---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ق.ظ

۰

۹ هزار پرستار امسال استخدام می‌شود

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ق.ظ

علی‌‏اکبر ویسی‏ رایگان در گفت‏‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه پرستار استخدام و داشتن امنیت شغلی است که براساس برنامه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت امسال این تعداد پرستار استخدام خواهند شد.

وی با بیان اینکه 3420 نفر در گروه پرستاری در 2474 تخت فعال استان خدمت می‌کنند گفت: 2566 دانش‌آموخته پرستاری، 248 دانش‌آموخته هوشبری، 342 دانش آموخته اتاق عمل و 173 نفر کمک پرستار در بیمارستان‎های استان کرمانشاه مشغول به خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 40درصد نیروهای پرستاری طرحی بوده و تعدادی از فارغ التحصیلان در لیست انتظار آغاز یا تمدید طرح هستند بیان کرد:حدود 600 دانشجوی پرستاری در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: پرستاران در طرح ملی بسیج سنجش فشار خون حضور فعال و گسترده داشتند و حدود 1500 پرستار و دانشجوی پرستاری در 28 پایگاه استان در راستای ارتقا سلامت جامعه با احساس مسئولیت و با همکاری سایر گروه‌های نظام مشارکت فعالی داشتند.


ویسی‏ رایگان خدمات پرستاران در جامعه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: پرستاران از روی عشق خدمت به همنوعان این حرفه و مهارت را انتخاب می‌کنند زیرا میزان درآمد آنان نسبت به خدمات با ارزش پرستاری قابل توصیف و سنجش نیست.

رئیس دانشکده پرستاری استان کرمانشاه عشق خدمت به همنوع را مهمترین ویژگی پرستاران دانست و گفت: مراقبت از بیمار و خدمت به همنوع نیازمند عشقی خالصانه است که پرستاران توانسته‌اند این ویژگی را به معنای کامل تفسیر کنند.

۹۸/۰۴/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی