---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ


 

اسامی پذیرفته شدگان در مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ 1391/3/26 اعلام شد

نتایج مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ 26/3/ 91 که از سیزدهم دی ماه سال 93 بمدت 6 روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار گردید، اعلام شد.

ضمن تبریک سال نو به عزیزان پذیرفته شده خواهشمند است جهت اطلاع از نتایج مصاحبه علمی تخصصی آزمون استخدامی 91/3/26 بهزیستی استان اصفان اینجا کلیک نمایید.

لینک اعلام اسامی 




پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی


 

نظرات  (۱۱)

من زنگ زدم بهزیستی گفتن تو ذخیره ها هستی بعداز اینهمه سال بلاتکلیفی ,
سلام..چرا لیست اسامی را به صورت اصلی و ذخیره اعلام نمیکنید؟؟؟من رتبه علمی بالایی داشتم...مدارک خوبی هم داشتم...ولی الان برایم با عرض پوزش فقط میاید...این با عرض پوزش یعنی چی؟؟؟؟لطفا پاسخ بدهید...
سلام...چرا لیست را به صورت اصلی و ذخیره نمیفرستید!!!؟؟؟؟نمره من هم از لحاظ علمی بالا بوده ....مدارک خوبی هم داشتم...ولی چرا برایم پیامک نیومده..فقط با عرض پوزش میاد...این با عرض پوزش یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۵ لینک صحیح اسامی قبول شده های بهزیستی که یالم هست

اونایی که براشون پیام قبولی اومده مال شما هم اسامی باز نمیشه؟

سلام پیام مخابراتی چیه؟

من تو شهرم برای شغلی که بهزیستی می خواست اول شده بودم با کلی اختلاف از نفر دوم و کلی کار پژوهشی و پایان نامه و یک مصاحبه عالی اما برام اس ام اس نیومد و اسمم تو لیست زده موچود نیست یعنی چی ؟چرا بصورت لیست پی دی اف یا ورد اعلام نکردند که معلوم بشه چند نفر و چه افرادی استخدام شدند چون اکثرا نتایج نهایی را بصورت لیست افراد اعلام می کنند؟ که ذخیره ها هم معلوم باشند یک جایی کار ایراد داره

به نظرم استخدام رو یک جوری ماست مالی کردند و یک تعداد اندکی را فبول اعلام کردند و بقیه را رد تا اینکه بگند همه را تعیین تکلیف کردیم

متاسفانه زمانی این خبر روی سایت گذاشته شده که همه جا تعطیل بوده و ساعت 3 بعد از ظهر پیامک دادن حالا هم که باز نمیشه
آیا پیام مخابراتی به نفرات پذیرفته ارسال شده یا نه؟
سلام,چرا باز نمیشه اسامی؟
پاسخ:
مشکل از سایت بهزیستیه 
سلام چرا اسامی باز نمیشه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی