---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۲۲ ب.ظ

نظرات  (۲۱۵)

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
سلام مدیر جان  عیدت مبارک ..میشه یه صفحه جدید برای اذربایجان شرقی بزاری .خیلی سنگین شده ..به زور بالا میاد
پاسخ:
ممنون . چشم وقتی تعداد نظرات حدودا 200 تا میشه اینجوری میشه موفعی که ودش سنگین بشه اطلاع دهید تا عوض کنیم
اینجاازسایراستاناکسی نبودبمن بکه معاینات اداره کاردقیقاشامل کدام موارده؟وتست شنوای وبینایش وتست خون توسط ایناجه جوریاس؟کسی نرفته؟درضمن مدیرجان!اون فایل!نیست بخدانیست!من مال اذربایجانشرقیو میخوام.من فایل استخدام دستکاهای اجرایی اسفند91اذربایجانشرقیومیخوام!من مال اداره کارم نه استانداری!اونجافقط اخباررونداستخدام کل کشورونوشته بود!دوتافایل 12مکابایتی بافرمت rarبرادانلودبودکه!که ابدابازشدنی نبودبزحمت تورایانه فایلای ریشه شوبازکردمکه اونم نحوه ثبتنام دوره ضمن خدمت معلمابود!لطفایک لینک معتبربرادانلودبرام بذاریاایمیلکن!منکه هرقدرجستجوکردم خبری نبود!
پاسخ:
مدیرسایت:آذربایجتن شرقی دوتا آزمون داشته هر د را بهتون ایمیل کردیم
سلام دوست عزیز،ببخشیدمطمئن هستین ادرس لینک رودرست نوشتید؟هرقدرزدم خبری نشد.امکان داره دوباره بذاریدش؟.
پاسخ:
مدیرسایت : تو این صفحه موجود در وبلاگ هست بالای وبلاگو نگاه کنید متوجه میشود در قسمت روند استخدام استانداریها 
مگه اداره کار دعوت به معاینات پزشکی کرده بابک جان؟من هم از اداره کارم اگه خبر جدیدی داری بگو ممنون میشم.
لینک آگهی استخدامی 91 آ-ش
http://entrepreneurship.aiau.ir/News/Pages/newsei4-4-91.aspx
سلام عزیزان.کسی میداندمعاینات پزشکی اداره کاردقیقاشامل چه مواردی است؟واینکه شنوایی گوش چنددسی بل بایدباشدتاقبولکنن؟وایابراسنجش شنوایی ازدستگاهای دیجیتال استفاده میشودیاازهمان اتاق ساکتوهدفن استفاده میشود؟مثلااگریک گوش کمشنوایاناشنواباشدایاقبول میکنند؟ونمره چشم نیزچقدربایدباشدتاقبول کنند؟و ضعف چشم چقدربایدباشدتاگیرندهند؟توروخدااگرکسی اطلاعات دقیقی داردیارفته است کمکم کند؟ولطفااگرکسی فایل کامل اگهی استخدامی اسفند91اذربایجان شرقی رادارداینجابرادانلودبگذاردیابمن ایمیل کند.باتشکر.
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
من چند ماهه که دارم تو این سایت کامنت مینویسم ولی تا حالا یه نفر از قبولیهای ثبت احوال اذربایجان  شرقی رو زیارت نکردم ..عجب همکارهایی داریم ما .....خدا به خیر کنه ..
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۳۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به تبریزلی

اگه اردیبهشت گزینش بشیم ...دو ماه طول میکشه تاییدیه گزینش بیاد ..یکی دو ماه هم بقیه کارها انجام میشه ..پس اینیکه میگی به زودی میریم سرکار یعنی  شش هفت ماه بعد .. اگه کارهای ما خیلی سریع هم انجام بشه تا اواخر تابستان خبری نیست..الکی دلتون رو خوش نکنید...
خبر خوش برای گزینش نشده :
دوستان در طی دید وباز دید عید با یکی از کله گنده های معاونت برنامه ریزی دیدار داشتم که گفتن خیالتون تخت باشه طی فروریدن ونهایتا اواخر اردیبهشت شما هم گزینش میشین و بزودی شروع بکار میکنن نگران نباشین فقط یه توصیه میتونم بکنم که اینه که دوستان ازین فرصت تعطیلات عید نهایت استفاده رو بکنید و خودتون واسه گزینش و مصاحبه آماد کنید من خودم از فردا شروع میکنم شمام هم میتونید همینکارو بکیند انتظار بیهوده  که فایده نداره حداقل یکار مثبت بکنیم فردا یدید یهوی زنگ زنگ زدن واسه مصاحبه منم همین فایلهای همین وبلاگ رو وساه مصاحبه دانلود کردم خیلی هم خوب و کاملن ایشالاه تا 13 بدر تموم میشم شمام میتونین همیکارو بکنینن روی یکی دوساعت وقت بذارین بعدا دیگه استرس ز اد نشین واسه مصاحبه . واسه منم خیلی دعا کنید یه اتفاق بدی افتاد واسم
به امید موفقیت هممون
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۰ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
باز از این وعده های الکی دادن ..


""""چند ماه""" 


 اقای پاکزاد میگه بعد از چند ماه بقیه هم میرن سر کار ..معلو م نیست چند ماه دقیقا جند ماه دیگس!!!!!!!!!! 1 ماه 2 ماه 3ماه یا 12 ماه دیگه ...خدایا کار بجه ها رو را بنداز ما دیگه نمیتونیم این همه صبر کنیم....
چرا کسی از بهزیستی خبری نمیده برای قبولین بهزیستی مشکلی پیش اومده که با یک جواب صریح کارگزینی به من گفت نشد مشکلی پیش اومده و علتش رو نمی‌دونیم و علتش جای دیگری است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی:
استقرار دولت الکترونیک در سال 94 به صورت جدی پیگیری می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی، الکترونیکی کردن فرایندهای اداری را جزو اهداف مدیریت استان در سال 94 اعلام کرد و گفت: اصلاح نظام اداری بدون الکترونیکی کردن امور بسیار سخت و حتی غیرممکن است.

محمدتقی پاکزاد در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به این که مقدمات استقرار دولت الکترونیک در استان در سال جاری آغاز شد، افزود: با وجود این که آذربایجان شرقی در این زمینه استان پایلوت است، اما به دلیل عدم مشارکت کافی از سوی دستگاه‌های ملی، توفیقات مد نظر در این خصوص حاصل نشد.

وی، ارتقای کیفیت ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت را ضروری دانست و گفت: استانداردسازی و نظارت بر نحوه فعالیت دفاتر پیشخوان جزو برنامه‌های مهم استان در سال جاری بود که خوشبختانه 50 درصد این دفاتر سامان‌دهی شده‌اند و این حرکت باید تا پایان کار ادامه پیدا کند.

پاکزاد همچنین تشکیل دفاتر تخصصی پیشخوان را جزو برنامه‌های استانی ذکر کرد و گفت: در این راستا برای اولین بار در کشور، 20 دفتر تخصصی پیشخوان خدمات شهرداری تبریز راه‌اندازی شد و امیدواریم این حرکت را به سایر دستگاه‌ها گسترش دهیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه ارتباطات الکترونیکی بین دستگاه‌ها را از جمله مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان دانست و با اشاره به اقدامات انجام یافته برای سامان‌دهی شبکه دولت و اتصال نقاط اداری به یکدیگر، گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان در سال جاری، تاکنون 850 نقطه اداری امکان ارتباط در فضای الکترونیکی را پیدا کرده‌اند و امیدواریم این آمار در مدت زمان کوتاهی به یک‌هزار نقطه برسد.

وی با تاکید بر ضرورت ارایه خدمات دولتی در فضای وب، از راه‌اندازی پرتال استان در دو بخش پرتال دولتی و مردمی و آمادگی آن برای ارایه خدمات دستگاه‌ها خبر داد.

پاکزاد همچنین از آغاز اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری از طریق احصای فرایندهای اداری، مهندسی ساختار دولت و برنامه‌ریزی نیروی انسانی در استان خبر داد و گفت: کمیته راهبری این برنامه به صورت مستمر در دستگاه‌های استانی تشکیل شده و تلاش کرده‌ایم فضای خدمت‌رسانی را در دستگاه‌‌های دولتی تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که نتوانیم فضای حاکم بر دستگاه‌ها را معطوف به خدمت کرده و بستر اجرای اهداف اصلاح نظام اداری را فراهم کنیم قاعدتا انتظاری از این که دستگاه بتواند نقش خود را به عنوان خدمت‌گزار درست و موثر ایفا کند نخواهیم داشت.

پاکزاد با اشاره به این که بحث مدیریت نیروی انسانی در سال‌های گذشته مغفول مانده بود، افزود: هنوز هم در این جهت ورود کافی نشده و ما در سطح استان تلاش کردیم که بانک اطلاعاتی نیروی انسانی را تشکیل و بررسی‌های اولیه را انجام دهیم.

وی همچنین از تعیین تکلیف نتایج آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 در سال جاری خبر داد و گفت: بخشی از پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها از ابتدای سال 94 و بخش دیگری با چند ماه تاخیر کار خود را در دستگاه‌های اجرایی شروع می‌کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که نتایج کار دانشگاه‌ها باید در قالب فناوری به مرحله تولید محصول برسد، گفت: برای رسیدن به این هدف تلاش کردیم آذربایجان شرقی را به استانی دانش‌بنیان تبدیل کنیم که تشکیل ستاد اقتصاد دانش‌بنیان و ستادهای هشت‌گانه توسعه فناوری با عضویت 400 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده بود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز در خرداد سال 93 و ارایه 590 طرح فناورانه در آن، گفت: در این نمایشگاه توانمندی استان در حوزه علم و فناوری بازشناسی شد.

پاکزاد با اشاره به این که تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری تبریز از هشت سال پیش مطرح بود، اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار مسکوت مانده بود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و انجام مطالعات این منطقه با ظرفیت استانی، تاسیس و ایجاد آن در هیات دولت تصویب شد و امروز نسبت به چهار منطقه ویژه دیگر در کشور پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی با بیان این که تنها راه توسعه هر کشوری توجه به توسعه علم و فناوری است، تحقق اهداف منطقه ویژه علم و فناوری را بدون همراهی مسوولان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و تولیدی غیرممکن دانست و تاکید کرد: حرکت ما در حوزه علم و فناوری باید متفاوت از گذشته باشد.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 اسفند 1393  ساعت  15   توسط   مدیر کل پورتالPDF  چاپ ارسال برای دوستان بازگشت
 
سلام بر همه دوستان منتظر وخسته
11ماه گذشت....
بعضیادلشون شکست....
بعضیا دل شکوندن....
خیلیا عاشق شدن....
وخیلیاتنها......
خیلیا ازبینمون رفتن....
خیلیا بینمون اومدن...
گریه کردیموخندیدیم...
زندگی بر خلاف آرزوهامون گذشت...
تقریبا2روز مونده2روز از همه اون خاطره ها!
آرزودارم نوروزی که پیش رو دارین آغاز روزهاییباشد که آرزو دارین 
پیشاپیش عید همه شما مبارک

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۲ محمود محمودی
دوستان سلام
پیشاپیش عید را به همه دوستان ومدیران باحوصله وبلاگ تبریک عرض میکنم 
انشالله سال خوبی پیش روداشته باشید.
ضمنا دیروزدرمنابع طبیعی آقای مهریزاده اعلام داشتند که بعد از ورود کامل اسامی درسایت ما منتظر کد نمی مانیم وتا دریافت کد شما را به َآزمایشات وگواهی عدم سوء پیشینه معرفی میکنیم وبمحض دریافت کد شروع بکار میکنید.
امروز زنگ زدم کارگزینی بهزیستی استان اذربایجان شرقی بهم گفتند که متاسفانه نتونستیم اسامیها را وارد سایت کنیم. شماها اطلاع خاصی دارید
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****امیدوارم سال1394 سال خوبی برای همگان باشد مخصوصا برای قبولیهای ازمون استانداری ****

خداییش تو سال 93 خیلی سختی کشیدیم..نهایت استرس و نگرانی رو تجربه کردیم ..ولی دلم روشنه که ایشالا تو سال 94 همه این نگرانی ها و استرسها جبران میشه ..ایشالا تو سال جدید همه به ارزوهاشون برسن و همه خوشبخت باشن ..میگن لحظه تحویل سال دعاها مستجابه ..پس بیایم برای همه دعا کنیم ...برای همه..ایشالا سال خوبی داشته باشید...
سلام دوستان من یه سوالی داشتم
برای گرفتن کد مستخدمی تمامی ادارات باید اسامیو وارد سایت کنن تا استانداری تایی کنه و به تهران بفرسته یا هر اداره ای که لیستش حاضر شد رو تایید مسکنه و جداگانه میفرسته؟
برین سایت تابناکوصحبتای جدیدجمالی قمی درموردازمون مشترک دستکاهای اجرایی که قرارفروردین سالبعدانجامشودروبخونید!
همی الان جمالی قمی درموردیک ازمون مشترک ادارات که قراره فروردین انجام شودکلی حرفزده،درموردماهم حرف زده!اخه یکی نیس بکه شماهامیکفتین بااین استخداماکه دولقبل بشماقالبکرده!وبه برخی مان نیازنداشتین!تادهسال بعداستخدام نخواهیدداشت!وخیلی لطف فرمودین ماروازسرتان بازنکردین!حالااین کجاوان کجا؟!خدایاسال بعدسنم میشود34وموهام سفیدشده!ایاقبولم میکنن؟!
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۸ اکبر عظیمی
با همه فراز و نشیب هاش این سال هم به پایان رسید، درد دلهای زیادی از شما و خود بنده در این سایت درج شد که گاهی خوندنشون دل آدمی رو به درد می آورد. اما دوستان آنچه که در این صفحه درج نگردید شدیدترین لحن هایی بود که خطاب به مسئولین مملکتی از طرف ماها به عنوان نظر ذکر می گردید. البته نباید از مدیریت سایت در این مورد گلایه ای داشت. به هر حال این تمامی جنبه ایست که ما می توانیم از مسئولین خودمان و جامعه ای که در آن زندگی می کنید سراغ داشته باشیم. حتی با این همه نامعادله ای که تنها در مورد استخدامی های استانداری ها قابل مشاهده و لمس بود هنوز هم در بین دوستان کسانی هستند که به تملق گویی از این مسئولین می پردازند. البته نه از سر رضایت از شرایط بلکه از سر این که کلا شخصیت تملق گوییشان تکامل یافته تر است. و اگر به اداره هایتان راه یافتید همچنین افرادی را خواهید دید که حتی برای همکارانشان نیز تملق می گویند چه برسد به رئیس و مافوق. 

 اما زندگی نه آنقدر سخت و مرگ نه آنقدر دشوار است که انسان شرافت خود را بفروشد. 

مدیر عزیز و همه دوستانی که به این سایت سر می زنید پیشاپیش عیدتون مبارک.
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۱ قبول شده راه
دوستان عیدتون مبارک.... ایشالا سال دیگه هیچ کدممون برا پیگیری استخدامی نیاییم اینجا (یعنی قبول شیم)... بازم اگه کسی از اداره راه خبری داشت اطلاع بده
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۶ اکبر عظیمی
امیدوارم بهتون خوش بگذره دوستان
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۲ محمود محمودی
به اکبر عظیمی
برادر عزیز مثل اینکه توپت خیلی پره ولی نمیدانی کجا خالیش کنی
دوستان منابع طبیعی همه چند نفری با هم در ارتباطیم اونم نه الان بلکه دوبار با همان بچه ها تهران رفتیم وپیگیریهای زیادی از استانداری واداره کل که شما تو هیچکدام نبودید اگه بودید حتما شماره بچه ها را داشتید واینقدر کم حوصله وکم طاقت تشریف نداشتید  بیایید یا نه منتی برکسی نیست ما هم خودمان میدانیم به ما چی خواهند گفت مهم حضور چند نفره بچه ها در آنجاست . 
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۹ اکبر عظیمی
یاسر جان به همه اونایی که دستری داری بگو با موبایل من تماس بگیرن شمارمو تو کامنتهای قبلی می تونید ببینید اینجوری الکی با پیام گذاشتن نمیشه هماهنگ کرد، نمی دونم چرا از تماس گرفتن میترسید. نکنه میترسین هزینه بکنید. اما دیگه قبل از عید نمیشه کاری کرد. باید بعد از تعطیلات اونم واسه تجمع و شعار دادن.
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به نظر من ما که این همه سال صبرکردیم تا اخر فروردین ماه هم صبر کنیم اگه خبری نشد بریم از تهران پیگیر بشیم شاید فرجی حاصل بشه ..اینا تا کی میخوان مارو بلاتکلیف بزارن ....اگه میخوان مارو استخدام بکنن که بسم الله  اگرم نمیخوان یه بار مثل ادم بگن برید پی کارتون ماهم بیخیال بشیم .بریم یه خاکی به سرمون بریزیم..دیگه خسته شدیم
با عرض سلام و خسته نباشید به همگی
از بچه های اداره راه اگه کسیو واس مصاحبه عقیدتی و گزینش دعوت کردن ، لطفا اینجا بزارین تا مام  در جریان باشیم تا  از قلم نیفتیم ...
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۰ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
اقای عظیمی چه خبرته بابا..به ذره ارامش خودتو حفظ کن برادر....عصبانی نشو دوست عزیز .......اروم باش
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۱ دوستان دوستان
به قول علی هاشمی در
صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور


شما فقط از مسئولین شهرتون تشکر و قدردانی کنین همه جی حله این مسئولین ما نمی دونین چقدر بیخوابی کشیدن برای ما ها کار کردن زحمت می کشن  و دارن الانشم کار می کنن و هه رو به کار کردن توصیه می کنن و حتی الانش هم ماها سرکاریم و در سال 94 حتما سرکار خواهیم رفت فقط بقول علی هاشمی از مسئولین قدردانی بکنین 

اکبر عظیمی عزیز
بخداوندی خدا قسم بنده به تنهایی با اینکه پدرم مریضه  چندین بار هم از تهران هم از تبریز خراب شده به طور حضوری پیگیری کردم
ولی همونطور که خودت میدونی اینا جلوی چشم ادم دروغ میگن
چند روز پیش رفتم تبریز اداره کلمون بهش میگم خودتو بذار جای من 2 ساله با مدرک فوق لیسانس نشستم خونه
برگشته میگه به من ربطی نداره من نمیتونم خودمو جای تو بذارم
البته حقم داره وضع خودش خوبه چه میفهمه حال ما رو
باور کن میگم ایکاش از اول قبول نمیشدم و اینهمه اعصاب خوردی نمیکشیدم
رفته بودم بازار کار بهترین درآمدو داشتم
بهرحال واقعا متاسفم تو این استان به دنیا اومدم
با این افراد منفعل به هیچ جا نمیرسیم
بریم بازم دروغ نمیگن
بدبخت شدیم فقط همینو میتونم بگم

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۳ اکبر عظیمی
من عزمم جزمه روزی که شروع بکار بشم تلافی همه این روزای بلاتکلیف رو خواهم کرد. اگر هم شروع بکار نشم هم می دونم چیکار بکنم.
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۱ اکبر عظیمی
آقا یاسر پیگیری شبانه روزی پیشکشتون،
از این 77 نفری که استخدام شده اند 50 تاشون بیان بریم در استانداری خراب مونده و اداره کل با پلاکارد و شعار ببینیم چطوری کارتون را نمی افته. دوست عزیر هر چیزی راهکاری داره. این مسئولین رو مانند چهارپا باید با یه چیز نوک تیزی بیز زد تا متوجه مسئولیتشون بشن.
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۲ اکبر عظیمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یاسر جان به دوستان بگو برن پیگیر باشن انشا ا... که جوابی خواهند گرفت.
به خدایی خدا دروغ میگن 
به هرچی مقدسه قسم دروغ دارن میگن، همه کارا انجام شده فقط نمی خوان کار ما راه بیافته. مگه در زمان توقف طرح ما رو واسه مصاحبه نخواسته بودن؟ خوب با این حساب بعد از اینکه نوبخت **** *** *** گفت این **** هایی که توی گزینش نشته بودن چیکار میکردند که هنوز کارهای ما انجام نشده، به خدا هر وقت رفتم توی اداره کل نصفی از کارمندا نبودن. همش اللی تللی
من نیستم دوستان امیدوارم که فردا وقتی میرین واسه پیگیری ابلاغیه شروع بکارتون رو هم بهتون بدن ما که بخیل نیستیم، اون موقع کار ما هم را میافته . به منم خبر بدین که بیام ابلاغیه ام رو بگیرم. اما با این افرادی که میان فقط کامن میذارن و میرن حاضر نیستم همکاری بکنم.

بسم الله
سلام خدمت آقای عظیمی و سایر دوستان


دوستان ببینید نمونش استان مازندران با پیگیری شبانه روزی خودشون  (البته خودمونم میدونیم کارکنان استانداری و ادارات اونا با تبریزیا زمین تا آسمون فرق دارند) 25 اسفند شروع بکار زدن و بعضیاشونم 28 اسفند ابلاغیه زدن
این رو میگم بخاطر اینکه ما حتی از بچه های آذربایجان غربی هم منفعل تر عمل کردیم.
طوری شده که انگار کارمندا فکر میکنن دارن محبت میکنن کار ما رو انجام میدن
بهرحال این هفته تمام شد
فروردین مطمئنا خبری نخواهد شد.ماندیم اردیبهشت...
حالا این بماند که این تاخیر در زندگی خیلیامون برامون گرون تموم خواهد
خیلی گرون حتی برای یک عمر حسرتشو خواهیم خورد
بخوابید و ....

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۵ اکبر عظیمی

به محمود محمودی

بنده هیچوقت در این کار  شما را همراهی نخواهم کرد.

 چندین بار توی همیت سایت شماره و ایمیل گذاشتم که برای پیگیری هماهنگ بشیم که به خودتون زحمت ندادین که حتی یک اس ام اس بدین

چندین بار خودم تنهایی به اداره کل و استانداری رفتم و همش هم همون گفته های تکراری. بروید شاید با رفتنتون همین فردا شروع بکارتون رو بزنن که انشاا... می زنن.  تا زمانی که تجمع و شعار نباشه من نیستم، الکی میرید یه چرت و پرتایی رو تحویلتون میدن تمام، 

مگر نمی دانید که توی چه مملکتی زندگی می کنید، همه ما ها هم فردا اگر شروع بکار بشیم میشیم یکی مثل اینها

بنده حتی می دانم که چه چیزایی برایتان خواهند گفت

باشید تا صبح دولتتان بدمد

 

من امروز به دفتر استاندار فکس زدم که آقای استاندار:اهتمام تمام و کمالتان را در تعیین تکلیف استخدامی های 91 و 92 استانداری را با تمام وجود باید ستود، جناب آقای استاندار ای کاش طی این مدتی که بر این صندلی شیرین تکیه زده اید یک بار هم که شده قفل از زبانتان باز می شد و در مورد این موضوع اظهار نظر می کردید، امیدواریم که عید 94 به کام خانواده تان به همان اندازه که به کام ما شیرین نمودید شیرین باشد.

دوستان قبولی خود استانداری لطفا برای پیگیری ورود اسامی به سامانه باکارگزینی استانداری تماس بگیرید خیلی زود دیر میشود
راضی نزاد35291382ونجفیان35291219
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۷ محمود محمودی
از منابع طبیعی های 91 هرکس فردا حضور خواهد یافت اطلاع بده ببینیم چند نفریم با یکی دونفر فایده نداره
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****مجلس قانون بودجه 94 را به رییس جمهور ابلاغ کرد****


به گزارش شبکه خبر   علی لاریجانی رییس مجلس  صبح امروز متن کامل قانون بودجه 1394 کل کشور را برای اجرا به حجت الاسلام حسن روحانی ابلاغ کرد
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به قبول شده راه
سلام ..نه با من تماس نگرفتن ..من خودم هر روز تلفنی پیگیر هستم..گفتن که فروردین ماه مگیم بیاید برای مصاحبه عقیدتی..البته اگه خدا بخواد از تحقیقات محلی قبول بشیم ..راستی اینی که میگی باید مدرک زبان  و  کامپیتوتر داشته باشیم  من همچین چیزی توی اگهی استخدامیمون یادم نمیاد باشه ..تواز کجا شنیدی؟
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۶ محمود محمودی
قابل توجه منابع طبیعی های 91
دوستان سلام  
همانطوریکه دوستانمون دیروز استانداری بودند واستانداری بهشون گفته بودجه از اول فروردین براتون تامین شده واگه دو سه ماه بعد به کار مشغول بشید کوتاهی اداره تونه چونکه طی ده روز فقط اسامی 5یاشش نفر از منابع طبلیعی ثبت شده بعد از ثبت تمامی اسامی ما لیست را تایید میکنیم وبه تهران میفرستیم وسپس تهران کد مستخدمی براتون میفرسته وبعد از آن اداره تون شما روسرکار دعوت میکنه . 
پس به اتفاق دوستان بر آن شدیم فردا ساعت 10صبح در اداره کل نابع طبیعی حضور بهم رسانیم منتظر تمامی دوستان آقایان عظیمی و علیرضا و... هستیم
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۶ زینب . ثبت اسناد
به ثبت اسنادی
دوست عزیز حالا خوبه با اخلاق ترین کارمند ثبت همین بابانژاده..بدجوری میره رو اعصاب. انقد اصرار کردم حدود شروع به کارمونو بگه.. انگار نه انگار.. فقط میگه بعده عید .. آخه بعده عید 12 ماهه .. کدوم ماه؟؟دیوونم کرد به خدا..
سلام دوستان از نشستن در خانه وکامن خوندن وکامنت نوشتن کاری درست نمیشه اگر شما هم می خواهید مثل دیگر استانها زودتر شروع بکار کنید باید پیگیری حضوری کنید چرا که دیگر استانها با پیگیری ها یحضوری البته به طور هماهنگ تونستن به نتیجه خوبی برسن الحمدالله. آقای ملک محمدی فرمودند که دستگاها لاک پشتی کار می کنند برین به دستگاهای مربوطه فشار بیارین تا شما هم زودتر برین سرکار . حالا شما بشین خانه وبه کامنت خوندنت ادامه بده ومنتظر فروردین باش که صدات میکنند...............
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۴ قبول شده راه
دوستان قضیه این مدرک زبان و کامپیوتر چیه که میگن باید داشته باشیم؟ ضروریه؟ نباشه چی میشه؟
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۹ قبول شده راه
به قبول شده از میانه قبول شده از میانه
با شمام تماس نگرفتن؟
یعنی بعد تعطیلات تماس میگیرن؟
ثبت اسنادیا چرا این بابانژاد جوهب درست حسابی نمی ده
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به منتظر و بقیه بچه ها

داداش ما چه گناهی کردیم که استان اذربایجان شرقی به دنیا اومدیم ..اصلا بین استانداری و سایر ادارات نه هماهنگی هست نه یه رابطه ای نه یه تعاملی..به استانداری میری با ملک محمدی نمیتونی حرف بزنی خیلی زود عصبانی میشه(اصلا چرا یه کارمند فارس زبان رو گذاشتن تو تبریز ..ترکی بلد نیست فارسی هم که نمیتونیم خوب منظورمونو برسونیم )  میگه برید از اداره خودتون پیگیر باشید..به مهر اسا میگی اونم که در نهایت ارامش میگه ایشالا همه چی درست میشه ..به اداره سر میزنی میگن به شما ها مربوط نمیشه به موقش خبرتون میکنیم ..اقا ما چیکار کنیم ..کی جوابگو هست ..به کی بگیم دردمونو..من دارم یواش یواش قاطی میکنم
عزیز دل مهرآسا مافوق کارگزینی ادارات نیست اموراداری هراداره ای فقط بخودش مربوطه  اونا هم امروز گفتن برید پیگیری کنیددرضمن وارد کردن اسامی به ما مربوطه به نظر من فحش هم بدن برید حضوری پیگیری کنید ما خودمون دوسه نفرامروز رفتیم اسامیمونو ثبت کردیم ولی اسامی کل اداره باید ثبت بشه برای گرفتن کد
به آقای ملک محمدی و مهراسا می فرمودید شما که مافوق اینا هستید و عرضه ندارید به زیر دستاتون فشار بیارید که کار ما رو راه بندازن از ما چه انتظاری داری؟
چند بار حضوری از شهرستان رفتم تبریز هزار بار تلفنی زنگ زدم
میگن محرمانس اینا جوابگو نیستیم به شما
حالا خودت حساب کن چه اوضاعیه
درضمن لیست اداره ما بعد 15 روز هنوز وارد نشده
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۳ رودر رو برای مدیری که پیک نیست
ما نگفتیم شما پیک هستید
فکر کردیم ایشونم سایت رو رصد میکنن شاید جواب بدن
بهرحال ممنون از جوابتون
باسلام دوستان عزیز در آرامش کامل بسرببرید اداره ها دارن ماهی یک اسم وارد سامانه میکنن تادوسه سال دیگه شروع بکارمیکنیم طبق پیگیری که از استانداری ازآقای مهرآساوملک محمدی داشتیم شروع بکار مابدون کد امکان نداره  وایشان تاکید کردن که برید بنشینید کارگزینی اداره واونارو وادار کنیداسامیتونو واردکنن دوسه ماه اینجا طول میکشه دوسه ماه تهران لفتش بده میکشه به شهریور گفتن شروع بکار درفروردینو فراموش کنیدحالا خوددانید یا این چند روز تلاش کنید یا نیمه دوم 94اوضاع خیلی خرابه
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۲ به اقا هادی از تبریز
سلام اقا هادی
چند روزه از اداره و استانداری پیگیر هستم ولی اسامیمون هنوز وارد سایت نمیشه
از ادارات و استانداری هم میگن به شما مربوط نیس
تو رو خدا لااقلا شما برامون یه خبری بیارید
به ما که پاسخگو نیستن
شما که برا بچه های خوزستان خبر میدید برا مام یه خبری بدید
بخدا بخودم جواب نمیدن
اجرت با امام حسین
(مدیرجان برسد به دست آقا هادی)
پاسخ:
مدیرسایت:ما اینجا پیک نیستیم!
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
متاسفانه بعضی از ادارات اذربایجان شرقی در مساله استخدامی های استانداری  کوتاهی کرده اند و تشریفات استخدام رو انجام نداده اند..البته این هم برمیگردد به سیاست اداره ها که چطور با این مقوله برخورد کرده اند..به هر حال دیگر جای نگرانی نیست..امروز هم که بودجه را شورای نگهبان تصویب کرد و بعد از ابلاغ دولت به صورت قانون باید اجرا شود . ان دوستانی هم که کارهاشون مونده نگران نباشند ان شاا....فروردین یا اردیبهشت ماه کارهای اونها هم انجام میشه و اونها هم شروع به کار رو جشن میگیرند ..به امید موفقیت همه دوستان
چرا اسامی قبول شدگان نهایی انتقال خون تو سایت نمی گذارن تا بدونیم کیا با لاخره قبول شدن... 
یعنی اینقدر کار سختی ... 
منظور از این محافظه کاری چیه؟؟؟
برای خودم متاسفم که تو استان خراب شده ای مثل اذربایجان شرقی به دنیا اومدم
هرچی میکشیم حقمونه
بمونید برا اردیبهشت و خرداد
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
اره برادر ..به احتمال زیاد اداره هایی که گزینش رو انجام ندادن فروردین ماه (البته به گفته خودشون) گزنیش رو انجام میدن..فقط خودت رو بیشتر اماده کن..جزوه هایی رو که مدیر گذاشته رو دانلود کن  ..من خوندمشون خیلی کامله ..یا علی مدد
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۶ به قبول شده از میانه
سلام دوست عزیز. یعنی بچه های 92 هم که نتایج مصاحبه تخصصشیون اعلام شده فروردین ماه گزینش میشن؟ ما فرم گزینش رو پر کردیم ولی بهمون نگفتن گزینش کی هستش.
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به قبول شده اداره راه

داداش نگران نباش ..منم با تو همدردم ..اداره ثبت احوال هم تا مصاحبه تخصصی پیش رفته..من که خبر گرفتم گفتن اون اداره هایی که گزینش رو انجام ندادن فرودین ماه گزینش ها رو انجام میدن و ایشالا تا پایان اردیبهشت کارا همش حل میشه ..نگران نباش
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۹ اکبر عظیمی
با سلام 
داوطلبان آزمون استخدامی دامپزشکی آذربایجان شرقی خرداد 92 نتایج رو اگه به اداره کل زنگ بزنید بهتون میگن.
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۱ قبول شده راه
من برا مصاحبه تخصصی هم رفتم اسمم تو لیست نهایی جزو نفرات اصلیه ولی از طرف اداره با من تماس نگرفتن برا تکمیل پرونده و  ...
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به قبول شده راه

شماها گزینش نشدید؟
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۸ قبول شده راه
سلام دوستان
از قبولین اداره راه وشهرسازی کسی هس که باهاشون تماس گرفته باشند؟ کسی از زمان گزینش اطلاعی داره ااااااااااااااایااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

قبولین 91منابع طبیعی ،اقای محمودی، اقا علیرضا، منابع طبیعی 91اش لطفا با اقای عظیمی که شماره وایمیلشونو گذاشتن تا اگه لازم باشه حضوری پیگیری کنیم هماهنگ بشیم باهاشون تماس بگیرین یا ایمیل بزنید.
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
***خبر خو ش برای بچه های ثبت احوال اذربایجان شرقی ***


طی تماس تلفنی با معاون مدیر کل ثبت احوال استان جناب اقای صومی  ایشان فرمودند که نامه مربوطه برای گزینش به دست اداره کل رسیده است و مراحل استخدامی این افراد که شامل تحقیقات محلی و انجام مصاحبه تخصصی خواهد بود در فروردین ماه انجام خواهد شد..
 
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۸ محمود محمودی
سلام دوستان منابع طبیعی 
منم پیگیر شدم گفتند هنوز اسامی رو وارد سایت نکرده ایم چه برسه به ابلاغیه شروع به کار بعدشم کلی کارداریم 
فکرکنم هدف منابع طبیعی 91 هم همین بودکه بچه ها پیگیر بشند واطلاع بدند وخودش حال نداره بپرسه با جوسازی میخواد بقیه بپرسند اطلاع بدند حالا خیالت راحت شد در ضمن گفتند شایدبیشترازدوماه طول بکشه معلوم نیست   
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۳ منابع طبیعی91 آ.ش
جناب منابع طبیعی 91 چرا الکی دروغ میگی من امروز با آقای مهریزاده صحبت کردم گفتن یکی دو ماه طول میکشه
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۸ علیرضا قبول شده منابع طبیعی و آبخیزداری
سلام به همه دوستان و انتظار 
جناب اقای منابع طبیعی ۹۱ نمیدونم باگفتن چندتا جمله کذب میخای چیرو ثابت کنی بااین کارشما شاید روحیه بگیرن چندتا از دوستان ولی ممکنه بعضی از دوستان هم که مثل من دارن پیگیری میکنن بخاطر حرف جنابعالی سست بشن و پیگیری نکنن من بخاطر حرف تو به کارگزینی زنگیدم خود آقای مهری زاده و حلیمی حرفیدم چون یجورایی دیگه صمیمی شدیم گفتن اونطرف خواب دیده هنوز داریم اسامی را وارد سامانه میکنیم اینکارم بعد تایید رییس کل میفرستیم سازمان جنگل ها اونا هم میفرستم ریاست جمهوری برای تایید نهایی که از سه هفته الی دو ماه طول میکشه که بستگی به سرعت سایت و همکارامون داره نگران نباشید بچه ها من خودم نفراصلی قبول شده های۹۱هستم ولی هرکی بزنگه میگن نفراصلی هستی یانه قبول شدی یانه کلام اخر هم از دوستان خواهش میکنم به جون هرکسی که براشون عزیز دروغکی جو سازی نکنین و فقط و فقط پیگیری کنین ایشالاه کارمندیم بازم سوالی داشتین در خدمتم 
یا حق
بچه ها من که بزرگترین آرزوم در سر سفره عقد این خواهد بود که جبارزاده در سال 94 استاندار این استان نباشه. 
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۸ اکبر عظیمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با این کامنت هایی که از شما می بینم احساس می کنم که هنوز منتظر این هستید که قبل از پایان سال 93 برید سر کاردرسته؟

 واقعا از شما بعیده دیگه، بابا یه سری به این ادارات بزنید همه کارمندا دارن سهمیه میوه شب عید خودشون رو تقسیم می کنن و یه عده هم حتی نماز جماعت هم که هر روز 4 ساعت طول میدادن رو هم نمیرن و نشستن دارن گل میگن و گل میشنون اونوقت شما انتظار دارید که این *****ا برای شما تو استانداری بخوان کاری انجام بدن؟ استانداری داره میوه شب عید شما رو تنظیم می کنه اصلا نگران نباشید. 
برین فعلا سماق سفره هفت سینتون رو بمکین، البته اینها همه برآیند کار خودمونه مایی که به خودمون زحمت نمیدیم یه هماهنگی بکنیم و بریم پیگیر بشیم، فکر کنم سماق مکیدن آسونتر از یه ایمیل یا اس زدن واسه پیگیری باشه. 
انشا ا... روز شنبه هفته آینده همه تون رو دعوت می کنن واسه ابلاغیه شروع بکار... منتظر تماس باشید.
یعنی منابع طبیعی همه رو با هم برا شروع بکار دعوت نمیکنه؟ پس جرا به ما میگن یکی دو ماه طول میکشه شروع بکارتون
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۷ به آقا هادی
سلام اقا هادی
شما خبری از استانداری ندارید؟
به ما که جواب نمیدن
ممنون میشم جواب بدید
به منابع طبیعی91
شماواسه گزینش عقیدتی رفتین؟
متشکرم آشنای خوزستان شماهم موفق باشین
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۹ منابع طبیعی 91
در جواب دوستان
بنده سهمیه ندارم خوشبختانه 
از قبولی های 91 هستم، آذربایجان شرقی

مدیر جان سلام

میشه مراحل گزینش رو دقیق بیان بفرمایید؟

 

سوال قبلی من این بود از جوابتون متوجه نشدم ببخشید:

شما اطلاع دارید مراحل بعدی بعد از اعلان نتایج مصاحبه تخصصی چیه؟یعنی فقط آزمایشات و سوء پیشینه هستش یا نه؟

جواب شما: بله

پاسخ:
مدیرسایت : بعد از انجام مرحله مصاحبه تخصصی تحقیق محلی و بعد اون مصاحبه عقیدتی و سوپیشینه و آمایشات را در پیش خواهین داشت
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۴ آشنا خوزستان
به سمیرا 
مبارک باشه روی سایت اداره کل محیط زیست استان  مرتب چک کن
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۲ به آشناخوزستان
آذربایجان شرقی ام امرو زنگیدن  قبولم
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۹ محمود محمودی
به منابع طبیعی 91
سلام دوست عزیز آخرش نگفتی سهمیه دار هستی یا نه اگه سهمیه دار هستی  نفهمیدی بدون سهمیه ها کی شروع بکارمیکنند. 
نه سهمیه دار نیست رشته شغلیش هم کارشناس تحلیلگر سیستم هستش.
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به زهرا خانم

ابجی من نگفتم که شما دروغ میگی...احتمالا دوست برادرتون سهمیه داره ..احتمالا نه صد در صد ..چون ثبت احوال فقط سهمیه دارها رو گزینش کرده ...نزدیک به 40 نفر کاراشون انجام نشده و هنوز بلاتکلیفن
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۱۳ آشنا خوزستان
به سمیرا
محیط زیست کدوم استانی؟
منابع طبیعی 91 بهتون تبریک میگم شما سهمیه دار ین ؟
اخه اداره کل  به ما میگه تا شروع به کارتون یکی دوماه طول میکشه.
قبول شده از میانه ببخشیدا من قصد اذیت کردن ندارم چون چندبار تو کامنتا دیده بودم گفتین گزینش نشدین برا همین کنجکاو شدمو پیگیر اینکه گزینش شدین یا نه من نه ایمیل ونه شماره اون آقارو دارم ونه گذرم  تا حالا به ثبت احوال افتاده ایشون هم دوست برادرم هستن  فکر نمیکنم دلیلی داشته باشه که دروغ بگه اگه موجبات رنجشتون شدم معذرت میخوام ایشالا زودتر گزینش بشین موفق باشید.
منابع طبیعی 91 شما سهمیه دارین؟
از کدوم استانین؟
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۹ قبول شده صنعت و معدن
با سلام خدمت دوستان، من قبول شده اداره صنعت و معدن سال 91 هستم هفته پیش رفته بودم برای مصاحبه گزینش امروز زنگ زدن میگن فیش واریزی آزمون رو برامون فاکس کن بفرستیم تهران، ولی نه تنها من بلکه همه بچه های آزمون اداره فیش ها رو گم کردیم به نظر شما میخوان چیکار کنن؟؟ به من که جواب ندادن
تبریک فراوان جناب منابع طبیعی خیلی خوشحال شدم شما سهمیه داربودین ؟ازاستان آذربایجانشرقی هستین؟
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۷ زینب . ثبت اسناد
به جاویدیان
بله دوست عزیز،به ما هم همینو گفتن .من گفتم آخه میگفتن 5 فروردین شروع به کاره.. جواب دادن مگه 5 فروردین بعده عید نیس؟؟دیگه موندم چی بگم؟ما از خیلی اداره ها جلو بودیم ولی انگاری داریم از بقیه عقب میمونیم.. توکل بر خدا
بچه ها من قبول شده 91 ام و این طرف هم استخدام شهرداری های تازه تاسیس قبول شدم و نتیجه مصاحبه هم اومده و نفر اول هستم و به احتمال زیاد شروع بکار این دو بعد از عید همزمان باشه به نظرتون کدوم یکی رو انتخاب بکنم اگر همزمان باشن؟ کسی از مزایای شهرداری ها خبری داره؟ لطفا راهنمایی کنید. 
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۶ منابع طبیعی 91
وای بچه ها خیلی خوشحالم خیییییییییییییلییییییییییییییییییییی
امروز از اداره کل (منابع طبیعی) تماس گرفتند و گفتند که 25 یا 24 اسفند بیا اداره کل و ابلاغیه شروع بکارت رو بگیر، پرسیدم واقعا جدی میگین؟ به شوخی گفت اگه باور نداری و نمیخوای نیا. پرسیدم شروع بکار رو واسه کی زدین؟ گفت 28 اسفند میری اداره خودت رو معرفی می کنی و از 5 فروردین هم رسما شروع بکار می کنی. آقای مهری زاده بودن از کارگزینی

مدیر جان

شما اطلاع دارید مراحل بعدی بعد از اعلان نتایج مصاحبه تخصصی چیه؟یعنی فقط آزمایشات و سوء پیشینه هستش یا نه؟

متشکرم

پاسخ:
مدیرسایت : بله 
دوستان اداره ثبت اسناد
امروز از اداره کل گفتن فعلا مراحل جذب و صدور کد به بعد از عید موکول شد
پرسیدم بعد عید کدوم روزو ماه
گفتن معلوم نیست

۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۲ محمود محمودی
سلام به دوستان ومنابع طبیعی 91 ایها
همانطور که میدانیدمنابع طبیعی لیست تمامی افراد را وارد سامانه کرده وبرای تایید به استانداری فرستاده بعد از تایید لیست توسط  استانداری لیست را به معاونت توسعه (تهران) برای اخذ کد مستخدمی میفرستند وتاالان که لیست دست استانداریه ونفرستادند بعد از دادن کد مستخدمی بقیه کارای ما توسط اداره کل انجام خواهد شد .پس دوستان لطفا از استانداری پیگیر باشند که لیست را زودتر به تهران بفرستند ومنتظر بقیه ادارات نباشند
مدیرجان چرا جهاد کشاورزی مثل بقیه ادارات اسامی رو تو یه سایت رسمی اعلام نمیکنه؟ باید پیگیر شیم یا همین که تلفنی میگن کافیه؟
لطفا جواب بدین.
پاسخ:
مدیرسایت:بستگی به اداره داره
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم
مدیر جان جواب بدید ممنون میشم
من اسمم به عنوان نفره ذخیره تو  تو لیسته اداره راه هستش
میخام بدونم اصلا نفره ذخیره به چه دردی میخوره ؟
تا جایی که من میدونم نفره اصلی میره سره کار ، مگر اینکه نفر اصلی یا تو گزینش رد بشه یا اینکه خودش کتبا انصراف بده .
درسته ؟
پاسخ:
مدیرسایت:بله درسته
-سلام
آیا کسی میدونه که اداره محیط زیست نتایجو اعلام کرده یانه؟؟؟ مدیر لطفا شما اگه اطلاع دارین بگین ممنون
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۵ بنیاد شهید بدون سهمیه...خیلی مهم
سلام خدمت دوستانی که بدون سهمیه از بنیاد شهید آذربایجان شرقی قبول شدن
یه سوال
دوستان عزیز بنده حدود چهار روز پیش رفتم بنیاد اردبیل گفتن دارن استان به استان مجوز ادامه ی فرآیند استخدام بنیادو صادر میکنن و گفتن که مجوز آذربایجان شرقی صادر شده.
آیا این حرف درسته؟؟؟
زود جواب بدین خواهشا.
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
توجه      توجه   **************به هوش باشید**

در حال حاضر تنها مشکل ما ابلاغ بودجه94 از طرف دولت به ادارات کل می باشد..با توجه به پیگیریهای اینجانب این ابلاغ در چند روز اینده انجام خواهد شد و به امید خدا روند انجام روال استخدامی از سال اینده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد ...با توجه به اینکه اکثر ادارات کارهای خود را تکمیل نکرده اند پس به نظر می رسد که شروع به کار اکثر ادارات در اردیبهشت یا خرداد سال اینده خواهد بود ...اصلا نگران نباشید ..ما نزدیک به سه سال صبر کرده ایم این جند ماه را هم صبر میکنیم ..ارامش خود را حفظ کنید و همه کارها را بسپارید به خدای مهربان ....به امید موفقیت همه بچه ها
با سلام
دوستان اذرباجان شرقی خبر جدیدی ندارن؟همه استانها پیگیرن قبل عید برن سرکار
ما خوابیدیم
تنهایی هم میریم اداره یا استانداری جواب سلم رو نمیدن چه برسد به جواب سوال
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به زهرا خانم

اسم این اشناتو میگی ..ایمیلشو میتونی یدی یا اگه بشه شماره تلفنشو .دستت درد نکنه
آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای منابع طبیعی های 91

ایمیل بزنید تا هماهنگ شیم برای حضور دستجمعی در اداره کل، جرا اینقدر تی تترپرید شما...!
حتی شماره تلفنم هم توی پیامهای قبلی گذاشتم:
AKBAR_AZIMI55@YAHOO.COM
سلام دوستان کسی از نتایج محیط زیست خبری داره؟؟؟
قبول شده از میانه والا من از آشنامون که پرسیدم شما گزینش شدین یا نه  گفت گزینش شدیم وقتی به ثبت احوال زنگ میزنه میگن داریم اسامی نود و یکیا رو وارد سایت میکنیم راست و دروغش پای خودش 

سلام

دوستان یا مدیر کسی از زمان شروع بکار92ایی ها خبر داره یا نه؟

سلام

دوستان یا مدیر کسی از زمان شروع بکار92ایی ها خبر داره یا نه؟

باتشکر از الهه

بابت پاسخ خوب و کاملی که داده بودن

۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۶ محمود محمودی
بچه های منابع طبیعی 91 لطفا همگی پیگیرباشیم وگرنه پیگیر نباشیم باید دوماه هم صبرکنیم وگرنه الان حداقل میتونند ما را برای سوئ پیشینه و ازمایشات پزشکی دعوت کنند اونم با این اوضاع معلومه بعد از عیدبرا اینکارا  دعوت میکنندحتی تماس تلفنی ویاپیگیری حضوری خیلی بهتره وموثرواقع میشه .
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۲ اکبر عظیمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به محمود محمودی 
به منابع طبیعی 91 آ.ش
بنده هم برای حضور و پیگیری دستجمعی موافقم در تماس باشیم:
akbar_azimi55@yahoo.com
***********
سلام
از دوستان اداره راه کسی هست که تمام مراحلش تموم بشه و درمرحله صدور کد باشه؟
مدیرجان بابت زحماتی که متحمل میشوید واقعا جای قدردانی و تشکر است بنده به نوبه خود از تمامی زحمات جنابعالی و همکارانتان تشکر کرده و از خدای متعال سلامتی و عافیت برایتان مسعلت دارم
بابت اون سوالات مصاحبه که در وبلاگ گذاشتن خیلی ممنون و سپاسگزارم کاش این وبلاگو پارسال هم داشتین تا به کارا سرعت میبخشیدین .خداحفظتان کند
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۵ منابع طبیعی91 آ.ش
به محمود محمودی
به من از اداره کل گفتن احتمال 90% از اوایل فروردین ولی چاره کار فقط حضور چند نفر از 91 ها در اداره کل و صحبت از نزدیک هست و گرنه با اینا باشه طول میدن وسعی دارن با 92 ها بفرستن مخصوصا دوستانی که تبریز هستند خواهشن حضوری برن و بخوان  زود مشغول بکار بشویم

با سلام و ادب

خدا را هزاران مرتبه شکر

انتظارات دوستان قبول شده در استانداری بسر اومد.

نتایج واحدهای زیرمجموعه استانداری از طریق تماس با کارگزینی استانداری اعلام شد.

الهم عجل لولیک الفرج

باسلام دوستان قبولی خوداستانداری خواهش میکنم برا پیگیری ورود اسامی خواهش میکنم به کارگزینی زنگ بزنید یاحضوری برید زمان داره میگذره وجز دوسه نفر کسی پیگیری نمیکنه
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۸ محمود محمودی
سلام
منابع طبیعی 91 آ.ش 
طبق تماسی که با اداره کل منابع طبیعی  داشتم گفتند ما تمامی اسامی را وارد سایت کارمند ایران کرده ایم منتظر باشید گفتم شروع بکار کی هست گفتند یکی دو ماه طول میکشه  
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به حسن

اقا همینطوری یه حرفی رو نزنین خواهشن..اگه در مورد یه مطبی اطلاعی ندارید خواهشا اظهار نظر نکنید...شماره ثبت احوال 1510 می باشد..زنگ بزنید بپرسید 91 ها گزینش شدن یا نه ؟ بعد بیاید اینجا اطلاع رسانی کنید
به سارا
سلام تمام مدارک از جمله کارت ملی و شناسنامه و مدرک تحصیلی و سایر مدارک که میتونه مفید باشه مثل عضویت در بسیج و... 
برای گزینش هم اگه منظورتون مصاحبه است بنظر من همانطورکه قبول شده از میانه هم گفتن همون فایلایی که مدیر وبلاگ بالای وبلاگ گذاشتنو بگیرین کامل در جریان گزینش و مصاحبه قرار میگیرین من خودم گرفتم خیلی کامله .راستی تو از کدوم اداره ای؟
کی برا گزینش دعوت شدی؟؟
به قبول شده از میانه قبول شده از میانه
احتمال میدم که از تحقیقات محلی رد شده باشین چون تا جایی که من خبر دارم گزینش 91 ایهای ثبت احوال انجام شده.
پیگیر باشید...
سلام به نظرتون تو گزینش چی میپرسند چه مدارکی میخوان؟؟

سلام مدیریت محترم

یک سول چند روزه مغزم رو موخوره کرده من چند روز پیش رفتم فرم گزینش پر کردم مسول کارگزینی پرسیدم  مصاحبه کی هست گفت نیاز باشه خبر می کنیم

یعنی چی

پاسخ:
مدیرسایت: خب دقیق میپرسیدین منظورشون چیه؟لابد منظورشون این بوده خودمون صدا میکنیم 
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به زهرا .فقط 8 نفر گزنیش شدن که اونم سهمیه دار هستن و برای کارهای خدماتی بودن و الان هم مشغول به  کارن...ما کلا 48 نفر هستیم که 8 نفر سهمیه دار و 40 نفر بدون سهمیه ..اون 40 نفر کاراشون هنوز مونده
قبول شده از میانه ما یه آشنایی  داریم که سال نود یک از ثبت احوال شرکت کرده بودوگزینش شدشما چطور گزینش نشدین هنوز؟
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
اول باید بیان تحقیقات محلی بعد اگه از تحقیقات محلی قبول بشی صدات میکنن برای مصاحبه عقیدتی..والا من همیشه پیگیر هستم ..هر بار که میپرسم میگن که نامه گزینش باید از تهران بیاد بعد ما شروع کنیم به تحقیقات محل بعد گزینش..معلومم نیست که نامه کی میاد..راستی شما از کدوم اداره هستید؟91 هستید یا 92؟
اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شهرداری‌های تازه‌تاسیس استان


http://ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=30&id=18919

۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۳ به قبول شده میانه
سلام داداش به شمام نگفتن زمان دقیق مصاحبه کیه ؟؟
منم اون فایلا رو گرفتم واقعا عالین و همه چی رو دارن فقط من حوصله نمیکنمممممم چون نمیدونم زمان مصاحبم  کیه ؟ بعضی سوالات فرارن آخه .
ولی حتما باید تو تعطیلا بخونم چون ممکنه یهویی بخوان واسه مصاحبه .
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
اقایونی که گزینش نشدن

حتما تو این ماه خودتون رو برای گزنیش اماده کنین..احتمالا فروردین ماه بهتون بگن بیاید برای گزینش ..پس هرچه قدر که میتونید خودتون رو اماده نگه دارید ..این جزوه هایی رو که مدیر گذاشته دانلود کنید..خیلی خوبن..من دانلود کردمشون خیلی کامله...به امید موفقیت همه بجه ها
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۰ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
اقایون خانم ها

زیاد به فکر شروع کار قبل از فروردین نباشید ..این کار زمان میبره..حالا ببیند کی بهتون گفتم...به نظر بنده حقیر باید همه ادارات هماهنگ عمل کنن.یعنی تا کار یه اداره تموم نشده از کار خبری نیست...الان از هر اداره ای پیگیر باشید بهتون میگن احتمالا از اردیبهشت یا خرداد شروع به کار میکنید ...یعنی کار همه ادارات باید تموم بشه بعد همه با هم انشاالله بریم سر کار ...گذشت زمان حرف اینجانب رو تاییید خواهد کرد .حالا ببینید
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۵ سوال فوری به دوستان
دوستانی که راهنمایی کردین واقعا ممنونم ازتون. خدا اجرتون بده و انشالله به زودی کارتون درست میشه و مشغول میشید. خودمم پیگیری کردم بهم گفتن اشکالی نداره و کارم اشتباه نبوده و مهم مدرکیه که باهاش تو آزمون شرکت کردم نه اونی که بعدا اخذ کردم. بازم ممنون از همه
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
اعلام نتایج ازمون شهرداریها در سایت استانداری امروز صبح چهار شنبه

خبر فوری فوری فوری

نتایج نهایی بهزیستی

http://eawo.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=douranPortal&Lang=fa-IR&ItemID=2653&mid=13963&wVersion=Staging

و

http://eawo.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=douranPortal&Lang=fa-IR&ItemID=2650&mid=13963&wVersion=Staging

دوستان تو رو خدا اگه کسی از نتایج بخشداری ها خبر داره ما رو بی خبر نذاره.ممنون از همه عزیزان

منم واسه یکی ازادارات لرستان پذیرفته شدم هنگام ثبت نام دانشجوی ترم اخر ارشد بودم ولی با مدرک لیسانس ثبت نام کردم تو مصاحبه در مورد اینکه ادامه تحصیل دادم چیزی نگفتم.اخیرا  که همه کارمون اکی شد  رفتم اداره کل  مدرک فوق لیسانسه بهشون دادم. هیچی گفتن مسئله ای نیست.بزار حکمتون صادر شه بعد اقدام کن.
منم همین کار کردم و تو فرم گزینش زدم کارشناسی، تازه میگم خداکنه چندماه دیگه دعوت کنن واسه کار چون هفته پیش کنکور دکتری رو خوب دادم و دوست دارم دانشجو دکتری بشم بعد واسه رفتن سر کار تصمیم بگیرم
به سوال فوری
هیچ اتفاقی نمی افته چون گزینش کاری با مدرک و اینا نداره، حکم رو اداه کل میزنه که بعدا می تونید برای ارتقا حقوق مدرک ارشدتون رو هم ارائه بدین البته قبل از حکم هم می تونید اما چون ممکنه به تاخیر بیافته بهتره که بذارین بعد از حک شروع بکار ارائه بدین. چون تاریخ مدرکتون مشخصه هیچ گیری نمی دند که چرا کتمان کردی ...
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۹ به سوال فوری

دوست عزیز

من هم همینکارو کردم و البته درستش هم همینه که انجام دادید

نگران نباشید

اره عزیز
خیالت راحت باشه
مشکلی پیش نمیاد
چون موقع ثبت نام لیسانس بودی
دروغ که نگفته بودی
تو این فاصله هم فوق گرفتی
خیلیم عالی
نگران نباش
به سوال فوری  . اگه در زمان ثبت نام برای پستی که شما امتحان دادین هم لیسانس میخواستن هم فوق از لحاظ امور اداری هیچ مشکلی پیش نمیاد ولی به نظرم باید حتما مینوشتین فوق دارین چون اونها بر اساس تحقیقات خودشون میفهمن فوق دارین . خود منم وضعیت شما رو داشتم و تو فرم گرینش نوشتم که فوق دارم و اونا هم بعدا باهام تماس گرفتن که مدرک فوق لیسانسم رو هم براشون ببرم .
مدیر جان تو رو خدا جواب بده خیلی مهمه. من با لیسانس تو آزمون شرکت کردم و قبول شدم. بعدش دیگه تا فاصله اعلام نتایج فوق لیسانسم گرفتم. حالا که قبول شدم و رفتم فرم گزینش پر کردم فقط به مدرک لیسانسم اشاره کردم و اون رو آخرین مدرک تحصیلیم نوشتم. آیا این اشتباهه؟ بعدا برام دردسر میشه؟ خواهشا کسی میدونه جواب بده خیلی نگرانم. البته بگم فوق لیسانسم رو هم برا این رده شغلی میخواستن ولی من چون با لیسانس شرکت کردم فکر کردم فقط اون رو باید بنویسم. دعاتون می کنم جواب بدین.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
دیگه کاسه صبرمون لبریز شده ..کاسه که چه عرض کنم   دیگ صبرمون پره پر شده ....همیشه می گفتن بزارین تامین اعتبار بشین بعد ..الانم میگن باید نامه گزنیشتون بیاد بعد گزنیش بشین ...تازه معلوم نیست که نامه گزینش کی میاد ..سایت کارمند کی دوباره باز میشه ...و هزارتا سوال دیگه که معلوم نیست جوابشون چیه..خوش به حال اونایی که کاراشون داره تموم میشه و میرن سر کار ..ما چه گناهی کردیم که از اداره ثبت احوال قبول شدیم ..نمیدونم این اداره چه مشکلی با این استخدامی ها داره ..تازه منتظره نامه گزینش هستن..خدا اخر عاقبتشو به خیر کنه 
امروز از اداره کل دامپزشکی تماس گرفتن فیش پرداختی زمان ثبت نام خواستن ازم یکی از مدارک لازم جهت وارد کردن اسامی تو سامانه کارمند ظاهرا.راجع به شروع به کار پرسیدم گفت معلوم نیست. به نظرم پنهان کاری می کنن که زیاد پا پیچ نشیم.
بچه های آذربایجان شرقی نیستین...! نکنه همتون شروع بکار شدین و دیگه وقت اینترنت اومدن ندارین، بابا بعد از ظهر ها حداقل بیان یه حالی از ما بپرسین. آها فهمیدم... اضافه کاری می مونین که بعد از ظهر ها هم وقت نمی کنید
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
مدیر جان  چی شد پس .؟ یه ایمیلم  هیچی نیومده
پاسخ:
مدیرسایت : ارسال گردیده.مجددا چک کنید اگه تو این باکس نباشه قسمت اسپم هست حتما.
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۴ به دوستان گزینش رفته
دوستان این معرف که برا مرحله گزینش معرفی می کنیم شامل چه کسایی میشه؟ دوستانی که رفتن گزینش بگن بهتره کی رو معرفی کنیم دوستان نزدیکمون یا همسایه و فامیل؟ مدیر جان اگر زحمتی نیست شما هم یه راهنمایی بکنین.
پاسخ:
مدیرسایت:دوستان وآنانیکه بهشون اعتماد دارید رو باید معرفی کنید
دوستان کسی میدونه تکلیف ذخیره ها (نفرات ذخیره) چیه؟ برا گزینش آماده بشن یا نه؟
تو رو خدا اگه چیزی میدونین بگین.
من زنگ زدم جهاد گفتن: دو نفرین یکی اصلی یکی ذخیره. من ذخیره بودم
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۵ فیروز اکبری

به فرشاد :

سلام دوست عزیز منم چن روز قبل مصاحبه داشتم قبلا رساله روخونده بودم کامل بعدش هم  همین جزوات را که تو  همین وبلاگ هست خریدم و کامل خوندم بنظر من همینا رو بخونی کافیه ومسلط میشی تقریبا سوالاتشون زیاد سخت نیستن ولی باید تمرکز کنی وبا تفکر جواب دهی چن تاساز سوالاتشون دقیقا عین همونایی بودن که تو جزوه هست منم ژست گرفتم که مثلا اولین باره اینارو میشنوم در مورد قیام امام حسین و اینا بود بایست توضیح میدادم که کامل حفظ بودم  اصلا هم استرس نداشته باش سوالاتشون مشابه همه است

سلام دوستان من چن روز دیگه مصاحبه دارم بنظرتون چی بخونم ؟

دوستان کسی از نتایج بخشداری ها خبر نداره؟

از معاونت سرمایه انسانی پیگیر شدم گفتن از معاونت اداری مالی بپرسین.... اینا هم میگن هنوز به ما اعلام نشده..!!!!!

دوستان کمکون کنید دیگه داریم دق مرگ میشیم.

خانم صبا رحیمی
خواهر ارجمند لطفا بیاین تو صفحه خودمون و نتیجه مراجعتون به اداره کلتون رو بگید


من با همه گلایه ای که از این مسئولین دارم... اما خدا رو هزار مرتبه شاکرم که به عنوان پذیرفته شده منتظر هستم نه به عنوان کسی که بعد از این همه انتظار ببینه اسمش توی لیست نیست.
واقعا خدا رو شکر.
 اما دوستانی که بعد از این همه انتظار اسمشون توی لیست نیست درسته سخته و من هم درکتون می کنم اما استخدام شدن یا نشدن آخر کار نیست. باز هم امیدتون به خدا باشه...

سلام 
چرا کسی از انتقال خون خبر نمیده
استانداری میگه نتیجه مصاحبه را اعلام کرده به دستگاه مربوطه
 انتقال خون میگه هنوز از استانداری جواب نیومده
امروز هم باز هر چه زنگ زدم انتقال خون جواب نداد... 
ای خداااااااااا کمک کن.................
سلام 
چرا کسی از انتقال خون خبر نمیده
استانداری میگه نتیجه مصاحبه را اعلام کرده به دستگاه مربوطه
 انتقال خون میگه هنوز از استانداری جواب نیومده
امروز هم باز هر چه زنگ زدم انتقال خون جواب نداد... 
ای خداااااااااا کمک کن.................
با سلام خدمت همه دوستان
اینهمه انتظار آخرشم تو لیست نفرات اصلی نبودیم !!!!
تبریک به همه اونایی که اسمشون تو لیسته ...

سلام بچهها کسی خبرداره که بعد ازاینکه کد استخدامیهامی هامنو زدند چقدر طول میکشه بریم سرکار!
منا برو حالشو ببر اینم نتایج بعد از 21 ماه تازه نتایج مصاحبه تا کارای گزینش هم انجام بشه به خردا می کشته یعنی 24 ماه ناقابل. اما باز جای شکرش باقیه

اعلام نتایج آزمون 92/3/17اداره راه و شهرسازی استان اذربایجان شرقی
http://ea-mrud.ir/
منا خانم الان تو اداره راه و شهرسازی دارند کارایه دوستانی که کاراشون تموم شده جهت ثبت در سامانه رو انجام میدن
و بهمین دلیل کار اعلام نتایج رو کمی به تاخیر انداختن

من جهاد هستم بدون آزمون و 91
بچه ها به نظرتون امکان داره قبل عید بریم سرکار؟
به صبا رحیمی
از کدوم اداه بودین شما و آزمون 91 یا 92؟
صبا رحیمی
خواهر ارجمند دیدید دعوت میکنن مدارک ببرید
جای نگرانی نبود
سلام بچه ها امروز به من زنگ زدن که اصل مدارکمو ببرم
فکر میکنم واسه صدور کد مستخدمی لازمه
دوستان یکم فعال باشین دیگهههههههه
منکه هر وقت زنگ میزنم اداره یا استانداری میگن صبر کنید همین ...
آخه تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با عرض سلام خدمت دوستان
کسی از بچه ها از نتایج مصاحبه تخصصی خبری نداره ؟
من از اداره راهم
اگه خبر دارید مارم در جریان بزارید
ممنون از همگی
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
تحلیلگر سیستم...ببخشید برای چی میپرسین؟نکنه شما هم از میانه قبول شدین؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۹ به قبول شده از میانه
ببخشید کدوم رشته ی شغلی قبول شدید؟
کسی از انتقال خون خبر داره؟؟؟؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
من از ثبت احوال میانه قبول شدم
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۸ سازمان بازرسی
سلام . من قبول شده سازمان بازرسی مازندران هستم.از بچه های آذربایجان شرقی کسی از سازمان بازرسی هست. اگه هست خواهشا بگه کارشون در چه مرحله ایه؟
آدرس میل من واسه هماهنگی بیشتر
behchem@yahoo.com 
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۲ به قبول شده از میانه

با عرض سلام و خسته نباشید

ببخشید شما در کدام رشته شغلی و از کدام ثبت احوال قبول شده اید؟ میشه اسمتونو بدونم؟

ممنون

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****کی میتونه به این سوال جوب بده *******
قبول شده گان ثبت احوال 91 گزینش نشدن ولی هر موقع به استانداری و یا اداره کل ثبت احوال زنگ میزنیم میگن داریم اطلاعاتتون رو وارد سامانه میکنیم...مگه چینن چیزی ممکنه ؟؟؟مگه گزینش لازمه ورود اسامی به سایت کارمند نیست؟؟پس چی میگن اینا ؟؟؟یکی جواب بده لطفا
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
***هادی از تبریز****

سلام اقا هادی...من قبول شده ثبت احوال 91 هستم..ما اصلا گزینش نشدیم تحقیقات محلی هم نیومدن..به استانداری زنگ زدم گفتن ما نامه زدیم به اداره کل ثبت احوال و گفتیم که اطلاعاتتون رو برای دریافت کد در سایت کارمند ثبت کنند..به اداره هم زنگ زدم گفتن که کارگزینی اقدام میکنه برای وارد کردن مشخصات در سایت کارمند ...ولی خودت میدونی که کزینش شرط لازم برای گرفتن کد مستخدمی هست ...چطوری اینو توجیح میکنی برادر من..یه توضیحی بده
جناب هادی خان عزیز شما از اعلان نتایج خبردارین یا نه؟مثل اینکه گفتن از امروز اعلام میشه!!من امروز با استانداری تماس گرفتم گفتن از اداری مالی پیگیر باشین بعد ازط ظهر اعلام میشه.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۷ هادی از تبریز
سلام
هم استانی های عزیز، برای اینکه اطلاعاتتون سریعتر وارد سامانه بشه و اینکه از ورود اطلاعات به سامانه مطمئن بشید، حتما حتما به صورت حضوری به کارگزینی ادارات کلی که قبول شدید مراجعه کنید.
از دوستان اگه از اداره راه واس نتایج مصاحبه تخصصی 92  اگه تماس گرفتن لطفا مارم در جریان بزارین 
با تشکر از همگی 
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۶ امیر میانه ای
به مونا
سلام ...من هم از قبول شدگان اداره راه آذربایجان شرقی هستم البته سال 91..نگران نباشید الان دو سال به ما هم همین رو میگفتن..ولی بالاخره دیروز تماس گرفتن برای درخواست کد مدارک خواستن..اگه شما یا دوستان سوالی از مراحل داشتین مثلا آزمون عقیدتی میتونین با ایمیل زیر بپرسید..خدا بزرگه خلاصه نگران نباشید...
Amiraslan1362@Gmail. Com
با عرض سلام و خسته نباشید
من امروز صبح به اداره راه زنگ زدم پرسیدم از نتایج مصاحبه تخصصی خبری شد آیا ؟
میگه من نمیدونم چرا انقد دارین پیگیری میکنین ؟
ما خودمون به وقتش اعلام میکنیم .
یکی نیس بهش بگه بابا مام داریم از استرس میمیریما !!!
خب یه بار بگین نتایجو خیاله مارم راحت کنین دیکه
تا مام تکلیف خودمونو بدونیم
من فقط موندم اینا نمیتونن حاله مارو درک کنن ؟
یعنی انقد سخته ؟
انقد بی اعتنایی میکنن که آدم به خودشم شک میکنه !
با خودم میگم حتما حق با ایناس دیگه ما داریم مزاحمه استراحتشون میشیم ...!!!!!!!
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
از ثبت احوال اذربایجان شرقی کسی هست ؟
کلیه مزایای رسمی با پیمانی یکیه
سلام 
از دوستان کسی از نتایج مصاحبه انتقال خون خبر داره ؟؟
البته ناشکری نکنین.همینمکه دستمان توجیب خودمان برودوازخفتوخواری وتحقیربخاطربیکاری خلاص بشیم.بکین خدابده برکت.فقط فرقش بارسمی اینستکه ثباتوامنیت شغلی اونوندارد.وکرنه!کفتن بلحاظ بیمه ومزایافرقی باان ندارد.
من اسفندی91هستم.گزینشم تموم کردم.مال اداره کارهستم.اینهاروازیکی ازاقایان پرسنل انجاشنیدم.گفت که اینجابعضیهادهساله پیمانی هستن وهنوزرسمی نشدن.تازه بعدش هم دوسه سالی حکم ازمایشی رسمی براتان میادبعدحکم قطعی رسمی میاد.دوستان اینقدرجوش نیارین.
 جلال خوب شد که گفتی و الا نمی دونستیم که قراره پیمانی استخدام بشیم...

آقا جلال دق مرگمون کردی!!!جواب بده دیگه؟

 

جلال جان شما از کدوم اداره قبول شدین؟ و چه سالی؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۶ منا به جلال
ببخشید اقا جلال شما ماله 91 هستین ؟
واس کدوم اداره ؟
قبلا گینش شده بودین ؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به جلال

سلام.شما از کدوم اداره اید؟91 هستید یا 92...مدارک رو برای چی میخواستن
من امروزرفتم تبریزبراتحویل مدارکی که دیروزگفته بودن بیارم .فیشوفقط کپیشوگرفتن.اصلشوبرگرداندن.کپی کارت سربازی هم خواستن.گفتن اگرروالکارتان سریع پیش برود.فروردین شروع بکارتانس.حکمتانم فعلاتامدتی پیمانی خواهدبود.
خدایا کاری کن که ماهایی که کارامون نیمه کارس هم تموم بشه کارامون تا از نگرانی و استرس دربیاییم .
خواهشا اگه از بچه های اداره راه اینجا هستنو مثه من منتظره مصاحبه تخصصی ، اگه خبردار شدین از نفرات اصلی مارم در جریان بزارین .
با تشکر از همگی 
منم به نوبه خودم به همه بچه ها تبریک میگم که بالاخره قضیه اعتبار حل شد 
انشاالله همگی به خواسته هاشون برسن 
البته تشکر ویژه از مدیر محترم 
***ان مع العسر یسرا ***
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۲ به قبول شده از میانه
برادر ارجمند بدون تاییدیه گزینش اصولا امکان نداره کد مستخدم بگیرید
کد مستخدم به منزله ایجاد تعهد استخدام دولت به شخص است پس بدون تاییدیه گزینش این مهم میسر نخواهد بود

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****هر کی جواب این سوال رو بلده به من کمک کنه****

بچه ها میشه بدون گزینش کد تخصیص پیدا کنه ؟؟؟ من امروز به اداره ثبت احوال زنگ زدم...یه مسوول میگه چون گزینش نشدین نمیشه کد بگیرین..یکی دیگه گفت که اول براتون کد میگیریم بعد گزینشتون انجام میشه....خداییش من موندم حرف کدومشون رو قبول کنم ...هرکی میتونه منو از این سردرگمی نجات بده کار خیلی ثوابی انجام داده ...

بچه ها ماها  که 91 هستیم و  گزینش نشدیم تکلیفمون چی میشه ؟؟؟؟؟؟یعنی میشه اونایی 92 هستن وکارشون انجام شده فروردین برن سر کار و ما که 91 هستیم تکلیفمون معلوم نباشه ؟؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ اکبر عظیمی
به منابع طبیعی آ.ش

دوست عزیز من هم هفته پیش رفته بودم جواب درست و حسابی ندادند. اما آزمایشات و سوئ پیشینه و ... در اداره منابع طبیعی بعد از شروع بکار ازت می خوان. 
شماره و ایمیل من خواستی در تماس باشیم:
09144211821
akbar_azimi55@yahoo.com
به منا
منا چرا با خودت درگیر میشی نکنه اولین بارته که داری بودجه رو دنبال می کنی من 10 ساله که بودجه رو دنبال می کنم . اصلا نگران شورای نگهبان نباش
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۹ منابع طبیعی آ.ش
با سلام دوستان 91 من امروز از اداره کل پیگیر شدم کفتند دهه اول فروردین مشغول بکار میشید حالا معلوم نیست این دهه اول کی باشه شاید هم بعدا کفتند دهه اول برا تکمیل آزمایشات پزشکی و سوءپیشینه هست حال خودتون حساب کنید تکلیف شروع بکار چی میشه دوستان آ.ش خیلی غیر فعال شدیم باید پیگیر باشیم تا سوء پیشینه و آزمایشات و حکمها در اسفند زده بشه وگرنه معلوم نیست بعد عید کی بتونن برسن و کارو تموم کنند دیگه خودتون خوب میدونید که تا 20 فروردین عملا ادارات نیمه تعطیل هستند امکان نداره همه پرسنل یکجا تو اداره باشند و کارای مارو تکمیل کنند
خدایا تا کی انتظار آخه ؟
همش امروزو فردا میکنن ...
ببینیم بعده شورای نگهبان باید منتظره چی باشیم ....!!!!!!!
دوست خوبم تا جایی که من میدونم قراره استانداری نتایج همه دستگاه ها رو با هم اعلام کنه. حالا نمیدونم چرا به شما گفتن فرستادیم برا ادارات مربوطه.
به صادقی
صادقی جان فردا استخدام شدی و جایی رفتی نباید از این حرفا بزنی. دوستانه بهت گفتم تا می تونی بمال... سر نماز های جمعه حاضر باش... تو اداره هم از ساعت 10 صبح جوراباتو از جیبات آویزون کن که داری حاضر میشی برای نماز... قربون صدقه رئیس هم برو... ماه رمضان هم فقط چرت بزن که فکر کنن همش شب زنده داری می کنی و ....
صادقی عزیز فکر می کنی مشکل ایران فرار مغز هاست؟ نه برادر مشکل ایران ماندن ک... مغز هاست که با این روابط میرن ادارات و سازمانها کارمند و مسئول میشن.
با عرض سلام واحترام
مدیر محترم آیا اعلام نتایج مصاحبه شامل اداره ی جهادکشاورزی هم میشه؟
ما اول بهمن 93/11/1 مجتمع شهید کسایی مصاحبه کردیم.

من زنگ میزنم جهاد، میگن اسما رو برا بررسی فرستادیم استانداری منتظریم از استانداری جواب بیاد.
از دوستان اگر کسی خبر تازه ای داره لطفا بگه.
با آرزوی موفقیت همه.
سلام،فامیل مافرزندشهیده.4ماه قبل ازاداره کشاورزی بهش تلفنزدن بیامصاحبه،بدون اینکه ازمون داده باشدیاروحش ازاین استخداماباخبرباشدهمون موقع هردومصاحبه وکزینششوانجامدادن.امروزم بهش تلفنزدن فردابیادتبریز.قسمخوردعلتشوبهش نکفتن براجه کاری.فکرشوبکنیددیبلم شبانه باتکماده بزورکرفته.مفتکی قراره راننده اداره شود!بدبختی ماروببینیدمثلالیسانسیمودوساله داریم زورمیزنیم ومیدویم.حالاموقع بخوربخور!نورجشمایشونودارن مینشانن سرسفره!
با عرض سلام خسته نباشید
من امروز به استانداری زنگی زدم واس نتیجه مصاحبه تخصصی
گفتن ما نتایج رو به ادارات مربوطه فرستادیم از اونا پیگیری کنین
بعدش به اداره راه زنگ زدم گفتن اولا فعلا دسته استانداریه !!!
دوما اگه دسته ما برسه یا تلفنی اعلام میکنیم به نفرات اصلی یا تو سایت اداره میزاریم
آخرشم گف بازم منتظر باشین
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۷ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
همین امروز و فرداست که مجلس به بررسی بودجه استخدامی  استانداری ها میرسه ...بچه ها در این ساعات اخر پیگیری از نماینده ها رو فراموش نکنید...به تلفن که جواب نمیدن ولی  و پیامک یادتون نره ....
آقا احسان
فعلا که ادارات منکر این هستند که سامانه باز شده و میگن فعلا استانداری خبری به ما نداده
دروغ پشت دروغ
باسلام دوستان پیگیر وارد کردن اسامیتون ازادارات بشید بجنبید وقت زیادی نمونده
مدیرجان خبری نداری برادر بزرگوار؟
پاسخ:
متاسفانه نه
سلام.از بچه های قبول شده بازرسی آذربایجان میشه با ایمیلم تماس بگیرید ؟لطفا
سلام مدیر عزیز
خیلی دوستت داریم
مدیرجان
از استان آذربایجان شرقی خبری نداری؟خیلی دارن محافظه کارانه کار میکنن
اصلا اداره میگه استانداری بهمون چیزی نگفته
ممنون میشم جواب بدی برادر
دست گلت درد نکنه
بچه ها از اداره راه کسی هست که کاراش تمام شده باشه و منتظر صدور کد باشه؟
ممنون از همه دوستان
ایشالله به امید خدا کار هممون درس بشه
بازم می صبریم

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۸ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به منا

چون شما تازه مصاحبه تخصصی ر و گزروندی باید منتظر باشی تا استانداری نتایج رو اعلام کنه.. یعنی نفر اصلی و نفر ذخیره رو اعلام کنه ..و بعد لیست شما هاررو هم به اداره راه ارسال کنه و بعد مراحل استخدمی شما شروع بشه ...شما باید از استانداری پیگیری کنید
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به منا و بچه ها ی اذربایجان شرقی

دیگه استانداری لیست اسامی رو فرستاده و کارش رو انجام داده...از این به بعد باید از اداره مربوطه خودتان
پیگیر باشید
نتیجه نهایی رو دستگاه مربوطه یا بهتون زنگ می زنه یا توی سایتش میذاره، نتایج رو استانداری به اداره مربوطه داده باشه زنگ هم بزنید براتون میگن. استان ما با اینترنت بیگانه است. ولی استانهایی هستند که نتیجه رو توی سایتشون اعلام می کنن. 


بچه ها این شماره منه برای پیگیری های دست جمعی اس بدین تا هماهنگ بشیم
09144211821
akbar_azimi55@yahoo.com
منا یکمم صبر کنید
حتما اطلاع میدن بهتون
تا اخر این هفته
انشاالله که اسم شما باشه
بعد مصاحبه تخصصی هم میرید برای عقیدتی و گزینش
اقا هادی خبر جدید ندارین ی روز مشخص کنینی لااقل بریم واسه پیگیری دسته جمعی
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۵ منا به قبول شده از میانه
یعنی من که تو اداره راه مصاحبه تخصصی دادم نتیجشو الان از اداره راه پیگیر باشم یا استانداری ؟
آخه چن روز پیش زنگ زدم اداره راه گفتن نتایج محرمانست نمیتونیم بگیم و میفرستیم استانداری تا اونا خودشون اطلاع رسانی کنن

ممنون از همه کسایی که دارن اطلاع رسانی میکنن
ولی کلابچه های استان آ.شرقی خیلی کند کارمیکننا
انگار همشفقط چن نفر هستن تو سایت که فقط زحمت دیگرونم میکشن
دوستان نامه استانداری اذربایجان شرقی برای ادارات کل
جهت صدور کد مستخدمی امروز به ادارات ابلاغ شده است


۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****خبر خوش برای بچه های اذربایجان شرقی *****
امروز به استانداری زنگ زدم اقای ملک محمدی گفتن لیست اسامی  قبول شده گان رو به دستگاههای مربوطه فرستادیم از 15 اسفند به بعد به دستگاه مربطتون زنگ بزنید و پیگیر  باشید
سلام رفقاازاداره کاروتعاون اذربایجان شرقی براتعهد،سوبیشینه یامعاینه به کسی تلفن زدن یانه؟توروخداخبری هست منوبیخبرنذارین.بخدامردم ازبیخبری.
سلام رفقاازاداره کاروتعاون اذربایجان شرقی براتعهد،سوبیشینه یامعاینه به کسی تلفن زدن یانه؟توروخداخبری هست منوبیخبرنذارین.بخدامردم ازبیخبری.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم
مدیر جان صفحه مربوط به استان آ.شرقی پاک شده  یا ماله من نشون نمیده ؟
مدیر محترم اگه راجب استان آ شرقی خبری دارین اعلام بفرمایین لطفاا
از استرس این استانداری مردیم
خبر دارین نتایج مصاحبه تخصصی رو کی میدن ؟؟
الان یه ماه شد که مصاحبه کردیم
من از اداره راهم
با شکر فراوان ....
پاسخ:
صفحه قبلی بخاطر طولانی شدن عوض شد البته از طریق طبقه بندی موضوعی قسمت استخداماستانداریها قابل دسترسی است