---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: آماری با طعم تلخ بیکاری/ ثبت‌نام 11 هزار نفر برای 200 عنوان شغلی بیمارستان میلاد بیرجند

شنیده‌ها حاکی از آن است که برای حدود 200 عنوان شغلی در بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند بیش از 11 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قبل از بیماران، جوانان این استان سال‌ها انتظار کشیدند تا روزی مراسم ربان‌بری بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند را به چشم ببینند.

بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند که به میلاد 3 شهرت دارد از سال 86 کلنگ‌زنی شد و از ابتدای سال گذشته بود که زمزمه افتتاح آن در سطح استان پیچید.

اواخر اردیبهشت بود که مراسم افتتاح این بیمارستان با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور که معاون اول رئیس جمهور را در سفر به خراسان جنوبی همراهی می‌کرد، برگزار شد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور در این سفر نسبت به واگذاری مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان میلاد 3 به مسئولان و مردم این شهر قول مساعد داد.

مسئولان تأمین اجتماعی استان نیز از اخذ مجوز و ثبت‌نام این آزمون در آبان‌ماه 94 یعنی دو ماه پس از افتتاح رسمی بیمارستان خبر داده بودند که البته قول ایشان بنا به هر دلایلی با تأخیر چندماهه بالاخره در اسفندماه سال گذشته عملی شد.

آزمون استخدامی بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند به صورت بومی جمعه 20 فروردین‌ماه در مرکز استان برگزار می‌شود.

اما نکته جالبی که شنیدن آن بسیاری از مردم این استان را انگشت به دهن گذاشت؛ ثبت‌نام 11 هزار نفری جوانان بیکار بومی استان در این آزمون است؛ آماری که دور از ذهن بوده و حکایت از درد بیکاری دارد.

مسئله‌ای که این آمار را رشد داده است؛ شرایط سنی بالا و داشتن حداقل معدل 12 برای شرکت‌کنندکان است که البته این مسئله سبب بدبینی بسیاری از مردم از صحت این آزمون شده است.

عده‌ای از مردم و جوانان این شهر معتقد هستند با این شرایط، نیروهای استخدامی از قبل تعیین شده‌اند و این آزمون به اصطلاح فرمالیته است!

و یا اینکه عده‌ای تنها به درآمدزایی این آزمون برای سازمان‌های برگزارکننده اعتقاد دارند و نسبت به هرچه آزمون استخدامی است، بدبین هستند.

البته معضل بیکاری در جامعه امروز به قدری گسترده شده که عامل بسیاری از این بدبینی‌ها به دستگاه‌های دولتی است.

امروز نیز گزارشی از مرکز آمار ایران در فضای مجازی منتشر شد که نرخ بیکاری در خراسان جنوبی در زمستان 94 را 9.8 نشان می‌داد در حالی که در زمستان سال 93 این آمار 7 درصد بوده است.

بر اساس این گزارش نرخ بیکاری همچنین نسبت به پاییز که 8.5 درصد بوده است بازهم در زمستان افزایش یافته است.

با تحلیلی ساده بر آمار 11 هزار نفری ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون استخدامی بیمارستان میلاد بیرجند، در می‌یابیم که برای هر پست و عنوان شغلی در این بیمارستان 55 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این آمار تنها نمونه‌ای از وجود خیل عظیم جوانان بیکار زیر 35 سال خراسان جنوبی است در حالی که مسئولان همچنان به ایجاد اشتغال در سال‌های اخیر اصرار دارند.

عدم بکارگیری نیروی انسانی از سوی دستگاه‌های دولتی، شرایط استخدامی دشوار در آزمون‌های دولتی، کمرنگ بودن اشتغال‌زایی در بخش خصوصی، تعدیل نیروهای سلیقه‌ای، تعطیلی رو به رشد کارخانجات، استخدام نیروهای بازنشسته به جای جوانان و بسیاری دیگر از چالش‌ها سبب شده تا آمار بیکاری در این استان مرزی رو به افزایش باشد و زنگ خطر امنیت و سلامت جامعه را به صدا دربیاورد.

تعداد شرکت‌کنندگان به قدری بالاست که آزمون استخدامی بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد 3 بیرجند جمعه در چندین نوبت صبح و بعد از ظهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه نیز از 17 فروردین ماه بر روی خروجی سایت این بیمارستان قرار گرفته است.

۹۵/۰۱/۱۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی