---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ

۴

آزمون فراگیر استخدامی اردیبهشت 1394

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ


اولین آزمون مشترک فراگیر استخدامی در اردیبهشت ماه 1394 برگزار می شود.

http://media.jamnews.ir/Original/1391/06/28/IMG22452939.jpg

به گزارش شناسنامه و به نقل از سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (mdhc.ir)، بر اساس هماهنگی های بعمل آمده اولین امتحان مشترک فراگیر بر اساس مفاد دستورالعمل آزمون های استخدامی در اردیبهشت ماه 1394 با حدود هفت دستگاه اجرایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل، حیطه مشترک فراگیر، سنجش حیطه‌های عمومی و تخصصی است که بر اساس خوشه شغلی در فواصل زمانی مشخص، از طریق امتحان به صورت متمرکز و سراسری، با تجمیع آگهی‌های استخدامی مورد تأیید معاونت توسعه در هر دوره، توسط مؤسسه مجری و با راهبری و نظارت معاونت توسعه برگزار می‌گردد.

همچنین، خوشه شغلی، مجموعه‌ای از دو یا چند شغل است که با توجه به تجانس، همگونی وظایف و تحصیلات مورد نیاز در شرایط احراز آنها، توسط معاونت توسعه تعیین و در یک مجموعه قرار می‌گیرند. خوشه‌های شغلی تعیین‌شده، مبنای امتحانات مشترک خواهند بود و چنانچه برخی از مشاغل در هیچ‌یک از خوشه‌های شغلی قرار نگیرند، در این صورت شغل مورد نظر مبنای امتحان مشترک قرار خواهد گرفت.

مشاهده متن کامل دستورالعمل برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی

گفتنی است، پیش از این دکتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری ضمن اعلام اینکه سیاست دولت در استخدام، کم کردن حجم دولت است، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و با تامین بودجه لازم، بیش از 38 هزار تن از جوانان کشور به استخدام در می آیند. وی ادامه داد: افرادی که در گذشته برای استخدام امتحان و آزمون داده بودند اما بودجه لازم برای بکارگیری آنان تامین نشده بود، در بودجه سال آینده تامین اعتبار شده و ادارات و استانداری ها می توانند از اکنون تشریفات لازم برای استخدام را انجام دهند.

نظرات  (۴)

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۶ بردیا مهرآرا
سلام
بچه ها کسی خبر داره آزمون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که بهمن 91 برگزار شد هم جز این 38000 نفر هست یا نه؟!  من پارسال مصاحبه تخصصی و تحقیقات محلی و گزینش هم شدم و تایید شدم.دیگه از اون موقع خبری نیست.سازمانم هی میگفت جز مهرآفرین بوده لغو شده ): شماره مجوزشم دقیقا شماره مجوز طرح مهرآفرین بود.
مدیر جان شما خبری نداری؟
احتمالا استخدام جدید تو اردیبهشت برگزار بشه و پذیرفته شده هاش مشغول بشن ولی بازم تکلیف استخدامی های اصفهان مشخص نشه
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۶ بیصدا فریاد کن
جالبه میگن پول نداریم ولی تند تند داره استخدام میکنه!!!
خواهشا قبلا از استخدام های جدید، مشکل ما بچه های 91-92 رو که الان 2-3 ساله منتظریم رو حل کنید
سال پر غم ناامیدی در حال تمام شدن است وعده ها که عملی نشد راستی جناب مدیر پیگیری و تجمع شما جلوی استانداری به کجا رسید خبر گذاشتید بعد جمعه سایت در دسترس نبود بعد لینک خبر برداشتید چی شد؟
پاسخ:
مدیرسایت : بدلیل به جد نصاب نرسیدن افراد شرکت کننده کنسل شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی