---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ب.ظ

۱

 

استاندار اردبیل گفت: ظرفیت دستگاه‌های دولتی برای استخدام جدید تکمیل شده و امکان استخدام در ادارات دولتی وجود ندارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در نشست صمیمی با دانشجویان شاهد دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: همیت و آسایش امروزی خود را مدیون از جان‌گذشتگی‌ها و ایثار شهدای گرانقدر ایران اسلامی هستیم چراکه اگر این شهدا نبودند دشمن در غلبه به کشور موفق می‌شد و کشور اسلامی ما نمی‌توانست در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: فرزندان شهدا مدال افتخار برای نظام هستند و ما باید کاری کنیم که مسیر پیشرفت برای فرزندان شاهد و ایثارگر مهیا شود و بتوانیم متناسب با توانمندی‌های آنها برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.

استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید از آغاز کار خود تاکنون حدود یک‌هزار و 700 میلیارد تومان مطالبات خانواده شهدا، ایثارگران،‌ جانبازان و آزادگان را در سراسر کشور پرداخت کرده که این خود نشان از توجه دولت به خانواده‌های شهدا و ایثارگر دارد.

خدابخش در ادامه سخنان خود افزود: در استان اردبیل حدود 50 هزار نفر بیکار وجود دارد که بخش اصلی و عمده این بیکاران را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهد.

وی بیان کرد: ظرفیت استخدام در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد و ادارات دولتی نمی‌توانند نیروی جدید استخدام کنند و ما باید بتوانیم جذب سرمایه‌گذار و احداث کارخانه‌های تولیدی اشتغال را در جامعه به وجود آوریم.

حدود 11 درصد فرزندان شاهد استان اردبیل بیکار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: رشد و ارتقاء علمی فرزندان شاهد، ارتقاء کیفیتی دانش‌آموزان، ‌رشد فعالیت‌های علمی،‌ پژوهشی و تحقیقاتی، توسعه همه‌جانبه تشکل‌های ایثارگری و شاهد از جمله اهداف این اداره کل برای فرزندان شاهد است.

علی منصور لکورج افزود: کاهش مشروطی و افزایش دانشجویان نخبه و نمونه شاهد و توسعه کانون‌های علمی و فرهنگی از اهداف این اداره کل است و هم‌اکنون سه هزار و 23 نفر از فرزندان شاهد در استان اردبیل مشغول تحصیل هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد 536 نفر در مقطع کارشناسی ارشد،‌ 15 نفر در مقطع دکترای تخصصی و یک نفر نیز در رشته دکترای فیزیک در خارج از کشور مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: 134 نفر از دانشجویان شاهد استان اردبیل رتبه ممتاز دارند و 563 نفر نیز معدل بالای 18 در دانشگاه را کسب کرده‌اند که امیدواریم، بتوانیم بیشتر از قبل در راستای رشد علمی فرزندان شاهد کوشا باشیم.

وی اضافه کرد: از یک‌هزار و 700 فرزند شهید استان اردبیل یک‌هزار و 500 نفر شاغل هستند به طوریکه حدود 11 درصد فرزندان شاهد استان بیکار هستند.

در این جلسه فرزندان شاهد استان اردبیل خواسته‌هایی را از استاندار اردبیل داشتند که کمبود اساتید راهنما، تسهیل در ادامه تحصیل در مقطع دکترا با افزودن رشته‌های دانشگاهی، جذب فرزندان شاهد دانشجو در هیئت‌های علمی و برپایی اردوهای علمی برای فرزندان شهدا از جمله این خواسته‌ها بود.

 

نظرات  (۱)

۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۳:۱۴ قبول شده جهاد
 حرفای این چند روزه که از استانداری اردبیلی و بعضی جاهای دیگه منعکس میشه خیلی معنا داره!!! حالا باز یه عده میان و ما رو به منفی بافی و ایجاد تفرقه محکوم میکنن..

امیدوارم ره آورد نماینده ها از تهران مثبت باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی