---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

۰

استاندار زنجان

خبرگزاری تسنیم: استاندار زنجان از تعیین تکلیف استخدام شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ خبر داد و گفت: این افراد از سال آینده مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در مجموع دو آزمون استخدامی برگزار شده در سال‌های 91 و 92، 900 نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در آمدند.

وی تصریح کرد: احکام استخدامی همه افرادی که مراحل گزینش را پیمودند، اسفند ماه صادر و بودجه لازم برای حقوق و مزایای این افراد در بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود تا دغدغه خانواده‌ها در زمینه اشتغال کاهش یابد.

استاندار زنجان در آستانه دهه فجر ضمن گرامیداشت این ایام ابراز کرد: دهه فجر فرصتی برای نگاه ویژه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت و تحقق این اهداف و اعتلای هرچه بهتر آن است.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر امکان بازخوانی تاریخ انقلاب فراهم و سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی مردم ایران به جهانیان است.

انصاری در مورد برگزاری مراسم دهه فجر عنوان کرد: همه باید صرف نظر از اختلاف‌های سیاسی و گرایش‌ها، اصل انقلاب، رهبری نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای 36 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی را مد نظر قرار دهند.

وی مطرح کرد: در برگزاری این مراسم ارجحیت جشن‌های مردمی بر دستگاه‌های دولتی مد نظر قرار گیرد تا مردم به عینه احساس شادی و سرور در این جشن‌ها کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر مردمی بودن مراسم ابراز کرد: دستگاه‌های دولتی امکانات خود را برای برگزاری جشن‌ها در اختیار تشکل‌های مردمی قرار دهند.

وی با تأکید به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اظهار داشت: تنها هدف از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجلیل از یک روز نیست بلکه حضور آحاد مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و پاسخ به توطئه‌های دشمنان است و در این روز بسیاری از محاسبات دشمنان در مورد کشور ایران تغییر می‌کند.

انصاری گفت: امسال با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با  آرمان‌ها و رهبری انقلاب عظیم اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم و استحکام و بزرگی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهیم.

وی درمورد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیان کرد: با توجه به اینکه این ایام بزرگترین مناسبت ملی است، زمان مبارکی برای افتتاح و بهره برداری است.

استاندار زنجان به بخشنامه ابلاغ شده از طرف معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر اولویت امکان مصرف گاز برای مصارف خانگی عنوان کرد: در ایام زمستان با افزایش مصرف گاز و مواد سوختی با در نظر گرفتن اولویت مصرف، مصارف غیر خانگی قطع می‌شود.

وی به صرفه‌جویی در مصرف گاز تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمان‌هایی که در این مکان‌ها حضور ندارند از مصرف انرژی خودداری کنند.

انصاری در مورد توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها ابراز کرد: در توزیع بودجه حقوق مردم و ضرورت بهره‌مندی آن‌ها از امکانات در نظر گرفته می‌شود و کمبود منابع شهرستان‌هایی که در سفر رئیس جمهور به آن‌ها اعتبار کمتری تخصیص یافته از محل‌ بودجه‌های استانی تأمین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع 374 میلیارد تومان که به پروژه‌های عمرانی استان زنجان اختصاص یافت، 240 میلیارد تومان امسال محقق می‌شود و باقی آن سال آینده تحقق می‌یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی