---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ب.ظ

۰

یاسوج- ایرنا- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت تشکیل پرونده برای استخدام آموزشیاران سوادآموزی این استان همچنان و تا اطلاع بعدی وجود دارد.


سید حمدالله خواهش نیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزشیارانی که متقاضی دریافت کد پرسنلی هستند و مدارکشان کامل است اسامی آنها برای تعیین تکلیف به سازمان نهضت سوادآموزی کشور اعلام شده است.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش از این اعلام شده بود آن عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد که مشمول طرح استخدام هستند تا 25 اردیبهشت ماه 1398 برای تشکیل پرونده مهلت دارند.
وی افزود: بر اساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی کشور باید آموزشیاران مشمول طرح استخدام دارای کد پرسنلی، گواهی آموزش بدو خدمت و گزینش بوده و با ارائه پرونده آموزشیاری خود می توانند تشکیل پرونده دهند.
خواهش نیک عنوان کرد: چنانچه آموزشیاران کهگیلویه و بویراحمد تاکنون برای تشکیل پرونده مراجعه نکرده اند هر چه زودتر مدارک خود را به واحدهای سوادآموزی اداره های آموزش و پرورش 13 شهرستان و منطقه استان تحویل دهند تا برای کد پرسنلی آنها پیگیری شود.
وی ابراز داشت: تاکنون هیچگونه اطلاعیه ای در زمینه منابع آزمون استخدامی آموزشیاران سوادآموزی صادر نشده و پس از صدور اطلاع رسانی می شود.
خواهش نیک گفت: طرح استخدام مشمول آن عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد است که در فاصله سال‌ های 1379 تا پایان سال 1391 در 2 سال به صورت مستمر حداقل 2 نفر سوادآموز داشته و دارای پرونده آموزشیاری باشند.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 نرخ باسوادی گروه سنی 10 تا 49 سال در کهگیلویه و بویراحمد 92.7 درصد است.
۹۸/۰۲/۳۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی