---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ


توجه : به اطلاع کاربران عزیز میرساند  بنابر درخواست قبول شدگان صفحه استخدام شده های استانداری ها ویژه کسانی که شروع بکار کرده اند ایجاد شده است عزیزان قبول شده میتوانند جهت تبادل نظر وانتقال تجربیات و رفع مشکلات همدیگر درین صفحه نظرات خود را ابراز نمایند.

نظرات  (۱۲۶)

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۳ اسفند خوزستان
فرمانداری جان تبریک عرض میکنم. انشاالله رفتی سر کار ما مستضعفین رو فراموش نکن... هر موقع فرصت داشتی به این جا سر بزن عاقبت به خیر بشی جوون
ممنون فرمانداری.  واسه اومدن کدت هم تبریک میگم .ان شاءالله موفق باشید.
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۹ فرمانداری
یکی از مدارک لازن برا صدور کد فیش ثبت نامیه. اگه خودتون یا اداره اون فیش رو داشته باشین لزومی به واریز مجدد فیش نیست. اکثر بچه های فیش رو گم کردن. ادارات هم همین طور. به همین خاطر مجدد به بچه ها گفتن که پول واریز کنید. اداره ما فیش های ثبت نامی رو داشت و با همون اقدام به دریافت کد کرد. دوستان بالاخره بعد از 4 سال کد من هم اومد. امروز رفتم سوء پیشینه رو انجام دادم. فرداد هم میرم برا تست اعتیاد. شروع به کارم افتاد اول بهمن. امیدوارم به زودی برای بقیه منتظرین هم اتفاق بیفته
پاسخ:
مدیر سایت: سلام ....به به مبارکه فک نکنم کسی به اندازه شما قدر این کارشو بدونه خودمونیم  دیگه پدر سوخته استخدام شدین ها ایشالاه که موفق وموید باشن 
ببخشید فرمانداری برای درخواست کد باید پول بریزیم؟ چرا؟جزء قوانین استخدامی هست؟
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۴ فرمانداری
دوست عزیز اگه شما قبول شده خود استانداری نیستید پس روال گزینشتون با اسفند خوزستان متفاوته. مطمئن باشید فیش رو برای درخواست کد خواستن. نگران کارت ایثارگری هم نباشید. اون کارت فقط برای گزینش یک امتیاز مثبت تلقی میشه و اگه کسی نداشته باشه تاثیر خاصی نداره. مطمئن باش قبولی شما به خاطر اون کارت نبود و نمره تخصصی آزمونتون از رقبا بالاتر بود. اصلا استرس نداشته باشید. امیدوارم هر چه سریع تر شروع به کار کنید و از این کابوس ها آسوده بشید.
قیامتـی است گمانم قیامت مهدی است
جهـان محیط وسیع کرامت مهدی است
زمان زمان شروع زعامت مهدی است
غدیـر دوم شیعـه، امـامت مهدی است
همه کنیـد قیـام و همـه دهید سلام
امـام کـل زمان‌ها دوباره گشت امام

// سالروز آغاز امامت و ولایت گل سرسبد عالم هستی، تبریک و تهنیت //

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۵ به فرمانداری
دوست عزیز ممنون از جوابتون من فک کردم منظورتون با تمام ادارات هست
راستش ما وقتی فرم رو پرکردیم حدود٤٠،٥٠روزبعدش برامون به معرفها ز زدن و بعد از دوماه از پرکردن فرم گزینش شدیم،روز گزینش یه فیش دادن که واریزکنیم،از مسئول گزینش پرسیدم کی جواب میاد گفت منتظرجواب یه استعلام هستیم تا جواب اون نیاد نتیجه معلوم نیس،من نمیدونم همینطوری گفت یا نه ولی خیلی ها میگن چونکه فیش دادن واریزکنید یعنی خود کسی که ازتهران اومده تاییدیه گزینشتون رو میده و میخوان سریع براتون درخواست کدبدن که گفتن فیش رو واریزکنید،یه فیش ٩تومنی بود،نمیدونم حالا این فیش مربوط به کدهست یا همون قبضی که اول استخدامی چندسال پیش دادیم چون اونم دقیقا ٩تومن بود
راستش درکل نگرانی من اینه که یه کارت ایثار بهشون دادم قبل ٣برابرظرفیت ومربوط به بنیادشهیدنبود و حضور دارطلبانه درجبهه هم نبود نمیدونم اصلا به من سهمیه دادن یا نه
امیدوارم تا الان استعلامها رو گرفته باشن،فکرمیکردم استعلام سهمیه ها رو باید زودتر از اینها میگرفتن
آقا نگاهت جای آهوهاست ، می دانم 
دستان پاکت مثل من تنهاست ، می دانم 
آقا دلت در هیچ ظرفی جا نمی گیرد 
جای دل تو وسعت دریاست ، می دانم 
می آیی و با دستهایت پاک خواهی کرد 
اشکی که روی گونه مان پیداست ، می دانم 
برگشتنت در قلب های مرده مردم 
همرنگ طوفانی ترین دریاست ، می دانم 
جای سرانگشتان پر نورت در این ظلمت 
مانند رد باد بر شنهاست ، می دانم 
در باور کوتاه این مردم نمی گنجد 
وقتی که بیایی اول دعواست ، می دانم 
ای کاش برگردی که بعد از این همه دوری 
یک بار حس بودنت زیباست ، می دانم  
کی بازمیگردی ، برایم بودن با تو 
زیباترین آرامش دنیاست ، می دانم 
تو باز می گردی اگر امروز نه ، فردا 
از آتشی که در دلم پیداست ، می دانم 

❤*•.اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.•*❤

پاسخ:
احسنت عالی بود
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۶ اسفند خوزستان
به فرمانداری: ممنون دوست عزیز انشاالله هر دوتامون هر چه زودتر کارمون درست بشه
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۳ فرمانداری به اسفند خوزستان
خدا نکنه. امروز با یکی از بچه های ازمون خردادتون صحبت کردم میگفت استانداری خوزستان کار گزینش رو به سرعت انجام میده. نگران نباشید. اکه بخوان می تونن کارهارو سریع انجام بدن. 
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۰ اسفند خوزستان
من حدودا 1 ماه پیش فرم گزینش پر کردم. اگر توی اسفند باشه مشکلی نیست. من نگرانم که شروع به کار بیفته برای سال بعد اینطوری برای من خیلی بد میشه... نمیدونم چرا وزارت کشور سعی نمیکنه از ظرفیت نیروهای جدید برای انتخابات اسفند استفاده کنه
اسفند خوزستان کی فرم گزینش پرکردید؟شاید تو فاصله پرکردن فرم گزینش و مصاحبه عقیدتی استعلاماتون رو گرفته باشن.مال ما فکر کنم همینجور بود چون خیلی طول کشید بعدازاینکه فرم گزینش پرکردیم واسه گزینش خبرمون کنن.نگران نباشید همه دارن به سرعت کارهارو انجام میدن که تا آخر بهمن کار همه تموم بشه.دعا کنید که خوبی و خوشی توش باشه خانواده هامون سلامت باشن حالا یک ماهم به بقیه صبرامون اضافه میکنیم ماکه این همه صبرکردیم اینم روش.دلمون خوش باشه همه چیز خوب پیش میره.پس توکل به خدا خودش همه چی رو درست میکنه
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ اسفند خوزستان
به فرمانداری: با حساب 40 روز استعلام فاتحه ما خونده است دیگه؟! گر استعلامها شروع نشده به امسال نمی رسیم... خدایا چه کنیم؟؟
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۵ فرمانداری
منظور من بچه های خود استانداریه. ادارات دیگه روالش متفاوته. با توجه به اینکه یکی از بچه ها تو سایت گفت به معرفهاش زنگ زدن من اینجوری نتیجه گیری کردم. استعلام مدرک چهل روز الی دو ماه طول می کشه. اگه بعد پر کردن فرم گزینش فورا تحقیق محلی و مصاحبه انجام بشه به این معنیه که استعلامهارو گذاشتن برا آخر کار. به هر حال فرقی نمیکنه. استعلام مدارک چه اول کار و چه آخر کار چهل روز زمان می گیره. اگه سوال دارید از گزینش استانداری تون بپرسید تا مطمئن بشید روالش چطوره. چون اسفند خوزستان قبول شده فرمانداری بود من روال گزینش فرمانداری رو گفتم. گزینش ادارات دیگه با استانداری نیست. مدراک ایثارگری رو گزینش استعلام میکنه. در مورد آقایون استعلام  کارت پایان خدمت رو هم انجام میده. به هر حال منم یکی مثل شما هستم و اگه چیزی میگم بر حسب گفته های دوستان ازمون خرداد استانتونه. 
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۳ سوال از فرمانداری
ببخشیدچطور نتیجه گرفتیدکه خوزستان جز دسته دومخ و بعدگزینش استعلامها رومیگیرن؟ میشه توضیح بدید لطفا؟
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۸ به فرمانداری
مدارک سهمیه رو هم گزینش خودش استعلام میکنه یا تا زمان گزینش استعلامشوگرفتن؟ منظورم برای استان خوزستانه
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ اسفند خوزستان
به فرمانداری: ممنون. من حاضرم همین امروز بهم بگن بیا سر کار روزهای تعطیل هم کار میکنم!!
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ فرمانداری
فرمانداری کارش نظارت بر ادارت دیگه هست و با تشکیل جلسات مختلف بین ادارات هماهنگی ایجاد می کنه. کارشناس های فرمانداری نماینده فرماندار محسوب میشن و با توجه به پست شغلیت کاری بهت میدن که زیر مجموعه پستت هست. محل خدمت همونیه که تو ازمون برات در نظر گرفتن و ازت تعهد می گیرن که تا دهسال تقاضای انتقالی نکنی. منم در این حد میدونم. حجم کار فرمانداری کمه ولی تو ایام انتخابات حجم کار زیاده. به طوری که یک سری از بچه ها گفتن که این روزها حتی ایام تعطیل هم میدن سر کار. تا سر کار نریم چیزی دستمون نمیاد. 
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۶ اسفند خوزستان
از نظر شغلی از کار فرمانداری اطلاعی ندارین؟ محیط کار .. کلاس کاری .. و اینکه آیا توی شهر خودمون رسمی میشیم یا نه؟
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۴ فرمانداری
انگار حقوق ها از استانی به استان دیگه و از شهری به شهر دیگه فرق داره. من تو گروه واتساپ با خانمی خوزستانی، متاهل با مدرک لیسانس صحبت کردم دریافتیش یک میلیون و سیصد بود. ولی یک سری از بچه های همین استان میگن حقوقشون یک میلیونه. به نفر هم هست که حقوقش هشتصد و پنجاه تومنه. فکر کنم ادارشون بودجه نداره و به بنده خدا کم پول میدن. من از دوستام که تو استان خودمون استخدام شدن شنیدم که میگن حقوق فرمانداری خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا بچه های خوزستان اینهمه آه و ناله دارن. به قول روناک باید خودمون بریم سر کار تا از میزان حقوق مطلع بشیم.
تو همین سایت رقم های مختلفی رو گفتن باید خودمون بریم سرکار تا ببینیم چقدر خواهد بود.
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۵ اسفند خوزستان
دوستان از مقدار حقوق استانداری خبری ندارین؟
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۳ فرمانداری
من فکر می کنم اگه مراحل انجام نشه دوباره باید تو بودجه 95 تامین اعتبار بشیم و میفتیم برای سال بعد. مثل همین امسال که یکسری فروردین شروع به کار کردن، یک سری خرداد. یک سری تیر، یک سری مرداد و یک سری پاییز و الی آخر. امیدوارم کار به سال بعد نکشه. همین اقای xکه هر روز مصاحبه میکنه میگه 38 هزار نفر رو استخدام کردیم خودش می دونه که داره سرمون شیره می ماله. کاش به جای اینکه الکی بگن یک ماه دیگه سر کار هستین تاریخ دقیق شروع به کار رو بگن.
واسه منم سواله اگه مراحل انجام نشه تا 30بهمن چی میشه واقعا"؟ مدیرشما میدونید؟
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ اسفند خوزستان
به فرمانداری: خداوند جزای خیر بهت بده خیالم رو آسوده کردی... توکل بر خدا تا 30 بهمن
اگه کار گزینش وبقیه مراحل ما انجام نشه  همینطور که تا الان انجام نشده و تاریخ 30بهمن هم بگذره
تکلیف ما چیه؟؟؟ باید چیکار کنیم؟
و اون مطلبی که سازمان مدیریت گذاشته عواقبش بر عهده آن سازمان است چه عواقبی برای آن سازمان داره؟؟
فقط عمر ماست که مثل برق و باد در انتظار داره میگذره عواقبش همه برمیگرده به ما
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۷ فرمانداری به اسفند خوزستان
تو همون شهری که قبول شدین مشغول به کار میشین. پستی که بهتون میدن زیرمجموعه عنوان شغلیه که براش امتحان دادید. خوشبختانه فرمانداریها چیزی به اسم مشکل پست ندارن. نگران نباشید
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۷ اسفند خوزستان
به فرمانداری: موقع تحویل مدارک از من کپی مدرک تحصیلی رو گرفتن. یک چیزی که ذهن من رو مشغول کرده اینه که آیا سمتی که در نهایت به ما میدن قطعا در محل خدمت انتخابی هست؟ اگر سمت خالی نباشه چطور میشه؟ آیا ممکنه محل خدمت ما رو تغییر بدن؟
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۲ فرمانداری به اسفند خوزستان
استعلام مدرک تحصیلی رو به همراه یک سری استعلام دیگه هسته گزینش انجام میده. یک سری از استانداریها بعد پر کردن فرم گزینش استعلام مدرک رو انجام میدن مثل استان گلستان. یک سری هم بعد تحقیقات و مصاحبه عقیدتی استعلامها رو انجام میدن مثل آذربایجان شرقی. با توجه به اینکه تو استان خوزستان تحقیقات شروع شده می تونیم بگیم خوزستان جرء دسته دومه. بعد از مصاحبه عقیدتی، هسته گزینش استعلام مدرک رو انجام میده و پروندتون رو میفرسته تهران برا صدور تاییدیه گزینش. زمانی که تایبدیه گزینش اومد براتون کد می گیرن. بعد از کد هم تست مورفین و عدم سوء پیشینه و تعهد دهساله. بعد هم ابلاغیه شروع به کار. به امید رسیدن به اخرین مرحله
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۷ اسفند خوزستان
به فرمانداری: من  که دیگه بریدم امیدم  فقط به خداست ... توی این مدت متوجه شدم صبر ایوب یعنی چی! میبخشید یک سوال دیگه آیا تایید مدرک تحصیلی از دانشگاه یا مراحلی نظیر این نیاز نیست؟ من دانشگاهم دولتی بوده
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۱ فرمانداری به اسفند خوزستان
تاییدیه گزینش به اضافه کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و کپی مدرک تحصیلی و فیش واریزی اولیه برا صدور کد لازمه. همه مدارک رو استانداری داره فقط تاییدیه گزینش رو هسته گزینش وزارت کشور صادر میکنه. امیدوارم کارتون سریعتر انجام بشه و هر چه زودتر شروع به کار کنید. فقط خودمون می دونیم 4 سال انتظار یعنی چی.
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۵ اسفند خوزستان
به فرمانداری: درباره دولت که وعده ملاقات ما روی پل صراط هست بدون شک و تردید و بدون هیچ بخشش و گذشتی! در مورد کد من واقعا نگرانم کارمون به برج 2 و 3 سال بعد بره که دیگه واقعا برای من نابود کننده هست. فقط میتونم دعا کنم. دوست عزیز برای صدور کد فقط تایید گزینش لازم هست دیگه؟
۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۲ فرمانداری
همه چیز که دست استان نیست. تهران هم نقش داره. اگه تاییدیه گزینش دیر بیاد و اگه سازمان مدیدیت برا صدور کد لفت بده، کارتون طول میکشه. والا جواب گزینش من 6 آبان اومد. برام درخواست صدور کد دادن. 20 نفر بودیم بعد سه هفته کد 12 نفر اومد. دو هفته بعدش کد 5 نفر. با وجود گذشت 50 روز کد من و دو نفر دیگه هنوز نیومده. اونایی که کدشون اومد اول دی شروع به کار میکن. من فلک زده هم می مونم برا بهمن. حالا من تو کار خوزستانی ها موندم. تازه فرم گزینش پر کردن ولی مسئولینشون گفتن تا برج 11 شروع به کار می کنین. اون اطلاعیه ای که تو سامانه کارمند ایران هست میگه که اونایی که کد دریافت کنن شروع به کار میکنن و مزایا دریافت میکنن. شاید می خوان بقیه رو بندازن برا سال بعد. خدا می دونه چه آشی برامون پختن. دوشنبه یکی از دوستان برا پیگیری رفت سازمان مدیدیت. در مورد کد من از مسئولش پرسید. بهش گفتن تا سه هفته دیگه کدم صادر میشه. تازه کلی هم منت گذاشت که برین خدا رو شکر کنید که آزمونتون لغو نشد. تعدادتون زیاده و دولت تصمیم نداشت شما رو جذب کنه. حالا که داره کارهاتون رو انجام میده ناشکری نکنید. بعد 4 سال تازه باید ازشون متشکر هم باشیم.
تا کی به شـکل خاطره ایی گم ببینمت
درعطر سیب و مزه ی گندم ببینمت 
من آن همیشه چشم به راهم به من بگو 
یک جمعه در هزاره ی چندم ببینمت؟ 
در کوچه های یافـتنت پرسـه می زنم 
شاید که در میـانه ی مردم ببینمت 
در خشکسال شادی و در قحـط عاطفه 
با یک سبـد امید و تبـسـم ببینمت 
امشب دوباره گریه ی من در غزل تنید 
شـاید میان بغـض و ترنّـم ببینمت 
باید که باشی و معنا کنی مرا 
تا کی به شکل خاطره ایی گم ببینمت

❤*•.اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.•*❤
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۶ اسفند خوزستان
با سلام
دوستان خوزستانی با توجه به ضرب العجل سازمان مدیریت و اینکه هنوز هیچ کاری پیش نرفته به نظرتون اصلا ما امسال جذب میشم؟ با توجه به صحبت های مدیر منابع انسانی استانداری آیا ممکنه کارها رو سریع پیش ببرن؟ کسی در اینباره اطلاعی نداره؟ آقای مدیر شما اطلاعاتی ندارین؟
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۳ اسفند خوزستان
با سلام
دوستان خوزستانی با توجه به ضرب العجل سازمان مدیریت و اینکه هنوز هیچ کاری پیش نرفته به نظرتون اصلا ما امسال جذب میشم؟ با توجه به صحبت های مدیر منابع انسانی استانداری آیا ممکنه کارها رو سریع پیش ببرن؟ کسی در اینباره اطلاعی نداره؟ آقای مدیر شما اطلاعاتی ندارین؟
سلام مدیر
اگه تاییدیه گزینشمون  بیاد بعد بخوان پرونده هامون رو بفرستن تهران واسه کد میدونم که نهایتا"دوهفته طول میکشه تا کدمون بیاد سوالی که داشتم اینه که کارگزینی ها صبر میکنن تا کد همه بیاد بعد ابلاغ شروع به کار همه رو باهم بزنن یا اینکه کد هرکس که اومد ابلاغ شروع به کار شو میزنن؟
پاسخ:
مدیرسایت : معمولا کد  درخواستی ادارات بصورت یکجا میاید و ابلاغو هم باهم میزنن
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ روناک به لطفا کمک کنید
سلام خواهش میکنم.
در مورد صدور کد مستخدمی سازمان مدیریت هر استان از طریق سامانه کارمند ایران اقدام میکنه واسه گرفتن کد و سازمان مدیریت تهران با بررسی وتایید مدارک، کد مستخدمی رو میده وپس از دادن کد مستخدمی توسط سازمان مدیریت تهران کارگزینی اداره ها میتونن ابلاغ شروع به کار نیروهاشون رو بزنن.باضرب الاجلی که سازمان مدیریت به اداره ها داده تا آخر بهمن اداره ها بیشتر مهلت ندارن برای دریافت کد.پس نگران نباشید نهایتا"تا آخر بهمن کدتون میاد وابلاغ شروع به کارو ادارتون میزنه.موفق باشید
سلام دوست عزیز
ممنونم از جوابتون
امیدوارم همینطور که شما میگید باشه
انشالله هرچه زودتر این روزا تموم شه
به خدا یه ساله تمامه هرکاری میخوام بکنم هی میگم بذار نتیجه استخدامم معلوم شه بعد ،ازبس فکرم مشغوله و برای خیلی کارها اصلا نمیتونم تمرکز کنم
شما اطلاع ندارین کداستخدامی رو کی میزنه؟خودکارگزینی ها؟
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۸ روناک به لطفا کمک کنید
ببینید وقتی شما تا این مرحله پیش رفتید یعنی مشکلی نداشتید واین رو هم بدونید که کارگزینی ها(امور اداری ها) کاملا "مسلط هستند مخصوصا"در مورد اعمال سهمیه ها واین چیزی نیست که اشتباه کنن حتما"سهمیه تون مشکلی نداشته و نکته دیگه هم اینکه سهمیه ایثارگری ارتش فکر میکنم جزء سهمیه های 5درصد هست واینجوری نیست که اصلا"امتیازی نداشته باشه ومشمول سهمیه نباشه وکارگزینی ها با اطلاع ازاین موضوع سهمیه شمارو لحاظ کردن وفکر نمیکنم جای نگرانی باشه.این اطلاعات بنده بود اگه بخشنامه جدیدی اومده باشه وما خبر نداریم اونو دیگه نمیدونم.بد به دل خودتون راه ندید مشکلی نداره. مراحل استخدامی که طولانی بشه نتیجه اش میشه همین وسواس هایی که بچه هاگرفتن .ان شاءالله که این مراحل هم طی میشه وهمه نجات پیدا میکنن از این وسواس ها و استرس های عذاب آور. موفق باشید.
۱۴ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۷ لطفا کمک کنید
سلام ببخشید من تاییدیه گزینشم اومده و برای دریافت کدمستخدمی باید مدارکم رو بفرستن ،من سهمیه ایثارگری ارتش داشتم ولی من شنیدم میگن برای دریافت کد بایدمدارک رو بفرستن به سایت کارمند ایران(یا یه همچین چیزی)که برای ایثارگری فقط نامه و گواهی از بنیادشهید رو قبول میکنه ولی بنیادشهید به ارتشی ها نامه نمیده،ودرضمن میگن ارتشی ها به خاطر کارشون توی منطقه بودن و داوطلبانه درجنگ نبودن،نمیدونید حالا تکلیف من چی میشه؟کسی این شرایط رو نداره؟
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۸ روناک به راه تبریز
خودتون رو خسته نکنید بعضیا زحمت اینکه حتی بگن ماهم هستیم رو به خودشون نمیدن وابراز وجود هم نمیکنن 
اونوقت شما میخواین بیان برید استانداری؟ حالا شاید استان شما خوب باشن استان ماکه از92ایهافقط من هستم قبلا"دوسه نفر بودن از91ایها که اوناهم رفتن سرکار و به قول خدابیامرز ایرج بسطامی من مانده ام تنهای تنهااااا من مانده ام تنها میان سیل غمها ..... بله حکایت ما اینجوری شده حالا ان شاءالله که شما به نتیجه برسید.
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۸ راه تبریز
با سلام دوستان کسی نیست ۱۷ اذر بریم به استانداری تعیین تکلیف کنیم
یا دوستان دوست دارن نرن ؟
من نفر اول از اداره راه میرم کسی هست که بریم یا بازم هیچی جواب منو نمیده.
اقایون وخانوما کجایید ؟
اگه پیگیر نباشید مدیر کل ها ادم خودشون استخدام میکنند همان طور که شاهد هستید ما راهی ها ۷۰ نفر بودیم الان شدیم ۱۰۰ نفر
پس فردا میگن ۳۰ نفر بیان ۷۰ نفر تو نوبت بمونن نیاز نداریم
عصر یک جمعه دلگیر، 
دلم گفت: بگویم، بنویسم 
که چرا عشق به انسان نرسیدست، 
چرا آب به انسان نرسیدست، 
و هنوزم که هنوز است، غم عشق به پایان نرسیدست 
بگو حافظ دل‌خسته ز شیراز بیاید، 
بنویسد که هنوزم که هنوز است، 
چرا یوسف گم‌گشته به کنعان نرسیدست و 
چرا کلبه احزان به گلستان نرسیدست 
عصر این جمعه دلگیر، 
وجود تو کنار دل هر بی‌دل آشفته شود حس 
کجایی گل نرگس؟

❤*•.اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج.•*❤
با توام ای دشت بی پایان سوار ما چه شد 
یکه تاز جاده های انتظار ما چه شد؟ 
آشنای" لا فتی الا علی" اینجا کجاست؟ 
صاحب" لا سیف الا ذوالفقار "ما چه شد؟ 
چهارده قرن است، چهل منزل عطش پیموده ایم 
التیام زخم های بی شمار ما چه شد؟ 
چشم یوسف انتظاران را کسی بینا نکرد 
روشنای دیده امیدوار ما چه شد؟ 
ذوالجناحا! عصر ما چون عصر عاشورا مباد 
دشت را گشتی بزن، بنگر سوار ما چه شد؟ 
باز ای"موعود" بی تو جمعه ای دیگر گذشت 
کُشت مارا بی قراری! پس قرار ما چه شد؟ 
می نشینیم تا ظهور سرخ مردی سبز پوش 
آن زمان دیگر نمی پرسیم بهار ما چه شد؟ 

«اللهم عجل لولیک الفرج»
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۷ روناک به به امیدخدا
پس بهترین راه اینه که به همون شماره استانداری زنگ بزنید و بپرسید که نامه رو از شما بگیرم یاادارمون راهنمایی میکنن. موفق باشید
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۲ به امیدخدا به روناک
ازاستانداری زنگ زدن ولی گفتن فیش روبدم به اداره خودمون ولی تواداره خودمون چیزی بهم نگفتن فقط فیش روبه استانداری فکس کردن
۰۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۲ روناک به به امیدخدا
ازکجا بهتون زنگ زدن استانداری یا ادارتون؟ ازهرجا زنگ زدن باید از همونجا نامه بگیرید. به احتمال زیاد باید از ادارتون بگیرید.استانداری برگزار کننده وتامین اعتبارکننده استخدامی ها هست ولی بقیه مراحل استخدامی رو خود ادلره ها انجام میدن.
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۷ به امیدخدا
سلام لطفااگه کسی میدونه جواب بده حدودده روزپیش باهام تماس گرفتن وگفتن فیش واریزکنم تامعرفی شوم برم  سوپیشینه  نمیدونم  اداره شهرستانیکه قبول شدم  بایدبرم معرفی کنه یابایدبرم استانداری تبریز لطفاکسانی که این مراحل رورفتن راهنمایی کنن
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۴ روناک به به آرزو رسیده
تبریک میگم.ان شاءالله در کارتون هم موفق باشید.منم استانداری۹۲هستم.
دیگه این استخدامی ها کم کم داره به آخر خودش نزدیک میشه بچه ها دارن  یکی یکی کم میشن واقعا"چه روزایی رو گذروندیم.ماهم دیگه چیزی نمونده به سرکار رفتنمون زنگ که زدم استانداری مون گفت خیلی طول بکشه اول فروردین خواهد بود باور نمیکنید همین اول فروردین واسه ما که این همه معطل شدیم یعنی خیلی زود.این روزها نسبت به روزهایی که تکلیفمون معلوم نبود و حتی نتایج رو اعلام نمیکردن خیلی روزایه بهتریه تمام
مراحل رو طی کردیم فقط مونده شروع بکار به امید خدا.بازهم براتون آرزوی موفقیت دارم وهمچنین همه بچه هایی که شروع بکارکردن.
منم جا داره از جناب مدیر تشکر کنم ولی  مدیر محترم فعلا"باید مارو تحمل کنید
چون  ما هنوز هستیم بازحمتامون
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۲ امیدم به خداست
سه سال و نیم گدشت و هنوز انتظار ،
چقدر تعداد کامنت ها کم شده معلومه همه تکلیفشون مشخص شده یا شاغل شدن خدا رو شکر
این سه سال و نیم یکبار گوشیم و خاموش نکردم به امید اینکه بهم زنگ میزنن و یه خبری میشه :(
و باز هم    انتظار
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۴ به آرزو رسیده
سلام دوستان من با شما دوسال زندگی کردم استخدامی استانداری 92 بودم که از 5 فروردین 94 مشغول بکار شدیم از ما نه مدرک زبان خواستن نه کامپیوتر هیجی شاید جذب ما خیلی طول کشید ولی الان خوبه خدا را شکر  الان آخرین کامنت میذارم جهت تشکر از مدیران گروه که ندیده و نشناخته دلسوز مابودند تشکر از بچه ها که کامنتهای موثق بعد از پیگیری مینوشتند بینهایت سپاس و تشکر و رد آخر آروزی بکارگیری بقیه بچه ها دارم در تمامی استانها بدونید خاطرات در کنار شما بودن را اصلا فراموش نخواهم کرد.
   دنیای غریبی شده آقا 
دچار روز مرگی شده ایم ...
نه آنقدر اخلاص داریم که دلمان دریایی باشد
   و نه آنقدر ناپاک که دل از چون تویی بکنیم 
 حال غریبی ایست آقا
 یا ابا صالح .... نظری
      ###                                     
 تو رو حتی تو رویامم ندیدم
ولی یه عمره جات خالیه پیشم
 ندیدمت چه احساس غریبی
 ندیدمو برات دلتنگ میشم!!

«اللهم عجل لولیک الفرج»
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۶ کارمند به مدیر محترم سایت
ممنونم از پاسخ شما آقای مدیر.سپاسگزارم
در جواب کارمند )خصوصی(: اگه ادارتون بصورت صحیح ارسال کنه و استانداریم زود تایید کنه و بدست سازمان مدریریت برسه حداکثر عرض دو هفته صادر میشه
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۵ رضا به مدیر سایت
سلام به مدیر سایت. واقعا ممنون از لطف های همیشگیتون.
سوالم این بود که اخیرا در توضیحات بچه ها نوشته شده که بعد از قبولیشون تو ازمون استخدامی , برا مصاحبه تخصصی ازشون مدرک زبان و کامپیوتر میخواهند. ما که تو ازمون سال۹۲ شرکت کردیم و قبول شدیم و بعدش هم گزینش رفتیم و نامه هسته مرکزی جذب هم تو پروندمون اومده باید این مدارک رو داشته باشیم تا بهمون کد استخدامی بدن یا این قانون بری ازمون استخدامی بوده که اخیرا برگزار شده. ممنون که ما رو دقیق اهنمایی میکنید. خداوند عمر بابرکت به شما دهد
پاسخ:
مدیرسایت :ببینید به هر حال این مدرک براتون لازمه چه قبل گرفتن کد و چه بعد از آن هر چن برخی ادارات گرفتن کد رو طبق آگهی استخدامی منوط به داشتن این دو مدرک میکنن اما بعد از آن هم لازم است توصیه میشود حتما بگیرین چون در ارتقا و افزایش مبلغ حکم هم موثره .
۲۲ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۸ رضا به مدیر سایت
سلام به مدیر عزیز. واقعا ممنون از لطف های همیشگیتون.
سوالم این بود که اخیرا در توضیحات بچه ها نوشته شده که بعد از قبولیشون تو ازمون استخدامی , برا مصاحبه تخصصی ازشون مدرک زبان و کامپیوتر میخواهند. ما که تو ازمون سال۹۲ شرکت کردیم و قبول شدیم و بعدش هم گزینش رفتیم و نامه هسته مرکزی جذب هم تو پروندمون اومده باید این مدارک رو داشته باشیم تا بهمون کد استخدامی بدن یا این قانون بری ازمون استخدامی بوده که اخیرا برگزار شده. ممنون که ما رو دقیق اهنمایی میکنید. خداوند عمر بابرکت به شما دهد
پاسخ:
مدیرسایت:ببینید این مدرکو به هر حال باید بگیرین چه برا گرفتن کدو چه بعد ازون چون هم برا ارتقا و افزایش مبلغ ریالی حکمتون هم موثره بنفعتونه که از همین الان بگیرین 
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۰ روناک خوشحال
خیلی ناراحت شدم من چیکار به شما داشتم اگه این حرفو مدیر میزد یه چیزی.من فقط یه سوال از مدیر کردم.شما برو صفحه بیمه ایران و بنیادو ببین اونوقت معنی بی تابی هم میفهمیصداتون ازجای گرمی درمیاد
بعد از سه سال به ما میگن بی تاب. می بینی مدیر تورو خدا ؟
پاسخ:
مدیرسایت : بیخیال .....راحت باشین هدف این وبلاگم حل مشکل شما دوستان گرامیست دوستان باید درک کنند که کسی که اینجا کامنت میذاره از سر بیچارگیه والا کسی از سر خوشی نمیاد سوال بپرسه ووقت دیگرانو بگیره واقعا سه علافی کم نیست
سلام دوستان کسی از استانداری بوشهر خبر نداره ؟؟؟ نمیدونید کارها در چه مرحله ای هست ؟؟؟

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۷ روناک خوشحال
ممنون جناب مدیر
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۲ رضا به جناب یک دوست
سلام به جناب یک دوست. واقعا ممنون از لطف های همیشگیتون.
سوالم این بود که اخیرا در توضیحات بچه ها نوشته شده که بعد از قبولیشون تو ازمون استخدامی , برا مصاحبه تخصصی ازشون مدرک زبان و کامپیوتر میخواهند. ما که تو ازمون سال۹۲ شرکت کردیم و قبول شدیم و بعدش هم گزینش رفتیم و نامه هسته مرکزی جذب هم تو پروندمون اومده باید این مدارک رو داشته باشیم تا بهمون کد استخدامی بدن یا این قانون بری ازمون استخدامی بوده که اخیرا برگزار شده. ممنون که ما رو دقیق اهنمایی میکنید. خداوند عمر بابرکت به شما دهد
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۵ اسفند خوزستان
آره متاسفانه... اصلا جوون های این دوره زمونه با این همه امکانات اموزشی رایگان نیازی به این جزوه ها ندارن ولی این شده یک روش پول به جیب زدن آموزشگاههای که غیر از این مشتری ندارن... خدا کمک کنه
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۵ روناک خوشحال
سلام جناب مدیر خسته نباشید من امروز رفتم گزینش خیلی خوب بود راحت شدم دیگه کاری که به ما ربط داشته باشه نیست.شما میدونید بقیه مراحلش چی هست؟ و چقدر طول میکشه؟
پاسخ:
مدیرسایت:الحمدلله اگه تحقیق محلی هم صورت گرفته باشد دیگه گزینش تمومه و بقیش اینه که جواب گزینش بیاد ادارتون و اداره درخواست کد مستخدمی بده و بعد اون انشا الله شروع بکاره
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۰ روناک خوشحال
چه خبره 300تومن مگه سرگردنه است؟فهمیدن بچه ها مجبورن دارن اینجوری حساب میکنن.من دوسال پیش رفتم فقط آزمون 40تومن دادم امسال بچه ها گفتن شده90تومن.300 تومن دیگه نوبره والا.بدون کلاس، مجازی اونوقت 300تومن .ولی چاره ای نیست مدرک رو لازم داری باید بگیری چون میخوای استخدام بشی.ان شاءالله میرید سرکار جبران میشه.به این میگن استخدام با اعمال شاقه.پناه برخدا 
۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۶:۴۹ اسفند خوزستان
به روناک خوشحال:
ممنون از راهنماییهاتون والا به من گفت امتحان کامپیوتر 7گانه به صورت مجازی هست که متاسفانه خیلی هم گرو درمیاد 300 تومن! امیدوارم خدا مسئولین رو به راه راست هدایت کنه که فقط بر مشکلات مردم اضافه میکنن...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۲ روناک خوشحال
ببینید کامپیوتر باید هفت مهارت icdlرو بلد باشیداگه بلدهستید که کاری نداره یه مرور بکنید از تو کامپیوتر خونتون برید امتحان بدید اگه نه کتاب مقدماتی و پیشرفته icdlسبزعلی گل رو بگیرید خیلی خوب توضیح داده یا اینکه یه زنگ بزنید جهاد دانشگاهی اهواز سوال کنید که شما آزمون icdlتون رو از کدوم کتاب میگیرید ببینید چی میگن به ماکه گفتن سبزعلی گل . ممکنه کتاب دیگه ای رو بگن یا جزوه ای نمونه سوالی چیزی داشته باشن خلاصه بپرسید ببینید چی میگن اگه حضوری میتونستید یه سر برید جهاد که خیلی خوب بود اصلا" شرایطتون رو توضیح میدادید ببینید چی میگن شاید سخت نگرفتن راحت مدرک بهتون دادن.والا این مدرک هم واسه بچه ها شده دردسر تقصیر اداره ها هم نیست این جدیدا"جزقانون استخدامی ها شده واسه تمامی آزمونها تو تمام استانها باید این مدرک رو داشت وگرنه کد نمیدن بهتون.شما یه سر برید جهاد ان شاءالله که باهاتون راه میان.
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۹ اسفند خوزستان
ممنونم. متاسفانه مسئولین استانداری خوزستان بیخیال هستن و معلوم نیست چی بر ما بیاد...! میشه لطفا راهنمایی کنید چطوری میشه مدرک کامپیوتر بگیریم؟
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۹ روناک خوشحال
میدونم مشکلتون چیه مرکز استان نیستید واسه همین سخته واستون ولی چاره ای نیست.ماهم که کلاس زبان میرفتیم نصف بچه ها از اطراف میومدن  ولی خوبی که داشت کلاسش بعداز ظهرها بود میتونستن خودشدنو برسونن.شما کامپیوترو فقط امتحان بدید زبانم دیگه چاره ای نیست حالا برید صحبت کنید شاید مثل شما هم باشن که یک فکری واستون بکنن حالا یا فشرده کلاسو بزارن یا بالاخره یه کاری واستون بکنن.واسه ما چهار ماه زبان
طول کشید ولی خوب اون موقع وقت بود هنوز نتایج سه برابرم اعلام نشده بود که کلاس میرفتیم فرصت بود حالا شما که الان وقتی نمونده واستون برید صحبت کنید شاید یه کاری واستون کردن.نگران نباشید خداهم کمکتون میکنه.
۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۵ اسفند خوزستان
ممنون که توضیح دادین متاسفانه توی خوزستان هر جایی مدرک زبان نمیدن تبدیل به یه مشکل شده
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۹ روناک خوشحال
از خوزستان نیستم .بله مدرک هم ازمون خواستن همون روزی که از کارگزینی زنگ زدن که تاریخ مصاحبه تخصصی رو بهم بگن گفتن مدرک دارین؟  اگه ندارین بگیرین که هم واسه مصاحبه امتیاز داره همم اینکه اگه قبول بشید مدارک باید تو پروندتون باشه واسه درخواست کد مستخدمی چون سازمان مدیریت ایراد میگیره و نقص پرونده میزنه.تعجب میکن به شما نگفتن. من همون سالی که آزمون دادم رفتم از جهاد هم زبان هم کامپیوتررو گرفتم .شما هم اگه گزینش رفتین برید سریع مدرک رو بگیرید که پروندتون نقص نداشته باشه.مهلت هم تازمانی که تاییدیه گزینشتون از تهران بیاد هست چون تاییدیه بیاد میخوان اقدام کنن واسه درخواست کد که باید پرونده ها کامل با شه.الاایحال چه گزینش رفتید چه نرفتید مدرکتون رو بگیرید که ان شاءالله سریعتر کارتون انجام بشه.
۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۸:۲۰ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
با سلام 
امروز مورخ 18/8/94 از طریق کارگزینی مطلع شده افرادی که دارای کارنامه ادواری و در رسته بهداشتی درمانی بودند براشون پست سازمانی و در چارت سازمانی اعلام شده ولی برای افرادی که اداری و پشتیبانی می باشند و رشته غیر بهداشتی دارند هیچ پستی اعبام نشده است 
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۳ اسفند خوزستان
من هم استانداری هستم شما کدوم استان هستین؟ ازتون مدرک زبان و کامپیوتر هم خواستن؟ نمیدونید تا کی مهلت هست
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۱ روناک خوشحال به اسفند خوزستان
استانداری شما چه اداره ای هستید؟
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۴ اسفند خوزستان
کدوم اداره؟
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۸ روناک خوشحال
سلام
امروز زنگ زدن واسه چهارشنبه گزینش.خدایا شکرت
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۳ اسفند خوزستان
یکی از دوستان در سایت استختام گفته از استانداری پرسیده و بهش گفتن به زودی خبرتون میکنیم برای گزینش
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۴ روناک خسته
امروز زنگ زدم ادارمون خبرای خیلی خوبی بهم داد گفت نهایتا"تا دوهفته دیگه خبرتون میکنیم واسه گزینش انگار داره فرجی میشه خیلی خوشحالم بالاخره تکلیفمون میخواد مشخص بشه.فکر کنم باید اسممو عوض کنم بزارم روناک خوشحال امیدوارم به همه منتظران بلاتکلیف استخدام خبرهای خوبی بدن ان شاءالله
۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۹ روناک خسته
اصلا"جواب درست هم بهمون نمیدن چه برسه به اینکه بگن کی گزینشتون شروع میشه کی شروع به کارتون هست فقط میگن داره مراحلش طی میشه حالا چرا اینقدر طول کشیده موندیم.
 بعضی اداره ها بچه هاشون دو ماهه گزینشم رفتن ولی فقط واسه ما داره مراحلش طی میشه.حیرونمون کردن گرفتارشدیم.فقط خدا خودش کمکمون کنه خودش بهمون رحم کنه
روند گزینش و مصاحبه  و ... رو باید از همین روزها شروع کنند
چون راحت این پروسه 3 الی 4 ماه طول میکشه
و جواب گزینش و مصاحبه های تخصصی و عمومی اماده نباشه صدور کد کارمندی در کار نخواهد بود
و طبعا حکمی هم زده نمیشه
و تو بخشنامه سازمان مدیریت این مورد هشدار داده شده

پس نقدا کسانی که گزینششون شروع نشده تا حالا خیلی عقبن
متعجبم چرا برخی دستگاهها با وجود تامین منابع مالی و بودجه اقدامی برای جذب قبولی ها نمیکنن


۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۰ روناک خسته به مسافر
تا کی واسه گزینش خبرمون کنن خوبه؟تا آخر آبان یا آذر اگه گزینش بریم میشه امیدوار بود که تا ۱۱/۳۰ کارامون انجام بشه؟آخه هنوز گزینش نرفتیم معلوم هم نیست کی بریم.تاکی خبر ندادن بهمون واسه گزینش بریم دیوان شکایت کنیم؟
سلام
دوستانی که سوال دارند که روند جذب شروع نشه و به سال اینده بکشه لغو میشه یا نه

باید عرض کنم خدمتتون اخرین بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی به ادارات داده اینه:


  نظر به اینکه اعتبار مالی بکارگیری مشمولین سهمیه ایثارگران و قبول شدگان در آزمون سال های 1391 و 1392 استانداری های کشور در قانون بودجه سال 1394 پیش بینی شده است، بنابر این دستگاه های اجرایی استانی و ملی با همکاری سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان های ذیربط مکلفند، حداکثر تا تاریخ 1394/11/30 (چهار ماه) نسبت به ارسال اطلاعات و دریافت شماره مستخدم از طریق سامانه کارمندایران اقدام تا پس از صدور احکام کارگزینی، حقوق و مزایای آنان در سال 1395 در بند (و) تبصره 19 دستگاه مربوطه پیش بینی گردد.بدیهی است عواقب ناشی از عدم دریافت شماره مستخدم برای افراد مذکور بعهده دستگاه اجرایی ذیربط بوده و ضمن ممنوع بودن صدور احکام کارگزینی بدون تخصیص شماره مستخدم 11 رقمی از سامانه مذکور، مدیران مالی و ذیحسابان محترم بر این فرایند نظارت کامل خواهند داشت.



لب مطلب اینه که تا 4 ماه اینده اگر مراحل طی و کد کارمندی صادر و حکم کارگزینی  تا 11/30 صادر نشه سال اینده هیچ حق و حقوقی در بودجه پیش بینی نمیشه
و راحت بگم لغو میشه و قبولی ها سرگردان میمونند.
.
و چون مصاحبه و گزینش و روند صدور کد مستخدمی و بعد اون حکم کارگزینی راحت 4 ماه طول میکشه دوستانی که روند جذبشون اگر شروع نشه باید نگران باشن
و حتما از دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی پیگیری دسته جمعی کنند
وگرنه حقشون پایمال میشه.
۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۶ روناک خسته
این جمعه هم گذشت، تو اما نیامدی
پایانِ سبز قصه دنیا، نیامدی
مانده ست دل اسیر هزاران سؤال تلخ
ای پاسخ هر آنچه معمّا، نیامدی
کِز کرده اند پنجره ها در غبار خویش
ای آفتاب روشنِ فردا، نیامدی
افسرده دل به دامن تفتیده کویر
ای روح آسمانی دریا، نیامدی
ای حسّ پاکِ گم شده روح روزگار
زیباترین بهانه دنیا نیامدی
ای از تبار آینه ها، ای حضورسبز
ای آخرین ذخیره طاها نیامدی
این جمعه هم گذشت و غزل ناتمام ماند
این است قسمتِ دلِ من، تا نیامدی

السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج)ادرکنی
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۱ امیدم به خداست
سلام
من نفر اصلی استخدامی خرداد 91 هستم.
هنوز دعوت به مصاحبی عقیدتی یا همون گزینش نشدم حالا به بهانه های مختلف عدم تامین اعتبار وکارهای استخدامی همیشه کند وزمان بره....

یه سوال دارم اگه تا اخر امسال کار ما درست نشه آیا سال دیگه همه چیز کنسله ؟

لطفا هر کی اطلاع داره راهنمایی کنه مدیر محترم جناب یک دوست لطفا جواب بدین ممنوم.
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۳ یه قراردادی به مدیر سایت

سلام .ممنون از شما مدیر محترم.سپاسگزارم

۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۴ اسفند خوزستان
جناب سرکار شما کدوم استان و ارگان هستین؟
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی ( یه قراردادی) :
سلام بله برای هر نیرویی چه قراردادی و چه پیمانی باید شناسه یا کد بگیرن تا بصورت قانونی مشغول بکار شود همچنین ممکن است موافت وزارتخانه هم منظورشون باشد که مجوز بکارگیری شما رو ازشون بخوان که کتبا اعلام کنن واین دریافت شناسه ومجوز به نفع خود شماست
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۴ روناک خسته به سرکار
خوش به حالتون دعاکنید به ماهم زنگ بزنن خسته شدیم از انتظار.
سلام ...بعد از سالها دیروز به من زنگ زدن که برم مصاحبه گزینش !!!
۰۱ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۴ اسفند خوزستان
در پاسخ به h
طبق دفترچه آزمون استانداریها بعد از کسب حد نصاب 60 درصد دروس عمومی فقط نمره آزمون تخصصی از 40 هست. یعنی آزمون عمومی فقط از جنبه حد نصابی مهمه و نمره آزمون تخصصی هست هست که نفرات اصلی رو مشخص میکنه به علاوه 10 نمره مصاحبه که با هم جمع میشن. یعنی 80 درصد تخصصی و 20 درصد مصاحبه
می خواستم بدونم نحوه حساب کردن نمره نهایی پذیرفته شده ها دقیقا به چه شکلی مثلا نمره مصاحبه با نمره کتبی عمومی و اختصاصی آزمون جمع می شود یا فرمول خاصی داره.
مدیر محترم ، جناب یک دوست یا هر عزیزی که اطلاع موثق داره اگر جواب بده ممنون می شوم.
۲۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۱ به یک دوست
با سلام
امروز مطلع شدم که لیست یک و نیم برابر ظرفیت فرمانداریهای اصفهان از طرف واحد اداری مالی به واحد منابع انسانی استانداری ارسال نگردیده است و همین عدم هماهنگی باعث شده که استخدام ما با مشکل جدی مواجه شود به این شکل که از نظر واحد منابع انسانی این استخدام منتفی است در صورتی که تمام مراحل (آزمون - مصاحبه تخصصی-تاییده گزینش و...) طی گردیده است و واحد اداری اعلام می کنه که مشکلی نیست و استخدام انجام می شود.
جناب یک دوست ممنون می شوم اگر پاسخ دهید یعنی اینکه  این عدم هماهنگی می تواند برای استخدامی ما مشکلی ایجاد کند طبق گفته واحد منابع انسانی استانداری اصفهان.
۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۸:۵۰ نونا به " یه دوست " تو را خدا راهنمایی کنید
برادر گرامی

من و خیلی ها که قراردادی دانشگاه علوم پزشکی هستیم {با توجه به بخشنامه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دارای کارنامه قبولی ادواری} بعد از یک سال پیگیری اسامی و مدارکمان جمع اوری شده و به سازمان مدیریت ارسال شد
"پست بلاتصدی دارای شرایط احراز" هم برای ما در نظر گرفته شد
الان که نامه سازمان مدیریت رفته گویا سازمان مدیریت به بهانه نداشتن "محل مجوز در نظر گرفته شده" نامه را به وزارت خانه عودت داده

بعضی از همکاران قصد شکایت به دیوان عدالت را دارند

دوست گرامی خواهشا هر کمک و راهنمایی که میتوانید انجام دهید
خیلی درمانده شدیم
تمام فکر و امیدمان این بخشنامه بود ولی الان ..............
نا امیدیم

انسان دوستی و محبت شما را در راهنمایی خیلی ها اینجا دیدم
خواهشا هر راهنمایی میتونید کنید
با تشکر

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۸ یک دوست به رضا

با سلام

برای همه پیمانی ها مینویسه یکساله

ولی هر سال خودشون تمدید میکنند. اصلا جای نگرانی نیست

۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۴ رضا به مدیر سایت
با سلام.بنده در ازمون استخدامی پیمانی (مربوط به استانداری)که در سال۹۲برگزار شد قبول شدم.در  نامه ایی که هسته گزینش به اداره مربوطه زده است نوشته شده<<با تمدید قرارداد مشارالیه به مدت یکسال موافقت میشود.بدیهی است نظریه هسته گزینش مجوز بکارگیری تلقی نمی گردد و هیچگونه تعهدی را از نظر استخدامی برای ان سازمان ایجاد نمیکند>>
حال سوالم اینه که وقتی استخدامی پیمانی قبول شدیم منظور از متن فوق و کلمه یکسال که اشاره شده چیست. با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت: نگران نباشین این تاییدیه گزینش هس برای هر استخدامی باید مجوزی بگیرن اینم میگه تاییدیه ما مجوز محسوب نمیشه طبعا مجوز با تاییدیه گزینش فرق میکنه و اگه اداره مجوز نداشتن که برا گزینش معرفی نمیکردن.
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۱ روناک خسته
تا قیامت نرود نقش تو از لوح ضمیر

حیرتم کشت، بگو این چه معماست حسین

گر چه شد جوهر عشق از قلم عاطفه پاک

رقم مِهر تو بر صفحه دل هاست حسین

حلول ماه محرم، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد.
التماس دعا
۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۲۶ روناک خسته
از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
      باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم 

پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی(ایمان):
در مورد انتقال باید گفت اگه براتون کد استخدامی بگیرن و بعدش با استعفایتون موافقت بشه میشه انتقال گرفت ولی خیلی سخته اول با سازمان مدیریت استانتون حرف بزنین بعد اقدام کنین چون به چن نفر که جای دیگه مشغول شده بودن اجازه ادارمه مراحل استخدامی حتی درصورت استعفا از کار را نداده بودن حالا شمام اول تحقیق کنید بعد با خود کارشناسان سایت کارمند ایران هم میتونید حرف بزنید .
شماره نمایندگان قبلا اینجا بود ، الان از کجا میشه پیداش کرد ؟؟
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۶ فرماندار به فرمانداری
سلام برادر ما هم آزمون دادیم بعدش هم سه بار هم گزینش شدیم و مصاحبه تخصصی و مصاحبه عقیدتی و ... و ... و ... 
هنوزم ی لنگ پاوایسادیم 
۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۶ راه و شهرسازی
.حقوق راه و شهرسازی برا فوق لیسانس  و مجرد تو شهرستان چنده؟
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ روناک خسته

اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده! ولی خسته شدم…

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۷ رضا به جناب یک دوست
با سلام.بنده در ازمون استخدامی پیمانی (مربوط به استانداری)که در سال۹۲برگزار شد قبول شدم.در  نامه ایی که هسته گزینش به اداره مربوطه زده است نوشته شده<<با تمدید قرارداد مشارالیه به مدت یکسال موافقت میشود.بدیهی است نظریه هسته گزینش مجوز بکارگیری تلقی نمی گردد و هیچگونه تعهدی را از نظر استخدامی برای ان سازمان ایجاد نمیکند>>
حال سوالم اینه که وقتی استخدامی پیمانی قبول شدیم منظور از متن فوق و کلمه یکسال که اشاره شده چیست. با تشکر
سلام ... از خرداد 91 تا حالا سرکاریم ... سرکاریم دیگه چی می خواید ...
۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۷:۱۸ روناک خسته

زندگی صحنه رنگین ریاست


همه مشتاق به آن می نگریم


عاقبت از پس تقدیر چو باد


روزی از لاشه آن میگذریم


زندگی خاطره ای بیش نبود


بهر ما جز غم وتشویش نبود


به کدام خاطره اش خوش باشیم


که کدام خاطره اش نیش نبود؟


۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۷:۳۰ روناک خسته
سلام دوستان سماق هایی هم که مکیدیم تموم شد حالا دیگه چیکار کنیم؟
با سلام
اینطور که مشخصه تامین اعتبار پذیرفته شدگان فرمانداری های اصفهان انجام شده سازمان مدیریت نیز مشکلی برای صدور کد نداره فقط کار توی پیچ و خم بروکراسی اداری استانداری گیر کرده که فقط با پیگیری قابل حله.
پس لطفا پیگیر چه بصورت حضوری ، تلفنی یا دسته جمعی از مسئولین استانداری باشید تا دیر نشده.
قبول شدگان فرمانداریهای اصفهان که نتیجه گزینشتون آمده لطفا از مسئول واحد اداری  و دیگر مسئولین استانداری پیگیر باشید. اینطور که مشخصه تامین اعتبار انجام شده فقط کار در پیچ و خم های بروکراسی اداری استانداری گیر کرده و فقط با پیگیری و مراجعه قابل حل است این نظر خود کارمندان استانداریه.
پس لطفا به صورت جدی چه مراجعه حضوری یا تلفنی حتی به صورت دست جمعی پیگیر باشید تا دیر نشده.
قبول شدگان فرمانداریهای اصفهان که نتیجه گزینشتون آمده لطفا از مسئول واحد اداری  و دیگر مسئولین استانداری پیگیر باشید. اینطور که مشخصه تامین اعتبار انجام شده فقط کار در پیچ و خم های بروکراسی اداری استانداری گیر کرده و فقط با پیگیری و مراجعه قابل حل است این نظر خود کارمندان استانداریه.
پس لطفا به صورت جدی چه مراجعه حضوری یا تلفنی حتی به صورت دست جمعی پیگیر باشید تا دیر نشده.
۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۷:۳۸ روناک خسته

خاک عرفات را , آب زمزم را , کوه حرا را , جرأت ابراهیم را ,


طاقت اسماعیل را , وصال معشوق را صاحب کعبه نصیبتان کند . . .


زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم . . .

                  
                   پیشاپیش عیدقربان مبارک

۰۱ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۰ فرمانداری به فرماندار
چون ما خیر سرمون آزمون دادیم نسبت به تبدیل وضعیت ها در اولویت هستیم. نهایتاً تا آخر امسال یهویی پیمانی میشیم. بخاطر شماهاست که کار ما لنگ مونده.
دوستا کجای کارید 
ما که قرار بوده برا فرمانداری اونم تبدیل وضعیت نه استخدام بشیم هنو ی لنگ پا واستادیم 
حقوق منابع طبیعی برا لیسانس کارشناس و مجرد تو شهرستان چنده؟
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۸ بیمه ایران خرداد 91
سلام خدمت جناب یک دوست  .    بعد از تامین اعتبار استخدام برای بیمه ایران توسط سازمان مدیریت چه سازمانی وظیفه نظارت بر اجرای کار را دارد؟ آیا تحت نظارت سازمان مدیریت نیست به کجا باید مراجعه کنیم .خواهشا اگر جزو وظایف سازمان مدیریت هست شما پیگیری بفرمایید اگر هم غیر از اینه راهنمایی بفرمایید
کجاهستن اون مسئولایی که وعده سرکار رفتن مهررو به بچه ها دادن؟ واقعا"که.
حالا سر کار رفتن پیشکش چرا گزینش رو انجام نمیدن.
از این همه انتظار به خدا خسته شدیم .
دوستان ثبت اسناد 
فردا یه تعداد از بچه ها دارن از استانهای مختلف میرن تهران برای پیگیری احقاق حقمون... دعا کنید این کابوس تموم بشه... واقعا چقدر ظلمه،استانداری داره میگه بودجتون تامین شده و چند ماه حقوقتون برگشت خورده انوقت ما اینحا بلاتکلیفیم. 
دوستان همکاری کنید که همدل و یکصدا حقمون رو بگیریم. 
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۴ یک دوست به خرداد 91 فنی و حرفه ای
سلام
مدیران فنی و حرفه ای تعلل کردند. چه ارتباطی به سازمان مدیریت داره؟؟؟
من نمی دونم چرا شما دوست عزیز، تقصیر رو میندازید گردن سازمان مدیریت؟؟؟؟
البته طی صحبت هایی که باهاشون کردیم اونها قول دادند که ظرف این هفته و هفته آینده ادامه کار رو دنبال کنند.
سازمان مدیریت برای اعطاء تامین اعتبار هیچ گونه مشکلی نداره.


با سلام به جناب یک دوست، بنده از پذیرفته شدگان خرداد91فنی حرفه ای خوزستان هستم،برج دو 92 مدارکمون رو تحویل کارگزینی و حراست اداره کل استان دادیم و فرم گزینش هم پر کردیم،ولی از اون موقع تا الان که سه سال وسه ماه گذشته هنوز هیچ خبری نیست،معاونین فنی حرفه ای کشور میگن بودجه تامین اعتبار شده ولی هنوز نامه ابلاغ نهایی از سازمان مدیریت برامون نیومده،تو رو به ارواح پاک مولا حسین قسمتون میدم پیگیری کنید ودلیل اینکه ا این نامه ابلاغ نهایی از سازمان مدیریت نمیاد چیه،بخدا قسم دیگه نمیتونیم طاقت کنیم، اجرتون بامحمد وال محمد.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم
همان یک لحظه اول، که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان
جهان را با همه زیبایی و زشتی، به روی یکدگر، ویرانه میکردم
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم
که در همسایه ی صدها گرسنه
چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم
نخستین نعره ی مستانه را خاموش آن دم ، بر لب پیمانه میکردم .
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم
که می دیدم یکی عریان و لرزان، دیگری پوشیده از صد جامه ی رنگین
زمین و آسمان را واژگون مستانه میکردم
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم
بعرش کبریایی، با همه صبر خدایی
تا که میدیدم عزیز نابجایی، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد
گردش این چرخ را وارونه ، بی صبرانه میکردم
چرا من جای او باشم
همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و
تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد
وگرنه من بجای او چو بودم
یکنفس کی عادلانه سازشی ، با جاهل و فرزانه میکردم
عجب صبری خدا دارد ! عجب صبری خدا دارد ! 
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۲ منتظر راه و شهرسازی92
مدیر محترم لطفا صفحه مخصوصی با نام منتظرین و مستخدمین وزارت راه و شهرسازی در وبلاگ ایجاد کنید تا بتوانیم از سراسر ایران بصورت تخصصی تر با دوستان ارتباط برقرار کنیم.ممنون
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۱ بلاتکلیف همدان
دوستانی که مایلند شنبه با ما برا پیگیری حضوری حل مشکل استخدامی ثبت اسناد (مشکل پست سازمانی) بیان تهران اطلاع بدند تا باهاشون هماهنگ کنیم/ این اخرین شانس ثبتی هاست هرچی تعداد بیشتر درصد نتیجه دادن بالاتر میره دوستان از استانهای مختلف قرار شده بیان خواهشا کوتاهی نکنید
sabtasnad91@yahoo.com
برادر شما میتونید برای اثبات راستگویی  ادارتون(شهرداری تهران)یه سر برید استانداری یا زنگ بزنید ببینید همچین چیزی صحت داره یانه بعد میتونید بفهمید که ادارتون راست گفته یا میخواسته دور سر بچرخونتتون.
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۶ امیر به جناب یک دوست

با عرض سلام خدمت جناب یک دوست.

راستش الان که دارم مطلبم رو مینویسم از همه جا ناامید ام.
در سال ۹۲ تو ازمون استخدامی استانداری تهران قبول شدیم(برای شهرداری های استان تهران).حتی تست پزشکی (شامل ازمایش ها) تکمیل پرونده/ استعلام مدارک تحصیلی و سربازی و....  هم انجام شد بعد هم سال 93 تو مصاحبه عقیدتی شرکت کردیم و موفق شدیم.بیش از 2سال که گذشته الان چندماهی هست که میگن صورتجلسه های شما رفته استانداری تهران امضا شه ولی هیچ خبری نیست و هیچکس هم نه اطلاع داره و نه جواب میده. لطفا کمک کنید در صورت اطلاع از وضعیت استخدامی های استانداری تهران
سلام خوش به حال همه دوستانی که رفتن گزینش یا بهشون گفتن که کی گزینششون هست.دوستان خداروشکرکه تکلیفتون مشخص شد ان شاءالله که قبول هم میشید . ولی ماهمچنان اندر خم یک کوچه ایم نمیدونیم چیکاره ایم بخونیم نخونیم،گزینش الانه یک هفته دیگه است یک ماه دیگه است یک سال دیگه است اصلا هست نیست همینجور موندیم. زنگ که میزنیم کارگزینی، میگن باهاتون تماس میگیریم اینقدر بدم میاد ازین جمله که میگن باهاتون تماس میگیریم آخه معلومه که تماس میگیرین خوب کی یک هفته دیگه یک ماه دیگه یکسال دیگه همین جور موندیم بلا تکلیف.خستمون کردن به خدا بعد از این همه مدت بازم لفتش میدن.


۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۴ بیمه ایران اردبیل
سلام
بچه های بیمه ایران ما داریم شنبه بیست یک شهریور میریم تهران اگه ما رو یاری کنید خوشحال میشیم
به صفحه بیمه سر بزنید یا علی
به بیمه ایران

الهی آمین

حرف دل مارو زدی
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۷ بلاتکلیف همدان
سلام به همگی
واقعا دوستای ثبت کرمان گل کاشتن دم همتون گرم استانای دیگه هم باید از شما ها یاد بگیرن
پیگیری فقط باید جمعی و حداکثری و حضوری باشه
خدایا ما که عاجز و درمانده ایم تویی توانا ،خودت کسانی را که سه ساله  موجب سردرگمی ناراحتی افسردگی وبلاتکلیفی ما و خانوادهامون شدند به حق خودت مجازات کن وحق را به حق دار برسان .
و جالب اینجاست این نهضت طولانی شدن روند استخدام بسیار بسیار عادیه و ما باید همچنان از مسئولین متشکر باشیم.
دست مسئولین عزیز دست درد نکنه. خدا بهشون عمر باعزت بده.
خدایا ما رو ببخش  اگه ما گاهاً ناراحت میشیم و تو دلمون آه می کشیم و اعتراض می کنیم. خدایا شکرت که 4 سال از بهترین سالهای زندگیمون به استرس و ناامیدی گذشت.
خدایا کمک کن زمانی که کارمند شدیم صداقت، شرافت و انسانیت رو فراموش نکنیم.