---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

۱


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل گفت:‌ با اخذ مجوز و برگزاری آزمون در سال آینده 80 آتش‌نشان جدید جذب خواهیم کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات سازمان آتش‌نشانی در شورای شهر اردبیل اظهار کرد:‌ ما این مجوز را از وزارت کشور گرفته‌ایم و قرار است در قالب آزمونی که وزارت کشور اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌کند با جذب این 80 نفر بخشی از کمبود نیرو در آتش‌نشانی اردبیل برطرف شود.

وی ادامه داد: آگهی استخدام به صورت سراسری منتشر می‌‌شود و در اغلب موارد نیروهای زبده و کار‌آمد جذب کرده و دوره‌های آموزشی را نیز برای آنها برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل به اعتبار 8 میلیارد و 400 میلیون تومانی هزینه‌ای و در‌آمدی سازمان آتش‌نشانی در سال آینده اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با کاهش هزینه‌های جاری امکان توجه و بها دادن بیشتر به توانمندی حوزه فعالیت آتش‌نشانی و ارتقای فرهنگ ایمنی را شاهد باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: 75 درصد کار ما به شکل آموزشی و برنامه‌های ستادی و 25 درصد عملیاتی است که ما در بحث آموزش آن هم در ایستگاه‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را انجام می‌دهیم و حتی با عقد قرارداد با مراکز علمی،‌ دانشگاهی، مدارس و ادارات نسبت به آموزش افراد با بهره‌گیری از توانمندی‌ نیروهای خودمان اقدام کرده و فعالیت مثبتی را انجام می‌دهیم.

این مسئول یادآور شد: قرار است از این به بعد سازمان نظام مهندسی ساختمان به پروژه‌های چهار طبقه بالا بدون موافقت سازمان آتش‌نشانی مجوزی صادر نکند چرا که باید همه واحدهای ساختمانی به تجهیزات ایمنی‌تر و خشک مجهز شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل ماهیت کاری سازمان را یک ماهیت خدماتی بیان کرد و ادامه داد: ما سازمان در‌آمدزا نیستیم بلکه سازمانی هستیم که با تامین هزینه‌های زیاد در خرید و تجهیز ماشین‌آلات در ارائه خدمات باید آماده به کار باشیم.

ابراهیمی شکل‌گیری ستاد مدیریت محیط زیست در توسعه پایدار شهری را در شهرداری و به تبع آن راه‌اندازی کمیته مدیریت بحران را یادآور شد و افزود: واحد آموزش با هدف توانمند‌سازی و ارتقای پیشگیری از حوادث و بالا بردن ارائه خدمات ایمنی سعی دارد فعالیت خود را انجام دهد؛ به طوری که برای 50 هزار نفر در سال جاری برنامه آموزشی اغلب به صورت رایگان در مدارس، مهدهای کودک، دانشگاه‌ها و ادارات برگزار شده است.

وی از انجام 976 عملیات آتش‌نشانی در 11 ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ در همه این عملیات‌ها سعی کردیم تا با در نظر گرفتن وضعیت موجود بهترین خدمات را ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اردبیل در پایان سخنان خود با قدردانی از دغدغه اعضای شورای شهر در تامین امکانات و تجهیزات برای این سازمان و ارتقای اعتبارات این سازمان برای تجهیز و خرید ماشین‌آلات از مبلغ یک میلیارد تومان به سه میلیارد تومان گفت: انتظار می‌رود در این زمینه همکاری خوب شورا و شهرداری را بیش از گذشته شاهد باشیم.

 

نظرات  (۱)

مژده سایت کارمند ایران برای دریافت کد استخدامی باز شد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی