---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه ریزی رئیس جمهور از افزایش ۱۴ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال ۹۴ خبر داد و گفت: سهم درآمد نفت از بودجه ۹۴ کم شد. همچنین در سال ۹۴ تمام کسانی که مراحل استخدامشان را طی کرده بوده اند، استخدام خواهند شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در نشست خبری که پیرامون تشریح لایحه بودجه 94 برگزار شد، اظهار داشت: دیروز لایحه بودجه سال آینده با 10 پیوست به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. 5 پیوست مربوط به خود لایحه بودجه 94 ، سه جلد گزارش عملکرد برنامه پنجم در سال 92، یک جلد مبانی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی لایحه بودجه به همراه برنامه سال 94 بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بخاطر محدودیت زمان بخشی از لایحه بودجه را اعلام کرد، افزود: باتوجه اینکه سال 94 سال پایانی برنامه پنجم است، بودجه از اهداف مشخص شده در این برنامه تبعیت می کند. این اهداف عبارتند از رشد سرمایه گذاری، رشد تولید یا رشد اقتصادی، رشد نقدینگی یا محدود کردن آن، رشد یا محدود کردن یا مهار تورم و همچنین افزایش اشتغال.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در خصوص ساختار لایحه بودجه 94 ادامه داد: بودجه کل کشور در سال 94 بالغ بر 838 هزار میلیارد تومان است، بودجه نسبت به سال 93 از 4.3 درصد رشد برخوردار بوده است.

نوبخت با بیان اینکه بودجه به دو بخش عمومی و شرکت‌های دولتی و بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت تقسیم می شود،‌گفت: بودجه عمومی 267 هزار میلیارد تومان است که نسبت به امسال از 13.8 درصد رشد برخوردار بوده است. بودجه شرکت های دولتی بالغ بر 596 هزار میلیارد تومان است که یک دهم درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه عمومی از یک سو دارای منابع یا پیش بینی منابع و مصارف است، تصریح کرد: منابع بودجه عمومی از دو محل منابع عمومی و درآمدهای اختصاصی تامین می شود؛ منابع عمومی در بودجه عمومی 224 هزار میلیارد تومان است. منابع عمومی در بودجه شامل درآمدها (مالیات و سایر) است.

نوبخت گفت: درآمدها در سال آینده 119 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که 19.1 درصد نسبت به امسال رشد دارد، این درآمدها شامل درآمدهای مالیاتی است که حدود 86 هزار میلیارد تومان با رشد 22.6 درصدی است.

* سهم درآمد نفت از بودجه 94 کم شد

واگذاری دارایی‌های سرمایه ای نیز از موارد دیگر بود که معاون برنامه ریزی رئیس جمهور مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: واگذاری دارایی سرمایه ای که عمدتا فروش نفت و ... است 73 هزار و 600 میلیارد تومان منابع پیش بینی شده که منفی 7.8 درصد تغییر داشته است. واگذاری دارایی مالی بالغ بر 31 هزار میلیارد تومان است که هشت دهم درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه نفت رشد منفی و اوراق مشارکت فقط هشت دهم درصد رشد نسبت به بودجه امسال دارد،‌تصریح کرد: در درآمدها سهم نفت در بودجه کم شده و از 224 هزار میلیارد تومان حدود 73 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده یعنی کمتر از یک سوم بودجه از نفت تامین می شود.

نوبخت ضمن اشاره به اینکه کاهش وابستگی بودجه به نفت از مهمترین ویژگی های بودجه سال 94 بوده که در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا شده است، افزوود: در سال 83 تا 85 سهم درآمدها در تامین هزینه ها حدود 46 درصد بود، در سال جاری این نسبت 68.2 درصد و سال آینده 72 درصد است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با تاکید براینکه سه قلم برای مصارف وجود دارد، افزود: هزینه ها ، تملک دارایی‌های سرمایه ای و مالی محورهای اصلی مصارف بودجه را تشکیل میدهند؛ رشد اعتبارات هزینه ای 11.2 درصد بوده است، البته از اعتبارات هزینه ای 166 هزار میلیارد تومان به حقوق و دستمزد اختصاص دارد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم 7 هزار میلیارد تومان دیگر که برای آبهای مرزی از محل مجوز خاص را استفاده کنیم در مجموع 54 هزار و 700 و حدود 55 هزار میلیارد تومان می شود؛ در سال بعد 55 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های عمرانی خواهیم داشت که این رشد بیش از 30 درصدی را نشان میدهد.

نوبخت با بیان اینکه باوجود محدودیت منابع نفتی در سال آینده و رشد 4.3 درصد بودجه دولت به طرح های عمرانی رشد بیش از 30 درصدی داده است، تصریح کرد: باوجود رشد 13 درصدی بودجه عمومی رشد جاری را 11 درصد و عمرانی ها 16 درصد لحاظ کردیم.

*سال 94 برای ما سال عادی نیست و باید با همین 25 میلیارد دلار سپری کنیم

معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه سال 94 سالی عادی نیست و نسبت به سنوات قبل سخت است، افزود: سال هایی که کشور 110 میلیارد دلار درآمد داشت نصیب دولت تدبیر نشد و ما با همین درآمدهای 24-25 میلیاردی باید سپری کنیم.آنهایی که بیرون مرزها منتظر حمله (منظورم حمله نظامی نیست)به ما هستند بدانند که ملت ایران همانطور که این سالها مقاومت کرد باز هم روزگار را سپری می کند.

وی در ارتباط با اولویت های اختصاص بودجه عمرانی در سال 94 گفت: روش بودجه ریزی را از سنتی و افزایشی به یک روش عملیاتی تغییر دادیم و از اوایل تابستان شروع کردیم برای بودجه ریزی به صورت عملیاتی اقدامات آموزشی را در دستگاه ها اجرا کنیم.

* افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 94

نوبخت در خصوص حقوق و دستمزد کارکنان در بودجه 94 اظهار داشت: برای سال جاری پیش بینی کرده بودیم تورم بین 21 تا 24 درصد باشد، این را در سال قبل اعلام کرده بودم، الان تورم نقطه 13.2 و کل 17.8 درصد است،‌متوسط تورم برای سال 94 بالغ بر 14 درصد است و ما به اندازه 14 درصد حقوق و مزایای کارکنان دولت را افزایش دادیم.

*تمام کسانی که مراحل استخدام را طی کردند، سال 94 استخدام می شوند

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان در بودجه 94 برای بخش بهداشت و سلامت خبر داد و افزود: عده ای در سال های قبل تمام مراحل استخدامی را طی کرده بودند ولی به دلیل عدم منابع مالی استخدام نشدند اما برای سال 94 تمام کسانی که مراحل استخدامشان را طی کرده بوده اند، استخدام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 855 میلیارد تومان نیز برای افزایش صندوق نوآوری در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی لحاظ شده است، تصریح کرد: همچنین 48 هزار میلیارد تومان نیز برای اعتبارات عمرانی در نظر گرفته ایم کما اینکه 7 هزار میلیارد تومان نیز از طرح های مهار آبهای ارزی به این مورد اختصاص داده ایم.

نوبخت با اعلام اینکه فصول حمل و نقل رشد 22 درصدی، آب 23 درصد، مسکن شهری و روستایی 17 درصد، آموزش 19 درصد و انرژی 17 درصدی در بودجه سال آینده داشته است، گفت: به طرح هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند،‌اعتبارات لازم را خواهیم داد، تعداد این طرح ها 210 طرح و 470 پروژه می باشد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: سال قبل عمده اعتبارات عمرانی به طرح های بالای 80 درصد اختصاص یافت امسال تصمیم گرفتیم طرح هایی که در توازن منطقه ای کمک می کند و محوری باشد، نیز ملاک عمل قرار گیرد.

* برنامه دولت برای افزایش 90 هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت در سال 94

وی تقویت اعتبارات برای زیربناهای معادن بزرگ، افزایش ظرفیت گاز پارس جنوبی و افزایش نفت به میزان 90 هزار بشکه را از دیگر اهداف دولت در بودجه سال بعد عنوان کرد و افزود: به راحتی ظرفیت صادرات بیش از 2 میلیون بشکه در روز داریم. الان این میزان یک میلیون بشکه است.

نوبخت با تاکید براینکه رفع تحریم ها را قریب‌الوقوع می دانیم، گفت: برای سال آینده بیش از 1300 میلیارد تومان به زوج های جوان و کسانی که اولویت دریافت وام 50 میلیونی مسکن را دارند،‌اعتبار لحاظ کرده ایم این مبلغ برای مابه التفاوت پرداخت سود است چراکه هم اکنون با سود 10 درصدی این تسهیلات پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ضمن اشاره به اینکه همچنین 1500 کیلیومتر راه در کشور برای سال آینده تکمیل و بهره برداری می شود و پنج طرح بزرگ ریلی نیز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: زیرساخت های 30 هزار کیلومتر راه را آماده سازی می کنیم، همچنین 31 بیمارستان، 300 پروژه ورزشی، 400 هزار متر مربع از پروژه های نیمه تمام دانشگاه ها، 60 دستگاه پرقدرت و متوسط برای پوشش دیجیتالی سرمایه گذاری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بودجه پیش بینی از ارقام است، ادامه داد: 1600 میلیارد تومان برای تاسیسات خطوط گازرسانی با اولویت مناطق سردخیز و ... هزینه می کنیم،‌300 میلیارد تومان برای گرمایش مدارس، 120 میلیارد تومان برای سرانه مدارس و 30 میلیارد تومان برای آبیاری روستایی قرار داده ایم.

این خبر بروزرسانی می شود...

انتهای پیام/

نظرات  (۲۰)

۲۳ بهمن ۹۳ ، ۰۵:۳۹ طاها سهمیه بنیاد شهیدسال۹۱ به اداره ثبت اهواز
madhani.ab40@yahoo.com
باسلام و احترام
بنده فرزند جانباز ۷۰ درصد هستم با مدرک فوق لیسانس حقوق سال ۹۱ از طرف بنیاد به اداره ثبت اهواز معرفی شدم مصاحبه و تکمیل مدارکم رو تو ثبت همون موقه انجام دادم برا گزینش محلی هم اومده بودند 
سه ساله منتظرم و به امیدش فعلا تو یه شرکت  خصوصی خدا شاهده دارم کارگری میکنم تا خرج زن و بچم رو بدم هر جا هم پیگیر میشم میگن برو بهت خبر میدیم ۰۹۱۶۱۶۱۱۱۶۸
من که به این وعده ها امید زیادی ندارم اگه کسی از بچه های ثبت هست ایمیلم رو میزارم بهم اطلاع بده ببینم کار اونا تا چ مرحله ای پیش رفته 
خدا شاهده از یک چیز فقط ناراحت میشم اون هم اینه که از دیدگاه مردم ما فرزند جانبازها مملکت رو خوردیم و بهمون میرسن
درسته پدران ما به خاطر این چیزها نجنگیدن و هدفشون چیز دیگه ای بوده ولی ما شدیم چوب هر دو سر طلا 
آش نخورده و دهن سوخته
اگر از عزیزانی ک از بنیاد اهواز یا اداره ثبت اهواز اطلاعی گرفتید به این برادر کوچکتان هم یه اطلاع بدید اینم ایمیلمه
سلام به همه،امیدوارم واقعا تمامی این خبرهای خوب صحت داشته باشه و بعد 2-3 سال یه نفس راحت بکشیم و به تمام این استرسا بخندیم، امیدوارم.
سلام دوستان
تواستان گلستان که کسی پاسخ گو نیست.خانم باباکردی هم انشالله بره مکه.اصلا معلوم نیست سرنوشت ما چی بشه.کاش دکتر احمدی نژاد بود.قسم میخورم به سال نکشیده همه مون حکم گرفته بودیم.من که دیگه بریدم ازهمه چیز.حتی زندگی.فقط پیگیرباشیم.
وهرکدوم ازبچه بنیادخوزستان سوالی داره با اقای اکبر زاده دوست داشتنی که مسول اشتغال  بنیاد ایثارگران هست تماس بگیره وجواب سوالشو بگیره 
سلام اول مدیرجان خیلی دوست دارم که رااهنمایی شما اخر به جواب سوال رسیدم واما خبر برای تمام بچه های بنیاد ایثارگران استان خوزستان   که اسفند۹۱ به ادرات مهرفی شدن که شامل همه میشه از فرزندان ۲۵به بالا تافرزندان عزیز دوست داشتنی شهدا تا اسفند استخدام میشن وخواهش میکنم از این حرفا ۵۰تامین اعتبار شده زیر ۵۰ تامین نشده دست بردارید هرکس بدون ازمون معرفی به  ادارت شده شامل این مصوبه میشه دوست دارم مدیر جان

به خدا دارن دروغ میگن اینا هم حرف الکیه این استخدام ها به جایی نخواهد رسید

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور داشتیم، قرار شد حق و حقوق و مزایای 30 هزار نفر از استخدامی‌های سال گذشته که هنوز جذب آنها انجام نشده در بودجه سال 94 پیش‌بینی شده و پرداختی‌ها با جذب این افراد انجام شود. وی افزود: هنوز رقم این ردیف بودجه مشخص نیست ولی ما به استخدامی‌های استانداری اردبیل قول می‌دهیم که در مجلس از حق و حقوق آنها دفاع کرده و زمینه جذب آنها را فراهم آوریم که قطعا با تایید شورای نگهبان این امر میسر خواهد بود. - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930918000535#sthash.e8dR7RS0.xqUHBh1q.dpuf
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۱ پیرشده استخدام
سلام جناب محمدی. ضمن احترام به نظر جنابعالی به عرضتون برسونم که تکرار یه رقم در بوجه در سالهای مختلف به معنای تخصیص نیافتن بودجه نیست.به فرض مثال دولت طرح احیای دریاچه ارومیه رو تصویب میکنه در عرض 4 سال با بوجه 1000 تومن خوب طبیعیه که در هر سال 250 تومن به این امر اختصاص میده.من دوباره به بندهای ردیف بوجه نگاه کردم و اختصاص نیافتن این بودجه ها برام کمی دور از ذهن میاد.البته من ادعای آگاهی کامل به قوانین بودجه رو ندارم.من هم مثل شما منتظر نتایج پیگیری نمایندگان عزیز میمونم.
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۱ دکتربیکاربدبخت
مدیرجان ج سوال منو چرا نمیدی
پاسخ:
مدیرسایت :ما حتما با بنیاد شهید استانتان وهمچینن بنیاد شهید مرکز تماس بگیرین ببینین اصلا چی میگن ؟؟نظرشون چیه ؟؟ همین سوالات رو ازونا بپرسین ...مگه این همه آدمو بلاتکلیف بذارن تا جواب نگیرین ول نکنید تا اینکه مجبور بشن جواب قانع کننده بدن
دوستان مواظب باشیم نوبخت قبلا گفت از اسفند حالا میگه سال آینده این یعنی بازم سرگردانی خواهشن جناب مدیرجواب بدید آیا نمی خوان دوباره عقب بیندازن؟
تو اون لیست اسامی قبولی های همه ادارات بود یا فقط قبولی های استانداری و فرمانداری ها؟؟؟
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۷ دکتربیکاربدبخت
کسی معرفی بنیادایثارکران باشه اسفند 91 استان خوزستان این مصوبه شامل میشه لطفا ج بدید
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ دکتربیکاربدبخت
تورو خدا ازمون اسفند معرفی بنیادایثارگران۹۱خوزستان شامل مابدبختا میشهتوروخدا ج من بده مثدیرجان
پاسخ:
مدیرسایت : باور کنید نمیدانیم چون بنیاد شهید بودجش مجزاست با اینا. 
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ استانداری خوزستان
ببخشید یعنی با این حساب آزمون اسفند 91 خوزستان رو هم حساب کردید درسته؟
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۶ استانداری خوزستان
مدیر جان مطمئنی تعداد قبولی ها استانداری ها 16794 نفره. فقط در استان خوزستان دو مرحله آزمون برگزار شده بود که بیش از 3000  نفر میخواست . حال با احتساب آزمون بقیه استانها که بعضی هاشون دو مرحله بودند باید خیلی بیشتر از این رقم بشه . معذرت می خوام شما همه آزمون های استانداری ها که در دولت قبلی برگزار شده رو حساب کردید یا فقط بعضی هاشون؟ چون مال آزمون اسفند ماه خوزستان حتی نتایج اولیه هم زده نشده؟
پاسخ:
مدیرسابت:این آمار طبق آگهی های استخدامی و تعداد پستهای درخواستی درآگهی هاست اگه باور ندارید میتونید خودتان بشمارید آگهی ها تو وبلاگ که موجود است.
آقای نوبخت قبلا گفت اسفند الان میگه سال 94 این حرف به نظر خطرناک و بوی انتظار چند ماه میده
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ اسفند خوزستان
از وقتی سایت ثبت نامی شد این اولین نظری هست که میدم. برام سواله آقای نوبخت دقیقا منظورش کیا هستن؟
آیا ما که حتی 3 برابر ظرفیتمون هم اعلام نشد جز استخدامی ها خواهیم بود؟
سلام دوستان من چون با گوشی میامم حوصله ایمیل و ثبت نام ندارم واسه همین اینجا کامنت میزارم
امروز رفتم استانداری آذربایجان غربی رفتم کارگزینی خودم قبول شده استانداری هستم هم آغای بینا هم علی پور هم مناف وند همه با اطمینان گفتن بهمن یا اسفند حکم زده میشه و شروع به کار میکنید. گفتم معاینات چی گفت بعد شروع به کار هم باشه اشکالی نداره و آزمایشات کاملا سوری هستش و هیچ مشکلی پیش نمیاد.گفتن حقوقمون چنده گفت از یه میلیون و سیصد به بالا
اسمم رو هم نشونم داد نفر ۱۶ لیست بودم.گفت در حال جذب اعتبار هستیم و اسفند ۱۰۰% میرید بهمن هم احتمال داره
بعد گفت درسته ازتون مدارک گرفتیم ولی وقت تکمیل پرونده کلی مدارک بیارید.خودم گواهی موقت لیسانسم رو بردم گفت مدرک اصلی باید بیارید. راستی از دانشگاهمون هم تاییدیه تحصیلی میگیرن گفت این مرحله هم مونده با سو پیشینه و آزمایشات. سرتون رو درد نیارم کلی حرف زدیم جاتون خالی... مخلص همه دوستان
پاسخ:
مدیرسایت:خودشون ازتون مدرک خواسته بودن؟
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۲ به دوستان عزیزم
بچه ها یادتون میاد تهران آخر غروب موقع تعطیل شدن کارمندای نظارت راهبردی صلوات میفرستادیم بعد وسط کار یکی از بچه ها از یکی از کارمندای اونجا که از ساختمون اومده بود پایین پرسید ،: راستی محمد باقر بالا هست ؟ چقدر خندیدیم ، درود به همه بچه هایی که اونجا بودند .
بقول دوستموت : پروردگارا سرمای زمستان نزدیک است ، هیچ کس را در سرمای زمستان گوشه خیابان رها مکن .
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۰ خرید ملک در ترکیه

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی