---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

استخدام استانداری آذربایجان شرقی وپیگیری آن

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

خبر 5 فروردین 94- دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این اطلاعیه آمده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 91 (برگزار شده در تاریخ 91.12.4) و کلیه فرزندان شاهد و جانبازان 25 درصد و بالاتر (معرفی شده از سوی بنیاد شهید در سال‌های 91 و 92) در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار داده شده و این افراد می‌توانند برای پیگیری مراحل استخدام خود به دستگاه مربوطه مراجعه کنند.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: سهمیه استخدامی جذب قبول‌شدگان اصلی آزمون سال 92 (برگزار شده در تاریخ 92.3.17) پس از مشخص شدن نتایج نهایی متعاقبا اعلام می‌شود از این رو از همه متقاضیان استخدام تقاضا می‌شود از تماس‌های غیرضروری با استانداری در این رابطه خودداری کنند.

 





صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .





 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

نظرات  (۱۹۶)

۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۳ دامپزشکی 92
با سلام خدمت دوستان
نمیدونم این حکایت گزینش استخدام 92ای های استان آذربایجانشرقی تا کی قرار کش پیدا بکنه ولی نکته جالبش اینکه به آقای ملک محمدی گفتم دامپزشکی کل کاراشو انجام داده حتی جواب سوء پیشینه و طب کار رو از ما گرفته!!!با تعجب یک نگاهی کرد و گفت قرار نبوده کارارو با این سرعت انجامش بدن!!!بعد برگشته میگه میخوای چندماه مفت کار کنی واست کد مستخدمی بگیرم برو سرکار!!!به هرحال نتونستم قانعش کنم انجام سریعتر کارهای باقیمانده  استخدام هیچ مشکلی براشون ایجاد نمیکنه و هر زمان تخصیص سهمیه و اعتبار انجام شد نیمه دوم سال شروع بکار می کنیم بدون اینکه زمان تلف بشه!!! بعد پیش خودم فکر کردم  از نظر اینا تا وقتی تاییدیه گزینش نیاد اقدام به گرفتن کد مستخدمی  نمی کنند چون بهونه جور هستش و راحت می تونن توپو بندازن تو زمین ادارات و بگن کم کاری از اوناست نه ما!!جالب تر اینکه جناب یک دوست که جواب سوالات دوستان را با متانت میدن هیچ کدوم از حرفای آقای ملک محمدی را تایید نکردن!!!
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۷ بهزیستی 92 به مدیر
جناب مدیر اینکه فرمودین تخصیص نشده یعنی چه؟جواب بدین خواهش میکنم.ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:اینا از مراحل بودجه است بعد تامین اعتبار که درقانون بودجه آورده میشود باید به میزان مورد نیاز تخصیص اعتبار صورت بگیرد
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۸ به مدیر عزیز
سلام مدیرجان یه سوال داشتم
92ای ها تامین اعتبارشدند یانه؟؟؟
ممنون میشم ج بدین 
پاسخ:
مدیرسایت:تامین اعتبار شده منتها فعلا تخصیص نشده.
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۴ مهدی.92 .م طبیعی
سلام بابک جان 
داداش فک نکنم بگن بدون حقوق کارکنین 
اخه ازطرفی هم میگی که تامین اعتبارم شدیم 
بابک جان میتونیم حضوری بریم برای پیگیری البته میخای باهم بریم ؟؟؟ 
کاش میتونستم یه جوری شمارتو بگیرم 
......
آیا برای متقاضیان راه و شهرسازی سال ۹۲ تحقیقات محلی اومدن؟
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۴ بابک به منابع طبیعی
سلام به همکاران منابع طبیعی 

دوست عزیز ضمن تبریک عید خدمت شما و همه دوستان میشه لطف کنین بگین پایه حقوق رو چند زدن براتون و همچین بعد از مصاحبه عقیدتی چه مراحلی رو گذروندید 
خدمت دوست عزیزم مهدی هم سلام دارم میگم نگران نباش تامین اعتبار شدیم فقط بحث کار و حقوقه ممکنه بگن بیاین کار کنین ولی پول ندن این خودش یه مشکلیه اخه من کلی قسط دارم رو این پول هم حساب باز میکنم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۰ بهزیطتی 92 به منابع طبیعی 92 و مدیر و جناب دوست
من از کامنت های جناب یک دوست دیدم که فرمودن 92 ای ها هم تامین اعتبار شده است.درسته جناب دوست و ندیر، خواهشن جواب بدین؟
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ مهدی.92 .م طبیعی به منابع طبیعی
سلام داداش ضمن عرض تبریک عیدسعید فطر 
شما فکر کنم مال 91 باشی درسته؟|؟؟
ضمنا ما اصلا نمیدونیم تامین اعتبار شدیم یانه ؟
میشه راهنماییمون کنین که چکار میتونیم بکنیم؟
.........................................................
هنوزماها آزمایشات پزشکی وسوء پیشینه هم نرفتیم 

خواهشا اگه پیاممو دیدین ج بدین 
ممنون 
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۸ منابع طبیعی
اقا مهدی منابع طبیعی از اون اداراتی که زودتر ازهمه کاراشو کردو همون روزی که از استانداری  گفتن نامه شروع بکارو بزنید اونا هم بی معطلی شروع بکار زدن الان من دو ماه تو اداره منابع طبیعی مشغول بکار هستم وفک کنم اقای ملک محمدی درمورد منابع طبیعی اشتباه کردن که مشکل داره
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ بهزیستی 92 به شهرداری 93
باور کنین شهرداری کلن اینجوری هستش.من تعدادی از دوستام با پارتی رفتن شهرداری کارمند شدن.یکی داداشش یکی پدرش یکی واس اقای نجفی کار کرده اون......تبریز که اینجوریه.
امتانشو نمیدونم کی بود؟واس این از گزینش شما تعجب کردم.
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۳ شهرداری 93
به بهزیستی92
آره عزیز شهرداری همش پارتی بازیه!
منم یه پارتیه کله گنده داشتم که خودش کارارمو ردیف کرد.
خدا...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ بهزیستی 92 به شهرداری 93
تا جایی که من میدونم شهرداری فقط با پارتی نیرو جذب میکنه.کلن آشناها و فک و فامیل ها شونو میبرن سرکار، مگه شهرداری ازمون داشته که گزینش هم کرده؟....
خدمته دوستان عرض ادب میکنم.
بالاخره مام رفتیم گزینش!!
راستی دوستان بعده گزینش چه مراحلیه؟
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۵ بهزیستی 92 به یه توصیه
پس چیکار کنیم؟اگه قرار به این همه اذیت بودش از اول میگفتن و این همه پول واسه ازمونا واریز نمیکردیم اون که هیچ این همه دغدغه نمی کشیدیم؟درس نمیخوندیم......اگه پسر  بودم حداقل نصف مشکلاتم حل میشد سرمو میاننداختم پایین هرجا میشد کار میکردم.
با سلام خدمت همه دوستانی که منتظرن شروع به کارشون رو اعلام کنن یا در پروسه استخدام گیر کردن! بنده از ابتدای این ماه در سازمان صنعت و معدن شروع به کار کردم ولی برخلاف انتظارات شنیدیم که فعلاً از حقوق خبری نیست و اگه هم بدن احتمالاً از شهریور اون هم صرفاً پایه حقوق دریافتی بدون اضافه کاری بدلیل کمبود اعتبار در دستگاه های اجرایی دولت. من فقط یه توصیه براتون دارم اینقدر برا استخدام تو ادارات دولتی عجله نکنید چون اینطور که بوش میاد وضع مالی دولت خراب خراب از طرف دیگه شرایط کاری هم اونطور که شما فکر می کنید نیست و خبری از نظم و انضباط و... یوخدی. یا حق
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۵ بهزیستی 92
من اردیبهشت پیش ملک محمدی رفته بودم گفت 92 ای ها شش ماهه دوم شرو به کار میکنن.بهزیستی هم فقط مدارکمونو گرفتن برا گزینش میرم میگن تعدادتون زیاده زمان میبره گزینش .همچنان منتظر گزینش هستم؟!دیگه انگیزه ای برام نمونده .میرم ج درستی بهم نمیدن میگن خودمون زنگ میزنیم.خوشبینانه اینکه مرداد بریم گزینش دوماه بعد ج گزینش بیاد شدهمهر یه ماه دوماه هم اسیر کد مستخدمی و اینا .....میرسیم به زمستون.
رفتم بهزیستی تبریز خانم کارمند بهم میگه چرا عجله میکنی برو ارشدو شروع کن سر کاره میای.گفتم ارع زندگی شما نیست که زندگی مابیچاره هاس داره بیهوده میگذره.برم ارشدو شرو کنم که فراموش کنم استخدامیرو.تقصیر شماها نیست مشکل ماییم که چارتی نداریم وگرنه اون پسر جوون که همسن منهباید با من ازمونمیداد نه اینکه راحت میومد پاهاشم دراز میکرد منم سخره میگرف که چرا عجله میکنی.بهزیستی تبریز شرایطش اینه.
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۲ مهدی.92 .م طبیعی
سلام بابک 
تو سایت آخر ین اخبار استاند اری اذربایجانشرقی یکی از دوستان این مطلب را گذاشته 
نمیدونم چقدر صحت  داره...................
من از خودم  نمیگم 
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۸ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی چه خبر این چه خبریه گذاشتی ؟
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۶ ثبت احوالی 91
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
دوستان ثبت احوالی همه خوابند،91و 92هااردیبهشت وخرداد تحقیق و مصاحبه عقیدتی شدن ولی همچنان همه سرکارند،همه میخان دیگری پیگیر باشه،آخرش میشه همین که بشینیم و فقط تماشا کنیم اگه کمی اراده و همت داشتیم الان کارمون بودیم بجای انتظار
من بشخصه تا اونجا که تونستم پیگیر شدم ولی یکدست صدا نداره
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۲ مهدی.92 .م طبیعی
سلام دوستان 92ای 
نمیدونم چرا همه میان به سایت نگاه میکنن میبینن خبری نیستن میرن
پیگیر کارشون نیستن
یکی از دوستان خبر جدیدی گذاشته نمیدونم چقدرصحت داره ولی با این شرایط کارمون به جایی نمیرسه واقعا بیایید جدی پیگیرکارمون باشیم 
این خبری هست که دوستمون گذاشته
آخرین اخبار از استخدام سال 92/03/17

با سلام خدمت دوستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
دیروز رفتم پیش جناب آقای ملک محمدی و حدود نیم ساعت با ایشون صحبت کردم!!
اولین چیزی که فرمودند این بود هنوز چندتا از ادارات از سال ۹۱ مونده مثل منابع طبیعی و امور عشایر….که مشغول رفع مشکل آنها هستند!!!و شروع بکار در ادارات بیشتر به اراده مدیران و یکم ریسک کردنشون داره چون هیچ گونه اعتمادی بین دولت و بدنه اجرایش وجود نداره و مدیران کل ترجیح میدن بودجه تخصیصی تو جیبشون باشه بعدا اقدام عملی کنن!!!دومین فرمایششون این بود یوزر و پسورد جدید تخصیصی به اشتباه به جای دیگه ارسال شده و چند روزیه درگیر این مسله هستن و عملا نمی توانند وارد سامانه بشن!!!
سومین چیزی که فرمودند این بود که وظیفه ای که از طرف دولت بهشون اعطا شده اینکه بصورت قطره چکانی کارارو پیش ببرند تا برای دولت زمان بخرند و در بودجه صرفه جویی بشه!!!
چهارمین مطلب این بود که تا کنون۷۰۰ نفر سهمیه بین ادارات تخصیص داده شده که مال۹۱ و قبلش می باشد و برای ۷۰۰ نفر مابقی احنمالا از آخر شهریور شروع به تخصیص سهمیه بین ادارات خواهند کرد اونم در صورتیکه مشکل خاصی پیش نیاد!!!یعنی اونایی که نگران کاراشون هستن تازه آخر شهریور کاراشون وارد فاز جدی میشه!!!
پنجمین مورد این بود که اگه به حول و قوه الهی وارد بدنه دولت شدید تو سال۹۴ کف حقوق را دریافت خواهید کرد و هیچ گونه مزایایی براتون تعریف نشده است!!!
ششمین مورد این بود که نامه هایی که از سازمان مدیریت و شخص جناب نوبخت و زیر مجموعه اش صادر میشه بیشتر حالت مخیر کردن ادارات به انجام امور استخدامی داره تا دادن تضمین و حتی اجبار کردن به انجام باقی مانده مراحل استخدامی!!!و مدیران کل تا بودجه تو کیسشون نیاد زیاد راغب به انجام امورات و درست کردن دردسر واسه خودشون نیستن!!!مثال بارز این مسله اعلام شروع بکار از اول فروردین ۹۴ از سوی نوبخت بود که حتی ساده لوح ترین افراد می دانستند بودجه عملیاتی دولت هر سال تیر ماه ابلاغ میشه !!و نتیجه اش کار کردن خیلیا چند ماه بدون دریافتی می باشد!!!
هفتمین مورد اینکه سال ۹۲ ایها دوماه دیگه باید صبر کنند تا طبق توافقی که استانداری با سازمان مدیریت کرده مراحل تخصیص سهمیه و دریافت کد مستخدمی شروع بشه!! که حتی ممکنه تا آخر پاییز نیز این پروسه ادامه داشته باشه!!!
آخرشم آب پاکی رو ریخت رو دستم و گفت فعلا هر کجا مشغول هستین از دستش ندین تا سرگردان و بلاتکلیف نشوید!!! و اینکه این آزمون سال ۹۴ هم عاقبتی بهتر از مال شما نخواهد داشت و بار تبلیغاتی اش بیشتر از اجرایی اش هست و یک پروسه طولانی در انتظارش می باشد.و عملا نگران اینکه زودتر از شما جواب بگیرن نباشید.
با تشکر.

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۲ ثبت احوال تبریز

سلام دوستان ثبت احوالی

لطفا تو سایت یه آماری بدین برای اینکه هماهنگ بشیم و یه وقتی رو تعیین کنیم تا جلوی سازمان ثبت احوال تجمع کنیم برای گرفتن حقمون

بخدا اینا الکی دارن مارو سر میدونن

کاری نیست که نشه دو ماهه جمش کرد الان بیشتر از دوساله علافیم

لطفا با استانهای دیگه هماهنگ بشیم تا بتونیم یه تجمع درست حسابی بکنیم برای گرفتن حقمون

یک ماه هم یکماهه چرا دیر بریم سرکار وقتی که همه مراحلو پشت سر گذاشتیم

همه ادارات قبولی های 91 رو دعوت کردن الا ثبت احوال

لطفا هماهنگ بشین باهم

۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۲ مهدی.92 .م طبیعی
سلام بابک جان
سلامتی داداش والله منم مثل شما منتظرم 
خبر خاصی نیست .....................
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی چه خبر ؟؟نیستی خبر جدید چی داری؟
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۱ روابط کار
سلام بر اذری های بزرگ و عزیز. ساغ السون هامه ترکلر. ساغ الون سیزلر. میخوام بدونم برا مصاحبه تخصصی اداره کار«کارشناس روابط کار» چه مباحثی را می پرسند؟خواهشا اگر کسی رفته مصاحبه تخصصی جواب بده.... تمنا ادیرم
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۷ منا به راه 92
بله درسته
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۲ بابک به شهرداری ۹۳
سلام تو این سایت یه جزوه هست  اون رو بخر یه  جزوه ای داره راجب احکام نمازه از صفحه ۱ تا ۲۵ اونو چند باز بخون و حفظ باش چون همشو از اون پرسید .یه جزوه ای هم داره راجب سوالاته مصاحبه س اونو هم بخون جواباشو در بیار 
سلام. دوستان ایا از ذخیره ها هم برای مصاحبه عقیدتی دعوت میشه؟ اینکه ذخیره ها فقط در صورت انصراف نفر اصلی میرن مصاحبه درسته؟
به بابک
دادا نگفتی چی ازت پرسیدن؟!
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۶ سحر به منا
منا جان ما از بعد فروردین ک مدارک بردیم هیچ اقدامی از اداره راه ندیدیم فقط میتونیم صبر کنیم همین...
با عرض سلام
لطفا از بچه های اداره راه 92  اگه خبری دارین مارم در جریان بزارین
مردیم از استرس این گزینشو شرو بکار ..................
فقط توکل به خدا
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۴ مهدی.92 .م طبیعی
به بابک جان 
خداراشکر برادر که دعوتتون کردند انشاله که زود کارامون ردیف بشه 
نه خبر ندارم همش میگن زنگ میزنیم .............. 
ازخدا میخوام به حرمت این شبای قدر دل مسئولان به حال واحوال ما بسوزه تاشاید یه کاری بکنن 
تاکی انتظار..................
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۵ بابک به شهرداری ۹۳
سلام داداش 
مصاحبه شهرداری فکر کنم تو ساختمان مرکزیش باشه تو ابوریحان مال من تو جهاد بود .هر کجا فرم گزینش پر کرده باشی از اونجا زنگ میزنن بهت
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۴ شهرداری 93
به بابک
آقا بابک میشه لطف کنی بگی دقیقن کجا رفتی؟(آدرس، اسمه مصاحبه کننده)
ازت چیا پرسیدن؟؟
پممنون میشم
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۱ شهرداری 93
به حسن آقا
داداش از کجا میدونی، چن درصد احتمال میدی؟!!
حالا چرا انصراف دادی؟
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۳ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام داداش منم امروز رفتم مصاحبه بد نبود نتایجشو کی اعلام میکنن خبر داری؟

به شهرداری 93

دوست عزیز اگه منظورتون شهرداری های تازه تاسیس هستش به احتمال زیاد از شهریور ماه شرو بکار می کنن. من خودم پذیرفته این آزمون بودم اما انصراف دادم.

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۰ شهرداری 93
از قبولین شهرداری 93 کسی نیست ؟
مدیر جان میشه شما جوابه سوالمو بدین؟ قبولین شهرداری 93 کی میرن سره کار؟
نکنه ماله مام 3 سال طول بکشه!!!
پاسخ:
مدیرسایت : والا اطلاع نداریم از شهرداری واستانداریتون  پیگیری کنید 
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به قبولی



ابجی نگران نباش..رد نمیشی..توکلت به خدای مهربون باشه
سلام دوستان. امکان داره یک نفر به خاطر اینکه چادری نیست از تحقیق رد بشه؟
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ مسعود راه 92
سلام
کسی خبر تازه ای نداره؟ پس چرا این اداره راه لاک پشتی میره جلو!!!
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۱ شهرداری 93
از قبولین شهرداری 93 که کسی اینجا نیست؟؟؟!!!!
کسی خبر داره شروع به کار شهرداری93 کیه؟!
ممنون از راهنمایی همه دوستان 
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۱ راه 92به منا
اصلا نگران نباش. استرس هم نداشته باش. فعلا هیچ خبری نیست. ما مدارک ،اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و اخرین مدرک تحصیلی با دو قطعه عکس پرسنلی و یک فیش (که باید از اداره کل شماره حساب یگیری) رو برده بودیم.
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۹ منا به لیلی
ممنون لیلی جان از رهنماییت
برا فرم گزینش مدارک خاصی میخاد ؟
تو فرم چیا میخوان از ما ؟

سلام منا جون،منم قبولی راه و شهرسازی اش هستم،از زمان مصاحبه تا به امروز فقط فرم گزینش پر کردیم و منتظر هستیم تا تحقیق محلی بشیم و به گزینش دعوت کنن.شما هم باید مدارکتون ببرین فرم گزینش پر کنید.التماس دعا 
از قبولین شهرداری 93 کسی نیست؟!!!!
ای بابا!!!!!
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم و همه دوستان

من تو لیست ذخیره اداره راه بودم
بالاخره نفره اصلیم اومد و انصراف کتیبشو داد .
حالا میشه مدیر محترم یا کسانی که از مراحل استخدامی اداره راه آ.شرقی خبر دارن بهم بگن که تو کدوم مرحله هستن و من باید الان چیکار کنم ؟ (من قبول شده خرداد 92 هستم ) .

با تشکر از همگی دوستان ...
سلام دوستان
از قبولین شهرداری 93 کسی نیست؟!!!
بنده تو مرحله گزینشم بهم گفتن بهت زنگ میزنیم!!!

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۲ مهسا کرمان
به بهزیستی
دوست عزیز من امروز رفتم بهزیستی اقای سیدی گفت ترک زاده رفته تهران دنبال کارای کسانی که مشکل پست دارن.گفت اگه بتونه تاییده پست ها رو بگیره هفته دیگه بهتون زنگ میزنیم.اینم گفت که این پست خالی فقط برا ی مورد بوده.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۳ بهزیستی به مهسا
سلام مهسا جان من یکشنبه حضوری رفتم وگفتن اگه میخواiهید پست شهر کناری را براتون بزنیم ولی من قبول نکردم .برای اینکه خانم عامری میگفت انتقال پست دیگه به این زودیها امکان پذیر نیست.البته اینا بگم که برای عنوان شغلی من خالی بود شاید برای شما نباشه.وقتی پیام عباس اقا را دیدم( سایت استخدام) شک کردم گفتم از جناب یک دوست بپرسم.البته اینا بازم بهتون میگم که اینقدر منفی نگر نباشین استخدام ما به هیچ وجه کنسل نیست.به هرحال من ترجیح دادم صبر کنم تا مهر ماه بالاخره درست میشه.شایدم زودتر 
سلام به همه ی دوستان
از دوستان کسی خبر داره این 92 ایها کی میرن سرکار.
اگه دوستان صلاح میدونن بریم استانداری یه پی گیر بشیم ببینیم چه خبره. دوستان موافق خبر بدن هماهنگ شیم.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۲ استخدامی جهاد عشایر
سلام
از این آقا هادی خبری نیست یه خبر خوش در مورد استخدامی های 92 بده حداقلش امیدوار باشیم.
آقا هادی اگه پیام منو دیدی یه خبری بگیر ، بذار
دعاگوی شما هستیم با خبرهای موثق و امیدوار کنندتون.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۰ مهسا کرمان
به بهزیستی
دوست عزیز منم بهزیستی کرمان هستم و مشکل پست دارم.اما به من پست جای دیگه ای پیشنهاد نشده.شما خودتون حضوری رفتید بهزیستی یا باهاتون تماس گرفتن.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۰ بهزیستی به یک دوست
با سلام من قبول شده ی بهزیستی ام که مشکل پست داشتم.هنوز نامه درخواست پست بهزیستی کرمان جوابش نیومده.به من پیشنهاد پست شهر کناریمون داده شد .اما گفتتند که انتقال پست به شهر خودتون به این زودی ها ممکن نیست ایا درسته؟؟؟من پست شهر کناری را قبول کنم یا منتظر  بمونم جواب پستم بیاد.لطفا جواب بدیدممنون میشم
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۰ امور عشایر 91
به مراد 91
اداره امور عشایر هم جذب نکرده
همه رفتن سر کار ما موندیم تو خونه تو رو خدا پیگیر باشین
۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۰ مهدی ،ثبت اسناد'۹۱
به مراد ۹۱

اداره ثبت ۹۱ هاشو فعلا جذب نکرده.
کسی میدونه کدوم  یک از دستگاههای اجرایی تا حالا 91 ها رو جذب نکردن؟

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ مهدی.92 .م طبیعی
نه داداش زنگ زدن
سلام  مهدی
برای گزینش به شما زنگ زدن یا پبام دادن و چند روز بعد از تحقیقات اطلاع دادن به گزینش بروی
مرسی موفق باشی
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۷ قبولی به راه 92
قبول شده های راه 92 تحقیق محلی هم نشدن هنوز
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۲ مهدی.92 .م طبیعی
سلام بابک 
من کسی رو ندیدم که بیاد
نزدیک1ساعت هم طول کشید ولی زیادسخت نبود 
سلام کسی تا حالا از اداره راه 92 دعوت شده برا گزینش
سه سال منتظر بودیم برای شغل دوستان
ولی وقتی رفتیم سرکار دیدیم ای بابا چی فکر میکردیمو چی شد
دوستانی که نرفتن زیاد استرس نداشته باشند
آواز دهل شنیدن از دور خوش است.
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۳ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی خوبی داداش؟چطور بود چقد طول کشید؟چند نفر.اومده بودن؟
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۳ مهدی.92 .م طبیعی
سوالات مثل هم هستش سوالای منم مثل اینا بود که دوستان گفتن
معرفی خانواده معرفی خودت (مشخصات،تحصیلات،سابقه کار)
فعالیت فرهنگی هنری ورزشی که داشتی
سفر به خارج چرا کی

واجبات نماز رو بگو
مقدمات نماز
فرق اذان و اقامه
یه نماز سه کعتی رو بخون کامل از اول تا آخر با همه ذکرهاش
نماز های واجب رو بگو …..کدوم هاشو خوندی
اگه تشهد رو فراموش کنیم….. اگه تکبیره الاحرام رو فراموش کنیم
سجد سهو چطور خونده میشه ….برا چه مواردی
اصول دین رو بگو…. امامت یعنی چه
فروع دین رو بگو
در کدوم می تونیم تقلید کنیم
کیفیت نماز جمعه… نحوه خوندن…آخرین بار که خوندی….خطبه در مورد چی حرف زد…اسم امام جمعه
ولایت فقیه …چیه….چرا پیروی کنیم…..چطور حمایت می کنیم..
شرایط مجتهد
اسم امام جماعت که شرکت می کنی….کیفیت نماز جماعت….آخرین بار که نماز به جماعت خوندی
مراسم مذهبی شرکت می کنی …چه مراسمی
اخبار گوش می کنی ….منبع خبرت کجا ها هست….آخرین اخبار روز
راهپیمایی شرکت می کنی …آخرین بار….مسیرش
انتخابات شرکت می کنی آخرین بار کدوم بود
موفق باشین
اخرین اخبار روز چی هستش؟
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۷ مهدی.92 .م طبیعی
سلام دوستان 
ازتمام مساِیل دینی وسیاست روز و زندگینامه خود وخانواده میپرسن شب میام فعلا 
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۸ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
داداش استرس نداشته باش یعنی تلکیف ت معلوم شد شنبه میری راحت این روزاو شبا  هم خیلی خیلی زود تموم میشن پس راحت باش توراحت میشی نوبت به ما میرسه 
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۹ مهدی.92 .م طبیعی به بابک ورضا
سلام دوستان
الان که میبینم فقط من میرم استرس دارم یعنی هیشکی غیرازمن نمیره ؟؟؟
حتما بعدمصاحبه میام میگم چطورشد.....
بابک یه نفرهم پیداشد(رضا)که خودشونشون داد 
نمیدونم چرا به شماهانگفتن کاش به من هم نمیگفتن تا باهم میرفتیم 
ولی دعام کنید دوستان .............
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۹ رضا(منابع طبیعی۹۲)
سلام به مهدی
داداش آمدم اینجا ایشالله که شنبه راحت میشی بعد از این همه منتظر ماندن, و موفق و سربلند , میگم بعد از مصاحبه یه سری اینجا بزن سوالات رو بزار همه دوستان هم استفاده کنند و هم دعاگو ت باشن
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۸ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
به مهدی دوست خوبم 
نه مهدی جان به من زنگ نزدن فکر کنم پس یکشنبه یا دوشنبه هم نوبت به من برسه میگم به تو کی زنگ زدن ؟ 
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ مهدی.92 .م طبیعی
هموناییکه توسایت هستش 
بعدشم اگه رجبه احکام و ولایت فقیه تاریخ اسلام و سیاست کشور اطلاعت کلی داشته باشی کافیه 
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ مهدی.92 .م طبیعی
سلام بابک منو برا شنبه دعوت به مصاحبه کردند توچی؟
ثبت احوال تا به حال 91 ها را استخدام نکرده و داره هم زمان با 92 ها گزینش را انجام می دیده.

قبول شده از میانه قبول شده از میانه

n,sj ucdc jh [hdd ;i ofv nhvl d;d efj hskhn , d;d efj hp,hg

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۳ امور عشایر 91 به جهاد عشایر 92
سلام
امروز بازم زنگ زدم استانداری گفتن اگه کد مستخدمیتون اومده باشه باید از اول خرداد میرفتین سر کار.گفتن دیگه به ما ربطی نداره و به دستگاه اجرایی خودتون مراجعه کنید و پیگیر باشین.همه ادارات نیرو جذب کردن الا این اداره  من دیگه بریدم .نامه تامین اعتبار به اداره امده ولی میگن بودجه نداریم بچه ها میترسن حضوری برن اداره و تو خونه نشستن و منتظرن اقا بابا بهشون زنگ بزنه بگه بیا سرکار.تا 91ها نرن سر کار خبری از جذب 92ها تا سال اینده نیست. اینو تو اداره شنیدم.پس بخاطر خودتون هم شده پیگیر باشین تا مهر ماه باهم جذب بشیم.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۷ بهزیستی 92
ای بابا عمرمون داره میره.تو بهترین سن برا کار کردن و زندگی هستم ولی منتظر..منتظر...2 سال منتظر ...همه یک جوابدارن روال کاراداریهمینهاینقد طول میکشه.....همه سودجوشدن..اگه شغل های شرکت های خصوصی خوب بود دیگه این همه عمرمون به فنا نمیرفت...شرکتهای خصوصی تا حد ..از ادم کار میکشن...دختر هم باشی باید مراقب حاشیه هاش هم باشی...واقن تقصیر ما چیه؟انگار خدا هم با ما قهره.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۲ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
 به مهدی 
ممنون ,میگم مهدی جان تو چی خوندی میدونی راجب چی میپرسن؟ من زیاد نخوندم 
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۳ مهدی.92 .م طبیعی
به بابک جان 
فک کنم 31م بود که فرم پرکردم  ولی احتمال90درصد هفته آینده گزینش بریم میدونم الان میخوای بپرسی ازکجافهمیدی ولی خواهشا نپرس منم ازیکی شنیدم بقول دوستان موپقه 
یاحق .........
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۱ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام بابک نه نمیدونم تو فرم گزینشتو کدوم روز پر کردی؟ چون تو زودتر از من تحقیق شدی 
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۵ مهدی.92 .م طبیعی
سلامبه دوستان 
بابک جان کجایی پسر نیستی؟
میدونی کی برا مصاحبه دعوتمون میکنن/؟
دوستان دیگر کسی دراین مورد خبری داره یانه؟ ممنون میشم ج بدین
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۱ قبول شده از میانه قبول شده از میانه

**********جواب بدین*********


کدوم دستگاه اجرایی تا حالا 91 ها رو  استخدام نکرده؟

کسی میدونه چند روز بعد تحقیقات محلی دعوت میکنن واسه مصاحبه عقیدتی؟
بعدش هم از چندتا از همسایه ها میپرسن من سه تا نوشته بودم از این سه تا از یکیش پرسیدن ,یکیشم از یه نفر دیگه پرسیدن که من اصلا تو فرم اسمشو ننوشته بودم کسی میدونه؟
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۴ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی و همه بچه های منابع طبیعی اقا امروز صبح حدود سو واسه منم اومده بودن تحقیقات محلی همین الان همسایمون خبر داد اقا مهدی دمت گرم فک کنم کم کم شروع شده 
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۵ استخدامی جهاد عشایر 92
سلام به همه ی دوستان و دوست عزیز امور عشایر
آقا ما که کارامون تموم شده و کد استخدامیمون هم اومده چرا بودجه رو بهانه می کنن. من موندم 92 ایهای زنجان شروع به کار کردن حالا یه نمونه نزدیک رو گفتم اردبیل هم شروع به کار کرده. چرا استان ما این همه تعلل میکنه.
کسی می دونه من رو راهنمایی کنه، از مدیر سایت هم تقاضا دارم راهنمایی کنه به نظرتون اول مرداد یا اول شهریور می ریم شر کار.
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۶ وحید ثبت اسنادی 91

از تمامی ثبت اسنادی های 91 خواهشانه میخوام که فردا (چهار شنبه) ساعت 11 مقابل ساختمان شماره 2 استانداری باشند و بعد از استانداری هم به اداره ثبت اسناد خواهیم رفت

لطفا به همه دوستانی که شمارشو هم میدونید زنگ بزنید

 

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ وحید ثبت اسنادی 91

دوستان الان با بابانژاد حرف زدم گفتن تا اخر این ماه صبر کنین ببینیم چی میشه///

 

۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۷:۴۳ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
سلام مهدی جان خوبی داداش؟
از کجا فهمیدی رفتن واسه تحقیقات محلی؟ درضمن تو فرم گزینشتو ۳۰اردیبهشت پر کردی یا ۳۱اردیبهشت؟
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۹ مهدی.92 .م طبیعی
سلام بچه های م.طبیعی 
عزیزان تحقیق محلی شروع شده 
دیروزرفته بودن محل کارمن  برا تحقیق 
انشالله یواش یواش مثل اینکه راه میفته 
۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۴ امور عشایر
همه رفتن سر کار الا اداره امور عشایر
برای ماهم دعا کنید دیگه داریم دق میکنیم
باسلام و قبولی طاعات همه عزیزان من از اداره ورزش و جوانان هستم و از اول خرداد مشغول بکار شدم.تا جاییکه اطلاع دارم نیروهای استانداری هم شروع بکار کردن.
۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه

تبریک به بچه ها ی صنعت معدن   ایشالا روزی برسه که همه بچه ها شروع به کار کنن...یه سول دوستان؟ تا حالا کدوم ادارات ابلاغ شروع به کار رو دادان؟چندتاشون مونده ؟

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۴ صنعت معدن تجارت
اقا تبریک
تبریک به تو 
تبریک به شما
تبریک به خودم
انشاالله هممون موفق باشیم 
بالاخره این همه صبر و پیگیری و درگیری جواب داد و الان هممون سرکار هستیم.من دارم از اداره پیام میذارم
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۱ راه وشهرسازی 91
خواهش می کنم دوست عزیز 
نمیدونم کل دریافتی چقدر هست.
شما از کدوم شهر قبول شدید؟
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۹ سعید صنعت و معدن
دوستان صنعت و معدنی تبریک به همه فک کنم به همه ابلاغ دادن که از یک تیر سر کاراشون باشن ایشالا به حق شهید همین ماه هممون عاقبت بخیر بشیم
از دوستان کسی جا نمونه هاااااااااااااااااا به همه ابلاغ دادن 

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۱ امور عشایر به استخدامی جهاد عشایر
سلام دوست عزیز
دیروز رفتم اداره پیش اقای رحمانی گفتن مشکل  بودجه حل شده و احتمالا مهر ماه شروع بکار می کنید منم گفتم اخه حدود 6 نفر از 2 خرداد دارن تو این اداره دوره می بینن و رفتن سرکار چرا من و دوستام که 91 هستیم تا مهر باید منتظر باشیم؟گفتن اونا فرزند شهیدن و یا ناظر گندم که تو اولویت جذب بودن ولی شما فرزند جانبازید و تا مهر صبر کنید.از من میشنوی عمرتو پای این استخدام تلف نکن چون اداره خیلی فقیریه ولی اگه کد مستخدمیت اومده باشه مهر ماه یا سال بعد جذب خواهی شد.بهتره  تا اون موقع بری دنبال یه کار موقت ولی هر دو هفته یه بار (حضوری) پیش اقا بابا برو تا بفهمه پیگیر هستی اگه سوالی داشتی در خدمتم.
دوستان 92 جهاد کشاورزی و زیر مجموعه های آن استان زنجان 92 ایها رفتن سرکار ولی هنوز استان ما اندر خم یک کوچه است. فراقانونی عمل کردن استان ما واقعا مثال زدنیه، امیدوارم تو کارای اداریشون هم مثل این کارای این استخدامی درست عمل کنن و تابع دستور و ابلاغیه و نامه باشن وگرنه مطمئنا آه این بچه های بلا تکلیف دامن گیر انها خواهد شد شک نکنید
سلام به همه ی دوستان
آقا از استخدامی 92 چه خبر
کسی آقا از 92 ایها شروع به کار کرده
چرا کسی به فکر 92 ایها نیست، فک کنم کد کسی هم نیومده، اگه اومده کدوم اداره هست.

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۳ استخدامی جهاد عشایر به امور عشایر
سلام
آقا خوبین برادر
من زنگ زدم به اداره ، حالا نمی گم کدوم بخش که واقعا خیلی آدم ....
بهش گفتم انشالله کی شروع به کار می کنیم
گفتن یه سال دیگه
من نمی دونم واقعا چه وضعیه، خلاصه من استرس دارم این استخدامی به سرانجام نرسه.
شما که 91 هستین چرا شروع به کار نکردین
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۴ به راه و شهرسازی 91
دوست عزیز ممنون از پاسختون
منم امروز ابلاغیمو گرفتم
به نظرتون کل دریافتیمون چقدر هست؟>
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۴ به منتظر استخدام صنعت و معدن
من ابلاغمو گرفتم.ولی فعلا حکم نزدن که بهمون.فقط ابلاغ شروع به کار دادن.اقای سلمان زاده من اونجا بودم یکی یکی زنگ میزد حتما به شماهم فردا زنگ میزنه.
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ منتظر استخدام صنعت و معدن
کسی با من تماس نگرفته، جدی جدی با شما تماس گرفتن؟ آقا مبارکه به سلامتی .اگه اینجوری باشه منم فردا از اداره پیگیری میکنم. راستی میشه بگید چه کسی با شما تماس گرفته بودن و اینکه پایه حقوق رو چند زدن؟
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۸ به منتظر استخدام صنعت و معدن
سلام
جناب اقا یا خانم منتظر مگه به شما زنگ نزدت برین ابلاغتونو بگیرین؟؟من ابلاغمو گرفتم از دوشنبه 1تیر مسرم سرکار انشاالله.
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۰ منتظر استخدام صنعت و معدن
آقایون استخدامی صنعت و معدن امروز خبری از سازمان دارین؟ بالاخره معلوم شد کی میریم سرکار یا نه؟
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۲ راه وشهرسازی 91
سلام 

به مونا: من پیشنهاد می کنم تشریف ببرید اداره کل راه و شهرسازی و مشکلتون رو مستقیما با آقای پوریان مطرح کنید ایشون مدیر منابع انسانی اداره هستند و انسان بسیار باحوصله و مودبی هستند حتما راهنماییتون می کنند. 

به راه تو را می خواند: ما از اوایل خرداد شروع به کار کردیم و حقوق پایه یک و دویست زدن برامون 
البته این ماه به ما حقوق ندادند شاید هم ماه بعد یکجا پرداخت کنند شاید هم کلا برای این ماه پرداخت نکنند. 
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۳ زینب . ثبت اسناد
سلام دوستان ثبت اسنادی ببخشین من دیر متوجه شدم شمارمو براتون ایمیل کردم..
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۷ راه تو را میخواند اذربایجان
همکاران اداره راه
از حقوق و مزایا براتون چیزی نگفتن؟
برا ما که گفتن یک تیر شروع بکاره
کد ما خیلی دیر اومد
اگه اون طرف تعهد داده باشه به اداره کار واسش مشکل پیش میاد
بهتره بری به اداره بگی قضیه رو
سنگ مفت گنجشک هم مفت بزن شاید جواب داد
اگه برای  ما نیست ما کی رسمی می شیم
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۰ سهند به مدیر
ستورالعمل تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی (بخشنامه شماره 12175/93/200 مورخ 11/9/1393 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور)

مشاهده و دانلود متن کامل بخشنامه در فرمت پی دی اف (pdf)

بخشنامه به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ 19/8/1393 به منظور تحقق بند دو سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر «عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی» و به استناد ماده دو آیین‌نامه اجرایی تبصره سه ماده (46) قانون مدیریت خدمات کشوری، «دستورالعمل تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی» را در (10) ماده و پنج تبصره، به انضمام «فرم تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی» تصویب نمود؛ مراتب به همراه راهنمای تکمیل فرم، جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، تأیید صلاحیت کارمندان آزمایشی و تعیین وضعیت آنان، بر اساس دستورالعمل پیوست صورت خواهد پذیرفت و مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی است.

مقتضی است به منظور اجرای دقیق این دستورالعمل، واحدهای منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به آموزش اجرای دستورالعمل و شیوه تکمیل فرم مربوط، اقدام نمایند.

دستورالعمل تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی

به استناد ماده دو آیین‌نامه اجرایی تبصره سه ماده (46) قانون مدیریت خدمات کشوری، وظایف کارگروه تخصصی تعیین صلاحیت کارمندانی که دوره آزمایشی خود را طی می‌نمایند و نحوه تأیید صلاحیت و تعیین وضعیت این کارمندان به شرح ذیل است.

ماده 1- کارگروه تخصصی تعیین صلاحیت کارمندان رسمی دستگاه اجرایی که در این دستورالعمل کارگروه نامیده می‌شود، وظایف زیر را برعهده دارد:

الف- بررسی اطلاعات اخذ شده در قالب فرم پیوست این دستورالعمل با عنوان «تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی» که بر اساس راهنمای تکمیل فرم، تنظیم می‌شود.

ب- ارزیابی صلاحیت کارمندانی که دوره آزمایشی خود را طی می‌نمایند (مدت سه سال اول یا دو سال تمدیدی).

ج- تصمیم‌گیری در خصوص ادامه خدمت کارمندان آزمایشی مطابق با یکی از روش‌های موضوع ماده (46)‌ قانون مدیریت خدمات کشوری و ساز و کارهای مذکور در این دستورالعمل.

د- رسیدگی به شکایات کارمندان در مورد نتایج ارزیابی.

تبصره 1- تبدیل وضعیت کارمندان آزمایشی به رسمی علاوه بر طی شرایط مذکور در این دستورالعمل، منوط به گذراندن سه سال دوره آزمایشی بوده و در صورت تمدید، گذراندن دو سال دوره آزمایشی الزامی است.

تبصره 2- تبدیل وضع کارمندان آزمایشی به پیمانی و یا لغو حکم آن‌ها نیاز به طی کامل دوره‌های سه ساله و یا دوساله آزمایشی ندارد.

تبصره 3- واحدهای منابع انسانی (یا عناوین مشابه) در دستگاه‌های اجرایی، وظایف دبیرخانه‌ای کارگروه را برعهده دارند.

ماده 2- فرایند جمع‌آوری اطلاعات و اخذ تصمیم، به ترتیب ذیل است.

الف- دبیرخانه موظف است حداقل شش ماه قبل از انقضاء مدت سه سال اول و یا مهلت دو سال تمدید شده، فرم «تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی» را برای واحد محل خدمت کارمند ارسال و همزمان از واحدهای گزینش، آموزش، تخلفات اداری، ارزیابی عملکرد، مسئول سامانه حضور و غیاب و... اطلاعات لازم را مطابق با دستورالعمل استعلام نماید.

ب- واحدهای ذیربط موظفند حداکثر ظرف مدت 10 روز، نسبت به تکمیل دقیق فرم‌ها و تنظیم پاسخ صریح و شفاف به استعلام‌ها و ارسال آن‌ها به دبیرخانه کارگروه (واحد منابع انسانی) اقدام نمایند.

فرم کارکنان شاغل در واحدهای ذیربط نظیر ادارت شهرستان ها، مدیریت ها، ادارات کل، مراکز، معاونت ها و... و برخی از واحدهای عملیاتی بزرگ (مانند بیمارستان ها، زندان ها و مجتمع های ورزشی) حسب تشخیص کارگروه موضوع ماده یک، توسط مدیر این واحدها تکمیل و به تأیید رییس یا مقام بالاتر می رسد (قسمت اول و دوم ردیف 14 فرم موضوع ماده یک).

ج- دبیرخانه موظف است حداکثر ظرف مدت 20 روز، فرم ها و استعلام های دریافت شده را به منظور کسب اطمینان از صحت و کیفیت اطلاعات، بررسی و نتیجه را برای اخذ تصمیم به کارگروه ارسال نماید و در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات، دبیرخانه باید پیش از ارسال فرم ها به کارگروه، اصلاحات لازم را در تعامل با واحدهای ذیربط اعمال نماید.

د- کارگروه موظف است حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به بررسی مستندات و اتخاذ تصمیم در مورد کارمندان ذیربط اقدام نماید.

هـ- دبیرخانه موظف است حداکثر ظرف مدت یک هفته، بر اساس تصمیمات متخذه، احکام را صادر نماید.

ماده 3- تبدیل حکم استخدامی کارمند پس از طی دوره آزمایشی سه ساله و یا دو ساله (تمدیدی) به رسمی، مشروط به احراز شرایط ذیل است:

الف- ارائه گواهینامه های مربوط به گذراندن دوره های آموزشی، مطابق با نظام آموزش کارکنان دولت.

ب- اخذ تأیید گزینش مبنی بر بلامانع بودن تبدیل وضعیت کارمند از آزمایشی به رسمی.

ج- عدم محکومیت به یکی از مجازات های بند «ب»، «ج»، «د»، «هـ»، «و» و «ز» ماده 9 قانون رسیدگی به تخلفات اداری در طول دوره آزمایشی.

د- کسب حداقل 185 امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده بر اساس فرم «تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی» در طول دوره آزمایشی، موضوع ماده یک این دستورالعمل.

تبصره: در صورت کسب حداقل 185 امتیاز (مذکور در ردیف د) و عدم طی دوره آزمایشی مقرر و یا عدم دریافت نظر گزینش، دوره آزمایشی کارمند، دو سال تمدید می شود و در صورت عدم گذراندن دوره آموزشی در مدت 5 سال (آزمایشی)، کارمند به پیمانی تبدیل وضع می یابد.

ماده 4- چنانچه کارمند، بر اساس موضوع ماده سه به رسمی تبدیل وضع نیابد؛ مشروط به طی دوره های آموزشی مقرر، مطابق امتیازی که کسب می نماید به یکی از حالت های ذیل تبدیل وضع می یابد (مطابق با تبصره ماده 46 قانون مدیریت خدمات کشوری).

الف- بین 165 تا 185 امتیاز؛ تمدید دو ساله دوره آزمایشی

ب- بین 135 تا 165 امتیاز؛ تبدیل به استخدام پیمانی

ج- کمتر از 135 امتیاز؛ لغو حکم و پایان خدمت

ماده 5- در مورد افرادی که مشمول بند الف ماده چهار می شوند؛ پس از طی دوره دو ساله آزمایشی تمدید شده و گذراندن دوره های آموزشی مقرر، مشروط به کسب امتیاز مذکور در بندهای این ماده با وی به یکی از روش های زیر رفتار می شود.

الف- بالاتر از 18 امتیاز؛ تبدیل به استخدام رسمی

ب- بین 135 تا 185 امتیاز؛ تبدیل به استخدام پیمانی

ج- کمتر از 135 امتیاز؛ لغو حکم و پایان خدمت

تبصره: اعمال هر یک از حالت های استخدامی مذکور در بندهای «الف» و «ب» مواد چهار و پنج، پس از کسب امتیاز لازم، مشروط به تأیید گزینش برای همان حالت است.

ماده 6- دستگاه موظف است به منظور صیانت از حقوق کارمندان خود نسبت به اجرای فرایند مذکور در این دستورالعمل، به موقع اقدام نماید. چنانچه در پایان سه سال دوره آزمایشی، به دلیل عدم طی فرآیند مذکور در این دستورالعمل، صلاحیت های کارمند احراز نگردد؛ دوره آزمایشی فرد، دو سال تمدید می شود و در پایان پنج سال در صورتی که مطابق با این دستورالعمل، صلاحیت کارمند برای رسمی شدن به هر دلیل به تأیید کارگروه نرسد، به تشخیص بالاترین مقام دستگاه، کارمند به پیمانی تبدیل وضع می یابد یا حکم وی لغو می گردد.

ماده 7- در خصوص کارمندانی که در طول دوره آزمایشی به دستگاه دیگری انتقال می یابند و یا مأمور می شوند، در صورت انتقال، ارزیابی و تأیید صلاحیت آنها در دستگاه مقصد و در صورت مأموریت، در دستگاه مبدآ، انجام خواهد شد.

ماده 8- کارگروه دستگاه اجرایی مجاز است در صورت تعدد مشمولین این دستورالعمل در واحدهای استانی، نسبت به تشکیل کارگروه استانی با عضویت حداقل سه نفر و با مسئولیت بالاترین مقام استانی اقدام نماید؛ تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه های استانی پس از تأیید توسط کارگروه تخصصی دستگاه در مرکز، قابلیت اجرا خواهد داشت.

ماده 9- یک نسخه از فرم «تأیید وضعیت کارمندان آزمایشی» که به تأیید کارگروه رسیده است باید در پرونده پرسنلی کارمند، نگهداری شود.

ماده 10- دستگاه اجرایی موظف است نسخه ای از فرم تکمیل شده کارمندانی که مطابق این دستورالعمل، رسمی می شوند را به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه کارمند ایران (karmandiran.ir) برای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور ارسال نماید تا پس از تأیید فرایند طی شده، نسبت به صدور شماره کارمندی رسمی اقدام شود.

محمود عسکری آزاد- جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور

سلام مدیر جان یه سوال داشتم ازتون می خواستم ببینم منظور از کارمند آزمایشی ماییم که استخدام 91 شدیم- این بخش نامه برا ماست؟

دستورالعمل تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی (بخشنامه شماره 12175/93/200 مورخ 11/9/1393 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور))
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۲ قبول شده از میانه قبول شده از میانه

دوستان گرامی:



دولت  محترم پول نداره ..شروع به کار ماها  رو حداقل دوسه ماه دیگه  کشش میدن.حالا ببینین


با عرض سلام و خسته نباشید به مدیر محترم
لطفا راهنماییم کنین
اگه یادتون باشه من ذخیره هستمو نفره اصلیم تو اداره کار مشغول بکار شده
اگه من از حکم شرو بکار نفره اصلی یه کپی بگیرمو به اداره بفرستم که این فرد تو یه اداره دیگه مشغول بکار شده تاثیری بحالم داره ؟
یعنی کارم جلو میفته ؟
یا بزارم روال اداری خودش طی بشه ؟

پاسخ:
مدیرسایت : فک نکنم ترتیب اثر بدن ولی امتحانش ضرر نداره اولا شفاها مطرح کنید بعد اقدام 
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۶ راه تو را میخواند اذربایجان
همکاران اداره راه
از حقوق و مزایا براتون چیزی نگفتن؟
برا ما که گفتن یک تیر شروع بکاره
کد ما خیلی دیر اومد
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰ وحید ثبت اسنادی 91

دوستان ثبت اسنادی خواهش میکنم همه شماره هاشونو بفرستن تا بتونیم با هم هماهنگ بشیم

من هم شماره هارو برای همه پیام میفرستم

vahid.amirzadeh@yahoo.com

تشکر ویژه از دوستانی که تا حالا شماره هاشونو فرستادن

و صد البته از مدیر گرامی بابت مساعدت های فراوان

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۴ به قبول شده از میانه
برادر عزیز این که دولت پول داره یا نه مشکل ما نیست دولت و مسئولین استانداری موظف به عمل به تعهدات خود در قبال ماها هستن. در ضمن برادر من بحث تحریم و... مال الان نیست کشور ما از بعداز انقلاب با این مشکل روبرو بوده و هست به قول رئیس جمهور به ظاهر محترم آقای احمدی نژاد " مردم کشور ما تحریم رو لمس نمیکنن و اصلاً نمیدونن چی هست"، برادر من این که شما دلخوش به این هستین بعداز توافقات احتمالی رخ داده وضع کشور همان روز اول به شرایط قبل از تحریم می رسد کاملاً در اشتباه هستید. در آخر به جای نشستن و دست رو دست گذاشتن بهتره پیگیری جدی انجام بدیم .والسلام
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۱ به سعید صنعت و معدن
آقا سعید به نظر می رسه مسئولین گرامی استانداری و صنعت و معدن ما رو به سخره گرفتن، چون هرکی تماس گرفته و یا حضوری مراجعه کردند یه چیزی میگن چطور میشه چندین تماس و مراجعه حضوری آقای سلمانزاده به بنده میگن اعتبار از تهران به استانداری ابلاغ شده و ما فقط منتظر نامه استانداری هستیم که شروع به کار رو بزنیم ولی بعداً به شما میگن که اعتبار از تهران ابلاغ نشده! این امر نشان دهنده این می باشد که مسئولین گرامی هیچ تعهدی نسبت به آزمون استخدامی برگزار شده و همچنین افراد قبول شده در این آزمون ندارند. سوال بنده از آقای سلمانزاده و سایر مسئولین به ظاهر محترم این می باشد که اگر به جای ما فرزندان خودتان سه سال منتظر استخدام بودند آیا باز هم یک چنین استدلالی را مطرح می کردند؟ آیا شما نباید در سال 91 و قبل از آزمون استخدامی انجام شده مجوزها و اعتبار لازم را تأمین می کردید!؟ اکنون نیز شما باید قبل از عید و قبل انجام مراحل گزینش و... مشکلات رو برطرف می کردید. اکنون نیز مسئولین گرامی صنعت و معدن و استانداری موظف می باشید هرچه زودتر زمینه های شروع به کار را فراهم نماید.
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳ قبول شده از میانه قبول شده از میانه

بچه های صنعت و معدن و سایر بچه ها :

حتما خبر دارید که این روزها وضع مالی دولت خوب نیست..به قول معروف دولت این روزها بدجوری کم اورده !!!!!!حتی نمیتونه یارانه ها رو سر موقع پرداخت کنه ...حقوق معوقه بازنشسته ها و معلم ها و اکثر کارمندان دولت مونده و نمیتونه پرداخت کنه .. به خاطر همینه که سعی میکنن تا میتونن شروع به کار  شما ها رو عقبتر بندازن..... اینا از اول هم همین تصمیم رو گرفته بودن..وضع اوضای دولت اصلا خوب نیست..دعا کنین لاقل این توافق لعنتی امضا بشه ..اونوقت شاید شروع به کار بچه ها رو بزنن

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۱ استخدامی صنعت و معدن
با سلام
آقای پایدار و آقای سلمانزاده به قرآن مجید عمرمون داره تلف میشه ما هم بهترین سن زندگی مان این سالهاست حالا که این روزهامون با استرس و ناراحتی میگذره دیگه نمیخوام زنده باشم.


همانطور که بچه ها هم پیام گذاشتن ما رو هم مثل سهمیه ها بفرستین سرکارمون به قران مجید، به حق پنج تن ال عبا قسم میخوریم تا زمانی که بودجه نداشته باشین ما اصلا پیش شما نمی آییم که به ما حقوق بدین. فقط به خاطر پدر و مادرامون لااقل بریم سرکار، ما به جهنم اونا استرس نکشن برا سن شون خوب نیست.
شما رو قسم میدهم به جون عزیزترین کساتون مشکل مارو حل کنید یا اینکه ما رو تو این دو روزه یک جا جمع کنید بگید نمیشه هر کس بره سر زندگی خودش. به خدا من که به خاطر این کار از درس و زندگی و بهترین فرصت های زندگی ام گذشتم دیگه نمی خوام زنده بمونم میرم یه بلایی سر خودم میارم تا از این دنیای لعنتی خلاص بشم.


به خدا اگه به خدای عزوجل ایقدر التماس کرده بودیم الان عرش رو بهمون میداد.

تروخدا آقای پایدار... .
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۲ مهدی ،ثبت اسناد91 به زینب خانم
با سلام. شما و سایر دوستان لطف کنن شماره موبایلشونو ارسال کنن به ایمیل آقا وحید. آخرین راه همینه که از طریق مدیر کل اقدام کنیم یا دونفر به عنوان نماینده بریم تهران.
سلام آقا وحید من شمام رو فرشتادم براتون منتظرتونم
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۱ صنعت و معدن
اتفاق جدید فقظ این میتونه باشه که یکی دو سال دیگه باید منتظر باشیم شاید تأمین اعتبار  ما حل بشه والّا مسئولین سازمان صنعت و معدن اونقدر ترسو و بی جرأت هستن که نمی تونن اعتبار رو از استانداری بگیرن. درضمن اگه اعتبار نیومده بود پس چرا این همه به بچه ها امیدواری دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا دارن هر روز به ریش ما ها که 3 ساله منتظر این شغل لعنتی هستیم میخندن ولی مطمئنم اگه بچه خودشون این بلا سرش اومده بود زمین و زمان رو به هم می زدن تا مشکلشون حل بشه ولی برا ما هیچی.... واقعاً برا خودمون متأسفم که در چنین اداری درخواست کار دادیم
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۳ وحید ثبت اسنادی 91

دوستان لطفا شماره تلفن خودتونو به ایمیل من بفرستین من هم برای همه شماره هارو پیام میدم تا بتونیم بهتر با هم هماهنگ باشیم

vahid.amirzadeh@yahoo.com

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۰ سعید صنعت و معدن
آقای سلمان زاده گفتن تصمیم ما اینه که شما رو از اول تیر صدا کنیم ولی ظاهرا بودجه رو مسئولین گرامی استانداری از تهران نگرفتن اینا هم احتیاط می کنن آقای سلمان زاده فرمودن دست من نیست باید آقای پایدار نظر قطعی رو صادر کنن به کسانی که با سهمیه بودن از اول خرداد رفتن سر کار هم فعلا پولی ندارن بدن گفتن دو روز صبر کنید با استانداری هم مکاتبه کنیم ببینیم چی میشه در کل امید زیادی به اول تیر نیست مگه اینکه اتفاق جدیدی بیفته 
اقایان مسئول صنعت و معدن چرا بازم بودجه رو بهانه کردین خوب اون یکی اداره ها چطور رفتن ما هم مثل اونا. نامه تامین اعتبار هم استانداری اواخر اردیبهشت به شما زد. به خدا دیگه تحملم تموم شده. تا حالا خودمونو برا 1 تیر آماده کرده بودیم ولی اینطور که معلومه هیچ. دارین با عمر ما جوونا به خاطر منافع شخصی تون بازی می کنین ولی نمیدونین که ما داریم لحظه لحظه آب میشیم. پیش فامیل هامون از اعتبار افتادیم. خاک عالم بر سرم که این سازمانو برا کار انتخاب کردم. کاش این سه سال برمیگشت و دستم میشکست این اداره رو نمیزدم. من چیزی نمیگم فقط از ته دلم خدا میخوام به حرمت این ماه مبارک رمضان اگر این کاراتون برای ما خوشه خدا سر بچه های خودتون بیاره اونا هم مثل ما سرگردان بشن ببینین خوشه یا نه. اگه 1 تیر نشه به قرآن مجید حلالتوت نمیکنم.
ای خدا به ناامیدی حضرت ابوالفضل عباس قسمت میدم ما جوونا رو ناامید نکن. الهی آمین
از همکاران ثبت اشنادی خواهش می کنم در مورد مصاحبه عقیدتی ثبت توضیحات و تجربه اشان بی زحمت به فرمایند
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۵ راه تو را میخواند اذربایجان
به امین
برادر عزیز برای بنده با کمی تاخیر امد
ولی در حدود 2-3 ماه طول کشید
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ وحید ثبت اسنادی 91

سلام دوستان ثبت اسنادی 91 اون جوری که بوش میاد فعلا فعلانا  از شروع به کار خبری نیست بیاید با هم جمع بشیم و بریم مدیر کل ثبت اسناد (کاظم به پای)رو ببینیم

به اداره راه سلام.میشه لطفا بفرمایید چقدر طول کشید تا کدتون اومد؟ممنون میشمم جواب بدید برام مهمه

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۴۶ به مهدی اسناد
آقای بدری معاونت توسعه منابع انسانی هستند آقای بدری جوری رفتار می کنند انگار مه دیروز امتحان دادیم خوب پیگیری کنید که لآقل اول مرداد مشغول شیم یه جوری رفتار نکنید ک ه انگار ما بازم می تونیم صبر کنیم امیدمون به خداست شما هم انشاءالله وسیله باشین در راه خدا ضمنا کاش شما که گویا ساکن تبریزید با آقای به پایی مدیر کل ثبت استان هم قضیه رو در میان بذارید چرا که گویا آقای بابانژاد به تنهایی نموتونناز پس آقای بدری بر بیان بلکه مدیر کل بتونه از طریق ریاست ثبت اونارو تحت فشار  بذار و ان شاء الله ماهم به لطف خدا و همت شما سر کارمون بریم     مدیر ممنون لطفا تایید کن
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۲ به همکار اداره راه
همکار جان کد ما تازه اومده
به ما گفتن یک تیر شروع میکنید
سهمیه دار هستم
اوضاع اداره چجوره؟
از حقوق و مزایا حرفی نزدن؟
سلام مدیر عزیز.با تشکر از زحمات شما بزرگوارران لطفن بفرمایید چه مدت پس از مصاحبه عقیدتی جوابش رو میدن به شرکت کننده.
با سپاس
پاسخ:
مدیرسایت:دو هفته یا بیست روز طول میکشه باید از جاییکه مصاحبه کردن بپرسین نتیجه رو اگه مشکلی پیش بیاد خودشون بهتون اطلاع میدن 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۶ یه سعید صنعت و معدن
آقا سعید شما خبر جدیدی از صنعت و معدن دارین؟ بالاخره نامه تأمین اعتبار اومده یا نه؟ من که هزچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۷ به راه تورا می خواند
سلام 
ما تقریبا 20 روز هست که شروع به کار کردیم. 91 و بدون سهمیه هستم.
شما شروع به کار نکردید؟ سهمیه دارید یا آزمونی هستید؟ 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۶ راه تورا میخواند اذربایجان
دوستان اداره راه خبری هست؟
راه 91
از همکاران ثبت اشنادی خواهش می کنم در مورد مصاحبه عقیدتی ثبت توضیحات و تجربه اشان بی زحمت به فرمایند

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۳ مهدی ،ثبت اسناد به زینب خانم
با سلام خدمت شما خواهر و همکار عزیز آیندمون. صراحتا نگفتن اول مرداد. گفتن حدود یک ماه وقت میبره. ان شاالله که اول مرداد میشه. بعدشم من خودم فکر میکنم مشکل تامین اعتباره که اینجوری عنوان میشه!ان شاالله من خودم دهم تیر به بعد میرم تهران و حضوری میرم پیش آقای بدری. شما لطف کنین بگین آقای بدری کدوم قسمته اداره کل هستن. منتظرم
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۴ صنعت و معدن
با این اوصاف به نظر می رسه ما همچنان سرکاریم و فقط با فرستادنمون به سوء پیشینه و آزمایشات فقط خواستم یه مدت ما رو سرگرم کنن تا اعتراض نکنیم خدا آخر و عاقبت ما رو ختم به خیر کنه
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۸ سعید صنعت و معدن
طبق گفته ی خود آقای سلمان زاده هنوز بودجه از طرف استانداری اختصاص نیافته در کل ایشون گفتن ما اول تیر رو شروع به کار در نظر گرفتیم ولی احتمال اینکه شروع به کار یه ماه دیگه هم عقب بیفته وجود داره فعلا که جواب آزمایشاتو سوئ پیشینه رو هم دادیم تا ببینیم چی میشه امیداورم دیگه بیشتر از این معطلمون نکنن
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۵ صنعت و معدن
بچه ها شنیده ها حاکی از این هستش که هنوز مشکل تأمین اعتبار وجود داره و به نظر می رسه شروع به کار بازم به تأخیر افتاده اگه کسی بازم خبر جدیدی به دستش رسید لطفاً اطلاع بده
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۱ زینب . ثبت اسناد
به مهدی ثبت اسناد
حق با شماست من صبرم زیاده ولی الآن یه جایی مشغول کارم.. میخوان بعده من یکی رو بیارن به کاراشون برسه حالا همش من میگم این ماه ماه بعد.. دیگه جلوشون شرمنده شدم.. خب اونام میخان تکلیقشون مشخص شه..یعنی آقای بابانژاد گفتن احتمالا از مرداد شروع به کاره؟/
سلام
کسی میدونه کدوم ادارات تا به امروز 91 ها رو دعوت بکار نکردن؟
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۶ بازرسی استان
از بچه های بازرسی استان سال92 کسی هست توضیح بده بالاخره کی نتایج 3برابر ظرفیت رو میخوان اعلام کنن؟؟
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۲ مهدی ،ثبت اسناد به زینب خانم
با سلام. امروز رفتم با آقای بابانژاد صحبت کردم. گفتن همچین مشکلی هست ولی قابل حله،حدودا یک ماه وقت میبره. آخرشم گفتن جای نگرانی نیس چون شما کد مستخدمی دارین. خواهر من نگران وناراحت نباشین این همه مدت صبر کردیم یه مدتی هم روش. چاره دیگه ای نداریم.
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۰ زینب . ثبت اسناد
به مهدی ثبت اسناد
برادر من که از خودم نمیگم.. خدا شاهده از دیروز حالم بده. آقای بابانژاد میگفت ما مشکل پست نداریم چند بارم ازش پرسیدم ولی دیروز آقای بدری گفت باید چارت سازمانی جدید درست شه گفتم استان ما که مشکل پست نداره گفت داره بعدا حداقلش یه ماه.. خودتون تماس بگیرین اگه باور ندارین
سلام. چرا برای ما 92یها کاری نمیکنن؟ ما حتی تحقیق محلی هم نشدیم. دردمونو به کی بگیم آخه؟ چقدر پیگیری؟ همش جواب سر بالا میشنویم. من که نمیتونم هر روز خدا از شهر دیگه برم اداره کل.
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۵ عشایر 91 به استخدامی جهاد عشایر
سالم دوست عزیز
از اول خرداد اداره امور عشایر 7 نفر را جذب کرده و به ما میگن بودجه نداریم.اگه بودجه ندارن پس حقوق اون 7 نفر رو از جیب باباشون میدن؟
استانداری میگه پرونده 91 ها رو بستیم چون همشون شروع بکار کردن
و شما برید از ادارتون پیگیر باشین.من که کدم اومده فکر نکنم امسال استخدام بشم مگر اینکه اونقدر بریم اداره تا یه جوابی بگیریم.
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۲ مهدی ،ثبت اسناد به زینب خانم
سلام مشکل پست سازمانی دیگه چه صیغه ای????شما از کجا مطلع شدین?خبر موثقه?بابانژاد به منم گفت هفته اول تیر
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۳ ثبت اسناد سمنان به زینب.ثبت اسناد

سلام زینب خانم.خوش خبر باشی.ان شاءالله همونی باشه که اقای بدری بهتون گفته یک ماه طول میکشه تا چارت جدید باز بشه.بله مشکل چارت هم برای سمنان هم هست.هم برای شما و هم برای کرمان(اقا پارسا).

مسولین ما که ته دل ما رو خالی میکنن میگن شاید تا اخر سال شاید طول بکشه.فقط دعا کنید معاونت توسعه برنامه ریزی هر چه سریعتر پست اختصاص بده.

خدای کنه اقای دوست بهمون تقریبی هم شده بگن تا کی طول میکشه.من تو صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان سراسر کشور ازشون سوال کردم.خدا کنه جواب بدن.توکل بر خدا

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۷ زینب . ثبت اسناد
ثبت اسنادیای عزیز.من امروز با آقای بدری حرف زدم گفت یه ماهی طول میکشه چون باید چارت سازمانی جدید بهمون بدن گفتم مگه مشکل پست سازمانی مال همه استانهاست؟؟گفتن بله..گفتم یه ماهه حله گفت انشالله.. همین .. من دیگه سکوت میکنم انقد ناراحتم که فقط خدا میدونه..بگین چیکار کنیم.. پس هفته اول تیر ماه آقای بابانژاد چی شد؟؟
از بچه ها کسی میدونه پایه حقوق صنعت و معدن برا لیسانس چقدر هست؟
سلام منم یه سوال از تون داشتم اینکه اگه کسی تو یه اداره ی دیگه بصورت قراردادی مشغول باشه از اداره ی دیگه قبول شده باشه بازم سیستم تو مرحله صدور کد مستخدمی خطا میده؟
پاسخ:
مدیرسایت:نه اونموقع فرق میکنه چون اینجا قراردادی هستن و اونجا قراره پیمانی بشین
با عرض سلام  و خسته نباشید
ممنون از مدیر محترم و همه دوستانی که راهنماییم کردن .
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۴ به یک دوست شاغل در سازمان مدیریت
دوست عزیز با سلام، بنده یه سوالی از شما داشتم،میزان پایه حقوق و همچنین مزایای دریافتی مناطق محروم چقدر با سایر مناطق فرق می کند و اینکه آیا شهرستان جلفا جزء مناطق محروم می باشد؟ لطفاً پاسخ بدهید با سپاس
خطاب به منا.
من کارمند سازمان مدیریت هستم. شماره مستخدم برای کدملی داده میشه. به نفر اصلی تون بگید که اگه شماره مستخدم گرفته، بیاد انصراف بده و به شما کمک کنه چون دیگه حق انتخاب نداره.اگر شماره مستخدم گرفته انصراف بدهد چون دیگه نمیتونه انتخاب کنه.
برای یک شماره ملی، دوتا شماره مستخدم صادر نمیشه. سیستم خطا میزنه. از لحاظ حقوق و مزایا من به اون آقا(خانم) تضمین میدم که فرق ناچیزی میکنه. خیلی ناچیز. همچنین بهتون بگم که اداره راه، در عید نوروز کشیک دارند در برخی از پست هاش ولی اداره کار، اینجوری نیست.
به اداره کار هم این موضوع رو بگید تا اگه حتی انصراف نداد و وقتی سیستم خطا داد، مشخصات شما رو وارد کنند برای شماره مستخدم. و اگر خطا داد، در مدارک و مستنداتی که ضمیمه میکنند ذکر کنند که نفر اصلی، یک جای دیگه شماره مستخدم گرفته است. با هماهنگی استانداری ، این کار رو بایستی انجام دهند.
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۴ به مدیر سایت
با سلام، شما میدونید حقوق پرداختی به کارکنان مناطق محروم چقدر با دیگر مناطق فرق میکنه؟
اقا سامان خبر جدیدی نداری تو که از ما اطلاعاتت بیشتره ما رو بی خبر نزار برادر 
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم
لطفا راهنماییم کنین
من تو لیست ذخیره اداره راهم
اونی که نفره اصلیه تو اداره کارم قبول شده و الان حکمه استخدامیش اومده و تو اداره مشغول بکار شده
منم بهش گفتم بیا از اداره راه اگه میشه انصراف بده تا من برم اداره راه ، ولی میگه من منتظره حکم استخدامی اداره راه که احتمالا شهریور ماهه میمونم .
هر کدوم حکمش زیاد باشه میرم به اون .
آیا از حقوق و مزایایه این دو اداره اطلاعی دارین ؟
ممنون میشم راهنماییم کنین
پاسخ:
مدیرسایت:سلام ممنون.خب اگه اون منتظرباشه تااداره بهش حکم بده و مبلغ ریالی شو ببینه چجوری میخواد از مبلغ دقیق حکم راه وشهرسازی باخبرشه ؟؟!!
تاجاییکه اطلاع داریم اداره راه حکمش یخورده بیشتره و اونم احتمالا اینو میدونه شما اول با اموراداریتون حرف بزنین وشرایطو بگین تااوناازش بخوان که انصراف کتبیشو بده نه شما.و احتمالا هم اگه حکمش بیاد دیگه نمیتونه جابجا شه
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۶ مصاحبه عقیدتی 92
سلام.مدیر محترم جواب بده لدفن:
شده کسی از بچه ها تو مصاحبه عقیدتی بیفته؟نتونه به سوالات جواب بده و ردش بکنن؟این در چه صورتی هستش؟
پاسخ:
مدیرسایت:بله شده یا اشتباه جواب دادن یا هم نتونستن جواب بدن یکی دونفرم که میشناسیم بعد اعتراض مجدد واخذ تعهد وقبولی رفتن سرکار الان
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۲ مهدی.92 .م طبیعی
به بابک 
والله نمیدونم داداش 
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۳ مهدی ،ثبت اسناد'۹۱
ممنون برادر عزیز. چشم.من مدام پیگیرم.
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۳ بابک به مهدی منابع طبیعی ۹۲
قربونت داداش منم مث تو هیچی ,به نظرت کی واسه مصاحبه دعوت میکنن؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۶ به مهدی ثبت اسنادی
برادر من کد مستخدمی مون که دو هفته پیش اومده و قرار بود از شنبه همین هفته کار کنیم و حتی به عده ای هم آقای بابانژاد زنگ زدند که شنبه بریم به پستامون ولی از تهران یهو دستور اومد باید اول ما حکم حقوقی شونو صادر کنیم بعد برن سر کار آقا ی بابانژاد که قول اول تیرو دادند ولی میدونیم که تا فشار نیاریم اینا مدارک لازم برای صدور حکم حقوقی رو زود نمیفرستن تا ما بدبختا بریم سرکار به بابانژاد زنگ بزنید بگید مدارک به آقای بدری اداره کل  نرسیده تاکارامون انجام شه            مدیر محترم لطفا تایید کنید مهمه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۷ میراث فرهنگی 92
سلام دوستان میراث فرهنگی.کسی برا مصاحبه عقیدتی رفته سوالاتشو بذاره اینجا.زود لدفن.خیلی ضروریه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۶ مهدی.92 .م طبیعی
به بابک جان 
نه داداش هنوز هیچ چی نیومدند 
فعلا منتظریم
شما چی؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۶ مهدی ،ثبت اسناد'۹۱
دوست عزیز اگه منظور شما از حکمامون، کد مستخدمیمونه، من هفته پیش از آقای فرشباف)استانداری( پرسیدم گفتن کدهاتون صادر شده و دست ادارتونه.
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۳ صنعت و معدنی91
من که هردفعه زنگ میزنم یه چیزی میگن، موندم این وسط کی داره درست میگه! طبق ادعای آقایون کارگزینی به نظر میرسه میخوان شروع به کار رو بزنن به تیرماه( البته اگه راست گفته باشن) فقط از بچه ها خواهش میکنم پیگیر باشین مخصوصاً اونایی که تبریز هستن لطفاً حضوری پیگیر باشین ماها که شهرستان هستیم فقط می تونیم تلفنی پیگیر باشیم. با سپاس
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۶ ثبت اسنادی فوری فوتی
دوستان اسنادی در ارتباط با حکمامون چناب بدری فرمودند هنوز مدارکمون به دستشون نرسیده و در صورت دریافت حکمامون یه هفته ای آمادست ولی وقتی مدارک نرسیده چه حکمی؟!پس خواهشا از بابانژاد پیگیر باشین تا لا اقل اول تیر سرکار باشیم وگرنه ول معطلیم شماره آقای بدری 02163923756مدیر خواهشا لطفا زود تایید کنید پمنون
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰ سعید صنعت و معدن
خاک ماکو بی خیالشین خب یکم پیگیری کنید بخدا جواب میگیرین منتظر خبر نمونینی که یکی بیاد اینجا خبر بده بهتون لااقل یه زنگی به سازمان بزنید ببینن پیگیری میکنید اینجا ای خدا خدا کردن فایده ای نداره ای
در ضمن کد 15 نفر صادر شده کد 10 نفر هنوز صادر نشده احتمالا تا آخر این هفته اونام صادر بشه زنگ میزنن واسه سوء پیشینه و آزمایشات البته اگه بخوابین از اینجا فقط خبر بخونیین تا آخر تیرم زنگ نمیزنن یکم پیگیری کنید واسه خودتونم خوبه ها نترسین چیزیتون نمیشه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۲ صنعت و معدنی91
آقایایون و خانومای صنعت و معدن بالاخره تکلیف ما چی شد؟ کها اومده؟نیومده؟ ما چه خاکی به سرمون کنیم همه رفتن سرکار جز ما! این وسط یکی نیست یه جواب درست و حسابی به ما بده!؟ آخه این چه وضعشه دیگه
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۱ به سعید صنعت و معدن
آ قا سعید طبق پیگیری بنده به نظر می رسه کدها دیروز اومده شما از کی پیگیر شدین?
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۹ سعید صنعت و معدن
دوستان طبق آخرین پیگیری فعلا کد هامون صادر نشده امیدوارم لااقل این هفته صادر بشه که دیگه خیلی عقب نیفتیم

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۳ بهزیستی 92 به قبولی
ای بابا تورو خدا این سوالارو میکنین آدم ته دلش خالی میشه انش پارتی بازی نمیشه.راستی شما از کجا اسم نفر ذخیره رومیدونین؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۹ به مدیر سایت
با سلام و خسته نباشید؛ در طی چند روز اخیر بنده چندین پیغام برای بچه های صنعت و معدن در سایت گذاشتم ولی نه تنها پیغام های بنده رو  که حتی پیغام سایر دوستان رو نیز تو سایت نشون نمیدین!؟ مگر نه اینکه این وبلاگ محل تبادل نظر استخدامی ها هست!! پس علت چیست؟؟؟؟؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۱ صنعت و معدن
چرا از بچه های صنعت و معدن دیگه خبری نیست؟ کسی خبر داره کدها اومده یا نه؟
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۳ راه تو را میخواند اذربایجان
والا برا ما که گفتن تیرماه
کد ما تازه اومده
سلام. یه سوال: چقدر احتمال داره تو مصاحبه اعتقادی رد بشیم؟ امکان داره کسی که نفر ذخیره هست با پارتی بازی جای اصلی رو بگیره؟
پارتی من خداس ولی هستن کسایی که سنگ جلو پام میندازن. این روزا کلی استرس و فشار روانی رومه....
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۲ به راه تورا می خواند
سلام
ما که از خرداد شروع بکار کردیم چرا از اول تیرماه شروع بکار میزنن؟
با عرض سلام خسته نباشید به مدیر محترم
لطفا راهنماییم کنین
من تو لیسته ذخیره اداره راهم
 نفره اصلیو میشناسم و از یه اداره دیگه قبول شده و می خواد بره اون اداره .
ولی به من میگه  باید از اون اداره شروع به کارمو  بگیرم ، بعد بیام از اداره راه کتبا انصراف بدم .
بنظره شما باید تا انصراف اون می بایس منتظر بمونم ؟
حالا  اگه منتظر بمونم کارایه من خیلی عقب میفته ؟
پاسخ:
سلام آره دیگه روال اینه تا اون انصراف کتبی نده نفراصلی اونه وشما ذخیره .بعد انصراف اون شمااصلی میشین وگزینش خواهین شد
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۰ راه تو را میخواند اذربایجان
به محمد
91 برادر
92 ای ها که هنوز نرفتن گزینش که بخوان شروع بکار کنن
از دوستان منابع طبیعی کسی هست اینجا مهدی کجایی پسر ؟چه خبر اومدن تحقیقات محلی؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۲ مهدی ،ثبت اسناد'۹۱
با سلام. دوستان ثبت اسنادی۹۱،کدهامون صادر شده. لطف کنین از اداره مداوم پیگیر باشیم تا ان شاالله از اول تیر شروع بکنیم.
به راه تو را میخواند اذربایجان
شما قبولی چه سالی هستین؟91یا92؟ که از یک تیر شروع می کنین
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۸ راه تو را میخواند اذربایجان
دوستان اداره راه تاریخ شروع بکار ههمون رو یک تیر ماه زدند
از زحمات اقا هادی و مدیریت محترم سایت و همه دوستانی که زحمات پیگیری رو داشتند نهایت تشکر رو دارم
همگی در پناه حق
موفق باشید
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۲ صنعت و معدن
آقایون داداشام با سلام، کسی از صنعت و معدن خبر داره کار استخدام ما الان در چه مرحله ای هست؟ با تشکر
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۰ راه تو را میخواند اذربایجان
دوستان اداره راه که رفتن معاینات پزشکی لطفا بگن شامل چه مواردی بود معاینات؟
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ بهزیستی 92به 92 ایها
خوب از ادارهها فقط پیگیری کنیم،،،،،،زود زود....چاره ای نداریم هر چی میگن واسمون نق بزنن

فرم گزینش پر کردن و در حال گزینش شدن هستن زیاد عقب نموندی 

زود از اداره پیگیر شو تا جا نمونی

به بهزیستی92

 مااسفند93فرم گزینش پرکردیم تاالان خبری نیس واسه مصاحبه عقیدتی هم دعوت نکردن محیط زیستم








۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۲ بهزیستی 92 به جهاد92
سلام.من بهزیستی تبریز 92 هستم،،، فرم گزینش و پر کدردم یه هفته پیش...تو مرحله تحقیقات محلی و گزینش هستم،،،،،،،، من از ملک منمدی تو استانداری پرسیدم گف ت شرو به کار 92ایها از شش ماهه ی دوم یعنی شهریور یا مهر هستش، شما چیکلرکردین؟
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۳ استخدامی صنعت و معدن
سلام دوستان
امروز طی تماس با اقای فرشباف گفتند که استانداری امروز کدها رو تایید کرد و فرستاده تهران. از این به بعد از تهران پیگیری کنیم که زود تاییده رو بفرسته ادارمون تا بتونیم بقیه کارارو رو انجام بدیم بریم سرکار. شماره معاونت راهبردی رو از اقای فرشباف یا از ادارمون بگیرید تا هممون پیگیری کنیم که زود نتیجه بده. یا علی
سلام کسی خبر داره استخدام قبولین 92 کی هست؟
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۰ صنعت و معدنی91
از دوستان این کسی خبر داره کدستخدمی صادر شده یا نه؟
با عرض سلام به همگی دوستان
من تو لیست ذخیره اداره راه و شهرسازی آشرقی هستم
دیروز مطلع شدم نفره اصلی انگاری تو اداره دیگه مشغول به کار شده .
حالا ا  دوستان اداره راه میشه بگن الان تو چه مرحله ای هستن و من باید چیکار کنم ؟
راهنماییم کنین ممنون میشم
من قبول شده خرداد 92 هستم
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۳ استخدامی جهاد عشایر
سلام
فک کنم همه رفتن سرکار
چون دیگه کسی پیگیر کارا نیست، به استانداری زنگ میزینیم میگه باید ادارتون تا الان صداتون کرده باشه
میگم مگه من مرض دارم که رفته باشم سرکار و به شما زنگ میزنم
به اداره زنگ میزنم میگه تو نامه ارسالی استانداری مشکل است و تا پول به خزانه واریز نشه و نامش از خزانه به دست ما نرسه خبری نیست
خدایا ...
بیمه ایران ۹۱چه خلر منم معرفی بیمه هستم ولی خبری نیست
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۸ بیمه ایران91
سلام به همگی.کسی از دوستان هست که بیمه قبول یا معرفی شده باشه ؟