---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۰۹ ب.ظ

شهرکرد - ایرنا- استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: اعتدال فقط به حوزه سیاسی ختم نمی شود و باید در حوزه اجتماعی نیز نمود داشته باشد.

به گزارش ایرنا، 'قاسم سلیمانی دشتکی' روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری افزود: ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر اخلاق ، عرف و اصول می تواند باعث ایجاد اعتدال در حوزه اجتماعی شود.

وی ادامه داد: نشاط اجتماعی مبتنی بر اصول و عرف، نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی و شبکه های ماهواره ای دارد.

وی گفت: رسیدگی به امور جوانان باید از حالت شعارزدگی و جلسات مکرر و خسته کننده به عمل برسد و باید برای ایجاد اشتغال جوانان و فرهنگ ازدواج آسان برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

استاندار چهارمحال وبختیاری ، اشتغال را از مهمترین دغدغه های جوانان و خانواده های آنان دانست و تاکید کرد: باید از همه فرصت های موجود برای اشتغال جوانان بهره گرفت.

سلیمانی گفت: برای ایجاد اشتغال در این استان باید ابتدا امور زیربنایی را تقویت کرد و در این راستا، دولت یازدهم بودجه های مهمی را اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: در سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت بر دو مساله اشتغال جوانان و زیرساخت ها تاکید و توسعه های جاده ها و راه آهن استان نیز مصوب شده است.

وی گفت: در دولت یازدهم یک هزار و 350 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 10 و 11مناطق محروم و ستاد حوادث به چهارمحال وبختیاری اختصاص یافته است درحالی که طی پنج سال در دولت گذشته 500 میلیارد ریال اختصاص یافته بود.

استاندار چهارمحال وبختیاری افزود: دولت های گذشته زحمت های قابل توجهی کشیده اند، اما هنوز برای توسعه و آبادانی جای کار بسیار است و باید این فاصله ها را برداشت.

وی ادامه داد: بیکاری جوانان در این استان بیداد می کند و باید برای رفع بیکاری از بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش حمایت کرد چرا که نمی توان با منابع دولتی برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.

وی گفت: استانداری خود را موظف به حل مساله استخدام غیرقانونی سالهای 91 تا 92 می داند و بزودی تکلیف این استخدامی ها در استان روشن می شود.


وی افزود: تکمیل زنجیره فولاد در چهارمحال وبختیاری که به تصویب هیات دولت و رییس جمهوری در سفر استانی رسید ، نقش مهمی در توسعه استان دارد و ایجاد راه آهن و توسعه راه ها زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در استان فراهم می کند.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: برای ازدواج جوانان نیز باید فرهنگ سازی کرد تا مراسم ازدواج از ریخت و پاش ها به سمت ازدواج آسان و کم هزینه سوق داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز گفت: ازدواج آسان در این استان نیازمند فرهنگ همگانی است و باید از ظرفیت خیرین در این کار بهره گرفت.

'خدابخش مرادی' افزود: مقوله ازدواج به عنوان یک نیاز عاطفی در بین جوانان باید از سوی خانواده ها جدی گرفته و حساسیت های لازم در ازدواج آسان و کم هزینه از سوی خانواده ها ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در هفته ازدواج بیش از 200برنامه در این استان برگزار شد.

'عبدالرحمان قاسمی نافچی' افزود: برگزاری جشنواره پیوند آسمانی و ترغیب جوانان به ازدواج آسان و کم هزینه از برنامه های این اداره کل در هفته ازدواج در ذی الحجه بود.

در این نشست دستگاه های اجرایی برنامه ها و گزارش های خود در حوزه جوانان را ارائه کردند.

7359/ 684

انتهای پیام /*

نظرات  (۱۲)

بچه هاریاست جمهوری بالاترین مقام توایران نیس که هربلایی خواس سرمردم بیاره هیچکس هم نتونه بازخواستش کنه بخداماحق شکایت داریم ایناغیرقانونی جلو استخدام ماروگرفتن بریم سراغ بالا دستی های رییس جمهور حقمونو بگیریم
بچه ها حرف زدن ونظردادن بسه پاشیم ی کاری کنیم هرکی بارفت به تهران ورو در رو صحبت کردن موافقه بگه یاعلی فوقش دوروز تهران میمونیم اگه بازم مبهم حرف زدن میریم دفتر رهبری شکایتشونو به آقامیکنیم میگیم رییس جمهورسرلجبازی بادولت قبل نابودمون کرده بخدا آقا ازهمه بهتره اون کمکمون میکنه
سی سال زحمت بکش و درس بخون و با چند صد نفر برای استخدام رقابت کن، اخرشم مهر استخدام غیر قانونی به پیشونیت بخوره
شما فقط دو سطر اول رو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم وقتی دفتر نوبخت میگه در دست بررسیه یعنی دوسال داره بررسی میشه و هنوز به نتیجه نرسیدن.
باز هم بررسی میکنن ولی به نتیجه نمیرسن.
اصلا مگه این بررسی چقدر طول میکشه.
بابا جان اینقدر بودجه باقی مونده و این تعداد قبول شده هم داریم.
حالا یا پول برای جذب هست یا نیست دیگه معادله ی چند مجهولی که نیستش اینقدر بررسیش میکنند.
از اسفند هم چیزی به ما نمیرسه جز بویش...
سلام به همه
چرا جو اینجا اینقدر متشنج شده؟
من دیروز به دفتر دکتر نوبخت زنگ زدم خانمی گفت که تامین اعتبار در بودجه 93 در دست بررسیه!
امروز من ( جهاد که همه مراحلم تموم شده) به همراه دوستم ( که وانمود میکرد از بچه های محیط زیسته و فقط مصاحبه اش مونده) رفتیم استانداری اردبیل پیش آقای میر علیزاده. ایشون طبق منوال دفعات قبل اولین سوالس که کرد این بود از کدام نهادید؟ و مراحلتون آیا طی شده؟ من گفتم تمام مراحل رو طی کردم دوستم گفت فقط مصاحبه ام مونده. گفت افرادی که تمام مراخل رو گذروندن از اسفند کارشون رو شروع می کنند ولی به دوستم گفت شما باید از ادارت پیگیر باشی. من گفتم صد در صده اسفند. گفتند که فکر میکنید ما اینجا ذروغکی به مردم تضمین میدیم؟
نمی دونم چرا وقتی میخوان بهمون بودجه بدن دو پهلو حرف میزنن حالا که فحش دادن دقیقا تاکید کردن استخدام استانداری 91 و 92
۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۴ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
من فکر کردم نماینده اس نگو استانداره. واقعاً که.
۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۳ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
پیامک به این نماینده فهیم باید تو اولویت قرار بگیره.
خواسته اظهار فضل کنه و بگه آزمونی که استاندار قبلی گرفته غیرقانونی بوده از صدقه سر من که درستش کردم رفتین سر کار!!!
آخیر طفلک خواسته اظهار نظر کنه غیر قانونی


یکی نیس بگه تو که وارد نظام شدی قانونی بوده آزمون دادی دو سال استرس کشیدی


استاندار محترم قاسم سلیمانی دشتکی به ابوالفضل عباس می سپارمت


انشالله خود حضرت آه و ناله این همه جووون رو می شنوه




راستی فرزندان و فامیلهای شریفتان بیکارن؟
با این نمایندتون ؟؟؟؟

استخدامی غیرقانونی دیگه چه صیغه ایه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی