---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

استخدام استانداری کرمانشاه و پیگیری های آن

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ
 

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۱۵۸)

۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۱۷ آقایون داداشام گفته باشم
سلام
میگن در جریان ازمون تقلب شده و میخوان ازمون را باطل و دوباره ازمون بگیرن
من اینجور شنیدم نمیدونم

به همه بچه های راه و شهرسازی

لطفا اطلاع رسانی کنید این قضیه اخراجی که گفتین چیه ؟

سلام به همه بچه های راه و شهرسازی

این قضیه اخراجی که گفتین چیه؟ خواهش میکنم اگه امکانش هست واضح بگین موضوع چیه؟

۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۲ مجدداً مامرفروش
سلام بچها
رفتیم سرکار
از بس استراحت کردم خسته شدم(سرکار)
شنیدم حقوقمون خیلی کمه
حتی کمتر از درامد مامرفروشی
اگر یادتان باشد از خوشحالی مامرها بعد از ابلاغم حرف زدم
که دیگر سرشان را از دست نمی دهند_بخاطر شغل شریف کارمندی)
الان احساس میکنم درامد کارمندی بسیار پایین تر از ان چیزی است که فکر می کردم
حتی کمتر از یک مامر فروش بی تجربه که مغازه اش در جای پرت است (کاک نصور)
بنابراین تصمیم گرفتم بعد از ظهرها مغازه مامر فروشی را بهتر از قبل افتتاح کنم و مامرها را یکی پس از دیگری از زیر تیغ بگذرانم


اره منم شنیدم میخان همه کسانیکه با ازمون وارد شدن رو اخراج کنن
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۱ محمد راه و شهرسازی
سلام بچها
من شنیدم میخان هممون رو اخراج کنن
راسته؟
بودجه 13 اردیبهشت ابلاغ شد
http://layehe.mporg.ir/Pages/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۶ به بیمه ایران بنیادشهید
عدوست من بیمه ایران بنیاد شهید نامه اش بفرست برام اگه میتونی ایملت یده بهت پیام بدم دوست عزیز
دوست من ده استان آزمون داشتند اما بقیه استانها فقط نیروهای بنیاد شهید رو گرفتند،طبق دستور جدید آقای قمی دیگه بیمه موظفه کار همه استانها رو انجام بده نامش هم داریم دوستمانه. دیگه بیمه فقط میگه استانداری اعتبار شو برامان بفرسته تا انجامش بدم ما هم منتظر ابلاغ بودجه هستیم که استانداری بدن واونم به بیمه بده تا انجامش بده
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۳۰ به بیمه ایران بنیادشهید
دوست عزیز خوزستان ازمون داشته بیمه ایران و مامعرفی شدیم کرمانشها هم ازمون داشته که معرفی شدید؟چطور ازمون نداشته معرفی شدید؟فقط کرمانشهاه بدون داشتن ازن معرفی بنیاد داره یا بعضی استانها هم.هستن ؟چون ده استان بیمخه ازمون داشته و ایثارگران معرفی شدن همون۲۵درصد حالا چطور بعضی استانها معرفی دارن بدون برگزاری ازمون ممنون.میشم برامون توضیح بدید
سلام
ابلاغ بودجه به روال سالهای قبل است
یعنی اواخر خرداد و اوایل تیرماه از طرف استانداری ها به سازمانها ابلاغ خواهد شد.

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۱ بیمه ایران. بنیاد شهید
سلام بچها.کسی خبر داره که بودجه به استانداری ها ابلاغ شده یا نه؟ممنون
20ساله
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۷ به بچه های راه و شهرسازی
سلام .با شما که پیمانی هستید قرارداد چند ساله بستند؟
انشاالله بزودی همه کسانیکه کد مستخدمیشان صادر شده است شروع بکار خواهند کرد....
بچهای راه وشهرسازی خدارو شکر که حداقل شمارو فعلا دعوت به کارکردند برای ما بچهای بیمه ایران هم دعا کنید..موفق باشید
سلام خدمت تمامی دوستان. ما  بچه های اداره راه و شهرسازی ، از 6 ام مشغول بکار شدیم. از تمامی دوستانی که به هر نوعی پیگیری کردند و همچنین از مدیریت محترم سایت صمیمانه سپاسگزارم امیدوارم  همواره موفق شاد سربلند و سالم باشید.... 
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۱ کارشناس راه و شهرسازی
با سلام
شکر خدا اداره ما هم امروز شروع به کار کردیم از تمام دوستان حتی اونهایی که فقط کارشون دعا کردن بود و اونایی که با مراجعه به استانداری و شهرسازی پیگیر کارا بودن تشکر میکنم و تشکر ویژه از مدیر عزیز که پای ثابت تمام این ارتباطات بودن هم تشکر میکنم امیدوارم نیروهای خوبی جهت اداراتمون وپیشرفت کشور باشیم
همه دوستان را به خداوند منان میسپارم
حق نگهدار همه
دوستانی که از راه و شهرسازی پیام دادن و فردا میرن سر کار لطفا برای کدام شهرستان هستن.چون ما هم پذیرفته راه و شهر سازی هستیم ولی هنوز هیچ خبری نیست.
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۲۹ شهرسازی kermanshah
سلام دوستان خوبم. امروز از ادارمون بهم زنگ زدن گفتن فردا ساعت 7:45 سر کارم باشم. از همه عزیزانی که حتی ذره ای نقش داشتن و کمک کردن که این استخدام به نتیجه برسه تشکر و قدردانی میکنم و از مدیر محترم و نمایندگان عزیز هم کمال تشکر را دارم انشااله خداوند هم در این دنیا و هم در آخرت اجرشان بده. 
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۲۰ شهرسازی کرمانشاه
سلام دوستان خوبم.امروز بهم زنگ زدن فردا 7:45 سر کارم حا

سلام منتظران مظلوم راه و شهرسازی.... همانطور که میدانید ادارات راه و شهرسازی اردبیل مازندران فارس همدان  چهارمحال و سایر ادارات استانهای دیگر یک یپس از دیگری دارن میرن سرکار بجر شهرسازی کرمانشاه.......  اگر 5شنبه به هر دلیل نتونستید بیایید؟؟؟؟خواهشا  همه و همه شنبه 8 صب بیاید برای پیگیری کارمون.  اگر پیگیر باشیم انشالا حتما  میتونیم بزودی ابلاغمونو بگیریم... پس قراره ما شنبه صب روبروی اداره راه و شهرسازی....

۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۰ کارشناس راه و شهرسازی
با سلام .
دوستان عزیز راه وشهرسازی خداوند بهتون صبر بده دیروز با خانم مقدسی صحبت کردم گفتن چون تعداد شما زیاده و مدیر کل جدید نمی خوان ریسک کنن(تامین اعتبار)تا اخر اردیبهشت باید منتظر بمونین تا بودجه ادارات ابلاغ بشه (خردادماه).اما این وسط یه نکته ای هست اینکه یه نامه از معاونت امور بودجه آقای فلاحی به تمام ادارات که اسم شهرسازی بود زدن که تامین اعتبار شدن واما اینکه چرا مدیر کل از این نیروها که ادارات دیگه ازشون استقبال می کنن روی خوش نشون نمیدن جای سوال داره........
اما این آقایون دلوا پس بدونن که تا خدا هست اینها هیچت هستن .زمستان میگذرد و رو سیاهی به زغال میماند
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۲۶ محمد(راه وشهرسازی)
منم فردا ساعت ١٠ دم اداره راه هستم
سلام من هم فردا ده صبح روبروی اداره راه  هستم.خواهشا همه بیاید
بریم فردا
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۱ جعفر به نیما و سایر دوستان

سلام ، چشم من فردا 10 صب روبروی اداره راه هستم..

دوستان من طی چند روز گذشته چندین بار به اداره راه و شهر سازی و استانداری سر زدم و با اکثر افراد مرتبط با استخدامی (امیریان صادقی مقدسی و عاطفی ) صحبت کردم و به این نتایج رسیدم :
 اداره راه و شهرسازی میگه طبق توافق نامه ای که با استانداری دارد با استانداری به صورت کتبی اعلام کند که بودجه این استخدام به صورت قطعی درنظر گرفته شده تا ما بتوانیم شما را بکار گیری کنیم
از طرفی صحبتی که با قسمت بودجه استانداری داشتم این این طور برداشت کردم که اونها نمی خوان نامه ای با این عنوان بفرستن یک نامه با استناد به نامه ارسالی از سازمان تحول نیروی انسانی بفرستن
در واقع همه تو این قضیه از ریر بار مسئولیت شانه خالی میکنند و این به ضرر ماست و به صورت خوش بینانه باید تا خرداد و یا تیر منتظر بمونیم تا بودجه به دستگاه های دولتی ابلاغ بشه
.
.
.
دوستانی که این استخدامی براشون مهمه  باید به صورت جدی پیگیری کنیم پنج شنبه ساعت 10 همه بیایید راه و شهرسازی حتی اگه لازم باشه باید شنبه و یک شنبه هم بریم تا نتیجه بگیریم
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۵۸ نیما به کاردو، سمیرا، محمد، راه و شهرسازی و ...
سلام دوستان، لطفا به هرکی که میشناسید و به نحوی در گیر این مسئله هستش بگید که بیاد.
قرارمون پنج شنبه ساعت ده جلوی اداره راه شهرسازی
خبری نیست

سلام دوستان اداره راه کسی خبری امروز نگرفته؟؟ اگه خبری دارید اطلاع رسانی کنید.

۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۳ جعفر به محمد ( راه و شهرساری)

سلام دوست خوب من 5شنبه ساعت 10 صبح  حتما حاضرم  انشاالله بقیه هم حضور خواهند داشت.

۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۳ محمد(راه وشهرسازی)
با سلام خدمت دوستان. برنامه ٥ شنبه چطور شد؟ از دوستان خواهش میکنم اگه میتونن حتما بیان که پیگیر کارمون بشیم والا اینا اصلا مهم نیس واسشون. 
مرسی محمد جان ٬ اول میریم پیش مدیر کل ببینیم بعد از این نامه جدید چه بهونه ای دارن بعدش اگه دوباره حرف های قبل رو تکرار کردن وقت میگیریم برای دیدن استاندار. انشاللا درست میشه.
دوستان راه و شهرسازی متاسفانه کسانی مثل صادقی نمیدونیم از چی دارن میسوزن که اینچنین دارن به ماها جواب میدن.امروز با چند نفر از دوستان تلفنی با آقای عاطفی که به خاطر برخورد خوبشون ازش تشکر میکنم صحبت کردیم ایشون فرمودن نامه آماده شده و امروز میفرست برای اساتید برجسته زاه و شهرسازی تا ببینیم این نامه برای اساتید قابل قبول واقع میشه یا به لجبازی خود ادامه میدن ولی به هر حال هیچ کاری نمیتونن انجام بدن جز اینکه شروع بکار ما را بزنن چون کد مستخدمی صادر شده و این یعنی اسامی ما توسامانه سازمان مدیریت به عنوان کارمندان دولت ثبت شده و این یعنی هم اعتبار و هم از همه نظر مورد تائید قرار گرفته شده.حالا این مدیر کل یا بقیه میخوان چی رو ثابت کنن خدا میدونه.انشااله خدا حق پایمال شده ماها رو از تک تک اونایی که باعث شدن ما به این روز بیفتیم خواهد گرفت.صادقی و امیریان و بقیه اگه عرضه داشتن میرفتن پیش مدیر کل جدید و حق ماها رو میگرفتن ولی همه بله قربان گوی مسئولین هستن و هیچ انتظاری ازشون نداشته باشین.به نظر من اگه از طریق شخص استاندار پیگیری کنیم و ایشون به مدیرکل دستور بدن نمیتونه مخالفت کنه.
دوستان متاسفانه از بدشانسی ما مدیر کل راه و شهرسازی عوض شد وگرنه الان هممون رفته بودم سر کارمون.ما هم امروز با آقای عاطفی صحبت کردیم ایشون گفتند نامه آماده شده و امروز برای راه و شهرسازی میفرستیم.متاسفانه کارمندانی چون صادقی و غیره آدمایی هستند که انگار از جیب اونا میخوان حقوق بدن و یا از اونا کسر میشه.متاسفم از همکارهای آینده مون.به هر حال میخواستم بگم که خون خودتون رو کثیف نکنید و با اونا اصلا صحبت نکنید به هر حال استخدام ماها قطعی هستش و خودشان قطعا منت ماها رو باید بکشند.مگه اونا چطور استخدام شدن که الان اینچنین برخورد میکنن.باور کنید این استخدامی برای من هیچ ارزشی نداره دیگه.فقط از خدا میخوام کسانی رو که این سه سال حق ماها رو خودن ذلیل و  محتاج کنه.البته لازم است بگم که صادقی و امثال اون کاره ای نیستن و مدیر کل جدید اصلا محلشون نمیذاره.
سلابه آقا نیما محمد کاروکلهر و دیگر عزیزان به نظر من همون پنجشنبه ساعت ۱۰ بهتره دوست خوب کاروکلهر سعی کن خو دتو برسونی. انشالا مدیر کل خواهند بود اگه نظر دیگری دارید لطف کنید کامنت بزارید. پاسگزارم
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۰ محمد(راه و شهرسازی)
من امروز تلفنی باآقای عاطفی صحبت کردم گفت که امروز دوباره نامه زدیم،انشالا قطعی مشکلتون حل بشه. مشکل نامه از بخش بودجه که حل شد،دوباره چه بهونه ای میخوان بیارن خدا میدونه!!
من با ٥شنبه یا شنبه موافقم اما اگه میخوایم با مدیرصحبت کنیم شنبه فکرنمیکنم باشه.
ولی اگر بندازید روز شنبه قطعا بنده هم میام...وبنظرم شنبه اول هفته است و میشه کارها رو انجام داد و پسش روز تعطیلی وجود نداره مناسب تر است...اگر دوستان موافقت کنند همون روز شنبه ساعت 10 بیاییم چطوره؟
سلام
من تهرانم
اما تمام سعیمو میکنم تا روز پنجشنبه خودمو برسونم

آقا نیما برای توضیحات کامل و پیگیری هاتون واقعا سپاسگزارم.  بایستی مستقیما بریم پیش مدیر کل...برای 5شنبه ساعت 10 صب روبروی اداره راه من کاملا موافقم و حضور خواهم داشت. بقیه دوستان خوااااااااهشا اعلام آمادگی کنن.

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۲ نیما به جعفر و سایر دوستان
دیروز اول رفتیم پیش صادقی، صادقی میگه تا بودجه این استخدامی واسه راه و شهرسای نیاد و بودجه رو نبینیم و لمس نکنیم صدور حکم و دعوت به کاری صورت نخواهد گرفت (البته یه چیزای دیگه ای هم گفت که بنده خدا چون میخواست بهانه بیاره، خودشم نفهمید چی گفت)بعدش رفتیم استانداری پیش آقای میرزایی و عاطفی که آقای عاطفی حضور داشتن و پاسخگو بودن، ایشان گفتن که ما نامه به همه ادارات و سازمانهایی که استخدامی داشتن زدیم که دعوت به کار رو انجام بدین و بعدا با استناد به نامه سازمان برنامه و بودجه، بودجه هم میاد، اما راه و شهرسازی اداره ای بوده که نمیتونه این نامه رو قبول کنه و برمبنای اون عمل کنه، و دوباره داریم به اداره راه وشهرسازی نامه میزنیم که بودجه این پدیرفته شدگان قطعی هستش و شما دعوت به کار رو انجام بدین. این صحبت های آقای عاطفی بود. ایشان قرار بود نامه رو دیروز بنویسن که امروز بدن آقای میرزای امضا کنه تا هر چه سریعتر نامه رو به راه بفرستن. انجام گرفتن این امر باور کنید فقط نیازمند پیگیری حضوری هستش که این کارا رو انجام بدن این مثله کد مستخدمی نیست که با زنگ زدن بفهمید اومده یا نه. شما اگه با آقای صادقی صحبت حضوری داشتید متوجه میشید شخصیت ایشون چطوریه. پس خواهشا اگه میخواید بریم سرکار پیگیر باشیم. با 5 شنبه ساعت 10  صبح موافقم لطفا سایر دوستان هم اعلام آمادگی کنن.
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۲ محمد(راه وشهرسازی)
با سلام
برای پنج شنبه من هستم.تا خودمون اساسی پیگیری نکنیم کارمون راه نمیفته
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۰۸ جعفر به نیما

ممنون جناب نیما. خوب مشکل اداره راه چیه؟ استانداری چی گفت؟ حالا یک ماه دیگه چه خبری میشه که حکم ها رو میزنن؟ اداره های دیگر مانند بهزیستی کرمانشاه شهرسازی همدان چهارمحال اردبیل مازندران همه ابلاغ ها رو گرفتن. برای پیگیر حضوری 5شنبه موافقید؟؟؟

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۹ جعفر به اداره راه و شهرسازی ها

دوباره سلام. دوستان 5 شنبه این هفته برای پیگیری حضوری با مدیر کل اداره راه موافقید؟؟؟؟ لطفا نظراتتونو بگید.

جناب مدیر و دوستان سلام میشه گفت کار ما داره انجام میشه منتظر جواب ازمایشیم که ببریم برای دریافت ابلاغ شروع بکار.امیدوارم تکلیف تمام دوستان به ویژه بچه های راه زودتر مشخص شه و بسلامتی سر کار برن.مدیر محترم از راه انداری این وبلاگ توسط حضرت عالی بسیار سپاسگزارم امیدوارم خدا یک در دنیا هزار در اخرت به شما اجر دهد.یاعلی
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۲۹ نیما به کاردو، سمیرا، محمد، راه و شهرسازی و ...
سلام دوستان، من و چند تا از بچه ها دیروز ساعت 11 که قرار گذاشته بودیم رفتیم راه و شهرسازی و استانداری، راه و شهرسازی میگه تا یه ماه دیگه حکم ها رو نمی زنم با استانداری هم رفتیم صحبت کردیم، اما رسیدن به نتیجه نیاز به پیگیری حضوری داره و با تلفن اصلا به جواب نمیرسیم، از دوستانی که دیروز لطف کردن و اومدن تشکر میکنم و به بقیه دوستان میگم: به عمل کار برآید به سخندانی نیست
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۴۲ محمد(راه وشهرسازی)
سلام.من باهرنوع پیگیری حضوری موافقم و هستم
با جعفر موافقم
سلام ، دوستان منم راه و شهرسازی هستم. اولا دوستایی که امروز پیگیری کردن لطفا نتیجه شو بگن.  مانند آقا نیما و غیره.... ثانیا  خواهشا از این به بعد بچه های راه و شهرسازی با یک اسم وارد این سایت بشن تا دقیقا بدونیم چند نفری هستیم ثالثا  از همه تقاضامندیم یه قرار بزاریم بریم استانداری تا اداره راه رو وادار کنند ابلاغ ها رو بزنن. من چند نفر رو هم میشنایم که قبول شده اداره راه هستن ولی هنوز تو این سایت نمیان اگه مقدور شد شمام به کسایی کخ مسشناسید خبر بدید بیان.... اگه پیگیر نباشین مطمین باشید تا تیر ماه هیچ خبری نمیشه.... اونایی که موافقا اعلام حضور کنن. منتظرم
دوستان انشاالله که پیگیر هستید؟راه و شهرسازیا
من چند دفعه با استانداری تماس گرفتم و به راه و شهرسازی هم زنگ زدم
همون حرفها رو تکرار کردن
راه و شهرسازی گفت:منتظر دستور رئیس هستیم(گفتم مگه رئیس خیلی دوره ازتون بدید امضا کنه خوب!فرمودند مشکل اینجاس نمیخاد امضا کنه!)
استانداری گفت:ما به اداره گفتیم ببرتان سرکار وقتی حرف گوش نمیدن ما چه بگیم؟گفتم دستور بدید!
خلاصه حرفهای تکراری
والا من دیگه تو روی قوم و قبیله و اشنا و دوست و بیگانه خجالتم!
دیگه نمیتونم تو چششون نگاه کنم
دروغگو و چاخان گو هم درومدیم و فکر میکنن همش بلف میزنیم که میخاییم بریم سرکار
شماهارو نمیدونم...شاید اونقد وضعتون خوبه که نیازی به پیگیری ندارید
خواهشا به دوستانان هم بگید به این وبلاگ بیان....شاید جمعیتمون بیشتر از 3..4نفر شد اونموقع بهتر تصمیم بگیریم...نتونستن بیان هم تلفنی ازشون بخایین پیگیر باشن
به س
خیر هنوز شروع بکار نشدیم و مدیر کل دستورشو نداده و منتظر ابلاغ بودجه است که تابستون ابلاغ میشه.......بر خلاف سای دستگاهها متاسفانه مدیر کل راه و شهرسازی بسیار محافظه کار است که باعث اضرار به دیگران خواهد بود و امیدوارم هرچه زودتر دست از این محافظه کاری بکشه......که میکشه
سلام دوستان.من امروز اولین روز کاریم هست.ایشالا کار همه دوستان حل میشه به زودی.هزار مرتبه خدا رو شکر
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۳۸ بیمه ایران. بنیاد شهید
ما هشت نفر از فرزندان شهدا وجانبازان هستیم که سال 91 به بیمه ایران معرفی شدیم وتا کنون حتی یه برگ کپی از ما نگرفتن وهمچنان بلاتکلیفیم . از دوستان خواهشمندم اگه خبری از این دستگاه شد حتما پیامی اینجا بزارن.
سلام وخسته نباشید و کاردوکلهر سوالی داشتم ایا شما که کد تون اومده دعوت به کار شدین؟
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۹ جعفر به نیما محمد کاروکلهر و بقیه شهرسازیا
سلام دوستان اداره راه، من ساکن شهرستانم برای پیگیری دست جمعی حداقل دو سه روز زودتر قرار میزارن. من گفتم دوشنبه چیزی نگفتید. من واقعا دوس دارم فردا بیام ولی اصلا مقدور نیست. اگه میشه بندازید چند روز  دیگه
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۹ فرهنگ و ارشاد
دوستان فرهنگ و ارشاد آقایان بلاتکلیف و محمد دقیقاً وضعیت ما هم مشابه اداره راه و شهرسازیه استانداری ( خانم مقدسی ) میگه ما نامه سازمان مدیریت و فرستادیم شما باید برای 2/1 سرکاراتون باشید ولی اداره کل ارشاد میگه چنین نامه ای نیست شما کتباً نامه رو بیارید دوستان بنده فردا اداره ارشاد کرمانشاهم هرکدوم از دوستان تونستند بیاید با هم هماهنگ کنیم بریم دست دست کنیم اینا عقب می اندازند الان 11 روزه که کد مستخدمی بنده اومده ولی هنوز برای معاینات و سوء پیشینه صدا نزدند .
سلام
من فردا ساعت یازده شهرسازی هستم لطفا دوستان اگر مقدور هست بیاید شهرسازی کرمانشاه پیگیری کنیم.هر کی میتونه بیاد خواهشا جهت هماهنگی اعلام کنه
اقای نیما کاش به دوستتون میگفتید باید به اون کسی که گفته یماه ابلاغ طول میکشه برای 58 نفر اینو بگه:بعضی ادما اینقدر خوب دروغ میکن که ادم حیفش میشه باور نکنه
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۵ به همه علی الخصوص راه و شهرسازی
دوستان گرانقدر
همانطور که قبلا خدمتتون عرض کردم،مسأله عدم اعتماد دستگاه های اجرایی به سازمان مدیریت برای ابلاغ بودجه است.بودجه تیرماه ابلاغ میشه.من با استانداری تماس گرفتم و از نامه ای که سازمان مدیریت فرستاده به استانداری ها فرستاده مبنی بر شروع بکار قبل از ابلاغ بودجه! گفتن ما نامه رو فرستادیم به دستگاهها اما متاسفانه یکی از دستگاهها که راه و شهرسازی باشه حرف ما رو گوش نمیده....منم اصرار کردم متن نامه را بصورت دستوری خطاب به سازمان بنویسند و گفتن خیالتون راحت حداکثر هفته اول اردیبهشت ابلاغهای همه صادر میشه و سر کارتون میرید....
اما دوستان من این مستلزم درخواست ماست...از نظر عقلی و منطقی استانداری هیچ فشاری روی سازمان وارد نخواهد آورد مگر اینکه ما ازشون بخواهیم...پس هروز باهم و برای خودمون که شده،به استانداری مراجعه کنیم،نتونستیم زنگ بزنیم..و ازشون بخواییم که قطعا اونا هم پیگیر میشن ولی اگر دس رو دس بذاریم مطمعن باشید میره تا وقتی بودجه به سازمانها ابلاغ بشه که مدتش تابستونه......
پس بیخیال نشید
لطفا دوستانی که فردا (یکشنبه )میتونن ساعت 11 بیان جلو اداره راه و شهرسازی که با همدیگه بریم پیگیری کنیم اعلام امادگی کنن.
باسلام وصلوات برمحمد وال محمد
دوستان امروز منابع طبیعی اذربایجانغربی هم برای اول اردیبهشت بچه ها رو به اداره کل دعوت کرد انشالله تمام دوستان سر کار بروند واین استرس سه ساله خاتمه یابد در پایان لازم میدانم از مدیریت زحمت کش که نقش به سزایی در اطلاع رسانی وهماهنگی بین بچه ها داشتنند تشکر بکنم ممنونم
با سلام
خانم امیریان گفتند فقط مدیر کا باید امضا برنه تا حکم صادر بشه و خانم مقدسی هم گفتند که ما نامه زدیم که شما رو جذب کنن و بودجه هم ابلاغ کردیم.پس لطفا فردا بیاید بریم شهرسازی پیش مدیر کل
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۱ راه و شهرسازی
سلام خبری نشد؟کسی خبر جدید از راه و شهرسازی نداره؟ کاش لااقل بگن تاریخ ابلاغش کی هستش
سلام دوستان، طی جلسه ای که یکی از دوستام با آقای سهرابی در هفته قبل داشتن، مضمون صحبت های آقای سهرابی این بوده که صدور حکم ها یک ماه طول میکشه و تا آخر اردیبهشت خبری نیست. با توجه به اینکه صدور حکم های سایر ادارات کمتر از یک روز طول کشیده و بچه هاشون رفتن سرکار، میشه اینطور برداشت کرد که اداره راه و شهرسازی میخواد تا اومدن بودجه، پذیرفته شدگان رو روی هوا نگه داره.بنابراین اگه پیگیر نباشیم و بگیم که خودشون بهمون خبر میدن کلاه بزرگی سرمون رفته. حالا تصمیم با خودتونه
چی شد دیگه خسته شدیم
تماس با استانداری رو محور قرار بدید بعدش زنگ بزنید راه و شهرسازی
08334223297 مستقیم خانم مقدسی استانداری
08334233326 مستقیم خانم امیریان کارگزینی راه و شهرسازی
زیاد زنگ بزنید
با شماره های مختلف
بکید ...یالا یالا ما کار میخاییم یالا...

سلام همکاران آینده خواهشا از فردا صب هم با اداره راه و هم استانداری تماس بگیرید و پیگیری هاتون رو برای شروع بکار تشدید کنید منم همیم کار رو انجام میدم..... به امید موفقیت
ماهم باید از مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری کرمانشاه همین رو بخواهیم.....برای نمونه این دستور هم نشون میدیم......دستگاه های اجرایی استان فارس مکلفند در اسرع وقت نیروهایی که در آزمون های استخدامی چند سال اخیر پذیرفته شده اند را بکارگیری نمایند مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس طی نامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی استان فارس که در آزمون چند سال اخیر نیرو پذیرفته اند بر ضرورت بکارگیری این نفرات در اسرع وقت تاکید کردند. متن کامل این نامه که خطاب به دستگاه های اجرایی استان فارس است به شرح ذیل می باشد: به پیوست تصویر نامه شماره ۱۷۳۴ مورخ ۱۶/۱/۱۳۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر تامین اعتبار مورد نیاز جهت نیروهای جدیدالاستخدام آزمون های استخدامی سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ و ایثارگران، در جزء ۷۷ ردیف ۵۵۰۰۰۰ جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۴ ، ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید به فوریت اقدامات لازم در راستای شروع به کار نیروهای مذکور تا زمان ابلاغ اعتبار به دستگاه های مربوطه اقدام و نتیجه را جهت پیگیری های بعدی به این دفتر اعلام نمایند. لذا از کلیه پذیرفته شدگان عزیز استان فارسی درخواست می شود جهت انجام امورات شروع بکار به کارگزینی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند. ” پایگاه اطلاع رسانی دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس” لینک: d-boodjeh.farsp.ir/info.aspx?type=n&id=6872
سلام.چه عجب از ارشادم یکی هست.فک کردم فقط من پیگیر اخبارم.آخه همش از راه و شهرسازی مینویسن.امروز که کارگزینی ارشاد گفت فقط کد ۹نفر آمده.باید بقیه هم بیاد .تازه چن تا خان بعد از کد مستخدمی هست ظاهرا...
سلام.
دوستان از اداره ارشاد کسی هست؟کد مستخدمی صادر شده.ولی هنوز خبر نکردن
من از شنبه تا اخر هفته تهرانم متاسفانه نمیتونم بیام
سلام دوستان یه وقتی رو  هفته آینده تعیین کنید همگی باهم بریم پیش آقای صادقی اداره راه... دوشنبه موافقید؟؟؟؟ لطفا نظر بدید
سلام دوستان.
کسی میدونه بچه های کدوم ادرات موفق شدن  مشغول به  کار بشن و جذب اداره شن.
دوستان راه و شهرسازی کرمانشاه
این ای دی بنده است
میتونید ادد کنید و با هم هماهنگ باشیم
shervin_138899

احتمالا میخان ابلاغ رو بعد از اومدن بودجه موکول کنن،خیلی بد میشه اینطوری....پیشنهاد میکنم ما هم به اون نامه سازمان مدیریت استناد کنیم که دستور شروع به کار رو داده قبل از ابلاغ بودجه،تو همین سایت هم هستش نامه و بریم استانداری پیش اقای کریمی و بخواهیم از ایشون که پیگیر باشن...ایشون بخوان قطعا راه و شهرسازیم موافقت میکنه...شما رو استانداری فشار بیارید....
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۲ نیما به کاردو، سمیرا، محمد، راه و شهرسازی و ...
سلام دوستان اداره راه و شهرسازی، من امروز با خانم امیریان تماس گرفتم ایشان گفتن که مدیر منابع انسانی (آقای سهرابی ) هنوز دستور انجام کارهای صدور ابلاغیه و حکم و اینا رو ندادن و انجام کارها متوقف شده، ازتون خواهش میکنم که با تماس تلفنی یا حضوری پیگیر انجام کارها از آقای صادقی یا آقای سهرابی باشید.
همه استخدامیا از کدام ادارت هستن
چوخ چوخ ممنون
مرسی شیما
من هم همین ارزو رو دارم

سلام دوستان کسی میدونه این چند نفر که کدشون صادر نشده کیا هستن?
بنده هم  سنقرم
همینکه خبری شد اینجا اطلاع رسانی کنید
با سپاس
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۹ محمد(راه و شهرسازی)
بله . من واسه سنقرم.
اقای مدیر،همینکه کد صادر بشه،بعد از چند روز میریم سرکار(با توجه به روال در استانهای دیگه؟) چون سازمان ما شروع بکار رو منوط کرده به دستور رئیس سازمان...!!!
ممنون از پاسختان

پاسخ:
مدیرسایت:خب داخل سازمان هم هماهنگی هایی میشه و این بستگی به هر اداره داره زیاد دیگه طول نمیکشه 
جناب کارد و کلهر از سمیم قلب به شما تبریک عرض می کنم امیدوارم این روز به یاد موندنی برای من و تمام دوستان منتظر اتفاق بیافته و،ما را در شادی خود سهیم بدانید
بله  هست در خدمتم
سلام
راه و شهرسازی سنقر کسی هست؟
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۷ محمد(راه و شهرسازی)
باسلام خدمت همه دوستان
طبق گفته خانم امیریان فقط کد ٣-٤ نقر مونده.به همه تبریک میگم
سلام و عرض ادب
خانم امیریان به من گفتن کدم صادر شده،فرمودن شزوع بکارمون رو باید زئیس سازمان دستور بدن
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۸ راه و شهرسازی

سلام آقای کاردو کلهر تبریک عرض میشه انشالله کار همه مثل شما درست بشه. خانم امیریان گفتند کد شما صادر شده یا استانداری؟؟؟ متشکرم.....

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۶ به احسان و سلام
سلام  کد سهمیه های 5 درصد رو خبر دارید که صادر شده یا نه؟
طبق پیگیری های بعمل امده کد بنده صادر شده....خدا رو شکر میکنم...هزاران مرتبه
خانم امیریان مثل همیشه خوب پاسخگو بودند و فرمودند که هر وقت مدیر کل دستور بدهند شما رو دعوت بکار خواهند کرد،از طرفی استانداری بمن گفتن که از اول اردیبهشت دعوت خواهید شد.در هر صورت یک امر مسلم اینه که موفق شدیم و کوله بار استرس و نگرانی از من رخت بر بست.
البته اگر این دفعه هم سرکاری نباشه
همین الان با استانداری تماس گرفتم گفتن،اول اردیبهشت دعوت بکارمون میکنن....
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۱ جعفر به راه و شهرسازی ها

سلام، امروز  طی تماس تلفنی اداره راه گفتن که کد بیشتر بچه ها صادر شده  و برای تاریخ شروع بکار با آقای صادقی تماس بگیرید . ایشون نبودند. اگر خبری گرفتید اطلاع رسانی کنید.

بنده هم راه و شهر سازی استان هستم  ولی مثل اینکه اینکه تمام اسامی برای صدور کد فرستاده شده و احکام به صورت انشایی نوشته شده مسولش میگفت میتونید زنگ بزنید و بپرسید
جناب  کاردوکلهر،بنده هم از راه وشهرسازی زاهدان هستم منتها مراحل صدور کد به علت عدم امضا ذی حساب عقب افتاده و هیچ کس هم پاسخگو نیست
یعنی تمام کسانیکه در این وبلاگ از راه و شهرسازی هستند 4نفرن؟؟؟؟
بایدم کارمون لنگ بمونه
اقا جعفر عزیز
یکی دونفر واقعا پیگیر بودن
ولی وحدت نبود
مثالشم قیاس مازندران و کرمانشاه بود
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است

سلام دوستان، اگه خواستید کاری کنید منم هستم.

سلام به دوستان و منتظران راه و شهرسازی. اگر موافق باشید همگی یه قراری بزاریم و به صورت دسته جمعی به اداره کل راه و شهرسازی برای پیگیری تسریع در روند صدور کد مراجعه کنیم.

ضمنا بعضی از دوستان میگن ما بچه های کرمانشاه پیگیر نیستیم اینطوری نیست من شخصا  مهر ماه 93 در تجمع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی  استانداریها روبروی سازمان مدیریت و معاونت راهبردی رئیس جمهوری  برای تعیین تکلیف حضور داشتم تا الانم کلی پیگیری کردم.

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۷ محمد(راه و شهرسازی)
با سلام
امروز منم حضوری رفتم پیش خانم مقدسی ، نامه ارسالی از معاونت برنامه ریزی رو خوند واسم و گفت که دارم کاراشو انجام میدم واسه ارسال به اداره ها.تأکیدشم رو راه و شهرسازی بود.اما این احتمال هست که این نامه از جانب اداره تایید و امضا نشه چون بحثی که مطرح کردن این بود که چون شما فعلا کد ندارید ، بیمه نمیشید قطعا و اگه تو این مدت اتفاقی واستون بیفته کسی جوابگو نیس.تقاضایی که هست اینه که همه دوستان راه و شهرسازی پیگیر باشیم که این نامه هروقت اومد امضا و کاراش انجام بشه
من هم از اداره راه هستم.در خدمتم

سلام من از اداره راه هستم برای هرگونه پیگیری خدمت دوستان هستم.

دوستان عزیز
اول یه سر به این لینک بزنید
http://estekhtami.blog.ir/post/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%862
.
.
.
.
.
.
می دونید فرق این بچها با ما چی بوده که الان اینها سرکارشون هستند و ما بیکار؟
می دونید چرا این عزیزان خوشحالند و ما ناراحت؟
می دونید چرا این دوستان از نظر روانی دیگه باری رو دوششون نیست و ما افسرده؟
چون این دوستان،باهم بودن،پیگیر بودن،خواستن،امید داشتن و موفق شدن....ولی ما چی؟
اونها مزد زحماتشون رو کشیدند....شما برید سایت استختام صفحه مازندران....صفحات نظراتشون رو با صفحه کرمانشاه قیاس کنید،پیگیریاشون رو ببینید،وحدتشون رو ببینید...خواهید دید هیچ وجه شباهتی بین ما و دوستان مازندرانی نیست....پس باید قبول کنیم این حق اون دوستان بود که الان با خیال راحت به زندگی ادامه بدهند....و ما محق نبودیم...این اقتضای عدالت بود....بقول دوستمون مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد....
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۸ شهرسازی kermanshah
چاره فقط پیگیری زیاد و فشار آوردن به استانداریست که کارشناس بفرستن تهران برا پیگیری صدور کدها. استانهای دیگه مثل مازندران و غیره همین کارو کردن.استان ما فقط260 نفره اگه بخوان راحت میتونن کد بگیرن استانهای دیگه بالای 1000 نفرن.
اقایون و خانمها....لطفاً و خواهشاً اعلام کنید ببینیم اصلا چند نفر از دوستان شهرسازی استان کرمانشاه در این وبلاگ فعالیت دارند؟
کسانی که برای فرمانداریها قبول شدن دیرتر از بقیه کاراشون راه میفته چون استانداری اول کار بقیه ادارات رو انجام میده بعد که سرش خلوت شد کار نیروهای خودشم پیگیری میکنه از قدیم گفتن کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۴ ثبت احوال خرداد91
ثبت احوال هم هنوز کدها صادر نشده همش امروز و فردا میکنن
سلام دوستان، امروز صبح با خانم مقدسی صحبت کردم، ایشان گفتند با توجه به نامه ای که به دستشون رسیده و چون صحت آزمون استخدامی مورد تایید قرار گرفته به همه اداره ها دارن نامه میزنن که بدون صدور کد مستخدمی هم پذیرفته شدگان رو دعوت به کار کنن. و گفتند پیگیری هاتون از طریق راه و شهرسازی استان باشه. بیشتر تاکیدش روی بچه های راه و شهرسازی بود.
چرا هیچ خبری از دعوت بکار بچه های فرمانداری نیست.ای بابا این استانداریم که هیچ کاری انجام نمیده
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۴ راه و شهرسازی
بهت تبریک میگم منتظر المهدی
و به همه قبول شده های دیگه بغیر از راه و شهرسازی که کدهاشون صادر نشده و افق کم سوئی مبنی بر صدور کدهاشون در این ماه و حتی ماه اینده دیده میشه،قسمت ما هم اینجوری بوده و امیدوارم لابد تا اول تابستون کارامون راست و ریس بشه 
در هر صورت به همه کسانیکه قراره این ماه تبریک برا برن سرکارشون و حکمشون ابلاغ شده(بهزیستی،اسناد و املاک،تعاون،بنیاد،اوقاف،گمرک،دارائی و... )مجدداً تبریک برای ماه بچهای راه و شهرسازی هم دعا کنید هر چه زودتر و حداکثر تا تابستون (که قولش رو دادن از تهران)کارامون درست شه....
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۷ منتظرالمهدی
سلام بر تمام کسانی که حدود سه سال پیگیر بودند و با تمام ناملایمات روزگار بازم خسته نشدند
من پذیرفته شده بهزیستی هستم
شروع بکارم رو از فردا زدند
راستی برای معاینات پزشکی حتما برید کلینیک مهدیه واقع در پارک شیرین چون هم نرخ دولتیه و هم معطلی نداره و همه پزشکان رو اونجا میشه پیدا کرد
یه چیز دیگه سوءپیشینه رو هم از شهرستان خودتون بگیرید و به مسئولش بگید که جواب رو به خودتون بده نه اینکه پستش کنن
اونایی هم که هنوز باهاشون تماس نگرفتن مطمئن باشن که دیر و زود باهاتون تماس میگیرن
متاسفانه به علت برخی مشکلات دیگه خبری از من نخواهد بود بچه ها یادتون میکنم حلال کنید همراهان با شما بودن رو فراموش نمیکنم
حلال کنید موفق باشید
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۳ به راه و شهرسازی
من دیروز با استانداری تماس گرفتم،گفتن فعلا مشغول زدن حکم کارمندا هستیم.کدها اومده.منتظر تایید معاونت راهبردی هستیم اگه تا چند روز دیگه تایید نشه ی کارشناس میفرستیم تهران تایید بگیره.ما بریم تهران بگیم چی؟روند اداری قضیه پیچ خورده.اگه خود اداره مربوطه بخاد عرض یک روز همه چی حل میشه.دست های بالا با این قضیه مشکل دارن
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۲ راه و شهرسازی کرمانشاه
من رفتم استانداری
 گقتن مشکل همه ادرات حل شده بغیر از خود استانداری و اداره راه و شهرسازی
گفتن باید  تهران کار رو انجام بده از دست ما هم خارج شده،یا خوتان برید تهران یا یک نماینده انتخاب کنید چون برای سایر استانها این کار صورت گرفته و موفق به اخذ کد شدن
 الان هیچی معلوم نیست
گفتن باوجود اینکه بیشترین تلاشها از طرف همین دو نهاد صورت گرفته ولی ثمره رو دیگر سازمانها گرفتن
یک صحبت دیگه هم داشتن این بود که متاسفانه خود پذیرفته شدگان بغیر از یکی دو نفر بقیه هیچ فعالیتی نداشتن و پیگیری نکردن
برای همین است که کرمانشاه افتاده جز اخرین استانها که کاراش تموم بشه و ممکنه تا انتهای فصل بهار هم طول بکشه
در هر صورت در نهایت گفتن اگر کدها صادر بشه برای همه ابلاغ رو فوری میزنیم....
ان الله مع الصابرین
ولی مزد ان گرفت جان برادر که کار کرد
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۶ به " به بچه های راه و شهرسازی"

سلام دوست عزیز و همکار آینده، شما که از استانداری پرسیدید و گفتند کد شما اومده نگفتند تاریخ دقیق شروع بکار کیه؟؟؟؟ متشکر میشم اگه جواب بدید.

۲۲ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۴ به بچهای راه و شهرسازی
قبولی سال 91
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۳ به بچهای راه و شهرسازی
من رفتم استانداری
دست سازمان نیست و خبری هم ندارن
باید حضوری برید استانداری پیش اقای کریمی
08334223297
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۵ شهرسازی kermanshah
دوستان این شماره مستقیم خانم امیریان اداره راه و شهرسازیه. هر وقت زنگ زدم پاسخگو بوده. واقعن از کارمندهای خوب دولت هستن.988334233326
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۵ شهرسازی kermanshah
سلام.شما به استانداری زنگ زدید گفتن کدها اومده یا به راه و شهرسازی؟ چون من زنگ زدم راه و شهرسازی گفتن هنوز کد کسی نیامده.
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۸ راه و شهرسازی 92
سلام به بجه های راه و شهرسازی ..ببخشید شما قبولی 91 هستین یا92 و از کدوم شهرین ؟
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۰۲ به بچهای راه و شهرسازی
بچهای راه و شهر سازی پیگیری کنید
برای خیلی از دوستان راه و شهرسازی کدها صادر شده
زنگ بزنید بپرسید
برا منم اومده
موفق باشید
زنگ بزنید و بپرسید که کد استخدامیتون اومده یا نه

آقا احسان شما  کدوم اداره قبول شدید راستش من هنوز نمیدونم کدم صادر شده یا نه، پنج شنبه زنگ زدم استانداری مسوول کارگزینی گفت تا هفته آینده کد همه صادر میشه دیگه جوابی نداد
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
اقای سلام کد شما هم هنوز تایید نشده؟؟؟ شماهم که سهمیه 5 درصد هستین کدتون تایید نشده؟؟؟اینم از شانس ماست.مثلا جز ایثارگرانیم!!!
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۵ به بچهای راه و شهرسازی
سلام
تماس گرفتم با راه و شهرسازی گفتن کد نیامده به محض اینکه بیاد خودمون اطلاع میدیم
برا همین تماس گرفتم با استانداری با همین شماره ای که اینجا گذاشتن
کد من نیومده ولی گفت قطعا هفته اینده برامن میادو برای همه میاد
شماها پیگیری فرموش نکنید
08334223297 استانداری
آقا احسان شما واسه کدوم اداره هستید منم سهمیه 5درصد دارم واسه یکی از فرمانداریها قبول شدم، توی سایت کارمند ایران ی گزینه برای سهمیه 25 درصد بدون آزمون ی گزینه واسع 5درصد با آزمون و ی گزینه واسه سهمیه آزاد بود شاید واسه ما باید به تایید نهاد خاصی برسه جالبه من اصلا متوجه نشدم این سهمیه واسه چی بود ما که آزمون دادیم مصاحبه و گزینشم مثل بقیه بودیم سه سالم معطلیم استخداممونم که پیمانیه مثل 25 درصدیا رسمی نیستیم در کل فرقی با بچه های آزاد نداریم فقط الکی اسم سهمیه دار خورده رومون
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۹ راه و شهرسازیییییییییییییییی
سلام خدمت عزیزان منتظر. من هرچی زنگ میزنم اداره راه کسی گوشی رو برنمیداره. شماها امروز خبری نگرفتید؟؟؟؟
شبت به خیر
سلام
مبارکه
کد کدوم ادارات اومده خانم مقدسی واسه کجاست؟
اخر این کد صادر شده یا نه؟
پس چزا زاه و شهرسازی میگه نشده؟
میگن فقط برا 2 نفر صادر شده
هر کی تماس میگیره یا میره این رو هم بگه که نامه به استانداری ابلاغ شده تا زمان ابلاغ بودجه شروع بکارمون درخواست شده از سازمان مدیریت
ضمناً تماس هرگز فراموش نشه که بیادتون باشن
والا میره برا تابستون
سلام کدهای بچه های راه و شهرسازی آومده خبری ندلرید چند روز قبل ما تماس گرفتیم گفتن هنوز خبرررررررررری نیست
سلام دوستان.
لطفا کسی میدونه چرا کد های استخدامی سهمیه دارهایی که در آزمون شرکت کردند صادر نشده.بابا مردیم از استرس به خاطر خدا یکی جواب بده.
مدیر محترم شما نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب کد اومده که چی من قبل عید کدم اومده بود هنوزم هیچ اتفاقی نیفته برام.نه زنگی نه هیچی...
سلام.اداره ما تمتم کد های استخدامی اومده بجز سهمیه دار های 5 درصد که در آزمون شرکت کردند. آقای مدیر لطفا راهنمایی کنید چه مشکلی پیش اومده
پاسخ:
اطلاع نداریم
جالبه خانم مقدسی هفدهم به یکی از دوستان گفته هنوز واسه کسی کد صادر نشده بعد نوزدهم گفته کدها صادر شده من که حسابی گیج شدم چه خبره اینجا؟؟؟؟؟؟
خبر داغ داغ  بنده الان با خانم مقدسی تماس گرفتم گفتند که کدهای مستخدمی اومده اسمم گفتم گفت بله اسم شما داخلش است امیدوارم واسه تک تک بچه ها اومده باشه .
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۵ شهر سازی بیخیال همه خوابن
اینجور که توی سایت کرمانشاه معلومه هیچکس عین خیالش نیست چه برسه به اینکه تلفن بزنه وقت خودتو تلف نکن بی خیال
سلام 
فردا ساعت 9:30  پارک  جلوی استانداری  منتظر دوستان هستیم 

وقت خوش
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۱ به مامر فروش
برادر دکان را جمع نکن خبری نیست شاید امدیم  اونجا سر کار
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۴ شهرسازی کرمانشاه
سلام دوستان. اگه زنگ میزنید استانداری شماره مستقیم خانم مقدسی امور استخدامیها08334223297 رو بگیرید من هر روز زنگ میزنم همیشه پاسخگو بوده. خواهشن تلفن بارونش کنید که اکثر استانها رفتن سر کار ولی نامه ما هنوز تهران امضا نشده. باور کنین اونا هم مثل ما فقط منتظرن و هیچ پیگیری از تهران نمیکنن. لطفن بهشون فشار بیارین کاری کنن.
دوستان ظاهرا نامه شروع بکار برای تمامی استانداری ها فرستاده شده باید همت کنیم و جویا بشیم خواهشن دست بکار شیم که حداقل واسه اردیبهشت کارامان درست بشه این جوری که اینا پیش می رن تا یکسال این روال ادامه داره نباید دیگه کوتاه بیاییم
من نمیدونم چرا استان ما نمیتونه ۲۶۰نفر و ببره سرکار در حالی که استان هایی با۱۰۰۰ نفنفر استخدامی شروع بکار کردن.زنک میزنم استانداری هیچمس ج نمیده. هر پقتم ادم میره حرفای تکراری میشنوه که همه چی حله دیگه حالم از این استخامی کوفتی به هم میخوره سه سال عمر و جوانیو  اعصابمونو هدر دادم.زندگیم چندبار تا مرز طلاق رفته.خسته شدم
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۷ شهرسازی کرمانشاه
همین امروز صبح گفتن که هنوز کدها صادر نشده.
البته گفت به علت تعطیلات و ازدیاد حجم کارها اینقد طول کشیده و احتمالن تا آخر هفته آینده صادر بشه.
دوستان ساکن در کرمانشاه خواهشمندم اگر خبر موثقی دارید بنویسید استانداری جواب تلفن ها را نمی ده باور بفرمایید از این بیشتر تحمل ندارم خدا به همان رحم کند ...
شما کی پرسیدی الان که به من گفت صادر شده کدها 
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۸ محمد {مژده به بچه های بهزیستی}
سلام
مژده به همه بچه ها خصوصا بچه های بهزیستی چند دقیقه قبل از کارگزینی بهزیستی باهام تماس گرفتن که فردا برم برای دریافت سو پیشینه و....
ظاهرا کدها صادر شده..
و انشالا به زودی دعوت به کار میشیم
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۶ شهرسازی کرمانشاه
سلام. همین الان خانم مقدسی استانداری گفتن هنوز سازمان مدبریت نامه کدها رو امضا نکردن و هیچ کدی صادر نشده.
دیگه واقعا کم اوردم.خسته شدم .جواب ما رو مگه اون دنیا بدن...‌بااااای دوستاااااان
یکی نیست بگه چه گلی به سرمون بگیریم
سلام قبول شدگان اداره تعاون کارورفاه اجتماعی برای گرفتن نامه سوپیشینه وپزشکی به اداره کل مراجعه
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۱ منتظر المهدی
بچه ها کدها داره صادر میشه شنبه خودتون رو آماده کنید 
۵ فروردین ۹۴ ، ۱۸:۳۶ محمد
بچه ها خبری ازتون نیست
هفته قبل گفتن فقط کد 4 نفر اومده اونم مال بیمه سلامت
من امروز صبح به اداره و استانداری زنگ زدم گفتن منتظر کد ها هستیم

ساعت سه اخر وقت اداری زنگ زدم دوباره به استانداری گفتن 80 تا از کدها اومده و اداره من هم ظاهرا توشون بود
گفتن به اداره تون خبر میدیم
زنگ زدم اداره مشغول بود و دیگه افتاد فردا ببینم چی میشه
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۳ منتظر الکارمندی
امروز رفتم استانداری گفت هیچ خبری نیست تا مرداد
دوستان عزیز ببخشید زیاد فعال نیستم 











دوستان عزیز ببخشید زیاد فعال نیستم 
















لوزان سویس هستم 
مذاکرات به اوج خودش رسیده حسابی مشغولم




لوزان سویس هستم 
مذاکرات به اوج خودش رسیده حسابی مشغولم
خسته نباشید
شب همگی بخیر استخدامی واس ماس
زنگ زدم استانداری آقای جمالوندی ؟؟ اگه گفتین چی شد؟؟ هیچی چون مرخصی بودن


حالا باید بمونیم تا شنبه  :))

به به چه تعطیلات زهرماری داریم ما  :)))
۰۵ فروردین ۹۴ ، ۲۲:۵۸ المنتظر الپایان االتعطیلات الشاید یکی رفت پیگیر شد
چی شد خوابیدین
۰۴ فروردین ۹۴ ، ۱۳:۵۱ المنتظر الکارمندی المنتظرالحقوق المنتظر الانتظار
بچه ها هیچکس نیست چطور تو فکر عیدین من که عید اصلا بهم خوش نمیگذره
۰۳ فروردین ۹۴ ، ۲۳:۳۰ منتظر الکارمندی
بچهاسلام عیدههمتون مبارک،من که میدونم همه ماهابرای این استخدامی عیدبهمان خوش نمیگذره،بهتره چهارشنبه همه به ادارات واستانداری زنگ بزنیم اگرتکلیفمون روشن نشده شنبه همه بریم ادارات واستانداری دیگه صبرنداریم
۰۳ فروردین ۹۴ ، ۲۳:۲۲ مننتظر الکارمندی
دولت کارمند جدید استخدام می‌کند
دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲مرجع : اقتصادنیوز
در هفته نخست اولین ماه سال ۹۴ دولت در اطلاعیه ای از اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴ خبر داده است.

به گزارش افکارنیوز، محمود عسگری آزاد، جانشین معاون رئیس جمهور ۲۶ اسفند ماه سال گذشته گفته بود: در ۱۸ ماه گذشته از عمر دولت یازدهم، به میزان سه درصد از تعداد کارکنان دولت کاسته شده و تعداد حدود ۸۴ هزار نفر از کارکنان دولت از این سیستم خارج شدند.

با این حال سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴ را منتشر کرده که در آن عنوان شده است