---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ

۰


کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان با اشاره به لزوم استخدام مربی در فنی و حرفه ای گفت: متاسفانه این امر در مجلس متوقف شده و این موضوع ضربه محکمی به بحث اشتغال در کشور زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ابراهیمی نژاد صبح دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه در استان کرمان با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای برای حل مشکل اشتغال در جامعه گفت: کسب آموزش های مهارتی یکی از راه های موثر و تاثیر گذار در حل مشکل بیکاری در جامعه است.

وی آموزش های مهارتی را عاملی برای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: بیشتر آموزش های فنی و حرفه ای منجر به اشتغال می شود و این امر موجب تحکیم خانواده و کاهش جرایم و بزهکاری در جامعه است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت افزایش بودجه برای آموزش های مهارتی در جامعه تصریح کرد: متاسفانه از سه سال گذشته و با وجود افزایش تورم بودجه آموزش های فنی و حرفه ای به یک سوم کاهش یافته است که این امر موجب بروز مشکلات زیادی در این حوزه شده است.

وی همچنین به مشکل عدم امنیت شغلی برای مربیان این اداره اشاره کرد و افزود: متاسفانه نیروهایی با بیش از 14 سال سابقه کار در این اداره به صورت حق التدریس هستند که این امر موجب بروز ناامنی های شغلی در بین مربیان این اداره شده است.

ابراهیمی نژاد در ادامه به هماهنگی با مجلس برای استخدام نیروهای حق التدریس این اداره پرداخت و گفت: متاسفانه این امر در مجلس متوقف شده و این موضوع ضربه محکمی به بحث اشتغال در کشور زده است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از مهارت آموزان این اداره به راحتی جذب بازار کار می شوند که طبق رهگیری های انجام شده این تعداد به سالانه 20 هزار نفرمی رسد و این شغل ها دولتی نبوده و در راستای اهداف دولت برای کوچک کردن بدنه دولتی می باشد.

ابراهیمی نژاد همچنین به عدم هماهنگی بین دانشگاه و صنعت اشاره و آن را یکی از مشکلات علوم تئوری عنوان کرد و افزود: امروز جامعه از نیروهای متخصص دانشگاهی پر شده و این در حالی است که نیاز جامعه به نیروهای مهارتی و نیروی فیزیکی و بدنی است.

وی اظهار داشت: همه نیروهای فنی و حرفه ای با یک مدیریت جهادی مشکل سال های اخیر را پشت سر گذاشته اند و امروز به کمیته سازمان های مردمی و انقلابی همچون کمیته امداد و بسیج سازندگی آموزش های مهارتی در سطح استان و بالاخص مناطق محروم ادامه دارد.

ابراهیمی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و گفت: این مسابقات نماد فرهنگ کار و تلاش ایرانیان در سطح جهانی است و چهره مردم ایران را در سطح جهانی نشان می دهد و به همین دلیل از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: چهل و سومین دوره مسابقات جهانی مهارت 2015 در کشور برزیل برگزار می شود و از استان کرمان شش نفر از مدال آوران در رشته های الکترونیک، طراحی فضای سبز، طراحی مهندسی مکانیک، و نقاشی خودرو حضور خواهند داشت.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمان یادآور شد: امسال این مسابقات در 14 رشته برگزار و برگزیدگان دوره های مسابقات دوره های چهاردهم و پانزدهم بعد از گذراندن اردوهای آماده سازی به برزیل اعزام خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی