---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ

۰


اتاق بازرگانی مکان تجمیع آقازاده‌ها با کراوات‌های رنگارنگ شده است/ ضعف در سیستم استخدام تا قانون کار
خبرگزاری میزان - عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق بازرگانی محل تجمیع آقازاده ها با کراوات های رنگارنگ شده است.
نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، در خصوص اینکه اتاق بازرگانی محل توزیع رانت آقازاده ها شده است، اظهار کرد: بله متاسفانه شاهد تجمیع آقازاده ها با کراوات های رنگارنگ در اتاق بازرگانی هستیم.

وی ادامه داد: اینکه این اتاق به فرصت و محلی برای توزیع رانت بین اعضای اتاق بازرگانی تبدیل شده است را نمی توانم تایید کنم زیرا از آن بی خبرم.

وی همچنین درباره بهره برداری از نخبگان و جلوگیری از پدیده شوم فرار مغزها بیان کرد: تمام سیستم های اداری کشور از بخش های دولتی شروع شده تا بخش های غیردولتی باید تجدیدنظری در استخدام سرمایه انسانی داشته باشند.

مجلس با اصلاح قانون کار مخالف است
این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره مزایای قانون کار برای کارفرمایان گفت: قانون کار مشکلی ندارد و به نفع کارفرمایان نیست و نیازی به اصلاح ندارد.

وی افزود: ایراد اصلی در اجرای این قانون است و اگر قرار باشد اصلاحی در قانون انجام بگیرد به نفع کارفرما خواهد بود که مجلس با آن مخالف است.

ضعف سیستم استخدام در دستگاه دولتی
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت استخدام در کشور گفت: یکی از علل استخدام افراد با تحصیلات غیرمرتبط، ضعف ساختار اداری سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی در بخش استخدام نیروها است.

وی افزود: این ضعف باعث شده شاهد استخدام فردی با تحصیلات ادبیات یا فارغ التحصیل رشته شیمی در وزارتخانه راه و شهرسازی باشیم.

فرار مغزها
این نماینده بیان کرد: ایران از نیروی انسانی بااستعداد برخوردار است، ولی به‌دلایل مختلفی از این سرمایه‌های انسانی بهره برداری نمی شود.

وی اشاره کرد: متأسفانه ما در کشور قدرت پذیرش یکدیگر را نداریم، این امر باعث می شود که به جای جذب یکدیگر، یکدیگر را دفع کنیم. باید این روحیه در مدیران دولتی ایجاد شود که افراد توانا در دستگاه ها جذب کنند و تحمل همکاری با یک فرد داناتر از خود را داشته باشند.    

قاضی‌پور ادامه داد: یک واقعیت وجود دارد و اینکه افراد ضعیف با افراد ضعیف و افراد قوی با افراد قوی کار می‌کنند. مدیری که ضعیف باشد هیچگاه به‌دنبال یک معاون توانا با تحصیلات بالاتر نیست.
۹۴/۰۹/۰۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی