---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۱ ب.ظ

۱

استاندار همدان گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون 5 هزار شغل جدید در استان همدان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در دومین گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار کرد: حضرت آیت الله مهدوی کنی در جریان نهضت انقلاب اسلامی در برهه‌های زمانی گوناگون خدمات شایسته‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه دادند.

وی در ادامه سی‌امین سالگرد شکل‌گیری وزارت اطلاعات را نیز تبریک گفت و افزود: نقش وزارت اطلاعات در تأمین آرامش و امنیت کشور در داخل و خارج کشور بسیار ارزنده بوده و باید به آن ارج نهاد.

استاندار همدان با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که مردم حضور داشتند، توفیق نیز حاصل شده، تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دولت یازدهم همواره نقش مردم و جایگاه مردم را بزرگ شمردند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از رموز موفقیت و ماندگاری نهضت امام خمینی(ره) حضور مردم بود، ادامه داد: زمانی که نهضت امام خمینی(ره) آغاز شد کسی به پیروزی انقلاب امید نداشت اما رهبری امام و گوش به فرمان بودن مردم در جریان انقلاب باعث شد که این پیروزی حاصل شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه پیروزی در جنگ تحمیلی نیز برگرفته از حضور مردم، التزام به فرامین دینی و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) بود، خاطرنشان کرد: نقش مردم در ادامه و استمرار انقلاب اسلامی بسیار موثر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای مردمی در قالب سمن‌ها یک چارچوب و قاعده خاصی می‌یابد، افزود: مسئولان به حضور سمن‌ها نیازمندیم چون کارها را باید مردم انجام دهند.

استاندار همدان وظیفه مسئولان را آماده‌سازی بسترهای لازم برای مشارکت پویای مردم دانست و گفت: تشکیلات امنیتی کشور در کنار سمن‌ها بوده و برای ایجاد آرامش، امنیت و نشاط جامعه در تلاش است.

وی افزود: این تشکیلات به کمک سمن‌ها در این راه نیاز دارند همانطور که سمن‌ها نیز برای فعالیت‌های خود به آنان نیاز دارند.

نیکبخت با بیان اینکه کرامت انسان‌ها از نظر وزارت اطلاعات ارزشمند است، ادامه داد: همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال حفظ کرامت انسان و ایجاد نشاط و امید در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان به دنبال افق‌های بلند اقتصادی است، افزود: همدان باید به جایگاه شایسته‌ای که لیاقت آن را دارد دست پیدا کرده و به نقطه اعلای توسعه دست یابد.

استاندار همدان  ادامه داد: رسیدن به قله رفیع توسعه بدون مشارکت مردم ممکن نیست و باید با همت همگانی به توسعه پایدار برسیم.

وی اظهار کرد: همدان در آینده‌ای نه چندان دور با امروز خود متفاوت خواهد بود همانطور که امروز نیز به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون در هر ماه یک‌هزار شغل جدید ایجاد شده است، افزود: این امر جدای از افرادی است که پیش از این تعدیل شده بودند و در حال حاضر به سر کار باز می‌گردند که آن را نیز مستدل ارائه خواهم داد.

وی با بیان اینکه این شغل‌ها توسط مردم ایجاد شده است و دولت در مقام سیاستگذار و حمایت‌گر حضور یافته، تصریح کرد: قانون رفع موانع اقتصادی و حمایت از تولید تقدیم مجلس شده که امید است با تصویب آن سرعت پیشرفت دوچندان شود.

استاندار همدان یادآور شد: با وجود تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد مردم‌سالاری دینی که مد نظر نظام اسلامی است محقق شده است.

نظرات  (۱)

۰۲ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۹ بلاتکلیف همدان
ما که یه دونشم ندیدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی