---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

استخدام استانداری اردبیل وپیگیری آن

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

-گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳

 

اردبیل خبرگزاری مهر: نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال گذشته برای جذب در دستگاه های اجرایی استان در مقابل استانداری اردبیل گردهم آمدند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود پاسخ قطعی از مسئولان بشنوند

.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نزدیک به 50 نفر از نیروهای گزینش شده و منتخب آزمون استخدامی سال گذشته اردبیل با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون "ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردبیل در انتظار اجرای قانون تامین اعتبار و شروع به کار هستیم" خواستار رسیدگی به وضعیت بلا تکلیف استخدام خود شدند.

طبق وعده آخرین استاندار اردبیل در دولت دهم قرار بود تا پایان سال گذشته 850 نیروی استخدامی گزینش شده فعالیت خود در ادارات دولتی این استان آغاز کنند.

این وعده در حالی محقق نشد که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فعلی اردبیل بعد از پیگری های مکرر نیروهای استخدامی با اشتباه خواندن طرح استخدامی سال قبل از عدم پذیرش این تعداد به دلایل تامین نشدن بودجه خبر داد.

طرحی که بعدها نیز توسط استاندار اردبیل در دولت یازدهم اشتباه عنوان شد و مجید خدابخش صراحتا عدم تامین اعتبار به کارگیری این نیروها در سال جاری را رسانه ای کرد.

با این وجود پیگری نیروهای استخدامی به اظهارات ضد و نقض مسئولان رسیده و به گفته احمد داور یکی از نیروهای گزینش شده تاکنون صحبت با 20 مقام مسئول به نظرات متفاوتی ختم شده است.

بهانه عدم تامین اعتبار پذیرفته نیست

داور با یادآوری پیگیری وضعیت استخدامی خود از اداره استخدام تصریح کرد: نظر این دستگاه بر این است که تا حداقل سه سال دیگر نمی توان استخدامی ها را تامین اعتبار کرد.

وی افزود: در عین حال نظارت راهبردی بر این اعتقاد است که از 650 هزار نفر استخدامی کشور 450 هزار نفر غیر مجاز و بیش از ظرفیت بوده است.

این قبول شده در آزمون استخدامی اردبیل با بیان اینکه برای رفع مشکل استخدامی حداقل با 20 مقام مسئول صحبت کردیم، ادامه داد: هر یکی از مسئولان نظر متفاوتی به نسبت دیگری دارد و حتی در اعلام نظر به اجماع نرسیده اند.

نمایندگان اردبیل ورود کنند

در عین حال یکی دیگر از نیروهای گزینش شده با بیان اینکه استخدام شده ها در روند کار هیچ دخالتی نداشته اند از غفلت مسئولان در خصوص وضعیت پیش آمده ابراز گلایه کرد.

محرم قادری به خبرنگار مهر گفت: یک نیروی متقاضی در آزمون قانونی دولت شرکت کرده و تمامی مراحل گزینش و مصاحبه را سپری می کند و این در حالی است که در نهایت هیچ نهادی مسئولیت این مهم را برعهده نمی گیرد و کسی پاسخگوی ما نیست.

 

وی با طرح این سوال که چرا نمایندگان در خصوص این مشکل پیش آمده سکوت کرده اند، بیان داشت: چنین برخوردی مردم عادی را نسبت به اتفاق پیش آمده بدبین می کند.

دولت یازدهم ما را گزینش کرد

قادری با بیان اینکه بهانه کمبود اعتبار پذیرفته نیست، ادامه داد: با وجود اینکه این طرح و آزمون آن در دولت دهم صورت گرفت، اما تمامی استخدامی ها در دولت یازدهم که امروز مسئولیت این کار را بر عهده نمی گیرد، گزینش شده اند.

همچنین احمد داور با ابراز گلایه از وضعیت برخورد مدیران فعلی عنوان کرد: این گردهمایی قانونی است، ولی در انجام آن نیز با مشکلات و مقاومت مواجه بودیم.

وی با تاکید به اینکه نیروی متقاضی نه قانون گذار است و نه دخالت کننده در روند اداری اضافه کرد: به خاطر این آزمون زندگی فردی بسیاری از نیروها دچار آسیب شده است.

نادیده گرفتن آسیب اجتماعی ناشی از بیکاری

به گفته داور برخی از افراد به هوای استخدام ازدواج کرده اند با توجه به وضعیت فعلی استخدامی خود زندگی شان به طلاق کشیده شده است.

وی با بیان اینکه شمار قابل توجهی نیز شغل قبلی خود را از دست داده اند، اضافه کرد: طبق وعده استاندار سابق مبنی بر به کار گیری افراد از دی ماه سال گذشته افراد استخدامی ملزم به ترک محل کار قبلی خود شدند.

استخدامی که قرار بود 850 نفر از لیست  16 هزار نفر بیکار اردبیل بکاهد امروز خود به تشدید کننده بیکاری و به عنوان یکی از دغدغه های جدی استان تبدیل شده است.دغدغه ای که موجب شد نیروهای استخدامی به جای حضور در پشت میزهای کاری خود پشت درهای بسته استانداری پاسخ سوال به حق خود را از مسئولان بخواهند.مآمیزا"

 



24خرداد93-خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل گفت: با وجود پیگیری مکرر وضعیت تامین اعتبار استخدامی ها در استان فعلا نامشخص است.

مجید خدابخش در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: علت عدم جذب 850 نفر نیروی گزینش شده عدم تامین اعتبار است که در بودجه سال گذشته پیش بینی نشده بود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت شتابزده و بدون توجه به تامین اعتبار آن اجرا شده است، اضافه کرد: امروز با وجود نیاز دستگاه های اجرایی استان نمی توانیم این تعداد نیرو را در بخش های مختلف به کار گیریم.

استاندار اردبیل تاکید کرد: برخی ادارات حتی با یک سوم ظرفیت نیروی انسانی مشغول به کارند و چشم امید به جذب نیروهای جدید داشتند.

به گفته رئیس شورای اداری استان تا زمانی که اعتبار لازم برای به کارگیری این تعداد نیرو فراهم نشود عملا جذب نیروهای استخدامی غیر ممکن است.

وی ابراز امیدواری کرد در اعتبارات سال آینده به این مهم توجه ویژه شود و بیان داشت: در عین حال فعلا قطعیتی در خصوص زمان تامین این اعتبار به استان ابلاغ نشده است.


خبر2 اردیبهشت92- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: جوانان و نیروهای فارغ‌التحصیل دانشگاهی برای این استخدام رسمی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند که ضرورت دارد با پیگیری هفت نماینده استان مشکلات پیش روی جذب و استخدام کامل این نیروها برطرف شود.

وی به نابودی سه هزار و 600 هکتار زمین زراعی در منطقه بیله‌سوار به دلیل بی‌توجهی اشاره کرد و افزود: ما نمی‌دانیم که مسبب این ضایع و نابود شدن اراضی کشاورزی و کشت نشدن محصولات در این اراضی مستعد امور آب است، جهاد کشاورزی و یا مردم ولی این فاجعه را تسلیت می‌گوییم.

امام جمعه اردبیل در ادامه خطبه‌های نماز جمعه از اینکه سه هزار و 600 هکتار زمین درجه یک زراعی در کنار آب در منطقه بیله‌سوار سوخته و از بین رفته اظهار تأسف کرد و به مسئولان استانی و مسببان این حادثه تسلیت گفت.

ایران 500 سال خلع سلاح بوده اما دیگر خلع سلاح تحمیل شده را نمی‌پذیریم

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به شرایط پیش آمده برای مذاکرات هسته‌‌ای، از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری مدحی بلیغ کرد.

عاملی از مقاومت و ایستادگی هیئت ایرانی و از موضع رئیس جمهور که تصمیمات گروه 1+5 را مبتنی بر لجاجت دانست، تجلیل کرد و ادامه داد: با اینکه ایران در برابر آنها بی‌نظیرترین مماشات و تنزل را انجام داده اما فزون‌خواهی آنها تمام شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: آنها با اقتدار علمی، حاکمیت ملی و اقتدار دفاعی ایران مشکل دارند و می‌خواهند ما را از جهت علمی، دفاعی و حاکمیت ملی خلع سلاح کنند به طوریکه آنها در صددند تحت عنوان بازرسی در تمام نقاط کشور ما تاخت و تاز انجام دهند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هیچ ملتی حاضر به خلع سلاح خودش نمی‌شود مگر اینکه سند رقیت، ذلت، خواری و حکم قتل خودش را امضا کرده است.

خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: دشمنان ما کشورمان را 500 سال خلع سلاح کردند و از این به بعد دیگر دوران خلع سلاح نیست برای یک ملت عار است که قاتل خود را برای قتل خودش یاری کند.

وی در ادامه یادآور شد: تمام ظلم و تعدی آنها به کشور و ملت ما در قالب مفاهیم مقدسی مثل عدالت و آزادی انجام می‌گیرد.

عاملی از حضرت آیت‌الله جوادی آملی مطلبی را نقل کرد و گفت: «اگر غربی‌ها با دست راست بیعت کنند با دست چپ نقض می‌کنند

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: امتحان دوباره ایران بعد از جنگ سوریه اشتباه است چرا که اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران دیگر برای همه روشن شده است.

وی با تجلیل از سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی تصریح کرد: ما با شهدای این پیروزی غرورآفرین جهت حفظ عزت کشور و فرهنگ اسلامی پیمان بسته‌ایم.

عاملی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل، مردم را به استفاده بیشتر از ایام باقی‌مانده رجب دعوت کرد و اظهار داشت: ماه شعبان، ماه روزه، استغفار و صدقه است و خداوند به طور ویژه در ماه شعبان صدقه را تا روز قیامت پرورش داده و به صاحب آن برمی‌گرداند.

نماینده ولی فقیه در استان با عرض ادب به ساحت قدسی حضرت موسی‌بن جعفر (ع) از زندانیان حجاب در آذربایجان تجلیل کرد و با بیان اینکه روز شهادت حضرت موسی‌بن جعفر (ع) روز همبستگی با زندانیان شریعت در آذربایجان اعلام شده، از همگان خواست که مجالس دعا و تجلیل از زندانیان حجاب را به نحوه احسن برگزار کنند.

وی فرا رسیدن 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام را گرامی داشت و تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام بعد از بعثت انسان خاکی را از زمین جدا کرد و به اوج عزت و عظمت رساند تا بزرگی بشریت در سایه عقلانیت و دین‌مداری تجلی پیدا کند

 



27
اردیبهشت 1393-استاندار اردبیل گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی، شاهد حل مشکل بیکاری و افزایش تولید در استان خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، استاندار اردبیل، صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل، گفت: کلنگ یک واحد اشتغالزایی در شهرستان مشگین شهر با سرمایه گذاری هزار و پانصد میلیارد تومان و اشتغالزایی 3500 نفر ظرف چند روز آینده به زمین زده خواهد شد.
وی بیان کرد: پایانه صادرات میوه با ظرفیت 40هزار تن در سردخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی بزودی در مشگین شهر ایجاد می شود.
خدابخش اظهار کرد: کارخانه شیرآلات قهرمان گرمی با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی نوید روزهای خوش را برای حل مشکل بیکاری و افزایش تولید در استان می دهد.
استاندار در ادامه از بخش خصوصی خواست چنانچه طرحی در هر زمینه ای برای اجرا دارند حتماً با دولت در میان گذاشته تا از صندوق توسعه ملی و پشتوانه‌های دولتی استفاده شود.
در ادامه «پیرمؤذن»، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 70درصد واحدهای تولیدی دارای مشکل هستند و مهمترین برنامه دولت و مجلس حمایت از واحدهای تولیدی است که برای بقاء می جنگند.
وی از معرفی چند سرمایه گذار جدید خارجی توسط وزیر نفت طی چند روز آینده در کشور خبرداد و افزود: ورود این سرمایه گذاران به کشور حاصل تلاش آقای ظریف و تیم مذاکره کننده اش است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به سیستم‌های نامناسب بانکی و مدیریت بی برنامه برخی از مدیران بانک‌هاست که باید جهت حمایت از واحدهای تولیدی نگرش بانک‌ها مثبت و حمایتی باشد.
حسین پیرمؤذن، رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل نیز مهمترین نتیجه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را گشایش 30 درصد اسناد اعتباری و مواد اولیه، ابطال بخشنامه مالیات بر صادرات، ابطال طرح شبنم و آزادسازی کالاهای بلوک شده در گمرکات عنوان کرد.
پیرمؤذن گفت: مجوز واردات ماشین آلات صنعتی و کشاورزی دسته دوم به کشور اخذ شده است و زمان پرداخت بدهی‌های واحدهای تولیدی دو برابر افزایش یافته است.
ناصر عتباتی، دادستان عمومی وانقلاب اردبیل نیز در این جلسه اظهارکرد: در مجموعه قضائی از فعالیت‌های اقتصادی سالم، حمایت همه جانبه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه منشأ مشکلات خانوادگی و اجتماعی، اقتصاد است، گفت: اگر بتوانیم موضوعات و مشکلات اقتصادی را مرتفع سازیم، تمامی مشکلات و ناهنجاری‌ها با مرور زمان رفع خواهد شد.
دادستان اردبیل خواستار مساعدت بانک‌ها جهت رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی شد تا با کاهش بیکاری مشکلات اقتصادی خانواده‌ها مسطح شود

صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۲۲)

با سلام خدمت دوستای عزیز میبینم که به امید خدا همه رفتن سرکار الای این ارشادی های بدبخت بیچاره ، خدا از گناه باعث این کار نگذره دوستامون از فروردین و نهایتا خرداد رفتن سرکار اینا هنوز ما رو سرمیدوونن. خدا به حق این روز عزیز بیچاره شون کنه که ما رو اینطور بیچاره و افسرده کردن.
سلام بچه های بیمه ایران گزینش رفتید؟ چه سوالی پرسیدن؟
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۱ sabt ahvah tabriz

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۰ بنیاد ------سوال از ارشادی ها
مگر اداره ارشاد رو تقسم نکردن به سایر ادارات؟
ما که رفته بودیم استانداری برای پیگیری گفتن ارشادی ها که حل شده و تقسیم کردیم به ادارات مختلف!!!!حتی گفتن بعضی هاتون اداره ای که تقسیم شده بودین رو نمیخواستین و گفتن همینی که هست
!
تنها 2 اداره مونده که هنوز کارهاشون رو هوا هست
بنیاد شهید
و بیمه ایران
دلیلش هم اینه این دو اداره ستادی هستن واز تهران دستور میگیرن
و زور استانداری بهوشن نمیرسه
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ به بیمه ایران
دوست عزیز لطفا به این لیست بدبخت بیچاره ها 49 نفر ارشادی ها رو هم اضافه کن که داریم واقعا می سوزیم از این درد بی درمون و حرفمونم کسی نمی فهمه حالا بچه های دیگه دارن دعوای کم بودن حقوق می کنن.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۴ بیمه ایران
بچه های بیمه ایران و بنیاد شهید هنوز بعد از گذشت 3 سال گزینش و مصاحبه هم نشدن
همزمان با بقیه ادارات امتحان دادیم از محل یک مجوز
متاسفانه تبعیض حاکم در سیستم اداری بیداد میکنه

کسی نیست جوابی به این جونهای باز مانده از کاروان استخدام بده...
خدا باعث و بانی گرفتاری ما رو لعنت کنه
ای بابا انسانها همیشه توقع بالایی دارند و به وضع موجود راضی نیستن بابا یه ذره هم به اونایی فکر کنید که تا حالا جذب نشدن و این ور اون ور میرن و به جایی نمی رسن برید خداتونو شکر کنید همون حقوق رو هم بگیرید استاندار تو نماز جمعه اعلام کرد تا پنج سال اینده هیچ استخدامی در دولت نخواهد بود.

برای استخدامی های 36000هزار نفر فقط حقوق ریخته میشود و خبری از ماموریت-اضافه کاری و... نیست

منبع خبر از استاندار اردبیل

کارت اصلا شایسته نبود اقای مدیر وبلاگ،سانسور!!مگه پیام من چه مشکلی داشت؟
پاسخ:
مدیرسایت :پپام شما نرسیده دوباره ارسال کنید تا تایید بشه 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۴ مهدی از جهاد
خدا را شکر کنیم حالا ما سر کار رفتیم ، انشاالله حقوق هم میریزند یادتون نره این دو سال چی کشیدیم ، امیدوارم مشکل استخدامی ارشادی ها هم حل بشه  واقعا انتظار سخته ، ناشکری نکنیم واقعا خیلی ها آرزو دارند با این وضعیت اقتصادی کارمند بشوند.
متاسفانه باز به سنگ خوردیم،حالا که رفتیم سر کار حکم هارو هم زدن،حقوق نمیدن،میگن تامین بودجه نشدید،شاید ماه دیگه بشین!!انگار بین اقای عباسی و استاندار در مورد وضع ما شکراب شده،ایشون میخواستن از مهر بریم سر کار،حالا حقوق نمیدن میگن شما حکم صادر کردین باید خودتون حقوق تامین کنید،یعنی من به این استخدامی،به شانس خودم،به مسولان چی بگم؟ انگار خدا هم مارو فراموش کرده،اخه گناهمون چیه(حکمتت شکر،ما تحملمون سر اومده)
نمی دونم انسان ها چرا طمع زیادی دارن قبلا که همه می گفتن بریم سرکار چند ماه حقوقم ندادن عیبی نداره اما الان زود اعتراض می کنید یکمم به اونایی فکر کنید که کاملا سردرگم بی تکلیف والاف موندن هردم هم مسئولان حرفای ضدو نقیض می زنند خدا کمک کنه و صبر بده تا بتونیم باز هم صبرکنیم و کفر نورزیم.
کسی خبر داره اینا چرا سه ماهه حقوق نمیدن؟ دم ماه رمضونی چکار کنیم
انشالله به برکت و عظمت ماه مبارک رمضان اونایی که شروع بکار نکردن به لطف این ماه عزیز برن سرکار
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۰ بنیاد شهید
دوست ارشادی عزیز شما تنها نیستی
بنیاد شهید و امور ایثارگران + بیمه ایران رو هم به لیست بدبختهای روزگار اضافه کن
همه ادارات رفتن سر کارشون 3 ماهه دارن کار میکنن

بنیادشهید هنوز هم که هنوزه گزینش و مصاحبه هم نکرده !!
عمق فاجعه رو ببینید


بین ادارات اداره انتخاب کردیم ...
ببینید ما بچه های ارشاد چقدر بد بختیم همه رفتن سرکاراشون و سروسامان گرفتن ما حالاحالاها سرکاریم.از اینجا رونده از اونجا مونده نمی دونیم اصلا چکار کنیم باز قبلا همه تو سایت بودند و دلگرمی بود برامون الان بدتر دلم گرفته خداجون کمکمان کن همه باهم کارامون درست بشه نه یه تعداد برن یه تعداد باز هم چشم انتظار بمونن.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۸ قابل توجه قبولین 91-92 (مدیریت و برنامه ریزی کشور)
بسمه تعالیاطـلاعـیـهبا عنایت به ماده 118 قانون مدیریت خدمات کشوری و با توجه به تکالیف مصرح در ماده (16) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1394 کل کشور مبنی بر الزام دستگاه های مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به ارسال آمار و اطلاعات مورد نیاز به این سازمان به منظور جمع آوری ، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل تغییرات حاصله در نیروی انسانی طی سال 1393، مقتضی است کلیه دستگاه های ستادی و واحدهای سازمانی تابعه، وابسته و واحدهای استانی و نیز کلیه دانشگاه ها و مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و ..... مشمول ماده(20) قانون برنامه پنجم توسعه، حداکثر تا تاریخ 31/03/1394 نسبت به تکمیل اطلاعات و آمار نیروی انسانی بر اساس راهنمای این سامانه اقدام نمایند. بدیهی است آمار و اطلاعات مذکور به عنوان آمار پایان سال 1393 آن وزارتخانه/سازمان/موسسه/شرکت بوده و برای انتشار و برنامه ریزی در سطح ملی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.
با سلام طبق پیگیری چندتا از بچه های ارشاد تا اوایل هفته بعد مشخص میشه که ایا با جابه جایی بچه های ارشاد به ادارات دیگه موافقت شده یا نه (نامه موافقت از دفتر مدیریت نیروی انسانی ریاست جمهوری) هفته بعد برای پیگیری به اقای دولت ابادی تو استانداری مراجعه کنید.
امید دارم به حق صاحب امروز گره از مشکل همه جوانان این مرز و بوم باز بشه بچه های ارشاد اردبیلم جزوء اون عزیزان باشند ان شاالله؟
با سلام خدمت همه ی دوستان کارمند و عرض تبریک عید نیمه شعبان خیلی وقته همه سرشون گرم کارشونه و یه سری به این سایت نمی زنن خدا رو شکر که مشکل همه تون حل شده و سر کارهایتان هستید امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و موید باشید. اما تواین روز عزیز تو رو خدا این بچه های ارشاد رو هم دعا کنید تا مشکلشون حل بشه حسابی سرکارمون گذاشتن. 
سلام دوستان اداره محیط زیستم تماس گرفت و گفتن 9خردادبریم ابلاغمونو بگیریم امیدوارم مشکل همه به زودی حل شه از جناب مدیر هم نهایت تشکرراداریم

سلام بجه ها کسی حقوق گرفته یا نه ما اداره ورزشی ها دو ماه شروع بکار کردیم از حقوق و حکم خبری نیست لطفا اگه کسی خبری دقیقی داره اطلاع رسانی کنه ممنونم  .

دوستان ارشادی حتما با اداره تماس بگیرید. قرار همه بچه ها رو به ادارات دیگه معرفی کنن. حتما با اقای اصغری تماس بگیرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی