---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

۳

 آزمونهای استخدامی که در دو سال منتهی به پایان دولت قبل برگزار شد , مشکلات فراوانی برای جوانان تحصیلکرده و جویای کار بوجود آورد , عزیزانی دراین آزمونها پذیرفته شدند و تمامی مراحل اسخدامی را نیز پشت سرگذاشته بودند که با تغییر دولت , شروع بکار آنها مدت طولانی معطل مانده بود , حال اما با پیگیری مسئولین دولتی بخصوص شخص استاندار سیستان و بلوچستان و نهادهای مردمی این مساله حل و در آغاز سال ۹۴ این عزیزان شروع بکار خواهند نمود .

ShowImage

 

به گزارش گندمــ پرس مهندس هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در صفحه شخصی خود نوشت : سلام

طی نشستی با اقای نوبخت معاون محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاونین ارجمندش با فراخوان أفراد شرکت نموده در ازمون سالها ٩٢’ ٩١ و با به روز نمودن پرونده و لحاظ حال فعلی ، مراحل صدور احکام اداری ،جذب و بکار گیری در سازمانها و ادارات استان سیستان و بلوچستان فراهم و در اول سال ٩۴ مشغول خدمت خواهند شد.
در آستانه عید نوروز ، شاید بهترین عیدی باشد به ان دسته از جوانانی که مدتها در انتظار این خبر بودند.

نظرات  (۳)

استاندار عزیز به ما قول دادین در فروردین ماه شروع به کار ما هست پس چی شد.؟ چرا فقط اداره  منابع طبیعی نباید ابلاغارو بده. بقیه ادارات همه ابلاغ دادند.
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۸ کاردو کلهر

هاشمی رو من میشناسم

اهل وعده وعید الکی نیست

بالاخره اعلام عمومی کردن .
خدا کنه وعده ها راست باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی