعدتااونجاکه میتونیدپیگیرباشیدتاهمین اسفندشروع بکاروبزنندبره توتعطیلات دیگه خودتان بهترمیدونیدمیره تا.........
آره بابا

فکر کنم احتمال زیاد درسته
آقا سجاد من ساعت 2 بعد از ظهر با آقای جمالوندی صحبت کردم

گفت این هفته سامانه باز میشه

امروز که 18 بهمنه اگه شد 27 بهمن دوشنبه بریم استانداری


۱۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۲ سجاد شریفی
ببخشین الان زنگ زدم جمالوندی گفت کارتون درسته هرکی اینوگفته دروغ گفته پس نگران نباشید
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۷ سجاد شریفی
اقاعلی اقامحمدسلام نمیخام نارحتتون کنم انگارقرارنیست کارمون درست شه امروزدوستم استانداری رفته بودجمالوندی گفته بودسایت کارمندبازنشده وامکان داره اسفندبازبشه اگرشداداره کارهاتون راانجام میده اداره ما رفته بوددوستم گفته بودن فروردین که تعطیله ماه بعدش کارتون راانجام میدیم وازماه بعدش سرکارمیرین این یعنی الکی وادمو سرکارگذاشتن بایدهرسه نفری بریم بنیادتکلیفمون راروشن کنیم بخد
سلام دوستان 

من امروز تماس گرفتم استانداری آقای جمالوندی گفتن که قرار شده توی همین هفته شماره مستخدمی رو بگیرن از سایت کارمند ایرانی

و گفتن صد در صد از 5 فروردین سر کارید


سلام

دوستان اگه شد فردا تماس بپیریم با اداره هامون و بپرسیم آیا کد پرسنلی رو توی سایت کارمند ایرانی ، اداره ثبت میکنه یا استانداری؟؟؟

یادتون نره ها

اگه کد پرسنلی گرفته بودن واستون بپرسین آیا کد رو میدن یادداشت کنید یا نه
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
پس کی بودجه ما تصویب میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه حذف شده و ما خبر نداریم ؟؟؟؟الان ساعت  12:50   پنجشنبه است ،  من همه سایت ها رو زیرو رو کردم چیزی نبود.پس کی این خبر خوش رو میشنویم؟
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۵ سجاد شریفی
هستیم انتظارمیکشیم این 45روزم صبرمیکنیم دیگه ازهفته اینده بایدبریم ادارات
دوستان خبری ازتون نیست


چی شد بچه ها؟؟

شماها هم زنگ زدین؟؟

چی بهتون گفتن؟؟

فکر کنم دیگه افتادیم فروردین

اداره ی ما که اموزش و کاراموزی نداره  :)))

اسفند هم میخوریم و میخوابیم و استراحت میکنیم
دوستان 

من امروز تماس گرفتم اداره محیط زیست

گفتن که از استانداری نامه کتبی اومده واس معاونت توسعه اداره ، که از هفته بعد حکما رو بزنن و از اول فروردین رسما بریم سر کار

هم سیهمیه هم بدون سهمیه
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۶ سجاد شریفی
اقامحمدخوبی مال کدوم اداره ی؟ شروع بکارواول فروردین میزنن ولی بایدبری اداره ازشون بخای شروع بکارت بیفته اسفندوگرنه شایدبیفته ماهای بعدی فروردین که همش تعطیله
سلام بچه ها

من الان زنگ زدم آقای جمالوندی

گفت از هفته آینده حکم پرسلنیتونو رو وارد سایت کارمند ایران میکنیم

هم سهمیه هم بودن سهمیه

و از اول فروردین اولین روز کاری فروردین میرین سر کار


۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۲ سجاد شریفی
خدای اقاعلی واقامحمدشماراست میگین بخدا3ساله منتظرم قلبم دردگرفته ازبس منتظرشدم همه جابرای پیگیری رفتم تهران ولی هیچکی جوابگونبودبنیادفقط کارماچند نفرو درست نکرد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
راستی من میخوام پلاکارد هم بیارم

وسط خیابون اصلی جلو بنیاد میشینیم

قبلشم خبرگزاریای ایلام رو خبر میکنم

**** ***** **** ** ****

زندگی خانواده های شهید و جانباز رو به هم ریختن با کاراشون


آقا سجاد اینا کدوم حرفشون راست بوده که این باشه؟؟

مطمئن باش فروردین میشه خرداد

خرداد میشه مرداد

مرداد میشه آذر

بازم سرکار هستیم مثل قبلا

باید بریم اونجا


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بیخود کردن که قول بهمن دادن

مگه ما مسخره ایم؟؟

فروردین بخوره توی سرشون

مفت خورای مگس پرون

اداره اشتغال بنیاد با اون همه کارمند هرکدوم ماهی 2-3 میلیون میگیرن بعدش ما باید اینقد دیر بریم سر کار؟؟

** **** ** **** *****

پس دقیقا حقوق چی رو میگیرن؟؟

من هفته بعد 8 اونجام 

رییس بنیاد ایلام از همه بدتره

اسم خودشم گذاشته حاجی

*** *** *** **** ****

ایشالا خدا حقمون رو ازشون بگیره

اونم خیلی زود




منم دوشنبه سعی میکنم هشت  هشت و نیم جلو بنیاد باشم

اول نریم استانداری؟؟
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۸ سجاد شریفی
اقاعلی خیلی زوده ساعت 8بعدش الا بهم خبردان کارهمه بچهادرست شده وازاول فروردین شروع بکاره بعدشم اداراتی که کاراموزی ودوره دارن ازاسفندشروع بکارمیکننددیگه تمامه چرابنیادبریم
ساعت 8

دم بنیاد 
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۴ سجاد شریفی
باشه من میام البته دوشنبه هفته بعدساعتشومشخص کنین سه نفری باهم بریمپیش ریس بنیادواستانداری میاین شما؟
من که فردا میرم

کسی میاد؟؟

میرم استانداری و بنیاد


سلام

امرزو هرچی زنگ زدم بنیاد همه شون جلسه بودن توی استانداری

استانداری هم زنگ زدم هیچکدوم نبودن

مسخره شو درآوردن

آقا سجاد و آقا محمد هفته یعد دوشنبه بریم استانداری؟؟

یا بریم بنیاد؟؟

کسی میاد؟؟
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۹ سجاد شریفی
 اقاعلی منم بچهابهم گفتن بچهاگفتن هفته اینده ابلاغیه میاداستانداری وکدمارومیزنن حکمابرای اول فروردینه،بعدیکی ازبچهاساعت9شب زنگ زدیکی ازدوستاش استانداری کارمیکنه گفته بوداول اسفندهمه سرکارمیرین خدامیدونه چقدرواقعیت داره فردازنگ زدی یارفتی خواهشازودمنوخبرکن متشکر
خوش خبر باشی

ولی من که چشمم آب نمیخوره

درست شده یعنی چه زمانی؟؟

فروردین؟؟

این که به درد نمیخوره

من اگه اول اسفند نرم سر کار حتی اگه فروردین برم سر کار دیگه نمیتونم توی روی فامیل و آشنا نگاه کنم

شدم مسخره و داستان همه
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۰ سجاد شریفی
سلام اقاعلی فرداحتمازنگ بزن جمالوندی واستانداری یابرواستانداری خبرخوشی میشنوی شنیدم کارمون درست شده هنوزازتهران برنگشتن ولی بچهازنگ زده بودن جمالوندی گفت بوددرست شده فرداخبری بگیرمنوخبرکن
سلام آقا محمد

اره میدونیم تهران بوده کمرخانی

پس مسخره مون کردن کلا

اون 175 نفر میترسم زودتر از ما برن سر کار

دیگه نمیدونم چی بگم

سجاد تو خبر تازه نداری
سلام هم استانیای عزیز

منم سهمیه بالا 50 درصدم و مال سال 91 و هنوز دعوت به کار نشدم و همه مراحلمو هم گذروندم

به منم گفته بودن از بنیاد که اول بهمن میرم سر کار

اداره مون میگه اول اسفند

استانداری همین امروز با آقای کمرخانی که تهرانه صحبت کردم میگه اول فروردین

حالا پیدا کنید پرتقال فروش سر کوچه رو


کی میاد فردا که نه دوشنبه بعدش یعنی 20 بهمن بریم استانداری؟؟


۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۹ سجاد شریفی
سلام اقاعلی الن یعنی صبح زنگ زدم بنیادشهیدکل کشور وصل کردقسمت اشتغال گفتم سه ساله منتظریم تکلیفمون روشن نیست گفت برواداره که معرفی شدی جوابیه شروع بکاریاعدم بکارگیری رابفرستن بنیادتابنیاددوباره شماراواردلیست بکنه البته اگرمطمن هستیدکارتون درست نمیشه،به نظرم این دوهفته راصبرکنیم بعدباهم بریم بشیم جز175نفر
اهان

منم فردا دوباره زنگ میزنم اداره و بنیاد و استانداری ببینم چی میگن
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۹ سجاد شریفی
نمیدونم اسم دقیقشوولی عضونیروی منابع انسانی استنداری بود
خورانی کیه؟؟ چیکارس؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۸ سجاد شریفی
استانداری گفت هنوزبرنگشتن اقای خورانی استانداری گفتن صدرصدمشکل شما حله کارشمادراولویت دولته،نه مشکلی نداره زنگ بزنی فقط وقتی زنگ بزن ساعت اداری باشه،زنگ زدم اداره گفت استانداری قولهای برای تامین اعتباردادن ولی هنوزاجرانشده،زنگ زدی کمرخانی یاجمالوندی بگوامتیازدارم تکلیفم روشن نیست اگرکارمان درست نمیشه تابرم جز175نفربنیاد
من شماره موبایل جمالوندی و کمرخانی رو دارم

به نظرت زشت نیست ؟؟

معلوم نیست کی برمیگردن؟؟

به بنیاد زنگ نزدی؟؟

یا ادارتون؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۲ سجاد شریفی
سلام اقاعلی صبح زنگ زدیم هنوزازتهران برنگشتن امیذوارم باخبرخوب برگردن
سلام

سجاد امروز خبری نگرفتی؟؟

من که به هر جا زنگ زدم برنمیداشتن
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۳ سجاد شریفی
اقاعلی مطمن باش وشک نکن که استان ایلام اخرین استانی خواهدبودکه بچهاشون میرن سرکاربخداین چندوقته فهمیدم استان محروم یعنی چی،بعدش کسی نیست تواین استان که بگه چراهمه فرزندان شهیدسرکاررفتن به جزچنداداره ریس اداره مااگه باخانواده شهیدمشکل داره چرابایدمدیریک اداره باشه،من تادوهفته اینده تکلیف خودمو مشخص میکنم یامیمونم همین اداره یاانصراف میدم میرم جز175نفر،
اره واسه همه رفتن

اما من که چشمم آب نمیخوره کاری انجام بدن

ضمنا عزیزم مگه به تو نگفته بودن اول بهمن؟؟ پس چی شد؟؟

الانم میگن اسفند ولی یادت باشه که اسفند هم 29 روزه و نگفتن 1 یا 29 اسفند

درسته؟؟


۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۶ سجاد شریفی
بابابرای همه رفتن گفتن مشکل همه تااسفندحل میشه
راستی بهشون میگفتی خسته نباشن

سهمیه دارهای بقیه استانها اکثرا از آبان ماه رفتن سر کار

حتی بیشتر ادارات استان ایلام سهمیه دارها رو فرستاد سر کار اما استانداری نمیدونم چرا زورش به این چندتا اداره نرسید؟؟

ضمنا فکر نکن واسه کار ما رفتن بلکه فرم اطلاعات آرمون داده ها رو که قرار بود 26 دیماه بفرستن تهران رو نفرستاده بودن یا اگه فرستاده بودن تایید نشده بود واسه همین مجبور شدن برن تهران



سلام اره میدونم تهرانن

گفت به خاطر کار ما؟؟؟ یعنی سهمیه های باقی مونده؟؟ یا کل آزمونیا؟؟


۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۸ سجاد شریفی
سلام اقاعلی یکی ازبچهادیروززنگ زده بودکمرخانی استانداری،کمرخانی گفته بودتهرانیم بخاطرکارشماتهران گفته ازاسفندمیرن سرکارگفتم خبرت کنم
مدیر نظر من کو؟؟
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۴ سجاد شریفی
حتماخداروشکرمشکلی نداری نیازبکارنداری،اتفاقااگه یک روزباهم میرفتیم استانداری پیش ریس بنیادشهیدحداقل تکلیف خودمونوبدونیم البته مهمه بریمپیش اقای قاسمی وجمالوندی
به نظر من اگه بریم پیش امام جمعه ایلام هم ضرر نداره

والله دیگه منم بی تفاوت شدم و واسم مهم نیست اسفند و فروردین و اردیبهشت و ....


۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۴ سجاد شریفی
اقامنم اداره گفته باسهمیها وبون سهمیها اسفندمیبریم سرکارالبته بنظرمن دروغ میگن چون بودجه که هنوزتصویب نشده،بعدشم اداره ماسال گذشته همین موقع بهمان گفت ازاول فروردین میرین سرکاریکسال گذشت ولی هیچی
سلام

:))

نه بابا منتظر اسفندم من

آخه دیروزم زنگ زدم اداره با قاطعیت گفتن هم سهمیه هم آزمونیای اداره ما اول اسفند


در مورد اون 175 نفر هم باید بگم اونا اول تامین اعتبار شدن بعدش تازه مراحل اداریشون در حال انجامه و گزینش و مراحل بعدیشون میفته فروردین تا خرداد. چون یکی از فامیلای خودم هم توشون هست

اما شنیدم آقای جمالوندی این هفته کامل تهران بوده

شنبه زنگ بزنیم استانداری بپرسیم ازش چیکار کرده
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۲ سجاد شریفی
سلام اقاعلی خبری ازت نیست انگاررفتی استخدام شدی،،امروزشنیدم 175تافرزندشهیدتامین اعتبارشدن
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۴ سجاد شریفی
سلام دیرجواب میدی اره خبرگرفتم مشکل اون 170نفرازفرزندان شهیدومیخانحل کنن  خوداستان ایلام ،،به نظرمن بایدبریم البته باهم پیش ریس بنیادمشکلمونوبگیم اگرمیدونستیم حل نمیشه بگیم اسممونوجز175نفربنویسن امیدی به این استخدامی نیست  
سلام داداش

چشم

من سرما خورده بودم اینترنت هم قطع بود

فردا زنگ میزنم ببینم چه خبره

امروز چی خبر تازه نگرفتی؟؟؟

تو از کی شنیدی؟؟


۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۶ سجاد شریفی
سلام اقاعلی امروزدراستانداری ایلام جلسه برای برگذاری دهه فجربرگزارشدکه یکی ازبحث های که انجام شددرمورداستخدامیهابودکه گفته بودن مشکل فرزندان شهیدبعدسایرین راحل کنندنمیدونم نتیجه چی شداگرمطلب منوخوندی یک پرسوجوبکن ببین نتیجه چیه باتشکر

نه اون نبودش
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۱ سجاد شریفی
اقاعلی پیش اقای قاسمی نرفتین؟
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۰ علی امیدی
راستی من دیروز به اداره مون هم رفتن گفتن اول اسفند قطعیه

هم ازمونیا هم بدون آزمونیای اداره
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۳ سجاد شریفی
اقاعلی اطلاعاتی که گرفتم اینه که فقط سه اداره ایلام شهدانزاشتن سرکاربرن،وبنابه گفته یکی ازاشناهااگه تاقبل سال نریم سرکاردیگه می افته خرداد،
۳۰ دی ۹۳ ، ۰۸:۲۵ علی امیدی
سلام
شرمنده نبودم
دیروز رفتم گفتن همه تا اول اسفند درست میشه

۲۹ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۷ سجاد شریفی
اقاعلی یاپلنگ کش یاپوارو کارت درست تودیگه جواب ندادی  شروع بکارت درست شدخداروشکر
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۳ سجاد شریفی
اقاعلی پیش اقای قاسمی هم رفتم گفت حرف جمالوندی حرف منه دوماه پیش رفتم بنیادتهران گفتن معلوم نیست تکلیف شماهاچی بشه اگرحذف شدین دوباره واردلیست میشیدخداروشکرحذف نشدیم راستش دیگه خسته شدم ازبس پیگیری کردم اخربهمن یک سردیگه میزنم استانداری،درکل استان مامسول نداره پیگیری ماهارابکنه خوزستان 3هزارنفرن کارشان درست شده ماکلاصدنفرنیستیم خبری نیست الان می فهمم استان ایلام محرومه یعنی چی،توم تونستی دوشنبه بروپیش ریس بنیادشهید،
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۵ علی امیدی
سجاد اشتغال تهران زنگ نزدی؟؟

این سماره اشتغال کل بنیاد

02183232159

یارو که برداشت بگو با اقای امانی کار دارم

گیر سه پیچ بده

اگه فوقش بازم قبول نکرد وصل کنه بگو با یکی از کارشناسای اشتغال وصل کنه

بعد مشکلتو بگو و حتما هم بگو فرزند شهیدی

به هم بگو که اگه مشکلت تا اول اسفند حل نشه از بنیاد به دیوان عدالت شکایت میکنی و خواستار انفصال خدمت اونایی میشی که عرضه ندارن وظیفه شون رو انجام بدن

استانداری هم باید میرفتی پیش قاسمی

بهش میگفتی چرا ادارات بعضیاشون تمکین نمیکنن از دستورات استانداری

داد وبیداد راه بنداز

بگو اگه امثال پدر من نبودن الان جای شما ابوجاسم تکریتی نشسته بود

بگو چرا حق مارو نمیدین


۲۵ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۲ سجاد شریفی
اقاعلی اداره کاروتعاون هستم،اره همیناراگفتن،بیشرفرزندان شهیدسرکاررفتن فقط چنداذلره مونده،امکانش هست انصراف بدم،اقاعلی اگه دوشنبه رفتی بروپیش ریس بنیادشهیدایلام مشکل ماروبگو،،چه بدشانسم من
جلسه استانداری سمنان چی شد؟
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۹ محسن اینانلو
سلام؛آقا حمید من شمارمو برات فرستادم؛راستی چه خبر؟از استانداری قزوین چه خبر؛نامه رو فرستادن؟برا تحقیقات گزینش نیومدن؛
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۶ سجاد شریفی
نه من مال اداره کاروتعاونم،جان من اگرزحمتی نیست دوشنبه رفتی یک سربزن ریس بنیادشهیدایلام مشکل ماها رابگو تاشایدفکری برای ماکردن،
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۴ علی امیدی
سجاد مال ثبت احوال بودی؟؟

یکی از فامیلای دور ما هم فرزند شهیده و جزو 170 نفر واسه ثبت احوال معرفی شده بهش گفتم معلوم نیست هیچی و شاید 6 ماه طول بکشه


۲۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۲ علی امیدی
ولی به نظر من انصراف نده

این همه صبر کردی تا اول اسفند هم صبر کن


۲۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۱ علی امیدی
خداوکیلی اینا رو گفتن؟؟؟

نگفتی چرا پس الکی هی میگفتن اول بهمن؟؟

کاش منم وقت داشتم بیام اونجا

اینا تا داد و بیداد نباشه بالا سرشون کار انجام نمیدن

نگفتی کدوم اداره بودی که همچین حرفای مفتی بهت زدن؟؟

بنیاد شهید بی عرضه که عرضه هیچ کاری ندارن


۲۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۵ علی امیدی
نامه انصراف که ننوسشتی؟؟؟


ننویییییییییییس

اگه اونو بنویسی دیگه جایی دستت بند نیست

میخوان گولت بزنن تا از دستت راحت شن

برو بازرسی شکایت کن

بازرسی استانداری

بعدم دیوان عدالت
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۴ علی امیدی
مرسی از خبرت

خدا ازشون نگذره

مگه ثبت احوال بودی تو؟؟
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۱ سجاد شریفی
سلام اقاعلی ببخشی دیرکامنت گذاشتم دیروزابتدارفتم اداره گفتن یاهمه راباهم میبریم سرکاریاتورونمیبریم بعدرفتم بنیادشهیدساری وشکرپوراستانداری بودن بعدیک ساعت اومدن بهش گفتم بایدچکارکنم گفت کارتودرست نمیشه ریس اداره نمیزاره ساری گفت برواداره جواب نامه سال 91که فرستادیم اداره رابگوبفرستن یعنی نامه انصرافتوبنویسن که بزاریمت جز170نفرداشتم سکته میکردم بعدرفتم استانداری پیش جمالوندی گفت انصراف ندی شاید170نفراصلاکارشون درست نشه  بهم گفت چندتااداره مثل  ثبت احوال اداره کاربودجشون ملی هست بودجه نیست فرزندان شهیدرااستخدام کنن ولی شایدانصراف بدم باتشکر
سلام من اینترنت ندارم باگوشی دوستم کامنت گذاشتم کارم درست نشدفردابرات میگم چی شده
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۶ علی امیدی
سجاد جان خبری ازت نیست؟؟

به سلامتی به گفتن اول بهمن و دیگه به این سایت سر نمیزنی؟؟  :))))


۲۴ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۸ علی امیدی
چه خبر؟؟؟

برنگشتی؟؟
۲۳ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۵ سجاد شریفی
سلام اره صدرصدفردامیرم  ببینم بنیادواداره چی میگه تکلیفموروشن کنم
۲۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۲ علی امیدی
سجاد جان چی شد؟؟ 

فردا میری؟؟

من دوشنبه میرم سر میزنم
۲۲ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۷ سجاد شریفی
چهارشنبه میرم تکلیفموروشن میکنم،خیلی ازاستانهاهمه امتیازدارهاسرکاررفتن
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۰ علی امیدی
مطمئن باش قبول نمیکنن چون اون 170 نفر اسماشون رد شده

مگه نگفتی قول بهمن رو دادن؟؟ خب دیگه چرا بری جز 170 نفر؟؟


۲۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۱ سجاد شریفی
سلام اقاعلی دوستم جز170نفره بهش گفتن این افرادقول صدرصدتامین اعتبا رو گرفتن وتااخرسال شروع بکارشانه،بنیادیهای دیگه رفتن سرکارمنوشما چرانبایدبریم،،بایدبریم پیش ریس بنیادشهید کل استان،،
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۰ علی امیدی
اون 170 نفر هم رو هواست

من زنگ زدم استانداری پرسیدم در مورد این 170 نفر

چون یکی از فامیلامون فرزند شهیده و جزو این 170 نفر

بهم گفتن اینا هم کمه کم تا خرداد طول میکشه کارشون
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۲ سجاد شریفی
میرم خودموجزاین 170 نفرمعرفی کنن فایده نداره
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۶ علی امیدی
سجاد

فکر کنم اون بهمن هم الکیه

بهمن هم بهت بهمون میگن اسق=فند

و میگن شما که دوسال صبر کردین این یه ماه هم روش واینجوری میفرستنمون اسفند و بعدش میشه فروردین

مطمئن باش


۲۱ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۲ سجاد شریفی
من دوستام که باهام بودن الان سرکارن ادا ره مالیات بهزیستی ایلام،،فکرنکنم افرادی که مونده 10نفرباشیم خودبنیادبایدتامین اعتبارمون کنه
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۶ سجاد شریفی
اقاعلی من شادصدبارباشه بنیادواداره رفته باشم بنیاد5ماه است به من گفتن صددرصدبهمن میری سرکار،،دوستای من که بامن امتحان دادن البته کرمانشاه یک سال هست سرکارن ،بیشترادارات استان خودمان نیزبچهای شهیدسرکاررفتن البته فقط چنداداره مونده،،من چهارشنبه میرم بنیادتکلیفموبایدروشن کنن
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۵ علی امیدی
اداره کاره ای نیست

استانداری دستور بده مجبورن اطاعت کنن

ببین برو استانداری و اون نامه ای که کیانی گفته رو ببین و ازش کپی بگیر واسه بعدا که شکایت کنیم به بازرسی استانداری اگه تونستی ازش عکس بگیر که بتونی واسه منم ایمیل کنی من شکایت کنم

۲۰ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۷ علی امیدی
اداره بیخود کرده

من دیگه عصبی شدم شدید

فردا زنگ میزنم استانداری و بنیاد 

ما چرا باید پاسوز بشیم

من اگه اول بهمن یا نهایتا اول اسفند نرم سرکار، کاری به بنیاد و استانداری ندارم اما اون اداره ی خودمو به بازرسی کل کشور و دیوان عدالت و حتی دفتر رهبری میکشونم

من که تا چهار شنبه بهم گفتن اول بهمن

فردا زنگ میزنم مطمئن شم

اگه دیدم باز مبهم حرف میزنن دوشنبه حضوری میرم هم استانداری هم بنیاد


۲۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۳ سجاد شریفی
سلام امروززنگ زدم کیانی بنیادگفت دوهفته است نامه ازاستانداری دادن ادارات برای شروع بکارفرزندشهیدو50درصدگفتم چهارشنبه میرم ایلام واداره،،راستی پلنگ اداره من قبلا گفت بهم یاهمه راباهم میبریم سرکاریاهیچکسونمیبریم بایدچکارکنم؟؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۷ علی امیدی
سلام  :))

سجاد شریفی منم پلنگ

خوبی

چه خبرا نرفتی استانداری و بنیاد

؟؟