---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

۴

بسه تعالی

گزارش پیگیری روز دوم-19/09/1393

گزارش پیگیری از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور؛

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و پذیرفته شدگان عزیز:

در ادامه ی پیگیری ها، روز چهارشنبه به معاونت توسعه (دفتر رئیس آمار و منابع انسانی، آقای جمالی قمی مراجعه کردیم و پیگیر نامه ای که ایشان در پیگیری قبلی مورخه 03/09/1393 قولش را داده بودند شدیم. در حین حضور ما در آنجا متوجه شدیم که معاون امور اجتماعی معاونت برنامه ریزی در حال برگزاری جلسه ای با رئیس آمار و منابع انسانی معاونت توسعه و کارشناسان، جهت هماهنگی های لازم برای تعیین تکلیف هرچه سریعتر و روشن شدن وضعیت کلیه ی پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری ها و دستگاه های اجرایی هستند. پس از اتمام جلسه؛ طی گفتگوهای انجام شده با معاون امور اجتماعی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و یکی از کارشناسان معاونت توسعه، متوجه شدیم که هر دو معاونت پس از بررسی آمار و اطلاعات موجود، در آن جلسه به نتایج مشترکی در این خصوص دست یافته اند.

که این نتایج به قرار ذیل می باشند.

1- طی روزهای آتی، قرار است نامه ی قول داده شده از سوی معاونت توسعه ی مدیریت و سرمایه ی انسانیرئیس جمهور به استانداری ها ارسال شود که پیش نویس این نامه مورد مشاهده ی نمایندگان پذیرفته شدگان قرار گرفت. مقرر گردیده است کلیه ی کسانی که گزینش آنها انجام شده است بر اساس مستندات ارسال شده از سوی استانداری ها و تأمین اعتبار لازم از طریق معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، ثبت اطلاعات آنها برای دریافت شاره ی مستخدم در سامانه ی کارمند ایران فراهم شود و این افراد از ابتدای سال 1394 مشغول به کار خواهند شد.

2- در خصوص کسانی که ادامه ی مراحل آنها طبق بخشنامه ی شماره ی 200/92/13598 مورخه ی 01/08/1392 آقای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور متوقف شده بود، در این نامه مقرر گردیده که اقدامات لازم برای ادامه ی فرآیند استخدامی جهت نهایی شدن نتایج آزمون، انجام گزینش و ارسال اطلاعات به این معاونت صورت پذیرد.

3- لازم به ذکر است که طبق گفته ی مسئولین هر دو معاونت، کلیه ی افراد پذیرفته شده، نهایتا تا پایان شهریور ماه جذب دستگاه های اجرایی خواهند شد.

4- ضمناً در این دو روز طی ملاقاتی که با چندین تن از نمایندگان محترم شورای اسلامی داشتیم، ایشان متذکر شدند که تصویب این ردیف اعتبار کماکان مستلزم پیگیری مستمر پذیرفته شدگان تا زمان تصویب نهایی از طریق نمایندگان استان هایشان است. فلذا این مهم تنها با پیگیری ما پذیرفته شدگان میسر خواهد شد.


" ومن الله توفیق"

پایان پیگیری ما


نکته : پیگیری امروز (بالا- 3بند اول) نتیجه جلسه  مسئولان معاونت راهبردی و معاونت توسعه بوده و چون یک سوء تفاهمی مبنی بر اینکه دیروز در پیگیری نمایندگان اشاره شده بود که "اولویت جذب با کساییست که تا سال93گزینش شده باشن " امروز طی همین جلسه مذکور تصمیم قطعی براین شده که تمامی افراد گزینش شده پس از ثبت اسامیشان در سامانه کارمند ایران، در وقت مقرر که به استانداریها داده خواهدشد کد مستخدمی دریافت کنند و از اول فروردین 94مشغول کار بشوند و ادامه مراحل گزینش نشده ها هم انجام گردد وچنانچه گزینش این افراد تا پایان وقت مقرر صورت بگیرد و اسامیشان درسایت  کارمند ایران ثبت شود قطعا آنها هم اول فروردین سال 94 سرکار خواهند بود و اگرهم گزینششان تا آنموفع صورت نگیرد بتدریج ونهایتا تا پایان شهریور ماه 94 بصورت قطع سر کار خواهند بود. "


۹۳/۰۹/۱۹
مدیر سوم

نظرات  (۴)

۱۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۱ پذیرفته شده 92
با سلام جناب مدیر وبلاگ و عرض خسته نباشید
یک سوالی داشتم من که روند گزینشم مونده طبق گقته های نمایندگان نامه به استانداریها ارسال میشه و نهایتا تا شهریور 94 جذب میشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهریور 94؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : ببینید هرچه زودتر گزینش بشین زودتر میرین سرکار . و هدف ازینکه گفتن نهایت نهایتا منظور این است که تا اون موقع کسی نخواهد بود که سرکار نرفته باشد و همه بمحض اینکه گزینشونو تموم کنند سرکار میرن همانطوریکه تمامی گزینش شده ها از اول سال 94 سرکار خواهند بود . پس باید هرچه سریعتر کسایی که گزینش نشدن به ادارت فشار بیارن که گزینششونو انجام بدن .
۱۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۴ علی لرستانی
سلام واقعادست نماینده هادردنکنه که قبول زحمت کردن وبه تهران رفتن؛ایشالازودتراین چندماه هم بره همه بریم سرکار یه نفس راحت بکشیم خدایااین انتظار کی تموم میشه
۱۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۶ قبول شده جهاد
نهایت تشکر و سپاس رو از نمایندگان داریم.انشالله که امام حسین پشت و پناهشون باشه

پس نتیجه پیگیری ها این شد که ظرف چند روز آینده با مراجعه به استانداریها میتونیم هم از ارسال نامه مطلع بشیم هم از ارسال مدارک به تهران جهت دریافت کد استخدامی خاطر جمع بشیم
۱۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۴ حبیب شهرکرد
ممنون از پیگیریتون