---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ


خبر 5 فروردین 94- دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این اطلاعیه آمده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 91 (برگزار شده در تاریخ 91.12.4) و کلیه فرزندان شاهد و جانبازان 25 درصد و بالاتر (معرفی شده از سوی بنیاد شهید در سال‌های 91 و 92) در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار داده شده و این افراد می‌توانند برای پیگیری مراحل استخدام خود به دستگاه مربوطه مراجعه کنند.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 92 (برگزار شده در تاریخ 92.3.17) پس از مشخص شدن نتایج نهایی متعاقبا اعلام می‌شود از این رو از همه متقاضیان استخدام تقاضا می‌شود از تماس‌های غیرضروری با استانداری در این رابطه خودداری کنند.

 





صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۲۰۱)

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴ سر کار اما بی پول
سلام. ما 91 ها رفتیم سر کار اما از حقوق خبری نیست. با اینکه حکم حقوقی رو هم دادن و میدونیم حقوقمون چقدره ولی میگن پول نداریم فعلا با همین کاغذا خوش باشید
از بچه ها خبری نیست .....
نکنه همه رفتن سرکار ما خبر نداریم. البته فک کنم بچه های 91 رفتن سرکارشون که کامنت نمیزارند خدارو شکر...
آیا استخدامی های 92 هم رفتن سرکار یا هنوز خبری از اونا نشده ؟؟؟؟؟!!!!!!....
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۹ اداره ورزش تبریز
دوستان بنده از آزمون های 92 هستم قبل عید فرم گزینش پر کرده بودم. امروز از وزارت ورزش تماس گرفتن برا استعلام مدرک، آدرس دانشکده رو می پرسیدن. گفتن که تقریبا یک ماه طول می کشه برا مصاحبه عقیدتی دعوت کنن.

راه 92

دی ماه سال 92 مصاحبه عقیدتی رفتیم

شاهین تو استان ما کسی برای دوره کارورزی و اموزش بدو خدمت  نرفته بهتر بگم کسی اصلا شرو بکار نکرده مگر اینکه امروز برن 
دوستانی ک منتظر کد و ابلاغ و شروع ب کارین
مصاحبه عقیدتی رو رفتین؟
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۵ شاهین ازاداره کار
سلام دوستان هیشکی نبودجوابموبدهد؟یعنی ازادارات دیگریاسایراستاناتابحال کسی نرفته برادوره بدوخدمت یاکاراموزی تاجوابموبدهد؟بنظرم یکعده واقعاوضع باباشون خوبه وبراهمین نه توپیگیریابودن نه بجای زنگ میزنن!‏دارن عشق دنیارومیکنن وهرازگاهی میان باالتماس میخوان بامفتخوری ازاطلاعات مفت دیگرون استفاده کنن.یعنی ازدههانفراستخدامی هراداره توهراستان نهایتافقط یکی دونفرمیان اینجاوبقیه میخورن ومیخوابن؟‏!‏
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
نه بابا هیچ خبری نیست..فقط گفتم یه تنوعی به پیام ها بدم
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۶ به قبول شده از میانه
حالت خوبهههههه؟
نه انگار کیف ات کوکه
خبری شده از ادارتون/؟
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
پزشکان کل ایران   مهران مدیری را تحریم کردند....اگر مهران مدیری مریض شود هیچ پزشکی او را معالجه نخواهد کرد
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۹ شاهین ازادأره کار
سلام دوستانی که ازهراستان تابحال برادوره بدوخدمت وکاراموزی به مرکزاستان رفتن میشه توضیح بدن این دوره هادقیقاشامل کدام موارده براسمت اموردفتری؟امتحانم داره؟فرضاهرهفته دوروزتومرکزاستان باشیم،برااقامت شبانه جایی میدن یانه؟
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
واقعا دریافتی ما دور و  بر 950  خواهد بود ؟
من تماس گرفتم با اداره گفتن یه نفر کدش اومده شروع به کارهم کرده مال بقیه هم تا آخر اردیبهشت حتما میاد. چطور شما ها میگین کد هم بیاد نمیزارن شروع به کار کنیم؟؟؟!!!! 
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۰ به امیرآقامیانه ای
امیرآقامن ازاستانداری هستم بله ابلاغ ما صادرشده برا یک اردیبهشت انشاالله براشماهم به زودی صادر میشه ضمنا دوستان این مرحله بستگی به شجاعت مدیرکل داره مدیرکل اداره هاتونو تحت فشاربذاریدتانترسندو مال شماهم صادربشه
منم همینو میگم
از مهراسا آبی واسه ما گرم نمیشه
چرا همه استان ها اعتماد کردن جز مهرآسا؟
به نظر من منتظر موندن تا 15 ام هم حماقته
چون بازم دست به سرمون میکنه

نمیدونم این بحث واسه چیه 

اقا من میگم مهراسا گفت شرو بکار اسفند سال بعد با این حرف منم مهراسا میتونه تا اسفند سال بعد صبر کنه چون مجوزشو دادم  والا

پس بزار روشنت کنم عین حرف مهراسا : پایان تفاهم نامه اخر اردیبهشت هست ولی من نمیدونم زودتر بشه یا دیرتر و به 91 ها گفنم خرداد به 92 ها مهر 

این عین حرف مهراسا بود  حالا بشین هی بحث کن 

در ضمنش وقتی دارم حرف مهراسا رو میگم نمیخام بگم که تا اخر خرداد صبر کنیم بلکه منظورم اینکه باید پیگیری کنیم تا مهراسا فک نکنه هر وقت دلش خاست میتونه شرو بکار بزنه 

استانداریه نامرد - به ما میگه بودجه نیس خودش شرو بکار میزنه ؟؟

یعنی باید پدر مهراسا و اونایی نمیزارن بقیه ادارات شرو بکار بزنن رو در اورد 


دوستان عزیز و گرامی
استناد کردن به حرفهای مسئولین استانداری حماقت محضه
اکثر ادارات کد رو گرفتن
تعلل در شروع بکار یک بهانه هست در استان ما
یه پیگیری دیگه لازمه برامون همه دوستان جمع بشیم بریم استانداری این دفعه نه پیش مهرآسا بلکه ریس مهراسا و درخواست شروع بکار رو داشته باشیم
دوست عزیز
لطفا حرف تو دهن ما نزار
من خودم تو اتاق بودم و حرفای آقای مهراسا هم دقیقا یادمه که گفت نهایتا آخر اردیبهشت ماه و شایدم زودتر مثلا تا 15ام
همه ما هم گفتیم این یک ماهم صبر میکنیم
شما از الان دارین اینجوری میگین آقای مهراسا هم با خیال راحت میشینن که به بچه ها گفتم آخر خرداد!!!
سلام اون روز مهرآسا گفتش که تا خرداد ماه باید صبر کنید امروز فرشباف میگه تا تیر ماه صبر کنید تا جایکه من اطلاع دارم برای بیشتر دستگاهها کد صادر شده و خود استانداری ابلاغیه ای شروع بکاررا به بچه ها دادن مبارکشون باشه ولی بااین اوصاف شروع بکار ماها رو هر روز یک ماه میندازن عقب دیگه دارم دیونه میشم ممممممممممممممممممم
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۳ امیر میانه ای اداره راهی
سلام..
از دوستان که قبول شده فرمانداری ها و خود استانداری هستند کسی هست. .لطفا در مورد روند کارتون به ما هم اطلاع بدید..آخه میگن شروع به کار شما رو واسه یک اردیبهشت زدن..ممنون میشیم اطلاعی بدید..

دوست عزیز راه 92 

دیگه از میانه دورتر توی اذربایجان شرقی نداریم با اون جاده خطرناکش که من خودم شخصا ماشینهای سواری بین شهری سوار نمیشم به علت خاطرات تلخ - ولی با این وجود برا پیگیری میریم 

بازم میگم هرکی میره به خاطر خودش هست 

دوستان اداره راه اگه خبری شد حتما اطلاع بدین. من شهرستانم خیلی سختمه پاشم بیام تبریز.البته من ک مدارک برده بودم گفتن برا گزینش تماس میگیرن و انشاالله شروع ب کارمون حداکثر شهریور ماهه پرسیدم چرا انقدر دیر؟ گفتن تهران همکاری نمیکنه

پس فک میکنید برا چی هی میگم پیگیری پیگیری 

مهراسا گفت نمیدونم کی شرو بکار بشه ولی خرداد رو بیشتر مد نظرش بود -وقتی به این راحتی یکی دوماه اون طرف تر میگه شایدم سه چهار ماه دیگه بشه 

خواهر من مگه  دست منه شرو بکار که میگی شما یه ماه بیشترش  نکن خخخخ 

نخیر اگه پیگیری نکنی یه ماه که هیچ شش ماه هم میتونه بیشتر بشه و من هرچی بگم  مسولین به حرف من که گوش نمیدن 

اتفاقا خوش بین بودن به حرفهای مهراسا این بلاها سرمون اومده  من باید بگم از ماس که بر ماس یعنی اینقد خوش بین شدیم وقتی مهراسا خودش زمان دقیقی نگفتن بعضیا دوس دارن فکنن اردیبهش ماه میریم سرکار و خوش خیال شدن که الان حکم ها رو هم زدن 

خوش خیالی تا چه حد 

آقای محمدصادق اگر حل شده بود کدهامون میومد.
کد هیچ سهمیه داری نیومده
کسی نیست اعلام حضور کنه بریم پیگیری؟
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۷ مهدی م.طبیعی92

سلام به م.طبیعی92 که قراره یکشنبه مدارک تحویل بده.............

برادر شماخوتان رفتین اداره یابهتون زنگ زدند؟؟؟؟؟؟ بی زحمت راهنماییم کنید 

راستش منم م.طبیعی92 ام به من تاکنون زنگ نزدن ضمنا نفراصلی هم هستم

واقعیتش 3روز مسافرت بودم الان پیغامتودیدم کلی خوشحال شدم نمیدونم صحت داره یانه ممنون میشم اگه جواب بدین

۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۷ راه وشهرسازی
حالا من درد خودم به کنار موندم اون چند نفری که از سال 89 منتظر استخدام هستن اونا چقدر صبر داشتن اسطوره صبرن واقعا 
خدا به هممون رحم کنه 
صبا رحیمی خواهر بزرگوار بنیاد کاری نکرده؟منکه از اسد زاده میپرسم میگه دیگه حل شده
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۰ به صبا رحیمی
سلام
همین آقای مهرآسا سال 93 هم که میرفتیم میگفت شروع به کار از اسفند البته همون روز دفتردار اقای مهراسا گفت زودتر از تیرماه شروع به کار نمی کنید ولی خود اقای مهراسا گفتن از اسفند ما هم با خوش بینی بسیار همه جا گفتیم اسفند شروع به کار هست ولی ...

از الان نگین آخر خرداد
مهرآسا گفت آخر اردیبهشت شایدم زودتر
ما 15ام برای پیگیری دوباره خواهیم رفت.
همش تقصیر خودمونه که اینهمه بی خیالیم
تاریخ مهراسارو یه ماهم میکشین عقب....
چه قدر شماها...هرچی سرمون بیاد حقمونه

اقا مهدی اینکه تا اخر خرداد 91 ها میرن سر کار به حول و قوت خدا اره  و صحبت ما اینکه زودتر بشه و حتی اگه بی خیال بشیم بعضی از مسولین بیخیال هستن و در نتیجه خاسته اول ما اینکه زودتر باشه شرو بکار 

یه مثال بگم معلوم بشه ثبت احوال 91 ها تازه الان فرم گزینش پر میکنن !!! برای چی ؟ علتش کم کاری مسول مربوطه هست اگه ثبت احو.الی ها چند بار میرفتن و یقه مسول ادارشونو میگرفتن  اینقدر الاف نمیشدن 

اینو برای واضح شدن ضرورت پیگیری گفتم 

خب 92 ها اول باید فرم گزینش پر کنن و بعد تحقیقات محلی و نتیجش هم که از تهران بیاد باید بیان و مدارک بدن برای ثبت در سامانه برای کد بعد که کد اومد بیان و طب کار و سوپیشینه و تعهد بدن بعد حکم و شرو بکار - توی پیچ و تاب بروکراسی اداری حداقلش میشه چهار ماه - البته گزینش ما تو اداره راه از فرم پر کردن تا نتیجه گزینش بالای 5ماه طول کشید بقیه مراحل رو پیش کش کسانی که فک میکنن 92 ها تا اخر خرداد میرن سرکار 

هرچی هست با یاری خدا  ایشالا همه میریم سرکار ولی همه مسایل رو منطقی نگا نکنید 

یکی گفت 92 ها اردیبهش میرن سرکار بگو مراحل کد گرفتن هیچی گزینش پس چی هست 

برای مشخص شدن زمان شرو بکار 92 ها بهتره از اداره خودتون بپرسید گزینش چقدر طول میکشه بعد یه ماه اضافه بکن برای کد گرفتن میشه زمان شرو بکار شما دوس عزیز

وقتی نظری میدین الکی نگین

ما از دوسال هست که کارمون با همین مسولین هست  وقتی که بگن فردا شرو بکار میکنی باید چند ماه دیگه روش حساب بکنی 

حالا خودشون دارن علنی میگن که هنوز بودجه رو نگرفتن  اعتبار نامه اومده ولی باید برن و از تهران اونو جذب بکنن  قابل توجه اونایی که فک میکنن اول اردیبهشت میرن سر کار که البته یعنی چند روز  دیگه خواهش دارم این خیالاتو بزارن کنار 

البته قبول داریم به زودی خواهیم رفت سر کار ولی خوش خیال نیستیم - حالا یه فرم پرکردیم و تعهد دادیم دیگه فک نکنید تموم شد تا وقتی تهران وقت نداد و مهراسا نرفت تهران برای گرفتن اعتبار  از حکم و شرو به کار خبری نیست 

دوستی که از یه استان دیگه خبر میزاری اول متن بگو از یه استان دیگه هستی تا بعضیا خوش خیال نشن - استان ما 92 ها تازه دارن فرم گزینش پر میکنن و و مدیر جان تو استان ما زودتر از مهر ماه انتظار شرو بکار 92 ها نیست 

کاش استانداری ما هم مثل زنجان بود و همه شرو بکار کرده بودیم  ولی نیست 

دامپزشکی
البته از استان چهارمحال
ولی این چیزی که گفتم واسه همه استانها صدق میکنه
یاشا امیر قارداش، استخدامی کدوم اداره هستی ، قارداش. ممنون میشم این مورد رو هم بیان کنید.
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۵ علی استخدامی جهاد عشایر
سلام
جناب مدیر شما خبر ندارین که استخدامی 92 واقعا موندن برا 95 یا اینطوری نیست.
پاسخ:
مدیرسایت : این حرفها شایعه ای بیش نیست وقطعا امسال همه قبول شدگان بکار گیری خواهند شد و طبق گفته های مسئولان سازمان مدیریت  شروع بکار این دسته افراد از اول تیر تا نهایتا آخر شهریور انجام خواهد شد وجای هیچگونه نگرانی نیست .
سلام
من پذیرفته سال ۹۲ هستم قبل عید رفتیم گزینش دیروز هم کد مستخدمی برامون اومد از اول اردیبهشت هم شروع بکارمونه
کسی که قبل عید گزینشش تموم شده باشه فقط باید کدش بیاد افرادی که هنوز گزینش تموم نشده اول تیر میرن سرکار

دوستان عزیز اداره راه خواهش میکنم یه زمان رو مشخص کنیم و دوستان اعلام امادگی کنن برای یک روز و ساعت مشخص تا بدونیم چند نفر هستیم
بعدشم از مدیر بخواهیم تیتر بزنه
دوستان 91 و 92 اداره راه تو رو خدا این دیگه اخرین مهلتمونه
یه یا علی بگید یه زمان جمع بشیم استانداری
با سلام به همه ی دوستان
در مورد استخدامی های 92 یه مورد داشتیم که مورد بحث دوستان هست.
یادآور می شود برخی از دوستان استخدامی 92 در سایر استانها علاوه بر اینکه مراحل استخدامی رو گذروندن، الان سرکار هم هستن. این رو میتونه مدیر سایت و بقیه دوستان هم نظر بده که بیشتر از ما تو این راه زحمت کشیدن و اطلاع دارن. در ضمن از دوستان عزیز خواهش میکنم که در صورتی اطلاع دقیقی از برخی موارد از جمله استخدام 92 ها ندارن زیاد تو این مورد نظر نزارن تا باعث ایجاد استرس بیشتر و فشار روانی دوستان نگردد. همچنین انشاالله من به دوستان قول میدم تا آخر خرداد همه ی ما سرکار خواهیم بود چه استخدامی های 91 و چه استخدامی های 92 نهایتش یه چند رشته از 92 تو خود استانمون هست که تازه نتایجشون اومده ولی اینا شاید یه ذره تاخیر داشته باشن وگرنه بقیه دوستان همشون انشالله سرکار خواند رفت.
از مدیر سایت هم تقاضا دارم تو این مورد دوستان رو راهنمایی کند تا باعث استرس و فشار نگردد. به حول قوه الهی همه ی دوستان تا تو این 2 ماه سرکارمون خواهیم بود.
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
خدایی انصاف نیست 92 ها بمونن برای سال بعد..ایشالا که اونا هم امسال میرن سر کار ..
من که بعید میدونم 92 ها برا سال بعد بمونن، چون امسال دولت خودش استخدامی داره و از طرفی دوباره اینا بمونن با عقل جور در نمیاد که این همه وعده و وعید دادن که استخدامیای 91 و 92 امسال میرن سرکار!....  بالاخره دولت میتونه برا امسال کش و قوسش بده و ولی برا سال بعد محاله... 

اره پوریا به ما هم همینو گفت که بعد از شروع بکار  خودمون همه رو ردیف میکنیم و تایید سربازی و تاییدیه تحصیلی اینا رو خودمون اوکی میکنیم 

در مورد پیگیری ما هم رفتیم  استانداری با چند نفرشون حرف زدیم حالا معاونت نیروی انسانی دست مهراسا هست 

برای پیگیری مجدد 15 اردیبهشت جلوی ساختمان شماره دو 

هرکسی میاد برا خودش هست اون موقع دیگه حرف اخر رو میزنه 

این دفعه به ما گفت 27 اردیبهشت ادارات قرار هست فرم اطلاعات اماری رو بدن به استانداری که مثلا چند نفر  کد گرفتن چند نفر نگرفتن گزینش نشده ها و شده ها و .. 

حدس من اینکه این فرم شامل 92 ها هم میشه چون بر اساس این فرم میرن از تهران بودجشو بگیرن و تا پایان اردیبهش ماه زمان تفاهم نامه هست و تمدید هم نشه احتمالا یعنی اگه نتونن برا 92 ها بودجه بگیرن یعنی امسال دیگه هیچ بودیجه ای به اونها تعلق نمیگیره و باید یه سال بعد منتظر باشن 

92 ای ها  الان باید مثل کتری رو اتیش باشید 

اگه این چند روز رفت و براتون بودجه نگرفتن یه سال باید هی برید استانداری که اقا استخدام ما چی شد 

کاش دولت به جای استخدامی فراگیر که با اب و تاب تبلیغ رسانه ای میشه، این استخدامی های بلاتکیف را سامان میداد بهتر تبلغ دولت میشد ولی دولت محترم میخوان با یک تیر دو نشون برن. اخه میگفتند بودجه نیست یه حرفی، خوب حالا که بودجه دارین اول کار اینارو راه بنداز بعد به بقیه بگین بیاد استخدامی بدن. 
مگه جوانای دولت قبل با حالا فرق دارن 
واله همشون از یک آب و خاکن
دوست عزیز ممنون از جواب مفصل شما
بنده هم از تهران پیگیر شدم گفتن راه و شهرسازی اذربایجان شرقی ثبت شده
پرسیدم کد رو کی میزنین گفت داریم میزنیم به ترتیب
البته که باید پیگیری حضوری داشته باشیم
شما یه زمان بگید بازم بریم استانداری و اداره راه
بنده هم بعید میدونم قبل از نیمه دوم اردیبهشت اتفاق خاصی بیوفته
اداره راه حتی برای معرفی به طب هم کاری نکرده
از جلیلی نژاد تو اداره پرسیدم گفت اونا رو بعد اینکه مستقر شدید میفرستیم
ولی تو رو خدا بیاین بچه های راه یه پیگیری درست و درمون داشته باشیم
ولی نه از مهرآسا بلکه از معاونت توسعه منابع استانداری و معاونت و ریاست اداره کل

منصور جان دیروز برای پیگیری حضوری به ساختمان شماره دو استانداری رفتیم بعد از صحبت با چند نفر مسول به اداره راه رفتیم و با تعدادی از اقایون و خانوم ها 

با اقای پوریان حرف زدیم و حتی اسمون رو در سامانه دیدیم که ثبت شده بود و همه مراحل تموم کرده بود و نهایی شده - یعنی تاییدیه های سازمان و استانداری و تهران انجام شده بود و اماده تخصیص کد بود 

دوستانی که فک میکنن قبل از پونزده اردیبهشت کسی میره سرکار  اشتباه میکنه 

البته از حرفهای مهراسا اینطور برداشت میشد که خرداد ماه شروع بکار هست -نگا نکنید الان دارن مراحل طب کار رو میرن اینا همش برای تسریع کار بعد از اومدن  بودجه جذب هست که اونم بعد اینکه تهران یه وقتی رو میده به استانداری که هنوز نداده و معلوم نیست کی برن یه هفته دیگه - ده روز دیگه - بیس روز دیگه معلوم نیست فقط این مشخص هست که اخر اردیبهش تفاهم نامه سه جانبه تمام میشه و باید قبل از اون تهران وقت بده 

ادارات هم منتظر کد هستن بعدش هم که این طب کار و سو پیشینه و ... هست بعدش منتظر بودجه میشن 

مهراسا اینطوری گفت 91 ها خرداد 92 ها مهر 

اگه پیگیری حضوری نکنید اینا چندان اهمیت نمیدن که امسال یا سال بعد باشه شرو به کار - دور جناب اومده و میگه کارمند نشین حقوقش کم هست و اینکارو بکنید اخراج میکنن و.... همین اقا که این مسایل رو به جمع کسانی که برای پیگیری حضوری رفتن دفترش توی استانداری  خجالت نمیکشه به جمع میگه -عوض اینکه بگه ببخشید شما رو اذیت کردیم بعد دوسال

فقط اینو بگم پیگیری نکنید اینا عین خیالشون نیست -

15 اردیبهشت برای پیگیری مجدد از استاندرای باید اقدام بشه -هرکسی مشکلات خاص خود رو داره 

بجز این حرفها حرفهای دیگه ای هم مسولین زدن که نمیگم تا اونایی که نمیخان برن فک نکنن همه حرفهای اونا رو کف بسته تحویل میدیم و باید خودشون هم یه زحمتی بکشن 

در مورد فرمایشات دوست عزیز آقا یا خانم تبریز

 اسامی دوستان 91 که تمام کاراشون تموم شده به انضمام دوستان سهمیه دار بنیاد شهید در سال 91 و 92 در سامانه برای صدور کد ثبت شده است. که پس از اومدن و کد در یک زمان مشخص شروع بکار میکنن
دوستان آزمونی 92 که تازه نتایجشون اومده بعد از صدور نتایج نهایی
و طی مراحل اسامیشون در سامانه درج میشه
البته این نکته رو هم بگم دوستان ما تو استان آذربایجان شرقی زندگی میکنیم
مسئولین استانداری هرروز حرفشون رو عوض میکنن
پس نمیشه به قطعیت زمانی مشخص کرد
حتی برای دوستانی که اسمشون ثبت شده تو سامانه
سلام دوستان
بنده خودم از اداره کل راه که میپرسم میگن منتظر کدتون هستیم
ولی تو اداره شهرستان محل خدمت که رفتم پرسیدم
گفتن یه خانمی هم از 91 قبول شده هستند که قراره از اردیبهشت بیاد
با توجه به تناقضات حرفهای مسئولین دیگه نمیدونم چقدر این حرف درست بوده
متاسفانه تلاشهای بنده برای پیدا کردن اون خانم و پرسیدن این موضوع از خودشون که درسته یا غلط هم ناکام مونده
از همه دوستان اداره راه تقاضا میکنم یه قرار یذاریم جهت پیگیری حضوری از اداره راه و استانداری
انشا الله همان طوری که شما میگید و من اشتباه میکنم. ولی به هر حال من خودم شنیدم و امیدوارم که شایعه باشه. من از خدامه دوستان هر چه زودتر سروسامون بگیرن و لزومی نداره دروغ بگم یا شایعه پراکنی کنم. از همه دوستان عذر خواهی میکنم
سلام دوستان 
هر کی میگه سال 95 فکر کنم داره خواب میبینه قطعا و یقینا شروع به کار 92 ای ها  تیر یا اول مهر 94 میباشد 
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۳ استخدامی جهاد عشایر
از دوست عزیز و از مدیر سایت تقاضا دارم در مورد این مطالب توضیح دهند که آیا گفته ی دوستمون از تبریز صحت داره که استخدامی های 92 در بودجه کنجانده نشدن. و یه چیز دیگه استخدامی های جهاد اردبیل کلا کد هم گرفتن و رفتن سر کار پس جهاد استان آذربایجان شرقی داره چیکار میکنه 2 ماهه مدرک دادیم واسه گزینش ، حالا برا مصاحبه هم زنگ نزدن.
پاسخ:
مدیرسایت:نه صحت نداره
حالا اسفند نشد 2-3 ماه دیگه میریم مهم اینکه امسال میریم سر کار. سال 95 مشخص میشه واقعیت یا تراوشات ذهنی.
من از خود استانداری اطلاعات گرفتم اصلا برای استخدامی 92 امسال بودجه در نظر نگرفتن امسال فقط مراحل اداریتون طی میشه.
موفق باشید
سلام به دوست عزیز از تبریز
شما از کجا اطلاع دارید که برای استخدامی 92 امسال بودجه نزدند و برا سال 95 مونده؟
لطفا جواب بدید مرسی
لطفاً تراوشات ذهنی خودت رو به اشتراک نذار.
تو که قرار بود اسفند بری سر کار رفتی؟
دوستان قبول شده سال 92 اصلا عجله نکنید و فعلا بی خیال شید و به خودتون استرس ندید
بودجه امسال فقط برای 91 اختصاص داده شده و به احتمال زیاد سال 95 برای شما بودجه در نظر میگیرند
سلام دوستان ثبت اسنادی جناب وحید ثبت اسنادی زینب ثبت اسنادی و سایر دوستان لطفا به کارگزینی اسناد زنگ بزنید و راجع به شروع کار و کدامون بپرسید آقای بابانژاد گفتن اردیبهشت میریم سرکار اردیبهشت نزدیک ولی خبری نیست که نیست خواهشا اگه خبری بود و پرسیدین اینجاهم بذارید تاهمه بدونیم
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۴۱ استخدامی جهاد عشایر
سلام
حالا حالا دارن کدهای 91 رو میزنن، ما 92 ایی های بدبخت کی میریم سر کار خدا میدونه، در ضمن برا گزینش هم فقط مدرک دادیم ، حالا دعوتمون کنن و مصاحبه انجام بشه و جوابش بیاد، بعد منتظر کد مستخدمیمون باشیم و بریم سرکار و ...
فک کنم دیگه پیر شدیم و رفتیم. من که بهش فک میکنم نمی دونم باور کنید کلافه میشم. تو این مدت هم دیگه هیچ کاری نمی تونم انجام بدم مگر تو گوگل جستجو کنم زمان شروع به کار استخدامی های استانداری کیه.
دوستان، من شما رو دعا میکنم شما هم من رو دعا کنید . ممنون

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۳۸ رحمان به مهدی
اداره کارم من.91
دوستان من نذر کردم انشا ا... اگر کارمون راه بیافته و شروع بکار بشیم به پاس زحمات مسئولین مرتبط با استخداممون همه شون رو به سفر حج عمره توصیه بکنم. 
دوست عزیزی که پرسیدن چطوری متوجه شدید
بنده برای پیگیری استخدام شهرداری های تازه تاسیس که بخش مربوطه آن در ساختمان سابق استانداری (میدان شهدا) قرار داره رفته بودم و هیچ سوالی در این خصوص نپرسیدم توی حرف های مسئولین و کارمندای این بخش شنیدم که می گفتن دارن ابلاغیه ها رو می زنن. و الا اگر می پرسیدم مطمئنن جواب سر بالا می دادن. 
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۶ به اکبر عظیمی
برادر شماخودت دیدی ابلاغیه میزدن ماکه هروقت زنگ میزنیم میگن  خودمون تماس میگیریم درضمن شما کارگزینی استانداری چی کارمیکردی کارگزینی ما که ساختمان بازاره وطبیعتا شمابرا پیگیری کارخودتون به ساختمان شماره 2میرید نه 1وازاون گذشته کارگزینی مابه خودما وقتی میریم جواب سربالا میدن چطوری به شماگفتن داریم ابلاغ میزنیم نکنه ازصفحه آذربایجانغربی کپی کردی این خبرو میشه یکم توضیح بدی
سلام تا جاییکه من اطلاع دارم برای چند تا از دستگاها کد صادر شده ولی مسولین یک بهانه جدید پیدا کردن اونم تخصیص اعتبار بااین حال خدا به داد ما برسه که بعد از تخصیص اعتبار دیگه بهانه ای پیدا نکنن
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۱ محمود محمودی
به منصور ودستان 
آقای مهرآسا گفته اند که علاوه بر داشتن کد نامه تامین اعتبار هم لازم است تا شروع بکارکنید .
سلام..میشه لطفا بگید از کجا مطلع شدید..که عده ای در اداره راه کد گرفتن وشروع به کارشون رو زدن اول اردیبهشت. .ما و دوستانم که زیاد هم هستیم هیچ اطلاعی از این قضیه نداریم ..لطفا منبعتون رو بگید
۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۰ راه وشهرسازی به منصور
سلام من هم از راه و شهرسازی هستم 91 و منتظر کد استخدامی. شما از کجا شنیدید که برای بعضیا کد صادر شده برای بعضیا نه؟ 
به مهدی
بله دوست عزیز من 91 ای هستم

سلام اکبر عظیمی

منم قبول شده92ام شما91ی؟ مدارک دادین؟

سلام رحمان داداش

میشه  بگین شما مال کدوم اداره ای ؟ و 91ی یا92؟؟؟

ممنونم

۲۵ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۱ راه وشهرسازی به منصور
سلام 
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۳ سعید به منصور
منصور جان ،ما هم منتظر هستیم ، راستی مطلبی که گفتی تویه اداره کد به همه ندن موضوعش چیه،یعنی از اداره راه برا یه عده دادن و یه عده نه ؟
سلام دوستان.منم امروز رفتم نامه سو پیشینه و بهداشت و تعهد محضری 10 ساله رو گرفتم و گفتند انجام بده مدارک رو بیار.در واقع نوشته مدارک مورد نیاز برای شروع کارن اینا.ولی نگفتند کی هست شروع به کار.
سلام.اقای اکبر عظیمی من پذیرفته شده خود استانداری ام.امروز با کارگزینی تماس گرفتم گفتن فعلا خبری نیست به وقتش خودمون باهاتون تماس میگیریم.
از دوستان راه و شهرسازی که کاراشون تموم شده و منتظر کد هستند کسی هست؟

به منصور
دوست عزیز باورتون شاید نشه که این آقای مهر آسا حتی نمی دونن پست سازمانیشون توی این استانداری چی هست. اون وقت چی ازش انتظار دارید!؟. مردک نمی فهمه که چیکار باید بکنه، و به گفته نماینده ها اونایی که در شروع بکار تعلل بکنن تخلف کرده اند اون وقت برای سایر استانها ایراد می گیره که تخلف کردن...
عجب احم...
بچه های استانداری و فرمانداری های تابعه
 خبر خوب
 امروز توی استانداری داشتن ابلاغیه شروع بکارتون رو می زدند. با شواهدی که دیده می شد به احتمال بالای 90 درصد از اول اردیبهشت شروع بکارتون می کنن. 
دست راستتون بر سر ما
به عباس
دوست عزیز برای ما گواهی عدم سوء پیشینه و بهداشت رو خواسته بودن و چند روز بعدش هم زنگ زدن و گفتن که فیش واریزی برای ثبت نام و کپی برابر اصل مدرک تحصیلی تون رو بیارید.

در مورد آزمایشات و غیره فکر نکنم شهر ها متفاوت باشند. من یه روز رفتم آزمایش تست مرفین و آزمایش خون و ... و روز بعدش هم جواب اومد. و بردم مرکز بهداشت برای پزشک تائید  کرد و یه نامه دادن بهمون. البته در برخی از شهر ها به خیلی از آزمایشات دیگه هم می فرستن. اما مرکز بهداشت شهر ما خیلی گیر نمی دادن و مدارا می کردن. اما گواهی عدم سوء پیشینه تو شهر خراب مونده ما تا 10 روز میگن طول می کشه. چون از تبریز استعلام می گیرند. و کارها پستی انجام میشه و عجله ای هم ندارن که کارت رو سرع را بندازن.
 مدیر جان و محمود محمودی
برادر ارجمند ظاهرا این آقای مهرآسا هرروز یه حرفی میزنن
قبلا به دوستان(آقا هادی)گفته بودند تا کد نیاد شروع بکار نمیشه
الانم میگن به کد ربطی نداره
از یه طرف چجور میشه توی یک اداره یکی کد بگیره یکی دیگه نگیره؟؟؟
توی اداره ما عده ای گرفتن و شروع بکارشونو زدن 1 اردیبهشت ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه هستیم
خودشونم سهمیه ای نیستن و با ازمون اومدن
سلام 
دوستان آقا مهدی و اکبر عظیمی
مدارکی که ازتون منابع طبیعی خواستن چیا بود ممنون میشم  
۲۴ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۲ محمود محمودی
باسلام
طی دیدار حضوری دوستان با آقای مهرآسا، بیان فرمودند که شروع بکار ربطی به داشتن کدمستخدمی ندارد باید نامه تامین اعتبار به ما برسد بعد شروع بکار کنید اونم ظاهرا گفتند که خرداد میاد وگفتند که استانهایی  که شروع بکارنمودند غیرقانونی بوده 
منم صحبتهای دوستان را نقل وقول کردم

سلام. نگران نباشید، تشخیص هویت همان سوء پیشنه اس که ی سری مراحل اداری داره یک روزه کارش تموم میشه ولی اگه بهتون اجازه دادن بهتره خودتون استعلام را تحویل بدین فقط به دلیل اینکه کارتون سرعت بیشتری داشته باشه، اگر هم اجازه ندادن اشکالی نداره خودشون پست میکنن. آزمایشاتم جایی برید که یک جا همه را انجام بدید. نگران نباشید و موفق باشید...

 

شما برا کدوم اداره بودین؟
سلام دوستان.کسی شماره آقازاده تو کارگزینی جهاد کشاورزیو داره؟
ممنون میشم بگین
از قبولین بهزیستی 91 خبری از دریافت کد و شروع بکار خبری داره؟ لطفا جواب بدید

به عباس

دادا آزمایشاش سادست. فقط سو پیشینه همه شهرا یک مدت طول میکشه.اوناهم عجله ای ندارن و سریع نمیخان.اصلا خودشو ناراحت نکن.ریلکس رلکس باش. ما 6 ماهه جواب آزمایش و همه چیو دادیم کسی نمیگه خرت به چند ننه.

گت یات (برو بخواب)

سلام دوستان بمن ازتبریززنگ زدن تابرم ونامه های مربوط به استعلام تشخیص هویت وبهداشت روازشان بگیرم،وقتی ازم پرسیدن میخوای کجاارجاعت بدیم.گفتم شهرخودم.ضمنامن اهل یکی ازشهرای دورترومحروم استانم.ایابنظرتان تبریزمیگفتم بهترنبود؟چون درشهرماازمایشگاهاکاراشون دقیقوقابل اعتمادنیس!وبرخی ازمایشارم ندارن ومیگن فرضاجوابشو20روزدیگربیابگیر.چون نمونرومیفرستن شهردیگر.درضمن ایامنظورازتشخیص هویت،سوپیشینه س؟یاچیزدیگر؟لطفاکسی رفته راهنماییم کند!دقیقاکجاهامیفرستن؟واگرازاینورجواب استعلاموازمایشولفتش دادن!وازانورسریعاخواستن!چکارکنم؟
دوستان با توجه به کارهایی که در ادارات برای این استخدامی ها انجام میشه، به نظر شما کدوم اداره زودتر تو این استان شروع بکار می زنه.
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۳ به قبول شده از میانه
ما شهریور 92 فرم گزینش پرکردیم
20آذر 92 اومدن تحقیقات محلی
10 اسفند 92 مصاحبه عقیدتی بود
در ضمن ما سهمیه بنیاد شهید بودیم
14 اسفند 93 مدارک خواستن جهت درج در سامانه برای کد و تا الان خبری نیست دیگه
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****هرکی بلده به این سوال جواب بده *************



مدیر محترم و قبول شده گان عزیز یه سوال داشتم  ممنون میشم جواب بدین : 

از وقتی که فرم گزینش رو پر میکنیم و مدارک میبریم برای گزینش چقدر طول میکشه که دعوت کنن برای مصاحبه عقیدتی؟
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
من قبول شده 91 هستم ...مدارک رو برای گزینش خواستن
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۱ به قبول شده از میانه
سلام..شما برای آزمون 91 هستین یا 92..در ضمن مدارک رو برای گزینش خواستن یا کد استخدام..ممنون میشم جواب بدین
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
دعوت از قبولی های ثبت احوال اذربایجان شرقی برای شروع مراحل  گزینش
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
بچه های ثبت احوال اذربایجان شرقی

الان از اداره کل به من زنگ زدن و یه سری مدارک از من خواستن....اقای طوماری مسوول گزینش بودن که تماس گرفته بودن

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر لزوم بازنگری در قوانین مربوط به تخریب منابع طبیعی تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن اسکندری بعد از ظهر امروز در نخستین نشست با نیروهای استخدامی جدید اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به شعار سال اظهار داشت: توصیه‌های بسیاری در مورد همدلی و همزبانی در دین مبین اسلام شده است.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی جزو تکالیف و وظایف اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان در سال جاری خواهد بود، افزود: اهمیت منابع طبیعی در زندگی انسان و تمام موجودات زنده بر کسی پوشیده نیست و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشات خود بر این موضوع تاکید داشته‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان زمین را جزو ثروت‌های عمومی دانست و عنوان کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری اهمیت حفظ زمین است که در اسلام نیز سفارشات فراوانی در این زمینه شده است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت انجام عملیات آبخیزداری تصریح کرد: اهمیت این موضوع را مقام معظم رهبری نیز یادآور شده و توجه بیشتر به عملیات و پروژه‌های آبخیزداری را خواستار شدند.

اسکندری در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی وظیفه‌ای همگانی بوده و مقام معظم رهبری نیز آن را یک وظیفه حاکمیتی دانسته‌اند.

وی بیان داشت: جلوگیری از زمین‌خواری و کوه‌خواری نیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در حوزه منابع طبیعی اظهار کرد: بازنگری در قوانین مربوط به تخریب منابع طبیعی نیز ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در ادامه وظایف اداره‌کل منابع طبیعی را به نیروهای استخدامی جدید گوشزد کرد و گفت: حفاظت از عرصه‌های ملی اصلی‌ترین وظیفه این اداره‌کل محسوب می‌شود و احیا، توسعه و بهره‌برداری نیز از دیگر وظایف ماست.

اسکندری عنوان کرد: جلب مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی و جنگل‌کاری اقتصادی در دستور کار منابع طبیعی استان زنجان قرار دارد چراکه این اداره‌کل درصدد افزایش درآمد بهره‌برداران است.

وی سال 94 را سال جامع‌نگری در حوزه‌های آبخیز دانست و گفت: تشکیل کارگروه مقابله با تصرف اراضی ملی و تشکیل صندوق توسعه منابع طبیعی از اولویت‌های منابع طبیعی استان زنجان در سال جاری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تعداد نیروهای استخدامی جدید این اداره‌کل را 38 نفر عنوان و بیان کرد: این افراد از فردا آغاز به کار خواهند کرد.

سلام دوستان منابع طبیعی

ازامروز94/1/23 استخدامی های جدید زنجان شروع بکارمی شوند اینو مدیر کل منابع طبیعی زنجان تونشست ی که دیروز بااستخدامی های جدید داشته.گفتند

نمیدونم چرا استان ما بااینهمه پتانسیل هنوز اول راه مونده

بیایید پیگیرکارمون باشیم

وقت میگذره

سلام دوستان

کسی از قبولین 92منابع طبیعی برا پرکردن فرم گزینش یا مصاحبه ی عقیدتی رفته اداره کل یانه؟؟؟

ضمنا بااین وضعیت فک نمیکنم حالاحالا تکلیف مون مشخص بشه باید کاملا جدی پیگیر کارمون باشیم ولی نمیدونم چجوری................

۲۲ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به اکبر عظیمی

خوش به حالت داداش ..داره کارات یواش یواش ردیف میشه ..ولی اداره ما هیچ کاری انجام نمیده ..
بچه‌های بهزیستی کسی از شما درباره صدور کد کارمندی و شروع بکار خبری تازه دارید ؟
منابع طبیعی های 91 آ شرقی
امروز از اداره کل زنگ زده بودن و اصل مدرک تحصیلی رو به همراه کپی با اصلش می خواستن به همراه فیش بانکی ثبت نام. 

۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۹ قبول شده قرمانداری
با سلام
دوستان عزیز نماینده اگه زحمتی نیس یه بار دیگه پیگیر وضعیت استخدامی ها باشین اینطور که پیش میره مثل اینکه اداره ها حالاحالاها خیال ندارن روندکار رو پیش ببرند!!!!
مدیر عزیز شما نیز پیگیر باشین هرچند که تا حالا همینطور بوده
مر30
من اداره کاری نیستم - یه چیزایی شنیدم برا همین گفتم 
سلام جناب اداره کاری،منم ازاداره کارم هفته قبل رفتم رسیداستعلام سربازیوکه اینانامه داده بودن!براشون بیارم!رفتم ازاداره مربوطه دریافت کردم وبردم براشان،درموردسایرمراحلهم سوال کردم!فرمودن مدارک صدورکدمستخدمی روماه قبل فرستادن استانداری،اونام فرستادن تهران،هنوزخبری ازش نشده،باقی مراحلم خبرجدیدی نیست.حالاشماخبرجدیدداری ؟یافقط میخوای ازاطلاعات سایرین استفاده کنی؟
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۲۶ مهدی(در پاسخ بابک)
سلام
از مدیر سایت به جهت پاسخ گویی به سوال اینجانب بیسار تقدیر و تشکر می کنم
بابک جان من هنوز جهت مصاحبه عقیدتی - سیاسی نرفتم. فقط مدارک بردم . در ضمن اداره ما قبل از گزینش تست اعتیاد و برگ سوء پیشینه رو هم از قبل مصاحبه به ما دادن که تکمیل کنیم.
در ضمن از بابت سوالات عقیدتی خدمتون عارضم که من دو سال پیش سربازیم رو تو جهاد گذروندم و امریه جهاد بودم مراحل گزینش و مصاحبه عقیدتی هم برا امریه اجرا می کنن.
من خودم سوالات همین سایت رو خریدم خیلی هم عالیه و خوبه بخصوص سوالات عقیدتی که از مصاحبه شوندگان جمع آوری شده ، به نوعی می توان گفت از منم همون سوالات رو پرسیدن. ولی نمی دونم  این استخدامیه، شاید یکم فرق کنه با امریه . هر کدوم از دوستان جهاد که به مصاحبه دعوت شدن تو این قسمت سوالات رو بر ما هم بذارن ، تا انشالله مشکل ما هم حل بشه.
 امیدوارم که همگی موفق شیم این مرحله رو هم رد کنیم.
انشالله تک تک دوستان برن سرکار. امیدوارم این روز خیلی زود برسه، انشالله

 
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۳ از بابک به مهدی قبول شده 92 جهاد
از بابک به مهدی قبول شده  92 جهاد 
سلام اقا مهدی میشه بفرمایید که تو گزینش چی پرسیدن و از لحظه ای که فرم رو پر کردین چند روز بعد مصاحبه عقیدتی رفتین
اگه میشه برام ایمیل کنید ما همکار یک مجموعه هستیم جهاد و منابع طبیعی شنیدم که مصاحبه ما هم جهاده 
a.babak70@gmail.com

دوستان اداره کار چه بی صدا دارید مراحل رو طی میکنید نترسید حسود نیستیم و خوشحال هم میشیم که  کم کم نوبت ما میرسه ولی اطلاع دادن به بقیه هم چیز بد نیست 
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۲ الشن به هادی
آقا هادی به شما اطمینان دادن که واسه همه استانها تا ده روز دیگه کد صادر میکنند من دیروز از جهاد اردبیل پرسیدم گفتن فکر کنم زیاد طول بکشه!!!!!!!
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۰ به هادی از تبریز
مسئول صدور کد از تهران گفته تا ده روز دیگه کد صادر میشه؟ یا از مسئولین استانداری یا ادراه مربوطه این حرفو زده؟
اگه از تهران گفته باشند و اگه دروغ نگفته باشند که خوبه. البته از اینها دروغ زیاد شنیدیم باید صبر کرد .....
سلام بر دوستان عزیز
از مدیر وبلاگ و دوستان عزیز تقاضا می کنم من را نیز راهنمایی فرمایند ، من 20 اسفند برا گزینش جهاد مدارک بردم و تست اعتیاد و معرفی به آگاهی به اداره کل هم دادم در ضمن استخدامی 92 هستم. به نظرتون شروع به کار ما کی شروع میشه و آیا احتمال رد شدن در مرحله گزینش وجود داره.
احتمال داره اگه گزینشمون حل بشه اول خرداد بریم سر کار.
ممنون میشم راهنمایی کنید . چون این مسئله کل برنمامم رو زده بهم.  همه ی فعالیت هام اعم از زندگی و کار و ... ریخته بهم
ممنون. آرزوی موفقیت برای تک تک دوستان عزیز

پاسخ:
مدیرسایت :اگه مشکل خاصی نداشته باشین رد نمیشوید و اگه تاییدیه گزینشتونو زود بگیرن آره ممکنه منتها ادارتون باید براتون کد بگیره 
باسلام دوست عزیزمن 91 هستم ولی فکرنکنم اینقدرطول بکشه فکرکنم تیرماه شروع بکارشما باشه



سلام اینجاکسی از محیط زیست نیست؟ خبرتازه ازمحیط زیست دارین ؟

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۲ هادی از تبریز
سلام.
برای اینکه از صدور کد مستخدمی مطلع بشید باید به کارگزینی اداره مراجعه کنید.

بله آقای مهراسا در مورد تسریع در صدور کد با آقای جمالی قمی و خانم محمدی صحبت کردند.

شروع به کار منوط به صدور کد مستخدمی می باشد.


در پاسخ به پذیرفته شدگان سایر استانها: مسئول صدور کد فرمودند تا ده روز برای تمامی کسانی که اسامیشون وارد سامانه کارمند ایران شده کد مستخدمی صادر خواهد شد.
شما آزمون اسفند 91 بودین یا خرداد 92؟
آخه منم قبول شده استانداریم و قبل عید فرم گزینش پر کردیم و بهمون گفتن تا جواب استعالامهاتون نیاد مصاحبه عقیدتی نمیگیریم. در واقع گفتن تا تابستون خبری از مصاحبه نمیشه.
ممنون آقاسعید من برا خوداستانداری هستم کدهای ما صادر شده به امید روزی که کدهمتون صادربشه وباهمدیگه جشن بگیریم
سلام اقا هادی خسته نباشی واسه اینکه بدونیم کد استخدامی واسه ما صادرشده یا نه ازکجا خبردارشیم ؟تقریبا یک ماه میشه که ازاداره واسه صدور کد از ما مدارک خواستن
برادر یا خواهر گرامی کارمند
مبارکه میشه بگین شما واسه کدوم اداره هستین که از اردیبهشت قراره ایشالا مشغول بشین ؟
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۷ فریبرز نقیلو
سلام اقاهادی،ممنون ازبابت زحماتتان،میخواستم بدانم ایادراین دیدارمهراسابامسولان صحبتی هم درموردصدورکدمستخدمی وادامه مراحل معاینات وغیره برااداره تعاون شده یانه؟وشماوسایردوستان اطلاعاتی دراین مورددارید؟ایاباکسی بابت این مراحل جدیداازاداره کل تعاون حرفزدن یاتماسی بوده یانه؟توروخداهرکی خبرجدیدی دارد،ماروبیخبرنذارد؟!
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۵ به اون دوستی که در مورد گزینش سوال کرده بود
دوست عزیزم گزینش سهمیه دارها هم مثل اون یکی افراده فرقی نداره فقط باید اعتماد بنفس داشته باشه وقاطع حرف بزنی در مورد احکام و مرجع تقیلد وولایت فقیه هم کاملا مسلط باشی
برا من راحت بود و سوالاتش هم قبلا هماناییکه انتظار داشتم بودن میتونی اون فایلی که مدیر هم گذاشتن تووبلاگو بگیری دوستان که گرفته بودن میگفتن سوالات عین همون سوالاته  وخیلی جامع وکامله من دوسال پیش رفتم گزیمش زیاد س.الاتش یادم نیس ولی درکل خوب بود
باسلام دوستان براماهم کدصادرشدوانشالله قراره ازاول اردیبهشت مشغول بشیم خداقسمت همه بکنه اون دوستی که سوال کرده بودین ازروزی که فهمیدم نفر اصلی هستم حدودا یه ماه طول کشید تا گزینش برم مصاحبه عقیدتی گزینش هم حدودا یه هفته بعد از فرم پرکردن بود بیشترازاحکام ازمن پرسیدن وچون خانمم ازاحکام بانوان نمازونوع پوشش خانوادگی وکجازندگی میکنی مرجع تقلیدت کیه؟ گفته بودن مسائل سیاسی هم میپرسن ولی نپرسیدن به نظرمن شمااحکام بخون ومسلط رفتار کن ومصاحبه ماتوهمین استانداری بود موفق باشین
با سلام و عرض تبریک برا دوستانی که کد استخدامیشون اومده

جناب هادی 
خبری برا استان لرستان ندارید شما ؟
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۴۰ اوقاف 91 ( به حسن )
برادر ما سو پیشینه و تائیدیه تحصیلی و انگشت نگاری و تائیدیه مدرک تحصیلی رو قبل گزینش عقیدتی سال پیش دادیم ولی تعهد محضری رو هنوز ازمون نگرفتن شاید موقع ابلاغ بگیرن شایدم نگیرن دیگه بقیش رو نمیدونم ...
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۶ هادی از تبریز
توافق نامه ی سه جانبه یعنی توافقی که بین
1.معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور(سابق)
2.معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور(سابق)
3. مسئول منابع انسانی استانداری

امضا میشه و بر اساس اون هم صحت و سلامت آزمون تایید میشه و هم تعداد سهمیه های استخدامی هر استان مشخص میشه و معاونت توسعه فقط به همین  تعداد، دسترسی لازم به سامانه کارمند ایران رو به اون استان میده  تا اسامی نفرات برای دریافت کد مستخدمی وارد سامانه کارمند ایران بشه.

لازم به ذکر است که اسامی نفرات زمانی وارد سامانه کارمند ایران میشه که تاییدیه گزینش برای فرد مذکور صادر شده باشه.
به اوقاف 91
دوست عزیز از شما سوء پیشینه و آزمایشات پزشکی رو چه زمانی خواسته بودند. تعهد محضری رو هم همون زمان ازتون خواسته بودن؟

هادی جان دستت درد نکنه برادر خدا خیرت بده ایشالا مشکل هممون به زودی حل بشه 
شرمندمون کردین 
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۱۰ قبول شده قرمانداری
به هادی از تبریز
منظور از توافق نامه سه جانبه چیه؟یعنی تکلیف92ایی ها چی میشه خبر دارین؟
مر30
سلام به همه
امروز برا ما کد مستخمی صادر شده ولی گفتن از اول اردیبهش انگار ابلاغ خواهیم خورد

انشااله موفق باشید همتون
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۶ هادی از تبریز
دیروز جلسه در خصوص آزمون خرداد 92 برگزار شده و توافق نامه سه جانبه امضا شده.

شروع به کار زمانی صورت خواهد گرفت که کد مستخدمی برای فرد صادر بشه.

از استان آ.غربی اطلاعی ندارم
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۰ ارومیه ایرانی
به آقا هادی از تبریز
آقا هادی شما که اینهمه زحمت میکشید از آمار صدور شماره مستخدمی آذربایجان غربی خبر ندارید؟
آخه اینجا هم متاسفانه بعضی ادارت گیر دادن که حتما باید شماره مستخدمی بیاد بعدا.
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۸ قبول شده قرمانداری
سلام
دوستان آیا کسی بتازگی گزینش رفته؟اگه کسی رفته راهنمایی کنید لطفا:
1-گزینش درتهران خواهد بود یا خوداستان؟
2-سوالاتی که بتازگی از افرادگزینش شده پرسیده شده چی بوده؟
3-فاصله بین تماس از طرف اداره مربوطه تا روز مصاحبه گزینش چقدره؟منظورم اینه که آیا بعد تماس میگن فردابیا یا چند روزی فاصله می افتداز روز تماس تا روزمصاحبه؟
4-به چه چیزهایی بیشترتکیه می کنن تو گزینش؟
با تشکر
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۳۰ بچه های اذربایجان غربی
با سلام وعرض تبریک خدمت هم استانی های عزیز
 امروز مراسم معارفه همکاران جدید که ما باشیم با معاونین ورییس اداره کل استان برگزار شد وانشالله از روز شنبه ساعت هفت ونیم صبح سرکار خواهیم بود 
به امید شروع بکار همگی 
 موید وپیروز باشید 
آقا هادی
از نتیجه جلسه دیروز آقای مهرسا خبری دارید؟در مورد شروع بکار چیزی نگفتن؟
آقا هادی خسته نباشی.در مورد نتیجه جلسه مهراسا با معاونت در خصوص شروع به کار چه خبر؟خبر جدید نداری؟
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۲ هادی از تبریز
سلام دوستان عزیز

تا این لحظه برای 120 نفر از پذیرفته شدگان آذربایجان شرقی که اسامیشون وارد سامانه کارمند ایران شده بود کد مستخدمی صادر شده. برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص به کارگزینی ادارات مراجعه کنید.

تا این لحظه برای پذیرفته شدگان استانداری و فرمانداری ها و اداره اوقاف و احتمالا اداره دامپزشکی  کد مستخدمی صادر شده.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۰ ورزش و جوانان 92
سلام منم نفر اصلی قبول شدم و اواخر اسفند رفتم فرم گزینش پر کردم ولی هر چی میگردم اسامی رو نمیتونم پیدا کنم
هادی خان خدا اجرت بده.واقعا اجرت با خدا.یاشاسین
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۹ هادی از تبریز
یک نامه ای از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ،  روز 16 فروردین ماه به تمامی استانداری های کشور ارسال  شده. نامه ی استان فارس و آذربایجان غربی با استناد به همون نامه نگارش شده. انشالله امروز قراره مسئولای سازمان مدیریت با آقای مهراسا در مورد شروع به کار آذربایجان شرقی صحبت کنن.امیدورام که مشکل استان ما هم به زودی حل بشه.
سلام دوستان
یه قراری بزاریم بریم استانداری صحبت کنیم
چرا ما اینهمه بی خیالییییییییییییییم؟
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۵ منابع طبیعی آ.ش 91
دوستان چاره کار فقط اقدام جدی از طرف استانداری هستش یه چیزی مثل نامه استانداری فارس وگرنه به اینا باشه حالا حالا  سر کارمون میزارن اداره منابع طبیعی تو این دو هفته 5 بار حرفشو تغیر داده در مورد شروع به کار 91 ها اول گفتن اول فروردین بعد شد اوایل فروردین بعداواخر فروردین دیروز هم کفتن یکی دو ماه بعد خیلی راحت و ریلکس حرفشونو عوض میکنن این سوء پیشینه فقط برا سرگرمی بچه ها هستش چرا باید منتظر ابلاغ بودجه باشن بودجه این دوماه ما ازدست بره چی عایدشون میشه تو همه کارا همینجورین مثلا چه اتفاقی میخواد بیوفته که اینا منتظر ابلاغ بودجه هستن مگه تا حالا شده بودجه بعد از تصویب مجلس ابلاغ نشه

باسلام نامه استان فارسودیدین این نامه فقط وفقط نتیجه پیگیریشونه حالا ما پیگیری نکنیم وبنشینیم برلب جوی وگذرعمرببینیم
آقا هادی دستت درد نکنه.خیلی آقایی
مدیرجان جواب نفرمودید
آقای مدیر چجوری میتونیم با آقا هادی در تماس باشیم؟
خدا اجرت بده آقا هادی
میشه ما هم یه زمان مشخص کنیم دسته جمعی بریم برای پیگیری بلکه راضی شد
امکان این موضوع هست/؟
آقای مدیر نظر شما چیه؟
سلام مدیرمحترم
با تشکر از زحمات شبانه روزی شما
ببخشید شما از شروع بکار استان اذربایجان شرقی خبری ندارید؟؟؟؟
به ما که چیزی نمیگن
تو رو خدا ما رو هم از نگرانی در بیارید
ممنون
پاسخ:
مدیرسابت:آقا هادی زحمت مارو کم کردن خدا اجرشون بده .
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۴ هادی از تبریز

سلام دوستان عزیز

بنده دسترسی به نت ندارم به همین خاطر نمیتونم زیاد وارد وبلاگ بشم.

 

طی مراجعه ی حضوری که به استانداری داشتیم آقای مهراسا زیر بار نرفتن که بدون کد مستخدمی ابلاغیه شروع به کار رو بزنن.

تا این لحظه تنها اسامی 300 نفر از پذیرفته شدگان آذبایجان شرقی وارد سامانه کارمند ایران شده و به تایید استانداری رسیده و به معاونت توسعه ارسال شده.

آقای مهراسا روز سه شنبه 18 فروردین ماه جهت امضای توافق نامه ی سه جانبه در خصوص آزمون خرداد 92 در جلسه ای که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

طی تماس با مسئولان سازمان مدیریت، ایشان قول دادند در جلسه ی فردا در خصوص شروع به کار با اقای مهراسا صحبت کنند.

همچنین با مراجعه ی یکی از دوستانمون به معاونت توسعه و صحبت با مسئول صدور کد مستخدمی، ایشون فرمودند  تا ده دوازده روز آینده برای تمامی کسانی که اسامیشون وارد سامانه کارمند ایران شده، کد صادر خواهد شد.

بچه ها من یکشنبه رفته بودم تست اعتیاد بدم امروز واسه جوابش که رفتم گفتن تستت مثبت شده مواد مصرف می کنی؟ یادم افتاد که روز قبلش نصف قرص استامینوفن کدئین مصرف کرده بودم. چون آشنا بود تو سیستم ثبت نکرده بود. گفت برو فردا بیا دوباره تست بده.
 خواستم بگم این موارد رو رعایت بکنید. می گن قرص های مسکن تا 72 ساعت اثر دارند. 
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۲ بچه های اذربایجان غربی
با سلام وخسته نباشید . قابل توجه تمامی دوستانی که تشریف نیاورده بودن استانداری - آقای احمدی نامه ای تنظیم نمودند  که انشااله بعد از امضإ معاون برنامه ریزی استانداری قراره به ادارات کل ابلاغ بشه  و ادارات کل می توانند افرادی که مشخصات آنها در سامانه کارمند ثبت وتایید شده بدون منتظر ماندن به صدور کد مستخدمی شروع به کارشان را اعلام نمایند از فردا از اداراتتون پیگیری نمایید. با آرزوی موفقیت برای همگی.
دوستان عزیز تو رو خدا بیاید یه پیگیری حضوری داشته باشیم
وقت داره میگذره
بقیه استانا بیخ گوشمون دارن میرن ما موندیم
یه زمان مشخص کنید همگی بریم برای ابلاغیه هامون
بچه ها تو گزینش چیا میپرسن؟ کسی هس که تازگیا رفته باشه گزینش؟
اقا هادی رفتی سر کار برادر ؟
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
بنشین لب جوی و گذر عمر ببین 



بنشین کنار قبولی استانداری و گذر عمر ببین .......


روزها یکی پس از دیگری میگذرد ولی خبری نیست که نیست......


صبر تاکی ...............
سلام
دوستان کسی نمی دونه شروع به کار این استخدامی ها کیه دقیقا.
04133266358داخلی259 کارگزینی منابع طبیعی در ضمن منابع طبیعی های 91 نامه سوءپیشینه و ازمایشات پزشکی اماده است برید بگیرید .
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۳۸ منابع طبیعی 91 آ
سلام لطفا شماره تلفن کار گزینی اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی بدید.ممنون
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۵۷ قبول شده راه
سلام دوستان. کسی از اداره راه خبری داره؟ پیگیری کردین؟ یعنی باید بریم تبریز تا جواب بگیریم؟
به قبول شده از میانه قبول شده از میانه
ممنون بزرگوار خودشون که هر وقت میریم یا زنگ می زنیم میگن یکی دو ماه طول میکشه، اینو یک ماه پیش هم می گفتند هنوز هم میگن.
فعلا دارن امیدوار می کننمون.

سلام
دوستان من تو آزمون جهاد عشایر شرکت کرده بودم، اسمم رو هم خوندن و مدارک بردم جهاد ، جهت گزینش قبل عید. ولی هنوز برا گزینش زنگ نزدن
اگه کسی اطلاع داره که کی زنگ میزنن یا اصلا شروع به کار این استخدامی ها کیه، خواهش میکنم راهنمایی کنید. ممنون میشم. باور کنید دیگه صبرم تموم شده.
برا همه ی دوستان آرزوی موفقیت می کنم.
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به اکبر عظیمی
داداش مثل اینکه کارها روبه راهه ..خداروشکر ...ایشالا هرچه زودتر برین مشغول بشین
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
بچه های ثبت احوال

طی تماسی که امروز با خانم چکاو مسوول کارگزینی اداره داشتم ایشون فرمودند که نامه گزینش اومده و هسته گزینش شروع به انجام مراحل گزنیش اعم از تحقیقات محلی و مصاحبه تخصصی کرده است ..خودتونو اماده نگه دارید که ممکنه هر لحظه از اداره زنگ بزنن ..جزواتی رو که مدیر گذاشته دانلود کنید که خیلی کاملا ..با موفقیت همه بچه ها ..
بچه های منابع طبیعی 91 آذربایجان شرقی برگه معرفی به آزمایشات پزشکی و نیروی انتظامی( سوءپیشینه) توی اداره کل آماده است به دوستانی که شمارشون رو دارید حتما اطلاع بدید سریعتر جهت دریافت این نامه ها به اداره کل مراجعه بکنند. چون اگه کسی تماس نگیره فکر نکنم خودشون تماس بگیرن و اطلاع بدن و این نهایتا منجر به تاخیر در شروع بکار خواهد شد. 
آقا سعید اتفاقا من پرسیدم که روند صدور کد چقدر زمان میبره بهم گفتن دارن میزنن کدها رو و زمانی مشخص نکرد
دوباره با کارگزینی اداره کل تماس گرفتم گفتن 5 الی 10 روز
منظور شما رو میشه دو نوع برداشت کرد اولی اینکه وقتی اسامی وارد بشه تهران بلافاصله کد رو میزنه یعنی هنوز اسامی رو نداده
و برداشت دوم اینکه همون طور که اداره راه تبریز گفته اسامی وارد سایت شده و در حال تخصیص کد هست -
در هر حال تبریز  که میگه اسامی وارد شده و منتظر هستن

سلام ،نه متاسفانه 

اداره راه تبریز هم با استانداری در تعامل هست و با تهران زیاد سرو کار  نداره برا همین اینا اینجور چیزا رو نمیدونن - همون تهران که پیگر شده بودی باید ازشو اطلاعات میگرفتی که چقد وقت میبره 

باید منتظر موند تا کد رو تهران بده و اینا برای ادامه مراحل زنگ بزنن 

سلام آقا سعید
من عم از اداره راه هستم
از تهران پیگیر شدم گفتن راه و شهرسازی اذربایجان شرقی اسامیشو وارد کرده ما کد میزنیم بهتون
تاریخی مشخص نکردن براتون؟
از اداره راه پرسیدم گفتن  اسامی رو وارد سامانه کرده و منتظر تایید و صدور کد از تهران هست اداره کار هم برای  تایید کارت سربازی دوستان رو خواسته بود امروز برن تبریزباقی دوستان هرکسی از اداره خودشون پیگیری کنن اگه جواب درستو و حسابی ندادن دسته جمعی پیگیری کنید تا مجبور بشن کارتونو را بندازن 
من پایه پیگیری هستم...به خدا دیگه بریدم...
بچه ها من میگم برای پیگیری اینقدر عجله نکنید بذارین این بنده خدا ها که تازه تعطیلات برگشتن یه استراحتی بکنن به هر حال تعطیلات هم خودش یه خستگی داره، انشا ا... سر کار که رفتین بیشتر متوجه عرایض برنده خواهید شد.
سلام
دوستان نمیخواید یه پیگیری حضوری دسته جمعی داشته باشیم؟؟؟؟
به نظرتون این مدت انتظار کافی نیست؟؟؟
یه زمان مشخص کنیم بریم استانداری ببینیم قراره چی به سرمون بیاد
خواهش میکنم ایندفعه یکم جدی باشیم
خداروشکر این تعطیلات دیگه تموم شد
گرچه میدونم برای هممون کوفت شد این عید
سلام به دوستان کسی از مدرک کامپیوتر و زبان که صحبت میکنن خبر داره کی این مدارک رو میخوان یا اصلا این مدارک لازمه؟؟ 
ممنونم ازراهنماییتان،دوست عزیز.
به پویا
استعلام معافیت از همه وجود داره و اینکه چند ماه طول میکشه یا چند سال نمیتونه خللی در کارت وارد بکنه، چون از پلیس +10 یه رسیدی بهت میدن که ببری اداه و این رسید گواهی انجام این کار است. نگران هیچی نباش مگر اینکه معافیتت تقلبی باشه.
سلام،دوستان عزیزم ازمیان کسانیکه همه مراحل معاینه وغیره روگذراندن،تاحالاشده ازاداره کل استان سازمان مربوطه تان بهتان برااستعلام معافیت یاپایان خدمت سربازی،نامه بدن که ببریدپلیس به اضافه ده،وبگویندرسیدشوبرامان بیارید؟برامن ازاداره تعاون گفتن نامه توبیابگیروازپلیس+10پرسیدم گفتن یکماهونیم طول میکشدتاجوابشوازتهران براشان بفرستن!میخوام بدانم اولااینمرحله فقط برامنه؟یاخیلیارفتن؟واگررفتن،چجوره؟سخت میگیرن؟کسیروردمیکنن؟احتمال داردتواینمدت بقیه مراحل،معطل این استعلام بماند؟وکارم گیرکند؟توروخداکسی میداندوقبلارفته،کمکم کند.
بچه ها چرا کسی ج نمیده یعنی هیچ کس اطلاعای نداره ماها  چی میشیم.......به من اخه زنگ نزدن شما ها چه طور؟
لطفن کیی خبری واره بگه من نگرانم.
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۲ بهزیستی تبریز 92
سلام.اسم من تو لیست قبول شدگان مصاحبه تخصصی بهزیستی تبریز هستش،،، رفتم برا پیگیری چیز خاصی نگفتن،،، قبل عید رفتم، گفتن تماس میگیریم ولی خبری تسد اخه،،،، کسی  خبر از بهزیستی داره!
کسی میدونه شدو به کارمون کی میشه!
میگن پیگیری لازم تیس خوومون هبر میدیم ،،
لطفن کسی خبری داره بگه، من خسته شدم لز منتظر ماندن.
به هرکول
سلام لطفا شماره خودتون رو به ایمیل من بفرستید تا باهاتون جهت مشورت تماس بگیرم ممنون
akbar_azimi55@yahoo.com
آقای عظیمی من کارشناس حقوقی شهرداری هستم والان هم منابع طبیعی قبول شدم شهرداری که اصلا جای خوبی نیست .من چهار ساله اینجاهستم حقوق ومزایای درست وحسابی نداره اونم شهرداری های تازه تأسیس.
سوال (لطفا هرکی اطلاع داره جواب بده)
بچه ها کد هر فرد به صورت تکی صادر میشه یا همه افراد اداره باید اسمشون وارد سامانه بشه و بعد بفرستن برای صدور کد؟
بچه های منابع طبیعی 91 آذربایجان شرقی امروز طی تماسی که با کارگزینی اداره کل داشتم گفتند که شنبه برای گرفتن نامه سوء پیشینه بیا اداره. احتمالا تا شنبه نامه همه آماده است. 

دوستان عزیر منو راهنمایی کنند اگر اطلاعات دارند:
من پذیرفته شده 91 منابع طبیعی ام که اینجور که صداش میاد نهایتا تا آخر اردیبهشت مشغول بکار میشیم انشا ا...  از طرف دیگه توی استخدامی شهرداری های تازه تاسیس هم نفر اصلی بوده و هفته آینده واسه گزینش میرم. 
اگر اطلاعی در مورد مزایا و شرایط کار این دو اداره دارید لطفا بنده رو راهنمایی کنید. و شما بودید کدام یک رو انتخاب می کردید و چرا. 
 اداره منابع طبیعی در خود شهر قرار داره اما شهرداری مورد نظر 3 کیلومتر از شهر فاصله داره. 
دوست من اگر نفر ذخیره ای کلا بی خیال باش بعیده که نفر اول از محاصبه و گزینش رد بشه چون پارسال تنها یک نفر رد شده بود از بین چند صد نفر منابع طبیعی ها و مهندسین ناظر که کار اونم درست کردن. مگر اینکه نفر اول انصراف بده.
در کل تا به الان بلاتکلیف بودی و به اندازه کافی زجر کشیدی سعی کن بیشتر از این خودت رو درگیر نکنی و فکرت رو واسه یه جای دیگه مشغول بکنی و اینکه قبول شدن و یا نشدن در این آزمون آخر دنیا نیست. هرچند می دونم سخته

۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۹ به رسول جهاد 92
سال نو رو به همه ی دوستان بویژه مدیر محترم تبریک میگم و آرزومند سلامتی و بهروزی برای همه هستم.
آقای رسول از جهاد 92، یه سوال داشتم. شما خبر دارین نفرات ذخیره رو هم برا مصاحبه دعوت می کنن یا نه؟ بعد اینکه مدارک چی می خوان؟(منم جهادی 92 ذخیره ام)
تو رو خدا اگه خبری در مورد ذخیره ها داشتین بگین؟ این بلاتکلیفی خیلی سخته.
امیدوارم موفق باشین.
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
خسته شدیم ...خسته    ................


همه دارن تو تعطیلات خوش میگذرونن ولی ما چی؟فکر این استخدام لعنتی مارو پیر کرده ...یکی منتظره کده..یکی منتظره ازمایش..یکی فکر گزینش..یکی فکر اینه کی اسامیشون اعلام میشه..یکی فکر """""""""".........

.از خدا میخوام که کار همه جوونای این مملکت رو خودش با دستای خودش حل کنه..دولتمردان ما که به فکر ما نیستن..اصلا براشون مهم نیستیم ...هر روز یه وعده جدید میدن..هنوز تکلیف این 48000 نفر معلوم نیست تازه دارن یه ازمون جدید برگزار کنه ..خدایا صبر ما داره تموم میشه ..خسته شدیم خسته شدیم ...
سلام ...
دوساعت پیش از جهاد زنگ زدن بهم که نفر اصلی قبول شدم مدارک ببرم برا گزینش ...

انشااله همتون موفق باشید ...
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۳ محمود محمودی
قابل توجه دوستان منابع طبیعی 91
 سلام و عیدتون مبارک
با مراجعه به اداره کل /قسمت کارگزینی اعلام داشتند نامه عدم سوئ پیشینه و ازمایشات پزشکی برای برخی آماده شده که نامه اینجانب هم در دبیرخانه اماده بود انرا تحویل گرفتم در ضمن فیش واریزی ثبت نام برای ثبت در سایت کارمند ایران را میخواهند هرکس هم نداشته باشد میتواند مجددا بشماره حساب 2171130487009بنام خزانه معین استان بمبلغ 60000ریال  واریز کند
در ضمن از منابع طبیعی های عزیز خواهش داریم زودتر این فیش را بدست کارگزینی برسانند . این فیش برای ثبت در سایت کارمند ایران لازم بوده وبدون آن کد مستخدمی دریافت نمیشود.
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۶ امیر میانه ای
لطفا برای هماهنگی جهت مراجعه دسته جمعی به اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید..
     Amiraslan1362@gmail.com
دوستان عوض طرفداری از این و اون بیاین یه فکری بکنیم

نه خیر اکبر آقا پرکان نبود یکی دیگه بود درضمن پرکان ازاونجا رفته وپرکان چندان نفهم وبیشعور نیست تا حالا هرچی گفته کم کم داره رومیشه اون بیچاره  میگفت میکشه تیر مرداد میبینین که داره همچین میشه میدونید عیب ما چیه هرکی خلاف آرزو ودل ماحرف میزنه بیشعور فرضش میکنیم
به احسان
اون کسی که الین رو به شمال گفته مسئول دفتر مهرآسا (پرکان) یه نفهمی بیش نیست و فقط این جمله رو حفظ کرده و به هر مراجعه کننده ای اینو میگه. 
دوستان امروز بایکی از کارمندان استانداری صحبت کردم گفتم بودجه تصویب شده مگه آقای نوبخت نگفتن اول فروردین پس چرا دعوت به کار نمیکنید درجواب گفتن آقای نوبخت قول شفاهی دادن به ما امروز نامه بزنن دستوربدن ازفردا شروع به کار کنید ماازخدامونه ولی وقتی نامه ای نیومده میبایست منتظر صدور کد بمونید بدون کد امکان شروع به کار وجودنداره و فکرنکنم تا15 کدی صادر بشه ومن فکرمیکنم کدهم صادر بشه مابازهم شروع به کار نمیکنیم وباز هم پناه میبرم به خدا
آقا هادی کجایی؟خبری ازت نیست؟اگه صلاح میدونی یه تجمعی بکنیم جلوی استانداری.نظرت چیه؟
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۲۰ امیر میانه ای
بابا دمتون گرم..
حتی یک نفر هم یه ایمیل نداد...
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۰ برای مدیر جان
مدیر جان میشه شماره رسانه ها رو بذاری پیامک بارونشون کنیم؟
بخدا دیر میشه ها
دوستان بیاین بریم یه پیگیری داشته باشیم
بخدا اینا تکی جواب کسی رو نمیدن
تا حالاشم کلی دیر شده
بچه ها کد مستخدمی و باز شدن سامانه برای این کار مگه برای همه استانها و ادارات نبود، چرا پس اداره ای در استانی شروع بکار زده و به ما هم هنوز میگن چند ماه طول میکشه؟ 
با این اوصاف معلومه که کلا این حرف و حدیثا کشکه و الکی و این مسئولین ادارات یا استانداری ها هستند که تعلل می کنند. 
واقعا اگر تحسن و اعتراض دستجمعی صورت نگیره فکر می کنم حالا حالا ها موندنی باشیم.
دوستان اداره راه که همه کاراشون تموم شده و منتظر کد پرسنلی هستند برای پیگیری یه روز رو مشخص کنید بریم اون اداره خراب شده ببینیم چی به چیه

۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۹ امیر میانه ای
دوستان سلام..
لطفا قبول شدگان اداره راه استان برای هماهنگی پیگیری از اداره کل با ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید..به مراجعات تکی اصلا جوابی داده نمیشود.
Amiraslan1362@gmail.com

با سلام و تبریک سال نو به همه قبول شدگان عزیز

دیروز  به اداره مربوطه زنگ زدم گفتن باید از استانداری کد بیاد  به استانداری هم زنگ زدم گفتن دیگه واگذار کردیم به اداره ها کارتون با ما تموم شده

نوبخت راس میگفت از فروردین سرکاریم دیگه نه اداره مون جواب درست و حسابی میده نه استانداری حسابی سرکاریم.  تبریک میگم شغل جدید رو

از اداره راه خبری نیس . برای پیگیری حضوری دوستان جمع بشیم بریم استانداری
باسلام وتبریک سال نو دوستان ممکنه توی این مرحله که هستیم دعوت به کار نشیم ؟ من خیلی دلشوره دارم اداره واستانداری که جواب درست وحسابی بهمون نمیده
مدیر کمپین ارسال اس ام اس به خبر گذاری ها رو بهتر نیست در دستور کار قرار بدیم؟ این نوبخت بی آبرو از اینی هم که هست باید بی آبروتر بشه. هر چند الان خبر نگار و خبرگذاری هم نمیشه پیدا کرده که مثل خود اینها نباشه. 
الان میگن ادارات خودشون انجام بدن، اگه یه تخلفی از یه بنده خدایی توی اداره می دیدند الا حتی دادستان کل کشور هم وارد کار میشد، نوبت کار ما که شده یه مسئول کارگزینی که بلد نیست دماغش رو بالا بکشه شده همه کاره استخدام ما...
خدایا من به هیچی اعتقاد ندارم، واقعا اگر وجود داری و می بینی و میشنوی و درک می کنی تنها به وجودت قسمت میدم که تلافی  بی عدالتی و دهن کجی این مسئولین رو بهشون نشون بده.... 
پاسخ:
 بزودی اجرا میشود 
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
این استانداری هم مارو سر کار گذاشته ..هر یه ماه یه بار یه اطلاعیه میده ...معلوم نیست این اطلاعیه ها تا کی ادامه پیدا میکنه ...هر بار اطلاعیه میده و هیچ کاری در ادارات انچام نمیشه ...احتمالا یکی دو سال دیگه هم اطلاعیه ها ادامه پیدا بکنه و ولی خبری از سر کار رفتن ما نشه ...خسته شدیم بابا...بسه دیگه
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۴ خبرگزاری فارس
در اطلاعیه‌ استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام شد
آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این اطلاعیه آمده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 91 (برگزار شده در تاریخ 91.12.4) و کلیه فرزندان شاهد و جانبازان 25 درصد و بالاتر (معرفی شده از سوی بنیاد شهید در سال‌های 91 و 92) در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار داده شده و این افراد می‌توانند برای پیگیری مراحل استخدام خود به دستگاه مربوطه مراجعه کنند.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 92 (برگزار شده در تاریخ 92.3.17) پس از مشخص شدن نتایج نهایی متعاقبا اعلام می‌شود از این رو از همه متقاضیان استخدام تقاضا می‌شود از تماس‌های غیرضروری با استانداری در این رابطه خودداری کنند.

بچه‌های بهزیستی تو رو خدا به بهزیستی زنگ بزنید بپرسید که چرا اسامی رو وارد سایت کارمندی نشده من قبل از عید زنگ زدم گفتند نشد دیگه به من جوان درستی نمیدهند
سلام مدیرجان
لطفا جواب بدین
 برا خریدسوالات مبلغو واریز کردم ولی به صفحه برنگشت تا دانلودبکنم بطفا به ایمیل اعلام شده ارسال فرمائید.
باتشکر فراوان

پاسخ:
مدیرسایت : طبق بررسی ما درسته شما سعی کرده اید در ساعت 18:02 مبلغو پرداخت کنید ولی موفق نشده اید یعنی هیچ تراکنشی صورت نگرفته در صورت انجام تراکنش یک شماره تراکنش به کاربر واسه پیگیری میده و بعدش هم حتما مستقیم به صفحه دانلود ارجاع داده میشه وبراحتی میشه دانلود کرد .  لطفا اگه ادعا دارید که پرداخت کرده اید شماره تراکنش را لطف نمایید . هر چند ما مطمئنیم هیچ هزینه ای از شما فعلا کم نشده است خودتان هم میتوانید مانده گیری کنید . لازم بذکر است که اگر حتی کاابر به هردلیلی موفق با دانلود نشود ما خودمان را موظف میدانیم که بصورت دستی ارسال کنیم تا هیچگونه حقی از کسی ضایع نشود .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بچه های آذربایجان امیدوارم سال جدید رو با انرژی بیشتری شروع کرده باشید، هر چند می دونم  که به هیچکدوممون عید خوش نگذشته اما انشا ا..روزای خوبی رو پیش رو خواهیم داشت...
اگر پایه اید برای پیگیری های دستجمعی از ادارات کل و استانداری اعلام آمادگی بکنید.
***********
AKBAR_AZIMI55@YAHOO.COM

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی