---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: 85 درصد استخدام پروژه‌های نفتی، بومی باشد/ جوانان آموزش‌های مورد نیاز استخدام را فرا بگیرند

استاندار خوزستان گفت: کمیته‌های اشتغال، شهرستان را با همراهی فنی و حرفه‌ای و سازمان‌های مربوطه فعال کنند تا جوانان مستعد آموزش‌های لازم را برای استخدام در پروژه‌های نفتی فرا بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز غلام‌رضا شریعتی به منظور کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب دشت آزادگان وارد شهر دشت آزادگان شد.

وی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های خوبی در سطح مناطق دشت آزادگان و غرب کارون در دست اجرا و برنامه‌ریزی است.
استاندار خوزستان با تأکید بر اشتغال نیروهای بومی در استان خوزستان، تشریح کرد: بالای 85 درصد از نیروهایی که باید در پروژه‌های نفتی استخدام شوند باید از جوانان استان و البته اولویت با دشت آزادگان و هویزه باشد.
شریعتی تاکید کرد: جوانان باید دوره‌ها، تخصص‌ها و تکنیک‌های لازم را به منظور استخدام یاد گرفته و مدرک مورد نیاز را کسب کنند و تکنسین باشند.
وی ازفرماندار دشت آزادگان درخواست کرد: کمیته‌های اشتغال شهرستان را با همراهی فنی و حرفه‌ای و سازمان‌های مربوطه فعال کنند تا جوانان مستعد از الان آموزش‌های لازم را برای استخدام در پروژه‌ای نفتی را یاد بگیرند.
شریعتی اضافه کرد: وزارت نفت 600 میلیارد تومان کار عمرانی در شهرستان را از محل پروژه‌های نفتی را پذیرفته است.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های وزارت نفت، تصریح کرد: دولت در دشت آزادگان برنامه‌های زیادی دارد.
شریعتی ادامه داد: با تدبیر این دولت 60 درصد هورالعظیم آب‌گیری شد و مابقی آن به سازمان آب و برق دستور داده شد آب‌گیری کند.
عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان از 4 خطه شدن مسیر دشت آزادگان تا مرز چزابه تا سال آینده خبر داد و افزود: توسعه بخش راه سبب رونق بیشتر بازارچه مرزی خواهد شد که انتظار می‌رود جریان 4 خطه شدن مسیر هر‌چه زودتر عملیاتی شود.
شریعتی با اشاره حل مشکلات آب شرب شهرستان دشت آزادگان تاکید کرد: آب غدیر تا یک‌ماه آینده به شهر دشت آزادگان وارد می‌شود و مشکل رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه فاضلاب دشت آزادگان با اعتباری معادل 4 میلیارد تومان و به طول 3 کیلومتر در 7 نقطه بحرانی سوسنگرد اجرایی می‌شود که زمان این پروژه چیزی حدود 12 ماه پیش‌بینی شده است.

۹۵/۰۶/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی