---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

استخدام استانداری اردبیل وپیگیری آن

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

-گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳

 

اردبیل خبرگزاری مهر: نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال گذشته برای جذب در دستگاه های اجرایی استان در مقابل استانداری اردبیل گردهم آمدند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود پاسخ قطعی از مسئولان بشنوند

.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نزدیک به 50 نفر از نیروهای گزینش شده و منتخب آزمون استخدامی سال گذشته اردبیل با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون "ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردبیل در انتظار اجرای قانون تامین اعتبار و شروع به کار هستیم" خواستار رسیدگی به وضعیت بلا تکلیف استخدام خود شدند.

طبق وعده آخرین استاندار اردبیل در دولت دهم قرار بود تا پایان سال گذشته 850 نیروی استخدامی گزینش شده فعالیت خود در ادارات دولتی این استان آغاز کنند.

این وعده در حالی محقق نشد که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فعلی اردبیل بعد از پیگری های مکرر نیروهای استخدامی با اشتباه خواندن طرح استخدامی سال قبل از عدم پذیرش این تعداد به دلایل تامین نشدن بودجه خبر داد.

طرحی که بعدها نیز توسط استاندار اردبیل در دولت یازدهم اشتباه عنوان شد و مجید خدابخش صراحتا عدم تامین اعتبار به کارگیری این نیروها در سال جاری را رسانه ای کرد.

با این وجود پیگری نیروهای استخدامی به اظهارات ضد و نقض مسئولان رسیده و به گفته احمد داور یکی از نیروهای گزینش شده تاکنون صحبت با 20 مقام مسئول به نظرات متفاوتی ختم شده است.

بهانه عدم تامین اعتبار پذیرفته نیست

داور با یادآوری پیگیری وضعیت استخدامی خود از اداره استخدام تصریح کرد: نظر این دستگاه بر این است که تا حداقل سه سال دیگر نمی توان استخدامی ها را تامین اعتبار کرد.

وی افزود: در عین حال نظارت راهبردی بر این اعتقاد است که از 650 هزار نفر استخدامی کشور 450 هزار نفر غیر مجاز و بیش از ظرفیت بوده است.

این قبول شده در آزمون استخدامی اردبیل با بیان اینکه برای رفع مشکل استخدامی حداقل با 20 مقام مسئول صحبت کردیم، ادامه داد: هر یکی از مسئولان نظر متفاوتی به نسبت دیگری دارد و حتی در اعلام نظر به اجماع نرسیده اند.

نمایندگان اردبیل ورود کنند

در عین حال یکی دیگر از نیروهای گزینش شده با بیان اینکه استخدام شده ها در روند کار هیچ دخالتی نداشته اند از غفلت مسئولان در خصوص وضعیت پیش آمده ابراز گلایه کرد.

محرم قادری به خبرنگار مهر گفت: یک نیروی متقاضی در آزمون قانونی دولت شرکت کرده و تمامی مراحل گزینش و مصاحبه را سپری می کند و این در حالی است که در نهایت هیچ نهادی مسئولیت این مهم را برعهده نمی گیرد و کسی پاسخگوی ما نیست.

 

وی با طرح این سوال که چرا نمایندگان در خصوص این مشکل پیش آمده سکوت کرده اند، بیان داشت: چنین برخوردی مردم عادی را نسبت به اتفاق پیش آمده بدبین می کند.

دولت یازدهم ما را گزینش کرد

قادری با بیان اینکه بهانه کمبود اعتبار پذیرفته نیست، ادامه داد: با وجود اینکه این طرح و آزمون آن در دولت دهم صورت گرفت، اما تمامی استخدامی ها در دولت یازدهم که امروز مسئولیت این کار را بر عهده نمی گیرد، گزینش شده اند.

همچنین احمد داور با ابراز گلایه از وضعیت برخورد مدیران فعلی عنوان کرد: این گردهمایی قانونی است، ولی در انجام آن نیز با مشکلات و مقاومت مواجه بودیم.

وی با تاکید به اینکه نیروی متقاضی نه قانون گذار است و نه دخالت کننده در روند اداری اضافه کرد: به خاطر این آزمون زندگی فردی بسیاری از نیروها دچار آسیب شده است.

نادیده گرفتن آسیب اجتماعی ناشی از بیکاری

به گفته داور برخی از افراد به هوای استخدام ازدواج کرده اند با توجه به وضعیت فعلی استخدامی خود زندگی شان به طلاق کشیده شده است.

وی با بیان اینکه شمار قابل توجهی نیز شغل قبلی خود را از دست داده اند، اضافه کرد: طبق وعده استاندار سابق مبنی بر به کار گیری افراد از دی ماه سال گذشته افراد استخدامی ملزم به ترک محل کار قبلی خود شدند.

استخدامی که قرار بود 850 نفر از لیست  16 هزار نفر بیکار اردبیل بکاهد امروز خود به تشدید کننده بیکاری و به عنوان یکی از دغدغه های جدی استان تبدیل شده است.دغدغه ای که موجب شد نیروهای استخدامی به جای حضور در پشت میزهای کاری خود پشت درهای بسته استانداری پاسخ سوال به حق خود را از مسئولان بخواهند.مآمیزا"

 



24خرداد93-خبرگزاری مهر: استاندار اردبیل گفت: با وجود پیگیری مکرر وضعیت تامین اعتبار استخدامی ها در استان فعلا نامشخص است.

مجید خدابخش در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: علت عدم جذب 850 نفر نیروی گزینش شده عدم تامین اعتبار است که در بودجه سال گذشته پیش بینی نشده بود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت شتابزده و بدون توجه به تامین اعتبار آن اجرا شده است، اضافه کرد: امروز با وجود نیاز دستگاه های اجرایی استان نمی توانیم این تعداد نیرو را در بخش های مختلف به کار گیریم.

استاندار اردبیل تاکید کرد: برخی ادارات حتی با یک سوم ظرفیت نیروی انسانی مشغول به کارند و چشم امید به جذب نیروهای جدید داشتند.

به گفته رئیس شورای اداری استان تا زمانی که اعتبار لازم برای به کارگیری این تعداد نیرو فراهم نشود عملا جذب نیروهای استخدامی غیر ممکن است.

وی ابراز امیدواری کرد در اعتبارات سال آینده به این مهم توجه ویژه شود و بیان داشت: در عین حال فعلا قطعیتی در خصوص زمان تامین این اعتبار به استان ابلاغ نشده است.


خبر2 اردیبهشت92- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار داشت: جوانان و نیروهای فارغ‌التحصیل دانشگاهی برای این استخدام رسمی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند که ضرورت دارد با پیگیری هفت نماینده استان مشکلات پیش روی جذب و استخدام کامل این نیروها برطرف شود.

وی به نابودی سه هزار و 600 هکتار زمین زراعی در منطقه بیله‌سوار به دلیل بی‌توجهی اشاره کرد و افزود: ما نمی‌دانیم که مسبب این ضایع و نابود شدن اراضی کشاورزی و کشت نشدن محصولات در این اراضی مستعد امور آب است، جهاد کشاورزی و یا مردم ولی این فاجعه را تسلیت می‌گوییم.

امام جمعه اردبیل در ادامه خطبه‌های نماز جمعه از اینکه سه هزار و 600 هکتار زمین درجه یک زراعی در کنار آب در منطقه بیله‌سوار سوخته و از بین رفته اظهار تأسف کرد و به مسئولان استانی و مسببان این حادثه تسلیت گفت.

ایران 500 سال خلع سلاح بوده اما دیگر خلع سلاح تحمیل شده را نمی‌پذیریم

خطیب جمعه اردبیل با اشاره به شرایط پیش آمده برای مذاکرات هسته‌‌ای، از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری مدحی بلیغ کرد.

عاملی از مقاومت و ایستادگی هیئت ایرانی و از موضع رئیس جمهور که تصمیمات گروه 1+5 را مبتنی بر لجاجت دانست، تجلیل کرد و ادامه داد: با اینکه ایران در برابر آنها بی‌نظیرترین مماشات و تنزل را انجام داده اما فزون‌خواهی آنها تمام شدنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: آنها با اقتدار علمی، حاکمیت ملی و اقتدار دفاعی ایران مشکل دارند و می‌خواهند ما را از جهت علمی، دفاعی و حاکمیت ملی خلع سلاح کنند به طوریکه آنها در صددند تحت عنوان بازرسی در تمام نقاط کشور ما تاخت و تاز انجام دهند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هیچ ملتی حاضر به خلع سلاح خودش نمی‌شود مگر اینکه سند رقیت، ذلت، خواری و حکم قتل خودش را امضا کرده است.

خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: دشمنان ما کشورمان را 500 سال خلع سلاح کردند و از این به بعد دیگر دوران خلع سلاح نیست برای یک ملت عار است که قاتل خود را برای قتل خودش یاری کند.

وی در ادامه یادآور شد: تمام ظلم و تعدی آنها به کشور و ملت ما در قالب مفاهیم مقدسی مثل عدالت و آزادی انجام می‌گیرد.

عاملی از حضرت آیت‌الله جوادی آملی مطلبی را نقل کرد و گفت: «اگر غربی‌ها با دست راست بیعت کنند با دست چپ نقض می‌کنند

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: امتحان دوباره ایران بعد از جنگ سوریه اشتباه است چرا که اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران دیگر برای همه روشن شده است.

وی با تجلیل از سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی تصریح کرد: ما با شهدای این پیروزی غرورآفرین جهت حفظ عزت کشور و فرهنگ اسلامی پیمان بسته‌ایم.

عاملی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل، مردم را به استفاده بیشتر از ایام باقی‌مانده رجب دعوت کرد و اظهار داشت: ماه شعبان، ماه روزه، استغفار و صدقه است و خداوند به طور ویژه در ماه شعبان صدقه را تا روز قیامت پرورش داده و به صاحب آن برمی‌گرداند.

نماینده ولی فقیه در استان با عرض ادب به ساحت قدسی حضرت موسی‌بن جعفر (ع) از زندانیان حجاب در آذربایجان تجلیل کرد و با بیان اینکه روز شهادت حضرت موسی‌بن جعفر (ع) روز همبستگی با زندانیان شریعت در آذربایجان اعلام شده، از همگان خواست که مجالس دعا و تجلیل از زندانیان حجاب را به نحوه احسن برگزار کنند.

وی فرا رسیدن 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام را گرامی داشت و تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام بعد از بعثت انسان خاکی را از زمین جدا کرد و به اوج عزت و عظمت رساند تا بزرگی بشریت در سایه عقلانیت و دین‌مداری تجلی پیدا کند

 



27
اردیبهشت 1393-استاندار اردبیل گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی، شاهد حل مشکل بیکاری و افزایش تولید در استان خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، استاندار اردبیل، صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل، گفت: کلنگ یک واحد اشتغالزایی در شهرستان مشگین شهر با سرمایه گذاری هزار و پانصد میلیارد تومان و اشتغالزایی 3500 نفر ظرف چند روز آینده به زمین زده خواهد شد.
وی بیان کرد: پایانه صادرات میوه با ظرفیت 40هزار تن در سردخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی بزودی در مشگین شهر ایجاد می شود.
خدابخش اظهار کرد: کارخانه شیرآلات قهرمان گرمی با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی نوید روزهای خوش را برای حل مشکل بیکاری و افزایش تولید در استان می دهد.
استاندار در ادامه از بخش خصوصی خواست چنانچه طرحی در هر زمینه ای برای اجرا دارند حتماً با دولت در میان گذاشته تا از صندوق توسعه ملی و پشتوانه‌های دولتی استفاده شود.
در ادامه «پیرمؤذن»، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 70درصد واحدهای تولیدی دارای مشکل هستند و مهمترین برنامه دولت و مجلس حمایت از واحدهای تولیدی است که برای بقاء می جنگند.
وی از معرفی چند سرمایه گذار جدید خارجی توسط وزیر نفت طی چند روز آینده در کشور خبرداد و افزود: ورود این سرمایه گذاران به کشور حاصل تلاش آقای ظریف و تیم مذاکره کننده اش است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به سیستم‌های نامناسب بانکی و مدیریت بی برنامه برخی از مدیران بانک‌هاست که باید جهت حمایت از واحدهای تولیدی نگرش بانک‌ها مثبت و حمایتی باشد.
حسین پیرمؤذن، رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل نیز مهمترین نتیجه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را گشایش 30 درصد اسناد اعتباری و مواد اولیه، ابطال بخشنامه مالیات بر صادرات، ابطال طرح شبنم و آزادسازی کالاهای بلوک شده در گمرکات عنوان کرد.
پیرمؤذن گفت: مجوز واردات ماشین آلات صنعتی و کشاورزی دسته دوم به کشور اخذ شده است و زمان پرداخت بدهی‌های واحدهای تولیدی دو برابر افزایش یافته است.
ناصر عتباتی، دادستان عمومی وانقلاب اردبیل نیز در این جلسه اظهارکرد: در مجموعه قضائی از فعالیت‌های اقتصادی سالم، حمایت همه جانبه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه منشأ مشکلات خانوادگی و اجتماعی، اقتصاد است، گفت: اگر بتوانیم موضوعات و مشکلات اقتصادی را مرتفع سازیم، تمامی مشکلات و ناهنجاری‌ها با مرور زمان رفع خواهد شد.
دادستان اردبیل خواستار مساعدت بانک‌ها جهت رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی شد تا با کاهش بیکاری مشکلات اقتصادی خانواده‌ها مسطح شود

صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۱۶۰)

۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۸ قبولیهای اداره ارشاد
گفته دوستمون کاملا صحیح است منم از دوستانم تو ادارات دیگه شنیدم این مسئله تو کارگروه استانداری مطرح شده و قراره متناسب با مدرک دوستان تو دیگر ادارات و بقیه بخشهای دستگاه اجرایی از بچه های ارشاد استفاده کنند 
خدا کنه دوستان ارشاد اردبیل برن سرکار مهم این است مشغول بکار بشوند
فقط بچه ها پیگیری کنید از استانداری و ادارتون 
البته ماها که سرکاریم تو اداره خودمون میگن چند ماهی از حقوق خبری نیست تا کدتون بیاد 


اولا دفعه قبل گفتی چارت ارشاد برمبنای طرح مهر آفرین بود که غلطه از اساس چون این استخدام براساس مصوبه هئیت دولت قبل از محل سهمیه استانداریها بود
باز خوبه ماها رفتیم سرکار اگه به شمابود باید نمی رفتیم
دوم اینکه طرح مهرآفرین بالای 400هزار نفر نصب و انتقالی و جذب داشت در حالی که استخدامیهای 91-92 به 39 هزار نفر نمی رسه
سوم اینکه امروزم از سخن دکتر نوبخت از سه نفر خروجی و یک نفر جذب می زنی که این قانون سابقه ی اجراییش به حداقل بالای 30 سال است که تو دولتهای قبلی هم اجرا شده
همچنین برو بابا خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه با این تحلیلت
در نهایت به بچه های ارشاد بگم طبق گفته ی یکی از همکارم استخدام شما بدون چارت نبوده فقط از روی یک چارت پیشنهادی وزارت خونه تنظیم شده و بر مبنای اون شماهارو اعلام نیاز کردن
راستی چون تو دوره ی جذبم زیاد به اینجا سرمیزدم و مدیرجان گفتن اگه کمکی به سایر بچه های قبولی تونستید بکنید یا خبری شنید اطلاع رسانی کنید کامنت گذاشتم والا حوصله یکی بدو با بعضی دوستان رو ندارم 
قبول شده فرمانداری 
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۱۴ قبولی های اداره ارشاد
طبق اخرین خبر تا امروز
قراره شما 40 و خورده ای نفرو به ادارات دیگه تقسیم کنند
خبر من از یک مقام عالی رتبه استانداریه

مثلا 10 نفر 10 نفر به ادارت مختلف پخشتون میکنند
مثل بهزیستی اداره زندانها و و غیره...

و کار کردنتون در ارشاد تقریبا منتفیه
برید پیگیر باشید
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۲۵ به به م -ث و م-ث
درسته تاریخ مجوز قبل از طرح مهر آفرین است ولی این استخدامها (کل ادارات) دارای شائبه بود، طبق قانون برای هر سه خروجی یک نفر باید استخدام شود آبا اداراتی که 100 استخدامی دارند واقعا 300 خروجی داشتند؟!
دوست عزیز چرا به سخنی که علم نداری زبان باز میکنی
طرح مهر آفرین داستانش چیز دیگری است که عملا بخش عظم جذب استخدامی آن ملغی ومتوقف شد چرا؟
چون روند استخدام رسمی بایددارای مراحل زیر باشد
1-اعلام آگهی عمومی در جراید جهت ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی
2-ثبتنام توسط متقاضی استخدام در سازمان متولی اجرای آزمون 
3- انجام ازمون عمومی و تخصصی توسط داوطلب توسط متقاضی
4-اعلام قبولی فرد به عنوان چندبرابر ظرفیت توسط استانداری یا ارگان مربوطه
5-فراخوان فرد توسط دستگاه اجرایی قبولی و تشکیل پرونده اولیه
6-انجام تحقیقات محلی و صلاحیت اجتماعی توسط بخش گزینش دستگاه اجرایی دولتی
7-دعوت به مصاحبه عقیدتی-تخصصی توسط دستگاه مربوطه
تااینجای مراحل را اداره ارشاد اردبیل به طور کامل و قانونی انجام دادهاست
می ماند بحث صدور کد مستخدمی و سایر موارد که عملا ربطی به داوطلب ندارد
در انتها دعوت توسط اداره برای انجام معاینات پزشکی و عودت گواهی سو سابقه توسط متقاضی 
حالا چرا دل بچه های ارشاد را خالی میکنی
من به بچه های گل ارشاد بگم تو مراحل استخدامی خودم تو فرمانداری جست و گریخته موضوع شماها را شنیدم مطمئن باشیدمشکل شما در حال حل شدن است حال به چه صورت دوستان ارشاد مطلع هستند 
فقط پیگیری 
فقط پیگیری کنید تا مراحل انجام کارهاتون با سرعت بیشتری انجام بگیرد
در ضمن اکثر بچه های دیگه ام که رفتن سرکار هنوز کد براشون نیومده دو سه ماهی هم از حقوق خبری نیست پس زیاد دلگیر نباشید
به امید شروع بکار دوستانارشاداسلامی اردبیل
قبول شده فرمانداری اردبیل
سلام - من شنیدم که چارت استخدام ارشاد بر مبنای طرح مهر آفرین بوده و برا همین به مشکل بر خوردند ، من که رفتم دنبال یه کار دیگه
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۸ ارشاد اردبیل را ارشاد کنید کار بلدها
بنده کم و بیش از این طرف و اون طرف مشکل بچه های ارشاد را شنیدم این طور که معلومه بی تعارف بگم مشکل شما عزیزان از کم لطفی مسئولان اداره کل ارشاده که این طور ابراز میکنند یا حداقل این طور وانمود میکنند که اصلا به این نیروهای قبول شده نیازی ندارند درست من مال اداره ی دیگه ای هستم ولی به مسئولان اداره ارشاد میگم 
خدارو شکر کمبود نیروی متخصص ندارید به گفته خودتون این گندرو بالا آوردید اگه نیاز به نیرو و مغز متفکر داشتید چیکار می کردید
به هر حال دوستان اداره ارشاد اردبیل رو یکی لازمه تو کاراش ارشاد کنه و راه و چاه رو نشون بده
اما لازم دیدم چون یکی از دوستان من از این اداره قبول شده به انتخابش آفرین بگم با این اداره انتخاب کردنش ارشاد شده نقل محفل دیگر ادارات که اداره منم جزو اون ادارات است
خدا مشکلتون رو خودش حل کنه 
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۳ به دوستان قبول شده اداره ارشاد
اقایون
خانومها
من از یک اداره دیگه هستم وقتی جرو بحثاتونو دیدم واقعا ناراحت شدم


بجای اینکه با هم متحد بشید با هم پیگیر باشید
چرا با همدیگه دعوا میکنید؟!!

دوستان به عنوان یک برادر دلسوز باید خدمتتون بگم شما انگار از عمق فاجعه با خبر نشدید؟!!
کارتون با نامه نگاری و اومدن به سایت و اینا حل بشو نیست
حتی جمالی قمی و استانداری هم در مورد شما کاملا نظرشون اینه که کارتو ن خیلی سخت شده و پیچ خورده ...

شماره همدیگرو بگیرید 40 نفری هر جا خواستید برید پیگیری کنید
برید تهران پیگیری کنید ببینید مشکل از کجاست از نمایندگان مجلس
یقه اون مسئول نامرد رو بگیرید که چرا با عمرو جونیتون بازی کرده ازش شکایت کنید نزارید قصر در بره
 
حقتونو بگیرید


التماس دعا


۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۷ کارشناس ورزش(ر-ن-ن)
سلام مینا خانم
اول: اینکه به نظر نمیاد شما خانم باشید
دوم:کارشناس ارشد با این سطح فکری بهتره خونه نشین باشه چون برای پیشرفت کشورمون کارمندان باید سطح علمیشون بالا باشه پس استخدام باید بر اساس شایستگی باشه نه جنسیت
سوم:بعضی از شغلها متصدیش باید خانم باشه مثال بارزش نجات غریق بانوان
حالا به نظر شما برای کم کردن بیکاری میشه آقایان را برای کارشناس ورزش بانوان استخدام کرد
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۳۹ به - به پیگیر ارشاد
اینم یادم رفت بگم من و سایر دوستانم به مدال شجاعت آدم های ترسو و محافظ کار احتیاجی ندارم.  چون واژه شجاعت اصلا تو ضمیرشون تغریف نشده. در مورد پاداش مالی هم باید بگم که دوست بزرگوارم شما نیازی نیست از این بخشش ها بکنید .  البته فکر نکنم اضافه کار دست خود کارمند باشه مگه اینکه از یه کانالی بتونه اقدام کنه (کانال). به قول خاله قزی سریال های نوروزی:
(( شما جیب مارو نزن اضافه کار دادنتون پیشکش)). از دوستان عزیزم (کانال دارها و بی کانالها  )بابت طعم تلخ کامنت هام عذرخواهی میکنم و امیدوار لحن تلخش رو به حساب خستگی و فشار شدید عصبی بزارن. مدیر جان از شما هم سپاسگزارم.
دوست عزیز 
اولا جوری حرف میزنید که انگار من و امثال من اهل کره مریخ هستیم و جرمی داریم که پشت اسامی جعلی قایم بشیم 
خود شما کی هستید؟ یه روز پیگیر ارشاد
روزه دیگه یه نام روزه بعدش نام دیگه 
آیهاالناس من قبول شده ارشاد اردبیل -بچه شهرستانم و با بچه بازیهای بعضی از دوستان نمیپرم
بابام کارگره علیله نه نه امم خانه دار پیر منم و 4 تا خواهر که چششون به مزد کارگری بخورو نمیر منه 
پدرم در اومده با مصیبت ارشاد قبول شدم می ترسم گزک دست مثا بعضیا بدم 
مثلا همین پیگیر ارشاد
کانال ارتباطی ام هم خداست 
خوشم میاد با شماها نپرم 
اینرو به دوست پیگیرمو گفتم بقیه بچه های ارشاد دلگیر نشن
بقیه بچه ها والا من از بوق سحر تا شب کشاورزی و کارگری میکنم تا شرمنده پدر پیر و مادر علیلم نشم خواهر دم بخت دارم تو پول جهازیش موندم 
شلوارم زانوهاش رفته نمی تونم تو جمعی برم حالا 
بعضیا قضاوت عجولانه خوراکشون هست.

۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۳۴ به - به پیگیر ارشاد
دوست عریر سلام. از اینکه دازید پیگری میکنید ازتون ممنونیم. ولی مثل شما مثل اون کسی که بیرون گود نشسته و میگه لنگش کن. عزیز جان شما هم یه محبتی به ما بکنید اسم این کانالتونو ب بگید. یه سوال از حضور انورتون دارم؟ چرا علیرغم فراخوانی های پی در پی  توسط   قبول شده های اصلی برای پیگیری حتی یکبار هم از پشت این اسامی جعلی مجازی بیرون نیامدید و خودتونو نشون نداد؟ مگه ما یه هدف مشترک نداریم؟ این حرکت شما نشون میده یا از ما بهترون هستید و یا به از ما بهترون و جاهای قوی تری وصلید و نمی خواید از کوپن تون واسه جمع استفاده کنید . به هرحال بهتر دوستان عزیز قبول شده ارشاد این دفعه رو یه همتی بکنند و فقط از طریق همین شماره ای که به قول دوستمون اهانت بود پیگیری کنند این هفته واقعا سرنوشت سازه. و یه خبر هم از خود وزارت خونه شده که انشاالله خیره. ضمنا دوست بزرگوارم 10 نفر یا 14 نفر فرقی نمیکنه مهم اینه که یه تعداد جمع شدن و دارن برای رسیدن به حقشون تلاش میکنند. و اینم که میفرمایید حرفمون طلب کارانه است برداشت شخصی شماست چون همه دارند واسه یه هدف مشترک که بیشتر سودش به خودشون میرسه تلاش میکنن. و بهتره با کنار گذاشتن اختلافات با هم متحد بشیم/. امیدوارم از انتقادات سازنده ناراحت نشیم و سریع جبهه گیری نکنیم . مدیر جان ممنون
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۳۵ به پیگیر ارشاد
 پیگیر ارشاد عزیز 
خسته نباشید جوری حرف میزنید انگار که بقیه بچه ها نشستن خونه اصلا پیگیری نمیکنند یه روز میگید 14 نفر پیگیری مستمر دارند روز دیگه میگید 10 نفر حتما شمام نماینده ی اونایید
نه عزیز در ضمن شماره تماس هم میزارید که اونم یه جورایی بی احترامی به بقیه دوستانه
در ضمن لزومی نداره آدم اگه اونم واقعا اگه کار و قدمی برای دیگر بچه ها برداره اینطوری طلب کار بشه
فقط اینرو بگم اونم به خاطره لحن بد کامنتتون که بوی طلب کاری میده 
هر کس با شرایط و امکان پیگیری از کانالهای ارتباطی خود پیگیری میکنه که شاید صلاح نیست تو شیپور کنه
به امید شروع بکار همه
البته ببخشیدا پیگیر محترم اگه واقعا پیگیر باشید و ....
راستی خدا بخواد اگر شروع بکار کردین بگید مدال شجاعت و افتخار تو روز اول شروع بکارتون بدیم با اضافه کاری و مزایا
برای بقیه بچه های ارشادم سلام دارم نگران نباشید کارا به حمد اللهی تو روال اداری در حال حل شدنه البته زمان بر خواهد بود چه جوریش مهم نیست 
 
حالا چرا ناراحت میشین خانوما آقایون من اشتباه کردم خوبه؟بابا همه چی پشت سر آدم میگین واقعا که-متاسفم براتون من که گفتم بازم میگم حقیقت تلخه

۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۰ قبول شده محیط زیست
این بحثو تموم کنید لطفا
کسی از بچه های محیط زیست خبر جدید داره
اگه خبری هست بگین لطفا
مینا جون کاش از اول پای خانوما تو ادارات باز نمیشد که هیچ خانومی انتظارشو نداشت اما حالا دیگه نمیشه درسش کرد فداتشم موفق باشی
۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۰۶ قبول شده محیطزیست
مینا خانوم من از شما معذرت میخوام بازم بهترین کس خودتون بودین
با این نظراتی که الان دادن من متاسف شدم از اینکه اون نظر رو دادم حق با شماست هرچه برسر ما بیاد حقمونه
با تشکر و معذرت  بخاطر حرفام

دوست عزیز اگر خانم هستی اینو بدون ما هیچ حقی از کسی را نمی گیریم ضمنا در حال حاضر اکثر اقایون کارمند و شاغل هم برای ازدواج به دنبال همسر کارمند هستند چون واقعا کشیدن بار زندگی برای یه نفر کار سختی شده و دولت هم به جای این طرز تفکر باید حقوق برابر را برای زن و مرد ایجاد کنه چون در زندگیهای امروزه خونه داری یک زن یعنی گاری شدن یه مرد و فقط کار .کار.کار کردن ولـــی اگر شرایط  ایده ال حرف شما منطقی است ولی می بینی که ایده ال وجود نداره
با سلام به مینا،
با این کامنتهایی که شما دارین اینجا می ذارین الان دیگه مطمئن شدم که خانم نیستی و برای منحرف کردن افکار اسم مینا رو گذاشتی واقعا برات متاسفم پس حقوق برابر مرد وزن چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میناجان خداروشکر که شما یک کاره مملکت نشدی با این افکارت. الآن اگه من انصراف بدم از شغلم و یک آقا بجای من بره سر کار چی عاید من میشه؟ البته بماند که پستی که من قبول شدم هیچ آقایی حد نصاب نیاورد و فقط دو تا خانم قبول شدن. تازه اگه دو تا خانم هم حد نصاب نمی آوردن پست مورد نظر به یک آقا نمی رسید. یه نفر که بند پ داشت میرفت جای من. شما که نمیخوای کار کنی و معتقدی علم فی نفسه خوب تو این سایت چه میکنی؟ لابد از یه سمتی حمایت مالی میشی. خداروشکر. ولی خانمهایی هستن که به خاطر یک سری محدودیت ها فرصت ازدواج نداشتن الآن خونواده هم به اندازه ای پول نداره که بتونه از اینها حمایت کنه. تکلیف اینا چیه؟ این سایت رو بزار برا ما بدبختهایی که سه ساله لنگ یک آزمونیم.
خواهش میکنم دوستان -نظر لطف شماست اولا شما که میگین به عمل کار برایدمن خودم کارشناسی ارشد دارم تا بحال در هیچ آزمون استخدامی شرکت نکردم ولی دوس دارم واسه زندگی خودم استفاده کنم مدرکمو نه واسه استخدام-من نمیخوام حق مردان که به خاطر نداشتن کار نمیتونن زندگی تشکیل بدن رو ازشون بگیرم -درسته حرف حق تلخ است ولی واقعا جدی میگم اولویت استخدام فقط وفقط برای مردان هست همین وبس
به جای لایک بازی با زنگ و مراجعه حضوری به فکر حل مشکلتون باشین من که از بس زنگ زدمو اداره رفتم دیگه خودمم خسته شدم بچه های محیط زیست اردبیل حتما به اداره سربزنید خواهشن
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۰۴ به قبول شده محیطزیست
این حرفت 200000000000000000000000000000000000000000000000لایک داشت . به عمل کار براید
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۳۰ تدبیروامید به مینا
مینا خانم این حرفت 10000000000000000000000000000000لایک داشت.راضیم ازت.
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۹ قبول شده محیطزیست
مینا خانوم من از نظر بسیار خوب شما تشکر میکنم
و باید بگم اولی زنی هستی که من دیدم به این موضوع اقرار میکند و واقعیت رو میگوید
و این جای تشکر داره
ولی یه موضوع را باید بگم ایا خود شما حاضرید این شغل خودتون رو به یه مرد  نان اور خانه بدهید
مطمئنم هرگز این کارو نمیکنید
مشکل ما اینجاست که تا وقتی که سر کار نمیریم پیگیر این هستیم به هر نحوی شده  بدست بیاوریم ولی وقتی به ارامش رسیدیم  دم از حق و حقوق میزنیم
مثلا یکی از دوستان من میگفت منو قبول کنن ولی ماهی 500 تومن بهم بدن
گفتم همین شمایی که این حرفو میزنید ی سال بعد استخدام میگین که قابل تحمل نیست و حقوق کمه مزایا نمیدن اضافه کاری نمیدن
کاش واقعا اعمالمون هم تحت تاثیر حرفامون یکم منطقی بود
همانطور که دوستان اشاره کردند معظل بیکاری بیشتر برای مردان متحمل مشکلات است نه زنان به نظر بنده قانونی وضع شود که تا مردها از این معظل نجات نیابند زنان حق کار ندارند.در ضمن مگه نان آور خانه مرد نیست -اولویت برای مردان است نه زنان -اگه دقت داشته باشید اگه بجای این زنان که امروزه سرکارند مردان سرکار بودن اولا معظل بیکاری حل شده بود دوما زمینه برای ازدواج فراهم وسن ازدواج این همه بالا نمیرفت.
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۲۴ هانی از محیط زیست
بچه های محیط زیست دیروز که سایت ها رو نگاه میکردم دیدم اولن کنفرانس ملی محیط زیست الان داره تو اردبیل برگزار میشه و کارگاه هاشم تا هفته بعد تو اداره محیط زیست ادامه داره. حدس من این که شاید به خاطر این کنفرانس با تاخیر روبرو هستیم. شاید بعد اتمام اون خبری بشه از اداره.
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۱۱ ورزش و جوانان اردبیل
بچه ها ظاهرا میخان گزینش رو تجدید یا استعلام دوباره بگیرن، دیروز تماس گرفتم و اینو گفتن فعلا خبری از احکام و حقوق نخواهد بود، لطفا اگه تونستید یه خبری بگیرید
دوست عزیز آقا یا خانم ارشاد اسلامی بنده و دوستانم بارها از طریق همین سایت که جا داره اینجا از مدیر دلسوز و زحمتکشش تشکر کنم از دوستان واسه تجمع و تماس با اداره کل دعوت کردیم. اما ؟؟؟؟ بهتره شما فردا تلفن رو بردارید و با این شماره33231443 اداره ارشاد استان و آقای انصاری معاون محترم اداری مالی تماس بگیرید و نتیجه رو از ایشون پیگیری کنید. اینم بگم که حدود 10 نفر از بچه ها به جد پیگیرند و نتایج امید بخشی هم گرفتن. این بنده خداها با هزینه شخصی چن بار تا وزارت هم رفتن. فقط اینو بگم که انشاا... خبرهای خوبی قراره برسه. تماس با اداره کل یادتون نره. ترو خدا شما هم یه گوشه از کارو بگیرید . مفت سواری کار زشتیه.  حداقل فردا که با هم دیگه همکار شدیم یه خاطره مشترک از پیگیری باهم داشته باشیم بد نیست. مدیر جان بازم ممنون
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۹ ورزش و جوانان اردبیل
سلام مدیر تو را خدا جواب بده ما از 5 فروردین شروع بکار کردیم ولی از حکم و حقوق خبری نیست امکان داره که مشکلی پیش بیاد و ما را جواب کنند.تو را خدا جواب بدین ممنونم
پاسخ:
مدیرسایت : نه نگران نباشید 
۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۱۰ داود اردبیلی
کسی از اداره استاندارد اردبیل خبر داره
عجله نکنیمم کاری از دست مابرنمیاد جز صبر ولی مشکل اینجاست که میترسیم خرداد اینا تبدیل بشه تیر ومردادو الااخر.توکل بر خدا با این وعده ها تا امروز صبر کردیم دو هفته هم روش.
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۴ ارشاد اسلامی
سلام اگه خبر جدیدی از ادامه کارای جذب  ارشاد اسلامی اردبیل دارید ثواب داره مارو بی خبر نگذارید.
قبول شده ی ارشاد از شهرستان
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۵۳ به بنیاد شهید و امور ایثارگران
سلام عزیز 
نه بابا اینطوریام نیست
اداره ارشاد که خدا داند چه شود
اداره محیط زیست و استاندارد و تعدادی از بچه ها تو تعدادی از ادارات دیگه هنوز نرفتن سرکار مثل خود بنده نگران نباش 
مطمئن باش مشکل شمام در حال حل شدنه ، فقط صبور باشید و توکل به خدا بکنید باور کنید روزگار ارزششو نداره 
من مشکل مالی دارم بیکاری هست اونم چی جلوی زن و بچه دیگه بعد چندین سال باور کنید از ته دل میگم درک کردم دنیا ارزششو نداره و استخدام حق معنوی و قانونی شماست ان شاالله مطمئن باشید بعد مدت کوتاهی شمام از مدیر سایت به خاطر شروع بکارتون تشکر میکنید.
در ضمن روز پدر هم به همه پدران زحمت کش مبارک باشد
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۰ بنیاد شهید و امور ایثارگران
خوش بحالتون

همه کارهاتون تمام شده و منتظرین برید سرکار حالا یکی دو هفته اینور یا اونور




متاسفانه بنیاد شهید تنها اداره اییه که در این 2 سال  هیچ کاری نکرده
نه گزینش نه مصاحبه
به هیچ وجه هم حرف حساب سرشون نمیشه
بدبخت شدیم رفته .....


دوستان دعا کنید مشکل و گره ما هم حل شه
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۵ بچه های محیط زیست
من همین الان زنگ زدم محیط زیست گفتند عجله نکنید
بزودی زنگ میزنیم احتمالا از اول خرداد شرو بکار میکنید
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۴۱ داود اردبیلی
از اداره استاندارد هم هنوز هیچ خبری نیست 
ازبچه های محیط زیست اردبیلی و شهرهای نزدیک خواهش میکنم سری به اداره کل بزنن من بایکی از دوستام هفته پیش رفتیم از پارساباد خواهشن شمام پیگیر باشین
خسته نباشید اقای مدیر نظرلطفی هم به نظرات ما داشته باشین ممنون
بعضیا بدون اینکه کدشون اومده باشه شروع بکارشونو زدن ولی مال محیط زیست با اینکه کارگزینی میگه کدتون اومده نمیدونم متظر چی هستن که ابلاغمونونمیزنن دیگه کلافه شدیم از این انتظاروجواب دادن به مردم تاکی بایدبه وعده های سرخرمن چشم بدوزیم
خیلیا هستن کدشون نیومده ولی شروع بکارزدن براشون من نمیدونم مشکل محیط زیست چیه که با اینکه خودشون بهم گفتن کدتون اومده چراابلاغمونو نمیدن چرا فقط اداره ماست که بایداز سازمان اجازه بگیره والا دیگه کلافه شدیم اخه انتظار تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام 
ایشالا همه بچه ها به زودی برن سرکاراشون
وقتی میام اینجا میبینم بعضی اداره ها هنوز شروع به کار نکردن دلم میگیره


۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۰۹ قبول شده محیطزیست
شماره مستخدمی که میگن اومده چند روز طول میکشه دعوت بکار بشیم کسی میدونه
آقای مدیر شما میدونید ؟
لطفا یه توضیحی بدین
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۲:۳۱ مدیر سلام دستم به دامنت بعد خدا
مدیرجان سلام برادر خداییش زندگین داره از هم می پاشه
از اداره پی گیری کردم چند بار بخاطر حل مشکل پست سازمانی جواب درست و درمونی نگرفتم
استاندارییم قربونش برم میگه از ادارتون پیگیری کنید 
والا موندم چیکار کنم 
زندگیم شده به سان زندگی در تاریکی و آینده ای که هزار شکل براش متصورم 
تورو خدا اگه بچه ها خبری از روند حل مشکل پست های مشکل دار اردبیل دارند 
اطلاع بدن حداقل یکم از کابوس در هوا بودنم کمتر بشه 
مدیرجان ثواب داره اگر اطلاع تایید شده ای دارید اطلاع رسانی کنید 
مدیون مدیر و کلیه بچه هستم.
پاسخ:
مدیرسایت:نه والا اطلاع موثقی نداریم 
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۵ داود اردبیلی
lili بله منم از استانداردم هنوز هیچ خبری نیست شما کدوم کد قبول شده بودین
بچه ها بالاخره از اداره ارشاد اردبیل خبری نشد 
ایا مشکل پست ها در حال حل شدنه یا ...
راستی مدیرجان ازتون خواهش کردم اگه خبری از روند حل پست های مشکل دار اردبیل و سایر استانا دارید خدا خیرتون بده به مام خبر بدین دلمون از انتظار پوسید
البته اگه از بچه های ارشاد خبری دارند بدن 
منتظر
دیروز به اداره کل محیط زیست استان اردبیل مراجعه کردم خوشبختانه کدمون اومده و ضمنا آقای رفیعی گفتند انشاالله تا آخر این ماه مشغول به کار میشید علت تاخیر را پرسیدم گفت که نامه زدیم به سازمان تا ابلاغ به کارتون را از سازمان بگیریم و نهایتا تا آخر این ماه ابلاغ همتون را میدیم
محیط زیستم فعلا معلوم نیس چرا شروع بکار نمیزنه جزئ معدود اداراتی است که مونده
همه رفتن سر کار

اونایی که نرفتن سر کار حداقل مراحل گزینشو طی کردن منتظر جذب هستن


متاسفانه بنیاد شهید داره به قبولی هاش ظلم میکنه نه گزینش کرده نه مصاحبه
گرفتار موندیم این وسط!
سلام
اخرین خبر از محیط زیست رو کس داره؟
شماره مستخدمی اومده یا نه؟
حکم رو کی میزنن؟
کسی خبر داره پیام بده ما هم بدونیم
داود اردبیلی شما هم استانداردی؟
خبر جدید نداری؟
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۵۸ داود اردبیلی
همه رفتن سر کار 
ما موندیم 
بچه های سهمیه بنیاد شهید اداره  دارایی و اقتصاد کد مستخدمیتون اومده ایشالا همین روزا بهتون زنگ میزنن برای شروع به کار.
به امید روزی که همه بروند سرکار.
سلام
به امید خدا امروز ابلاغ بچه های سهمیه بنیاد شهید اداره جهاد کشاورزی اردبیل دادند. شروع به کار از فردا 06/02/94 .
انشالله مشکل همه جوانان عزیز حل بشه.

سلام خدمت همه دوستان اردبیلی

امروز فرمانداری ها حکم بچه ها را دادند که زده شده از 1 خرداد شروع به کار

دعا میکنم کار همه بچه ها درست بشه

به بینام ..اگه واقعا بیمه پول گرفته از سازمان مدیریت،پس چرا به استانداری وبیمه استان وخودمان میگه مشکل حل شده وفقط منتظر بودجه هستیم بعد اقدامات گزینشی رو شروع میکنیم؟ یعنی بیمه داره به بهانه ما سوء استفاده میکنه؟ مگه یه شرکت میتونه با سازمان مدیریت کل کل کنه...
امشب آرزو میکنم انشاالله خیلی زود انتظار تموم بشه و همه برن سرکار
امروز سومین روزی بود که سر کار بودم .خدایا شکرت.
خدایا همه رو به آرزوهاشون برسون . آمین

به بیمه ایران

اقاجون من کاملا اطلاع موثق دارم که سازمان برنامه و بودجه
بودجه رو به بیمه ایران داده ولی اینها به صراحت اعلام میکنن دیگه نیرو نمیخواییم و این پولو جای دیگه خرج میکنیم!!!
دو هفته پیش از کل کشور 30 نفری رفته بودن تهران برای پیگیری
این جوابو دادن به اینها!!!

جوابی که از دوستان شنیدم نقل قول میکنم :

"در واقع بیمه ایران از مجوز 150 نفر کل کشور سوئ استفاده میکنه و میخواد 800 نفر جذب کنه
وبا جذب نکردن این 150 نفر میخواد سازمان برنامه بودجه رو در تنگنا و فشار قرار بده و پول زور بگیره

و سازمان برنامه وبودجه  گفته زیر بار زور نمیریم!!!"

و درواقع لج کردن




قضیه بنیاد شهید و امور ایثارگران هم همینطوره
از ظرفیتش بیشتر نیرو برداشته یه به قولی به نورچشمی هاشون گفتن بیایید اینجا کار کنید
وقتی سازمان برنامه و بودجه امار و ارقام خواسته متوجه شده از مجوز صادره  اضافه نیرو برداشتن و یا تبدیل وضعیت کردن!
و این وسط حق بیچاره ازمون داده ها که 2 ساله سرگردان هستند خورده میشه
و کسی پاسخگو نیست
خدا باعث و بایشو لعنت کنه



به بینام..ما هم طرفمون بیمه هستش سه ساله که یه کپی هم ازمون نگرفته تا چند روز پیش زده بود زیرش،چند روزه خط عوض کرده ومیگه اعتبار بهم ابلاغ کنن زود انجامش میدم. دیگه خودشان وخداشون ..ما که رو پل صراط جلوشانو میگیریم 
سلام به مدیر محترم و دوستان عزیز تو این معاینات پزشکی اگه چیزی معلوم بشه مشکل یاز میشه برای استخدامی یا زیاد سخت نمیگیرن مثلا یکی از دوستای من ناراحتی تنفسی داره ایا براش درسر میشه ممنون جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت : احتمالش کمه
بازه زمانی و قانونی گزینش و مصاحبه و ازمایشات پزشکی  6 ماهه
بعد از گذشت 6 ماه اگر شروع بکار نشده باشید قانونا باید دوباره گزینش بشید و تمام مراحلو از اول سپری کنید حتی ازمایشات پزشکی سوئ پیشینه و غیره



حالا میپرسید چرا بقیه ادارات دوبار گزینش نکردن؟
جواب :شاید زمانی که از گزینش گذشته کمتر از 6 ماهه
و شاید توجه نکردن و به قولی مته به خشخاش نزاشتن


اداره استاندارد کاسه داغتر از اش شده انگار!



توجهتونو به 2 اداره شاهکار جلب میکنم
اداره بیمه ایران:نه گزینش کرده نه مصاحبه و درواقع هیچ کاری نکرده
اداره بنیاد شهید :ایضا هیچ کاری نکرده

نقدا حدود 50 نفر از این دو اداره سرگردان و الاف موندن این وسط
بقیه ادارات دیگه گزینش و مصاحبه رو گرفتن.
آقای بینام چه جوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من میگم اداره ما(استاندارد) از اول میخواد گزینش کنه؟!ً!!
ما یه بار گزینش شدیم میگن وقتش تموم شده!!!!!!
حتی سو پیشینه و آزمایش هم دادیم!!!
شماها منتظرین کدتون بیاد، برای ما اصلا کد نمیزنن که منتظر باشیم بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من امروز با کارگزینی تماس گرفتم گفتن کدتون اومده و به زودی شروع بکارتونو میزنیم امیدوارم به زودی همه نتیجه بگیریم
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۵۹ مهدی از جهاد اردبیل
به امید خدا کد بچه های باقی مانده جهاد هم صادر شده انشاالله شروع به کار و دریافت ابلاغ شنبه جهاد اردبیل شهرک کارشناسان .
به همه دوستان تبریک می گویم امیدوارم مشکل تمام دوستان در استان اردبیل و استان های دیگر برطرف شود.
اقا جون الکی جو ندین نمیدونم اداره ما فقط مونده همه رفتن!!!!


از بین 850 نفر قبولی اردبیل  تا امروز فقط 450 نفر رفتن سر کار
بقیه موندن
اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران: نه مصاحبه نه گزینش نه کد کارمندی
اداره ارشاد :که قراردادی ها رو بجای قبولی ها جا زده
بیمه ایران :کلا زده زیرش
محیط زیست 
و بقیه ادارات


پس دوستان بدون اطلاع نیان اینجا خبر کذب منتشر نکنن
بهترین راحل پیگیریه
اداره ما که نمی خواد بر داره ما همه مراحلو طی کردیم حالا میگن باید از نو گزینش بشین حتی کد مارو هم نزدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوش به حال اونایی که منتظر کدن!!
ما که تکلیفمون مشخص نیست!
اره فک کنم محیط زیست تنها اداره ای باشه که مونده ازدوستان محیط زیست اگه تو اردبیل هستین یه سری به اداره کل بزنین خبری بگیرین ما پارسابادیم راهمون دوره بااین حال تلفنی پیگیرهستیم فرذام با اقای رفیعی تماس میگیرم ببینم خبرجدید چیه اونای که رفتن سرکار حکمشونم اومده
این محیط زیست از اول هم کاراش عقبتر از بقیه ادارات بود . به من گفته بودن تا اخر این ماه یعنی فروردین تماس میگیریم ولی اخر ماه شد و خبری نیست. 
من خودمم صب با خانم نشاط تماس گرفتم گفت کد تمامی استانها صادر شده واز ادارتون پیگیر باشین
چکار کنیم بدبخت شدیم رفت ۲سال فقط بیهوده انتظار نمیدانم اگه خدای وجود دارد جوابگو باشد 
✳اطلاعیه:❇
بدینوسیله به اطلاع عزیزانی که منتظر صدور کد مستخدمی و شروع بکارند میرساند طبق آخرین پیگیری ها از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تا این لحظه برای تمامی درخواستها از این سازمان، کد مستخدمی صادرگردیده است و چنانچه تاکنون برای کسی کد صادر نشده باشد، به این علت است که یا اطلاعات فرد در سامانه کارمند ایران توسط اداره ثبت نشده و یا اطلاعات به صورت ناقص ثبت شده و یا استانداری اطلاعات وارد شده به سامانه را تایید نکرده است.

 جهت اطلاع یافتن از اینکه در چه مرحله ای از روند صدور کد بسر میبرید هر چه سریعتر به کارگزینی ادارات مراجعه کرده و  از این طریق پیگیری نمایند.


 ضمنا از همینجا از تمامی مسئولان و کارشناسان مرتبط با استخدام و صدور کد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که زحمات زیادی را در این راستا متقبل شده اند و با تمام توان و تمام کمال در این مدت پاسخگوی سوالات نمایندگان عزیز پیگیر بوده اند کمال تشکر و قدر دانی را داریم و از خداوند منان برایشان آرزوی توفیق و علو درجات را مسئلت داریم .
در پایان ضمن تشکر از نمایندگان پیگیر با تو جه به حل مشکل از طرف تهران دیگر پیگیری از طریق نمایندگان صورت نخواهد گرفت و قبول شدگان میبایست ازین به بعد از طریق اداره خود پیگیر استخدام خود باشند.
سلام یکی از دوستان من زنگ زده به تهران مدیریت و برنامه ریزی
گفته اند آنهایی که سهمیه ای هستند کد صادر نمی کنیم و هنوز تعیین تکلیف نشده اید ، پس چه خاکی بر سرمان بریزیم همش دروغ ،
اول فکر کردم اشتباه کرده ولی دوستان دیگه هم زنگ زدن همین حرفو زده گفته رئیس مدیریت ابلاغ کرده آنهایی که معرفی 92 بنیاد هستند بودجه برایشان تصویب نشده پس کد صادر نکنید بچه ها بیایید پیگیر باشیم وگرنه بدبخت شدیم رفت .
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۹ بهزاد - سهمیه بنیاد - جهاد کشاورزی - اردبیل
سلام/
امروز با خانم محمدی صحبت کردیم..ایشون میگن واسه بچه هایی که پس از تاریخ 92/01/08 معرفی شدن از طریق بنیاد، کدی صادر نمیشه و تعیین تکلیف نشد. 
بچه ها دارن با پنبه سر هممون رو میبرن...پیگیر باشید.
با سلام به همه عزیزان
من از بهزیستیم و از شنبه سرکار میریم برا همتون ارزوی موفقیت دارم به امید خدا شما هم میرید
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۷ بنیاد شهید و امور ایثارگران
بنیاد شهید هنوز گزیینش و مصاحبه هم نکرده
کجای کارید
برید خدا رو شکر کنید حداقل چند مرحله رو سپری کردید
حتی اداره ارشاد هم گزینش و مصاحبه گرفته


تنها اداره در اردبیل که نه گرینش شدن نه مصاحبه و 2 ساله سرگردان و الاف موندن قبولی های با ازمون بنیاد شهیده و دستمون هیچ جا بند نیست


هر روز هم یه بامبول سر هم میکنن
دستم میشکست اون روزی که این اداره رو انتخاب کردم
بچه ها کسی از اداره استاندارد خبری نداره؟؟
نه بابا کجا همه رفتن سر کار !!!  کد ما هم هنوز نیومده!!(نوسازی )
تقریبا همه رفتن سر کار فقط ما محیط زیستیا موندیم :-( با ارزوی موفقیت برای همه دوستان
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۴۵ به محیط زیست
من از اداره اقتصاد و دارایی هستم
امروز هم رفتم ابلاغیه شروع به کارم رو گرفتم کد مستخدمیم هم صادر شده از اول اردیبهشت یعنی پس فردا باید سر کار باشم احتمالا حکممون رو هم از اول اردیبهشت میزنن.
ایشالا همه اونایی که منتظرن زودتر برن سرکار .
خدایا شکرت.
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۱۸ به مهدی ازمحیط زیست
من ازبچه های جهاد میشناسم استخدامی 92هستش و خودش میگف کداونای که استخدام استانداری هستن اومده و کارشونم شروع شده ماکه محیط زیستیم فعلا هیچ خبری نیس وتااونجای که خبردارم جهاد و بهزیستی وهواشناسی و ثبت احوال وبیمه ایرانو انتقال خونو ورزش و جوانان کارشونوشروع کردن فقط موندیم ما
سلام
دوستانی که جهاد قبول شدن، استخدامی 91 بودن یا 92 ممنون میشم راهنمایی کنین.
از بچه های جهاد کسی هست یانه بابا به خدا هنوز کد حدود 40 نفر از جهادی های اردبیل هنوز صادر نشده ، بچه هایی که کدشان از جهاد آمده و الان سر کارند اطلاع رسانی کنند به خدا این سه چهار روز مثل جهنم شده برای ما
بهار خانم شما از کدوم اداره هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام  امروز از اداره بهم زنگ زدن گفتن برای تحویل گرفتن ابلاغیه شروع بع کار فردا برم اداره و از اول اردیبهشت هم سر کار حاضر باشم.
خدارو شکر میکنم و از مدیر صبور وبلاگ و نماینده های زحمتکش و همه دوستانی که در این مدت طولانی بدون هیچ چشم داشتی زحمت کشیده و پیگیری کردند تشکر و قدر دانی میکنم . اجرتون با خدا
دعا میکنم که انشا الله همیشه در زندگی موفق و شاد باشید.
سلام کسی از اداره اقتصاد و دارایی خبر جدیدی نداره؟
۲۸ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۱۳ ارشاد مثل ارشاد اردبیل
بچه های ارشاد
همون طور که تو تو بخش خبراستاندار اردبیل راجبه پست سازمانی ارشاد نظر دادم
از 108 پست اشغال شده اداره ارشاد که از 110 ردیف استخدامی موجود استخدام است فقط اونم به گفته ی اقایون انصاری و استانداری فقط 64تا رسمی هستند
44 ردیف قراردادی حالا چطوری اومدند خدا عالمه
این ازمون هم که 91-92 برگزار شد تبدیل وضعیت نبود که 44 قراردادی مدعی بشوند
حق با اونهایی هست که به شکل رسمی و مرسوم و قانونی ازمون دادند و گزینش گزینش گزینش شدند
این مسئله هم مورد تایید دفتر مدیریت منابع انسانی ریاست جمهوری است و هم مورد تایید دیوان عدالت اداری کشور
حالا چرا اقایون موضوع رو کش می دند من که نمی دونم شما میدونید به بنده هم بفرمایید
جمعه روز انتظار مهدی موعود است خدایا ما را لایق درک سیمای آقا بدان و نصیبمان کن
پشتیبان ولایت بودیم هستیم و خواهیم بود تا ظهور مولا و سرورمان احمد و قایم ال محمد(ص)
از بچه های محیط زیست با کسی تماس گرفتن برای شروع به کار؟
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۶ ارشادی ام از بخت بدم
به ارشاد
عزیزجان ناشکری نمی کنم ولی شاید مصلحت این بوده با این مشکل روبه رو بشیم
منم پیگیرم ولی دستمون به کجا بنده 
باید اقای اسحاقی و. انصاری و استانداری اینمشکل رو از وزرات خانه حل کنند 
مگه ما تقصیر کاریم خدا خیر نده مصوبان این مشکل رو اگه عمدی باشه
واقعا اگه کارا اونجور که پیش نمیره قرار بزارید کل بچه های ارشاد بریم وزارت خانه
بهجای اینکه آقایان تقصیر کار احساس قصور کنند 
ما بیچاره ها داریم جلز و ولز می خوریم 
ایهاالناس دردمون رو پیش کی ببریم
صد رحمت به ..... والا خوبه عزیزان مسئول یه کم مارو بیشتر درک کنند والا 
مام چاره ای نداریم اگه فرصت و جای دیگه ای بود یه خاکی به سرمون میکردیم
آخش حداقل دلم یکم سبک شد 
خدایا نکنه خرداد بشه تیر . تیر بشه مرداد 95 آخرشم هیچی به هیچی خودت خدایا رحم کن یا ارحم الراحمین
۲۷ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۰ بنیاد شهیدی های ( بدبخت)
خدمت دوستان و همشهری های عزیز سلام دارم

از یک طرف واقعا خوشحالم که مشکل سایر ادارت حل شده و شروع بکار کردن برای دوستان ارزوی توفیق دارم


ار یه طرف واقعا ناراحتم که اداره بنیاد شهید اردبیل به مشکل جدی برخورده و فقط کار بدون ازمونها و ایثارگران  رو داره حل میکنه
و کاری به ما ازمون داده ها نداره
 ازمون داده های این اداره که 12 نفر هستن  که در این 2 سال خون دل خوردن را معلق کرده و هیچ کاری نمیکنه
نه گزینشمون کردن
نه مصاحبه گرفتن
و دلیل عدم گزینش و مصاحبه رو این اعلام میکنند که اگر گزینشتون بکنیم  زبانتون دراز میشه و طلب کار میشید و شکایت کنید محکوم میشیم
در نتیجه
بهتره گزینش هم نکنیم!!!!!!!!



2 سال با دوستان پیگیر از هر ارگانی از هر اداره ای از هر شخصیتی باهم پیگیری کردیم
خوشبختانه کار بقیه دوستان حل شد
ولی  اداره بنیاد شهید پدر ماها رو در اورده پیرمون کردن به قران
هر روز یه بامبول هر روز یه جواب سربالا
ضعیف ترین اداره اردبیل همین بنیاد شهیده با مدیریت ضعیف که هیچ اهمیتی به جوانان نمیده





چرا باید در سیستم اداری مملکت اسلامی این همه تبعیض باشه؟

کسایی که با ماها ازمون دادند الان سرپستهاشون کار میکنند
ولی امثال من بدبخت معلوم نیست چه بر سرمون میاد!!!!!



از دوستان التماس دعا داریم
برای ماها هم دعا کنید شاید گره از کارمون باز بشه
فقط خدا مشکل ما جونهای بدبخت و سیاه بخت رو حل کنه
***** تقدیر و تشکر و عرض خسته نباشید به خدمت مدیریت محترم  سایت و تمام دوستان زحمت کش *****
______________________________________________
_____________________________________________

الحمدلله حِین نَحزنُ و حِینَ نَبکی و حِینَ نضحکُ و حین نفرح
والحمدلله فی کل حین

با لطف و استعانت خداوند بالاخره امروز اولین روز کاری ام بود و انتظار طولانی به سر آمد . بر خود لازم و واجب دانستم از مدیریت محترم سایت و تمام و دوستان زحمت کش و پیگیر و هر کسی که با قلم و بیان و .... در این مدت همراه و غمخوار  ما بودند از امام جمعه محترم و درد آشنای اردبیل  جناب  آقای دکتر سید حسن عاملی که الحق یکی از پیگیر کنندگان جدی مشکل ما بود و حتی از تریبون نماز جمعه هم مطرح کرد و خودشان کتباً با دکتر نوبخت مکاتبه کردند . و همچنین نمایندگان محترم اردبیل جناب آقایان  دکتر حقیقت پور و افضلی فرد و پیرموذن که در این مدت واقعا سنگ تمام گذاشتند و از هیچ تلاشی مضایقه نکردند کمال تشکر و قدردانی را داریم . امید که در سایه لطف و عنایت خداوند ما هم بتوانیم قابلیت ها و لیاقتهای خود را در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانیم
پاسخ:
مدیرسایت : ممنون خدارو شکر به امید اینکه تمامی بچه های منتظر هر چه سریعتر شروع بکار کنن .
سلام بچه های جهاد هنوز کد ما را نزدند می خواهم بپرسم دوستانی که امروز رفتن سر کار تو حکمشون اول فروردین زده یا اول اردیبهشت به خاطر این می خواهم بپرسم ببینم حقوق فروردین را می دهند یا نه موفق باشید
قابل توجه دوستان جهادی کد دوستانی که هنوز صادر نشده طی چند روز آینده صادر و شروع به کار خواهند کرد نگران نباشید به امید خدا
دوستان تو خونه نشستین و منتظر خبر هستید؟ بهتر نیست یه تکونی به خودتون بدید؟ اینو میدونستید که حدود 15 نفر از دوستان دارن شبانه روزی پیگیری میکنند؟ محض رضای خدا شما هم یهوحرکتی بکنید. دوستانی که حضوری پیگیرند از کل جریان مطلع اند. اگه میخواید شما هم در جریان قرار بگیرید تماس بگیرید اداره کل با آقای چشمه نور و انصاری صحبت کنید.
بچه ها کسی میدونه به غیر از فرهنگ و ارشاد کدوم ادارات با مشکل چارت سازمانی که استاندار گفته روبرو هستند؟؟؟
در ضمن ابلاغ دوستان سهمیه هم از فردا برای جهاد صادر میشه . امروز سرشون شلوغ بودو به سهمیه ایها نرسیدن
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
با سلام خدمت همه دوستان و مدیر عزیز
امروز ابلاغ شروع به کار جهادو بهمون دادنو انشاله از فردا باید سرکارامون باشیم
انشاله مشکل بقیه دوستان هم هرچه زودتر حل بشه و شروع به کار کنند
جا داره از مدیر عزیز که تو این مدت تحملمون کردنو همه دوستان پیگیر تشکر کنم. انشاله خدا خیر دنیا و آخرتو بهتون بده
تبریک بلاخره کدهای جهاد اردبیل هم اومد شروع بکار از پنجشنبه انشاالله
۲۶ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۶ منتظر اردبیلی
دوستان خدا رو شکر کدهای بهزیستی هم اومد. از شنبه شروع به کار انشاله
عزیزم  نمیدونم شما کجا رفتی ولی ما اونجا بودیم امروز واسه ۲  نفر ابلاغ زدن از فردا شروع بکارشونه یکی از کوثر یکی هم نمین. در ضمن تا ساعت ۱:۴۰ که من جهاد بودم واسه ۵۳ نفر کد صادر شده بود که خوشبختانه اسم من هم داخلشون بود
دوست عزیز شما از پیگیرترین افراد قبول شده جهاد هستین و همیشه رو پیامهاتون حساب میکردم. چطور شد اینبار خبر صادر شدن کد را برای جهاد گذاشتین، در حالی که همچین خبری صحت نداشت؟؟؟؟؟
من امروز بخاطر پیامتون از شهرستان اومدم اردبیل ولی متاسفانه نه کسی از دوستان بود و نه خبرتون صحت داشت
نتیجه پرسو جوهم این شد که کد نیومده و تا اومدنش باید صبر کنیم، تا کی را هیچکس نمیدونه>.....
۸۵۳۵۲۳۵۴ ش خامم محمدی.من که هر چی تماس گرفتم کسی ج نداد  
دولت تدبیر و امید سلام میگه یه نامید
اینجا روزها سیاه حال ماها خرابه
درها همه قفل شدن ،کلیدشون تو  راهه
چشم به راهه کلیدیم
سه سال و چند ماهه
اگه کلید نمی یاد ،شکستن تنها راهه
اونوقت مردم چی میگن؟امیدشون سرابه
وقتشه فکری کنید
دکتر علاجی کنید
درمان فقط یه راهه استخدام اونایی که چشمشون به راهه
بچه ها مثل اینکه با امدن بهار و سال جدید خیلی خوابتون سنگین شده بابا یه تکنونی به خودتون بدید
چرا خبری نیست ازتون
خبر جدیدی دارید بسم الله
دوستان تو رو خدا کسی شناره خانم محمدی رو داره بگه
من خیلی نیاز دارم یه تماس با ایشون بگیرم
لطفا هرکسی شمارشونو داره بده
اجرتون با امام حسین
خانم محمدی مسءول صدور کد مستخدمی سایت کارمند ایران هستن

دوستان خانم محمدی کارمند چه اداره هستن؟ خواهش میکنم جواب بدید محل کارشون کجاست 
امروز استانداری اردبیل و خانم محمدی مسول صدور کد گفتند که کد جهادی ها صادر شده و حتی استانداری اسم یکی از بچه های پیگیر رو تو سامانه نشون داده ولی متاسفانه جهاد زیر بار نمیره فردا ساعت ۹:۳۰ همه میریم جهاد کشاورزی، هر کس میخواد حقش پایمال نشه فردا تشریف بیاره، توجه کنید که واسه شروع بکار حضور حداکثری ضروریه
به رغم وعده‌های داده شدههنوز استخدامی برخی از ادارات آغاز به کار نکرده‌اندبا گذشت 23 روز از وعده آغاز به کار استانداری هنوز مستخدمین جدید 6 اداره کل در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند.به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که قرار بود از اول فروردین حکم استخدام قبول‌شدگان در آزمون استانداری زده شده و آنها فعالیت‌شان را آغاز کنند هنوز اداراتی همچون اوقاف و امور خیریه، محیط زیست، استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد کشاورزی، بهزیستی و فرهنگ و ارشاد نسبت به آغاز کار و صدور احکام مستخدمین سال 90 اقدامی را انجام نداده‌اند و این افراد در بلاتکلیفی به سر می‌برند.استخدامی‌های استانداری اردبیل در حالی بعد از سه سال همچنان چشم‌انتظار شروع به کار ادارات و نهادهای دولتی هستند که در یک ماه گذشته حکم استخدامی‌های برخی از ادارات نیز آماده شده و نسبت به جذب نیرو اقدام شده است ولی همچنان تعدادی از ادارات نسبت به صدور احکام به بهانه ارسال نشدن کدهای استخدامی در این کار تعلل می‌کنند.این در حالی است که تعدادی از نمایندگان استان اردبیل در مجلس نیز پیش از این اعلام کردند که بر اساس مصوبه مجلس در بودجه سال 94 هیچ مشکلی در پرداخت حق و حقوق و مزایای این استخدامی‌ها وجود ندارد.
فک کنم فقط شروع بکار جهاد مونده؟  چکار کنیم نریم سازمان؟ 
سلام امروز کد کدوم اداره ها صادرشده کسی خبر نداره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام متاسفانه استخدام فرمانداری های اردبیل به تیر ماه موکول شد ****** ***  *** 
تعدادی از کدهای میراث فرهنگی صادر شده و شروع بکار هم کردند
فک کنم کد ثبت احوال هم صادر شده
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۳ در انتظار استخدام
سلام دوستان 
مدیر سایت زحمت کشیدند شماره دفتر آقایان عسکری ازاد و جمالی قمی را در سایت قرار دادند.
از شنبه ما اردبیلی ها هم با این شماره ها تماس میگیریم و مصرانه تسریع در جذب قبول شدگان ازمون استانداری درخواست خواهیم کرد.

دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
بچه ها جان مادرتون بگید  کد کدوم اداره ها  تا امروز صادر شده
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
امروز رفتم جهاد آقای قربانی می گفتحتی حکماتون آمادست فقط منتظر کدیم از آقای سبلانی پرسیدم تا اول اردیبهشت امکان داره کدها بیاد گفت فکر نمیکنم.....
دوستان نمیخواهید یه پیگیری دسته جمعی از استانداری داشته باشیم؟
به نظر من اردیبهشت هم شروع بکار نمیکنیم مگر اینکه اینها را تحت فشار قرار دهیم. ازتون خواهش میکنم یه پیگیری حضوری داشته باشیم.
بنده از اداره میراث فرهنگی هستم. بله مطمئنم چون اداره ما بدون کد شروع بکار نمیدنو بعضی از بچه های ادارمون که هنوز کد براشون صادر نشده مشغول نشدن. شما هم نگران نباشین چون این کار نهایتا میرسه به معاونت راهبردی احتمال داره یمدت طول بکشه ولی حتما انشاله صادر میشه شاید یروز شایدم یماه طول بکشه این فرموده مسئولینه. توکلتون بخدا باشه ولی مطمئن باشین صادر میشه موفق باشین
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۵ قبول شده ی ارشاد
یه سوال از مدیر محترم سایت داشتم
مدیرجان این مشکله پست سازمانی چی هست که تو ارشاد میگن باید پستتون مشخص بشه؟
مگه میشه یک اداره ای بر اساس نیازش که تو یک اداره محل خدمت اون پستها مشخص است مسئول مربوطش(آقایان چشمه نور مدیر امور مالی و سرپرست وقت و اقای اصغری مسئول امور اداری ) اعلام نیاز بکنند بر اساس نامه استانداری
بعدش آقای عبادی مدیر کل تامین منابع انسانی استانداری به همراه معاونین اون لیست رو تایید کنند و بفرستن اداره
آگهی عمومی بر مبنای لیست و پست های ارائه شده که کد شغلی هم گرفتن اعلام بشه
تو سیستم آزمون فراگیر افرادی قبول بشوند
بعد از فراخوان افراد قبول شده به اداره و انجام تحقیقات و مرحله گزینش اونم خانمها تهران و آقایون اردبیل
موقع دعوت بکار بگن پست شما تعریف نشده و مشکل پست سازمانی دارید حلش مونده به کرام الکاتبین
اونم چی؟؟؟؟؟؟
کلیه 42 نفر قبول شده تو کل ادارات ارشاد استان اردبیل؟؟؟؟؟
یعنی سیستم اداری از وزرات خانه و استانداری و اداره کل واقعا اگر گفته عزیزان صحت داره اینقدر شیر تو شیره که کسی یا کسانی اشتباه به این بزرگی کردند ؟؟؟؟؟
ممنون میشم پاسخی در حد توان و اطلاعات خودتون بدید در ضمن تشکر میکنم اززحمات مدیر سایت خدا عزت بهتون عطا کنه.
پاسخ:
مدیرسایت : ببیند در حالت کلی مشکل شما ظاهرا  ( دقیق نمیدانیم ) بخاطر کمکاری مسئولان وقت ادارتون بوده که فک کنم واسه اعلام نیاز تعیین پست یک مرحله ای که تمام ادارات انجام دادن ونیاز بوده رو انجام ندادن این مشکل قبال حله ولی باید مسئولان استانداری و ادارتون هماهنگ از طریق تهرات بصورت مرتب پیگیر باشند و شما هم حتما پیگیری کند تا زودتر کارا رو انجام بدن .
سلام سحر خانم شما از کدام اداره  اردبیل هستین کدتون مطمن هستین امده ما اداره ورزش از 5 فروردین شروع به کار کردیم ولی از حکم خبری نیست.میترسم کد ندهند آبرومون بره ممکن چنین کاری بیفته ؟
سلام بچه ها خدارو هزاران هزار مرتبه شکر بالاخره ما از امروز رسما شروع بکار کردیم کد مستخدمی برامون صادر شد. انشاله به زودی کار همه شما عزیزان هم درست میشه. اونطوری که شنیدم تا اخر فروردین ماه برای همه کد صادر میشه و حکما زده میشه پس نگران نباشین و فقط از اداره هاتون پیگیر باشین برای همتون آرزوی موفقیت در همه مراحل زندگی و کاری رو دارم. مدیرجان صمیمانه از شما هم بخاطر همه زحمتهاتون تشکر میکنم.
پاسخ:
مدیرسایت : ممنون خدا روشکر ایشالاه همه بچه ها بزودی شروع بکار بکنن 
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۰۱ قبول شده ی ارشاد
ارشادیها لا لا
گنجیشک لالا
لا لا لا لا لا-لالالالا
بله بچه ها بزک نمیر بهار میاد ....
بابا بهارم اومد نه خبری از خریزه شد ونه ....
واگذار میکنم اونایی رو که عمدآ با سرنوشت جونای مردم بازی میکنند
ما که بغیر خدا کسی رو نداریم
خدایا خودت فرجی کن یا رب جلیل و کریم و عظیم و غفور و عزیز و رحمان و رحیم
به پیر به پیغمبر به هر چی اعتقاد دارید این رسمش نیست بابا معرفتم خوب چیزیه من که
روز به روز از این مسئولین ادرات بویژه اداره فرهنگ و فرهنگ فرهنگ ارشاد ارشاد ارشاده اسلامی اسلامی اسلامی ناامیدتر میشم دیگه
نور شمع امیدم از این عزیزان خاموش میشه اون کور سوی امیدم بخاطر حلال مشکلات پروردگار و ائمه است
تا خدا چی بخواهد و کجا را به عنوان منبع رساندن رزق و روزی حلالش برای ما قرار بده .
ااااااااااررررررررررششششششششااااااااااددددددددیییییی 
یکی از بچه ها به استانداری رفته گفته اند تا دو هفته آینده تکلیف کد ها معلوم میشه حالا نمی دانم مگه کد چی داره اینقد طول میدن بعضی از ادارات شروع به کار زدن ولی بعضی دیگه هنوز در خوابند به خدا راضی هستم برم اداره ولی حقوق فروردین ماه را هم ندهند به خدا پیش فامیل بی آبرو شدیم دیگه میگند حتما طرف یک مشکلی داشته مگه استخدام سه سال طول می کشه ....
سلام به همه   من امروز با استانداری صحبت کردم گفتن که تا کد نیاد شروع بکار نمی کنید گفتم پس نامه معاونت رییس جمهوری چیه گفت اونا گفتن تسریع کنین ما هم خیلی وقته کارها رو انجام دادیم ولی فرض کن یکی بدون کد شروع بکار کنه و واسش اتفاقی بیفته آیا معاونت توسعه پاسخگو هست؟!!!!!!!!!!  به خانم فرمانی تو جهاد هم زنگ زدم گفت دیروز استانداری نامه زده بدون کد حق شروع بکار ندارید.........                                                            
 


سلام دوستان کسی راجع به کلاس اموزشی اینکه چند روز هستش?  و از دوستان اصلا کسی این دوره رو گذرونده .بعد اموزش بازم مرحله ای دیگه میمونه یا نه.
دوستان تجمع تو همچین شرایطی اصلا صلاح نیست و کار و خراب میکنه
چون کار ها به روال افتاده و امروز کد مستخدمی چندتا اداره اومده
از اون گذشته از این به بعد استانداری کاره ای نیست چون  کدها رو که فرستادن تهران، معاونت به نوبت شماره مستخدمی صادر میکنه
تازه،از اون تجمع قبلی جلوی استانداری هم خیلی هم شاکی اند.
فقط از اداره خودتون پیگیری کنید که آیا اسامی رو به صورت کامل وارد سامانه کردند یا نه
یکی از کارمندای نیروی انسانی جهاد نشان داد که تا امدن کد شروع بکار نمیشه کرد. باید پیگیر کد باشیم. 
کد مستخدمی میراث فرهنگی دیروز صادر شده. و بچه هاشون از امروز مشغول شدند. خبرم موثق هست چون امروز با دوستم ک قبول شده ی اونجاست رفته بودیم ادارشون.
بله دوستان .  همچین نامه ای حقیقت داره منم امروز در جریان قرار گرفتم .باید حتما کاری کرد برای شنبه موافقم
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۵ خبر آمد خطری در راه است......
سلام دوستان
اینطور که خبر می رسه، عدم پیگیری ما و خوش خیالی ما باعث شده تا استانداری و سایر ادارت در خواب بهاری غرق شوند.
نظرتون درباره ی یک تجمع جلوی استانداری روز شنبه چیه؟
شما از کجا خبردار شدین که استانداری همچین نامه ای زده
دوستان زنگ بزنید به استانداری به کمالی یا صلواتی زاده مسئول کد صلواتی زادهذاست زنگ بزنید تحت فشارشون بزارید شاید فرجی حاصل بشه
استانداری فارس نامه میده تا شروع بکار فوری بشه اونوقت استانداری اردبیل دیروز به ادارات نامه زده تا صدور کد به هیچ کس ابلاغ شروع بکار نزنه و منتظر کد باشه. کمالی نوشته بود.
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۵ در انتظار استخدام
با سلام
به نظر من هم باید یه تجمعی جلوی استانداری اردبیل داشته باشیم.
اینطور پیش بره امسال هم مشغول به کار نخواهیم شد.

چطوری؟ میخواین دوباره 1قرار دسته جمعی بذاریم بریم استانداری؟ من موافقم اگه خودمون پیگیر نشیم ادارات تا اخر سال بهونه میارن و ما و انتظار انتظارو بلاتکلیفی...
بچه های اردبیل نمی خواهید یه تکونی به خودمون بدیم؟ یه قرار بزارید بریم استانداری واسه پیگیری
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۲۹ مممممممممممم
نه سحرخانم تنها شما نیستین اداره مام میگه باید کد بیاد بعد شروع به کارو میزنیم ولی به قول شما اومدیمو تا سه چار ماهم کد نزدن پس تکلیف ما چی میشه هیچکی هم پاسخگو نیس 
آقا داوود اردبیلی نمیدونم از کدوم اداره هستین ولی فقط اینو میتونم بگم که همه این حرفا بهانه ای بیش نیست برای با تاخیر انداختن و از سر باز کردن بچه ها. اگه مصاحبه شدین پس روال منطقیش اینه که مثل بقیه ادارات شمارو برای معاینات و بقیه مراحل معرفی کنن. چرا یسر به خود استانداری نمیزنین از اونا کمک بخوایین.
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۲۷ داود اردبیلی
نه سحر خانم ما اصلا آزمایش ندادیم فقط مصاحبه شدبم سال92 اونم که میگن وقتش گذشته 

سلام باران جان بله متاسفانه بنده هم از میراث فرهنگیم. من که واقعا موندم چیکار کنیم مگه کم تو خود اداره گفتیم که استانداری ابلاغ شروع بکار بهمه دادن کو گوش شنوا. پانزدهمم که اقای حاتمی فرمودن برای ما شروع بکار بدون کد مسئولیت داره. شاید کدها تا سه ماه دیگه هم صادر نشه. هردفعه که خداروشکر با فرستادنمون دنبال نخودسیاه دهنمونمو میبندن مدارک حراستو بعد شروع به کارم میتونیم بدیم. بخدا از بس ازم میپرسن پس چی شد کار خجالت میکشم جواب بدم. همه ادارات بدون کد شروع کردن فقط برای مسئولین اداره ما عواقب داره. تورو خدا شما هم تند تند از اداره پیگیر باشین منکه که از بس میرم و میپرسم از رو رفتم.

بااین اوضاع و احوال اردیبهشت که سهله خردادم نمیریم سرکار چون خوب مارو گذاشتن سر کار بااین کد مستخدمی دلمون خوش بود کارامون داره درست میشه زهی خیال باطل

این قصه سر درازی داذد 
۹۲ همه مراحل انجام دادن حتی ابلاغه بلامانع هم ۹۲صادرشده واسه کدم ۲۴اسفند ثبت نام توسایت کردن ولی نمیدانم کی میرم به این اداره 
استانداری جواب نمیده اداره جواب نمیده 
خدایا لااقل تو جواب بده چوب لای چرخمون نذار ما ها خیلی بدبختیم
سلام سحر خانم شما از میراث هستین؟منم از میراث هستم بخدا حق دارین اداره ما دیگه کاراش اعصاب خوردکنتر شده دیگه آبرویی برامون نمونده پنجم اومد رفت 15 اومد رفت  هر دفعه همه میگن چی شد پس تازه زنگ هم باید خودمون بزنیم که بریم سر کار یبارکی نمیگن برین  به وقتش شد خودمون زنگ میزنیم،من امروز با استانداری تماس گرفتم گفتم چرا ادارات شروع بکار نمیکنن از ادارم پرسید وسمتم گفتم تمام مراحلمون تموم شده میگه حتما منتظر تایید تهران هستن میگم استانداری نمیتونه تذکر بده ؟میگه نه چون ما خیلی وقته به ادارات نامه زدیم که میتونن بعداز تموم شدن مراحل اداری ابلاغ شروع بکار بزنن وحالا هر اداره ای بنا به سیاست داخلی خودش عمل میکنه اما شما باید جدی از اداره خودتون پیگیری کنین تا اقدام کنن.
آقا داوود اردبیلی وقت گزینش چی گذشته مگه گزینش وقت داره ما هم همون سال 92 گزینش شدیم شاید منظورشون معاینات پزشکی باشه که اعتبارش فقط 6 ماه هست. بهتر نیست برین دقیق ازشون بپرسین؟بالاخره هرکی از هر جایی میتونه سنگ جلو پای این استخدامیا میندازهف یبار بگن دیگه استخدامی در کار نیست خیالمون راحتتره حداقل انقد استرس نداریم و جلو خانواده و اشنا جواب داریم بگیم خستمون کردن بخدا
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۷ داود اردبیلی
سلام 
سحر خانم باز اداره شما خوبه مدارک خواسته 
اداره ما گفته وقت گزینشتون گذشته باید دوباره گزینش بشین به خدا دیگه خسته شدم 
من بخدا فشارم بالای دویست شده از این همه بچه بازی و کاغذ بازی الکی که مثلا داریم روال اداریتونو طی میکنیم. اینطوری که ما پیش میریم فکر کنم تازه اردیبهشت کارگزینی بهمون بگن مدارکتونو کپی برابر اصل کنین بیارین ارسال کنیم واسه گرفتن کدو این داستان همچنان تا چند ماه دیگه ادامه پیدا کنه نمیدونم خدا جواب این همه ظلمو چطوری میخواد بده اخه تاکی باهاشون مدارا کنیم و به حرفا و قولاشون اعتماد. خسته شدم
این مدارک رو حراست واسه خودش میخاد که برای هر پرسنل یه پرونده ای درست کنه
اداره های دیگه قبلا گرفتند این مدارک رو از پرسنل
از زمان شروع بکار هم پرسیدم جواب مثل همیشه "فعلا معلوم نیست"
احتمالا تا اردیبهشت طول بدند

با اقای حاتمی تماس گرفتم از ما هم همون مدارکو برای سه شنبه خواستن انقدی که ما مدارک تحویل اینا دادیم فکر کنم کل ایرانو پر کنن از پرونده های به درد نخور استخدامی ما خدا عاقبت مارو از دست این مسئولین به خیر کنه این هزار خان استخدامیمون تموم شه دیگه عمر مفید ماهم تموم شده. راستی اقا شهرام شما از زمان شروع بکار نپرسیدین چیزی نگفتن بهتون؟
خانم سحر لابد برای اینکه شما صبح زود رفته بودید و هنوز این تصمیم گرفته نشده بوده
بازم شما هم یه تماسی فردا با آقای حاتمی داشته باشید و قضیه رو نگید ببینید به شما چی میگند
ممنون
سلام خبری ازتون نیست
دارایی گفته نواقص مدارک حل شده دوباره فرستادن
مشکل خاصی نبوده ایشالا اگه دیگه یه مشکل دیگه درنیارن کد صادر میشه
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۲ سحر به شهرام
آقا شهرام شما تماس گرفتین یا حضوری تشریف بردین اداره؟ چرا به ما چیزی نگفتن. این مدارک دیگه برای چی حراست اخه با ما چیکار داره/این چه مسخره بازیه در اوردن بخدا موندیم چیکار کنیم از دست این مسئولا
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۱ در انتظار استخدام
صبح رفته بودم اداره جهاد
قربانی معاونت منابع انسانی میگه که بعد گرفتن کد مستخدم شروع به کارتونه
خدا می دونه چقدر طول میکشه و ماها چقدر باید منتظر باشیم.

سلام خانم سحر
گفتند سه شنبه شش تا عکس و کپی شناسنامه و مدرک تحصیلی بریم حراست اداره
من دیگه موندم چیکار کنیم
فقط میدونم جزو معدود اداره هایی هستیم که شروع بکار نکردیم

سلام صبح بخیر،رفتیم اداره و دوباره بلاتکلیف و بدون جواب درست از مسئولا برگشتیم. واقعا متاسفم برای هممون که مشخص شدن تکلیفمون افتاده دست 1عده ادم که هنوز تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست. کار ما شده تماس گرفتن برای کسب تکلیف و کار اونا گفتن جمله معروف "هنوز مشخص نیست خبرتون میکنیم". انقد که نگران تصویب بودجه بودیم کاش 1درصدم به این مرحلش فکر میکردیم. خسته شدیم بخدا از دست همشون خدا از هیچکدوم از مسبباش نگذره که مارو اذیت میکنن.
بچه های اردبیل تو خواب ناز هستن منتظرن کسی بیاد خونشون اینارو ببره اداره.
یه تکونی بدین به خودتون یه قراری برای پیگیری بذارین .

سلام آقا شهرام اگه امشب به این صفحه سر زدین خواستم خدمتتون عرض کنم بنده و یکی از خانما قرار شده فردا سر ساعت هفت و ربع تو اداره باشیم حتی اگه شروع بکارمونو به تعویق بندازن حداقل یاداوری میکنیم که به ما ابللاغ شروع بکار زده بودن و تکلیفمونو مشخص میکنن اگه شما هم تونستین تشریف بیارین.
تحریم ها لغو شد 
توافق هسته حل شد 
ولی ما رو دعوت بکار نکردند
ای خدا

به بچه های صنعت وم عدن ابلاغ شروع بکار دادن واسه ۱۵ فروردین
سلاممممممممممم
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۱ الف مثله ایران ،الف مثل اردبیل،الف مثل جوان ایرانی
12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران 
بر کلیه جوانان ولایی ایران اسلامی مبارک باشد
به امید ظهور حکومت عدل مهدی موعود (عج) پشتیبان ولایتمان بودیم و هستیم