---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

استخدام استانداری قزوین وپیگیری آن

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

استاندار قزوین: ۶۵۰ نفر آماده استخدام در دستگاه های اجرایی قزوین هستند


خبر1خرداد 92-به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، مرتضی روزبه پیش از ظهر امروز (یکم خرداد) در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از پروژه های مهمی که در دستور کار قرار گرفته است، راه آهن قزوین - قم است که از طرح های عالی است و مطالعات این پروژه از منابع داخلی وزارت راه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال 94 نیز ردیف بودجه ای برای این پروژه تصویب خواهد شد و به این صورت گام اساسی را در راستای اجرای این پروژه خواهیم برداشت.

استاندار قزوین با اشاره به بازدید از پروژه قزوین- الموت - تنکابن و گازرسانی به الموت شرقی و غربی افزود: در اجرای این پروژه نباید وقفه ای ایجاد شود و استفاده از زمان در این کار حائز اهمیت است و چنانچه نیز وقفه ای ایجاد شود با تشکیل جلسه، کار پیگیری می شود.

وی با اشاره به لزوم کوچک سازی دولت تصریح کرد: در حال حاضر 650 نفر آماده استخدام در دستگاه های اجرایی هستند که اگر این افراد نیز به کار گرفته شوند، 37 درصد پست خالی داریم که باید دید همین میزان نیز چه مقدار کارایی و بهره وری دارند.

روزبه خاطر نشان کرد: ما برای تحقق این ایده آمادگی داریم و البته این امر نیز بستگی به این موضوع دارد که دستگاه های دولتی در مرکز چقدر به مناطق بها داده و به چه میزان به تمرکززدایی اعتقاد دارند و از ظرفیت مناطق استفاده می شود.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: ما در بهزیستی استان قزوین هیچ مرکز دولتی به جز شیرخوارگاه نداریم و 20 سال است که با این مفهوم آشنا هستیم که دولت باید کوچک شود.

حسین افشار مقدم افزود: ولی باید توجه داشته باشیم که تا وقتی وظایف دولت را منطقی نکنیم نمی توانیم اندازه آن را نیز منطقی کنیم و منطقی ترین راه برای کوچک سازی دولت، حذف بسیاری از وظایفی است که دولت متصدی آن است.

وی یادآور شد: زمانی که وظایف سازمان ها را توسعه می دهیم نمی توانیم دولت را کوچک سازی کنیم بنابراین برای کوچک سازی دولت باید به این موضوع توجه کنیم.
صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .


نظرات  (۲۰۱)

سلام دوستان
عیدتون مبارک
آقای مدیر شما میدونید کدوم اداره ها و سازمان ها موندند؟؟؟
کسی از بیمه ایران خبر داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : نه اطلاعی نداریم
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۴ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

سلام جناب مدیر چرا دیگه مطالب رو تایید نمیکنید علاوه بر اینکه هنوز یکسری از بچه ها سر کار نرفتند یکسری هم مثل ما که سر کار رفتیم محل خدمتمونو عوض کردن و ما هنوز میتونیم با همکاری هم یه فکری برای برطرف کردن این کار خلاف قانون و انصاف انجام بدیم. خ.اهش میکنم مطالبو تایید کنید تا بیشتر بتونیم استفاده کنیم . البته عمیقا از زحمات شما در گذشته و اینکه باعث شدید زودتر به نتیجه برسیم کمال تشکر را دارم
پاسخ:
مدیرسایت:ما سعی میکنیم در اسرع وقت تایید کنیم
سلام آقای مدیر ظاهرا تمام ادارات قزوین مشغول به کار شدند ولی از میراث فرهنگی خبری نیست آیا اطلاعی دارید؟ ضمنا تو مصاحبه عقیدتی یه کتاب بهم معرفی کردند و گفتند بخوان و منتظر تماس باش این به چه معناست ؟
پاسخ:
مدیرسایت: خب چون شما هنوز تاییدیه گزینش ندارین تاخیر بوجود اومده باید کتابو بخونین و مصاحبه بدین بعد تاییدیه گزینش صادر بشه و بعد شروع بکار
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
امروز ابلاغ به کار همه بچه های استانداری قزوین و واحدهای تابعه رو دادند.واز فردا یک تیر شروع به کاره.
بالاخره تمومشد.
ان شا الله کار همه دوستان باقیمونده در سراسر ایران به زودی حل بشه و از مدیریت این سایت هم کمال تشکررو دارم .
حس خوبیه ان شاالله قسمت همه بشه...
سلام به مدیر محترم، اطلاعات ی درباره بیمه تامین اجتماعی یا خدمات کشوری دارید؟ کدومش بهتره؟ اگه کسی قبلا چند سالی سابقه تامین اجتماعی داشته باشه کدومش و انتخاب کنه بهتره؟ سابقش تو احکامش در نظر گرفته میشه؟ من شنیدم تامین اجتماعی تو درمان خیلی بهتر ه؟ بچه‌ها کسی اگه اطلاعات ی از این قبیل داره لطفا بچهای دیگه رو راهنمایی کنه. تشکر
پاسخ:
سلام :ما هم تحقیق کرده ایم در حالت کلی تامین اجتماعی بهتره ولی هرکدوم یه  سری مزایا دارن اگه شمام سابقه دارین بهتراست تامین اجتماعی رو انتخاب کنین من خودمم تامین اجتماعی رو انتخاب کردم .البته قراره درآینده بیمه ها رو تجمیع کنند. 
به دوست،،،،دوست عزیز  انشاالله از هفته بعد ،،یکم تیرماه قول قطعی دادن که شروع بکاره
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۱ منتظر خسته
سلام
آقای مدیر اگه خدا بخواد بریم سرکار شما اطلاع دارید بیمه‌های خود استانداری تامین اجتماعی هست یا خدمات کشوری؟؟؟
پاسخ:
مدیر سایت: بستگی به خودتون داره ک کدومشون رو انتخاب بکنین 
سلام من تازه با این سایت اشنا شدم کسی از اشتغال به کار جهاد خبر داره .ممنون
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۱ منتظر خسته
سلام
دوستان که نمیخوان پیگیری حضوری انجام بدن،خواهشا بقیه را دیگه تحریک نکنن و قول الکی ندن!
بازهم طبق معمول دوستان زیادی قول دادند و دوستان کمی تشریف آوردند،،،،امروز با تعدادی از دوستان رفتیم استانداری و قول دادند که از یکم شروع بکاره و شنبه هم ابلاغارو میزنن،،،
دوستان بنده هم فردا ساعت 9/30اعلام حضور میکنم
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۷ منتظر خسته
سلام
بچه‌ها کسی امروز از استانداری خبر جدیدی نداره؟
در ضمن بچه‌ها قرار صبح یادتون نره!
از دوستان هر کی فردا صبح ساعت9/30میاد اعلام کنه لطفا
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۲ منتظر خسته
دوستان به همه اطلاع رسانی کنید سه شنبه ساعت 9:30جلوی درب استانداری.
به منتظر خسته....بنده هم برای روز سه شنبه ساعت 9/30جلوی استانداری اعلام حضور میکنم،،،لطفا دوستانی که میان اعلام کنن
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۴ منتظر خسته
سلام
پس وعده ما سه شنبه ساعت 9:30جلوی استانداری!به امید اینکه آخرین پیگیری باشه و دوستان بدقولی نکنن و بیان!
سلام بچه‌ها لطفا به شماره پیامک 30000281 اخبار شبکه استانی قزوین جمله ای با این مضمون را پیامک کنید خیلی تاثیر داره ««سلام با اینکه استاندار اعلام فرموده بودن شروع بکار استخدامی های استانداری قزوین از اول خرداد است، اما متاسفانه هنوز کسی شروع بکار نکرده است.عاجزانه خواهشمندیم پیگیری کنید.»»

به بچه های کشاورزی

سلام.یکی از دوستان بنده که توی جهاد کار میکنه گفت که حکم بچه های مارو از یک تیرماه زدن،پس نگران نباشید

به امیدوار،،،،،دوست خوبم انشاالله که خوشبخت و موفق باشید،،،به امید خدا و قول مسئولین اینبار دیگه از اول تیر مشغول میشیم،،اصلا جای نگرانی نیست ،،،اینشاالله که تا سه شنبه دوستان بیشتر اعلام آمادگی میکنن و انشاالله آخرین پیگیریه،،،ولی با پیگیری خیال خودمون هم راحته،،،ان الله مع الصابرین
به نام خدا
باعرض سلام خدمت همه ی دوستان،
بچه ها یعنی فقط چهارنفراظهارآمادگی کردن ،پس بقیه ی بچه هاکجان؟اگه میدونستیدچه قدرهمین پیام هاتون باعث دلگرمی منه اونوقت اینقدربی تفاوت ازکناراین پیام ها رد نمیشدین،بچه ها من برنامه ی عروسیم جوریه که اگه اول تیرنریم سرکاربازم عروسیم بهم میخوره وبازم شرمنده میشم،بچه هاخواهشااگه خبری جدیدی به دستتون رسید مارو هم مطلع کنید،باتشکر
دوستان همه با سه شنبه 10صبح موافقن؟؟
به امیدوار،،منتظر خسته و محسن،،،،دوستان با سه شنبه ساعت 10صبح همه موافقن ...حالا دوستان اطلاع رسانی هم کنیم و به بچه هااطلاع بدیم بهتره،،،،انشاالله که هممون از اول تیر مشغول بکار میشیم بنده امروز هم از استانداری پیگیری کردم قول حتمی دادن که از اول تیر مشغول بکار بشیم ولی سه شنبه هم برای آخرین بار پیگیری کنیم ضرری نداره،،،،با تشکر،،،،
سلام به همه دوستان اماده پیگیری حضوری هستم فقط زمان و روز اعلام کنید من مشکلی ندارم . باتشکر
راستی ازمنتظرخسته ونگران هم تشکرمیکنم بابت نظرشون.
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۵ منتظر خسته
سلام
آقا پیگیری حضوری خیلی خوبه به شرطی که نفرات زیادی بریم،چون قبلا 2بار هماهنگ شدیم بریم اما متاسفانه دوستان قول دادن نیومدن!من با رفتن حضوری حرفی ندارم ولی نه سه نفری،نفرات زیاد بهتر جواب میگیریم! 
باعرض سلام خدمت دوستان
بچه هادیگه کسی نیست که اعلام آمادگی کنه،دوستان کجایید؟منتظرنظراتتون هستم،باتشکر
به امیدوار و منظر خسته،،،،،دوستان منم با سه شنبه صبح ساعت 10موافقم،،،از دوستان هر کی موافقه اعلام کنه،،،،
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۱ از آذربایجان به امین
ما 19 اسفند رفتیم برا گزینش اواخر اردیبهشت جوابش اومد بعد برا کد مستخدمی اقدام کردن و ازمون فیش واریزی آزمون رو خواستن، هفته پیشم رفتیم برا معاینات و ...
سلام خدمت منتظرخسته
من بانظرتون موافقم،ازبچه های دیگه هم خواهش میکنم نظراتشون روبگن،لطفا ساعت رفتنمون رو هم تعیین کنید،
درضمن  دوستان عزیزکسی امروزخبر جدیدی نداره؟
یکی از دوستای من استخدامی سال 90 بود قبل عید حکمش با حقوق پایه 1150 زده بودند که اونم چون از بانک قبول شده بود نرفت. بهش گفته بودن با مزایا و ... در حدود 1/5 دریافتید میشه!!!! من فکر میکردم بعد عید پایه حقوق ها از این بیشتر باشه!؟

به صنعت و معدن اذربایجان.ببخشید یادم رفت بپرسم میشه فاصله زمانی رفتن به گزینش و جوابش و درخواست کد و جوابشو برام بگید که چقدر طول کشید؟جواب ما هنوز نیومده.6 اردیبهشت رفتیم گزینش

به صنعت و معدن اذربایجان سلام.تا حدودی اطلاع دارم برا لیسانس حدود 1200 و فوق لیسانس 1300

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۵ منتظر خسته
سلام
دوستان نظر من سه شنبه است چون استاندار و آقای درافشانی ملاقات مردمی هم دارن.
به امیدوار،خواهش میکنم.
به امیدوار،،،،،،دوست عزیز منم با دوشنبه ساعت 10/30جلوی استانداری موافقم..دوستان لطفا اونایی که کامنتا رو میخونن همکاری کنن تا انشاالله از اول تیر مشغول بکار بشیم،،،،طبق پیگیریها قول صددرصد دادن که از اول تیر همه مشغول بکار بشیم،ولی باز باید پیگیر باشیم،،انشاالله آخرین پیگیری حضوریه..دوشنبه ساعت 10/30جلو استانداری،،،دوستان لطفا اعلام کنید
به نام خدا
سلام بردوستان،بچه هانظرتون درباره ی اینکه دوشنبه ساعت ده ونیم بریم برای پیگیری حضوری چیه؟شنبه اول هفته است فکرنمیکنم کاری ازپیش ببریم فکرمیکنم دوشنبه زمان خوبی باشه ،دوستان عزیزمنتظرنظرات شماهم هستم،نظرشماچیه؟باتشکر
سلام خیلی ممنون ازجوابتون منتظرخسته،نگرانیم برطرف شد.
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۸ از صنعت و معدن به امین
بله کد مستخدمی ما اومده، چند روز پیشم رفته بودیم برا معاینات و سوء پیشینه، به ما گفتن که به احتمال زیاد از یکم تیر شروع به کار می کنیم! راستی شما میدونید که پایه حقوق ها چقدره؟
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۳ منتظر خسته
سلام
بله دوست عزیز منظورم همون 25خرداد بود،اشتباه تایپی بوده!
به نام خدا
باعرض سلام،منتظرخسته سوالی ازتون داشتم،منظورشمااز25تیربرای ارائه مدارک پزشکی همون 25خرداد بوده؟اگرکه نه پس بااین اوصاف مارو کی سرکارمیبرن؟میشه توضیح بدین.باتشکر.
سلام به صنعت معدن اذربایجان.شما که از ما جلوتر هستید ما هنوز جواب گزینشمون هم نیومده.کد شما اومد؟
به نام خدا
سلام،منتظر خسته یه سوالی ازتون داشتم،منظورتون از25تیر همون 25خرداده ؟اگه بیست وپنچم تیر باشه پس شروع به کار کی میشه؟میشه توضیح بدید.باتشکر
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۶ صنعت و معدن91
از بچه های صنعت و معدن قزوین شروع به کار کردن یا نه هنوز؟ بنده از بچه های آذربایجان شرقی هستم
سلام به همه دوستان  
اماده برا پیگیری حضوری هستم . به امید موفقیت.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۸ منتظر خسته
سلام
امروز از استانداری پیگیری کردم گفتن بعضی از بچه‌ها متاسفانه هنوز مدارک پزشکی را تحویل ندادن،خواهشا دوستان سریعا مدارک رو تحویل بدن چون تا25تیر مهلت دارن!!بعد این ببینیم چه بهانه ایی دیگه میخوان بیارن!!
منم آمادگی خودم را برای پیگیری حضوری اعلام میکنم،اگه اول صبح بتونیم بریم خیلی عالی میشه!!
دوستان بنده امروز از جهادکشاورزی و استانداری پیگیر بودم گفتن که از اول تیر همه مشغول میشن،،،،ولی برا اینکه خیال خودمونم راحت بشه واسه هفته بعد یروزی رو مشخص کنیم و برای آخرین پیگیری حضوری بریم استانداری،،،،ایشاالله که به نتیجه میرسیم و همه مشغول میشن،،،لطفا دوستانی که میان اعلام کنن

به امین

والا بین لیسانس و فوق لیسانس  تفاوت ناچیز ه شاید در حد 10 هزار تومن.پایه رو هفتصد و خورده ای زدن و با جمع بقیه موارد چیزی حدوده یک میلیون و نود هزار تومن شده.البته گفتن حقوق برخی دستگاه های بیشتر از این مقداره و برای ارشاد نسبت به برخی دستگاهها کمتره متاسفانه!در مورد کد استخدامی باید بگ مشخصات من تقریبا پس از دهم فروردین وارد سامانه شده بود و حدودا دو ماه کشیده تا کد بیاد.البته اینم بگم که با اینکه اسامی همه در یک روز وارد سامانه شده اما هنوز کد چهار نفر از بچه ها نیومده

بنده برای اداره جهادکشاورزی هستم،،،،،برای هفته آینده اعلام آمادگی میکنم،،ایشاالله از اول تیر همه مشغول بکار میشن ولی پیگیری باید انجام بشه

به منظر دوباره سلام.یادم رفت بپرسم چقدر طول کشید تا کد مستخدمیتون اومد؟

به منتظر سلام.تبریک بابت شروع بکارتون.امکانش هست میزان حقوق دریافتی و هرچی که قراره بدن رو بهمون بگید؟مدرک تحصیلی چقدر تفاوت ایجاد می کنه؟

سلام.من و چهار نفر دیگه از بچه ها در ارشاد چند روزه که کارمونو شروع کردیم و تمام کارهای مربوط به بیمه رو هم انجام دادیم. حکم استخدام مارو هم از 9 خرداد یعنی روزی که کد استخدامی اومده زدن نه از روزی که سر کار اومدیم.پس نگران این نباشد چون این روزهایی که پس از اومدن کد ،سرکار نرفتید جزو خدمت شما محسوب میشه.در ضمن گفتن حقوق ماه خرداد و تیر ماه را یک دفعه در آخر تیرماه پرداخت می کنن.االبته اینم بگم که مبلغ حقوقی که در حکم اومده چندان هم زیاد نیست
به نام خدا  
باعرض سلام خدمت دوستان،بچه های استانداری ،منم اعلام آمادگی برای پیگیری حضوری میکنم،راستی بچه ها فقط ماسه نفرپیگیری کردیم،لطفا بقیه ی دوستان هم خبری دارن مارو مطلع کنن.منتظرنظراتون هستم،باتشکر
بنده برای پیگیری حضوری آماده هستم
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ منتظر خسته
سلام
بچه‌ها منم هم دیروز هم امروز پیگیری از استانداری انجام دادم!گفتند که از اول تیر باید شروع به کار بکنیم ولی بازم مثل همیشه قول قطعی ندادن!اگه دوستان موافق هستن هفته بعد یه پیگیری حضوری انجام بدیم تا به امید خدا از اول تیر شروع به کار حتمی بشه!؟؟
آقایان خواهشا مدارک خواسته شده رو ببرن تحویل بدن چونکه دارن استعلامات مدارک تحصیلی رو هم میگیرن.. آقای چوبدار فرمودن ابلاغ  ها رو داریم میزنیم واسه اونایی که مدارک دادن. و یک تیر شروع بکارهستش .از ما گفتن حالا نبرید.............
سلام دوستان،من امروز رفتم استانداری پیش آقای اسلامی وآقای چوبدارودفتردارآقای درافشانی همه ی ایشان گفتن اول تیرشروع به کاره،درضمن آقای چوبدارگفتن هنوزیه سری ازبچه هامدارک سوپیشینه رو ندادن ،من ازدوستانی که هنوزمدارک ندادن خواهش میکنم هرچه سریعترمدارکشون رو تحویل استانداری بدن.باتشکر
درضمن دوستان شما هم پیگیرباشید اگرتونستید امروز واگرنتونستیدفردا تشریف ببرید استانداری حضوری پیگیری کنید تابه امیدخدا تااول تیرمشغول به کارشیم،دوستان منتظر نظرات وجواب پیگیری هاتون هستم.باتشکر
بنده هم جهادکشاورزی هستم ،،رفتم پیش اقای خدایاری گفتن که تا اول تیر همه مشغول میشن،،،،باز دوستان حتما از استانداری و جهاد کشاورزی پیگیر باشیم،،
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام به امیدوار و هم دوستان
امروز به آقای جزء دریی زنگ زدم ایشون گفتن که شما الان باید شروع به کار بکنید نمیدونم دلیلش چیه هنوز دعوت به کار نشدید!بعد زنگ زدم به آقای عبدی مدیر دفتر آقای درفشانی گفتند سه شنبه بیاید ملاقات حضوری دارن!
انگاری دوس دارن اذییت بکنن!واقعا که!
باعرض سلام،
بچه های استانداری شما خبری ندارید،تماسی بامسئولین نداشتید،خواهشا مارو هم مطلع کنید،منتظر نظراتتون تو سایت هستم.باتشکر
سلام. من قبول شده بهزیستی هستم, واسه ما هم چند روز کلاس آموزشی گذاشتند و گفتند برید فعلا خبرتون میکنیم, و الان ۱۳روز از آموزشا میگزره و خبری از کار نیست!!! خدا به داد مسیولین و ما برسه!! واقعا متاسفم. 
تاییدیه رو نباید ما اقدام کنیم خودشون باید اقدام کنند خوب بگن اصن نمیخوایم استخدام کنیم دیگه
سلام به.دوستان 
من امروز رفتم.جهاد اقای خدایلری گفت برو دنبال استعلام تادییه مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت . اگه اینارو بیارین میایید سر کار .
من نه روز پیش ازمایشات و بقیه مدارکو بردم دادم اداره ولی خیلی از دوستان سستی کردن هنوز تحویل ندادن
سلام دوستان،بچه های استانداری
امروزبه آقای اسلامی زنگ زدم ایشون گفتن اول تیرمشغول به کار میشین.
به نگران و محسن،،،،،بنده هم جهاد.کشاورزی هستم ،،،حتما پیگیری میکنم هم از استانداری و.هم اداره ،،،،دوستان جهاد کشاورزی انشاالله پیگیری کنیم این هفته میریم سرکار
سلام.من امروز جواب آزمایشات پزشکی و سوء پیشینه رو بردم اداره کل فرهنگ و ارشاد و در کمال ناباوری به من گفتن که از فردا صبح برم سرکار و نامه ابلاغمم فرستادن به اداره شهرستان. امیدوارم کار بقیه دوستان هم هرچه زودتر درست بشه و همه برن سر پستشون.از مدیریت سایت همه بخاطر زحماتشون در این مدت تشکر می کنم.
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
سلام به همه دوستان،،،،،انشاالله همه به زودی شروع بکار میکنن،،،،فقط باید پیگیری کنیم بصورت مستمر
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام به همه دوستان خوشبختانه چند تا اداره تو قزوین هم استارت کار را زدن از جمله اداره ورزش و جوانان،تبریک به همشون!متاسفانه بی خیال ترین اداره خود استانداری هستش!خدایا تا کی!بسه دیگه خسته شدیم انقدر از امروز و فردا کردن!
سلام،بچه های استانداری هیچ خبری مبنی براینکه مارو کی میبرن سرکارندارید؟مراجعه هاتون به سایت کم شده،همین حضورتون هم باعث دلگرمیه،خداکنه تا اول تیربریم سرکار وگرنه بازم برنامه ی عروسیم بهم میخوره وشرمنده خانومم میشم،باآرزوی موفقیت برای تک تک بچه ها.
سرام به همه دوستان من امروز نتونستم به جهاد مراجعه کنم خبری بگیرم ولی فردا حتما میرم امروز اگه کسی خبر جدید داره اطلاع رسانی کنه ممنون
سلام ،بچه های استانداری ازتون خبری نیست .کجایید  ؟ خبری جدیدی ندارید،اگه خبری پیدا کردید مارو هم درجریان بگذارید
مرسی بابت جواب
آقای اسلامی رو که میشناسم انقدر زنگ زدم دیگه منو میشناسه
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۳ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام
اونی که تو اتاق خانم صدر هست میشه اسلامی!آقای حیاتی مدیر کل اداری ومالی خود استانداری هستش!
به محمد و محسن،،،بنده هم جهاد کشاورزی هستم،،،،ایشاالله شنبه همه قبول شده های جهاد کشاورزی جواب آزمایشات و سوپیشینه رو بدن از هفته بعد شروع بکارمونه،،،،من با اقای خدایاری صحبت کردم ایشون گفتن که جواب آزمایشاتو بیارین ابلاغاتونو میدیم ،،،،ایشاالله به لطف خدا از هفته آینده ابلاغامونو بدن،،،،،بنده که هم از استانداری و هم از جهاد پیگیرم شما هم حتما پیگیر باشید،،حضوری تلفنی
 یه سوال آقای حیاتی که بچه ها اسم میبرند من نمیشناسم تو استانداری  اتاق خانم صدر  هستن همونه
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۱ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام به همه دوستان
عیدتون مبارک
من دیروز با آقای حیاتی صحبت کردم ایشون گفتند که به احتمال خیلی قوی«بالای90درصد»از یک تیر شروع به کار بکنیم!
 به امید خدا ایندفعه آخرین باری هست که شروع به کار عقب میفته!!
سلام 
بچه های جهاد خبر جدیدی دارین ؟؟؟؟؟

سلام. واسه اداره ارشاد هم فکر میکنم وقتی جواب آزمایشات و سوء پیشینه رو تحویل بدیم، ابلاغ کارمونو بدن،حالا ان شاء ا... شنبه پس از تحویل مدارک مشخص میشه و خبرشو میدم
Hآقای مدیر
 دوستان عزیز
کسی در مورد افزایش 22 درصدی حقوق کارکنان دولت که  جدیدا میگن اطلاعی داره؟؟؟؟

پاسخ:
مدیرسایت:نه اطلاعی نداریم ولی به این چیزا دل خوش نکنید اکثرا شعارن وتا عملی شن سالها طول میکشه
سلام دوستان........امروز از اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ گرفتیم و تاریخ شروع بکارمون هم همین امروز(12 خرداد) بود و انشالا رسما از شنبه صبح شروع بکار میکنیم....امیدوارم کار همه هرچی زودتر درست بشه....
سپاس از مدیر سایت و همه دوستانی که پیگیر این استخدام بودند.
موفق و پایدار باشید....
سلام به دوستان کسی از تاریخ اشتغال به کار جهاد  خبرداره ؟؟؟ 

به نگران عزیز
منم پیگیرم والا
هفته قبل رفته بودم ملاقات مردمی نماینده مشکلمونو گفتم بهش اونم تعجب کرده بود فک میکرده ما رفتیم سر کار
به محمد،،،،،دوست عزیز فقط باید پیگیر بود ایشاالله اگه از استانداری و اداره جهاد پیگیر باشیم هفته بعدی ما هم مشغول میشیم
از جهاد خبری نیست انگار
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۷ رضا (ورزش و جوانان)
امروز نامه معرفی برای شروع کار از تاریخ 12.3.94 را از اداره گرفتم. با تشکر از سایت و ارزوی موفقیت برای همه دوستان.
امروز از ارشاد زنگ زدن و گفتن که کد استخدامیم اومده و گفتن فردا بیا تا هم نامه ابلاغت به شهرستان رو بگیر و هم کارهای مربوط به سوء پیشینه و پزشکی رو انجام بده.
حالا این نامه ابلاغ بگیرم، کارم شروع میشه یا نه رو نمیدونم. ان شاء ا... فردا خبرشو میدم
سلام دوستان......
اداره ورزش گفتن جلسه برگزار شده و قرار شده شروع بکارتون از 1 تیر باشه!!!!!!
از ادارات دیگه چه خبر؟؟ کسی رفت سرکار؟؟
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۹ رضا (ورزش و جوانان)
امروز کارگزینی صحبت از اول تیر میکرد؛ پیگیری نکنیم شاید اول تیر هم خبری نشود. لذا فردا ساعت 11 اداره ورزش و جوانان قزوین برای پیگیری حضوری.
دوستان سلام،،،خواهشا پیگیری هاتونو از استانداری انجام بدید که زودتر شروع بکار کنیم،،،بیخیال نباشید،،هر چقدر بی خیال باشیم دیرتر شروع بکار میکنیم،،،،،تلفنی ،،حضوری از استانداری پیگیر باشیم
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۹ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام به همه دوستان
بچه‌ها کجا رفتید چند روزی هست از هیچکسی خبری نیست!!!پیگیر نباشیم مطمئنا از کارم خبری نیست!یه یا علی بگیم و دوباره پیگیر باشیم!!!
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۲ 123 به استخدامی
سلام منم موقع ثبت نام دانشجوی ارشد بودم و مدرک لیسانس دادم ولی قبل گزینش مدرک ارشدم رو تحویل دادم و برای تشکیل پرونده هم که دوباره مدرک ازمون خواستند مدرک ارشد رو بردم و گفتن برات اعمال میشه و حکمت با ارشد میخوره ولی فعلا که برامون حکم نزدن......
سلام دوستان.....من امروز(شنبه) با اداره ورزش تماس گرفتم گفتن جلسه طبقه بندی مشاغل ساعت 12 امروز برگزار میشه و فردا یا دوشنبه باهاتون تماس میگیریم برای گرفتن ابلاغ و شروع کار......
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۳ منتظر خسته
سلام به همه دوستان
اگه خدا بخواد یه خبر خوب دارم! خبر موثقی که از استانداری دارم فکر کنم بچه‌های خود استانداری نهایتا تا ده روز دیگه مشغول به کار بشن!!!
به امید خدا.
بجه های جهاد اگه هنوز بهتون زنگ نزدند برید نامه سو پیشینه و عدم اعتیادو بگیرید من رفتم گرفتم
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۸ نگران به او
دوست عزیز دو بار بچه ها قول دادن ولی هر دوبارش هم بیشتر از پنج شش نفر نشدیم،،،،،متاسفانه،،،،فقط باید پیگیر بود که متاسفانه همه شعار میدن
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۵ رضا( ورزش و جوانان)
دوستانی که کامنت میگذارند؛ خواهشا نام اداره خود را بنویسند.
چی شد پسسسسسسسسسسسسسس؟
بچه های قزوین باز که خوابند. بابا بیاید بریم دم استانداری اینا مارو مسخره کردن
سلام دوستان. من کارشناسی ارشد داشتم اما هنگام تحویل مدارک گفتن باید مدرک هنگام ثبت نام یعنی کارشناسی رو باید بدید. کسی اینجوری شده؟؟؟ کسی میدونه توضیح بده؟
به محسن،،،،،دوست عزیز بنده هم جهادکشاورزی هستم،،،دیروز رفتم اداره گفتن که این هفته تماس میگیریم برای آزمایشات و سوپیشینه،،،جواب اینارو ببرین ابلاغمونو میدن،،،،،،نامه یکشنبه استانداری مبنی بر شروع بکارم به دستشون رسیده،،،،،،اقا محسن فقط باید پیگیر بود 
با سلام.لطفا اگر کسی میتونه کپی این نامه رو بگیره و عکسشو رو سایت بزاره
سلام دوستان. دیروز من و چند نفر از دوستان دیگه بعد از پیگیری از استانداری به اداره ورزش و جوانان رفتیم که اونجا بهمون گفتن فردا یعنی امروز قراره جلسه طبقه بندی مشاغل برگزار بشه و بعدش شما بیاید ابلاغتون رو بگیرید ولی امروز که زنگ زدم گفتن جلسه کنسل شده و افتاده واسه شنبه. دوستان لطفا همه زنگ بزنید و پیگیر باشید
سلام به همه دوستان کسی از جهاد کشاورزی خبر داره یا عکس نامه که استانداری دیروز برا ادارات فرستاده رو داره بزاره رو سایت ممنون

ببخشید آقا وحید و جناب نگران، این منتظر که سوال کردن یه دوست دیگه است،بنده برای ارشادم  ایشون واسه استانداری.گفتم اشتباه نشه
به منتظر،،،، دوست عزیز امروز آقای جزره ایی گفتن و حتی بمن گفت که برم و کپی نامه رو بگیرم که نتونستم برم یعنی عجله داشتم باید میرفتم جایی ولی شماره نامه رو از اقای اسلامی گرفتیم ،،همونیه که وحید گفت،،،امروز از ادارات هم پیگیر بودیم که گفتن درسته و نامه بدست ما رسیده،،،،
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ منتظر به وحید
داداش خود استانداری چیزی راجب شروع به کار نگفت؟؟؟چون مسئولای خود استانداری دوپهلو حرف میزنن!!
من نامه رو ندیدم ولی امروز ادارمون میگفت که نامه بدستمون رسیده،،،،ولی شماره نامه رو از استانداری اقای اسلامی گرفتم 59/6/2919  دوستان پیگیر باشید ایشاالله تا هفته بعد مشغول میشیم،،،
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۸ منتظر خسته
سلام به همه دوستان
دیروز استانداری نامه زده به همه دستگاه ها مبنی بر شروع به کار پذیرفته شدگان،آیا کسی از دوستان نامه رو داره بذاره روی سایت هم بچه‌ها ببینن؟؟؟؟؟
دیروز  از استانداری به همه ادارات نامه زدن که اونایی که کداستخدامیشون اومده شروع بکار کنن،،،امروز منو چند تا از دوستان رفتیم استانداری و حتی شماره نامه رو هم به ما دادن،،،و بعد رفتیم اداره و اداره هم نامه رو تایید کرد که امروز به دستشون رسیده،،،،اصلا جای نگرانی نیست،،،ایشاالله اونایی که کارای سوپیشینه و آزمایشاتشونو انجام دادن این هفته مشغول بکار میشن
گفتن تا 10 روز وقت دارید جواب آزمایشات رو واسه خود استانداری بیارید. هیچکس هم تو استانداری از شروع بکار و یا اطلاع از زمان اون نداشت. با این اوصافاحتمالا 1 تیر باشه.
سلام بچه ها کسی از شروع بکار خود استانداری خبری نداره
سلام به همه دوستان  در استان زنجان تمامی ادارات که کد مستخدمی امده بود از اول اردیبهشت مشغول به کار شده اند ولی بعلت اینکه از طرف استانداری نامه ابلاغ بودجه به ادرات نزده بودند حقوق اردیبهشت را نداده اند و بچه ها بستانکار هستن ولی تو قزوین ادارات بازی در میارن .

سلام. فردا بچهای بهزیستی روبروی استانداری تو ساختمون شهرداری کلاس اموزشی دارن حدود ۱۰۰نفر میشن و فردا واسه پیگیری حتما میان. خواهشا بقیه ادارات هم بیان اگه ۵۰نفر هم از بقیه ادارات بیان حتما به نتیجه میرسیم. پس حتما فردا بیاید
دوستان ایشاالله فردا با تعدادی بالا میریم استانداری و مطمئن باشید نتیجه میگیریم،،،فردا ساعت 10جلوی استانداری ،،،،،پیگیر باشیم همین هفته ابلاغمونو خواهیم گرفت به لطف خدا و یاری دوستان
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۷ بریده از دنیا
بنزین هم که 1000 تومن شد
دیگه زندگی نمیشه کرد به خدا
فردا ساعت 10 جلوی استانداری من با یه 4لیتری بنزین میام اگه حقوق خرداد منو ندادند همونجا خودمو آتیش میزنم بچه ها حواستون به من باشه دیگه جلو اینا هم نیاد چون میخواد اون مامور حراست هم با خودم بسوزونم
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۲ 123 به الکی....
دوست عزیز حرف ما هم همینه پس همت کنید و فردا (دوشنبه) ساعت 10 استانداری باشید و به دوستان دیگه هم اطلاع رسانی کنید........با حرف زدن و شعار دادن کاری درست نمیشه
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۹ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام به همه دوستان
امروز که رفته بودیم دنبال آزمایشات با چندتا از بچه‌ها که تازه دیدمشون و حرف زدیم اصلا خبر نداشتند که میشه کامنت گذاشت و با سایر بچه‌ها در ارتباط بود!
بخدا اگه فقط یکبار اتحاد داشتیم و مثل سایر استانها پیگیر بودیم خیلی وقت بود میرفتیم سرکار،نه متاسفانه مثل الان استانداری مثل اب خوردن این هفته اون هفته یا این ماه اون ماه میکنه!!!
منم صبح ساعت 10استانداری هستم،،،،دوستان اگه تعداد بالا باشیم این هفته ایشاالله به نتیجه میرسیم

سلام  من و دوستمم فردا ساعت 10 میایم

دوستان تا حضوری پیگیر نباشیم تا تیرماه باید صبر کنیم،،،منم فردا ساعت 10جلوی استانداری هستم،،،
من امروز با اداره ارشاد تماس گرفتنم ولی گفتن با اینکه ما در یک روز مشخصات افراد را وارد سامانه کردیم اما  فعلا کد استخدامی فقط چند نفر از بچه ها اومده و باید منتظر بمونیم و اینم مربوط به معاونت توسعه در تهرانه و از دست ما خارجه و هر فقط کدتون بیاد شما نیروی کار ما محسوب میشید.
حالا باز خوشا بحال شما که حداقل کارتون یه مرحله از ما جلوتره
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۶ رضا( ورزش و جوانان)
من هم فردا دوشنبه ساعت ده میام استانداری برای پیگیری
من فردا هستم...........لطفا به دوستان دیگر هم اطلاع رسانی کنید هرچی تعداد بیشتر باشه بهتره...فردا تا نتیجه نگیریم استانداری رو ترک نمیکنیم...
سلام. فردا افراد پذیرفته شده بهزیستی روبروی استانداری تو ساختمون شهرداری کلاس اموزشی دارن و چون همشون میان و حدود ۱۰۰نفر افراد بهزیستی هستن و بقیه ادارات هم بیان و بریم پیگیری کنیم. اگه از بقیه ادارات لطف کنن ۵۰نفر بیان و با بچه های بهزیستی که اونجا هستن هماهنگ کنیم جمعیتمون به ۱۵۰نفر میرسه! پس حتما فردا ساعت ۱۰بیاید دوستان. 
بنده هم از اداره جهاد کشاورزی هستم و هر موقع تماس میگیرم قول هفته بعد رو میدن،،،،دوستان 123،منتظرو بقیه دوستان خواهشا فردا ساعت 10جلوی استانداری باشیم تا حضوری پیگیری کنیم،،،بنده اعلام حضور میکنم لطفا هر کسی که این صفحه رو میبینه اعلام کنه ،،،،
سلام من با اداره تماس گرفتم ولی گفتن که هیچ نامه و مجوزی نه به صورت کتبی نه به صورت شفاهی مبنی بر شروع کار از استانداری به ما ابلاغ نشده و حکم آمادست و فقط منتظر مجوز استانداری هستیم.
بچه ها فردا ساعت 10 جلوی استانداری. لطفا همه بیاید.
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۷ 123 به منتظر
سلام......
من ارشاد رو دقیقا اطلاع ندارم از دوستان شنیدم....شما فردا از اداره پیگیر بشید و اگه فردا به نتیجه ای نرسیدیم دوشنبه باز میریم استانداری معاونت استانداری این قول رو دادن که از اداره ها بخوان همه افرادی که کدشون اومده از خرداد شروع بکار کنند...شما هم که کدتون نیومده حتما برای پیگیری دوشنبه حضور داشته باشید......
بازم عذرخواهی میکنم از اینکه نتونستم امروز بیام.
فقط ارشاد که گفتید شروع بکار احتمالا از این هفته است، هنوز کد استخدامی ما نیومده چطور ممکنه بریم سرکار؟
سلام واسه من پیام اومده که از ۴خرداد تا ۷ خردادکلاس آموزشی برگزار  میشه!! ما ۳دوره آموزش داریم یعنی بعد ۷خرداد منتظر باشیم تا دور بعدی آموزش شروع بشه؟؟؟ آقایان توروخدا دیگه بسه! بخدا دیگه نداریم, خواهشا تمومش کنید این بدقولیا و بی مسیولیتی هارو. 
والا این حرفیه که تو خود استانداری زدن و فکر میکنم بعد انجام آزمایش وکارای دیگه و تشکیل پروونده انشالا شروع بکار باشه.......
به 123 . خبر شروع استانداری از این هفته موثقه؟ انشالله به حق این شب های عزیز همه دوستان شروع به کار کنند.
به 123 . خبر شروع استانداری از این هفته موثقه؟ انشالله به حق این شب های عزیز همه دوستان شروع به کار کنند.
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۰ الکی مثلا من رئیس همه هستم
به123
خب خدا را شکر!ولی میشه بگید خود استانداری را کی گفت بهتون این هفته شروع به کاره؟؟؟
خود استانداری این هفته شروع بکار میکنن و منابع طبیعی و ارشاد هم  فکر کنم شروع بکارشون این هفته هست
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۵ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام
کسی خبر داره از اداره های قزوین به جزء راه و شهرسازی کجا استارت کار را زدن؟
اگه از دوستان عزیز کسی دیگه از شروع به کار سایر اداره ها خبری داره بی زحمت اطلاع رسانی کنید!!!؟؟
لطفا فردا حتما از ادارات پیگیر بشید و نتیجه پیگیری هاتون رو اطلاع بدید که هماهنگ بشیم برای اقدامات و پیگیری های بعدی.....
 
دوستان قزوینیه عزیز،،امروز بنده و چندتا از دوستان رفتیم استانداری و پیگیری کردیم و قول دادن که از این هفته با ادارات صحبت کنند و مشغول بکار شیم،،،،ولی نظر بنده اینه که دوشنبه از ادارات پیگیر شیم و اگر خبری نشد دوباره دوشنبه ساعت 10بریم استانداری....امروز ما هفت هشت نفر رفتیم خیلی مؤثر بود،،،بخدا قسم اگه تعدادمون زیادتر بشه همین هفته جواب میگیریم،،،خواهشا دوشنبه بیاید دوستان
سلام دوستان........امروز به اتفاق چند تا از دوستان رفتیم استانداری برای پیگیری و بعد از صحبت با آقایون قرار شد آقای درافشانی نامه بزنن به ادارات و همه کسانی که کد استخدامیشون اومده شروع بکار کنند......فردا همه با ادارات خودتون تماس بگیرید یا حضوری پیگیری کنید و اگه خبری نشد یا جواب ندادن دوشنبه ساعت 10 صبح دوباره میریم استانداری...
پیگیری امروز خوب بود ولی باز تعداد کم بود، الان فقط باید خودمون پیگیر بشیم پس لطفا همکاری کنید و بیخیال نباشید....

امروز شنبه 2.3.94 به اتفاق تعدادی از قبول شدگان ورزش و جونان و جهاد کشاورزی قزوین به استانداری مراجعه نمودیم. پس از صحبت با معاونت های استانداری در نهایت معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی قول مساعد دادند که با ادارات استان برای شروع کار در اسرع وقت تماس بگیرند. ضمنا براساس گفته های مسئولین هم کدهای مستخدمی صادر شده و هم بودجه پیش بینی شده است.

با سلام خدمت دوستان
امروز از استانداری با من تماس گرفتن نامه های سوءپیشینه و عدم اعتیاد رو بهم دادن
یکی از بچه های فرهنگ و ارشاد رو هم دیدم اونا از امروز مشغول به کار شدن .
به دوستانی که امروز از استانداری زنگ زدن واسه گرفتن استعلامات، دوستان بگن رفتن استانداری به کجا معرفی کردنشون واسه پزشکی؟ طب کار  یا مرکز شهید بلندیان«مرکز بهداشت»؟ چند روز ه گفتن بیارید؟ 
دوستان بنده متاسفانه بخاطر اینکه  یکی از اقواممان به رحمت خدا رفته به احتمال زیاد نتونم بیام.به دوتا از دوستانم اطلاع دادم ،امیدوارم اونها بیان.درهرصورت خواستم معذرت خواهی کنم
به نگران      من با شما موافقم،،،فردا ساعت 10صبح جلوی استانداری هستم،،،،لطفا دوستانی که کامنت ها رو میخونن هماهنگ شن،،،،،تعداد بالا باشه بخدا قسم به نتیجه میرسیم،،،،تلف شدن عمرتون واستون مهم نیست؟
به استخدامی      دوست خوبم اولا امیدتو از دست نده ،،منم مثل شما پیگیری کردم گفتن که هفته بعد شروع بکار،،،،ولی بنده یه نظری دارم ،،ببینید استاندار خودش گفت که اول خرداد همه شروع بکار میکنن حالا اگه ما پیگیری نکنیم بنظر شما مارو دعوت بکار میکنن؟؟ مطمئنا دعوت نمیکنن و از تیر ماه میریم سرکار،،،،،ما باید پیگیر باشیم و حضورا بریم استانداری و سفت و سخت وایسیم و هفته بعد شروع بکار کنیم،،،،،،پس لطفا بجای خالی کردن ته دل همدیگه،،فردا شنبه ساعت ده صبح جلوی استانداری باشیم و با خود استاندار صحبت کنیم
سلام دوستان. من خیلی امیداوار به شروع به کار هفته پیش رو هستم با پیگیری هایی که کردم مسئولین گفتن که شنبه یکشنبه برای سوء پیشینه و پزشکی باهاتون تماس میگیریم. اما متاسفانه دیروز یکی از بچه هایی که مثل ما هست و منتظر استخدامی تو یکی از فرماندری هاست رو دیدم گفتش آقای چوبدار گفته به ما که شروع به کار از تیر ماه هستش! واقعیتش خیلی دپرس شدم و همه علاقه بکارم از بین رفت!
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۱ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام مدیر جان
اگه جواب سوالم را میدونی خواهشا بگو،چون با جوابی که میدیدخیلی از بچه‌ها از بلاتکلیفی خارج میشن!!!
بودجه کی به استانداری ابلاغ میشه؟؟؟؟؟
بچه هایی که شنبه میان قرارمون جلوی در استانداری....منتظر بمونید تا همه بیان تا هماهنگ بشیم......نباید این دفعه با یه حرف قانع بشیم....من که دیگه دارم کم میارم...زندگیمون رو هواست.....سه ساله دارن با این کاراشون به ما توهین میکنند....نباید اجازه بدیم بیشتر از این ما رو به بازی بگیرن و اعصابمونو خرابتر از این بکنند.....
من هم شنبه ساعت ده جلوی استانداری قزوین حاضرم،،،لطفا همکاری کنن دوستان خیلی محترم،،،،احتمالا این دوستانی که همکاری نمیکنن درآمدهای میلیاردی دارند ،،،،خواهشا همکاری کنید تا طبق گفته های استاندار و آقای حیاتی از هفته بعدی مشغول بکار بشیم و از بدبختی و نگرانی بعد سه سال در بیایم
سلام دوستان....شنبه ساعت 10 فراموش نشه..........
۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۴۹ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام
ما بچه‌های قزوین دوست داریم خونه بشینیم کسی دیگه ایی بره دنبال کارمون جوابش را برامون بیاره!اگه وقت و وقت یه ذره پیگیرتر بودیم الان مثل همه استانها سرکار بودیم ولی الان......
به منتظر و رضا    بنده هم شنبه ساعت ده صبح جلوی استانداری هستم،،،منم از شهرستان میام،،،خواهشا التماسا دوستان همکاری کنن تا ایشاالله هفته بعدی مشغول بکار بشیم،،،،
دوستان من خانم هستم و باید 90 کیلومتر تا قزوین راه بیام،تلاشمو میکنم که حتما بیام.خواهشا حداقل بچه های خود قزوین شنبه بیان تا تعدادمون زیاد بشه تا ان شاء الله به یه نتیجه ای برسیم.به نظر من اونایی که کد استخدامیشون هم نیومده بخاطر پیگیری نکردن جدی استانداری و نمایندگانشونه وگرنه اگه  جدی پیگیری میکردن مثل بعضی استانها تا حالا رفته بودیم سرکار.
به بهزیستی      ایشاالله که مشکلت حل بشه دوست عزیز،،هممون گرفتاریم ،،ولی حتما.......دوست خوبم ایشاالله که هفته بعد شروع بکاره،،،ولی دوستانی که پیامها رو میخونن حتما شنبه حضوری پیگیری کنیم صد در صد به نتیجه میرسیم
۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۲۸ رضا ( ورزش و جوانان- قزوین)
من هم شنبه ده صبح برای پیگیری میام استانداری. این پروسه سه ساله استخدام ما نشون داده که تا خودمون پیگیری نکنیم، ادارات هیچ عجله یی برای شروع کار ما ندارند.
سلام. از دوستان همشهری یک خواهش دارم. از هر کسی که پیامو میخونه ازش میخوام از ته دل واسم دعا کنه ایشالله کارم زود درست بشه. تو بد موقعیتی گیر کردم. خواهشا دعا کنید میدونم شماها خیلی منتظر بودید و واسه خودتون دعا میکنید, وقتی خودتونو دعا کردید یه کوچولو منم دعا کنید. خواهشا. 
ممنونم ازتون
مستقیم با آقای حیاتی صحبت کردم. انشاالله هفته بعد همه مشغول بکار شن. 

سلام. از دوستان همشهری یک خواهش دارم. از هر کسی که پیامو میخونه ازش میخوام از ته دل واسم دعا کنه ایشالله کارم زود درست بشه. تو بد موقعیتی گیر کردم. خواهشا دعا کنید میدونم شماها خیلی منتظر بودید و واسه خودتون دعا میکنید, وقتی خودتونو دعا کردید یه کوچولو منم دعا کنید. خواهشا. 
ممنونم ازتون
بله استانداری هستم. وقتی استانداری شروع کنه بقیه ادارات موظف میکنه به شروع کار.
دوستان امیدواریم که انشاالله هفته بعدی به یاری خداوند بریم سرکار،،،،ولی منم با دوستمون نگران و 123موافقم         دوستان خواهشا همکاری کنید و شنبه برای پیگیری حضوری ساعت 10صبح بیاید ایشاالله آخرین پیگیریه و نتیجه بخشه
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۴ الکی مثلا من رئیس همه هستم
به آقا یا خانم استخدامی
امروز خود آقای حیاتی این حرف را گفتن یا آقای چوبدار؟؟
چون منو چند تن از دوستان دیگه چند روز پیش با آقای حیاتی که صحبت کردیم چیزی نگفتن!!!
منم با نگران موافقم......
ممکنه این دفعه هم مثل دفعات قبل حرفشون عملی نشه......همین یک ماه قبل به ما گفتن 1 اردیبهشت شروع بکاره ولی وقتی همه کارا انجام شد به بهانه عدم تامین اعتبار باز عقب انداختن.......
پس شنبه منتظر حضور همه دوستان هستیم........
سلام به همه دوستان     بنده نیز با استانداری تماس گرفتم و گفتند که از هفته بعد شروع بکار،،ولی نظر بنده اینه که شنبه برای پیگیری حضوری حتما باشیم ،،،
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۷ 123 به استخدامی
سلام......شما برای خود استانداری هستید؟ با همه اداره ها تماس میگیرن؟؟
 شما هم نرفتی گزینش جهاد؟
گزینش جهاد که تموم شده بود
به سید.اقا شما مطمئنی نفر اصلی هستی؟جهد خیلی وقته گزینش انجام داده کدهاشم گرفته.احتمالا داری اشتباه می کنی
بچه ها تماس گرفتم با استانداری قزوین(دفتر  آقای حیاتی)، گفتن شنبه و یکشنبه با همه بچه ها تماس میگیریم برای ادامه کار.
جالبه بخدا! پسفردا جمعه آزمون استخدامی برگزار میشه!!! ما ۳ساله بلاتکلیفیم آقایون میخوان تعداد بلاتکلیفا رو چند برابر کنند!! لعنت خدا به اون کسانی که باعث تاخیر فرایند استخدام و باعث بلاتکلیفی و مشکلات ما شدند. لعنت به مسیولین بیخیال, لعنت به آدمای بدقول
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۰۵ قبول شده راه وشهرسازی.
سلام خدمت دوستان عزیز
دیروز جلسه توجیهی داخل اداره کل شهرسازی بود.
آقای مانی فر مدیرکل صحبت کردند و گفتن امروز و فردا ابلاغیه آغاز بکار رو بریم بگیریم و از 2خرداد(شنبه)بریم سرکار.
منتها گفتن 2-3ماه حقوق نمتونند پرداخت کنند
در پایان از مدیر عزیز و کلیه دوستانی که پیگیر به نتیجه رسیدن این استخدامی بودن کمال تشکر واز خداوند متعال آرزوی عاقبت به بخیری و موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی را دارم.
با تشکر
به امین
من جهاد کشاورزی هستم از توضیحاتت ممنون

به سید سلام.اداره صنعت و معدن.سوال خاصی نیست.راحت میشه از اینترنت دانلودشون کرد.مسائل مربوط به احکام و نماز.مساائل و اخبار روز سیاسی.البته بصورت کلی من گفتم ولی خوب باید امادگی داشته باشید و مطالعه هم بکنید.کدوم اداره هستید؟

سلام
آقای مدیر برادر بزرگوار
اگه اطلاعی از ابلاغ بودجه به استانداریها دارید اطلاع رسانی کنید ممنون میشم؟؟؟؟
به 123     ایشاالله که قولشون عملی بشه،،،ولی شنبه حتما میریم و پیگیر میشیم،،،دوست عزیز اگه امکانش هست دوستان دیگه رو اطلاع بدید
به......
به منم همین حرفو زدن ولی باز باید پیگیر باشیم....منم از شهرستانم ولی حتما میام........
سلام به دوستان،،،بنده امروز با استانداری تماس داشتم ،،گفتن که طبق صحبتهای استاندار ایشاالله از هفته بعدی شروع بکار میکنید،،،،ایشاالله که اینبار دروغ نگفته باشن،،،،،،من برای روز شنبه ساعت 10 برای پیگیری حضوری حتما میام،،،
دوستان خواهشا همه برای پیگیری آماده باشن و اطلاع رسانی کنن،،من از شهرستان میخوام بیام پس خواهشا اونایی که قول دادن بیان،،،،اگه نریم و از حقمون دفاع نکنیم بازم یکماه الافیم،،،،،،بخدا قسم زندگی من داره بهم میخوره
فعلا همه اعلام آمادگی کنید!! ولی وقتش که میشه هیشکی نمیاد!! اگه همش ده نفر هم بیان مطمین باشید به نتیجه میرسیم. اما دوساله که هرموقع قرار گزاشتیم دو سه نفر بیشتر نیومدن. ولی مطمین باشید حالا حالاها سرکاریم!! یکی بهم گفت که به ادارات گفتن کاراتونو کند انجام بدید و فعلا بچه هارو مشغول کنید!! 
لطفا اگر با دوستان دیگه هم در ارتباط هستید و ممکن به سایت سر نزنن اطلاع رسانی کنید........هرچی تعداد بیشتر باشه بهتره.......
یدالله مع الجماعه.......
منم واسه شنبه ساعت 10 آماده پیگیری حضوری هستم......
ما باید حقمون بگیریم......عقب نکشید...باید در کنار همدیگه برای رسیدن به هدفمون تلاش کنیم.....
سلام....من هم برای شنبه ساعت 10 هستم........
دوستان لطفا همکاری کنید......
دوستان من هم واسه شنبه ساعت 10 آماده هستم،،،،اگه تا شنبه خبری نشد،،شنبه ساعت 10بنده اعلام حضور میکنم،،،،خواهشا دوستان همکاری کنن
آقای امین میشه بگید کدوم دستگاه هستید؟ من نفر اصلی هستم ولی هنوز گزینش هم نرفتم . تو گزینش چی ازتون پرسیدند. خسته شدیم از بلاتکلیفی

 به وحید و بقیه دوستان.واللا من برای جمع شدن و تجمع مشکلی ندارم.ولی متاسفانه میترسم و میدونم مثل اوندفعه همش 10نفر ادم هم نمیشیم.اداره ما که خیلی عقبتره و تازه گزینش رفتیم ولی با این حال امادگیمو اعلام میکنم که هرساعت که گفتید بریم

با این اوصاف ،دوستان واسه هفته دیگه یه روز رو تعیین کنیم واسه پیگیری.گویا باید با زبان زور حقمونو بگیریم ،به اونا باشه حالا حالاها بیکاریم!
به نظرمن شنبه ساعت 10

به امین

میگن تا پول دست ما نرسه هیچ کاری نمیکنیم. بقیه اداراتم  تقریبا همین سیاست در پیش گرفتن.

یکی از آشناهامون داخل استانداری میگه اگه یه اجتماع حداقل 100 نفری جلوی استانداری داشته باشید چند روز بعد سر کارید مثل اکثر استانها

ولی بچه های قزوین .....

سلام به آقا وحید.این تیرماه که گفتن برای همه اداره جات بوده و یا فقط خود نیروهای استانداری؟پس حرف استاندار این وسط چی میشه که قول خرداد داده بود؟مشکل رو نگفتن که دیگه چیه؟
دوست عزیز من امروز با استانداری تماس داشتم گفتند که تا نیمه اول خرداد همه مشغول بکار خواهند شد.....ایشاالله که صحبتهای استاندار واقعیت داره و هممون مشغول میشیم،،،اگه تا شنبه خبری نشد همه آماده باشن که واسه پیگیری حضوری بریم پیش استاندار
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۶ الکی مثلا من رئیس همه هستم
با سلام
دوستان قزوینی دیدید نمیخواستم ته دل کسی را خالی کنم!
متاسفانه بازم امروز خود استانداری به بهانه ابلاغ اعتبار حداقل یک ماه شروع به کار را عقب انداخت!!!به همین راحتی!!
سلام به همه.ظاهرا داستان ابلاغ بودجه فقط بهونه ادارجاته.طبق اخبار بچه های ثبت شروع بکار کردن و به راه وشهرسازی ها هم گفتن فردا جلسه توجیهی دارن وازسربرج شروع کاره

با سلام 

امروز من و چند نفر دیگه حضوری رفتیم استانداری و نتیجه کار :

((احتمالا از تیر ماه)) اونم تازه گفت اگه مشکلی پیش نیاد!!!!!!

هممون سرکاریم

 مورد حکم چیزی نگفتن فقط گفتن کلاس اموزشی شروع میشه از همون روزم کارمند محسوب میشید اما حالا که گفتن از هفته دیگه.
من با استانداری تماس گرفتم گفتن استاندار نامه زده به نوبخت برای ابلاغ بودجه و احتمالا یک هفته آینده شروع بکار میکنید!!!!!
باید هماهنگ باشیم و پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم....
اقایان و خانما ی تکونی به خودتون بدید, یکم پیگیری کنید, امروز رفتم استانداری گفتند که دیگه به ما مربوط نمیشه ما اعلام کردیم که از اول خرداد شروع به کار کنند. آموزش هم پرسیدم گفتند حین کار باید ببینید نه اینکه یک ماه آموزش ببینید  بعد برید سر کار!!!! الان ۲۸اردیبهشت هم گذشت هنوز معلوم نیست آموزشمون کی هستش!! خواهشا تماس بگیرید و پیگیری کنید وگرنه هممون میدونیم با این وضعیت تا مهر هم خبری از کار نیست!!! 
من امروز با اداره کل تماس گرفتم گفتن تو خرداد حکم میزنیم حالا چندم خرداد مشخص نیست!!!!!!!!! 
سلام......یعنی حکم شما زده شده یا بعد از دوره آموزشی حکم میزنن؟؟
سلام به ما گفتن از دوشنبه کلاس اموزشیتون شروع میشه یکشنبه تکاس میگیریم محل  برگزاری کلاس ومیگیم امروز زنگ زدیم میگن جا پیدا نکردیم مونده واسه هفته دیگه مارو مسخره کردن.
 بهتره یه روز و ساعت رو مشخص کنیم و هرکس موافقه اعلام آمادگی کنه برای پیگیری حضوری.......
با ساعت 10 روز سه شنبه موافقید؟؟؟
جالب اینکه یک خرداد میفته به جمعه!!!!!!!!!!! استاندار هم عمدا روزی رو اعلام کرده که تعطیل باشه
به نظر من شنبه صبح همه بریم استانداری تا حضورا بگیم که اینهمه دروغ تحویل بچه های مردم ندن.از اول میگفتن تابستون تا این همه ما بلاتکلیف نموموندیم
دوستان اینقد ته دل همدیگرو خالی نکنید ...خود استاندار گفت که اول خرداد میرید سرکار،،،،،بنده برای روز سه شنبه آماده هستم برای پیگیری حضوری
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۳۵ الکی مثلا من رئیس همه هستم
سلام به دوستان قزوینی
اینطوری که خبر از استانداری میاد این استخدامی ما سر دراز داره!!!چون امروز زنگ زدم به آقای چوبدار ومدیر دفتر آقای حیاتی هردوشون گفتن فعلا هیچ خبری از شروع به کار از اول خرداد نیست!
متاسفانه بازم وعده وعیدهای الکی!!!
سلام دوستان موافقید سه شنبه بریم استانداری برای پیگیری؟؟؟
از بچه های قزوین مگه کسی دعوت کار شده که دیگه ازتون خبری نیست؟؟باز وعده و وعید دادند زود خام شدید!!! 
سلام از بهزیستی جدید دارید؟؟