---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

استخدام استانداری کردستان وپیگیری آن

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ



پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .


 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی


نظرات  (۳۴۸)

 من با این حرف که کلیددار مدبر به کردستان بیاد پروژه ای جز استخدامی ها ندارد.
بارها مسئولین میان و افتتاح های بسیاری در استان صورت پذیرفته.
خب این که پروزه کلنگ بخوره تا افتتاح بشه خودش چند بار مسئولین میان و میرن. اکثر پروژه ها هم چند فازی هستن که این رفت و آمد را بیشتر می کنه.
دیگه کسی نیست بگه سرنوشت پروژهها چی میشه.
اگه شانس بیاریم و جاده ای اسفالت بشه که خوب لااقل چندین سال محل تردد هستش.
اگه کارخانه ای مثل ذوب آهن باشد که چند سالی لاقل کار می کنه و  حقوق می دن.
اگه سد باشه لاقل چند دهه ای پیمانکار مشغول هستش و کارگران بومی مشغولند.
اگر  اگر اگر
به راستی که اجرایی پروژه ها بدون داشتن طرح مطالعاتی مدون و همه جانبه نگر هیچ دردی را دوا نمی کنه هیچ. بودجه مملکت رو هدر می ده.
از سالن های ورزشی دوره قبل که چی بگم. چند تاشون به بهره برداری رسیدند. هر روستا یک سالن ورزشی طرح هادی روستا و بی خیال بیکاری جوانان روستا.
بزار کوچه ها آسفالت باشه که جوانان پهن لگد نکن.
بزار سالنی باشد که جوانان صبح که بیدار میشن برن بدنی بسازند.
امیدوارم امیدوارم برنامه های سفر ریس جمهور در راستای توسعه پایدار استان باشد و نه پروژه های از این دست.
منم همین فکر شما رو داشتم هفته ی پیش ، با این روندی که داره پیش میره چیز دور از انتظاری نیس که بیفته سال بعد اما اون کسی که اینو به من گفت انسان دلسوزیه و گفت مطمئن باشیدواسه پاییز  حرفاشم همیشه راست بوده.
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۰ ژیان ژانه

یادداشت اختصاصی/گروه : اجتماعی

ماراتن نافرجام استخدامی های استانداری از« ظریف استانداری کردستان» تا « ظریف مذاکرات هسته ای»

 

سریال دنباله دار استخدامی های استانداری کردستان، و پایان نافرجام این سریال بلند کم کم حال و هوای مذاکرات هسته ای را بخود میگیرد .

به گزارش خبرنگار کُردتودی، " دهم تیر " با توجه به توافق انجام گرفته ضرب الاجل زنگ پایان مذاکرات هسته ای به نقطه پایانی خود رسید و در همین تاریخ نیز با توجه به وعده " ظریف استانداری " در مصاحبه ها ضرب الاجل پایانی ماراتن انتظاراستخدامی های استانداری به انتهای خط میرسید .

به هرصورت با توجه به حساسیت موضوع " ظریف هسته ای " با تمدید چند روزه مذاکرات موافقت نمود اما هنوز از اظهارنظر " ظریف استانداری" درمورد تمدید و یا که عدم تمدید این پروسه بزرگ و لاینحل خبری نیست.


" ظریف استانداری " و تیمش چندان دردادن وعده ها هاهنگ و یک سخن نیستند و کمتر انسجام در گفتار را میتوان در آنها مشاهده کرد و هر کدام بر سازی میکوبند اما " ظریف هسته ای " بهمراه تیمش در سخن گفتن و دادن وعده هماهنگی کاملی با هم دارند.

" ظریف استانداری " باید با جسارت بیانیه صادره دولت مهرورزی را در سال نود و یک در ارتباط با استخدام کردن جوانان آن زمان و سالمندان امروز اجرائی کند اما گویا به دلیل اینکه بیانیه استخدامی با نام و به کام دولت قبلی صادر شده ، گویا " ظریف استانداری " چندان رغبت به اجرائی کردن آن ندارد .
اما " ظریف هسته ای " درتداوم سالهای متمادی مذاکرات میبایست بیانیه لوزان را نهایی و اجرائی نماید.

به هر صورت دو " ظریف "با این تفاوت که یکی از آنها در مقابل عددی به تعداد انگشتان یک دست بعلاوه یک قرار گرفته و " ظریف " دیگر مقابلش عددی فراتر ازهزار میباشد،اینک در مقابل آزمونی بزرگ قرار گرفته اند زیرا که " ظریف " استانداری در مقابل خبرنگاران از توافق حاصله در مدت دوهفته سخن گفت، هر چند که " ظریف هسته ای " هم بارها از امیدواری برای حل مسئله سخن گفته اما گویا طرفهای مقابل " ظریف هسته ای " با زیاده خواهی ناکامش کردند.


" ظریف استانداری " ماههای متمادی دنبال گرفتن یک کد استخدامی چند رقمی ناقابل برای پذیرفته شدگان میباشد حال با توجه به شواهد گویا این کد را میبایست، فضانوردان ازکره مریخ برایشان به ارمغان بیاورند،که مریخ رفتگان پنج بعلاوه یک ،باید این کدها را از کرات آسمانی گرفته و سپس به " ظریف هسته ای " داده تا ایشان هم به رسم هم کیش بودن در صراط تدبیر و امید به " ظریف استانداری" تقدیم کند یا که شاید این کداستخدامی لا ینحل در اتوبان مسیردولت مهرورزی تا دولت تدبیر و امید دچار سانحه ای دلخراش شده و فعلا در بخش مراقبتهای ویژه بستریش کردند،حال خدا داند کی به هوش بیاید، و یا که " کد استخدامی " با رفتن به آن دنیا دست صدها نفر را از رسیدن به استخدام شدن کوتاه نماید.


" ظریفان" هسته ای و استانداری کردستان اینک در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته اند، " ظریف " بومی و خودمانی استانداری از گرفتن یک کد چند رقمی عاجز و درمانده شده، که صدها نفر آینده اشان با این کد گره خورده است.


با توجه به سفرقریب الوقوع کلیددار دولت تدبیر و امید به کردستان و نبود پروژه قابل افتتاح گویا قرار است این هزار و چند نفر پذیرفته شده استخدامی دولت مهرورزی را در میدانی بزرگ گرد هم جمع کرده و سپس روبان افتتاح گرفتن کد استخدامی را با دستان رئیس جمهورکلید بزنند،تاکه این پروژه را جزء پروژه های بزرگی قلمداد کنند که دولت یازدهم برای جوانان کردستان به ارمغان آورده است.


البته این هزار و چند صد نفر در صورت چراغ سبز نشان دادن " ظریف " استانداری برای رفتن به سرکارو استخدام شدن ،از دولت مهرورزی اعلام انزجار و بیعت خویش را با دولت تدبیر اعلام خواهتد کرد.

 

۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۰ به دوست بهزیستی
دوست عزیز نمیخوام ناراحت وناامیدتون کنم من خودم سهمیه دار ومعرفی شده بهمن ماه هستم دلتو به این حرفاشون خوش نکن واینکه امسالم فک نکنم بهمن ماهیا سرکاربریم شاید بیفته سال 95
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۱ به مدیر محترم
با سلام خدمت مدیر گرامی. میشه لطفا این اطلاعیه استانداری را بیشار توضیح بدید لطفا. یعنی الان مشکل بودجه و تامین اعتبار حل شده؟ دیگه ادارات بهانه نبود بودجه رد ندارن؟ این صدور کد مستخدمی چقد طول میکشه .ممنون جواب سوالامو بدید .التماس دعا
پاسخ:
مدیرسایت:نه هنوز ابلاغیه تخصیص اعتبار به هیچ استانی ارسال نشده و ظرف چن روز آینده ارسال خواهد شد
کدمستخدمی هم اگه اداره اطلاعاتتونو وارد سامانه کند ظرف حداکثر دو هفته صادر میشه.
به اتمام وعده فیروزی دو روز مونده. حالا شالپوش با این خبر می خاد اون خبر رو از ذهن دور کنه.
تازه حرف از کد مستخدمی می زند. تا حالا چیکار کردید؟
از اسفند این ردیف 9 جدول بودجه سر زبونه تازه ایشون چشششش بهش افتاده.
تکلیف اونای که تا حالا گزینش نشدن چی میشه؟ لابد روند کارشون ادامه داره و مشکل از اداره و شانس خودشونه.
اما با این اوصاف به آزمون که فکر می کنم با خودم می گم ما جزئ خوش شانس ترین آدم ها هستیم. که 4 سال پیش آزمونی برگزار شد و از شانس خوبمون با اون سوالات غیر تخصصی تونستیم از بین سیل جمعیت داوطلب قبول شیم. واقعا
وقتی به زجری که در این 4 سال کشیدم فکر می کنم می گم ما جزئ بدبخترین آدما هستیم که این طور 4 سال از عمرمون پای این آزمون تلف شد.
حالا هم امیدوارم امروز که با استانداری تماس می گیرم خبر از بازگشایی سامانه بدن. چون تا باز نشه و اقدامی نشه حرفا دیگه التیام نمی ده.
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۷:۳۰ به دوست بهزیستی
دوست من اداره بهزیستی نسبت که به ادارات دیگه خیلی کند کاراش پیش رفته شماهنوز گزینشتونم شروع نشده این خودش نزدیک به 6 ماه طول میبره. پس فقط واسه اداره خودتون صدق میکنه .
من جزو پذیرفته شدها ی بهمن هستم قسمت استخدام و کارگزینی اینو به من گفتن.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۷ محیط زیست 3

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان اطلاعیه ای در مورد نحوه جذب پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی سال 91 دستگاههای اجرایی استان صادر کرد

به گزارش نوای آبیدر، در این اطلاعیه آمده است،

بسمه تعالی

با توجه به برگزاری آزمون استخدام سال 1391 در 2 مرحله بدینوسیله به اطلاع می رساند:

 کلیه مراحل آزمون استخدام (به غیر از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران که در دست اقدام است) به پایان رسیده و همچنین در اجرای نامه رئیس امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعتبار مورد نیاز در جدول شماره (9) قانون بودجه سال 1394 کل کشور منظور گردیده است که پس از ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان از طریق دستگاه استخدام کننده و اخذ شماره مستخدم؛ دستگاههای اجرایی می توانند احکام پذیرفته شدگان را پس از سوگند نامه استخدام صادر نمایند.

 

به مدیران محترم دستگاههای اجرایی ذیربط تاکید می گردد در بکارگیری نیروی انسانی پذیرفته شده تسریع بعمل آورند.

 

سیده شهلا شالپوش

مدیر کل منابع
انسانی و تحول اداری استانداری

 

انتهای پیام/

۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۷ اطلاعیه دفتر منابع انسانی استانداری کردستان در خصوص استخدامی های دستگاههای اجرایی
اطلاعیه دفتر منابع انسانی استانداری کردستان در خصوص استخدامی های دستگاههای اجرایی

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان اطلاعیه ای در مورد نحوه جذب پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی سال 91 دستگاههای اجرایی استان صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ در این اطلاعیه آمده است:

 

بسمه تعالی

با توجه به برگزاری آزمون استخدام سال 1391 در 2 مرحله بدینوسیله به اطلاع می رساند:

 کلیه مراحل آزمون استخدام (به غیر از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران که در دست اقدام است) به پایان رسیده و همچنین در اجرای نامه رئیس امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعتبار مورد نیاز در جدول شماره (9) قانون بودجه سال 1394 کل کشور منظور گردیده است که پس از ثبت اطلاعات پذیرفته شدگان از طریق دستگاه استخدام کننده و اخذ شماره مستخدم؛ دستگاههای اجرایی می توانند احکام پذیرفته شدگان را پس از سوگند نامه استخدام صادر نمایند.

به مدیران محترم دستگاههای اجرایی ذیربط تاکید می گردد در بکارگیری نیروی انسانی پذیرفته شده تسریع بعمل آورند.

سیده شهلا شالپوش

مدیر کل منابع
انسانی و تحول اداری استانداری

9 تیر 94
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۵ به بهزیستی
دوست عزیز شما بهمنی هستی یا خرداد؟ واینکه چه کسی بهت گفت پایز سرکارمیریم؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۱ ناراحت به بهزیستی
سلام.بعد این همه مدت تازه میگن پاییز میرید سرکار؟؟؟واقعا دیگه نمیدونم چی بگم
سلام مجدد خدمت دوستان
به نظر میاد بقیه استانهای که نیروهاشون جذب شده و مشغول کار هستن در زمینه حقوق  و مزایا با مشکل برخوردند. یعنی اونها هم مشکل تامین اعتبار رو دارند. در هر صورت ما خونه نشستیم و اونها یه گام بزرگ از ما جلوترند.
البته این مشکل مثل سایر مشکلات کشور حل خواهد شد.
هرچی باشه این مسئولین اگه در زمینه مدیریت بی تخصص باشند در زمینه بحران و حل بحران سرآمدند.
البته امیدوارم این بحران را با پاک کردن صورت مسئله حل نکنند.

ژیار خان سلام. میگن جواب گزینش دواطلبین بهمن استانداری اومده ببین صحت داره؟
این هم ایمیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ایمیل بارونشون کنید    dabir@mporg.ir
ژیار خان بسیار زیبا نوشته ای اگر اجازه بدی من هم متن شما رو ایمیل کنم
سلام دوست گرامی به من که گفتن مطمئن باشید فصل پاییز میرید سر کار ولی ماهش معلوم نیس مهر آبان آذر دقیقا مشخص نیس بعد ۳سال میگن خیالتون راحت امسال تکلیفتون روشن میشه.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۵ به ناداحت
دوست عزیز شما هم از اداره ورزش هستید؟ خب کد مستخدمی همه باهم میاد 
خیلی خوب نوشتی  مدیرانمون خیلی بی رگ و بی غیرتن  بهتر اینکه از مدیران غیر بومی استفاده بشه  درود بر شرف مدیرکل دامپزشکی 
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۳ ژیار خان ایمیل من به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
سلام ایمیل زیر رو به سازمان مدیریت فرستادم و همچنین برای کلیه قسمتهای استانداری اعم از مرتبط و غیر مرتبط فرستادم و ذکر کردم که این ایمیل رو برای سازمان مدیریت کشور فرستادم تا بدونن که بیکار ننشستیم لطفا شما هم این کارو بکنید
بسمه تعالی
ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی
با سلام و احترام
به استحضار می رساند علی رغم تاکیدات حضرتعالی مبنی بر بکارگیری داوطلبان استخدامیهای سال 91، مسئولان استان کردستان از بکارگیری نیروهای خودداری کرده و هربار به بهانه ای روند استخدام رو متوقف نموده، با انجام این کار مردمی را که دومین درصد اعتماد به دولت تدبیر و امید را داشتند ناامید کرده اند. لذا از شما خواهشمند است تدبیری بی اندیشید تا الطاف اعلانی دولت در توجه ویژه به کردستان، رنگ عمل به خود گیرد و از میزان بیکاری در استان که رتبه سوم کشوری را دارد بکاهد(علیرغم مهاجرت 30هزار نفر به عراق)و همانطور که مستحضرید در اکثر استانها دواطلبین استخدامی 91 و 92 جذب ادارات شده اند اما در کردستان ادارات فقط به پاسکاری داوطلبین می پردازند و از آینده مبهم استخدامی و منوط کردن آن به سفر ریاست محترم جمهور سخن می گویند،لذا از شما خواهشمند است ضمن عزل و توبیخ مدیران نالایق، یا خود نظارت را برعهده بگیرید و یا جناب دکتر ظریف را برای حل مسئله استخدامی های کردستان به این دیار محروم اعزام دارید
با تقدیم احترام

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۰ ناراحت به اداره ورزش
باشه حتما من هم خبری داشته باشم میگم.راستی شما کد مستخدمی تون اومده؟به ما که گفته بودن تیر همه چی درست میشه و میریم سرکار ولی خبری نیست!!شما پیگیری کردید نگفتن کی میرید سرکار؟؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۲ به دوست بهزیستی
دوست عزیز سلام خب مصاحبه گزینشمون شهریور شروع بشه نگفتن سرکاررفتنمون کیه ؟اگه شهریور باشه دوماه برا جواب اومدن  یه ماه علافی ویه ماه برا پزشکی ینی اول زمستون سرکارمیریم یا میفته سال دیگه واگه بیفته سال دیگه چه ماهش باید منتظر باشیم این استخدامی خیالی واقعی بشه؟
بچه ها خبر دارید کدوم استان ها کارشون حل شده؟ فقط خواهشا مستند بگید
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۰ اداره ورزش به ناراحت
سلام دوست من . خبر خاصی نیست من چندبار تلفنی و حضوری پیگیری کردم لطفا شماهم سر بزنید یه کم پشتکار داشته باشید پیگیری کنید حالا یا بازنگ یا حضوری . فعلا که خبری نیس با وجودی که تاییدیه گزینشمون سه ماه پیش اومده ولی مشکل بودجه هست گفتن بودجه هنوز تامین نشده به من که اینجوری گفتن از کارگزینی. لطفا شماهم با بقیه دوستان یه سری بزنید تا زودتر کارارو تموم کنن به امید خدا.هر خبری هم شد اینجا همو در جریان بزاریم .ممنون
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۹ از مهدی به ژیار خان
پس دمت گرم باهم هستیم. میشه شمارتونو داشته باشم که اخبارو مستقیم از خودتتون بگیرم. ممنون میشم
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۷ ژیار خان به مهدی
ما دو هفته پیش همراه آقای توکل رفتیم اتاق هسته گزینش گفت برای استعلام فرستادیم تهران حداقل 1 ماه تا 40 روز طول میکشه
ژیار خان شما دواطلب خود استانداری هستید؟ هنوز جواب گزینش نیومده؟ خبر داری کی خبر مرگش میخواد بیاد؟ ممنون عزیز
سلام ما کارای گزینشمون تموم شده اوانا میگن ما مشکلمون فقط بودجه ست وگرنه کد ی ماه دیگم بیاد اشکال نداره اینا همش سرکاریه
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۹ ناراحت به اداره ورزش
دوست عزیز اداره ورزش خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم هر خبری راجع به اداره ی ورزش و جوانان دارید بهم بگید من تازه وارد این جمع شدم.بهمن 91 آزمون دادم.اگه خبری دارید لطفا بگید منتظرم
سلام خدمت همه ی دوستان
دوستان اگه قبولی های بهزیستی همه ی کارایی رو که شما گفتین انجام بدن باز را به جایی نمی برن باز صد رحمت به شماها که در مراحل انتهایی هستین به ما گفتن تازه شهریور مصاحبه ی گزینشتون
شروع میشه هیچ کاریشم نمیشه کردمن خودم پیگیر بودم هم از تهران هم از اینجاگفتن گزینش بهزیستی ی پروسه ی زمانبر،مابا ژیار خان و نیها رفتیم استانداری کار شما با پیگیری درس میشه خوش به حالتون ولی ما بیچاره ها باید بسوزیمو بسازیم با این روند لاک پشتی کارامون ........
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۲ ژیان ژانه

سلام

ایمیل سازمان مدیریت کشور dabir@mporg.ir

ارتباطات مردمی با دفتر روحانی برای شکایات : 6133

بیان درخواست از دفتر روحانی : سامانه 111

دوستان سلام، بهمنی های خود استانداری که ما باشیم با اومدن روحانیم کارمون درست نمیشه چون تا ج گزینش نیاد عملا نمیتونن کاری بکنن. اما استخدامی کردستان از نظر من تحت تاثیردو عامل قرار گرفته اول اینکه محافظه کاری مدیران اجرایی دوم باند بازی و جناح گرایی، مورد اول که خیلی در موردش حرف زده شده اما در مورد دوم باندبازی و مصلحت و منفعت حزبی، که در این مورد مدیران رو به دو دسته دولت روحانی شامل استاندار، فیروزی و نصرالهی و ...دسته دوم مخالفان که به شکلهای مختلف سعی در بدنام کردن دسته اول رو دارند منجله باایجاد چالش و تاخیر در استخدامیها، دسته اولم بدتر از اونا هستند قصد مصادره استخدامیها به نفع خودشونو دارن و در آخرین تصمیمشونم که تاخیر شروع به کار تا زمان سفر روحانی هست البته اگه رو قولشون باشن. اما در این شرایط تنها کاری که ما میتونیم بکنیم افزایش فشار به اوناست و بزرگ کردن مسئله استخدامیها جهت افزایش فشار به اونا، که این کار رو در دو سطح ملی و استانی می تونیم انجام بدیم در سطح ملی کامنت گذاشتنهای هماهنگ و هدفمند در سایت ها و شبکه های اجتماعی سران کشور هرچند هم که بی ربط باشه (چون از طریق رسانه استانی مانند کرد تودی میتونیم این کامنتها رو برای جلب توجه بیشتر بزرگ نمایی کنیم و بعنوان خوراک تبلیغاتی ازش استفاده کنیم)برای سایتهای خبری و رسانه های ملی هم در حجم بالایی اس بدیم. شاید حس مسئولیت یکی از این افرادگل کرد و واکنشی نشون داد و در سطح استانی هر روز رو تعیین کنیم برای فرستادن اس به یکی از نماینده ها و یا زنگ زدن دفتر نماینده رهبری و یا خود استانداری و چون حجم تماسها و اسها بالا باشه مطمئن باشید تاثیر گذار خواهد بود البته شبکه استانی هم یادتون نره
در غیر اینصورت زندگی همه فدای منافع جناحی و محافظه مدیران نالایق بومی خواهد شد
  خدایش اگه قراره با اومدن آقای روحانی مشکل ما حل بشه باید فاتحه این سیستم رو خوند. در ضمن امیدی به نمایندگان مجلس استان نداشته باشید چون اونا دنبال یه چیز دیگه اند.  بدبختی اینجاست که هرکسی یه چیزی میگه و همه هم ادعا میکنن خبرشون صحت داره و از یک منبع مطلع خبر دارن. خاک بر سرمون که چون کار نیست مقطع دکترا رو رها کردیم و داریم اینقدر خفت و خواری میکشیم. خدا ازشون نگذره با این مدیریت استانداری. با این استخدامی همه چیزمون از دست رفت. اگه همین امروز بگن که مشکل شما حل شده به من یکی دیگه مزه نمیده چون خدایش آرامشمو از دست دادم. اونقدر استرس گرفتم که از خواب می پرم. من تازه ازدواج کردم و شرمندگی خیلی بده. من دیگه آخرین پیاممو گذاشتم و از همه ناامید شدم. دیگه میخوام برم در خونه خدا. یا حق
دوست عزیز فرق ردیف و کد را میدونم. یه نامه رسمی با مهر و امضای مدیرکل به ما دادن که توش نوشته شماره مستخدمی شما دریافت شده و گواهی سؤ پیشینه و عدم اعتیاد رو بیارید تا مشغول بکار بشید.وقتی گواهی ها رو  بردیم گفتن  دیگه کاری نمونده
به خدا ابروم رفته انقدر رو قول حرف این مسوولای دروغگو به این و اون گفتم فلان روز میرم سر کار بعد میبینن نرفتم  ...همه فکر میکنن من دروغ میگم..خدا خیر نده به باعث و بانیش... آخه به قیامت ایمان ندارن؟؟؟؟؟؟؟
دوستان ردیف استخدامی را با کد مستخدمی اشتباه نگیرید. الان برای ما ردیف استخدامی اومده اما تخصیص ردیف به افراد مشخص میشه کد مستخدمی.
ردیف یعنی در نظر گرفتن جا و ظرفیت و الان با تکمیل پرونده در استان و ارجاع به تهران از طریق سامانه به ما کد اختصاص می یابد.
پس هنوز ماهای که نرفتیم سرکار کد برامون نیومده.
از تاریخی که کد پرسنلی صادر بشه یعنی کارمند اداره هستیم و واجد دریافت کلیه حقوق یه کارمند. بنابراین به محض صدور کد استان حکم رو صادر می کنه.
خیالتون راحت مشکل کد استخدامی نیست و اگرم بیاد اتفاقی نمیفته، این فقط بهانست کد ما یک ماه پیش امده ، همان زمان گفتن هفته بعد میرید سرکار، که واقعا از اون زمان خوب سرکاریم
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۷ ژیان ژانه

گروه : اجتماعی

گمانه زنی ها از حل مشکلات استخدامی استانداری در سفر رییس جمهور به کُردستان

 

با اعلام رسمی سفر رئیس جمهور به کُردستان از سوی "عبدالمحمد زاهدی" استاندار کُردستان بعد از ماه رمضان، شائبه هایی مبنی بر حل مشکلات این استخدامی ها توسط شخص رئیس جمهور در کُردستان به گوش می رسد .

به گزارش کُردتودی به نقل از نوای آبیدر، داستان بلاتکلیفی های استخدامی های استانداری کُردستان چند سالی است که به دغدغه جوانان کُردستانی تبدیل شده است.


این استخدامی ها که در بهمن ماه سال 91 و در دولت دهم برگزار شد، وعده استخدام جوانان این مرز و بوم را در بدنه دستگاه های دولتی به آنها داد.
حال با گذشت 3 سال از آن زمان، 1500 نفر از این افراد کماکان پشت درب های بسته ادارات قرار گرفته اند و با وجود اعلام نتایج قطعی قبول شدن آنها، این استخدامی پیشرفت بسیار کندی را طی می کند.


در ابتدای سالجاری "سالار مرادی" نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی وعده بکارگیری این افراد را پس از تعطبلات نوروزی به مردم و جوانان کُردستانی داده بود.


همچنین در اردیبهشت ماه "حسین فیروزی" معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری کُردستان از حل مشکل تامین اعتبار این استخدامی ها خبر داده بود و گفته بود که این افراد پس از مراحل گزینشی به سر کار می روند.


با پیگیری های مستمر و همچنین درخواست مخاطبین و همچنین تاخیر در وعده های مسئولین و نمایندگان، بار دیگر در خرداد ماه پیگیر وضعیت این استخدامی ها از فیروزی و سالار مرادی شدیم و بازهم وعده بکار گیری این افراد را در هفته های آتی شنیدیم.


"سالار مرادی" در گفتگو با خبرنگار نوای آبیدر گفته بود که حقوق 10 ماه این افراد از سوی سازمان برنامه ریزی کشور واریز شده است و اگر هم کندی در کار وجود دارد، مربوط به تعلل ادارات در بحث گزینش ها است.


همچنین فیروزی پس از آن گفته بود که افراد می توانند یک روزه کد مستخدمی خود را از استانداری کُردستان دریافت کنند.


پس از آن و بر خلاف وعده های مسئولین، یک منبع آگاه در استانداری کُردستان گفته بود که شاید صدور کد مستخدمی چندین ماه طول بکشد و همین امر موجبات ناراحتی و نارضایتی جوانان کُردستانی را فراهم آورد.


یکی از مخاطبین سایت نوای آبیدر می گوید: یکی از این استخدامی ها دوست خودم می باشد. بنده خدا زندگیش بهم ریخته شده است و اصلا برنامه ای برای زندگیش ندارد. هر ماه به وی قول های عملی نشده می دهند و سن وی هم روز به روز افزایش دارد و مانند روانی ها شده است. کدوم مسئولی میتواند جواب این ضربه های روحی را بدهد.


وعده های امروز و فردای مسئولین مربوطه در خصوص این استخدامی ها سردرگمی بزرگی را برای جوانان ایجاد کرده است و برخی از آنها نیز در گفتگو با نوای آبیدر بسیار ناامیدانه از آینده این استخدامی ها سخن به میان می آورند.


روز گذشته با اعلام رسمی سفر رئیس جمهور به کُردستان از سوی "عبدالمحمد زاهدی" استاندار کُردستان بعد از ماه رمضان، شائبه هایی مبنی بر حل مشکلات این استخدامی ها توسط شخص رئیس جمهور در کُردستان به گوش می رسد که در نوع خود امیدوار کننده است.


البته ذکر این نکته الزامی است که بر اساس دستور نوبخت، مشکلات استخدامی های کُردستان حل شده است و مجموعه مدیریتی کُردستان می خواهند که همانند سفر جهانگیری به کُردستان، حل مشکلات این استخدامی را دستاوردی مهم برای سفر رییس جمهور به کُردستان تلقی کنند.

 

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۸ ژیان ژانه
سلام . بچه ها خودتون خبرا رو که فهمیدید. الان همه خودشونو به کوچه علی چپ زدن و میخان وقتی روحانی میاد اینکارو بکنن که اون هم تضمینی نیست. خلاصله بچه های استان ما مشوند وسیله برای هدف بعضی ها. آزمون در دوران احدی نژاد برگزار شده و حالا روحانی میخاد به اسم خودش تموم کنه. این وسط ما ضرر میکنیم. بخدا خخخخخخ دیره. باید کاری کرد. دیگه به مدیران بومی خودمان نمیشه اعتماد کرد. باید از طریق دفتر مقام معظم رهبری، دیوان عدالت، رسانه ها و غیره اقدام کرد. تو سایت هر کدام ازین موارد میشود شکایت کرد. بچه ها برای یک بار هم شده انسان باشیم ( مردانگی جای خودش بماند ). بخدا حقمونو دارن میخورند. این اتفاقات فقط در استان ما می افته. پس بیخیال نباشید. امثال نصرالهی و فیروزی و مرادی و علوی و غیره به فکر منافع خودشون هستند. بچه ها دیره
 آقای زاهد طاری مرادی و یکی دیگر از دوستان که در آزمون پذیرفته شده اند قبلا به صورت قراردادی در استانداری مشغول کار بودند. الان هم با همون وضعیت کار می کنند. فقط ایشان چون قبولی قروه هستند از استانداری به قروه منتقل شدند. اما دوست دیگه ما هنوز در استانداری تشریف دارند. وضعیتشون هنوز قراردادی هستش و کد مستخدمی پیمانی دریافت نکردند.
دقیقا منظور منم فرمانداری بود. برو ببین آقای زاهد طاری مرادی برای فرمانداری قروه قبول شده ولی الان حداقل یک ساله سرکار رفته. پس دورتون زدن با اجازت. میخوای یه زنگ بزن فرمانداری قروه. خودمم شاخ درآوردم. اون وقت ما از بیجار سه ساله تو نوبتیم.
منظور من از خردادی ها ، 26 نفر داوطلب پذیرفته شده خرداد 91 فرمانداریها و بخشداریهای استانداری هستش که از این تعداد پرونده 16 نفر وارد سامانه شده و به نظر می رسه 10 نفر هم در نوبت هستن که وارد سامانه بشن.
این 16 نفر تایید مدیرکل اداری مالی رو گرفتند که سامانه بسته شد که در صورت بازگشایی مجدد (به گفته کارمندان به تفویض اختیارات نصرالهی زاده برمی گردد که نهایتا تا فردا انجام می گیره) ظرف چند روز کدشون میادو حکم می گیرن.
البته 10 نفر هم می تونن به خانم احمدی کارگزینی مراجعه کنن تا از روند کارشون مطلع شوند. که من فکر می کنم خانم احمدی بعد از بازگشایی مجدد سامانه مشغول ورود اطلاعات این افراد به سامانه و مابقی ماجرا می شوند.

روحانی میخواد بعد عید فطر بیاد. به نظرم حداقل تا اول مهر خبری نباشه. خردادی ها هم چندتاش سرکارن چند بار بگم. بقیه رو الکی لفت دادن
به زینب
مورد خاصی نیس جزئ مراحل اداری گزینش هستش که پرونده تکمیل شده گزینش توسط تهران تایید شود. فقط همین مراحلی که استان انجام داده تایید میشه که معمولا یک ماه طول می کشه
کار تعدادی از خردادی های استانداری یه جورای  داره درست میشه
البته اگه سامانه باز بشه. یعنی میشه کار ما از تونل صلوات آباد رد بشه و بره به تهران. واقعا که با این سیستم بوروکراسی بی نظارت و بی تعهد  عبور از گردنه صلوات آباد شبیه معجزه هستش.
باور کنید اگه یه روزنه ورود پیدا بشه بقیه کارا روی ریل می افته
بچه کسی از ورود ریس جمهور خبر داره؟ شنیدم که هفته آینده میاد
ژیار خان استخدامی دوران احمدی نژاد بشه رهاورد سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری دیگه واقعا مضحکه
هر چند هر چند هر چند همه چی ازشون برمیاد
آقای حسن این شماره فرشکاران که لطف کردید و گذاشتید ماله تهرانه دیگه درسته؟شما خودتون تماس گرفتید؟چیزی نگفتن؟
بچه ها کسی می دونه اینکه گزینش میگه پرونده ات رو فرستایم استعلام تهران دقیقا چیه؟ استعلام چی آخه؟
از یکی از دوستان صمیمی بهرام نصرالهی خواستم که بهش بگه که کل استخدامی ها منتظر واریز بودجه از طریق شما هستند البته به قول مدیران دستگاههای اجرایی، در جواب ایشون گفته بود که اصلا ربطی به من نداره مسئولش خود استانداریه نه من،تنها زمانی که ادارات تمامی مراحل رو انجام دادن و کد دریافت کردن، بودجه واریز میشه، پس فعلا من هیچکاره هستم. اداراتم ظاهرا تا بودجه واریزنشه اقدام به گرفتن کد نمیکنند. پاسکاری به این میگن اینم از مدیران بومی که سالهاست صدای اعتراضمون گوش جهانو کر کرده که مدیر بومی میخوایم.بچه ها لطفا اون ایمیل رو برای چاپ مقاله که همه اش درد دلهای خودتونه و بیان وضع اسفناک مدیریت تو کردستانه، برای سیروان بفرستید مطمئن باشید در صورت چاپ تاثیرخودشو میذاره حداقل رذالت مدیران رو به جامعه نشون میده پس خواهشا اقدام کنید.
خانم نیها قابل پیش بینی بود برای سفر ریاست جمهور نگهش دارند تا بشه رهاورد و خیرو برکت سفر ایشون چون دیگه نانوایی نمونده که ایشون افتتاحش کنن معاون اولشون در طی سفری همراه با چند وزیر نانوایی رو افتتاح کردن در صورتی که همون معاون اول به تنهایی چند روز بعد در شهرکرد تنها با افتتاح یک کارخانه برای 5430 نفر شغل ایجاد کردن و بقیه مواردش بمونه، ایمیل یادتون نره
شماره اقای فرشکاران 021 33271 زنگ بزنید که به نصرالهی فشار بیارن 
شماره مدیریت کردستان 33666190 دفتر نصرالهی  
ظاهرا امروز آخر وقت و یا نهایتا تا فردا سامانه مجددا باز خواهد شد.
امیدوارم
من الان زنگ زدم دفتر آقای نصرالله زاده متاسفانه با لحن خیلی بد جواب دادن و فرمودن شروع به کارتون میفته بعد از سفر ریاست جمهوری یعنی حداقل یک ماه دیگه
اینم شمارش دلتون خواست زنگ بزنید33666190
دوستان
 از طریق سایت استانداری و ارتباط با استاندار، شکایتمون رو ثبت کنیم من دو ساله هرچند وقت یکبار این کار رو می کنم.
بعدش هم این قضیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بسته شدن سایت کارمند ایران رو اگه کسی استانداری رفت جویا بشه.
من تلفنی پرسیدم گفتن مشخص نیس که چه وقت حل می شه
دوستان دامنه مسئولیت هر کارشناس و مسئول بسیار گسترده است و این کار ما رو جزئی قلمداد می کنند. پس فشار ما شاید کارساز باشد
از اول اسفند می تونستند ما خردادی ها رو دعوت بکار کنند و در طی یک هفته کار درخواست کد مستخدمی و صدور حکم رو انجام بدن. اعتبار رو بهانه کردند که ابلاغ نشده
بعد که پیگیری می کردیم می گفتن ما پیگیریم و قول دادند.
کسی نیس بگه شما که پیگیری کردید و قول گرفتید چرا منتظر ابلاغ و تخصیص و سازمان برنامه ریزی موندید.
کسی نیس بگه اگه پیگیر نبودید کار ما الان کجا بود؟
با اطمینان می گم اگه هیچ اقدامی هم در استان صورت نمی گرفت باز کار ما همین مرحله ای که هستیم بود.
تمام اقدامات استانی در راستایی جواب به درخواستهای مرکز بود و نه اقدامی دیگر. وقتی از تهران میگن لیست بفرستید فرستادید وقتی دیگه می خاستن نفرستن والا.
خلاصه کار یک هفته رو از اسفند 4 ماهه انجام ندادن...
فقط یه چیزی رو بگم اکثر مدیریت ها و معاونت ها در ادارات استان رو لیسانسها در دست دارند. الان با جذب نیروهای جدید کارشناسی ارشد و دکتری وارد بدنه ادارات می شه
قاعدتا بعد از دو سه سال آقایوند تنزل موقعیت پیدا می کنن واسه همینه این جوری برخورد می کنن.....
سلام مجدد دوستان
یه مطلب برای هفته نامه سیروان نوشتم که گلچین درددلهای دوستان در سایتهای استخدامیه که قرار بود این هفته چاپ بشه نشد، از انجایی که هفته نامه سیروان یک هفته نامه دولتی حساب میشه و برای تمامی ادارات و سازمانهای دولتی و غیر دولتی کردستان، بطور عام و استاندار، فیروزی و جناب بهرام نصرالهی فرستاده میشه میتونه تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته باشه حداقل واکنش اونا رو به دنبا داشته باشه و درددلهای مارو به گوش مسئولین برسونه در صورت عدم سانسور، لذا درخواستم از شما دوستان اینه که یه ایمیل یا تماس با هفته نامه سیروان داشته باشید و ازشون بخواید یه مطلب در ارتباط با استخدامیها برای شماره هفته آینده بگذارند. هزینه ای نداره یه ایمیل یا تماس لطفا کم کاری نکنید آدرس ایمیلشون sirwan_weekly@yahoo.com بعد سیروان آندر لاینه
شماره تماس 33284675
در ضمن از مدیر محترم سایت تشکر میکنم که برخلاف سایتهای دیگه که با هزارتا قسم و قران کامنتا رو بعد از چند روز تائید میکنه، در کمترین زمان ممکن بدون سانسور تائید میکنه
آفرین به ژیان زانه به خدا همینه
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۳ ژیان ژانه
مسئولان ما اگه آدم با عرضه ای بودن قبل از احیای سازمان مدیریت استان کار ما را درست میکردند مثل استانهای مازندران اردبیل کرمانشاه و لرستان. مسئولان استانی این استان ها واقعا دلسوز بودند و قبلا همه کارا رو انجام دادند و الان سومین ماه است که بچه هاشون شروع بکار کردند. مسئولین ما هم فقط بلدن خوشیرینی و پاچه خواری بیش از حد کنند. میز و منصب بدجور عوضشون کرده . اینان به اصطلاح بومی هستند!!!! سه ساله دروغ میگند و خجالتم نمیکشند. فیروزی هم کلا وظایفشو فراموش کرده و سرش به کارای دیگه گرمه و کارا رو داده دست شالپوش و چاوشی که نمیدونن چی به چیه! ما داریم چوب بی عرضگی نمایندگان و مدیران و نیروهای بومی را میخوریم. الانم نصرالهی تازه به دوران رسیده برای اینکه خودی نشان بدهد کارها را عقب میندازد تا ما منتشو بکشیم و بگه : اره منم هستم!!!
دوستان این حرف که کار ما پیش نصرالهی زاده گیره درسته
از شانس ما هر تغییر و تعویض و تحولی که اتفاق می افته کار ما عقبگرد و راکد میشه
تا جناب نصرالهی زاده که آدم منطقی هم بودن (شناخت قبلی من حدود 12 سال قبل) بخواهند با روند کار ما آشنا و در جریان امور قرار گیرند و مراحل تفویض اختیارات ایشان از جمله در سامانه کارمند ایران اتفاق بیافتد، سامانه به طور موقت بسته است. این خبر رو تازه گرفتم.
البته مطمئن نیستم که فقط واسه ماس یا کل استانهاس

دوستان عزیز من امروز رفتم دفتر آقای فیروزی و حدود نیم ساعت با مسئول دفترشون صحبت کردم مشکل اساسی تمام ما نامه تخصیص اعتباره،تا وقتی که اعتباری تخصیص داده نشه ادارات برای اینکه حقی ایجاد نشه کاری نمیکنن
تخصیص اعتبار مربوط به سازمان مدیریت میشه
در حال حاضر مدیر سازمان مدیریت جناب نصرالله زاده هستن که از تخصیص اعتبار سرباز میزنن
من امروز نامه ای رو دیدم از طرف آقای فیروزی به سازمان مدیریت که خواسته بود به سازمان مدیریت فشار بیارن برای ابلاغ اعتبار
من امروز با آقای فرشکاران صحبت کردم ایشون معاونت امور اجتماعی سازمان مدیریت هستن همون کسی که ماه پیش با معاون تام الاختیار استانداری جلسه داشتن برای تامین اعتبار
میگفتن که دارن سختگیری میکنن ما باهاشون جلسه داشتیم که شروع به کار کنید
دوستان نظرتون چیه یه سربریم پیش آقای نصرالله زاده؟
با سلام
نمی دونم به حرف کدام مسئول اعتماد کنیم البته همه شون حرف از جلو رفتن فرایند می زنند.
با این اوصاف من از خردادی ها هستم یکی مگه کد مستخدمی برامون اومده یکی می گه نیومده یه جور مبهم حرف می زنند. خیلی این در و اون در زدم تا از روند صدور کد مستخدمی تا صدور حکم مطلع شوم.
تا ببینم کجایی کاریم.
ظاهرا از اسفند سایت کارمند ایران برای صدور کد مستخدمی باز بوده و کسانی که فرایند کتبی و مصاحبه و گزینششون تموم شده بود می شد اسمشون رو ثبت کنند. اما
اما ما خردادی ها که تموم مراحلمون تموم شده بود تازه چند هفته ای هست که درخواست کد مستخدمی برامون در سامانه ثبت شده و ان هم هنوز برای تهران ارسال نشده لا اقل من این طور فهمیدم
اسکن پرونده توسط کارگزینی و استناد به ردیف استخدامی مرحله اول
بعد مدیر کل اداری مالی تایید و بعد دفتر تحول اداری تایید نهایی می کنن تا از طریق سامانه به تهران ارسال بشه که الان در دفتر تحول اداری و منتظر تایید آقای زارعی
به هر کارمندی در استانداری مراجعه کردم نخواست که همچین روندی رو توضیح بده و بگه کجای کاریم این همه ابهام برای چی؟
دلم خوش بود که کد مستخدمی اومده اما نیومده هنوز .
حالا اگه جناب زارعی تایید کنند و روند ادامه داشته باشه طبق گفته های کارشناسان سامانه کارمند ایران 2 تا 7 روز کد صادر می شود و طبق گفته های خانم شیخ الاسلامی و ... در استانداری کار 1 روز هستش
الان منتظرم که این فرایند نهایتا 10 روزه طی چند روز یا ماه و یا سال به انجام خواهد رسید.
سلام خدمت همه دوستان، قرار نشد باهم دعوا کنیم این انتقاداتیم که کردیم به این خاطر بود که بچه ها فعالیت بیشتری از خودشون نشان بدن، چون واقعا داره حقشون پایمال میشه،اما چند نکته در ارتباط با کامنتهای ژیان ژانه رو خدمتتون عرض کنم. بعد از آزمون کتبی و شایع شدن اخباری مبنی بر لغو این آزمونها، همراه ژیان ژانه شماره استاندار قبلی آقای شهبازی رو گیرآوردیم خداشاهده هفته ای دو سه بار با خطوط اعضای خانواده بهش اس میدادیم شده بود کار هر هفته مون  تااینکه یه شب گوشیم زنگ خورد و کلمه ناشناس افتاد بعد سلام و احوالپرسی گفت میدونی من کیم گفتم نه، گفت فلان اس روبرای کی فرستادی، گفتم استاندار پس حتما شما یا از اطلاعات یا حراست و یا دفتر استانداری، گفت من شهبازیم اگه به جای این همه اس زنگ میزدی بهتربود و الانم زنگ زدم به این خاطر بود که خودم خبر خوش رو بدم که هفته آینده اسامی اعلام میشه و درست یه هفته بعد اسامی اولیه اعلام شد.منظور اینه که با این همه که مزاحم استاندار میشدیم هیچ بلایی سرمون نیومد و تازه تا این مرحله ام اومدیم . هفته ای دو سه دفعه هم به سه تا از نمایندگان استان با خطوط مختلف اس میدیم،
هفته پیش هم یه نامه مقاله در ارتباط با استخدامی ها نوشتیم برای سیروان که به تاریخچه، روند و مشکلات و راهکارهاش پرداختیم که متاسفانه هفته نامه سیروان به دلایل نامشخص از چاپ برای شماره این هفته خودداری کرد. دوست خردادیم که برای یکی از بخشداریهای کردستان قبول شده بود گفت که تمامی کاراشون انجام شده فقط یه مرحله اش که نمیدونم چی بخاطر مرخصی رفتن آقای زارعی تا یکشنبه به تعویق افتاده که برگرده تمومه. اما به نظر من بعد از پایان این هفته که پایان وعده فیروزی است یه فکر اساسی بکنیم برای پیگیری اساسی، حالا که تمایلی برای پیگیری حضوری نیست از طرق دیگر اقدام کنیم اما هماهنگ
 
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۰ ژیان ژانه
دوستان سوال کردند که : چطوری فهمیدم منظور فیروزی خردادی ها است؟ از آنجا که یکی از بچه های خرداد گفت که کارای ما تموم شده و این هفته شروع بکار میکنیم. اطلاعات بیشتر در این باره را از ژیار خان جویا شوید. چون این خردادی دوست صمیمی آقای ژیار خان است

سلام دوستان

من خیلی به اینترنت دسترسی ندارم.... بعضی وقتا میام تو اینترنت کافی نت پیگیر آخرین اخبار استخدامی بشم.... هرچی هم به استانداری و منابع طبیعی کردستان زنگ میزنم یا جواب نمی دن یا شر و ور تحویلم میدن... من فقط از طریق این سایت  بعضی خبرها رو پیگیر میشم... کسی می دونه آخرین اخبار استخدامی منابع طبیعی چیه؟؟؟ .... ممنون می شم اطلاع بدین

سلام دوستان کسی از ادارات خبر جدیدی نداره !من هرچی زنگ میزنم استانداری جواب نمیدن.
جناب جهاد کشاورزی از قدیم گفتن مرد و حرفش
من مثل شما لطف نکردم تو تلگرام گروه تشکیل بدم
اون موقع که شما تو خواب زمستونی بودی ما سه بار جلوی مجلس تحصن کردیم تا استخدامی زنده شد میتونید برید اخبارش رو بگیرید،ما توی واتساپ یه گروه داریم که بیش از دو ساله فعاله و تمام هماهنگیها بین بچه های تمام کشور اونجا انجام میشه،وقتی اون روز دیدم که چن تا از آقایون حتی جربزه اومدن جلوی استانداری رو نداشتن خنده م گرفت که ما چطور جلوی مجلس جلوی تک تک نماینده ها رو میگرفتیم و باهاشون حرف میزدیم،یا هر بار کمپین ارسال پیامک تشکیل میدادیم و تقاضای تعیین تکلیف میکردیم شاهدشم آقای سالار مرادی و آقای علوی
الان خنده داره که شما از دور اومدید و میفرمایید لطف کردید و گروه تلگرام تشکیل دادید تمام استانها رفتن سرکار حقوقشونم گرفتن اگه کردستانیها نرفتن از بی عرضگیشون بوده متاسفم که اینو میگم اما واقعیت مخصه

دوستان ا وقاف سلام

من امروز با اوقاف کل کشور دوباره تماس گرفتم تا بعد از ماه مبارک روند گزینش متوقف شده اما مسول مربوطه گفت بعداز پایان ماه رمضان دوباره شروع به گزینش میکنیم و قول دادن که تا قبل از پایان تابستان گزینشها تموم بشه.امیدوارم وعده ای که دادن درست باشه چون اینقدر ازاین وعده ها شنیدیم که دیگه باورش سخته

خدا به همه صبر بده انشاالله .التماس دعا

سلام. آقای ژیان ژاله شما از کجا فهمیدی که منظور آقای فیروزی خردادی ها بوده؟
سلام. من امروز یه چیزی فهمیدم حالم بهم خورد . راستش دوستم یکی رو بهم معرفی کرد که از بچه های خردادیه ولی یه ساله سر کار رفته. شما برید تو لیست ببینید که آقای زاهد طاری مرادی برای فرمانداری شهرستان قروه قبول شده ولی دوستم میگفت که الان یه ساله سرکاره. میخواید زنگ بزنید فرمانداری قروه با خود مرادی حرف بزنید. خوش به حالمون واقعا
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۷ ژیان ژانه
دوستانی که پیشنهاد تشکیل گروه و تلگرام داده اید، جای سواله وهدف واقعی از تشکیل این گروه چیه؟ شماها که نتونستید حتی یک بارم برید جلوی استانداری تجمع کنید حالا پیشنهاد تلگرام میدید!!! ظرف این سه سال من و ژیارخان هزار بار رفتیم استانداری و حرفامونو زدیم  ولی شماها که توی سایت فقط کامنت میزارید!! حالام گروه تشکیل میدید که با هم حرف بزنید! مثلا حرف زدن بین خودتون کارا رو درست میکنه!!؟؟؟؟ همیشه پیشنهاد دادید و عمل نکردید و عملا پشت دیگران را خالی میکنید. از من به بچه ها نصیحت که نمیشه به تلگرام و گروه اطمینان کرد، چون کسی را نمی شناسید. توی این گروه ها برای بقیه نقشه می کشند و خودشان از دور نگاه میکنند.

جناب نیها قبول شده های نهایی جهادکشاورزی 220 نفریم با چه دلیلی بنده رو متهم میکنی من به نوبه خودم تا جایی که تونستم تنهایی هم از استانداری هم از جهاد پیگیری کردم  شما چی چکار کردی من لطف کردم اون لینک رو درست کردم تا بتونیم مشکلمون رو حل کنیم نه همدیگرو بازخواست کنیم بنده هم کار بیشتری از دستم بر نمیاد کاره ای هم نیستم تا قول الکی بدم.

جناب جهاد کشاورزی شما نبودید که برای ٢٧ قرار بود تشریف بیارید جلوی استانداری اما نیومدید؟روی کدوم حرفتون میشه حساب کرد
رو لینک کلیک کنید بعد با تلگرام وارد شید و اد رو قبول کنید
ژیارخان با حرف شما موافقم، هدف بندم این بود که چندنفری باهم هماهنگ بشیم که اقدام عملی انجام بدیم ، قبول کنید که بدون هماهنگی به افرادیکه تاحالا ندیدیم نمیشه اعتماد کرد وانتظار داشت که  تحصن کنن. ماباید چند نفری رو جمع کنیم و به نسبت تعدادمون تصمیم بگیریم چکار کنیم. این کارم فقط برای خودمون انجام میدیم و فداکاری در کار نیست.
جهاد کشاورزی من زدم رو لینک اد نشدم .چجوریه مگه!
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ جهاد کشاورزی

سلام اینم لینک گروه تو تلگرام با نام استخدامی

http://telegram.me/joinchat/0663d359016cb2170ea2f02dce939787

بچه ها گروه تشکیل بدید که چی بشه؟؟؟هماهنگ کنیم که بریم جلو استانداری؟؟؟؟؟؟؟؟یا تشکیل گروه بدیم شبا باهم مشغول دردل باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟ فضای مجازی زمانی به درد میخوره که به هماهنگی برای اقدام عملی منجر بشه نه بیایم اینجا فقط حرف بزنیم . مطمئن باشید نه فیروزی، نه استاندار، نه شالی و نه هیچکدوم از مدیران اجرایی دیگر نمیان نه اینجا و نه هرشبکه ی دیگه ای رو مطالعه کنند.تا زمانی که همه دنبال سواری مجانی هستند و میخوان دیگران رو جلو بفرستن به هیچ جا نمیرسیم.دوره دهقان فداکار و پترس هم تموم شده همونطور که دوره مردونگی تموم شده، هیچکی حاضر نیست وقتش رو تلف کنه بخاطر دیگران و یا خودشوفدای دیگران بکنه.همه شدن چوپان دروغگو و مردفضای مجازی. حقیقتش من چون کارم یه جوریهکه مجبورم پای سیستم باشم گهگداری حس کنجکاویم گل میکنه بیام توسایت و  الا میدونم از این طریق هیچ آبی گرم نمیشه همه میان ببین بچه های دیگه چه خبری گرفتن رفتن زنگ زدن؟
سلام اپه میتومید لینکش رو قرار بدید تا دوستان اد بشن
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۵ ﻳﻪ ﻋﺎﺷﻖ...
ﻣﻦ ﻣﻴﺎﻡ ﺷﺎﻳﺪ ﺩﻭﺗﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﺧﻮﺏ ﺗﻮ اﻳﻦ ﻫﻤﻜﺎﺭا ﭘﻴﺪا ﺷﺪ..اﻳﺸﺎﻟﻪ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻪ..ﺧﺪا اﺯ ﺗﻮ ﻣﺪﺩ
زحمتش  رو بکشید، ممنون
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۰ جهاد کشاورزی

دوستان سلام اگه بخواید من گروهو تو تلگرام تشکیل میدم لینکش  هم رو اینجا میزارم هر کی خواست اد شه

یکی از دوستان ایمیل ش رو تو این صفحه قرار بده تا هرکی مایل بود شمارش رو بفرسته ادش کنن،بعد هرکدوم اشناهامون رو اد می کنیم.
تشکیل گروه تو تلگرام فکر عالیه اقا بهرام لطفا برای ایجاد گروه دوستان را راهنمایی بفرمایید
جناب ژیان ژانه منظورتون خود استانداری بود یا کل ادارات، ی که کارشون تمام شد.
سلام خدمت دوستان اگر مایلید یک گروه تو وایبر یا تلگرام تشکیل بدیم جهت هماهنگی   بیشتر و تصمیم گیری که چکار باید کرد.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۱ ژیان ژانه
دوستان فیروزی این همه میگفت : تا دو هفته بعد افراد شروع بکار میکنند، منظورش بچه های خرداد بوده. شکر خدا بچه های خرداد هفته بعد میرن سرکار . فیروزیم میاد جلو رسانه ها و میگه : افراد شروع بکار کردند!!! بچه های بهمن هم فعلا باید منتظر باشند. اینا تو دروغ گفتن رو دست ندارند
سلام  اقا سارو از اداره کل  اوقاف خبر جدیدی نداری .اوقاف کردستان کماکان میگن هیچی مشخص نیست.
بجه ها خواهشا همگی برین تو سایت نوای ابیدر سایت خبری خود سنندجه اونجا درخواست کنین که از این بلاتکلیفی دربیاریم.مسولین نوای ابیدر خیلی جدی پیگیر این استخدامی هستتند.تو این دو هفته دوبار با دکتر فیروزی مصاحبه کردن.خواشا تواین سایت برین و ازشون درخواست کنین که هیچ اداره حرفهای دکتر فیروزی رو قبول نمیکنن.باور کنین تعدادمون زیاد باشه جواب میده.خسته شدیم بعداز سه سال هنوز بیتکلیفیم      http://navayeabidar.com/
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۱ اداره ورزش
سلام به همه در خصوص اینکه پرسیدید کدوم ادارات کاراشون تموم شده باید عرض کنم اداره ورزش و جوانان فقط کار گزینشش تموم شده و جواب بچه ها اونده ولی معاینات و سوپیشینمون مونده .
دوستان بحث اتمام مراحل نیست مطمئناً هواشناسی، میراث فرهنگی و خود استانداری خردادی هاش منظورمه در دو صورت سرکار میرن یا طی موافقتنامه هایی که با بهرام نصرالهی امضاء می کنن، اعتبار تامین شده به حسابشون واریز میشه و بچه ها میرن سرکار که بنابه گفته خانم چاووشی طبق روال قانونی حداقل یکی و یا دو ماه طول میکشه که خواسته و بهانه تمامی مدیران نیز واریز بودجه به حسابشون هست مگه اینکه فیروزی یا استاندار دستور تسریعشو بدن یا داده باشن، که در این صورت حرف جناب فیروزی راست در میاد اما در صورت دوم که با توجه به روحیه محافظه کار مدیران استانی تقریبا محاله، اینکه که مدیران منتظر واریز بودجه نشن با اطمینان به مهمترین سند مالی کشور یعنی بودجه و تعهد استاندار و فیروزی مبنی بر تامین اعتبار استخدامی ها از خرداد، بچه ها رو ببرن سرکار و پرداخت حقوقشونو تا زمان واریز بودجه به حسابشون به تعویقبندازن هر مدت که طول کشید و بعد از واریز سرجمع حقوقشونو بدن یا اینکه از منابع موجود خودشون حقوقشونو بپردازن و تا بعد از واریز بودجه، پول پرداختی رو به منبع خودش برگردونن. اما چرا گفتم محاله ؟ خانم چاوشی میگفت مدیران ما انقدر ترسو هستند که حتی حاضر نشدن بچه ها رو مجانی ببرن سرکار، پیشنهادی که استانداری بهشون داده بود.
اونایی هم که مراحلشون تموم نشده بعید به نظر میرسه تا دوهفته دیگه برن سرکار اما چون توکشورهای توسعه نیافته هیچ امر غیر ممکنی وجود نداره و قانون رو راحت میشه دور زد، همچنان میتونن امیدوار باشن با فشار آوردن به مدیران چون حقوقشون از خرداد ماه تامین شده
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ محیط زیست
محیط زیست سنندج فرم گزینش رو آذر ماه تحویل گرفت ولی هنوز گزینش انجام نشده
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ژیان ژانه
دوگانگی در صحبت های معاون استاندار؛یک منبع آگاه در استانداری کُردستان: گرفتن کد استخدامی شاید چند ماه طول بکشد

برخلاف صحبت ها و وعده های مکرر حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان دررابطه با شروع بکار استخدامی های کُردستان در طول 1 الی 2 هفته، یک منبع مطلع در استانداری از غیر ممکن بودن چنین وعده ای و طول کشیدن پروسه گرفتن کد استخدامی از یک ماه تا چند ماه خبر داد.

به گزارش نوای آبیدر به نقل از کُردتودی، با توجه به پیگیری های انجام گرفته از سوی سایت کردتودی در ارتباط با آخرین وضعیت استخدامیها و مصاحبه با فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان و قول ایشان در مصاحبه با خبرنگار کردتودی و سایر سایت های خبری استان کُردستان مبنی بر شروع بکار استخدامی ها ظرف یک یا دوهفته آینده و اینکه گرفتن کد استخدامی بیشتر از یک روز طول نخواهد کشید، متاسفانه برخلاف صحبت ها و وعده فیروزی در این راستا یک منبع مطلع در استانداری از غیر ممکن بودن چنین وعده ای و طول کشیدن پروسه گرفتن کد استخدامی از یک ماه تا چند ماه خبر داد.


این منبع مطلع با بیان اینکه پرونده افراد استخدامی استانداری و حوزه های تابعه که فرایند گزینش آنان تمام شده جهت دریافت شناسه و کداستخدامی به وزارت کشور ارسال گردیده است، قطعا این امر احتمالا چند هفته و یا حتی چند ماه طول بکشد.


این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که دلیل تفاوت وعده معاون پشتیبانی استاندار مبنی برگرفتن شناسه و کد استخدامی ظرف مدت یک روز با نوع صحبت شما که این پروسه مدت زیادی طول خواهد کشید چه چیزی می تواند باشد ؟ تنها به این جمله اکتفا نمود علت دادن اینگونه وعده های غیرممکن را از باید خود فیروزی پرسید.


حال جای این سوال باقیست که آیا در نظر فیروزی حرکت زمان متوقف شده است و یا اینکه این دوهفته سپری نخواهد شد که در سایت های مختلف وعده بدون پشتوانه و غیرقابل انجام را می دهد در حالیکه نیروهای زیر مجموعه ایشان از این نوع وعده ها در استخدام افراد پذیرفته شده ظرف مدت یک یا دو هفته اظهار بی اطلاعی کرده و اجرایی شدن این وعدها را غیرممکن میدانند.

بچه ها نوای آبیدر بازم با یکی از کارمندان مطلع استانداری مصاحبه کرده گفته حدافل چند ماه دیگه طول میکشه و آقای فیروزی رو هوا حرف زده. واقعا مسخره است
استانداری هم کارش تموم شده
برید تو سایت نوای ابیدر ببینید چه خبر
فکر کنم ورزش وجوانان،هواشناسی و میراث فرهنگی همه کاراشون تموم شده
سلام بچه ها. کدوم اداره ها همه کاراشو از قبیل گزینش، معاینات پزشکی و سوپیشنه انجام داده؟ فکر کنم فقط استانداری باشه. آخه میگن بعضی از ادارات اصلا دعوت به گزینش نکرده که خودش میشه یه سال. خدا به دادمون برسه
سلام به مدیر عزیز بچه هایی که تووو خود بنیاد شهید معرفی شدند سهمیه دار تکلیفشون چی شد،،،،،؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت :دقیقا اطلاع نداریم کی ولی خیالتون راحت باشه که درست میشه
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۰ ژیان ژانه

دوستان حرفای فیروزی اصلا صحت ندارد. فیروزی میگه گرفتن کد مستخدمی در یک روز هم امکان پذیره!!! آقای فیروزی پس چرا ثبت احوال دو هفته پیش مدارک و اطلاعات را فرستاده برای کد استخدامی ولی هنوز این کد صادر نشده!!؟؟؟ امروز زنگ زدم اداره کل. گفتم پس چی شد؟ میگه منتظر جواب استانداری هستیم!!!! لابد منتظر جواب استانداری هستند که ایندفعه چطور ما را پاس بدهند!!!

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۷ به ژیارخان
دقیقاً  درد دل های منو نوشتی. به ما هم میگفتن تو دو هفته گزینش میشین حالا میگن شش هفت ماه طول میکشه تا مراحل گزینش طی بشه. البته من از استان شما نیستم ولی درد شمارو درک میکنم. بما هم میگفتن به محض تأمین اعتبار استخدام میشین. تازه دو ماه بعد تأمین اعتبار معرفی به گزینش شدیم. ان شاء الله با ظهور آقا میریم سر کار.
سلام دوستان امور مالی استانداری حرفای اقای فیروزی رو رد کرد میگن همچین چیزی نیست.دوهفته دیگم سرکاری نیستیم همش حرف.خدا بدادمون برس
مثل اینکه آقای فیروری در مصاحبه با فارس دوباره رو هوا حرف زده.
سلام آقای خلایق هرچه لایق. این ناراحتی شما قابل درکه ولی به نظرم اون استانهای که کارشون شده به خاطر پیگیری دواطلب ها نبوده به خاطر عرضه کارکنان استانداری بوده. متاسفانه ما در استانداری خیلی بی نظمی می بینیم تا حدی که آقای فیروزی از زیر مجموعه خودش خبر نداره و رو هوا یه حرفی رو میزنه. بعدش هم از 1400 داوطلب فوقش 100 نفر تو این سایت مطلب میزارن پس خواهشا پای همه ننویس. من الان خودم روز نیست به استانداری زنگ نزده باشم. من بر عکس شما دعا میکنم کار همه ان شالله به زودی حل بشه چون جنابعالی از زندگی هیچکسی خبر نداری. من الله توفیق
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۲ به خلایق هر چه لایق
دمت گرم حرف دلمو زدی هر چی بگی به این بیخیالا بازم کمه.
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۱ خلایق هرچه لایق
بدبختا لیاقت همتون همینه وقتی عرضه یه پیگیری دسته جمعی ندارین وتی حاظر نیستین از طریق پست پیشتاز به دیوان عدالت اداری شکایت بنویسین وبفرسین اومدین تواین سایت براتون معجزه بشه برید همتون بی لیاقتین امیدوارم 5سال دیگم کارجور نشه
حدس میزدم که آقای فیروزی وعده الکی داده باشن. میخوام پیام بدم به خبرگزاری نوای آبیدر بگم الکی دل مارو شاد نکنن و گول حرفای اونارو نخورن. مگه اینکه کار مارو خدا حل کنه وگرنه من چشمم به مسولین و نمایندگان که حتی نمی دونن امروز چندمه و حرف مفت میزنن آب نمیخوره. من که از همه نا امید شدم و فقط فقط امیدم به خداست. توکل برخدا
سلام دوستان یه خبر بد دارم مخصوصا برای داوطلبین خود استانداری. من با یکی از رفقا جهت انجام کار شخصی رفتم استانداری، طبقه همکف نماینده بیجار و نماینده بانه و سقز رو دیدم به سرم زد حالا که امکان ملاقاتشون هست ازشون بپرسم و بهشون یادآوری کنم رفتیم جلو جویا شدیم نماینده بیجار جواب دادن که استاندار گفته تاآخر خرداد همه میرن سرکار گفتم امروز آخر خرداده بعش منو ارجاع داد به مصاحبه فیروزی که ناگهان معاون عمرانی اومد از کنارمون رد بشه آقای بیاتیان ازش پرسید قضیه این استخدامی ها تمام نشد گفت تامین اعتبار که شده فقط واریز بودجه اش مونده به حساب ادارات که باید از بهرام نصرالهی پرسید اونم به ما گفت کلید سوال شما دست نصرالهی، خلاصه سرتونو در نیارم، بیخیال شدیم  تا بیشتر از این پاسکاری نشیم که ناگهان به چندتا از کارمندهای استانداری برخوردیم که ناخواسته وارد بحث روند استخدامی ها شدیم گفتن اصلا امکان نداره حرف فیروزی راست باشه شاید برای خردادی ها باشه و احتمالش هست برای اداراتی که فقط کدشون مونده که بگیرن، رفتیم بالا که مرد نجیب استانداری آقای توکل رو دیدیم که روند استخدام بچه های استانداری تو دفتر اونا انجام میشه، گفت که دیروز با گزینش حرف زدیم گفتن یه ماه و نیم دیگه ج گزینش آماده میشه بخاطر احساس تعهدی که داشت دست ما  رو گرفت برد گزینش گفت این آقایون اومدن برای ج گزینش اونم گفت برای استعلام فرستادیم تهران و جوابش نیومده نهایتا تا یک ماه و نیم دیگه و بدون جواب گزینش هم روند فعلا متوقفه متوقفه متوقف. سرانجام در اوج ناامیدی حاصل از تدبیر نمایندگان دولت امید، انجام کار شخصی خودمون یادمون رفت یاد حرف مفت آقای فیروزی افتادم.زنگ زدم دوستم تو فرمانداری الشتر لرستان که فروردین 92 آزمون داده بودند تا شهریور 92 کل کاراشون انجام شده بود تا به محض تامین اعتبار سریع بکار گمارده بشن که به محض تامین اعتبار از 24 فروردین شروع بکار نموده اند و از نوش جان کردن دومین حقوقش خبرداد. جالبه مسئولین ما هروقت بهشون میگفتی مراحل رو انجام بده تا به محض تامین اعتبار، کد استخدامی گرفته بشه می گفتن همینه تامین اعتبار بشه مصاحبه و گزینش دو هفته طول خواهد کشیدحالا سه ماه فقط گزینش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

قابل توجه همه

با کمال تأسف باید بگم همه سرکاریم!!! الان همه دارن میگن این استخدامی به ما ربطی ندارد. نماینده ها امروز توی استانداری جلسه داشتن. نماینده بیجار گفت : استاندار گفته تا آخر خرداد همه شروع بکار میکنند!!! چه جوک با حالی آخه الان آخر خرداده!! علوی میگه : بارها یاد آوری کردم متأسفانه تصمیم گیر در این مورد معلوم نیست چه کسی است !! حالا بازم فکر میکنید سرکاری نیست؟؟؟؟ دولت تزویر و نا امیدی و  مسئولان مربوطش دارن به همه دروغ میگن. جالب اینجاست این تعلل فقط در سه استان بخصوص از جمله کردستان صورت میگیرد!!! یا الله بذاتت قسم توی این ماه مبارک شر این آدمای دروغ را کم کن.

سلام دوستان. من زنگ زدم گزینش استانداری گفتند یه ماه دیگه یا شایدم بیشتر جواب گزینش ها میاد بعدش اسامی رو میدیم کارگزینی واسه کد استخدامی. حالا من موندم آقای فیروزی که از زیر مجموعه خودش خبر نداره و با قاطعیت میگه دو هفته دیگه همه سرکارن چطور بازم الکی وعده میدن؟ خدا به دادمون برسه
سلام دوستان اداره راه من دیروز زنگ زدم گفتن جواب گزینش 2 تا 6 ماه طول میکشه از طرفی تو سایت اقای فیروزی اعلام کردن 2 هفته دیگه همه میرن سرکار!!!!!!!
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۱ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم به نوبه ی خودم به اونایی که هی جو سازی میکردن واسه رفتن جلو استانداری متاسفم وثابت کردین مخصوصا آقایون که فقط حرفین حرفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
سلام نیها خانم، ممنون از سایت کورد تودی خوندم، اما ظاهرا منظورش اینکه فرآیند استخدامی نیروهای استانداری مربوط به امور اداری آقای مردوخی و خانم شیخ السلام  و کمتر مزاحم دفتر فیروزی و شالپوش بشیم
ژیار خان آقای فیروزی فرمودن بچه های استانداری برای ادامه روند به استانداری مراجعه کنید
دوستان واقعا متاسفم براتون این سومین دفعه بود که گول شما رو خوردم، سه دفعه قرار گذاشتین بازم نیومدین.قدیما می گفتن مرد، حرف از دهن مرد در میاد اما زین پس واژه زن جایگزین ان می شود.
اما امروز فهمیدم دلیل توقف روند استخدامی ها یه چیز دیگه اس
مسئولینی دنبال کار استخدامی ما هستند که محافظه کارن و ترسو و ما از اونا محافظه کار و ترسوتر که حاضر نیستیم حق خودمونو پیگیری کنیم و یا حال پیگیریشو نداریم، وای بحال مردم کردستان که امثال ما میخواد کاراشونو جابجا کنه، کردستان چقدر توسعه نیافته اس با سرکار رفتن ما بدتر میشه
سلام دوستان
ما امروز به همراه دو تا خانم از بهزیستی و یه آقا از استانداری از ساعت ١٠ جلوی استانداری بودیم
بقیه از آمدن پشیمان شدن ولی من به همراه یکی از آقایون رفتم داخل،نه خانوم شالپوش بودن ونه خانوم چاووشی
دوستان متاسفم برای اونایی که نشستن تا کاراشون درست بشه و بقیه پیگیر باشن
من تمام کارهام تموم شده فقط بخاطر اینکه تعداد زیاد باشه اومدم 
متاسفم براتون
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹ ح بنیاد کردستان
ساعت 10صبح در استانداری بودم کسی نیومده بود .اعصابم ریخت بهم .از ماست که برماست.من بیچاره از شهرستان اومده بودم .
پاسخ:
مدیرسایت: واقعا که بعضیا فقط تو محیط فضای مجازی ادعا دارن و هارتو پورت دارن یکنفریکه نمیتونه حقشو پیگیری کنه چطور میتونه فردا اداره رو بچرخونه
دوستان چقدر زیاد بودیم جلو استانداری من رفتم کسی نبود؟من از شهرستانم رفتم  تو این گرما این همه راهو رفتم هیچی به هیچی! خودم رفتم پیش خانم شالپوش ولی جواب درست وحسابی نگرفتم می گفت مشکل از اداراته نه ما!
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۴ ح بنیاد کردستان
دوستان استخدامی 1453 نفر استانداری برید توسایت نوای آبیدر .امروز آقای فیروزی مصاحبه باهاش کرده بودن .بخونید امیدوار بشین که گفته ظرف 2هفته آینده باید بریدسرکار.ضمنا گفته اعتبار این استخدامی از اول خرداد اومده حساب استانداری وباید ادارات بجنبند وبقیه کارهاشون رو انجام بدهند .حتتتتتتتتممممما بخخخخخخخخونیدش
اقایانی که ادعای مردانگی میکردن!! و هی شعار میدادن امروز برن تجمع. مرد و حرفش. شما همه دروغ میگید. ترسو. امروز فقط یک مرد و چهار تا خانم بودن. خانما خیلی از شما مردترن.میخایید بقیه سپر شما باشن.
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۰ رضا سنندجی
سلام کتبا همینجا ازبچه هایی که زحمت کشیدن رفتن استانداری عذر خواهی میکنم خداشاهده نتونستم بیام اومدم بیمارستان الانم دارم باگوشیم کامنت میذارم.بچه ها توروخدا تا جواب قانع کننده ای نگرفتید استانداری روترک نکنید.
سلام .دوستان اگه یادتون باشه تو ابان ماه هم باز جناب نوبتت در مورد شروع به کار در اسفند صحبت کردن یا دو ماه قبل از تامین اعتبار حرف زدن ولی چی شد ؟؟؟؟؟ اینم باز مثل بقیه حرفا و دلخوشی ها نتیجه ای نداره .
سلام. آره منم بیست باری که رفتم فهمیدم هرچی میگن حرف مفته و فقط فقط باید بریم پیش استاندار یا فیروزی مگرنه از دست خانم شالپوش چاوشی و شیخ السلامی هیچی بر نمیاد.  ان شالله بتونیم فردا یه جوابی بگیریم
سلام دوستان ی خبر خوب اقای نوبخت فرمودن بودجه این استخدامیا تامین شده میتونن شروع بکار کنن
سلام منم به احتمال زیاد میام ولی خدایش هیچ امیدی ندارم چون میخوان بگن داریم پیگیری میکنیم و حل میشه. فقط این بدونید اگه گفتند کد مستخدمی باید بیاد یا اینکه همه باید باهم برن سرکار و یا اینکه گزینش طول میکشه و یا حرفایی از این قبیل فقط حرف مفته و راضی نشیم. با جدیت پیگیری کنیم ان شالله
من خودمم اگه تونستم قرار کاریم رو کنسل می کنم میام اما فقط به قصد ملاقات با استاندار و فیروزی برید خانم شالی هیچکاره است فقط مغرور شده وبی ادب نسبت به قبل از مدیرکل شدنش
سلام دوستانی که می خواید چهارشنبه برید استانداری
من طی چند روز اخیر دوبار رفتم استانداری و چون چهارشنبه نمیتونستم بیام دیروز دوشنبه با یه تعدادی از دوستان رفتیم استانداری و اعتراضم کردیم و هیچ اتفاقی هم برامون نیفتاد قرار نیست بریم اونجا شعار بدیم فقط به کم کاری مسئولین اعتراض می کنیم و تقاضا برای تعیین تکلیف خودمون همونطور که بچه های لرستان دارن حقوق دومشونو میگیرن علی رغم اینکه 92 امتحان دادن.
اما از کشفیات دیروز و اینکه چرا روند استخدامی ها متوقف شده:
مدیران ادارات به دلیل دوست داشتن صندلی ریاست و پست مقام محافظه کار تشریف دارن و استاندار نیز برش کافی برای وادار کردن آنها رو نداره. قضیه از این قراره مدیران استانی میگن تابودجه به حسابمون ریخته نشه ما حاضر نیستیم صرفا براساس تعهد و قول تامین اعتبار دکتر نوبخت، بچه ها رو ببریم سرکار(کاری که استانداریهای دیگه و مدیر انسان و پرجرات اداره دام پزشکی استان خودمون انجام داد)اما بر اساس روال عادی بودجه کل استان ابتدا به حساب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که به تازگی آقای بهرام نصرالهی مسئول آن شدن واریز میشه و بعد طی امضای موافقتنامه های جداگانه ایشون با ادارات بطور جداگانه کل بودجه هر ادارهواریز میشه اعم از استخدامی حقوق کارکنان قدیمی و عمرانی و ... ما مشکلی که اینجا هست اولا حکم و حق امضاء آقای نصرالهی فعلا نیومده و کی بیاد خدا میدونه و طبق گفته چاوشی این موافقتانه ها در خوشبینانه ترین حالت حداقل دوماه طول خواهد کشد که مابین ادارات و سازمان مدیریت و برنامه ریزی امضائ بشه. قضیه به همین سادگی بر میگرده به بی اعتمادی غیر منطقی مدیران به دکتر نوبخت و عدم برش استاندار. همین. اینکه استنهای دیگه و مسئولین مرکز میگن نرفتن سرکار تا آخر خرداد نتیجه کمکاری خود استانداری هاست دقیقا درست میگن چون بودجه اش توسط مجلس تصویب شده اما روال اداری و عادی واریزبودجه استانها به حسابشون تا اواسط تابستون طول میکشه اما ادارات می تونن به طرق مختلف که دامپزشکی استان انجام داد با یه خورده پس و پیش کردن بودجه اشون بچه ها رو ببرن سرکار و بعد که موافقتنامه امضاء شد بودجه واریز شد پول رو از جایی که برداشته بودن برگردونن سرجاش، یا ساده ترین کار بچه های جدیدالستخدام رو حقوقشونو واریز نکنن تا بودجه براشون واریز میشه. دقیقا استاندار توان اقناعاین مدیران بی عرضه و احمق رو نداره و خودشم اگه بچه های خردادی استانداری رو ببره سرکار ترس اونام میریزه. اگه فردا رفتید تعدادتون زیاد بود درخواست ملاقات با استاندار رو بدید و اینو بهش بگید چون برید پیش خانم چاووشی هیچی از دستش برنمیاد همینا رو تحویلتون میده. اگه بخاطر این میرید الکی وقت خودتونو تلف نکنید. اگه تعدادزیاد باشه حتما کارامون درست میشه فکر ملاقات با چاووشی و شالی رو از سرتون بیرون کنید

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۱ رضا سنندجی
بچه ها ازهمتون خواهش میکنم بیایید 27م جمعیتمون حداقلش50 نفرکمتر نباشه بخدا نتیجه میگیریم بهتون قول میدم.نترسید چیزی نیست میریم داخل حرفمون رومیزنیم وبینیم نتیجه چی میشه.بخدا قسم من خودم بارها وبارها رفتم استانداری پیگیری کردم.27م هم باسرمیام دیگه بسته بلاتکلیفی وبدبختی.من خودم فرزند شهیدم ولی3ساله دارم به این در و اون درمیزنم.اکثر بچه های بنیاد وضعیت منودارن.
سلام,من قبول شده اداره راهم,شهرستانم ویه بچه کوچیک دارم خودم نمیتونم بیام ولی برادرم رو به نمایندگی از خودم میفرستم,پیشنهاد میکنم دوستانی که به هر طریقی مشکل دارن یک نفر رو به جای خودشون بفرستن تا حقمون رو که مدتهاست به بهانه های مختلف به تعویق میافته رو خواستار بشن.

بدبختی ما همین نظر دوسته عزیزه که نوشته برید جلو استانداری تا حقمون بگیرید دوست عزیز این حرفه شما میزنید بدرک که شهرستانی سه سال از عمرمون الکی هدر رفته اون وق حاظر نیستی یه روز به خودت سختی بدی وبیای جلو استانداری

 

 

دوستان هرکسی اینده وسرنوشتش براش مهم باید در این روز حاظر باشه عذر وبهانه ایم قبول نیس

 

الان همین مسئولین منتظرن ببین چن نفر میریم پیگیر استخداممون میشیم در 27 اگه زیاد بودیم صددرصد به خودشون میان وکارامون جور میشه ولی اگه کم بودیم مطمن باشید بهتون قول شرف میدم تا نیمه دوم 95 هم کارمون درس نشه انتخاب با خودتون

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰ یکی از منتظران
به خدا منم دق کردم از بس منتظر موندم.
تورا خدا حتما برید جلو استانداری تا یه جواب درست و حسابی نگیرید ولشون نکنید. 
من شهرستانم و گرنه حتما می اومدم.
سلام با عرض معذرت مثل اینکه شماره اقای دکتر مرادی رو اشتباهی نوشتم شماره ایشان  09183726150 می باشد باز هم به خاطر اشتباهی که پیش اومد عذرخواهی می کنم
سالار مرادی9183726150
شماره سالار مرادی 09183726150است شاید اشتباهی تایب کرده باشه این درسته دوست عزیز من خودموبا این شماره باهاش تماس گرفتم

سلام

آقا ایمان اون شماره زنگ زدم اشتباه بود نکن برادر حداقل خودمون به خودمون آدرس اشتباهی ندیم

سلام دوستان مثل این که هیچکی نمیخواد این استخدامی سر بگیره.دیروز با رفیعی روزنامه سیروان حرف زدم برگشته جوابمو داده شماها چه خبرتونه کاراتون جور بشه میرین سرکار دیگه چقد عجله میکنین...........اینم جوابی که گرفتم....بهتون قول میدم ما تا دی ماه سرکار نمیریم...فقط این عمر و روزای جوونی ماست که داره به بطالت میگذره...منتظر باشید میرید سرکار.خخخخخخخخخخخخخخخ

سلام

اینم شماره دکتر حامد قادرمرزی نماینده قروه ودهگلان. 09122113890

 

دوستان عزیز همه مث هم همدردیم تمامی طعنه وسرکوفت ها وبی ابرویها و ناامیدی سرامکندگی چشیدیم بیخیال این حرف بشیم وعده ما 27 خرداد ساعت 10 جلو درب استانداری
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۳ امید نا امید
سلام دوستان منم دیگه دارم تلف میشم چیزی ندارم واسه گفتن جز نا امیدی خستگی انتظار . حرفهای مردم که اون جای خود داره سوهان روحمون شده . شاید به امید این استخدامی خیلیهامون موقعیتهایی رو از دست دادیم که اگه خوب بهش فک کنیم از وضعیت الانمون بهتر بوده لااقل اینهمه چشم انتظار نمیموندیم . خدایا خودت کمکمون کن...
سلام دوستان
من و دوستمم حتما میایم انشالله که نتیجه بگیریم.
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۲ رضا سنندجی
تواین3سال هرجا که میریم تا میشینیم اولین سوالی که ازمون میپرسن خب چکار کردی رفتی سرکار؟ زن گرفتی؟ خب میخوای چکارکنی؟ دیگه ازاین سوالای تکراری حالم بهم میخوره. بابام میگه با پول کارگری ومسافرکشی هم میشه زندگی کرد به نظر شمامیشه اسمشو گذاشت زندگی؟
دوستان سلام 
ما پس فردا جشن سه سال سرکاری بودنمون و میگیریم ولی ایشالا کار به بهمن نکشه و کار شما به 3 سال نکشه.ولی ازین مسولان  استان ما بعید نیست.
خوبه امثال آقای فیروزی و خانم شالپوش تو این استان بزرگ شده اند و از وضعیت این جوانان خبر دارند.که اینطوری با سرنوشت همه بازی میکنن و خودشون به صندلی چسبیدن و حقوق سرکاری گذاشتن ما رو میخورند.
من امروز با آقای عربی رییس امور ساختارها معاونت ریاست جمهوری تماس گرفتم .میگفت شما چوب استانداری خودتون و میخورید .
مشکل ردیف بودجه بود حل شد.مشکل اسفند و فروردین و خرداد بود اونام رفت ولی یه سوال داارم انتظار دارن این جوانانی که بعد سه سال سر کاری اگه فرجی بشه و برن سر کار انگیزه ای برای خدمت دارن ؟؟یا تلافی این روزا رو با سه سال لجبازی میدن؟
کسی نیست به این مسولای خوش خیال ما بگه تو این سه سال هر بلایی که میخواستین سر ما اومد ولی وقتش نرسیده که به این دروغاتون خاتمه بدین؟؟
روزگار سزای آدما رو میده ،دیر و زود داره

بلا تکلیفی سه ساله استخدامی های استانداری کردستان/استخدامی که برای دولت پیچیده تر از روند مذاکرات هسته ای است

 

دولت دهم استارت فرایند استخدامی بزرگی را در ادارات و سازمانهای دولتی را با برگزاری آزمونی در بین جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی زد که عده ای از منتقدان در آن دوران این نوع استخدامی را با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گره دادند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، دولت دهم استارت فرایند استخدامی بزرگی را در ادارات و سازمانهای دولتی را با برگزاری آزمونی در بین جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی زد که عده ای از منتقدان در آن دوران این نوع استخدامی را با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گره دادند به هر حال هر نیتی که پشت این کار پنهان باشد وقتی تعدادی جوان با این آزمون از بیکاری نجات میافتند خود کار پسندیده و قابل تحسینی بود.

دولت دهم در بکارگیری و استخدام افراد پذیرفته شده در ادارات و سازمانها ناکام ماند و پرونده این افراد را به کلیددار تدبیر و امید سپرده شد، اما گویا جذب و استخدام این افراد برای دولت یازدهم پیچیده ترو سخت تر از روند مذاکرات هسته ای میباشد که تابحال شواهد از این امر حکایت دارد.

افرادی که در عنفوان جوانی پذیرفته شدند و اینک دارند رو به سالمندی میروند و هنوز چشم به گوشی تلفن و زنگ تلفن با طعم دعوت برای سرکاررفتن دارند ، افرادی که به امید استخدام شدن به بزرگترین اتفاق در زندگی یعنی ازدواج تن دادند و امروزه به دلیل ناکامی و بی تدبیری عده ای از مسئولین شیرازه زندگیشان در حال پاشیدن هست، گویا کلید دولت تدبیر و امید در باز کردن درب ورودی استخدامی شکسته شده و کسی توان خارج کردن این کلید شکسته را ندارد و باید اذعان داشت وقتی که دولت تدبیر و امید در نگارش استخدام عده ای جوان ناتوان خود را نشان میدهد چگونه میتوان امیدوار بود که در نگارش یک توافقنامه جامع جهانی موفقیت کسب نماید؟!

برای افراد پذیرفته شده روزی از نبود "ردیف استخدامی " بهانه میتراشند ، گویا که " ردیف استخدامی " از کره مریخ نازل میشود و فضانوردان سالی یکبار اینگونه ردیفها را با خود میاورند و زمانی میگفتند که " اعتبار " برای جذب جوانان در پشت درب بسته شده استخدام کافی نیست، زمانی دیگر گفتند که " نوبخت " با تدبیر خودش " بخت " جوانان استخدامی کردستان را باز کرده و دست در جیب مبارک دولت "اعتبار" مورد نیاز را تامین کرده است اما با توجه به شواهد و قرائن اعتبار تامین شده را سند کرده اند و از کم شانسی این افراد آن را سوار بر " لاک پشتی " کرده و از اتوبان و جاده های پرپیچ و خم رها کرده تا به این امید که سال و ماهی به کردستان برسد شاید تا آن زمان هم عده ای از این افراد فیلم ملک الموت را نگاه کنند !!

خلاصه جوانانی که در متن فقر و نداری تحصیل نموده و موفق به اخذ مدارک بالایی تحصیلی شده امروزه باید پشت درهای بسته شده استخدامی منتظر دربانی باشند که گشاینده این درب باشد که هر روز و ماه و سال از مسئولین مربوطه بهانه جدید را بشنوند.

معاون پشیتبانی استاندار درسال نود و سه صراحتا اعلام کردند که اعتبار این افراد از بودجه 94 کل کشور تامین شده و حتی آدرس دقیق این ردیف بودجه ای را نیز دادند با این نشانی در جزء 77 ردیف 550 شماره 9 قانون بودجه کشور اعتبار مورد نیاز منظور گردیده است اما گویا این فقط یک آدرس اشتباهی بود جهت امیددادن واهی به افراد پذیرفته شده زیرا که در خود واحد مربوطه استانداری نمیتوان پاسخی واحد را شنید.

هر کسی حرفی میزند یکی میگوید برو دنبال کار خودت بابا مگه بیکاری آخه اعتبار و استخدام کجاست !! یکی میگوید انشاءالله سال 95 !!! دیگری میگوید "ردیف " هنوز برایشان ردیف نشده است .

"سالار مرادی "یکی از نمایندگان مجلس در بهمن نود و سه از تشکیل جلسه اختصاصی خود با نوبخت سخن گفته و اینکه دکتر نوبخت هم به " دکتر صالح " دستور داده تا سریع کار استخدامی این افراد انجام دهد، از آن روز نزدیک به صدروز میگذرد اما گویا این صدروز پایانی ندارد و باید به سال تبدیل شود، تا کار این افراد نگون بخت انجام شود.

ضمنا همین نماینده مجلس در نماز جمعه سنندج و در روز چهاردهم فروردین سالجاری در پشت تریبون اظهار داشتند که حتما بعد از تعطیلات استخدامیها سرکارشان خواهند رفت،اما گویا آقای مرادی فراموش کرده بودند که مشخص کنند کدام تعطیلات ؟؟!! تعطیلات تابستانی ، زمستانی و یا پاییزی؟؟!! تعطیلات بهاری دیگه تمام شد و شاید این نوع وعده هم از جنس تبلغات زود هنگام باشد !!

بدون شک افراد پذیرفته شده قطعا راضی بر این امرخواهند بود ، هر چند که خودشان در سرکار رفتن ناکام ماندند و در بروکراسی ردیف استخدامی و نبود اعتباربه جایی نرسیدند اما این استخدامی و امتیازشان لااقل برای فرزند و یا نوه و نتیجه آنان محفوظ بماند شاید تاریخ چنین رقم بخورد که این افراد " بازنشسته قبل از رفتن به سرکار " شوند و برای اولین بار در کتاب گینس ثبت شوند .

واقعیت امر این است که سه سال در صف استخدام شدن آنهم استخدامی که ذره آی از فرایندهای قانونی دور نشده و کاملا براساس معیارهای قانونی بوده شاید بزرگترین ایراد استخدامی این افراد چنین باشد که استارت کارشان دردولت مهرورزی بوده و سپس تحویل پوشه استخدامی آنان به دولت تدبیر و امید باشد.

استاندار دولت تدبیر و امید در استان باید تدبیر اساسی در این زمینه بیاندیشد، زیرا که اینگونه حرکات زمینه یاس و ناامیدی در جوانان نسبت به دولت یازدهم ایجاد خواهد کرد شاید هدف اصلی عده ای در پشت پرده این امروز و فردا کردن و گفتن آمد و نیامد و یا ردیف و اعتبار !! تخریب دولت یازدهم باشد، زیرا خانواده های بسیاری بصورت مستقیم و غیرمستقیم با این قضیه درگیر هستند.

البته نباید کم کاری عده ای را به حساب دولت یازدهم گذاشت قطعا در این دولت هم مدیرانی هستند که دشمن دوست نما هستند و هدفی جزء تخریب این دولت را ندارند.

اما نکته آخر قابل توجه آقای فیروزی معاون محترم استاندار کردستان و مسئول مستقیم در این پروسه مهم ، باید ایشان به این نکته توجه جدی داشته باشند، که همین جوانان منتظر و ناامید از جنس بومی خود ما هستند با هزاران آرزو در این ماراتن شرکت و پذیرفته شدند، اجازه ندهید که در واحد تحت امرتان از هراتاقی صدای با طعم ناامیدکردن جوانان پذیرفته شده بیاید و ماهها و سالها طی گردد اما اینان براسب مراد خویش سوار نشوند از اینکه حضرتعالی مدیری بااخلاق و متواضعی میباشید جای هیچگونه شک و شبهه ای نیست اما باید پرسید که چرا چنین با سرنوشت این جوانان بازی شود.

بیگمان دولت تدبیر و امید نیز بر این امر خشنود نخواهد بود اما از انصاف بدور هست که با وصف تامین اعتبار لازم همچنان جوانان این مرز و بوم در برزخ رفتن و نرفتن سرکار باقی بمانند! باید براین مسئله ایمان قلبی داشته باشیم ، که بدون شک بیست و چهار خرداد نیز مولود حضور پررنگ همین جوانان میباشد، پس اجازه ندهید باسرنوشت افراد چنین بازی شود تا فردا و فرداها همین افراد نگویند که ما از طلا شدن پشیمان و لطفا ما را مس کنید !!!

یادداشت: محمد قادرمرزی

 

 

سلام .

منظورم دوستان اوقاف بود که سهمیه دارها و بدون سهمیه ها باهم شروع به کار میکنند نه ادارات دیگه.ادارات دیگه چون گزینششون از طرف استان انجام شده زودتر کاراشون انجام شده اما گزینش ما متاسفانه از طرف تهران انجام میشه و به خاطر همین هی لفتش میدن

رضا جان این وضعیت شما دامنگیر همه است و اعصاب همه دوستان رو به هم ریخته حتی خانواده دوستان رو هم درگیر کرده اما توکل بر خدا انشاالله همه چی به زودی درست میشه.التماس دعا

ببین دوست من الان ادارات منتظر دستور قسمت برنامه و بودجه استانداری هستن به محض اینکه جواب بیاد ادارات میفرستنمون بقیه مداحل مثل همین ازمایشات و ... اخه این سوپیشینه و ...تا یه ماه اعتبار داره بخاطر همین نفرستادنمون منتظر استاندارین و گرنه یههفته ای انجام میشه خیالت راحت فقط دعا کنید استانداری زود جواب نامه ادارات رو بده همین. 
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۵ رضا سنندجی
سلام ساروی عزیز واقعا ازت ممنونم زحمت کشیدی دوست عزیز مرسی.اوقاف برامون اعصاب نذاشته بخدا دیگه.فقط الان دعا میکنم دیونه نشم دیگه هیچ.27م برم استانداری بهشون میگم داروی ضددیونگی میخوام دیگه ازتون کار وشغل نمیخوام.
خدا خیرت بده استخدام کلی امیدوار شدم.اخه ما هموز پزشکی و بیمه و تعهد محضری رو انجام ندادیم
سلام اقا سارو ما اداره مون گزینشش تموم شده فرستادن کدهامون بیاد یعنی ما هم باشما پاییز  شروع ب کار میکنیم!!!!!»
سلام دوستان من روز پنجشنبه با یکی از کارمند استانداری حرف زدم میگفت که بیشتر ادارات تا اخر خرداد و نیمه اول تیر حکم هارو مینویسن . گفت که اداراتی مثل اوقاف و بنیاد شهید الان فقط کارشون عقب تر ار سایر ادارات هست .در ضمن سوال کردم که باید منتظر سایر ادارات موند که گفتن نه اصلا هر اداره ای بودجش اماده بشه نیروهاش رو میبره سر کار. الان بیشتر ادارات تفداد نیروهاش رو داده به استانداری و منتظر این هستن که استانداری بودحه رو در اختیار بزاره و گرنه کارا حل شده از طرف ادارات . در پناه ایزد منان .

در مورد سهمیه دارها هم پرسیدم گفتن که همه با هم سر کار میرید البته شاید کد سهمیه دارها زودتر بیاد اما شروع بکار با هم خواهد بود در مورد گزینش در ماه رمضان هم پرسیدم گفتن این بستگی به هسته گزینش و هیئت اون داره که در ماه مبارک گزینش بکنن یا نه اگر چه ما قبلا در ماه رمضان هم گزینش انجام دادیم

در مورد نتایج گزینش هم گفت ما تا سه ماه فرصت داریم که نتایج رو اعلام کنیم البته سعی ما این خواهد بود که زودتر از این نتایج رو اعلام کنیم

در باره نحوه گزینش هم گفت که خیلی نگران نباشید بنده خودم همه رو از نزدیک دیدم و همه بحمدالله ادمهای خوبی هستن پس نگران نباشید و فقط یه کم صبر کنید (البته بنده گفتم که همه به اندازه کافی صبر کردیم و خلاصه حرفهایی زده شد که اینجا نمیتونم بگم)در نهایت یه شماره تلفن هم جهت پیگیری های بعدی از ایشون گرفتم  که انشاالله پیگیری های بعدی رو به اطلاع دوستان خواهم رساند

با این اوصاف در خوشبینانه ترین حالت به امید خدا پاییز سر کاریم وشاید تا دی ماه هم طول بکشه البته این نظر بنده است

و در آخر اینکه...

ماه مبارک رمضان نزدیکه انشاالله که به حق این ماه مبارک مشکلات همه هر چه زودتر حل بشه و از همه مهمتر اینکه خداوند همه مارو از بخشیده شدگان در گاهش قرار بدهد انشاالله. التماس دعا

دوستان اوقاف سلام

بنده امروز دوباره برای پیگیری به منابع انسانی اداره کل رفتم از مسول مربوطه پرسیدم و ایشون گفت که ما اسامی رو به هیئت گزینش اداره کل دادیم و اونا الان مشغول گزینش هستن اما از اونجایی که تعداد زیاده یه کم زمان لازم است اما انشاالله به زودی کارای همه تمام میشه و ما شدیدا پیگیر هستیم

سلام دوستان

متاسفانه من نمیتونم برای 27 خرداد بیام ولی به یکی دو نفر از دوستان اطلاع میدم فقط خواهشی ازتون داشتم اولا خیلی آروم ومنطقی که خدای ناکرده بعضیا سواستفاده نکنن. دوماً با خود آقای استاندار صحبت کنین ایشون آدم منطقی وپیگیری هستن. اگر هم امکان داره دونفر از قبل تعین بشه که حرف بزنن. ضمناً در مورد آغاز بکار تعدادی از استان ها وسایر مشکلات عدیده خودمون

در پناه خدا

سلام دوستان از بچه های راه و شهرسازی برای 27 ام کسی میاد؟
سلام زمان بسیار خوبیه بنده حتما حضور پیدا میکنم
دوستان اوقاف سلام 
انشاالله فردا برای پیگیر ی دوباره به اوقاف کل میرم. ببخشید در این مدت نشد پیگیر باشم به خاطر امتحانات پایان ترم بود. اینطور که میبینم دوستان میخوان تجمع داشته باشند بنده هم اگرچه تهرانم سعی میکنم خودم رو برسونمالالبته اگه کمی دیرتر بود بهتر بود. همگی در پناه حق موفق باشید انشاالله 
دوستان من ودوستم از شهرستانیم 27 خرداد سات 10 جلو استانداری هستیم لطفا شمام اطلاع بدین به سایر دوستان باید زیاد بشیم
سلام ,دوستان لطفا به همین سایت بسنده نکنیم ,به هر کی میشناسید اس بدید واز اونام بخواید به دوستای دیگشون اطلاع بدن ,دوستایم که شهرستانن تشریف بیارن یه روز اذیت میشن ولی زودتر به نتیجه میرسن,هر چی تعدادمون زیادتر باشه بهتره.
سلام لطفا تو سایتهای دیگر هم این اطلاعیه رو نشر بدهید چون این سایت اعضای کمی دارد 
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۲ مدیر دربالا صفحه ذکر کن
مدیر متن مربوط به پیگیری ضوری جلو استانداری در تاریخ 27 خرداد94 ساعت 10 جلو درب استانداری کردستان لطفا عنوان بنویس همه بچه ها خبر دار شن
سلام من و دوستم قبول شده جهادیم مام حتمن میایم
سلام منم حتما میام,فقط  دوستانی که میان اعلام کنن چون یکی از مشکلات این صفحه اینکه  نمیدونیم  چن نفر  ازش اطلاع دارن و  در کل چن نفریم.
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۶ مدیر جان یاداشت کن
مدیر جان چی شد متن بنویس بالای صفحه بی زحمت کمک مهمی بهمون میکنی اجرت با خداوند
اقا رضا بیرون یا داخلش مهم نیس مهم اینه تعدادمون بیشتر بشه و همگی 27 خرداد ساعت 10 اونجا باشیم
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۳ رضا سنندجی
با تشکر از دوستی که این تاریخ ومتن وساعت رونوشتن. بله دوستان چه سهمیه دار چه بدون سهمیه27م این ماه ساعت10 صبح استانداری. بچه ها به نظرتون بریم داخل ساختمان جلو درب توسعه منابع ومدیریت نیروی انسانی بهتر نیست؟
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰ مدیر جان در بالا صفه بنویس کم وکسر داش اضافه کن

مدیر جان اگه زحمت نیس این اطلاعیه رو دربالای همین صفحه بنویس با فونت درشت.

 

به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان استخدامی استانداری استان کردستان(سهمیه دارا وبدون سهمیه ها)جهت پیگیری و روشن شدن وضعیت استخدامی 27خرداد 94 سات 10 صب جلو استانداری .حضور حداکثری دوستان در این پیگیری موجب تسریع در روند امور جذبمون خواهد شد..........دوستان لطفا اطلاع رسانی کنید

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ رضا سنندجی
سمیه خانم وبقیه دوستان عزیز. خدایی نکرده من نگفتم دختر یاپسر فرقی دارن. 50 نفر ازپسرا بریم میتونیم یه جوابی از اقای فیروزی یا  استاندار محترم بگیریم. دختر وپسر باهم بریم جلو استانداری جلو بعضی افراد بی فکر و.... که ازاونجا گذر میکنن صورت خوشی نداره. ودرضمن شاید اصلا خانوادشون بهشون این اجازه روندن.البته این فقط نظر منه و شاید هم غلط
دوستان مام 6نفریم از مریوان برای روز اول ماه رمضان میایم
دوستان ادارات کل مشکلی ندارن و تقریباً اونایی که گزینش قبول شدن همه کد استخدامیشون اومده و هیچ مشکلی ندارن.... دقیقاً الان مشکل از طرف استانداری هستش ..... یعنی فقط مونده استانداری نامه بده به ادارات که بریم سرکار..... ما بایستی با تمام وجود و همگی به استانداری فشار بیاریم.. حالا به هر طریقی (نامه-تلفن-اس ام اس- تجمع- شکایت)..... استاندار خودشیرینمونم که ظاهراً عین خیالش نیست
سلام ,من خودم بشخصه میام جلوی استانداری مشکلیم ندارم,تو این سه سالم بارها رفتم استانداری ,دختر پسر نداره ,مگه میخوایم چیکار کنیم,حقمون میخوایم,چند تا دیگه از دوستای دیگه رو هم میشناسم حتما بهشون اطلاع میدم.
دوستان برین سایت استانداری کردستان قسمت ارتباط با مسئولین قسمت شکایت به استاندار هرچی بدبختی سه اله کشیدین از انتظار صبر تحقیر شدن ناامیدی بدبختی طعنه دیگران وروز قیامت برای شخص استاندار بنویسین انقد تبلیغی نباشه کاراشون
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۸ 50 نفر جهت پیگیری
دوست عزیز دختر بیاد جلو استانداری عیبیش چیه؟ طرف سه سال منتظر یه استخدامی اون وق پیگیر مشکلش بشه زشته به نظرت؟ 700نفرنمیتونن بیان از بی عرضگی وبیخیالشون خب باید 50 نفر بشیم اگه از 1400 نفر 50 نفر نتونن بیان بهتره تا 10 سال دیگم کسی استخدام نشه از الان باید نفرات جم بشیم برای روز اول ماه رمضان
اون موقع که استخدام داشت لغو میشد و مسئولین استانی میگفتن هیچی معلوم نیست کلی آدم جلز و ولز کردیم تا 90 نفر سری اول و 300 نفر سری دوم رفتیم تهران تجمع کردیم. حالا که همه چی حل شده و مسئولین دارن قول ماه بعد رو میدن کی میاد تجمع کنه؟
منظورم اینه که اگه 15 نفر از شما هم بیان استانداری شاهکار کردن. بیشتر از این تعداد خوشبینیه.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۸ رضا سنندجی
سلام به همه منم هستم.فقط بچه ها اولین روز ماه مبارک رمضان بریم بیشتر تاثیر داره وحرفومن روبیشتر گوش میدن. درضمن دوست عزیز توخواب هم نمیشه 700 نفر وجمع کرد واسه استانداری چه برسه به واقعیت.نصف این استخدامی دختره اخه عیب نیست حتی یه دختر بیاد جلو استانداری؟ بهترین کار اینه که حدودا 30ی جمع شیم بیریم اروم وبامنطق حرفمون روبزنیم.هرکی میاد اعلام حضور کنه اینجا ببینیم چند نفرمیشیم.خواهشا اگه کسی بعدا پشیمون میشه ونمیاد کامنت نذاره که میاد.
خانم یااقای دردمند 20 نفربدرد نمیخوره به قول دوستمون که یه گروه تشکیل بدیم وایبر یا هرجای دیگه باشه ینی سعی کنیم از کل 1400 نفراستخدامی استان کردستان حداقل 700 نفر جلو استانداری باشیم خیلی بهتر جواب میده بهتره از طریق دیوان عدالت اداری هم شکایت کنیم وبا پست پیشتاز بفرستیم اینجوری کامل تحت فشارقرارمیگیرین حق گرفتنی نه دادنی هرکی موافق اعلام امادگی کنه درضمن بهتر تجمعمون تو ماه مبارک رمضان باشه از الان به همه اطلاع بدین
من که چشم آب نمیخوره. همون حرف دردمند درسته. بحث گزینش و کد مستخدمی چرت پرته چون خیلی ها گرفتن بحث پول یا انتخاباته
به نظر بنده یه گروه تو وایبر یا تلگرام درست کنیم و از اون طریق با هم هماهنگی کنیم برای اینکار یکی از دوستان میتونه اینجا ادرس  ایمیل بزاره بقیه شمارشون رو براش ایمیل کنن تا ادشون کنه
اینجوری هم امار دوستان دستمون هست و هم سریعتر میتونیم تبادل نظر کنیم
سلام منم با تجمع جلوی استانداری موافقم فقط عجله نکنیم تا تعدادمون زیاد شه,چون تا استانداری به بقیه ادارات فشار نیاره کاری از پیش نمیبرن.
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۲ پیگیری حضوری جلواستانداری
دوستان یه روز مشخص کنیم برای پیگیری جلو استانداری لطفا اطلاع رسانی کنید بهترین روزم برای پیگیری حضوری در روزهای اول ماه مبارک رمضان پس تا اون موقع حسابی اطلاع رسانی کنیم تا افراد بیشتری بریم دوستان از الان شروع کنیم باید قضیمون رسانه ای شه
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۰ پیگیری حضوری جلواستانداری
دوستان یه روز مشخص کنیم برای پیگیری جلو استانداری لطفا اطلاع رسانی کنید بهترین روزم برای پیگیری حضوری در روزهای اول ماه مبارک رمضان پس تا اون موقع حسابی اطلاع رسانی کنیم تا افراد بیشتری بریم دوستان از الان شروع کنیم باید قضیمون رسانه ای شه
میگم کیا موافق اند که سه شنبه هفته بعد همگی باهم بریم استانداری پیش آقای فیروزی؟ کیا میان؟ بیست نفر بشیم عالیه
سلام ,دیروز تماس گرفتم خانم رستمی گفتن یه ماه ونیم تا دو ماه اینده حداقل طول میکشه حالا حداکثر تا کی طول میکشه نمیدونم .
سلام دوست عزیز قبول شده اداره راه شما کی تماس گرفتید گفتن یه ماه و نیم دیگه جواب گزینش میاد؟؟؟
جالبه از این ور میگن بودجه تامین شده و آقای نوبخت و فیروزی میان جلو دوربین الکی مارو دلخوش میکنن ولی از این ور خیلی از استان ها که مراحل کارشون از ما جلوتر بود هنوز سرکار نرفتن. در ضمن بچه های آزمون خرداد 91 کردستان هم که قبل عید تمام کارشون تمام شده هنوز سر کار نرفتن پس چرت پرت هایی از قبیل باید نتایج گزینش بیاد و پروسه اش طولانیه و چند ماه دیگه حل میشه همش چرنده و به نظر من یا واقعا پول ندارن و منتظر مذاکرات هسته ای ان یا تا انتخابات مجلس طولش میدن تا شوی تبلیغاتی بزارن. هرچی هست من که حلالشون نمیکنم چون متاهل هستم و به خدا خیلی دارم از لحاظ مادی اذیت میشم. خدا به داد این مسئولین در روز قیامت برسه.
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۴ خطاب به همه دوستان
سلام,منم با نظر اون دوستمون که گفتن تا اول دی همگی میریم سر کار کاملا موافقم,چون من خودم قبول شده اداره راهم الان یک ماه از گ گزینشمون میگذره زنگ زدیم میگن حدقل یه ماه ونیم تا دو ماه دیگه جواب میاد  پس خیلی زود بریم سر کار اول مهره حالا فکرشو کن اونایی که گزینش نشدن چقد دیگه طول میکشه فقط دارن الکی لفطش میدن واسه چی نمیدونم .تا خودمون قاطع پیگیرنباشیم همین روند چه بسا تا ساله دیگم ادامه پیدا نکنه,,,,,,از ما گفتن.
تنها راه برون رفت از این وضعیت بلاتکلیفی مراجعه دسته جمعی به استانداری در یک زمان مشخص  هستش بهتره نگیم تجمع اعتراضی چون اینجوری برداشت سیاسی میکنن و نتیجه ای نمی گیریم
فقط هماهنگی و اطلاع رسانی یه مقدار مشکله چون از صفحه ی فعلی افراد زیادی مطلع نیستن 
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۲ رضا سنندجی
سلام سارو جان خوبی سلامتی.تازگی نرفتی سازمان اوقاف.کاش میپرسیدی که ایا توماه رمضان گزینش انجام میدن یامیمونه واسه بعد. چون تا اونجایی که من خبر دارم توماه رمضان گزینش انجام نمیدن.
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۶ ح بنیاد کردستان
سلام دوستان بنیاد کردستان .شما را بخدا پیگیری کنید اگه خبری دارید منتشرکنید.
دوستان خبر درسته اگه مسولین استانی کم کارشدن بخاطر بیتفاوتی ماس اگه راس میگین بیاین همگی تجمعی جلو استانداری داشته باشیم کل ادارات اون وق ببین دوماه نشده همه سرکارمیریم یا نه از بیلیاقتی خودمونه
در جواب آقا یا خانوم موثق
دوست گرامی شما بر چه اساسی میاین و م اعلام می کنین اول دی؟؟؟؟
همین اخبار و شایعات بی اساس و غیر واقعی هستش که موجب شده مسئولین هم کم کار بشن و به خواسته هامون اعتنا نکنن. دوست من این حرف شما اصن سندیت نداره و درست نیستش. این کارتون غیر از تشویش و دلنگرانی برای دیگران هیچ سود دیگه ای نداره.... نکن برادر من..... خدا رو خوش نمیاد.
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ یک دوست (خطاب به آقا یا خانم با نام خبر موثق)
با سلام و احترام. این که شما می فرمایید همه شما با هم در دی ماه میرین سر کار، واقعیت نداره. لطفا کامنت های غیر واقعی نزنید و روحیه خود و دوستانتون رو تضعیف نکنید. سپاسگزارم
اول دی؟؟؟؟؟؟؟
دوستان عزیز همه ادارات باهم سرکارمیریم چه اونایی که گزینش شدن وچه اونایی که گزینش نرفتن احتمالا تا اول دی ماه کارهمه تموم بشه اگه بهانه جدید در کارنباشه امیدتون بخدا باشه پوس کلف شدیم وصبر 10 سال دیگم داریم
دوستان یکی از بچه ها زنگ زده گزینش استانداری گفته اولا همه ارگان ها باهم میرن سر کار دوما حداکثر ان شاالله 20 روز دیگه کار همه تموم میشه ولی به نظرم دروغه چون اولا بعضی از ارگان ها مثل تعاون و دامپزشکی سر کارن دوما اینکه خیلی از ارگان اصلا مراحل گزینش رو نرفتن پس همش دارن دروغ میگن. فکر نکنم تا اول مهر کسی سر کتر بره فقط واسم جالبه که چرا الکی دارن انقدر لفتش میدن و پشت سر هم دورغ میگن. خدا به دادمون برسه. دعا کنید ان شالله سریعتر مشکل همه حل بشه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۴ رضا سنندجی
سلام خطاب به بچه های  سهمیه دارا اوقاف. امروز رفتم اوقاف پیش اقای صبوری که اخرین خبرارو بگیرم گفت که16م نامه ای ازطرف استانداری به دستمون رسیده مبنی بر اینکه سایت برای سهمیه دارها باز شده واسامیشون رو وارد سامانه کنید.گفت که اسمتون رو وارد سامانه کردیم و منتظر باشید باهاتون تماس میگیریم.خداکنه زودتر کار همه درست شه.
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۲ رضا سنندجی
خب واسه همین میگم نمیشه اسم کسی روبرد.والا خداشاهده به اس میگفتم که چه کسی ورزش وجوانان ازش تعهد محضری گرفته.
سلام دوست عزیز منم از اداره ورزشم تعهد محضری؟؟؟ ما فقط ندارک برابر اصل کردیم وگرنه تعهد ندادیم هنوز حتی ازمایشات و سوپیشینه هم نرفتیم نمیدونم چرا اینقد لفتش میدن . داریم دیگه دیوانه میشیم بخدا
بچه ها سلام. ما استخدامی استانداری هستیم و گزینش هم رفتیم ولی متاسفانه میگن تا تاییده گزینش نیاد ما نمی تونیم براتون کد مستخدمی بگیریم. یکی از بچه ها که می تونه بره استانداری مرد باشه بره گزینش استانداری بگه خوب چرا دارید اینقدر لفتش میدید یا بره پیش فیروزی بگه چرا تا الان بیخودی مارو علاف کردند؟ ما راهمون دوره ولی تورخدا شما برید ثواب داره به خدا
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۴ رضا سنندجی
خطاب به دوست ورزش وجوانان. اخه دوست عزیز شما که حتی ازتون تعهد محضری هم گرفتن دیگه چطور کد نخوردید؟ بهتون نمیگن.شما خیلی جلوتراز اداراتی مثل بنیاد شهید واوقاف هستید.حیف که اینجا نمیشه اسم برد.بچه ها بخدا ما نزدیک چند نفر دوست وفامیل درگیر این استخدامی کابوس وار هستیم واسه همین از ادارات همدیگه خبر داریم.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۸ رضا سنندجی
بله دوست عزیز حتی فامیل خودم سهمیه دارهم هست چند روزه ثبت احوال رفته سر کار بدون اینکه حکمش بیاد یابراش کد بگیرن. این یکی دوروز سایت برای سهمیه دارا باز شده و کد مستخدمی گرفته. ولی بدون سهمیه های ثبت احوال وچندتا دیگه ازادارات قبلا کد خوردن بهتون نمیگن. خداشاهده خودم استانداری بودم که کارگزینی یکی از ادارات که حالا اسمشو نگم بااقای زارعی وخانم چاوشی تماس گرفت گفت که بلد نیست اسم بچه ها رو برای کد مستخدمی وارد کنه اونم راهنماییش کرد. تنها اداراتی که جواب سر بالا میدن بنیاد شهید واداره اوقافه.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۱ به اقای رضا سنندجی
سلام دوست عزیز . ما از اداره ورزش و حوانان هستیم ولی هرچی سوال میکنیم کی کد صادر میشه میگن به زودی .شما از کجا میدونید که کد مستخدمی صادر شده برامون ایا برای همه یه جا صادر میشه یا به نوبت ممنون جواب بدید.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۱ به رضا سنندجی
ببخشید اقا رضا شما واسه ثبت احوال مطمن هستید ک کد گرفتن اخه من خودم هرچی زنگ میزنم جواب درستی نمیدن میگن اشاا.. ب این زودی ها میگیریم
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۶ رضا سنندجی
خطاب به دوستی که ازم سوال پرسیدید درمورد بدون سهمیه ای ها. خب شما که چند ماهه براتون سایت باز شده مشکلی ندارین چند تا دوست وفامیل خودم بدون سهمیه هستن وکد مستخدمی براشون گرفتن.مثل ثبت احوال.دامپزشکی.ورزش وجوانان. شما گزینش بشید کارتمومه.مشل ما سهمیه دارا این بود که یه صحفه اختصاصی برامون باید میذاشتن که از15 این ماه این کاروکردن.
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۲ به رضا سنندجی
دوست عزیز سلام در مورد بدون سهمیه ها نپرسیدین؟میشه لطف کنید اگه بازم رفتید در مورد بدون سهمیه هام بپرسین خیلی ممنون میشیم خدا اجرتون بده
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۰ رضا سنندجی
سلام دوستان امروز رفتم استانداری خانوم چاوشی گفتن سایت برای سهمیه دارها باز شده وبه همه ادارات کتبا اعلام کردیم که هرچه سریعتر براتون کد مستخدمی بگیرن. فردا هم یه سر میرم اوقاف ببینم چخبره
کسی میدونه این کد استخدامی چقد طول میکشه از تهران بیاد!
من ک هر هفته میرم جهاد ولی عمدن دارن طولش میدن هر بار بهونه جدید دارن 
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۹ رضا سنندجی
به نظر من اداراتی که هنوز گزینش انجام ندادن اوایل پاییز شروع بکار میکنن. ماه رمضان بهترین بهانه براعقب انداختن گزینشه.خب تاگزینش انجام بدن وکد پرسنلی بگیرن بقیه مراحل میمونه برای پاییز. البته این فقط نظر بندست.اعصاب برامون نمونده بخدا.
سلام دوستان کسی از اداره ورزش خبر نداره کار به کجا رسیده؟ دوستان مگه جناب فیروزی نگفتن تانین اعتبار شده و دستگاهای احرایی سریعا شروع بکار گیری کنن پس چرا کار خوابیده و کسی سرکار نرفته ؟ فقط دامپزشکی باید تو این همه اداره بره سرکار بقیه ادارت چی ؟
سلام جهادگزینش کرد میگن منتظر کد استخدامین اونم چند ماه طول میکشه بازم اگه تامین اعتبار بشه بعد میرن سرکار ما هم موندیم توکاراشون فک نکنم تا پاییز بریم سرکار
سلام
بچه ها تو رو خدا کسی از روند کارهای بهزیستی و گزینش اون خبری داره ؟ کسی تا حالا رفته گزینش ؟ اون دوست عزیزی که گفت این هفته میره گزینش، رفت یا اینکه دلش میخواد ما رو سر کار بذاره؟
ممنون اقای سنندجی از توضیحاتتون .واسه من واقعا سوال بود لطف کردید و منم رفع ابهام شد برام . موفق باشید
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۳ رضا سنندجی
 سلام خواهش میکنم وظیفست. نه دوست عزیز ازمایش نمیگیرن فقط یه معاینه سادست.اگه به مطب شخصی خودشون بری حداقلش هرویزیت20تمن ازت میگیرن. ولی اگه حوصله بخرج بدی و بری بیمارستان یا درمانگاه شهید قاضی نوبت بگیری زیاد خرج نمیکنی. درضمن هردکتری که خودت بخوای میتونی بری اونا دکتر خاصی رومعرفی نمیکنن.بازم سوال باشه درخدمتم.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۱ به رضا سنندجی

رضا جان سلام ممنون بابت توضیح کاملت . انشاالله در پناه حق موفق و موید باشید . التماس دعا

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۰ به اقا رضا سنندجی
سلام دوست گرامی میشه لطف کنید بگید این متخصص ریه و متخصص داخلی فقط معاینه میکنن یا ازمایشم میگیرن؟ هزینه این معاینات و ازمایشات چندشد؟ لطفا راهنمایی کنید
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۸ رضا سنندجی
سلام خدمت ساروی عزیز.گزینش من95 درصد سوالات درمورد اهل سنت بود خیلی روی احکام ونماز وروزه تاکید داشتند.درمورد رهبر هم ازم سوال پرسیدن.گروههای تکفیری ومعاند.راهپیمایی.ولایت فقیه. باتیپ کارمندی هم بری بهتره.خیلی از تیپم خوشش اومده بود پرسید همیشه اینجوری هستی یابخاطر گزینش این لباساروپوشیدی.گفتم توتحقیقات محلی مگه از همسایه ها درموردم نپرسیدید دیگه چیزی نگفت.معاینات پزشکی هم رفتم دکتر چشم.گوش وحلق وبینی.متخصص داخلی.روانپزشکی.متخصص بیمارهای ریوی. وتوی مرکز بهداشت سنندج هم ازمایش عدم اعتیاد وازمایش {وی.دی.ار.ال} ازم گرفتن. سوالی باشه درخدمتم.
سلام ,دوست عزیز منم خبری ندارم قاعدتا دو هفته به بعد جواب میدن و تازه دو هفته گذشته ولی هر کدوم از دوستان میتونن بی زحمت یا یه سر به اداره راه بزنن یا اگه خبری دارن ماروهم مطلع کنن,چون من خودم شهرستانم.
سارو جان از بنیاد شهید نمی تونی خبری بگیری
باسلام به دوست بهزیستی که قرار بود این هفته توی تهران گزینش بشه راستی چی شد رفتی سوالات چطور بود نگفتن کی سرکارمیریم؟ از دوستان بهزیستی بهمن 91 کسی خبر جدیدی نداره؟
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۶ به اداره راه
سلام دوست عزیز ممنون از اینکه جواب سوال بنده رو دادید .ازمایشات پزشکی رو نگفتید شامل چه چیزایی بودن ؟این رو هم جواب بدید ممنون میشم .موفق باشید انشاالله. سارو
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۱ به گزینش شده اداره راه
با سلام
شما خبر جدیدی از اداره راه ندارید؟جواب گزینش کی میاد؟
سلام ,من قبول شده اداره راهم دو هفته پیش گزینش شدیم,اول از همه چیز پوششتون خیلی تو نوع سوالا مهمه اگه پوششتون خوب باشه خیلی وارد جزییات نمیشن,مثلا به هیچ عنوان شلوار جین نپوشیناقایون ریش نزنن لباس استین بلند بوشن و,,,بعد نمازارو کلا باید مسلط باشید,انواع غسل,کفن چند تکه است,تعریف واعتقاد به ولایت فقیه,راجب به خودتون وخانواده,شناختتون از احزاب سیاسی,اطلاعات روز,و شناختتون راجب به وزرا ومجلس وشورای نگهبان و,,, موفق باشید.

سلام رضای عزیز .خواهش میکنم من تا زمانی که تهران باشم  پیگیری  میکنم . بله بنده اینجا ارشد میخونم انشاالله کار درست بشه ارشد و دکترا رو هم میشه خوند اول باید کار درست بشه.راستی تو گزینش از چه چیزایی میپرسن؟ ازمایشات پزشکی شامل چه مواردیه؟ممنون موفق باشید

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۰ رضا سنندجی
سلام خدمت ساروی عزیز. ممنون وست گرامی خدا اجرت بده واقعا. انشاله دفعا بعد رفتی یادت نره بپرسی قربون شکل ماهت برم. راستی سارو اونجا ارشد میخونی؟ من بخاطر این استخدامی دنبال ارشد نرفتم واقعا پشیمونم.خیلی دوست داشتم ارشد حقوق خصوصی روبخونم. درضمن بچه ها ازگزینش هم نترسید زیاد سخت نیست شما هم موقع مصاحبه زیاد وارد جزییات نشید. چون اداره  اوقاف یه محیط مذهبیه خیلی روی نماز واحکام و پوشش فرد دقت میکنن.بازم ازت ممنونم
با سلام
هر از چند گاهی یه خبری پخش میشه که فلان اداره میخواد یه سری رو از لیست استخدامی حذف کنه آیا همچین امکانی وجود داره بعد از طی مرحله مصاحبه تخصصی بگن یه عده رو نمیخوان یا فقط یه شایعس که الکی دوستان پخش میکنن با تشکر
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵ بیمه ایران91
سلام به همه منتظران.کسی اینجا هست که قبول شده یا معرفی شده بیمه ایران باشه .ممنون اگه جواب بدین

سلام رضا

والا این مورد رو یادم رفت بپرسم ببخشید .ولی به احتمال زیاد شما هم با بقیه برید سرکار انشاالله.این بار رفتم حتما می پرسم .ما که دیگه اینقد وعده و وعید شنیدیم که رو ی هیچ کدومش نمیشه حساب کرد . اما دیروز اون مسول قول داد ظرف هفته های اینده اسامی رو برای گزینش به استان اعلام کنه . تا ببینیم خدا چی میخواد انشاالله

۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۹ رضا سنندجی
سلام سارو جان ازت ممنونیم که زحمت کشیدی خداکنه زودتر کار همه بچه ها درست بشه. راستی نپرسیدی ازشون که تکلیف سهمیه دارها که کاراشون تموم شده چی میشه؟ من پارسال توی اداره کل اوقاف گزینش شدم. ممنونم اگه جواب بدی
سلا کسی از مصاحبه بنیاد خبری ندارد

از تمام مسئولین و دست اندرکاران بزرگواری که صادقانه برای اشتغال واستخدام جوانان این مرز وبوم زحمت می کشند به نوبه خودم تشکر میکنم. آخه بعید میدونم جایی تو دنیا باشه که مسئولینش بالغ بر سه سال  اینچنین زحمت کشیده باشند.

ومهمتر از اون از صبر وشکیبایی همه تون هم تشکر میکنم

 

دوستان اوقاف سلام 

بنده الان اوقاف کل بودم و بالاخره هر طوری بود تونستم مسول مربوطه رو گیر بیارم .ایشون یکی از همان افرادی بود که برای مصاحبه از طرف تهران اومده بود، گفتن که تازه 10روزه اسامی شما دست بنده رسیده و گفت مشکل از استانداری بوده که اسامی رو دیر فرستاده و خلاصه بعد از کلی حرف و گله و...گفت که به ما دو یا نهایتا سه هفته فرصت بدین کاراتون رو رو به راه کنم تا بیاین واسه گزینش و باقی کارای دیگه . البته اگه ماه رمضان را بهانه نکنند و بگن بعد ماه رمضان

بنده دو هفته دیگه بازم میرم پیگیر میشم تا انشاالله به نتیجه برسیم .موفق باشید

از مدیر سایت هم به خاطر زحماتشان متشکریم .اجرتان با خدا

سلام بر همکاران اوقاف
تشکر از سارو که زحمت پیگیری استخدامی رو در تهران تقبل کرده انشالا که هر چه زودتر یه جوابی بگیریم تا لااقل از بلاتکلیفی در بیایم

دوستان اوقاف سلام

بنده امروز رفتم اوقاف کل کشور و به هر زحمتی بود تونستم برم داخل و قضیه رو برای مسول مربوطه شرح دادم ایشون گفت که نامه گزینش شما دست ما رسیده و گفتن مسول بررسی کاراتون یکی دیگه است که اون یک نفر امروز تو اداره نبود وگفتن رفته همایش .بنده بازم میرم تا اون یک نفر رو ببینم .البته گفتم که بنده به نمایندگی از طرف همه شما از سنندج اومدم تا بتونم برم داخل

شما هم از اون ور پیگیر باشید تا مجبور بشن یه کاری بکنن .بنده این روزا به خاطر امتحانات سرم شلوغه ولی سعی میکنم در اولین فرصت برم و دوباره موضوع رو پیگیر بشم. انشاالله با توکل بر خدا همه چی درست خواهد شد . موفق باشید

سلام دوستان
از اداره راه و شهرسازی کسی خبر جدیدی نداره؟جواب گزینش کی میاد؟خواهشا هر خبر جدیدی دارین اطلاع بدید ممنون میشم
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۶ رضا سنندجی
اینکه اوقاف میگه اسامیتون رو فرستادیم تهران برا گزینش دروغه. دارن شروع بکاروعقب میندازن. تا فرم گزینش رو پرنکنید اسامی به هیچ وجه نمیره تهران.
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۳ رضا سنندجی
سلام.بچه ها امروز رفتم استانداری خانوم چاوشی گفتن15 این ماه   یعنی5 روز دیگه سایت کارمند ایران برای افراد سهمیه دارباز میشه وادارات میتونن اسامیتون رووارد کنن. امیدارم اوقاف کردستان هم از خواب بیدارشه واسامی مارو که همه کارامون تموم شده رو وارد کنه. اقای صبوری کارگزینی اوقاف میگفت تا بدون سهمیه ها گزینش نشن سهمیه دارا شروع بکارنمیکنن. خواهش میکنم پیگیر باشید تازودتر گزینش بشید. همه ادارات دارن گزینش رو تموم میکنن.
سلام سارو امروز  به اوقاف استان مراجعه کردم گفتن اسامی برای گزینش رفته تهران احساس میکنم با این حرفا میخان یه جورایی سرگرم بشیم لطفا اگه به اوقاف تهران دسترسی داری از منابع انسانی یا هسته گزینش اونجا موضوع رو پیگیری کن و نتیجه را به ما هم اطلاع بده تا در صورت لزوم  به استانداری فشار بیاریم با تشکر
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۳ رضا به سوما
سلام سوما خانم من سهمیه دار و از شهرستانم یه هفته ایی میشه فرم گزینش پر کردم به نظرت چقد طول میکشه گزینش همه توی تهران تموم شه ؟
دروغ پشت دروغ! دوم خرداد اداره ثبت قبول شدگان را دعوت به مراسم سوگند کرد, که معمولا بعد مراسم سوگند افراد شروع بکار میکنند. ولی متاسفانه اداره ثبت احوال فقط بخاطر منافع شخصی و گروهی این مراسم را برگزار کرد و توی سایتش نوشت : دومین دستگاه اجرایی که دعوت بکار کرد!!! لعنه الله بر آدمای دروغگو . من موندم چطوراز خودشون خجالت نمیکشند. بخدا زشته. اداره ثبت تابحال آزمایشات پزشکی و سوء پیشینه هم انجام نداده چه برسه به شروع بکار!!!!! همه به فکر میز و منافع خودشونن. نیروهای بومی ما فقطبه فکر جیب خودشون هستند و بس. 
سلام دوست عزیزی که مال بهزیستی هستی و میگی جزء 10 نفر اول برای گزینش میری تهران. میشه بگی مال کدوم شهرستانی؟
من از سنندج هستم ، تا اونجایی که خبر دارم بعد از تکمیل فرم گزینش و معرفی معرف ها تا حالا برای تحقیق محل نیومدند، امروز هم با بهزیستی تماس گرفتم ، گفتند سری سری شما رو میفرستند تهران.
لطف میکنی بچه های بهزیستی رو در جریان رفت و برگشت و امور گزینشی ات بذاری؟ ممنون میشم.
از دوستان بهزیستی هر کسی خبر تازه ای داره در جریان بذاره .
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۲ رضا سنندجی
سلام سارو. منم اوقاف هستم البته سهمیه دار.پارسال گزینش شدم همینجا سنندج توی اداره کل اوقاف.ازتهران اومدن گزینش روانجام دادن.ولی ازاون روز هرچی میرم اداره جوابی نمیگیرم.من همه کارام تموم شده معاینات پزشکی وعدم سوء پیشینه روهم گرفتم.ازمدیر هم تشکر میکنم برای اولین باره دارم کامنت میذارم.
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷ به مصاحبه رفته بهزیستی
دوست عزیز من هفته پیش فرم گزینش پرکردم وجزو سهمیه دارا هستم ینی به نظرت تحقیقات محلی مام تموم شده ؟کلا چن نفریم برا مصاحبه وتا کی تموم میشیم؟

دوستان اوقاف بنده دیروز از طریق یکی از دوستانم در استانداری پیگیر شدم گفتن که گزینش اوقاف از طریق تهران انجام میشه

بنده بازم از طریق تهران پیگیر میشم و نتیجه رو به اطلاعتون میرسونم خواهشا شما هم از طرف استان مدام پیگیر باشید و نتیجه رو  بگید تا بتونیم هر چه زودتر حقمان را بگیریم  

۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۵ به بهزیستی
تحقیقات محلی تموم شده مصاحبه تهران  رو از این هفته شروع کردن اسامی ۱۰ نفر اول رفته تهران .۱۰ نفر ۱۰ نفر زنگ میزنن براتون.من جزء ۱۰ نفر اولم این هفته مصاحبه دارم.
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۴ گزینش نرفته
با سلام مدیر جان من هنوز گزینش نرفتم وقتی از اداره میپرسم میگن اداره ما نفرات رو گزینش نمیبرن فقط یک سری تحقیقات میدانی بوده که انجام شده آیا همچین چیزی امکان داره ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت:واسه تحقیقات محلی ممکنه ولی خب میبایست به مصاحبه عقیدتی هم دعوت کنن دیگه.تا شخص مصاحبه نده چجوری میخوان تاییدیه گزینش صادر کنن واسش ؟؟!
سلام بچه های اوقاف خبر جدیدی ندارید ؟به نظر بنده باید بریم استانداری از اون طریق فشار بیاریم به اداره اوقاف تا حداقل یه جواب درست و حسابی بهمون بدن
سلام مدیر جان اگه اداره ای اعلام کنه کلا از ذخیره ها گزینش نمیشه یعنی برای نفرات اصلی دارن کد صادر میکنن؟منظورم اینه که نفرات ذخیره رو نمی برن سرکار؟خواهشا جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت:اگر نفر اصلی شرایط رانداشته باشد .بنوعی در مراحل گزینش رد بشه میرن سراغ ذخیره .وواونوقت نفر ذخیره بعنوان اصلی تلقی میشه

مدیر جان سلام

یه سوال داشتم ایا همه ادارات گزینششون تو همون مرکز استان انجام میشه یا بعضی رو میفرستن اداره کل اون ارگان در تهران

به ما گفتن اسامی شمارو واسه گزینش فرستادیم تهران

ممنون میشم جواب بدین

پاسخ:
مدیرسایت:برخی ادارات گزینششون در وزارتخانه صورت میگیرد برخی ها هم در اداره کل مرکز استان .
دوست عزیز منم برا بهزیستی معرفی شدم وسهمیه دارم هفته پیش فرم پرکردیم شما از کجا میدونی هفته دیگه مصاحبه تهران داریم هنوز که تحقیق ملی شرو نکردن
اره صبا جان. هفته بعد مصاحبه تهران رو داریم.گفتن از یکم تیر شروع به کار بهزیستیه. دیگه نمیدونم تا چه اندازه صحت داره.
دوستان اوقاف سلام 
بنده روز دوشنبه از تهران پیگیر شدم و حتی با رییس کل اوقاف هم صحبت کردم گفتن گزینش انجام بشه و نتایج فرستاده بشه ما کد رو صادر میکنیم. اوقاف هم گفت این به اداره کل مربوط نیست و شما از همون اداره کل استان پیگیر شوید. الان مشکل باید از اوقاف استان و گزینش پیگیر ی بشه. همه باهم اونقدر بریم و زنگ بزنیم تا جوابمون رو بدن
سلام .
دوستان کسی از روند کارای بهزیستی کردستان خبر داره؟ به خدا خسته شدم از بس تماس گرفتم و جواب سربالا شنیدم، مدارک رو تحویل گزینش دادیم اما دیگه هیچ خبری ندارم. اگه کسی خبر جدیدی داره ممنون میشم ما رو هم خبر دار کنه.
مدیر جان من مالیات قبول شدم  تازه تشکیل پرونده گزینش دادیم راستش من شنوایم در حد خیلی شدید داغونه بنظرتون رد کنند؟ خیلی استرس دارم 
پاسخ:
مدیرسایت: نگران نباشین فک  نکنم مشکلی پیش بیاد با این حال اگه هم اصلا قادر به شنیدن نباشین فوقش براتون گوشی شنوایی تجویز میکنن که استفاده نمایید شمام سعی کنید
امروز دوشنبه 4/3/94  معاون اول رییس جمهور میاد سنندج باچند تا ازو وزیرا لطفا هرکی میتونه در مورد این استخدامی ها با هاشون صحبت کنه 
مدیر جان سلام این آزمایشات پزشکی برای استخدامی دقیقا شامل چه مواردی است ؟ودر چه صورتی فرد رد صلاحیت خواهد شد در ازمایشات پزشکی؟
پاسخ:
مدیرسایت:شامل قندخون .کم خونی و شنوایی سنجی وبینایی وکلسترل خون و......
اگه مشکل حاد نباشه اشکالی نداره اینا واسه بیمه است
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۰ بنیاد شهید
دوستان کسی اطلاعی از استخدامی بنیاد ندارد
ا سلام ؛؛؛؛؛همه بهزیستی ا توجه کنندبعد ۳ سال سر کاری و هزار تا بهونه قرار بر این شد امور اداری بهزیستی با استانداری برای خردادیهای ۹۱ کد مستخدمی بگیرن.ولی به قول خودشون ظاهرا فقط برای ۲۷ از ۴۸ نفر میتونن کد بگیرن و بقیه طبق چارت سازمان مدیریت پست اشون حذف شده.این و هم از تهران و هم از استانداری و بهزیستی یه هفته ست پیگیری میکنیم ولی فقط پاسکاری برامون موند.فردا ساعت ۸ و نیم جلو استانداری کردستان همه بچه های بهزیستی باشند چون این پست ارو هم برای سری بعد از ما هم دادن که مث بدبخت نشید.بهزیستی نه اسم افراد و نه اسم پست ایی رو که حذف شده رو میگه .اگه زودتر پیگیر نشیم میپره و بعدا قابل پیگیری نیست .تهرات میگفت سریعتر به این لطفی فشار بیارید تا حالا هیچ اقدامی برای تعیین پست جدید نکرد
مدیر جان خواهش میکنم جوابمو بدید احتمالش چنده به اعتراضم جواب بدن؟
پاسخ:
مدیر سایت: حتما اعتراض کنید چون بررسی و رسیدگی خواهد شد و بچه ها از این طریق نتیجه هم گرفت اند.
سلام مدیر محترم
من نفر ذخیرم و نسبت به جواب مصاحبم اعتراض کردم چه قدر احتمالش هست جوابمو بدن؟ممنون میشم جوابمو بدید
سلام از بچه های اوقاف اگه کسی تهرانه لطفا پیگیری کنه چون تقریبا همه ادارات روند گزینش طی شده اما اوقاف کماکان بلاتکلیف
من ازاستان اذربایجان شرقی هستم،شمابایدحتماجواب ازمایشات روقبل ازشروع بکاربه اداره کل استانتان بدهید!البته فقط کواهی سوسابقه واثرانکشت مدتی طول میکشدبرامایکهفته بودمال شمارونمیدانم!براماکه کارمان دفتریه فرستادن نزد،یک دکترعمومی که زیادسخت نکرفت!البته ازاداره کلمان قبلش سوالکردن میخواهیدبراکارهاتون بفرستیم شهرتان یامرکزاستان؟دلبخواهی بود،مال ماکه اینجوربوداستان شمارونمی دانم!
سلام...آزمایشات پزشکی و عدم سوء پیشینه و...قبل از شروع به کار و برای تشکیل پرونده باید انجام بشه
سلام یکی لطف کنه جواب بده این ازمایشات پزشکی رو قبل شدوع به کار کردن باید بدیم یا بعدش؟؟؟؟
بچه ها خدارو شکر اداره دامپزشکی و ثبت احوال شنبه روز تحلیفشونه و میرن سرکار. کسی از اداره استانداری نیست که دعوت شده باشه گزینش؟

به هیوا 
من هم چند بار که زنگ زدم همین رو گفتن اما میگن گزینش تهران انجام میشه به شما هم گفتن گزینش باید برید تهران ؟اگه تهران باشه من از اینجا پیگیر میشم میرم اداره کل اوقاف 
به  سارو

من هم شرکت کننده اداره اوقافم ولی هرچی مراجعه می کنم میگن که اسامی تون را دادیم به گزینش،
اونان که تعیین می کنن کی گزینش بشین
ولی از قبل عید تا الان تنها جوابشون همینه
سلام دوستان .از بچه های دامپزشکی کسی هست جوابمو بده .سوالم اینه کارهای سوپیشینه و پزشکی رو انجام دادید یا حین شروع به کار انجام میشه مننون کسی میدونه حوابمو بده
با سلام این اخرین پیغامیه که میزارم
پروسه گزینش حداقل دو ماه طول می کشه.ازمایشات شامل عدم اعتیاد چشم و گوش و روان پزشکه
سوپیشینه هم هست
گزینشم راجب به احکام و دانش سیاسی روز و قوانین جمهوری اسلامی میاد. ما بهمن ماه گزینشمون تموم شده بود.ایشالا موفق باشید بدرود.
سلام اقا سامان تبریک میگم برای ما هم دعا کنید هرچه زودتر از بلاتکلیفی در بیایم 
چند سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید.تو گزینش از چه چیزای میپرسن؟ ازمایشات شامل چه چیزایی هستش ؟چقد طول میکشه جواب گزینش بیاد
موفق باشید
سلام تبریک میگم
ببخشید شما کی گزینش شدید؟
باسلام امروز مورخ ۲۸ اردیبهشت ما اداره دامپزشکی استان کردستان رسما شروع به کار کردیم ایشالا به امید حق شما هم سریعا شروع بکار کنید مدیر کل ما ادم پیگیر و با عرضه ای بود سریع حکما رو صادر کرد خداوند اجرش رو بهش بده. تشکر از مدیریت خوب سایت و با ارزوی موفقیت برای شماها.
خ ممنون ضمنا شناسنامم برای مهر رای ها ممکنه خواسته بشه
سلام نه چیزی لازم نیست فقط محض اطمینان کارت ملی وکارت بسیج همراه داشته باشین.
سلام روژین خانم لازم نیس چیزی با خودمون برای گزینش ببریم؟
ممنون اقا اریا به خودمم اس زدن۰در ضمن دوستان کتاب به سوی خدا برای احکام فقهی عالیه،
حتما بخونید
سلام اگه از دوستان اوقاف کسی هست لطف کنن یه سر به اوقاف بزنن 
ما چند بار زنگ زدیم گفتن که گزینش اوقاف تهران انجام میشه اگه لازم شد من تهران دانشجو هستم و از تهران پیگیر میشم 

سلام

اره روژین خانوم به ما تاریخ انجام مصاحبه گزینش رو اعلام کردن

بچه ها سلام. آیا کسی هست که کد استخدامی گرفته باشه؟ کسی نمی دونه که بالاخره کی میخوایم بریم سرکار؟ از فرمانداری بیجار کسی خبر نداره؟
سلام مدیر جان برای گزینش معمولا سوالات عقیدتی و سیاسی میپرسن یا سوالات دیگه ای هم می پرسن؟اگه در جواب سوالات خیلی خوب نباشیم تو نتیجه اصلی زیاد تاثیر داره؟خواهش میکنم جوابمو بدید
پاسخ:
مدیرسایت : بله عقیدتی میپرسن و ولایت فقیه و احکام و مسایل روز و ....
خب گزینشه باید حداقل نمره رو بیارین حتما 
سلام از دوستان اداره راه به کسی واسه گزینش زنگ زدن؟ممنون میشم جواب بدین.
متاسفانه ادارات از استانداری اصلا حساب نمیبرن اگه دو تا از مدیرا ادارات رو به خاطر این موضوع توبیخ میکردن درس عبرت بقیه میشد  مدیران ادارات قبلا ازشون میپرسیدی میگفتن این استخدام به نتیجه نمیرسه که بتونن فک و فامیل خودشونو بیارن سر کار خیلی از ادارات بعد این ازمون از فامیلها و کس و کار مدیران بدون ازمون جذب کردن ولی برای مابودجه نیست 
سلام دوستان شکر خدا اعتبار هم تامین شد. برید سایت استانداری کردستان خبرش رو بخونید. 
قابل توجه دوستان...منبع سایت دولتی کارمند ایران:
  • 1393/12/23 بروزآوری :کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها یک بار دیگر حتما مطالعه نمایند :

  •  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

حالا اگه همتون با هم نرفتید  لااقل جدا برید استانداری و ادارتونم زیاد سر بزنید  آخه خدا خیرتون بده شما پیگیری حضوری نمیکنید و فشار نمییارید اونام جو اداره ایی خوابن....بابا حق خودتونه...ولی خدایی رفتین سر کار هوای اونایی یه روز مث شما میشن رو داشته باشین
امروز استانداری میگفت ادارات تعلل میکنن وگرنه ما به محض اینکه اسامی بیاد میفرستیم تهران برا تعیین کد... به ادارات هم فشار بیارید همه خوابن
ما گیلانی ها هم با شما همدردیم. هیچ اداره ای سر کار نرفته و حتی آزمایشات پزشکی هم انجام نشده.
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۷ به همه دوستان
سلام دوستان برای پیگیری روز چهارشنبه ساعت 10 جلو استانداری. باشید خواهشاز به بقیه دوستان هم اطلاع رسانی کنید تا نتیجه ای بگیریم سه سال سرگردانی بس نیست. پس بفکر باشید 
از مسولان ادارات و استانداری اگه این مطالب رو میخونین عاجزانه خواهشمندیم بیان حداقل برای دلخوش کردن این جوانهایی که سه سال است چشم به راه سر کار رفتنشان هستند توضیح بدن که این مشکل کی حل خواهد شد. بابا دیگه صبر هم حدی داره شدیم مضحکه دست دیگران به خدا 
از بچه های جهاد کسی خبر داره گزینش ها ادامه داره یا متوقف شده کسی جدیدا رفته 
والا عجیبه تا الان کسی رو تو هیچ اداره ایی از کردستان سر کار نبردن و هیچ خبر خاصی هم از 91 تا الان از طرف اداراتش به دست مای بیچاره نرسیده  در حالیکه همه استانها لا اقل یه خبر خوشایند میدن دست قبول شدگان و بعضی استانها غالبشون رفتن سر کار...از این ناهماهنگی و این همه قال گذاشتن حالم به هم میخوره
والا عجیبه تا الان کسی رو تو هیچ اداره ایی از کردستان سر کار نبردن و هیچ خبر خاصی هم از 91 تا الان از طرف اداراتش به دست مای بیچاره نرسیده  در حالیکه همه استانها لا اقل یه خبر خوشایند میدن دست قبول شدگان و بعضی استانها غالبشون رفتن سر کار...از این ناهماهنگی و این همه قال گذاشتن حالم به هم میخوره
با سلام خدمت مدیر یه سوال داشتم من 23 فروردین برای مصاحبه گزینش رفتم الان تعداد افرادی که باید برن گزینش 220 نفر میشه و هنوز گزینششون تمام نشده حالا نتیجه گزینش همه با هم اعلام میشه یا نه؟ تک تک اعلام میکنند ممنون میشم اگر جواب بدید. 
پاسخ:
مدیرسایت : اطلاع نداریم 
سلام مدیر یه سوال داشتم اول تحقیقات محل رو انجام میدن بعد گزینش یا اول گزینش بعد تحقیقات محل ؟ممنون اگه جواب بدین 
دوستان هم اگه کسی میدونه جواب منو بده
پاسخ:
مدیر سایت :سلام  تا اونجایی ک من اطلاع دارم گزینش هم بخشی از تحقیقات است این جور موارد به خود اداره وسازمان بستگی داره
وضعیت منابع طبیعی رو کسی اطلاع نداره به کجا رسیده....لطفا اگه میدونید بگید؟
سلام نه هنوز کسی گزینش نشده خبری نیست اگه نفر اصلی باشین نگران نباشید به همین زودی گزینش میشیم چون تحقیقات محلی انجام شده
از بچه های راه و شهرسازی کسی نیست؟؟؟؟؟خبری ندارین؟؟؟نرفتین گزینش ؟؟؟خواهشا اگه کسی هست جواب بده
سلام مدیر جان خسته نباشی اداره ی ما تحقیقات محلی رو انجام داده به نظر شما تحقیقات دانشگا ه و حراست و ... رو هم انجام دادن یا نه؟خواهشا جواب بدید
سلام فکر میکنم این سوالو اگه مدیر جواب بدن بهتره چون من صددرصد مطمن نیستم ولی احتمال داره که از دانشگام بپرسن. 
سلام هیوا هستن اداراتی که هنوز گزینش نشدن صنعت ومعدن تازه چند روز پیش نتایج مصاحبه رو  اعلام کردن
من نمی دونم اداره ی مثه اوقاف کردستان که تاحالا گزینش رو انجام نداده ،بر فرض ابلاغ بودجه به دستگاهها  کی  می خواد گزینش رو انجام بده و کی مارو ببره سر کار
سلام روژین خانم ببخشید منظورتون از تحقیقات،تحقیقات دانشگاه و حراست اینام هستش یا فقط تحقیقات محلیه؟ممنون میشم ج بدید
سلام منم از بچه های بنیاد شهیدم از استان قزوین خیلی ناراحت نباشید مشغول کیشید برای مام تمام مراحل گزینش وازمایشات پزشکی انجام شده سوءپیشینم رفتیم فقط مونده مشغول بکار شیم کد استخدامیم اومده گفتن از اول خرداد مشغول میشید.
سلام, من از روند کار سهمیه دارا خیلی اطلاع ندارم ولی در کل فکر کنم تا فرم پرسشنامه گزینشو پر نکنید واسه تحقیقات محلی نیان چون ادرس ومعرفاتونو تو پرسشنامه میدین. 
سلام ایا از ادارات استان کردستان کسی هست که همه کاراش انجام شده‌ باشه وفقط مونده باشه بره سر کار؟کسی خبری از اخرین وضعیت استخدامهای کردستان داره؟
مدیر جان یه سوال جدیدن فهمیدم بیماری فتق گرفتم وباید عمل بشم هنوزم نه گزینش شدم نه فرم گزینش پرکردم به نظرت اگه عمل بشم وبهشون بگم نتونم برا گزینش برم کارو ازم میگیرن منم سهیمه فرزند شهیدی دارم ممنون جواب بدین
پاسخ:
نه موردی نداره و مشکلی پیش نمیاد
۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۰ مدیرجان چاکریم
مدیرجان دوتا زحمت دارم 
اولیش خبری از روند حل مشکل پست سازمانی ادارات مشکل دار اردبیل نداری به ما که جواب درست درمونی نمی دن تو اداره
دوم اینکه ما که دستمون به جایی به غیر خدا بند نیست در صورت امکان شما یه خبرایی از کانالهای ارتباطی خودتون برامون بگیرید
اجرت با امام حسین عیدمون که کوفت شد بهارمون زهرمار شد 
مگه شما وسیله ی خیر باشید 
خداپشت و پناهت مدیر بزرگوار
پاسخ:
مدیرسایت:مشکل پست های اردبیل حل خواهد شد منتها زمانبره باید قبول شدگان مرتبا اداره و استانداری رو تحت فشار قرار دهند تا زودتر حل بشه 
مدیر جان منظورتون چیه که قیولیای بنیاد با آزمون صد در صد میرن سرکار؟؟؟یهنی همه میرن یا مثل تصمیمات قبلشون یه تعدادی قراره برن؟؟؟؟؟لطفا جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت:ما اینجوری نگفتیم همه استخدام میشن منتها دیرو رود داره 
ینی چیمشخص نیس ینی ما فرزند شهید جزو 25 درصدیم سرکارنمیریم یا لغو میشه برامون؟ اگه خبری چیزی داری مدیر جان بگو ممنون میشم تصمیم گرفتم ازدواج کنم به امید این استخدامی اگه نباشه منصرف میشم
پاسخ:
مدیرسایت:منظور این بود که زمانش مشخص نیس وگرنه هیچ لغوی در کار نیس دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نداره در ضمن روری رسان خداست توکلتان براو باشد
ینی خدایش مدیر جان مطمن باشم 94 استخدام میشیم ؟من سهمیه فرزند شهیدی دارم وهنوز گزینش نشدم فقط یه مدارک ساده تحویل دادیم .میخوام ازدواج کنم اگه مطمنی سال 94 جذب میشیم برم پی زندگیم مطمنی؟
پاسخ:
مدیرسایت : والا فعلا رویه بنیاد شهید یذره مشخص نیس  من فک کردم شما هم قبول شده با آزمونید برا همین گفتم برا همین گفتم منتها در مورد بنیاد شهید چون هنوز تصمیم قطعی نگرفتن واعلام هم نمیشه در شرایط فعلی نمیشه با قطعیت گفت امسال . ولی اینو بدونید قبول شده های بنیاد صد در صد جذب خواهند شد . چن روزم صبر کنید ببیند تصمیمشون چی میشه بعد شما تصمیم بگیرین
سلام روژین خانم ما برای بهزیستی معرفی شدیم سهمیه داریم بهمن 91 فقط تشکیل پرونده دادیم دیگه فرم گزینش پرنکردیم ینی برای ما هم تحقیقات محلی تموم شده؟
سلام بله رفتم گفتن منتظر نامه هسته گزینش هستیم بفرستیم دنبالتون واسه مصاحبه چون تحقیقات محلی کل بچه ها  تموم شده در ضمن مراحل گزینش یه کم طول میکشه فکر کنم فعلا علافیم .
مدیر جان سلام یه سوال خدایش یه جواب میخوام به نظرت توسال 94 میریم سرکار یا میفته سال 95 خدایش جواب بده؟
پاسخ:
مدیرسایت:94
سلام روژین خانم شنبه تشریف بردید پیش خانم رستمی؟لطفا جواب بدید
سلام واقعا این مدیران استانی به مردم خدمت می کنند یا یا مسئولین بالا دست خودشون ؟ 
آخر بعد از سه سال میشه کار این استخدامیها مونده باشه دروغ تا کی
اداره کل دامپزشکی.اگه کسی مشکل داشته باشه از گزینش خودشون بهش زنگ میزنن.اگه قبول شده باشه نامشو به اداره مربوطه قسمت کارگزینی میفرستن. ما خودمون زنگ زدیم گفتن کسی رد نشده. 

جناب ا شما منظورت از اداره کل دامپزشکی هست یاسازمان جهاد کشاورزی؟ بعد چطور از نتیجه گزینش عقیدتی با خبر شدید؟ 
سلام دوست شما برای کدوم اداره است
من و دوستم واسه دامپزشکی هستیم
سلام دوستان امروز اداره کل زنگ زد رفتم نامه ازمایشاتو گرفتم فردا میرم آزمایش عدم اعتیاد و گواهی سلامت بگیرم 
بلاخره نفهمیدم دوستت که قرار بود برای آزمایش قبول شده کدوم اداره بود خود استانداری بود یا نه؟ 
خدایا به حق همین شب مبارک تمام کسانی که باعث علافی سرگردانی ناامیدی جونای مملکت شدن به حق همین شب عزیز از زندگیشون خیر نبینن ایشالا همه جونای عزیز عاقبت به خیر شن
سلام دوستان شنبه میره واسه آزمایش.استانداری گفته ایشالا تو اردیبهشت میرید سر کار
سلام دوستان امشب شب ارزوهاست تو ارزوها و دعاهای خیرتون مارو هم از قلم نندازین انشاالله که به حق این شب کار همه بزودی درست میشه 
سلام به دوستان جناب ا دوستتون قبول شده برای کدوم اداره هست خواهشا جواب بده یه کم از دلواپسی در بیایم 
دوستت از کدوم اداره بوده که گفتن بره واسه ازمایشات میشه لطفا بگی
سلام دوستان امروز دوستم بهم زنگ زد گفت بهم گفتن شنبه واسه آزمایشات به اداره کل بیاد.کار اون درست شده ایشالا کار همه هم درست میشه
سلام ببخشید پس جواب استخدامی سازمان محیط زیست کردستان چی شد ،به قول بعضیا صبر ایوب می خواهد .خدارو خوش نمیاد جوان مردم رو علاف کنید گفتن سال 94 به امید خدا مشکل استخدامی رفع خواهد شد ولی متاسفانه نه تنها حل نشد بلکه امروز که سوم اردیبهشت ماه هیچ خبری از استخدامی ها نیست .تا کی آخر منتظر باشیم ؟؟؟؟؟ یک سال دوسال سه سال ...مشکل بودجه دارید یا با ااستخدام جوانان لج کردید ؟؟؟شما روبه خدا دیگر تاب تحمل این انتظار سخت را نداریم . صبر صبر صبر ...لااقل بگویید استخدام نمیشید ما بریم پی کارمان کارگری کنیم باآن همه تحصیلات..!!!!  
آریا جان هنوز تا 1000 روز وقت هست.... عجله نکن اخوی.... حسن روحانی دور دوم هم نیاز به رای من و تو داره نزدیکای انتخابات دور بعد ریاست جمهوری کارمون درست میشه... قول میدم

796 روز از آزمون استخدامی میگذره وهنوز ما اندر غم یک کوچه ایم

بعد اونوقت میگن ...

واقعا صبر ایوب میخواد

,بنده برای اوقاف هستم 
سلام دوستان از اداره ورزش چه خبر اخرش این کد پرسنلی وارد شد یا نه ؟
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۷ الهام به مدیر
مدیر جان میشه جواب سوالم رو بدین? 
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۵ روژین به اریا
چشم حتما, در ضمن من خودمم از شهرستان مییرم سنندج. 
سلام دوستان
من واسه اداره منابع طبیعی توی دی ماه رفتم گزینش، از اول بهار هرچی زنگ میزنم گزدینش و اداره کل استان کسی دقیق جواب نمیده که قبول شدم یا نه؟ میگن اگه مشکلی داشته باشه گزینش خودش بعد یکی دو هفته خبرتون میکنه. کسی میدونه دقیقاً چطوری مطلع بشم که گزینش قبول شدم یا نه؟؟
با سلام مدیر عزیز
یک سوال:بعد از صدور کد مستخدمی ادارات حکم شخص رو می زنند یا باید قبلش شخص رو بفرستن واسه ازمایشات پزشکی؟
ممنون میشم از بچه های استانهای دیگه که رفتن سر کار بپرسید
ممنون
من امروز رفتم پیش خانم میفور در بنیاد شهید تهران گفت هنوز با برنامه بوجه مجوز نداد موقعی که مجوز داد به استانها تان اعلام می کنیم تا گزینش را انجام بد هند
به استخدام شما برای کدام اداره هستی که برای انجام آزمایش زنگ بزنن بهتون؟ 
سلام من اداره محیط زیست شرکت کردم هنوز گزینش نرفتم بعضی از ادارات مثل هواشناسی دی ماه گزینش رفتن جواب گزینششون هم بهمن اومده

سلام

واقعا من نمیدونم گیر کار کجاس؟ مگه نمیگن  همه چی حل شده دور از انصافه این همه دروغ؟؟؟؟؟

روژین خانوم ما شهرستان هستیم اگه نتیجه ای گرفتی میشه همینجا بگی؟

سلام به تهران.می خواستم بگم اداراتی هستن که هنوز گزینش نکردند.مثل خود ما.سازمان صنعت و معدن.شما مال کدوم اداره هستید

سلام مدیر جان اگه تحقیقات محلی انجام شده باشه ممکنه کد پرسنلی برامون صادر کنن چون استانداری گفته صادر میکنن? 
پاسخ:
مدیرسایت:اگه تاییدیه گزینش داشته باشین بله و گرنه صادر نمیشه
سارا خانم برای کدوم اداره هستی که میخوان برای آزمایش بهتون زنگ بزنن ممنون جواب بدی 
مدیر جان سلام برخی ادارات مثل اداره ما هنوز برای گزینش هم نرفتیم این فرایند چقدر ممکنه طول بکشه باتوجه به اینکه چندشب پیش اخبار گفت نهایتا تا پایان فصل بهار همه کد خواهند گرفت ؟ممنون
راستی از ادارات دیگه هستن کسانی که هنوز گزینش نرفته باشند؟
پاسخ:
مدیرسایت : بستگی به ادارت داره اگه بخواهند در عرض دوهفته الی یک ماه میتونن گزینش کنن اما معمولا بیش از دوماه طول میکشه . ما هم امیدواریم که گزینش نشده ها هم از اول تیر ماه شروع بکار کنند .  در مورد سوال دومم اطلاع نداریم

مدیر جان ببخشید یعنی تا حالا کد صادر نشده واسه هیچ اداره ای؟ چون متوجه نشدم نه نداریم که گفتید دقیقا منظورتون چی بود ببخشید
پاسخ:
مدیرسایت:یعنی اطلاع نداریم دیگه ....ولی مطمئنا برای تعدادی حتما صادر شده چون محاله مال همه ادارات بموننبراس اطمینان از ادارتون و استانداریتون جویا بشین نه ما .
سلام مدیر به ما تو اداره مربوط گفتن چند دوز دیگه زنگ نیزنیم بهتون برید ازمایشات انجتم بدبد بعنی تا اون موقه کد پرسنلیمون اومده؟ از خودشون که میپرسیم دلشون نمیاد جواب بدن والا...6
پاسخ:
ان شاالله
سلام مدیر محترم .میشه بگید کدوم ادارت تو استان کردستان کد پرسنلی رو گرفتن واسه کارمدنا جدید تو این زمینه جواب بدی ممنون میشم .نهایاتا تا کی صادر میشه؟
پاسخ:
مدیرسایت:نه نداریم .اگه درخواست داده باشن صادر شده مگه اینکه ناقص رد کرد باشن تو سامانه که بعد رفع نقص صادر میشه
سلام مدیر, میخواستم بدونم تا حالا چه استانایی بچه ها رفتن سر کار? 
پاسخ:
مدیرسایت:ما اینا رو میدونیم مازندارن . سمنان . لرستان .اردبیل .آذربایجان غربی .زنجان .فارس
در برخی استانهای ذکر شده برخی ادارات موندن هنوز
سلام من شنبه ساعت یازده میرم اداره راه وشهر سازی. از دوستان اداره راه کسی میاد با هم بیریم پیش خانم رستمی? 
از بچه های بهزیستی کردستان کسی اینجا هس؟
سلام دوستان من تازه با این سایت اشنا شدم از اخرین روند استخدام ها کسی خبر جدیدی نداره
سلام مدیر .این ابلاغ که گفتید بعد صدور کد پرسنلی میاد یعنی؟
پاسخ:
مدیرسایت : اصولا بله ولی در برخی استانها چون مطمئن بودن از صدور کد قبل از آن ابلاغیه رو زده بودن 
سلام مدیر جان یه سوال اول ابلاغیه میاد بعد حکم ؟لطفا در این خصوص راهنماییم کنید ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:ابلاغ دعوت رسمی برای شروع بکاراست طبیعتا اونو اول میدن تا فرد حاضر شه بعدم حکمو بهش میدن 
بزک نمیر بهار میاد
دهه فجر شد آخر بهمن.... آخر بهمن شد آخر اسفند.... آخر اسفند شد نیمه دوم فروردین.... نیمه دوم فروردین شد آخر بهار؟؟؟
مسئولین خیلی محترم نگفتن دقیقاً بهار کدوم سال؟؟؟
مثلاً سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"
یعنی میشه یه روز بچه های همین مسئولین هم مثل این بچه ها توی یه همچین برزخی گیر کنن؟؟؟