---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ




 

اسامی پذیرفته شدگان در مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ 1391/3/26 اعلام شد

نتایج مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ 26/3/ 91 که از سیزدهم دی ماه سال 93 بمدت 6 روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار گردید، اعلام شد.

ضمن تبریک سال نو به عزیزان پذیرفته شده خواهشمند است جهت اطلاع از نتایج مصاحبه علمی تخصصی آزمون استخدامی 91/3/26 بهزیستی استان اصفان اینجا کلیک نمایید.

لینک اعلام اسامی

 


بنقل از یکی از قبول شدگان اصفهان : (94/9/29)

با توجه به درخواست استانداری از ادارات اسامی 3 برابر ظرفیت به خانم عقیلی تو استانداری تحویل داده شده است و افراد می توانند با مراجعه به ایشون ببینند که در بین افراد برای دعوت به مصاحبه هستند یا خیر .



پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.



صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۳۰۲)

خانم/اقای م منم 19 رفتم برا مدارکم شما این چیزارو از کجا میدونید؟شما میدونید گزینش چطوریه؟کسی حذف میشه یا نه؟
 آقا / خانم منتظر
الان گزینش به مرحله تحقیقات رسیده ما که جز گروه بهزیستی هستیم 29 اسفند پیام دادند برای تحویل مدارک از 18ام فروردین تا 23 ام تحویل مدارک و آدرس محل بود از 19 فروردین هم تحقیقات محلی شروع شد حدودا 70 نفریم که این جور که  گفتند انشالله تا نیمه اول اردیبهشت تمام می شه بعدم یه هیات از تهران می آد برای مصاحبه عقیدتی که تو برنامه شونه قبل ماه رمضون یعنی تو خرداد انجام بشه
دوستان اگه کسی رفته گزینش یا باهاش تماس گرفتند کامنت بذاره خواهش میکنم
من که میگم همش سرکاریه وگرنه چرا اسامی رو نمیزنن
از نتیجه گزینش استخدام نیروهای خود استانداری اصفهان کسی باخبر هست؟
سلام.کسی هست که برا خود استانداری رفته باشه گزینیش ؟اگه هست از نتایج خبر داره یانه؟
سلام از ثبت احوال کسی خبر نداره
سلام برای من پیام اومد مرحله دوم بهزیستی قبول شدم باید برم برا گزینش .ولی نمیدونم مرحله گزینش چیه؟
سلام مدیر جان میشه یه صفحه جدید برااصفهان بزاری دیر بالا میاد.ممنون
پاسخ:
ایجاد شد

سلام یکی بگه من قبول شدم ببینم اصلا سایتش خبر رو درست و کامل زدن من که هر چی میزنم میگه کد ملی در سامانه وجود ندارد


مثل اینکه  بهزیستی ماجرای استخدامش رو ماست مالی کرده چون من تو شهرم کوچیکه و اکثر اونهایی رو که اومده بودند مصاحبه می شناختم و این چند روزه پیگیری کردم هیچ کدومشون قبول نشدند من که منتظرم تا چهارشنبه بشه و از 5 فروردین باز کنند برم اعتراض و ببینم کی ها قبول شدند
سلام,, سایت بهزیستی پیغام میده که باعرض پوزش اطلاعات شما در سامانه وجودندارد! یعنی چی؟ چرا اسامی پذیرفته شدگان را مثل مرحله قبل یکجا اعلام نکردن که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمونه؟ یکی لطفا جواب منو بده
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۶ بچه های بهزیستی برید اینجا اسامی اعلام شده
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۱ تدبیروامید
رئیس جمهور بودجه ۹۴ را ابلاغ کرد
دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در راستای اصل یکصد بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون بودجه سال ۹۴ کل کشوررا برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرآنلاین قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور در جلسه علنی ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۵ اسفندماه به تایید شورای نگهبان رسیده است.

سلام.بهزیستی واسه کسی پیام داده؟واسه من که نیومد

سلام بچه ها نتایج مصاحبه تخصصی بهزیستی اعلام شد

 

دوستان آخر ساله و خبری نشدا!!!!!!چه باید کرد؟با کسی تماس نگرفتن؟

 

مدیر جان این شماره حساب خزانه برای فیش واریزی چنده؟میشه بگین ممنون میشم
پاسخ:
مدیرسایت :متوجه نشدم کدوم حساب ؟؟واسه چی؟؟
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۹ مدیر جان تیتر اول صفحه

خبر ۲۵ اسفند ۹۳ استخدام: جذب در سال آینده

اصفهان – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان قبول شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۱ استان اصفهان در سال آینده جذب خواهند شد.

به گزارش ایرنا، حسین سیسستانی عصر یکشنبه در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان افزود: علاوه بر یک هزار و ۷۰۵ نفر قبول شدگان آزمون استخدامی ۴۰۰ نفر دیگر نیز درسال ۹۴ در دستگاههای دولتی استان بکار گرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: مدیر به عنوان مهمترین عضو سیستم اداری ، نقشی اساسی در عملکرد سازمانی دارد ونیروی انسانی در سازمان ها به ویژه نقش مدیریت بسیار کلیدی و مهم است.

سیستانی با بیان اینکه بخش اعظم ارزیابی صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی به صورت خود ارزیابی بوده است، افزود: هر چند این روش ممکن است اشکالاتی داشته باشد ولی مبنا بر رعایت امانت و صداقت دستگاهها و افراد است.

وی با اشاره به تاکیدات دولتها در سالهای اخیر بر بهره گیری از دولت الکترونیک، گفت: پیشرفت امروز جهان، سرعت، دقت و فرصت بیشتر برای خدمت رسانی، عزم دولت تدبیر و امید را برای تحقق دولت الکترونیک بیشتر کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: بر همین اساس یک هشتم امتیازات دستگاههای اداری و اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به دولت الکترونیک اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۶۵ دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند، اظهار داشت: ارزیابی در سه سطح شرکت ها، بانک ها و دستگاههای دولتی وزارتخانه ای صورت گرفت که در بخش اول ۱۵ دستگاه، در بخش دوم ۳۱ دستگاه و در بخش سوم ۱۸دستگاه ارزیابی شدند.

سیستانی اضافه کرد: همچنین در رابطه بهره وری ۵۷ دستگاه پس از تعیین شاخص ها ارزیابی شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: ۶۰ درصد منابع انسانی دستگاههای مختلف استان رسمی، ۱۱ درصد پیمانی، ۱۴درصد قرارداد کارمعین و ۱۵درصد به شکل های مختلف دیگر مشغول به فعالیت هستند.

هفدهمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با معرفی ۲۱ دستگاه برتر اداری و اجرایی و ۳۵۱ کارمند به عنوان برگزیدگان خدمت سال ۱۳۹۲ به کار خود پایان داد.

پاسخ:
مدیرسایت : قبلا تو قسمت اخبار سایت منتشر شده این .
ازدوستان کسی اززمان گزینش نیروهای خود استانداری اصفهان مطلع هست؟
اقای مدیر ایمیل نمایندها رو ندارید  ؟
چطور میشه باهاشون در ارتباط باشیم سوال داشتیم ازشون
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۵ بی تدبیری وناامیدی
دوستان اتفاقا باپیگیری نمایندگان کارها به اینجا رسیده وگرنه ازدوستان اصفهانی ابی گرم نمیشه.بازهم ازنمایندگان تشکر میکنیم واز ایشان خواهانیم پیگیری کنند که شروع به کار دقیقا چه تاریخیه؟
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۹ دوست قدیمی
از نمایندگان محترم ممنونم . دوستانی هم که ناراحت هستن و میگن نمایندگان درست پیگیری نکردن میتونن زحمت بکشن و خودشون برن تهران پیگیری کنن.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۰ به نمایندگان پیگیر
ما هم می دونیم کار بچه های اصفهان و اردبیل و .... حل خواهد شد

این که نیاز به پیگیری ندارد


نیاز به پیگیری تاریخ دقیق شروع بکار بود که به شما هم جواب دقیقی ندادند

اگه دفعه پیش هم یادتون باشه بحث نامه کتبی بود که شما پیگیری نکردین و این مشکلات ایجاد شد هر چند از دست شما هم کار بر نمیاد
پاسخ:
مدیرسایت:شما بفرمایین پیگیری کنین تا بشما بهتر جواب بدن!تا الانشم خیلی از کارهای استان اصفهان به همت پیگیری نمایندگان محترم انجام شده در مورد شروع بکارم بالطبع اداره به اداره و استان به استان بسته به میزان همت مسئولانش و نیز پیگیری قبول شدگان متفاوته نمایندگانم یه بازه زمانی اعلام کرده ان بنقل از مسئولان معاونت برنامه ریزی
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۷ تدبیروامید
سلام امروز بامسئول اموراداری اداره کل مربوطه صحبت کردم گفتند ماهمه کارهاتون راانجام دادیم ومنتظر جواب تاییدیه استانداری وشناسه مستخدم هستیم برای حکم کارگزینی وشروع به کارتون
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۴ دوست قدیمی
سلام جناب مدیر . میشه بفرماین دوستی که باعنوان نمایندگان پذیرفته شدگان مطلب گذاشته آیا از همون بچه هایی هست که دیروز تهران بودن یا نه . ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:بله ایشان یکی از نمایندگان پیگیر از تهران هستن

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

به نقل از رئیس یکی از ادارات اسامی هنوز تو استانداریه و دارن سوء پیشینه و این طور موارد رو بررسی میکنن!تا کی کاراشون طول بکشه الله اعلم!

امروز با رییس اراره کار یکی از شهرستانهای اصفهان صحبت کردم.گفت ما نیروهامون از برج 6 استخدام میشن.اینطور که بوش میاد این قولا که میدن که اول سال میرید سر کار و ... همش وعده سر خرمنه.

سلام

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۶ نمایندگان پذیرفته شدگان
💥💥قابل توجه اصفهانی های عزیز💥💥


جلسه استان اصفهان دوشنبه همین هفته برگزار خواهد شد. وان شاءالله بعد تایید سامانه کارمند ایران برای این استن نیز فعال خواهد شد.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۹ حسین عظیمی
سلام
کسی خبر نداره لیست 1.5 برابر استان اصفهان ارسال شده؟
یا اگر هنوز ارسال نشده این هفته انجام میشه یا اینکه بعد از تعطیلات عید؟
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۴ تدبیروامید
  •  1393/12/23 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها یک بار دیگر حتما مطالعه نمایند :
  •  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۷ تدبیروامید
استاندار اصفهان عنوان نمود: ایجاد اشتغال با توجه به تعهد دستگاه ها مطلوب نیستدکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: میزان اشتغال ایجاد شده در دستگاه ها با توجه به تعهد آنها در سال 93 ، در شأن این استان نیست و باید تلاش شودکه میزان اشتغال دراستان حداقل به متوسط کشور نزدیک شود.به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان؛ دکتر رسول زرگرپور در آخرین جلسه ی شورای اشتغال در سال 93 ؛گفت: امسال بالغ بر 850 میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال برای بخش های مختلف و توسط دستگاه های مختلف برای ایجاد بیش از 50 هزار شغل جدید در نظر گرفته شد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به 320 میلیارد تومان یعنی حدود 40 درصد از این تسهیلات جذب و 51 هزارشغل جدید ایجاد شده است.
رسول زرگرپور به عدم جذب 60 درصد این تسهیلات اشاره کرد و اظهار داشت: این تسهیلات معمولا در اواخر نیمه ی اول سال ابلاغ می شود یعنی در پایان شهریور ماه که با توجه به این تاخیر بخش زیادی از سال از دست می رودکه این امر می تواند یکی از دلایل عدم جذب تسهیلات باشد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: عدم توجیه اقتصادی نرخ تسهیلات برای سرمایه گذاران و محدودیت زمانی برای جذب این تسهیلات از دیگر عوامل عدم جذب تسهیلات بانکی می باشد.
زرگرپور با بیان اینکه این عوامل آسیب شناسی شده و به شورای عالی اشتغال منتقل خواهد شد، ابراز امیدواری نمود که این مشکلات در سال آتی بر طرف گردد.
استاندار اصفهان به تسهیلات جذب شده در صندوق توسعه ی ملی اشاره کرد و تصریح نمود: در حال حاضر 120 میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ی ملی جذب شده است.
وی با بیان اینکه این صندوق محدودیت زمانی، استانی و یا بخشی برای جذب تسهیلات ندارد و به هر مقداری قابل جذب است، اظهارداشت: در سالجاری حدود 450 میلیارد تومان طرح به صندوق ارائه شده و امیدواریم که در سال آینده بتوانیم از این طرح ها استفاده و تسهیلات مورد نیاز را جذب نماییم.
رسول زرگرپور یادآور شد: در مجموع تسهیلات بانکی و صندوق توسعه ی ملی تاکنون 460 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال و یا تثبیت اشتغال موجود هزینه شده است و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مذکور دستگاه های اجرایی سرعت خود را برای جذب تسهیلات بیشتر کنند تا بتوانند کل این اعتبار را جذب نمایند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه برای به حرکت در آوردن صنعت و اشتغال نیازمند جذب این تسهیلات هستیم، افزود: دولت علیرغم همه ی محدودیت هایی که در منابع مالی دارد این منابع را در اختیار دستگاهها قرار می دهد ولی به دلیل برخی مقرارت محدود کننده و بعضا مقداری قصور در مدیریت باعث می شود که دستگاه ها کمتر از 50 درصد این تسهیلات را جذب کنیم.
زرگرپور در پایان عنوان نمود: امسال دستگاه ها متعهد به ایجاد 50 هزار شغل بودندکه 51 هزار شغل ایجاد شده است ولی باور من این است کسانی که شغل خود را از دست داده اند شاید از این تعداد بیشتر باشد و در خوش بینانه ترین حالت یک عمکلرد پایاپای در اشتغال استان وجود داشته است.

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۵ بنیاد شهید

دوستان بدون سهمیه بنیاد شهید آیا کسی از نتیجه مصاحبه دو سال پیش خبری داره؟ آیا نفرات اصلی و ذخیره رو اعلام کردن یا نه؟

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۴ تدبیروامید به علی
علی جان کدام اداره وشهرستان هستی ؟چه پستی؟شاید بتونم راهنماییت کنم.
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۱ تدبیروامید
سیاست یکبام ودوهوای استاندارعزیز اصفهان
استاندار اصفهان در جلسه بررسی مسائل زیست محیطی ذوب آهن : اینجانب سلامت مردم را مهمتر از اشتغال و تولید می دانم

دوستان کسی از اخرین پیگیری های انجام شده استانداری اصفهان خبر داره ؟           لطفا من را هم در جریان بذارید خواهش می کنم

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۱ دوست قدیمی
این هفته هم گذشت و ظاهرا هنوز لیست 1.5 برابر اصفهان به تهران ارسال نشده . من صبح چند بار تماس گرفتم با خانم عقیلی ولی گوشی رو برمیداشتن و قطع میکردن . خدا انشالله حفظشون کنه که اینقدر فعال هستن
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۸ دوست قدیمی
http://estekhtami.blog.ir/post/معاون-استاندار-اصفهان-خبر-داد-نوید-به-کارگیری-بیش-از-1700-نیروی-استخدامی-در-بدنه-دولت

چه عجب بعد از 3 سال معاون استاندار اصفهان بالاخره یه اشاره ای به موضوع استخدامی ها کرد . 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۵ بهنام به حامد محمدی
سلام
خدا رو شکر....
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۰ منتظرالمهدی به تمام دوستان منتظر
سلام به همه دوستان و عزیزان
همین الان از یک منبع آگاه و موثق در سازمان مدیریت خبر گرفتم که دستور دادن تمام تلاششون رو بکنن که اینور سال کارها تمام بشه و از اول فروردین شروع بکار کنن
البته این به این معنی نیست که دست از تلاش و پیگیری برداریم

شیرینی ما به خاطر خبرهای خوش یادتون
 یاعلی مدد
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۵ حامد محمدی
به مدیر ودوستان عزیز.از همه شما عزیزان ونمایندگان محترم تشکر میکنم وبابت این چندوقت که مزاحمتون بودم عذرخواهی میکنم.از این ساعت به بعد بنده دراین وبلاگ پیام نخواهم گذاشت نه به دلیل اینکه از دست کس یاکسانی ناراحت باشم.بلکه به دلیل اینکه باید مدارک سوءپیشینه و آزمایشات پزشکی راانجام وبرای دوره آموزشی قبل از عید آماده شوم.انشاالله از 5فروردین دراداره مربوطه مشغول میشوم.حلال کنید.یاعلی مدد
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۲ از حامد محمدی به برادر حامد محمدی
الله واعلم.
ظاهرا خانم عقیلی به تلفن خانه یا همکاراشون گفتن هرکی از بیرون استانداری زنگ میزنه بگن نیست .  تو استانهای دیگه همونطور که از نظرات مشخصه معاون استاندار میاد با بچه ها حرف میزنه و در دسترسه اونوقت تو استانداری اصفهان یه کارمند دون پایه برا خودش هر کاری بخواد میکنه . اگه یادتون باشه روزی که اونجا بودیم در کمال پر رویی میگفتن پیش هرکی میخواین برین ما از کسی نمیترسیم
ممنون سعیده خانم.این شماره رو دارم ولی هر وقت تماس میگیرم یه خانم جواب میده و مگه خانم عقیلی نیست.نمیدونم از شانسی منه.

به حسین

شماره خانوم عقیلی استانداری  32612218

این شماه خانم عقیلی چنده دوستان من که هر چی زنگ میزنم یا کسی جواب نمیده یا یه خانم دیگه جواب میده میگن خانم عقیلی نیست.یکی لطف کنه شماره خانم عقیلی رو بزاره.ممنون میشم از لطفتون.
میتونین با خانم عقیلی تماس بگیرین. ایشون لیست مربوطه به همه ادارات رو داره البته اگه جوابتون رو بده . 
بچه ها از کجا مطلع بشیم که اسممون توی لیست مورد تایید استانداری هست یا نه؟

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۵ به برادر محمدی
اسم من رو مدیر محترم وبلاگ میدونن . ضمنا بنده 13 اسفند با 5 نفر دیگه از بچه ها به همراه مادر یکی از خانمها اونجا بودیم . اما فراموش نکنیم اولین نفری که پیشنهاد داد چهارشنبه ساعت 10 استانداری باشیم برای پیگیری جنابعالی بودید و حتی در مقابل نظر بعضی از دوستان که گفتن زودتر از 10 بریم استانداری فرمودین پرسنل استانداری تا ساعت 10 جلسه دارن و همون 10  اونجا باشیم . به نظرم کسی که بقیه رو تشویق به اومدن میکنه خودشم باید بیاد نه اینکه بگه من 9 اومدم پیگیری کردم و تا 10 اونجا بودم دیدم 2 سه نفر بیشتر نیومدن پس رفتم دنبال کار خودم . خوب شما هم میومدین تو جمع ما که بشیم 7 نفر. به هر حال که دیگه گذشته دوستان خودشون قضاوت میکنن . موفق باشین
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۷ حامد محمدی نتیجه پیگیری13 اسفند که درپایین صفحه زده بودم
نتیجه پیگیری من این بود که گفتند ما اسامی راازادارات گرفتیم وبررسی کردیم وبابازشدن سامانه کارمند ایران مجوز ثبت در سیستم رابه ادارات دادیم واسامی رابرای ادارات فرستادیم تا پس از انجام مراحل بدهند به کارتابل مدیر کل توسعه ومنابع انسانی تا تاییدشودوثبت در سامانه کارمند ایران شود وانشااله تمام تلاش ما اینه که دستگاه ها از نیروهاشون برای فروردین استفاده کنند ولی احتمال این که اردیبهشت هم بعضی ادارات مراحلشون انجام بشود هست چون بعضی از دستگاه هادیر شروع کردند وبه تبع نسبت  به دستگاه هایی که زودتر اقدام انجام دادند مشغول میشوند که در هر صورت دیر یازود همه شما جذب خواهید شد وخواهشن کمتر پیگیری کنید تا دستگاه هاراحت تر بتوانند اقدامات راانجام دهند وجذب شما سرعت بیشتری داشته باشه از حالا منتظر تماس دستگاههای اجرایی برای روند مراحل استخدامی باشید.متشکر
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۱ از حامد محمدی به برادر حامد محمدی
درمورد تجمع باید خدمتتون عرض کنم بنده 3روز قبل از اون روز جلوی استانداری قرارگذاشته بودم که متاسفانه استقبال نشد.ومن پیگیری خودم راکردم.درروز13 هم من گفته بودم باتعدادحداقلی نتیجه نمیگیریم بااین حال من از ساعت 9صبح رفتم وپیگیریهام راکردم وتاساعت 10وربع هم اونجابودم ودیدم 2 الی 3نفر بیشتر نیامدندپس به استناد تجربه قبلی رفتم اداره کل مربوطه تااز اونجاهم پیگیر شوم ودر اخرهم دیدیدکه اولین کسی که نتیجه پیگیریهاش تواون روز رابرای دوستان گذاشت من بودم درضمن من برای کامنت گذاشتن در اینجا نیاز نمیبینم شما در مورد من قضاوت یاتصمیم گیری کنید.به هر حال من وظیفه اخلاقی خودم میدونم کوچکترین خبری که به دستم بیاد رادر اختیارخیرخواهان وبدخواهان این وبلاگ بزارم.به هرصورت بهتره دوستان قضاوت کنند ببینند که حق باکیه؟شما که بدون نام یه حرفی میزنیدواصلامعلوم نیست خودتون اون روز کجابودید؟یابنده حقیر.یاعلی
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۴ به برادر حامد محمدی
برادر محترم من نمیخواستم چیزی بگم ولی واقعا تو رفتارتون یه تجدید نظر بکنین . اون از ماجرای 13 اسفند که همه رو تشویق به حضور بین ساعت 10 تا 10.5 جلوی استانداری میکردین و بعد هم اومدین گفتین من ساعت 9 اومدم استانداری سوالامو پرسیدم و رفتم!!!!!! اینم از این مطالبی که چپ و راست اینجا میذارین . 
بازم معذرت میخوام ازتون موفق باشین
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۴ حامد محمدی
دوستان بودجه ما قرارنیست حذف بشه نگرانی از اینه که دوباره تابیاد بودجه تایید بشه 1هفته عقب می افتد. پس لطفا جو سازی برای حذف بودجه نکنید.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۶ به دوستان منتظر
چه حالی می ده بودجه رو مجلس هم این دفعه رد کنه



مخصوصا بودجه ما ها





حالی می کنم





سه سال سزگردانی و اوارگی
پاسخ:
بیخود جو سازی نکنین ایراد شورای نگهبان ببینید واسه چی بوده بیخود استرس ندین به بقیه
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۹ حامد محمدی
وی گفت که شورای نگهبان همچنین رفع ابهام از عبارت «خانواده‌های پردرآمد» در قسمت مربوط به یارانه‌ها را از مجلس خواسته است.
به گزارش پارسینه ؛سخنگوی شورای نگهبان گفت که این مرجع لایحه بودجه سال 94 را رد کرده است.

 نجات‌الله ابراهیمیان درباره ایرادات شورای نگهبان به این لایحه گفت: بخشی از ایرادات شورا ناظر به استناد تبصره‌های این لایحه به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور است، در حالی که این مصوبه هنوز به تصویب نهایی نرسیده و به قانون تبدیل نشده است.

وی گفت که شورای نگهبان همچنین رفع ابهام از عبارت «خانواده‌های پردرآمد» در قسمت مربوط به یارانه‌ها را از مجلس خواسته است.

سخنگوی شورای نگهبان مغایرت با برخی اصول قانون اساسی از جمله اصول 15 و 126 را به عنوان دیگر ایرادات این لایحه عنوان کرد.

وی همچنین گفت که شورای نگهبان در تذکری به رییس مجلس اعلام کرده که قواعد فاقد ماهیت بودجه‌ای باید حذف شوند.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۰ استاندار اصفهان

آقایون می دونید  چرا جریان استخدامی استان اصفهان  اینطوری عقب می افتد؟ طبق تحقیقات و پرس و جوهایی که من انجام دادم در دولت قبلی قرار بوده با نامه نگاری چند نفر از نور چشمی ها را بدون آزمون استخدام کنند ولی خوشبختانه با عوض شدن دولت جلوی روند غیر قانونی گرفته شده. من این مسائل را از یکی از آشناهامون که تو استانداری مشغول به کار است شنیدم. اما اخیرا شنیدم که روند استخدام قانونی تا چند هفته دیگه انجام خواهد شد.

به فاطمه

تنها راهش پیگیری دسته جمعی از استانداریه که اینم تو استان اصفهان صدق نمیکنه چون هیچ کس نمیاد هفته قبل بعد از چند وز فراخوان حضور جهت پیگیری از استانداری در روز 13 اسفند از بین 1300 نفر که تو آزمون قبول خواهند شد فقط 6 نفر  حضور پیدا کردن پس با این اوصاف کاری نمیشه کرد تنها راهش اینه که تو خونه بشینیم تا ببینیم مسئولین استانداری چه موقع مراحل استخدامی ما رو به پایان خواهند رسوند

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۷ به سعیده خانم
ممنون بابت پیگیریتون . مسئولین استانداری اردبیل به دنبال برگزاری یه جشن برای پذیرفته شده ها هستن اونوقت در استانداری اصفهان..... استاندار محترم که فقط دنبال کلنگ زدنه کارمندای استانداری هم که از زمین و زمان طلبکار . 
البته شاید ایشون حق داشته باشن وقتی میبینن نهایت تعداد افرادی که پیگیر هستن به 10 نفر هم نمیرسه . 
بچه ها یه لطفی کنین شماره خانم عقیلی رو بزارین.من یه شماره دارم هرچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده

واقعاکه استان اصفهان دیگه شورشو درآورده همه دارن میرن سر کار ماهنوز تواعلام نتایجمون موندیم !!بچه ها چیکار گنیم؟

سلام

امروز هم به خانوم عقیلی زنگ زدم ، امروز هم نرفته بود تهران بش گفتم مشخص نیست چه روزی تشریف میبرید تهران، گفت نه معلوم نیست.

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۱ دوست قدیمی
هفت شهر عشق را عطار گشت           ما  هنوز  اندر  خم  یک کوچه ایم
سلام.من هدفم دفاع از خانم عقلی نیست.ولی شما تصور کنید هر روز شاید 200-300 تماس به ایشن گرفته میشه راجع به موضوع استخدامی.دست ایشون که نیست ایشون فقط باید ابلاغی رو که بهشون میشه باید انجام بدن پس نباید زیاد بهشون خرده گرفت.ولی با همه این تفاصیر اگه کمی سعه صدر داشتن خیلی بهتر بود
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۸ حامد محمدی
یعنی میشه استاندار ماهم به بچه های  اصفهان عیدی بده؟ من که چشمم آب نمیخوره کاری بکنه هرچند قول فروردین رادادند.
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۲ حامد محمدی
به سعیده خانم، شما نباید اینطور از ایشان سوال میکردید. وخانم عقیلی هم نباید اینطور برخورد کنه مگه ارث پدرشون هست که طلب کار ما هاست. اون یه کارمند ماهم به امید خدا کارمند میشیم. شماها ببینید چقدر کارش بده/بعدها بامردم مدارا کنید وخودتون را کمی جای اونها بذارین.انشاالله تا آخر سال کار اصفهانی های عزیز هم حل میشه 
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۰ به سعیده خانم
ممنون که تماس گرفتین . با عرض معذرت باید بگم رفتار و گفتار این به اصطلاح خانم عقیلی بیشتر شبیه اراذل و اوباش هست تا یه فردی که حداقل انسانیت تو وجودش هست . دوستان اگه روزی کارمند شدین و جایی مسئولیتی با شما بود خواهشا اینجوری با مردم رفتار نکنین . 
باسلام وخسته نباشید خدمت دوستان
خدارو شکر که منابع طبیعبی اذربایجانغربی برای ادامه مراحل به بچه ها زنگ زده والان بچه ها مشغول ازمایشات پزشکی وسوپیشینه هستند انشا الله بزودی بریم سر کار
سلام خانوم عقیلی امروز هم نرفته بودن تهران. بش زنگ زدم خودش جواب داد گفتم پس نرفتید تهران گفت به شما مربوط نیست من نباید به شما جوابگو باشم و قطع کرد .

ای بابا کم کم فقط اصفهان میمونه جز استان هایی که متعاقبا اعلام میشه!!!

به خانم عقیلی هم زنگ میزنی میگه شما کار به سایت کارمند ایران نداشته باشید تا اخر این ماه اسامیتون رد میشه

خب یکی به مااااااااا بیاد بگه چی کار کنیم ؟؟؟؟؟

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۶ منتظرالمهدی

سلام لطفا به تمام کارگزینی ادارات سراسر کشور اطلاع رسانی شود

فوری فوری فوری

جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

به حول قوه الهی اقدامات لازم برای افزایش سرعت اجرای سامانه بعمل آمد و اشکالات پیش آمده با کمک شما همکاران محترم کارگزینی و کارشناس دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برطرف گردید. از صبر و شکیبایی و دقت نظر شما تقدیر و تشکر بعمل می آید.


·  1393/12/18 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها حتما مطالعه نمایند  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۱ حامد محمدی
وست عزیز این استان هایی که موندند هم آزمون برگزارکردندولی تاجایی که من میدونم استخدام درشهرتهران ممنوع میباشد.استخدام های استانداری اصفهان هم برای شهرستان های استان هست نه خودشهر اصفهان.یادمه قراربود بعد از اون آزمون نوبت شهر اصفهان باشه که دیگه بعدش همگی درجریان مشکلات هستید.راستی دوباره دولت دراردیبهشت ماه امسال برنامه داردآزمون استخدامی برگزار کنه البته 2نوبت درسال که خدایی مابچه های دهه شصتی سر هر رودخونه ای برسیم اونجا خشک سالی میشه حالابرادهه هفتادی ها ببینیم چطور میشه.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۲ به جناب محمدی
یعنی استان تهران و استان البرز آزمونی تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری مشابه آزمونی که در سایر استانها برگزار شد اصلا برگزار نکردن که حالا بخواد براشون سامانه کارمند ایران باز بشه . 
قرار بود خانم عقیلی دوشنبه این هفته برن تهران . دوستان فردا پیگیری کنن ببین آیا ایشون زحمت کشیدن برن تهران یا نه .
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۱ حامد محمدی
به تبریک یعنی چی که اصلاآزمون برگزار نکردند.خانم عقیلی درهمین هفته قراربوده برود تهران مدارک رابدهد.رفتن یانرفتندرادیگه نمیدونم.ماجزو یکی دوتااستان اول بودیم که آزمون برگزارکردیم ولی الان آخرین استان میشیم که دعوت به کار میشیم.

سامانه کارمند ایران برای اردبیل هم باز شد و عملا تنها استانی که هنوز مشکل داره اصفهانه . البرز و تهران که اصلا آزمون برگزار نکردن و کهکیلویه و بویراحمد هم ظاهرا تعداد پذیرفته شده هاش کم بوده و قبلا مشغول به کار شدن .

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۱ حامد محمدی
گاهی گمان نمی کنی ولی می شود… 
گاهی نمی شود که نمی شود… 
گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست...
گاهی نگفته قرعه بنام تو می شود… 
گاهی گدای گدای گدایی و بخت نیست...
گاهی تمام شهر گدای تو می شوند...
بنازم به چرخ روزگار و حکمت خدا...
که هر چه خدا بخواهد همان می شود...
برگرفته از وبلاگhttp://estekhdam-ostan.mihanblog.com/
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۷ به آخرین اخبار
واقعا ممنون از خبر دقیقتون!
سلام اخرین اخبار محترم
لطفا بیشتر توضیح بدین از کی شنیدین کدوم دستگاه؟ در خصوص اونایی مه نتایج نهاییشون معلوم شده؟ اونایی که نتیجه مصاحبه تخصصیشون نیومده چی؟ مردیم از انتظار!!!!
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۱ آخرین اخبار
خبر خوب بالاخره انتظارها به سر رسید و استانداری قول مساعد داده که مراحل استخدام از فروردین 94 شروع شود. خدایا شکرت.
برادر گرامی آخه مدیر سایت چه اطلاعی میتونه از نتیجه مصاحبه بهزیستی اصفهان داشته باشه؟؟!!!!! 
مدیر عزیز سلام یه لطفی کن در مورد مصاحبه های بهزیستی اطلاع بده.ما نمیدونیم جوابارو دادن یانه؟
دوستان بیمه ایران اصفهان مصاحبه اش انجام داده یانه؟؟؟؟؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۶ حامد محمدی به مدیر
مدیر جان یه اطلاع رسانی جامع وکامل از حقوق ومزایای دستگاه های اجرایی وفوق العاده شغل ها داشته باشید ممنون میشیم تادوستان اینقدر سوال حقوق نکنند.ممنون
پاسخ:
مدیرسایت : در جریان حقوق و مزایا متاسفانه نیستیم واطلاعی نداریم
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۲ حامد محمدی به مدیر
همین خبر زیر سوال 
پاسخ:
متوجه نشدم لینک لطفا ؟؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۲ حامد محمدی به مدیر
مدیر جان خبر دوم مربوط به سال 90 است غیر قابل استفاده برای ذوستان
پاسخ:
کدوم ؟؟؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۰ حامد محمدی به مدیر
http://edm.farhang.gov.ir/fa/news/13522/
بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در مورد جذب نیرو و ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه www.karmandiran.irاین بخشنامه با شماره 12515/200 در تاریخ 30/5/1390 به دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است.

 

متن بخشنامه را از پیوند زیر می توانید مشاهده نمایید.

 

بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در مورد جذب نیرو و ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه www.karmandiran.ir

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۹ حامد محمدی به مدیر
کد خبر : 240120    
زمان مخابره : ۱۳۹۳/۲/۱۶ ساعت ۱۴ : ۲۰
اختصاصی/با هدف مقررات زدایی و از میان بردن ابهامات دستگاه های اجرایی؛
لغو 16 بخشنامه در حوزه استخدام و تبدیل وضعیت
با اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری و با هدف مقررات زدایی و از میان بردن ابهامات دستگاه های اجرایی و کاهش مکاتبات 16 بخشنامه دولت گذشته در حوزه استخدام لغو شد

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری با استناد به 4 دلیل، 16 بخشنامه دولت گذشته در حوزه استخدام را لغو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در گزارش معاونت توسعه مدیریت آمده است: با عنایت به اینکه اجرای برخی از بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از این معاونت در حوزه استخدام و تبدیل وضعیت، بنا به یکی از دلایل ذیل منتفی شده است:

الف- بخشنامه مستند به یکی از مصوبات هیأت وزیران بوده و مصوبه مربوطه در حال حاضر حسب مورد لغو، ابطال، یا ملغی الاثر شده و یا قابلیت اجرایی خود را از دست داده است؛

ب- بخشنامه در اجرای احکام و تکالیف مقرر در قانون برنامه چهارم توسعه صادر شده و با منقضی شدن آن و لازم الاجرا شدن قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه –مصوب 1389-، نیازمند بازنگری است؛

ج- بخشنامه به صورت مقطعی صادر شده و حسب مورد، در زمان اعتبار، اجرا شده و یا موضوع آن منتفی گردیده است؛

د- موضوع بخشنامه صادره قبلی با صدور بخشنامه های بعدی این معاونت، تعیین تکلیف شده است؛

لذا بدین وسیله با هدف مقررات زدایی و از میان بردن ابهامات دستگاه های اجرایی و کاهش مکاتبات، اعلام می نماید، بخشنامه های ذیل الذکر در حال حاضر قابلیت اجرایی ندارند:

1 - شماره 66741/100 مورخ 24/04/1385
2- شماره 135938/100 مورخ 17/08/1385
3- شماره 4848/100 مورخ 20/01/1386
4 - شماره 85905/100 مورخ 12/09/1387
5- شماره 9728/200 مورخ 10/03/1389
6- شماره 50796/200 مورخ 05/10/1389
7 - شماره 56141/234 مورخ 29/10/1389
8- شماره 60123/200 مورخ 01/12/1389
9 - شماره 1050/90/230 مورخ 23/01/1390
10 - شماره 12515/200 مورخ 30/05/1390
11 - شماره 18374/200 مورخ 25/07/1390
12 - شماره 28298/200 مورخ 09/11/1390
13 - شماره 29709/220 مورخ 23/11/1390
14 - شماره 1309/91/200 مورخ 22/01/1391
15 - شماره 40846/91/230 مورخ 21/10/1391
16 - شماره 1923/92/200 مورخ 08/02/1392

خوشم میاد خودت جواب خودت رادادی.موجبات شور وشعف جمعمون رافراهم کردی.خداخیرت بده حوصله جواب دادنت راندارم دیگه چیزی ننویس اون وقت من به جای شما شرمندت میشم.

منم مال بهزیستیم ونگران شدم .اگه کسی جواب مصاحبشو زنگ زدن بگه.خواهش.

بچه ها یی که برا بهزیستی مصاحبه کردن منم نگران شدم وناامید .نمیدونم بهزیستی جواب مصاحبه هارو داده یا نه؟خواهش میکنم کسی خبر داره بگه.
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۰ دوست قدیمی
مرجان خانم عرض کردم خدمتتون با امور اداری دستگاهی که پذیرفته شدین تماس بگیرین اونا در مورد نتیجه مصاحبه اطلاع دارن . من در مورد بهزیستی اطلاعی ندارم . من در مورد خودم گفتم که بعد از قبولی تو مصاحبه بهم زنگ زدن گفتن مدارکتو بیار برا گزینش . ضمنا دلیلی نداره اینقدر نگران باشین، فردا یه تماس بگیرین با بهزیستی
سلام, نه مرجان خانم,همش شایعست, من خودم چندبار زنگ زدم بهزیستی گفتندهنوز بهشون اعلام نشده
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۱ مرجان به دوست قدیمی
سلام دوست عزیز شما پذیرفته شده چه دستگاهی هستید؟تورو خدا یعنی بهزیستی نیروهای اصلیشو معرفی کرده اگه کسی هست بگه؟
جواب:
اون اقا قبول شده نائین ولی ساکن یزد بود.
شاید شمااااااا رد شدی از اونجا پس چرا با جمع نیومدی؟
شما اگر بدن سالمی داشتید میتونستید بیایید چون اعتباری به عقلتون نبود!!!
من برای رضایت شما شرمنده نشدم مگن برا کسی بمیر که برات تب کنه!
شمایی که از قانون حرف میزنی همون بند الف و ب را خوب یاد بگیر چون اون آقا شاملشون میشد یه سری هم به نقشه استان اصفهان بزن در ضمن کسی را هم به بخشنامه حوالش نکن چون نفرین خوبی نیست!

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۶ حامد محمدی
دوستان شنیدید دکتر چی گفت همه استانداریها از همین الان تا قبل از سال نو باید مراحل استخدامی راشروع کنندچون حقوق ومزایای پذیرفته شدگان از اول فروردین توبودجه دیده شده ومیتوانند از فروردین به کارگیری کنند.مدیر جان لطفا پوشش خبری/دوستان از استانداریها پیگیری وارجاعشون بدیدبه سخنان امشب دکتر نوبخت.یاعلی
بچه ها تبریک دکتر نوبخت الان هم خیلی تاکید داشت که مشکلات حل شده.خدایا شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.خیلی خوشحالم.یا امام رضا حالا میتونم نذرم رو ادا کنم و پابوست بیامممممممممم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۳ دوست قدیمی
بله من از نتیجه مصاحبه مطلع هستم . تا جایی هم که میدونم اعلام نتیجه مصاحبه به این صورت هست که تلفنی به نفر اصلی اطلاع میدن مدارکشو بیاره برای گزینش . با امور اداری دستگاهی که پذیرفته شدین تماس بگیرین بهتون میگن آیا نفر اصلی هستین یا ذخیره .
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۰ به دوست قدیمی
دوست عزیز اداراتی که ماحبه انجام ندادن چی میشن؟؟؟ بیمه ایران مصاحبه انجام که نداده
بچه ها ما که نتیجه مصاحبمون نیومده مگه مال شما معلوم شده که منتظر سرکار رفتنید؟ تورو خدا بگید؟
سلام دوستان, یعنی اگه باهامون تماس نگرفتند دیگه امیدی نیست؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۳ مرجان به دوست قدیمی
 یعنی شما نتیجه مصاحبتونو میدونید؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۴ حامد محمدی به مدیر

شبکه 1 سیما :

روابط عمومی : ۳۰۰۰۰۱

 برنامه نگاه یک : ۳۰۰۰۰۱۱

مجله خبری اخبار ساعت ۱۹ : ۱۰۰۰۰۱۹۱۵

شبکه 2 سیما :

روابط عمومی : ۳۰۰۰۲
برنامه نگاه ۲ : ۳۰۰۰۰۲۱۲

گفتگوی خبری : ۳۰۰۰۲۲۳۰

 

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۱ حامد محمدی
دوستان 30002230 درسته لطفا همه پیامک بدهید دکتر نوبخت مارااز اول فروردین مشغول به کار کنید
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۷ دوست قدیمی
مرجان خانم در مورد نتیجه مصاحبه باید از دستگاهی که پذیرفته شدین پیگیری کنین . خانم عقیلی گفتن همه دستگاهها تامین اعتبار شدن و از نظر استانداری بعد از ارسال لیست پذیرفته شده ها به تهران کار تموم شده و بقیه موارد از جمله گزینش رو از دستگاهها پیگیری کنین و ازشون بخواین که هرچه سریعتر بقیه مراحل رو انجام بدن .
فعلا باید صبر کنیم ببینیم آیا واقعا هفته آینده خانم عقیلی لیست 1.5 برابر رو میبره تهران یا نه . البته بگم همون موقع که ما اونجا بودیم داشتن اسامی رو وارد لیست میکردن
10002230
 البته شماره قبلیه
چون اکیپ گفتگوی خبری کلا عوض  شده


خوب مدیر جون تماس بگیر روتون نمی شه؟
پاسخ:
چرا تماس گرفتیم گفتن خیالتون راحت باشه کلا استخدام ها یکی از سوالاتمونه واز دادن شماره پیامکی خودداری کردن گفن فعلا یادمون نیس . اگه دئستان تماس بگیرن حتما بگن استخدام استانداریها
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۷ حامد محمدی
02122163375
شماره گفتو گوی ویژه خبری حتما زنگ بزنید


امشب دکتر نوبخت میهمان برنامه هست بگید که به دکتر بفرمایند دکتر به استانداری ها ابلاغ کنه همه از فروردین بریم سرکار
پاسخ:
شماره پیامکشو هم اگه دارید لطف کنید بذارید تا همه پیامک بدهیم 
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۵ مرجان به دوست قدیمی

سلام. یعنی نتایج مصاحبه بهزیستی حتما قبل از عید مشخص میشه؟

آقای محمدی از شما هم به خاطر جوابتون ممنون.

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۲ حسین به دوست قدیمی
برادر گرامی ممنون که نتیجه پیگیرتون رو به بقیه گفتین.من در مورد خودم بگم من الان 6 ماه هست که کد مستخدم برام صادر شده و فقط مونده تاییده بودجه برای من.اینقدر اصرار میکنم نتیجه پیگیریتون رو بگین دلیلش اینه که اکثر بچه ها مشکل مالی دارن و باید از شهرستان بیان یکیش خود من که هزینه یه رفت و امدم میشه بالغ بر 50 هزار تومن.من توی ماه گذشته 5 بار امدم اصفهان و به اداره مربوطه و استانداری سر زدم خب نتیجه ای نگرفتم.پس حالا که این بار نتونستم به هر دلیل  بیام باید از نتیجه محرومم بمونم.بازم ممنون که گفتین داداش
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۶ دوست قدیمی

با سلام به  همه بچه های اصفهان، اونایی که دیروز زحمت کشیدن اومدن استانداری، اونایی که گفتن میایم و نیومدن و بقیه که نیومدن و فقط از طریق سایت پیگیر هستن و به اونایی که اومدن خرده میگیرن که چرا به بقیه خبر نمیدین نتیجه رو.

اگه از پیگیری دیروز اطلاع رسانی صورت نگرفت دلیلش این بود که بچه های اصفهان واقعا بی معرفتی کردن و حتی برای یه بار اونم در شرایطی که دارن میبینن وضع استان اصفهان چقدر از بقیه استانها عقب تره حاضر نشدن یه تکونی به خودشون بدن و بهانه های مختلف رو دلیل نیامدن کردن. قطعا اگر تعدادمون بیشتر بود هم نتیجه بهتری میگرفتیم و هم پرسنل استانداری جرات نمیکردن اینقدر بد باهامون برخورد کنن. وگرنه همونطور که مدیر شاهد هست من  شخصا تا حالا نتیجه تمام پیگیریهای فردیم رو تو سایت گذاشتم تا بقیه هم استفاده کنن .

اما در مورد نتیجه پیگیری دیروز : تا پایان هفته آینده خانم عقیلی به همراه لیست 1.5 برابر پذیرفته شدگان به تهران میرن و بعد از تایید اطلاعات توسط سازمان مدیرت و برنامه ریزی سامانه کارمند ایران برای استان اصفهان هم باز میشه . در مورد زمان شروع به کار هم بستگی به دستگاه متفاوت هست و هر دستگاهی زودتر مراحل رو تمام کنه پذیرفته شدگان اون دستگاه زودتر مشغول میشن ولی احتمال شروع به کار تا قبل از عید و حتی فروردین خیلی کم هست.

آقا حامد ممنون داداش بایت پیگیریت واقعا ارزشمند بود و از اون بیشتر ممنونم که اینقدر معرفت داشتی نتیجه پیگیریت رو به همه اعلام کردی.انشالله هر چه زودتر مشکل شما و بعدش مشکله همه انسان های صادق برطرف بشه به امید خدا.
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۳ حامد محمدی به همه منتظران اصفهان
نتیجه پیگیری من این بود که گفتند ما اسامی راازادارات گرفتیم وبررسی کردیم وبابازشدن سامانه کارمند ایران مجوز ثبت در سیستم رابه ادارات دادیم واسامی رابرای ادارات فرستادیم تا پس از انجام مراحل بدهند به کارتابل مدیر کل توسعه ومنابع انسانی تا تاییدشودوثبت در سامانه کارمند ایران شود وانشااله تمام تلاش ما اینه که دستگاه ها از نیروهاشون برای فروردین استفاده کنند ولی احتمال این که اردیبهشت هم بعضی ادارات مراحلشون انجام بشود هست چون بعضی از دستگاه هادیر شروع کردند وبه تبع نسبت  به دستگاه هایی که زودتر اقدام انجام دادند مشغول میشوند که در هر صورت دیر یازود همه شما جذب خواهید شد وخواهشن کمتر پیگیری کنید تا دستگاه هاراحت تر بتوانند اقدامات راانجام دهند وجذب شما سرعت بیشتری داشته باشه از حالا منتظر تماس دستگاههای اجرایی برای روند مراحل استخدامی باشید.متشکر
ممنون از اینکه برام نوشتی روشن شدم ولی شماهم خواهشا دیگه شرمنده نباش ماراضی به شرمندگی شما نیستیم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۱ به جناب به دهقان

دوست عزیز با توجه به اینکه اصلا نمیدونی قانون چی هست و بومی به کی میگن دلیلی نمیبینم جوابتو بدم فقط حواله ت میدم به بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور هرچند فکر نکنم اینم قبول کنی.

تبصره: بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:

الف)محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب( ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در استان مورد تقاضا طی شده باشد.

ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر(شاغلین نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (درخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در استان مورد تقاضای شغل باشد.

د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران» به استان مورد تقاضا برای استخدام منتقل شده‌اند.

و) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاه‌های اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشد.

همچنین اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان است و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از داوطلبان بومی سایر شهرستان های استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می شوند.

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۰ دعــــــــــــــــــــوا نکــــــــــــــــــــــنین
شرایط بومی بودن یکی این بود که محل تولد داوطلب با محل شغل مورد نظر یکی باشه و دومی هم این بود که یا اینکه پنج سال از دوران تحصیل داوطلب در شهر مورد نظر گذرانده شده باشه... یعنی اگه یکی از دو شرط بالا رو داشته باشه بومی محسوب میشه... یعنی هیچ ربطی به اینکه داوطلب باید حتما الان خونه اش تو اون شهر یا استان باشه نیست چه بسا که شخصی بنا به دلایلی ادرس سکونتش خارج از اون استان باشه حتی بیشتر از بیست سال...
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۶ حامد محمدی به مرجان
 مرجان خانم منم مثل شما بااین تفاوت که من همه کارام انجام شده وراستش رابخواین پیگیر جواب مصاحبه ها نشدم ،باید از بچه هایی بپرسید که شرایطشون مثل شماست.من همین جا از دوستان که پیگیر این موضوع بودند خواهش میکنم جهت همدردی نتایج پیگیریشون رابفرمایند.بااینکه من خودم اون روز پیگیری بودم ولی سوالات خاص خودم راپیگیر شدم .وزود رفتم چون باید به اداره کل میرسیدم
نه نمیشه چون داوطلب باید بومی شهرستان پذیرفته شده باشد در ضمن جزو شرایط هست که داوطلب حتما ساکن استان اصفهان باشه.در ضمت شما نمیخواد ازسطح درک و فهم کسی تعجب کنی قانون رابرو بخون ودرضمن هرکی از جلو استانداری رد میشه نیاز نیست شما شرمندش باشی.خدایه عقل سالم بده دربدن سالم

 
آقا حامد محمدی سلام .من از شهرستان دوری هستم که به دلایلی نتونستم به استانداری برم خواهش میکنم از روی بزرگواری به همه بچه ها بگید جواب مصاحبه ها کی اعلام میشه؟
آقا حامد محمدی سلام .من از شهرستان دوری هستم که به دلایلی نتونستم به استانداری برم خواهش میکنم از روی بزرگواری به همه بچه ها بگید جواب مصاحبه ها کی اعلام میشه؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۷ به فردی با نام به دهقان
واقعا از اینکه افرادی با این سطح درک و فهم در بین پذیرفته شدگان هستن تعجب میکنم. 
دوست عزیز یعنی به نظرت امکان نداره یه فردی متولد اصفهان باشه و تو آزمون اصفهان شرکت کرده باشه ولی محل زندگیش یه استان دیگه باشه؟؟؟!!!!
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۴ منتظرالمهدی

باسلام
بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
گفتند اگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
پس بجنبید
زودتر یاحق

لطفا به دیگران اطلاع رسانی فرمائید

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۱ حامد محمدی به نقل از حسین منتظر

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و همکاران آینده

 

خب به لطف خدا کابوس بلاتکلیفی مون داره کم کم تموم میشه و صبح دولت ما هم در حال دمیدن است اما حالا که کارمون داره درست میشه به ذهنم رسید مواردی را با دوستان در میان بگذارم :

 

برادر و خواهر گرامی که از چند روز آینده یکی از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستی همه ما این چند سال طعم تلخ بی توجهی برخی مسئولین به حل مشکلاتمون  ، کم کاری ، برخورد نامناسب بعضی از مسئولین و کارمندان با خودمان وخانواده هامون ، تضییع حق بعضی هامون به خاطر پارتی بازی بعضی مسئولین و سایر مشکلات پیش آمده را با گوشت و خون و استخوانمون چشیدیم خیلی هامون افسردگی گرفتیم خیلی ها دچار مشکلات خانوادگی شدن خیلی ها مجبور شدن برای امرار معاش با مدرک فوق لیسانس و لیسانس برن کارگری کنن و............

 

پس امروز من و شما یک درد کشیده از متن مردم هستیم   ترا به جان حضرت زهرا (س ) بیایید با خودمون عهد کنیم فردا روز که ما مسئول شدیم این کارها را نکنیم :

 

-         عهد کنیم فردا روزی که ما مسئولیت جایی را گرفتیم  به بهانه های مختلف در انجام کارمان کوتاهی نکنیم حتی برای خواندن نماز مستحبی و ذکر مستحب در نماز خانه اداره ننشینیم در حالی که ارباب رجوع ما منتظر برگشتن ماست !!!!!

-         عهد کنیم پارتی بازی نکنیم مایی که طعم تلخ پارتی بازی را چشیده ایم خوب می دانیم چقدر سخت است که جوانهای با استعداد ونخبه مملکت گوشه خانه افسردگی بگیرند و بعد عده ای پسر خواهر و پسر برادر و دختر عمه شان را سر کار بیاورند !!!!!!!!

-         عهد کنیم در بیان حق و عمل به حق در مقابل مفسدین هرزه کوتاه نیاییم !!! چرا عده ای بتوانند با  وعده رشوه یا مقام یا با ترساندن از آبرو یا جان ومال  عده از مسئولین و کارمندان را به بندگی خود در آورند ؟؟؟؟؟  مگر خداوند در قرآن نمی فرماید بدترین مخلوقات من کسانی هستند که بندگی طاغوت می کنند ؟؟ مگر از مفسدین سیاسی و اقتصادی طاغوت تر هم هست ؟؟؟؟؟؟ وقتی عاقبت همه ما مرگ است و این مال و اموال اضافی که جمع می کنیم مایه راحتی و عیش و نوش ورثه ما و مایه عذاب و آتش و فشار قبر برای ماخواهد بود کدام عاقلی آخرت خود را فدای عیش دنیای دیگران میکند که ما بکنیم ؟؟؟؟؟  عهد کنیم که تا پای جان از حق و عدالت دفاع کنیم چند وقت پیش خاطرات معصومه آباد در کتاب من زنده ام را میخواندم وقتی به این قسمت رسیدم که نحوه شهادت شهید رضا رضایی را بیان میکرد بند بند وجودم داشت از هم گسیخته میشد !!!!!!!  تا سه چهار روز حالم بد بود از اینکه می دیدم  یک نفر مثل شهید رضایی در راه دفاع از حق این گونه ایستادگی کرد و ما هم این قدر ضعیف و ترسو هستیم !!!!!! صفحه 10 کتاب من زنده ام : ( کاش دنیا بداند گوشت تن رضا رضایی از شدت شکنجه ها چنان شکافته بود که کابل های بعثی ها به استخوان های او می پیچید اما عطش شان فرو نمی نشست ! بر زخم هایش نمک ریختند باز هم راضی نشدند تن تکه تکه اش را روی شیشه غلتاندند باز راضی نشدند و دست آخر او را به برق وصل کردند !!!!!!!!!!!!!!) برادرم کدام مفسد اقتصادی و سیاسی  با ما چنین کاری خواهد کرد که به همین راحتی تسلیم خواسته های نامشروع سیاسی و اقتصادی آنها بشویم ؟؟؟؟؟؟؟؟

-         مطمئمنا همه ما در محل کارمان شاهد بسیاری فسادهای اداری سیاسی اقتصادی و حتی ........  خواهیم بود با خودمان عهد کنیم اینها را به پای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای بقای آن شهید رضایی ها شهید شدند نگذاریم و همواره در صدد اصلاح برآییم و هیچ وقت از اصلاح ناامید نشویم .

-         عهد کنیم بازیچه بازیهای سیاسی نشویم و یقین داشته باشیم (  تعز من تشا و تذل من تشا ) یعنی خدایا عزت به دست توست هرکس را بخواهی عزیز می کنی و هرکس را بخواهی ذلیل !!!!!

-         عهد کنیم اگر جایی مسئول تقسیم زمین یا وام یا .....  شدیم برای خودمان ودستانمان چند تا چندتا نگیریم و بدترین ها را به  آبدارچی بیچاره اداره بیاندازیم !!!!!!  

-         عهد کنیم ماشین بیت المال را سرویس مدرسه بچه هایمان نکنیم !!!!!

-         عهد کنیم با کامپیوتر اداره وب گردی نکنیم !!!!!!

-         عهد کنیم با پول بیت المال مراسم افطاری آنچنانی در سالن  آنچنانی برای مسئولین وکارمندان نگیریم !

-         عهد کنیم در مصرف آب و برق و گاز اداره مثل خانه خودمان حتی سختگیرانه تر عمل کنیم !

-         عهد کنیم اگر حتی همه کارمندان اداره چیزی را که حقشان نبود گرفتند ما نگیریم !

-         عهد کنیم این ضرب المثل مسخره را از ذهن مسئولین و کارمندان محوکنیم : ( خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو  ! ) ما پیرو آن امام شهیدی هستیم که برای همرنگ نشدن با جماعت ، جان و مال و خانواده خودش را در کربلا به خدا تقدیم کرد تا حق و عدالت زنده بماند  !!!!!

-         عهد کنیم اگر جایی بین منافع ملی و حفظ آبروی ما باید یکی را انتخاب کنیم راحت منافع ملی و حقوق مردم را به خاطر حفظ آبرویمان ضایع نکنیم !!!!!!

-         ودر آخر عهد  کنیم حتی اگر همه پشت رهبر مظلوممان را خالی کردند ما تا اخرین لحظه عمر پشت سر این سید مظلوم باقی بمانیم .

 

به امید اینکه خدا مار را در باقی ماندن بر عهد هایمان یاری کند  




۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۶ حامد محمدی
به حسین منتظر/از متن زیبایت استفاده کردیم خدابه شما اجربدهد/ماباولایت زنده ایم،تازنده ایم رزمنده ایم،شهدابه خداشرمنده ایم
انشااله من وهمه دوستان به عهد نامه ای که نوشتیم پایبندهستیم و باشیم،
دوست من اون آقا ازیزد برا استانداری اصفهاناونجا چکارمیکرده هرکی رد میشده انگار شما راشرمنده میکرده بابادست بردار اصفهانی هم بودند اونجا شما نگران نباش 
سلام:تشکر از تمام دوستانی که از راه دور امدند استانداری
شرمنده شدم وقتی دیدم مادری به همراه دختر وخانمی پا به ماه از شهرستانهاشون امدند یه آقا از یزد یکی دیگه از فریدن تونستن بیاند ولی شما بهانه شهرستان رامیکنید کاش یه نفر اصفهانی امده بود
ولی باهمین تعداد کم هم تونستیم نتیجه بگیریم
موفق باشید...
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۵ راه و شهرسازی
از مدیرسایت و نمایندگان محترم که بدون هیچ گونه چشم داشتی پیگیر کار بچه ها هستند متشکر و ممنونیم .کاش بعضی ها از شما یاد میگرفتن....البته ادمها با هم فرق میکنند.

واقعا ها

خیلی های ما نمی تونستیم بیام

اینکه چند نفر رفتین و  برای همه تلاش کردید اجر الهی داره ولی با این اطلاع  نرسوندن فقط خودتون رو بد نشون میدید در حالی که اینجوری نیست

خیلی های ما مثل من بچه شهرستان بودیم و و سیله نداشتیم برای اومدن به اصفهان بعد این حق نیس بدونیم

باشه مرسی بازم که رفتین

مسخرست یه عده مثلا قراره کارمند بشن حالا امروز بعد از هرگز یه پیگیری کردن مثل بچه های 10 ساله میگن ما چیزی نمیگیم.به هر حال شما که تصمیم گیر نیستین و من شنبه یه سری میرم استانداری دوستان خودم نتیجه رو بهتون گزارش میکنم.انشالله خدا کار همه انسان های صادق رو درست میکنه
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۸ به تنگ نظران روزگار

آخه نتیجه دیر یا زود خودش مشخص میشه. مگه نذریه که فقط گیر اونایی بیاد که رفتن  اصفهان پس خیلی به اعصابتون فشار نیارید. من همیشه روزی خودم و اطرافیانم را از خدا می خواهم و همیشه دعا می کنم که روزی من دست کسانی مثل شما نباشد.

و من الله توفیق.

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
بچه های گزینش نشده تکلیف ماها چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟همه دارن کد میگیرن و از فروردین شروع به کار میکنن ولی ما چی؟
باسلام.
بچه ها بودجه استخدامیها رسما تامین شد.نوبخت در گفتگوی بعد از جلسه هیات دولت یکی از موارد مصوبه هیات دولت امروز رو تامین ااعتبار بیش از20هزار نفر استخدامی عنوان کرد که مجلس نیز تصویب کرده و استانداریها وادارات میتوانند نسبت به جذب کامل این افراد اقدام کنن.
باارزوی موفقیت. منبع سایت اطلاع رسانی دولت.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۴ حامد محمدی
آغاز بررسی بودجه ۹۴ در شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی بودجه ۹۴ در این شورا خبر داد. سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیش بینی می شود با تلاش شورای نگهبان و مجلس کار بررسی بودجه و تصویب نهایی آن تا پایان سال به اتمام برسد.

به گزارش آخرین نیوز، نجات الله ابراهیمیان با اشاره به لایحه بودجه و تبصره های الحاقی آن افزود: از امروز تبصره های ابتدایی لایحه بودجه را آغاز کرده ایم و پیش بینی می شود جلسات بررسی هفته آینده نیز ادامه داشته باشد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیش بینی می شود با تلاش شورای نگهبان و مجلس کار بررسی بودجه و تصویب نهایی آن تا پایان سال به اتمام برسد.

کار بررسی کل لایحه بودجه 837 هزار میلیارد تومانی سال آینده، روز سه شنبه، دیروز، 12 اسفند 1393، در مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۸ حامد محمدی

  13/12/1393 : دفاتر تحول اداری و منابع استانی حتما مطالعه نمایند - اصلاحیه جدیدمجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- قبل از هر اقدام دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه ها و واحدهای های استان توزیع نمایند. در هنگام توزیع مجوز ذکر توضیحات کامل در خصوص شماره و تاریخ مجوز معاونت،تعداد مجوز اختصاص داده شد، عنوان فرایندهای درخواست شماره مستخدم و تعداد درخواست مربوط به آن فرایندها الزامی است. مثال تعداد 5 مجوز از محل شماره مجوز 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استان تهران شامل : 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد  1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای ایجاد وحدت رویه، Copy و  past از مثال فوق و استفاده از آن برای توضیحات هر مورد توزیع توصیه می شود.

توجه بسیار مهم 1: از آنجایی که برخی از واحدهای استانی نظیر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون روستایی، امور مالیاتی، جمع آوری اموال تملیکی و... مشمول  بودجه استانی نیستند، در هنگام توزیع مجوزها، مجوز واحدهای مذکور می بایست به دستگاه ستادی متبوع تخصیص داده شود. ضمنا مجوز استانداری ها اگرچه در بودجه سال 1393 ملی شده اند بعنوان یک دستگاه اجرایی و بخاطر دارا بودن کد بودجه مستقل به خود استانداری ها تخصیص داده شود نه وزارت کشور.

توجه بسیار مهم 2 : پس از توزیع مجوز استخدامی برای هر واحدهای استانی، الصاق تفاهم نامه سه جانبه مشترک (استانداری با دفتر امور بخشی ذیربط و امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان) بعنوان تاییدیه تامین اعتبار الزامی می باشد. در این صورت نیازی به تاییدیه تامین اعتبار برای تک تک درخواست های شماره مستخدم نمی باشد.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی (ستادی) موظفند نسبت به ثبت درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1391 و 1392 و ایثارگران،از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در صرفا قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند. تبصره مهم : استفاده از این مجوزها برای سایر فرایندها ممنوع و تخلف محسوب می شود..

قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود بنابر این تایید آنها صرفا درقالب 5 فرایند ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید این سازمان رسیده است صورت گیرد. در غیر این صورت آنها را برگشت داده و به دستگاه ذیربط برای اصلاح تذکر داده شود.

توجه بسیار مهم 2 : ثبت درخواست شماره مستخدم برای پذیرفته شدگان آزمون یاد شده و ایثارگرانواحدهای استانی که مشمول بودجه ملی می باشند می بایست توسط کارگزینی دستگاه ستادی صورت گیرد.

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزین استانی یا ستادی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه ذیربط (استانی یا ملی) وارد کارتابل مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری شده که در صورت تایید (دقیقا بر اساس قوانین و مقررات و مدارک  و مستندات آزمون یا ایثارگری)، برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر این از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ستادی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی در خصوص این مجوز، آزمون و فرایندهای درخواست شماره مستخدم، شرایط احراز رشته شغلی و ... صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط به آقای سلگی پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۹ حامد محمدی
دوستان به خدا ارزش نداره آبروی خودتون راتواین وبلاگ به حراج گذاشتید.من ساعت 10 اونجا بودم البته از ساعت 9 بودم وپیگیریهامو کردم وبه نتیجه هم رسیدم فقط علت اینکه زود رفتم این بود که باید به اداره کل مربوطه میرسیدم وضمنا سر ساعت 10تا10وربع حدودایکی دونفر بیشتر نیامدند.واستقبال از تجمع نشده بود واین برای 3بار بود اتفاق می افتاد.به نظر من کسانی که نیامدند خودشان بروند پیگیر شوند منتظر خبر جدید از این جا نباشند چون برا حرف خودشون ارزش قائل نیستند وسر وعده نیامدند.خانم عقیلی هم تا 11جلسه بودند.موفق باشید.
سلام
واقعا متاسفم برای کسی که میگه در جریان نزاریم من خودم خیلی استانداری رفتم و نتیجه رو گفتم البته برام دیگه مهم نیست که کسی بهم خبر بده یا نه چون خودم برای بار سوم رفتم وزارتخونه برای مصاحبه و خداروشکر تا اینجا میدونم که نفر اصلیم دوستم هم برای سازمان انتقال خون رفت برای مصاحبه عقیدتی ولی از خدا میخام یه همچین همکارای تنگ نظری نداشته باشم چون بقدر کافی سر این شغلم اذیت شدم
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۶ به اسوه شعور و معرفت حسین
آقا پسر بهتر بود به جای اینکه بشینی تو خونه بلند میشدی میومدی استانداری نه اینکه در کمال وقاحت بیای بپرسی سلام بچه ها نتیجه چی شد . هیچی نمیگفتی خود بچه ها میگفتن نتیجه چی شده . واقعا متاسفم برای بعضی از اصفهانیا که حتی حاضر نیستن برای رسیدن به حقشون کوچکترین حرکتی بکنن و اینقدر هم طلبکار هستن . 
ضمنا شما که 100 بار تنهایی رفتی استانداری یه بارم جمعی میومدی 
واقعا متاسفم برای همه اونایی که اینقدر مردانگی ندارن و اعلام آمادگی میکنن و بعدش غیب میشن . خوب با معرفتا ! حداقل نگین منم میام 
الحق که معنی معرفت رو خوب فهمیدیم من خودم هزار بار تنها امدم استانداری و ... صد جای دیگه خب امروز نشده که بیام.حالا میگین نتیجه بین خودمون باشه.نتیجش اصلا مهم نیست چون دیر یا زود همه چیز مشخص میشه شعور و معرفت مهمه که بعضی ها همون بهتر ه با این درصد شعور کارشون درست نشه.واقعا که اصفهانی هستین
سلام.بچه ها امروز چی شد نتیجه پیگیرتون میشه بگین؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۰ سلام به همه اصفهانیای با معرفت
با سلام به همه دوستان اصفهانی
یه خواهش از بچه هایی که امروز باهم استانداری بودیم دارم خواهشا نتیجه پیگیری امروز بین خودمون باشه .
من تا جایی که میدونم تکمیل فرم شغل شاغل خودش زمانبره وهمچنین انجام اون تفاهم نامه سه جانبه. من دیروز استانداری بودم میگفتن ادارات فرم ها رو اکثرا ناقص میفرستن. و تنظیم این فرمها خودش اگه باسرعت انجام بگیره باز زمان بره. پس احتمالا اسامی از15به بعد وارد سامانه میشن
جناب امیدوار استاندار محترم اصفهان اصلا توجهی به پیامهایی که براش ارسال میشه نداره .
فقط و فقط مراجعه حضوری . خواهش میکنم فردا رو فراموش نکنین ساعت 10 صبح ساختمان شماره 3 استانداری .
دوستانی که امکان مراجعه حضوری ندارن
حداقل یه سر به این لینک بزنن.قسمت تماس با استانداره
http://ostandar.ostan-es.ir/Default.aspx?tabid=1362


اصلاحیه امروز
نامه تامین اعتبار نیاز نیست

توجه بسیار مهم 2 : پس از توزیع مجوز استخدامی برای هر واحدهای استانی، الصاق تفاهم نامه سه جانبه مشترک (استانداری با دفتر امور بخشی ذیربط و امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان) بعنوان تاییدیه تامین اعتبار الزامی می باشد. در این صورت نیازی به تاییدیه تامین اعتبار برای تک تک درخواست های شماره مستخدم نمی باشد.



باسلام.
بچه ها تا نامه تامین اعتبار نباشه هیچ اطلاعاتی وارد سامانه کارمندایران نمیشه. و ادارات در حال حاضر فقط در حال تکمیل کردن فرم شغل وشاغل هستن. و هنوز اعتبارنامه ای به استانداریها ارسال نشده.
ومطمین باشید هنوز هیچ اسمی وارد سامانه نشده است.
سلام سعیده جان میتونی بیای سر سه راه درچه اونجا سوارت کنیم؟یه اس ام اس بده به همراهم لطظف کن خبرشا بده
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۸ حامد محمدی

12/12/1393 اصلاحیه جدیدمجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- قبل از هر اقدام دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه ها و واحدهای های استان توزیع نمایند. در هنگام توزیع مجوز ذکر توضیحات کامل در خصوص شماره و تاریخ مجوز معاونت،تعداد مجوز اختصاص داده شد، عنوان فرایندهای درخواست شماره مستخدم و تعداد درخواست مربوط به آن فرایندها الزامی است. مثال تعداد 5 مجوز از محل شماره مجوز 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استان تهران شامل : 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد  1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای ایجاد وحدت رویه، Copy و  past از مثال فوق و استفاده از آن برای توضیحات هر مورد توزیع توصیه می شود.

توجه بسیار مهم 1: از آنجایی که برخی از واحدهای استانی نظیر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون روستایی، امور مالیاتی، جمع آوری اموال تملیکی و... مشمول  بودجه استانی نیستند، در هنگام توزیع مجوزها، مجوز واحدهای مذکور می بایست به دستگاه ستادی متبوع تخصیص داده شود.

توجه بسیار مهم 2 : پس از توزیع مجوز استخدامی برای هر واحدهای استانی، الصاق تفاهم نامه سه جانبه مشترک (استانداری با دفتر امور بخشی ذیربط و امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان) بعنوان تاییدیه تامین اعتبار الزامی می باشد. در این صورت نیازی به تاییدیه تامین اعتبار برای تک تک درخواست های شماره مستخدم نمی باشد.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی (ستادی) موظفند نسبت به ثبت درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1391 و 1392 و ایثارگران،از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در صرفا قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند. تبصره مهم : استفاده از این مجوزها برای سایر فرایندها ممنوع و تخلف محسوب می شود..

قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود بنابر این تایید آنها صرفا درقالب 5 فرایند ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید این سازمان رسیده است صورت گیرد. در غیر این صورت آنها را برگشت داده و به دستگاه ذیربط برای اصلاح تذکر داده شود.

توجه بسیار مهم 2 : ثبت درخواست شماره مستخدم برای پذیرفته شدگان آزمون یاد شده و ایثارگرانواحدهای استانی که مشمول بودجه ملی می باشند می بایست توسط کارگزینی دستگاه ستادی صورت گیرد.

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزین استانی یا ستادی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه ذیربط (استانی یا ملی) وارد کارتابل مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری شده که در صورت تایید (دقیقا بر اساس قوانین و مقررات و مدارک  و مستندات آزمون یا ایثارگری)، برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر این از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ستادی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی در خصوص این مجوز، آزمون و فرایندهای درخواست شماره مستخدم، شرایط احراز رشته شغلی و ... صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط به آقای سلگی پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

دوستان حتما ساعت 10 جلو ساختمان شماره 3 باشین که اگه از رییس دفتر منابع انسانی آقای درویشی و کارشناسای اونجا مثل خانم عقیلی پاسخ درستی نگرفتیم فرصت داشته باشیم بریم استانداری . 
سلام زهرا جان من از نجف آباد میام میشه من از نجف آباد آژانس بگیرم  و بیام خمینی شهر دنبالتون و بریم؟؟؟؟؟؟؟
هرکس میاد یه دو سه نفر از دوستاتون رو هم بیارید که جمعیت زیاد بشه
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۰ چهارشنبه 10 صبح استانداری خیابان مشتاق
دوستان اصفهانی توجه داشته باشین که بعد از پیگیری به هیچ عنوان نتیجه در سایت ووبلاگ گذاشته نمیشود پس حتی الامکان خودتونا برسونین بین 10 تا 10 ونیم منتظر دوستان روبه روی فضای سبز استانداری میمونیم
سلام اگه دوستی از خمینی شهر هست که میاد بادوتا از دوستان آژانس گرفتیم دو نفر جا داریم پیام بده تا هماهنگ کنیم 09334962203
ممنون از همه عزیزانی که اعلام آمادگی کردن .
وعده ما چهارشنبه ساعت 10 صبح ساختمان شماره 3 استانداری . 
من هم حتماً جهارشنبه میام.
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۷ حسین از تیران
سلام

منم سعی میکنم چهارشنبه خودم را برسونم

زهرا جان تا الان چند نفر اعلام آمادگی کردن؟ آخه اگه بریم جلوی استانداری و تعدادمون کم باشه اثرش روی کارکنان استانداری منفی خواهد بود چراکه مطمئن خواهند شد که اگر استخدام را لغو کنند کسی اعتراض نخواهد کرد. لطفا این موضوع را جدی بگیرید. ممنون. من هم هستم.

همه می آییم.

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۹ چهارشنبه ساعت 10 صبح
چهارشنبه ساعت 10 صبح اصفهان مشتاق دوم بعد از پل شهرستان ساختمان شماره 3 استانداری
آقای محمدی وبقیه دوستان تو سایت استخدام دات کام اطلاع رسانی کنین . مدیرش کامنتای منا تایید نمیکنه .فقط تا میتونین زودتر ممنون

زهرا خانم من حتما میام . چند نفر هم به بنده ایمیل دادن که اونها هم انشاالله میان.

هدف از ایمیل و شماره دادن این هست که مطمئن بشیم بچه ها به هر تعدادی که شده حاضر میشن .

من ودو نفر از دوستام حاضر
دوستان توجه داشته باشین استانداری خیابان مشتاق مسیرش طولانیه .برنامه ریزی کنین انشالله زود برسین .من ودو نفر از دوستام با آژانس میاییم
آقا مسعود حرف آقا سجاد متین ولی نمیشه دست روی دست گذاشت تا شاید نفراتمون خیلی بیشتر بشه. بله قطعا کم کاری  استان اتصفهان از کم کاری خود ماهاست .بخدا روزی که قرار شد تهران تجمع کنیم از اصفهان فقط دو نفر رفتیم تهران . پس خواهش میکنم هم خودتون چهار شنبه بیاین هم هر کسا میشناسین بهش اطلاع بدین
دوستان اصفهانی خدا وکیلی کوتاهی نکنین من برای پیگیری تهران هم رفتم آقا سجاد اگه بخوایم بشینیم تعداد زیاد بشه کار از کار میگذره نیازی به ایمیل نیست اونجا همدیگه را میبینیم ان شالله برای پیگیریهای آینده همدیگه را میشناسیم . آقای محمدی حتمن بیاین .دوست عزیز از گلپایگان وعده چهارشنبه 11 اسفند مکان استانداری شماره 3 خیابان مشتاق سوم تا 10و30 منتظر دوستان تو فضای سبز روبه روی استانداری میمونیم
دوستانی که چهارشنبه ساعت 10 صبح مقابل ساختمان شماره 3 استانداری حاضر میشن خواهشا اعلام آمادگی کنن . 
چه های اصفهان که حاضر به پیگیری حضوری از استانداری هستن لطفا با ارسال پیامک به شماره بنده اعلام آمادگی کنن
09363513497
واقعا اصفهانی ها خیلی بی بخار هستند. تورو خدااگه استانداری هم نمی آیید. تماس بگیرید. ما گزینش شدیم و هنوز جواب نیومده. به محل گزینشتون هم فشار بیارید تا جواب ها رو زود بفرستند استانداری.

تورو خدا عجله کنید یهو دیدید یه اتفاقی افتاد و قانون عوض شد
سلام بچه ها من بچه گلپایگانم منم پایم هر وقت که مشخص میکنید پاشم بیام جلوی استانداری اصفهان 
اگه واقعا قرار هست بریم استانداری خواهش میکنم همونطور که جناب سجادی گفتن هماهنگ بشیم و همگی در یک زمان و مکان مشخص حضور پیدا کنیم . 
باور کنین اینطوری که داره بوش میاد اصفهان واقعا هیچ کاری انجام نداده علتش هم این بوده که هیچ کس پیگیر نشده . 

به زهرا خانم.

اگه قصد دارید بریم جلوی استانداری اصفهان واسه اعتراض باید یک  آدرس ایمیل بدید تا کسانی که قصد همکاری دارند شماره تماسشون را به آن آدرس ایمیل بفرستند و هر موقع تعداد افراد زیاد شد برای اعتراض جلوی استانداری با هم دیگه هماهنگ باشیم.

پس لطفا یک آدرس ایمیل مشخص کنید برای هماهنگی. اصفهانی ها لطفا همکاری کنید.

سلام بچه های استان اصفهان خدا وکیلی کوتاهی نکنین چهارشنبه ساعت 10 صبح استانداری خیابان مشتاق اصفهان باشین من وچند تا دوستام هم میایم باید جمعیتمون زیاد بشه دوستانی که میاین اعلام حضور کنین
با سلام 
من قبول شده یکی از ادارات شهرستانهای اصفهان هستم ، مصاحبه تخصصی ما انجام شده ولی برای گزینش هنوز تماسی گرفته نشده همانطور که همه دوستان هم می دونند کار اصفهان عقب تر از بقیه استانها هست می خواستم بدونم تا حالا با کسی برای گزینش تماسی گرفته شده یا نه و اینکه واقعا مشکل اصفهان چیه که مراحل اینقدر به کندی انجام میشه؟
آقا حامد من هم دفعه قبل که رفتم پیش خانم عقیلی گفت احتمال اینکه کار شما زودتر از تیرماه سال آینده درست بشه خیلی کمه . امروز هم رفتم پیش رییس دفتر تحول اداری گفتن ما اصلا جواب شما رو نمیدیم بیخود اومدی اینجا . 
یعنی از اصفهان 10 نفر پیدا نمیشه باهم بریم استانداری که مجبور بشن جوابمون رو مثل آدم بدن؟
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۰ حامد محمدی
مسعود جان من پیگیری کردم ونتیجه خوبی نگرفتم امیدواری برا سال دیگه میدادند ولی این طور که صحبت میکردند اگه خیلی سریع کارها راانجام بدهند تا برج 4 رو هوا هستیم.بچه هایی که همه مراحل انجام دادند هم امیدوار اردیبهشت باشند نه فروردین.متاسفانه کسی راندیدم از دوستان تو استانداری وگرنه میشد فشار بیاریم تامدارک رابه سازمان برنامه وبودجه برسونند.تازه تاریخ هایی که من نوشتم براساس اینه که الان بشود کدم مستخدم گرفت که اونم هنوز روهواست.تشکر از دوستان که پیگیرند.
ما استان اصفهانی ها حقمون هست هر بلایی که بخوان سرمون بیارن.کلا همه بچه ها از همه استان ها پیگری کارهاشون بودن و خدارو شکر مشکلشون حل شد ولی بچه های استان اصفهان میان اینجا و و
گاهی یه نظری میدن خدا قوت خسته نباشین
قبلا هم گفتم از بچه های اصفهان کسی حاضر به پیگیری نیست . بنده هم امروز به دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری مراجعه کردم البته خبری از سایر پذیرفته شده ها نبود .
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۳ حامد محمدی

    اصلاحیه 9/12/1393 : مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه ها و واحدهای های استان توزیع نمایند.

توجه بسیار مهم 1: از آنجایی برخی از واحدهای استانی نظیر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون روستایی، امور مالیاتی، جمع آوری اموال تملیکی و... مشمول  بودجه استانی نیستند، در هنگام توزیع مجوزها، مجوز واحدهای مذکور می بایست به دستگاه ستادی متبوع تخصیص داده شود.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی (ستادی) موظفند نسبت به ثبت درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1391 و 1392 و ایثارگران،از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند.

توجه بسیار مهم 2 : ثبت درخواست شماره مستخدم برای پذیرفته شدگان آزمون یاد شده و ایثارگران واحدهای استانی که مشمول بودجه ملی می باشند می بایست توسط کارگزینی دستگاه ستادی صورت گیرد

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزین استانی یا ستادی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه ذیربط (استانی یا ملی) وارد کارتابل مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری شده که در صورت تایید (دقیقا بر اساس قوانین و مقررات و مدارک  و مستندات آزمون یا ایثارگری)، برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ستادی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی در خصوص این مجوز، آزمون و فرایندهای درخواست شماره مستخدم و... صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۵ حامد محمدی
متاسفم برای بچه های اصفهان یه نفر هم ندیدم بیاد پیگیر کارشون بشه جلواستانداری امروز
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۱ حامد محمدی
دوستان شنبه 10ونیم جلواستانداری یادتون نره.
واقعا حقمونه
اون روزی که از تموم استانها اومدن تهران ،از اصفهان فقط چند نفر اومده بودن
خدا میگه از تو حرکت از من هم برکت.
حالا بشینید تو خونه ببینید چی گیرتون میاد.
آقا من یه سوال دارم.ما مصاحبه تخصصی رفتیم ولی هنوز نتایجش نیومده.حالا سوالم اینه که سایت کارمند باز بشه ما چه کاره ایم که توش نام نویسی کنیم؟!!!!!!مگه به ما حکمی،فرمی،رمزی چیزی دادن؟؟!!!!!!!چرا حرفای رویایی میزنید.بابا باید استانداری و ارگانای ذیربطش کاره ما رو راه بندازن.چی میگین شماها؟؟!!!!!باید رفت یغه استانداری رو گرفت.
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۵۹ حامد محمدی
 دستگاه های مشمول بودجه استانی است که فرم شماره 6 موافقتنامه آنها به تایید سازمان رسیده است. دستگاه هایی که تا کنون فرم شماره 6 آنها تایید نشده است هرچه سریعتر اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند. در غیر اینصورت مسئولیت عواقب بعدی به عهده خود دستگاه می باشد.هواشناسی/جهاد کشاورزی/شیلات هنوز مدارک ندادند فکر کنم به خاطر احمال این دستگاه ها باشه که سامانه باز نشده درسته مدیر جان لطفا از نمایندگان بپرسید اصفهان کی باز میشه سامانش
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۸ حامد محمدی
دوستان استانداری معمولا تاساعت 10 مسوولین جلسه دارند همون ساعت 10 ونیم تا 11 جلو ساختمان اصلی استانداری وعده تا از مسوول مربوطه معاون توسعه ومنابع انسانی استانداری بخواهیم تا مدارک ومستندات را بدهند سازمان برنامه ریزی تا کار های مارا هم انجام بدهند.
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
گزینش نشده ها ....کجایید ....یه اعلام وجودی بکنین...صداتون در بیاد ...ملت استخدام شدن رفتن سر کار...تا کی میخواین بشینین و دست رو دست بزارین
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
بچه هایی که گزینش نشدن .....دیدید سرمون رو شیره مالیدن ...اصلا به فکر ما نیستن....بعضی ها گزینششون یه سال پیش تموم  کردن..ولی ما چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه پرس و جویی کنین..یه خبری بگیرین ببینیم چه خاکی باید به سرمون بریزیم...

دوستان اصفهانی همونطوری که در سایت کارمند ایران مشاهده می کنین استان اصفهان جزو محدود استان هایی هست که مدارک مربوط به پذیرفته شدگان رو به تهران ارسال نکرده .

بنده با پیشنهاد آقای حامد محمدی موافقم و روز شنبه اصفهان هستم. البته فکر کنم اگه 9 صبح اونجا باشیم بهتر هست . ضمنا باید به دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری واقع در اصفهان مشتاق دوم بعداز پل شهرستان ساختمان شماره 3 استانداری مراجه کنیم چرا که مدارک باید توسط این دفتر ارسال بشه . اگر از اینجا جواب نگرفتیم به استانداری مراجعه می کنیم .

به هر حال بنده هفته پیش کلی راه اومدم تا اصفهان و شنبه هفته آینده هم میام . از همه کسایی که آینده شون براشون مهم هست هم خواهش می کنم حتما بیان .

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۰ مریم اصفهان
سلام موافقم
خانم عقیلی 32612218
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۳ مریم اصفهان
سلام
 موافقم ، زودتر یه کاری بکنیم.تا حضوری نریم به نتیجه نمی رسیم.
شماره تلفن خانم عقیلی 3261 2218
خانم هاشمی 32607031
ایوب درویشی(مدیر دفتر مابع انسانی و تحول اداری)32607042
بچه ها راست میگن همه با هم بریم.نفرات زیاد تاثیرش بیشتره.
سلام بچه ها خواهش میکنم همه بیایید نریم اونجا فقط 4نفر باشیم.به خدا اگه همه بریم زودتر جواب میدن.
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۸ حامد محمدی
دوستان شنبه 9اسفند93هفته آینده ساعت 11 صبح جلو درب ورودی استانداری وعده رمز حضورمان چون بعضی ها از راه دور میاند. وقتی همدیگه رادیدیم اولی میپرسه از دولت تدبیر وامید چه خبر ؟دومی میگه بوی امید میاد.یادتون نره هااون هایی که حاضرا کامنت بزارند.
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۸ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به خسته
یه شباهت عجیبی بین استانداری اصفهان و گلستان وجود داره.
انگار این دو تا استان نمیخوان بچه هارو استخدام کنن. مدام طفره میرن. البته تو استان گلستان همه ادرات گزینش رو شروع کردن جز خود استانداری. یکی از کارکنان استانداری منو تهدید کرد که بیشتر از این پیگیری کنی تو گزینش رد میشی.
جلسه استان گلستان به معاونت توسعه برگزار شده و با وجود اینکه اسامی تأیید شده و تأمین اعتبار انجام شده مسئولین استانداری میگن ما عجله ای نداریم. منم دیگه خسته شدم واقعاً. کاش از اول قبول نمی شدم. یکی از مسئولین بهم گفت تو جلسه تهران بهم گفتن اگه تا 15 اسفند بچه هارو گزینش کردی چه بهتر وگرنه میره برا 6 ماه دیگه و اون موقع معلوم نیست وضعیت چطوری بشه.
همه استانها کاراشون شده غیر از اصفهان 
من میام از فریدونشهر 
بچه های اصفهان حاضرین دوشنبه هفته آینده بریم استانداری؟
سلام من هم میام یه روز تعیین کنید تا بریم.
من هم میام .
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۳ حامد محمدی
فاطمه خانم موافقم تاریخ وساعت را مشخص کنید تا بریم .به نظر من سریع قرار بزارید تادیر نشده.

سلام حق با مسعوده خانم عقیلی درست جواب نمیده یه روز مشخص کنید بریم استانداری فقط اصفهانیا اینجوری رو هوا موندن!

 

حسین جان خانم عقیلی حضوری زورش میاد جواب بده چه برسه به تلفنی . 
بچه های اصفهان اگه حاضرن حضوری بریم استانداری اعلام آمادگی کنن . 
سلام, امسال که دیگه گذشت, شاید وقتی دیگر
سلام.بچه های اصفهان یه لطفی بکنین شماره خانم عقیلی رو بذارین.ممنونتون میشم

سلام

خبری از نتایج مصاحبه تخصصی بهزیستی استان اصفهان شد یا همچنان باید منتظر باشیم؟

با سلام خدمت همه دوستان

مثل اینکه همه فراموش کرده ایم که مهلت قانونی استخدام استانداری تا تاریخ 11/12/93 می باشد. اتفاقی که برای معلم های حق التدریس آمده را به خاطر بیاورید. مجلس مصوبه خویش پس از کذر از مهلت قانونی لغو کرد.

نوش دارو بعد از مرگ سهراب نشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

من مطمئنم هر روز یا هر هفته هر کدام از ما می ریم استانداری . خب یه بار هم بیایید با هم یه تاریخ را مشخص کنیم و برای اعتراض آنجا جمع بشیم. اگه دوست دارید سال دیگه بیکار نباشید باید اینکار را بکنیم وگرنه سال دیگه بخاطر اینکه کاری نکردید پشیمان می شوید. فقط کافیه یه یا علی بگید و توکل کنید به خدا.

این اعتراض دسته جمعی را قبل از عید باید انجام بدیم. سال دیگه انتخابات مجلسه مطمئن باشید که نتیجه میده.

سلام بچه ها بهزیستی بازم میگه 10روز دیگه صبر کنید تنها استانی که داره اینقدر مارا معطل میکنه اصفهانه همه استانا تا همه مراحلشونو انجام دادن ما هنوز موندیم تورا خدا یه کاری کنید.

 

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۸ به جناب سجادی
دوست عزیز خودتو اذیت نکن . از بچه های اصفهان بخاری بلند نمیشه . نه تهران اومدن نه حاضرن بیان استانداری . 
من خودم چندبار کلی راه اومدم تا استانداری اصفهان ولی خوب وقتی یه نفر باشی کسی به حرفت گوش نمیده و مثل طلبکارا جوابتو میدن . شک نکن اگه بچه های اصفهان هم چند بار دسته جمعی اومده بودن استانداری وضع ما هم مثل سایر استانها بود
خداوکیلی ما اصفهانی ها خیلی بدبخت هستیم. خب یه تاریخی را مشخص کنید تا برای اعتراض به روند  استخدامی ها جلوی استانداری جمع بشیم. فقط کافیه توکل کنید به خدا و یه کم هم اهمیت بدیم به این موضوع.
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۶ به بهزیستی ها
من که زنگ زدم بهزیستی پرسیدم شما هم بجایی اینکه از دیگران انتضار داشته باشید خودتون یکاری کنید

کی این حرفو زده غیر ممکنه مگه همه فرزند شهیدن ؟

علی آقا چرا مگه اتفاقی افتاده؟شما سهمیه هستین؟

بچه ها تمام کسانی که قبول شدن فرزند شهید بودن شماهم امیدوار نباشید

سلام،من خودم شنبه بهزیستی بودم دیدمشون اومده بودن یه هفته آموزش ببینند گفتند حکممون واسه یک اسفند خورده!

پرسیدم نتایج ما کی میاد گفتن معلوم نیست شما هم بپرسید خبرشو بذارید

بابا چرا هیچکس نمیدونه جواب مصاحبه بهزیستی کی میاد؟دیوونه شدیم. خوب بگید دیگه......

یعنی هیچکس نمیدونه نتایج بهزیستی کی اعلام میشه؟ کسی زنگ زده بپرسه ؟ خسته شدیم از انتظار الکی...

 

سلام فاطمه خانم,کی به شما گفته؟کسی میدونه کی نتایج بهزیستی رو اعلام میکنند؟

سلام بچه های قبول شده بهزیستی .قبول شده های سهمیه دار از اول اسفند میرن سر کار ولی ما هنوز نتایجمونم اعلام نشده!

 

سلام خواهشا کسی نمیدونه نتایج مصاحبه بهزیستی اصفهانو کی اعلام میکنن؟

شما اصفهانی؟

 

تو رو خدا نتایج مصاحبه بهزیستی اصفهان کی اعلام میشه؟کسی خبر داره؟
سلام مدیر عزیز میشه بگین استان اصفهان در چه حالیه؟بهزیستی که هنوز نتایجم اعلام نکرده چی میشه؟
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۶ منتظر خسته
########  قابل توجه اصفهانی های عزیز########

حضور رئیس جمهور محترم و هیات همراه فرصت بسیار خوبی است تا مشکل استخدامی استانداری مطرح و فضای مناسبی جهت اشاره و تاکید رئیس جمهور محترم و یا معاون ایشان در این رابطه است که باعث دلگرمی منتظران استخدام خواهد شد

سلام مدیر محترم

الان استخدامی استانداری اصفهان در چه مرحله ای است؟ لطفا جوابمو بدید.

سلام مدیر جان همه استانا کارشون رو غلطک افتاده از اصفهان خبری نیست؟
سلام دوستان, دوشنبه هم اومد ولی خبری نشد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی بهزیستی اصفهان.لطفا اگه کسی خبر داره مارو بی خبرنذاره,تشکر

سلام مدیر محترم

از مراحل استخدامی اداره اوقاف خبر دارید؟

پاسخ:
مدیرسایت:نه
سلام دوستان اگه میشه کسانی که تو اصفهان زندگی می کنند زحمت بکشین از استانداری بپرسین چرا نتایج بهزیستی اعلام نمیشه؟
بهزیستی دوشنبه نتایج قطعی را اعلام می کند چون گفتند تو دهه ی فجر اعلام می کنیم

کی به شما گفتن که نتایج را الان اعلام می کنن؟من که هرچی می پرسم می گن آخرای بهمن!!!!!

سلام.اداره بهزیستی اصفهان طبق قرار باید امروزنتایج مصاحبه تخصصی رو اعلام میکرد ولی خبری نشد. کسی خبر نداره؟تشکر
سلام
سازمان انتقال خون حدود ۱۰ روز پیش مصاحبه هاش رو انجام داده و حالا بعد از ۱۰-۱۲ روز دیروز زنگ زدند به مصاحبه شونده ها که مدارکشون رو برای گزینش ببرند دانشگاه علوم پزشکی… دوست خودم جزء همیناست در ضمن بدون سهمیه هم هست
چرا ادارات دیگه خبری ازشون نیست……ما یکسال پیش مصاحبه شدیم….

به نرگس

نرگس خانوم من بالاخره موفق نشدم بفهمم قبول شدم یانه میشه شما بگین دقیقا با چه شخصی حرف زدید؟چرا اسامی ار اعلام نمی کنن؟

 

آقای خوزسان منم منظورم همین بود که 25% سهمیه برای 25% به بالاس و امکان نداره لغو بشه.
تازه تو نامه ای که معانت راهبردی فرستاده زده همه اونایی که گزینش شدن تا تاریخ 8/1 اسمشونو بفرستین و این یعنی تموم

کسی از استخدامی اداره اوقاف استان اصفهان خبر داره؟

اگه کسی خبر داره لطفا بگه.

سلام صبارحیمی منظورتون چیه ادغام کردن . سهمیه استخدامی 25 درصد  طبق قانون مجلس که تصویب کرده شامل بچه های شهدای فرزندان جانبازان25درصد ب بالا و فرزندان ازادگان بالای یک سال اسارت هستش که اینا 25درصد سهمیه شاملشون میشه.ولی تازمانی که فرزند شهید هست اولویت با فرزند شهید هست یعنی به اولویت  ولی وقتی معرفی میشیم اولویتا رعایت شده وفکر نکنم مشکلی باشه
زنگ بزن پشتیبانی از اون ها بپرس
چرا الکی حرف درمیارین؟رییس جمهور نمیتونن مخالفت کنن چون این یه قانونه که تصویب شده و 25درصد سهمیه استخدامی واسه بجه های شاهد و ایثاره واگر قرار باشه لغو شه تو مجلس لغو میشه و البته بعد از این که امکان نداره جون تازگی ها تا 25 درصد رو هم با بالای 50 درصد و خانواده شهدا ادغام کردن و همگی بدون آزمون استخدام میشن البته همون 25% سهمیه استخدامی
اصلا نگران نباشین ما هم همراه بقیه میریم سرکار اگه خدا بخواد.
ازکی شنیدید مگه میشه مخالفت کنند؟؟؟؟سهمیه استخدامی هستش حتی ازمونهایی که الان دارن برگزار میشه 25درصد سهمیه مخصوص ایثارگران هستش  قانون هستش 
سلام دوستان خبرهای شنیدم که رئیس جمهور با استخدام بچهای سهمیه ایثارگران مخالفت کرده شما هم شنیدید

به نرگس

سلام برای نتیجه بهزیستی باید به کجا زنگ بزنیم ؟من زنگ زدم بهزیستی گفت 2،3هفته دیگه

قبول شده های بهزیستی که مشخص شدند زنگ بزنید اسمتون رو بپرسید

سلام دوستان
سازمان انتقال خون اصفهان هم چند روزیه مصاحبه هاش رو شروع کرده و شاید تا حالا مصاحبه هاش تموم شده….
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۷ خبر فوری برای تمام استان ها
سامانه کارمند ایران در دهه ی فجر باز میشود و به استانداری ها گفتند که می توانند برای ادارتی که نیاز مبرم به نیرو دارند کد استخدامی رو درخواست بدهند تا نهایتا برای اسفند حکم کارگزینی صادر شود
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۸ مریم سمیرمی

بچه به امید خدا مراحل استخدامی تو اسفندماه انجام می شود نگران نباشید.

کسی از بچه های اداره اوقاف واسه مصاحبه دعوت شده؟

منظورم اداره اوقاف استان اصفهانه؟

 

۲۸ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۱ حبیب اصفهان
سلام. 
وقت دوستان بخیر
بیمه سلامت اسامی یک و نیم برابر داده استانداری .
واسه دونستن اصلی یا ذخیره بوده به خانم عقیلی مراجعه کنید.
گفتن تا اسفند همه چیز حل شده.
یا حق
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی(زیباصالح):ما دقیق نمیدانیم ولی از کارگزینی وزارت کشور هم پیگیری کنید.
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۹ خبر فوری
نتایج بهزیستی استان اصفهان برای تایید به استانداری فرستاده شده و تا آخر هفته با تایید استانداری بهزیستی اسامی رو اعلام میکنه

سلام دوستان کسی از اسامی ارسال شده اداره بهزیستی به استانداری اصفهان خبر نداره

۲۱ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۳ معاون دامپزشکی استان اصفهان : آزمون استخدامی استانداری قانونی اما بودجه پیش بینی نشده بود

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان: جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۹۱ دامپزشکی تا اواخر امسال قطعی نیست
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: هنوز هیچ مکاتبه رسمی با این اداره کل در خصوص تعیین تکلیف و جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۹۱ دامپزشکی استان از سوی مراجع امر صورت نگرفته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، دکتر محمد باقر مقدس در جمع ۱۰۲ پذیرفته شده نهایی آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ دامپزشکی استان در تالار سنبله جهاد کشاورزی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مراحل جذب انجام شده و تلاشهای فراوان از سوی مسئولین این اداره کل در این خصوص صورت گرفته که حضور این جمع برای تکمیل فرم گزینش و ادامه فرآیند استخدامی را دلیلی بر این ادعا دانست.
وی با تاکید به قانونی بودن استخدام پذیرفته شدگان آزمون‌ استخدامی سال ۹۱ به دو مسئله قابل اهمیت اشاره کرد و گفت: آزمون‌های استخدامی برگزار شده باید با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و برگزاری آزمون‌ها از طریق نشر عمومی و آگهی انجام شده باشد که آزمون مربوطه نیز مصداقی از این ماده قانونی است.
مقدس با اشاره به اینکه در آزمون‌های استخدامی باید پیش بینی اعتبار لازم برای جذب نیرو انجام شود بیان کرد: متاسفانه در زمانی که این آزمون‌ استخدامی برگزار شد در برخی موارد محاسبات لازم در مورد منابع مالی آن انجام نشده و آن را یکی از مهمترین دلایل عمده در طولانی شدن فرآیند استخدام آزمون سال ۹۱ عنوان کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در حال حاضر نیز اداره کل دامپزشکی استان مانند برخی از دستگاه‌ها با رایزنی های فراوان با مسئولین امر در استان و کشور و معرفی اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ از طریق ارسال پیامک و اعلان عمومی در درگاه اینترنتی این اداره کل نسبت به ادامه فرآیند استخدامی و گزینش افراد پیش رفته است .
وی یادآور شد: سهمیه این اداره کل برای جذب در آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ ، ۱۰۲ نفر پیش بینی شده بود که در صورت تخصیص نگرفتن اعتبار لازم ، تا آخر سال برای جذب این افراد قول قطعی نخواهیم داد.

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۵ اعلام نتایج نهائی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان حداکثر تا پایان دی ماه 93
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از زمان برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان زمان انجام مصاحبه تخصصی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سال 91 را اعلام کرد.


غلامرضا مصدقیان در این باره گفت: اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ 26 خرداد ماه سال91 این اداره کل که بر اساس مجوز شماره 4550/110/د م- مورخ 21/12/90 استانداری استان اصفهان در این آزمون شرکت کرده تا سه برابر ظرفیت از سوی استانداری استان تایید شده و برای دعوت به مصاحبه از طریق سایت اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می شود.


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در مورد زمان و مکان انجام مصاحبه بیان نمود:پذیرفته شدگان باید طبق جدول زمانبندی که به صورت اطلاعیه در پایگاه خبری ورزش و جوانان استان اصفهان درج می شود ،از روز شنبه مورخ 27 دی ماه سال 93 برای انجام مصاحبه تخصصی به آکادمی ورزش اصفهان مراجعه نمایند.


وی با تاکید بر این موضوع که مصاحبه صرفا در روز و ساعت تعیین شده انجام می شود؛ تصریح کرد: پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند و عدم حضور در زمان مصاحبه به معنی انصراف متقاضی از استخدام تلقی می شود.


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در خصوص نحوه اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان در آزمون اظهار داشت: اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان از طریق درج اطلاعیه در پایگاه خبری و پورتال اداره کل به نشانی www.esfahansport.com و www.esfahansport.ir خواهد بود.وی افزود: علاوه براطلاع رسانی عمومی ، از طریق سامانه ی پیام کوتاه اداره کل نیز از کلیه پذیرفته شدگان با ارسال پیام کوتاه برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد.


مصدقیان با بیان اینکه کلیه شرایط و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه در اطلاعیه مندرج در همین سایت به تفصیل خواهد آمد خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله اول آزمون برای انجام مصاحبه الزاماً باید مدارک خواسته شده را هنگام مصاحبه ارائه نمایند لذا در صورت ناقص بودن مدارک از مراجعین مصاحبه به عمل نخواهد آمد.


وی عنوان کرد: مصاحبه در دو بخش دانش ومهارت های عمومی و اختصاصی انجام می شود و نتایج یک هفته پس از پایان مصاحبه از طریق سایت اداره کل اعلام خواهد شد .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از زمان برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان زمان انجام مصاحبه تخصصی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سال 91 را اعلام کرد.


غلامرضا مصدقیان در این باره گفت: اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ 26 خرداد ماه سال91 این اداره کل که بر اساس مجوز شماره 4550/110/د م- مورخ 21/12/90 استانداری استان اصفهان در این آزمون شرکت کرده تا سه برابر ظرفیت از سوی استانداری استان تایید شده و برای دعوت به مصاحبه از طریق سایت اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می شود.


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در مورد زمان و مکان انجام مصاحبه بیان نمود:پذیرفته شدگان باید طبق جدول زمانبندی که به صورت اطلاعیه در پایگاه خبری ورزش و جوانان استان اصفهان درج می شود ،از روز شنبه مورخ 27 دی ماه سال 93 برای انجام مصاحبه تخصصی به آکادمی ورزش اصفهان مراجعه نمایند.


وی با تاکید بر این موضوع که مصاحبه صرفا در روز و ساعت تعیین شده انجام می شود؛ تصریح کرد: پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند و عدم حضور در زمان مصاحبه به معنی انصراف متقاضی از استخدام تلقی می شود.


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در خصوص نحوه اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان در آزمون اظهار داشت: اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان از طریق درج اطلاعیه در پایگاه خبری و پورتال اداره کل به نشانی www.esfahansport.com و www.esfahansport.ir خواهد بود.وی افزود: علاوه براطلاع رسانی عمومی ، از طریق سامانه ی پیام کوتاه اداره کل نیز از کلیه پذیرفته شدگان با ارسال پیام کوتاه برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد.


مصدقیان با بیان اینکه کلیه شرایط و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه در اطلاعیه مندرج در همین سایت به تفصیل خواهد آمد خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله اول آزمون برای انجام مصاحبه الزاماً باید مدارک خواسته شده را هنگام مصاحبه ارائه نمایند لذا در صورت ناقص بودن مدارک از مراجعین مصاحبه به عمل نخواهد آمد.


وی عنوان کرد: مصاحبه در دو بخش دانش ومهارت های عمومی و اختصاصی انجام می شود و نتایج یک هفته پس از پایان مصاحبه از طریق سایت اداره کل اعلام خواهد شد .

دوستان کسی نیست از بیمه ایران ؟؟؟؟؟؟
چرا با وجود نامه هنوز ادارات دیگه اقدام به مصاحبه نکردند؟
دوستان بیمه ایران اصفهان مصاحبه انجام داده است ؟؟/؟/کسی اطلاع نداره؟؟؟
دوستان که برای بیمه ایران اصفهان قبول شدن لطف کنن بگن توچه مرحله ایی هستید؟؟؟؟
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۹ رضا لطفی
سلام امروز رفتم استانداری اصفهان و با خانوم عقیلی صحبت کردم . بالاخره بعد از دو سال خانوم عقیلی یه حرف مثبت زد......گفت کاراتون افتاده رو غلتک و ظرف چند روز آینده به دستگاههای اجرایی نامه میزنیم که ادامه مراحل استخدامی رو براتون انجام بدن و بزودی میرید سره کار.
مدیر باازمون استانداری هست ولی بیمه تقریبا استخدامش جداست الان مدارک ازهمه استانها گرفتن تقریبا برای گزینش.
اگه امکانش هست یه صفحه درست کنید تا دوستان قبول شده بیمه ایران اونجا نظر بذارن
مدیر امکانش هست یه صفحه برای قبول شدگان بیمه ایران سراسر کشور بذارید.تعدامون یکم کمه میخایم یه جا نظر بدیم اگه امکانش هست
پاسخ:
مدیرسایت :مگه جزو استخدامی استانداری ها نیس یا فرق میکنه؟
سام دوست عزیز احسان دیمی
شما بیمه ایران مصاحبه گرفتند ازتون؟؟؟؟ ما  مصابحه برگزار شده فقط گزینش مونده و اویل اذر مدارک برای گزینش تحویل دادیم
شما درچه مرحله ایی هست استخدامون؟؟؟؟؟
دوستان بیمه ایران جواب بدید
۰۶ دی ۹۳ ، ۰۲:۰۳ احسان دیمی
با سلام وعرض خسته نباشید .میخواستم ببینم نتایج ازمون استخدامی بیمه ایران سال 91 استان  اصفهان بالاخره به کجا رسید.بنده در این ازمون قبول شدم و جهت انجام مصاحبه به سرپرستی بیمه ایران مراجعه نمودم و پس از انجام مصاحبه وتکمیل پرونده اعلام نمودندکه نتایج قطعی توسط استانداری  اصفهانمتعاقبا به شما اعلام میگردد و 2 سال است که گذشته و هیچ خبری از نتایج نهایی مشخص نگردید...ایا امیدی هست به اعلام نتایج یا خیر؟؟؟؟لطفا به بنده کمک نمایید.مگه یه نفر با این اوضاع استخدامی کل کشور چند بار میتونه که قبول بشه؟؟؟؟
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۱ رضا لطفی
خبر مصاحبه تخصصی اداره بهزیستی استان اصفهان دوباره تو سایت گذاشتن فقط تاریخ مصاحبه تغییر کرده.

برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 91/3/26

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مورخ 91/3/26از سیزدهم دی ماه امسال بمدت 6 روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار می گردد.

سید مسعود حسینی نسب، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این مرحله از مجموع افرادی که در مرحله اول پذیرفته شده و شرایط لازم را داشتند 366 نفر انتخاب و در مصاحبه تخصصی شرکت می نمایند.

وی در خصوص نحوه انتخاب افراد برای مصاحبه تصریح کرد: افرادی که حداقل نمره عمومی و تخصصی را کسب و از طرف استانداری استان به این اداره کل معرفی شدند پس از راستی آزمایی مدارک و احراز شرایط مندرج در آگهی استخدام با رعایت شرایط بومی بودن، و بالاترین نمره بر اساس اولویت های تعیین شده برای مصاحبه تخصصی دعوت می شوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان پیرامون چگونگی برگزاری مصاحبه تخصصی اعلام نمود: از تاریخ سیزدهم دی ماه روزانه با 60 نفر در سه گروه تخصصی مصاحبه خواهد شد و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند با مراجعه به سایت بهزیستی استان اصفهان از تاریخ حضور خود در این مصاحبه آگاه شوند.

جهت اطلاع از زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید

دوستان من نامه که توسیت هست خوندم به نظرم حتما اون استانداری که نامه نوشته حتما درباره ایثارگران چیزی نوشته برای تهران که پاسخ دادند.چون نامه پیرو نامه به استانداری بوده.
وقتی1/8/92نامه زدند و متوقف شد استخدامی دیگه بعد ازاون استخدامی نبود خب طبق مجوز استخدام استانداریها.
سهمیه 25درصد مستقیم به گزینش معرفی میشوند  مصاحبه هم ندارند. حتما منوظرشون تاریخ معرفی شدن هست.وقتی بنیاد معرفی میکنه به اداره مربوطه یعنی برای گزینش هستش.
به نظر من اینطور باید باشه.چون ننوشته تاییده گزینش نوشته معرفی به گزینش .بیشتر استانها هنوز گزینش هم نکردند همه ادارات معمولا سهمیه دارها رو با بدون سهمیه میفرستن گزینش من چند بار پرسدیم از اداره مربوطه گفتند شاما ها با بدون سهمیه ها توگزینش مشترکید وباهم میرید گزینش
بازهم خدابزرگه من خیلی اولش نگران شدم ولی حس یمکنم اینجور باشه
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۳ خبر موثق : تا پایان بهمن ماه ادارات اصفهان هم گزینش می کنند

مدیر به شما می گم خبرم از درخواست استانداری برای اسامی برای دعوت به مصاحبه ها موثق هست بعد شما خبرم رو درج نکنید بفرما بهزیستی اصفهان بعنوان اولین اداره مصاحبه رو شروع کرد

........................................................................................

برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 91/3/26 بهزیستی استان اصفهان

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۳/۲۶از ششم دی ماه امسال بمدت ۶ روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار می گردد.

سید مسعود حسینی نسب، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این مرحله از مجموع افرادی که در مرحله اول پذیرفته شده و شرایط لازم را داشتند ۳۶۶ نفر انتخاب و در مصاحبه تخصصی شرکت می نمایند. وی در خصوص نحوه انتخاب افراد برای مصاحبه تصریح کرد: افرادی که حداقل نمره عمومی و تخصصی را کسب و از طرف استانداری استان به این اداره کل معرفی شدند پس از راستی آزمایی مدارک و احراز شرایط مندرج در آگهی استخدام با رعایت شرایط بومی بودن، و بالاترین نمره بر اساس اولویت های تعیین شده برای مصاحبه تخصصی دعوت می شوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان پیرامون چگونگی برگزاری مصاحبه تخصصی اعلام نمود: از تاریخ ششم دی ماه روزانه با ۶۰ نفر در سه گروه تخصصی مصاحبه خواهد شد و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند با مراجعه به سایت بهزیستی استان اصفهان از تاریخ حضور خود در این مصاحبه آگاه شوند.

جهت اطلاع از زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید

پاسخ:
مدیرسایت : خب من توصفحه مربوطش گذاشتم دیگه . اگه خبر با منبعی باشه فقط در قسمت اخبار آورده میشه .
سلام دوست من
تحقیقات محلی رو بعد از اینکه مصاحبه رفتی میان.
درصورتی که تو مصاحبه قبول شده باشی میان واسه تحقیقات محلی
بچه ها یک سوالی داشتم
خواستم ببینم وقتی که دعوت به مصاحبه کردنت یعنی قبلش اومدند تحقیقات محلی و اوکی گرفتی برای مصاحبه یا بعد از مصاحبه میاند تحقیقات یا کلا این دو موضوع به هم ربطی نداره خواهشا دقیق پاسخ بدید؟
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۰ اطلاع رسانی کنید

خبر فوری

با توجه به اینکه بهزیستی استان اصفهان روز شنبه از دعوت به مصاحبه افراد خبر داده بود به یکباره بعد از 48 ساعت این خبر از خروجی سازمان برداشته و افراد قبول شده را در ابهام فرو برده است

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۲ به مدیریت محترم وبلاگ

مدیر جان سلام علیک خبری که برای شما در مورد اعلام 3 برابر ظرفیت ادارات استان اصفهان به استانداری این استان فرستاده شده است را که داده ام کاملا موثق و تایید شده است می توان این خبر را در تیترهای نخست جهت مشخص شدن وضعیت دوستان و بیرون آمدن از بلاتکلیفی در این حالت قرار دهید

با تشکر مهدی سوسنی

پاسخ:
مدیرسایت :سلام.در صفحه استان خودتان گذاشته شده است.
۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۸ پیگیری بچه های اصفهان هم به نتیجه رسید

مدیر این خبر هم به صورت مناسب اطلاع رسانی کنید

با توجه به درخواست استانداری از ادارات اسامی 3 برابر ظرفیت به خانم عقیلی تو استانداری تحویل داده شده است و افراد می توانند با مراجعه به ایشون ببینند که در بین افراد برای دعوت به مصاحبه هستند یا خیر

۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۲ حامد محمدی
سلام بچه های اصفهان همگی از فروردین کاراتون حل میشه امید داشته باشین
چه های اصفهان 
باید ما یه پیگیری اساسی از استانداری انجام بدیم، زنگ که میزنیم به خانوم عقیلی جواب درست و حسابی نمیدن . باید بصورت هماهنگ یه روز قرار بذاریم و بریم استانداری و وبا مسئولین استانداری صحبت کنیم. هرکی میخواد بیاد اعلام آمادگی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام به همه دوستان اصفهانیه خوابه خواب.
من دیروز با استانداری تماس گرفتم.درباره وضعیتمون پرسیدم.گفتن هنوز به ما اعلام کتبی نکردند.به محض اعلام خودمان اطلاع رسانی میکنیم.از وضعیت اداره ***** ****** پرسیدم.گفت بهم مصاحبه رفتی یا نه گفتم بله.گفت خب دیگه .فقط در صورت اعلام کتبی .
اداره مربوطه هم زنگ زدم همومن حرفا رو زدند.گفت که ما کمبود نیرو زیاد داریم. صحبتهای نوبخت و ... فعلا در حد حرف و رسانه هاست.البته امیدوار باشید.ان شاالله حل میشه.
مدیر جان اگه امکان داره یا مثل قبل بشه کامنت گذاشت یا اینکه توی هیچ قسمتی از سایت نشه بدون ثبت نام کامنت .  الان نظرات خیلی پراکنده شده . هر کسی تو یه صفحه نظر میده .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** **** *** . من هم اولش فکر میکردم خیلی بد شده اما الان معتقدم اینجوری حد اقل اعصابمون راحت تر ، یک صبح تا غروب سه جور حال ما تغییر میکرد بدون هیچ دلیل درست و حسابی.
مدیر با این بستن کامنت آب پاکی رو ریختی رو دست همه
نمیبینی شده مجلس عضا !!!؟
پاسخ:
مدیرسایت : خب اگه میخواین کامنت بذارین فقط 3 دقیقه وقت میبره ثبت نام کنید بعد نظرتونو بذارید .....این جوری دیگه مشکلات قبلی رو نداریم ....ثبت نام هم کار سختی نیس اگه بخواین حتما انجام میدین 
امیدوار متاسفانه ما اصفهانی ها خیلی کم تحرکیم و هیچ گونه پیگیری نمیکنیم.خب معلومه هر بلایی که بخوان سرمون میارن.ببینید بچه های سایر استان ها چقدر فعالیت دارن ولی ما چی؟
۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۶:۱۴ علی لرستانی
سلام مدیرمحترم خواهش میکنیم نماینده هاهرخبری گفتن فورابزارید توسایت بخدامادیگه طاقت نداریم الان خبرنماینده هاازهمه موثق تره ایشالا ی خبرخوب قطعی بدن بعداز دوسال ی شب سرراحت زمین بزاریم ممنون میشیم
پاسخ:
مدیرسایت : ان شاءالله
سلام حسین اقا. من سهمیه 5% هستم .البته فکر نکنم برام لحاظ کرده باشن.تحقیقات محلی هم برام اومدن. چرا صراحتا نمیگن  شما کنسل شده ؟چطور بقیه استانها دارن کاراشونو میکنن اونوقت اصفهان صحبته لغوه؟
دوست عزیز اقا حبیب شما که اصفهانی تورو خدا یه پیگیری بکن.اعصاب نذاشتن برامون.
لینکش هست؟
خوزسان من فرزند جانباز هستم و از بنیاد شهید اصفهان معرفی شدم به اداره مربوطه.توی بهمن 91 بود کارهای پزشکیمو کردم و عدم سو پیشنه و اعتیادم انجام دادم.تابستان 92 مصاحبه عقیدتیم رو هم انجام دادم.الان هم اسمم به استانداری برای تامین اعتبار اعلام شده.کد استخدامیم گرفتم.من قانون رو دقیق میدونم.ولی اینجور که از شواهد برمیاد میخوتن یه عده از فرزندان جانباز رو جذب کنن بقیه رو هم به همین بهانه بنی اسراعیلی بفرستن قاتیه باقالیا
مژده مژده ..........آقای دکتر خدابخش استاندار اردبیل امروز در گفتگوی ویژه خبری گفتند که انشاالله از فروردین شروع به کار قبول شدگان هست یا شاید هم  از اسفند شروع به کار کنند
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ببخشید مدیر جان اما لطفا تاییدش کن
**** *** **** **** ** ***** *********
من بنیاد بودم امروز بنیاد آذربایجان شرقی
گفتن اعتبار بچه های دیپلمه و 50 درصد اومده برای بقیه هم هیچ مشکلی وجود نداره و اصلا امکان نداره لغو بشه و همراه با همه میرید سرکار
**** *** ****مگه میشه تو چندتا استان همه سهمیه ها برن تو بعضی ها نرن؟
****** ***** ** **** **** **** **** *** **** ****
اقا حسین مگه میشه همچین چیزی؟؟؟؟؟شما برای خود بنیاد شهید هستی/؟؟؟
خب قانون میگه سهمیه 25درصد شامل بچه های 25درصد به بالا فرزندان شهدا و فرزندان ازاد گان بالای یکسال اسارت میباشد.
چه ایراد قانونی؟؟؟؟
خوزسان من امروز بنیاد اصفهان بودم.بهم گفتن یه ایراد قانونی پیش امده و مجوز استخدام فرزندادن زیر 50 درصد صادر نمیشه.ولی یه خبر خوب که بهم دادن راجع به خودم بود که بهم گفتن چون برای من و یه سری افراد مثل من کد استخدامی صادر شده و شاید تنها راه و امید همین کد صادره باشه و به خاطر همین افرادی مثل من رو بگیرن.این دقیقا بر اساس مستنداتی بود که من دیدم و بهم گفتم.به خدا هیچ مرضی هم ندارم بخوام اعصاب کسی رو بهم بریزم.
سلام خوزسان.من همین امروز بنیا شهید اصفهان بودم.والا من دوست دارم نتایج پیگری هام رو بنویسم ولی دوستان خیلی ناراحت میشن از پیگیری های من.اگه مایلی آدرس ایمیلتو بگو تا نتایج پیگیری هامون رو با هم در میون بزاریم.من خبر ناموثق نمیگم شک نکن
سلام حسین ازاصفهان
استانداری دقیقا بهت گفتن زیر 50درصد کاراشون انجام نمیدیدم؟؟؟برای همه ادارت یعنی؟؟؟
میشه دیقیق بگید.
اینجا که همچین چیزی نیمگن؟اگهی بانک سپه بخون؟؟؟اگهی وزارت نیرو بخون؟؟؟؟سهمیه25درصد شامل فرزندان25درصد به بالا وفرزندان بالای یک سال اسارت میشه.وفرزندان شهدا/
پس چه دلیلی داره حذف کننن؟؟؟؟شایدبدلیل کمبود بودجه میخان اولویت بدن
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۸ منابع طبیعی
من منابع طبیعی اصفهان پذیرفته شدم و گزینش هم رفتم . بقیه بچه های اصفهان لطفا بگن تا چه مرحله ای کارشون انجا شده
آقای مدیر این ساواک بازیا چیه در میارید.برادر من بنده با گوشی میام سایت به زحمت باز میکنه حالا چطور برم ایمیلمم چک کنم.هر کی هر حرفی میخواد بزنه.شنونده عاقل باید.نوبخت با زبان فارسی و به صورت عمومی گفتن استخدام.حالا یه نفر بیاد بگه نوبخت تو عروسی شوهر خواهر داماد دوستش اینو گفته.یعنی تشخیص درست و غلط بودن اخبار اینقدر سخته.وجدانا درستش کن
سلام بالاخره کارمون چی شد؟ماکه شهرستانیم توراخدا شما اصفهانیا یه کاری کنید؟به ماهم خبر بدید همه استانا کارشون درست شد الاما
<,من با حبیب موافقم
بچه های اصفهان ما خیلی کم کاریم.ببینید بچه های آذربایجان چقدر فعال هستن کارشون هم داره درست میشه باید به خودمون بیایم.بیاید نتیجه پیگیری ها رو توی همین صفحه اعلام کنیم به هر حال تاثیر گذاره توی روند کارمون
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۱ حبیب اصفهان
سلام. پذیرفته بیمه سلامت . تا مرحله مصاحبه پیش رفتم.

بهتر یه روز هماهنگ کنیم همگی با هم بریم استانداری و به جای خانم عقیلی مستقیم با اقای درویشی صحبت کنیم.
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۸ نازافرین به حسین
البته من سهمیه بهزیستی هستم شاید برای بنیاد اینطور شده 
سلام من قبول شده فرمانداری هستم وفقط مدارک تحویل دادم خانم عقیلی میگه هیچی معلوم نیست هیچ نامه ای ازتهران مبنی برشروع مراحل استخدامی نیومده وفعلا متوقفه
سلام من قبول شده در آزمون 26 خرداد  اداره ورزش اصفهان هستم ، فقط مدارکم را  تحویل دادم، ایا حرف نوبخت شامل ما هم می شود؟
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۹ بهنام از اصفهان
سلام
بچه های اصفهان بیاند اینجا نظر بدند که در مورد  استخدامی استانمون بهتر اطلاع رسانی بشه
دوستان اصفهانی
با توجه به هرفهای نوبخت مبنی بر شروع به کار در اسفند،پیگیری کنید ببنید واقعیت داره یا نه.من شهرستانم.زنگ میزنم جواب درستی نمیدن.
من توی این دو سه هفته خیلی پیگیری کردم امروز خانم عقیلی خیلی صریح این حرف رو به من زد من داغون شدم از صبح تا الان دیگه نمیدونم به کی پناه ببرم زشته با 26 سال سن به بابام بگم 5000 تومن پول بده به خدا زشته.میرم کارگری درسته سخته ولی آبروم حفظ میشه
جدی میگید یعنی لغوشده زیر 50درصد/؟؟؟؟؟مطمن هستید شما؟؟//قانون این نمیگه ازفرزندان 25درصد ب بالا هست که

خیلی وقته قبولی های استان اصفهان لو شده روشون نمی شد بگن

جمعا سرکاریم دیگه نیاز نیست استخدام بشیم.صبح تماس گرفتم با خانم عقیلی صحبت کردم میگه معرفی بنیاد شهید برای فرزندان شهدا و 50 درصد به بالا کاراشون انجام میشه بقیه هم لغو شده وکنسل شد.منی که فرزند جانباز 40 درصدم کشک.بریم دنبال کار دیگه ای 2 سال از زندیگمونم اینجوری گذشت.اگه خدا بخواد 20 سال دیگم زندگی کنیم و از بابامون پول بگیریم تا تشریف ببریم اون دنیا.
سلام.من سهمیه بنیاد شهید بودم.اسفند 91 کارهای پزشکیم رو کردم.تابستان 92 گزینش شدم.ولی تا همین امروز منتظر.به هر حال هنوز بلاتکلیفم.از شدت بیکاری نمیدونم چی کار کنم
لایک حسین آقا

نماینده های ما اصفهانی ها تو مجلس خوابن به خدا. هیچ کاری نمی کنند بچه ها یه روز باید برای اعتراض به ناکارامدی آنها در بحث استخدامی دست به اعتراض بزنیم یه تاریخ را همه مشخص کنیم و واسه اعتراض بریم.

کدام نهادها تو اصفهان گزیتش رفتن؟ از بهزیستی کسی گزینش رفته؟
سلام من 24 مهر 93 از استانداری پی گیری کردم گفتن اونائی که گزینش رفتن تا پایان سال تعیین تکلیف میشن. منظورش آزمون 26/03/91 بود
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۴ حبیب اصفهان
سلام 
من امروز استانداری بودم نامه رو دادم تقریبا هیچی دستم و نگرفت.
از دوستان اصفهانی کسی کاری انجام داده؟؟؟؟خبری داره ؟؟؟