---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ق.ظ

۰



نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: دولت راه جذب و استخدام رسمی را بسته است اما مدیران از راه‌های غیر رسمی وابستگان خود را جذب بدنه دولت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم آقا محمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی، خواسته اصلی ماست زیرا اگر فساد ریشه‌کن نشود، ریشه انقلاب را خواهند زد و ظلم و ستم باز خواهد گشت.

نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: فساد آقازادگان در دوران امام علی (ع) سبب انقلاب ظالمان و مفسدان علیه عدالت شد.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: چرا به جای اینکه تحریم‌ها را علت مشکلات بدانید، با مفسدان برخورد نمی‌کنید، چرا نفت صادر می‌کنید که کاهش قیمت آن را فاجعه بدانید؟

وی تاکید کرد: اگر تدبیر می‌کردید و برخورد با فساد اقتصادی را سیاسی نمی‌کردیم، نظام مالیاتی خوب داشتیم، یارانه ثروتمندان را حذف می‌کردیم و تسهیلات بانکی به جای دلالان به تولیدکنندگان اختصاص می‌یافت، امروز از کاهش قیمت نفت نگران نبودیم.

آقا محمدی همچنین از استخدام‌های غیر رسمی و فامیلی در بدنه دولت انتقاد کرد و گفت: دولت جذب و استخدام را از راه رسمی بسته است، اما از راه غیررسمی مدیران، وابستگان خود را جذب می‌کنند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سفر نائب رئیس پارلمان آلمان به ایران، گفت: این آقا در زمان فتنه ۸۸ با برخی فتنه‌گران دیدار کرد و خواستار محدودیت شورای نگهبان و آزادی سران فتنه شد، فتنه‌گران بدانند اینجا ایران پهلوی و قاجار نیست.

وی با انتقاد از سفر ظریف به فرانسه، گفت: سفر ظریفانه وزیر خارجه کشورمان همزمان با توهین به پیامبر (ص) اشتباه بود.

آقا محمدی اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای فایده‌ای جز رجزخوانی نداشته و قفل تحریم‌ها را باز نکرده است، کاهش قیمت نفت، فعال شدن یاران فتنه، سفر جاسوسان خارجی در قالب هیات‌های پارلمانی به ایران و برگزاری همایش‌های اصلاح‌طلبی برای دوپینگ سیاسی مهره‌های صفحه شطرنجی است که توسط سازمان‌های جاسوسی برای ضربه زدن به نظام در کنار هم چیده شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی