---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

۱


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: وضعیت یک‌هزار و 27 نفر از نیروهای پیش‌دبستانی که از سال 84 به استخدام آموزش و پرورش درآمده بودند، طی یک‌ماه آینده تعیین‌تکلیف می‌شود.

خبرگزاری فارس: خبر خوش برای نیروهای پیش‌دبستانی سال 84 آموزش و پرورش مازندران

عبدالوحید فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به بازدید صورت‌گرفته اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته از وضعیت آموزشی و دانشگاه‌های مازندران، اظهار کرد: روز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه جلسه مشترکی میان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش و رؤسای برخی دانشگاه‌ها در این کمیسیون برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوعات مختلفی با حضور وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت، افزود: یکی از موضوعاتی که قبلاً پیگیر بودیم، تعیین وضعیت یک‎هزار و 27 نفر از نیروهای پیش‌دبستانی استخدامی سال 84 بود که سنوات آنها محاسبه نشده و مقرر شد طی یک‌ماه آینده تعیین‌تکلیف و مشکل‌شان حل شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه همچنین سایر مسائل از جمله کمبود فضای آموزشی، وضعیت مدارس، وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که مطالبه تمامی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وزیر آموزش و پرورش بود، بحث مربوط به معیشت فرهنگیان بود که در حکم جدید تفاوت فاحشی در حقوق معلمان و سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و آن را خلاف عدالت می‌دانیم.

فیاضی در پایان گفت: مقرر شد وزیر آموزش و پرورش نسبت به این موضوع اقدام کرده و موجبات رضایت این قشر از فرهنگیان را فراهم کند.


نظرات  (۱)

باسلام در منطقه سروستان شیراز کسانی هستند که یک دقیقه هم سابقه فعالیت در پیش دبستانی ندارند ولی ازآنجایی که مسول پیش دبستانی و نیز مهد از آشنایان بودند، و در آموزش و پرورش شهرستان سروستان ورود داشتند،براشون لیست رد کردن و الآن دارن در مقطع ابتدایی تدریس می کنند. چرا این همه بی عدالتی، پس کی ضابطه می خواهد نقش پررنگتری نسبت به رابطه داشته باشد. کسی نیست رسیدگی کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی