---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

استخدام استانداری اردبیل وپیگیری آن

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ب.ظ

-گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳

 

اردبیل خبرگزاری مهر: نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال گذشته برای جذب در دستگاه های اجرایی استان در مقابل استانداری اردبیل گردهم آمدند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود پاسخ قطعی از مسئولان بشنوند

.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نزدیک به 50 نفر از نیروهای گزینش شده و منتخب آزمون استخدامی سال گذشته اردبیل با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون "ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردبیل در انتظار اجرای قانون تامین اعتبار و شروع به کار هستیم" خواستار رسیدگی به وضعیت بلا تکلیف استخدام خود شدند.

طبق وعده آخرین استاندار اردبیل در دولت دهم قرار بود تا پایان سال گذشته 850 نیروی استخدامی گزینش شده فعالیت خود در ادارات دولتی این استان آغاز کنند.

این وعده در حالی محقق نشد که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فعلی اردبیل بعد از پیگری های مکرر نیروهای استخدامی با اشتباه خواندن طرح استخدامی سال قبل از عدم پذیرش این تعداد به دلایل تامین نشدن بودجه خبر داد.

طرحی که بعدها نیز توسط استاندار اردبیل در دولت یازدهم اشتباه عنوان شد و مجید خدابخش صراحتا عدم تامین اعتبار به کارگیری این نیروها در سال جاری را رسانه ای کرد.

با این وجود پیگری نیروهای استخدامی به اظهارات ضد و نقض مسئولان رسیده و به گفته احمد داور یکی از نیروهای گزینش شده تاکنون صحبت با 20 مقام مسئول به نظرات متفاوتی ختم شده است.

بهانه عدم تامین اعتبار پذیرفته نیست

داور با یادآوری پیگیری وضعیت استخدامی خود از اداره استخدام تصریح کرد: نظر این دستگاه بر این است که تا حداقل سه سال دیگر نمی توان استخدامی ها را تامین اعتبار کرد.

وی افزود: در عین حال نظارت راهبردی بر این اعتقاد است که از 650 هزار نفر استخدامی کشور 450 هزار نفر غیر مجاز و بیش از ظرفیت بوده است.

این قبول شده در آزمون استخدامی اردبیل با بیان اینکه برای رفع مشکل استخدامی حداقل با 20 مقام مسئول صحبت کردیم، ادامه داد: هر یکی از مسئولان نظر متفاوتی به نسبت دیگری دارد و حتی در اعلام نظر به اجماع نرسیده اند.

نمایندگان اردبیل ورود کنند

در عین حال یکی دیگر از نیروهای گزینش شده با بیان اینکه استخدام شده ها در روند کار هیچ دخالتی نداشته اند از غفلت مسئولان در خصوص وضعیت پیش آمده ابراز گلایه کرد.

محرم قادری به خبرنگار مهر گفت: یک نیروی متقاضی در آزمون قانونی دولت شرکت کرده و تمامی مراحل گزینش و مصاحبه را سپری می کند و این در حالی است که در نهایت هیچ نهادی مسئولیت این مهم را برعهده نمی گیرد و کسی پاسخگوی ما نیست.

 

وی با طرح این سوال که چرا نمایندگان در خصوص این مشکل پیش آمده سکوت کرده اند، بیان داشت: چنین برخوردی مردم عادی را نسبت به اتفاق پیش آمده بدبین می کند.

دولت یازدهم ما را گزینش کرد

قادری با بیان اینکه بهانه کمبود اعتبار پذیرفته نیست، ادامه داد: با وجود اینکه این طرح و آزمون آن در دولت دهم صورت گرفت، اما تمامی استخدامی ها در دولت یازدهم که امروز مسئولیت این کار را بر عهده نمی گیرد، گزینش شده اند.

همچنین احمد داور با ابراز گلایه از وضعیت برخورد مدیران فعلی عنوان کرد: این گردهمایی قانونی است، ولی در انجام آن نیز با مشکلات و مقاومت مواجه بودیم.

وی با تاکید به اینکه نیروی متقاضی نه قانون گذار است و نه دخالت کننده در روند اداری اضافه کرد: به خاطر این آزمون زندگی فردی بسیاری از نیروها دچار آسیب شده است.

نادیده گرفتن آسیب اجتماعی ناشی از بیکاری

به گفته داور برخی از افراد به هوای استخدام ازدواج کرده اند با توجه به وضعیت فعلی استخدامی خود زندگی شان به طلاق کشیده شده است.

وی با بیان اینکه شمار قابل توجهی نیز شغل قبلی خود را از دست داده اند، اضافه کرد: طبق وعده استاندار سابق مبنی بر به کار گیری افراد از دی ماه سال گذشته افراد استخدامی ملزم به ترک محل کار قبلی خود شدند.

استخدامی که قرار بود 850 نفر از لیست  16 هزار نفر بیکار اردبیل بکاهد امروز خود به تشدید کننده بیکاری و به عنوان یکی از دغدغه های جدی استان تبدیل شده است.دغدغه ای که موجب شد نیروهای استخدامی به جای حضور در پشت میزهای کاری خود پشت درهای بسته استانداری پاسخ سوال به حق خود را از مسئولان بخواهند.مآمیزا"

 



24خرداد93-خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل گفت: با وجود پیگیری مکرر وضعیت تامین اعتبار استخدامی ها در استان فعلا نامشخص است.

مجید خدابخش در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: علت عدم جذب 850 نفر نیروی گزینش شده عدم تامین اعتبار است که در بودجه سال گذشته پیش بینی نشده بود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت شتابزده و بدون توجه به تامین اعتبار آن اجرا شده است، اضافه کرد: امروز با وجود نیاز دستگاه های اجرایی استان نمی توانیم این تعداد نیرو را در بخش های مختلف به کار گیریم.

استاندار اردبیل تاکید کرد: برخی ادارات حتی با یک سوم ظرفیت نیروی انسانی مشغول به کارند و چشم امید به جذب نیروهای جدید داشتند.

به گفته رئیس شورای اداری استان تا زمانی که اعتبار لازم برای به کارگیری این تعداد نیرو فراهم نشود عملا جذب نیروهای استخدامی غیر ممکن است.

وی ابراز امیدواری کرد در اعتبارات سال آینده به این مهم توجه ویژه شود و بیان داشت: در عین حال فعلا قطعیتی در خصوص زمان تامین این اعتبار به استان ابلاغ نشده است.


خبر2 اردیبهشت92- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: جوانان و نیروهای فارغ‌التحصیل دانشگاهی برای این استخدام رسمی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند که ضرورت دارد با پیگیری هفت نماینده استان مشکلات پیش روی جذب و استخدام کامل این نیروها برطرف شود.

وی به نابودی سه هزار و 600 هکتار زمین زراعی در منطقه بیله‌سوار به دلیل بی‌توجهی اشاره کرد و افزود: ما نمی‌دانیم که مسبب این ضایع و نابود شدن اراضی کشاورزی و کشت نشدن محصولات در این اراضی مستعد امور آب است، جهاد کشاورزی و یا مردم ولی این فاجعه را تسلیت می‌گوییم.

امام جمعه اردبیل در ادامه خطبه‌های نماز جمعه از اینکه سه هزار و 600 هکتار زمین درجه یک زراعی در کنار آب در منطقه بیله‌سوار سوخته و از بین رفته اظهار تأسف کرد و به مسئولان استانی و مسببان این حادثه تسلیت گفت.

ایران 500 سال خلع سلاح بوده اما دیگر خلع سلاح تحمیل شده را نمی‌پذیریم

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به شرایط پیش آمده برای مذاکرات هسته‌‌ای، از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری مدحی بلیغ کرد.

عاملی از مقاومت و ایستادگی هیئت ایرانی و از موضع رئیس جمهور که تصمیمات گروه 1+5 را مبتنی بر لجاجت دانست، تجلیل کرد و ادامه داد: با اینکه ایران در برابر آنها بی‌نظیرترین مماشات و تنزل را انجام داده اما فزون‌خواهی آنها تمام شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: آنها با اقتدار علمی، حاکمیت ملی و اقتدار دفاعی ایران مشکل دارند و می‌خواهند ما را از جهت علمی، دفاعی و حاکمیت ملی خلع سلاح کنند به طوریکه آنها در صددند تحت عنوان بازرسی در تمام نقاط کشور ما تاخت و تاز انجام دهند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هیچ ملتی حاضر به خلع سلاح خودش نمی‌شود مگر اینکه سند رقیت، ذلت، خواری و حکم قتل خودش را امضا کرده است.

خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: دشمنان ما کشورمان را 500 سال خلع سلاح کردند و از این به بعد دیگر دوران خلع سلاح نیست برای یک ملت عار است که قاتل خود را برای قتل خودش یاری کند.

وی در ادامه یادآور شد: تمام ظلم و تعدی آنها به کشور و ملت ما در قالب مفاهیم مقدسی مثل عدالت و آزادی انجام می‌گیرد.

عاملی از حضرت آیت‌الله جوادی آملی مطلبی را نقل کرد و گفت: «اگر غربی‌ها با دست راست بیعت کنند با دست چپ نقض می‌کنند

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: امتحان دوباره ایران بعد از جنگ سوریه اشتباه است چرا که اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران دیگر برای همه روشن شده است.

وی با تجلیل از سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی تصریح کرد: ما با شهدای این پیروزی غرورآفرین جهت حفظ عزت کشور و فرهنگ اسلامی پیمان بسته‌ایم.

عاملی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل، مردم را به استفاده بیشتر از ایام باقی‌مانده رجب دعوت کرد و اظهار داشت: ماه شعبان، ماه روزه، استغفار و صدقه است و خداوند به طور ویژه در ماه شعبان صدقه را تا روز قیامت پرورش داده و به صاحب آن برمی‌گرداند.

نماینده ولی فقیه در استان با عرض ادب به ساحت قدسی حضرت موسی‌بن جعفر (ع) از زندانیان حجاب در آذربایجان تجلیل کرد و با بیان اینکه روز شهادت حضرت موسی‌بن جعفر (ع) روز همبستگی با زندانیان شریعت در آذربایجان اعلام شده، از همگان خواست که مجالس دعا و تجلیل از زندانیان حجاب را به نحوه احسن برگزار کنند.

وی فرا رسیدن 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام را گرامی داشت و تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام بعد از بعثت انسان خاکی را از زمین جدا کرد و به اوج عزت و عظمت رساند تا بزرگی بشریت در سایه عقلانیت و دین‌مداری تجلی پیدا کند

 



27
اردیبهشت 1393-استاندار اردبیل گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی، شاهد حل مشکل بیکاری و افزایش تولید در استان خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، استاندار اردبیل، صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل، گفت: کلنگ یک واحد اشتغالزایی در شهرستان مشگین شهر با سرمایه گذاری هزار و پانصد میلیارد تومان و اشتغالزایی 3500 نفر ظرف چند روز آینده به زمین زده خواهد شد.
وی بیان کرد: پایانه صادرات میوه با ظرفیت 40هزار تن در سردخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی بزودی در مشگین شهر ایجاد می شود.
خدابخش اظهار کرد: کارخانه شیرآلات قهرمان گرمی با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی نوید روزهای خوش را برای حل مشکل بیکاری و افزایش تولید در استان می دهد.
استاندار در ادامه از بخش خصوصی خواست چنانچه طرحی در هر زمینه ای برای اجرا دارند حتماً با دولت در میان گذاشته تا از صندوق توسعه ملی و پشتوانه‌های دولتی استفاده شود.
در ادامه «پیرمؤذن»، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 70درصد واحدهای تولیدی دارای مشکل هستند و مهمترین برنامه دولت و مجلس حمایت از واحدهای تولیدی است که برای بقاء می جنگند.
وی از معرفی چند سرمایه گذار جدید خارجی توسط وزیر نفت طی چند روز آینده در کشور خبرداد و افزود: ورود این سرمایه گذاران به کشور حاصل تلاش آقای ظریف و تیم مذاکره کننده اش است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به سیستم‌های نامناسب بانکی و مدیریت بی برنامه برخی از مدیران بانک‌هاست که باید جهت حمایت از واحدهای تولیدی نگرش بانک‌ها مثبت و حمایتی باشد.
حسین پیرمؤذن، رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل نیز مهمترین نتیجه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را گشایش 30 درصد اسناد اعتباری و مواد اولیه، ابطال بخشنامه مالیات بر صادرات، ابطال طرح شبنم و آزادسازی کالاهای بلوک شده در گمرکات عنوان کرد.
پیرمؤذن گفت: مجوز واردات ماشین آلات صنعتی و کشاورزی دسته دوم به کشور اخذ شده است و زمان پرداخت بدهی‌های واحدهای تولیدی دو برابر افزایش یافته است.
ناصر عتباتی، دادستان عمومی وانقلاب اردبیل نیز در این جلسه اظهارکرد: در مجموعه قضائی از فعالیت‌های اقتصادی سالم، حمایت همه جانبه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه منشأ مشکلات خانوادگی و اجتماعی، اقتصاد است، گفت: اگر بتوانیم موضوعات و مشکلات اقتصادی را مرتفع سازیم، تمامی مشکلات و ناهنجاری‌ها با مرور زمان رفع خواهد شد.
دادستان اردبیل خواستار مساعدت بانک‌ها جهت رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی شد تا با کاهش بیکاری مشکلات اقتصادی خانواده‌ها مسطح شود

نظرات  (۳۳۹)

۱۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۵ درد و دل یک قبول شده ی استخدامی استانداری
والا موندم چی بگم ؟؟؟؟؟؟
موندم با این روند جذب و تحقق حرفای مرد خوش سخن یک سال گذشته دکتر نوبخت الان روزه یا شب؟؟؟؟؟
چرا بعضی از عزیزان مسئول اعم از کشوری و استانی فکر میکنند با دروغ گفتن و سر کار گذاشتن جوونای مملکت برای خودشون فرصت توجیهه کاراشون رو میگیرند؟؟؟؟؟
برادر عزیزم دروغ به خورد امثال قبول شده ی استانداری ها مثل من دادن
نشانه ی چی می تونه باشه؟؟؟
به هر حال من همواره پشتیبان ولایت بودم و هستم
شاید هم اگر امثال من به این سیستم اداری با این همه دروغ مصلحتی بریم مثله وصله و اضافی باشیم
والا من با بچه و خانواده و مشکلاتم دوسال پیش راحت تر از اینی بودم که بعد قبولیم به یک وضعیت پا در هوا در اومدم
فقط می گویم خدا همه را به صراط مستقیم هدایت کند
درضمن برای همه مسئولین ارزوی توفیق دارم فکر نکنند من نوعی
با داشتن مشکلات از زندگیم لذت نمی برم چون طرف حساب من
خداست خداست خداست
فدای بزرگی و عظمتش برم
امیدوارم مسئولین محترم شرمنده مولا علی، ولایت، شهدا، حق الناس نشوند
اگر هم کار ما جور نشد حکمت خدا در این بوده
اگر جور شد گوشه ای از عظمت خدا بوده
در ضمن در منش اسلامی و علی وار بنده اقتصاد وسیله است نه هدف
در ضمن از شعار دادن چاپلوسانه متنفرم من کارگر زاده این حرفا از ته دلم بود با اینکه تو این دو سه سال به خاطر شروع بکارم شکسته ولی با دلی پر امید می گم
بنا به فرموده رهبر عزیزم بخاطر ولایت کشورم مسئولین ازتون دلگیر نیستم
شاید توان بعضی از شماها همین قدره انتخاب ما غلط بوده و  انتظاره ما بی مورده؟؟؟؟/
 

طبق گفته یکی از مسئولین با تجربه کارگزینی صدور کد مستخدمی پس از ثبت دستگاه و تایید توسط استانداری تقریبا 40 یا 50 روز طول میکشه
حالا چون مال مارو رسانه ای کردند احتمالا یکم زودتر بیاد.
به جهاد
تو اداره چی شد؟ خبری شده؟
سلام.کسی میدونه صدور کد مستخدمی چقدر زمان میبره.
آقا یا خانمی که با نام جهاد پیام گذاشتید برای چی به شما زنگ زده بودند با بچه ها تماس گرفتم به هیچ کس زنگ نزده بودند اگر خبری هست لطفا اطلاع رسانی کنید با تشکر
انشاله از پانزدهم ابلاغ شروع بکار بزنن، چشم بنده هم پیگیری میکنم اگه خبر جدیدی گرفتم حتما اطلاع میدم شما هم بی زحمت هر خبری شد تو همین صفحه بذارین. 
دقیق نمیدونم ولی احتمالا برای دادن ابلاغتون باشه.....از 15  ام
خانم سحر منم فقط با یک نفر از آقایون در ارتباطم که اونم متاسفانه شهرستان هستند،خودمم یک روز در میان یا زنگ میزنم به اداره یا حضوری میرم
فقط شما هر وقت با آقای حاتمی حرف زدید بهش تاکید کنید که اداراتی که شروع بکار کردند کد نگرفتند و بگید در این مورد مطمئن باشند،چون من با مسئول کارگزینی یکی از اون ادارات حرف زدم و گفت که اصلا هنوز کد نگرفتند. حتی میتونه در این مورد با استانداری حرف بزنه
ممنون
سلام دوستان
امروز از سازمان جهاد زنگ زدن که فردا برم  امور اداری، از دوستان کسی اطلاع داره چیکار دارن؟

آقا شهرام حرفای شما درسته ولی اگه قرار باشه تا اومدن کدها منتظر بمونیم که میشه تیرماه. دقیقا خبری که شما فرمودین رو شنیدم و خب چندتا از اداره ها شروع بکار کردن این خیلی بی انصافیه که بخوان تا اومدن کدها بلاتکلیفمون بذارن. من پانزدهم سعی میکنم حتما یسری به اداره بزنم ولی از شما هم خواهش میکنم اگه از دوستان دیگه هم شماره تماسی دارین بهشون بفرمایین همگی پیگیر باشیم من فقط 1نفر از خانمارو میشناسم و نهایتا باایشون میتونم هماهنگ شم شما هم اگه براتون امکان داره اطلاع رسانی کنین. ممنون
سلام خانم سحر
آقای حاتمی خیلی مایل بود پنجم شروع بکار کنیم ولی بعد از حرف زدن با استانداری به علت نیامدن کد مستخدمی منصرف اش کردند
من بهش گفتم پس چرا بقیه ادارات شروع بکار کردند میگن احتمال زیاد اونا کد گرفتند، ولی من اطلاع دقیق دارم که هیچ اداره ای به هیچ کسی کدی نداده و احتمالا کد مستخدمی دوماهی هم طول بکشه
واسه همین باید پیگیری کنیم اگه رفتید پیشش حتمن بگید که اداراتی که شروع بکار کردند کد نگرفتند
ممنون
مدیر لطفا اینو به جای قبلی تایید کن
از بچه های اردبیل و پیگیریهاشون دیگه خبری نیست نکنه همه رفتن سرکارو فقط ما موندیم. از اداره هاتون با کسی تماس نگرفتن؟ از اختصاص کدها و ابلاغ استانداری کسی نیست خبری داشته باشه؟دوستان رفیق نیمه راه نباشین هرکی اطلاعات جدیدی گرفته به ما هم خبر بده خواهشاااااااااااااااا
متاسفانه امروز یکی از بستگان من فوت کرده و من نمیتونم برم برای پیگیری لطفا اگه شما پیگیری کردید نتیجه رو اطلاع بدید 
ممنون میشم
امروز رفتم دارایی و با معاونت صحبت کردم قرار شد یکی از کارمندهاش فردا بیان مشکل را بررسی و دوباره اطلاعات مارا وارد سیستم کنند.
شما میدونید نقص مدارک به چه دلیل بوده؟
من احتمال میدم به دلیل فیش بوده که مدارک رو عودت دادن به اداره دارایی البته مطمئن نیستم
البته من اطلاع دقیق ندارم که اسم خودم هم در لیست برگشت داده شده ها هست یا خیر
بنده مطلع شدم که امروز رفته بودید دارایی
لطفا تا 15 فروردین صبور باشید تا کارمندها سر کاراشون حاضر بشن چون در نبود اونها حتی اگه ما هر روز بریم دارایی کاری از پیش نمیبریم 
باسلام، و خسته نباشید
و عرض تشکر خدمت مدیر محترم
از طرف جمعی از پیگیران اصلی ارشاد به "اردبیلی"؛
 لطفا بدون اطلاع گروه قبولین اصلی ارشاد اقدامی صورت نگیرد و جهت آشنایی و ادامه پیگیری اصولی، حتما در اسرع وقت تماس حاصل شود.
Karbordi321art.ardabil@gmail.com
خطاب به بهار
من هم از دارایی هستم
برای پیگیری و هماهنگی بیشتر اگه صلاح دونستید از طریق ایمیل در ارتباط باشیم. ممنون
h_mahmoudnejad_a@yahoo.com
بیشتر کارمندای اقتصاد دارایی تو مرخصی هستند فکر نکنم تا 15 فروردین کسی جوابگو باشه
من از اداره راه وشهرسازی هستم
خطاب به( علی)
شما از کدام اداره هستی؟
اون همکارتون احتمالا حقوق پایه ش 850هزار تومانه. با اضافه کاری و غیره میرسه به یک ونیم  ملیون
علی آقا از کدوم اداره هستین؟
سلام دوستان من شروع به کار کردم ولی از کارم راضی نیستم و یه نفر کنارم نشسته با سه سال سابقه هشتصدو پنجاه میگیره با این حساب من هم حتما ششصدهزار تومان میگیرم میخوام انصراف بدم
من امروز لا مهندس قربانی (جهاد) تماس گرفتم ایشون گفتن اسامی رو فرستادیم تا کد مستخدمی بیاد هر وقت اومد ابلاغ میدیم که امکان داره فردا باشه یا پنج ماه دیگه.
قابل توجه بچه های اقتصاد و دارایی 
اسامی برخی از افراد را استانداری تایید نکرده. در اسرع وقت به دارایی سر بزنید.
از دوستانی که سرکار میرن و شروع به کارشون اعلام شده یک خواهشی دارم اگر انجام بدید ممنون میشم. اگر شما که شروع به کارتون اعلام شده و نتونید مثلا واسه دوماه شروع به کار کنید میتونید شروع به کار رو عقب بندازید؟؟ اگر میشه از مسئولتون بپرسید ممنون میشم
قابل توجه اردبیل 20
دارایی گفته تا زمانی که کد مستخدمی صادر نشده دعوت به کار نخواهیم داشت
من از اداره اقتصادودارایی هستم
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۱ داود اردبیلی
اردبیل20
مال کدوم اداره ای 
سلام،امروز دوباره زنگ زدن از استانداری فیش میخوان!!!!اقای بخش علیزاده گفتن اگه فیش ندارید مبلغ ۹۰۰۰تومان به حساب خزانداری کل کشور واریز کنید بیارید بزاریم سامانه،گفتن اگه قبول نکنن مسولیتش با خودتون دو ماهی کارتون عقب میفته،اینم از استخدامی ما،گرفتار شدیم از دست اینا
بچه های اردبیل نجنبید موندیم برای اردیبهشت به بعدا... دیروز استانداری و اداره کل جواب سربالا و گنگی به من دادند... مطمئن باشید فروردین شروع بکار نمیکنیم اگه کاری نکنیم
من که هر هفته میرم استانداری.شماها هم سعی کنید تحت فشار بذاریدشون شاید زودتر شروع بکار کنیم.
بچه ها روز شنبه حتما ساعت10 دسته جمعی بریم استانداری اینطور که پیش میره ما را انداختند اردیبهشت.
اول قول اسفند را داده بود. اسفند شد فروردین....فروردین هم شد اردیبهشت... اردیبهشت هم میشه خرداد....خرداد هم میشه تیر... و این قصه ادامه دارد.
به خدا اینا مارا مسخره کردند. امروز رفتم استانداری گفتند به ما مربوط نیست ما تمام اختیاراتو دادیم به ادارات خود ادارات باید کد مستخدمی برای شما بگیره برید به اداره مربوطه سر بزنید این در حالی بود که هفته آخر قبل از عید 2 بار رفتم استانداری گفتند بطور صددرصد 5 فروردین شروع بکار میکنید. 
امروز بعد از استانداری رفتم اداره مربوطه گفتند هنوز هیچی مشخص نیست باید تا اردیبهشت منتظر بمانید.
خاک بر سرمون شده از دست این استانداری و ادارتشون.
بنده از استان اردبیلم ناشناس عزیز
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۰ داود اردبیلی
خدمت مدیریت سایت 
اداره استاندارد اردبیل
سلام سحر کدوم استان هستی؟
سلام دوستان سال نو همتون مبارک، امروز اولین روز کاری ما بود البته بهتره بگم قرار بود باشه صبح ساعت هفت هممون تو اداره حاضر شدیم و بعد ازنیم ساعت انتظار فرمودن مسئول مربوطه تشریف بردن مرخصی شما هم برین از پانزدهم بهبعد که انشاله کد مستخدمیاتونم صادر شد بیاین سر پستهای دست نیافتنیتون. چه ماجرای جالبی شد کارمند شدن ما، هرکی با این اوضاع به سلامتی هوس ازدواج به سرش زد حتما برای نوادگانتون تعریف کنین برای همه تجربه ای تکرار نشدنیه والا.
باسلام و تبریک سال نو خدمت مدیر محترم و عزیزان
اگر دوستان این دو سال تک و توک نمیرفتند واسه پیگیری، الان ماهم مث سایر ادارات شروع بکار میشدیم.
شنبه٩٤/١/٧ساعت١٠برای پیگیری نامه استاندار به نوبخت میریم استانداری.اگر باز تشریف نیارید خدای نکرده باید قراربعدیمون تو دیوان عدالت باشه!...
باتشکر از همکاری برخی قبولین اصلی ارشاد که بسیار زحمت میکشند، ونه کسانی که اصلن انگار قبول نشدن بس باجمع پیگیر نبودن!...
به هرحال از ماگفتن...

داوود از کجا میدونی کی گفت از کدوم سازمان هستی ؟

منم از اردبیلم

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۰ داود اردبیلی
سلام خدمت مدیریت سایت 
مدیرجان ما با اینکه سال پیش گزینش شده بودیم ولی اسامی ما رو وارد سایت نکردن و می گن دوباره باید گزینش بشین ...آخه ما دردمونو به کی بگیم ....
پاسخ:
مدیرسایت:یعنی چه وارد نکردن؟چرا قبول نمیکنن؟کدوم اداره این ؟
قبلا میگفتن شاید بعضی ادارات قبول نکنن دوباره میفرستن گزینش  ولی دیگه منتفی شد  احتمالا اداره شما قبول نکرده یا هم سهل انگاری کردن تو گرفتن سهمیه و میخوان اینجوری تاخیر ایجاد کنن تو شروع بکار.
سلام بچه های اداره ورزش, به نظرتون احکام شروع بکار صادر شده؟اگه صادر بشه یعنی کد استخدامی هم گرفتن,چون حکم کارپزیتی هم کد مستخدمی داره و هم کد پرسنلی, کسی خبری دارع و ایا احکام دستتون رسیده؟
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۳ سهمیه به نعمت

شما برا کدوم ارگان و چه استانی هستیئ؟

من 40 درصد سهمیه دارم.
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۳ علی به نعمت الهی
دوستم فرزند شهید هست

سلام بچه ها من از اداره ورزش هستیم ابلاغ ندادند ولی گفتن 5فروردین اداره باشیم به شماها هم گفتن یا نه؟

۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۱ نعمت نعمت اللهی
به سهمیه. شما سهمیه چند درصد هستین؟
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۸ نعمت نعمت اللهی
به علی. ممنون که جواب دادین. ببخشید دوستتون سهمیه چند درصد بود؟ میشه ازش بپرسین؟ زیر پنجاه درصد یا بالای پنجاه درصد؟ ممنون
سلام من سهمیه دار برای سازمان بهزیستی خوزستان هستم و 27 اسفند هم رفتم برا مصاحبه عقیدتی
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۳۶ علی به نعمت الهی
با سلام من یه دوستی دارم که بدون آزمون هست که روز جلسه اونم اومده بود وابلاغیه اونم دادن تا روز 5فروردین شروع به کار کنه
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۸ نعمت نعمت اللهی
بچه های اردبیل لطفا جواب بدین.. ازبچه هایی که 28 اسفند ابلاغ شروع بکارشون زده شده آیا بچه های سهمیه دار و بدون سهمیه باهم ابلاغ شروع بکارشون زده شده؟ اینجا کسی سهمیه دار بدون آزمون هست که 28 اسفند ابلاغ شروع بکارش زده بشه؟ لطفا جواب بدین.
سلام
بچه های عزیز عید همگی مبارک باد
دوستان اداره کار اردبیل انگار ۲۸ اسفند  شروع به کار کردن
محض اطلاع  گفتم بدونین
سلام دوستان عیدتون مبارک کجایید رفتید سفر دیگه کسی پیام نمی ده
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ ارشادی ها : نصر من الله و فتح قریب

 با سلام و تشکر از تاییدهای به موقع و زحمات مدیر محترم حتی دراین دقایق پایانی سال

"ان الله مع الصابرین"
"و ان مع العسر یسری"

سال٩١و٩٢ اومد ورفت ، اما ما توسال٩٣ تازه فهمیدیم چه خبر بوده اون وقتها:(
تقریبا همه ١٠٠٠استخدامیا اومدند و رفتند ... اما ما حداقل ٣٣نفر قبولشدگان اصلی ارشاد موندیم و نرفتیم:(
آدماهم میاند و میرند ، اما ما تازه همین یک ماهه فهمیدیم انسانیت و حق دوستی یعنی چی ، و اینکه هنوز بزرگمردانی هستند که شب و روزهایی که ما خواب بودیم و بی خبر، اونها در تلاش و چالش و حل قضیه احقاق حق  قبولشدگان ارشاد شب و روز نداشتند و به معنای تمام از خودشون دنده و مایه گذاشتند تو این راه، وچه سختی ها که متحمل نشدند و حتی صداشون هم درنیومد تا همین دیروز که ما پیله کردیم قضیه چی بوده،مجبور شدند بگند اصل ماجرا فقط به همت خودشون بند بوده و هست!
کسانی که بی اینکه ما بفهمیم در راه خیر و فیصله دادن این جریان تاخیر ارشاد، دارند صمیمانه تلاش میکنندهمچنان؛ بله خطابم به جناب نوبخت و جناب کمالی عزیز ساعی و همچنین جناب عباسی و شخص استاندار محبوب و البته یگانه یار دیرین-مدیرکل محترم و بسیار دلسوز ارشاد- دکتر اسحاقی عزیز هست، که نمونه خوبیاشون همین چندروز پیش تو نبود پرواز، تو سرما و یخبندون جاده های خطر ، اونم با اتوبوس راه افتادند بخاطر کار ما رفتند تهران، هرچند نتیجه ای نیاوردن، اما 
به قول نیچه اگه دو راه برای حل مسئله وجود داشته باشه ، ایشون و استانداری به راه حل سوم می اندیشند:)
مسولین محترم در پایان سال فقط خواستیم بگیم همچنان دعاگوی زحمات شما و مابقی کسانی هستیم که شاید خوبیاشونو نتونستیم کشف کنیم ،
 در آستانه سال٩٤هم باصبوری براشون آرزوی سلامتی و تندرستی و توفیق و تدبیر روزافزون داریم، امید این که گره از این مشکل بردارندو دیگه این بهار که میاد بلاخره زحمات و پیگیری دغدغه هاشون جواب بده ،
تا باشد که ما هم با شروع به کارمون جزو علی دوستان و خداداران واقعی در رکابشون باشیم برای خدمت باجون و دل برای این مملکت عزیز. 
 راستی با تشکر از قبولشدگانی که تو این دوسال تنهامون نذاشتن تو پیگیریا، و مخصوصا "کارشناس"نازنین،  دیروز آقای کمالی دم عیدی آخرین خبر خوب رو دادند که ماهم بریم و شاد و خوش باشیم و فقط یک ذره دیگه صبر کنیم.
اجرکم عنداالله و من الله توفیق.
دوستان بالاخره نتایج آزمایشات و سوء پیشینه رو تحویل اداره دادیم و مسئول کارگزینی گفتن که بعد اومدن کدتون یه دوره ۶۰ ساعته بایست بگذرونیین!!
در مورد صدور کد هم گفتن که احتمالا تا اردیبهشت طول بکشه!!
سلام کسی هست جواب سوال منو بدونه!چرا بعضی ادارات مثل راه و شهرسازی و ورزش وجوانان شروع بکار ابلاغیه دادن واسه ۵فروردین ولی واسه فرمانداری ها تازه ۱۶ دوره ۷ روزه هست بعدش شاید اردیبهشت ابلاغیه بدن؟حکم ما اردیبهشت یا فروردین؟اصلا چرا دوره واسه ما فرمانداری ها هس فقط؟؟
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۳ اداره ورزش
چهارشنبه پنجم فروردین شروع بکار
طی پیگیریهای صورت گرفته شروع بکار بچه های جهاد از ۱۵ فروردین می باشد. با آرزوی موفقیت برای همه
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۳ منتظر خسته
####  اختراع جدید معاونت منابع انسانی =  صدور  کد مستخدم به صورت کشوری و از طریق سامانه و پس از بررسی تک تک پرونده ها توسط مرکز تهران ############

در حالی که در سالهای قبل برای یک "" کارمند پیمانی "" بدون هیچ تشریفات اضافی ، خود آن اداره مربوطه  کد مستخدم صادر می کرد  و در دولت گذشته که انصافاً یکی از اقدامات مثبت و  حتی  تحولی عظیم در واگذاری امور به استانها بود حتی برای یک استخدام رسمی که از هر کانالی هم بیاید و مال هر دستگاه دولتی باشد بدون هیچ گونه مکاتبه و سوال و جواب از تهران ******( حتی مشورت و مکاتبه در این زمینه با تهران ممنوع بود) **** توسط استانداری همان استان کد مستخدم و مجوز صادر می شد .
از شانس نه چندان خوب و بی وفای ما ، الان برای اینکه به قبولی های آزمون استانداری حکم پیمانی بزنند پس از دوسال انتظار ، دوباره ادارات مربوطه بررسی و مدارک را اسکن و در سایت قرار داده اند و مدیر کل دستگاه مربوطه تایید و معاونت منابع انسانی استانداری تایید و بعد از گذشتن از مراحل پر پیچ و خم حالا منتظر بررسی تک تک پرونده ها در تهران و صدور کد مستخدم هستیم که خیلی زمان بر می باشد . و بهترین بهانه بود برای ادارت که شروع کار را عقب بیندازند
دولت محترم باید از آذرماه گذشته که  بوذجه استخدامی ما را در بودجه سالانه گنجاند بایستی استانها را موظف به انجام اقدامات و مراحل اداری می کرد و در اسفند فقط از طریق سامانه درخواست کد مستخدم می کردند که این طوری نشد و تازه بعد از بیستم اسفند ماه نامه به ادارات آمد که اقدام کنند و ما بیچاره ها افتادیم به ترافیک گیج کننده تعطیلات عید
این همه مسئولان دولتی و نمایندگان محترم در مصاحبه هایشان گفتند """ از اسفند ماه شروع به کار می کنید """" ولی کسی الان نمی پرسد که چرا  در عمل این طوری نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!! باز ما ماندیم و این انتظار و استرس لعنتی !!!!!!!!!!!!  که خوب یقه ما را چسبیده و از همه کس و از همه چیز به ما وفادار شده
خدایا خودت به داد ما برس
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
سال نو و عید نوروز بر تمام منتظران خسته مبارک باد
سلام دوستان من راجع به فیش ثبت نامی دو بار به اداره کل مربوطه و یک بار به استانداری مراجعه کردم سرانجام استانداری جوابی که به من دادند این بود که به ادارات اعلام کردنداونایی که فیش دارند ازشون بگیرند و برای اونایی که ندارند خودشون (استانداری) میدونن که همه فیش ها رو نگه نداشتند و تصمیم دارند نامه بزنند به وزارت کشور که ای مورد فیش ها رو از موارد لازم برای ارائه حذف کنند. ولی تا امروز خبری ندارم که همچین نامه ای نوشتن و درخواست کردن که ارائه فیش رو حذف کنند یا نه؟ ( من خودم سری اول که ثبت نام کردم سال 91 بعد از اینکه آزمون لغو شد فیش رو نگه نداشتم . سال دوم هم فیش 9000 تومانی را توسط صاحب کافی نت خریداری کردم که اون روز برای ده ها نفر ثبت نام کرده بود و بعد از دو سال تنها چیزی که پیدا کردم پرینت ثبت نام آزمون با کد رهگیری سازمان سنجش هست در حالی که در ثبت نام اینترنتی که کارت ثبت نام اول خریداری میشه برای ثبتنام بدون کارت خرید هزینه آزمون نمیشه ثبت نام کرد. و مسولین برگزاری آمون و تمام مسولین استانی و کشوری از این مطلب مطلع هستند و علی الاصول باید این موضوع از طریق دستگاه های مربوطه پیگیری بشه ) امیدوارم این قضیه فیش های بانکی برای هیچ کدوم از پذیرفته شدگان مشکل ساز نشه .
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ علی به همشهری
با سلام من از راه وشهرسازی هستم
سلام از اداره هواشناسی اگه کسی هست  خبر بده که بابا بعضی اداره ها سوگند یاد کرده اند بعضی ها هم شرروع بکار کرده اند ولی از هواشناسی خبری نیست؟ لطفا اگه خبر دارین در میان بگذارید
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۹ ثبت احوال اردبیل
با سلام به همه دوستان
 ما ثبت احوالیها از 5ام شروع بکارمون زده شده و ابلاغمون رو به ادرات فرستادن
روزی برسه که همه ی دوستان شروع بکار کنن انشالله
موفق باشید
اقای علی و شهرام عزیز و اونایی که شروع به کارشون مشخص شده لطفا نام اداره خودشونو هم بگن ممنون میشیم  یا علی

برای فیش اگر مشکلی بود استانداری یا نهادهای دیگه نامه با اسامی بفرسته سازمان سنجش و خرید  واریزی که موقع ثبت نام وارد کردیم را برایمان ارسال کند . این تنها راه چاره ای هست

اکثر دوستان فیش 5هزار تومان را دارند ولی 4تومن  انترنتی مابقی را ندارند- بعضی دوستان دوتا رو ندارند- بعضی هم که یکجا 9تومن واریز کردند اونو ندارند .


پیشاپیش نوروز یکهزاروسیصدونود و چهار را به همه ملت غیور ایران بویژه به شما جوانان برومند ایران اسلامی که همواره نشان دادید سختی ها هیچ سستی در اراده ی راستین و ولایی و مهدوی شما بوجودنیاورده و نخواهد آورد  تبریک می گویم زنده باشید ان شالله
در ضمن بچه های ارشاد می توانم در این پایان سال این خبر نه خوش و نه بدرو بدهم که قبولین ارشاداسلامی که مشکل چارت سازمانی داشتند نگران نباشند ان شالله که مشکل حل خواهد شد فقط دروغ تحویل ندهم منتظر جذب طی یکی دو ماه بعد نباشید 
ولی حل شدن موضوع تا حد بالایی انجام شده اما مستحضر باشید این کار کاره یکسال است که توسط اقای اسحاقی سعی شد سه ماهه بسته بشه که حجم بالای کارا توسط اقای اسحاقی و استاندار تا تایید دوستان تهرانی حل شده  که البته خدا وکیلی اقای اسحاقی و انصاری و کمالی بی تقصیر هستند این کار کم لطفی از سوی دوستان قبلی بوده
مطمئن باشید یک حکمتی تو این اتفاق هست که هر بچه مسلمونی بهتر از بنده می دونه که
آنچه دلم خواست نه آن می شود
آنچه خدا خواست همان می شود
بنده توسط دوستان مسئول حتی ایام تعطیلات نیز پیگیر کارها و چند و چون حل مشکل مثل سابق بوده و هستم ان شالله به حق ارباب سربریده ی کربلا مشکل حل خواهد شد و با خبرهای مسرت بخش در خدمت دوستان و همکاران آتی خودم خواهم بود.
یاعلی
با سلام امروز اداره جلسه داشتیم اول مدیر کل سخنرانی کرد بعد سوگند نامه خوانده شد و در آخر هم گفتند که ابلاغ زدیم به  ادارتون 5فروردین برید سر کار اگه نرید غیبت میخورید 
آقا یا خانم لطفا مشکل فیش که فعلا مسکوت مونده من فقط همون گردش حساب اردیبهشت رو از بانک گرفتم و تحویل دادم راستش امروز یادم رفت تو اداره بپرسم ولی اگه مشکل خاصی بود حتما بهمون میگفتن. ما شروع بکارمون انشاله از 5 فروردینه نگران نباشین این قضیه مربوط به بیش از نود درصد بچه هاست اگه لازم باشه یراهی نشون میدن. موفق باشین
خیلی خوشحالم آقا شهرام خداروشکر که کارا به لطف خدا خوب پیش رفت امیدوارم همکارای خوبی برای هم و خدمتگزاران صادقی برای مردم باشیم. از همه دوستان و خصوصا مدیر محترم که با حوصله تمام این مدت همراهمون بودن و باعث دلگریمیمون شدن تشکر میکنم امیدوارم خدا همیشه همراهتون باشه. پیشاپیش سال نو همتون مبارک
مرگ بر هر چی فیشه
خانم سحر منم امروز رفتم برای انگشت نگاری جهت ورود و خروج و به صورت رسمی گفتند که 5ام باید اداره باشیم وگرنه غیبت مبخوریم
ممنون
سلام دوستان راجع به اینکه بعضی از دوستان محترم اظهار عقیده کردن که فقط خودشون برای استخدامی پیگیر هستند و دیگر دوستان فقط منتظر ردیف شدن کارها هستند باید عرض کنم خدمت شما که ما هم از دورترین نقاط با  چندین بار مراجعه حضوری  و تماس های تلفنی مکرر با ادارات مربوطه و استانداری پیگیر قضیه هستیم . ولی تمام چیز هاییکه دستگیر ما شده متاسفانه وعده های بی سر انجم مسولین و بلا تکلیفی هست که فعلا گریبان گیر همه دوستان و پذیرفته شدگان استخدامی هست. ضمنا بسیاری از دپذیرفته شدگان در جاهی دیگر مشغول کار های غیر مرتبط هستند و حتی بیشترشون از ارتباطی که دوستان در این وبلاگ با هم دارند بی خبرند با این وضع چطور میشه جهت پیگیری موثر اقدام کرد؟ اگه کسی از دوستان پیشنهادی داره که بتونیم هماهنگ وضعیت استخدامی ها رو پیگیری کنیم مطمئنا همه استقبال میکنند.
اخرین اخبار از قبولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
امروز چندتن از بچه ها که حدود7 نفر بودند بعد از سماجت و پافشاری با اقای اسحاقی جلسه ودیدار کوتاه مدتی داشتند که بنده از چند و چون ان اطلاعی ندارم
بنده نیز با مسئولین استانداری گفتگویی داشتم ماه عسل آن همین بس که بچه های ارشاد اردبیل  فعلا باید چند ماهی انتظار انتظار انتظار
دل آدم برای این می سوزه که ما 42 نفر (مشکل 6 نفر بخش خدماتی حل شده قبلا)باید چوب کم لطفی مدیر کل منابع نیروی انسانی سابق رو که کم کاری انجام غلط روند اداری رو به آقایان اصغری و چشمه نور (معاون امور مالی موقت ارشاد اردبیل که به عنوان سرپرست امور را اینگونه اداره میکردند)گوش زد نکردند بخوریم
من الله التوفیق



"""******* هفت خوان رستم را رد کردیم اما ...... خوان هشتمی هم وجود داشته ما نمی دانستیم !!!!!!!  ********
________________________________________
_______________________________________
 از کانالها و مسیرها و مراحل بسیار سختی مانند آزمون استخدامی، اعلام نتایج ، قبولاندن اصل موضوع به دولت ، آوردن در بودجه رسمی، گذر از کمیسیون تلفیق، تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان و باز شدن سایت کارمند ایران و ابلاغ رسمی از استاداری به ادارات و .... گذشتیم ولی چه فایده الان در خوان سختی به نام  """""" اقدامات لاک پشتی امور اداری دستتگاههای ذیربط """"""  گیر کردیم و سال بی نتیجه داره تمام می شود  تا حرف  دکتر نوبخت درست از آب درنیاید که چندین بار تاکید کرد که """" از اسفند شروع به کار خواهند کرد "

سلام تو اردبیل کد مستخدمی کسی صادرشده؟دو روز کاری مونده ولی بازم کد صادر نشده
یک نکته فراموشم شد بگم 
خدای من شاهده تا به امروز تو یک و نیم سال پیگیریم 10% تو پیگیری هام مصلحت خودم رو تنها نخواستم و همیشه برای کل قبولین ارشاد با کانالهای ارتباطی که داشتم پیگیری کردم چون بچه کارگر و مسلمونم و به فرموده مولا علی و خانم زهرا اقتدا کردم که فرمودند
برای دیگران دعا و سعی کنید تا خدا خواسته هاتون رو اجابت کنه پس از دوستان گلم به عنوان یه کوچیک متمنا هستم تو پیگیری هاشون مصلحت جمع رو بخواهند نه پیگیر کارها و منفعت فردی رو 
مشکل اداره مام برای 48 نفر میباشد نه دو سه نفر 
یا علی  
با سلام به کارشناس از اداره ارشاد اردبیل
کارشناس عزیز منظور بنده این بود که بچه ها به شکله دسته جمعی خواهان تسریع کارها و رفع مشکل نیستند محض اطلاع دیروز که چندتا از بچه ها تو سالن با اقای اصغری گفت و گو میکردند اقای اسحاقی جویای ماجرا شدند در حالی که اقای -------گفته بودند ردشون کنید برند امروز اقای اسحاقی با استاندار جهت رفع مشکل رفتند تهران وزارت خانه ارشاد و دفتر برنامه ریزی
در ضمن اگه زحمتی نیست هرچندتا از بچه ها هستند اینجا اعلام حضور کنند و فردا و پنجشنبه از اداره به جد پیگیری کنند 
محض اطلاع دوستان از دیگر ادارات فکر نمیکنم بلکه مطمئن ام اگر اداره ای گفته شروع کار تو بعضی از ادارات اردبیل از 5فروردین هست یک خیال مسخره است وقتی برای اردبیل هنوز کدی صادر نشده و چند مورد دیگر بهتره یه کم منطقی فکر کنید 
بچه های ارشاد هم همین قدر بگم که مشکل پست های سازمانی می تونست تا 10ام اسفند کامل حل بشه که به لطف دوستان تا به امروز هنوز رو هواست 
اخرین پیگیری هارو فردا اطلاع رسانی میکنم ان شاالله
من الله التوفیق

بچه ها سلام قضیه فیش به کجا کشید واقعا دیگه آخرشه ؟؟؟


چرا استانداری فقط واسه فرمانداری دوره گذاشته؟بقیه ادارات دوره ندارن از ۵ میرن سرکار،ولی اقای دشتی میگه از ۱۵به بعد دوباره دوره دارید بعد اون کد زده میشه میرید سرکار!
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۵ علی به لطفا
شما هم از راه وشهرسازی هستین
سلام سحر خانم
ببخشین جریان فیش چی شد..پیدا کزدین یا..
سلام علی اقا فردا میبنموتون تو اداره پرسیدم گفتن یه کلاس توجیهی ایناس چیزی خاصی فک نکنم باشه..به هر حال مدارکت باشه کارت ملی شناسنامه..
سلام دوستان لطفا جواب بدید به نظر شما فردا برای چی ما رو برای جلسه در اداره کل خواستن 
آقا شهرام شرمنده دیروز سایت سر نزدم امروز کامنت شمارو دیدم، امروز صبح که مدارک بردم اداره آقای حاتمی فرمودن از 5فروردین شروع به کارتونه انشاله. نمیدونم شما امروز خبر گرفتین یانه،قرار شده فردا یا پس فردا برای انگشت نگاری و احراز هویت بریم اداره
خیلی ممنون از دوستان که اداره ارشاد امروز نیومدن بعدا لطفا بدهکار نشید 
با تشکر از دوتن از دوستان که هنگام خروج از اداره دیدمشون حداقل مردانه پیگیر مشکلشون تو اداره کل ارشاد هستند 
در ضمن اقای اسحاقی با استاندار تهران امروز با معاون وزیر جلسه داشتند که ان شا الله نتیجه ی نهاییش فردا مشخصه میشه پیگیری میکنم و اطلاع رسانی میکنم 
طبق مشورتهایی که داشتم قبولین ارشاد یا جذب خود ادارات ارشاد می شوند 
یا حالت دوم را ان شا الله که رخ نمیده بعد قطعی شدن اطلاع رسانی میکنم 
ولی این قول رو به دوستان می دم که نگران جذب و کار اداری به عنوان کارمند نباشند 
در ضمن یک معذرت خواهی به استاندار محترم اردبیل بدهکارم از این بابت که در دلم فکر میکردم ایشون نسبت به کار ما قبولین استانداری کم لطفی میکنند که با این همراهی ایشان با اقای اسحاقی به قضاوت نادرست خودم پی برده و اعتراف میکنم .
منتظر خبرهای بعدی باشید؟
من الله التوفیق
دوستان من الان دارم از اداره میام. حدود یک ساعت تو سرما منتظر موندم متاسفانه کسی نیومد و تنهایی رفتم پیش آقای اصغری . ایشون گفتند که مدیر کل امروز برای جلسه با وزیر تهران رفتند. یکی دیگه از کارکنان اداره کل گفت اختمال حل شدن مشکلتون 50 درصده.
با سلام دوستان خبر خوش امروز از اداره کل زنگ زدن و گفتن فردا ساعت11صبح جلسه دارید
نه من منکر اذیت شدن شما و بلاتکلیفی موجود نیستم. فقط نظرم این بود که شاید بهتر باشه قسم نخوریم. خیلی وقتها قسم خوردن عادت شده. طبیعتا ممکنه تا اردیبهشت هم خبری نشه و شما واقعا ناراحت بشید ولی طبیعی هست که نمی مونید خونه پس بهتره قسم نخوریم. میشد.
خیلی مته به خشخاش نمیخوام بذارم فقط خواستم کلی گفته باشم که بهتره قسم نخوریم حتی تو ناراحتی و عصبانیت. شاید به جای قسم خوردن جمله  خود شما بهتر بود: "اگه فروردین هم بشه اردیبهشت با چه رویی بیام از خونه بیرون"
خوب من پای حرفم هستم هنوز اردیبهشت نشده که تو خودت قضاوت کن ما بنا بع گفته ای آقای نیکزاد استاندار سابق قرار بود دی92میرفتیم سرکار بعد هر کس میپرسید میگفتیم حالا نیکزاد یه چیزی گفته حالا هم آقای نوبخت گفته بود اسفند حالا اسفند هم گذشت شد فروردین حالا اگه فروردین هم بشه اردیبهشت به نظر شما من با چه رویی بیام از خونه بیرون
به علی "به خدا اگه تا اردیبهشت نریم سرکار من که از خونه نمیام بیرون"
قسم خوردن خوب نیست. اگر اعتقاد و احترام و ارزشی واسه قسم قائل نیستید بهتره قسم نخورید. اگر قسم میخورید پس انجامش بدید چون به احتمال زیاد تا اردیبهشت هم خبری نخواهد شد!
موفق باشید
با سلام دوستان اردبیلی نکنه شما رفتید سر کار دیگه هیچ کس خبر نداره
سلام دوستان یعنی میشه این انتظار پایان داشته باشه به خدا هر کی از استخدامی میپرسه خجالت میکشم جواب بدم اونا هم ریش خند میکنن میگن بابا برو شغل آزاد استخدام لغو شد به خدا اگه تا اردیبهشت نریم سرکار من که از خونه نمیام بیرون
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۲ از طرف یک همکار
سلام دوستان اداره ورزش وجوانان دوباره عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد می خواد من امروز رفتم برای عدم سوء پیشینه اینهارو  تا پایان امسال باید تحویل بدیم از5 فروردین هم شروع به کاره برا همتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۲ قبول شده ارشاد اردبیل
بچه های قبول شده ارشاد توجه داشته باشند ما همه طی فرایند و فراخوان قانونی شرکت کردیم و طرف حساب ما استانداری اردبیل هست که پست هارو تایید کرده و تو آگهی اعلام نیاز کرده حالا تقصیر من و شما چیه که یک نفر غیر کارشناس تو اعلام پست سازمانی کم کاری کرده 
در ضمن محض اطلاع دوستان طبق قانون استخدامی جمهوری اسلامی ایران چون فرآیند استخدامی همه طبق روال مرسوم بوده استانداری همانگونه که آقای کمالی بارها به بنده گفته خودرو ملزم به جذب همه ارشادی ها می داند حالا ببینید آقای....و آقای.....تو ارشاد چیکار کردند تو اعلام نیاز و تعریف پست سازمانی خود استانداری هم خودش مونده و حالا آقای ..... هنگام مراجعه با قیافه حق به جانب جواب درست و منطقی نمی ده 
محض اطلاع عزیزان اگر فردا جواب منطقی نگیریم از ارشاد مطمئن باشید بعد عید نه تنها سرکار نیستیم باید درگیر دیوان عدالت اداری بشیم که آخرش از حالا معلومه
اطلاع رسانی کنید همه ارشادی ها فردا ساعت 10 اداره کل باشند
...............
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۲ فرهنگ و ارشاد
دوستان قضیه جدیه.من الان با دفتر منابع انسانی وزارت ارشاد صحبت کردم. یه خانمی پشت تلفن خیلی مودبانه گفتن این فرآیند از اول غیر قانونی بوده و  الانم بعید میدونم درست بشه. گفت چون اولین شرط جذب نیرو برای یک سازمان وجود پست بلاتصدیه که اونم تو استان اردبیل وجود نداره. آقای چشمه نور هم اونجا بودن و داشتن کارها را دنبال میکردند. پرسیدم تکلیف ما که سه ساله بلاتکلیفیم چی میشه؟ با کمال خونسردی گفت مشکل اداره کل و استانداریه. برید از اونا بپرسید. اینم گفت که حتی اگه از دیوان عدالت اداری هم حکم بیارید باز هم نمیشه کاری کرد. دوستان عزیز و مدیر محترم  تورو خدا راهنمایی کنید بگید که چیکار کنیم؟
ساعت 10 همه جلوی کتابخانه. دوستان هر چی مستندات از آزمون دارید همراتون باشه. اگه تونستید با دفتر آقای اسحاقی هم یه هماهنگی بکنید. من هستم.
به اطلاع کلیه قبولین ارشاد اسلامی اردبیل بویژه دوستان شهرستانی فردا ساعت 10 صبح اداره کل ارشاد اردبیل تشریف بیارید و تا اقای انصاری رو ندید و جواب درست درمونی نگرفتید به استانداری بریم از اقای کمالی کسب تکلیف کنیم 
یا علی
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۲ اردبیلی @خبر فوری برای قبولین ارشاد اسلامی اردبیل
با سلام 
امروز چندتن از قبولین ارشاد اسلامی اردبیل به اداره کل رفتند اما جای تاسف داره اقای انصاری که در اداره تشریف داشتند پاسخگوی دوستان نشدند گفتند بگید اداره نیست در ضمن بعدا نگید نگفتم عزیزان ارشادی بنده که دقیقا یکسال بدو بدو میکنم امروز به این نتیجه رسیدم چون اقای انصاری قراره بعد مدتی از اداره ارشاد تشریف ببرند پیگیر کارهای ما به شکل مطلوب نبودند اقای اصغری هم که در کل کاره ای نیست پاسخگویی و اطلاعات موصق دست اقای انصاری هست 
بچه های شهرستانی هم لطف کنند روز سه شنبه ساعت 10 اداره کل تشریف بیارند تا تکلیف نهایی مشخص بشود 
بنده از کانال موصق استانداری کسب تکلیف کردم اگر مشکل چارت سازمانی هست بایستی طی سه ماه اخیر حل میشد 
در ضمن مشکل اداری هست ما چرا باید چوب کم کاری اقای اصغری و چشمه نور(مدیر مالی موقت قبلی) رو بخوریم
فردا ساعت 10 اداره ارشاد منتظریم نیایید بعدا یک عمر پشیمانی را خواهید خورد
من الله التوفیق 

سلام خانم سحر
شما از زمان دقیق شروع بکارمون خبر دارید؟
آقای حاتمی که همش از احتمالات میگه
ما ازیر مجموعه استانداری هستیم دو روزه میریم دوره اموزشی انشااله کار همه درست بشه
دوستانی تا حالا جهت ادامه روند استخدامی بهشون زنگ نزدند حتمن به ادرشون یه سری بزنند
چون اکثرا همه ادارات دیگه استارت کار و زدند
دوستان کسی از زمان شروع به کار اداره جهاد خبر دارد یانه

دوستان عزیز اردبیلی - کارشناس و سایر دوستان پذیرفته شده ببنید اگه لازمه یک روز رو مشخص کنیم همه حضوری بریم اداره و موضوع رو از آقای اسحاقی و همینطور استانداری  پیگیری کنیم. هر روزی بگید من هستم. فقط چون اردبیل نیستم زمانشو زودتر اعلام کنید. ممنون
سلام بچه های اردبیل، دیگه کسی از پیشرفت و ادمه مراحل حرفی نمیزنه. کدوم ادارات کاراشون تموم شده و شروع بکار کردن؟مارو بیخبر نذارین ما که فعلا تو مرحله معاینات و سوء پیشینه ایم.
کارشناس عزیز حتما اطلاع دارید که اداره ارشاد مدتی دست سرپرست بود و افرادی که در پست های مربوطه بودند بعداز انتصاب آقای اسحاقی تا پست امور مالی عوض شدند در ضمن نبود یا تعریف نشدن پست سازمانی مشکل اکثر ادارات استانی بوده که الحمدالله اداره ارشاد با 48 نفر در راس قرار دارد البته مشکل سازمانی بعد از اقای انصاری مشخص شد که برمیگرده به دو نیم ماه قبل که به گفته هم اقای کمالی و هم اقای انصاری مشکل اداری میباشد و اقای انصاری روز سه شنبه هفته قبل در رابطه با حل این مشکل ظهر رفتند تهران که تا حالا هنوز برنگشتند احتمالا روز دوشنبه تشریف بیارند من پیگیری میکنم و اخرین اخبار رو اطلاع میدم در ضمن خود اقای اصغری هم زیاد در جریان و روال حل مشکل نیست تا جواب درست درمونی بده ختم کلام بعداز امدن اقای انصاری مشخص میشه البته مراجعه مرتب عزیزان ارشادی مسئولین را به حل مشکل ما ارشادی ها راغب تر خواهد کرد 
یاعلی

 
با سلام به اردبیلی محترم
ممنون از اینکه تو این مدت پیگیر قضیه بودید ولی ای کاش همون ده ماه قبل اطلاع رسانی می کردید تا ما جمع می شدیم همه با هم پیگیری می کردیم چون جمع شدن ما تو این سایت به خاطر اطلاع رسانی از اخرین اخبار استخدامی به همدیگه می باشد به احتمال قوی تا حالا مشکلمون حل شده بود و الان دم عیدی کاسه چه کنم دست نمی گرفتیم چون ما تازه فهمیدیم والان پیگیری می کنیم و داریم تاوان کم کاری دیگرانو پس می دیم. الان که مشکل بودجه حل شده و تازه مشکلات جدی تری رو شده .

سلام دوستان من هر چقدر فکر میکنم میبینم ما چقدر بدبخت هستیم حالا با این همه انتظار میشیم کارمند ماهانه هشصد هزار تومان پول میگیریم به نظر شما ما با این درآمد میتونیم ازدواج کنیم به خدا اگه ماهانه کمتر از3میلیون نمیشه زندگی کرد دوستان نمی خوام ناشکری بکنم چاره چیست باید بسازیم فوقش ازدواج نمی کنیم کارمندی برای زندگی مجردی خوبه
با سلام به کارشناس از اداره ارشاد
برادر یا خواهر گلم نگران نباشید من با آقای انصاری مدیر امور مالی ارشاد در ارتباط هستم والا مشکلی که گفتید درست هست دست گلی هست که برخی دوستان که قبلا در پست های موقت ارشاد بودند به آب دادند اما نگران نباشید زیرا با تماسهایی که با استانداری و ارشاد داشتم البته از 10 ماه قبل نه امروز ،استانداری همه 48 نفر را ملزم به جذب می دادند اجازه بدید بیشتر از این توضیح ندم فقط میگم اصلا نگران نباشید اگر خبر خاصی بود حتما اطلاع میدم 
در ضمن به برخی دوستان میگم محض اطلاع قرار نیست کسی پیگیر مشکلات استخدامی باشه تو بوق و کرنا بکنه تا ازطرف برخی عزیزان متهم به عدم پیگیری بشه بنده فقط اخبار صد درصد موثق را اطلاع رسانی میکنم ؟؟؟؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بچه های اداره فرهنگ و ارشاد  اردبیل این شماره ی منه *********** لطفا هماهنگ شیم و با هم پیگیری کنیم .من شهرستانم
پاسخ:
مدیرسایت :با ایمیل لطفا
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۲ نو - اردبیل
از اون همه اداره فقط جهاد و انتقال خون و ثبت احوال و خود استانداری مراحل صدور شماره مستخدمی رو شروع کردن پس چرا از بقیه ادارات خبری نیست
 مسول کارگزینی اداره ما تازه  پسورد و از استانداری گرفته که وارد سایت بشه و اطلاعاتو وارد کنه منتها چیزی در مورد ازمایشات پزشکی و عدم سو پیشینه چیزی بهم نگفت و گفتم یواش یواش دارم کاراتونو انجام میدم .
مدیر تورو خدا تاییدکن مهمه :
خبر مهم وفوری برای قبول شدگان فرهنگ وارشاد استان اردبیل
اداره فرهنگ وارشادبا مشکل جدی روبرو شده. پست سازمانی برای چهل وهشت قبولی فرهنگ وارشاد وجود خارجی ندارددرنتیجه کد مستخدمی درسامانه کارمند ایران ثبت نشده استانداری فرهنگ رو مقصر میدونه فرهنگ هم میگه مشکل اونا هم هست پای استانداری هم گیره پس بنابراین همگی پیگیر باشید تورو خدا از امام جمعه، نماینده ها بخصوص افضلی فرد(۰۹۱۴۳۵۱۲۶۱۲) پیگیر باشید سال تموم شد و ما موندیم
طبق پیگیری هایی که من به همراه دوستام انجام دادم معلوم شده همه ی ادارات کاراشون انجام شده و تنها اداره ای که پا در هوا مونده ارشاد اردبیله آقای اسحاقی و اضغری هم ما رو بازی می دادن تو این دو سال این هم از عاقبت بی خیال بودن بچه های ارشاد خسته نباشید.
یک سوال اگر کسی تعهد بده آیا قبل از شروع به کار می تواند انصراف بده ؟ مشکلی بعد از دادن این تعهد پیش نمیاد؟
ممنون از دوستانی که کامنت می گذارند باتشکر فراوان
سلام بچه ها ما چیزی به نام اعتبار گزینش نداریم شاید منظور شان آزمایش پزشکی و عدم سوء پیشینه باشد که به امید خدا آن هم حل خواهد شد شروع کار هم اگر خدا بخواهد بعد تعطیلات نوروز
سلام دوستان
خدا را شکر امروز از جهاد به ما زنگ زدن بعد پر کردن فرم ما را به امور مالی معرفی کردن ،
هم بچه های استانداری بودن هم معرفی شدگان بنیاد بچه های را که کار عدم سوءپیشینه و آزمایشات باقی مانده بود به واحد مربوطه معرفی کردند امیدوارم بچه های دیگه هم مثل ما باشند با تشکر
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۳ پذیرفته شده- منبع سایت استانداری اردبیل
مدیرکل دفترمنابع انسانی و تحول اداری :

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی خرداد 92 دستگاه های اجرایی استان ، سال آینده دعوت به کار می شوند

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گفت : پذیرفته شدگان آزمون استخدامی خرداد 92 چندین دستگاه اجرایی استان که به شکل متمرکز و از طریق استانداری انجام شد ، سال آینده دعوت به کار می شوند. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل، کیومرث کمالی با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز و حل شدن موضوع شماره مستخدم برای این پذیرفته شدگان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد : در نامه ای به مدیران دستگاه های اجرایی مربوط از آنان خواسته ایم نسبت به انجام مراحل اداری جذب این افراد اقدام شود.

کمالی ادامه داد : بعد از اخذ شماره مستخدم برای این افراد دستگا ه ها باید نسبت به صدور حکم کارگزینی آنان از اول فروردین سال 1394 اقدام نمایند.

به نظر من اونایی که مشکل فیش دارن مث من از طریق سازمان سنجش براشون ایمیل بزنین..توقسمت سیستم پاسخگویی سمت چپ گذاشتن وارد بشید وعضو سایت بشید بعد از قسمت  نوع ازمون سایر انتخاب کنید از موضوع هم عمومی رو انتخاب کنید بعد مشکلتونی بنویسید اگه سوال زیاد باشه مطمنا جواب میدن لطفا همکاری کنید
سلام
من که هرچی دستم بود فرستادم رفت..نمیدونم اونموقع خودم ثبتنام کرده بودم یا کافی نت فقط فرم ثبت نام دستم بود یه گردش حسابم در اوردم که ثابت میکرد که 4تومن ریختم  همشو فکس کردم اداره ..از طریق ایمیل به سازمان سنجش در مورد فیش یه چیزایی نوشتیم ببنیم فردا جواب میدن
با سلام من چهارشنبه رفته بودم اداره کل پرسیدم شروع به کار کی هست گفتن اگه کارها خوب پیش بره اول فروردین ولی با این وضع من چشم آب نمی خوره

سلام دوستان . این فیش های ثبت نام  رو که از ما خواستن خیلی از بچه های دیگه هم یا گم کردن یا فقط فیش اولیه 5000 تومانی رودارند . برنامه فیش هم معلوم نیست استخدام ما رو به چه وضعی برسونه.
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۶ پذیرفته شده اداره ورزش
هر اداره ای سیاست های خاص خودشو داره، اداره ورزش از اول سال شروع بکار میکنه احتمال داره فقط  گواهی سوء پیشینه رو تجدید کنن اونم بعد از شروع بکار چون برگه ی سوء پیشینه دارای تاریخ یک ماهس
یعنی به نظر شما ما هم 10دی 93 گزینش شدیم باید دوباره گزینش بشیم آخه دوماه گذشته
سلام
از دوستان عزیز کسی میدونه آموزش و پژوهش کجای کارشناسانه؟!
به داود اردبیلی
سلام شما از کدوم اداره هستین ؟؟؟؟
ما هم 92 گزینش شدیم یعنی ادراه ما هم این حرفو میزنه ؟
اگه اینجور باشه بدبخت شدیم رفت
یعنی این اردبیل مسولاش شورشو در اوردن اون از فیش کارت اعتباری ازمون اینم از اعتبار گزینش،والا اینا مریضن
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۱ داود اردبیلی
سلام خدمت مدیریت سایت 
می خواستم بپرسم که اداره ما سال 92کارهای گزینشو  انجام داده ،الان می گن نمی تونیم اسمتونو تو سایت وارد کنیم چون تاریخ گزینشتون تموم شده و باید دوباره گزینش بشین بعد اسامیتون تو سایت وارد می شه....مگه گزینش هم تاریخ داره

پاسخ:
مدیرسایت : والا چی بگم اولین باره همچین چیزی میشنویم درسته گزینش تاریخش بعد یه مدت منقضی میشه ولی واسه کسایی که تو آزمون استانداری قبول شدن همچین چیزی نگفتن یعنی لازم نیس حالا نمیدونم اداره شما چرا همچین گفته .
پذیرفته شده اداره ورزش،ما همون موقع فیش ۵هزار تومن دادیم،اینا کارت اعتباری ازمون که با ۴تومان از سنجش خریدم رسیدشو میخوان،در ضمن مدیر عزیز من گفتم میشه دوباره واریز کنیم بیاریم با حالت تمسخر گفتن اونموقع ثبت نام کردین الان میخواین واریز کنید!خودش گفت گرفتن اون کارت احتیاجی نیس ولی خود معاونت میخواد باید به اونا حالی کنید واسه چه میخواید اینو
پاسخ:
مدیرسایت : خب منظور ما هم همین بود که تا اینا دوباره از تهران رفع تکلیف کنن نظر خودشونو اعمال میکنن واقعا مسخره است سر یک فیش آدمو انقد اذیت کنن اصلا اگه اون فیشی که ددوباهر واریز میشه نه تنها غیر قانونیه بلکه حرامه که از مردم دوباره پول میگرن واقعا ادم میمونه اینا سه سال نششتن اینجوری ما رو تعیین تکلیف کنن ؟؟!!
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۷ در انتظار استخدام
بابا به خدا اگه جاهای دیگه اینو بفهمن که به فیش ثبت نام آزمون گیر دادن به ما می خندن.
اولا این فیش اصلا مربوط به سازمان سنجش هستش به استانداری یا دیگر دستگاه های دیگه چه ربطی داره که استخدام رو منوط به داشتن این فیش میکنن.
ثانیا اگه کسی کارت ثبت نام رو دریافت نمیکرد سایت اجازه ثبت نام بهش نمی داد.
کاسه داغتر از آش شدنا
واقعا یه بهانه بنی اسراییلیه
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۴ پذیرفته شده اداره ورزش
مدارک مورد نیاز پس از قبولی در مرحله اول امتحان استخدامی:
داوطلبان قبول شده در مرحله اول آزمون استخدامی موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی استانداری به کارگزینی دستگاه
مورد تقاضا(حسب مورد) حضورا" ارائه و رسید دریافت نمایند. دستگاه موظف است تصاویر کلیه مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نماید.
تبصره: قبل از صدور حکم استخدامی ، اصالت مدرک تحصیلی و یا سایر مدارک مربوطه از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک
قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
-اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی
- اصل به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر)
- اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان ) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از آخرین مهلت ثبت نام در آزمون
باشد.
- اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 50000 ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی
ایران بعنوان حق شرکت در آزمونهای تخصصی و عمومی داوطلبان استخدام
3 جدید ، تمام رخ ، پشت نویسی شده * - دو قطعه عکس 4
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری ، معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط.
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن
- اصل به همراه تصویر مدارک مربوط به سنوات خدمت در همان دستگاه اجرایی
- اصل به همراه تصویر مدارک مربوط به سوابق خدمت برای شاغلین قراردادی وشرکتی بومی
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ پذیرفته شده اداره ورزش
بچه های اردبیل، اگه اگهی استخدام استانداری اردبیل رو دارید مطالعه بفرمایید، اونوقت متوجه خواهید شد که فیش مبلغ واریزی به عنوان یکی از مدارک اولیه پس از قبولی توسط کارگزینی اداره مربوطه دریافت شده.یعنی جز مدارک پس از قبولی و تطبیق مدارک بوده، احتمالا کسانی که باهاشون تماس گرفتن و فیش خواستن، اون موقع فیش رو تحویل نداده بودن به کارگزینی، دوستان ایا حرف منو تایید میکنید؟
سلام،سوال کردید من کلیه مراحل گذروندم به غیر معاینه پزشکی،گفتن موقع تموم شدن دوره روز شنبه بیا استانداری نامه معاینه پزشکی بدم ببر انجام بده،این فیشم مصبتی واسه ما گرفتار شدیم هیچ راهی نیس اخه فیش نمیخوان اون کارت اعتباری ثبت نام میخوان که زیرش نوشته بود عملیات تراکنش موفقیت امیز بود
سلام به همه مخصوصا مدیر محترم سایت بابت زحماتشون وهمینطور نمایندگان که این مدت کلی زحمت کشیدن،یه سوال آقای مدیر این مسئله فیش چیکار میشه کرد منم فقط یادداشت کردم مشخصات وشماره سریال رو ولی پرینتشو ندارم میترسم مشکل شه برامون؟ بچه های یقیه استانها چیکار کردن ؟جواب لطفا
پاسخ:
مدیرسایت : اطلاعات وراهنمایی های که میدونستیم رو در کامنتهای قبلی گفتییم اگه مشکل هم هباشه حتما یه راه حلی خواهند گذاشت در پیگیری قبلی ننمایدگان از معاونت برنامه ریزی گفته بودن که اگه فیش جدید هم واریز کنن قابل قبول منتها اینو باید خود مسئولان استانداری هم قبول کنن 
خدمت آقا یا خانم اصلی

***  دوست عزیز شما از کدام اداره هستید که برای دوره دعوت کرده اند شما را ؟؟؟  تمام مراحل قبلی را طی کرده اید ؟؟؟ ابلاغیه شروع بکار تان صادر شده ؟؟؟

علی اقا اگه اونطوری که شما میفرمایین باشه و فقط شماره و رمز مهم باشه من شماره سریالو رمز ورودیمو یادداشت کردم و دارم ولی اقای حاتمی از من نگرفتن فرمودن فیش رو میخوان. البته به نظر بنده هم مهم همون شماره هاس خود اون برگه پرینت که ارزشی نداره. صبحم از بانک گردش حساب گرفتم شماره خاصی مبنی بر پیگیری توش نداشت.امیدوارم مشکل همه بچه ها حل شه چون بعضیا واقعا به صرف قبول شدن و طی مراحل اصلی اون برگه هارو نگه نداشتن.
ببینید دوست عزیز برادرم سال 91ثبت نام کرده بود و5هزار تومان پول به بانک واریز کرده بود و فیش داشت و من در ثبت نام 92/2/19شرکت کردم من که تازه شرکت میکردم 9هزار تومان از طریق شبکه شتاب واریز کردم ولی برادرم 4هزار تومان که مابه التفاوت اون9هزار تومان را ریخت که قبلا 5هزار ریخته بود
سلام مجدد.الان بهم زنگ زدن از استانداری واسه دوره بدو خدمت گفتن شنبه ساعت 8 صبح شهرک کارشناسان مرکز اموزش و پژوهش باشم.بازم درباره کارت اعتباری آزمون پرسیدم گفتن نباشه کد استخدامی با مشکل مواجه میشه صادر نمیشه گفتن یه تعداد اوردن دادن!!!عجب گیر افتادیمااااا
مبلغی که پرداخت کردیم بار دوم چقدر بود؟۴هزار تومان یا۹هزار تومان؟راستی تاریخش کی بود مال کدوم بانک بود؟ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
راستی بچه ها ما برگه های مربوط به معاینات و سوء پیشینه رو گرفتیم که بریم برا انجامشون. شما هم نگران فیش نباشین چون آقای حاتمی فرمودن حلش میکنیم. با تشکر از مدیر سایت و بچه های پیگیر برای همتون ارزوی موفقیت دارم.
با سلام منظورشون اون جدول هست که شماره پرداخت و رمز ورود داره بالای جدول هم نوشته تراکنش موفق به زبان ساده کارت اعتباری که توسط اینترنت خریده میشه من اون رو بردم و تحویل دادم
سلام بچه ها،من امروز صبح از بانک گردش حساب آزمون رو گرفتمو پرینتشو بردم اداره ولی آقای حاتمی فرمودن بعید میدونم استانداری اینو قبول کنه استانداری اصل اون فیش رو که همون تاریخ تایید شده میخواد. ولی خب با استانداری تماس گرفتن و خواستن با معاونت توسعه صحبت کنن که این گزینه فیش حذف شه چون اکثر بچه ها فیش و تاییدیه ای از اون موقع ندارن. امیدوارم که حل شه . دوستان شما هم نگران نباشین مشکل یکی دو نفر که نیست حتما 1 راهی داره.
سلام،همین الان خونه رسیدم،استانداری بودم،اصلا فیش نمیخوان،اونا کارت اعتباری کا از سنجش خریدیم و باهاش ثبت نام کردیم میخوام،یعنی شیر مرغ!!فکر کنم هیچ کس اینو نداشته باشه،بعد ثبت نام شماره پروانه و رهگیری میده من اونو بردم قبول نکردن،گفتن شماره کارت خرید رسید چاپیشو میخوام،گفتم اون اگه نباشه چی میشه میگن از معاونت توسعه میخوان نباشه خیلی ریلکس گفت حذف میشین!!!!والله موندم بعد این همه مدت اینم از کجاشون در آوردن،کسی اون کارت خرید که سایت سنجش میده باهاش ثبت نام میکنیم داره!!؟؟؟
سلام به همه ی دوستان. من اصلا هیچ فیش و کد پیگری و  این جور چیزا ندارم و همش گم شده، به نظرتون چی می شه؟ عجب کار مسخره ایه. اگه کسی خبر داره لطفا جواب بده با تشکر
  سلام مدیر جان خسته نباشی
در بعضی ادارات به سن بچه ها گیر می دهند در حالی که گمان می کنم در تمام آگهی های استانداری کل کشور این مورد بود در قسمت شرط سنی استخدام برای کارشاسی حداکثر 40  سال (برابر قانون خدمات کشوری )  بود و در ضمن در بند """ د"" تبصره ذیل آن به وضوح این جمله را بیان کرده که به حداکثر سن قانونی اضافه می شود
"" داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ 22 بهمن 1357 به بعد به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها """
کارمند امور اداری در این رابطه مطلع نبود چون آن زمان در واحد دیگری بود به این مورد برای بعضی بچه ها ایراد گرفت که سن بالای 40 داشتند  و یا می گفت کار شرکتی حساب نمی شود که با نشان دادن آگهی  توجیه شد . ولی این استرس باقی مانده است که آیا در سامانه که ثبت می کنند سامانه  کارمندی  آیا در این مورد توجیه شده و آگهی را مد نظر قرار داده است یا مشکل ایجاد می شود ؟؟
لطفا در این رابطه اظهار نظر فرمایید

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ورزش و جوانان اردبیل:
41 استخدامی آماده آغاز به کار باشند / 37 پروژه ورزش و جوانان اردبیل در حال اجراست

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: 41 نفر از استخدامی‌های استانداری که مربوط به ورزش و جوانان استان اردبیل بودند از اول فروردین ماه جذب شده و حکم استخدامی ‌آنها زده می‌شود.

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۴ ورزش و جوانان

سلام بچه های اداره ورزش نپرسیدین کی ابلاغ میدن؟

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۱۶ صدری بکسانیکه مشکل فیش دارن.
من ازاذربایجانشرقی ام.دراستان مااسفند91ها6هزارتومن وخرداد92ها9هزارتومن ریختن.
به سحر
روز دقیق واریز رو بدونین بهتون میدن البته باید آشنا داشته باشین چون جزو اسناد بانکی و بایگانی شده و تنها بهت اجازه میدن که با یه مامور ببری ازش کپی بگیری و بیای البته اگر دستگاه کپی داخل بانک باشه مشکلی نخواهد بود.  اما اگر آشنا نداشته باشید باید یه حکم قضایی از جایی بگیرین که بخوان بهتوان بدن.

مدیر جان یا هرکدوم از بچه ها که در این مورد اطلاعات دارین اگه زحمتی نیست این سوال منو جواب بدین.

اگه شماره سریال دستم باشه برای گرفتن فیش از بانک برم بانک ملی که حساب واریزیمون مربوط به اونجاست یا همون بانکی که کارت بانکیشو داریمو از اون حساب واریز کردیم . شرمنده میدونم خستتون کردم ولی واجبه لطفا ج بدین. ممنونم

پاسخ:
بله برین اونجا راهنمایی میکنن و میتونین از طریق گردش حساب کپی بگیرین
ممنون دوست عزیز که جواب بدین
حالا از بانکم پیگرم ببینم میتونم یه پرینت بگیرم
بازم تشکر..شب خوش
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۲ علی به لطفا
من از بیله سوار هستم منظور من از پرینت اون نیست که نام و نام خانوادگی نوشته اون پرینت که با جدرل کوچک کشیده و بالا ش هم نوشته تراکنش موفق که اگه پرینت ثبت نام رو داشته باشی حتما تو پشت یا صحفه دیگه هست
به لطفا
اگر بتونین اون کد چهار تومن رو هم براشون بفرستین دیگه بهانه ای براشون نمیمونه,سعی کنین اونم بفرستین,کار خاصی نداره پیدا کردن سریالش 
علی جان منظورم مال کدوم شهرستان هستین؟ببخشین اخه منم شهرسازی  پارس اباد هستم مشکل فیش دارم
من فقط فرم ثبت نام دارم که شماره پرونده کد رهگیری هم روش داره
خیلی ممنون دوست شک برطرف شد..
به نظرتون اون فیش 5 تومنی بدم قبوا میکنن

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۵ علی به لطفا
با سلام من از اداره راه وشهرسازی هستم من تو ثبت نام جدید شرکت کردم و 9هزار تومان هزینه داشت رفتم کافی نت صاحب کافی نت گفت کارت داری گفتم برای چی گفت که واریز پول و خرید اعتبار با واریز پول هست منم گفتم ندارم اون با کارت خودش برام خرید اعتبار کرد و یه کاغذ از اینترنت اومد بیرون که نوشته بود پرداخت موفق و چند تا شماره که از جمله شماره پیگیری اون کاغذ رو امروز بردم و دادم 

واقعااااااااااا اگه منظورشون شماره سریال باشه اون شماره رو یادداشت کردم میتونم از بانک از رو همون برگه بگیرم خیلی ازتون ممنوم"دوست" جان، شماره رو مطمئنم همون شماره سریاله. البته اگه بانک از رو همون بهم فیش بدن

 

9 هزار تومان برای اون دوستانی هست که اولین بار در اردیبهشت 92 ثبت نام کردن,دوستانی که در خرداد 91 ثبت نام کرده بودند 5 هزار تومان واریز کرده بودند که در اردیبهشت 92 نیز مابه التفاوتش با 9 هزار تومان یعنی 4 هزار تومان هم باید واریز میکردند.
 راستی تا یادم نرفته بگم استانداری برای نیرو های خودش دوره توجیهی تو اردبیل گذاشته از روز شنبه...
جناب دوست با سلام لطفا بگین این مبلغ اخری 9تومن بود ماالتفاوت؟یا 4تومن

به علی
داداش مال کدوم اداره هستین؟
کدوم پرینت؟پرینت ثبت نام یا فیش؟
هزینه ثبت نام دومی 4 تومن بود یا 9 تومن؟
دوست گفته 9 تومن به من گفتن جمعش 9 تومن؟
سحر خانم,همون سریال پرداخت مد نظرشان هست,اگر همون صفحه ای که سریال پرداخت در آن درج شده را دارین ازش پرینت بگیرین و ببرین,اگر هم ندارین اگه مطمئنین اون سریال همون سریال پرداختتون هست همونو بهشون بدین,ولی محض محکم کاری صبح به بانک مراجعه کنین و اگر تونستین از بانک هم همون کد رو دریافت کنین
موفق باشین
بچه ها واقعا ممنونم از راهنماییتون، فردا صبح میرم بانک انشاله که بتونیم یطوری این مشکلم حلش کنیم. دالا ای خانهای استخدامی ما هفت خان که سهله از هفت هزار خانم گذشت. خدا بزرگه این مرحله رم پشت سر میذاریم.
مدیر جان ممنون از راهنماییتون ولی مشکلم همینه اصلا اون موقع از بانک واریز نکرده بودم اینترنتی واریز کردم  شماره سریال  و رمز ورودشو دارم ولی نمیدونم بانک بهم فیش میده یانه.
پاسخ:
مدیرسایت:خب همانطور که دوستان هم گفتن اگه میدونین با کدوم کارت ریختین براحتی میشه با مراجعه به بانک از طریق صورت گردش حساب فلان ماه یا سال بدست آورد
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۵ شمارش معکوس...هشدار...
غفلتیم...
بجنبید و از اداره بنیاد و استانداری پیگیری کنید دوستان.
دارن حق مسلّم مارو بالا میکشن اما ما انگار نه انگار...
هر کس در این چند روز مانده از سال 93 حداقل یکبار به بنیاد یا استانداری مراجعه نکنه به خودش و آینده ی خودش و جمع پیگیران خیانت کرده است...
شمارو بخدا قسم میدم اگه امکانش هست حتما از اداره ی بنیاد استانتون پیگیری کنید...وقت داره میگذره بر علیه ما...
راستی یادم رفت من اون پرینت که از کافی نت گرفته بودم دادم و گفتم شروع به کار کی هست اونم گفت اگر کارها خوب پیش بره اول فروردین 
سلام,من خودم فیش واریزی ندارم,تازه من اون موقع به صورت اینترنتی پول ثبت نام را واریز کرده بودم و فکر کنم تنها راه پرداخت هم به این شکل بود که بایستی به صورت اینترنتی کارت اعتباری خرید میکردیم و کد آن را وارد سامانه ثبت نام میکردیم,حال راه حل به دست آوردن کد واریزی اینه که شما فردا صبح به بانکی که کارت بانکی تون در موقع ثبت نام مربوط به آن بانک بوده مراجعه کنین و پرینت گردش حسابتون از تاریخ 14 اردیبهشت 92 تا 21 اردیبهشت 92 (مهلت ثبت نامی در آزمون) از بانک تقاضا کنین و چون هزینه ثبت نام 90000 ریال بود به راحتی میتونین کد رهگیری حسابتون را دریافت کنین.:)
من اولین باره در این سایت کامنت میذارم,امیدوارم این پیامم به درد دوستان بخوره.به امید روزای شیرین
با سلام خدمت دوستان
من نمیدونم ملاک اینا فیش اخریه  یا اون اولی یا اصلا فرقی براشون نداره؟من اون فیش اولی که مبلغش 5هزارتومان بود دارم ولی اونی که اینترنتی واریز کردیم 4 تومنی اونو پیدا نکردم..ولی فردا با فکس  همون 5 تومنی رو میفرستم
اونایی هم که فیشو ندارن خصوصا اینترنتی یه راه وجود داره اونم اینکه
اگه بخاطر داشته باشن با کدوم کارت بانکی پول ازحسابشون کم شده میتونن به بانک مراجعه کرده و صورتحساب سال1392/02بگیرن البته یه روز وقت میخاد مبلغشم که گفتم 4 تومنه..ضمنا مبلغ 5 تومنی به تاریخ1391/04/14مال من این تاریخه فیش دستی به حساب خزانه کل
با سلام سحر خانم ببخشید به اینترنت دسترسی نداشتم خوب من امروز رفتم پرسیدم اگه نداشته باشیم چی میشه گفت حتما باید بیارید چون استانداری خواسته و گفت برید به استانداری بگید من از اداره راه وشهرسازی ام 
پاسخ:
مدیرسایت:حالا ازون بانکی که فیشو واریز کردین هم بپرسین شاید بتونن المثنی بدن البته خ سخته ایتم 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۱ بهنام اصلی
به دوستان اردبیلی نگران.
با سلام.اگه فیشتون رو گم کردید اصله نگران نباشید فردا که رفتین یه شماره حساب بهتون میدن که اون مبلغ زمان ثبت نام رو در بانک ملی با فیش جدیدپرداخت کنید و تحویل ادارتون بدین.

نگران نباشید.
در ضمن من از ارومیه هستم.

آقای اصلی۱ بهشون بگو عوض این مسخره بازیا مث بقیه ادارات بفرستین دنبال بقیه مراحل استخدامی ک بهشون هم گفتن اوایل فروردین حتماً سرکارشونن، ناسلامتی شما که استانداری هستین چرا!!!

آقای اصلی۱ نگران نباش کپی کارت ملی رو بده بگو فقط همینه، بهش هم بگو ادارات دیگه تو این دو روز معاینات پزشکی و... رو هم دارن تموم میکنن که اوایل فروردین حتماً سرکارشون باشن اونوقت شما که استانداری هستین تازه...!!! اگه فیش واریز نشده بود که ثبت نام انجام نمیشد که آخه، لازم باشه که خیلیا ندارن. واقعاً خیلی مسخره است!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۴ محسن سمنان
اقای asli1 وسایر دوستانی که مشکل فیش بانکی دارند می توانند با مراجعه به شعبه بانکی که پول واریز کردن مراجعه کرده و فیش المثنی بگیرند من خودم فیش بانکیم گم شده بود از بانک ملی فیش المثنی گرفتم استانداری سمنان قبول کرد
علی آقا شما که امروز تشریف برده بودین اداره جواب سوال بنده رو ندادین. بچه ها واقعا من موندم اون فیش واریزی رو بعد دو سال از کجا بیاریم از منم خواستن فردا ببرم ولی حتی پرینت ثبت نامم ندارم همه اطلاعاتم از رو سیستمم پاک شده موندم چیکار کتم به خدا این چه وضعیه اخه؟؟؟؟؟؟؟
فرمانداری گرمی
جناب asli1شماازکدوم اداره اید
,سلام،الان بهم زنگ زدن فیش ثبت نامی میخوان با کپی کارت ملی،اخه من این فیش از کجا بیارم بعد این همه مدت!میگم ندارم با لحن بدی میگه مشکل خودت!میگم به جاش یه فیش دیگه واریز کنم بیارم با حالت تمسخر میگه دو سال پیش ثبت نام کردی الان میخوای واریز کنی،عجب گرفتاری شدیما،اقای بخشعلی زاده بود همون کچله واقعا اخلاقش صفر،واسه فزدا میخوان به نظرتون چیکار کنم؟؟
من بالاخره نفهمیدم این فیش بانکی نباشه چی میشه مثلا، یکی نیس ب اینا بگه خب اگه واریز نشده بود ک کارت ورود بجلسه نمیدادن ک! حالا فیش دو سال پیشو از کجا پیگیری کنیم آخه!!!
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۰ انتقال خون

سلام

من الان دارم از استانداری میام پس میگن نیم ساعت پیش نامه ها رو به ادارات فرستادیم قراره از شنبه اسامی رو وارد کنن پس چطور شده بعضی ادارات اسامی رو وارد کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به انتقال خون هم زنگ زدم میگن به هنوز چیزی نگفتن .

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۹ منتظرالمهدی به تمام دوستان منتظر
سلام به همه دوستان و عزیزان
همین الان از یک منبع آگاه و موثق در سازمان مدیریت خبر گرفتم که دستور دادن تمام تلاششون رو بکنن که اینور سال کارها تمام بشه و از اول فروردین شروع بکار کنن
البته این به این معنی نیست که دست از تلاش و پیگیری برداریم

شیرینی ما به خاطر خبرهای خوش یادتون
 یاعلی مدد
سلام بچه ها معرفی شدگان بنیاد دیگر اداره ها ، آیا اسامیشون وارد سامانه شده یا نه ، چون اداره جهاد معرفی شدگان بنیاد را وارد نمی کنه آیا اداره شما هم اینطوریه آخه ما هنوز دعوت به آزمایش پزشکی و عدم سوء پیشینه هم نشدیم
سلام ما پارسال رفتیم آزمایشات پزشکی شامل آزمایش خون و ادرار نوار قلب معاینه چشم وگوش فشارخون و قد و وزن بود که آخر سر هم مجموعه این جواب ها رو پزشک تایید میکنه و می بری به کارگزینی ادارتون تحویل می دی
با سلام. خواهشاً دوستانی که آزمایش پزشکی رفتن میشه یه کمی اطلاعات تکمیلی در موردش بدن.   
با سلام خدمت دوستان والخصوص مدیر محترم وزحمتکش
امروز از اداره بهم زنگیدن کفتن فیش واریزی بیارم
منم اون فیش دومی رو ندارم....چطوری میتونم پیداش کنم پرینتو ندارم از بانک میشه پیگری کرد.اخه فک کنم اینترنتی بود
سلام دوستان قضیه این فیش ها چیه؟ وکسی از اداره محیط زیست خبرداره که برا ماهم کدهارو میزنن یانه.

"پذیرفته شده عزیز" بنده قبول شده اداره میراث فرهنگی هستم. معاینات پزشکی و سوء پیشینه هنوز ندادیم در ضمن تعهد نامه هم باید بدیم. البته این مراحلو بعضی از ادارات یا قبلا انجام دادن یا طی این یکی دوروزه در حال انجام دادن هستن.

ولی علی اقا من اونموقع اصلا پرینتی هم نگرفتم یشماره پیگیری یادداشت کرده بودم که پاکش کردم. شما فردا بی زحمت بپرسین اگه این برگه نباشه مشکلی پیش میاد؟ بهخدا دیگه با کوچکترین خبری استرس میگیرم.

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۸ محیط زیست اردبیل
با عرض سلام از دوستان محیط زیستی کسی خبر نداره کی معاینات پزشکی و سوء پیشینه انجام میشه  من شهرستانم اگه دوستان اردبیلی لطف کنن که از آقای رفیعی قسمت امور اداری بپرسن و بیان اینجا بگن ممنون میشم
به همشهری 20
شما از کجا می دونید؟منبع تون چیه؟برای همه استان هاست؟
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۳ منتظر اردبیلی
امروز از بهزیستی معرفی نامه ازمایش و سو پیشینه رو گرفتیم
همه از حل مشکل صحبت میکردند و ازمون شیرینی میخواستن
هنوزم باورم نمیشه که این کابوس داره تموم میشه. از بس بد شنیدیم از این ازمون . هر لحظه یه حسی میگه بازم میزنن تو ذوقمون . ولی انشالله که خیره
گویا استانداری اجازه شروع به کار از فروردین رو داده
اگه کارا مشکلی درش پیش نیاد همه چی حله بعد از دو سال انتظار
خدایا شکرت
با سلام خدمت همه قبول شدگان خانمها وآقایان من دومین باره تا بحال اینجا پیام میذارم شایدم آخرین بار باشه .
خبری که میخوام بدم اینکه به تمام ادارات دیروز نامه فرستاده شده از طرف استانداری تا حکم ها زده بشه با طی مراحل خودش .با ارزوی موفقیت برای همه
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۴ انتقال خون
پس چرا از انتقال خون هنوز خبری نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۳ دوستان منتظر
این اواخر سالی همه چی امکان داره


مثلا یهویی سایت کارمندایران رو داعش هک کنه


یا بودجه تصویب نشه


یا زبونم لال زلزله سیلی چیزی بیاد




خلاصه همه عوامل طبیعی و غیر طبیعی دست در دست هم دادن تا مشکل ماها حل نشه



پس مثل سه سال ریلکس باشین و همین
سحر خانم امروز زنگ زدن از من فیش خواستن من هم گفتم که ما به صورت اینترنتی هزینه ای ثبت نام رو پرداخت کردیم اونم گفت خوب او پرینت که بعد از ثبت اینترنت میده اونو بیار من هم فردا اون برگی که روز ثبت نام از کافی نت گرفتم اونو میبرم منظورشون تاییدیه واریز پوله
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۹ پذیرفته شده
سحر خانوم از کدوم اداره هستید؟ برای کدوم مراحل قراره زنگ بزنن؟

علی آقا میشه بفرمایین قضیه این فیش واریزی چیه؟ما که موقع ثبت نام فیش نداشتیم اینترنتی پرداخت کردیم حالا بعد دوسال شماره پیگیری از کجا پیدا کنیم؟
سلام بچه های اردبیل امروز بنده رفته بودم اداره کل مسئول کارگزینی در حال وارد کردن اطلاعات بچه ها تو سیستم بودن. فرمودن ما تلاش میکنیم زودتر تموم کنیم درمورد تاریخ شروع بکار هم فرمودن جای نگرانی نیست انشاله تا فروردین شروع میکنین.اینم فرمودن که تاچندروز اینده برای ادامه مراحل باهاتون تماس میگیریم.
بچه ها دست راستتون رو بذارین رو سر ما شاید قفل از کار ما هم باز بشه، بخدا 92 گزینشم تموم شده...
من زنگ زدم جهاد گفتن داریم کاراتون رو انجام میدیم البته اگه این تلفناتون بزاره، بچه ها لطفا زنگ نزنید
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۱ پذیرفته شده
دوست عزیزی که در مورد حقوق پرسیدن، دریافتی شما 950 خواهد بود البته اگه 14 درصد رو اضافه کنن در حدود 1100 به دستت خواهد رسید، این مبلغ برا اداره ورزشه سایر ادارات حقوقش بالاتره
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۹ پذیرفته شده
بچه های اردبیل سلام و تبریک ، بنده هم از یکی از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل شنیدم که احکام رو به تاریخ اول سال 94 صادر کردن، مبارکتون باشه، لطفا اگه کسی با اداره کل تماس داشت بپرسه که ایا مراحل سوء پیشینه و پزشکی رو تجدید خواهند کرد یا نه؟ چون اگر تجدید کنن هزینه مالی و زمانی زیادی خواهد داشت. با تشکر و تبریک مجدد
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۲ به همکار ((اداره ورزش و جوانان))
سلام دوست عزیز
دریافتیشو ندیدی چقدره؟شما که تاریخ حکما رو دیدی مبلغ ریالیشو ندیدی ببینیم چقدر دریافتی داریم ان شا الله

سلام دوستان امروز از اداره کل زنگ زدن که فردا فیش واریزی رو ببرم
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۶ ثبت احوال اردبیل
سلام بچه های اردبیل
امروز از اداره کل به من زنگ زدن برای آزمایشات پزشکی و عدم سو پیشینه که فردا بریم برا انجام کارا
انشالله به همین زودی به شما هم میگن
موفق باشید
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۷ از طرف یک همکار
راستی یادم رفت بگم دختر عموم از اداره صنعت و معدن زنگ زدن بهش برای شروع به کار از 5 فروردین

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۶ از طرف یک همکار
سلام امروز رفته بودم اداره کل ورزش و جوانان  آقای طالبی حکم ها رو می زدن تاریخش رو هم نشون دادن برای 1/1/94
پس اقامهدی با این روال که میره احتمالا اردیبهشت بزور مارو دعوت کنیم چون سهمیه بنیادی هستیم درچشم مسولین ما داعشی والقاعده ای هستیم من با مدرک ارشناسی معرفی شدم تو این مدت ارشدمو گرفتم دکترا قبول شدم الان ترم یک دکتراهم تموم شد وای همچنان دعوت بکارنشدم اردبیل یعنی این
استانداری اردبیل مثل لاک پشت عمل می کنه وقت ما این وسط بدبخت شدیم بچه ها ناراحت نشید ولی مثل اینکه اینها با این سرعتی که دارند کار می کنند کار ما بیافته خرداد چون الان نزدیک عیده ، فروردین که همش تعطیله ، کارهای بعدی ما می مونه برای اردیبهشت، شاید خرداد شروع به کار ماست.
جهاد رفتم تازه امروز نامه استانداری امده بود گفتند از امروز شروع به زدن نامه ها کردن تازه گفتن بچه هایی را که بنیاد معرفی کرده بر طبق نمی دونم بند ج هنوز نمی زنیم بچه ها اگه خبری شد اطلاع رسانی کنید
سلام منتظر اردبیلی تو را خدا اگه خبری از زمان شروع بکار دارید ممنون میشم اطلاع بدهید.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۴ از منتظرالمهدی به نمیدونم کی
سلام نمیدونم کی بوده که پیام برای بنده گذاشته و گفته که تا الان خواب بودی

اولا طی این مدت که بلاتکلیف بودیم بیکار ننشستم
بنده با بیش از 20 نماینده صحبت کردم از آقای دکتر توکلی که از نماینده های شاخص تهران هستند تا نماینده منطقه خودتون آقای دکتر قاضی پور که از اینجا دستش را میبوسم توی این قضیه خیلی اثرگذار بود
دوما بنده چند بار اسمم رو تغییر دادم  داداش وگرنه خیلی از اوقات باهاتون بودم

۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۰ جهاد اردبیل
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان
امروز با معاونت امور اداری اداره جهاد کل استان اردبیل تماسی داشتم.
آقایی که جوابگو بودند گفتند نامه امروز به دستمون رسیده اجازه بدید خودمونو پیدا کنیم بعد !!!
در جواب سوال دعوت بکار قبل عید گفتند "بعید میدونم تو نامه که 94.1.1 زده شده"
در جواب سوال "به نظر شما کی دعوت به کار میشیم؟" گفتند "بعد گرفتن کد مستخدمیه که اونم معلوم نیس یه روز طول بکشه دو روز یه ماه یا دو ماه" !!!!!
و اینگونه بود که خرسند از جواب های دریافتی از ایشان تشکر نموده و خداحافظی نمودم. :'(

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۵ ایرج(بنیاد شهید)
سلام
در جواب همشهریای عزیز
با اقای کمالی حدود یه ربع جلسه داشتیم
ایشون در مورد جشن قبل از شروع بکار و فدک گفتش
میخواد بچه ها رو سورپرایز کنه و یه جورایی این دو سال گرفتاری بچه ها رو از دلشون در بیاره و روحیه بده بهشون
و زمانشو  قبل عید گفت حالا دقیقشو باید خودشون اعلام کنن
در واقع اینها امروز و فرداشون معلوم نیست چه خوابی میبینن

در جواب اقا مرتضی و علی
برادر من سهمیه دار نیستم برای  کار در خود بنیاد امتحان دادم در واقع نیروی ازاد هستم .
 
به اقای کمالی گفتم جشن و اینا پیشکش نمیخواییم فقط زودتر شروع بکار کنیم تکلیفمون مشخص شه بهترین هدیه اس برای ما

به هر صورت جو مثبتی حکم فرما بود
توکل به خدا
انشاالله حل میشه خدا کریمه
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۶ شاهین به محمد محمدی (سعادتی)
سلام برادر 
مگه قبلا نمیگفتن یازده استان ازمون برگزار کرده الان شده ۱۹ استان .


ایا شما لیست استان اردبیل تک تک اسامی را مشاهده کردین یا فقط بهتون گفتن جز لیست استانها هستین

ضمنا سراغ کی رفتین خانم میفور ٬ زارعی ٬ غفوری یا کی ......
خواهشا توضیح بیشتر بدین
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ محمد محمدی
با سلام
دوستان امروز رفتم بنیاد شهید مرکز گفتن تا آخر هفته آینده کاراتون انجام میشه ولی احتمال اینکه از فروردین برین سر کار بعیده. احتمالا از اردیبهشت برید سرکار. ولی اصلا نگران نباشد قضیه سرکار رفتنتون حتمی شده. 19 استان از طریق استانداری نیرو گرفتن اردبیل هم جزء اوناست . 
با سلام آقا ایرج خوش خبر باشی ما شروع به کار کنیم جشن نمی خواهیم حکم شروع به کار رو بدن برای ما بسه
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۳ مرتضی به ایرج
ایرج جان مگه سهمیه بنیادی ها دعوت بکار نمیشوند با بقیه خبرداری بگو منم سهمیه بنیادم
آقاایرج خوش خبرباشی دادااااااااااااااااش...
فقط اون جشن قبل عیدهست؟
تاریخ شروع به کارچی گفتن.
ممنون میشم جواب بدین.....
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۶ ایرج(بنیاد شهید)
من امروز استانداری بودم
دوستان جای هیچ نگرانی نیست
یه مژده هم بدم خدمتتون
مسئولین استانداری در حال تدارک یک جشن تو سالن همایش فدک هستن که همه قبولی ها رو جمع کنن به صرف شیرینی و یک همایشی برگزار کنن که با روحیه بهتری برید سرکار

دو سه روز  به اقای دولت ابادی و دوستان استانداری فرصت بدید که سهمیه ها رو به ادارات اختصاص بدن
اخر این هفته یا شنبه هفته اینده میتونید از ادارات پیگیر باشید

پس بیخودی حرفهای منفی یک عده رو باور نکنید
از همین الان بهتون تبریک میگم
برای ما بنیاد شهیدی ها هم دعا کنید انشاالله مشکلمون حل بشه

ربی یسر ولا تعسر سهل علینا یا رب العالمین
خسته جان. امیدی به فروردین نیست ؟ چون که امروز اداره ها اسامی رو نزدن تو سایت ؟
تا جایی که من اطلاع دارم اکثر ادارات شروع کردن به زدن اسامی. اسم نمیبرم به دلایلی. منتهی استانداری در قالب نامه قرار بود تا ساعت دو بهشون بگه. که نگفته بود. ولی ادارات شروع کردن.

در رابطه با انتقال خون هم از دوستان خواهش دارم به تماس با اداراتشون متکی نباشن. پاشن حضوری برن. یه عده ادارات خیال میکنن یه سال پیشه و همون جوابا رو به قبولیا میدن . تا پیگیر نباشین خبری نیست .
اداره ما حتی دعوت کرده برای معاینات پزشکی
سلام 
دوستان دو سال گذشت .
خبری دارید که حکمهایمان راقبل ازعید میزنند یا نمیزنند.منکه فکرنکنم حکمو بزنند هنر کنند تا خرداد سال بعد شروع بکار میکنند. من دیگه بیخیال شدم
سلام بچه های اردبیل
خواهشا هر کی میتونه فردا یه سر بره استانداری !!
ما شهرستانی هستیم نمیتونیم بیاییم
حالا که مجوز دادن پس چرا نامه ها رو با ادارات نمیفرستن که کارا سریع پیش بره

دوستان اردبیلی هراداره که کداروشروع کرده اینجابگین.تاجایی که بنده اطلاع دارم امروز به هیچ یک ازادارات استانداری نامه نزده.درموردشروع بکا ردیگه امیدی به فروردین نیست انگار.بازم هرکسی اطلاعات داره بگه مرسی ازهمه بچه های باغیرت اردبیل ومدیرسایت.
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۶ انتقال خون

سلام

بچه ها کسی از انتقال خون خبر نداره ؟

من هر وقت زنگ میزنم میگن هنوز به ما چیزی نگفتن

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۲ انتقال خون

سلام

بچه ها کسی از انتقال خون خبر نداره ؟؟؟؟

من هر وقت زنگ میزنم میگن به ما هنوز چیزی نگفتن

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۸ ثبت احوال اردبیل
سلام به همه
بچه های اردبیل کسی نیست امروز از استانداری کسی خبر گرفته باشه؟؟؟؟؟؟؟
من امروز به اداره خودمون زنگ زدم گفتش که هنوز استانداری به ما چیزی نگفته و گفت نگران نباشید انشالله از اول فروردین شروع بکار می کنید خیلی مودبانه
سلام کسی اگه خبری از اداره کل ورزش داره ممنون میشم که بگه کدها میزنند یا نه؟
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۳ به ----> منتظر المهدی
به ----> منتظر المهدی
داداش خواب بودی الان بیدار شدی ؟
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۶ منتظرالمهدی

سلام لطفا به تمام کارگزینی ادارات سراسر کشور اطلاع رسانی شود

فوری فوری فوری

جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

به حول قوه الهی اقدامات لازم برای افزایش سرعت اجرای سامانه بعمل آمد و اشکالات پیش آمده با کمک شما همکاران محترم کارگزینی و کارشناس دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برطرف گردید. از صبر و شکیبایی و دقت نظر شما تقدیر و تشکر بعمل می آید.


·  1393/12/18 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها حتما مطالعه نمایند  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۳ ثبت احوال اردبیل
به ورزش
سلام دوست عزیز، فعلا تماس نمیگیرن ولی ما باید از ادارت خودمون پگیر بشیم ببینیم که اسامی رو وارد سامانه  میکنن یا نه، بعد اینکه اسامی وارد سامانه شد ادارات کل ها برا ابلاغ و شروع بهمون زنگ میزنن

سلام مدیر عزیز و بچه های اردبیل لطفا بگید برای گرفتن کدها ادارات ما را صدا می کنند یا نه بعد اینکه کدها آماده شد زنگ میزنند.

سلام دوستان خداقوت کسی از جهاد کشاورزی مازندران هست اینجا؟
اگر خبر جدیدی دارید لطفا به مام بگید.من شهرستان هستم و نمیتونم حضوری بیام.اگر شماره ای از امور اداری استانداری مازندران دارید لطفا اطلاع بدید.ممنون
سلام به همه ی بچه ها. یه  سوالی داشتم در مورد میزان حقوق اداره ی فرهنگ و ارشاد . کسی اطلاعی در این باره داره؟ خیلی ممنون
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۰ بهروز خرم اباد
به بچه های ورزش و جوانان
مرسی از بابت جواب هاتون.
شما که فرمودین 1300 تو سال 93 میدن؟؟؟چقد مطمئنی.اخه دوست عزیزمون میگن 950 میدن.اختلافا یه کم زیاد شد.
منبع تون موثقه؟؟؟؟؟؟؟اگه حتی 1300 بدن تو 94 خدایش خیالم راحت کردی.

از بچه های جهاد اینحا کسی است من فردا می رم جهاد اگه خبری شد حتما از این سایت اطلاع رسانی می کنم
اگه کسی دیگه هم از جهاد است حتما اطلاع رسانی کنه چون اکثر بچه ها شهرستانی هستند توانایی آمدن به اردبیل را ندارند
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۴ از ورزش به بهروز

من خودم خانم  با مدرک ارشد متاهل با یک بچه تو سال93گفتن 1300میدن سال 94با افزایش 14درصد تقریبا میشه 1480

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۶ پذیرفته شده اداره ورزش
بچه های اداره ورزش یه سوال داشتم، فکر کنم فرایند گرفتن کد استخدامی طولانی باشه، یعنی میشه قبل از اومدن کد استخدامی مثل بچه های امور مالیاتی بریم سر کار؟ من نگرانم بازم طول بدن مثلا بگن دوباره مراحل پزشکیی و سوء پیشینه رو انجام بدید که در این صورت تا بعد از عید هم طول خواهد کشید چون نیاز به هماهنگی های زیادی داره، من از اقای طالبی پرسیدم گفتن اینا درست میشه و مبهم جواب دادن، اگه اطلاعاتی در مورد دارید ممنون میشم اطلاع رسانی کنید.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۱ پذیرفته شده
به بهروز، دوست عزیز یکی از همکلاسیای سابق بنده از ابان ماه در اداره ورزش یکی از شهر های خراسان شمالی مشغول به کار شده،  فوق لیسانس و متاهل هستش، میگه 950 دریافت میکنه، در کل اداره ورزش جز اداراتیه که کمترین حقوق رو در بین ادارات داره متاسفانه
سلام
ممنون از ثبت احوال اردبیل  و راهنمایی خوبتان
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۵ ثبت احوال اردبیل
به ثریا
اداره کل مربوطه اسامی رو وارد سامانه میکنه میفرسته به استانداری تایید بشه بعد برا تایید سازمان به معاونت برنامه بودجه ارسال میشه
به ورزش
بهتون تبریک میگم بابت پیگیری های مجدانه تون و انجام و به ثمر رسیدن تلاش های تون
یه سوال داشتم شما در مورد حقوق و مزایای اداره ورزش و جوانان چی میدونید؟در مورد اضافه کاری و مخصوصا مزایا اطلاع خاصی دارین.اینکه با مدرک فوق لیسانس چقد میدن.مزایاش چطوره.و از این دست اخبار و اطلاعات هرچه میدونید ممنون میشم.تشکر
سلام 
سوال داشتم لطفا جواب بدین ممنون
اسامی را استانداری وارد می کند یا اداره ای که طرف قبول شده؟
فردا با اداره مربوطه کل استان تماس بگیریم یا نه؟

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۸ محیط زیست اردبیل
تبریک کککککککککککککککککککککککککککککککککک شکرت خدایا

تبریک به همه وممنون ازبچه های اردبیل که حضوری پیگیر بودن وتشکرازمدیرمحترم سایت موفق باشید دوستان

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۰ ثبت احوال اردبیل
خدایا صد هزار بار شکرت که درست شد.
بچه ها به همتون تبریک میگم
مدیر جان از شمام تشکر میکنم بابت تمام زحمات
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۹ به آقایاخانم مژدهههههههههههههههههههههه
میشه خواهشا صفحه راکامل کپی نکنی ؟بابایکم یاد بگیرید دیگه
اردبیل از لیست سیاه حذف شد تبریککککککککککککککتبریکککککککککککککک به هم استانی های عزیزبخصوص کارمندان جدید اداره ورزش و جوانان
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۱ منتظر اردبیلی
سلام دوستان
 امروز اقای دولت آبادی (یکی از مسئولینی که تو سفر به تهران حضور داشتند) بودیم . ایشون با روی باز استقبال کردند و گفتند که صحبت از نگرانی دیگه جایی نداره. شما زین پس باید با شیرینی بیایید پیش ما ( لحن خودشون رو میگم تا دوستان بهتر در جریان باشن) گفتند  سامانه مشکلی از بابت مدارک و مستندات نداره . ما به تعداد 820 نفر تائیدیه گرفتیم. و به ما قول سه شنبه رو داده بودند که سامانه باز بشه. منتهی به دلیل برخی مشکلات ارتقایی سیستمی . موکول شد به شنبه یعنی دیروز ، امروز پیامی دریافت کردند از تهران که عدم لحاظ اردبیل به دلیل ترافیک موجود در سیستم و تغییرات صورت گرفته هست. و هر آن احتمال داره اردبیل هم لحاظ بشه. منتهی مشخص نیست که الان این اتفاق بیفته یا فردا . در هر صورت به محض باز شدن. نامه ای اماده شده که درجا به ادارات ارسال میشه تا کارا رو انجام بدن.
به اداره مربوطه هم سر زدیم که تمامی اسامی و مدارک روی میزشون بود. و گفتند اتفاقا داریم کارای شما رو انجام میدیم. به محض دستور اسامی رو وارد می کنیم
پس نگران نباشید
پاسخ:
مدیر سایت:ممنون از توضیحاتتان .دقیقا همینطوره و جای هیچگونه نگرانی نیست الحمدلله
دوست عزیزی که درباره خانم قرمز پرسیدین خوب احتمالا ایشون کارشون درست شده و دیگه دلیلی برای حضور در سایت نمیبینه . خود من و شما هم اگه امروز کارمون درست بشه نهایتش اینه که بیایم به بقیه بگیم که مشکلمون حل شده و بعدشم بریم دنبال کار و زندگیمون
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۳ به مدیر محترم
سلام مدیر جان راستی از قرمز خانم خبری نیست نکنه خدای نکرده قبول نشده و یا اتفاقی واسش افتاده باشه  اوایل که هنوز چیزی معلوم نبود هرروز چندین مرتبه به سایت سر می زد اکنون که تکلیف مشخص شده توی این چند روزه من ندیم کامنت بذاره
مدیر جان خداقوت. ترو خدا بی خبرمون نزار . مردیم از استرس؟
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۸ ثبت احوال اردبیل
به امین flh
شما برا کدام استان هستید ما که 92 گزینش شدیم و تاییده هم 92 اومد اداره کل رفته بودیم گارگزینی می گفت
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۵ ثبت احوال اردبیل
ممنون مدیر جان
انشالله که اینطور باشه
ثبت احوالیها:
با توجه به اینکه به نظر میرسه سازمان ثبت احوال جواب گزینشها رو به دلایل نامعلوم به ادارات کل تحویل نمیده و این بهانه ای شده برای متوقف ماندن استخدام ما، 
لطفا از طریق لینکهای زیر به مدیریت سازمان و معاون منابع انسانی پیام بدید تا نسبت به تسریع انجام امور اقدام کنند:

https://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=110

https://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=819
سلام دوستان دقت کنید من زنگ  زدم به اداره به من میاد میگه منتظریم استانداری فراخوان بده برید سر کار میگم سامانه باز شده اونم میگه سامانه چیه بالاخره با این حرفی که ایشون زد بدون ورود به سامانه بعید میدونم تا سال 1399 استانداری فراخوان بزنه ببینید دوستان تا نرم سر میز نشینم به صحبت های هیچ کس دل خوش نمی کنم

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۲ ثبت احوال اردبیل
سلام به مدیر محترم و با درایت
جناب مدیر اگه میشه به نمایندگان بگین از معاونت پیگیر بشن ببینن سامانه کی برا اردبیل باز میشه ؟؟ چون ما هر چی به سازمان میزنگیم جواب درست حسابی به آدم نمیدن! با استانداری هم تماس میگیریم اصلا جوابگو نیستن فقط میمونه که پشت تلفن ما رو خفه کنن

ما باید چه گلی به سرمون بگیریم جناب مدیر شما بگید اردبیل که از همه استانها پیگیر بود. فقط به خاطر مخالفت استاندار و عباسی این جوری شد انگار از جیب باباشون میخوان حقوق ما رو بدن.
خواهشن جناب مدیر راهنمایی کنید لطفا
پاسخ:
مدیرسایت:ببینید لیست اردبیل تایید شده و فقط مونده تو سامانه سهمیه رو اختصاص بدن که اینم قرار بود تا وقت اداری دیروز انجام بشه ظاهرا بدلیل اختلال پیش آمده در سایت به امروز موکول شده که امیدواریم تا وقت اداری امروز انجام بشه .
من الان با آقای قربانی ( جهاد) تماس گرفتم، گفتن هیچ خبری نیست و به ما هیچی نگفتن.
سلام بچه ها فقط زنگ بزنید به سایت کارمند
پاسخ:
این بضرر خودتون ممکنه تموم بشه چون بجای اینکه رو سامانه کار کنن به زنگهای شما جواب میدن خواهشا بذارید روی سامانه کار کنن وهر چه سریعتر باز شه 
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۵ اکبر امامی
سلام بچه های استان اردبیل
هرچه می توانید به خانم نشاط وخانم اعلایی واقای امینی درخصوص فعال شدن سامانه برای اردبیل باشماره تلفن های زیر تماس بگیرید02185352344اقای امینی- 02185352351خانم اعلایی-02185332353خانم نشاط
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۲ اکبر امامی
سلام دوستان
من امروز به تهران زنگ زدم اقای امینی درخصوص فعال شدن سامانه برای اردبیل گفت مختصری سامانه اشکال دارد اونم بچه های ای تی فناوری تاپایان وقت اداری امروز ان شاالله برطرف خواهد کرد گفت ناراحت نباشید
به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۱ محیط زیست اردبیل
سلام دوستان بنظر من نشستن تو خونه و منتظر اینکه سامانه برای اردبیل فعال خواهد شد مثل آب در هاون کوبیدن است داره روزها بتندی میاد و میره اگه تا این پنجشنبه سامانه فعال نشه مطمئن باشید که شروع به کار ما هم از سایر استانها عقب می افته بهترین راه پیگیری حضوری از طریق نماینده ها و استانداری هست ترا خدا بجنبید .
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۰ ورزش و جوانان
سلام عزیزان زنگ زدم خانم نشاط گفت اردبیلی ها  از صبح چقدر زنگ می زنند ما نمیدونیم بعد اصرار کردم عصبانی بود گفت معلوم نیست. به خدا خسته امممممممممم.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۹ به مدیر و دوستان اگه اطلاعی هست؟
بچه ها به نظرتون چرا سایت بازم تو این موقع از سال و تو این شرایط غم بار اوضاع ما رو غیر فعال کردن با دو بندی که هر روز فقط تاریخش عوض می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۱۳ منتظر و چشم به راه
     بعد از این همه مدت روزهای طولانی انتظار حالا این دو بند سایت کارمندی هم برای ما آینه دغ شده اند
_____________________________________________
توجه : کارگزینی های محترم تا ساعت 14 امروز مورخ 17/12/93 به دلیل بروزآوری سامانه، در خصوص در ثبت درخواست شماره مستخدم جدید در قسمت با کسر مجوز صبوری نمایند. ####

6- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.
_____________

اولی که غلط نگارش دارد و دومی هم که این کلمه اردبیل به آن چسبیده و جدا نمی شود

##### 
ازکجامبیدونی مدیرعزیز؟
ازکجامبیدونی مدیرعزیز؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۷ منتظر اردبیلی
امروز سایت برای اردبیل باز نشد
استانداری منتظر باز شدن سایت جهت اطلاع به ادارات هست
فردا احتمالا بعد ظهر بریم دفتر اقای افضلی فرد اگر سایت باز نشه
هر کی خواست بیاد. بعد از ظهر . احتمالا ساعت 4
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۳ جهاداردبیل
مدیرمحترم؟اردبیل چی میشه؟لطفااگه اطلاعی دارین بفرمایین.ممنونیم اززحماتتون.
مدیرمحترم؟اردبیل چی میشه؟
پاسخ:
مدیر سایت:نگران نباشین تا آخر هفته اطلاعات شما هم وارد سامانه میشه جای نگرانی نیس 
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۵ ورزش و جوانان
امروز در تماسی که با اداره ورزش داشتم اعلام کردن که استانداری لیست قبولی هارو از ادارات خواسته، تا اخر هفته کارای دریافت کد استخدامی هم تموم میشه،احتمالا از 23 اسفند به صورت غیر رسمی و از اول سال به صورت رسمی کار رو اغاز خواهیم کرد، تبریک میگم
به آقا محسن
الان دیگه جای این حرفا نیست باید پیگیری کنیم تا کارا درست بشه نه این که همه پیگیر بودن
اگه مدارک و مستندات رو وارد سایت کنن چی میشه؟ یعنی حکم شروع بکار رو میدن؟
الان خیلیاپیگیری به فکرشون رسیده.تاحالاکجابودین پس؟؟؟؟درودومرحبابربچه های پیگیراردبیل که حدود۵۰نفربودن ولی بقیه نشسته بودن کنج خونه وحالاتازه یادشون افتاده پیگیری.تا اخراین هفته کامل کدا زده میشه اقای کمالی قول دادن.تبریک به همه.یاعلی.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۰ نیمانیمایی
جناب مدیر امروزهم سایت واسه اردبیل بازنشد...تروخداچیزی بگین؟
من همین الان با خانم نشاط ( کارمند ایران) صحبت کردم گفتند که هنوز مقداری از کارهای استان اردبیل مونده و طی چند روز آینده حل میشه
از دوستانی که در اردبیل هستن تمنا داریم هر روز به استانداری سر بزنند وتا مجبور بشن کار مارو زود تموم کنن مرسی
سلام برای استان اردبیل گفتن  سایت کارمند ایران ساعت 14 باز خواهد شد
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۰ ثبت احوال اردبیل
من الان زنگ زدم به سامانه کارمند ایران به شماره02185352353 گفتم استانداری گفته بود که امروز سایت برا اردبیل باز میشه پس چی شد جواب داد کی این حرفو زده ؟؟ بعد این شماره رو داد (02185352358 خانم شفیعی فر)که من نمیدونم با این شماره تماس بگیر که اینم جواب نمیده . به نظر من امروز برا اردبیل سایت باز بشو نیست
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۶ ثبت احوال اردبیل
به هیوا
ما چه گناهی داریم که باید مثل بعضی ها 3 سال منتظر بمونیم ؟ ما هم به اندازه کافی زجر کشیدیم شما دیگه نمک به زخم ما نپاش آقا یا خانم هیوا
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۰ ثبت احوال اردبیل
سلام اگه الان سایت کارمند رو نگاه کنید برا استان قزوین سایت باز شده پس چی شد واسه اردبیل؟؟ باید سایت اردبیل هم باز میشد چرا ؟؟؟
بابا هنوز که کسی نرفته سرکار! قبل عید هیچ استانی سرکار نمیبره.در ضمن استانهایی وجود دارن که خرداد سال 91 امتحان دادن و اینقدر مثل شما عجله ندارن.شما که خرداد یا تیر 92 امتحان دادین.جای اونا بودین چیکارمیکردین؟! البته اینکه خیلی پیگیر بودید  از شما متشکریم ولی کسایی هستن که انتظارشون  3 ساله شده.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۶ ثبت احوال اردبیل
بچه ها زحمته اگه کسی میتونه آخر وقت یه سری به استانداری بزنه که اگه خبری شد مطلع بشیم ، تو این وقت باقی مونده به عید بایستی کارا تموم بشه وگرنه میفتیم اونور سال
بچه ها همه پیگیری کنید اگه نزدیک عید بیفته کار استخدامی اردبیل می مونه برای اردیبهشت و خرداد اگه هر کسی خبری داره اطلاع رسانه کنه
ممنون از آقا هادی از تبریز
امروز سر راهم رفته بودم استانداری، مسئولین فرمودند از امروز سایت برا اردبیل باز میشه، بعدش هم گفتن از ادارره ی کل اداره ای که قبول شدید پیگیری کنید. بچه های اداره ی ارشاد محض اطلاع این اداره خیلی این مسئله رو جدی نمی گیره لطفا پیگیری کنید
سلام بجه ها من امروز صبح رفتم استانداری اردبیل گفتند سایت برای اردبیل باز نشده انشاالله هر وقت باز شد می گیم بعد در مورد شروع به کار پرسیدم گفت اگه کار ها سریع انجام بشه فروردین ماه
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۹ ورزش و جوانان
منبع خبرم بچه های پیگیر بودند که پنجشنبه به استانداری مراجعه کرده بودند .
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۸ ثبت احوال اردبیل
با سلام
انشالله امروز سامانه برا اردبیل باز میشه نگران نباشید ولی هر کسی امروز به استانداری سر زده اطلاع رسانی کنه که همه بچه ها با خبر باشن
با تشکر
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۷ هادی از تبریز
سلام اردبیلی های عزیز

لطفا نگران نباشید.
سامانه کارمند ایران تا آخر وقت اداری امروز برای استان اردبیل فعال میشه. منبع=معاونت توسعه
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۸ پذیرفته شده
اردبیل...... بچه های اردبیل لطفا فقط در همین صفحه مربوط به استان اردبیل نظراتتون رو بگذارید تا بدونیم چی به چیه، برحه ی بسیار مهمیه، انشالله با اتحاد و پیگیری همه دوستان قبل از شروع سال نو در محل کار حاضر خواهیم شد،دوستان مراحل پزشکی مجدد و سوء پیشینه مجدد فکر نکنم وجود داشته باشه، اگرم باشه زیاد مهم نیست و در حین خدمت هم میشه این کارو کرد
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۳ ورزش و جوانان
دوست اداره ورزشی اردبیلی، من دوشنبه با اداره کل صحبت کردم گفتن هیچ خبری نیست. میشه در مورد خبرتون بیشتر توضیح بدید؟ ایا با اداره کل هم صحبت کردید؟
سلام منتظر اردبیلی و الشن تو را خدا اگه خبری از استانداری دارید اطلاع بدهید ممنونم.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۴ ورزش و جوانان
سلام بچه ها نگران نباشید از روز پنجشنبه استانداری شروع کرده به زدن کدها به سایت کارمند کاری نداشته باشید انشاالله امروز تمام میشه فقط بدونید به خدا خبرم موثقه
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۰ محیط زیست اردبیل
با عرض سلام نمی دانم علتش چیه که نماینده های استان ما و بچه های قبولی  که تا حدودی از جاهای دیگر  فعالتر بودن چرا از همه عقب ماندیم. نمی دانم این روزا چرا افضلی فرد و حقیقت پور پیداشون نیست این روزا که ما بیشتر از روزای دیگه بهشون احتیاج داریم.
سلام
من کرمانشاهم
اداره بهزیستی

سلام ازثبت احوال فارس .خرداد 92 گزینش شدیم.در ضمن سه شنبه زنگ زدم سازمان ،آقای سالاری گفتند داریم اسامی رو وارد میکنیم ولی باید منتظر بمونیم تا نامه تامین اعتبار از استانداری به دستمون برسه تا بهتون زنگ بزنیم برای ادامه مراحل.

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
خانم ها و اقایان
الان نزدیک به 80 نفر انلاین در سایت می باشند...کدوم یک از شماها گزینش نشدید؟و مال کدوم اداره هستید؟خواهشا جواب بدید
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۱ ثبت احوال اردبیل
اونطور که معلومه هنوز برا اردبیل مجوز صادر نشده چون اگه صادر شده بود اردبیل از لیست استانهای باقی مانده تو سایت کارمند حذف میشد فقط خدا کنه فردا مجوز داده بشه تا حداقل یکمی از استرسمون کاسته بشه

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۷ ثبت احوال اردبیل
سلام بچه ها
لطفا هر کی میتونه فردا یه سری به استانداری بزنه ما شهرستان هستیم و یکشنه میاییم استانداری، زحمته خبر گرفتین اطلاع رسانی کنید ممنون از همه دوستان
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۴ ثبت احوال اردبیل
به منتظر المهدی

شما از کدام استان هستین
سلام دوستان
روز شنبه ساعت 10 برای پیگیری میرم استانداری اگه خبر تازه ای شد اطلاع میدم
هرکسی میتونه بیاد که تعدادمون زیاد باشه.
با سپاس
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۸ منتظرالمهدی
سلام مجدد
با شماره ای که در سامانه کارمند ایران آمده بود 85352351
85352353
البته از صبح تا ساعت 2 زنگ زدم و دائم مشغول بودند
اما ساعت 2 جواب داد و با اصرار خیلی زیاد راضی شد که چک کنه
 در ضمن 5شنبه ها تعطیل هستن
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۲ به منتظر المهدی
به منتظر المهدی میشه شماره سازمان مدیریت و بدی ماهم زنگ زنیم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۵ منتظرالمهدی
باسلام
بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
گفتند اگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
پس بجنبید
زودتر یاحق
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۹ اندکی صبر سحر نزدیک است

نوبخت با اشاره به تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کسانی که مراحل استخدامی‌شان را انجام داده بودند و بیش از 20 هزار نفر می‌باشد برای سال آینده اعتبارات لازم در نظرگرفته شده است و استانداران می‌توانند نسبت به استخدام آنها اقدام کنند.

وی افزود:‌برای استخدام 10 هزار نفر از کسانی که در طرح مربوط به ناظران کشاورزی فعال بوده‌اند و 6 هزار نفر از افرادی که در حوزه‌ی موسسات و واحدهای فنی و حرفه‌ای فعال بوده‌اند هزینه‌های لازم در بودجه 94 در نظر گرفته شده است.

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۹ اندکی صبر سحر نزدیک است
سلام دوستان اردبیلی
من امروز سر راهم یه سری به استانداری زدم، آقای دولت آبادی رفته بودن مرخصی اما با دو نفر از مشئولان نیروی انسانی که تازه از تهران برگشته بودند و به قول خودشان (خستگی تهران از تنشون در نرفته بود) صحبت کردم.
خیلی امیدوارانه و قاطعانه گفتن که:
سامانه ی کارمند ایران از شنبه برای استان اردبیل فعال می شود و سازوکار تخصیص شماره ی مستخدمی به پذیرفته شدگان دستگاههای اجرایی شروع میشه.
انگار همه چی آرومه دوستان...
برید خوش باشید این مدت کوتاه بیکاری رو...
من امروز به استانداری زنگ زدم، آقای میرعلیزاده گفتند که جلسه دیروز مثبت بوده و طی چند روز آینده سامانه برای اردبیل باز میشه
با سلام بنده روز دوشنبه 11 اسفند استانداری رفتم گفتن پیگیریم در ضمن لیست قبول شده هارو خودم دیدم که می خواستن بعد جلسه روز سه شنبه اگه مشکل تایید لیست حل بشه برای ثبت کداستخدامی تو سامانه انتقال بدن البته اگه روز سه شنبه مشکلی پیش نیومده باشه من خودم شنبه دوباره پیگیری میکنم خبری شد ندا می دم خود بنده گزینش و مصاحبه ام سال 92 انجام شده بچه ها مطمئن باشید دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. 
اندکی صبر سحر نزدیک است
سلام . دوستان خوبم نگران نباشین طی پیگیری که از استانداری کردم سایت بزودی برای اردبیلم فعال میشه .از ادارات برای گرفتن کد و ثبت نام در سایت کارمند ایران پیگیر باشید.
دولت قول به کار گیری 15000نفر از 20000
نفر قبول شده را برای امسال داده بود نکنه استان ما شامل 5000 نفر باقیمانده شده باشه به خدا دیگه روانی شده ام
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۹ داود اردبیلی
سلام خدمت مدیریت سایت 
می خواستم بپرسم که از استانداری اردبیل خبری هست یا نه ....خیلی مدیونتم ....تنها کسی بودی که به ما روحیه دادی
دوستان گفتن که سه شنبه از استانداری اردبیل میرن تهران اگه  از تهران خبری دارین در کامنت ها درج بفرمایید
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****دوستان توجه کنید****

مجلس فردا میرسه به بودجه ما ....لطفا با نماینده های جلس در ارتباط باشید...نزارین سه سال انتظارمون اخرش تلخ بشه ...از امشب پیامک بارونشون کنید
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۴ داود اردبیلی
سلام خدمت مدیریت سایت 
می خواستم بپرسم که اداره ما سال 92 همه کاراشو انجام داده و تا اونجایی که خبر دارم همه ادارات اردبیل کارهای گزینشو انجام داده ...چرا سایت کارمند ایران برای اردبیل باز نشده ...ما ها که بیشتر از همه پیگیر قضیه بودیم....به خدا امیدمو از دست دادم ....
پاسخ:
مدیرسایت:نگران نباشین ان شاالله مشکل برای استان شمام بزودی بعد تایید لیستتان طی جلسه سه شنبه رفع خواهد شد یه کم دیگه صبر کنید.
سلام دوستان خوبم من که استانداری روز شنبه رفتم گفتن سه شنبه 12/12/93 میرن تهران برای جلسه با معاونت .لطفا همه عزیزان پیگیر باشیم تا بزودی سایت کارمند ایران برای اردبیلم فعال بشه . با تشکر 
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۹ ثبت احوال اردبیل
به اردبیل 20
لطفا ÷س فردا خبر گرفتین تو سایت اطلاع ر سانی کنید ما هم از استرس در بیاییم ما شهرستانی هستیم جمعی از بچه ها هم قرار گذاشتیم شنبه یا یکشنبه 100% بیاییم استانداری
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۵ ثبت احوال اردبیل
الان با استانداری تماس گرفتم گفتن در تلاشی تا آخر سال حل کنیم. اصلا با کمال بی ادبی با ادم حرف میزنن نذاشت حرفم تموم بشه تلفن رو قطع
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۵ ثبت احوال اردبیل
سلام بچه های اردبیل من الان با شماره ای 02185352353 خانم نشاط در سامانه کارمند هست تماس گرفتم در مورد مجوز استان اردبیل، گفتن اردبیل مشکل مجوز داره تا یکی دو هفته دیگه حل میشه
در مورد شروع بکار ÷رسیدم جواب داد که بستگی به استانداری داره که کاراتون رو با چه سرعتی انجام بده.
در مورد جلسه با معاونت هم اطلاعی نداشتن
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۰ ثبت احوال اردبیل
فکر کنم بچه های اردبیل همه خوابن
بچه ها من امروز  زنگ زدم استانداری گفتم تو سایت کارمند ایران اردبیل نیست گفتن داریم بررسی میکنیم مشکلو حل کنیم!!!!!!!!!!!!!
من که فکر می کنم مشکلو مارو نمی خوان حل کنن!
فقط نماینده ها حواسشون باشه با این همه دروغ این دفعه شانسی برای نمایندگی ندارن!!!!!!!!!!!!!!!!
سجاد محمد خبری نیست؟؟

امروز و دیروز خبری نگرفتین؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۱ ثبت احوال اردبیل
محیط زیست اردبیل راست میگه اگه غفلت کنیم میمونیم برا سال بعد ÷س بهتر هماهنگ کنیم بریم استانداری البته فکر کنم سه شنبه این هفته تو معاونت جلسه دارن به نظر شخص من بعد جلسه با معاونت بریم استانداری خوبه که حداقل بفهمیم تهران چی گفته ما جمعی از بچه ها یکشنبه هفته بعد میریم استانداری
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به ثبت احوال اردبیل
داداش به نظرم ما باید تا تصویب بودجه صبر کنیم . بعدش میتونیم از حقمون دفاع کنیم ....الان هرچی بگیم میگن تامین اعتبار نشده ...
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۷ محیط زیست اردبیل
اردبیلیا و شهرستانیهای استان بخوابید پشت گوش فیل مبادا اذیت بشین و از خواب برخیزید  .دیدید نماینده هامون فقط شعار می  دادند کو؟  پس چرا از قافله عقب ماندیم. پیگیری نکنیم موندیم ها. دیروز رفته بودم محیط زیست اونا خبر نداشتن سایت کارمند باز شده خوب شد بهشون یادآوری کردم ایها الناس پیگیر نباشین موندیم ها به خدا.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۹ ثبت احوال اردبیل
آیا از اردبیل اداره ای مونده که گزینش نشده باشه ؟؟؟ لطفا جواب بدید بچه های اردبیل
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۷ ثبت احوال اردبیل
بچه های اردبیل به نظر من بذارین جلسه سه شنبه برگزار بشه ماها هم روز شنبه یا یکشنبه جمعا بریم استانداری برا ÷یگیری .
برا این میگم شنبه که بعد جلسه با معاونت، مسولان استانداری بهانه نداشته باشن و یه جواب درست حسابی بهمون بدن و بعد هم بریم به اداره کل هامون
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۴ ثبت احوال اردبیل
به قبول شده از میانه
البته ما تحقیقات محلی و مصاحبه عقیدی داشتیم برا ما مصاحبه تخصصی نبود همون ÷ارسال گزینشمون تموم شده و منتظریم
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۰ ثبت احوال اردبیل
ماها 24 نفریم تو استان اردبیل
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به ثبت احوال اردبیلی

خوبه ثبت احوال اردبیل کاراشو انجام داده ...ولی ثبت احوال اذربایجان شرقی بعد از مصاحبه تخصصی که 92 انجام داده دیگه کاری نکرده ...شماها حدودا چند نفر میشین؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۹ ثبت احوال اردبیل
بچه ها اگه سری به سایت کارمند ایران بزنید استان اردبیل هم با استانهای باقی مانده اضافه شده یعنی هنوز لیست اردبیل تو سازمان مدیریت تایید نشده و از استانداری گفتن که سه شنبه تو سازمان مدیریت جلسه دارن و سامانه کارمند ایران مجوزی برای ورود اطلاعات به استان ما نداده هنوز
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۰ ثبت احوال اردبیل
سلام من از ثبت احوال هستم ماها 92 گزینشمون تموم شده و منتظر استانداری هستیم که از خواب زمستونی بیدار بشه
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
ثبت احوالی ها جواب بدن

شماها گزینش شدین؟ تو کدوم مرحله هستید؟
نه خیر از نظر استانداری همه گزینش شده هستیم
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
اونایی که گزینش نشدن بیخیال استخدام بشن
نوبخت گفت که اونایی که گزینش شدن میرن سر کار .یعنی ما جزو اون 15000 تا نیستیم ... باید بریم سماق بمکیم
دوستان اردبیلی جهت پیگیری از استانداری شماره های خودتون رو به ایمیل من بفرستید تا دسته جمعی بریم استانداری چون چندبار تنهایی رفتم مسئولان انگار نه انگار

h_mahmoudnejad_a@yahoo.com
خواهشمندیم یه سریبه استانداریبرای ارسال لیست بزنید انگاراردبیل هیچ کاری نکردهو باید بعد  ریس جمهور معاون  نمایندگان به پایجناب استاندار هم بیفتیم

۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۵ بیمه ایران- اردبیل
با سلام خدمت بیمه ای های عزیز. امروز سوم اسفند ماه در پیگیری از اداره یکی از مسئولین گفت که مشکل این اداره ربطی به تامین اعتبار نداره. و اصلا بیمه ردیف بودجه ای هیچ وقت در مجلس نداره! از دوستان  قبول شده بیمه خواهشمندم هماهنگ بشیم برای پیگیری از تهران
سلام بچه ها امور مالیاتی ها از امروز شروع کردند  به استانداری قسمت تحول اداری یه سربزنید انگار خوابند  همه امورات بایستی به دست اونا باز بشه
خوش بحالتون که نماینده هاتون احساس مسئولیت دارن
نماینده های قزوین فقط و فقط فکر خودشونن
سلام بردوستان
بنده چندبار به استانداری مراجعه کردم گفتند اول فروردین شروع بکاره ایشالا....
اداره مون هم اول فروردین را گفته
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۱ بچه های پیگیر اردبیل

سلام بر همه آقای بهمن بهزیستی منتظر اردبیلی و صداقتی عزیز وبچه های پیگیر اربیلی شما ها کجا هستین تو را خدا رفیق نیمه راه نباشید اگه از استانداری اردبیل وآخرین وضعیت خبر دارید شما قسم به آبروی زهرا دریغ نکنید شما را می شناسند و دقیق به شما جواب میدهند تو را خدا اطلاع رسنی کنید زنگ میزنم جواب دقیقی نمیدن ممنونم از لطفتان .

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۶ ورزشششششششششششششششششششش

سلام بهروز یوسفی شما از اردبیل اداره ورزش و جوانان هستی؟

۰۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۳ رضا لطفی
سلام کسی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مصاحبه گزینش رفته؟ میخواستم بپرسم چه سوالاتی تو مصاحبه پرسیدن؟