---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ

۰

از وعده استخدام تا پرداخت افزایش حقوق و پاداش

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ

وزارت نفت در آستانه انتخابات ضمن اعلام وعده جذب 2500 نیروی جدید و تغییر وضعیت نیروهای قرارداد مستقیم به حالت رسمی، افزایش حقوق و افزایش شایستگی و همچنین پرداخت پاداش 6 ماه دوم سال 95 کارکنان خود را اعمال کرد.

 دولت در حالی از رفتارهای پوپولیستی نزدیک انتخابات انتقاد می‌کند که مسئولان وزارت نفت به خصوص بیژن زنگنه وزیر نفت هفته گذشته به منظور جذب آرای کارکنان صنعت نفت راهی مناطق نفت خیز جنوب شد و در این سفر دیدارهایی با کارکنان و دانشجویان صنعت نفت داشت.

زنگنه که سال گذشته دانشجویان صنعت نفت را بی سواد خطاب کرده بود و از جذب نیروهای تازه نفس خودداری می کرد و این رفتار موجب تحصن دانشجویان صنعت نفت در مقابل مجلس شورای اسلامی در چندین نوبت شد، هم‌ اکنون معاونانش از جذب 2500 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت خبر می دهند.

همچنین زنگنه که بارها می گفت ما 100 هزار نیروی مازاد در صنعت نفت داریم به یکباره در دیدار با مسئولان مناطق نفتخیز جنوب از جذب 2500 ‌نیروی جدید در صنعت نفت خبر داد.

این گزارش حاکی است رفتارهای پوپولیستی وزارت نفت به اینجا ختم نمی شود، چرا که در آستانه انتخابات وزارت نفت به یکباره  تصمیم گرفت بر خلاف رویه‌های گذشته میزان افزایش حقوق و افزایش شایستگی کارکنان صنعت نفت را که در سنوات گذشته با تاخیرهای چند ماهه ابلاغ می کرد در سال 96 و نزدیک به ایام انتخابات ابلاغ و اجرایی کند و جدای این کار پاداش 6 ماه دوم سال 95 را قبل از انتخابات در فیش حقوقی کاکنان صنعت نفت بیاورد که نشان از واریز این مبلغ در روزهای آتی دارد.

بنا بر این گزارش در همین رابطه برخی از کارکنان صنعت نفت معتقدند این برخورد وزارت نفت که نشان از رفتارهای پوپولیستی دارد توهین به شعور کارکنان صنعت نفت است.

این کارکنان نفت ضمن ابراز گلایه این سوال را مطرح کردند که چرا در سال های گذشته که کارکنان صنعت نفت با مشکلات عدیده ای مواجه بودند این اقدامات صورت نگرفت.

به گفته آنها اقدامات اخیر وزارت نفت تنها برای جذب آرای کارکنان خدوم مناطق عملیاتی صنعت نفت است و پس از انتخابات دوباره به همان رویه قبل باز خواهد گشت و تضمینی برای بهبود رفتار مسئولان صنعت نفت نخواهد بود.

۹۶/۰۲/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی