---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ

استخدام استانداری کردستان وپیگیری آن

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ


پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .



 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

نظرات  (۱۶۹)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۴ سوال از دوستان مطلع
این مطلب رو سایت کارمند ایران گذاشته:
1394/05/17 : کلیه دستگاه های اجرایی مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس ماده 16 ضوابط اجرایی بودجه سال 1394 کل کشور تا پایان آذر ماه سال جاری مکلفند نسبت به تجهیز شماره مستخدم و شناسه 11 رقمی همه نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و کارگری خود از طریق سامانه کارمندایران اقدام نمایند. بدیهی است این سازمان هیچ مسئولیتی برای کارمندان بدون شماره مستخدم و شناسه 11 رقمی نخواهد داشت. 

این  یعنی چی یعنی تمام استخدامی ها باید تاآخر آذر کد بگیرن؟ یعنی ماهم باید تا آخر آذر کدمون رو گرفته باشیم؟استخدامی استانداری92 هستم.
دوستان عزیز هر کس اطلاع داره جواب بده.


۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۵ به بچه های استانداری
بچه ها سلام. من از طریق دوستان با آقای فیروری ارتباط گرفتم که اونم بعد این همه انتظار ما گفت قراره تا نیمه اول سال حل بشه. بچه ها من کلا ناامید شدم تورو خدا بیاین کاری کنیم. اینا درد مارو نمی دونن به خدا. فقط فقط قول میدن. خدا به دادمون برسه
سلام بچه ها امیدوارم که حال همگی یه  جورایی خوب باشه ، آمار سکته ها پایین باشه ، حالتون  باز هم با این حالگیریهای تمام وقت استخدامی ها خوب باشه، ریزش موی شدید گرفتم فکر کنم دارم کچل میشم، در هر حال مطمئنم وقتی کارمند بشم دیگه جوونی و زیباییم نمونده. من از قبول شده های بهمنی بهزیستی هستم که حتی گزینش هم نرفتیم فقط از اردیبهشت فرم گزینش رو پر کردیم ، دیگه هیچ خبری به ما ندادند، هر چقدر هم پیگیری میکنم، امروز و فردا میکنند، اول قرار بود ما رو بفرستند تهران برای گزینش، الان میگند چون تعدادتون زیاده یک نماینده از تهران برای گزینش میاد. دیروز هم که تماس گرفتم دفتر آقای کرمی ، گفتند از شنبه برای گزینش باهاتون تماس میگیرند. جان من و جان این استخدامی ها اگه خبر جدیدی در مورد بهزیستی دارید، به قول صالح علا(شاعر): "عزیزان جان" دریغ نکنید.دوستدار شما قبول شدهء پشت درهای بسته.  
سلام بچه ها
به امید اینکه زودتر شروع به کار کنیم
بچه ها این آزمایشایی که باید بدیم شامل چی می شن؟
همون روز که میریم بلافاصله باید بریم آزمایشگاه؟
مرسی
نه خانم شیخ السلام که قبلا می گفت همینکه نتایج گزینش شما بیاد یه هفته پیش ما کار داره و دو هفته تهران. چهارشنبه نتایج اومده تا چهارشنبه همین هفته باید اطلاعات رو وارد میکردن اما حاضرم قسم بخورم که تا چهارشنبه هفته آینده  هم هیچکاری نمیکنه.پس اگه رفتید به خانم شیخه یادآوری کنید که قبلا گفتید یه هفته الان یعنی چهارشنبه همین هفته، موعد مورد نظرشما تموم میشه
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۷ به ژیار خان عزیز
سلام. خسته نباشید. یعنی هنوز کد نگرفتن؟
سلام دوستان
امروز رفتم استانداری ظاهرا قصد انجام کارروندارن هر دفعه یه بهانه میارن خانم شیخ السلام می گفت باید کمیته مشاغلکه متشکل از فیروزی و مردوخی است تشکیل بشه که اونام برای پیگیری مصوبات رئیس جمهور رفتن تهران و چهارشنبه میان سرکار دیگهنگفت کهچهارشنبه تشکیلجلسه میدن یا نه برای خردادی ها هم پرسیدم وهمین بهانه روآوردن گفتنتااین کمیته تاریخ ابلاغ ها و حکمها رو مشخص نکنه من کاره ای نیستم
اما پیشنهاد چهارشنبه از اول صبح هرکدوم چندبار به شیخ السلام ، دفترمردوخی،دفتر فیروزی و خانم شالیزنگ بزنیم و خواهان تشکیلکمیته مشاغل بشیم و پنج شنبه هم همینطور و اگه به نتیجه نرسیدیم شنبه ساعت مشخصی حضوری بریم استانداری برای اعتراض چون اگه این کاررونکنیم واقعا میفتیم اول 95
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۵ به ژیار خان عزیز
سلام دوست عزیز. دمت گرم اگه رفتی ببین می تونی از زیر زبون خانم شیخ السلامی بکشی که واقعا چرا خردادی ها سرکار نرفتن و ان شالله بهمنی ها کی سر کار خواهند رفت. ان شالله خوش خبر باشی 
سلام
نه برادر من، عرض کردم که تحلیل خودمه و همین دو احتمال به نظرم رسید. من چهارشنبه ساعت ده میرم استانداری ببینم شیخه چیکار کرده چون میشه یههفته که جواب گزینشاومده و باید توسط اون خانمه که اسمش یادم رفت اطلاعات ما رو وارد کرده باشن طبق گفته خود شیخه،
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۳ به ژیارخان عزیز
سلام دوست عزیز. شرمنده چند تا سوال: اون دلیل هایی که آوردید موثقه؟ خبر نداری واسه کد مستخدمی بهمنی ها اقدام کرده اند یا نه؟ گرفتن کد دست کیه؟ آقای زارعی؟ ازش شماره نداری پیگیر باشیم؟ راستش من زنگ زدم خانم شیخ السلامی گفتند سه هفته دیگه کدتون میاد(جالبه هفته قبل هم گفت سه هفته دیگه) بعد ازش پرسیدم بعد سه هفته میریم سرکار که رفت حاشیه و گفت مهم کد مستخدمیه. دوباره پرسیدم کی میریم سرکار گفت خداحافظ. من حس میکنم ایشون خبر داره که کی میریم سرکار و چون مثلا آقای مردوخی گفتند تا چند ماه دیگه خبری نیست دیگه اونم طفره رفت که ما زیاد اعتراض نکنیم وگرنه مگه میشه معاون اداری خبر نداشته باشه که کی شروع کار ماست؟؟؟؟؟. کاش بریم پیش آقای فیروزی و گرنه از اینا باشه تا عید سرکار نمی برن. من که کلا از اینا ناامید شدم چون متاسفانه حرف راستو نمگین و فقط طفره میرن چون می دونن ماهم اونقدر ترسو هستیم که نتونیم کاری کنیم و الانم قشنگ معلومه استخدامی های استانداری کلا بی خیال پیگیری شدند. فقط خدا به دادمون برسه ان شالله
سلام دوستان راه و شهرسازی
واقعا من موندم از این همه پیگیری شما!!! چرا پیگیر نیستید نکنه دوس ندارید سرکار برید اکثر ادارات کارشونو شروع کردند من خودم اونقد پیگیری کردم  و جواب ندادن خسته شدم خواهش میکنم با هم هماهنگ کنیم تعدادمون زیاد شه جوابمونو بدن اگه پیگیر نباشیم کارمون ساختس
سلام دوست عزیز
اولا تاخیر در کار خردادیها میتونه فقط به دو دلیل باشه 1- اینکه میخوان عقب بندازن تا یه دفعه با بهمنی ها تمام کاراشوناز مراسم قسامه معارفه و احتمالا کلاسهای اموزش اولیه رو برگزار کنن و 2- منتظر امضای توافقنامه بین اسزمان مدیریت با استانداری برای واریزبودجه استخدامی ها نشستن . بقیه موارد مثل سفر رئیس جمهور، نامه ها ومیز و صندلی بهانه هایی بی شرمانه هست که این دلایل در ارتباط با به تاخیر انداختن استخدامی های بهمن 91 بعید به نظر میرسه. اما ترس من ازاینه که چون فقط جواب استعلام 16 نفر از گزینش اومده بهانه ای بشه تا کارایما رو که جوابش اومده انجام ندن و معلومانیست جوابگزینش بقیه دوستان کی خواهد آمد بنابراین مصرانه پیگیر باشیم که کارایما رو انجام بدن حضوری بریم و بهخانم شیخ السلام بگیم پیگیر میز و صندلی باشن تا موقع کدمستخدمی که از تهران اومد بهانه میز و صندلی دستش نباشه.
اما توصیه ای که بهخردادی ها و بهمنی های استانداری دارم و صدرصدمطمئنم جواب خواهدداد اینه که برن پیش آقای دادور مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی امور بین الملل صدرصد جلو خودتون به آقای مردوخی و شیخ السلام تذکر خواهد داد(تلفنی بدون ذکر مشخصات شما) و چون افراد مذکور از ترس رسیدن اعتراض مشاور استاندار به استاندار کارها رو سریع انجام خواهندداد
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ به بهمنی های استانداری
سلام به دوستان عزیز. بچه ها تا اونجایی که من تحقیق کردم و امروز فهمیدم بعد این سه هفته ای که خانم شیخ السلامی گفتن حداقل چند هفته هم معطلی داره و دلیلشو هم نمیگن و نشون به اون نشون که الان کارهای خردادی ها تموم شده ولی خیلی وقته سردرگم موندن. خدا ازشون نگذره ان شالله. کاش میشد کاری کنیم. آقای ژیار خان نظر شما چیه؟
سلام دوست عزیز, من از شما کمال تشکر و دارم اره واقعا دوستان خردادى دارن کم لطفى مى کنن , دوست عزیز به خدا قسم من با استاندارى زیاد تماس داشتم  هر روز یه بهونه اى میارن امروز بازم زنک زدممیکن نهایت تا اول شهریور
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۴ به خردادی های استانداری 1000000001
جالبه کسی از بچه های خردادی استانداری پیام نمی ذاره
منم با اجازتون رفع زحمت می کنم
بچه ها خوش باشین

نه دوست عزیز اونا نمیگن خانم شیخ السلام به منم همون حرفا رو زده که یه هفته پیش ما کار داره ودو هفته تهران منمبرای اول شهریور امیدوارم اگه بچه ها پیگیری کنن و خانم شیخ السلام کارا رو نخوابونه
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲ اداره ورزش
سلام دوستان از بچه های اداره ورزش کسی مدرک کامپیوتر ارایه داده؟ به من گفتن باید تا قبل رفتن سرکار مدارک رو تحوبل بدیم ولی نمیدونم کدوم موسسه را قبول میکنن .گفتن اموزس خودش برای کارمندا کلاس میزاره ولی نمیدونم دقیق چه زمانی هست .لطفا خبری شد اطلاع بدیم به همدیگه . با ارزوی موفقیت 
تا حالا اداره ای توافقنامه با سازمان مدیریت امضا کرده؟ انچه که من پیگیری کردم میگن نوبتی ادارات امضا می کنند و میرن سر کار درسته؟
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۸ به ژیارخان عزیز
شرمنده بهتون نگفتن حالا که جواب استعلام اومده چقدر طول میکشه تا کد بگیرن و بریم سرکار؟ امیدی است که انشالله اول شهریور سرکار باشیم؟ خانم شیخ السلامی گفتند حداقل سه هفته دیگه طول میکشه. به نظر من به امید خدا اول شهریور با خردادی ها باهم بریم سرکار. نظر توچیه؟
جالبه ساعت 1 با دفتر مردوخی تماس مجدد گرفتم گفتش فردا صبح تماس بگیر.
بهش می گم صبح که تماس گرفتم گفتی ظهر، ظهر تماس می گیرم می گی صبح. فردا چی می خای بگی.
می گه با خ شیخ الاسلام تماس بگیر. میگم لنگ امضای شمایم
واقعا که از بس ... رفتم باز یه انتقاد ثبت کردم در ارتباط با استاندار و یه خورده آروم شدم یه چیزی نوشتم جواب بده جواب گرفتم جواب نده بهش بچسبه خلاصه ما موندیم فقط حرف

ژیارخان
طی چند سال گذشته کسی  به صورت بومی جذب استانداری نشده و نخواسته اند کسی بالا بیاد و اکثر مدیرکل ها و فرماندارها هم از طیف خاص و غیر بومی بودند.
شعار این دولت برای اقلیتها بکار گیری نیروهای بومی هستش که براین اساس دست به دامن نیروهای سفارشی بومی خودشون شدن
اگه به پایگاه دولت فعلی هم در استان نگاه کنی می بینی که آموزش و پرورش نقطه اتکای جریان دولت فعلی هستش
بنابراین براساس فرمول بکارگیری نیروی خودی و بومی، برای پستهای مدیریت در استان آموزش و پرورش منبع خوبی براشون هستش.
نمی دونم کسی که در سیستم آموزش و پرورش خدمت کرده تا چه حد به روال کارهای اجرایی و مدیریت اجرای آشنایی دارد متاسفانه در پستهای فرمانداری و بخشداری هم به همین منوال عمل می شه.
اگه یه خورده گسترده تر نگاه کنیم وزارت خانه ها و شهرداری ها هم به همین شکل اداره می شن.
یه قانون اداری به نام ماموریت و مامور شدن بهانه ای برای این همه استفاده شده.

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۴ ژیار خان به 100000001
مدیر کل ثبت احوال که بچه خودش جزو قبولی های یکی از اداراته  به بچه های ثبت گفته که همه ادارات که انقدر به بهانه های مختلف کشش میدن فقط منتظر امضای موافقتنامه هستند که باسازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان امضا کنند و الا بقیه کارها بهانه است دوستان ثبت احوالی چند روز پیش رفتن دنبال کارای سوء پیشینه و آزمایشات پزشکیشون و امروزم فرم حراست رو که ما چندماه پیش پر کردیم، کسی روکه خوابیده باشه میشه بیدارکرد اما کسی که خودشو زده باشه به خواب نمیشه بیدار کرد قضیه مردوخی هم همینه
پس دبیره من اشتباه کردم. اما نکته که من درک نمیکنم چرا اکثر مقامات بالای استانداری از آموزش و پرورشن، فیروزی معاون استاندار، دادور مشاور و مدیر کل روابط عمومی، مدیر کل امور اجتماعی که دبیر خودم تو پیش دانشگاهی بود، جناب عزیزی معاون مدیرکل امورروستایی دبیر جغرافی بودن و ... به اضافه این یکی.
آره به منم زنگ زدن و گفتن که نگران نباش، کارت درست شد، که لازمه از آقای شاهمرادیان و همکاراشون کمال تشکر رو داشته باشم
دوستان هیچ در مورد فلسفه گزینش از خودتون سوال کردین
امروز یه خورده متاثر شدم از سرکار گذاشتنمون توسط کارمندان استانداری
مگه اینام گزینش اخلاقی نشدن
مگه تحقیق نشده ازشون که دروغگو نباشن پس چرا خیلی راحت دروغ می گن.
نکنه هدف گزینش جذب ادم های سالم باشه و بعد تو ادارات بخوان که اموزش ببینن راستش این چیزی که من فهمیدم
گزینش می شیم تا کار آموز خوب باشیم و نه استادی که رو دست می زنه که وقتی وارد سیستم شدیم به عنوان شاگرد عمل کنیم و نه استاد.
اونجاس که باید یاد بگیریم چگونه می شه دروغ گفت، اختلاص کرد و پارتی بازی کرد و مردم رو سر کار گذاشت.....

دوستان اوقاف سلام

طلسم گزینش اوقاف بالاخره شکست دیروز تماس گرفتن هفته اینده بریم گزینش.

دوستانی که گزینش رفتن بگن که چی میپرسن و به چه چیزایی گیر میدن

البته این بازم تازه اول یه راه پرپیچ و خم تا رفتن سر کاره اما توکل بر خدا همه چیز به زودی حل خواهد شد . التماس دعا

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۱ به ژیار خان عزیز
سلام. بالاخره جواب استعلام بهمنی های استانداری اومد. خدارو شکر

به دوستان خردادی استانداری

ابلاغ ما از همون روزی که کدمون اومد واسه امضا پیش اقای مردوخی هستش

متاسفانه به بهانه های مختلف از جمله سفر و نامه مردمی و هماهنگی کار ما رو کش دادن و کش می دن

امروز با خانم شیخ الاسلام تماس گرفتم.می خاستن باز بحث هماهنگی و تهیه مقدمات رو بگن که پیچیدم جلوشون و گفتم آقای مردوخی کی می خان امضا کنن. ایشون برافروخته شدن که نمی دونن و فقط یه کارمند هستن. ازشون خواهش کردم که در جلسه امروزشون با آقای مردوخی حتما این مطلب رو از زبون ما یادآور بشن که گفتن به کرات گفتن و حتما می گن.

با دفتر جناب مردوخی هم تماس گرفتم که قرار شد ساعت یک جواب بدن.

یه نکته در مورد شخص آقای مردوخی بگم: ایشون خیلی تاکید دارند که کسی ندونه کار زیر دست ایشون هستش. در قضیه ارسال مدارک جهت دریافت کد مستخدمی هم ایشون بیش از یه ماه کار رو عقب انداختن و خانم احمدی حاضر نشد بگه ایشون امضا نمی کنه که ما رودست زدیم بهشون. وقتی پیش جناب مردوخی رفتیم خیلی براشون مهم بود که کی به شما گفته کارتون واسه امضا پیش منه.

خلاصه یه جوری مدیر کل اداری مالی ما رو نمی خواد چراشو باید از خودش پرسید.

دوستان می تونید حضورا پیششون برید و خیلی خونسرد بهشون بگید که چهار ساله منتظریم. از 14 ماه پیش کارامون تموم شده و منتظر یه کد و یه حکم هستیم. از اون موقع که جواب آزمون منابع طبیعی و سایر ادارات نیومده بود. از موقع که هنوز نفرات اصلی آزمون بهمن مشخص نبود و الان سر کار رفتن.

بهش بگید که اکثر بچه ها متاهل هستن و منتظر.

ایشون البته به مضرات کارمندی اشاره خواهند کرد اما بگید که غیر از این با این سن جای نیس که برید.

البته من همشو مفصل بهشون گفتم تا کار ارسال مدارک واسه کد مستخدمی رو انجام دادن.

ژیار خان فکر کنم ایشون رو بشناسم
فکر کنم دبیر باشن حالا چطور سر از استانداری در آوردن نمی دونم
البته اگه همون شخص مد نظر من باشه که آشنایمون مربوط به 15 سال پیشه
پدرشون تو استان خیلی با نفوذ بودن حالا نمی دونم یه جور هم قیافشون و هم اسمشون من رو به یاد اونی که می شناختم می اندازه
در پاسخ دوستی که گفتند رفتین سرکار یا ناامید شدین، با این همه غرض ورزی مسئولان ادارات ناامید و فرسوده شدیم ، اینا سعی دارن تا جای ممکن بکارگیری مارو به تاخیر بندازن تا جاشون تنگ نشه.
سلام دوستان الان داشتم سایت استانداری رو نگاه میکردم یه چیز جالب اما عجیب دیدم در خبر انتصاب
دبیر شورای استانی امور ایرانیان خارج از کشور، عکس طرف رو نگاه کردم دیدم کتابهای داخل کتابخانه شخصی این مدیر محترم، کتابهای دوره دبیرستانه، یعنی میشه گفت که این مدیر هنوز دوران دبیرستان رو به اتمام نرسونده؟بعید نیست
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵ به همه دوستان
بچه ها قبلا خیلی کامنت میذاشتید پس کجایید الحمدالله کارتون حل شده یا ناامید شدید؟
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۴ به ژیارخان عزیز
سلام دوست گرامی. طبق گفته آقای فخری قراره امروز و فردا جواب استعلام های ما بیاد خبر جدید نداری؟ من اونقدر پیگیری کردم به خون من تشنه اند. دمت گرم خبری شد حتما بگو
سلام‌من امروز جهاد بودم خدهروشکر کدم اومده بود امروز ۲۰ نفر دیگم کدشون اومده 
دوستان جهادی من امروز با مرادی کارگزینی حرف زدم میگه بقول خودش غیراز یک نفر تمامی اطلاعات نفرای دیگه توسط استانداری تایید شده و به تهران وریاست جمهوری فرستاده شده تا اونا تایید نهایی کنن وکدمستخدمی همه صادر بشه دیگه کاری ندارم به اینکه کدچند نفر تاحالا صادرشده لطفا شمام پیگیرباشید ببینید کی تاییدیه نهایی وکدمستخدمی راصادر میکنن من که پرسیدم میگن بیاد خودمون زنگ میزنیم! دیگه باید همیشه گوش به زنگ مرادی خان باشیم...
دوستان اگه خاطرتون باشه دکتر یوسفی در مورد سالم بودن روند برگزاری آزمون خاطرنشان کردند که در این آزمون فرزندان کارمندان ارشد استان و حتی مدیر کل دستگاهها هم رد شدند. حال چطور می خایم انتظار داشته باشیم کارمون پیش بره. قطعا این موارد در تاخیرهای مکرر بی تاثیر نبوده. البته دیگه کاری جز تاخیر نمی تونن انجام بدن.
ژیار جان فکر نکنم گزینش رفتن و پرسیدن موردی داشته باشه. من در مورد کار خودم بارها مراجعه و تلفن داشتم. البته هیچ وقت سر به سرشون نذاشتم.
نه دوست عزیز کسی رد نشده اما ظاهرا 23 نفر منظورش بچه های بی سهمیه هستند شامل سهمیه دارا نمیشه اما اصلا دورو بر گزینش سبز نشید که فاتحه تون خونده میشه دفعه قبل که من و دوستم رفتیم نادر فخری رئیس هسته گزینش تهدیدمون کردبه تجدید تحقیق محل دوباره، ازشاهمرادیان خواسته پرونده ما دو نفروببره براش که دستورشو بده فقط خدا بدادمون رسید که گفتن پروندهها تهرونه و جزو23نفری هستیم که پرونده مون رفته برای استعلام، فقط امیدوارم که یادش رفته باشه
تبریک به دوستان منابع طبیعی بابت شروع بکارشون و امیدوارم باقی بچه ها هم تکلیفشون هر چه سریعتر معلوم شه.
جهادیا کلن سرکاریم استانداری هنوز کد۵۷ نفرو داد بقیه هم خبری‌نیست اصن فک نکنم بریم سرکار مارو گیر اوردن بخدا
به دوستان منابع طبیعی بابت شروع بکارشون تبریک می گم
سلام دوستان
ظاهرا کارمندای استانداری تا دوشنبه در سامانه ریاست جمهوری مشغول هستند و از سه شنبه به روال قبل بر می گردند. در این صورت باید از سه شنبه پیگیر کارامون باشیم چون بهانه جواب نامه های مردمی منقضی می شود. به امید اتمام بهانه ها
به امید آن که ما هم آدمای بهانه گیری نباشیم
به امید روزی که قفس آهنین بوروکراسی شکسته شود و انسانیت بر روابط حاکم شود
مرادی گفت کدارو استانداری میده .دوره خدمت هم میتون همزمام بتشروع کارمون باشه فعلن ک بهونشون همون کدهاست
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۷ به ژیار خان عزیز
اگه 23 نفر باشه یعنی چند نفر رد شدن وگرنه تو لیست 30 نفر بود. نگفتن کسی رد شده یا نه؟ اگه حرف خانم شبخ السلامی درست باشه فکر نکنم تا اول مهر خبری بشه چون جمعا میشه چهار هفته و رو شهریور هم نمیشه حساب کرد البته اگه رد نشده باشیم. خدا به دادمون برسه
بخدا به اندازه تمام شرکت کنندگان این استخدامی من به جهاد واستانداری زنگ زدم وپرسیدم اگه منتظر مرادی بمونیم کارمون تمومه این آغا همش اطلاعات رو اشتباه وارد میکنه و از استانداری آقای زارعی و یا از تهران پس میفرستن برای ویرایش دوباره! بابا توروخدا بهش بگید درست وارد کنه اطلاعات رو وگرنه تا بهار آینده فقط باید کار ویرایش را انجام بده تازه کدهم بیاد کارای آزمایشات پزشکی ومدارک کامپیوتر وزبان و دوره قبل از خدمت بمونه!!!
عزیزان قشنگ هممون میدونیم سرکاریم ولی از نوع علافیش...
خب خودتم کاری بکن منتظر این واون نباش.من از مرادی پرسیدم هفته پیش گف کد۶۵ نفر اومده 
دوست گرامی من به همراه دوستم دوشنبه گزینش بودیم که گفتن اسامی 23 نفر رفته تهران (دیگه نمیدونم اون 23 نفر منظورشون افراد بی سهمیه اس یا افرادی هستند که دوبار تجدید تحقیق محل شدن اما یکی از کارشناسا گفت که تو تجدید تحقیق محل شدی خودم کاراتو انجام دادم اون یکی دیگشون گفت خیلی زود جوابا میاد ولی نمیتونم تاریخ بدم. بنابه گفته گزینش به نقل ااز خانم شیخ السلام باید تا آخر هفته آتی جواب بیاد و  یههفته خودشون کاردارن و دو هفته تهران
جهادی ها خوابید چه خبر؟
فشار بیارید زودتر کارمون راه بیفته...
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۱ به ژیار خان عزیز
سلام. میگم دوست عزیز از استعلام بهمنی های استانداری خبر نداری؟ من پرسیدم گفتن حداکثر تا اواسط هفته آینده جواب استعلام میاد و بعد می فرستیم واسه کد مستخدمی. فکر کنم ان شالله اگه خدا بخواد تا اول شهریور بریم سرکار. نظر تو چیه؟
من خودم بهمنی هستم، احتمالش هست اینکار رو بکنن هیچی از اینا بعید نیست
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۲ بهزیستی بهمن 91
دوستان گزینش بهزیستی شروع شده تو سنندج هرکس زنگ زدن بیاد اینجا بنویسه چی پرسیدن
سلام دوست عزیز نه نگران نباش گیر نمیدن
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۶ به ژیار خان عزیز
سلام. فکر کنم استانداری عمدا خردادی هارو نبرده سرکار که بهمنی ها هم که تا آخر هفته آینده کارشون تموم میشه باهم اول شهریور برن سرکار. من خودم بهمنی هستم و اینجور فهمیدم
سلام. من لکنت دارم ممکنه بخاطر لکنت ردم کنن؟
مدیرکل ثبت احول گفته که اینی که ادارات هردفعه بهانه میارن وبچه ها روجذب نمیکن اینکه جرات ریسک ندارن و منتظرن تا موافقتنامه باسازمان مدیریت امضاء کنن
مثلاخود استانداریاز جذبحتی نیروهای خردادیش خودداری کرده به بهانه هماهنگی برای تهیه میز و صندلی برای افراد جدید و میگه تا افراد استانداری که رفتن برای بررسی نامه به ریاست جمهوری بر نگردن اینهماهنگی صورت نمیگرهیعنی 15 روز دیگه این دقیقا مشخصه که بهانه اس والا مگه تهیه چندتا میز و صندلی برای یکاداره در حد استانداری،فرمانداریها و بخشداریها چیه تاهماهنگیش چی باشه که خانم شیخ السلام و باباعلی مردوخی و برخی همکاران که در اداره هستند ازعهده اش برنیان مطمئن باشید خانم شیخ السلام با پنبه سر میبره
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۴ به مدیر عزیز
سلام مدیر جان میشه بگید اونایی که کد مستخدمی براشون اومده چند وقت دیگه شروع به کار میکنن؟ ما که الان یه هفته میشه کدامون اومده ممنون حوابمو بدید
پاسخ:
مدیرسایت:بستگی به ادارتون داره الان دیگه میتوننددعوتتون کنن
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۵ منابع طبیعی
سلام کسی خبر دقیق و مستند داره بچه های منابع  طبیعی از کی دعوت به کار می شوند؟
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ راه و شهرسازی
کی شماره تماس امید کریمیان نماینده مجلسو دارم.ممنون میشم شمارشو تو سایت بذارین
دوست عزیز شما خودتون با کارگزینی تماس بگیرید تا ببینید که کدتون اومده. البته فقط خانم شیخ الاسلام هستن و بقیه اتاق ها بسته هستش.
اره قرار بود حکم بگیریم و علی رغم این که قبلا می گفتن بعد اومدن کد حکم رو یه ربعه می دن از 23 تیر منتظریم. و فقط تعهد نامه محضری رو تحویل دادیم و یه شماره حساب بانک ملی هم به قسمت مالی همراه کپی کارت ملی.

سلام دوستان خسته نباشید.یه سوال دارم اگه جواب بدید ممنون میشم.خواستم بدونم اون قسمتی که کد پرسنلی رو تو استانداری وارد میکنند کدوم قسمته و مسول این کار کی هست؟اگه کسی شماره تلفن این بخش روداره بذاره ممنون میشم.ارادتمند شما
سلام دوست عزیز . منم خرداد استانداریم ولى هنوز با من تماسى کرفته نشده . شما که فرمودید دعوت شدیم واسه دریافت حکم
دوستان خردادی
باز ابهام ابهام ابهام
تازگی ها از شر به زودی خلاص شدیم
الان واژه بعد سفر
بعد از سفر به عبارت جدید و تعبیر امروز خانم شیخ الاسلام در استانداری یعنی بعد از 15 مرداد
ظاهرا حجم نامه های مردمی می خواد خونده بشه و به نتیجه برسه تا نوبت به ما برسد
مگر ما هم جز این مردم نیستیم
نمی دونم مردم دنبال گدایی 50 تومن هستن یا دنبال رفع مشکلات عدیده شون
اولی که بعید می دونم مردم ما نجیب تر از ان هستند
اما مشکلات عدیده که زیاده
کسی نیس بگه جناب ریسسسس
شما اگه می خاید مشکلی از مردم بر طرف بشه اگه می خاید حقی را به صاحب حق برگردونید باید این کار را در تمام ساعات ایام فصول و سالهای تصدی پست ریاستتون انجام بدید
شرم آور هستش که این همه نامه و این همه مشکل و دغدغه مردم جمع شده تا در سفری چند ساعته حل بشه
خیلی متاسفم واسه خودم خیلی

۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴ به ژیار خان عزیز
سلام خسته نباشی. خبر جدیدی از استانداری نداری؟ شما که خردادی بودید سرکار نرفتید؟ از بهمنی های استانداری هنوز هیچ خبر دلخوش کننده ای نیست؟
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۴ راه و شهرسازی
آقای ؟؟؟؟ راحت باش قربان. شما راحت باش.
شما هنوز متوجه نشدی چه خبره. من کاری با شما ندارم. با اونایی هستم که وضعیت رو فهمیدن. بهتره کرد تو دی رو دنبال بفرمائید.
برادر محترم اداره راه اینجا نیومدین هویت شناسی کنیدهرکی هرجوری دوس داره اسم میزاره ضمنا تو سایت کرد تودی یا نوای ابیدر چند وقت پیش اقای فیروزی اعلام کردن بودجه از خرداد واریز شده و بیشتر از این دلیلی نمیبینه شروع به کار نشه حالا شما خیلی ادعا میکنی جمع شیم مث دفعه های قبل جلو استانداری جمع میشین؟!جو سازی الکی بعدش یکی دو نفر جلو استانداری جمع میشن..
سلام دوستان تاییدیه تحصیلی مدرکمون لازمه واسه ادامه مراحل خودمون باید انجام بدیم یا اداره به دانشگاه نامه میده من که دانشگاه شیراز یودم باید برای یه تاییدیه تا اونجا برم لطفا جوابمو بدید خدا خیرتون بده
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۳ ژیار خان به بهرامی
اگه میدونستی این  بازیچه های دست سیاستمداران مرکز چه بلایی دارن خواسته (براساس منافع شخصی) یا ناخواسته براساس(عدم بینش سیاسی)سرمردم میارن متوجه منظورم میشدی.
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ راه و شهرسازی
آقا یا خانم ؟؟؟؟؟
اولا علامت سؤال هویت خوبی نیست!!! عوض کن داداش.
کی به شما گفته که پول واریز شده. پول اصلا واریز شدنی نیست. از اختصاص تا واریز اعتبار در حساب ادارات مراحل زیادی وجود داره که همه اونها روی کاغذ انجام می شه. یعنی بودجه ای که قراره برای ما هزینه بشه ابتدا طی بخشنامه، دستورالعمل، ابلاغ و تفاهم نامه های تنظیمی بین ارگانها مسئله ش حل میشه بعد که شما رفتی سر کار یک ماه که گذشت پول رو میریزن به حساب خودت و ادارت.(جهت اطلاع)
ادارات در خصوص اینکه دولت هنوز بطور کامل منابع رو تخصیص نداده راست می گن و مقصر نیستند. ایراد کار اینجاست که مدیران می ترسند و جرأت ندارن اول شماره مستخدمی رو بگیرن بعد در اینده از اعتبارهای بعدی جایگزین کنند. یا اصلا حقوق ندن تا یکجا پرداخت کنند. در حالی که دولت دستشون رو برای این کار باز گذاشته... مشکل اینجاست زندگی و سرنوشت جوانان مملکت واسه هیچ کس مهم نیست.
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۹ منابع طبیعی
ما سوءپیشینه داشتیم و دادیم ولی سلامت رو تا الان نخواستن..خودمم مطلع نیستم
جناب ژیان خان اولا مودب باش بعدشم همه بدبختیای ما از حماقتهای شخص اول دولت قبله که همه معاوناش دارن آب خنک میخورن.
طرفداران اصلاحات و دولت تدبیر و امید برن دهنشونرو گل بگیرن
معاون اول رئیس جمهور با چندتا وزیر اومد یه نانوایی در مریوان افتتاح کردن بعد دوسال آقای روحانی اومدن سدی که دردولتهای پیشین کاراش تموم شده بود افتتاح کردن و دوتا کارخانه در بیجار که هرکدام  50 نفر اشتغال زایی داشت که اونم محصول دولت پیش بود افتتاح کردن خودشون حتی یه کلنگ زمین نزدن تا بکارد و خودش در دولت بعدیش افتتاح کنه یعنی دوسال نتونسته چندتا سرمایه گذار خصوصی و دولتی رو قانع کنه تا کلنگ یه کارگاه رو تو شهرهای کردستان زمین بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دوست راه و شهرسازی بودجه از خرداد واریز شده مشکل کم کاری اداراته الان اگه از بالا بفهمن سرکار نرفتیم به استانداری گیر میدن و اونا مجبور میشن به خاطر خودشون کارارو زودتر درست کنن شما چندین بار رفتی تاثیری داشته؟؟؟؟
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۲ به دوستان منابع طبیعی
سلام بچه های منابع طبیعی ایا شما مراحل سوپیشینه و سلامت رو انجام دادید؟ ممنون جواب بدید .
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ راه و شهرسازی
همه بدبختیه ما از همین 111 و نبود روحیه خواستن و حق خواهیه. اقای عزیز 111 چیز تازهای نیست. فکر کردی کی درخواست ها رو برسی میکنه؟!!!! همین مسئولان ادارات خودمونن!!! جناب عالی که انتظار نداری یک اکیپ عالی از تهران و وزارت خانه ها در صدر اونها وزرای دولت تشکیل بشه و به در خواستهایی که تعدادشون از 500 ،600 هزارتا هم می گذره جواب داده بشه!!!
عزیز دل؛ تنها راه گرفتن حقمون یک یا چند مرحله، هر چقدر که لازم باشه اعتراض دسته جمعی هست ولاغیر... تا خودت به فکر خودت نباشی هیچکس به تو فکر هم نخواهد کرد. از ما گفتن...
دوستان سلامجدد
من یکی از منتقدین اساسی احمدی نژادهستم سیاستهاش واقعا باعث شکاف طبقاتی بین فقیروغنی شده بود اما یکیاز موارد معدودی که واقعا درست عملکرد برگزاری همین آزمون بود  و نحوه برگزاریش که تومقاله هفته نامه روژان کامل شرح دادم. علت اینکه این مدیران ازجذب این حجم ازافراد ناراضی هستن اینکه جای بچه های بی لیاقتشون روگرفتید دیگه مثلقبل نمیتونن بچه های خودشونو به راحتی وارد کار کنن و باورود ما اعضای فامیلشون که به صورت قراردادی جذب کرده بودن ناچارا جوابشون کنند دوم اینکه خودشونمیدوننسوادشون در مقابل سواد بعضی از تازه  واردها هیچی نیست و مطمئنند که بعد گذشت زمان اندکی ناچارا بعضی از پست های مهم رو که اونابا بیست سال سابقه بدست نیاوردند به اونا واگذار کنند همین
سلام دوستان راه و شهرسازی هممون با 111 تماس بگیریم تکلیفمون مشخص شه من با چند تا از دوستام تماس گرفتیم این فرصت خوبیه خواهشا همگی تماس بگیرید

سلام دوستان

واقعا دیگه خسته شدیم هیچ انرژی وانگیزه ای برامون نموده نمیدونم به کی بگیم با چه زبونی بگیم فردا که رفتیم سر کار .... تو این مدت به استانداری رفتم باهاشون تماس گرفتم براشون چند بار پیغام گذاشتم به اداره کل راه وشهرسازی رفتم تماس گرفتم بارها. پیغام گذاشتم ودیروز با سامانه 111 تماس گرفتم  با نماینده مجلس چند بار حرف زدم به نظرتون کاری مونده انجام بدم؟

 

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۶ راه و شهرسازی
آقایون و خانم های محترم که برای راه و شهرسازی استان کردستان استخدام خواهند شد:
من جهت ارتباط بیشتر یک ایمیل ساختم و در پست های قبلی گذاشتم. چرا هیچ تماسی نمی گیرید؟ به خدا برای این دولت وقت و عمر و انرژی یک جونان هیچ اهمیتی نداره. همه فکر می کنند اون میزی که پشتش نشستند ارث پدر گرامشون هست و با لیاقت تمام بدستش آوردن و ماهم مفت خورانی بیش نیستیم.و اونها باید مارو مدیریت کنند. اقا به چه زبونی بگم یه حرکتی از خودتون نشون بدید که بفهمم زنده اید. به خدا انقدر رفتم اداره میترسم استخدامم نکنند. شمام یه حرکتی بزنید
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۱ به دوستان عزیز
سلام دوستان یه سوال خدمتتون داشتم ایا تاییدیه تحصیلی هم برای شروع به کار لازمه؟ از شما خواستن تاییدیه تحصیلی ببرید ؟ ممنون جواب بدید من منتظر پاسختون هستم 
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۰ به راه و شهرسازی
دوست عزیز مشکل همه ما اینه که دلخوش به این سایتیم اگه یه کم پشتکار داشته باشیم و دنبال کارو بگیریم اینجور نمیشه دوستان لطفا پیگیر باشید
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۳ راه و شهرسازی
سلام به دوستا گرام. خصوصاً راه و شهرسازی ها
امروز رفتم پیش اقای شکری مدیریت محترم توسعه منابع ایشون فرمایش کردن اداره هیچ تعهد و رغبتی به استخدام شما نداره و این 110 نفر نیرو تو پست های مختلف اساساٌ به اینجا تحمیل شده و ما نخواستیم. گفتم حالا که تحمیل شده کار مارو راه بندازید با پررویی تمام فرمودند حتی اگر 10 ماهدیگه هم طول بکشه هیچ اهمیتی برای اداره نداره. دوستان 110نفر تعدار خیلی زیادیه و حتی اگه 50 نفر هم پشت هم بایسیم و اعتراضی به این وضعیت بکنیم جرات نمی کنند اینجوری صحبت کنند. خواهش می کنم یه ذره غیرت داشته باشید برید.
دوستان جهاد امروز مرادی گفت کد ۶۰ نفر اومده بقیه موندن واسه کی خدا میدونه
سلام سارو جان میشه مشخصات قسمت و شماره تماس اوقاف تهران رو به ما هم بدید پیگیری کنیم.با تشکر

دوستان اوقاف سلام

ببخشید دیر جواب میدم بنده جایی هستم که به اینترنت دسترسی ندارم اما یک ههفته پیش که با اوقاف کل تماس گرفتم گفتن که تو نوبت هستید و به زودی از تهراان میان برای گزینش .حالا حرفشون چقدر صحت داشته باشه خدا میدونه چون از این وعده ها زیاد شنیدیم

اما ناامید کننده تر از همه چیز اوقاف استانه خودمونه که اصلا پیگیر کار ما نیستند و هر وقت که تماس میگیریم جوابهای نا امید کننده میدن چند روز پیش زنگ زدم کارمنده میگه چه خبره هر روز شما زنگ میزنید اصلا  اوقاف برای استخدام شما بودجه نداره و بعد گوشی رو با ناراحتی قطع کرد فکر کنم ما بریم جای اقایون خیلی تنگ میشه!!!

در هر حال بنده بازم پیگیر خواهم شد شما هم اگه تونستید حضورا برید اوقاف استان چون تلفنی جواب نمیدن  .موفق باشید

ممنون بابت جواب کامل و به موقعتون . موفق باشید
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۶ به مدیر و سایر کاربران
سلام دوستان و مدیر گرامی . ممکنه دوستانی که رفتن واسه گواهی عدم سوپیشنه و ازمایشات مدت زمان صدور گواهی و ازمایشات رو بگن که بعد چند روز اماده شد؟ ممنون .موفق باشید.
پاسخ:
سوء پیشینه حدودا یک هفته حداکثر دو هفته .جواب ازمایش حدود یک هفته و شایدم زودتر بستگی به استان و آزمایشگاه داره برا من سوپیشینه دو روز و آزمایش یکروز طول کشید
سلام,دوستان عزیز میتونید با شماره ۱۱۱ تماس بگیرید و مشکلمونو در مورد این استخدامی بگید ,این تماسها به رییس جمهور منتقل میشه.
پاسخ:
مدیرسایت به بنیاد شهید خوزستان:
لطفا ایمیلتونو بذارین تا در مورد شرایط و نحوه مدیریت و زمان آزادتان یه توضیحاتی بدین
باتشکر
به نیها
خاهش عزیزم خیلی ممنون فقط خدا کنه که روند کارای ما ی کمی سرعت بگیره برامون دعا کن هنوز مصاحبه هم ندادیم.
جهادی ها قرار بود در جهاد تجمع کنید چی شد خبری نشده از سرکار رفتنمون؟!
منابع طبیعی گفته اغاز به کار از اول تیر به خاطر سفر ریاست جمهوری به کردستان به 10هم تغییر کرده.و اون روز میان سوگند میخورن.در ضمن هزار بار از بچه های منابع طبیعی تو این سایت پرسیدم یکی جواب نمیده.نترسید اخراج نمیشید .اینحا جای اطلاع رسانیه لزومی نداره اسم بزارید.فقط اون چیزایی رو که میدونید به اطلاع بقیه برسونید.نیاید فقط اطلاعات دیگران رو بخونید و کیف کنید..باقی ادراترو هم میگم
سلام پرک عزیزم
مرسی از لطفت
از ته قلبم آرزو میکنم خیلی خیلی زود شروع به کار کنی
چیزی نمونده تا چشم بهم بزنی تموم میشه این مدت
سلام دوستان
هواشناسی برای  3مرداد به گفته یکی از کارمندان هواشناسی به اجبار.!!!!!!( اونم با تماس خودمان)دعوت بکار کردن . واقعا مسخره است !!!!!!!!!!!!نمیدونم از این حرفها منظورشون چیه چه ضرری برای این کارمندهای قبلی داره آخه این استخدامی ها .شاید از حقوق اونها کم کنن؟
به نیها
سلام دوست عزیز
خیلی بهت تبریک میگم از ته دل برات آرزوی موفقیت میکنم دورادور ی دستی به سرمون بکش.
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۴ ناراحت به اداره ورزش و جوانان
شما از کجا میدونید من پیگیری نکردم؟؟؟من درحال حاضر شهرستان نیستم در ضمن مرتب هم زنگ میزنم اما دیگه نمیدونم به حرف کدومشون باور کنم..چه اشکالی داره اگه یکی خبری داره به بقیه هم بگه در ضمن من این برام سوال بود که شما بهمنی هساید یانه...حالا دوست نداشتید جواب بدید بقیه رو به جرم کمکاری متهم نکنید ما اینجا جمع شدیم که یه کمکی به هم بکنیم
دوست من بخاطر اینکه از صحت یه خبر مطمن بشی لازنه خودتم پیگیری کنی خب یه کم وقت بزار برو اداره بپرس چرا همش منتظرید اینجا که یک فثای مجازی هست خبر شروع به کار رو بشنوید دنیای واقعی رو ول کردید . من با تماسهای مکرر و پیگیری حضوری مداوم فهمیدم که کد مستخدمیم اومده شماهم برو پیگیری کن . من به وظیفه خودم عمل کردم که دوستامو تا حدودی در جریان بزارم بقیش با خودتون برید پیگیری کنید . موفق باشید یاحق
سلام ژیار خان
ممنونم از لطف و محبتتون 
چشم به شخصه هر چند تو قسمت پیش بینی نیستم ولی تمام تلاشمو میکنم لافاو نبردمون
و به دوست دیگه مون که فرموده بودن اگه تماس نمی گرفتم کسی خبر بهمون نمیداد
بله این متاسفانه واقعیت داره ظاهرانمیخواستن شروع به کار رو خبر بدن به تمام دوستان خواهرانه سفارش میکنم دست از پیگیری بر ندارید فقط خودتونید که باید به فکر خودتون باشید
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ ناراحت به مدیر
سلام دوست گرامی
تا شما این کامنت های مارو تایید و قابل نمایش کنید که ما دق میکنیم........
پاسخ:
مدیرسایت:واقعا برای ما مقدور نیست بخدا تمام سعیمونو میکنیم ولی شدیدا به یک نفر جهت همکاری در مدیریت وبلاگ بدون چشم داشت از بین قبول شدگان که قابل اطمینان و معتمد باشد نیازمندیم .
سلام دوستان از اداره راه و شهرسازی خبر جدیدی نشده والا مردیم از استرس!!!!!
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۷ ناراحت به اداره ورزش و جوانان
سلام دوست من شما بهمنی هستید؟؟مطمئنید که کد اومده؟؟؟؟خواهشا جواب بدید
۳۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۶ ناراحت به اداره ورزش و جوانان
سلام دوست عزیز خواهشا جواب بدید: مطمئنید شما؟؟شما بهمنی هستید؟؟؟
فردا 5شنبه اول مرداد ساعت 10 جهاد جم شید اگر به فکر عاقبتتون هستید بیاید تا رییس جمهور نیومده باید بریم بعدش فایده نداره به هنه خبر بدین جم شن
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۱ رضا سنندجی
سلام سارو جان خبر جدیدی از سازمان اوقاف نگرفتی.نگفتن کی گزینش بدون سهمیه ها شروع میشه؟

جهادیا اگه پایه هستین ی روزو تعیین کنیم بریم جهاد  
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۳ ژیار خان به نیها
نیها خانم واقعا خوشحال شد امیدوارم موفق و موید باشید خیلی زحمت کشیدید تبریک میگم به امید موفقیت و کامروایی شما و بقیه دوستان دیگر
فقط هوا رو درست پیش بینی کنید حداقل قربانی لافاو نشیم.
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ اداره ورزش و جوانان
سلام دوستان امروز رفتم ادارمون خوشبختانه کد مستخدمی برامون صادر شده و بعد از سفر ریسس جمهور میریم سرکار .به امید موفقیت همگی . یاحق
سلام یعنی اگه رنگ نمیزدی نمیدونستی فردا اغاز به کار هست خب شاید شما زنگ نمیزدید اونوقت چطور باخبر میشدی؟؟؟؟؟؟؟
از جهاد دانشگاهی گرفتم فکر کنم همونو تایید کنن 
جهادی ها چرا کاری نمی کنید بخدا دارن حقمون رو میخورن میخوان حقوق مردادمون رو حیف و میل کنن چون بودجه ش معلوم شده...
دوستای جهاد منم هر هفته میرم ولی این مرادی درست حسابی جواب نمیده دیروز ب منم گفت اسامی ۱۸۰ نفرو فرستادم جواب ۹۰ نفرش اومده تا میتونین پیگیر شین
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۲ ﺑﻪ 1000000001
سلام دوست عزیز تو رو خدا جواب بدین, خردادى هاى استاندارى کى دعوت شدند?من که خرداد استانداریم ولى دعوتى از ما نشده ست
دوست عزیز بعد تعطیلات عید فطر روز دوشنبه صبح اول وقت تماس گرفتند. کارگزینی :08731822156
شما خودتون تماس بگیرید و بگید که وضعیتتون چگونه هستش.
تا جای که من خبر دارم به غیر از یکی از دوستان بیجار که اسمشون دیر وارد سامانه شده همه ماها اسممون ثبت شده و به احتمال زیاد کد واسه همه اومده فقط این دوستمون آخرین نفر بودند که هنوز توسط اداری مالی تایید نشده بودند که کد ماها اومد.
شما هم تماس بگیری با خانم شیخ الاسلامی یا فتاحی صحبت کنید شاید کدتون اومده باشه و شمارتون رو نداشته باشن و یا در دسترس نبوده باشید چون من خودم به یکی از دوستانم اطلاع دادم شمارش خاموش بود.
سلام
من امروز تماس گرفتم با اداره
پرسیدم تاریخ شروع به کار مشخص نشده گفتن از فردا یکم مرداد تشریف بیارید سرکار
هواشناسی
از ته قلبم آرزو میکنم همه دوستان هر چه زودتر شروع به کار کنن
سلام دوست من نگران نباش ربطی به اینکه گفتی نداره .جواب گزینش دوستم یه ماه بعد من اومد درحالیکه باهم مصاحبه شدیم .
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۷ حسن به اسو
مدرک زبانی که براشون قابل قبول  ومعتبر  چیه وشما ازکدوم موسسه گرفتی وکلاکجاها روقبول میکنن؟
ببخشید اگر کسانی که تو یه روز گزینش شدن تاییدیه گزینش همشون بیاد ولی تاییدیه یکی نیاد، یعنی اون شخص تو گزینش مشکل داشته؟ آقای مدیر و بچه ها اگر کسی میدونه راهنمایی کنه، خیلی نگرانم:(
واقعا که این مرادی وجلیلی جهاد کشاورزی آدم بی عرضه ای هستن آخه بعد سه ماه تازه میگه 6نفر کدشون اومده بخدا قسم تمام کار اینارو یکروزه انجام میدم هزار بار پس فرستادن اسامی رو اینقدر مشکل ویرایشی داشته تازه هنوز تمام اسامی رو برای کد مستخدمی نفرستادن تا بره و بیاد خدا میدونه چقدر طول میکشه!!
اینا اهل کار نیستن همش لفتش میدن چون این استخدامی تموم بشه کار دیگه ای ندارن!
مدرک زبان و icdl یه ماه بعده آزمون گرفتم ای کاش مشکل همین بود پیگیر نباشیم تا زمستان هم سرکاریم البته از نوع علافیش!!
جهادی های که مثل ماست نشستین که کاری براتون بکنن دیگران پاشید تا رییس جمهور نیومده فشار بیارید به جهاد برید سر بزنید 
امروز من رفتم  اقای جلیلی بر خلاف همیشه برخورد خوبی نداشتن در مورد شروع به کار پرسیدم کفت 6 نفر کد مستخدمشون اومده  میفرستیمشون برای ازمایشات گفت باید مدارک icdl وزبانتونو بگیرید بعد بیاید سرکار واینکه شازمان برای شروع به کار شما عجله نداره منم گفتم تو شرایط آگهی کفنه بعد از شروع به کار تا یکسال فرصت دارید گواهی بیارید ودرضمن سازمان باید جای رومعرفی کنه واسه اموزش که دیگه جوابی نداشت  اگر غیرت به خرج ندین ونرین  پیگیری کنید تا 95 هم سرکار رفتنوبیخیال شید حتی اگه شهرستانید بیاید سنندج پیگیری کنید  درضمن اگه کسی روزنامه اگهی روهنوز داره از قسمت مربوط به دوره زبان وکامپیوترش عکس بگیره بذار توسایت
جهادی های عزیز خبر موثقی از زمان سرکار رفتنمون ندارید مرادی همش میگن بهتون زنگ میزنیم آخه کی؟!!
لطفا پیگیر باشید
۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ ﺑﻪ 1000000001
دوست عزیز کى از استاندارى دعوت شدین? منم خرداد استانداریم هنوز جیزى به ما نکفتن. خواهشا جواب بدین 
سلام دوستان
خردادی های استانداری برای دریافت حکم به استانداری دعوت شدیم که متاسفانه گفتند باید برای شروع به کار تا بعد از سفر ریس جمهور صبر کنیم و روز بعدش به فرمانداری های مربوطه مراجعه کنیم. در حال حاضر تعهد محضری و شماره حساب رو به قسمت های مربوطه ارائه کردیم. گفتند که قبل شروع به کار هماهنگی های جهت استقرار لازم هستش که در حال حاضر مشغله اصلی استانداری و فرمانداری ها سفر هستش و واقعا نمی تونن به این مسائل بپردازند.
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ ﺑﻪ 1000000001
سلام دوست عزیز, خبرى از خردادى هاى استاندارى نشد?من زنک زدم تاریخ معلومى از شروع بکار ندادند
دوستان.به هر حال مجبورند مارو ببرن سرکار.شکر خدا با همت و تدبیر دولت جدید که تا الان گندهای 8سال دولت قبلی رو پاک کرده...هرچند هنوز درامدهای ارزیش ازاد نشده اما با امید کامل به ازاد سازیش دستش برا کارهای مالی باز شده برنامه ش رو پیش میبره.به امید اینده ایی بهتر برا همه ایرانیای عزیز.من هم منابع طبیعی هستم اداره گفتن به احتمال زیاد اول مرداد..فعلا که خبری نیست..ولی انشالله میشه.
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۸ راه و شهرسازی
اینم ایمیل بنده منتظر تماس دوستان هستم
rah.shahrsazi911@gmail.com
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۰ راه و شهرسازی
سلام به دوستان راه و شهرسازی
دوستان دقت داشته باشن، مسئله قبول شدن و نشدن نیست. مسئله روند انجام کارهاست. احتمال رد شدن برای تعداد کمی از دوستان وجود داره... در حال حاضر ترس مدیر توسعه منابع هست که مانع کد گرفتن شده. اون هم دلیلش نبودن پوله که علوم نیست امروز به حساب ادارات ریخته بشه یا فردا. کاری که الان باید انجام داد اینه که به اداره فشار بیاریم تا کارهارو تموم کنه و فقط بمونه واریز اعتبار که اگر انجام شد، بلافاصله بتونیم بریم سرکار. دقت بفرمایید که روند گزینش و کد گرفتن آیتم های زیادی داره و خود به خود زمانبره و دوستان دروغ میگن که اگر پول واریز بشه بقیه کارا یک هفته ای انجام میشه. خواهش بنده اینکه با یک تجمع همگانی و پیگیرانه و موثر کار رو تموم کنیم.
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۱ به ژیان ژاله عزیز
سلام دوست عزیز. منم نیروی استانداری هستم و دقیقا همدرد شما. تو رو خدا این که شما خودتتون زحمت میکشید و بقیه رو به کم کاری متهم می کنبد انصاف نیست. خدا آگاهه که من چقدر تلاش کردم. واسه اطمینان می تونید تشریف ببرید پیش خانم شیخ السلامی و یا گزینش بپرسید که چه کسی همش پیگیره و شما به خونش تشنه هستید. ولی به خدا دیگه کم آوردم. وقتی به چشات نگاه میکنن و دورغ میگن میخوای چکار کنی؟ وقتی کارمند عزیز گزینش زحمت میکشه میگه دیگه مزاحم نشو و کم زنگ بزن و اینقدر پیگیری شما رو ما اصلا تاثیر نداره و ما کار خودمون رو میکنیم من چکار کنم؟ وقتی با آقای فیروری صحبت کردیم و میگه گزینش تافته جدا بافته است چکار کنیم؟ به خدا ما دیگه از اینا ناامید شدیم و سپردیم دست خدا وگرنه ماهم تلاش کردیم دوست من. امور اداری میگه گزینش جواب بده حله گزینش هم میگه استعلام بیاد حله . دور باطل میزنن اینا. ان شالله هرکسی که کم کاری میکنه خیر نبینه
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۱ به ژیان ژاله عزیز
سلام دوست عزیز. منم نیروی استانداری هستم و دقیقا همدرد شما. تو رو خدا این که شما خودتتون زحمت میکشید و بقیه رو به کم کاری متهم می کنبد انصاف نیست. خدا آگاهه که من چقدر تلاش کردم. واسه اطمینان می تونید تشریف ببرید پیش خانم شیخ السلامی و یا گزینش بپرسید که چه کسی همش پیگیره و شما به خونش تشنه هستید. ولی به خدا دیگه کم آوردم. وقتی به چشات نگاه میکنن و دورغ میگن میخوای چکار کنی؟ وقتی کارمند عزیز گزینش زحمت میکشه میگه دیگه مزاحم نشو و کم زنگ بزن و اینقدر پیگیری شما رو ما اصلا تاثیر نداره و ما کار خودمون رو میکنیم من چکار کنم؟ وقتی با آقای فیروری صحبت کردیم و میگه گزینش تافته جدا بافته است چکار کنیم؟ به خدا ما دیگه از اینا ناامید شدیم و سپردیم دست خدا وگرنه ماهم تلاش کردیم دوست من. امور اداری میگه گزینش جواب بده حله گزینش هم میگه استعلام بیاد حله . دور باطل میزنن اینا. ان شالله هرکسی که کم کاری میکنه خیر نبینه
سلام ژیان ژانه محترم
من هم قبول شده ثبت احوال اصفهان هستم میشه بگین بعد از مصاحبه عقیدتی چه مراحلی رو طی کردین و در عقیدتی چی پرسیدن؟
با تشکر
ممنون دوست عزیز از راهنمایت. من چون مطمئنم کارا درست شده حالا 6 یا 9 هفته دیگه باشه زیاد برام مهم نیست چون الان هم منبع درآمدی دارم، اما ناراحتی و نگرانی من اینه که کسانی وارد ادارات میشن که تفکرات مدیران و کارکنان فعلی ادارات رو دارن(البته همه داوطلبان اینطور نیستند همونطور که تمامی کارمندان فعلی ادارات بی خاصیت نیستند) و این یعنی تداوم توسعه نیافتگی و فقر مردم و آسیبهای اجتماعی حاصله. اگه هرکدوم از کارمندها فعلی و آتی کارخودشو به بهترین شکل ممکن انجام بده و صرفا به نفع مردم و رضای خدا فکر کنه مطمئنا وضعیت کشور و استان خیلی بهتر از وضعیت موجود خواهد شد
مدیر عزیز من هر شب به وبلاگ سر میزنم. مخصوصاً به صفحه استان کردستان علاقه زیادی دارم ولی دیگه تمایلی به کامنت نوشتن ندارم.
فکر کنم شروع به کار ما بیفته برا پاییز. پاییز هم از اول مهر شروع میشه تا شب یلدا. چیزی که حسابی آرومم میکنه اینه که به این نتیجه رسیدم با وجود مخالفت های بسیار مسئولین (از بالاترین مقامها گرفته تا کار کنان قراردادی استانداریها و ادارات) که مخالف استخدام ما بودن ولی نتونستن جلوش رو بگیرن. این واقعیت این روزها خیلی آرومم میکنه.
پاسخ:
مدیرسایت:لطف دارین عزیز .....منم باوجود مشغله زیاد سعی میکم کمکی هر چن ناچیز به بچه ها کرده باشم و بموقع به وبلاگ برسم تا شاید گرهی از کار ینفر باز بشه
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۶ اداره ورزش - آذربایجان شرقی
سلام دوستان من 2 ماهه رفتم سر کار ولی هنوز از حقوق خبری نیست آقا بهروز میشه بگین این 950 تومنی که میگیرین خالصه یا ازش برای بیمه اینا کم میکنن؟
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۴ به آقای ژیارخان
من قبول شده فرمانداری از یک استان دیگه هستم. اسفند 91 آزمون دادم و  16 اسفند 93 فرم گزینش پر کردم و بعد 4 ماه یعنی اوایل تیر چواب استعلامها اومد (البته مثل استان شما دو بار استعلام گرفتن چون نامه های استعلام رو ناقص فرستادن) و الآن در مرحله تحقیقات محلی هستم. من هم هر وقت پیگیری کردم با واکنش تند کارکنان قسمت گزینش روبرو شدم. به منابع انسانی استانداری هم زنگ میزنم میگن ما به همه ارگانها میتونیم امر و نهی کنیم جز خود استانداری. به ما هم گفتن گزینش 6 ماه طول میکشه. شما مصاحبتون انجام شده و مونده جواب استعلامها. هر چقدر هم پیگیری کنید تأثیری نداره چون نمیتونین به اومدن جواب استعلامها سرعت بدین فقط پیگیری شما باعث میشه امور اداری مالی زودتر بقیه مراحل رو پی بگیره. من به عنوان کسی که خیلی خیلی پیگیری کرد و در نهایت پیگیری هاش باعث شد هم استانیهاش زودتر برن سر کار بهتون دوستانه توصیه میکنم اینقدر حرص نخورین. چون کارکنان استانداریها موجودات بی خیالی هستن که فقط به فکر راحتی خودشونن و اصلاً براشون اهمیت نداره که ما چند ساله منتظر یک استخدام هستیم. هر چی حرص بخوری باعث میشه خودت مریض بشی. مثل من که الآن تپش قلب گرفتم. با توجه به اینکه بقیه قبولی های فرمانداریها هم بی خیال هستن چرا جور همرو شما باید بکشی. میدونم الآن از توصیه من ناراحت میشی. من به عنوان کسی که هم به عنوان تجمع کننده و هم به عنوان نماینده بچه های تجمع کننده بارها تهران رفتم و همه مسئولین استانی و البته مسئولین تهرانی منو میشناسن و هیچ نتیجه مثبتی عایدم نشد شما رو به آرامش و صبر دعوت میکنم به قول جناب آقای یک دوست که من خوب میدونم اسمشون چیه "ایجا ایرانه". هیچیش مشخص نیست فقط صبر و آرامش باعث میشه از زندگیمون لذت ببریم.
پاسخ:
مدیرسایت:سلام خدارو شکر یکی از قدیمیا پیدا شد من فک میکردم توام رفتی سرکار ودیگه بما سرنمیزنی!
دعا میکنم بزودی زودی شمام دعوت بکار شین و راحت بشین ازین بلاتکلیفی.
واقعا حق بزرگی رو گردن بچه های استانتون دارین هرچن اونا تورونشناسن ولی مطمعن باش خدا اجرتو میده .
موفق باشی
یاعلی
سلام دوستان لطف کنید جواب بدید خوااهشا از بین شما کسی هست که بهمن آزمون داده باشه و الان رفته باشه سرکار یا بهش قول سرکار رفتن رو داده باشند؟؟؟؟؟لطفا جوتب بدید لطفا
سلام کسی از بهزیستی بهمن 91 خبری نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۸ محیط زیست ۳
با سلام 
انشاالله همه دوستانی که سر کار رفتن موفق وسربلند باشند بخصوص ژیان ژانه عزیز
ساحل کدوم اداره!
سلام دوستان امروز به ادارمون سر زدم خداروشکر نامه تامین اعتبار رسیده گفتن بودجه رسیده در حال گرفتن کد هستن با قطعیت گفتن که تا اواسط نرداد یا نهایت اواخرش مشغول میشیم .به امید موفقیت همه .یاحق
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ ژیان ژانه

سلام بر همه دوستان

ما بچه های ثبت احوال امروز اولین روز شروع به کارمون بود. شکر خدا این بار دیگه مطمئن شدم که رفتم سرکار. ان شاء الله کار تمامی بچه ها به زودی درست بشه و بتونید خانواده هاتون را شاد کنید. به امید خدا. اول جلسه معرفه و بعدش تقسم وظیفه و کم کم شروع بکار. به امید موفقیت برای همه بچه های استان کردستان

سلام دوستان، تاییدیه گزینش و کد استخدامی و تامین اعتبار بهانست. من خرداد به سازمان مرکزی اداره تو تهران رفتم و ظرف یکروز تاییدیه گزینشم رو به استان فرستادن، امروز از اداره کل پیگیری کردم و گفتم مگه کدنگرفتیم، بودجه نیومده، گفتن چرا فقط باید موافقت نامه ای بین ادارات وسازمان مدیریت امضا بشه که معلوم نیست چه وقت انجام بدیم. در کل هر مرحله بهانه جدیدی جور می کنن
سلام دوستان من خود بهمنی های استانداری رو گفتم که از 16 اردیبهشت مدارکشون رو تحویل دادن و هفته اول  خرداد رفتن  مصاحبه،منظورم بود کاری به ادارات دیگه ندارم. اما چرا سماق مکیدن بهشون میاد چون عمدتا اهل پیگیری نیستندباور کنید بعضیاشون که نمیدونن برای چه قسمتی از استانداری و فرمانداریها قبولشن میگفتن پیگیری نکن تو اینگرما حال سرکار رفتن نداریم بذار تو این مدت حال خودمونوبکنیم باور کن نمیدونست چه رسته شغلی قبول شده. اگه حضوری پیگیری نکنید میفتیم 6 ماهه دوم یه منبع موثق و نزدیک به فیروزی و شالی بهم پیشنهاد کرد اگه تعداد پیگیری ها زیاد باشه اونا نامه میزنن به گزینش که زودتر جوابا رو بده. من به شالی اعتراض کردم گفتم هرچه گندد نمکش زنند وای به روزی که گندد نمک، خود استانداری که متولیامر استخدامی هاست و به ادارات دیگه دستور میده که زودتر داوطلبان رو جذب کنن خودش هیچکاری نکرده گفتم به گزینش زنگ بزنید گفت نمیخواد تو به من بگی چیکار کنم خودم بلدم با حالت عصبانیت گفت بهم بعد دوباره رفتم پیش مردوخی بهش گله کردم بعد فهمیدم اصلا تو باغ نیست گفت مگه نرفتید سرکار یهو خانم شیخ السلام اومد گفت اینا دو دسته هستند که دسته اول رفتن سرکار دسته دوم هم ج گزینششون تا سه چهار هفته دیگه میاد، یکی دو هفته هم پیش خودمون کار دارن و دو یا سه هفته هم کد صادر میشه بعد مردوخی گفت بریدایشالله بعد سه هفته سرکارید دیگه نمیدون چطور حساب کرد که شد سه هفته؟؟؟؟من حساب کردم حداقل با حرفهای شیخ السلام حداقل شش هفته و حداکثر 9 هفته البته اگه راست بگه چون اصلا مشخص نیست جواب گزینش تا 4 هفته بیاد یا نه چون قانونا تا شش ماه فرصت دارن که دو ماه و اندیش گذشته، به چند جای دیگه مراجعه کردم یکی تو دفتر خانم چاوشی میگفت که برید خوش بگذرونید میاد کارمند میشید که چی فک می کنید کارمندی چیه؟ دفتر فیروزی هم تعجب میکرد سر کار نرفتیم دوباره متن نامه فیروزی به ادارات برای تسریع در روند استخدامی ها رو خوند بعدش بهم گفت که این همه صبر کردید یه مدت دیگه ام روش بهش گفتم وقتی وزنه برداری که 320 کیلو رو میزاره بالای سر همه میگن اون که 320 کیلو رو بلند کرده 10 کیلودیگه رو چطور نمیتونه بلند کنه حالا قضیه ماهم همینه هر روز تحمل مساویست با درد و رنج کل ایام انتظار پشت سرگذاشته شده .یه خورده همدردی کرد گفت فیروزی تا چهارشنبه این هفته تهرانه برگرده درگیر سفر رئیس جمهور که شنبه تا دوشنبه هست میشه بعدش بهش میگم، البته برای یه موضوع دیگه (کاری)  یه قرار ملاقات با فیروزی رو برام گذاشت اگه دیدمش حتما راجع به استخدامی ها هم باهاشحرف خواهم زد. اما اگه دوستان پیگیر نباشید فاتحه مون خونده اس
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ ناراحت به ژیارخان
وقتی یه خبری به این بدی دارید اگه بهتر انتشار بدید خیلی بهتره... یه کم امیدواری!!!!
چرا سماق مکیدن به ما میاد؟؟؟؟
در ضمن این خبری که شما دارید مربوط به اداراتی هست که هنوز تاییدیه و جواب گزینش شون نیومده درحالی که من خودم بهمنی هستم و از فروردین جواب گزینشم اومده پس قرار نیست همه بهمنی ها مهر برن سرکار..
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۹ استاندارى
سلام زیار خان میشه لطف کنى شماره خانم شیخ السلام و بزارى
بچه های استانداری یه خبر تازه
بهمنی های 91 خود استانداری بشینن تا شش ماهه دوم سال 94 سماق بمکن چون بهشون میاد سماق مکیدن رو خوب بلدن خانم شیخ السلام گفتن تا سه یا چهار هفته دیگه جوتب گزینش نمیاد و ماهم دو هفته و حکم هم دو هفته تازه اگه راست بگن میشه اول مهر دمشون گرم
سلام دوستان 
زنگ زدم هواشناسی گفت فعلا خبری نیست خودمان باهاتون تماس میگیریم پس وعده حیدری هم دروغ از آب درامد.پس فعلا دلتون رو خوش نکنید اینبار  معلوم نیست قول بعدیشون چه وقته.؟؟؟؟
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۱ به راه و شهرسازی
دوست عزیز مگه کد صادر کردن به این راحتیه . همین قسمت فرستادن پرونده یعنی فرستادن تهران برلی کارای گزینش و تاییدیه تا برسه به کد گرقتن 4/5 ما زمان میبره ما این مراحل رو 4ماه قبل انجام دادیم هنوزم کد نیومده برامون
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ به راه و شهرسازی
سلام دوست عزیز میشه میلتو بذاری باهم در تماس باشیم ممنون میشم
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ به راه و شهرسازی
سلام دوست عزیز منم یکی از بچه های اداره راهم پرونده ها رو فرستادن یعنی گزینش قبول شدیم داره برامون کد صادر میشه؟؟؟
۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۸ به اداره ورزشیا
سلام دوستان
عید همگی مبارک
منم از اداره ورزش و جوانان هستم و تازه استخدام شدم
واقعا دریافتی و حکم فوق العاده کم هستش بچه بیاین به وزیر نامه بنویسیم واقعا کم ترین حقوق برا اداره ورزش هستش
چرا مسئولین کاری نمیکنند پس
من به ویر نامه نوشتم
شما هم لطفا بنویسید توی سایت وزارت ورزش و جوانان یه قسمتی هستش بنام پیام شما اونجا میشه نوشت
شاید فرجی بشه ان شا الله
۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۴ راه و شهرسازی
استعلام اداره اطلاعات یکی از مراحل گزینشه. هسته گزینش وزارتخانه چند مرحله روی پرونده کار می کنه که برای 115 نفر راه و شهرسازی کردستان بسیار زمان بر خواهد بود بخصوص که استانهای دیگه هم هستند. فقط خدا به داد برسه از دست این مستکبرین. خواهش می کنم پیگیر باشید. زندگیمون داره به فنا میره...
۲۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۳ ناراحت به بهروز
شما مال کدوم استانید که شروع بکار کردید؟؟
کاش ماه رو هم میبردن سر کار و یه ماه هم دیر حقوق میدادن چه فرقی با الانمون داره لااقل اون موقع اینهمه انتظار نمیکشیدیم وبه جای خونه موندن با محیط کارمون سازگار میشدیم. حالا که مشکل مادی دارن و بخاطرش خونه موندیم لااقل نیاز روحی و معنویمون برطرف میشد.خدایا زودتر مشکل ما جوونها رو حل کن اااااامین.
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۰ به بچه های اداره ورزش و جوانان
سلام به همگی من قبول  شده اداره ورزش هستم ایا اینجا کسی هست که بریم پیگیر کار بشیم حضوری من تنها فک نکنم جواب بده کسی رو هم از دوستان نمیشنایم که هماهنگ کنم ایا اینجا کسی هست ؟ لطفا یه رور تعیین کنید بریم پیگیر بشیم مثل دوستان ثبت احوال که از کامنتهاشون معلومه فعال بودن که رفتن سرکار .منتظر جوابتون هستم با تشکر
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۴ به ناراحت
سوپیشینه و پزشکی مهم نیس در حین کار کردن هم میشه انجان داد.فقط کد پرسنلی مهمه که با اون بتونن حکم را بنویسن حالا نمیدونم نزدیک 10 روز نامه اعتبار ارسال شده به تمام کشور چرا به بعضی ادارات نرفته شایدم رفته و به ما نمیگن
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۹ ورزش و جوانان همدان
عدم سوء پیشینه و گواهی پزشکی (تندرستی) و... یک ماه پیش تحویل دادیم 

یکی از همکاران با 6 سال سابقه متاهل و دو فرزند 1میلیون صد میگیره.اقای مدیر بدجور دچار افسردگی شدم دارم  زمین و زمان نفرین میکنم.وضعیت تا کی باید اینجوری باشه!!!!!این پول که پول اجاره خونمم که نمیشه!!!


پاسخ:
مدیرسایت:کدوم اداره این
با این همه پول برید زندگی کنید.نصف حقوق یه معلم!!!! من فقط واگذار کردم به خودش.
دوستان اداره ورزش دلتون به چی خوشه.بنده با مدرک ارشد 4 ماه بکار گیری شدم ماهی 950 تومن بهمون میدم.زیر خط فقر شدید.
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ ورزش و جوانان همدان
خبر ندارم 
من هر وقت میپرسم کی کد مستخدمی میاد میگن اون مشکلی نداره مهم فقط نامه برنامه وبودجه هست که دستمون برسه هروقت بیاد فرداش شما رو میرید سر کار 

۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۰ ناراحت به اداره ورزش و جوانان
سلام.شما بهتون نگفتن که کی برای سوپیشینه و کارهای معاینه پزشکی اقدام کنید؟؟
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۳ ورزش و جوانان همدان
خبر ندارم 
من هر وقت میپرسم کی کد مستخدمی میاد میگن اون مشکلی نداره مهم فقط نامه برنامه وبودجه هست که دستمون برسه هروقت بیاد فرداش شما رو میرید سر کار 

۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۵ به راه و شهرسازی
چه ربطی به اداره اطلاعات داره...
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۹ راه و شهرسازی
دوست عزیز من کلا زنگ نمی زنم. دو ساله که هر چند روز یک بار میرم. شمام همین کارو بکنید. زنگ زدن فایده نداره. اقای بیدختی تازه از 2 هفته پیش شروع کرده پرونده بچه ها رو فرستادن. یک هفته پیش هم 56 نفر پایانی رو فرستاد. ایشون می فرمایند استعلام اداره اطلاعات حداقال 40 روز طول میکشه و تازه این بخش کوچیکی از کاره. با توصیفات این مقام بلند پایه اگر خیلی خوش شانس باشیم اول مهر ماه تازه واسمون کد می گیرن. خواهش می کنم یه ذره پیگیر باشید. دارن سرمارو می برند...
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۶ به راه و شهرسازی
سلام منم راه و شهرسازیم.کی به شما گفتن 40 روز دیگه جواب گزینش میاد من که هرچی زنگ میزنم کسی گوشیرو برنمیداره..دوست عزیز به رستمی زنگ نزنین.باید از قسمت حراست بپرسید
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۵ به ورزش و جوانان همدان
سلام دوست همدانی ماهم مراحل رو پشت سر گذاشتیم فروردین هم مدارکمونو برای گرفتن کد ازمون گرفتن ولی تا الان که خبری نیس .خداکنه زودتر مشکل کاریمون حل بشه .شما براتون کد صادرشده؟
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۰ ورزش و جوانان همدان

سلام به همه دوستان کردستانی بخصوص اداره ورزشی ها 
من اداره ورزش همدان هستم تمام مدارک رو تحویل دادیم (پزشکی سوپیشینه تعهد محضری و..)وهنوز سرکار نرفتیم 
شما کدام مرحله هستین؟ 
ما قرار هست این هفته پیگیری دسته جمعی داشته باشیم 
اداره ورزشی ها کجایید اگه میشه جواب بدید که یه کم از هم اطلاعات بگیریم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۷ ژیان ژانه
سلام به تمامی دوستان
عید فطر بر تمامی بچه ها مبارک. ان شاء الله و به برکت این عید کار همه بچه ها به زودی درست بشه. با ارزوی موفقیت بر تمامی دوستان
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۱ نیها به ناراحت
سلام دوست عزیزم
پنج شنبه که تهران تعطیل بود
این چند روزم که تعطیله کاری از پیش نمیره
امیدوارم با صدور کد توسط سازمان مدیریت استان کدها سریع تر صادر بشه
البته من ترسم از اینه که عکس این اتفاق بیفته
چون نیروی آموزش دیده قطعا ندارن
به هر حال تنها کاری که از دستمون برمیاد فشار به اداراته
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۷ راه و شهرسازی
ببینم از دوستان راه و شهرسازی کسی اینجا هست؟ تا اونجایی که می دونم راه و شهرسازی از اون اداراته که تعدا خیلی زیادی رو استخدام کرده عجیبه که حضور ندارند. گفتن اسامی رو فرستادن تهران برای تایید گزینش و تا 40 روز دیگه جواب نمیاد و ما همچنان سرکار خواهیم بود و سرکار نخواهیم رفت. لطفا یکم فعالیت کنید.
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۵ ناراحت به نیها
دوستان سلام
چه خبر؟؟بلاخره کی این کدها صادر میشه؟؟اگه از اداره ی ورزش خبر دارید لطفا بگید
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۵ بهزیستی( پرک )
به نیها
سلام دوست خوبم عید تو هم مبارک
برای تو و همه ی دوستان دیگه موفقیت 
سلامتی و آرامش را آرزومندم
سلام بچه ها عیدتون مبارک
ان شالله به زودی کار همه درست بشه
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۶ ازاده به مدیر محترم سایت
سلام دوستان کسی اطلاع داره سازمان مدیریت لیست اداره ورزش رو فرستاده واسه صدور کدمستخدمی؟؟ ممنون جوابمو بدید منتظر پاسختان هستم