---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: با وجود مراحل سخت گزینش در استخدام چرا شاهد تخلفات و مفاسد اداری هستیم

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید بررسی شود که با وجود مراحل سخت گزینش در استخدام کارکنان دولت، چرا باز هم شاهد تخلفات و مفاسد اداری هستیم و چرا افرادی که عامل بودن آنها به احکام دینی در بدو استخدام احراز شده است مرتکب تخلف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط استانداری آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در دومین اجلاس استانی نماز، اظهار داشت: نماز فریضه‌ای است که خداوند متعال آن را مقدمه پذیرش سایر اعمال معرفی کرده و بدون آن بقیه کارها نیز عبث و بیهوده است.

وی با قدردانی از ستاد اقامه نماز استان و همه نهادیی که وظیفه استقرار و اقامه این فریضه الهی را دارند، گفت: وظیفه مسؤولان به عنوان خادمان مردم، تشویق و ترغیب کارکنان دستگاه‌ها و به تبع آن مردم به اقامه نماز و فراهم کردن مقدمات این کار است.

جبارزاده افزود: مدیران باید در این زمینه پیشتاز و پیشقدم باشند و عملکرد آنان الگوی کارکنان باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، اقامه نماز در ادارات استان پررونق‌تر شده است، گفت: انتظار داریم که اقامه نماز در ادارات استان هرچه باشکوه‌تر ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به شعار اجلاس نماز با عنوان نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی، انتخاب این شعار را به‌جا دانست و گفت: بحث آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و ایشان مستقیما بر اقدامات دستگاه‌ها در این خصوص نظارت می‌کنند.

جبارزاده با بیان این که بحث مهم در درمان اساسی آسیب‌های اجتماعی، ریشه‌یابی آنهاست، گفت: باید بررسی شود که با وجود مراحل سخت گزینش در استخدام کارکنان دولت، چرا باز هم شاهد تخلفات و مفاسد اداری هستیم و چرا افرادی که عامل بودن آنها به احکام دینی در بدو استخدام احراز شده است مرتکب تخلف می‌شوند.

وی، پاسخ به این سئوالات را به عنوان یک کار تحقیقی از دانشگاهیان و پژوهشگران استان خواستار شد و گفت: پژوهشگران باید بررسی کنند که علت بروز این آسیب‌ها چیست و بر اساس آن نسخه متناسب برای درمان آنها را ارایه کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اگر نماز به معنای واقعی در جامعه اقامه شود بسیاری از منکرات و معضلات اجتماعی ریشه‌کن خواهد شد، از این رو در بحث اقامه نماز باید محتوای این فریضه نیز مورد توجه قرار گیرد.

در این آیین از مدیران و دبیران شوراهای اقامه نماز دستگاه‌های فعال در زمینه ترویج فرهنگ نماز قدردانی شد.

۹۵/۱۰/۰۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی