---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۲

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه سال 94 کشور ردیف اعتباری برای استخدامی‌های جدید استانداری‌ها در نظر گرفته شده تا از سال آینده جذب شود

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور داشتیم، قرار شد حق و حقوق و مزایای 30 هزار نفر از استخدامی‌های سال گذشته که هنوز جذب آنها انجام نشده در بودجه سال 94 پیش‌بینی شده و پرداختی‌ها با جذب این افراد انجام شود.

وی افزود: هنوز رقم این ردیف بودجه مشخص نیست ولی ما به استخدامی‌های استانداری اردبیل قول می‌دهیم که در مجلس از حق و حقوق آنها دفاع کرده و زمینه جذب آنها را فراهم آوریم که قطعا با تایید شورای نگهبان این امر میسر خواهد بود.

حقیقت‌پور گفت: مجلس مصمم است تا در موعد مقرر لایحه بودجه سال 94 را اعم از ردیف‌ها و جداول مورد بررسی و تصویب نهایی قرار دهد تا به موقع شاهد ابلاغ آن به دولت برای اجرا باشیم.


 

نظرات  (۲)

سلام وخسته نباشید
یه سوال داشتم الان همه جا صحبت ازآزمون استانداری هاست خواستم بدونم اگه شخصی در آزمونی غیر از استانداری ها شرکت کرده باشه وهمه مراحل را گذرونده باشه وکد مستخدمی هم گرفته باشه ولی به دلیل عدم تامین اعتبار هنوز مشغول به کار نشده باشه آیا جزء استخدامی ها هستش و تامین اعتبار برای سال آینده میشه؟ممنون
پاسخ:
بله.ان شاءالله
سلام ،یه سوال مهم از مدیر سایت ،استانداری ما مجوزش مال سال 90است ،گزینش هم شدیم ،با توجه به بودجه که مربوط به سال 91 و 92 است ایا برای ااستخدام ما مشکلی هست
پاسخ:
مدیرسایت:جای هیچگونه نگرانی نیس همه پذیرفته شدگان مجوزشو ن یکیست واون ردیف 70برای تمامی پذیرفته شدگان استخدامی استانداریها هست و با این ردیف به همه بودجه میرسه .همچنانچه نمایندگانم طی گزارششان به این نکته اشاره کردند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی