---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

استخدام استانداری کردستان وپیگیری آن

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ



پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .



 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی


۹۴/۰۴/۱۰
مدیر سوم

نظرات  (۲۰۷)

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۸ ناراحت به اداره ورزشی ها
سلام دوستان شما نمیدونید کد ما اداره ورزشی های بهمن کی میاد؟؟؟؟اداره به شما چه جوابی میده وقتی پیگیر میشید؟؟تروخدا هر خبری دارید بگید.
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ انتقال خون
سلام .در پاسخ به سوال دوستان ؛ ما آزمون خرداد 91 هستیم که تمام مراحل گزینش رو هم سال 92 انجام دادیم! برعکس دوستانی که از یوسفی و شالپوش و دیگران تشکر کردن من بخاطر تلف شدن 3 سال از بهترین دوران زندگیم به سختی و بطالت و علافی هیچوقت این مسئولین بی لیاقت رو نمیبخشم! کاری جز انجام وظیفه اداری خود برای هیچکس انجام ندادن!!!
دوستان کسی از بهزیتسی بهمن 91 خبری نداره
سلام .بچه ها حالا که بعضی ادارات استارت شروع به کارو زدن یعنی بقیه ادارات هم به نوبت اینکارو میکنن و جذب میکنن نیروهاشون را؟ یعنی نگران نباشیم که میفته پایییز ؟ البته برا اداراتی که گزینش رو انجام دادن منظورمه .
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۶ به ژیار خان عزیز
ممنون از توضیحات کاملت. ما که هروقت پیگیر شدیم گفتن جواب استعلامت نیومده و از محل و دوستامم هم میپرسم دوباره نیومدن تحقیقات محلی. ولی به نظر من استعلام مدرک و خدمت سربازی رو کارگزینی و سو پیشنه هم خودمون انجام دادیم. منظور اینا از استعلام به احتمال زیاد تاییده وزارت کشوره که اونم خودش از وزارت اطلاعات پیگیر بشه ولی هرچی هست خیلی داره طول میکشه. به نظرتون به بسیجی بودن زیاد و بسیجی نبودن گیر میدن؟ به نظرتون وزارت اطلاعات وارد جزییات زندگی ما میشن؟؟؟؟
دوست عزیز کسی از استانداری با ما هم تماس نگرفته. اگه اولین روز کاری تماس نگیرن، ما باهاشون تماس می گیریم خب.
ژیار خان خوش اومدی باز، حتما اینجا حضور داریم تا کار همه درست بشه. البته کار ما هم هنوز یه گام کوچیکش مونده.
سلام و عرض تبریک به دوستانی کارشون رو قرار شروع بکنن .یعنی میشه این روبای سرکار رفتن ماهم به واقعیت تبدیل بشه . بچه ها حالا که ادارات از قبیل ثبت احوال و انتقال خون نیروها دو جذب کردن یعنی بقیه ادارات که کارهای گزینش روهم انحام دادن نیروهارو میبرن سرکار یا کشش میدن ؟ ایا نامه تامین اعتبار به ادارات رسیده لطفا راهنمایی کنید دوستان خوبم . با ارزوی توفیق روزافزون برای همگان.
سلام دوستان یعنی کد بقیه هم در حال صدور هست؟ کاش ماله بقیه ادارات هم درست بشه تا این ماه یعنی دیگه مشکل بودجه و اعتبار حل شده واقعا؟ 
دوستان ضمن تبریکبه دوستانی که کارشون درسته و قراره برن سرکار، اگه امکان داره گهگداریم بیان تو سایت یه سری به ما بزنن.
اما در ارتباط با گزینش استانداری، اونطور که من فهمیدم شاید بد متوجه شده باشم اما گزینش شامل تحقیقات محل زندگی، محل کار +مصاحبه عقیدتیه اما استعلامات از ظاهرا از محل تحصیل و اخذ مدارک دیپلم، دانشگاه، اداره اطلاعات(بنابه گفته خانم شیخ السلام ) و چندتا نهاددیگه اس نمیدونم محتوای این استعلامها چیه اما اونطور که من شنیدم وقتی جواب تمامی استعلامات اومد و دریک جلسه توسط کارشناسان گزینش پرونده داوطلب خوانده میشود و به جمع بندی نهایی میرسن و نظر نهایی را در پرونده ی طرف مینویسن و چون برای گزینش ما برخلاف ادارات دیگه کسی از تهران نیومد و مصاحبه مون تهران نبوده بنابرین نظرنهایی خودشون به همراه مستنداتی که باعث اتخاذ این رای شده رو به تهران میفرستن تا اونام مطالعه کنن و تائید کن و خدایی ناکرده رد کنن. برداشت من از این روند این بوده. امابه نظر من جواب استعلام از تهران اومده و متاسفانه  پرونده ها و مستندات ناقص تشخیص داده شده اند به همین خاطر برای من جاهایی که قبلا تلفنی ازشون پرسیدن ناچار شدن دوباره حضوری برن و همچنین یکبار دیگه بیان تحقیق محل.فک نکنم تو گزینش کسی رد بشه مگه اینکه مشکل سیاسی داشته باشه. چون اگه یادتون باشه زمستان سال گذشته در روز گرامیداشت گزینش اخبار به نقل از استانداری اعلام کرد طی چندسال گذشته از 1700 نفری که به گزینش رفتن فقط یکی رد شده. ژیان ژانه بهتر ژان رو برداری بزار ژیان و ئه وین
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۰ به1000000001 ودوستان خرداد استاندارى
سلام دوستان ,ایا امروز  از استاندارى واسه کسى زنک زدن?
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۰ ژیان ژانه

به بچه های ثبت احوال
دوستان اظهار نگرانی کردن که چرا کد ما نیومده. بهتون قول میدم جای هیچ نگرانی نیست. ممکنه یکی دو روز کد شما دیرتر بیاد بخاطر اینست که ما 60 نفر هستیم، اسم بعضی ها رو زودتر وارد سامانه کردن و بعضی ها را یک روز دیرتر. پس طبیعیه که کد گروه اول زودتر بیاد. حاضرم قسم بخورم اصلا چیز مهمی نیست و اگر این تعطیلات نبود شما هم نهایتش شنبه کدتتون میاد. این حرف آقای زارعی استانداری و کارمند ثبت احواله. پس نگران نباشید و به امید خدا شما هم دوشنبه شروع میکنید.

و به استانداری

دوست عزیز استعلام یعنی کسب اطلاع و تایید مدارک تحصیلی و سربازی و سوء پیشینه از محل اصلی به وسیله خود اداره است و هیچ کس رد نمی شود. و بعید میدونم تابحال جواب نیومده باشه. الانم به ژیار خان گفتم جواب دقیق به شما بدهد

۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۸ به ژیان ژاله
سلام دوست عزیز. تو از فرآیند استعلام در گزینش استانداری خبر داری ؟ یکی میگه اومده یکی میگه یه ماه دیگه و ...اصلا فرآیندش چطوره؟ احتمال داره کسی تو استعلام رد بشه؟ استعلام از کجاست؟؟؟
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۴ ژیان ژانه

سلام

به نیها

من هم از شما تشکر دارم و امیدوارم کار تمامی دوستان درست بشه و ازین بلاتکلیفی در بیان. یاز هم از حسن نیت شما ممنونم. ان شاء الله این چن روز کد تمامی بچه های استان میاد. آمییییییییییییییین یا ربّ العالمین

دوستای عزیز انتقال خون مبارکتون باشه
از ته دل براتون بهترین ها رو آرزو دارم
ما رو تو شادیتون شریک بدونید
دوستان از شروع بکار هواشناسی خبر جدیدی نداری  چه وقت شروع بکار می کنیم
اینها قول اول مرداد رو داده بودن ولی ظاهرا تا الان خبری نیست..!!!!!
سلا به دوستایی که به سلامتی کارشون درس شد خییلی تبریک از ته دل براتون آرزوی موفقیت میکنم واقعا خوشحال شدم برای ما هم دلگرمی شد برامون دعا کنین.
۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۴ به انتقال حون
سلام دوست عزیز .میشه بگید خرداد 91 هستید با بهمن؟ ممنون و بارزوی موفقیت یا حق
۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۱ انتقال خون
امروز 4شنبه 24 تیر از سازمان انتقال خون تماس گرفتن که شنبه 3 مرداد بریم و بعداز یکماه کارآموزی از اول شهریور حکم بزنن . من از طریق استانداری پیگیری نکردم اما حتما از آقای زارعی (استانداری) در مورد صدور کد مستخدمی و همچنین حق اداره در مورد تاخیر در صدور حکم حقوقی (با وجود داشتن کد مستخدمی)به مدت یکماه برای بااصتلاح کارآموزی سوال و پیگیری خواهم کرد!!!!!!
ژیان ژانه شما از جهاد کشاورزی خبر نداری .زنگ میزنیم اداره اونا ازما بیخبرترن
بچه های ثبت احوال از صمیم قلبم براتون خوشحالم
امیدوارم هر روز مثل امروز خوشحال باشید
و ژیان ژانه دوست عزیزم خوشحالم که مزد زحمت هاتو گرفتی انشالله در موقعیت ها و مدارج بالاتر ببینمت
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۰ ژیان ژانه

ببین دوست عزیز اولین اداره ای که مدارکش توسط آقای زارعی تایید شد، اداره ثبت احوال بود و مطمینم اگه مدارک شما را فرستادن پیش زارعی تایید شده. البته این وسط فعال بودن مدیر کل خخخ تاثیر داره. واقعیتش من در جریان تمام مراحل بودم. شما جهت اطمینان بهتره با آقای زارعی تماس بگیرید . انسان محترمی است و سوالات دقیق را از ایشان بپرسید و مطمئن باش جواب میده. اینم شماره آقای زارعی 08731822144 اولا دیر جواب میدهند و باید خخ زنگ بزنی تا جواب بدن. بعدشم بگو با خود زارعی کار دارم. نکته دیگه اینکه این شماره را با تلفن همراه بگیر چون شماره خونه میگه اشتباهه.

با آرزوی قلبی برای موفقیت تمامی بچه های استان کردستان

۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ به ژیان ژانه
سلام . ما ادارمون از اردیبهشت اسامی رو فرستادن استانداری حتما اون مرحله طولانیه که گفتید توسط استانداری تموم شده اینطور نیس جناب ژیان؟ 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۲ ژیان ژانه

سلام

دوستان پرسیده اند صدور کد چقدر زمان میبرد؟ عرض کنم اول باید مدارک توسط ادارات به آقای زارعی در استانداری تحویل داده شود، مرحله سختش همین تایید مدارک توسط آقای زارعیه که طول میکشه . بعد از تایید زارعی مدارکو میفرسته تهران و هر اداره ای یکی یا دو روز بعدش کدش صادر میشه. از اول این هفته صدور کدر برای ادارات استان کردستان شروع شده و به زودی بیشتر ادارات کدشون میاد. اداره ثبت احوال امروز کدش اومد و فورا باهامون تماس گرفتن که : شما از بعد عید فطر کارمندید پس برید به ادارات و شروع بکار کنید به همین راحتی. آزمایشات پزشکیم بهمون گفتن در حین کار انجام بدید در همون شهر خودمون. ابلاغیه هامونم فرستادن اداره ثبت احوال شهرستان. ان شاء الله هر چه زودتر کار تمامی بچه ها جور بشه. آمییییییین

۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۷ استاندارى
به خردادى هاى استاندارى; دوستان منم امروز زنک زدم  کدا مون اومده شروع بکارم بعد عید .      از  دوست مون1000000001 هم بابت اطلاع رسانیشون تشکر
دوستان تا جای که من می دونم و خودشون از قبل قول دادن خردادی های استانداری بعد تعطیلات شروع به کار می کنند.
استعلام شما اگه بیاد طبق روال عادی بخواهد پیش برود حدود یک ماه طول می کشه تا شروع بکار کنید.
خبر از رد شدن هیچ کدوم از دوستان ندارم و فکر کنم همه تایید شدیم. تازه اگه کسی به مشکل بر بخوره حتما بهش اطلاع می دن و حق اعتراض دارد. اگه کسی فکر می کنه مشکلی داشتهباید تا حالا بهش اطلاع می دادن تا اعتراض و پیگیری بکنه.
در ضمن گزینش تمام دستگاهها و ارگانها تا دو یا سه بار حق اعتراض و بررسی دارند. و فکر نمی کنم کسی رد بشه. قبلا که چن برابر می رفتن گزینش همون بار اول اصلح تر انتخاب می شد. اما الان که اصلی ها می رن گزینش حد نصاب برای تایید محسوب می شود و در صورت عدم کسب حد نصاب حق اعتراض و بررسی مجدد وجود دارد مگر کسانی که حکم موثر داشته باشند که اون هم تبصره های دارد.
سلام دارم خدمت همه بچه های با معرفت کردستان امیدوارم که حالتون خوب باشه.بنده از لرستان مزاحم میشم یه سوال داشتم از خدمتتون.آیا بچه‌هایی که واسه خود بنیاد شهید معرفی شده اند مشکل دارند؟ آخه ما هرچی زنگ میزنیم میگن که این استان مشکل داره وتا حل نشه شما هم نمیتونید بکارگیری بشید.لطفا هرکس خبری داره به ما هم بگه.متشکرم
دوستان کسی از منابع طبیعی خبر دقیقی داره بزاره...سه ماهه کدها اومده...اخرین خبر احتمال(احتمال) به کارگیری اول مرداد بود..لطفا جواب بدید
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ به 100000000001
دوست عزیز شما خردادی کسی بود که در گزینش رد بشه و یا استعلامش خوب نیاد؟ اصلا دقیقا این استعلام چیه که گزینش بهونه کرده واسه بهمنی ها؟؟؟
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ به 100000000001
سلام دوست عزیز. ما زنگ می زنیم گزینش استانداری میگن عجله نکنید شما با خردادی ها میرید سرکار از این ور میگن هنوز استعلام شما از تهران نیومده. این استعلام لعنتی دیگه چیه آخه چرا اینقدر طولش میدن؟
اره دوستان امروز کدها اومد و در حال صدور حکم هستند. می گن بعد تعطیلات شروع به کاره و از 23 تیر کارمند محسوب می شیم.
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۲ اداره ورزش
دوستان اداره ورزش خبر خاصی ندارید؟ کد صادر شده ؟
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ به بچه هاب ثبت احوال
سلام و عرض تبریک میشه بگید چقد طول کشید تا کدتون صادر شد؟ ازمایشات و سوپیشینه رو انجام دادید یا خین انجام کار انجام میشه؟؟؟ماهم گزینشمون قبل عید تموم شد و کاری نموند بکنیم یعنی کد ماهم صادر شده ؟ 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۶ ﺑﻪ 1000000001
سلام دوست عزیز, خدا خیرتون بده واقعا کدها صادر شده?
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۶ ﺑﻪ 1000000001
سلام دوست عزیز, واقعا کد ها 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۹ به خردادی های استانداری 1000000001
دوستان اامروز کد مستخدمی خردادی های استانداری دریافت شد.
به امید تسریع کار همه
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۰ ژیان ژانه

سلام بر همه دوستان

دوستان ما کارمون تموم شد و کدمون صادر شد. امروز صب از ثبت احوال باهام تماس گرفتن که روز بعد عید برو خودتو به اداره شهرت معرفی کن و شروع بکار کن. ما شروع بکار کردیم. خدایاااااااااااااااااااااا شکرت. الهی شکر . ما رفتیم سرکار. ان شاء الله کار شمام هر چی زودتر درست بشه.

۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۰ کژال به ثبت احوالی ها
مژه مژده مژده
دوستان سلام
بچه های ثبت احوال کد مستخدمی یک سریتون صادر شده و بقیه هم در حال صدور هست. 
بعد عیدم ان شا الله شروع به کارین
موفق و وظیفه شناس باشین
دوست عزیز تا جای که از خود بچه های بهمنی استانداری شنیدم هنوز تاییدیه گزینش شماها به کارگزینی ارسال نشده  است. می تونید از گزینش استانداری وضعیتتون رو جویا بشید که پروندتون واسه تایید به تهران ارسال شده است؟ جوابش اومده؟ اگه تاییده رو بفرستند به کارگزینی خانم شیخ الاسلامی مراجعه کنید که ایشون هم ارجاعتون می دن به خانم احمدی که مدارکتون رو اسکن و وارد سامانه کنند بعد از وارد شدن مدارک مدیر کل اداری مالی و بعد دفتر تحول اداری تایید می کنند تا جهت دریافت کد به تهران ارسال بشه.
بقیه دستگاها هم می تونند به آقای زارعی در استانداری و یا خانم چاوشی مراجعه کنند تا ببینند که کد مستخدمی براشون صادر شده یا تحت اقدام هستش و یا هنوز هیچ کاری براشون صورت نگرفته است.
از دوستان شنیدم که با اینکه کد براشون صادر شده هنوز دستگاهشون نمی خواد شروع بکار کنند و می گه باید پول واریز بشه و اعتنایی به نامه و دستور ندارن.
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۴ به 100000000001
سلام دوست عزیز. تورو خدا شما که میری استانداری پیگیر بهمنی های استانداری هم باش. پس ما کی کد میخوریم؟ اصلا پرونده ما کدوم مرحله است؟ 
بچه ها از کجا پیگیر بشیم کد صدار شده برامون ؟ از استانداری؟ یا اداره خودمون یا سازمان مدیریت؟؟؟
سلام دوستان
من چند روز نبودم فکر کنم کار ادارات پیش سازمان مدیریت حل شده ست
ببینید دوستان حق گرفتنیه،دولت از خداش بود که این استخدام تو این شرایط بد اقتصادی جور نشه
اگه میبینید اداراتتون تمایلی به استخدام نداره نیاز به پافشاری بیشتر داره
تا وقتی که کد مستخدمی نداشته باشید هیچ حقی ایجاد نمیشه
لطفا به خودتون بیاید هر چند ماها که کد مستخدمی داریم هم حقی نداریم
دوست عزیز بچه های خردادی استانداری در چند مرحله اسامیشون وارد سامانه شد. سری اول 16 نفر بودیم و بعد شدیم 20 و الان همه وارد سامانه شدند و مدیر کل اداری مالی و آقای زارعی دفترر تحول اداری همه رو تایید و جهت دریافت کد در سامانه تحت اقدام تهران هستند. اما خب کار بقیه ادارات ممکنه مونده باشه
سلام اگه نامه بدست ادارات رسیده پس چرا کاری نمیکنن اونا که میگفتن فقط منتظر بودجه هستن و دیگه مشکلی نیس . نمیدونم چرا اینقد کشش میدن دلشون نمیاد بریم سرکار همش میندازن عقب یه یه ماه دیرتر حقوق بدن 
به بهزیستی 
ما خرداد بهزیستی بودیم و از 1 مرداد شروع بکار میکنیم .یه خبرم بدم به شما که امروز نماینده بهزیستی ایتانداری در مورد سری دوم بهزیستی جلسه داشتن
سلام دوستان 
ما شنبه چند نفری رفتیم هواشناسی  مدیر کل نامه  استانداری رو بهمون نشون داد گفت امروز صبح به همه ادارات ارسال شده  پس اون اداراتی که میگن نامه هنوز دستشون نرسیده احتمالا دروغ میگن
دوستان هواشناسی هیچ خبری نداری جدیدا اگری خبری هست خواهشا بنویسید
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۹ ﺑﻪ 1000000001
سلام دوست عزیز,  یعنی اسامى خردادى هاى استاندارى همشون ارسال نشده?
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ به بهزیستی
دوستان گزینش بهزیستی تهران برگزار میشه واز شهریور یا ااول مهر
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۷ به خردادی های استانداری 1000000001
من امروز بازم رفتم استانداری
راستش دیگه دل و دماغ گشتن رو نداشتم. از خانم احمدی راجع به وضعیتم پرسیدم. ایشون بعد از نگاه کردن به سامانه گفتن هنوز کد مستخدمی براتون نیومده با این که اطلاعاتتون خیلی وقته ثبته (طبق گفته آقای زارعی حدود 11 روزی می شه). از شون پرسیدم که کد مستخدمی رو سازمان برنامه ریزی استان می ده که گفتن فکر کنم. بعد ایشون با آقای زارعی تماس گرفتن راجع به تاخیر پرسیدن. اقای زارعی گفتن با تهران تماس داشتن ظاهرا چند مدتی به سامانه مراجعه نکردن به دلیل مشغله و حالا به نوبت استانها نسبت به صدور کد اقدام می کنن.آقای زارعی گفتن که کد مستخدمی طبق روال گذشته از تهران صادر میشه.
حال که خانم احمدی گفتن که احتمالا این چند روزه بیاید.
اما با توجه به در انتها بودن اسم استانمان در تمام لیستها و طبق تمام محاسبات حالا حالا ها باید منتظر بمانیم مگه این که شانس بیاریم و این سفر دلیلی بر اولویت بررسی کارمان باشد.
در ضمن در این تماس خانم احمدی به آقای زارعی گفتن که مدارکی برای ورود به سامانه به ایشون نرسیده است. و همون های که قبلا وارد کردند و آقای زارعی تایید کردند فقط مال یه نفر به آقای زارعی نرسیده که مدیر مالی هنوز تایید نکرده بودند.

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ بهزیستی به امین
تبریک جرا ؟؟؟ مگه تموم کارا حله رفتیم سرکار که تبریک میگی دوست من . معلوم نیس کی گزینش بشیم .
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۲ به ژیار خان
سلام ژیارخان بقیه گام هایی که گفتی چی شد یه گامش رو رفتی ولش کردی چرا؟؟؟؟؟؟
سلام تبریک به بچه های بهزیستی و ایشالا کار بقیه م درست شه الان سالن اجتماعات بهزیستی کردستانیم و مراسم معارفه.
سلام دوستان امروز به اقای بدخشان مسول مالی برنامه بودجه مراجعه کردم گفتن نامه ابلاغ بودجه به ادارات فرستاده شده و از لحاظ بودجه مشکلی نیست و مشکل از خود اداراته که سایر مراحل استخدام رو انجام نمیدن.
ظاهرا اینجور که معلومه یک سری از ادارات اصلا نمیخان نیرو های جدید بکار گیری بشن چون اگه این کار صورت بگیره بایستی افرادی رو که با پارتی و یا باهر روش دیگری غیر از این روال  بکارگیری کردن باید اخراج کنن و این کار قطعا براشون سخته و بهمین خاطر هردم از دری در میان.
شماره بدخشان سازمان برنامه و بودجه 336661993
سلام دوست گرامی من دو سه روز پیش با هسته گزینش تهران تماس گرفتم گفتن که بعد ماه رمضان تازه برنامه ریزی میکنیم واسه انجام مصاحبه ومشخص هم نیس که بیفته تهران یا سنندج.
دوستان سلام کسی از بهزیستی خبر نداره کی گزینش شروع میشه وایا تهران برگزار میشه یا سنندج؟ خواهش می کنم اگه کسی میدونه بگه برام خیلی مهمه
دوست عزیز امیدوارم این دفعه بشه مخصوصا کسانی که گزینششون تموم شده باشه
اما من به شخصه بههیچی و هیچکس باور ندارم حساب کنید گفتن 22 بهمن صدردصد سرکار هستید بعدش گفتن بی رفت و برگشت از اسفند شروع به کارتونه بعد رفتم دفتر فیروزی گفت از 5 فروردین همکار ماهستید آقای دادور مشاور استاندار سه بار قسم خورد که از یک فروردین حقوق بگیر دولتیم بعد که نشد نماینده دهگلان اطلاعیه داد که از اردیبهشت قراره برید سرکار بعد که نوبخت دستور بکارگیری رو تاپایان خرداد داد که بازم نشد بعدش فیروزی اومد تو تلویزیون گفت که طی یک تا دوهفته آینده به امید خدا شروع بکار می کنید الانم که میگن اول مرداد. کسانی که میگن بدبینم خودشون قضاوت کنن قولهای صدرصد شروع کارشون شده چندبار ؟؟؟؟؟امیدوارم که اینبار حداقل بخشی از بچه ها برن سرکار اول مرداد برای بهمنی های خود استانداری بسیار بعیده.
حالا از کجا آمار دارید که دوم قرار رئیس جمهور محترم تشریف بیارن؟؟؟
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۱ به ژیارخان
ژیارخان سلام.
زنگ میزنم استانداری معاون محترم میگه اطمینان داشته باشید تا اول مرداد حتما میرید سرکار...
ادارات هم که هی پشت گوش میندازن...
به نظرتون شدنیه؟؟شدنیه مرداد بریم سرکار؟؟هر خبری دارید بگید لطفا مرسی از 
سلام بچه ها باید به استانداری فشار بیاریم زودتر نامه ابلاغ رو بفرستن ادارات اینجوری ادارات حوابمونو نمیدن من هرچی از اداره پیگیر میشم همش میگن باید خود نامه بیاد تنها راهمون استانداری هست .نمیدونم فرستادن نامه چقد اخه زمانبر هست که شده یه معضل ...
سلام. چرا اینقد کارو لفت میدن خب بودجه رسید مهم این بود دیگه کد رو صادر کنن و بریم سرکار و این ماراتون هم تموم بشه چی میشه اخه بابا یکی نیست بگه ما که قرار نیس جای کسی رو بگیریم بخدا چرا دلشون نمیاد ماهم سرو سامون بگیریم اخه خدارو خوش نمیاد .
دوستان قرار دوم رئیس جمهور تشریف بیارن کردستان اگه قبل اومدن ایشون تونستیم کاری بکنیم عالی میشه وگرنه بعدش بازم همین اش وهمین کاسه ست
سلام دوستان لطفا بی خیال نشید ما الان توپ استخدامی ها رو بردیم رو خط دروازه تا نرفته توگل بیخیال نشید هرجور شده بهشون فشار بیارید بزار بد جواب بدن مگه تاکی اعصابشو دارن تحمل کنن تا میتونید حضوری برید، زنگ بزنید.
از خانم نیها خبری نیست ظاهرا رفتن سرکار؟ یا رفتن تهران پولشم برای ادارات بیارن و واقعا دیگه همه اش بهانه اس از این به بعد بقول خانم نیها میگن پولش گوشه نداشته بید.
سلام دوستان
من امروز زنگ زدم شالپوش انقد بی ادبانه جواب دادن که خودم خجالت کشیدم.... بعدش زنگ زدم منابع طبیعی آقای سعیدی ایشون  هفته قبل که زنگ زدم می گفتن نهایتاً اول مرداد سرکار میرید.... امروز گفتن اصن هیچی معلوم نیست شاید اول مرداد_یا آخر مرداد...شایدم شهریور
رسماً الاغ فرضمون کردن... هرچند از ماست که برماست
من که دیگه پیگیری نمیشم و میرم دنبال یه کار دیگه .... نتیجه این استخدامی رو بوسیدم گذاشتم کنار ... موفق باشید دوستان
من ک میگم با این اطلاعیه ها فقط میخان مارو سرگرم کنن 
دوست عزیز ما هم منتظر صدور کد هستیم. 10 روزی میشه که خردادی های استانداری، در پروتال اداری استانداری تایید شدند و قاعدتا باید در همین هفته نتیجه بیاد. دیروز با یکی از دوستان در استانداری تماس گرفتم گفتند که طبق گفته خانم احمدی، از این به بعد کد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صادر خواهد شد ایشون هم اطلاع دقیق از روز صدور نداشتند. اما به محض خبر اطلاع خواهم داد.

سلام من امروز تماس گرفتم با اداره کل راه وشهرسازی. گفتند تا 4 ماه طول میکشه. گفتم که تو سایت استانداری اطلاعیه زدن که اعتبارش واریز شده. گفتن استانداری برا خودش گفته اصلا همچین موضوعی نیس.

بچه ها به خدا یه جای کار می لنگه همه مون سرکاریم در حد المپیک.

 

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۷ ﺑﻪ 1000000001
 سلام دوست عزىز,  خبری از صدورکد برای خردادى های استاندارى نشد?خواهش مى کنم جواب بدید.


۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ اداره ورزشی ها
سلام دوستان اداره ورزش اینم نامه تامین اعتبار که اومد اما من در تماسی که با کارکزینی اداره داشتم میگفتن تا نامه دست خودمون نرسه کاری نمیکنیم . لطفا دوستان بیخیال نباشیدوگرنه پاییز هم نمیریم سرکار.با وجودیکه اداره ما جز اولین اداراتی بود که گزینش رو انجام داد الان نزارید بخاطراینکه کارمندها فک کنن ما بیخیالیم اوناهم یواش یواش مراحل رو ادامه بدند .دنبال کارو بگییر ید .
سلام سارو جان چه خبر از اوقاف جدیدا از تهران وضعیت گزینش ها رو پیگیری نکردی اوقاف کردستان کماکان میگن هیچی مشخص نیست.شبیه کامپیوتر فقط میگن خبری باشه اطلاع میدیم.
سلام به همگی ترووووخدااااا اینقدر نفوس بد نزنین.اینقدر ناامید نباشید
من اطمینان دارم که همه چی داره حل میشه و همه مون ماه مرداد میریم سرکار.فیروزی هم که گفته بزودی میرید سرکار پس یه کم صبر کنیم...و بخدا توکل کنید دوستای خوبم.

ووووووووای خدا. این کارا یعنی چی هر کی ی قولی میده اخرشم میزنن زیرش میهان مارو روانی کنن
سلام به همگی . منم زنگ زدم ادارمون گفتم نامه اعتبار اومده گفتن تا دست خودمون نرسه کاری نمیکنیم ای بابا پس کی استاتداری میفرسته براشون؟اول باید به ادارات بفرسته بعد بیاد تو سایت اطلاعیه بزنه بعدش که ما میریم اداره ابراز بی اطلاعی میکنن .گیری کردیما ...
رفتم اداره ،اطلاعیه ی استانداری رو گذاشته جلوم میگه اگه استانداری راست میگه چرا نامه مکتوب برامون نمیفرسته یه اطلاعیه ی مبهم رو میذاره تو سایت اینو چکار کنیم...ما که از خدامونه به کارگیری کنیم کمبود نیرو داریم... اگه راست میگه نامه بزنه خطاب به اداره تا همین امروز سر کار بیاید..الله اعلم...جل الخالق
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۷ تبت احوال
یکی از بچه ها شنبه ثبت احوال بوده شیخ احمدی خودش گفته کد صادر شده الان چطوری زده زیرش
سلام منم امروز با جهاد تماس گرفتم گفتن اگه کدمستخدمیتونو استانداری بفرست اول مرداد شروع بدکارتون
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۲ ژیان ژانه

سلام دوستان

اومدن این نامه و اطلاعیه نکته مثبتیه. اما من باز هم شک دارم. واقعیتش اینقد دروغ شنیدم که دیگه باورم نمیشه. راجب ثبت احوال من امروز زنگ زدم اداره کل و درباره این موضوع پرسیدم آقای شیخ احمدی میگه : فعلا کد مستخدمی صادر نشده و امروز و فردا میکنند. به کار گزینیم زنگ زدم میگفت سازمان مدیریت استان روی نامه دستور نداده. و در اطلاعیه استانداری هم قید پس از صدور کد مستخدمی صادر شده. و بعید میدونم ثبت احوال فردا زنگ بزنه.

در حال حاضر فقط باید دعا کنیم. ان شاء الله کار همه بچه هامون درست بشه و ازین انتظار بیخودی نجات پیدا کنیم.

سلام دوستان ولی تو این اطلاعبه اسمی از شروع به کار در اول مرداد ماه برده نشده احتمالش هست بازم ادارات لفتش بدن به بهونه کد استخدامی و اینا .
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۸ تبت احوال

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی استان در سال 91 می رساند، اعتبار مورد نیاز جهت به کارگیری افراد جدیدالاستخدام، طی نامه شماره 58863 مورخ 15/4/94 جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده است.

لذا دستگاههای اجرایی موظفند سریعاً نسبت به صدور احکام کارگزینی پذیرفته شدگانی که شماره مستخدم آنان از طریق سامانه کارمند ایران دریافت شده است اقدام نمایند و در خصوص افرادی که به هر دلیل مراحل نهایی پذیرش آنان انجام نشده است تسریع اقدام مقتضی ضروری می باشد. 

21 تیر 94
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۶ فرمانداری از استان دیگه
دوستان قبول شده فرمانداریها. شما کی فرم گزینش پر کردین؟ یعنی چند وقت گذشته که هنوز تأییدیه گزینش ندارین؟
به ما گفتن گزینش استانداری 6 ماه زمان میبره.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۷ امیدوار به اداره ورزش
دوست عزیز خیلی خوشحال شدم از خبرتون.شما رفتید برای سوپیشینه و آرمایشات پزشکی و ....؟؟؟بااین حساب اول مرداد انشالله سرکاریم؟؟؟
۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۳ کژال به سازگار
با سلام
دوست گرامی آزمایشات پزشکی شامل معاینه چشم و معاینه گوش و نداشتن لکنت زبان و تست اعتیاد و الکل و تست آسم هستش.  نگران نباشین. ان شاءالله مشکلی پیش نمیاد
سلام دوستان این ازمایشات پزشکی مهمه یا فقط واسه تکمیل پروندست؟منظورم اینه شاید کسی مریضی داشته باشه ولی خب به کارش لطمه نزنه و اصلا بی خبر باشه ازش و تو ازمایشش معلوم بشه اونوقت چی میشه یعنی براش مشکل ساز میشه لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم خداخیرتون بده.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۷ نیها. به سازمان ورزش
ببینید دوست عزیز ،تاییدیه گزینش دادن واقعا کار زمان بری نیست
بله ممکنه چون من سراغ دارم بقیه استانها بعد یک سال هم تاییدیه نداده بودن مشکل بزرگ این وسط، نبود ردیف بودجه و اعتبار بود به همین دلیل ادارات تاییدیه گزینش که برای صادر کردن کد مستخدمی یکی از شروط اصلیه رو گروگان گرفتن
با نامه امروز سازمان مدیریت روال اداری از سر گرفته میشه دوست عزیزم اگه ادارات بخوان صادر کردن تاییدیه گزینش و حتی گرفتن کد مستخدمی و سوء پیشینه و آزمایشات پزشکی کلا کار یه هفته ست
اصلا نگران نباشید انشالله همگی به زودی زود شروع به کارمون رو جشن میگیریم
بچه ها ما با آقای فیروزی 25 دقیقه حرف زدیم. ایشون گفتند امروز اطلاعیه اشو میزیم رو سایت. گفت کاری به حرف کسی نداشته باشید. همه ارگان هایی که گزینش رفتند و حتی جواب استعلامشون هم نیومده اول مرداد سرکارن. ثبت احوال هم گفته دوشنبه به همه نیروها زنگ میزنیم واسه دوره چند روزه شروع به کار. ان شالله که این بار راست باشه. توکل بر خد
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۹ اداره ورزش
سلام .من امروز رفتم اداره در مورد شروع به کار پرسیدم و کد مستخدمی گفتن شماره پرسنلیم صادر شده انشاله مال بقیه دوستانم صادر میشه .گزینشمون تو بهمن ماه بود و جوابشم تو فروردین اومد. گفتن بعد رمضان میریم سرکار .یا حق
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ به خانم نیها
سلام خانم نیها
من استخدامی اداره ورزش و جوانان بهمن هستم و از فروردین گزینش شدم.
یکی از دوستان گفتن هنوز تاییدیه گزینش بهمنی ها نیومده.یعنی امکان داره بعد سه ماه هنوز نیومده باشه؟؟؟
اگه اطلاعاتی دارید لطفا بگید خیلی نگرانم...
سلام دوستان یه خبر خوب
دم ژیار خان خودمون گرم تو هفته نامه این شماره روژان حال مدیران رو گرفته و از اونجایی که هفته نامه روژان در تمامی ادارات تقسیم میشه اندازه هزاران پیگیری شخصی تاثیر داره، حتما بگیرید بخونید مخصوصا که چندجا استاندار رو ترغیب به پایان کار بهمنی های 91 خود استانداری نموده و چه متلکهایی بار مدیران نالایق کرده حتما حتما هفته نامه این هفته روژان رو بخونید دم هفته نامه گرم که اجازه چاپ داده و دم ژیارخان هم گرم و ممنون از خانم نیها
سلام بچه ها
من رفتم اداره خودمون یه نامه  به ادارات ارسال شده که ازشون اسامی نهایی رو خواسته بود سازمان مدیریت
نگران کدهاتون نباشید یه سری از بچه های اداره ما کدشون نیومده ولی اسامیشون رو فرستاده بودن واسه سازمان برنامه ریزی
سعی کنید به اداراتتون فشار بیارید بهرحال یه مقدار روال اداری داره طول میکشه تا طی بشه
دوستان ظاهرا با تفویض اختیارات به جناب نصرالهی زاده کد مستخدمی در استان صادر خواهد شد و نه در تهران. اگه این جوری باشه و نامه تامین اعتبار دستشون رسیده . دیگه کار خردادی های استانداری برای صدور کد به ایشون بستگی داره
دوست عزیز بهمنی
دوستان بهمنی استانداری ظاهرا هنوز تاییدیه گزینششون نیومده.
بعد از دریافت تاییدیه گزینش از تهران، پروندشون در گزینش بایگانی می شود و بلامانع استخدام و بکارگیریشون به کارگزینی ارسال می شود. اگر یادتون باشه شما از کارگزینی همراه یک نامه به گزینش معرفی شدید. جواب اون نامه رو به کاگزینی ارسال کنن اطلاعات شما هم توسط خانم احمدی وارد سامانه خواهد شد تا به تایید آقای مردوخی مدیرکل اداری مالی برسد و بعد آقای زارعی تایید خواهند کرد تا برای دریافت کد مستخدمی از طریق سامانه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال و بعد از دریافت کد به امید خدا حکم شما هم صادر بشه.
این فرایند بعد از بلامانع گزینش به کارگزینی شاید یک ماهی طول بکشه.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۶ به 100000000001
سلام دوست عزیز. تورو خدا از بهمنی های استانداری خبری نداری؟
ممنون بابت خبر خوبتون نیها
خبری که من از خردادی های استانداری دارم اینه که اطلاعات در سامانه ثبت شده و بعد از تایید مدیر کل اداری مالی و دفتر تحول اداری، که شنبه قبل انجام گرفته برای دریافت کد مستخدمی به سازمان ارسال شده. حالا منتظر دریافت کد از طریق سامانه هستیم.
البته طبق گفته های یکی از کارمندان مسئول تایید اطلاعات، تعدادی از بچه ها اطلاعاتشون ارسال شده بود و مابقی در شرف ارسال بودند. که امیدوارم تا الان انجام شده باشد. ایشون چند بار اسم من و پرسیدند و در مدتی هم که سامانه بسته بود می گفتند که از خانم احمدی بپرسم که اطلاعاتمو وارد سامانه کردند یا نه.
بنابراین دوستان ضمن پیگیری اسمشون از خانم احمدی با آقای زارعی تماس بگیرند تا از روند کارشون مطلع شوند.
طبق گفته کارشناسان سامانه کارمند ایران کد ظرف یکی دو هفته صادر خواهد شد. حال این هفته باید کدمون بیاد. خانم شیخ الاسلامی و احمدی و شالپوش و مدیر کل اداری مالی و ... خلاصه همه می گن بعد دریافت کد یک روزه حکم رو می دن. تا ببینیم چی می شه...
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۹ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﻱ1
سلام نیها جان . تو رو خدا یه خبر از خردادهای استانداری بکیر
آسو جان اون روز که من رفتم سازمان مدیریت،خانم قادری گفتن که تا یکی دو روز دیگه ابلاغ تمام ادارات رو میدیدم
ظاهرا روز پنج شنبه مال استانداری رو دادن
ولی فک کنم مال همه ادارات رو با هم بدن

ولی چشم فردا میپرسم بهتون خبر میدم
نیها جان توروخدا پیگیری کن خبری جدید داشتی بذار لطفا ببین نامه تخصیص بودجه جهاد کشاورزی را کی میدن؟
ان شالله هرچه زودتر مشکل ژیارخان حل بشه به حق این شبهای عزیز
شما زحمت نکشید تو این گرما از شهرستان بیاید خودم پیگیری میکنم
امروز یکی از کارمندای استانداری که از آشناهای ماست و دوست خانوم شالپوش با من تماس گرفتن و مژدگونی خواستن و فرمودن که خانوم شالپوش گفتن که نامه تخصیص اعتبار همون که قبلا بهتون گفته بودم رسیده و دیگه جای نگرانی نیست
مطمئنم که دیگه روال کارا روی غلطک میفته دوستان
نگران نباشید خدا بزرگه
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۵ ژیان ژانه

به نیها

بنده دوست صمیمی ژیار خان هستم، متأسفانه یک مشکل شخصی برای ژیار خان پیش اومده و شاید تا مدتی نیاد تو سایت. و همه برای ایشون دعا کنید که زودتر برطرف بشه.

راجب اون نامه اگر برای خودم مقدور بود شنبه میرم سنه و میپرسم. آخه خودم از شهرستان هستم.

دوست عزیز من مطمئنم که بار سومه چون به فواصل زمانی مختلف همسایه ها که اطلاعی از استخدامی من نداشتن ازم پرسیدن که رفتی سرکار ازشون پرسیدم که از کجا میدونی گفتن که اومدن تحقیق محل و گفتن از گزینش استانداری اومدیم خب هردفعه دفعه راجع به وضعیت نشست و برخاست و اخلاق و نحوه پوششم پرسیدن دیگه نمیدونم چرا دوباره اومدن اما بار آخری که پرسیدن یعنی سه روز پیش گفتن دوباره میایم برای تحقیق محل دیگه الله اعلم خودمم در عجبم چراسه بار؟؟؟ تازه قراره بارچهارم بیان.مشخصه که از معرفات راجع تو نمیپرسن و کار منطقی هم همینه اما بقول ژیار خان امکانش هست راجع به کسانی که تومعرفی کردی تحقیق کنن چون یکی ازمعیارهای شناخت شخصیت یک فرد ویژگی رفقاش هست.بعد آرژین هستم کوردیش ئارژین. خانم نیها اگه چند نفردیگه انادزه شما پیگیر داشتیم الان وضعمون ایننبودممنون اززحمات حضرتعالی
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ به نارژین عزیز
این دوباره کاری های گزینش استانداری دیگه چیه؟ یکیش مرد نیست بیاد قشنگ توضیح بده که چی به چیه؟ خوب دوباره اومدن محل مگه چی پرسیدن؟ همسایه هاتون نگفتن دوباره چی پرسیدن؟ اصلا می دونید که دوبار اومدن شاید بار اولشون بوده. راستی بچه ها اون نفراتی که معرفی کردیم واسه گزینش بهشون اصلا بهشون زنگ نزدن انگار. معلوم نیست تو این گزینش دارن چکار میکنن. بدبختی می پرسی هم انگار سازمان سیا امریکاست و فقط میگن ما معذوریم توضیح بدیم. زیاد هم گیر میدی باهات به شدت بد حرف میزنن و آدم میترسه گند بزنن تو پرونده ات . کاش این کارمندهای گزینش دل رحم بودند. هیچکی شرایط مارو درک نمیکنه.
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ فرمانداری از استان دیگه
استغفرالله. مگه چند بار قراره بیان تحقیقات محلی؟ قضیه استعلامها تو  استان ما هم اتفاق افتاد. بهمون گفتن سه ماه بعد پرکردن فرم گزینش جواب استعلامها میاد ولی بعدش گفتن استعلامها ناقص بود و دوباره نامه زدیم. و اینجوری شد که 4 ماه از پرکردن فرم گزینش گذشت و هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد. برین خداتون رو شکر کنید که تحقیقات محلی و مصاحبتون تموم شده.
دوست گلم از برخورد بد آدما ناراحت نشو،یه زمانی اونها هم مثل من و تو بودن اما یادشون رفته از کجا اومدن،حتی به این فکر نمیکنن که ما فردا پس فردا همکارشون میشیم و اینکه چطور میخوان تو چشامون نگاه کنن
ایشالله این دورانم میگذره خودتو ناراحت نکن تو تنها نیستی ما همه مون باهاتیم،لازم بشه یه اعتراض دسته جمعی میکنیم من شخصا با آقای تاهوو یه فامیلی نزدیک دارم حتما بهشون میگم که باهاشون برخورد کنن
دوست عزیز من تقریبا مطمئنم که ج استعلام گزینش استانداری اومده ظاهرا پرونده اش ناقص بوده چون برای منم دو روز پیش اومدن تحقیق محل این بار سومه که اومدن، ژیار خان هم که گفت دوباره رفتن تحقیق از جاهایی که کار کرده اگه بعد رفع نواقص و تکمیل داده ها دوباره بفرستن تهران راست میگن همون یک ماه طول میکشه اگه نه زیاد طول نخواهد کشید 
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ به ژیار خان عزیز
سلام. من زنگ زدم گزینش استانداری خیلی باهام بد حرف زد و گفت کم مزاحم بشید. همه شما چه خردادی ها و بهمنی ها باهم میرید سرکار. به من گفت هنوز استعلام نیومده. گفت یه ماه دیگه معلوم میشه و هیج کاری هم به ادرات دیگه نداریم و کار خودمونو میکنیم. گفت هیچ ربطی هم نداره حضوری بیاید اونجا چون ما باید همه رو باهم تحویل بدیم. بعدش از طریق دوستم پیام دادم آقای فیروزی و ازش گله کردم که اونم گفت گزینش زیر مجموعه من نیست. انگار گزینش تافته جدا بافته است و به هیچ صراطی مستقیم نیست. کاش از طریق استاندار پیگیری کنیم. کاش می شد از طریق خبرگزاری نوای آبیدر پیگیری کنیم. من که دلم روشن نیست اول مرداد داوطلبین استانداری سرکار برن. شاید بعد همه ادارات ما بریم. به قول معروف کوزه گر درکوزه شکسته آب میخوره. استانداری کار همه رو راه میندازه بعد خودش. خوش به حالمون
ژیارخان میشه لطفا فردا پیگیری کنید که نامه ای که اومده همون نامه ایه که میخواستن اگر نه من هفته آینده میرم تهران،میرم سازمان برنامه ریزی
شماره نامه رو پایین گذاشتم
ببینید این همون نامه تخصیص اعتباره یا بازم بهانه میگیرن
سلام، به گفته اخنم چاووشی که چندین دفعه ازشون با گوشای خودم شنیدم گفتن اصلا ادارات به ربط ندارن هر اداره ای که کارش تموم شده باشه می تونه کارشو شروع کنه همونطور که دامپزشکی شروع کرد حتی قرار نیست خردادی های استانداری با بهمنی های استانداری که شاید بزودی کارای گزینششون تموم بشه، با هم برن سرکار
هیچ ربطی نداره هر اداره ای که کارش تموم شه میره سرکار مثل دامپزشکی ولی اگه ادم درست وحسابی مثل مدیر دامپزشکی مدیرش باشه  انشالله همه مدیران بی رگمون یه تکونی بخورن 
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۲ محیط زیست ۳ به محیط زیست
سلام من آقا هستم
از اینکه آقایان یا خانم ها رو به چه ترتیبی می برن گزینش خبری ندارم
اینجوری که گزینش من افتاده روز جمعه معلومه که عجله دارن بهتره خودتون رو آماده کنید به احتمال زیاد تا یکی دو هفته دیگه گزینش همه تموم بشه در ضمن واسه من هفته قبل اومده بودن تحقیق محل . 
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ به ژیارخان
سلام دوست عزیز و دلسوز
یه سوالی داشتم:
همه ی ادارات همزمان شروع بکار میکنند؟؟من خودم از فروردین جواب گزینشم اومده
ولی یک سری ادارات مثلا محیط زیست که هنوز گزینش نشدن.اگه اینجوری باشه که باید منتظر بشیم همه ی ادارات کارشون تموم بشه...و اونم خدامیدونه کی تموم میشه.اگه اطلاع دارید جواب بدین لطفا
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ محیط زیست به محیط زیست 3

سلام به دوستان بزرگوار هم استانی

امیدوارم زودتر همه از این همه استرس و فشار خلاص بشن.

محیط زیست 3 شما کامنت گذاشتین که روز جمعه برای گزینش خبرتون کردن شما اقا هستید یا خانم؟ منم پیگیری کردم گفتم اوال گزینش اقایونه بعد خانمها، ممنون میشم اگه اطلاعاتی در این مورد دارید که مال خانما از کی شروع میشه و یا مال اقایون کی تموم میشه پیام بزارید؟ سپاسسسسسسسسسس

۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۶ محیط زیست ۳
سلام دوستان لطفا حرف کسایی که میان الکی از دور تشویش و ناامیدی ایجاد میکنن رو بیخیال شین
قابل توجه دوستان محیط زیستی سه شنبه بهم زنگ زدن واسه گزینش روز جمعه
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۶ ئارژین به منبع مطلع
دوست عزیز همه میدونن که پیگیری حضوری موثره،اما یه فراخوان بده ببین کی میاد؟
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۲ به منبع مطلع
اگه خودت ترسو نبودی میومدی جلو اشکالی نداشت با همون تعداد کم هم میرفتیم خوب بود داری فرافکنی میکنی اهل عمل نیستی پس بیخودیو ناآگاهانه اینو اونو متهم نکن .
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۹ به منبع مطلع
معلومه که فقط میتونی حرف بزنیو ادعات میشه مشخصه جز اونایی هستی که هی میگفتن بریم جلوی استانداریو نیومدن حالا هم از خواب زمستونیت بیدار شدی دیدی ما داریم تلاش میکنیم میخایی تو هم با حرفات که ارزشی ندارن ی خودی نشون بدی.
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ منبع موثق به ژیار وهمه

افرین به دوستان این نوع برخورد که شدید واکنش نشون بدینوناراحت بشین خیلی خوبه اما نه برای خودمون برای مسئولینی که سه سال علافمون کردن ژیار جان اون تاریخ 27 من تعین کردم حق باشماس منم اومدم دیدم چن خانم بودن با دچن نفرمرد پراکنده که بیخیال شدم بیام جلو برایاین همه ترسوی دوستان کردستانی بعدشم قرار بود اسفند 93 سرکارباشیم چی شد؟ بعدش بعد سیزده بدر وبعدش خرداد وتیر و....حالام ریاست جمهوری مطمن باشین اخر پایزم سهل بااین وضع بیخیالی همه اخرسالم سرکارنمیریم

 

 

درضمن احدی ازاین سایت بخش کردستانش خبر نداش من کاری کردم بچه ها اینجا جمع بشن به امید اینکه بتونیم تبادل نظرمفید داشته باشیم به حقمون برسیم

ژیار جان سه سال تموم به زندگی وعمرمون بازی کردن چهع جونایی که افسردگی نگرفتن وروانی نشدن چه دوستانی که تشکیل خانواده دادن و بخاطر همین بلاتکلیفی زندگیشون خراب نشد وچه سرکوفت وطعنه وزخم زبون فامیل اطرافیان نخوردیم همه مث هم همدردیم من واقیت گفتم شاید تا اخر پایز سرکار برن اونای که گزینش شدن اونم اگه عقب نندازن پیگیری حضوری بهترین کار ماقصد بی احترامی نداریم اهل شعار سیاسیم نیستیم کشورمون دوس داریم وبخاطرشم از جون مایه میزاریم ولی باید این مسئولینی که سه سال علافمون کردن جوابگومون باشن

 

شمام اینجا بشینید خاطره برا هم بگید

اینم شماره نامه ابلاغیه بودجه از مدیریت و برنامه ریزی کشور به تمام استانهای کشور
شماره نامه : 58863  تاریخ : 94/4/15 . با این وجود ابلاغ بودجه هم مشکلش برطرف شده. ایشاله به زودی به برکت این شبخای عزیز خبر خوب میشنویم دوستان خوبم ... باحق
شماره نامه ارسالی از سازمان مدیریت کل کشور ٥٨٨٦٣
اما با پیگیری هایی که انجام دادم ظاهرا یه نامه دیگه باید بیاد که مجوزبرداشت از خزانه رو بدن
امیدوارم حداقل منتظر این نامه نشن
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۳ به منبع مطلع
تورو خدا ببین شرکت کنندگان این ازمون استخدامی  چقد بدبختن  که هر کی بلند میشه واسه خودش منبع موثق میشه واز خودش یا از کارمندهای بیسواد وناآگاه این ادارات حرف در میارن ودر باره ما نظر میدن  آخه ما هر وقت بریم سر کار به توچه چرا تو اذیت میشی این نظراتتم واسه خودت نگه دار 
به دوست عزیز از استان دیگه من خودم پژوهشگرم برای چند اداره پروژه نوشتم که رفتن از اون ادارات تحقیق کردن ، من مصاحبه عقیدتی هم رفتم و امدن تحقیق محل از هیچکدوم از معرفهای منم نپرسیدن از چند نفر از همسایگان پرسیدن

۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۹ ژیار خان به منبع مطلع
نمیدونم کی هستی اما مشخصه تازه استخدامی ها برا ت مهم شده و جرات پیدا کردی اون سه دفعه ای که اومدیم جلو استانداری تو کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگو دنبال سوراخ موش نبودی( این نوع برخورد کردن مثل خودته) لطفا قبل از متهم کردن دوستان اول کل قضیه رو سوال کن یا کامنتها رو بخون بعد انگ بزدلی رو به بچه ها بزن. چون بچه ها تمایلی به پیگیری حضوری نداشتن دلایلی که خودت خوب میدونی حقم دارن منم اول مثل شما فکرمیکردم اما اینجا مثل دانشگاه نیست یا تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدی و ازبعضی دنیای واقعی مخصوصا داخل استان خبر نداری. ما چند نفری بیش از صدبار پیگیری کردیم سه بار هم فراخوان دادیم که وقتی جلو استانداری رفتیم 4 نفر خانم و بنده بودن ، پس شما اون موقع کجا بودی؟؟؟ بهتر بگم ما حداقل چندتااس به نمایندگان دادیم اونام به استاندار و فیروزی و حداقلش سه تانامه بهسازمان مدیریت کشورو شایدم بتونیم صدور ابلاغیه رو به این عمل هماهنگ نسبت بدیم با 1000تومان هزینه، اماشما تاحلا چیکارکردین؟؟؟؟ از کجا معلوم دوباره فراخوان بدیم 60 نفر مورد نظر شما بیاد و از کجا معلوم خود شما حاضر بشید؟؟؟؟هرچند هیچکی منکر تاثیر پیگیری حضوری نیست اما وقتی کسی نمیاد فعالیت در فضای مجازی از دست رو دست گذاشتن و تو دل خودمون شعار دادن بهتره.فضای مجازی و رسانه بعنوان مکمل پیگیری شخصی بچه هاست این هفته دو دفعه رفتم استانداری.
بعدشم یه خواهشی دارم که فک نکن وضع همه بچه ها بهتر از توه ماهمه بدتر از تو نباشیم بهتر از تو نیستیم البته استثنا هم هست.اما برادر من میدونی الان زمان خوبی برای تجمع نیست بیشتر از10 نفر نیست چون همونطور که از اسمتون پیداست منبع مطلع هستید سفر ریاست جمهوری در پیشه و منتظر یه بهانه کوچیک برای انگ زنی بعد از سفر ریاست جمهور شاید زمان بهتری باشه. عمل نسنجیده تاثیر معکوس داره و مطمئن باش اگه با 10 نفر از دوستان مطمئن خودت بری راحت ملاقات با فیروزی و استاندار رو بهت میدن .فقط هیجانی عمل نکن به نظر مناگه همون شصت نفر شصت تا کامنت برای وزیر کشور بذارن تاثیرش بیشتر از دیدن استاندار و تجمع جلو استانداریه. حالا هرجور میل خودته ببخشید اگه مجبور شدم یه خورده تند حرف بزنم شرمنده
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۰ به منبع موثق غیر موثق
غیر موثق ترین خبر در این زمینه رو دادی موثق جان. بشین منتظر باش تورو اخر پایز ببرن سرکار
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ منبع مطلع

دوستان عزیزی که گزینش شدن ایشالا تا اخرپایز همگی میرن سرکار دوستانی که هم درمرحله گزینش هستن احتمالا خرداد95مشغول بکار بشن واداره بنیاد شهید دوستان بهتره بیخیالش بشن چون احتمال لغو کامل وجود داره

 

این دوست عزیزمونم که گام هایی جهت به نتیجه رسیدن ارائه میکنن اگه بجای این همه ترس ولرز بزدل بازی چن باری حداقل درحد 60 نفری پیگیری حضوری میکردین مث سایر بقیه استانهای دیگه مشغول به کارمیشدین بی عرضگی از خودتون نه مسئولین ادارات

 

ژیارخان عزیز وبقیه دوستانی که گامهای اینترنتی ارائه میکنید مطمن باشین بااین همه ترسویی واستفاده از دنیای مجازی به هیچ چیزی دست نخوای یافت بهترین کار پیگیری حضوری نمیتونین صب کنید صب کنید مسئولین کارخودشونن بکنن تا اخرپایز گزینش رفته ها سرکارن لطفا انقد شعارندین

۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ منبع مطلع

دوستان عزیزی که گزینش شدن ایشالا تا اخرپایز همگی میرن سرکار دوستانی که هم درمرحله گزینش هستن احتمالا خرداد95مشغول بکار بشن واداره بنیاد شهید دوستان بهتره بیخیالش بشن چون احتمال لغو کامل وجود داره

 

این دوست عزیزمونم که گام هایی جهت به نتیجه رسیدن ارائه میکنن اگه بجای این همه ترس ولرز بزدل بازی چن باری حداقل درحد 60 نفری پیگیری حضوری میکردین مث سایر بقیه استانهای دیگه مشغول به کارمیشدین بی عرضگی از خودتون نه مسئولین ادارات

 

ژیارخان عزیز وبقیه دوستانی که گامهای اینترنتی ارائه میکنید مطمن باشین بااین همه ترسویی واستفاده از دنیای مجازی به هیچ چیزی دست نخوای یافت بهترین کار پیگیری حضوری نمیتونین صب کنید صب کنید مسئولین کارخودشونن بکنن تا اخرپایز گزینش رفته ها سرکارن لطفا انقد شعارندین

۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۸ منبع مطلع

دوستان عزیزی که گزینش شدن ایشالا تا اخرپایز همگی میرن سرکار دوستانی که هم درمرحله گزینش هستن احتمالا خرداد95مشغول بکار بشن واداره بنیاد شهید دوستان بهتره بیخیالش بشن چون احتمال لغو کامل وجود داره

 

این دوست عزیزمونم که گام هایی جهت به نتیجه رسیدن ارائه میکنن اگه بجای این همه ترس ولرز بزدل بازی چن باری حداقل درحد 60 نفری پیگیری حضوری میکردین مث سایر بقیه استانهای دیگه مشغول به کارمیشدین بی عرضگی از خودتون نه مسئولین ادارات

 

ژیارخان عزیز وبقیه دوستانی که گامهای اینترنتی ارائه میکنید مطمن باشین بااین همه ترسویی واستفاده از دنیای مجازی به هیچ چیزی دست نخوای یافت بهترین کار پیگیری حضوری نمیتونین صب کنید صب کنید مسئولین کارخودشونن بکنن تا اخرپایز گزینش رفته ها سرکارن لطفا انقد شعارندین

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۱ به ژیارخان
شما مصاحبه عقیدتی رفتین یا قراره بعد از استعلامها، مصاحبه برگزار بشه. من از یک استان دیگه هستم و بعد از پر کردن فرم گزینش تازه جواب استعلاممون اومد (قبول شده فرمانداری هستم).
سوال دیگه:
اگه تو یک اداره ای به صورت پروژه ای کار کرده باشیم احتمال داره برا تحقیقات محلی به محل زندگیمون نیان و از اون اداره پرس و جو کنن؟
میگن هردم از این باغ بری میرسدهمینه خانم نیها راست میگن بهانه بعدی اینه که میگن ابلاغیه فقط حرف مفته باید بودجه اشبیاد بودجه که بیاد میگن گوشه نداره واقعا خدا بیامرزه پدر مهران مدیری رو با شبهای برره واقعا استان ما هم کم ازبرره نداره بااین مدیرانش. شاید بهتره تا شنبه، یکشنبه صبر کنیم ببینیم چی میشه بعد اگه دوباره بهانه آوردن همون پیشنهاد ژیار خان رو عملی کنیم.
دوستان استانداری اولا هرکدوم یکبار برای اطلاع از پرونده خودمون باید بریم پیش گزینش یه درد دلی باهاشون بکنید تا شاید دلشون به رحم اومد بعد که از گزینش اومدیدبیرون سه اتاق برید یکی دفتر فیروزی بهشون بگید که به آقای فیروزی روند کار بهمنی های 91 خوداستانداری رو پیگیری کنید اتاق دوم همین کار رو با چاووشی و شالپوش و اتاق سوم دفتر بابا علی مردوخی مسئول استخدامی خود استانداری از این سه طریقبه گزینش فشار بیارن اگه نامه بدون اسم هم ببریم برای زاهدی بدک نیست کاراسریعتر پیش میره منم امروز حضوری اونجا رفتم گفت پرونده ات در حال تکمیل شدنه
جناب نیها میشه لطف کنید شماره نامه رو بذاری اینجا
من زنگ زدم گزینش استانداری اونقدر باهام بد حرف زدن که حسابی شرمنده شدم. گفت دیگه مزاحم ما نشید و جواب شما هنوز از تهران نیومده. خدا ازشون نگذره ان شالله. همه ادارات یواش یواش کدشون داره میاد اما ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. استانداری که خودش متولی همه استخدامی ها بود حالا همه ادارات کارشون تموم شده ولی خودش از همه عقب تره. جالبه نه؟؟؟؟
سلام
ژیار خان من همین الان از سازمان مدیریت اومدم
چون شماره نامه رو داشتم ارجاعیات رو گرفتم تا رسید پیش خانم قادری
گفتن امروز فردا ابلاغ میکنن به ادارات
تازه گفتن این ابلاغه باید وایسیم پولشم بیاد
بچه ها کی کامیون داره بریم پولو از تهران بیاریم
میترسم چن تاشم گوشه نداشته باشه!!!!
سلام دوستان این ابلاغیه بودجه دروغه 
من امروز زنگ زدم سازمان برنامه وبودجه گفت که آقای نوبخت قول داده بعد ماه رمضان ابلاغیه رو امضا کنه دیگه این بعد ماه رمضان شامل ده ماه دیگه هم میشه 
سلام دوستان اگه ابلاغیه بودجه اومده باشه یعنی کارتمومه
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۷ رضا سنندجی
من بهمنی هستم دوست عزیز.اوقاف خردادی نداره
سلام حداقل ۳ گام بود بهتر بود اینجوری ده سال طول میکشه


دوستام از شنیدن خبر ارسال نامه تامین اعتبار خوشحال شدم.

چه آرام کار ما هم با توافق هسته ای جلو می ره. استخدام ما از دولت دهم سیاسی بود. الاف کردنمون سیاسی بود. شروع به کارمون هم سیاسی هستش.

امیدوارم در هر صورت از این الاف تر نباشیم.



۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۰ به ژیار خان
سلام .ژیار خان گام دوم چی هست؟ چقد طول میکشه به گام اخر برسیم ؟
سلام دوستان گرامی
 من بنا به دلایلی تو این دو سه روز در جریان تلاش های شما نبودم اما امروز نامه رو به نماینده ها ارسال کردم ،آفرین و خسته نباشی به ژیار خان که در این زمینه خیلی زحمت میکشه.
خانم نیها اینجا کسی تا استانداری نمیاد چه برسه به تهران.هر چه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک، قضیه استاندار ماست. به نظرم آقای وزیر کشور که مسئول رده بالای آقای زاهدی هست یه ماهی میشه تو اینستگرام صفحه داره و چون اولشه به کامنت های دیگران جواب میده، من که هرکاری کردم نتونستم رو سیستمم اینستگرام نصب کنم اما کسانی که گوشی هوشمند دارن یه متن موثر بنویسن که همه در یک ساعت معین براش کامنت بذارن این دفعه حتما جواب میده چون اگه بتونیم قانعش کنیم حتما  ایندفعه درست میشه، تو متن باید بهدرست شدن کار استانای دیگه، کم کاری مدیران استانی،  عدم پیگیری استانداری، 3 ساله شدن استخدامی و خطر از هم پاشیدن زندگی دوستان و نیاز به ابلاغیه بودجه برای شروع بکارو بعضی دلایل نادرست مدیران و ... اشاره کنیم به نظرم امتحانش ضرری نداره بعد که کامنت گذاشتید و جواب کامنتها رو داده با نرم افزاری مثل snipping toolsاز صفحه عکس بگیرید و یه چند خط خبر راجعش بنویسید بفرستید برای کرد تودی جهت اطلاع و ترساندن مسئولان استانی،این دفعه تاثیرش خیلی بیشتره
ا
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ به ژیار خان
راستی به کسایی که شمارشونو داده بودی زنگ زدن واسه تحقیق؟ اینا باید قبل استعلام همه کارارو میکردن. الان که جواب استعلام اومده میگن خیلی از کاراش مونده. یکی نیست بگه آخه بی وجدان چقدر دارید کم کاری میکنید؟ اخه چقدر دروغ؟ ان شالله خدا ارشون نگذره
خبر خبر
همین الان یکی از بچه ها خبر گرفته از سازمان مدیریت کشور
نامه تامین اعتبار تمامی استانها به تاریخ امروز ارسال شده
به همه تبریک میگم
فقط منتظرم ببینم بهانه بعدی استانداری چیه؟
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۷ به رضا سنندجی
دوست عزیز شما داوطلب خردادی هستین یا بهمنی؟؟؟
همین الان یکی از بچه های خوزستان رفته سازمان برنامه ریزی،وایساده و با کلی اصرار کاری کرده که نامه اعتبار رو فرستاده برای آقای حاجتی مسئول منابع انسانی خوزستان
کار فقط با پیگیری راه میوفته
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۸ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﻱ1
با توکل به خدا میریم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ به ژیار خان
 به امید خدا برداریم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ به ژیار خان
سلام ژیار خان عزیز. فکر کنم کار تمام ادارات تموم شده و فقط مونده بهمنی های استانداری. من حس میکنم گزینش ما نسبت به ادارات دیگه سخت تر و از تهران تایید میشه ولی خوش به حال بقیه. من دوستانم از جهاد و ثبت احوال دو هفته بعد مصاحبه گزینش جوابشون اومد. حالا شانس ما باید پرونده ما بره تهران تایید بشه و کلی طول بکشه. حالا خوب شد استعلام از سازمان ملل و آژانس هسته ای لازم نیست. بدبختی اینه که کارمندهای گزینش استانداری یه جوری حرف میزنن که انگار عضو سازمان سیاه امریکا هستند. به نظرم کار ما خیلی طول بکشه. توکل بر خدا
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۳ ژیار خان به تمامی داوطلبین
سلام دیروز که من استانداری بودم گفتن خانم شالپوش جلسه اس حقیقتش دیگه منم پیگیر نشدم و نمیدونمجلسه چی بوده امادیروز که رفتم گزینش آدرس دو محلیکه براشون کار پژوهشی کرده بودم رو دوباره پرسیدن فک کردم الکی چون قبلا این دو اداره که براشون کار کردم گفته بودن تلفنی ازشون در ارتباط با من پرسیدن امروز که دوبارهبه یکی از این ادارات سر زدم گفتن دیروز ساعت 12 (نیم ساعت بعد از مراجعه من به استانداری)از گزینش استانداری حضوری اومدن تحقیق و کارای تو رو نگاه کردن و رفتن.برداشت من اینه که استعلام از تهران اومده و جاهایی که تلفنی تحقیق شده بعنوان نقص پرونده تشخیص داده شده که حضوری برن با این حساب پرونده من دیروز کامل شده اما مهم اینه که پرونده اصلاح شده دوباره برای بررسی بره تهران یانه بهشون گفته باشن بعداز رفع نواقص و تائید نتیجه قبلی میتونن خودشون نتیجهرو به امور مالی اعلام کنن.اگه اولی باشهکه خدانکنه باید 1 ماه دیگه جور ندانم کاری آقایونو بکشیم اگه دومی باشه دیگه به امید خدا کار تمومه.

بچه ها حاضرید گام دوم از ده گام روبریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ رضا سنندجی
سلام دوستان من سهمیه دار اوقافم امروز رفتم استانداری اقای زارعی خداشاهده جلو چشمای خودم مشخصاتم برای صدور کد فرستاد تهران.گفت یه هفته دیگه کد پرسنلیت میاد اداره و حکم کارگزینیت روهم میزنن.گفت که دیگه انشاله کارمندی و کارت تواستاندارتموم شد.داشت اسامی80 نفر جهاد رووارد میکرد.
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۹ به ژیار خان عزیز
دمت گرم ژیار خان که رفتی. راستی ژیار خان دوست من میگفت دیروز صبح استانداری با حضور استاندار؛ فیروری؛ نصراللهی و ادارات کل جلسه بوده. تو که رفتی استانداری خبری نبود؟ نگفتن جلسه هستند؟ میگفت تو اون جلسه گفتند حتما اواخر تیر و قبل از اومدن روحانی حکم همه خواهد زده شد حتی بچه هایی که کارشون گزینش مونده. زنگم زدم گزینش استانداری گفتند داریم پرونده بهمنی هارو کامل میکنیم. خودمم احتمالا این هفته میرم استانداری. دعا میکنم ان شالله به زودی مشکل همه حل بشه
چشم حتما اما خداکنه به دفعه بعد کشیده نشه و خیلی زود حل بشه .فروتن امروزم به بهانه حضور مدیر اجرایی سفر ریاست جمهوری حاضر نشد یه وقت برای ملاقات فیروزی بده.
اما یه چیزعجیب اینکه یکی ازدوستان که به عنوان ذخیره معرفی شده بود و اعتراضش همون موقع قبول شد برای بررسی بیشتر، میگفت از اسفند پروندم در جریان وطی بررسی های اولیه امکان اشتباه درنمره دادن به من محرز شد به همین خاطربابا علی مردوخی نامه روفرستاد برای شالی و چاووشی اونام گفتن میفرستیم برای فیروزی قسم میخورد میگفت طی دوماه گذشته هرچی مراجعه کردم خانم شالی گفته که پرونده ات شخصا توسط فیروزی بررسی میشه هفته پیش تونسته بود فیروزی رو ببینه که فیروزی از جریان پرونده کاملا اظهار بی اطلاعی کرده بود گفته بود اصلا من چنین پرونده ای رو ندیدم بعد شالی رو خواسته بیاد اتاقش که شالی هم قضیه رو یهجوریماست مالی کرده و آخرش شالیبه این دوستمون گفته اصلا تغییر در نمرات امکان نداره بعداز5 ماه اینطوریعلافشکردن و ....پس راحت میتونن ما روهم سر بدونن و الکی سرکار بزارنمون
اما دوستان استانداری حتما برید گزینش مککر هم در قسمت ارتباط با استانداری برای گزینش نامه بدید کاری که خودم هر روز به شیوه های مختلف براشون نامه میدم به دوستانتونم بگید لطفا
ژیار خان و ژیان ژانه لطفا خواستید دفعه بعد برای پیگیری برید به منم بگید میام
یکیاز دوستان در کامنتی که در کردتودی گذاشته بود به اخذ مدرک دانشگاهی مدیران از جوکی محل گفته بود جوکی محل واقعا برازنده بعضی از مدیران هست
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ ژیار خان به اداره ورزش
دوست عزیز منم زیاد متوجه نشدم اتاق خانم چاووشی نشسته بودم که یکی زنگ زد از حرف خانم چاووشی فهمیدم که ازبچه های اداره ورزشه که داره از صدورکد استخدامی سوال میکنه که خانم چاووشی بهش گفت که اونااطلاعات وارد نکردن تا ماتائید کنیم و بفرستیم تهران حتی ظاهرا طرف میگفت که اداره ورزش اطلاعات رو وارد کرده اما خانم چاووشی گفت امکان نداره که وارد می کردن من خبر داشتم . حرفهای طرف پشت خط رواز جوابهای خانم چاووشی حدس زدم  شاید اشتباه بکنم اما خودتون زنگ بزنیدخانم چاووشی
ممنون ژیار خان بابت خبرتون
حالا که کار خردادی ها افتاده دست تهران منتظریم بعد از یکی دو هفته ببینیم نتیجه کد که میاد باز چه دبه ای در میارن.

باز شروع کردید به دوستی که با عنوان خبر فوری اومدی اصلا بحث همه ادارات باهم نیست فک کنم خیلی دلتون میخاد کار سایر ادارات دیگه لنگ بمونه تا اداراه خودتون کاراشو پیش ببره .اگه اینطور بود دامپزشکی نمیرفتن سرکار.من دوستم از اداره ورزش اخر رمضان قداره برن سرکار حالا دیر تر بازودترش رو نمیدونم ولی میدونم ادارات بهم ربط ندارن خودم قبلا از استانداری پرسیدم .
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ به ژیارخان
خسته نباشی برادر دلسوز
اگه امکان داره در مورد اداره ی ورزش یه کم توضیح بدید چون متوجه نشدم...
سلام دوستان عزیز حوصله پرحرفی ندارم اما چند نکته خدمتتون عرض کنم نه در جهت دفاع از نمایندگان چون واقعا هیچکدومشون هیچکاری نکردند و تنها دوره ای که استان کردستان نماینده واقعی داشت دور ششم مجلس بود و تمام. یکی دوتا از نماینده ها در جواب اسهای دیروزم گفتن شخصااز تهران پیگیری میکنیم اما حاضر قسم بخورم امروز یادش رفته. اما بعضی از دوستان گفتن چون مطمئنیم که نماینده ها هیچکاری نمیکنن متاسفانه اس ندادند اما فشار در روزهای نزدیک به انتخابات جواب میده امروز یکی از دوستان برای ملاقات با فیروزی زنگ زده بود فروتن(ژیانه ژانه رو میگم بنده خدا یه هفته اس با رئیس دفتر فیروزی کل کل میکنه که یه قرار ملاقات از فیروزی بگیره تا با هم بریم پیشش) فروتن قسم خورده بود که هم فیروزی و هم استاندار دیروز سه تا نامه به سازمانمدیریت و برنامه ریزی کشور برای مشکلات بودجه ای استخدامی کردستان و ابلاغ بودجه کردستان فرستادن که طبق گفته دوستمون که 10 دفعه با فروتن حرف زده بود  میگفت نتیجه کار هماهنگ بچه هاست که هماهنگ به تمامی نماینده ها اس دادن و اونا هم با استاندار و فیروزی حرف زدن و اس دادن که نتیجه اش شده این سه نامه. پس پیگیری هماهنگ و دسته جمعی میتونه نتیجه بخش باشه حتی اگه نماینده های بی عرضه ای مثل نماینده های استان کردستان باشن.
در ارتباطباجواب گزینش استانداری خدمت دوستان عرض کنم رفتم تو اتاقسه تا کارشناسه نشسته بودن گفتم امودم برای ج گزینش یکیشون گفت اسمت چیه گفتم فلانی و بخاطرپسوند فامیلی سریع گفت جواب استعلامت چند روزپیش اومده یهو یکی دیگه اشون زد زیرش گفت نیومده برو 40 روزدیگه بیا بهشیادآوری کردم یه ماه پیش با توکل اومدیم گفتی چهل روز و خلاصه بقیه ماجرا که بنابه دلایلیقابل گفتن نیست اما به نظرمن ج اومده فقط مونده کارای خودشون که تکمیلش کنن هرچند که اونا انکار کردن واما همین که رفتم و پرونده ام رو اوردن شروع کردن تکمیل پرونده شما هم اگه حضوری نرید پرونده تون فعلا به جریان نمیفته فک نکنم از طریقاین سایتم بتونید پرونده تونو به جریان بندازید اگه نرفته بودم پروندم هنوز تو کشو کمدشون در حالخوردن خاک بود پس دیگه خود دانید میخواید برید میخواید نرید.
رفتم پیش زارعی استانداری که گفتن اسامی بچه های خردادیاستانداری رو فرستادیم تهران برای تائید مرحله نهایی و همچنین برو بچ ثبت احوال
اما اداره ورزش وجوانان: اتاق خانم چاوشی نشسته بودم که یکی از دوستان ورزشزنگ زد چاوشی بهشگفت اصلا اونا نیومدن اطلاعات وارد کنن تا کد بگیرن چون طرف باورش نمیشد چاووشی چندبار بهش گفت. دیگه نمیدونم
نکته بعد که از خانم شیخ السلام برای نحوهفشار بر گزینش پرسیدم که گفتن هیچ راهی نداره . بعدش گفت خود استانداری اصلا مشکل بودجه نداره و منتظر ابلاغیه و اینا نیست مثل ادارات دیگه
وسلام نامه تمام فقط نکته پایانی توصیه برادرانه خدمت دوستان هیچ وقت دنبال سواری مجانی نباشید، یک دست صدا نداره، ترس برادر مرگه هرچند که نسنجیده و بدون تجزیه و تحلیل قبل ازعمل میتونه سرمونو به باد بده  و یادتون باشه رفتید سرکار تنها فکرو ذکرتون خدمتبه مردم در همه حال باشه و خلاقیت برای توسعه کردستان عزیز یادتون نره هرچند نمیشه گفت منافع شخصی رو در نظر نگیرید اما هیچوقت منافع شخصی رو بر منافع مردم محروم استان ترجیح ندهید مثل بعضی از مدیران فعلی و همیشه به معتادان افتاده درگوشه خیابان و بچه های کار و زنانی که بخاطر فقر به تن فروشی دست میزنن بعنوان قربانیان کم کاری و نفع پرستی خود و مسئولان نگاه کنیم
خدایارتان
هر کدوم بهتره با هرچن تا خط که دمه دستتونه پیام بفرستید
دوستان دقت کردید مشکل ابیدر از کار و اینده و عاقبت ما جوانها مهمتر هست لااقل استاندار واسش یه تدبیری اندیشیده ولی انگار نه انگار جوان بیکار قریب به 4 سال چشم انتظار استخدامیه دیگه با این اوصاف روحیه نمیمونه واسه ابیدر رفتن ...
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۲ ژیان ژانه

سلام به همه

دوستان من از طریق یکی از نمایندگان مشکل را فهمیدم: موافقت نامه در سازمان مدیریت کشور هنوز امضا نشده.

حال سوال اینجاست چرا فقط استان کردستان؟؟؟؟؟؟؟

استان هایی نظیر لرستان که بعد از ما آزمون برگزار کردند پس چرا سه ماهه شروع بکار کردند؟

همه اینکارا بخاطر بی تفاوتی مدیران استانداریه. آقای فیروزی اصلا پیگیر نبوده این چن سال و سرگرم کارای دیگه بوده و کارها رو سپرده به شالپوش که اونم این پست خخخ براش بزرگه و توانشو نداره.

استانداری تازه دیروز نامه فرستاده به سازمان مدیریت که موافقت نامه را امضا کنید. این همه مدت یادشون نبوده. خلاصه این داستان حالا حالاها ادامه دارد چون مدیران استانی ما دارن از جون و دل مایه میزارن که بیشتر ما را پاسکاری کنن.

۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۳ یه خبرفوری ومهم
دوستان سلام اونطور که شنیدم تا بقیه ادارات دیگه گزینششون تموم نشه و مث بقیه ادارات کاراشون تموم نشه قرار نیس کسی سرکار بره بااین حساب تا 6ماه اینده هیچ انتظارینداشته باشید
دوستان عرضه وشهامتشو دارین پیگیری حضوری کنیم باهم یا مث دفه های قب مث موش مخفی میشین جواب بدین
دوستان دلتون رو به نماینده ها خوش نکنید.
نماینده های که با یه تبسم پاهاشون می لرزه و امضاشون رو واسه استیضاح پس گرفتن در مورد استخدامیها هم چششون به عملکرد دولته. به روند پیش رو و اگرچه کند، امیدوار باشید و اعتنایی به جوگیرشدن نمایندگان نکنید. این طبیعت اونهاست که چند ماه مونده به انتخابات خودشون رو دلسوز نشون بدن اما مدیران و مسئولان بهشون هیچ اعتنایی نخواهند داشت.
بجه های بیجاری از این نماینده محترم شهرمون چه خبر؟ اصلا پیگیر هست نیست ؟ شمارش رو دارید بفرستید .خدا یارتون
بجه های بیجاری از این نماینده محترم شهرمون چه خبر؟ اصلا پیگیر هست نیست ؟ شمارش رو دارید بفرستید .خدا یارتون
امروز با یکی از مدیران ادارات صحبت کردم میگفت چندماه قبل پیگیر بودجه بودیم از تهران استاندار گفته چرا خودتون پیگیر میکنید نباید مارودوربزنید میگفت تا بودجه نیاد نمیاریمتون سرکار چون اونموقع دیگه شما فشار نمیارید به استانداری واسه تامین بودجه وفشارها میمونه واسه مدیران ببینید غیرت مدیرامونو
دوست عزیز با این که شهرستان هستم
اما این 3 سال بارها مراجعه حضوری داشتم و جویای کار شدم پرونده ام از مرحله اول به هر اتاق رسیده بارها پرسیدم و تلاش کردم فشار بیارم که هم از روند کار مطلع باشم و هم یه خورده سریع تر انجام بشه.
باور کنید برخلاف دوستان که از انتظار خسته شدن از مراجعه و تلفن خسته شدم.
با سلام
دوستان خواهشا این ترسهای الکی رو کنار بزارین دیگه. بعد از سه سال انتظار واقعا خسته نشدین؟؟؟؟؟؟ یه حرکتی یه تلاشی یه مراجعه ای. همش منتظرین با گل و شیرینی بیان دنبالتون و شمام تشریف ببرین سر کار به سلامتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا شجاعت دانش آموزای دبیرستانی اونم تازه دخترا خیلللللللی بیشتر از بعضی از شماهاس.......
واقعا دیگه چیزی برای از دست دادن دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه پیامک فرستادن که دیگه کاری نداره. 
فان مع العسر یسرا......

دوستان بهتره همه کارها رو به دست یکی از دوستامون نسپاریم .همگی باید دنبال کار باشیم نه کار و بدیم به یکی و خودمون بشینیم نگا کنیم و سوال بپرسیم . از اینجا از تلاش دوستمون ژیارخان نهایت تشکر رو دارم. منم به نوبه خودم دفعات مکرر مراجعه کردم به استانداری و نمیخام دوستامو تنها بزارم . یاحق
به دوست عزیز ژیار خان
فردا که تشریف میبرید استانداری در مورد بازگشایی مجدد سامانه و روند ثبت درخواست کدمستخدمی ها جویا بشید.
ممنون میشیم
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۶ به ژیار خان
دمت گرم عزیز. خدایش خیلی داری زحمت میکشی
نه دوست عزیز قراره فردا برم استانداری حتما برای جواب گزینشم می پرسم
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۶ به ژیار خان
سلام ژیار خوان . خواستم بدونم از گزینش استانداری خبر داری؟ جواب استعلام نیومده؟
جواب آقای بیگلری به من 
سلام فرمایشتون درسته بخدا در حال پیگیری هستیم بزودی درست میشه
متن خبرو فرستادم برای نوای آبیدر که الان درج شده هم تو سایت نوای آبیدر و هم کرد تودی، فقط برید کامنت بذارید چون حتما مدیران میخونن تو هردو سایت چون با اتش گرفتن آبیدر الان این سایتا مرکز توجه هستن پس سریعتر برید درد دلهای خودتون بذارید
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۳ نوای آبیدر خبر رو گذاشت
نوای آبیدر خبر رو گذاشت
جواب سید احسن علوی به پیامک ضمن ارسال پیامک به استاندار و فیروزی"جناب استاندار موضوع استخدامی ها کم کم تبدیل به اعتراض عمومی می شود لطفا دستور اقدام لازم را صادر فرمائید تا تدبیری اندیشیده شود.
پیامک به فیروزی
جناب فیروزی موضوع استخدامی ها تبدیل به اعتراض عمومی شده لطفا تدبیری اندیشیده شود چنانچه مانعی وجود دارد و یا موکل به سفر ئیس جمهور شده  اعلام فرمائید تا به مراجعه کنندگان ابلاغ شود"
بچه ها ادامه بدید هرچه فشار ما ازطریق نمایندگان به فیروزی و استاندار بیشتر بشه به نتیجه نزدیکتر و پوز مدیران نالایق رو به خاک میمالیم
امید کریمیان نماینده مریوان
09188740792
عزیزان این اطلاعیه ها و مصاحبه ها همش چ ر ت ه مشکل پوله و نبود بودجه بخدا سرکارمون میذارن تا زمان انتخابات کشش بدن تا به خیالشون بریم انتخابات شرکت کنیم آخه این نماینده ها چه کاری برامون کردن همشون فقط حرفن به قول مرادی نماینده سنندج باید ما الان چهارماه سرکار بودیم ولی هنوز کدمستخدمی هم نگرفتیم چه برسه به سرکار رفتن
بخدا پیگر نباشید از کار خبری نیست...
مدیرجان توروخدا تایید کن بخدا نذاری هزار بار دیگه نظرمو میفرستم
محسن بیگلری 09183747200
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۲ ژیار خان به کارگاه پوارو
نمیدونم چرا سهمیه ایلام کمه اما استان کردستان اگه اشتباه نکنم سه برابر ایلام جمعیت داره هرچنکه سهمیه رو براساس جمعیت ندادن اما تاخیر در کارا بخاطر حجم بالا نبوده چون استانای دیگه که رفتن سرکار بعضیاشون در حدود استان کردستان یا بیشترسهمیه داشتن.میدونی قضیه اختلاس شهرداری سنندج چطوری بوده؟ طی دویا سه سال گذشته حقوق کسای رو میگرفتن که نرفتن سرکار و قراربوده برن سرکار یا حقوق کسانی رو میگرفتن که اصلا وجود خارجی نداشتن
دکتر قادر مرزی09122113890
سالار مرادی09183726150
احسن علوی09122032881
شماره کریمیان روقرار برام بفرستن اون دوتای دیگه رو ندارم هرکدوم از بچه ها بزارن ممنون میشم
ژیار خان خوب شماره نماینده هارو هم بزار من خودم شماره همشون رو ندارم یک سری از بچه ها شماره هیچ کدومشون رو ندارن
بسمه تعالی
جناب مهندس علوی، نماینده محترم کردستان
باسلام و احترام؛ ضمن تشکر از پیگیریهای مصرانه و دلسوزانه حضرتعالی در ارتباط با استخدامی های استانداری سال 91، به استحضار میرساند که علی رغم تامین بودجه استخدامیها و تاکیدات نوبخت مبنی بر جذب تمامی نیروها تا پایان خرداد و همچنین شروع بکار نیروها در تمامی استانها از دو و سه ماه پیش، مسئولین استخدامی در استان کردستان به هبانه های مختلف به پاسکاری دواطلبین بین سه ضلع استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ادارات پرداخته و هریک دیگری را متهم به کم کاری نموده و به فرافکنی پرداخته اند لذا خواهشمنداست جلسه ای با حضور استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، و مدیران تمامی ادارات و نمایندگان محترم مجلس تشکیل دهید تا گره از کار 1453 جوان کردستانی گشوده و از فروپاشی صدها خانواده کردستانی  جلوگیری نمائید. نتیجه را از تابلوی اعلانات شهر پیگیر خواهیم بود. لطفا این پیام را نیز برای استاندار محترم و دکتر فیروزی بفرستید.
با تجدید احترام
موج 10 گام تا استخدام 1453 جوان کردستانی

بچه فقط اسم نماینده ها روعوض کنید به این خاطر تک تک مورد خطاب قرار میگرند که احساس کنن که این اظهار لطف و استمداد جوانان نسبت به شخص شخیص خودش بوده و خودش مسئول پیگیری باشه اگه بفهمه برای تمامی نمایندگان ارسال شده شاید به خودش زحمت پیگیری نده
اما اسامی نمایندگان"
دکتر مرادی
مهندس بیاتیان
مهندس بیگلری
مهندس کریمیان
دکتر قادر مرزی
لطفا تنبلی و خساست به خرج ندید باخطوط مختلف به همه اشون اس بدید این متنم در سایر صفحات انتشار دهید تا افراد بیشتری مطلع شودند به تمامی دوستان و داوطلبین اطلاع دهید خواهشااینیکی رو جدی بگیرید بعد که همه اس دادند میتونیمبه عنوان یک خبر در رسانه های استانی چاپش کنیم و تاثیرش چند برابر بشه خواهشا بفرستید منتظر دیگران نباشید تا یک شنبه همه بفرستید چه از طریق وایبر،واتس آپ، تلگرام و .... لطفا هم اطلاع رسانی کنید هم با خطوط مختلف بفرستید، من خودم علاوه برنمایندگان  برای قسمتهای مختلف استانداری میفرستم. چون اون سایت دیگه کامنتهای منوتائید نمیکنه خودتون این کامنت رو تاسویت دیگه کپی کنید لطفا کاری کنیم تو این هفته جلسه تشکیل بشه
پاسخ:
مدیرسایت:اشتباه تایپی زیاده اونا رو اصلاح کنین و نوبختو هم دکتر نوبخت بکنین
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۱ کاراگاه پوارو
سلام دوستان
یه سوال دارم
استان ایلام نصف کردستان جمعیت داره 
کردستان ده تا شهرستان و ایلام 9 تا داره

واسه اون آزمون استانداری چه جوری کردستان 1460 نفر میخواست اما ایلام سهمیه و بدون سهمیه کلا 200 نفر؟؟

نکنه به خاطر اینکه خیلی بیش از حد بوده فعلا کارا پیش نرفته؟؟
الان بعضی افراد شروع کردند به ثبت شکایت در سایت سازمان بازرسی کشور و دیوان عدالت اداری، مام باید تک تک شکایتمون رو از استانداری کردستان ثبت کنیم.
منم به این نتیجه رسیدم که بچه های کردستان نمی تونن حرف همو قبول کرده و اقدامی سراسری انجام بدن، و هرکس قدمی برداره  متهمش می کنن ، علت اصلی عقب افتادن کار ما نسبت به سایر استانها همینه. در این وضع دوستان حداقل هر کس کاری کرد اگر حمایت نکردن،تخریبش نکنن. اما انچه که بنظر میاد الان کانال درست پیگیری همین انتشار مقالات و اخبار استخدامی کردستان در خبرگزاریهای مختلف باشه و هجمه به مسئولان استانداری و نماینده ها
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۷ ژیان ژانه

برای من سؤاله که چرا بعضی از افراد با پیگیری خبرگزاری کردتودی مخالفن؟؟!!! کرد تودی و نوای آبیدر تنها رسانه ای هستند که خبرات مربوط به استخدامی را پیگیری میکند و این جای خوشحالی دارد. نکته قابل تأمل اینست که شاید افرادی که  با پیگیری کردتودی مخالفند از مدیران اجرایی باشند و می خواهند مانع تراشی کنند و یا از افرادی هستند که قراردادی در جای دیگر مشغول هستند و فعلا به نفعشونه که چن ماه دیگر اونجا سر کار باشند. دوستان سه ساله که منتظریم و هر روز یک وعده پوچ دیگر!!! دوست من در استان کرمانشاه سه ماهه که شروع بکار کرده است. معاون نیروی انسانی استانداری لرستان گفته : دلیل تمام تأخیرها بعد از فروردین ضعف استانداریه. پس خواهشا پشت هم را خالی نکنید و در عین احترام به اختلافات فکری ولی توی این مورد حساس متفق باشید. این حرفایی را که درباره کم کاری نیروهای بومی و استانداری میزنند شایعه نیست، بلکه واقعیت است. مشکل ما این است که فیروزی تمام کارها را سپرده به شالپوش و خودش مشغول کارای دیگست. شالپوش هم من چن بار مراجعه کردم بدون توجه به حرفای ما، میگه درست میشه و یا اینکه میگه وقت ندارم. اگر دکتر اسعد یوسفی استعفا نداده بود شاید کارها خیلی وقت بود تموم شده بود، چون واقعا برش داشت و پیگیر هم بود.

ظاهرا بعضی از دوستان نیز ناراحتن که چرا عضو تلگرام نشدیم. دوستان اگر واقعا نیت پیگیری دارید همین سایت کافیه نظراتتون رو بگید. اما اینکه گفتید : اول فرهنگاتونو درست کنید. حرف نامربوطیه. چون ما جهان سومی ها ثابت کردیم که ظرفیت خیلی از چیزا رو نداریم و کسانی هم که ادعا میکنند دارند نقش بازی میکنند. دوستان اگر واقعا میخواهید پیگیری کنید از طریق همین سایت اینکارو بکنید. آخه همه مثل شما پیشرفته نیستند که به تکنولوژی درسترسی داشته باشند. من با پیشنهاد ژیارخان موافقم

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۴ ناراحت به امید
سلام 
خیلی خوشحال شدم از خبرتون،به نظرتون دیگه قطعیه که بعد ماه رمضان میریم سرکار؟میون این همه ناامیدی بلاخره یه خبر خوب شنیدیم....
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۲ رضا سنندجی
زیار خان سلام دمت گرم داداش فقط همینو میتونم بگم
سلام خدمت تمامی دوستان، قبل اینکه برم سر اصل موضوع چند نکته رو خدمتتون عرض کنم، اول اینکه من نه بدبین هستم و نه قصد دارم تو دل کسی رو خالی کنم سعی میکنم واقعبین باشم و هدفم از کامنتا نه ناامید کردن دوستانه و نه چیز دیگری، دومااگه اخبار کردتودی در ارتباط با استخدامی ها رو نگاه کرده باشید از کامنتای که میگذارن مشخصه بعضی از پیگیری کردتودی ناراحت هستند که احساس من بر اینه که مسئولین و مدیران هستند که زحمت کشیده و کامنت میذارن پس لطف کنید اونجام کامنت بنویسید تا درد دل ما به گوش مسئولین برسه(برید کامنتای خبر قبلی رو بخونید)مدیر مسئول (اگه اشتباه نکنم)کرد تودی خودشم جزو داوطلبین استخدامی استانداریه.
اما بریم سر اصل مطلب همه مون میدونیم که مسئولین مارو بین سه ضلع سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استانداری و ادارات پاسکاری میشیم کاریم ندارم کی راست میگه، اما بهترین راهکار روبرو کردن این سه ضلع  در یک جلسه است که این کارم تنها از طریق نمایندگان مجلس برخواهد آمد(طی تماس مکرر با نمایندگان همه از علت پیچیدگی و مشکل موجود اظهار بی اطلاعی کرده و نمیدونن گره کور ش کجاست) که اداعای پیگیری رو دارند و باتوجه به تلاش برای فعالیت در روزهای پایانی این دوره مجلس ونزدیکی انتخابات، امکان پذیرش درخواست داوطلبین در صورت حجم بالای تماسها و پیامکها بالا میباشد بنابراین متن هرچند طولانی پیامک رو به قرار زیر آماده کردم که به تمامی نمایندگان طی دو روز آتی ارسال شود در ارتباط با متن نامه علیرغم میل باطنی  به برخی تعریف و تمجید های الکی پرداخته شده و همچنین امضای پایانی متن با عنوان "موج ده گام برای استخدام 1453نفر جوان کردستانی"
که تمامی کلمات آن هدفمند انتخاب شده موج نشانه اعتراضات دامنه داره که احتمال تندشدن و مخرب بودنشه، هشداره/ ده گام هم نشان اینه که پیگیری های ما تنها به این مورد خلاصه نمیشه و ادامه داره و هم با ایجاد حس کنجکاوی در طرف مقابل باعث تثبیت در ذهن آنها خواهد شد، 1453 نفر نشان از حجم بالای داوطلبین است که میتونن وزنه مناسبی برای انتخابات باشند، کردستان هم برای ترغیب حس پیوند زبانی و مذهبی است.
البته متن رو تا شب آماده میکنم و طی دو روز آینده به تمامی نمایندگان ارسال شود من خودم با خط تمامی اعضای خانواده و دوستان حتی به هم اتقای و همکلاسی های دوران دانشگاه میگم که متن پیام رو بفرستن اگه همه اینکارو رو بکنن حجم اس ها بالا بره مسلما تاثیر گذار خواهد بود و در تمامی شبکه های اجتماعی که عضو هستید و سایت های دیگه به دوستان دیگه اطلاع رسانی کنید از دست رو دست گذاشتن بهتره شاید کل هزینه اش 1000 تومان بشه، یکی از ظاهرا مدیران تو کورد تودی کامنت گذاشته چه عجله ای دارید تا 4 ماه دیگه میرید سرکار بریدبخونید خبر آخرشو
سلام دیروز پنج شنبه رفتم اداره ورزش در مورد شروع به کارمون سوال پرسیدم من بهمن گرینش شدیم و فروردین جوابمون اومد .بهم گقتن که یعد ماه رمضان ایشاله شروع به کار هست ودر حال صدور کد هستن . التماس دعا  در پناه حق.
به برخی ها
خواهشا ادبیات تون رو به رخ نکشید.
سلام. دوستان اینقد صبر کردیم و کارو سپردیم به دست افراد نالایق و خودمون دنبالش نرفتیم و پی گیر نشدیم که اینجوری سرکارمون میزارن. الان برید سماقاتونو بمکید .
چرا اینقدر بچه های بنیاد بی بخارن ...تلاشی .تلفنی ..مراجعه ای شاید تقی به توقی خورد
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۹ به رضا سنندجی
نمیدونم چرا کار بعضی افراد جز شایعه پراکنی چیزه دیگه ای نمیتونه باشه گروه تلگرامی که تشکیل شده را سیاسی میکنید در حالیکه از افراد چشم انتظار استخدامی راه اندازی شده برای هماهنگی برای پیگیریهایی که میخوایم انجام بدیم نه بحث الکی اول فرهنگاتونو تصحیح کنید بعد بیاید انتقاد کنید نه فقط شعار بدید مثلا تو این سایت چکار میکنید میاید فقط درد دل کنید جناب مدیر سایت کامنتهای قبلی رو تو صفحه قبل بخونید بعد انتقاد کنید گروه تلگرام به پیشنهاد دوستان تشکیل شده نه چیز دیگه واقعا متاسفم برای ااینده ای که ما میخوایم برای کشورمان بسازیم
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۷ رضا سنندجی
چشم مدیر جان.مرسی از اینکه زود کامنتم رو تاییید کردی.خدا ازت راضی باشه که هوای بچه هارو داری.
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۲ ژیار خان به تمامی داوطلبین
بچه ها یه برنامه به ذهنم رسیده که اسمش "ده گام تا استخدام" به عبارتی ده گام تاشکست مدیران نالایق بومی هرکی حاضره اعلام آمادگی کنه نه الکی قول بده و اول یا وسط راه دلسرد بشه تا آخرش باشه با تمام وجود. در هر مرحله از استخدامی که هست (نه یکی بگه ما هنوز گزینش ندادیم و در مرحله گزینشیم  و ... اگه تعدادمون زیاد نباشه نمیتونیم بر روند تصمیمات تاثیر گذار باشیم هیچ خطری برای هیچکی نداره چون نمیخوایم به کسی توهینی بکنیم و فقط پیگیریهایی که قبلا بصروت منفرد انجام میدادیم هماهنگ و هدفمندش می کنیم و طی روزهای آتی هرکی فکری به سرش زد که میتونه تاثیر گذار باشه بگه دیگه هیچ وعدهو وعیدی دلسردتون نکنه و ضمن انجام هماهنگ این مراحل، جداگانه پیگیری وضعیت اداره خودش باشه.
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۲ ﺑﻪ 1000000001
سلام. ﻣن که هر جی زنک میزنم میکن ما اسامی رو وارد سامانه کردیم منتظر باسخ تهرانیم.همجنین جیزی صحت داره? خرداد ى استانداری
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۸ رضا سنندجی
ژیار خان سلام من یه کامنت گذاشتم اگه مدیر عزیز تایید کرد منم باهاتم داداش.
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۵ رضا سنندجی
سلام بچه ها صبح همتون بخیر.یه چیزی میخواستم بگم شما هم یه کم بهش فکرکنید شاید حرفام درست باشه.سه ساله ببین چجوری مارو سرکار گذاشتن ودارن حق وپول مارو میخورن.کاملا منظم وبرنامه ریزی شده دارن پیش میرن.فیروزی میاد یه چیزی میگه موقع جلو اومدن وعدشون شالپوش میاد مارو از حرفش پرت میکنه.وقتی مابچه ها رفتیم سراغ خبرگذاری ها وبهشون فشاراوردیم واینقدر رفتیم استانداری دیگه راهی براشون نموند اومدن این حرفارو زدن.نتکه جالبش رو نگاه کنید اومدن یه صحفه توتلگرام درست کردن حالا خودتون برید ببینید به حرف من میرسید شدیدا دارن بچه هارو از استانداری وخبرگذاری ها دورمیکنن.دوسه نفر وگذاشتن اونجا فقط به بچه ها میگن برید سراغ نماینده ها وسراغ رئیس صنعت ومعدن وتجارت ویه سری افراد دیگه خیلی جالبه موندم صنعت وتجارت به ما چه. میخوان مارو کلا ازاستانداری دور کنن وحداقلش اگه یه بلایی سراستخدامی نیارن میخوان تا یه سال دیگه بندازن عقب.هرکس تواون صحفه تلگرام درست حرف بزنه وبگه به بچه ها که ازاستانداری وخبرگذاری ها پیگیر شیم حذفش میکنن.مدیر خواهش میکنم تایید کن که دست اینا برامون روشه.نزدیک سفر رس جمهوره میخوان کلا مارو ازاستانداری دورکنن.عین واقعیته
پاسخ:
مدیرسایت:گروهیکه از هویت مدیر آن خبر ندارید عضو نشید
دوستان استانداری
اگه مراجعه حضوری داشتید در مورد بازگشایی سامانه هم سوال کنید.
چند روز مداومه تماس می گیرم علارغم اینکه گفتن یکی دو روزه باز می شه اما تا حالا که می گن بسته هستش.
یکی می گه به تفویض اختیارات نصرالهی بر می گرده. خودش هم که ظاهرا گفته این مسائل استخدامی به من بی ارتباط هستش و در حیطه مسئولیت من نیستش.

سلام

همین الان یعنی ساع40/8 دقیقه با اداره راه وشهرسازی کردستان تماس گرفتم ایشون فرمودند از اون روزی که مصاحبه دادین 6 ماه حساب کنین که تقریبا 5 ماهش مونده یعنی همه مون سرکاریم در حد المپیک.

دوستان ،من واقعا دیگه نمیدونم چکار کنم اگه راه حلی به نظرتون می رسه بگین . ولی هر روز دعا میکنم خدا نبخشه اون مسئول بومی نالایق دروغگو ترسو رو که باعث وبانی وکوچکترین نقشی رو تو این موضوع داشته بهرحال دور از انسانیته که اینچنین باهامون رفتار بشه

دوستان بودجه نیس اداره ها تنها بهونشون بودجه  ست
ژیار جان سلام ااز شهامت ودرایتت خیلی خوشم اومد نظرات که خوندم تنها کسی که جسارت وشجاعت داره فقط شماید اگه بچه های دیگم این چنین جسارت داشتن اسیر بی مسئولیتی  بعضی مسئولان خود سر نداشتیم بهتره یه مت خوب حالت شکایت نامه تنظیم کنیم واز طریق همین اینترنت به دفترمقام معظم رهبری،دیوان عدالت اداری ،قوه قضایه مجلس دفتر رئیس جمهور وخبرگذاریهای مختلف بفرستیم ینی میتونیم یه هفته ای حسابی حال این مسولین کردستانی بگیریم از خواب زمستانی بیدارشن
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۷ انرژی مثبت
دوست عزیز منظورم اینه که این اطلاعیه رو به عنوان یه سند مستند به ادارات نشون بدیم و بیشتر بهشون فشار بیاریم لااقل بگیم خود مدیر کل استانداری گفته .که بدونن بی دلیل حرف نزدیم . وگرنه همش بشینیم و بگیم تا سال بعد خبرب نمیشه و سرکار نمیریم که چیزی درست نمیشه . امیدوارم متوجه منظورم شده باشید
۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۳ ژیار خان به انرژی مثبت
دوست عزیز چطور اطلاعیه رو تفسیر کردید که به این نتیجه رسیدید که خبر خوشیه؟؟؟؟؟؟؟ لطفا نکته مثبتش رو بگید شاید ما بد فهمیده باشیم.دوستان عزیز میگن یه انسان عاقل از یه سوراخ چندبار گزیده نمیشه به این وعده وعیدا دلخوش نباشید من خودم علوم سیاسی خوندم و میدونم که سیاست چقدر کثیفه و چه تاکتیکهایی داره. این هروقت فشارها زیاد میشه بهشون میان یه مصاحبه الکی میکنن و یا پاسکاری بین ادارات میدن تا قضیه رو فرسایشی کنن و کسی دیگه حال پیگیری نداشته باشه و بودجه ای که از ماه خرداد تصویب شده رو .... کنند مطمئن باشید اگه شل بشید کاری میکنن به فروردین 95 راضی بشید اگه نتونیم از عهده یه عده مدیر نادان بو بی سواد بربیایم دیگه همون بهتر که نریم سرکار. حالا که مردم عرصه عمل نیستیم فقط یه هفته تو فضای مجازی پشتکار داشته باشیم که نه خطری داره براتون و نه هیچی اگه حاضرید و قول مردونه ببخشید زنونه میدید تا شروع کنیم یکی یا دو هفته هر روز نیم ساعت تو اینترنت و چند تا تماس یا پیامک هماهنگ. والا برید بر شش ماهه دوم. دیگه هرجور دوست دارید
من امروز زنگ زدم هواشناسی به معاون اداره گفتم اطلاعیه خانم شالپوش رو دیدید،جالب بود اصلا اطلاعی ازش نداشتن،وقتی گفتم بهش بخونم براتون به حالت تمسخر گفت نه نخون چکیده ش رو بگو راستش دستم اومد که حرف خانم شالپوش چقد برش داره،گفتن که جناب همت پور گفتن فعلا دست نگهدارید گفتم همت پور دیگه کیه؟گفت یکی از معاونت های سازمان برنامه ریزی استان
جالبه هر دم از این در بری میرسد
امروز از طریق یکی از بچه ها تونستم با آقای فرشکار،معاونت اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صحبت کنم
ایشون گفتن که با استانداری صحبت کردم و گفتن که فقط با اومدن ابلاغ شروع به کار رو میزنن
متاسفم برای خودمون که فکر میکردیم بخاطر کرد بودنمون بقیه باهامون دشمنن 
اما همزبان های خودمون بزرگترین دشمنانمون هستن
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۶ انرژی مثبت
سلام دوستان. من یه سوال دارم نمیدونم با این همه انرژی منفی که دارید ایا کاری درست میشه؟ به جای اینهمه فشار روحی روانی یه کم به فال نیک بگیرید این اطلاعیه رو . با اینهمه منفی بازی به جایی نمیرسیم لااقل امیدوار باشیم به همین خبر هم خودش شانس رو میبره بالا. البته میدونم همه اینا بخاطر اینه که صبر هممون به انتها رسیده و بهتون حق میدم ولی با منفی بازی چیزی درست نمیشه . به جاش این اطلاعیه رو عاملی بدونیم که باهاش به اداراتمون فشار بیاریم
استانداری با این اطلاعیه آب پاکی رو رسما ریخت رو دستمون یعنی ما تمامکارامونو انجام دادیم دیگه ربطی به ما نداره و مزاحم ما نشید برید یقه اداراتتونو بگیرید با این حساب قضیه فراتر از اونیکه ما فکرشو میکنیم هیچکدوم حاضر نیستند مسئولیت رو به عهده بگیرن و این بیانیه نشون میده حتی با اومدن رئیس جمهور احتمالش کمه که قضیه درست بشه چون این مدیران تبدیل به یک گره کورش کردن و رئیس جمهور طی سفر دوروزه نمیاد بشینه این گره کورو باز کنه و دادگاه تشکیل بده.به نظرمن البته طی چند برخوردی که با فیروزی داشتم و سابقه ای که از ایشون سراغ دارم، آقای فیروزی انسان توانمند و دلسوزی هستند اما بنابه دلایلی که اینجاقابل ذکر نیست، قصدداره بیشتر از یک معاون نیروی انسانی که حقشم بود، ابتکار عمل رو تو سطح استان در دست بگیره و از مراسمات و جلساتی که شرکت می کنند میشه راحت اینو فهمید و اینکه استخدامی ها در اولویت کاری ایشون نیست(اگه منم بودم جای اون احتمالزیاد همین کاررو میکردم) اما به نظرمن اشتباهش این بود که نتونست دکتر اسعد یوسفی رو حداقل تا زمان پایان استخدامی ها نگهداره قصد نگاه جنسیتی روندارم اما چیزی که از برخورد با چند مدیر دستگاه اجرایی فهمیدم اینکه حرف خانم شالپوش رو نمیخونن برخلاف برش حرف دکتر یوسفی، و ازانجایی که ما مردم جهان سوم (هرچند که سازمان ملل کلمه درحال توسعه را بجای جهان سوم پیشنهادداده اما در واقع جهان چهارمی هم نیستیم)همیشه به یک رهبر نیاز داریم و خودمون جرات پذیرش مسئولیت اقدام رونداریم، باید یکی مثلیوسفی بیاد این مدیران محافظه کار رو وادار و یا قانع کنه که بودجه اش اومده و صددرصد به حسابتون واریز خواهد شد و شما بقیه مراحل رو انجام بدید. دقت کردیدزمانی که تامین اعتبارش هنوز بلاتکلیف بود ادارات مراحلشو طی میکردن انجام مصاحبه ها در دوره دکتر یوسفی بود بهنظرمن اگه از همون اول شالی جای یوسفی بود الانم ادارات مصاحبه رو انجام نداده بودن
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۱ ژیان ژانه

یادداشت اختصاصی/گروه : اجتماعی

ماراتن نافرجام استخدامی های استانداری از« ظریف استانداری کردستان» تا « ظریف مذاکرات هسته ای»

 

سریال دنباله دار استخدامی های استانداری کردستان، و پایان نافرجام این سریال بلند کم کم حال و هوای مذاکرات هسته ای را بخود میگیرد .

به گزارش خبرنگار کُردتودی، " دهم تیر " با توجه به توافق انجام گرفته ضرب الاجل زنگ پایان مذاکرات هسته ای به نقطه پایانی خود رسید و در همین تاریخ نیز با توجه به وعده " ظریف استانداری " در مصاحبه ها ضرب الاجل پایانی ماراتن انتظاراستخدامی های استانداری به انتهای خط میرسید .

به هرصورت با توجه به حساسیت موضوع " ظریف هسته ای " با تمدید چند روزه مذاکرات موافقت نمود اما هنوز از اظهارنظر " ظریف استانداری" درمورد تمدید و یا که عدم تمدید این پروسه بزرگ و لاینحل خبری نیست.


" ظریف استانداری " و تیمش چندان دردادن وعده ها هاهنگ و یک سخن نیستند و کمتر انسجام در گفتار را میتوان در آنها مشاهده کرد و هر کدام بر سازی میکوبند اما " ظریف هسته ای " بهمراه تیمش در سخن گفتن و دادن وعده هماهنگی کاملی با هم دارند.

" ظریف استانداری " باید با جسارت بیانیه صادره دولت مهرورزی را در سال نود و یک در ارتباط با استخدام کردن جوانان آن زمان و سالمندان امروز اجرائی کند اما گویا به دلیل اینکه بیانیه استخدامی با نام و به کام دولت قبلی صادر شده ، گویا " ظریف استانداری " چندان رغبت به اجرائی کردن آن ندارد .
اما " ظریف هسته ای " درتداوم سالهای متمادی مذاکرات میبایست بیانیه لوزان را نهایی و اجرائی نماید.

به هر صورت دو " ظریف "با این تفاوت که یکی از آنها در مقابل عددی به تعداد انگشتان یک دست بعلاوه یک قرار گرفته و " ظریف " دیگر مقابلش عددی فراتر ازهزار میباشد،اینک در مقابل آزمونی بزرگ قرار گرفته اند زیرا که " ظریف " استانداری در مقابل خبرنگاران از توافق حاصله در مدت دوهفته سخن گفت، هر چند که " ظریف هسته ای " هم بارها از امیدواری برای حل مسئله سخن گفته اما گویا طرفهای مقابل " ظریف هسته ای " با زیاده خواهی ناکامش کردند.


" ظریف استانداری " ماههای متمادی دنبال گرفتن یک کد استخدامی چند رقمی ناقابل برای پذیرفته شدگان میباشد حال با توجه به شواهد گویا این کد را میبایست، فضانوردان ازکره مریخ برایشان به ارمغان بیاورند،که مریخ رفتگان پنج بعلاوه یک ،باید این کدها را از کرات آسمانی گرفته و سپس به " ظریف هسته ای " داده تا ایشان هم به رسم هم کیش بودن در صراط تدبیر و امید به " ظریف استانداری" تقدیم کند یا که شاید این کداستخدامی لا ینحل در اتوبان مسیردولت مهرورزی تا دولت تدبیر و امید دچار سانحه ای دلخراش شده و فعلا در بخش مراقبتهای ویژه بستریش کردند،حال خدا داند کی به هوش بیاید، و یا که " کد استخدامی " با رفتن به آن دنیا دست صدها نفر را از رسیدن به استخدام شدن کوتاه نماید.


" ظریفان" هسته ای و استانداری کردستان اینک در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفته اند، " ظریف " بومی و خودمانی استانداری از گرفتن یک کد چند رقمی عاجز و درمانده شده، که صدها نفر آینده اشان با این کد گره خورده است.


با توجه به سفرقریب الوقوع کلیددار دولت تدبیر و امید به کردستان و نبود پروژه قابل افتتاح گویا قرار است این هزار و چند نفر پذیرفته شده استخدامی دولت مهرورزی را در میدانی بزرگ گرد هم جمع کرده و سپس روبان افتتاح گرفتن کد استخدامی را با دستان رئیس جمهورکلید بزنند،تاکه این پروژه را جزء پروژه های بزرگی قلمداد کنند که دولت یازدهم برای جوانان کردستان به ارمغان آورده است.


البته این هزار و چند صد نفر در صورت چراغ سبز نشان دادن " ظریف " استانداری برای رفتن به سرکارو استخدام شدن ،از دولت مهرورزی اعلام انزجار و بیعت خویش را با دولت تدبیر اعلام خواهتد کرد.

 

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۹ ژیان ژانه

سلام

میبینم که تمامی بچه ها اطلاعیه استانداری را کامنت گذاشتن و به خیالشون همه چیز حل شد. دوستان چن نکته قابل ذکر است : این اطلاعیه الزام آور نیست چنانکه هزاران بار اطلاعیه دادن و خبری نشده. این اطلاعیه صرفا بخاطر رد گم کنی قول دو هفته ای فیروزی بود. در این اطلاعیه یک پیش شرط گذاشتن : در صورت صدور کد مستخدمی جذب شوند. همه میدانن مشکل ما عدم صدور کد مستخدمیه. بعدشم صدور کد دلیل شروع بکار نیست. اداره هواشناسی خخ وقته کدشون صادر شده ولی هنوز سرکار نرفتن. کد هم راحت صادر نمیشه اداره ثبت احوال سه هفته پیش تمام مدارک را برای صدرور کد فرستادن ولی هنوز هیچی. نکته دیگر اینکه استانداری می خواهد با این کار تقصیرا رو بندازه گردن مدیران و ادارات ولی اونا تقصیری ندارن، چون صدور کد دست ادارات نیست. و برای بار هزارم میگم میخان فشار را از خودشون دور کنن. توصیه میکنم مقاله چاپ شده در کردتودی درباره ظریف استخدامی ها رو بخونید