---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ

۵

احتمال تجدیدنظر در استخدام‌ 2500 نفری اخیر دولت

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ
از 2500 سهمیه در آگهی استخدام اخیر دولت، تنها 16 سهمیه برای زنان در نظر گرفته شده که این موضوع موجب گلایه شهیندخت ملاوردی، معاون امور ...
 

از 2500 سهمیه در آگهی استخدام اخیر دولت، تنها 16 سهمیه برای زنان در نظر گرفته شده که این موضوع موجب گلایه شهیندخت ملاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هم شد.

با این حال در روزهای اخیر اعلام شده که محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه وعده داده که به این موضوع رسیدگی کند. در همین مورد عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به اقتصادنیوز گفت: من معتقد هستم هیچ‌گونه تبعیضی میان مردان و زنان نباید وجود داشته باشد، زنان ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه دانشگاهی ما را تشکیل می‌دهند و ۵۰ درصد آرا در انتخابات مختلف از جمله ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اسلامی در اختیار زنان است.

وی افزود: زنان پتانسیل و توانایی‌های خاص خود را دارند و اتفاقا بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و من مخالف این تبعیض هستم و باید در حوزه‌های مختلف نسبت به توانایی‌های زنان استفاده شود.

روح‌الله بیگی ، عضو کمیسون اقتصادی مجلس هم در این باره به اقتصادنیوز گفت: بعضی از شرکت‌ها در مکان‌هایی فعالیت می‌کنند که برای زنان رفت‌وآمد دشوار به نظر می‌رسد مانند پروژهایی که در عسلویه است. از طرفی اگر برخی از رشته‌ها در دانشگاه‌ها به گونه‌ای باشد که استقبال زنان یا پذیرش در آن کم دیده شود این روند طبیعی است اما اگر در رشته‌های عمومی مخصوصا رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی به گونه‌ای باشد که فارغ التحصیلان آن مرد و زن یکسان باشد قطعا نیاز به بررسی دارد که عامل چنین تصمیمی چه بوده است.
  
وی ادامه داد: در حال حاضر از تحصیل‌کرده‌ها مردها حدود ۲۵ درصد و زنان ۴۰ درصد آنها بیکار هستند، بنابراین نیاز است که همین تناسب هم تا حدودی جبران شود و این کار نیاز به بررسی‌های جدی دارد که اگر دلیل خاص و منطقی وجود نداشته باشد حتما تجدید نظر صورت می‌گیرد.

 


 

سوالات عمومی ویژه استخدام دستگاههای اجرایی وبانکها( استخدام های متمرکز سال94 -وزارت نیرو )

 

 
 

 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

 

نظرات  (۵)

باسلام این قضیه اصلا ربطی به تبعیض نداره همانطور که دوستان اشاره کردند معظل بیکاری بیشتر برای مردان متحمل مشکلات است نه زنان به نظر بنده قانونی وضع شود که تا مردها از این معظل نجات نیابند زنان حق کار ندارند.در ضمن مگه نان آور خانه مرد نیست -اولویت برای مردان است نه زنان -اگه دقت داشته باشید اگه بجای این زنان که امروزه سرکارند مردان سرکار بودن اولا معظل بیکاری حل شده بود دوما زمینه برای ازدواج فراهم وسن ازدواج این همه بالا نمیرفت.درسته یانه؟؟
چه بسیار خانومایی رو می شناسم که نان آور خانواده اند شغلایی که آقایون یا به خاطر کارش یا درآمد پایین اش حاضر نیستند انجام یدند قبول می کنند تا بچه هاشون شب گرسنه نخوابند. منتطقه هسته اصفهان جایی هست که از نزدیک این رو دیدم شوهرای به اصطلاح مرد هم یا زندان اند یا به شغل اعتیاد مشغول اند.مرد نان آور خانواده بود ....... کو مردایی مثل باباهای ما...........
با سلام
 درست اقایون باید کار داشته باشند و باید هم یه مرد کار داشته باشد .... اما اینم در جامعه در نظر بگیرد همین اقایون دنبال زنانی هستند که شاغل باشند... همانگونه که در اطراف خود شاهد ان می باشیم.... با در نظر گرفتن تمام شرایط قضاوت کنید... 
به خدا من آدم متعصبی نیستم.ولی توی جامعه ما لازمه اداره یه خونه اشتغال مرده.باید اولویت استخدام اقایون باشه.کسی به یه خانم نمیگه چرا بیکاری ولی برای آقایون بیکاری خود آبروریزیه
کار اصلی زنان خانه داری،شوهرداری،بچه داری ،وتربیت صحیح فرزندان است. وکارمردان کسب روزی حلال برای خانواده .میدونید هر مردی که مشغول به کار نباشه چقدر زن ودختر بدون شوهر میمونند.وانقراض نسل پیش روست.لطفا بدون تعصب جنسیتی به یک مورد از دلایل موجود درجامعه که گفته شد فکر کنید ونظر بدید.البته باید بگم بعضی از مشاغل صرفا مختص خانمها میباشدولاجرم باید کارکنندولی در بیشتر اوقات درحال حاضر اولویت باآقایان هست.یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی