---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۵ ب.ظ

استخدام استانداری آذربایجان غربی وپیگیری آن

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۵ ب.ظ



نتیجه پیگیری دوشنبه  6بهمن :

پیگیری امروز و خلاصه مطالب:
امروز جلساتی هم با آقای بخشنده و هم دکتر حضرتی داشتیم و نزدیک 1/30ساعت گفتگو کردیم حکما به تاریخ 1/1 زده خواهد شد و طی روزهای آینده سایت کارمند باز میشه و کدها اختصاص داده میشه  البته اینارو آقای بخشنده گفت.
بعدش رفتیم ساختمان بودجه و اونجا دیدار مفصلی با دکتر حضرتی داشتیم که تمامی سوالات پرسیده شد و حتی شروع بکار در اسفندماه حتی در صورت نبود اعتبار اسفند برای آزمونیها،بچه ها حاضرند بدون حقوق اسفندو کار کنن که هم واسشون دوره آموزشی حساب بشه.آقای دکتر هم که واقعا پیگیرند و دستشون درد نکنه فرمودندو قول مساعد دادند بنده در مورد این قضیه اسفند با استاندار ملاقات خواهم کرد وانشالله بتونیم وتلاشمون واسه اسفندماه هست و گفتند نگران نباشین.
نکته بعدی در مورد تصویب بودجه و قرار گرفتن در ردیف متفرقه استخدامیها پرسیدم که اشاره کردند این بودجه شما به قوت خودش باقیست وحتی ممکنه بودجه هم زیاد بشه و اصلا کم نخواهد شد و قطعا تصویب میشه و کاهش قیمت نفت بر بودجه عمرانی اثر گذاره نه بر بودجه و هزینه های جاری و استخدامی شما و گفت خیالتون راحته راحت باشه.و از سالهای دیگه در ردیف بودجه استانی لحاظ خواهد شد.وحتی اشاره کردند که بودجه شما برای یکسال تمام در نظر گرفته شده و شکی درش نیست.و گفتند ما تلاشمون  اینه که زودتر شما سرکار برین و اینکاررو بزودی طبق قولی که ما و مسولین استانی و کشوری دادیم عملیاتی خواهیم کرد.
در آخر لازمه از وقتی که آقای بخشنده و علی الخصوص دکتر حضرتی عزیز،در اختیار ما قراردادند نهایت سپاسگذاری رو داریم.
                                                                                       اجرکم عندا...


گزارش پیگیری امروز مورخه 8 دیماه 1393 از معاونت منابع انسانی استانداری آغ:
( بنقل از آقا بهنام )

مشروح صحبتهای بنده و دوستان با جناب آقای دکتر:
طبق آخرین اطلاعاتی که داریم تا اسفندماه تمامی مراحل طی و استخدامیها تامین اعتبار میشوند وانشالله شما عزیزان طبق مصوبه دولت و قولی که دکتر نوبخت در سفر اخیر که به استان داده اند از اسفندماه شروع بکار خواهید کرد.ما منتظر دریافت نامه کتبی تامین اعتبار از تهران هستیم که انشالله تا اسفندماه این نامه پس از تصویب بودجه به دست ما خواهد رسید و ما هم طی ابلاغ نامه اعتبار با شماره ای به دستگاههای اجرایی اجازه شروع بکار خواهیم داد و انشالله اسفند مشغول میشوید و مسولان استانی حتی در تلاشند تا یک ماه حقوق اسفندرو هم پرداخت کنند و آقای سعادت هم نظر ویژه ای به شما عزیزان دارند و هدف همگی مسولین محترم استان حل و فصل سریعتر مشکل شماست.
در آخر باز هم از مسولین محترم استان علی الخصوص آقای دکتر بخشنده که امروز فرصتشان را در اختیار ما گذاشتند و با صبر وبردباری به پرسشهای ما پاسخ دادند و واقعا برای رفع مشکل ما زحمت میکشند تشکر و قدردانی میکنم.
                  
                                                                                       اجرکم عندالله...



شماره های  جدید تماس با استانداری برای پیگیری وضعیت استخدامی :

(آقایان بینا، رضایی، آقایاری:   31972355)
(آقای علیپور:  31972226)
(خانم چوپان پیشه:  31972360)

(آقای حاتمی زاده:    31972356  ) 

( دفتر اقای حضرتی :   31943201 )

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)


22مهر 93-مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری: منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد

حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری در گفتگو با خبرنگاران افزود: بکارگیری این افراد، همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای بکارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به بکار گیری آنها اقدام گردد.

حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی ، نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای بکارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

/01:16 ب.ظ

لینک خبر از سایت استانداری آ.غ
لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی  بصورت صوتی (ترکی)
 لینک خبر مصاحبه اقای حضرتی با شبکه استانی بصورت تصویری


نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، آخرین وضعیت مربوط به برگزاری آزمون استخدامی در تیر ماه سال 92 را تشریح کرد.

صفرزاده در این گفتگو در پاسخ به این سوال که آزمون استخدامی مذکور در قالب طرح مهرآفرین بوده است یا نه، گفت: بر اساس مفاد آگهی استخدام، سهمیه های مربوط به این آزمون استخدامی از محل برنامه پنجم توسعه بوده نه طرح مهرآفرین و از طرفی دیگر استانداری آذربایجان غربی در سال 91 این آزمون را برگزار نکرده بلکه برگزاری آزمون در تیرماه 92 انجام گرفته است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و نتایج این آزمون نیز گفت: در اواخر سال 92، هسته گزینش استانداری نظر نهایی خود را در خصوص نفرات اصلی قبول شده اعلام نموده و مراحل اداری آزمون نیز مورد تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قرار گرفته و اکنون نیز در مرحله تامین اعتبار و جذب و بکارگیری قبول شدگان نهایی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ادامه داد: همه مسئولان کشور و استان در تلاش هستند تا موضوع و مشکل تامین اعتبار برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرتفع گردد لذا بلافاصله پس از رفع مشکل تامین اعتبار، از افراد پذیرفته شده برای شروع بکار دعوت بعمل خواهد آمد.

صفرزاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو این آزمون وجود دارد یا خیر؟ گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که امکان لغو این آزمون وجود ندارد و شایعات موجود در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

وی اضافه کرد: استانداری آذربایجان غربی تمامی مراحل اداری و قانونی آزمون استخدامی برگزار شده را به پایان رسانده و فرایند اجرای آن مورد موافقت و تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز قرار گرفته و اکنون در مرحله تامین اعتبار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در تیرماه سال 92، تنها از طریق سایت اطلاع رسانی استانداری انجام خواهد گرفت فلذا ذینفعان با مراجعه به این سایت می‌توانند از آخرین اخبار و اطلاعات در این زمینه آگاهی یابند.


خبر13خرداد93-به گزارش خبرنگار اروم نیوز؛

 در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان، سرهنگ حجازی فر، فرمانده سپاه ارومیه، یحیی تیموری مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تنی چند از مسئولین استان برگزار شد.

یحیی تیموری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حل مشکلات  استخدامی فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: نامه استخدامی از معاون اول رئیس جمهور به استانداری فرستاده شده است اما تاکنون ترتیب اثر نیافته بود که این دستورالعمل خوشبختانه برای گروه اول از فرزندان عزیز که حدود 2سال پیش در آزمون ورودی استخدامی  قبول شده اند اجرا خواهد شد و به امید خدا با کمک دولت تدبیر و امید باقی فرزندان نیز بنا به رشته تحصیلی و تخصص ،به ادارات معرفی خواهند شد.

وی افزود: بررسی تخصصی سلامت جانبازان از سال گذشته شروع شده که در فاز اول این طرح جانبازان شیمیایی سردشت توسط پزشکان متخصص  اعمال شد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین قریشی نیز با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) به مقام والای گفت: مقام حضرت به اندازه ای بالاست که در روز جزا تمام شهدا به ایشان غبطه خواهند خورد؛ کسی که در راه خدا سلامتی و قسمتی از بدنش را از دست میدهد پاداش  شهادت را میبردک





خبر 31اردیبهشت93- سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است

 

 معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از نصف سهم جمعیتی آن است.

تقی کهوریان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم پایین بودن سهم آذربایجان غربی در تولید ناخالص داخلی کشور است به طوری که سهم جمعیتی استان در کشور 1/4 درصد است در حالی که سهم استان در تولید ناخالص داخلی کشور 02/2 درصد می باشد.

وی اظهار کرد: با بررسی ساختار بخشی ارزش افزوده در استان مشاهده می شود که سهم کشاورزی 19 درصد، خدمات 47 درصد و صنعت هشت درصد که این ساختار ساختار معیوبی است و باید اصلاح شود.


وی ادامه داد: کشاورزی استان در چشم انداز قادر خواهد بود تا 10 درصد تولید ناخالص داخلی کشور را به عهده بگیرد و بخش صنعت و معدن استان به دلیل عدم سرمایه گذاری ها در سال های گذشته سهم موثری در ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت ندارد و حتی اشتغال در بخش صنعت استان نیز دچار مشکل است.

وی گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران تعداد جمعیت بیکار استان در سال 91 معادل 117 هزار نفر بود که در سال جاری به 99 هزار نفر رسیده که فراهم کردن زمینه اشتغال برای این افراد نیز کاری سخت و دشوار است.

کهوریان افزود: بر اساس سیاست گذاری های انجام شده از محل بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط  قادر خواهیم بود تا سالانه 10 هزار شغل در استان ایجاد کنیم که نیاز است تا برای توسعه صنعتی در استان برنامه ریزی درستی انجام شود.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه رتبه استان در تولید ثروت و درآمد در کشور 29 است اظهار کرد: سهم سرانه استان با 40 میلیون ریال در تولید ناخالص داخلی در مقایسه با میانگین کشور که 86 میلیون ریال است رقم کمی است که برای افزایش این رقم برای رسیدن به میانه های جدول ضرورت دارد در زیرساخت های اقتصادی متمرکز شویم و برای انجام سرمایه گذاری های اقتصادی در بخش های صنعت، معدن و فراوری معدنی تدبیر های لازم اندیشیده شود.

وی افزود: برای خروج از رکود اقتصادی حاکم در استان باید سطح شیبداری برای بخش خصوصی و فعالین اقتصادی فراهم کنیم تا رسیدن به اهداف جهادی در حوزه اقتصاد سهل و آسان شود.

کهوریان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان در سال جاری گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بر اساس هماهنگی با استاندار محترم ناظر بر اهداف خاصی است که نتیجه آن باید خروج استان از رکود اقتصادی در استان باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در استان 20 درصد از اعتبارات عمرانی به کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته است خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا با مدیریت بخشی از منابع بانکی اجرای طرح های سرمایه گذاری اقتصادی در استان را شتاب ببخشیم.

 

وی افزود: همچنین به دلیل فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه بخش صنعت، اعتبارات مورد نیاز جهت تسهیل شرایط استقرار بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را افزایش دادیم.

کهوریان ادامه داد: در سال جاری تدوین بودجه اثر بخش با امکان نظارت و کنترل از طریق بودجه ریزی عملیاتی تکلیفی است که به استان ها داده اند و در دو دستگاه استانی به صورت پایلوت اجرا می شود تا مورد آسیب شناسی قرار بگیرد.

وی افزود: سرجمع اعتبارات استان نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه بوده به طوری که اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 30 درصد، ملی استانی شده بدون اوراق مشارکت 19 درصد کاهش دارد.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در بخش حقوق و مزایای مستمر امسال شاهد رشد 15 درصدی، در بودجه سایر اعتبارات هزینه ای شاهد افزایش 28 درصدی هستیم و درآمدهای استان نیز با افزایش 36 درصدی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت در اجرای پروژه های عمرانی استان با پروژه های بالای 80 درصد است که به رقمی معادل 820 میلیارد ریال نیاز دارند که با پیش بینی های لازم امسال 850 میلیارد ریال اعتبار بین فصول و شهرستان ها با اولویت این پروژه ها توزیع خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای پروژه های عمرانی نیمه تمام استان 4000 میلیارد ریال است که از عهده تامین اعتبار ان خارج هستیم.

  لینک خبر از سایت استانداری


مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری:مطالبات بازنشستگان استان به صفر رسیده است


 

31اردیبهشت93-مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری گفت: با تدابیر اندیشیده شده میزان مطالبات بازنشستگان دستگاه های اجرایی استان در سال 92 به صفر رسیده است.

ناصر حضرتی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: آذربایجان غربی در این راستا جزو معدود استان های کشور است که تمام مطالبات بازنشستگان را در پایان سال گذشته پرداخت کرده است و مشکلی از این بابت متوجه استان نیست.

حضرتی به آخرین وضعیت  درآمدهای  استان نیز اشاره کرد و گفت: میزان درآمدهای پیش بینی شده مصوب برای استان در سال گذشته 4419 میلیارد ریال بود که میزان وصولی درآمدها با 102 درصد تحقق به 4500 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: میزان وصول درآمدهای استان نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد نشان می دهد.

 

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری در ادامه به وضعیت بودجه جاری و عمرانی استان در سال 93 نیز اشاره کرد و ضمن تشریح اهداف بودجه عمرانی و جاری در قانون بودجه سال جاری گفت: میزان اعتبارات ملی استانی شده با 19 درصد کاهش به 1012 میلیارد ریال، اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای با 29 درصد کاهش به 2188 میلیارد ریال، حقوق و مزایا با 15 درصد افزایش به 843 میلیارد ریال، سایر اعتبارات هزینه ای با 28 درصد افزایش به 876 میلیارد ریال و درآمدهای استانی با 36 درصد افزایش به 6016 میلیارد ریال رسیده است.

لینک خبر از سایت استانداری



اطلاعیه استانداری آذربایجان غربی
قابل توجه قبول شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 92


به اطلاع می رساند مستندات و فرآیند اجرای آزمون استخدامی سال 92 و رعایت شیوه نامه و مقررات مربوط به آزمون از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم می باشد که به محض انجام مراحل از طریق دستگاه استخدام کننده مراتب جهت شروع بکار و انجام مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۲۴۹)

۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۳ کارشناسی جهاد
سلام دوستان عزیز فقط لطف کنین درست راس ساعت ۱۱ اونجا باشیم و نهایتش یازده و ربع بریم داخل استانداری من که زیاد امیدوارم این دفعه به جواب برسیم
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۹ استخدامی کرمان
به: به استخدامی کرمان
پیگیر شدم گفتن معلوم نیست کی به دست ادارات برسه و اجرایی بشه فعلا باشید تا صبح دولتتان بدمد...

مدیریت محترم وبلاگ:وقتی که همون 20 روز قبل از عید که من بال بال میزدم نامه تامین اعتبار میخوان شما و بقیه با اکراه جوابم رو دادین و بعد من رو متهم کردین به اینکه چرا به بچه های نماینده تهمت میزنم و میگم اونا فقط برای استان خودشون کار کردن الان چه جوابی دارید وقتی که از بین این همه ادم بدبخت برادران محترم کومش از سمنان و مجید از مازندران که نماینده بودن شروع به کار کردن؟؟؟
توی تجمع 6مهر به اقای کومش گفتم که ما 1000کیلومتر اینجا نیومدیم که چند نفر از استانهای دیگه برن صحبت کنن و استان کرمان سرش بی کلاه بمونه گفتن:نه اصلا بحث استانی نیست!!! الان بفرمایید کار این اقایون درست کردن میخواستن موی دماغشون نباشن بقیه هم برن بمیرن دیگه...

خداروشکر که کارشون درست شد ما که بخیل نیستیم حرف سر اینه که از غریبه ها باید بکشیم از خودمون هم ...

 کرمان که اولین استانی بود که نتایج ازمون رو اعلام کرد الان مونده برای تیر مرداد شهریور....

بچه های کرمان!!
از این نماینده بازیها هیچ ابی برای ما گرم نمیشه.برای یه بار هم که شده دنبال حقتون باشین... 
پاسخ:
مدیرسایت : برادر بزرگوار در مورد حرفهای شما باید یکم بیشتر توضیح بدیم تا کاملا روشنگری بشه اولا اینکه ما اینجا هر چی میگیم و اطلاع رسانی یا پاسخگویی میکنیم در حد توان و اطلاع خودمان است و وظیفه ای بیش ازین هم نداریم دوما در مورد قبل عید هم اینکه برخی استانها یا ادارات حرف تهران رو مبنی بر تامین اعتبار قبول نداشتن تقصیر ما یا بچه های نماینده نیست دراون زمان هنوز بودجه به قانون تبدیل نشده بود وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی منتظر رفع ایرادات شورای نگهبان بود تا به استانها اعلام کنه ادامه مراحل رو انجام بدن واز تامین اعبتار مطمئن گردن حتی با پیگیری نمایندگان قرار شده بود نامه ای مبنی بر تامین اعتبار به استانها ارسال بشه برخی استانها  وادارات این وسط حرف تهران رو قبول نداشتن ومنتظر تخصیص اعتبار بودن احتمالا اداره یا استان شما هم ازین گونه اداراته . در مورد شروع بکار برخی نمایندگان هم باید گفت که با این تفسیر جنابعالی چرا کار بقیه نمایندگان هنوز درست نشده  ومثل همه منتظرن ؟؟؟ نکنه اونا کمتر مزاحمت ایجاد میکردن ومسولان ازشون خوششون اومده که هر روز منتظر پیگیری ایشان باشن !!!در ضمن اگر قرار باشه هر استانکیه اول آزمو ن داده یا نتیجش اعلام شده اونوقت میبایست استان ما که از همه اولتر لیستش تایید شده بود از همه اول سرکار میرفتیم که اینجوری نشده . یا اصلا کار استان لرستان که هیچ نماینده ای اهل اون استان نبود چرا کاراش درست شده ؟؟!!و به نیروهاش فراخوان داده ؟؟!!
این حل شدن مشکل برخی استانها وموندن برخی دیگر بستگی به تلاش خود مسئولان استانی و مکاتبه با تهران داره هیچ نماینده ای هم اونجا پارتی نداره که زودتر کار استانشو راه بندازه این حرف شما واقعا دور از انصافه امیدوارم که نمایندگان محترم هم اگه وقت داشتن جواب قانع کننده بهتون بدن .
یک توضیح دیگر هم اینکه تابحال هر پیگیری که انجام شده به خواست خود نمایندگان بوده مدیریت سایت فقط منعکس کننده این پیگیری ها بوده  و اینکه بعضیا میگن به نماینده ها بگو فلان کنن یا فلان نکنن  انتظار بیجاییست اونا  و مدیریت سایت هم شرایطشون مثل شماست اگه تا الان هر پیگیری انجام شده  برای حل مشکل همه استانها بوده نه فقط یک استان خاص . در مورد نماینده بازی هم کسی شما رو مجبور نکرده که منتظر پیگیری این افراد باشی میتونین شخصا پیگیر وضعیت خود باشین .
هدف ما از ایجاد این وبلاگ هم اندیشی با هم  جهت حل مشکل استخدامی ها  و کمک هر چند ناچیزی به قبول شدگان عزیز و ایجاد اتحاد وهمدلی و انسجام و کاستن از بار فشار روانی ناشی از انتظار و بلاتکلیفی که الحمدلله گامهای موثری هم برداشته شده است بود و  و پیگیری نماینده ها هم برای اینکه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی به هرکسی اجازه ورود وپیگیری نمیداد و از طرفی هم این اشخاص بخاطر پیگیری های قبلی چهره های شناخته شده بودن  وتوانایی و بیان خوبی داشتن بصورت داوطلبانه بدون هیچونه توقعی زحمت این کار رو بر دوش کشیدن . حالا هم در روز های اخر زده شدن این حرفها قدرنشناسی مطلقه . اگر واقعا جراتش رو دارین با همون  نمایدنگان تماس بگیرین تا جواب قانع کنند ه بهتون بدن . نه اینکه بدون نام ونشانی کامنت بذارین .
امیدوارم که تونسته باشم جواب قانع کننده بهتون بدم .
یاعلی
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۴۱ نکات مهمی در مورد پیگیری فردا
بچه ها خواستم یه نکاتی را خدمتتون عرض کنم اول اینکه باید قبول کنیم با شعارهای مسئولان استانمان ما نه تنها جلو نیستیم بلکه هنوز نسبت به خیلی از استانها عقب مانده ایم ودلیل این عقب ماندگی هم کمکاری مدیران استانیمان متاسفانه است چنانچه خودتان هم ملاحظه میکیند مدتیه میگن تا کد نیاد از شرو عبکار خبری نیست کما اینکه سایر ازستانها من جمله سمنان . مازندران و لرستان و اردبیل بدون کد فراخوان شروع بکار داده اند واکثر اداراتشون ابلاغیه زدن به بچه ها تا سر موعد در ادارات حاضر شن چون مطمعنن کدها به تدریج صادر میشود و ا(ستان ما هم یه تعدا اومده )اما اونوقت استان ما که ادعا میکنه اولین استانیه که لیستش مورد تایید قرار گرفته ولی بخاطر ضعف در تصمیم گیری و اعلام  آن هنوز هیچ دستوری صادر نکردن متاسفانه اگه یادتون باشه لیست اردبیل خیلی دیرتر از بقیه استانها تایید شد اما مسئولانشون زودتر کاراشونو انجام دادن واونیکه الان نیاز ماست زدن یک نامه از طرف اقای صفرزاده به اداراته که فراخوان وابلاغیه بدن (مثل همون نامه ی استانداری لرستان که تو وبلاگ هم موجود هست ) تا اداراتم فورا نیروهایشان را جهت شروعبکار دعوت کنن لازم بذکر است که طی صحبتی که امروز با اداره خودمان داشتم اعلام کردن که تمام کارها از طرف ما تموم شده وفقط منتظر امضای جناب ضفرزاده هستیم که بما اجازه فراخوان بده وظاهرا هم چن روزه به دلایل نامعلوم از زدن امضا خودداری میشود پس ما اولین درخواستمون باید دیدار با صفرزاده و درخواست همین نامه مذکور باشد تا در اسرع وقت به ادارات دستور داد هشود تا نیروهایشان را دعوت کنند
دوم اینکه برعکس دفعات قبل همه مان باید حرف بزنیم نه یک یا دونفر خاص و درخواستمان را بصورت شفاف اعلام کنم چون این واقعا حق ماست ودوساله دارن مارو به بهانه عدم تامین اعبتار میپیچونن ولی الان که تامین اعبتار صورت گرفته نباید هیچ بهانه ای داشته باشند این نبود کد هم بهانه است چو نبعدا هم میتونن حکمو بزنن  اگه فردا ما حقمونو نخواهیم وحضورمان چشمگیر نباشد قطعا همانطوری که بودحه یک ماه سهیمه شاهد هاپولی شد اعتبار این فروردین ماه ماهم به همان وضع دچار خواهد شد
پس خواهشم از دوستان اینه که فردا همه مان بصورت هماهنگ حقمان را خواستار خواهیم شد و همانطوریکه سایر استانها بدون کد فراخوان داده اند باید استان ما هم از قافله عقب نماند و هیمنکارو دراسرع وقت انجام دهد . درضمن باز هم تایکد میکنم که استان ما هنوز هیچ شاهکاری نکرده که ما قربون صدقشون بریم کارایی که کردن وظیفشون بوده وباید انجام میدادن تو این مدت هم خیلی بدقولی صورت گرفته که من از گفتنشون صرف نظر میکنم .
به امید فردایی بهتر و روشنتر
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۲۹ به استخدامی کرمان
سلام دوست عزیز
بودجه برای ابلاغ امروز به دستگاهای اجرایی ابلاغ شد
دیگه بهانه ای ندارند پیگیر باش
ابلاغ بودجه همون نامه تامین اعتباره
این اقای دروغگو(حاتمی زاده)تابستون میگفت کدهاتونو گرفتیم پس چی شد خیلی رو داره
سلام . دوستان فردا من هم هستم فقط زمان و مکان مشخص کنید ساعت 10 جلو استانداری خوبه ؟ 
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۳ استخدامی کرمان
20روز قبل عید هر چی من تو سر و کله خودم زدم که اینا تا نامه کتبی تامین اعتبار نیاد هیچ کاری نمیکنن هر کسی رسید یه چیزی گفت اخرش هم نماینده ها پیگیری کردن و گفتن همون تفاهم نامه حکم نامه تامین اعتبار رو داره !!!! حالا داشت حکم نامه تامین اعتبار رو؟؟؟

توی کرمان اکثر ادارات با قول شفاهی تامین اعتبار استانداری کنار اومدن و  کارهای مربوط به سامانه کارمند رو انجام دادن ولی اداره ورزش زیر بار نمیره به هر جا هم که زنگ زدم از معاونت برنامه ریزی استانداری تا دفتر استاندار میگن بقیه ش به ما ربطی نداره منشی دکتر گرامی میگه برید بازرسی شکایت کنید...

به نظر من دیگه تجمع و پیگیری توی استانها فایده نداره باید دوباره تهران تجمع کنیم و نامه کتبی تامین اعتبار رو شخصا برای ادارات خودمون بگیریم ببریم.
مسوول دفتر مدیرکل ورزش کرمان میگه سال مالی ما از همین الان شروع شده.نمیدونم این چه سال مالیه که جایی برای ما نداره ...............
خدایا!!!!خودت ناظر و شاهدی!فقط دل به عدالت تو خوش کردیم... 
این جور که به نظر میرسه مسئولین کشوری و استانی بیخیالتر از اینن که کاری برا ما بکنن، بنظر میاد که حداقل تا نیمه دوم سال هم سر کار باشیم...
الان به شماره 31972355(دفتر حاتمی زاده) تماس گرفتم.گفتن تا شماره استخدامی نیاد جذبی در کار نیس و مشخص نیس کدها کی میاد والسلام.فردا حضوری حتما هستم
سلام ،بچه ها یه همت کنین و فردا حتمأ بیاین.چون دیگه رفتن رو پل،فقط یه فشار لازمه که ضربه بشن.طبق گفته استانداری هرمزگان ظاهرا نامه تامین اعتبار اومده.
دوستان عزیز.واقعاالان که ماچنین درحال انتظاریم جای تاسفه!بیشترازین منتظربودن لزومی نداره.مگه یک کداستخدامی چقدرطول میکشه.لااقل  ماهاروبفرستندکارآموزی.به خدامردم ازبلاتکلیفی.تامیرم یه جایی همه دوروبربهم میگن چی شدپس چرانرفتی سرکار!
مساله اتمی ومذاکرات حل شداین استخدامی ماهنوزحل نشد!!!!!!
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۵ آذربایجان غربی
انشالله من و دوستم هم میاییم...
همه دوستان خواهشاً این دفه رو حضور چشمگیر داشته باشید و همه بیایید, تا بتونیم به عنوان آخرین پیگیری, به حق قانونی خودمون که شروع بکار هستش برسیم.
سال نو بر همه مبارک .امیدوارم وعده مسئولین اینبار درست از آب در بیاد  و انتظارات به حق بچه ها در این مدت برطرف شود من هم در روز دوشنبه میام.
من هم دوشنبه هستم

ما هم سه نفر از اداره امور عشایر و یه نفر از جهاد کشاورزی روز دوشنبه هستیم.

پس با این حساب این اشتباهی پر کردن فرم هم ترفند جدیدشونه چقدر پست فطرتن میخوان حقوق ما رو صرف معوقات خودشون کنن

واقعا دیگه کسی واسه پیگیری کوتاهی نکنه

 

بچه ها من زنگ زدم اداره کل جهاد 32720986 گفتم وصل کرد به کارگزینی،یه خانمی جواب دادن بهش گفتم از کدها و شروع بکارمون چه خبر ،گفتن لیست هارو اشتباهی پر کردیم و داریم باز در فرم جدید پر میکنیم بفرستیم تهران و گفتن که این مشکل رو همه ادارات و استانداری خودش داره.و انشالله آخر این ماه شاید خبری بشه. با این حساب بچه ها خیلی وقته سرکار گذاشتن..
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۰۵ امور عشایر اغ
سلام به مدیر محترم و تمامی دوستان عزیز
من و 2 تن از دوستان که امور عشایر قبول شدیم انشالله دوشنبه راس ساعت 10 ارومیه هستیم جهت پیگیری
سلام . ان شاءالله بنده نیز روز دوشنبه در خدمت دوستان خواهم بود .

من هم برای پیگیری روز دوشنبه راس ساعت تعیین شده آماده ام و حتما میام
با سلام ،من هم دوشنبه  حتمأهستم.بچه ها همگی بیاین دیگه خسته شدیم.من خودم مرتب به اداره کل خودم و یا استانداری زنگ میزنم.و چندبار هم حضوری پیگیری کردم.
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۷ کارشناسی جهاد
سلام خدمت دوستان عزیز با تشکر از همه دوستان و آقا بهنام و مدیر عزیز روز دوشنبه من راس ساعت ده و نیم  ایالت میام  امیدوارم این آخرین پیگیریمون باشه ممنون.
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۶ آذربایجان غربی
برای دوشنبه قول نمی دم بیام ولی سعی خودم رو می کنم.
با سلام
منم برای پیگیری روز دوشنبه هستم.
فقط زمان و مکانش رو اعلام کنید.
باسلام خدمت دوستان بنده نیز علیرغم مشخص نبودن وضعیت نتیجه مصاحبه به امید خدا روز دوشنبه واسه پیگیری اعلام آمادگی میکنم.
بنده هم برای روز دوشنبه ان شا الله اعلام امادگی میکنم
فقط ساعتشم مشخص کنید ممنون
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۸ ارومیه ایرانی
به منتظر 
جناب صرفا منتظر، من فکر کنم شما از اون کسایی باشین که صرفا منتظر میمونید و دست روی دست میگذارید تا شاید فرجی بشه!
ولی خیلی از کسایی که شرایط شما رو دارند در کنار اینکه منتظر هستن ولی دارای امید و روحیه پیگیری هم هستند و متاسفانه شما دارین به کسی نقد می کنید که کاملا  دارای این روحیه هستش و تمامی دوستانی که در پیگیریها حضور فعال داشتن، ایشون رو بخوبی میشناسند، ولی متاسفانه من که خودم در چند تا از پیگیریها حضور داشتم اصن شما رو بیاد نمیارم و مطمئن هستم که بقیه دوستان هم در مورد شما همین نظر رو دارن، پس خواهشا در اظهار نظراتون دقت فرمایید و الکی اسباب دلخوری کسی رو فراهم نکنید، و همون "صرفا منتظر" بمونید هم واسه شما خوبه و هم واسه ما!
بنظر میاد این دولت تا توافق هسته ای رو نهایی نکنه ما رو سر کار نمیفرسته. اگه توجه کرده باشین دقیقا دارن به موازات تمدید مذاکرات انتظار ما رو هم طولانیش میکنن...
سلام مدیر چرا همه پیامای نامربوط رو تایید میکنی؟؟ای بابابیچاره آقا بهنام
لطفا کسی اگه علیه ایشون حرف تندی زد تاییدش نکن یا بی زحمت تو خصوصی جوابشونو بده

بنده خدا فقط حرف مسئولین رو نقل میکنه
در ضمن دوستان آقا بهنام ضامن کار رفتن ما که نیست!!لطف میکنه هر از گاهی پیگیری میکنه ما ها خیلی مرد باشیم تو پیگیری شرکت میکنیم
دوستانی که ایراد میگرن اعلام حضور کنند لطفا برای پیگیری روز دوشنبه ببینیم خودشون اصلا تشریف میران یا نه؟؟!!
مدیر بیزحمت پیگیری حضوری رو برای دوشنبه بزن

پاسخ:
مدیرسایت : اونو تایید کردم تا جوابشون داده بشه تا دیگه این بحثها پیش نیاد و کسی بیمورد گیر نده .
همانطوریکه قبلا هم گفته شده تا تعداد به حد نصاب نرسه و مث پیگیری های قبلی یه تعداد خاص فقط حاضر باشن فایده نداره و کنسل خواهد شد پس همه لطف کنن این دفعه تشریف بیارن .
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۱ ارومیه ایرانی
سلام دوستان من هم با نظر علی در مورد زمان و محل حضور موافق هستم، 
و در مورد اظهار نظر بعضی دوستان در مورد اقا بهنام هم با بگم که متاسفانه اظهارات ایشون دور از انصاف هستش، آقای بهنام هم با اینکه یکی مثل خودمون هستند ولی بیش از ده برابر بعضی از افرادی که الان بهش نقد دارند، پیگیر بودن من خودم با اینکه خیلی دیر با این وبلاگ اشنا شدم و فقط تونستم در چندتا از پیگیریها حضور داشته باشم ولی در همین مدت کم هم متوجه فعالیت و پیگیری آقا بهنام اصلی شدم، من از طرف بقیه دوستان از بهنام اصلی میخوام که بخاطر حرفهای یک نفر که مشص نیست منظورشون چیه، بیخیال پیگیریا نش و روز دوشنبه حتما حضور داشته باشن، چون حضور ایشون با روابط عمومی قوی که دارند یه پشتوانه ای هستش جهت به سرانجام رسیدن پیگیری مون.

دوستان دو دستتگی ایجاد نکنید قرارمون روز دوشنبه 17 ام هست همون جای همیشگی میدان ایالت ساعت 30/10

فقط در مورد اظهارات بقیه دوستان درمورد اقا بهنام بگم که پیگیریهای ایشون بقیه ما را تنبل بار اورد بشینیم اینجا و بگیم اقا بهنام چیکار کردی بگو چیشد ودر نتیجه استانداری هم فک میکنه فقط یک نفر هس که اینطور یپیگیره ونتیجش بشه اینکه از همه دیر تر شروع بکار بشیم اگه باز همین چن نفر همیشگی باشن که بیخیال راه به جایی نمیبریم وبهتره همگی بشینیم خونه 

منم  دوشنبه میام.ساعت و محل قرارو تعیین کنید لطفا
منم روز دوشنبه میام ارومیه.ساعت 11 میرسم.
همگی آماده باشین شنبه بریم جلوی استانداری
هرچه زیادتر باشیم بهتر

دیگه شورشو در آوردن به خدا

به هنام و بقیه دوستان

ببینید آقا بهنام میدنم که شما گفته های مسئولینو به ما منتقل میکنید و هدفتونم زنده نگه داشتن امید د ر مسات منتها این عمل خودش باعث میشه که ما مدتی بیخیال بشیم به این ادلیل که شما یه تاریخی رو تعیین میکنید مثلا شما توسایت استخدام اردیبهشت 93 اعلام کردید که از خرداد 93 همه میریم سر کار پس چی شد؟ من  هم از بابت زحماتی که برای ما میکشید ازتون ممنونم و هم ازتون این انتقادو دارم که حرفی رو اعلام کنید که صد در صد باشه نه اینکه صرفا احتمالات رو بیارید اینجا اعلام کنید چون نا امید بودن خیلی بهتر از امید الکی داشتنه


پاسخ:
مدیرسایت : برادر من تمام این پیگیریهایی که صورت میگرد نتیجه گفته های مسئولانه یعنی روال همینطوره هر خبری میاد ومنتشر میشه منبعش مسئولانه منتها این گفته ها چقدر تحقق پیدا کنه دیگه مقصرش راوی این حرفها  نیست بهتر است یذره واقع بین باشیم سخنگوی دولت از حل شدن مشکل و شروع بکار حرف میزنه اونوقت به تبع اون سایر مسئولان هم همچین موضعی دارند در ضمن باید خاطر نشان کرد که ناامیدی اصلا چیز خوبی نیست نه تنها از طرف شیطان است بلکه به ضرر خود فرد هم هست البته اینکه ینفر بیخیال بشه اینم اصلا خوب نیس متاسفانه به روزی افتادیم که تا لحظه شروع بکارم باید پیگیری وخواستار احقاق حقمون باشیم انگار سختی همیشه باماست .
با سلام برای پیگیری دوشنبه من هستم از خوی
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی (پذیرفته شده استانداری ) : جوابتان از طریق ایمیل ارسال خواهد شد .
با سلام خدمت دوستان
بنده از استخدامی های سال نود و دو هستم. شنبه یا استخد میشیم یا دیگه بایدبیخیلل بشیم. فقط شنبه همه بیاین جلوی در استانداری
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۱ به بهنام عزیز
آقا بهنام هیچ کسی منکر زحمات شما نیست همه میدونن چقد تلاش میکنید حرفاتونم حرفای مسئولینه اشکالی از شما نیست
در ضمن اقا بهنام ناراحت نباشید از حرف دوستان همه تحت فشاریم شاید منظورشون این بوده که تناقض وجود داره بین حرف و عمل مسئولین شما تقصیری نداری که پس لطفا ناراحت نباشید
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۵۹ به دوستان ورزشی
سلام
اگه شنبه خانم تقی پور اون حرف رو زده باشند مطمئن باشید تا الان رع اشکال شده و اسامی وارد سامانه شده
دوما درباره حقوق بگم که شما که مدرک ارشد داری تقریبا حدود یک و صد الی یک و دویست
و اونایی که هم که مثل بنده کارشناسی هستن چیزی حدود نهصد و پنجاه تومن میگرن
بازم البته ان شا الله از شنبه پیگیری میکنیم ببینیم چه خبره

۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۶ به پذیرفته شده استانداری
سلام لطفا ایملتان را چک کنید .
با تشکر
به منتظر عزیز.
بنده هم مثل شمام و کاره ای نیستم واز این لحظه به بعد سکوت اختیار میکنم.
لطفا خودتون زحمت پیگیری رو بکشید و اخبار موثق بدهید.
عیدتون مبارک و با آرزوی شروع بکار همگی دوستان واگه هم توی این مدت باعث ناراحتی و رنج خاطر کسی شدم خالصانه حلالیت میخوام.
خدانگهدار همگیتون.
آقا بهنام ببخشیدا هر کی ندونه فکر میکنه شما استانداری، معاون رییس جمهموری چیزی هستی بخدا!
همش اخبار ناموثق به خورد این جوونا میدی! هر وقتم کسی حرفی میزنه میگی من فقط گفته های مسئولینو نقل قول میکنم، برادر من بیش از دو ساله شما هر روز میگی با اطمینان هفته بعد همه چی درست میشه! این هفته ای که شما میگی پس کی میاد! نکنه هفت سال یا هفتاد سال طول میکشه!
شما برا خودت خوشی بخدا
نمیدونم قصد و هدفت چیه ولی چه معنی داره این حرفا و وعده وعیدا!
برادر عزیز واقعیتو همه دارن میبینن دیگه، شما چرا کاسه داغ تر از آش میشو هر روز یه دلگرمی و سراب الکی میدی...
اقا بهنام اسامی تمام ادارت ثبت شده تو سامانه؟؟
چون اداره ما که اداره ورزش باشه مثل اینکه اسامیشو برگشت داده بودند....یعنی دوباره اسامی ما ثبت شده

پذیرفته شده استانداری عزیز.
انشالله طبق گفته آقای بینا که شما هم اونجا تشریف داشتین شروع بکار 15ام یا 20ام باشه و حالت بدبینانه ای وجود نداره ولی قطعا تا پایان فروردین دیگه باید سرکار حاضر باشیم.البته احتمال زیادی وجود داره که ابلاغهارو برا 15فروردین همانطور که کارگزینی استانداری به بچه ها گفتن بزنن.
بازم هر سوالی داشتین مطمعن باشید اگر جوابی داشتم در خدمتم.
یا علی مدد.
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۸ پذیرفته شده ی استانداری

به آقا بهنام

سلام

یعنی میگید با این حساب همون طور که آقای بینا گفتن حالت بدبیینانه ای وجود نداره و 15 ام الی 20 ام سر کارامون هستیم؟؟؟؟؟

به پذیرفته شده استانداری.
عرض سلام.
یکی از دوستانم که استانداری و پیش آقای احمدی رفته بودند ایشون گفته بودن روند داره خوب پیش میره و هر روز داره برامون کد میاد.این دوستم از قبول شدگان فرمانداری بودن که زحمت  پیگیری رو کشیدن.
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۳ به شهسوار - مستخدم اداره ورزش
سلام دوست عزیزم
مرسی که جواب دادید

اگه همون حدود یک و پونصد بدهند باز خیلی خوبه


آقای یاور هم گفتن که ابلاغ شروع به کار رو از 15 فروردین می زنن
این گفته آقای یاور اگه حقیقت داشته باشه یعنی از 15 میریم سرکار؟؟؟

۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۷ پذیرفته شده ی استانداری

آقا بهنام این خبرو کی به شما داد

من که دوشنبه استانداری بودم با آقای قلیزاده تو کارگزینی  صحبت میکردم ایشون گفتن که هنوز اسامی تو تهران به دست اون کسی که بایستی کدها رو صادر کنه نرسیده، هنوز تو گیر و دار مراحل اداریه

شروع به کار منظورمه.همه36نفر پذیرفته شده ورزش و جوانان لرستان

نه سامان جان پیامکی

به یاور عزیز!دوست عزیزمنظورت ازمعارفه چیه؟ چند نفر بودید؟
باسلام خدمت دوستان.شنبه خانم تقی پور خودش گفت که فایل اشتباه بود منم اینقدعصبانی شدم که دوستم اجازه نداد زیاد صحبت کنم.اون دوست عزیز که دکترا میخونی حقوق فکرنکنم توسال اول بیشتر از یک ونیم میلیون بشه....منم با ارشد یه رشته مهندسی تو یه شرکت نیمه دولتی یه میلیون میگیرم.بیرون اصلا اوضاع کارخوب نیست
مدیر با توجه به حرفای شهسوار که اسامی برشگت خورده برای اداره ورزش و جوانان
ایا دوباره باید تمام مدارک رو وارد کنن یا فقط رفع نواقص میکنند؟؟
پاسخ:
مدیرسایت :رفع نواقص میکنن 
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۴۶ به شهسوار - مستخدم اداره ورزش
سلام دوست عزیز
شما از کجا مطلع شدید اشتباه بوده؟
این یعنی به ما هنور کد صادر نشده؟
یعنی یک ماه یل بیشتر دوباره باید صبر کنیم؟؟؟؟

یه سوال دیگه ای هم داشتم
ممنون میشم جواب بدید
حقوق کارشناس ورزش در چه حدودی می باشد؟؟؟
چون من اطلاع دقیقی ندارم
و اینکه اگه واقعا کم باشه و صرف نداشته باشه کلا بی خیال این شغل بشم و برم دنبال کار دیگه
چون دکترا دارم می خونم و می تونم کار دیگه ای پیدا کنم

خیلی ممنون
آقای شهسوار از کجا گرفتی این خبرو؟
دلیل برگشت چی بوده؟؟

لطفا جواب بده
با سلام و عرض تبریک سال نو به دوستان گرامی
امروز جلسه معارفه با مدیرکل ورزش و جوانان داشتیم و قرار شدشنبه15فروردین رسما ابلاغ شروع به کار را بهمون بدن کدهای مستخدمی هم نهایتا تا اواخر فروردین زده میشوند
به علی:
شما تو پیگیری امروز از استانداری بودید؟
دقت کردین تو ازمون جدید استان ما فقط یک نفر جذب میکنه واقعا به زحمت افتادن  اکثرا ماله تهرانه
پاسخ:
مدیرسایت : واسه اداره دامپزشکی داره ولی واقعا اکثرا مال تهرانه با شرایط بومی ها باز شانس اونا بیشتره . امور مالیاتی هم کلا آقا میخواد.
دوست عزیز شما از کجا این خبرو گرفتی که فایل مربوط به اداره ورزش و جوانان اشتباه شده؟؟/
ندونستید مشکل از کجا بوده؟؟
باسلام.دوستان اداره کل ورزش وجوانان.فایل مربوطه که به استانداری جهت تخصیص کد تکمیل شده بود اشتباه بوده برای همین برگشت دادند به اداره.خواهشن از خانم تقی پور پیگیربشیدتازودتر و درست فایل رو پر کنه وبفرسته
سلام دوستان عزیز و سپاس بخاطر زحمات مدیر عزیز:
امروز پیگیریهایی از استانداری صورت گرفت و خداروشکر دوروز هست که روند تخصیص کد از تهران سریعتر شده و هرروز تعداد زیادی کد تخصیص پیدامیکنه و روند خداروشکر داره خوب پیش میره.در مورد شروع بکار هم از مسولین ذیربط سوال پرسیده شد که شروع بکارو در حیطه اختیارات مدیران دستگاهها قرار دادند و در مورد دریافت کد هم از اداراتون بپرسید کا آیا کدتون اومده یا نه.اگه کدتون اومده باشه نیازی به نامه شروع بکار استانداری وجود نداره و ادارات میتونند شروع بکار کنند چون دیگه مانع قانونی وجود نداره.پس از اداراتتون آخرین وضعیت را پیگیری کنید و درخواست تسریع شروع بکارتون رو داشته باشید.
خداروشکر اسامی تمامی ادارات در کارمندایران ثبت شده و هرروز هم تعدادی کد از استانداری دریافت میشه و حتی مسولین کارگزینی ادارات هم از اومدن یا نیومدن کد مطلع هستند پس بازم تاکید میکنم از کارگزینی ادارات پیگیر باشین.
از دوستان خواهشمندم ادب و احترام به مسولین عزیز را رعایت کنند و اگر هم تاخیری در شروع بکار وجود داشته مطمعن باشید سهل انگاری استان نیست چرا که تمامی کارهای ا اری و قانونی آزمون آغ خیلی وقت پیش تایید شده بود و شخص دکتر حاتمی زاده واقعا در تاییده آزمون خیلی زحمت کشیدن و چندینو چندبار شخصا بخاطر آزمون استان ما عازم تهران شدند و تمامی سهمیه استان ما تایید و دریافت شد و من به شخصه از جناب آقای دکتر تشکر و قدردانی میکنم چرا که زحماتشان را از نزدیک نظاره گر بودم.
من به دوستان عزیزم حق میدم که توی این دو سال خیلی عذاب کشیدیم تحقیر شدیم و چه بسا افسردگی گرفتیم ولی خداروشکر بودجه برامون درقانون 94درنظر گرفته شد و انشالله طی هفته آینده خبرای خوبی به دستمون خواهد رسید.
در مورد پیگیری حضوری بنده موافقم ولی فعلا نه.درضمن برای پیگیری حضوری حداقل باید 15نفربه بالا باشند که یک پیگیری مسالمت آمیز و منطقی از مسولین داشته باشیم و باور کنید مسولین هم جوابی برای ما خواهند داشت.انشالله تا 15ام و 16ام صبر میکنیم و اگر خبری نشد برای روز دوشنبه 17ام یه پیگیری خوب ترتیب میدیم.وانشالله تا 15ام خبری بشه و دیگر نیازی به پیگیری نباشد.
دوستان نگران نباشید با همت مسولین استان ما انشالله گره مشکلات باز شده و بزودی سرکار حاضر خواهیم شد.
بنده جا داره بازم از زحمات دکتر حاتمی زاده نهایت قدردانی و تشکر را انجام بدم چون واقعا خیلی زحمت میکشن و بنده شاهد بودم و دستشان را به گرمی میفشارم.انشالله سلامت و سربلند باشند و بنده مطمعننم الانم به فکر ما هستن و بزودی در چند روز آینده جهت شروع بکار ما ابلاغ نهایی را خواهند داد.
بازم میگم دوستان من نگران نباشید.
یا علی مدد.
سلام
دلیل اینکه صفحه آذربایجان غربی رو از صفحه اصلی سایت برداشتید چی بود؟
شما هم نمک دیگه به زخم ما نپاش
در ضمن مدیر روزه سکوت گرفتید که جواب نمیددی؟
یه راه حلی چیزی پیشنهاد بدید
اگه ما میگیم آقا بهنام یا بعضی دوستانم باشند برا اینه که این دوستان راه و چاه رو بلدند دلگرمی میشه به ادم که یه کار دسته جمعی بکنه
مدیر تو رو خدا یه راه حلی یه پیگری جمعی پیزی پیشنهاد بده با اقا بهنامم صحبت کن قرار بزاریم هماهنگ بشیم ماشا الله ایشون روابطشون تو استاندری خوب هستش یه خبری بدن موثق ما که پیگیری میکنیم یا میگن کد بیاد یا ابلاغ بودجه نمیدونم بقیه استانا حتمال مال ایران نیستند که شروع به کار دادند
...
منتظر راه حل یا پیشنهاد شما هستیم ولی خواهشا جواب بده
پاسخ:
مدیرسایت : سلام .امروز چون یخورده تنظیمات وبلاگ بهم خورده واسه این در ضمن از طریق لینکها قابل دسترسی است کماکان . در مورد عدم جواب هم انقد سوال هست که باید بما هم حق بدین ما هم مثل شماها هستیم وقتی که پیگیری هم میذاریم جز دوسه نفر پای ثابات بقیه زیر آبی تشریف دارن و حاضر نیستن تشریف بیارن  آقا بهنامم اگه اطلاع داشته باشن خودشون جواب میدن .
پس کجان اون دوستانی که میگفتن مسعولین ما الن بلن خیلی زحمت میکشن 
ای خدا
ما داریم تو مملکت اسلامی زندگی می کنیم به خودت قسم!
مسئولینش ادعا دارن فقط برای رضای تو کار میکنن و به خلق الله خدمت میکنن!
دروغ و ریا هم تو کارشون نیست!
بیت المال رو هم هدر نمیدن!
.
.
.
خدایا اسلامی که میگه اینه واقعا!
استان لرستان هم فراخوان نیروهاشو اغاز کرده
اما استان ما در خواب هستش هنوز......

نمیدونم دارن چیکار میکنند مسئولین ما

دوستان اقای حاتمی زاده مثل اینکه استخدامهای ما یادشون رفته واسه همین شمارشونو میزارم تابا پیامک یا تماس یاداوری کنید لطفا کوتاهی نکنید در شرایط فعلی دلیلی بر تعلل در شروع بکار وجود نداره این هفته با پیامک یاداوری میکنیم اگه نشد هفته بعد  حضوری میریم

حاتمی زاده: 

09144432354 

 

۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۹ پذیرفته شده ی استانداری

سلام به همگی

من پنجشنبه و شنبه استانداری بودم  برا  گرفتن نامه ی سوء پیشینه و طب کار 

اقای بینا گفتن که منتظر کد از تهران هستن

ظاهرا استانداری کاراشو کرده و منتظر کد از تهرانه

دوشنبه برا تحویل نتیجه طب کار و سوء  پیشینه باز میرم استانداری

فقط این قضیه تأیید دونفر دیگه چیه؟

استانداری که چنین چیزی تا حالا نگفته

اگه چنین چیزی صحت داشت که استانداری نامه به ما نمی داد برا سوء پیشینه و طب کار

فقط هم من نبودما ، 2 نفر دیگه هم بودن که یکیشون از بناب اومده بودن

سلام.بچه ها هفته بعد دیر خواهد شد برا پیگیری.باید این هفته یه پیگیری کنیم تا بشه از پانزدهم شروع کنیم وگرنه معلوم نیست تا کی فریب مسئولین بی عرضه را بخوریم.دوستان خواهش میکنم برا این روزا اعلام آمادگی کنین.
کسی نیست جواب بده؟؟
این که دوست عزیزمون نوشته منابع انسانی فقط اسم دو نفر رو از ششصد نفر تایید کرده یعنی چی؟
مگه با عقل جور در میاد؟؟
چون از دوستان که تهران رفته بودند برا پیگیری نوشته بودند که دو تا استان در مراحل اولیه باز شدن سایت اسامیشون به طهران فرستاده شده البته نه همه ادارات یکی آغ بود و یکی بیرجند
الان چجوری اینا میگن اسم دو نفر تایید شده؟؟/کسی میدونه بگه تا متوجه بشیم

سلام کسی از بهزیستی استان خوزستان خبر نداره؟بعد از مصاحبه عقیدتی خبری نیست
بچه ها یه پیگیری دسته جمعی هفته بعد لازمه. خواهشا اعلام آمادگی کنید
به اطلاع می رساند مستندات و فرآیند اجرای آزمون استخدامی سال 92 و رعایت شیوه نامه و مقررات مربوط به آزمون از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم می باشد که به محض انجام مراحل از طریق دستگاه استخدام کننده مراتب جهت شروع بکار و انجام مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.


کد خبر:  36613
فرستنده: admin22 admin22
گروه: اطلاعیه های استانداری تاریخ انتشار : 27 /2 /1393 ساعت 11:56 ق.ظ
نردیک به یه ساله  خررررررررررر فرضمون کردن

انشالله خدا از اه ما جوانها رو  از زندگی مسئولین دربیاد
 ای خدا آه آه آه
یعنی چی مدیریت منابع انسانی مال دو نفر رو تایید کرده؟؟
مدیریت منابع انسانی استان ما یعنی دو نفر رو تایید کرده؟؟
مگه میشه؟؟یعنی این همه اسم زدند تو سایت مدیریت منابع انسانی ما فقط دو نفر رو تایید کرده
مدیر اگه شما جوابشو میدونی لطفا جواب بدین
به بی نشان
دوست عزیز به آخرت و خدا هم شک داشته باش چرا که این چیزا رو هم اینا میگن هر جیزی که اینا میگن باید بهش شک بکنی
سلام.یکی ازدوستام پنجشنبه رفته بوداداره .میگفت حکموابلاغم وبهم  نشون دادندوهمه ی کارهام هم تواداره هم استاتداری تموم شده.فقط تهران کدصادرنمیکنه ومال تمام ادارات معلقه.حالاخدامیدونه کی این اتفاق میفته!!!

دیگه اگه بیش ازاین ماروبلاتکلیف کنندصددصدکارشون غیرقانونیه.چون بودجه یک سال تمام مابه تصویب رسیده.اگه سرانگشتی مال600نفروحساب کنیدچیزی حدودحراقل600ملیون میشه.یعنی حقوق یک ماه..لطفااگه حضوری نمیتونیدپیگیرباشیدتلفنی اینکاروانجام بدین

باسلام

دوستان عزیز عیدتان مبارک.هرچند عید سیاه بودو هست.بنده امروز با آقای احمدی ملاقات کردم ایشون گفتند کل استان ما فقط دونفر مدارکشون از طرف مدیریت منابع انسانی تایید شده و بقیه هم  میشود ولی انقد سرعت کار پایین هست که معلوم نیست 600نفر کی تموم میشه و اینرو هم گفتند که تا 20فروردین صبر کنبد اگه تایید نشدید به خودتون میگم که اقداماتی کنید ولی نگفتند چه اقداماتی.مسئولین محترم انقد مسخره بازی در میارن که تو فامیل هم دیگه خجالت میکشیم از استخدام حرف بزنیم و اینرو هم مطمئن باشید که سال مالی دولت از خرداد شروع میشه و اینا مارو تا خرداد دور سر خودشون میچرخونن گول حرفاشون نخورین که امروز فردا میکنن امروز فرداهای اینا شد سه سال.دیگه اصلا استخدامم نخواستیم ولی ایشالله خدا میذاره کف دستشون.یاحق

من که زندگیم داره خراب میشه وچاره ای نیست جزسوختن با وعده های دروغ مسولین.ولی مسولین یادشون باشه آخرتی هست.
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۰ امور عشایر اغ
سلام به همه
دوستان منو چند تن از بچه ها قرار گذاشیم که 15 فروردین بریم اداره کل و استانداری جهت پیگیری.
2 روز قبل که با اداره تماس گرفتم گفتن تا کد مستخدمی صادر نشود خبری از شروع به کار نیست
ما 15 هم ارومیه هستیم  هر کسی هم تمایل دارد می تواند تشریف بیاورد جهت پیگیری 
با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای مدیر سایت و تمامی دوستان
منم با دوستان موافقم و باید یه پیگیری حضوری بکنیم وگرنه میمونیم تا خرداد.اگه موافق باشین همین هفته روز  دوشنبه بریم استانداری.من دوشنبه ارومیه هستم.
سلام
من خودم از اداره ورزش هستم اداره ورزش جزو اداره هایی هستش که پیشرو انجام کارای استخدامی بود و مطمینم در وارد کردن اسامی برای کد استخدامی هم پیشرو تر از خیلی از اداره جات بوده
وقتی مسئولین اداره این حرفو زدند مطمین باشید بقیه ادارتم اینطورین
به نظرتون پیگیری از استانداری  لازم نیست؟؟
فروردین شد اوایل اردیبهشت
احتمالا اردیبهشتم میشه خرداد در حالیکه طبق گفته حضرتی بودجه یک سالمون پیش بینی شده
بودجه ما کجا میره پس؟؟!!!!

دوستان یه پیگیری دیگه لازمه اینا دارن ما رو بازی میدند
میتونن شروع به کارمونو بزنن هر موقع کدامون اومد حکمارو زنن

بخدا اینا آخرش مارو سکته میدن!
بابا دیگه بسه دیگه!
چقد بازیچه دست شما بشیم!
چقد میخاید با سرنوشت ما بازی کنید! سه سال بستون نبود!
میخاید اصلا نگه دارید یه هفته مونده به انتخاباتتون تکلیف مارو مشخص کنید ها! اینجوری کلی میتونید باهاش پوز بدید و بگید انقد جوونو ما فرستادیم سر کار!
هر کی ندونه فک میکنه اینا بودن کلی سال دانشگاه درس خوندنو زحمت کشیدن...
باسلام.من الان اداره کل ورزش وجوانان بودم خانم تقی پور گفتندکه منتظر کد هستندگفتند در خوشبینانه ترین حالت اوایل اردیبهشت رو در نظر بگیرید.مثل اینکه یه پیگیری از استانداری لازمه
سلام
مدیر خبر جدید نداری؟
ایا به نظرت پیگیری لازمه یا هنوزم نه؟؟
استانای سمنان و اردبیل و مازندران شروع به کار کردند
استان ما تو وارد کردن کد هم جزو پیشتازاست الان داره بهانه کد و تامین اعتبار رو میاره ها
چیکار کنیم پس؟؟؟؟/
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۵ پذیرفته شده ی استانداری

سلام به همگی

دوستانی که طب کار رفتن :

کل مراحل طب کار چقد طول میکشه؟

میشه تو یه صبح تا ظهر همه مراحلو کامل تموم کرد؟

در مورد سوء پیشینه:

آیا سوء پیشینه رو یه روز بعد از انگشتنگاری میدن ؟؟ یا همون روز تموم میشه؟؟/

 

سلام خدمت دوستان
همونطور که قبلا هم عرض کردم استانداری ما تا آخرای کار خوب پیش اومد ولی متاسفانه آخر کارو خراب کرد
الان چند تا استان شروع به کارشونو دادند از جمله مازندران و سمنان و اردبیل بعضی از استانایی که عقب تر از ما بودند حالا الحمدلله کاراشون خوب پیش میره
اگه دوستان دقت کنند استانداری مثل اینکه داره بهانه میاره بودجه تصویب شده ابلاغم شده فقط مونده معاونت برنامه ریزی ابلاغ کنه به استانداریا اونم صد درصد طی چند روز اینده انجام میشه و استانداری ما داره بهونه میاره دیگه روال اداری وجود نداره که اسامی وارد شده در سایت کارمند ایران
اگه دوستان صلاح بدونند یه پیگیری حضوری داشته باشیم از استانداری بعد از تموم شدن تعطیلات شنبه یا یکشنبه تاریخ 15 یا 16 فروردین ببینیم حرف حسابشون چیه...
چون دیگه بهانه ای ندارن واسه تاخیر در کار ما مگه اینکه بخوان خودشونو برا تهران شیرین کنند!!!
بازم دوستان هر چی بگند لطفا نظر بدید مدیرم نظر خودشو بگه ممنونم
سلام کسی از اداره بهزیستی خوزستان خبر نداره؟
همین الان با استانداری تماس گرفتم گفتن خبر نیست کارها داره  مراحل اداری وطی میکنه .باهاتون تماس میگیریم  31972355 اینم شمارش
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۹ به محمد محمدی
سلام دوست عزیز
بعد از نظریه نهایی پزشک وکه تو برگه تیک بلامانع است رو میزنه
مگه نامه میدن بهش؟؟
منکه برگه رو همونطوری بردم اداره تحویل دادم
به شما مگه نامه دادند؟؟

اصلاح میکنم 422 نفر
دوستان کسی  از شروع به کار 442 نفر از فرزندان شاهد که جناب  حضرتی قول داده بودن اسفند شروع به کار میکنن خبری داره؟؟ چون اواخر اسفند یکیشون تازه اومده بود اداره ما فرم گزینش پر میکرد.. اونها که اعتبار یک ماهشون موجود بود دقیقا560 میلیون تومان اقا کسی خبر داره یا سر اونا هم شیره مالیدن وحقوق یک ماهشون پرررررررررر
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۷ امور عشایر اغ
به محمد محمدی
دوست عزیز،شما کدوم اداره قبول شدید 
کیه برای معاینات رفتید 
من آزمایش پزشکی دادم ولی چون نوشابه مصرف کرده بودم قندخونم 5 واحد بالا بود ولی طب کار قسمت بلامانع رو تیک زد و نامه ی تایید سلامت روحی و جسمی رو بهم داد...بنظرتون مشکلی پیش نیاد چون تمام مدارک رو ضمیمه کردم...

دوستان طب کاری هست نه شنوایی فرد مورد استخدام باید صدای طرف را از 6متری بشنود همین در مورد چشم هم  اگر زیاد گیر دادند بگین اگر چشمم خیلی ضعیف بود که تستهای به اون ریزی را پر نمیکردم و بگین بخاطر استرس و مطالعه زیاد هست.سعی کنید اونایی که آـزمایش دارند اصلا سه چهار روز  نوشابه و داروهای کدیین دار مصرف نکنند حتی سعی کنید دوغ و ترشی جات هم نخورید.برای اونایی که  قند خونشون بالاست پیشنهاد میکنم  انار ترش و ماست و شیر گاو مصرف کنند .برای آزمایش ادرار هم سعی کنید صبح کمی در منزل دستشویی برین بعد نصف دیگرشو نگه دارین برای آزمایش چون ادار وقتی نزدیک به 8ساعت در داخل کلیه و مثانه ادراری میماند خود به خود سنگ کلیه را نشان میده چون رسوب و کرستال ته نشین میشه و تحرک خوردن وجود نداره .

دوستانی که کم  خونی دارند توصیه های  پزشک را جدی بگیرن و مواد گلبول ساز مصرف کنند. عید مبارک سالم و سربلند باشید

۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۵ پذیرفته شده ی استانداری آ.غ

سلام  سال نو همگی مبارک

یه خبر برا بچه های خود استانداری

برین ارومیه اداره کل استانداری نامه مربوط به سوء پیشینه و پزشکی رو بگیرین

من زنگ زدم آقای بینا گفتن نامه هاتون آماده س بیاین بگیرین

۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۲ به بابک سمبعی
آقامن ازاداره کارم معاینات وآزمایشات هم انجام دادم.شامل شنوایی،چشم،نوارقلب،آزمایشات کلی خون وادرار،آزمایش مرفین،عکس قفسه سینه.اول بایدبری پیش طب کاراون خودش  چندبرگه معرفی نامه برای مواردبالابهت میده بعدابایدجواب معاینات وآزمایشات راببری پیشش.من وقتی رفتم شنوایی سنجی گفت گوش چپت یکم ضعیف شده!!!زیادمهم نیست.هیچکس به خاطراین مواردردنشده.جای نگرانی نیست
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۷ به بابک سمیعی
بابک جان من از استان زنجان هستم تازه ازمایشات پزشکی تمام کردیم نترس هیچ مشکلی پیش نمیاد تو پزشکی تو قسمت شنوایی دکتر فقط مهر تائید زد معاینه نکرد تو قسمت های دیگه هم همینطور فقط مهم تست اعتیاد است که باید سالم در بیایی و قبل از آزمایش حد اقل سه چهار روز قرص های کدئین دار و مسکن نخوری معانیه چشم پزشکی هم هیچ مشکلی نداره اگه چشمت ضعیف بود می نویسد بغیر از عینک مشکل دیگری ندارد بیشتر کارمندان هم که عینکی هستن  خیالت راحت مشکل خاصی پیش نمیاد
سلام من ازاذربایحانشرقی ام.اونجاکسی جوابمونداد.توروخدااکراینجاکسی برامعاینات برااستخدام دراداره کاررفته جوابموبدهد.میشه بهم بکین معاینات دقیقاشامل کدام موارده؟شنوایی بایدجنددسی بل باشدتاقبول کنن؟فرضایکیش کمشنواباشد!ایابادستکاهای دیجیتال شنوای سنجی میکنن؟یابااتاق سکوت وهدفن؟نمره جشم جقدربایدباشد؟ضعف جشم جقدرباشد؟ایابامعافیت بزشکی مشکل بیش میاد؟تست خون شامل کدام موارده؟ایاجربی وقندخون مشکل درست میکند؟ایاهروزارت بادیکری واستان به استان معایناتش فرق میکند؟شماهاماشالافعالین.اماسایت استان مانیستن!توروخداکسی اطلاعاتی داردمنوبیخبرنذارد.ببخشیدناقص نوشتم ایرادازرایانه م است!
سلام عید همه مبارک.بچه ها از فردا صبح به اداره هاتون و استانداری زنگ بزنید.فردا چند استان شروع بکارشونه. منم زنگ میزنم.یا علی
سلام مدیرجان.ببخشیداون مدتی که دوره آموزشی داریم آیاشامل حقوق ومزایامیشیم؟
پاسخ:
مدیر سایت : فعلا  بصروت قطعی اطلاع نداریم
  • 1393/12/23 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها یک بار دیگر حتما مطالعه نمایند :
  •  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۶ به آذربایجان غربی
سلام دوست عزیز
بنده پیگیری بودم پیگیری کردم
تا اونجا که بنده شنیدم حتی با دفتر جناب حضرتیم حرف زدم گفتند بودجه ابلاغ یشه بعد
دوما اداره ما سو پیشینه و پزشکیشم انجام داده مثل خیلی ادارات دیگه با این حساب ابلاغای ما رو از اول فروردین زدند؟؟!!مطمئن باشید نزدند چون منتظر دستور استانداری هستند
یه پیگیری دیگه احتمالا لازم باشه چون الان همه چی دست استانداری هستش خودتون که بهتر میدونید بودجه تصویب شده و منتظر ابلاغ بودجه بودن و بقیه ماجرا همش بهونست
...
برا همین سخته ادم ببینه بقیه استانایی که تا لحظه اخر عقب بودند حالا شروع به کار کردند دمشون گرم استانداری ما که جزو استانداریای پیشرو بوده حالا گیر کرده
به قول یه ضرب المثل معروف که میگن
کار را که کرد؟انکس که تمام کرد
ب
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۱ نعمت نعمت اللهی
به علی از اردبیل. برادر بچه های اردبیل همه بچه های سهمیه دار و بدون سهمیه اردبیل از 5 فروردین میروند سره کار؟ سهمیه دارها هم پنجم میروند کار؟
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۴ علی از اردبیل
سلام دوستان ما تو اردبیل پنجم فروردین شروع به کار میکنیم و حتی سوگند نامه هم خواندیم انشاالله مشکل همه حل بشه
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۴ آذربایجان غربی
واقعا آه و ناله های بعضی ها که حتی تو یه پیگیری هم زیارتشون نکردیم آزار دهنده است. دوستان باور کنین با ده پونزده روز دیگه هم انتظار نابود نمیشین. این همه تحمل کردین این چند روز هم روش.

در ضمن آقای بینا به یکی از دوستان قبولی زیرمجموعه استانداری چند روز قبل که نامه سوپیشینه و پزشکی رو تحویل داده بود گفته بود که حکماتون از اول فروردین زده شده و هر وقت جواب اینها رو آوردین ابلاغتون رو تحویلتون می دیم.

پس دیگه حداقل تا شونردهم هفدهم که ادرات به روال عادی برمی گردن از اه و ناله و کامنت ها نامید کننده دست بردارین و از این چند روز آخر بیکاری لذت ببرین.
خدایا تو خودت شاهد باش که چجوری دارن بازیمون میدن چقدر قولهای الکی دادن چقدر  دروغ گفتن  . هر کس که باعثش باشه چوب لای چرخ میذاره ازش نگذر
با سلام وتبریک سال نو . به نظر من اگه بعد این چند روز خبری نشد باید بازم پیگیری حضوری داشته باشیم. باز صد رحمت به استاندار ومدیران قبلی. این تازه بدوران رسیده ها اصلن عین خیالشون نیس 
سلام
دوست من اصلا ربطی نداره
وقتی بودجه تصویب شده و بودجه مصوب برای یکسال هستش پس قانونا باید مارو بکارگیری میکردند از اول فروردین که چند روز تعطیله میشه 5 فروردین
ولی متاسفانه استانداریا با اینکه میدونستن بودجه تصویب شده به نظر حقیر به عمد ولی بنام طی مراحل قانونی اعم از ابلاغ بودجه سر ما رو با پنبه بریدند و حقوق یه ماهمون و چه بسا دوماهمون بر باد رفت
خدا ازشون نگذره

به به دوستان
دوست عزیز کسی که این حرف رو زده اگر مسئول بوده بدون از جمله مسئولانی هست که حتی نمی تونه درخواست برای مافوق خودش بنویسه چه برسه به اینکه از ابلاغیه و دخل و خرج بودجه خبر داشته باشه. 
اینها هیچکدوم صحت ندارند یکی از نمایندگان مجلس بهم گفت که قراره به تدریج شروع بکار ها انجام بشه حتی به ادارات هم هجوم ببرین زودتر از این موعد مقرر بین مجلس و دولت انجام نخواهد شد. و با این هماهنگی بودجه استخدامی ها به تصویب رسید.

سلام
اینو از تو سایت استخدام کپی میکنم اینجا قضئات با خودتون...

دوستان کسی برای ۵ فروردین دعوت به کار نشد؟من که رفته بودم پیش دکتر حاتمی زاده تو استانداری با قطعیت تمام گفته بود چون بودجه تامین اعتبار شده برای ۹۳ چند روز مونده به پایان کار باید شروع به کارا رو بزنن.۹۳ هم تموم شد.میترسم سال دیگه این موقع منتظر ۵ فروردین ۹۵ باشیم.


سلام سال نو بر همه کاربران مبارک ایشالا شر وع سال نو پایانی باشه بر 2 سال انتظار همگی مهم نیست چن روز و هفته دیر تر مهم اینه که ما بیشتر راه و اومدیم ....فقط امیدوار باشیم  وصد البته پیگیر....

سلام خدا رو شکر دیگه بودجه هم ابلاغ شده توسط دکتر نوبخت
نمیدونم دیگه بهانشون چه خواهد بود بعد تعطیلات ان شا الله با قدرت پیگیری میکنیم یعنی 5 فروردین
ربطیم به ما نداره که اقایون تعطلات تشریف دارند چون ادارات از 5 بازه
یا علی

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد

۲۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۱ دعــــــــــــــــآ
الــــــــــــــــهــی نیـــــــــاساید، آنــــــــکه جوانان این مرز و بوم را به همچین روزی انداخت.
الــــــــــــــهــــی ...............

از صدقعه سر دولتمردان استانمون باز بلا تکلیف ماندیم

جناب حضرتی بااینکه میدونستید باز عیدمونو تلخ کردید

جناب حاتمی زاده با اینکه میگفتید کد گرفتیم ولی نگرفته بودید

خلاصه دعای تحویل سال ما براتون نفرینه 

مسلمان نیستید لااقل ازاده باشید

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۴ مدیر و اقا بهنام
شما خبر جدید یا موثقی از شروع به کار ندارید؟؟لطفا اگه دارید بزارید چون دیگه واقعا دست ما به جایی بند نیست
اگه بزارید محبت میکنید منتظر پاسخ شما هستم مدیر عزیز..
پاسخ:
مدیرسایت : طی اخرین پیگیری از استانداری گفتن وقتی کدهاتون صادر شد همون موقع ابلاغیه هاتون ومیزنن و شروع بکار میکنید و از 15 ام هم ظاهرا دوره بدو خدمت شروع میشود 
با این حساب موندیم برای اردیبهشت شایدم خردادخیلی نامردی کردن ما از همه جلوتر بودیم اما حالا ... خدا ازشون نگذره 
با این حساب موندیم برای اردیبهشت شایدم خردادخیلی نامردی کردن ما از همه جلوتر بودیم اما حالا ... خدا ازشون نگذره 
سلام
استانداری ما خدایش خیلی تا اینجا خوب پش اومده بود بین استانداریا
ولی اخراش خراب کرد
حالا میگین چرا؟
چون یه ضرب المثل معروف هستش که میگه
کار را آن کرد که تمام کرد.....با وجود اینکه میدونستن بودجه تصویب شده و حتما ابلاغ میشه ولی بازم شروع به کار ما رو نزدند
بنده که با دفتر جناب حضرتی حرف میزدم میگفتن باید بودجه ابلاغ بشه مثل اینکه از همه جا بیخبرند و نمیدونن بودجه ما توصیب شده به نظر من که بهانه میاوردند همش....
از خدا میخوام به حق حضرت زهرا هر کسی توی این راه درباره ما سستی کرد ان شا الله هم تو این دنیا و هم اون یکی دنیا جزای عملشو بهشون نشون بده چون تو این مدت خیلی فشار روحی هم به ما و هم به خانواده هامون وارد  شده.....
سالتون فاطمی
والسلام علیکم

سلام دوست عزیز
امیدوارم موفق باشید
بنده هم مثل شما پتروشیمی قبول شدم
مهر بهم زنگ زدن برا آغاز به کار
عمدا عقب انداختم بخاطر این استخدامی
خودتون میدونید ولی کار پتروشیمی طاقت فرساست و مشکلات مربوط به خودشو داره
هر چند حسنایی هم داره مثله اینکه هر روز شما یه چیز تازه یاد میگیرید و اگه رشتتون فنی باشه کلی تجربه و تخصصتون بالا میره
ولی در برابر اینااستخدام دولتی حاشیه امنیت و مشغله کاری کمتری داره
فک کنم نسبت به پتروشیمی تعهد و مسئولیت کاری سبکتری هم داشته باشه
امیدوارم بهترین تصمیمو بگیرید
ولی به نظرم تا الان صبر کردید این چند وقتم روش

مدیر جان بنده آخرش تصمیم گرفتم برم پتروشیمی. به نظرتون اگه کد مستخدمیم بیاد مشکلی که نداره بخوام انصراف بدم؟ یا باید قبل از اومدن کد استخدامی انصرافمو اعلام کنم؟ اگه پارسال دعوت به کار میشدم میرفتم ولی هی کشش دادن که دیگه حالم ازشون بهم میخوره. انگار دارن به گدا صدقه میدن. نمیگن بابا اینا تو استان بهترین هستند. 16 هزار نفر آزمون دادن واسه 400 نفر! نفر اول استانیم ولی تو چشم اینا یه جوان پاپتی. حتی مدرک زبان و ICDL رو هم از جهاد دانشگاهی گرفتم. اونجاهم تو مدرکام نفرم اول شدم. کلی هزینه کردیم. آخرش هیچی به هیچی. خدا عاقبت هممونو به خیر کنه. خستمون کردن خستههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
مدیرسایت : خب اینم از شانس ماست حالا که انتخاب کردین براتون آرزوی موفقیت داریم امیدواریم که از انتخابتون پشیمان نشین در مورد کد هم وقتی صداتون کردن برین انصراف کتبی بدین ولی تا زمانیکه از استخدامتون توپتروشیمی قطعی نشده اینکارو نکنید در مورد اون مدارک هم به نفعتون بوده فوقش کلی مطالب یاد گرفته این هیچ کار خدا بی حکمت نیست .
متاسفانه جناب صفر زاده از زمان شروع به کار هیچ حرفی نزدند!!!

صفرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استخدام نیرو در سال 94 نیز اشاره کرد و گفت: در سال 94، 442 فرزند شهید، نزدیک به 183 نفر از فرزندان ایثارگران و 400 نفر داوطلبی که مراحل آزمون و گزینش را طی کرده اند، به مجموعه اداری استان افزوده خواهند شد.

وی ادامه داد: جمعا در سال 94، 1025 نفر در نظام اداری استان جذب و مشغول بکار خواهند شد.

صفرزاده همچنین گفت: طبق اعلام سازمان سنجش کشور نیز دستگاههای اجرایی که سهمیه استخدامی برای سال 94 دارند باید از طریق برگزاری آزمون اقدام به جذب و بکارگیری نیرو نمایند.

وی از برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای جدیدالاستخدام در استان خبر داد و گفت: نیروهای تازه استخدام شده در مجموعه اداری استان علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی بدو خدمت، دوره های آموزشی دیگری را نیز با هدف ارتقای بهره وری، تربیت مدیر و جانشین پروری طی خواهند کرد.

/03:02 ب.ظ

 


کد خبر:  47111
فرستنده: News Admin
گروه: اخبار استانداریتاریخ انتشار : 27 /12 /1393 ساعت 03:02 ب.ظ

معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان مطرح کرد:
با شبکه‌سازی، اهداف نظام تحول اداری در استان محقق خواهد شد/ تغییر شیوه برگزاری جلسات شورای اداری استان در سال جدید/ الزام مدیران استانی به رعایت دو بخشنامه مهم در سال 94/ 1025 نفر به مجموعه اداری استان افزوده می‌شود


صفرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استخدام نیرو در سال 94 نیز اشاره کرد و گفت: در سال 94، 442 فرزند شهید، نزدیک به 183 نفر از فرزندان ایثارگران و 400 نفر داوطلبی که مراحل آزمون و گزینش را طی کرده اند، به مجموعه اداری استان افزوده خواهند شد.

وی ادامه داد: جمعا در سال 94، 1025 نفر در نظام اداری استان جذب و مشغول بکار خواهند شد.

صفرزاده همچنین گفت: طبق اعلام سازمان سنجش کشور نیز دستگاههای اجرایی که سهمیه استخدامی برای سال 94 دارند باید از طریق برگزاری آزمون اقدام به جذب و بکارگیری نیرو نمایند.

وی از برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای جدیدالاستخدام در استان خبر داد و گفت: نیروهای تازه استخدام شده در مجموعه اداری استان علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی بدو خدمت، دوره های آموزشی دیگری را نیز با هدف ارتقای بهره وری، تربیت مدیر و جانشین پروری طی خواهند کرد.

    

          http://www.ostan-ag.gov.ir/tabid/807/articleType/ArticleView/articleId/47111/----------------94-1025----.aspx
سلام
مدیر احتمالا مشغول به کار شدی که جواب ما رو نمیدیا!!!
بی زحمت ازتون شماره اقای حضرتی رو خواستیم البته اگه صلاح بدونید
و دوم اینکه نظرتون درباره تناقض گفته های معاونت بودجه و منابع انسانی چیه؟؟!
اگه خبری دارید  بفرمایید تا تکلیف خودمونو بفهمیم
ممنون
پاسخ:
مدیرسایت : در شرایط حاضر صلاح نیست
 
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۶ یکی از قبول شده ها
من ازمونی هستم ونامه استانداری ها هم برای همه ماها هستش نه فقط سهمیه دارها کارها به خوبی پیش میره واحتمال 99در صد کد استخدامی اونهایی که اطلاعاتشون پرشده  تخصیص پیدا کرده موثق موثقه
می مونه شروع به کار اونهم یکی دو روز اینور اونور حل میشه 
هرچند تو بعضی ادارات اونایی که کارها رو انجام میدن وبه تلفن وسوالامون جواب میدن چون خودشون قراردادی هستند انگار ما ارث باباشونو بدهکاریم چنان بد صحبت میکنن نمیگه فردا قراره همکار بشیم وچشممون تو چشم هم بیافته
سلام
اینم اخرین روز کاری سال 93
و ما همچنان در بلا تکلیفی بسر میبریم....
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۲ آذربایجان غربی
به کارمند ایرانی
به قبولی های فرمانداری ها امروز زنگ زدن واسه معرفی نامه سوپیشینه و پزشکی.
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۷ کارمند ارومیه
سلام از قبولیهای خود استانداری آ.غربی یا زیر مجموعه های استانداری برای کسی زنگ زدن برای سؤپیشینه وطب کار آیا نیازی است حضوری بریم یا نه .لطفا اگر کسی اطلاعات داره بگه .ممنون میشم.
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۱ به بهنام و مدیر
سلام
نظر شما در باره تناقض حرفهای معاونت بودجه استانداری و منابع انسانی چیه؟
لطفا نظرتونو بگید

بلاخره با قبول شدگان فرمانداریها هم تماس گرفتند برای دریافت نامه معرفی سوئپیشینه و معاینات پزشکی. ولی هنوز خبری از خود استانداری نیست.
دوستان نتیجه پیگیری رو نوشتم لطف کنید شما هم زنگ بزنید تا بفهمند بی خیال نشدیم
درجواب دوستی که بین پتروشیمی واداره شهرستان خودش مونده که کدوم وانتخاب کنه به نظرمن اداره شهرستان خودش بهتره.معایب پتروشیمی:شماقراردادی کارمیکنید.ساعات کاریتون7:15الی4:30بعدش جایی که کارمیکنیدخارج ازشهره وبدون ارباب رجوع که واقعاآدم کلافه میشه.ضمناشمااگه پتروشیمی کارکنیداجبارابایدیه خونه اجاره کنیددرحالیکه شایدتوشهرستان خودتون خونه داشته باشید.دوست من سه ساله پتروشیمی کارمیکنه الان دوست داره بیادتویه اداره توشهرخودش کارکنه که براش میسرنیست.ضمنااگه پستی که تواداره شهرت قبول شده باشی پست خوبی باشه حقوقت بالای 1ملیونه
سلام
با دفتر آقای حضرتی صحبت شد گفتند تا بودجه ابلاغ نشه از شروع به کار خبری نیست گفت بعد ابلاغ بودجه نهایتا یه هفته طول میکشه بریم سر کار

گفت رفته به اردیبهشت شروع به کار گفتم اول اردیبهشت گفت مشخص نیست!!!
قضاوت با خودتان

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۵ لامبورگینی
سلام خدمت دوستان عزیز به ویژه قبول شدگان وزارت کشور (استانداری و فرمانداری)
همین الان تلفنی با کارگزینی استانداری صحبت کردم گفتند به احتمال زیاد فردا باهاتون تماس میگیریم تا بیاین نامه های آزمایش و سوءپیشینه رو بدیم بهتون... پرسیدم آخه دو سه روز دیگه همه جا تعطیل میشه فرصتی نیست که... جواب دادن ما اونا رو میدیم نهایتش بعد عید میارین... گفتن شما از اول فروردین رسما کارمند اینجایین
دوستــــــــــــــــان عزیزم
من هم برا پتروشـــــــــیمی قبول شدم و هـــــــــــــــم اگه خدا بخواد برا یکی از ادرات استان  ( پترو در شهرستان همجوار هستش ولی اداره در شهرستان خودمون)
کار کردن تو پتروشیمی 12 ساعت در روز هستش و دوروبر 1200 میدن در اوایل، البته شرایط کاریـــــــــــــــشم بصورت قراردادی هستش.
حالا بنظــــــــــــرتون کار اداری و دولتــــــــــــــی بهتره یــــــــــــــــا پترو؟
ممنون میشم نظراتونو بنویسید تا بیشتر روشن بشم، آقای مدیر شمام لطفاً نظرتونو اعلام نمائیــــــــــــــــد
سلام مدیر اگه زحمتی نباشه شماره دکتر حاتمی زاده و حضرتی رو بزاری پیاک بزنیم بگیم با توجه به تصویب بودجه و ابلاغ اون چرا شروع به کار نمیکنیم
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۸ ارومیه ایرانی
من امروز استانداری بودم، کارها داره طبق روال پیش میره، به نظر من هم پیگیری دسته جمعی دیگه لزومی نداره.
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۳ به همه دوستان
دوستان آیا برای پیگیری حضوری فردا اعلام امادگی میکنند آیا؟؟؟؟؟؟
مدبر جان من قبولی جهادم.فردا میتونم با یکی از دوستام بیام.شما تبلیغ کنین ممنون میشم.
پاسخ:
مدیرسایت :من از همینجا اعلام میکنم هر کی فردا میتونه با این عزیزان برن واسه پیگیری از استانداری و خواستار اقدامی سریع جهت دادن ابلاغیه شروع بکار شوید دقیقا همان کاری که استانداری خوزستان انجام داده چون دیگه از طرف تهران حل شده فقط مونده اعلام زمان دقیق شروع بکار اونم اعلام کنن خیالمون راحت راحت میشه .حالا دوستان اعلام کنن که کیا فردا میان؟؟
مدیر جان لطف کنین برا پیگیری فردا یه تیتری چیزی بزنین دیگه.انگار اصلا میل به پیگیری شروع بکارمون ندارین.یا علی یه حرکتی به خودتون بدین.هر کی فردا میاد اعلام آمادگی کنه.همون زمان و مکان قبلی.
پاسخ:
مدیرسایت: والا من نه شما رو میشناسم و نه میتونم بدون اینکه بدانم خودتون اصلا تشریف میارید یانه مردمو بکشم اونجا در مورد قبلبها مطمعن مطمعن بودم که میان و میشناختمشون .شما حتی یه اسم ثابتی از خودتان هم نمینویسین 
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۳ به یکی از قبول شده ها
دوست عزیز شما سهمیه ای هستی یا ازمونی؟؟
به شما گفتند شروع به کارتون کی هستش؟؟

جناب مدیر

یه سوال مشورتی؟

بنظرتون با یه پاکت شیرینی روز بکارگیری برای اخذ حکم مون اقدام کنیم یه کم ناجور نیست؟؟؟؟

پاسخ:
مدیرسایت:خ ناجوره 
سلام
مدیر اگه زحمتی نباشه شماره آقای حضرتی رو که یه بار گذاشته بودید رو دوباره بزارید تا اس ام اس بزنیم به ایشون چون چند روز پیش که با دفترشون حرف زده شد گفتند تشریف ردند تهران برای این کار و دو سه روزه برمیگردند
اس ام اس بزینم بهشون ببینیم شروع به کارمون چطوری میشه؟؟
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۳ یکی از قبول شده ها
با سلام 
روند استخدام به خوبی داره مراحلش رو طی میکنه استانداری هم خیلی خوب پیگیره حتی برای تکمیل اطلاعات توسط کارگزینی ها  هم نامه نوشته بود دست همشون درد نکنه 
فکر کنم  حتی بعضی از اسامی رو که اداراتشون اول وارد کردن ریاست جمهوری هم تایید کرده یعنی خود به خود کد استخدامی تخصیص پیدا کرده حالا شروع به کار هم یکی دو روز این ور اون ور زیاد فرق نمیکنه....
خدا رو شکر که حل شد
دوستانی که برای پیگیری از استانداری برای فردا حاضرند لطفا اعلام حضور کنند.....
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۷ تنها ا.غ.یا علی
بچه ها امروز هم خبری از استانداری و ادارات مبنی بر شروع بکار در پنجم فروردین نشد .لطفا برا پیگیری فردا اعلام آمدگی کنید.من با دوستم میام.دوستان خواهشا لطف کنین بیایین حقمون رو زودتر بگیریم.خوزستان و مازندران قطعی کردنا.پس استانداری ما هم میتونه
سلام خبر خوش برای قبول شدگان استانداری و فرمانداری
الان با آقای علیپور حرف زدم گفت فردا و پس فردا زنگ میزنم بیاید معرفی نامه واسه آزمایشات و سو پیشینه رو بهتون بدیم تاکید کرد در دسترس باشم. بعد نوروز هم به لطف خدا دوره کارورزی و کلاس های آموزشیه و احتمال خیلی زیاد ۱۵ام شروع به کاره
دوستان اگه بهنام نباشه شما چکار می کنین؟؟؟ خودتون توانایی یه تصمیم گیری ندارین؟؟؟
سلام اقا بهنام
نظر شما حالا چیه در مورد پیگیری شروع به کار ؟؟
بودجه که امروز قراره ابلاغ بشه
بیشتر ادارات ما هم الحمدلله اطلاعات رو فرستادن ....صدور کد هم طبق منابع موثق  از دیروز شروع شده...
نظر شما حالا چیه؟
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۶ به دوستان استخدامی

دوستان به نظر من  پیگیری دسته جمعی درست نیست وقتی اجازه نمیدن بیشتر از دو سه نفرداخل بریم چه لزومی داره جمع بشیم دسته جمعی بریم اقا هر کی هر وقت تونس خودش بره پیگیری کنه اینطوری خیلی بهتره تا کار ازکار نگذشته از فردا شروع کنید فقط همین چند روز باقیمانده اخرین هفته اسفند را وقت داریم وگرنه فروردین هم با تعطیلاتش سپری خواهد شد وهنوز اندر خم کوچه ها خواهیم بود

سلام دوستان ورزشی از ادا ه ورزش خبری ندارند امروز زنگ زدم خانم تقی پور جلسه بودند کسی خبری داره که اسامی ما ثبت شده یا نه؟؟؟
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۹ *!!!منابع طبیعی!!!*
امروز منابع طبیعی بودم، خانم نظری داشتن اسامی رو وارد سایت کارمند ایران می کردن.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۰ بهنام اصلی.
سلام.
فکر کنم اکثر ادارات کارهاشونو کلا تموم کردن و اسامی رو ثبت کردن.فقط باید از کارگزینی ادارتون پیگیر باشید تا مطمعن شید ثبت شدین.
نگران نباشید به لطف خدا همه چی حل میشه.
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی(رامان): نه امکان نداره مرحله گرفتن کد و اعلان آگهی و نتیجه آزمون و .. .هزار تا مرحله دازه تا اینا طی نشه ممکن نیست اگرم باشه اونا سهمیه شاهدن که از طریق بنیادشهید معرفی میشن
آقا بهنام میدو نی از استان ما کدوم ادارات اسامی رو ثبت کردند؟؟
سلام
اقا بهنام ایا خبر داری که کدوم ادارات اطلاعاتشونو ثبت کردند یا نه؟
و ایا استانداری اطلاعات ادرات رو تایید کرده یا نه؟
و سوال دوم اینکه مگه دفعه پیش اقای حضرتی نگفتند ایشون شروع به کار رو به ادارات ابلاغ میکنند تناقض نیست این بین؟؟
لطفا جواب بدید

سلام ....مدیر عزیزیا دوستانی که مرحله گزینشو گذروندین لطفا جواب بدین ..آیاازافراد اصلی وذخیره قبول شده همه ادارات واسه مصاحبه دعوت کردن یا فقط نفرات اصلی واسه گزینش مطرح شدن؟ممنون میشم جوابمو بدین...
پاسخ:
واسه مصاحبه عقیدتی فقط نفر اصلی دعوت میشه.
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۶ بهنام اصلی
سلام دوستان هم استانی.
ابتدا لازمه تشکر بسیار ویژه و عرض خداقوت داشته باشم از مدیرکل محترم منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی جناب آقای دکتر حاتمی زاده که بخدا قسم فقط و فقط به فکر ما استخدامیهاست،و جا دارد تشکری هم داشته باشم از آقای بخشنده و آقای احمدی عزیز که برای ما استخدامیها خیلی زحمت میکشند و بنده بارها و بارها با چشمان خودم از نزدیک شاهد بودم و خیلی بهشون زحمت دادیم و انشالله که ببخشند و حلال کنند و اگه هم تاخیری بوده از محل تهران تا بحال بوده که خوشبختانه با تدبیری که اندیشیده شد و باپیگیریهای مستمری که مسولان استانداری داشتند این مشکل استخدامی ما با تامین اعتبار برای همیشه برطرف شد.
دوستان عزیز.همانطور که آقای ایرانی اشاره کردند و بهشون گفتم مسولین مربوطه استانداری بشدت در مورد استخدامی ما پیگیرند و بنده امروز به شخصه با چشمان خودم دیدم که چقدر تلاش میکنند که انشالله از پنجم فروردین جذب شروع بشه و حتی یکی از کارکنان مربوطه منابع انسانی که امروز قصد مسافرت داشتند این سفر رو بخاطر ما به این خاطر که تمامی کارها سریعا تا قبل سال تمام شود سفرشان را لغو کردند و من همینجا دستشان را به گرمی میفشارم و بهشون خسته نباشید و خداقوت عرض میکنم.
درمورد پیگیری حضوری هم آقای ایرانی که بنقل از من گفتند یه سو تفاهم وجود داره و من نگفتم اطلاعیه ای به احتمال قوی روی سایت میزنند و گفتم که صبر کنیم که انشالله تا سه شنبه شاید خبرایی بشه و در مورد پیگیری حضوری هم با یکی از کارمندان معاونت که چند دقیقه پیش صحبت میکردم به این نتیجه رسیدیم که پیگیری حضوری لازم نیست چون با اینکار وقت عزیزان معاونت منابع انسانی گرفته میشه و کار ما به تاخیر میفته.پس بهتره با متانت و بردباری به عزیزان معاونت اجازه بدیم کارهامونو به دقت و با سرعت بالا انجام بدهند.
انشالله به حرمت حضرت فاطمه الزهرا این روزای آخر اسفند خبرای خوبی از طرف استانداری و مسولین محترم به دستمون برسه.
بنده هم برادر،دوست و مثل شمام و این مطالب نظرات شخصی بنده بود خواهشا دوستان از حرفام ناراحت نشند و انشالله به دل نگیرند و انشالله سال 94 و ابتدای سال سالی توام با سرور و شادی بعد از دوسال سختی  برای تک تک عزیزان باشه.
سلام
بنده هم منتظر هستم
ان شا الله که تا دوشنبه خبری بشه اگه نشد آماده پیگیری هستیم تو روز سه شنبه....
یا علی
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۵ نعمت نعمت اللهی
دوستان من هم برای پیگیری حضوری هستم فقط زمان را اعلام کنید. ممنون
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۳ ارومیه ایرانی
با سلام
دوستان من با آقا بهنام تماس گرفتم ایشون گفتن که امروز استانداری بودن و از قرار معلوم تمامی کارکنان استانداری سعی خودشون رو مکنند که مراحل اداری رو طی کنند و از پنجم فروردین ما مشغول بشیم، لذا بنا به صلاحدید ایشون بهتره که تا روز دوشنبه صبر کنیم چون (البته باز مطابق نظر ایشون) به احتمال قوی تا روز دوشنبه در سایت استانداری یا از یه طریق دیگه خبررسانی در خصوص تاریخ دقیق شروع بکار انجام بگیره و اگه تا روز دوشنبه اینکار صورت نگرفت ما سه شنبه رو هماهنگ میشم و پیگیری دسته جمعی انجام خواهیم داد
سلام دوستان
منهم میام چون راهم دوره باید صبح ساعت چهار حرکت کنم لطفا اگه فراد یا پس فردا برای پیگیری برنامه ای برای رفتن به استانداری دارید تو همین صفحه اطلاع رسانی کنید.
ممنون از همه بچه های زنجانی بخاطر استقبالشون. با توجه به کامنت هایی که گذاشته می شه، معلومه که حکم استخدامی دست خود استانداری هاست . البته این نکته رو نباید فراموش کرد که روند استخدام برای تمامی استان ها در کل کشور بصورت همزمان هستش ولی و تا ما خودمون نخوایم ممکنه شروع به کارمون تا ماه های آینده موکول بشه. اقلا یه تکونی به خودتون بدید و اگه موافق بودین نظرتون برای حضور در استانداری در روزهای آینده اعلام کنید.
منتظر کامنت هاتون هستم.
ممنون
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۳ به اقا بهنام
اقا بهنام لطفا یه جوابی بده دیگه منتظر جواب شماییم
منم برای پیگیری هستم زمان و مکان رو تعیین کنید.لطفا بقیه بچه ها هم همکاری کنند
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۳ آذربایجان غربی
اگه فردا ساعت 11 باشه من می تونم بیام ولی دوشنبه رو معذورم...
سلام دوستان اگه خبرا رو خونده باشید بعضی از استانا از بیست و پنجم اسفند و بعضیا از پنج فروردین شروع به کار میکنند ولی مسئولین محترم استان ما میگن یا نیمه فروردین و یا اول اردیبهشت
ازتون خواهش میکنم دوستان برای آخرین بار پیگیری کنیم سستی نکنیم
داره حق یه ماهمون ازمون گرفته میشه 
از آقا بهنام عزیز که حق دارن به گردن بچه ها هم خواهش میکنم یا فردا و یا دوشنبه اعلام امادگی‌کنند 
از دوستان هم خواهش میکنم اعلام امادگی‌کنند حداقل از ده نفر کمتر نباشیم برای بار اخر پیگیری کنیم تا ان شاءالله به حقمون که شروع به کار از پنج فروردین هستش برسیم
و من الله توفیق
مدیر اگه شما با اقا بهنام در ارتباطی لطفا ازش بپرسید که موافق فرداست یا نه لطفا اگه زحمتی نباشه ممنون
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۲ آذربایجان غربی
اگه پیگیری رو واسه فردا بذارین من می تونم بیام... امروز کارام طول کشید و نرسیدم بیام ارومیه اما فردا می تونم زود بیام. ساعت یازده خیلی خوبه تا منم به اداره کل برسم و بعدش بیام استانداری...
اقا بهنام محبت کن و شما هم نظر مثبت بده به پیگیری یکشنبه یا اگه صلاح دونستی یه روز دیگه ولی حتما این هفته باید پیگیری کنیم چون همونطور که خود شما هم میدونی اگه پیگیری نکنیم شروع به کارمون میفته اردیبهشت..
منتظر پاسخ شما هستیم
یا علی

من برا فردا میام پیگیری.
اقا بهنام اگه صلاح بدونید روز یکشنبه قرار دوباره بزاریم اگه حداقل ده نفر بشیم باز خوبه لطفا نظرتونو بگید
اگه الان پیگیری نکنیم واقعا برا بعد 15 فروردین و چه بسا اردیبهشت بمونیم

از دوستان عزیزم خواشه میکنم هر کسی میاد یا خوش و یا همراه دوستاش اینجا اعلام کنه از الان تا بدونیم چند نفر میشیم
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۳ ارومیه ایرانی
آقا بهنام فکر کنم 10 تا 15 نفر میامدند، کاش کنسل نمیکردین
چون من خودم دو تا از دوستام میان در حالی که در این وبلاگ اصن نظر نمیدن
خودتون باز هر طور صلاح میدونید ولی من فکر کنم یه پیگیری از آقای حضرتی می کردیم بهتر بود چون تا 15 فروردین دیگه هیچ مقامی در دسترس نخواهد بود
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۳ به همه دوستان
اقا بهنام کسانی که اعلام امادگی کردند شدیم 5 نفر
شما
بنده
ارومیه ایرانی
مهدی خدا بنده لوی
و محمود
یعنی دیگه کسی نیست؟؟؟
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۹ به همه دوستان
سلام خدمت دوستان
دوستان ای کاش اعلام امادگی میکردند خیلی تاثیر داشت تو روند شروع به کار حیف شد حیف
ای کاش حداقل ده نفر میشدیم فقط ده نفر
یعنی به غیر بنده و اقا بهنام و محمود کسی دیگه نبود؟؟
پس فروردین شروع به کار خدانگهدار!!!!!!!
اردیبهشت شایدم خرداد
...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۳ بهنام اصلی.
قرار فردا شنبه به علت به حدنصاب نرسیدن کنسل شد.
موفق باشید.
عیدتان مبارک.
سلام دوستان ما(ثبت احوالیا)تازه یه هفته س مصاحبه دادیم و تحقیقات محلی اومدن تا نتایج گزینش مشخص نشه ممکنه اسامیمون واسه گرفتن کد ثبت بشه یا نه؟لطفا یکی جواب بده ...اخه از یه نفر معتمد خواستم با آقای احمدی در این مورد صحبت کنه ایشون گفته بودن اسامی همه در سامانه کارمند  ثبت شده فقط منتظریم که نتایج گزینش بیاد اونارو اسکن وارسال کنیم و دیگه تمومه..در ضمن خیلی دوس داشتم فردا بیام ولی متاسفانه چون شهرستانم وراهمم دوره ا ز دوستان عذر خواهی میکنم...ایشالا خبرای خوش بهمو ن بدین...به امید خدا ...یاحق
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۴ یکی از قبول شده ها
سلام نیروی صفی یعنی نیروهی اجرایی ونیروی ستادی نیروهای غیر اجرایی
یعنی کارشناس مالی میشه ستادی راننده ها وکارشناسان مستقیم پروژه ها میشن نیروی صفی ولی نمیدوم چه فرقی داره ستادی باشید یا صفی 
اینها تقسیم بندیهای تئوریه
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۶ به بهنام اصلی
اقا ما زنجانین هیچ خبری نیس


دیروز توی جلسه اداری استان هم هیچ تاریخ دقیقی برای شروع بکار تعیین نکردن


و مسئول محترم فقط حرف حرف حرف زد



تا اونجایی که ما پیگیریم اوخر فروردین یا اردیبهشت شروع بکاره






و تو این گزارش هیچ چیز خاصی بهش اشاره نشده!!!!





حتی می تونی این خبر رو از خبرگزاری مهر فارس ایرنا تسنیم که خبر رو زدین کنار هم بزاری هیچی عایدت نمی شه حتی .......
مدیر ممنون که شماره تلفن استانداری را گذاشتی بچه ها شرمنده من چون  شهرستان هستم نمیتونم بیام فردا من هم زنگ میزنم .خیلی آقایین بهنام و علی ن و...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۶ کارمند ارومیه
سلام خدمت دوستان عزیز . من روز پنجشنبه استانداری بودم و أقای مناف وند در حال وارد کردن اسامی در سایت کارمند بود با توجه به اینکه من در شهرستان کار میکنم با عرض پوزش نمی توانم شنبه بیایم ولی زیاد نگران نباشید انشاله فروردین ٩٤ پایان مشکلات استخدامیها است . ولی باز هم پیگیری به صورت آرام وبا متانت هیچ ایرادی نداره . با آرزوی سال خوب برای همه . خداحا فظ
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۱ بهنام اصلی
مدیر کل منابع انسانی استانداری زنجان خبر دادتعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال های 91و92زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان گفت: با تلاشهای انجام شده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سالهای 91و92 تعیین تکلیف شده و از فروردین سال آینده فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش ایرنا بهرام جلیل خانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: بر اساس ماده 41 قانون خدمات کشوری ورود به دستگاههای دولتی بر اساس سه مولفه انجام می شود.

وی وجود مجوز استخدام، تشکیلات مصوب دستگاهها و وجود پستهای بدون تصدی و ایجاد فرصتهای برابر را سه مولفه لازم برای بکارگیری نیرو در دستگاه های دولتی برشمرد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان گفت: درآزمونهای استخدامی سالهای 91 و 92 تعداد 17 هزار داوطلب شرکت کرده بودند که از این تعداد 871 نفر بر اساس سهمیه 30 دستگاه اجرایی استان پذیرفته شدند.

جلیل خانی ادامه داد: عدم پیش بینی اعتبارات لازم و وجود برخی ناهماهنگی ها در این زمینه باعث طولانی شدن فرایند جذب این نیروها شده بود.

وی به رفع اشکالات به کارگیری نیروهای پذیرفته شده بر اساس آزمون استخدامی مذکور اشاره و تصریح کرد: روند گزینش 750 نفر از871 نفر پذیرفته شده طی و این افراد از فروردین سال آینده مشغول به کار می شوند و روند جذب و رفع مشکلات احتمالی سایر پذیرفته شدگان نیز با جدیت در حال پیگیری است.

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۳ بهنام اصلی.
سلام دوستان.
بنده با ساعت 10:30موافقم.دوستان ارومیه ای خواهشا تشریف بیارین.دوستانی شهرستانی هم اگه واقعا میتونن تشریف بیارن.اجباری نیست.هرکس بیاد بخاطر سرنوشت خودش میاد و هیچ منتی یا اینکه من اومدم اومدم شما نیومدین وجود نداره.فقط اینو در نظر بگیرین که بخاطر خودتون میاین همینو بس.پس قرار ما فردا صبح ساعت 10:30.روبروی ساختمان شهرداری فکله ایالت.در اونجا هم تصمیم گیری میکنیم که چیکار کنیم و کجا بریم.
ولی لازم به ذکر هست که هر چه تعدادمون بیشتر و بیشتر باشه مسولین با صراحت جوابمونو میدن وگرنه کم باشیم حرف جدیدی نمیشنویم و رفتنمون بی فایدست.
هر کس برای خودش احساس تکلیف میکنه خواهشا فردا این ساعت بیاد چون غیر از این کار دولتی دیگه شانسی واسه استخدام شدن نخواهید داشت پس احساس وظیفه کنید و تشریف بیارین.
به امید روزی که همه عزیزان شروع بکار کنیم و از این مشقت و سختی رهایی یابیم.پروردگارا خودت کمکمون کن.آمین یا رب العالمین.
موفق باشید.
منم فردا هستم لطفا یه ساعت و مکان رو تعیین کنید و مدیر هم لطف کنند بالای صفحه اطلاع رسانی کنند.
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۸ به همه دوستان
دوستان عزیز چرا اعلام امادگی نمیکنند؟
ان شا الله این اخرین پیگیرمون خواهد بود
لطفا هر کسی میتونه بیاد کوتاهی نکنه
چون حق همه ماهاست که از اوایل فروردین شروع به کار کنیم
آقا بهنام هم محل قرار رو تعیین کنند با تشکر
مدیر شما هم لطف کن بالای صفحه بزار این پیگیری رو
آخرین پیگیری استانداری آذربایجان غربی..
یا علی
سلام 
در مورد کارکنان صف و ستاد میشه یکم توضیح بدی بی زحمت
مثلا یکی که تو اداره راه و شهرسازی ارومیه هستش و کارشناس مالی هستش ستادی هستش یا صفی ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:تو نت سرچ کنید توضیحاتش زیاده 
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۵ مهدی خدابنده لوی
سلام دوستان وارومیه ایرانی. منم فردا هستم. ولی تا جایی که من در جریان هستم جناب اقای حاتمی زاده مدیر منابع انسانی بطور کانل در جریان کارهای استخدامی ما هستند وبا سازمان مدیریت در ارتباطند در رابطه با استخدامهای ما.پس بنظر من اول باید بریم پیش ایشون وبعد بریم پیش اقای حضرتی.
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۱ ارومیه ایرانی
اون دوستی که شما ازش نقل قول کردین که "چون چند نفر انصراف دادند از استانداری برا همین ذخیره ها رو گزیش میکنند و علی الظاهر اقای بینا گفتند که باید لیستتون کامل بشه بعد" من خودم بودم، شاید نظر شما در مورد اینکه دیدار با حضرتی مهم تر از بقیه هستش، منطقی تر باشه ولی به نظر من باید علاوه بر ایشان با یکی از مسئولین منابع انسانی استانداری هم یه ملاقات داشته باشیم، باز هم دوستان هر طور صلاح بدونند، من مطیع نظر آقا بهنام و بقیه دوستان هستم، لطفا فقط زوتر در مورد ساعت و محل تصمیم گیری قطعی بکنید تا دوستانی که احیانا از شهرستان تشریف میارن بتونن خودشون رو برسونن
سلام مدیر جان. یه سوال داشتم در خصوص کارکنان ستاد و صف. ما ها که تو خود استانداریا استخدام میشیم جزو کارکنان ستادی محسوب میشیم یا صفی؟
پاسخ:
ستاد
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۷ آذربایجان غربی
قرمز هم از استان ما نیست بلکه مازندرانیه...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۶ آذربایجان غربی
من شنبه اگه بتونم نامه سوپیشینه ام رو بگیرم از آگاهی احتمالا بیام ارومیه، اما فکر نکنم قبل ساعت دوازده برسم. پس منتظر من نباشین...
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۴ به بهنام اصلی و علی ن و بقیه دوستان
سلام
به نظر من جناب ایرانی
ثبت اسامی شما در سامانه بزودی انجام میشه طبق پیگیری یکی از دوستان که اینجا نوشته چون چند نفر انصراف دادند از استانداری برا همین ذخیره ها رو گزیش میکنند و علی الظاهر اقای بینا گفتند که باید لیستتون کامل بشه بعد
و شک نکنید جناب صفر زاده حتما امضا میکنند
مهمتر از ایشون جناب حضرتی هستند شاید بگید چرا؟؟!!
دلیلش اینه در بعضی از استانها برای بعضی افراد کد هم صادر شده ولی شروع به کار نکردند چون تامین اعتباری نشده بود
الان ممکنه برا ما کد بیاد ولی جناب حضرتی بازم دستور شروع به کارندند
اول باید از نظر موافق ایشون برای شروع به کار از 5 فروردین ان شا الله اگاه بشیم بعدش باور کنید مسئله شماها حل میشه
بازم دوستان هر نظری بدند بنده در خدمتم
به نظر من اولویت با اقای حضرتیه

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۸ ارومیه ایرانی
با سلام، 
دوستان منتظر به نظر من الان مشکل ما فقط نامه تامین اعتبار نیست، بلکه متاسفانه هنوز اسامی در سایت کارمندایران هم ثبت نشده است و مخصوصا قبول شدگان زیرمجموعه استانداری هنوز هم لیست آنها به امضای آقای صفرزاده نرسیده است، لذا واجب تر از دیدار با آقای حضرتی لازم هستش که حتما قبل تر با آقای صفرزداده و یا بخشنده دیداری داشته باشیم و از دریافت کدمستخدمی مطمئن شویم لذا اگه دوستان صلاح بدونند ساعت قرار رو مثل همیشه ساعت 10 و محل حضور رو هم همون جای قبلی (نبش ساختمان شهرداری ایالت) معین کنیم تا بتونیم به هر دو ساختمان استانداری سر بزنیم، دوستان لطفا اعلام امادگی کنید، مخصوصا دوستانی که در این سایت با آی دی های زیر فعال می باشند، 

سناتور، شهسوار، ارمان، کارمند ارمیه، ، آ.غ، قبول شده، قرمــــــــــــــز ، ، احمدی، آذربایجان غربی، یکی از قبول شده ها، ثبت احوالی، به دوستان(آذربایجان غربی)*!!!مــــــنابع طبیــــــــــــــعی!!!*، فرشاد(نوسازی مدارس)،مهدی خدابنده لوی،محمود،سردشت  javan, raman, .....

دوستان لطفا امادگی خودشان را برای اخرین پیگیری در روز شنبه اعلام کنند لطفا کوتاهی نکنیم
شنبه ساعت11 ساختمان شماره 2 استانداری بریم پیش جناب حضزتی ان شا الله
سلام، مدیر این استانداری چرا هی دار ن اتاقها راو عوض میکنن، مثل چادر نشین ها ییلاق، قشلاق میکنن، نمی شود تماس گرفت، شماره جدیدشو ن چنده؟ نوبخت رضایت داد، حالا موند یم، گیره استانداری.
پاسخ:
مدیرسایت : این شماره را بگیرین وبگین وصل کنن به هر کی میخواین
شماره ساختمان شماره یک استانداری : 31972000
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۹ به بهنام اصلی و علی ن و بقیه دوستان
سلام
بنده هم با شنبه ساعت 11 موافقم
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۱ بهنام اصلی
دوستان کیا با شنبه واسه پیگیری موافقن؟؟؟خواهشا سریعا اعلام آمادگی کنین تا آمار بگیریم چندنفریم.خواهشا آخه پیگیریمون انشالله خواهد بود و به امید خبرای خوب.من شنبه ساعت 11 ساختمان بودجه شماره 2 رو صلاح میدونم
به ورزش
اول سوال بنده اینه که مگه قراره آموزش و پرورش استخدامی داشته باشه رشته شما را؟
دوم قطعا شک نکن اداره ورزش بهتره.و اینکه ازدحام کارم تو اداره ورزشم زیاد نیس.مناسبات و جشن های سال و مزایای که تو اداره ورزش و کارمندی هست قطعا شرایط بهتر میکنه.ضمنا ورزش و جوانان اخیرا تبدیل به وزارت شده نباید انتظار زیادی ازشم داشته باشیم عمر زیادی ازش نگذشته یه سری ناهماهنگیا و مشکلات وجود داشت و هست ولی مطمئا بهتر میشه.حتی بودجه وزارت دارن کم کم زیاد میکنن.بالاترین بودجه مال وزارت ورزش و بهداشت بود.مخصوصا اگه این سهم یک درصد ورزش حل بشه یه انقلاب میشه.
سلام.دوستان عزیز همانطور که در فیلمی که در همین سایت قرار داده شده دیدید خبرنگار از آقای نوبخت پرسید که آیا شروع به کار از فروردین خواهد بود و ایشون(آقای نوبخت) در جواب فرمودند از همین امروز قبول شدگان میتوانند شروع به کار کنند و هیچ منع قانونی باقی نمانده. پس از این به بعد هر گونه تاخیر در استخدام ما کوتاهی از طرف استان هست و بهانه و عذری باقی نمانده است.لطفا بیایید پیگیری کنیم.همه باهم
اگه یه جایی کد بگیرین دیگه نمیشه استخدامی یه جای دیگه شرکت کنین... اگه انصراف بدین کلا کارمندی پر... درثانی اداره ورزش هر چقدر حقوق کم بده از آموزش و پرورش خیلی بیشتر حقوق می ده... کلا کارگر سر چهارراهم درآمدش از معلم بیشتره.
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۵ ورزش به بهروز

سلام من کارشناس فرهنگی ام تو اداره ورزشم رشته ام ارشد ادبیات علاوه بر اینها من خانم هستم برام معلمی بهتر بعدش حقوق اداره ورزش میگن خیلی کمه شما اطلاع دقیقی از حقوق ورزش دارید؟

به ورزش
ضمنا مگه قراره دبیر ورزش بگیره آموزش و پرورش؟
به ورزش
ینی حاضرین شما از اداره ورزش  و جوانان استعفا بدین برین آموزش و پرورش؟
اصلا قابل مقایسه نیست اداره ورزش و جوانان با آموزش و پرورش.مخصوصا اگه بند یک درصد سهم ورزش که اخیرا مجاز شده به تکلیف تبدیل بشه وزارت ورزش و جوانان  از همه وزارتخونه ها شرایطش عالی  تر میشه.حتی با این شرایط حاکمم خیلی بهتر از معلمیه.
سلام مدیر جان اگه ما کد استخدامی گرفتیم بعد 5و6ماه بعد تو استخدام آموزش و پرورش میتونیم شرکت کنیم ودر صورت قبولی تغییر دستگاه بدهیم یا نه ممنون میشم جواب بدهید؟
پاسخ:
مدیرسایت : بله میشه منتها قبل گرفتن کداستخدامی در دستگاه جدید باید از سمتتون استعفا بدین 
دوستان عزیز برای پیگیری روز شنبه ان شاءالله اعلام آمادگی کنند این مهمترین پیگیریمپن میتونه باشه لطفا هر کی میتونه بیاد
یا علی
سلام . من هم با شنبه موافقم و در خدمت دوستان خواهم بود .
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۵ ارومیه ایرانی
با سلام،
 به نظرم من هم پیگیری حضوری بشدت لازمه،
البته اینبار باید سعی کنیم حتما با آقای صفرزاده معاون توسعه منابع انسانی دیدار داشته باشیم و بعدش آقای حضرتی رو ببینیم
من هم با شنبه 23 اسفند موافق می باشم، دوستان خواهشا اعلام امادگی کنید، اگه بیخیال باشیم مطمئنا شروع بکار در فروردین ماه ناممکن است.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۴ به بهنام اصلی و علی ن و بقیه دوستان
با شنبه موافقم
دوستان یه همتی بکنیم
الان اینا میتونن ابلاغ مارو بزنن 5 فروردین
چون بودجه تصویب شده نمیتونن بهونه بیارن میمونه ابلاغ بودجه که اونم تا اول فروردین ابلاغ میشه
باید ابلاغ شروع به کار ما رو بزنن 5 فروردین بعدش میتونن تا پایان فروردینم بقیه کارامونو بکنند
به قول بهنام عزیز حقوق فروردین ما هم توش دیده شده
یا علی

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۷ تنها تنهایی
من با آقا بهنام موافقم شنبه بهترتره.یا علی
باتوجه به اینکه آقای نوبخت به کرات قول اواخراسفندواول فروردین وداده بودند لذالزومی نداره که اول فروردین به اردیبهشت  موکول بشه.چون عملاحقوق یه ماه ماپایمال میشه.پس لطفایه روز وتعیین کنید برای پیگیری حضوری وخواستارجذب خودمون تواول سال باشیم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۵ بهنام اصلی.
سلام هم استانیهای عزیز و مدیر ارجمند.
دوستان من بایگیری حضوری برای دیدار با آقای حضرتی موافقم و پیشنهادم برای روز شنبه ست.
لطفا دوستان آغ اعلام آمادگی کنن؟؟؟؟
دکتر نوبخت برا فروردین هم برامون حقوق تدارک دیدن پس باید فروردین بریم سرکار.
دقیقا باید کاری کنیم شروع بکارمون 5ام باشه و لاغیر.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۵ تنها تنهایی
سلام به همگی.بچه ها دیر بجنبیم میمونیم برا اردیبهشت.چون برا هممون ثابت شده که تا پیگیری نکنیم و فشار نیاریم نمیتونیم به این زودیا شروع بکار کنیم.مدیر جان لطف کنین برا روز یکشنبه یا دوشنبه یه پیگیری تدارک ببینین و تیتر کنین تا هر کی میاد اعلام آمادگی کنه.نوبخت که گفت قبولیها میتونن از فروردین حقوق بگیرن.پس یه پیگیری حضوری واجبه.یا علی.
سلام. به نظر منم باید ی پیگیری حضوری دیگه بکنیم و الا باید تا اردیبهشت منتظر باشیم 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۹ به بهنام اصلی و علی ن و بقیه دوستان
سلام
آیا صلاح میبینید یه پیگیری حضوری از اقای حضرتی داشته باشیم؟
چون نظر ایشون مبنی بر شروع به کار از اواسط فروردین به بعد یا اول اردیبهشت هستش
چون میگن تا سیزدهم تعطیله در حالیکه 5 ادارت باز هستن و به ما ربطی نداره که این همه تعطیلی
میتونن ایشون کارای ما رو انجام بدند ما سر کار باشیم و در حالیکه کار میکنیم بقیه کارای باقی مونده رو انجام بدهند
نظر دوستان چیه؟

لطفا نظر بدهند
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۱ ارومیه ایرانی
سلام، خواهش میکنم، 
 پرسیدم گفتند که ممکنه همین دو سه روزه بهتون زنگ بزنیم واسه طی مراحل باقی مونده، گفتم اگه فرصت نشد چی، گفت که می افته سال بعد و شروع بکارتون
به ارومیه ایرانی
سلام برادر از پیگیریت ممنون. نپرسیدی آیا قبل از سوئ پیشینه و آزمایش حکم صادر می کنن یانه.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۰ موثقه موثقه
با سلام بچه ها متاسفانه علی رغم این همه زحمات بچه ها واستانداری بعضی از اداره ها حتی یک نفر رو هم وارد سامانه نکردند وبا این شرایط که معلوم نیست سایت تا کی بازه واقعا دارن چوب لای چرخ میکنن یک هفته بیشتره سایت بازشده ولی دریغ......
بچه ها از استانداری وکارگزینی ها پیگیری کنید تا اون اداراتی که وارد نکردن دست به کار بشن چند روز بعد همه میرن مرخصی......
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۰ ارومیه ایرانی
سلام امروز جهت پیگیری زمان شروع بکار قبولشدگان زیرمجموعه های استانداری به کارگزینی استانداری مراجعه کردم ، متاسفانه بخاطر ماجرای موسسه پیک رحمت جلوی ساختمان استانداری تجمع بود و تقریبا تمامی کارمندان استانداری برای تماشا! بیرون استانداری بودند و کسی در کارگزینی نبود، بعد از مدتی آقای علیپور تشریف اوردن و در پاسخ اینکه اسامی رو وارد سامانه کردین یا نه گفتند، نه هنوز وارد نکردیم و در جواب سوال چرا گفتند که، سه یا چهار نفر از قبولشدگان انصراف دادن و باید افراد ذخیره گزینش شون تموم بشه تا بتوانیم لیست تکمیل شده را وارد سایت کنیم، پرسیدم خوب کی گزینش این سه چهار نفر تموم میشه گفتند که حتما قبل از عید تموم میشه و بعد از اتمام لیست وارد کردن اسامی فقط یک روز طول میکشه.
 هر چند با پرسش از چند نفر دیگه در منابع انسانی آنها گفتند که حکمها رو صد رد صد واسه اول فرودین می زنند ولی با این احوال  خودم بعید میدونم تا 15 فروردین بتونیم سر کار بریم.
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۸ آخرین پیگیری
سلام علیکم
یکی از دوستانی که با دفتر جناب حضرتی حرف زده در باره شروع به کار
البته وصل نکردن به خود اقای حضرتی
گفتش که اقای حضرتی تهران رفته بودند قرار بود که اخر سال شروع به کار کنید ولی بودجه نبود
ابلاغا موند برای اوایل سال بعد
بعدش گفتن چون تا 13 فروردین تعطیله یا میفته اواخر فروردین یا اول اردیبهشت...

آقا بهنام و بقیه دوستان نظرشونو بگن
5 فروردین و نیمه فروردین شد اول اردیبهشت

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۷ به دوستانی که ازطرف بنیادبه خودبنیادشهیدمعرفی شدند؛
بچه هآسلام.
دوستان من الان باخانم میفورحرف زدم میگفت تاآخرهفته آینده همه چی مشخص میشه که کدوم استاناهستن کدومانیستن بچه هااستانداری آغ نمیخادبرابنیادهیچ کاری بکنه انکارلج کرده بنیادشدیدادچارمشکل شده انگارخارج ازحدمعرفی کرده(به جای25درصد100درصد)
توروخداهمه دست بکارشیدهرجورکه هست پیگیری کنیدکسایی که میتونن به استانداری برن وپیگیرباشن اونایی هم که مث من نمیتون برن زنگ بزنن این حداقل کاره ممکنه،دوستان خاهشااین هفته سرنوشت سازروازدست ندیداین آخرین فرصته همه ادارات کاراشون انجام شده جزبنیادشهید
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۴ به منتظر المهدی
سلام دوست عزیز
آیا این خبر شما که میگید از طرف معاونت توسعه دستور دادن  کتبی هستش؟
اخه جالبش اینجاست استانداریا باید بجنبند برای وارد کردن اسامی تو سایت ولی سایت کند هستش دیعنی سایت دست تهرانه
به نظرت تناقض نیست این
البته از پیگیری شما ممنون

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۸ منتظرالمهدی به تمام دوستان منتظر
سلام به همه دوستان و عزیزان
همین الان از یک منبع آگاه و موثق در سازمان مدیریت خبر گرفتم که دستور دادن تمام تلاششون رو بکنن که اینور سال کارها تمام بشه و از اول فروردین شروع بکار کنن
البته این به این معنی نیست که دست از تلاش و پیگیری برداریم

شیرینی ما به خاطر خبرهای خوش یادتون
 یاعلی مدد
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۸ آذربایجـــــــــــ غــــــربی ـــــــــــان
چرا گزینش شدیم و من سوپیشینه و پزشکی رو هم گذروندم. منظور من قبول شدگان خود استانداریه که اونهام گزینش شدن اما سوپیشینه و پزشکی نرفتن...
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۰ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به آذربایجان غربی

سلام ...مگه شماها گزینش نشدین؟یعنی بدون گزینش برای شما کد میخوان بزنن؟میشه بیگین از کدوم اداره قبول شیدید؟
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۵ آذربایجـــــــــــ غــــــربی ـــــــــــان
دوستان نگران نباشین، من قبلا چند بار جضوری و تلفنی که با مسئولای استانداری حرف زده بودم تاکید کرده بودن که بعد از شروع بکار قبولی ها رو می فرستیم واسه سوپیشینه و پزشکی و هیچ اشکالی هم پیش نمیاد. البته دو سه روز قبل که رفتم گفتن در دسترس باشن چند روز دیگه زنگ می زنیم، حالا اگه قبل عید زنگ هم نزنن مشکلی پیش نمیاد، چون تو مرحله گزینش خودشون استعلام لازم رو در مورد سوابق کیفری فرد می گیرن و از همه چی خبر دارن و کد رو بر همین مبنا می گیرن براتون. پزشکی هم واسه بیمه است نه رد شدن از استخدامی...
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۴ کارمند ارومیه
سلام . آقای ارومیه ایرانی من هم قبولی استانداری آ. غربی هستم والان شهرستانم ونمی توانم زیاد پیگیری نمایم لطفا فردا یه اطلاعات جامع وکامل از آقایان بینا ویا علیپور بگیرید. با تشکر
به ارومیه ایرانی
سلام برادر بعد از دو ساله انتظار و بلاتکلیفی و قرار دادن صحبت های ضد و نقیض مسئولین استانهای دیگه و استان خودمون آیا اضطراب به آدم دست نمیده.
امروز یکی از بچه های ارومیه رفته بود کارگزینی و با آقای قلی زاده صحبت کرده بودو به من پیام داد. بعدش ما از شهرستان تلفنی فکر کنم با آقای علی پور حرف زدیم. خواهش میکنم شما که ارومیه تشریف دارید لطفا حضوری پیگیر باشید. بسیار متشکرم اگه ما را از نگرانی درآوری.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۴ ارومیه ایرانی
به آرمان
آقا شما اونقدر اضطراب داشتین که این اضطراب رو به ما هم وارد کردین، شما با کدوم شماره کارگزینی تماس گرفتید، چون اتاقشون حدودا یک حفته ای هستش که عوض شده.
در ثانی کارمندای اونجا اسم دارند شما با کدومشون حرف زدید با اقای بینا، قلی زاده، علی پور، کدوم؟
ثبت کد استخدامی در سامانه ربطی به سوء پیشینه و طب کار ندارد بلکه بعد ثبت کد هم میشه این مراحل طی بشه.
خودم فردا حضوری سر میزنم، ببینم چه خبره.

امروز به اتفاق دوستم زنگ زدیم کارگزینی
یکی جوابمون داد که زیر مجموعه استانداریها کارشون موند برای بعد عید و ما در مورد سایت و اتمام فرصت ثبت نام پرسیدیم در جواب گفت به شما ربطی نداره و گوشی را قطع کرد. اگه آزمایش و سوئ پیشینه ما بیفته اونور سال و سایت هم بسته بشه یعنی عملا میریم برای خرداد و تیر اگه اونموقع سایت هم باز بشه. من که کاملا گیج شدم چطور ما اولین نفراتی بودیم که گزینش شدیم حالا در صف آخر قرار گرفتیم.لطفا اگه کسی اطلاع بهتری داره جواب بده.
سلام دوستان
کسی ازبنیادشهیدخبرداره؟من براخودبنیادمعرفی شدم ولی هیچ خبری ندارم امکان مراجعه حضوری به هیچ جایی روندارم،خاهشااگه کسی اطلاع دقیقی داره بگه
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۵ به بهنام اصلی و علی ن و بقیه دوستان
سلام و عرض خسته نباشید
دفعه قبلی توی پیگیری اگه یادتون باشه جناب آقای حضرتی گفتند که گرفتن کد که کاری نیست
اصلش ماییم که به ادارات اعلام میکنیم که مثلا بودجه تامین شده و از فلان محل میتونید حقوقشونو پرداخت کنید ما باید نامه بزنیم به ادارات
آیا شما از جناب حضرتی و نظر ایشون مبنی بر شروع به کار اگاهی دارید؟چون حرف نهایی رو ایشون میزنند
یا باید پیگیری  حضوری کنیبم ازشون

لطفا اگر کسی خبر دارده جواب بدهد؟

حقوق کارمندان منظورم دریافتی اونها چقدر هستش

خیلی مهم هستش ؟

سلام دوستان از بچه های جهاد کسی خبر جدیدی نداره؟من که شنبه تماس گرفتم گفتن خبری شد تماس میگیریم

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۲ یکی از قبول شده ها
ابلاغ و پست یک چیز دیگه است چون ماها واسه مشاغل خاصی جذب شده ایم دیگه ابلاغ نمی خوان مگر کسی که بخوان شغل اش را عوض کنند بهش ابلاغ بدن بگن محل کار شما فلان جا تعیین میشود امید است زیر نظر مسئولین انجام خدمت نمایید 
حکم را هم از هر تاریخی بدن حقوق رو هم از همون زمان میدن چون حکم سند رسمی است
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۸ منتظرالمهدی

سلام لطفا به تمام کارگزینی ادارات سراسر کشور اطلاع رسانی شود

فوری فوری فوری

جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

به حول قوه الهی اقدامات لازم برای افزایش سرعت اجرای سامانه بعمل آمد و اشکالات پیش آمده با کمک شما همکاران محترم کارگزینی و کارشناس دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برطرف گردید. از صبر و شکیبایی و دقت نظر شما تقدیر و تشکر بعمل می آید.


·  1393/12/18 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها حتما مطالعه نمایند  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۷ منتظرالمهدی

سلام لطفا به تمام کارگزینی ادارات سراسر کشور اطلاع رسانی شود

فوری فوری فوری

جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

به حول قوه الهی اقدامات لازم برای افزایش سرعت اجرای سامانه بعمل آمد و اشکالات پیش آمده با کمک شما همکاران محترم کارگزینی و کارشناس دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برطرف گردید. از صبر و شکیبایی و دقت نظر شما تقدیر و تشکر بعمل می آید.


·  1393/12/18 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها حتما مطالعه نمایند  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۸ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
آذربایجان غربی شما قبول شده کدام اداره هستی؟؟
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۴ آذربایجان غربی
تو صفحه قبل نوشتم یه بار دیگه می نویسم.
امروز رفتم استانداری خانم چوپان پیشه و اقای بینا هر دو نفر گفتن از شنبه 15 فروردین شروع بکاره، اقای بینا همچنین گفتن که حکماتون از اول فروردین زده میشه. همچنین در مورد خود قبولی های استانداری آقای بینا گفت وقتی پرونده ها رو مرتب کردیم تماس می گیریم باهاتون، گوشی هاتون رو خاموش نکنین و در دسترس باشین.
در مورد دوستی که می گفت حکم از اول فروردین ربطی به گرفتن حقوق کامل فروردین نداره عرض کنم که زیاد اطلاعی ندارم ولی فکر کنم در حکم میزان دریافتی رو می نویسن.
در مورد معاینات پزشکی هم که یکی از دوستان گفته مال اونها فقط چشم و گوش بوده عرض کنم که این همه آزمایش هم از شانس ماست.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۴ ارومیه ایرانی
به ارمان:
من هم از قبول شدگان زیرمجموعه استانداری هستم، اصلا اضطراب نداشته باش، فعلا کسی این دو مرحله (سوء پیشنیه و طب کار) رو نرفته، مگر کسایی که مثلا هم در ازمون شهرداری استخدام شدن و هم در استانداری و این مراحل رو تو استخدام شهرداری طی کردن ولی نرفتن سرکار و منتظر استخدام استانداری بودن.
احتمالا طبق گفته های اقای بینا چند روز آینده زنگ بزنن
مدیرجان ببخشبد منظورم این بودکه نظرات قبلی رو بشه دید.مثل اینکه آقای آذربایجن غربی امروز پیگیری کرده بود میخواستم نتیجه شوبدونم
در مورد سوالات مصاحبه که ینفر پرسیده بودن شرمنده من چون چن روزه نبودم وبلاگ دیر جواب میدم سوالات خوب بودن اگه اطلاعات عمومیت خوب باشه براحتی قبول میشی من قانون اساسی و همین فایلی که مدیر گذاشته رو خوندم همشون مثل همین سوالات بودن اگه اون پی دی اف سوالات جامع رو که تو جزواته بخونی حتما مسلط میشی من فقط تو یه مورد گیر کردم اونم شخصی بود که ایرادی نداره .
موفق باشی
 سلام دوستان
از بچه های استانداری و یا فرمانداریها اینجا کسی نیست؟ به کسی برای ازمایش و سوء پیشنه زنگ نزدن؟ من یکی خیلی اضطراب دارم چون کارگزینی استانداری جواب درستی نمیده اگر کسی خبر خاصی داره لطفا از طریق این صفحه ما را هم بی خبر نکنه؟
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۵ به اذربایجان غربی
سلام موارد پزشکی ما این نبودا
فقط یه معاینه چشم بود با گوش 
و دکترم با گوشی الکی مثلا گذاشت قفسه سینه
دیگه چیزی نبود
این بار که پیگیری رفتین دیگه با قطعیت گفتن این بار یا با شک و تردید گفتن
حقوق فروردین چی میشه؟!؟!
باسلام.مدیر میشه نظرات 17اسفندروهمشودوباره دید؟
پاسخ:
مدیرسایت:بله از قسمت سمت راست طبقه بندی موضوعی داخل موضوع استخدام استانداریها  صفحه مورد نظرقابل دسترس خواهد بود.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۱ آذربایجان غربی
موارد معاینات پزشکی معرفی نامه پزشکی من شامل این موارد بود:

1. اعتیاد به مواد مخدر
2. نتیجه معاینه از نظر ابتلا به سل
3. نتیجه معاینه از نظر ابتلا به بیماری کره و واسکروزان، پلای و پارکینسون نوع «آ»
4. ضایعات عضوی مادرزادی یا اکتسابی
5. نتیجه معاینه از نظر پسیکوزها (یک بیماری روانی که شامل دو نوع مالیخولیا و جنون است) و انواع صرع
6. نتیجه معاینه از نظر لکنت زبان و نداشتن مخارج تمام حروف به طور کلی
7. نتیجه معاینه از نظر تغییر شکل اکتسابی یا مادرزادی اسکلت بخصوص اندام ها و اختلال فعلی آنها به حدی که مانع تعلیم و تعلم شود.
8. ناهنجاری یا کراهت منظر در اثر سیگارتریس وسیع سوختگی یا عوامل دیگر در صورت و یا سایر قسمت های بدن.
9. سنگینی کامل یک گوش و یا کاهش قدرت شنوایی دو گوش بطوریکه صدای نجوا را از فاصله شش متری نشنود یا در صورت انجام ادیومتری نقصان گفتار شنوایی بیش از چهل دسی بل نشان دهد.
10. قدرت بینایی:
الف: نداشتن دید کمتر از 10/10 در یک چشم پس از اصلاح با عینک (نه با عدسی داخلی چشمی)
ب: نداشتن دید کمتر از 10/10 در دو چشم (پس از اصلاح با عینک)
ج: نداشتن بیماری پیش رونده چشمی نظیر (گرتوگرنوس) و (میوبی پاتولوژیک)و ...
11. نتیجه معاینه از نظر ابتلا به بیماری جذام

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۲ آذربایجان غربی
من کامندایی می شناسم که ابلاغ بکارشون رو دو ماه بعد شروع بکارشون دادن بهشون... ابلاغ شامل پست شخصه....
سلام
نه خیر کی گفته حکم اول فروردین بخوره  حقوق اول فروردین میدهن؟
حقوق بعد شروع به کارست  ممکن است اول فروردین باشد یا اوایل تیرماه و یا ......


ولی بعد از ابلاغ شروع به کار یک ماه بعد حقوق واریز میشه


بهتره  دیگه منتظره ابلاغ شروع بکار باشین  حکم بعدا هم زده میشه
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۲ آذربایجان غربی
وقتی میگن حکمتون از اول فروردینه یعنی فروردینم حقوق می گیریم، فقط ادارات تا اون تاریخ تعطیل و نیمه تعطیلن...
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۰ به اذربایجان غربی
سلام ممنون از پیگیریت
با این حساب اقای بقیه اداراتم یعنی پانزدهم فروردین شروع به کار میکنند؟!
پس فروردین حقوقی در کار نیست با این حساب؟؟؟