---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

۱

فنی و حرفه ای

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به اینکه آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در استان ضرورت دارد، گفت: امسال ۱۵ میلیون نفر ساعت آموزش حرفه‌ای در مازندران داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رضا گرزین صبح امروز در نهمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به وجود 22 مرکز ثابت آموزشی در استان، اظهار داشت: در همه شهرستان‌ها دارای مراکز آموزشی و دو مرکز علمی کاربردی با 700 دانشجو هستیم.

وی افزود: 15 میلیون نفر ساعت برای سال 93 تعهدات آموزشی فنی و‌حرفه‌ای در نظر گرفتیم و هزار آموزشگاه زیرنظر این اداره کل فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به اینکه یک میلیارد وام خوداشتغالی به ازای هر نفر سی میلیون تومان از اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع) به این اداره کل اختصاص‌یافته است، تصریح کرد: توانمند‌سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان را در آموزش فنی و حرفه ای برنامه داریم.

گرزین با بیان اینکه مراکز جوار دانشگاه را تاسیس کردیم، افزود: آموزش بازار محور نیز از برنامه های جدی نهاد ما است.

وی با اعلام اینکه 50 هزار نفر در استان در ادارات کاریابی ثبت نام‌کردند، گفت: برای توانمند‌سازی این افراد می توانیم در ادارات فنی و حرفه ای گام برداریم.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران افزود: استخدام بیش از 4 هزار مربی حق‌التدریس را در برنامه داریم و آزمون استخدامی این افراد در اردیبهشت 93 برگزار می‌شود.

عدم امنیت شغلی کارگران

نصرالله دریابیگی در ادامه این نشت اظهار داشت:اینکه شورای هماهنگی رفاه استان باید برای تامین امنیت شغلی کارگران استان، اقدام‌کند.

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران  با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از واحدهای کارگری به بهانه های مختلف اقدام به اخراج کارگران می‌کنند، افزود: متاسفانه به واسطه اینکه کارفرما قدرت دارد، اجازه عرض اندام به تشکیلات کارگری را برای تحقق مطالبه اش نمی‌دهد.

دریابیگی با اشاره به اینکه قرارداد موقت استثمار جدیدی بوده که به جان نیروی انسانی کارگری افتاده است، گفت: متوسط حقوق بازنشستگان استان بسیار پایین بوده و این افراد جوابگوی خانواده خود نیستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: نمایندگان مجلس اجرای حقوق همسان‌سازی کارگران را صحیح اجرایی کنند.

وی افزود: متاسفانه بیمه دی و آتیه سازان به تعهدات خود نسبت به مستمری بگیران و کارگران تامین اجتماعی اقدام نمی‌کند.

نظرات  (۱)

سلام ببخشی من دیپلم حسابداری دارم میشه ثبت نام کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی