---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ق.ظ

۰


استاندار زنجان گفت: با وجو‌د اینکه محدودیت در قوانین نسبت به استخدام کارمندان زن نیست، ولی در اجرا محدودیت داریم.

خبرگزاری فارس: محدودیت استخدام کارمندان زن را در استان زنجان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با بانوان خیر استان زنجان ضمن تبریک به مناسبت هفته زن و روز مادر اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی نمونه برای همه بانوان در همه عرصه‌ها هستند.

وی با اشاره به فعالیت بانوان خیر در استان و همچنین مؤسسات خیریه تصریح کرد: کار خیر موجب قرب الهی می‌شود و فعالیت این مؤسسات برای کشور و استان مفید و مؤثر است.

استاندار زنجان با تأکید بر داشتن توجه ویژه نسبت به فعالیت مؤسسات خیریه اضافه کرد: متولیان امر باید عنایت خاص به این موضوعات داشته و حمایت‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه توسط مؤسسات خیریه توسط مردم و خیرین موجب فعالیت بهتر آن‌ها شده است، افزود: اگر همین مؤسسات از سوی دولت به مردم ارائه می‌شد، نمی‌توانست به میزان فعالیت کنونی مؤثر و تأثیرگذار باشد، اما در صورتی که دستگاه‌های دولتی امکانات لازم را در کمک به اقشار آسیب‌پذیر داشته باشند، یکی از وظایف آن‌ها کمک به همین مؤسسات است.

انصاری با تأکید بر اینکه درآمد اصلی مؤسسات خیریه از کمک‌های مردمی است، اضافه کرد: این مؤسسات با کمک‌هایی که از مردم جذب می‌کنند، می‌توانند افراد بیشتری را حمایت کنند، اما کمک‌های دولتی نیز در فعالیت بهتر آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

وی با تأکید بر همکاری بیشتر دستگاه‌های دولتی با مؤسسات خیریه و حمایت از آن‌ها گفت: نباید به فعالان این عرصه‌ها با دید شک و تردید نگریست و باید ساز و کار صدور مجوز برای آن‌ها تسهیل شود.

استاندار زنجان همچنین به امر نظارت بر فعالیت مؤسسات نیز تأکید کرد و خاطرنشان کرد: در صورتی که در میانه راه فعالیت مؤسسات خیریه تخلفی مشاهده شد، در آن صورت دستگاه‌های ذیربط وارد عمل شده و برخورد لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه تعویق در امر صدور مجوز برای فعالیت مؤسسات خیریه مانع از انجام امور خیر نخواهد شد، تصریح کرد: شاید با تعویق در این زمینه موضوع اجتماعی کمک به دیگران به تعویق افتد، اما موضوع فردی همچنان انجام خواهد شد.

انصاری با تأکید بر پیاده‌سازی امر توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش در مؤسسات خیریه اضافه کرد: برخی از خانواده‌ها هستند که با ارائه اندکی از خدمات قابلیت توانمند شدن دارند، پس باید خدمات به این خانواده‌ها به صورت هدفمند ارائه شود.

وی همچنین بر امر آموزش انجام امور خیر به جوانان و آشنا ساختن آن‌ها با فرهنگ نوع‌دوستی گفت:  اغلب افرادی که مؤسسات خیریه راه‌اندازی می‌کنند، به سنین پختگی و با تجربگی رسیده‌اند، که باید در این مؤسسات از حضور جوانان نیز استفاده لازم به عمل آید.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به پاره‌ای از مشکلات زنان در جامعه و فعالیت آن‌ها اضافه کرد: در نگاه به زنان در قانون و در عمل، رویکرد کاملی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه علت اصلی مشکلات زنان در جامعه و نقص قوانین در این زمینه تنظیم و تصویب قوانین از سوی مردان است، افزود: دخالت محدود زنان در زمینه قانون‌گذاری موجب بروز مشکلاتی در امر اجرای قوانین مربوط به این گروه نیز شده است.

انصاری با اشاره به موضوع اشتغال زنان تصریح کرد: با وجود اینکه در بسیاری از استخدام‌ها تفاوتی برای زن و مرد قائل نشده است، اما مدیران برخی از دستگاه‌ها نگرش درستی نسبت به جذب نیروی انسانی زن در دستگاه مربوط ندارند.

وی خاطر نشان کرد: با وجو‌د اینکه محدودیت در قوانین نسبت به استخدام کارمندان زن نیست، ولی در اجرا محدودیت داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی