---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

نظرات  (۳۸)

تاییدیه گزینش کل و روال کارش  اونجور که من شنیدم  کمتر از 6 ماه اعلام نمیشه پس در یک ماه و نیم محال به نظر میرسه .

استخدامی نظام هم شاملش میشه^
خواهشا جواب بدید

پاسخ:
مدیرسایت:اونابودجشون مجزاست
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۱ امید سنندج

خب سوال منم همینه به فرض اینکه تا اول دی بهم زنگ بزنن براتشکیل پرونده واز تهرانم زنگ بزنن گزینش و کارای پزشکی بهنظرت تا اسفند همه این کارا تموم میشه؟ اگه نشه با این حساب کی میریم سرکار ؟؟؟؟

 

پاسخ:
مدیر سایت : ببینید اگه زنگ بزنن خب بقول خود مسئولین کار گزینش فقط دوهفته میتونه تموم بشه این دست خود مسئولان است اینو چن بارخود مسئولان گفته اند فقط شما باید سعی کنید تا کارگزینشو حتما وحتما هرچه سریعتر شروع کنند وتا اواسط بهمن (25بهمن ) حتما این کار صورت بگیرد وگرنه میمونید برای نیم سال اول 94. بقول قرمز خانم که تو صفحه تبادل نظر گفتن : "جذب در سه مرحله انجام می گیره. فروردین، تیر و شهریور.
تأمین اعتبار 13500 نفر از اول فروردینه. 5000 نفر هم میمونن که تیر و شهریور جذب بشن. دعا کنید شهریورشون اسفند 94 نشه.
اگه تأییدیه گزینش که از گزینش کل استعلام میکنن تا 25 بهمن صادر بشه شروع به کار فروردینه. یعنی یک فروردین حکم صادر میشه. اگه تأییدیه گزینش تا اردیبهشت 94 بیاد شروع به کار تیره و اگه تا این تاریخ نشه شهریور قطعیه."
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۸ امید سنندج
مدیر جان سلام  یه سوال داشتم خواهشن اگه میشه جوابمو بدین برام خیلی مهمه .فرزند شهید هستم بامدرک کارشناسی به اداره بهزیستی معرفی شدم ولی متاسفانه هنوز جواب مصاحبه بدون سهمیه هارو اعلام نکردن وهیچ زنگیم به ما جهت تشکیل پرونده نزدن.حال بااین اوصاف که قول اسفندم دادن برااستخدامی ومن نوعی هم هیچ مرحله ای انجام ندادم به نظرتون سرکار رفتنم احتمالش چن درصد و اگه دی ماهم تماس بگیرن باهام به نظرتون تا اسفند کارام تموم میشه؟خواهشن جوابو بدین برام خیلی مهم
پاسخ:
مدیرسایت : اگه گزینشتون تموم بشه بله ولی اگه نشه نه .... تا میتونیین پیگیری کنین تا گزینشتون زودتر صورت بگیره. 
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ به دوستان
به یکی از پذیرفته شده
مطمئنی فوق العاده شغل کارشناس ها 1500 امتیاز داره؟ایا این عنوان برای تمام کارمندان هستش؟
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۸ استاندار مازندران از کشف میدان نفتی جدید در دریای خزر خبرداد (( متاسفانه این هست شرایط ما))
نوشهر - ایرنا - استاندار مازندران گفت: سکوی حفاری نیمه شناور امیرکبیر در عملیات حفاری اکتشافی خود در دریای خزر موفق به کشف منابع جدید هیدروکربنی و میادین نفتی در این دریا شده است.

' ربیع فلاح جلودار ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد: سکوی حفاری نیمه شناور با قابلیت حفاری در آب های عمیق تا عمق هزار متر از سطح دریا و عمق 6هزار متر از بستر دریا اقدام به عملیات اکتشاف میادین نفتی در دریای خزر می کند.

وی موفقیت های کسب شده در این خصوص را ناشی از اقدامات موثر مبتنی بر دانش و استفاده از فناوری های نوین دانست و گفت: هم اکنون استخراج از این میدان های نفتی به دلیل وجود نفت در عمق بسیار زیاد دریا نیازمند سرمایه گذاری های خاص و استفاده از فناوری های ویژه است.

استاندار مازندران با اشاره به نقش استفاده از این ذخایر برای توسعه استان های شمالی کشور، تصریح کرد: بهره گیری از میادین نفتی کشف شده با نام سردار جنگل نیازمند سرمایه گذاری ویژه است تا شاهد توسعه اقتصادی در خطه شمال باشیم.

فلاح در ادامه افزود: به همین دلیل نمایندگان استان های گلستان، گیلان، مازندران و تهران دیداری از سکوی نیمه شناور امیرکبیر در دریای خزر داشتند.

وی تاکید کرد: در این دیدار تصمیم گرفته شد که زمینه های لازم و پیگیری ها در حوزه اکتشاف، استخراج و توسعه ذخایر نفت و گاز در دریای خزر با رعایت جنبه های زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران گفت: بخش خصوصی نیز باید در حوزه فعالیت های نفت و گاز در شمال کشور مورد توجه قرار گیرد.

فلاح با اشاره به ساخت سکوی نفتی امیرکبیر در دریای خزر با استفاده کامل از توان و فناوری داخلی، اظهار داشت: ساخت سکوی نیمه شناور حفاری امیرکبیر در کشتی سازی صدرا بیانگر فناوری بالا و بهره مندی شرکت های داخلی از فناوری های روز است که نشان از اقتدار و افتخار صنعت نفت ایران دارد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با سرمایه گذاری جدی در این زمینه، شاهد افق های روشنی از توسعه و سرمایه گذاری در استان مازندران باشیم.

 

http://www7.sari.irna.ir/fa/News/81422748/

مدیر عزیز از شما و نماینده های عزیز خیلی ممنونم فقط یه سوال دارم که اگه جواب بدید لطف بزرگی در حق بنده کردید
طبق پیگیری نماینده ها دیروز گفتند که اولویت جذب با کسانی است که تاییدیه گزینش اونها قبل سال 93 صادر شده باشد اما امروز این عزیزان گفتند که همه افرادی که گزینش شده اند از ابتدای سال 94 شروع بکار خواهند کرد
میخواستم بدونم امکانش هست که بین گزینش شده ها واقعا اولویت بندی صورت بگیره برای جذب؟ یا شروع به کار همه گزینش شده ها به طور قطعی از ابتدای سال بعد هست؟
ممنون میشم این شبهه من را برطرف کنید
پاسخ:
مدیرسایت : بله سوال بجاییست چون دیروز معاونت راهبردی طبق آماری که داشتن ظاهرا آمارشون متفاوت بوده با امار مدیریت توسعه وتصمیمشون برین بوده که اوناییکه گزینششون تا قبل 93بوده قطعا اول فروردین برن  سرکاروبقیه رو هم با بررسی مجدد به تدریج حکمشون زده بشه   ولی خوشبختانه امروز  تو جلسه مشترکشون تصمیم قطعیشون برین بوده که کساییکه گزینششون  تا پایان بهمن ماه امسال تموم شده  وخواهد شد اول فروردین قطعا سرکار خواهند بود و مابقی ما هم اگه گزینششون طول بکشه نهایت نهایتش تا شهریور بصورت قطع سرکارن . پس باید هرچه هرچه سریعتر به ادارات فشار بیارین که گزینشو امسال تموم کنند .
میشه یکی بگه ما که اسامی مصاحبه تخصصی نیومده گزینش نشدیم تکلیفمون چی میشه؟؟؟؟

شنیدم 20 استان هنوز گزینش نشدن
کدوم استان ها گزینش هم رفتن مراحلشون تکمیل شده ؟؟

تکلیف ما چی میشه یعنی اسامی رو میزنن  ؟؟؟
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۱ علی هاشمی
سلام وقتتون بخیر
مجلس تا 7 دی   تعطیل شد

این فرصت خوبی هست که با نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه ملاقات کنیم و همچنین  کمپین  پیامکی رو  با رویکرد جدید و مبتنی بر ارسال  این 370 میلیارد تومان  شروع کنیم
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۱ یکی از قبول شده ها
حق شغل3000امتیاز
حق شاغل2000امتیاز
حق عائله مندی 810امتیاز
حق اولاد210امتیاز
فوقالعاده شغل کارشناس ها1500 امتیاز
بدی اب وهوا
حالا جمع این امتیاز ها ضربدر ضریب سالانه 1207 ریال میشه حقوق شما
سال بعد هم ضریب1207ریال 14درصد افزایش پیدا میکنه
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۹ اسفند خوزستان
شکت اشتباه هست دوست عزیز! من با وجود اینکه حتی 3 برابر ظرفیت استانم اعلام نشده توی تجمع 6 مهر حضور داشتم والان واقعا برام سواله که ما هم جز این بودجه هستیم یا نه
خسته ام انبوهى از دردم خداااااااا
ازخودم از زندگى سردم خدااااااااااا
بى صدا دربى کسی ها گم شدم....
اعتراف دیگر؛کم آوردم خداااااااااااااااااااااااااااااا
مدیر میشه بگی منظورشون از سال آینده کی هست؟؟؟؟ سال آینده 12 ماه داره!
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۲۲ علی لرستانی
سلام به همه بچه هاومدیرمحترم سایت ومخصوصانماینده های محترم که قبول زحمت کردن وبه تهران رفتن
بچه هاالان دیگه فقط ی قدم بااستخدام شدن فاصله داریم بجای اینکه تراوشات ذهنی خودتونو بزاریدتوسایت به نماینده های مجلس پیام بدیدکه حواسشون به ماباشه اوناتادوهفته وقت دارن بودجه رومطالعه کنن و نظرشونو نسبت به بودجه اعلام کنن مطمین باشیدهمه ماایشالا به امیدخدابرااسفنداستخدام میشیم اگرررررررر باهمه وجود مون بازم تلاش کنیم و صدامونو بلندتر به گوش اون بالایی هابرسونیم همین
یاعلی
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۶ منظور از اعتبارات ردیفهای متفرقه ( عمومی ) چیست ؟
با سلام
در لوایح بودجه سالانه، علاوه بر اعتباراتی که بر حسب امور، فصول و برنامه ها در قوانین بودجه طبقه بندی می شوند، بخشی از اعتبارات بودجه عمومی دولت در قالب "ردیف های متفرقه" آرایش می یابد. اعتبارات متفرقه، اعتباراتی هستند که دولت به انجام آنها آگاهی دارد، اما به دلیل نامشخص بودن دستگاه های اجرایی هزینه کننده، در قالب امور، فصول و برنامه ذکر نمی شوند. اعتبارات متفرقه در طول سال اجـرای بـودجـه از طـریق تصویب نامه های هیات وزیران یا آیین نامه های مربوطه میان دستگاه های اجرایی هزینه کننده تقسیم می شود. موافقتنامه های ردیف های متفرقه یا به صورت کلی با دستگاه اجرایی اصلی یا به صورت تفصیلی با دستگاه های اجرایی اصلی و فرعی مبادله می گردند
اعتبارات ردیفهای عمومی
این ردیفها در قالب برنامه و فصل هزینه نمی باشند.
- هزینه های متفرقه :
هزینه های متفرقه که مهمترین گروه و بیشترین اعتبارات را در کدهای مختلف نشان می دهدو بسته به نیاز دولت و تصویب مجلس در هر سال به تعداد ردیفهای آن اضافه و یا در صورت ضرورت حذف می شود.
 هزینه های برخی از حوادث غیر قابل پیش بینی مانند سیل و زلزله، بازخرید خدمت کارکنان از مواردی می باشند که چون نمیتوان نیاز اعتباری دقیق آنرا تعیین نمود بالاجبار مبالغی در ردیف های متفرقه پیش بینی می شود. 
برخی از ردیف های هزینه های متفرقه :
1- هزینه های پیش بینی نشده اعتبارات جاری و عمرانی - تقویت بنیه دفاعی و بازسازی مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی -افزایش حقوق کارکنان دولت
2- کارمزد و سود تضمین شده وامها که اعتبارات جاری این بخش بابت وامها ، اوراق کارمزد و سود تضمین شده قرضه و ... طبق ضوابط مصرف می شود.
3- بازپرداخت وامها و پرداخت دیون و پیش پرداختها مثل بازپرداخت وامهای خارجی.
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۵ شک ندارم افرادی که با هر سندی قانع نمیشن تابحال هیچ اقدام عملی نکردن
گریه کنم یا نکنم قصه به انتها رسید
حرف بزنم یا نزنم آخر ماجرا رسید .
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۸ اسفند خوزستان
یعنی واقعا معلوم نیست کجاها شامل این استخدام میشن؟
سلام یه نکته مهم و مبهم:
تو عکس نوشته "مجوزهای استخدامی سالهای 1391 و 1392" ؟؟
درسته که آزمون ما 91 و 92 برگزار شده ولی مجوزای ما برای 90 بوده. اینجای کار مبهمه که باید پیگیری کرد تا خدای نکرده مارو دور نزنند . مثلا نگند که ما تو لایحه مجوزهای سال 91 و 92 منظورمون بوده نه شما که مجوز 90 بوده.
مگه خود آقای نوبخت چند بار تو رسانه ها صحبت از اول اسفند امسال نکرد؟ پس ماجرای سال آینده چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تورو خدا یکی جواب بده

به محنا: سلام.حق با شماست.دوباره پرس و جو کردم گفتن که فقط مصاحبه عقیدتی رو رفتن و مابقی شامل معاینات پزشکی و سو پیشینه مونده.معذرت

به امیر::    از اداره راه و شهرسازی خبر داری؟؟ گزینش نکرده؟؟!!
دوماهه گزینش کرده که

منم نظرم با امیر یکیه. استانداری قزوین واقعا آدمو کلافه میکنن. فقط حرف از بهار 94 میزنن
سلام.من امروز استانداری قزوین رفتم و با مسئول گزینشش حرف زدم که میگفت سل 94 جذب میشید و اسامی رو فرستادیم.گرچه من از لحن کلامش خوشم نیومد و احساس میکردم سرکارم گذاشته.بهش اعتراض کردم که اگه اینطوره پس چرا گزینش رو انجام نمیدید گفت بر اونجا که قبول شدی.رفتم اون ارگان پیش ریس کارگزینیش،مقام بالاترش که معاونت توسعه نیرو انسنیش بود و ریئیس اون ارگان.نیجه ایی که گرفتم برای من نامیدکننده بود.میگفتن تا پول دست ما نیاد هیچکاری انجام نمیدیم.اگه استانداری راست میگه نامه بزنه.و اینکه دولت تو خرج همینا مونده.بنظرم بین اختصاص ردیف بودجه تا دادن اون بودجه راه زیدیه.به هرحال منم امیدوارم که مشکلمون حل بشه.انشاا..
اقا جان مشکل همگی حل شد دیگه الکی غصه نخورید،ایشالا تا فروردین ماه همه توی محل کارمون هستیم.
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ بنیاد شهید
ای کاش کسی هم خبری از قبول شدگان بدون سهمیه بنیاد شهید به ما بده . هر چه پیگیری میکینم جواب واضح به ما نمیدن . ما هم جز آزمون استانداری ها هستیم اما هنوز بلاتکلیفیم.
خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی رئیس جمهور از افزایش ۱۴ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۴ خبر داد و گفت: سهم درآمد نفت از بودجه ۹۴ کم شد. همچنین در سال ۹۴ تمام کسانی که مراحل استخدامشان را طی کرده بوده اند، استخدام خواهند شد.
کسی جواب سوال منو نمیدونه؟مدیرجان تو جواب بده ؟
پاسخ:
مدیرسایت : ببیند چقدر از ردیفها بالاش همین عنوانو داره ؟؟!! جای نگرانی ازین بابت نیس
با سلام این بودجه در بخش های موردی یا موقت قرار داده شده کسی می دونه یعنی چه ؟امکان داره که حذف بشه؟چون نوشته موقت
به دوستان 

منظور از مجوز استخدامی مجوز برگزاری ازمون استخدامی است که توسط معاونت توسعه ونیروی انسانی رئیس جمهور داده میشود

سلام دوباره و تشکر بابت پاسخت.من اینطور که تو سایت ها و کامنت ها نگاه کردم خیلی از بچه ها میگن که فقط اونهایی که گزینش هم رفتن اسفند ماه استخدام میشن.آیا این حرف درسته؟تکلیف بقیه که اکثرا بعد از مصاحبه متوقف شدند چی میشه؟من تو قزوین هستم و از دو ارگان صنعت و معدن و راه و شهر سازی خبر دارم گزینشی در کار نبوده.اگه کسی تو قزوین گزینش رفته بگه؟امکانش هست الان گزینش رو انجام بدن,بعد از تخصیص بودجه؟ناامید شدم

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۸ بلاتکلیف همدان
ای بابا خسته شدیم بس که چشم به راه موندیم خدایا خودت زودتر ردیفش کن

سلام.تشکر از مدیر سایت.خیلی دنبال این مطلبی که درباره بودجه گذاشتید می گشتم.ولی بنظرم این بودجه کم باشه.کسی هست کهبدونه کلا چند نفر در کل کشور موضوع این ردیف بودجه هستن و میانگین حقوق کارکنان دولت چقدره تا بتونیم حساب کنیم.اگر مدیر سایت شما میدونید لطفا بگید تا خیالمون راحتتر شه

پاسخ:
مدیرسایت : تعداد کل پستای سازمانی برای استخدام استانداری ها در کل کشور 16794 نفر طبق اگهی های استخدامی است.
مدیر جان ینی حدودآ 370 میلیار د میشه؟این که پول یک ماه کارکنانم نمیشه که؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : 370میلیارد تومنه ها نه ریال.
عزیزم ناظران کشاورزیجدا حساب شدند
چند صفحه پایین تر بودجه ناظرین رو جداگانه نوشتند.
من این عدد رو محاسبه کردم و برای تمامی استخدامی استانداریها و نفتیها کفایت میکنه.فقط اینجاش سوال داره که ایا حقوق ناظرین کشاورزی از این مبلغ جدا هست؟چون اگه بودجه اونها هم با این بودجه باشه کفایت نمیکنه.مدیر عزیز نظر شما چیه؟به نظرتون مال اونها سوای از این هست؟
پاسخ:
مدیرسایت : بله اونا مجزا حساب شدن تازه فک نمیکنم مجوز اونا مال 91 و 92 باشه مال اونا قبل ماست.
مدیر شما مطمئنید اون عدد 370 میلیارد تومنه؟ اخه تو بودجه نوشته ارقام به میلیون ریال است
اقای مدیر این اعتبار که در نظر گرفته شده  به تعداد همه مجوز استخدام استانداریهاست؟؟؟؟؟

پاسخ:
مدیرسایت : خب محاسبه کنید میفهمید دیگه تقریبا به همشون کفایت میکنه .