---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ

۰


رییس دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: متقاضیان تا تاریخ 9 دی‌ماه جهت ثبت‌نام به‌صورت حضوری به دفتر استخدام مراجعه نمایند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، باقر خسروی در جمع دانش آموزان آموزشگاه امیرکبیر گالیکش گفت: ثبت‌نام دانشگاه افسری ارتش از 25 آذرماه آغاز گردیده و در روز 9 دی‌ماه به پایان خواهد رسید.


وی افزود: مهم‌ترین شرط برای ورود به نیروی دریایی ارتش، داشتن علاقه به این کار است.

خسروی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: " نیروی دریایی در تمام نقاط عالم و در کشور ما یک نیروی راهبردی است و باید به آن به‌عنوان یک نیروی راهبردی نگریسته شود."

رییس دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دانش آموزان توصیه کرد به نیروی دریایی بپیوندند تا به اقصی نقاط مختلف عالم سفر کنند.

وی از شرایط ثبت‌نام برای داوطلبان را دارا بودن حداقل سن 17 سال تمام و حداکثر 22 سال ( در صورت انجام خدمت سربازی، این مدت خدمت به حداکثر سن اضافه خواهد شد) و حداقل قد برای داوطلبان را 165 سانتیمتر عنوان کرد.

خسروی اظهار داشت: دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.aja.ir/Portal/Home و یا به آدرس گرگان، جاده آق‌قلا، دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش  جمهوری اسلامی ایران، مراجعه کنند.

به گفته وی آزمون استخدامی فوق در تاریخ 15 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد؛ (مکان آزمون طی اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد)

وی افزود: دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی استاندار گلستان و همکاری شهرداری و دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش از تیرماه سال جاری تأسیس و راه‌اندازی شد.

وی هدف از تأسیس دفتر نمایندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را: ثبت‌نام در طیف‌های استخدامی نیروی ارتش که در حال حاضر استخدام کارمند علمی، تجربی، افسر پیمانی و همچنین دانشگاه افسری آجا در حال انجام است، با توجه به داشتن مرز آبی در استان گلستان جهت آشنایی مردم و اهداف و کارها تأسیس دفتر نمایندگی مشهود بود، همچنین رسیدگی و سرکشی به خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و بازنشستگان نداجا است.


لازم به ذکر است ناخدا دوم باقر خسروی فرزند علی متولد 1356 شهر گالیکش از سال 1374 وارد نیروی دریایی شده است.

وی تحصیلات خود را در شهرستان گالیکش گذرانده است؛ وی دوران ابتدایی را در آموزشگاه شهید باهنر، دوران متوسطه اول خود را در آموزشگاه شهید میرزایی و دوران متوسطه دوم خود را در آموزشگاه شهید بهشتی تحصیل‌کرده است.

وی پس از گذراندن دوره 4 ساله تحصیل در دانشگاه امام خمینی (ره) جهت ادامه خدمت به بندرعباس ( منطقه یکم دریایی نداجا) منتقل شد. به مدت 7 سال در یگان‌های شناور نیروی دریایی خدمت کرد و 4 سال در آماد و پشتیبانی منطقه یکم بندرعباس به سمت ریاست پشتیبانی یگان‌های شناور منصوب شد.

پس بعد از 11 سال خدمت در بندرعباس جهت ادامه خدمت به معاونت نیروی انسانی نداجا / مدیریت گزینش و استخدام تهران منتقل شد و پس از 5 سال خدمت در گزینش نداجا در حال حاضر به‌عنوان رییس دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خدمت به مردم گلستان است.

۹۵/۱۰/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی