---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ

استخدام استانداری قزوین وپیگیری آن

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ

استاندار قزوین: ۶۵۰ نفر آماده استخدام در دستگاه های اجرایی قزوین هستند

 

خبر1خرداد 92-به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، مرتضی روزبه پیش از ظهر امروز (یکم خرداد) در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از پروژه های مهمی که در دستور کار قرار گرفته است، راه آهن قزوین - قم است که از طرح های عالی است و مطالعات این پروژه از منابع داخلی وزارت راه آغاز خواهد شد.
 

وی ادامه داد: در سال 94 نیز ردیف بودجه ای برای این پروژه تصویب خواهد شد و به این صورت گام اساسی را در راستای اجرای این پروژه خواهیم برداشت.
 

استاندار قزوین با اشاره به بازدید از پروژه قزوین- الموت - تنکابن و گازرسانی به الموت شرقی و غربی افزود: در اجرای این پروژه نباید وقفه ای ایجاد شود و استفاده از زمان در این کار حائز اهمیت است و چنانچه نیز وقفه ای ایجاد شود با تشکیل جلسه، کار پیگیری می شود.
 

وی با اشاره به لزوم کوچک سازی دولت تصریح کرد: در حال حاضر 650 نفر آماده استخدام در دستگاه های اجرایی هستند که اگر این افراد نیز به کار گرفته شوند، 37 درصد پست خالی داریم که باید دید همین میزان نیز چه مقدار کارایی و بهره وری دارند.
 

روزبه خاطر نشان کرد: ما برای تحقق این ایده آمادگی داریم و البته این امر نیز بستگی به این موضوع دارد که دستگاه های دولتی در مرکز چقدر به مناطق بها داده و به چه میزان به تمرکززدایی اعتقاد دارند و از ظرفیت مناطق استفاده می شود.
 

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: ما در بهزیستی استان قزوین هیچ مرکز دولتی به جز شیرخوارگاه نداریم و 20 سال است که با این مفهوم آشنا هستیم که دولت باید کوچک شود.
 

حسین افشار مقدم افزود: ولی باید توجه داشته باشیم که تا وقتی وظایف دولت را منطقی نکنیم نمی توانیم اندازه آن را نیز منطقی کنیم و منطقی ترین راه برای کوچک سازی دولت، حذف بسیاری از وظایفی است که دولت متصدی آن است.
 

وی یادآور شد: زمانی که وظایف سازمان ها را توسعه می دهیم نمی توانیم دولت را کوچک سازی کنیم بنابراین برای کوچک سازی دولت باید به این موضوع توجه کنیم.
صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .
 

نظرات  (۱۱۹)

سلامبه همه دوستان و همشهریان قزوینی 
کسی هست از دوستان که لیست اسامی قبول شده های اولیه که به مصاحبه سال 92 دعوت شدند رو داشته باشه. اگه لطف کنید خیلی ممنون میشم
سلام
از بچه‌های استانداری کسی واسه سوء پیشینه و کارای پزشکی دعوت شده؟؟
سلام........کسی خبر جدیدی از اداره ورزش نداره؟؟؟
ای بابا!!! رفتیم آزمون دادیم یک سال معطل شدیم و بعدش اسامی قبول شده هارو اعلام کردن و بعد ۳ماه بعد اون رفتیم مصاحبه و شش ماه موندیم تا بعد شش ماه گفتن بیاید واسه گزینش, و گفتند برید خبر میکنیم و رفت بعد ۳ماه برید برای آزمایش و سوپیشینه و اونارو بردیم و گفتند برید خبر میکنیم و الان رفتیم میگن برید بیمه و تعهد محضری بدید بعدش خبرتون میکنیم. تازه الان قراره خبر کنند برای آموزش!!!! اونم معلوم نیست یک ماه دیگ دوماه دیگ یا چند ماه دیگه بریم تازه واسه آموزش و بعدش اگه زنده بودیم ایشالله دعوت کنند بریم سر کار!!! اقای استاندار برس به داد جوونای قزوین. 
سلام جناب مدیر عذرخواهی میکنم  خواستم بدونم که چنانچه شما در باره علت توقف افراد قبول شده مصاحبه میراث فرهنگی قزوین توسط هسته گزینش تهران را خبر دارید بطوریکه بعد از یکسال انتظار برای گزینش 2 ساعت قبل از مصاحبه اوایل اردیبهشت فرایند جذب متوقف و کنسل شد خواهشا اگر اطلاعاتی دارید پاسخگو باشید 
لینک صحبت های استاندار قزوین درباره شروع بکار:

http://qazvin.irib.ir/-/%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-19-%D8%B3-25
لینک صحبت های استاندار قزوین در اخبار ساعت22:

http://qazvin.irib.ir/-/%D8%AE%D8%A8%D8%B1-
%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-19-%D8%B3-25
سلام. اگه گفته باشه دروغه!! چون من رفتم بهزیستی گفتن حالا دوهفته دیگ باید بیاید واسه آموزش که حدود یک ماه طول میکشه بعد اون یه آزمون میگیرن اگه قبول شدید حکمتون زده میشه!! یعنی خیلی خوشبینانه اواخر مرداد!!! چطور اقای استاندار گفته اول خرداد مشغول به کارید! ؟؟
سلام. از دوستانی که کد مستخدمی اونها اومده، کسی اطلاع داره که  بعد از ورود اطلاعات به سامانه تا اومدن کد مستخدمی، چقدر  زمان می بره؟ اطلاعات من اواخر فروردین وارد سامانه شده اما هنوز کد صادر نشده!
استاندار قزوین در اخبار ساعت 22، 94/2/22:
  نیروهای استخدامی از تاریخ94/3/1 شروع بکار میکنند.
وقتی میگه به محض ابلاغاعتبار مشغول به کار میشوند یعنی ابلاغ نشده دیگ!!! 
امروز اقای استاندار لطف کردن با مردم تماس تلفنی داشتند. منم تماس گرفتم و تکلیفمونو پرسیدم. ایشون گفتند که اونایی که گزینش شدند و کد استخدامیشون اومده طی ۷یا۸روز اینده مشغول به کارند ایشالله نگران نباشید. 
روزبه در پایان به بکارگیری نیروهای استخدامی سال 92 اشاره و اظهار داشت: پیگیری های زیادی در این خصوص شده و ردیف و شماره های استخدامی این نیروها دریافت شده و به محض ابلاغ اعتبار این نیروها شروع به کار خواهند کرد.

خواهشا هر کس هر جور تعبیر نکنه و ته دل بچه هارو خالی نکنه. اعتبارات هر سال خرداد ماه ابلاغ میشه و همه استانها همینجوره
دوست عزیز زیاد نگران نباش
دقت کن
در نشست مشترک استاندار و جمع نمایندگان استان با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین اعتبارات پروژه های مهم استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روزبه در پایان به بکارگیری نیروهای استخدامی سال 92 اشاره و اظهار داشت: پیگیری های زیادی در این خصوص شده و ردیف و شماره های استخدامی این نیروها دریافت شده و به محض ابلاغ اعتبار این نیروها شروع به کار خواهند کرد.
بچه های قزوین متاسفم!! اقای امروز در مجمع نمایندگان اعلام کرد که هنوز استخدامیهای۹۲ابلاغ اعتبار نشدند! بدبختی از خود ما قزوینیاست چون بقیه استانا اکثرا سرکار هستن. برید سایت استانداری قزوین خودتون مطالعه کنید. خاک بر سر ما با این مسیولین استانی. سال ۱۴۰۰مشغول به کار میشیم ایشالله. 
بچه های ادره ورزش اگه موافق هستند ایمیل هاشونو بذارند برای هماهنگی که یه روز بریم اداره برای تعیین تکلیفمون.
دوستان لطفا پیگیر و هماهنگ باشید.
چرا پس با ما تماس نمیگیرن؟ خودتون رفتید یا بهتون اطلاع دادن رفتید شماره حساب و بیمه گرفتید؟به کس دیگه ای هم اطلاع دادن! ؟خبر از شروع کار نیست؟
امروز رفتم فرم بیمه وشماره حساب بانکی ودریافت کردم وتعهد محضری هم باید بدیم.سی دی اموزشیم گرفتم.
اگه آقایان استاندار و معاون ایشوم اقای درافشانی واقعا معتقدند که استخدامی ها سریع  مشغول به کار بشن خب الان که۴۷۲نفر کد گرفتن بگید برن سرکار. آقایون فقط میخوان بگن ما دنبال کارا هستیم و خواستمون اینه زودتر مشغول به کار بشند ولی اینا همش سیاست مسیولینه!! الان این۴۷۲نفر منتظر چی هستن آقایان مسیول؟؟؟
۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۶ الکی مثلا من رئیس همه هستم
ون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خبر داد:بزودی649 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 دعوت به کار می شوند
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،عباس علی درافشانی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اعلام این خبر افزود: از مجموع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سال 92 در نهایت 649 نفر از 26 دستگاه اجرایی بصورت نهایی پذیرفته شدند که 419 نفر از این افراد از طریق آزمون و بقیه افراد با استفاده از سهمیه ایثارگران و خانواده های شهدا جذب خواهند شد.
وی افزود: تاکنون برای 472 نفر از این پذیرفته شدگان در 21 دستگاه اجرایی  شماره و کد استخدامی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اخذ شده و 5 دستگاه باقی مانده باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات پذیرفته شدگان جهت پیگیری کد استخدامی و اعتبارات مربوطه اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با بیان اینکه "بدلیل دلیل محدودیت منابع و جابجایی دولت روند جذب این افراد  با تاخیر صورت گرفت" در ادامه افزود: دستگاه ها باید به سرعت اطلاعات پذیرفته شدگان را در سامانه مربوطه درج کنند تا از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اخذ کد استخدامی و جذب اعتبار آنها اقدام شود واین موضوع به سرعت و به عنوان یک اولویت در دست پیگیری است.
استاندار قزوین با تاکید بر تسریع در فرایند جذب و بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 در دستگاه های اجرایی بیان داشت: دستگاهها نبایدنسبت به جذب این افراد تعلل داشته باشند چون روند انتخاب و گزینش این افراد به شکل قانونی طی شده و هیچ مدیری حق  ندارد درخصوص جابجایی احتمالی این افراد تصمیم گیری یا اقدام کند فلذا  نباید وقفه ای در این موضوع ایجاد شود. 
وی افزود: اعتبارات جذب این افراد در قانون بودجه امسال پیش بینی و از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شده   و معاون توسعه مدیریت  و منابع انسانی استانداری موظف است بطور ویژه  تا زمان جذب کامل این افراد موضوع را  پیگیری کند.
حالا استاندار یه حرفی زده ،کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟!
خانم اقای بهزیستی که قرار بود یکشنبه یعنی امروز با اداره بهزیستی تماس داشته باشید تا برید برای آموزش نتیجه چی شد؟تماس گرفتید؟جواب چی دادند؟
سلام
آقای مدیر سخنان امروز استاندار قزوین مبنی بر تسریع شروع به کار پذیرفته شدگان استخدامیها را اطلاع رسانی کنید ممنون میشم!!!
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۳ قبول شده راه وشهرسازی
سلام دوستان
امروز به خانم رشیدزاده زنگ زدم گفتند داریم دعوت نامه بچه های قبول شده شهرهای استان رو به ترتیب مینویسیم جهت انجام آزمایشات
آیا کسی از اداره راه هست دعوت نامه گرفته باشه
لطفا بگید چه آزمایشاتی باید انجام بدیم
باتشکر
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۰ خبر فوری استانداری قزوین
19 اردیبهشت, 1394 - 13:37 -- hadisadeghdaghighi
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خبر داد:
بزودی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 دعوت به کار می شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خبر داد:بزودی649 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 دعوت به کار می شوند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

 عباس علی درافشانی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اعلام این خبر افزود: از مجموع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سال 92 در نهایت 649 نفر از 26 دستگاه اجرایی بصورت نهایی پذیرفته شدند که 419 نفر از این افراد از طریق آزمون و بقیه افراد با استفاده از سهمیه ایثارگران و خانواده های شهدا جذب خواهند شد.
وی افزود: تاکنون برای 472 نفر از این پذیرفته شدگان در 21 دستگاه اجرایی  شماره و کد استخدامی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اخذ شده و 5 دستگاه باقی مانده باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات پذیرفته شدگان جهت پیگیری کد استخدامی و اعتبارات مربوطه اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با بیان اینکه "بدلیل دلیل محدودیت منابع و جابجایی دولت روند جذب این افراد  با تاخیر صورت گرفت" در ادامه افزود: دستگاه ها باید به سرعت اطلاعات پذیرفته شدگان را در سامانه مربوطه درج کنند تا از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اخذ کد استخدامی و جذب اعتبار آنها اقدام شود واین موضوع به سرعت و به عنوان یک اولویت در دست پیگیری است.

۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۷ استخدامی - فوری فوری
منبع سایت استانداری قزوین-19 اردیبهشت, 1394 - 13:27
http://ostan-qz.ir/content/ostan/news/28636
استاندار قزوین با تاکید بر تسریع در فرایند جذب و بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 در دستگاه های اجرایی بیان داشت: دستگاهها نبایدنسبت به جذب این افراد تعلل داشته باشند چون روند انتخاب و گزینش این افراد به شکل قانونی طی شده و هیچ مدیری حق  ندارد درخصوص جابجایی احتمالی این افراد تصمیم گیری یا اقدام کند فلذا  نباید وقفه ای در این موضوع ایجاد شود. 
وی افزود: اعتبارات جذب این افراد در قانون بودجه امسال پیش بینی و از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شده   و معاون توسعه مدیریت  و منابع انسانی استانداری موظف است بطور ویژه  تا زمان جذب کامل این افراد موضوع را  پیگیری کند.
استاندار  قزوین با تاکید بر تسریع در فرایند جذب و بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 در دستگاه های اجرایی بیان داشت: دستگاهها نبایدنسبت به جذب این افراد تعلل داشته باشند چون روند انتخاب و گزینش این افراد به شکل قانونی طی شده و هیچ مدیری حق  ندارد درخصوص جابجایی احتمالی این افراد تصمیم گیری یا اقدام کند فلذا  نباید وقفه ای در این موضوع ایجاد شود. 
وی افزود: اعتبارات جذب این افراد در قانون بودجه امسال پیش بینی و از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شده   و معاون توسعه مدیریت  و منابع انسانی استانداری موظف است بطور ویژه  تا زمان جذب کامل این افراد موضوع را  پیگیری کند.
من امروز با اداره ارشاد تماس گرفتم،میگن هنوز کد مستخدمی هیچ کدوم از افراد پذیرفته شده نیومده و این هم مربوط به معاونت توسعه در تهران است و ما هم منتظریم تا این کدها بیاد.گفتم چطور میشه پیگیری کرد؟ گفت که نمیشه چون اونها به شما پاسخ نمیدن!
واقعا یکی بگه باید از کجا پیگیر کارمون باشیم؟؟؟استانداری میگه اداره مربوطه،اداره مربوطه میگه معاونت توسعه!فکر کنم باید بلندشیم بریم پیش روحانی تا کار ما راه بیوفته

دوستان بودجه 13اردیبهشت ابلاغ شده منبع سایت معاونت نظارت وراهبردی رئیس جمهور
سلام
آقا مدیر اطلاع دارید این بودجه کی ابلاغ میشه؟؟؟
خواهشا اگه میدونی بگید تا همه بچه‌ها راحت بشن!!!!
من که تماس گرفتم به من گفت یکشنبه دوباره تماس بگیر واسه سی پی اموزشی.کلاس اموزشی بعدش واسمون میزارن اما معلوم نیست کی زمانشو نگفت.
سلام. آره ۲۹فروردین تحویل دادم. 
شما کارای سوء پیشینه وازمایشات رو انجام دادین؟
سلام, آقا یا خانم بهزیستی شوخی میکنید؟؟من امروز ساعت۱۲زنگ زدم به بهزیستی واحد امور اداری و وضعیتمونو پرسیدم و جواب دادند که فعلا خبری نیست و گفتن که حداقل یک ماه کاراتون طول میکشه! شما چطور میگید گفتن یشنبه بیاید واسه آموزش؟
به بهزیستی زنگ زدم یکشنبه قرار تماس بگیریم بریم واسه گرفتن سی دی اموزشی بعدش یه دور کلاس اموزشی داریم.
کاشکی شرایط زندگیمون قابل درک بود برای مسئولینی که در عشرت زندگی میکنن..کاشکی میتونستن بفهمن سه سال به بطالت گذشتن عمر یک جوان کمتر از مرگ نیست...کاشکی میتونستن بفهمن که ما جوونها سه ساله امید بستیم به چیزی که حق ماست،،کاشکی عدالت معنای واقعی داشت،،کاشکی میتونستن بفهمن که برای خریدن یک جفت جوراب باید با سرافکندگی و شرمندگی دست جلوی پدر مادر پیر دراز کرد،،،،کاشکی وژدان مسئولین واقعیت بود،،کاشکی....کاشکی
اداراتی که تامین بودجه شون استانیه دعوت به کار شدن بقیه ادارات موندن
سلام. اسفند و فروردین که تموم شد هیچ! اردیبهشت هم داره تموم میشه! 
من که خواب راحت ندارم و مطمینم  که بقیه بچه ها هم خواب راحت ندارند اما نمیدونم مسیولین استان ما کی میخوان از خواب راحت بیدار بشند و یکاری بکنند!!!! 
سلام دوستان؛بچه های راه شهر سازی برای عدم اعتیاد معرفی شدن.
قزوین فقط ادعا هست و دروغ! دم مسیولین لرستان و هرمزگان واقعا گرم ک پشت ایستادن و پیگیر دغدغه هاشون هستند. و همشون از کی هستش که رفتن سرکار ولی مسیولین استان ما...... 
سلام
دوستان قرار فردا ساعت 6 بعد ازظهر در دانشگاه فرهنگیان قزوین سخرانی داشته باشه لطفا ساعت 6جهت دیدار با نوبخت حضور داشته بشید
سلام
خوبی آقای مدیر؟؟
یه راهنمایی میخواستم،الان شما میگید بهتر کار چیه که میشه انجام داد تا زودتر دعوت به کارمون بکنند؟؟
جواب بدی ممنون میشم.
سلام آقای مدیر
نامه تامین اعتبار رو براتون ایمیل کردم لطفا بذارید داخل سایت
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۰ قبول شده راه وشهرسازی.
آقای مدیر لطفا نامه رو داخل سایت بذارید
متشکر
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۹ قبول شده راه وشهرسازی.
سلام آقای مدیر
لطفا نامه تامین اعتبار که فرستادم به ایمیلتون رو بذارید داخل سایت تا دوستان مشاهده کنند.
با تشکر فراوان
سلام مدیر جان من نامه آقای امیر حسین مبنی بر تامیین اعتبار را گرفتم چطور برای شما بفرستم
پاسخ:
مدیرسایت : آپلود کنید وبرایمان بفرستید
سلام. از قزوین کسی دعوت به کار نشده؟
از بهزیستی هم اگه اطلاعی دارید ممنون میشم بگید, 
سلام آقای مدیر
همونطوری که خودتون در جریان کار هستید 20روز هست که کدهای استخدامی بچه‌های قزوین صادر شده علیرغم این موضوع استانداری هنوز میگه منتظر نامه تامین اعتبار از تهران هستیم واز طرفی سازمان مدیریت برنامه ریزی میگه میتونید شروع به کار بکنید،خواهشااگه بنده و سایر دوستان منتظر استخدام را راهنمایی کنید که چیکار بکنیم ممنون میشم?????
بخدا از بلاتکلیفی و امروز و فردا شدن دیگه خسته شدیم!

۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۴ به قبول شده راه و شهرسازی
سلام
اگه لطف کنید بگید که نامه را خودتون دیدید یا اینکه از منبع موثق شنیدید ممنون میشم؟؟؟
الان به آقای داود محمدی زنگ زدم ایشون گفتن که پیگیر هستم که زودتر مشغول به کار بشید!
بازم توکل به خدا.
پاسخ:
مدیرسایت به آقای امیر حسین: هنوز تصویر نامه از جانب شما برابمان ارسال نگردیده فقط ایمیل خالی اومده 
ما باید فقط پیگیری کنیم ببینید اکثر استان ها مشغول شدن اینام شاید بتونن دست دست کنن وعده بدن اما تا کجا باید کارمارو هم انجام بدن ان شالله که این دفع وعده اخر اردیبهشت نشه اخر خرداد تیر.
پاسخ:
مدیرسایت به آقای امیرحسین:لطفا تصویر نامه مورد نظر را آپلود کرده و آدرسش را برایمان  ارسال نمایید تا در سایت گذاشته شود.
سلام.به من قبل از عید گفته بودند که احتمال زیاد دو ماهی کارتون طول میکشه و خرداد ماه میرید سرکار.بعدکلی پیگیری و زنگ زدن به اداره کل،واقعا می بینم پیگیری من کاری از پیش نبرده چون اونا روال کاری خودشونو دنبال میکنن و به حرف ما کاری ندارن و دوماهشون، یک ماه نشده!
به دوست عزیزمون .... میگم ما که صبر کردیم تا خرداد هم صبر میکنیم اگه نشد  کل بچه های قبول  شده در همه ادارات جمع میشیم میریم استانداری تا کارو یکسره کنیم.البته تا اون موقع ان شاء الله که همه مشغول بکار بشیم.
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۶ قبول شده راه وشهرسازی.
سلام خدمت تمامی دوستان قزوینی
نامه تامین اعتبار استخدامی تمامی ادارات قزوین ابلاغ شد و ادارات باید در اسرع وقت شروع به کار قبول شده گان رو انجام بدهند.

لطفا از نامه پرینت بگیرید و به کارگزینی ادارات مربوطه مراجعه کنید

دوستان راه وشهرسازی شما هم مراجعه کنید به خانم رشیدزاده



همین طرز فکرا باعث شده وضعیتمون این بشه دیگ! یعنی چی تا آخر ماه صبر کنیم ببینیم چی میشه! ؟؟؟
داغونیم داغون! سکته نکنم خوبه بخدا! 
مطمینید کد استخدامی همه زده شده؟؟
سلام .کد استخدامی استان زده شده فقط حکمارو نمیزنن مشغول شیم تا اخر این ماه صبر کنیم ببینیم چقد میخوان دست دست کنن
سلام .کد استخدامی استان زده شده فقط حکمارو نمیزنن مشغول شیم تا اخر این ماه صبر کنیم ببینیم چقد میخوان دست دست کنن
۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۵ قبول شده راه وشهرسازی.
سلام خدمت دوستان
دیروز به خانم رشیدزاده زنگ زدم گفتن این ماه میرید سرکار.گفتن دیگه زنگ نزنید.بنظرم باید همه بچه ها تماس داشته باشند تا جواب قطعی بدهند.نامه تامین اعتبار هم اومده.دیگه هیچ عذر و بهانه ای ندارند. لطفا تا جایی که امکان داره تماس بگیرید یا حضوری برید اداره کل راه پیش خانم رشیدزاده
شماره اداره کل02833820111 بعدش بگید وصل کنید خانم رشید زاده
همین الن زنگ بزنید

سلام. از بچه های قزوین کسی هنوز نرفته سرکار؟ خبر ندارید  کارها تو چه مرحله ای هست؟
خدا از باعث و بانی این وضعیت ایشالله ک نگزره! زندگیمونو به هم ریختن, این کارم ارزونی خودتون آقایان مسؤول, دیگه این کارو نمیخوام و دیگه به دردمم نمیخوره. من از حق خودم نمیگزرم ایشالله تاوان به هم ریختن زندگیمونو خواهید داد! یا علی
سلام به دوستان
کسی اطلاع داره این بودجه کی ابلاغ میشه؟؟؟؟؟
میخوام بدونم بعد ابلاغ بودجه دیگه میخوان به چه بهونه ای کارمون را عقب بندازن!!!!!!
داریم کارای سوء پیشینه وپزشکی انجام میدیم واسه بهزیستی گفتن تا اخر اردیبهشت مشغول بکار میشین.
سلام. کسی از بهزیستی قزوین نداره؟نمیدونید تا چه مرحله ای کاراش انجام شده؟ خواهشا اگه کسی اطلاع داره من هیچ خبری ندارم
خسته شدم, خسته از دروغ, خسته از ادارات, خسته از استانداری, خسته از دولت, خسته از اطرافیان, خسته از خودم, خسته از...., خسته از بی توجهی ها, از بدقولی ها, دیگه یواش دارم از هم خسته میشم, میفهمید دارم خسته میشم خسته
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۲۵ اقا/خانم محمدی

سلام اقای / خانم محمدی

از کدوم شهر هستی؟

سلام
آقای مدیر سوالی داشتم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم!!شما اطلاع دارید چرا با وجود صدور کد استخدامی هنوز دعوت به کار نمیکنن؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:از ادارتون بپرسین
سلام .امروز از بهزیستی تماس گرفتن بریم نامشو بگیریم بریم واسه سوء پیشینه پرسیدم هم از استان داری هم از بهزیستی گفتن به زودی مشغول به کار میشین شاید دو سه هفته طول بکشه حالا نمیدونم چقد حرفاشون صحت داره من که تا مشغول به کار نشم هیچ حرفیو باور نمیکنم.
سلام اقای محمدی. شما کار سوپیشینه و ازمایشاتونو انجام ندادید؟؟؟
سلام. من امروز رفتم استانداری ولی گفتن برای دیدن استاندار باید وقت قبلی میگرفتی! رفتم نیروی انسانیش پرسیدم گفتند ک باید از اداره خودتون پیگیری کنید! در ضمن من یک هفته ای هستش که نامه سو پیشینه و آزمایشا رو تحویل دادم. مگه همه این کارارو انجام ندادن؟
سلام من اومدم اما کسی نبود از اداره بهزیستی تماس گرفتن واسه گرفتن نامه عدم سوپیشینه حالا خیلی طول میکشه مشغول شیم؟
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۰۶ قبول شده راه وشهرسازی.
ساعت 12 منتظر تک تک تان هستیم
موفق و پیروز باشید
سلام و صبح بخیر خدمت دوستان عزیز
لطفا ساعت12 جلوی استانداری باشید
با تشکر
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۸ قبول شده راه وشهرسازی.
سلام دوستان
لطفا فردا همگی ساعت12تشریف بیارد استانداری
مخصوصا بچه های راه وشهرسازی
آقایان غلامی روچی-محمدی-ودودی-رضایی--حفاری-زارعی-کلهر چگینی-رشوندی-شهسواری-میربها-نجف زنگی-خاتونی سلخوری-سبزه واریها- معافی-کریمی- کریم زاده-باقری-یعقوبی-نیازی-محمودی-مهدوی-کلهر-ابراهیمی-فرجی-حسینی-طغرایی-اینالو-حیدری-شیرخانلو-طاهرخانی- رجبی فر-خانی-یوسفی رامندی-فلاح حسینی- خاکپور-احمدی-رحمنی-شالی
خانمها=آزاد فر-سلخوری-انصاری رامندی
شما هم تشریف بیارید
هرچه تعدادمون بیشتر باشه اثرش بیشتره
باتشکر
فردا منتظرتان هستم
جناب آقای منتظر ول معطلیم!!! بچه ها دنبال بگردی!! 'والله من ی هفتست که هو سوپیشینمو دادمو و هم جواب آزمایشاتو باز با این وجود امروز که زنگ زدم گفتند که فعلا خبری نیست اگه خبری شد بهتون اطلاع میدیم! …
من زنگ زدم ارشاد،گفتن بلافاصله پس از اومدن کد استخدامی بهتون زنگ می زنیم تا کارای دیگه رو انجام بدید.پرسیدم یعنی بیشتر از خرداد ماه  میکشه؟گفتن:نه. پرسیدم برخی ادارات کارای سوء پیشینه و پزشکی هم انجام دادن اما بهشون گفتن اوایل تیرماه!پاسخشون این بود که نه بعد از انجام کارهای مربوطه، مشغول به کار میشید
سلام 
از دوستان قزوینی به جزء اداره ورزش کسی خبر داره سایر اداره ها نامه سوءپیشینه و معاینات پزشکی رفتن یا نه؟؟؟!
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۵۷ قبول شده راه وشهرسازی.
درود و سلام خدمت دوستان استان قزوین
لطفا 3شنبه ساعت 12بیایید استانداری واسه تعیین تکلیفمون.
آقایان اینالو-افتخاری-اصغری-محمودی-شیرخانلو-طاهرخانی-رحمانی شما هم تشریف بیارید
مثل سری قبل که تشریف آوردید
انشاالله این سری جواب قطعی رو میگیریم از استاندار.

اطلاعیه مهم
به دین وسیله به اطلاعه کلیه پذیرفته شدگان ازمون استانداری میرساند روز سه شنبه ساعت 12 از هر ارگانی که هستید جلوی استانداری حضور پیدا کنید برای پیگیری از طریق استاندار.
سلام خدمت دوستان عزیز
بنده هم موافقم سه شنبه بریم پیش استاندار
کسی از ساعت دیدار مردمی اطلاع داره که چه ساعتیه؟
ساعت 12بریم که بچه های بقیه شهرها هم برسند
پس وعده ما 3شنبه ساعت 12
جا و مکانش دوستان اعلام کنند
یاعلی مدد
در ضمن اون دوستی که در مورد بهزیستی پرسیدی من زنگ زدم گفتن اسامی وارد سایت شد منتظرن کد مستخدمی بیاد هیچ قولیم ندادن گفتن خودمون زنگ میزنیم حرفی که الان سه ساله دارن بهمون میزننن
سه شنبه همه جمع شید جلوی استان داری تا بلکه بتونیم دست جمعی کاری کنیم بچه ها اگه دست دست کنیم شل میگیرن معلوم نیست امسالم استخداممون کنن همه ادارات بیان جلوی استان داری.
بنظر من سه شنبه استانداری بریم بهتره تا اداره راه و شهرسازی
درضمن جناب امیرحسین آقای محمدزاده که چندین ماهه رفته!!!
آقای مانی فر مدیرکل هست!
سلام.با قراره با استاندار و ملاقات مردمی موافق هستم.باید بریم پیش استاندار.اگه بشه این قراررو بزارید و خداییشم بیاید

با سلام

دوستان سه شنبه ها ملاقات مردمیه در استانداری

اگه موافقید سه شنبه بریم پیشه استاندار و معاونش آقای در افشانی،اگه تعداد بالا بریم مطمئن باشد مشکلمون حل میشه، اکثر استانها همین کارو کردن و حتی بدون کد رفتن سر کار ، واسه اکثر ماها که کدم اومده

سلام
خوبی آقای مدیر؟اگه امکانش هست میشه نماینده ها واسه پیگیری برن؟نظر شما چیه؟
سلام
عذاب از این بیشتر؟؟؟؟؟کد استخدامی بیاد اجازه ندن بریم سرکار!!!هر دفعه زنگ میزنیم استانداری آقای اسلامی،چوب دار وخانم صدر یه چیز جدید میگن!آخه تا کی؟؟؟؟
با سلام خدمت تمامی دوستان

تنها راه پیگیری واسه استخداممون پیگیری حضوری و دسته جمعی از ادارات کل مربوطه هست هر کدوم از بچه ها که آغاز
بکارشون واسشون مهمه لطفا برنداداره شون.
بچه های راه وشهرسازی هم لطفا 3شنبه ساعت12جلوی اداره کل باشند تا بریم پیش آقایان محمدزاده و حافظی وخانم رشیدزاده
انشاالله که جواب قطعی رو میگیریم به شرط آنکه بچه های راه وشهرسازی همشون بیاند.
دوستانی که فقط به نظرات نگاه میکنید با شما هم هستم
پس وعده ما3شنبه ساعت12 جلوی اداره کل راه وشهرسازی
یاعلی مدد
متاسفانه تو قزوین کسی تمایل به پیگیری نداره حالا به هر دلیل هر دفعه که ما اعلام پیگیری کردیم جز4 5 نفر بیشتر نیومدن
ولی قعا و مطمءنا پیگیری دست جمعی خیلی تاثیر داره مخصوصا از استانداری چون اگه استانداری فشار بیاره اکثر ادارات شروع به کار میکنن چون برای تقریبا ٦٠  درصد یابیشتر ادارات کد پرسنلی هم از تهران اومده 
زمانی رفتن به استانداری کارگر است که همه کارها دست اونا باشه و وقتی که استانداری میگه دادن کد استخدامی و دیگر کارها مثل آزمایشات و ...  به اداره مربوطه ای که در آن قبول میشید، مربوط میشه نه ما،باید چکار کرد؟؟؟؟؟البته اونایی که کارشون توی استانداریه، قضییه شون فرق میکنه
سلام. اگه کسی از بهزیستی قزوین خبری داره بگید! کاراتونو تا کجا انجام دادید؟امیدی هست؟
این استخدام درست شدنی نیست! اگه میخواست بشه همون اسفند یا فروردین میشد. اردیبهشت هم رسید هیچ خبری نیست.

بچه ها یه برنامه بزاریم بریم جلوی استانداری .خداوکیلی همه بیان اینطوری معلوم نیست کی مشغول بکار شیما؟اصلا اگه دعوت به کار کنن.روز تعیین کنید.
سلام قزوین خیلی کنده بچه یه پیگیری کنید وگرنه سرمون کلاه میرها الان باید دست به پست هم بدبم وگرنه اینا مارو استخدام نمیکننن.
سلام. به چیکار کنیم!!!! بازم تا تیر ماه بشینیم منتظر بمونیم؟؟؟
وقتی گفتن برید آزمایشات و سوپیشینه رو بیارید فکر کردم دیگه شروع به کار میکنم!!! 
من بدبخت کار هم داشتم آخه به خاطر قول اینا ک از فروردین میرم سرکار شغلمو ول کردم الان نشستم خونه!!!! 

با سلام خدمت دوستان بی حال قزوینی

متاسفانه بیش از ده روزه که کد های استخدامیه اکثر افراد اومده و به خاطر عدم پیگیریه دوستان شروع به کار هنوز میسر نشده است ،و با این وضعیت و اطلاعات موثق که از داخل استانداری دارم تا اوایل تیرماه وضعیت همینه.بسیاری از استانها حتی قبل از صدور کد شروع به کار کردن ولی قزوین.......

فقط به خاطر عدم پیگیریه دوستان

سلام
قبلا میگفتن بودجه باید تصویب بشه
بعد اون گفتن باید شورای نگهبان تایید کنه بعدش آقای نوبخت گفت از اخر اسفند استخدام میشید بعدش گفتن کد مستخدمی بیاد از فروردین شروع به کار میکنید!حالا کداستخدامی اومده فروردین ماه هم تموم شده!یکی میشه بگه الان دیگه باید چرا منتظر بمونیم؟؟؟؟

سلام. من رفتم هم جواب ازمایشاتو دادم و هم جواب سوپیشینه رو و گفتم ک کی شروع کار میشم! گفتن که معلوم نیست اوایل تیر ماه!!! بنظرتون مسخرنون نکردن؟! 
خبر خوش برای بچه های راه و شهرسازی
امروز با خانم رشیدزاده صحبت کردم . گفتند کدهای مستخدمی اومده و تا یکی دو هفته دیگه خودشون زنگ می زنند برای مراحل بعدی.
سلام، 

پذیرفته شدگان ورزش و جوانان این هفته کارهای سوء پیشینه و پزشکی رو دارن انجام میدن و اینطور که گفته شده هر موقع جواب ازمایشات بیاد میرن سر کار. 
دوستانی که ازمایش نرفتن از هر اداره ای، لازم دونستم چندتا نکته رو بنویسم تا مثل ما سر در گم نشین. 

حتما حداقل 10 عکس همراتون باشه.
حداقل 100 هزار تومن پول نقد واسه کارای ازمایش و سو پیشینه. 
نامه رو که از اداره گرفتین ببرین معاونت غذا و دارو نظام پزشکی خیابان غیاث اباد. اونا دو تا فرم میدن که ببرین واسه عدم اعتیاد و معاینات دیگه شامل گوش و چشم و ... که ادرس هاشونم داخلش نوشته. 
واسه عدم اعتیاد باید برین شهید بلندیان سر کانال. ساعت 7 صبح. 

پاسخ:
مدیرسایت به منتظر خسته:نه اطلاع نداریم .در ضمن اینجور کامنتا رو خصوصی نذارین .
سلام خدمت دوستان

بنده امروز رفتم پیش خانم رشیدزاده و ایشون گفتن پیگیر کارهای شما هستیم وانشاالله اواخر اردیبهشت آغاز بکار میشید.
از تمام بچه های قزوین بخصوص راه وشهرسازی تقاضا دارم تا حضوری برند اداره و پیگیر بشند.
با آرزوی آغاز بکار هر چه سریعتر تمامی فرزندان ایران زمین
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
سلام به دوستان
اگه کسی از بچه‌ها ی قزوین از شروع به کار یا گرفتن کد مستخدمی خبر جدیدی داره اطلاع رسانی کنه ممنون میشم!؟؟؟
با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان

جناب جویاقزوین :

ه شما فرمودن کد مستخدمیتن اومده ؟
سلام.از پیگیری دوستان ممنون هستیم.میخواستم بگم خدایی همه تقصیرها هم به ادارات مربوطه یا استانداری مربوط نمیشه ،حداقل اداره ارشاد جواب سربالا به آدم نمیدن،نمیدونم شاید بخاطر اینکه بلاخره یه اداره فرهنگی هستش.مثلا من دیروز با اداره ارشاد تماس گرفتم،پرسیدم که تاییدیه  گزینش من از تهران ارسال شده یانه ؟ایشون گفتن به اسم شما چیزی به دست ما نرسیده ،خودتون از تهران پیگیری کنید.دوباره زنگ زدم وزارت خونه و بهم گفتن که نامه شما هشتم فروردین ارسال شده و معلوم نیست با چه پستی فرستادن که از تهران تا قزوین ده روزه نامه توی راهه؟؟!!دوباره زنگ زدم  قزوین مسئول مربوطه اش گفت، اعتبار تامین شده و الان هم سایت بازه، به محض اینکه نامه ها برسه من اول کار شما رو انجام میدم و در جواب اینکه آیا بیشتر از یک ماه این پروسه طول میکشه، گفتن: نه،یه زمانی کمتر از یک ماه ان شاء الله
به جویا
سلام
بابت پیگیری حضوری که انجام دادید وتوضیحات کاملی که دادید خیلی ممنون،امیدوارم تو چند روز آینده مشغول به کار هم بشید.خیلی دوست داشتم تو پیگیری حضوری باشم اما به خاطر کاری که داشتم و دوری مسافت نتونستم بیام.
سلام به دوستان، 
الان از کارگزینی اداره کل ورزش و جوانان  تماس گرفتند و گفتند که کد کارمندی گرفته شده و احکامتون هم صادر شده، شنبه مراجعه کنید تا نامه سوء پیشینه و پزشکی رو بدیم بهتون. هر زمان جواب رو آوردین احکامتون رو میدیم.

سلام به جویا.از شما بابت توضیحاتی که دادید و تشریف بردید تشکر می کنم.بابت نیامدن خودم هم معذرت می خوام.دفعه پیش اومده بودم  ولی ایندور نتونستم بیام.

سلام، روز دو شنبه بنده و 3 تن دیگر از دوستان به استانداری مراجعه کردیم. متاسفانه مثل دفعات قبل تعدادمون کم بود و بسیاری از افرادی که اینجا همه رو تشویق به مراجعه حضوری می کنند خودشون تشریف نیاورده بودند. بگذریم ... . با مراجعه به دفتر پذیرش برای ملاقات حضوری با مسئولان ذیربط به علت کم بودن تعدادمون در ابتدا سعی شد ما رو از سرشون باز کنن. در تماس تلفنی که با آقای اسلامی داشتیم ایشون همون حرفهای قدیمی رو تکرار کردند که باید از دستگاه مربوطه پیگیر باشین و این حرفا... . در نهایت بنده به نمایندگی از بچه ها حضوری رفتم خدمت آقای جزه دره ای. ایشون با روی باز و خیلی محترمانه پذیرای بنده شدند. ایشون رو در جریان تمام مشکلاتی که بچه ها دارن قرار دادم. اعم از اینکه ادارات پاسخ روشنی بهشون نمیدن و میگن ما نامه کتبی از استانداری برای تامین اعتبار نداریم و سامانه اجازه ورود اطلاعات رو به ما نمیده و خیلی از مسائل دیگه. ایشون گفتن که ما نامه تامین اعتبار رو قبل از عید به ادارات دادیم و موظفشون کردیم که اسامی رو وارد سامانه کنن. در ادامه اتوماسیون خودشون رو باز کردن و نامه ضرب الاجلی رو که برای تک تک ادارات در رابطه با تامین اعتبار و وارد کردن اسامی تا تاریخ 19 فروردین فرستاده بودند رو نشون دادند. و گفتن  در جلسه ای که در روز 16 فروردین با روسای تمامی ادارات داشتن هم ایشون و هم اقای درافشانی بر هرچه سریعتر دنبال شدن جذب بچه ها تائید شده. در ادامه هم گفتن زمانی که کد مستخدمی دریافت بشه ما سریعا کارهای باقیمانده رو انجام میدیم. در پایان هم با اصرار بنده برای دادن یک زمان مشخص برای شروع به کار گفتن در بدبینانه ترین حالت اواخر اردیبهشت مشغول به کار میشین. در پایان از همه بچه هایی که تشریف اورده بودند تشکر میکنم. دوستانی هم که به هر دلیلی نیومده بودند خواهشا حداقل به صورت تلفنی پیگیری کنن. 
سلام دوستان 
می خواستم بدونم چرا برخی ادارات از جمله میراث فرهنگی و گردشگری مراحل جذب و هسته گزینش را انجام نمی ده آیا کسی خبر تازه ای دارد
واقعا همین طوره.
من انقدر به این رشیدزاده زنگ زدم خسته شدم.
هر دفعه یه حرف می زنه.
کلاً یه جور میگه که دیگه پیگیری نکنی. بیخیال این کار بشی
یعنی همه اداره ها برن سرکار این رشیدزاده نمیزاره ما بریم!!!
هر روز یه حرفی میزنه!

آقای مدیر ممنوع صفحه تبادل نظر قزوین درست شد
پاسخ:
مدیرسایت:بستگی به ادارات داره ان شاالله بعد این نامه اعتبار رو از طریق نماینده ای که استانداری ها به تهران معرفی میکنن تخصیص خواهد یافت 
نامه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور به استانداریها مبنی بر آغاز به کار هر چه سریعتر قبولشدگان سالهای91 و92 از سوی استانداریهای مربوط
لطفا از فردا به استانداری و ادارات مربوط زنگ بزنید ویا حضوری برید اداره ای که قبول شدید وپیگیر بشید.نامه و عکس نامه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور سمت چپ کامنت بنده میباشد.تاریخ نامه94/1/16میباشد.
بازم میگم از فردا پیگیری کنید
با تشکر از دوستان عزیز
سلام دوستان
امروز زنگ زدم اداره راه وشهرسازی گفتم آغاز بکارمون کیه؟ گفتن اواخر خرداد
قبل از عید خانم رشیدزاده گفتن نهایتا اردیبهشت میرید سر کار
ولی الان اینجوری میگن
من موندم چرا بچه های استان قزوین چرا این قدر بیخیال هستن.حتما جایی مشغول بکار هستید و فرقی نمیکنه این کار جور بشه یا نه
از تمامی دوستان وعزیزان تقاضا دارم لااقل تلفن بزنید یا حضوری برید پیگیر استخدامیتون بشید.بخصوص شما قبولشدگان راه وشهرسازی.از فردا صبح به رشیدزاده زنگ بزنید.خواهشا

سلام به همه.منم با نظر منتظر موافقم.کامنت های گذشته نشون داده نمیشه.همچنین اخرین نظرات که گوشه صفحه بود هم نشون داده نمیشه.از بچه های دیگه هم می خوام لطفا نتیجه پیگیری روز دوشنبه رو بنویسن.من جز کسانی بودم که سری قبلی پیگیری اومدم ولی ایندور نتونستم.لطفا بگید

پاسخ:
مدیرسایت:آهان منظورتونو گرفتم اون صفحه قبلی بخاطر طولانی شدن عوض شد و از قسمت طبقه بندی موضوعی  ب خش استخدام استانداریها قابل دسترس است
دیروز صفحه رو باز میکردم بیشتر از صدتا کامنت بود.الان فقط دو سه تا  کامنت خودمه!جالب اینه برای استانهای دیگه درسته فقط قزوین اینطوریه
سلام
درسته هیچ نظری نشون داده نمیشه 
والا من هرچی تلاش میکنم، چیزی نمیاید!! فقط دوتا نظر خودمه توی صفحه
پاسخ:
 مدیر سایت : خب کامنتی نذاشتن دیگه اگه بود که میدیدین 
جناب مدیر چرا صفحه نظرات قزوینی ها نمایش داده نمیشه؟؟؟؟؟استانهای دیگه همه نظرات هست اما قزوین نیست؟!!!
میخوام بدونیم پیگیری دیروز بچه ها به کجا رسید؟
لطفا پاسخ بدید
پاسخ:
چرا نمایش داده میشه و مشکلی نیست 
ببخشید چرا نمی تونم نظرات قبلی بچه های قزوین را ببینم؟
قبلا که این صفحه را باز می کردم، کل نظرات میومد