---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

استخدام استانداری خوزستان وپیگیری آن

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

 


اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی  ثبت احوال خوزستان 91/12/25


به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی میرساند نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ 91/12/25 اعلام گردید
 
   
 
 مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان: دولت برای تامین اعتبارات لازم برای استخدام داوطلبان قبول شده درآزمون سال 91 تلاش می کند
سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳،

اهواز-ایرنا- مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: دولت یازدهم و مسوولان استانی تلاش بسیاری برای تامین اعتبارات لازم در جهت به کارگیری داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دستگاه های دولتی سال 91 دارند.


ˈقاسم صنگوری سواریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در سال 90 و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دولت گذشته یک سری سهمیه های استخدامی بین استان ها و وزارتخانه ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این سهمیه استخدامی جدای از طرح استخدامی مهر آفرین است بیان کرد: در تاریخ 21 اسفند ماه سال 90 از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سه هزار ردیف سهمیه استخدامی به استان خوزستان تعلق گرفت.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه در پایان برنامه چهارم و برنامه پنجم توسعه 11 شهرستان جدید در استان خوزستان به وجود آمده و تاسیس دستگاه های اجرایی در این شهرستان ضروری است ،در این راستا درسال 91در دو بازه زمانی ابتدای سال و انتهای سال سهمیه های استخدامی در میان دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

سواری افزود: سه هزار سهمیه استخدامی استان خوزستان در مرحله اول بین 25 دستگاه اجرایی و در مرحله دوم بین 37 دستگاه اجرایی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در 26 خرداد سال 91 اولین آزمون استخدامی برای یک هزار و 168 سهیمه برگزاری شد گفت: برای برگزاری این آزمون بر اساس ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مدارک و مستندات از 29 هزار نفر داوطلب شرکت در آن دریافت شد.

سواری افزود: نهایتاً برای استخدام یک هزار و 168 نفر در دستگاه های دولتی استان دو هزار و 298 نفر معادل سه برابر ظرفیت های استخدامی برای مصاحبه دعوت شدند و در نهایت از این تعداد 999 نفر پذیرفته شده و حدود 100پست خالی باقی ماند که این تعداد به آزمون مرحله دوم افزوده شد.

وی افزود: در مرحله اول آزمون تعداد پذیرفته شدگان شامل یک نفر در مقطع دکترا،114 نفر در مقطع فوق لیسانس،844 نفر در مقطع لیسانس و 40 نفر در مقطع فوق دیپلم به دستگاه های اجرایی معرفی شدند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استخدام سال 91 تامین نشدن اعتبارات لازم از سوی دستگاه ها مربوطه بود گفت: در برگزاری یک آزمون وجود پست های بلاتصدی و تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز به عنوان دو عامل تعیین کننده برای استخدام مد نظر است.

سواری افزود: در این فرآیند نیاز دستگاه ها دیده شد، اما در فاز تامین اعتبارات برای پرداخت حقوق افراد شفاف سازی های لازم انجام نشد و همواره چگونگی تامین اعتبارات مورد نیاز محل بحث بود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان بیان کرد: هم اینک برای رفع این مشکل ، در بخش نیروی انسانی به دنبال تامین شماره مستخدمی برای افراد پذیرفته شده هستیم و هماهنگی ها و مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و استاندار خوزستان ،معاون برنامه ریزی و همچنین منابع انسانی استانداری خوزستان به دنبال تامین اعتبارات لازم برای استخدام این نیروها هستند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خاطرنشان کرد که در این خصوص مکاتبات و جلساتی از سوی استاندار خوزستان با دکتر محمد باقر نوبخت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شده و جلساتی نیز برگزار شده است.

سواری گفت: در صورت تامین اعتبارات استخدام از سوی دستگاه ها و دریافت شماره مستخدمی در جذب پذیرفته شدگان در آزمون مشکلی وجود ندارد زیرا تمام مراحل استخدامی پذیرفته شدگان انجام شده است.

در همین ارتباط تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی سال 91 استان روزدوشنبه با حضور در استانداری خوزستان و دیدار با مسوولان استانداری خواستار بررسی و حل مشکلاتشان شدند.

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .






 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

نظرات  (۱۵۶)

۲۷ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۸ اسفند خوزستان
من یکی دیگه واقعا ناامید شدم. خدا از سر تقصیرات کسانی که جلوی جوون ها سنگ میندازن نگذره
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ س ج به ماری
سلام، عید شما همگی دوستان مبارک.
من هم مثل شما بلاتکلیفم. یکی میگه پرونده ت تکمیل نیست یکی دیگه میگه نگران نباش باهات تماس میگیریم.
به امیدخدا کار همه درست میشه، شما هم نگران نباش دوست عزیز.
سلام دوستان.
س.ج  دوست عزیز, هنوز بلاتکلیفم. شما تاچه مرحله ای پیش رفتین ؟  واسه کدوم شهرید شما ؟
از بچه های خرداد ثبت احوال کسی هست که مثل من هنوز سر کار نرفته؟
اگه لطف کنید شماره ی داخلی رو بدید که جواب درست بدن ممنون میشم. اخه همه ش جوابشون اینه فعلا صبر کنید فعلا صبر کنید :(
چه دستگاه هایی نتایجو زده؟ما که منتظر نتایج منابع طبیعی هستیم نمیدونم چرا نمیزنه
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۶ منتظرالنتایج
سلام.... نتایج چند تا دستگاه رو زدن... منابع طبیعی نمیدونم چرا نزده؟؟ اینا با مذاکرات وین و .... پیش میرن.
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۲ اسفند خوزستان
آره باز هم وعده سر خرمن هست. ولی امیدوارم این دروغه دیگه راست باشه
پس چرا نتایجو نزدن اینم 22ام.
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۳ جهاد کشاورزی اسفند 91
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سال 91 خوزستان از فردا
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اسفندماه سال 91 دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

امید حاجتی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه استخدامی، پذیرفته شدگان نهایی تعیین شده اند که نتایج آن توسط دستگاه‌های استخدام کننده از فردا، 22 تیرماه اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: جذب نهایی افراد پذیرفته شده این آزمون برای اشتغال در 34 دستگاه اجرایی استان، پس از گذراندن مراحل گزینش و دریافت شماره مستخدمی انجام می‌شود.

حاجتی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری امور استخدامی خود به امور اداری و کارگزینی دستگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۷ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

سلام آقا نیما کلا اداره کار مصاحبه ش شامل  کامپیوتر،زبان،مراسمات مذهبی،آداب اجتماعی ،اداره کار،رشته شغلی،دوستان ،دلیل انتخاب هست

سلام دوستان.خوبید؟ تمنا می کنم کسانی که رفتن مصاحبه تخصصی اداره کار«روابط کار» میشه بگید در مصاحبه تخصصی چه چیزهایی را می پرسند؟؟ تمنا تمنا

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۶ منابع طبیعی 25.12.91
سلام دوستان کسی از وضعیت منابع طبیعی اسفند 91 خبر دارد؟ مصاحبه دادیم نتایج کی میاد؟
ماهم خرداد ۹۱هستیم. رفتید کلاس میشه محبت کنید برا ثبت احوال بقیه شهرستانهاهم بپرسید لطفا ؟ 
انشالا. توکل بر خدا. التماس دعا. 
سلام ماری خانم ان شاءالله به شما هم خبر میدن.ما خرداد 91 هستیم
بسلامتی. خوش بحالتون. ایشالا روزی من و بقیه دوستانه خوبم.
خوشحالم کردین. پس ثبت احوالیا چی میییشن ؟ 
خداجون کاشکی بما هم اطلاع بدن.مارو از نگرانی دربیارن. 
سلام اداره کار خوزستان تماس گرفت یک مرداد بریم فرمانداری واسه دوره
سلام
 از قبول شدگان ثبت احوالی سه برابر ظرفیت اصفهان هستم بعد از اعلام نفر اصلی و ذخیره چه مراحلی رو شما دوستان طی کردین
با تشکر
واقعا؟یکی از دوستان که از اهواز بودن گفتن که تو کلاسای اموزشیشون, از دزفولم هستن. نمیدونم والا.
ایشالاکه بعداز ماه رمضان باشه. ازین بلا تکلیفی در بیاییم. 
بحق این شبای عزیز. 
خبری شد همدیگه رو بیخبر نذاریم لطفا. ممنون حسام خان. منتظر خبرای 
خوف خوف هسیم بامید خدا...
ماری جان من هم از شهرستان دزفول هستم ولی هیچ دوره ی آموزشی برای ما نزاشتن امروز تماس گرفنم ثبت احوال گفتن بعداز ماه مبارک دوره آموزشی شما شروع میشه گفتن که روزانه پیگیر کارهای حقوقی شما هستیم
گفتن بقیه شهرستانهارو یا تو ماه مبارک یا بعد از اون خبر میکنن. خبر جدید تر چی دارین دوستان؟پس بقیه چی. ماهشهر خرمشهر ابادان بندرامام و...  
ثبت احووووووووال
سلام دوستان.
اقاحسام من اخرین خبری که شنیدم اینکه تعدادی بچه های اهواز اندیمشک شوشتر دزفول دوره هاشونو گذروندن یا دارن میگذرونن!!!!! هنوز به شماهم خبری ندادن؟شما تا چه مرحله ای رفتین ؟
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۰ اداره کار خرداد 91
اداره کاریای خوزستان هر روز به اداره کل و آموزش استانداری زنگ بزنید تا از خواب بیدار شن.تنها اداره ای که هنوز هیچ نیرویی جذب نکرده اراده ی کاره

061-33770008 اداه کار/داخلی 202-226-207/ترجیحا خانم مددی
061-33778220 اداه کار

061-33910995 آموزش استانداری-ترجیحا خانم ترک یا خانم شمس
سلام  کسی خبر جدیدی از ثبت احوال نداره 
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۴ اداره کار خوزستان
سلام ،بچه های اداره کار این شماره آقای محمدیه،مرتب با این شماره تماس بگیرید شاید سریعتر فرجی شد.33785007
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۱ بیکار سرکار
سلام کسی خبر موثقی از اداره کار خوزستان نداره؟
سلام نه آقا محمد خواهش میکنم ناراحت نشدم کلی گفتم.
سلام نامید جان.اگه ناراحت شدی عذر می خوام.دنبال غلط گرفتن هم نبودم.امیدوارم همه زودتر کارشون درست شه.به امید خدا.سارا خانم من از سه شنبه هفته پیش شروع به کار کردم.
سلام آقا محمد بله متاسفانه ایقد اعصابم داغونه متوجه نشدم چی نوشتم و وزارت رو اداره تایپ کردم.بهزیستی یکی از سازمانهای متبوع وزارت  تعاون کار و رفاه اجتماعی هست و من منظورم این بود چطور بهزیستی تامین اعتبار شده و کار نشده؟اما متأسفانه همه ما دنبال غلط املایی هستیم و کاری به اصل موضوع نداریم.

سلام اقا محمد

شما از کی شروع به کار کرده اید؟؟؟؟؟

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۳ دانشکده فنی چمران
کسی خبری از زمان مصاحبه دانشکده فنی نداره؟ هنوز مسئله تامین اعتبار وجود داره؟؟؟
فعلاکه اداره کارتمایلی به جذب نیروها نداره ومیخواددربودجه جاری صرفه جویی کنه واستخدام روبه نیمه دوم واونم به مرورموکول کنه متاسفانه بعضی ازبچه ها هم بی خیالند.
سلام ناامید جان.بهزیستی زیر نظر اداره کار نیست و هیچ ربطی بهم ندارن.بهزیستی استان مستقیم زیر نظر بهزیستی کشور و کل سازمان بهزیستی در مجموع به طور مستقیم زیر نظر وزارت  رفاه اداره می شه.
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۰ اداره کار91
سلام.آقایون و خانم های اداره کاری؛یه قرار بذاریم همه توی این هفته بریم اداره کل حضوری پیگیر باشیم...قطعاً تاثیر بیشتری از تلفن زدن داره
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۱ بیکار سرکار
اداره کار خورستان خبری ازش نیست؟
سلام آقای صفایی مدیرکل اداره کار خوزستان دو ماه قبل گفتن به زودی زمان زیادی برای جذب نمیبره چرا دو ماه واسه شون زمان کمی نیست.هنوز هیچ خبری نیست.بهزیستی زیر نظر اداره کار هست نیروهاش جذب شدن اما خود اداره کار جذب نکرده این یعنی چه؟
سلام ثبت احوال جان مرسی از پاسخ خوب و روشنتون. از ماهشهر, ابادان و یا خرمشهر کسی تو.کلاستون هست؟توروخدا پیگیر بشید بپرسین ببینیم وضعیت ما چی میشه. خیلی نگرانم. چرااینهمه معطلی اخه.
حدود دوهفته پیش شنیدم که گفتن قراره بقیه بعدازماه مبارک مشغول دوره بشن. صحت دارد عایا ؟
سلام.استان
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۳ اداره کار91
سلام.
صبح به موبایل مدیر روابط عمومی اداره کل کار (آقای بهرامی)پیام دادم که به آقایان صفایی و محمدی(مدیر کل و مدیر منابع انسانی) بگو همه ادارات مشغول شدند به جز اداره کار!!!کی میخوان اقدام کنند.
جواب داد که پیامتو انتقال دادم و اونا جواب دادن:
آقای محمدی نوشت: آقای بهرامی عزیز شبانه روز اینجانب پیگیر اعتبار حقوق این عزیزان هستم ضمن اینکه طبق دستور استانداری باید آموزش بدو خدمت را بگذرانند .

جناب صفایی هم نوشت: سلام،می گم سریع تر کارشون انجام بشه.
دوشنبه عصر 8 تیر 94
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۵ اداره کار
سلام به دوستان اداره کار
آقای "ناامید" من چند روز پیش تماس داشتم با خانم ترک و گفتن که برای بچه های شهرستانی بعد از ماه رمضان کلاس آموزشی برگزار می کنن.

بعد از چندین بار پیگیری متوجه شدم روند تخصیص حقوق کمی زمانبر هست و دارن کارهای اداری رو انجام می دن
سلام اقا محمد شهرستان با شما تماس گرفت یا استان؟
سلام.ابلاغ های بهزیستی زدن.زنگ زدن گفتن از فردا برید سر کار.به امید خدا مشکل همه بچه ها تو همه سازمان ها حل بشه.اداره  کار، اماکن، ثبت و... به امید خدا مشکل همه حل بشه.
سلام  بچه های اداره کار خوزستان
061-33910995...........آموزش استانداری خوزستان
من تماس گرفتم گفتن دو سه روز نامه های آموزش رو شروع کردیم داریم مینویسیم برا بعد ماه رمضان
گفتن رابط اداره کار با استانداری هم خانم ترک هستن

اما اداره کار گفتن ما هدفمون خصوصی سازی و قانونا منع استخدام داریم
شما هم تماس بگیرید که تحت فشار باشن
فقط مطمئن باشید ک تأمین اعتبار شدن
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۶ اسفند خوزستان
بالاخره استانداری نتایج روی کی اعلام میکنه؟؟؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۴ اداره کار91
تنبل ترین و تنها اداره کلی که به هیچ نیرویی تو هیچ شهرستانی ابلاغیه نداده اداره کل کاره
تا میتونیم به همه ی شماره هاش زنگ بزنیم و اگه امکانشو دارید حضوری برید تا مجبور بشن کار کنن وگرنه خودشون هیچ کاری نخواهند کرد.

معاونت نیروی انسانی اداره کل کار خوزستان-پرویز محمدی
061-33770008
سلام دوستان
اداره بهزیستی امروز بالاخره ابلاغای ما رو دادن و انشاله از فردا مشغول میشیم .بهزیستی اندیمشک.
برای همه اروزی موفقیت دارم.مدیر جان از شماو همه کسانی که توی راه اندازی این سایت دخیل هستن تشکر میکنم اجرتون با خدا
سلام.من امروز با خانم ایرانپور صحبت کردم.گفت دیروز ابلاغو رو زده فرستاده دبیرخونه برا شماره و امضا.ولی دبیرخونه هنوز انجام نداده.معلوم نیست یه شماره و امضا چقدر طول می کشه!خدا می دونه.

سلام به دوستان بهزیستی
دوستان چرا خبری از ابلاغ ها نمیشه آقای کرد زنگنه گفت از شهرستان خودتان پیگیری کنید اما شهرستان ها هم میگه هیچ خبری ما نداریم.

سلام همکاران خوزستانی اداره کاری!من ازهمکاران شماازاذربایجانشرقیم،ماهااز12خردادتوشهرمان مثلامشغول شدیم!تاحالانه ازابلاغ وحکم وحقوق وفیش حقوق خبری شده!نه دوره بدوخدمت!هروقت تلفن میزنیم میفرمایندعجله نکنیدخودمان بوقتش برارئیستان میفرستیمش!فقط یکهفته جلسات توجیهی درتبریزبرامان راانداختن که بیشترشبیه تورسیاحت اتاقای کارمندان بود!رایانه واتوماسیون شبکه روفقط نیمساعت سرسری توضیح دادن!اینطورکه بوش میاداینابخاطرتحریم آه دربساط ندارن!برخی استانامثل مابدون تامین اعتبارحقوق راهیمان کردن ومالشمانه!ولی باورش سخته وزارتخانه ایکه شش هفتاسازمان وبانک متمول مانندتامین اجتماعی وبانک توسعه تعاون وحتی بهزیستیودراختیاردارد!براماآه دربساط ندارد!امیدوارم شمام زودترمشغول بشین!
سلام اگه مدیر کل اداره کار خوزستان دستور جذب بدن بقیه نمیتونن مخالفت کنن.
سلام به بچه‌های اداره کار اتفاقا کارگزینی به من گفتن از طریق آقای محمدی پیگیری کنید اما ایشون حتی جوابگوی تلفن هم نیستن

سلام

نتیجه مصاحبه آزمون اسفند 91 رو کی میدن ؟ من پانزدهم اردیبهشت مصاحبه هم دادم . اداره هواشناسی  خوزستان قبول شده بودم . معلوم نیست کی نتیجه نهایی رو اعلام میکنند؟

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۴ اداره کار
سلام اداره کار خوزستان
دقیقا با حرف شما موافقم
آقای صفایی (رییس اداره کل کار) تاکید داشتن که بچه ها در اسرع وقت شروع به کار کنن ولی آقای محمدی انگار نظر دیگه ای دارن
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۶:۳۶ اداره کار خوزستان
سلام .بچه های پذیرفته شده اداره کار مشکل ما این است که آقای محمدی معاونت نیروی انسانی اداره کل با وجود توصیه مسٔولین سازمان برنامه ریزی برای شروع به کار نیروها قبول نمی کنه که ابلاغ بچه ها رو بزنه.

سلام دوست عزیزی که در ثبت احوال دوره ی کارورزی را شروع کردین مطمئنید که از بچه های دزفول هم برا دوره میاد؟اگه میشه ازشون بپرسین برای کجای دزفول قراره مشغول به کار بشن؟

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۵ ثبت احوال

سلام به همه خواهران و برادران غزیز من جز آزمون خرداد ۹۱ هستم که ۱۵ روز پیش دوره کارورزی به مدت ۲۸ روز آغاز شد که در میان ما افرادی از ایذه و باغملک و شوشتر هستنند و همچنین دزفول که تعداد کل ما ۲۶ نفر هست در خیابان ۱۵ غربی کیانپارس مدیریت ثبت احوال داریم دوره میگذرونیم میخواستم به دوست آبادانی و باران خانوم و روجا و … بگم که اون طوری که متوجه شدم در اداره کل این افراد فعلا کد براشون صادر شده و مابغی به دلیل کبود بودجه از طرف آقای مریدی تا اطلاع ثانویه نگه میدارنند که به احتمال زیاد نیمه دوم سال باشه


سلام دوستان بهزیستی

لطفا اطلاع دهید کسی از فرزندان ایثارگر مشغول به کار شده

۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۲ از م به اقاامین
سلام بهمه دوستان.
اقاامین شما برا کدوم شهرهستین واسه ثبت احوال؟ واقعا هیچ خبری نیست. همه ادارات مراحله گزینشو دوره رو گذروندن. وضعیت شما الان تو چه مرحله ایه و کدوم شهر؟ممنون میشم جواب بدین
ثبت احوال سال ۹۱. من نه دوره ای رفتم نه تعهدی نه ازمایشی. 
طبق اخرین اخبار هم که شنیدم اهواز وچندتاشهردیگه دوره گذروندن. اما شادگان,ماهشهر,بندرامام,ابادان.... هنوز خبری نیس. تکلیف چیه؟
کسی اطلاعات جدیدی نداره دوستان؟
سلام چه عجب یه اداره کاری پیدا شد
209 رو هم اضافه کنید
من هر هفته به تمام این شماره ها زنگ میزنم اما خبری نیست که نیست
وزارت و استانداری هم تماس گرفتم میگن از دست ما خارج شده از زمانی که گزینش انجام شده استخدام هستید
اداره کل منابع انسانی و اداره کل استخدام هم گفتن تأمین اعتبار شده.
سلام دوستان بهزیستی امروز خانم ایرانپور گفت فعلا سهمیه دارها ابلاغ نامه هاشون ارسال نمیشه.
۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ اداره کار-خرداد91
سلام.بچه های اداره کار پیگیر باشید و حضوری و تلفنی از آخرین وضعیت خبر بگیرید. همه ی ادارات مشغول شدن ،پس اداره کار کی میخواد دست بجنبونه؟؟

061-33910995...........آموزش استانداری خوزستان

061-33778220/داخلی207 و 202 و 226........آموزش و کارگزینی اداره کل کار
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۰ اسفند خوزستان
آزمون اسفند چی شد؟؟؟
سلام دوستان بهزیستی
کسی اطلاع نداره که برای شهرستانی ها از کی کلاسهای کارورزی شروع میشه.
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۳ اسفند خوزستان
برادر " جهاد کشاورزی اسفند 91" فکر کنم باید نتایج توی سایت استانداری اعلام بشه
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۸ جهاد کشاورزی اسفند 91

سلام دوستان

دوستان جهاد کشاورزی بعد از مصاحبه اردیبهشت با کسی تماس هم داشته؟ آیا کسی اطلاعی از نتایج داره؟ چطور باید متوجه بشیم تو مصاحبه قبول شدیم؟

سلام 
اداره کار کسی اینجا سر نمیزنه؟؟؟؟؟!!!!!
گفتن شاید مرداد ماه شروع به کار باشه کسی خبر موثق نداره.

علیک السلام

من سوسنگردیم ولی سهمیه اهوازم  در ضمن بنیاد شهیدی هستم

سلام دوستانی که در اداره بهزیستی مشغول بکار شدید مبلغ حکم شما چقدر است؟ایا دوره ضمن خدمت هم رفتید؟من همه کارهای ازمایش و تعهد و حراست انجام دادم به من گفتند که از اوایل تیر حکمتون رو میزنیم.ایا بعد از زدن حکم بلافاصله مشغول به کار می شویم؟
سلام اقا رضا از کدوم شهر هستید؟

با سلام خدمت دوستان بهزیستی

الان آقای کرد زنگه بام تماس گرفتند و گفتند 30 / 3 / 94 روز شنبه کلاس بدو خدمت به مدت 8 روز در اهواز دارید که ساعت 8 صبح باید خودمو معرفی کنم

سلام دوستان بهزیستی خرداد91
لطفا اگه خبر جدیدی دارید اطلاع بدهید

سلام به دوستان بهزیستی

من رفتم از اداره ایی که قبول شدم پرسیدم گفت هیچ ابلاغیه ایی تا امروز به دست ما نرسیده پس چطور میگن شروع به کار از اول تیر است؟

آیا کسی راه و شهرسازی رامشیر  استخدام شده؟
آیا کسی راه و شهرسازی رامشیر  استخدام شده؟
با سلام به همه
ثبت احوال خوزستان تازه بعد از 2 ماه تاخیر هفته پیش مدارک رو به استانداری برای گرفتن کد داده یعنی ما از همه ادارات حداقل 2 تا 3 ماه عقب هستیم.  مشکل خود اداره بوده نه نامه یا هر چیز دیگه ای.
دنیا رو اب برد اقایون مثلا مسول ثبت احوال خوابن
من دو روز بیش رفته بودم استانداری .

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۱ اسفند خوزستان
آقا محمد من استانداری هستم. گفت باید تامین اعتبار بشه متاسفانه گفت نتایج رو هم 2 ماه دیگه میزنن رو سایت .....
خیلی ناامید شدم...
اسفند من از بهزیستی که خبر دارم ۳۰۱نفر رو اماده کرثن برای جذب خودم با اقای کرد زنگنه فرماشونو مرتب کردیم.۴۰تاشون مال ازمون اسفند بود.کسایی که گزینششون اومده واسشون ردیف می گیرن.استانداری دروغ می گه.
مرسی سارا خانم.به امید خدا همه بچه ها تا اخر تیر سرکارن
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ اسفند خوزستان
من زنگ زدم استانداری گفت آزمون اسفند تامین اعتبار نشده! به نظرتون راست میگن؟ مگه آقای نوبخت نگفت همه آزمون ها تامین اعتبار شده؟

تبریک میگم اقا محمد

به دانشکده ی فنی چمران
منم مثل شمام و مدتهاست خون دل میخورم..
ولی خبری نیست...
میگن اعتبار ما کشوریه..کشور هم زیر بارش نمیره...
خدا یاری کنه.....
دزفول هستم.
سلام اقا محمد اهواز هستید یا شهرستان؟
امروز بهزیستی بودم.اولین حکمو به اسم خودم تو اتوماسیون سازمان زدن.برا یک تیر دوستان سریع تعهد نامه رو ثبت کنند که کارشون عقب نیفته.
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۱ اسفند خوزستان
این آزمون توجیحی بدو خدمت که نمراتش روی سایت استانداریه چی هست؟از چه دروسی سوال میدن؟
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۴ اسفند خوزستان
نتایج آزمون اسفند کی اعلام میشه؟
سلام سارا جون
ابلاغ رو به کسی نمیدن گفتن خودشون میفرستن به اداره هامون البته به شرطی که تا یک چهار تامین اعتبار بشن
به یک دوست
مثل روز روشنه که اداره ی ما خیلی مرموزانه و با تبعیض داره عمل میکنه،
یه عده پرونده شون تکمیله و میرن آموزش و...
تعدادی هم مثل من به بهانه های مختلف: تحقیق محلی ندارید ، تهران پرونده تون رو نفرستاده، عکس ندارید، چرا بالای چشمت ابروئه! و... برو خودمون خبرت میکنیم....
از شما هم ممنونم دارید طبق حقوقی که میگیرید از دولت باتدبیرمون دفاع میکنید.
سه روز دیگه وارد چهارمین سال انتظارمون میشیم....

سلام

فری جان ببخشید باز سوال می کنم ابلاغ نامه ها رو به شما دادن؟

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۲ دانشکده فنی چمران
کسی خبر داره وضعیت مشاغل با بودجه کشوری به کجا رسیده؟!!! هیچ خبری از اعلام زمان مصاحبه نیست. پس ما چی آخه؟
سلام سارا خانوم
ما برای تحویل جواب ازمایشا رفتیم بهمون برگ تعهد دادن باهیچ کدوم از بچه های شهر ما نه برای ازمایشا ونه برای تعهدنامه تماس نگرفتن از توی همین سایت متوجه شدیم.فقط حواستون باشه برگ تعهدنامه رو میتونید توی اهواز ثبت کنید نیازی نیست ببرید شهرتون کلن نیم ساعت طول میکشه  به بعضیا گفته بودن ببرید شهرتون بی انصافا فکر مردم نیستن تو این هوای گرم هزینه ایاب ذهاب وتلف کردن وقت برای یه کاری که نیم ساعته حل میشه.درضمن گفتن اموزشتون احتمالا توی اهوازه ولی هنوز قطعی نشده ابلاغا رو هم زدن منتظر دستور مدیریت هستن برای شروع کار
بچه های ازمون استخدامی اسفند خوزستان اونایی که از مصاحبه جا مونده بدن رو می خوان دوباره ازشون مصاحبه بگیرن .به سایت استانداری سر بزنید اگه کسی رو هم یشناسید که به مصاحبه نرسیده به هر دلیلی خبرش کنید.خیلی وقت نیست.
 موفق باشید
صبور باشید
شاد شاد باشید...

سلام به فری

به همه برگه تعهد میدن یا با شما تماس گرفتن که رفتید؟

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۸ سوال از مدیر سایت
آیا کسانی که جزو ذخیره ها هستن,,مصاحبه هم دادن, امکانش هست استخدام بشن؟
پاسخ:
مدیرسایت:اگه مصاحبه عقیدتی داشته باشن آره
سلام دوستان بهزیستی
امروز برگه تعهد کاری دادن که ببریم ثبت گفتن برگه تعهد رو که اوردین انشااله ابلاغاتونو میدیم
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۲ اسفند خوزستان
مصاحبه که تموم شده کی جوابش میاد؟؟ خسته شدیم به خدا...
کسی میدونه چرا تکلیف ما رو مشخص نمیکنن...به ما میگن که در زیرمجموعه ی استانداری نیستین و کشوری بودجه ی شما میاد...حالا اما خبری نیست...هنوز هم...تروخدا یکی ی کاری کنه..منم برای دانشکده ی فنی چمران قبول شدم..قسمت اداری مالی..
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۲ یک دوست خطاب به ن.ح

سلام. لطفا کامنت های این حقیر رو در پیچ مربوط به شاغلین و پیج مربوط به قسمت ایثارگران(فرزندان شهداء و ...) این وبلاگ بخونید.

یک مدیر اداره در شهرستان نمی تونه و حق نداره به شما بگه ما نیرو نمی خواستیم. برای اداره شما از طریق استانداری درخواست نیرو کردند و دولت محترم خودش رو موظف دونسته که به تعهداتی که برای عزیزان پذیرفته شده ایجاد شده، پایبند باشه. مسایلی از قبیل عدم وجود پست سازمانی پس از مکاتبه ثبت احوال با سازمان مدیریت در اسرع وقت قابل حل می باشد. بحث بودجه عزیزان پذیرفته شده هم حل شده است و توضیحات مربوط به بودجه را هم در کامنتهای قبلی مشاهده کنید. خدانگهدار

جهت اطلاع شما، طبق پیگیری های صورت گرفته بودجه ثبت احوال تامین شده و الان بچه های ثبت احوال اهواز در حال سپری دوره کارآموزی بدو خدمت هستند.و در ماه رمضان بچه های شهرستان ها در شهر خودشون دوره رو میگذرونن.(طبق گفته خانم بهمنی)
سلام، من قبولی ثبت احوال خرداد 91 هستم، مدیر ثبت احوال شهرستانی که قبول شدم میگه ما اصلا نیازی به نیروی جدید نداریم، اداره کل هم پیگیر میشم معلوم نیست وضعیت گزینشا چجوریه!!! به نظرتون امیدی هست ؟؟؟
آیا کسانی هم که جزو ذخیره ها هستن ممکنه بره سر کار؟
من هم از پذیرفته شدگان خرداد۹۱راه و شهرسازی هستم ولی هیچ تماسی با من نگرفتن,آیا امیدی هست؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۱ اسفند خوزستان
به احمد
آقا احمد شما کی استخدام شدین که الان آزمون دادین؟ آزمون شامل چه مواردی بود؟

سلام مدیر جان ما امروز امتحان بدو استخدام در استانداری دادیم با توجه به اینکه ازمون رو خوب ندادم در صورت رد شدن در ازمون چه اتفاقی خواهد افتاد.

پاسخ:
مدیر سایت: سلام در صورت رد شدن در این آزمون فرصت مجدد میدهند واین دوره جزو امتیازات محسوب میشه وخیلی هم مهمه امیدوارم رد نشده باشین.
سلام دوستان بهزیستی خوزستان خبر جدیدی ندارید من رفتم بهزیستی استان گفت اگه خبری بشه باهاتون تماس میگیریم
سلام. اداره راه و شهرسازی خوزستان ابلاغ بچه ها رو داده. شروع بکارشون یکم تیرماه قید شده. محض اطلاع دوستان عزیز. ان شاالله بقیه اداراتم بزودی ابلاغ بدن ب بچه های منتظر.
سلام دوستان از بهزیستی خوزستان خبر جدیدی ندارید؟
سلام
از دوستان خوزستانی کسی رفته سر کار؟؟؟
کسی از دوستان ابلاغیه دادن بهش؟؟
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۶ اسفند خوزستان
کسی از اعلام نتایج آزمون اسفند خبری نداره؟
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ به بدبختی ک برای کار محتاج ی سری آدم بووووووووووووووووووووووقه...
من هم قبول شده دانشکده فنی چمران هستم و مثل شما به من زنگ نزدن فقط مدارک بردم یک بار هم برای پیگیری به استانداری رفتم گفتن برای تامین اعتبار مشغول مذاکرات هستیم اما بعید میدونم حالا حالاها خبری بشه. کاش حداقل مثل بقیه مصاحبه داده بودیم دلمون خوش باشه!!
ممنون از لطف شما آقا کورش موفق باشید 
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۶ یه بدبختی ک برای کار محتاج ی سری آدم بووووووووووووووووووووووقه...
سلام ب دوستان...
کی میدونه ماها ک برا دانشکده فنی چمرانیم چیکار باید کنیم...
میگن اعتبارشون کشوریه ب استانداری ربطی نداره...
استانداری زیر بارش نمیره..
به من اصلا زنگ نزدن...من فقط تو تاریخ معین شده مدارکمو بردم اما دانشگاه میگه حالا حالاها احتمالا خبری نباشه..کسی هست چیزی بدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۸ اسفند خوزستان
بله دوست عزیز زندگی ما رو مسخره خودشون کردن! از طرفی هم یک شغل دولتی هست و نمیشه به راحتی ازش گذشت... چه کنیم مسئولین ما بهتر از این نمیشن. امیدوارم به وضعیت ما مبتلا بشن!!
سلام به همگی دوباره.
امروز ظهر زنگ زدن. هیچی گفتن برا شنبه بریم ابلاغمونو بگیریم.
خرداد 91 بودم. بدون سهمیه.
سهیلا خانم شمام اگه اداره راه هستین مطمئنا همین دو سه روز زنگ میزنن بهتون.
موفق باشین
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۹ به اسفند خوزستان
واقعاً نمیدونم چی بگم. اینجور که خودشون گفتن یواش یواش باید کار شما هم انجام بشه. واقعاً ناراحت شدم. نمیدونستم هنور اداراتی وجود دارن که جواب مصاحبرو اعلام نکرده باشن.
سلام اقا کورش واقعا به شما زنگ زدن؟شما از قبولیهای سهمیه دار یا بدون سهمیه 91 هستید؟کی بهتون زنگ زدن ودقیقا چی گفتن؟منم قبول شده 91 شهرسازی هستم ولی بهم زنگ نزدن.ممنون میشم اگه جوابمو بدید.خیلی استرس دارم.همیشه خوش خبر باشید.ممنون
خطاب به خوزستانی
ما با هم همکار هستیم
اگه دوست داری ایمیل بزار تا با هم در تماس باشیم

 

سلام اقا کورش

خوش به سعادتتون.

سلام به همگی
اداره راه خوزستان ابلاغ بچه ها رو صادر کرده. به ما گفتن شنبه بریم تحویل بگیریم. ان شاالله برا بقیه هم زودتر مشخص بشه
سلام دوستان کسی از بهزیستی خوزستان خبرجدیدی نداره؟
ببخشید استاد! کدوم ادارات از خرداد رفتن سر کار؟؟؟!
ما ثبت احوالیها که هنوز گزینشمون رو هواست، کد و ابلاغ بکار که دیگه رویا شده واسمون!
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۷ اسفند خوزستان
هنوز نتیجه مصاحبه اعلام نشده
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۵ به اسفند خوزستان
فرم گزینش پر کردین؟ الآن تو چه مرحله ای هستی؟ فکر میکنم تا مهر همه جذب بشن. شاید هم تا آذر طول بکشه. آخه اونایی که قرار بود فروردین برن سر کار خرداد مشغول شدن برا بقیه هم ممکنه این اتفاق بیفته.
خواهش میکنم. موفق باشین
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱ اسفند خوزستان
فکر میکنید ما اسفندیها کی میریم سر کار؟
ممنونم از آقا کورش
سلام.
ب مریم
من از شهرسازی هستم. معاینات و سوپیشینه رو انجام دادیم اواسط اردیبهشت جواب رو ب اداره دادیم. هنوز خبری نشده و منتظریم ابلاغ به کار صادر بشه.
با سلا از استخدامیهای خرداد 91 خوزستان کسی رفته سر کار?بچه های شهر سازی خوزستان استخدامشون تو چه مرحلیه.؟با تشکر لطفا جواب بدید برام خیلی مهمه 
من در آزمون اسفند91 قبول شدم اما عنوان شغلی که جزء مصاحبه اردیبهشت نبود. دوستان اطلاع دارید برای این ارگان ها که تامین اعتبار اونها کشوریه کی زمان مصاحبه هست؟

سلام

من امروز جواب ازمایشات رو به اقای کرد زنگنه تحویل دادم گفت باهاتون تماس میگیریم.کسی خبری دیگه نداره

سلام همه استانها همه رفتن سر کار فقط خوزستان ویکی دو استان دیگه مونده واقعا باید به شجاعت استاندار مازندران وبقیه استانها غبطه خورد که از یک فروردین بچه هاشو برد سر کار ومتاسفم برای مسئولین خوزستان که دارن به بهونه های واهی از استخدام سر باز میزنن استانی که اینهمه شهید داد حالاکار بچه هاش باید گیر این مسئولین بی فکر بیافته 
۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۲ بازیچه دست مسولین
هم استانی های عزیز سلام.
به نظر من یک تصمیمی اتخاذ کنید برای این بحران(صادر نکردن ابلاغیه توسط استانداری)،
بچه هاى آذربایجان شرقى با پیگیری مستمر امروز تونستن استانداری را مجاب به نامه زدن به ادارات کنند .
ما هم میتوانیم ،پس یک همفکرى کنید که باید چیکار کنیم ،اس ام اس و تماس به شبکه های رادیوی و شبکه  خوزستان؟تجمع درب استانداری؟؟یا هرکار دیگر ...
خلاصه باید متحد شویم و راهکارى مشترک اتخاذ کنیم ،
اگه بخایم دست رو دست بزاریم تا شهریور هم باید صبر کنیم ،من به نوبه خودم توی این مسیر هرچى از دستم میومد انجام دادم ،حالا شما بگید ما چیکار کنیم تو این شرایط؟؟!
سارا خانم شما به آزمایشات کاری نداشته باش،اونارو بده معاونت کارگزینیتون ،شروع به کار هم در حال حاظر به استانداری ربط داره نه آقا رضا یا اداره
اقا رضا شما جواب آزماشات رو به اقای کرد زنگنه دادی؟از شروع کار خبری نیست؟
بچه ها بنظرتون باید چیکار کنیم الآن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرتون چیه؟؟؟؟؟
تماس بارونشون کنیم استانداریو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دست سر دست هم که فایده نداره.
بچه های آذربایجان شرقی با پیگیری زیاد تونستند استانداریشونو متقاعد کنند که ابلاغیه بزنن
آذربایجان شرقی امروز ابلاغیه زده به ادارات که از اول خردا نیروهاشو جذب کنه،
اما خوزستان چی؟کاشکى من هم بچه تبریز بودم!!!(جملش سنگینه)خوشبحالشون که این استانداریو دارن ،خوشبحالشون
امروز یکی از دوستان به مدیریت و برنامه ریزی خوزستان زنگ زد ،اونا هم بالاخره تایید کردند که نامه تامیین اعتبار واسشون اومده ،اما میگن که ما به این نامه ها اعتماد و اطمینان نداریم و میترسیم و از اینجور صحبتا
۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۴۹ بازیچه دست مسولین
نامه ى تامین اعتبار مبنی بر شروع بکار از خرداد و لحاظ شدن حقوق از اول خرداد پس طى چند جلسه در معاونت راهبردی واسه خوزستان صادر شد(طبق صحبت هاى هادی از تبریز)،ولی وقتی از استانداری جویای نامه میشیم اظهار دی اطلاعى از چنین نامه ای میکنند.به نظر بنده
هدف و انگیزه آنان مرداد ماه میباشد که از بالا(معاونت راهبردی)بهشون گفتند که هر چی میتونید شروع بکارو بندازید عقب بلکه اینجورى صرفه جوى شود در منابع مالی،ولی غافل از اینکه ما سه سال از عمرمان را صرف این آزمون کردیم ،سه سال کمه ؟که میخان بازم دورمون بدن؟انصاف هم خوب چیزیه
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۴ اسفند خوزستان
این قضیه تماس با قبولی های اصلی تا چه حد صحت داره؟
سلام دوستان کسی از بچه های خوزستان شروع به کار کرده؟
۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۱۶ اسفند خوزستان
بچه های آزمون اسفند خوزستان تا کی میرن سر کار؟
اقا علی این هفته یه پیگیری کن چون همه ادارات خوزستان شروع به نامه برای ازمایش کرده اند
سلام ببخشید من قبول خردادم اداره ثبت احوال خوزستان،همه مراحل رو طی کردم ولی هنوز سر آزمایشات پزشکی و سوء پیشینه دنبالم نفرستادن،به نظرتون چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام کسی میدونه شروع به کار بهزیستی خوزستان از کی است؟
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۰ آشنا خوزستان
سلام خسته نباشد 
ابلاغ شروع بکار من در مورخه 94/2/13صادر شد با تشکر از مدیر ونمایندگان گرامی

با سلام خدمت تمامی دوستان

من امروز سر زده رفتم بهزیستی خوزستان دیدم  نامه های آزمایشات و سوء پیشینه میدن که مستقیم رفتم پیش        کرد زنگه و نامه هامو برا آزمایش و استعلامات گرفتم

سلام کسی از بهزیستی خوزستان مراحل آزمایش و سو پیشینه رفته؟
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۵۳ اسفند خوزستان

دوستان عزیز اطلاع ندارین اسامی اعلام شده طبق رتبه هست یا نه؟

وقت بخیر مدیر عزیز
این نامه تامین اعتبار که میگن برای استانداریا اومده برای همه اداره هاست؟برای خوزستانم اومده؟شمااطلاعی در موردش دارید؟
پاسخ:
مدیرسایت:به تمام استانداریا ارسال شده ولی از ادارات اطلاع نداریم اینو از استانداریها جویا بشوید
مرسی از پاسخگوییتون مدیر عزیز
راهی هست که بتونیم از اون طریق پیگیر بشم که کدی صادر شده؟یا اصلا اطلاعاتمونو وارد سیستم کردن یا خیر؟چون رییس اداره مربوطمون که به اهواز مراجعه کردن برای پیگیری بهشون گفتن کد نیومده خودمونم منتظر کدیم؟؟؟

سلام مدیر جان
شما اطلاعی از کدهای مستخدمی دارید؟میدونیدکدهای بهزیستی صادر شدن یا نه؟چون از کارکزینی اداره کل بهزیستی که سوال میکنم یا جواب نمیدن یا میگن نمیدونیم اگه جواب بدین ممنون میشم
پاسخ:
مدیرسایت : ولله ما اطلاعی نداریم ولی از تهران گفتن اگر اطلاعات به ما ارسال بشه طی یک هفته کدها صادر می شوند.

سلام کسی خبری از بهزیستی خوزتان نداره

 

۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۴:۲۲ اداره کل ارشاد
با سلام؛ بلاخره چی شد خبری هست از استخدام یا نه از سال 91 تا حالا منتظریم

۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۴۳ اسفند خوزستان

این اسامی که اعلام شده طبق رتبه هست یا ترتیب خاصی نداره؟

سلام اقای احمد شما از کدوم اداره اید؟
سلام استانداری به من برگ ابلاغ به کار دادبعد از سه سال سر گردانی   در معرفی نامه قید شده منوط به تامین اعتبار حکم زده میشه اگه خودمو معرفی نکنم چه میشه ؟ تاریخ شروع در نامه نوشته نشده؟ خواهش می کنم پاسخو باشید.
پاسخ:
مدیرسایت:اگه معرفی نکنید احتمال داره بمنزله انصراف تلقی شه و قطعا دوباره باهتون تماس میگیرن که اگه نمیخواهین بیاین برای کار بیایید انصراف کتبی بدهید تا نفرذخیره جایگزین شه .