---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

پیگیری استخدام سهمیه های زیر 50 درصد

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

این صفحه برای تبادل نظر و درج اخبار مربوط به سهمیه های استخدامی زیر 50 درصد ایجاد شده است .

با آرزوی موفقیت تمامی قبول شدگان ومنتظران استخدام


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۱۸۹)

ممنون کوروش
پس همکاریم منم اداره راهم
من معرفی شده به اداره راه هستم
محمد صادق عزیز حتما پیگیر میشم .
جناب کوروش شما معرفی شده به کدوم اداره هستی؟
سلام دوستان بنیادی
کسی اطلاع داره بعد از اینکه توسط بنیاد برای پست مورد نظر معرفی شدی ولی بعدازمدتی اون پست حذف شد از اون شهر یا اداره برداشته شد از شهرستان تکلیف معرفی  شده توسط بنیاد چه میشود جز سهمیه25درصد. اداره میتونه سهمیه25 درصد چند نفر کم کنه ازش یانه ؟ کسی اطلاع داره دوستان ؟
کوروش عزیز فقط لطف کن قضیه دوستان سهمیه ای رو جویا باش ببین تصمیم آخرشون چیه
برای همه هم نفرات اصلی هم جایگزین
ممنون
ممنونم
جهاد 
سلام خدمت همه دوستان .میخواستم بگم .من یک سال کد مستخدمی دریافت کردم دعوت به کار نشدم .خانم صبا رحیمی تبریک میگم .ولی چطوری شما خانم صبا رحیمی تازه کد دریافت کردین .وابلاغیتونو زدن .ولی از من و نمیزنن اگه بودجه تصویب شده پس برای همست باید ازمنم بزنن که متا سفانه هرروز یه چیز جدیدی میگن .من یکی خسته شدم نه استانداری س و ب پاسخگویه نه اداره .دوستان من دارم میرم وزارت خانه  اگه جواب گرفتم که هیچ اگه نگرفتم میرم سازمان برنامه دوستان اگه هرکه مشکلی داره در میان بزاره من که دارم میرم از شما دوستانم رو حتما پیگیرمیشم. واسم دعا کنید .اینشاالله مشکل همه ی دوستان  حل بشه
سلام خانوم صبا رحیمی تبریک و آرزوی موفقیت.شمابرا کدوم اداره بودین؟
ممنون پریا جان و آقای محمدصادق
ایشالله همه به زودی دعوت به کار بشن
بله آقای نعمت کد من 5روزه اومده
اداره کل اگر اسامیو بفرسته خیلی زود کد میاد
صبا جان مبارکت باشه واسه ما هم دعا کن
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۴۹ نعمت نعمت اللهی
خانم صبا رحیمی شما کد مستخدمی براتون صادر شده؟ مشکل فرزندان ایثارگر که واسشون کد صادر نمیشد حل شد؟
خواهر بزرگوار صبا رحیمی

مبارکتون باشه
امیدوارم در پناه خداوند و مولایمان مهدی موعود همیشه شاد و خوشبخت باشید
موفق باشید
بله من از معرفی شده های بنیاد بودم ف ج 35
از اداره پیگیر باشین و استانداری
سلام خانم رحیمی شما جز بنیاد بودین؟
از کجا پیگیر شدین ممنون میشم جواب بدین
جناب مدیر سایت می شه بگویید در بدترین حالتش زمان شروع به کار بالاخره کی هست
سلام بچه ها
من امروز ابلاغیمو گرفتم واسه اول خرداد
ایشالله همگی به زودی دعوت به کار شید.
دوستان اونجوری که استانداری سیستان و بلچستان می گفت مهم معرفی به اداره است نه گزینش چون بعضی ازفرزندان ایثارگر در سال 91 معرفی شدن ولی هنوز گزینش نشدن
سلام دوستان این بخشنلمه شامل  جایگزینها هست فقط؟
ما که تاریخ نامه معرفی شده به ادارمون 1اخرای فروردین91بود ولی هنوزبیمه زینشمون نکرده ومنتظر ابلاغ اعتبار هست 

ه محسن من هم سازمان زنداین اهواز دعوت شدم در تاریخ8/8/92گزینش شدم فعلا استانداری قبول نمیکنه کد بزنه بنیاد شهید گفت تاریخ رو عقب میاریم و سازمان زندانها قبول نمیکنه. حالا موندیم فرزند جانباز 35درصد آیا امیدی هست که بریم سر کار به نظر شما اگه بریم خیلی خوب میشه 
سلام به همگی
بچه ها شماها وقتی معرفی شدید برای پست  مشخص معرفی شدید  دقیقا قید شده کدام شهر وچه پستی؟
اگر بنیاد معرفیت کنه ولی قبل از جذب اون پست حذف بشه یا اداره از اونجا برداشته بشه چی؟کسی اطلاع داره ؟
من معرفی شده  به اداره زندانهای کرمان هستم به عنوان جایگزین معرفی شدم  92/11/11 جواب  قبولی گزینشم اومده صبح با خانم موحدی مسئول کارگزینی اداره صحبت می کردم  میگفت اسامی رو فرستادم تهران فقط باید کد مستخدمی صادر بشه  ما با تامین اعتبار مشکلی نداریم.خانم موحدی می گفت اوناییکه  قبل از 93/8/1 معرفی شدن تو  نوبت صدور کد مستخدمی سازمان هستن بچه ها اگه خبری دارین بدین دارم دیونه میشم مشکلات اقتصادی کرایه خونه و.... بدجوری بهم فشار اورده فرزند جانباز 70% هستم.
خواهر عزیز خانم رحیمی

مشکل این تاریخی هست که ذکر شده تو نامه
در حالی که ما اصلا جایگزین نبودیم و همون خرداد 92 اسممون تو بنیاد لیست شد
خود من مرداد ماه 92 اسمم رفته بود تو ادارمون
10 شهریور 92 هم فرم گزینش پر کردم
ولی باز میگن تاریخ اکثریت دوستان بعد تاریخ ذکر شده تو نامس و تصمیمی نگرفتن راجب اونا
آقای محمدصادق جای هیچ نگرانی نیست
کدهارو میزنن نگران نباشین
اداره به من گفته بود اسمتو فرستادیم استانداری سه ماه پیش!!!درحالی که هفته گذشته اسمم رسیده استانداری و شاید هنوز تهرانم ارسال نشده.پیگیر باشین حتما.
دوستان سهمیه ای اذربایجان شرقی
چیکار کنیم نمیخوان فعلا کد بدن؟
۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۰ بیمه ایران.بنیاد شهید
مدیر محترم    ..گفتنی تا آخر همین هفته که گذشت بودجه به استانداری ها ابلاغ میشه آیا شده ؟؟
خواهر عزیز پریا خانم
بنده که جایگزین نبودم بهم این حرف رو گفتن
از خانم محمدی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرسیدم
شمارشونم
021-85352354
جناب محمد صادق این خبر را از کجا گرفتید چونتا جایی که من اطلاع دارم این تاریخ صرفا برای جایگزین شده ها منظور میشه نمی دونید اگه شماره ای دارید به بگذارید  تا ما هم پرس و جو کنیم
اگر قبل از اون تاریخ باشه که کد صادر میشه جای نگرانی نیست ولی اگه بعد از اون تاریخ باشه فعلا تصمیمی نگرفتن مشکل اینجاست که نمیدونیم قبل از اون تاریخ هست یا بعدش بعنوان مثال بنده بنده خودم تاریخ فرم گزینشم قبل اون تاریخ هست ولی امروز به من گفتن تاریخت بعد اون تاریخ ذکرشده تو نامه هست و باید منتظر بمونید
از زمان پرسیدم گفتم حالا شما یک هفته دیگه صبر کنید بعئ ببینیم چی میشه
خواهر بزرگوار صبا رحیمی

والا منم خودم موندم دیگه قراره چه بلایی سرمون بیارن

آقای محمدصادق تکلیف ما که معرفیمون قبل از اون تاریخ هس چی میشه؟
ما هم مثل اونا بلاتکلیفیم یا برای ما صادر میشه؟
البته امیدوارم مشکل همه حل بشه
ما موندیم بین بنیاد و تهران
حالا کی میخوان کد بدن خدا میدونه
2 ماهه مدارک دادیم ولی هنوز از کد خبری نیست
یه روز بهانه تامین اعتبار داشتن الان هم بهانه تاریخ  نامه گزینش
دوستان سهمیه ای استان آذربایجان شرقی

طبق پیگیری بنده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی نامه گزینش اکثر دوستان بعد از تاریخ 92/8/1 است و به این منظور سازمان صدور کد مستخدمی رو برای این دوستان متوقف کرده تا از بالا دستور صادر بشه
به این منظور از همه دوستان تقاضا میکنم پیگیر این قضایا باشند چون احتمالا در شروع بکار تاخیر ایجاد بشه
سلام مدیر جان شما از ابلاغ نامه تامین اعتبار استان گیلان اطلاعی دارید؟
سلام اقای مدیر  اعتبار ابلاغ شده یانه؟؟؟ اطلاع ندارید کی ابلاغ میشه ؟؟؟؟
پاسخ:
مدیر سایت : تا آخر این هفته به تمام استانداریها ابلاغ میشه
آقای محمدصادق من سه شنبه میرم استانداری بعدم میرم بنیاد میپرسم
باید پیگیر باشیم تا به جایی برسه و گرنه مثل بچه های اردبیل کد ما از همه یه ماه دیرتر میاد
اسدزاده الکی میگن کد اومده
اداره کل گفت کد نیومده استانداریم گفت نیومده
با سلام
طبق پیگیری بنده از امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی
ایشان فرمودند که بنیاد شهید و استانداری مجددانه پیگیر هستند و اطمینان دادند که بزودی حل خواهد شد و این عزیزان بکار دعوت خواهند شد

سلام بچه های بنیادی این خبری که میگن و گفته شده تا اواخر خرداد استخدامی اونهایی که به بنیاد شهید معرفی شدن حل میشه یا شده . درسته؟؟
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۵ راه و شهرسازی
سلام به همگی از بچه های کردستان که از طرف بنیاد معرفی واسه راه و شهرسازی کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهر بزرگوار بنده از اسدزاده پرسیدم ایشون گفتن کداتون اومده
مدیر جان من 16 روز شروع بکار کردم در اذربایجان غربی .یعنی احتمال داره کد نزده باشند
پاسخ:
مدیرسایت : از مسئول امور اداری ادارتون بپرسین ولی فک نمیکنم نزده باشن 
سلام مدیر عزیز یک سوال داشتم من ازطریق ازمون یکی از ادارات قبول شدم واز طریق سهمیه هم یکی ازادارات دیگه که الان در ازمونی مشغول به کار شدم ایا امکانش هست که از اونجا انصراف بدم وبرم اداره ای که از طریق سهمیه معرفی شدم خواهشا جواب بدید خیلی برام مهمه
پاسخ:
مدیرسایت : اگه براتون کد استخدامی نزده باشن آره ممکنه 
آقای محمدصادق من امروز اداره کل بودم گفتن منتظر کدیم تا بیاد و حکم بزنیم
این یعنی کد نیومده
به صبا رحیمی
ما هنوز شروع بکار نکردیم ولی استانداری میگه کدتون اومده.
شما هم احتمالا کدتون اومده ایشالا درست میشه نگران نباشید دیر و زود داره ولی طبق صحبت هایی که با استانداری و بنیادشهید و اداره داشتم فکر میکنم تا اول تیر درست بشه.
راه و شهرسازی شیراز میگه چون اسامی شما(سهمیه ها)از تهران اعلام شده ،از طریق شورای تامین استان اقدامی صورت نگرفته و باید از تهران تعیین تکلیف بشید.گفتند که آقای امانی پیگیر هستند و ما به استانداری چندبار نامه زدیم،هر وقت که تعیین تکلیف شدید خودمون تماس میگیریم.اینم تکلیف ما بعد از سه سال انتظار...... بنیاد استان هم که بیخیال بیخیاله....
با سلام
طبق پیگیری های بنده از اداره کل بنیاد اذربایجان شرقی فرمودند برای تمام بچه های سهمیه ای کد صادر شده
گفتم ملک محمدی میگه صادر نشده گفتن ایشون اشتباه میکنه برای همه معرفی شدگان بنیاد کد اومده
آقای محمد از فارس شروع به کار کردین شما بعد از دادن اون نامه؟
خواهر بزرگوار از بنده که چیزی نخواستن فعلا
محتملا کدتون اومده که مدرک خواستن
بازم مطلع شدید به ما هم بگید
نه نپرسیدم
یعنی کدهامون اومده؟
واقعا چرا نپرسیدم واسه چی میخواین؟
آخه معرفی و سایر مدارکو موقع معرفی داده بودیم
از شما همچین چیزی نخواستن؟
سایر دوستان چی؟آقای مرتضی و آقای مهدی از اردبیل
از شما نامه نخواستن؟
خوش بحالتان بچهدهای ایثار گر...ما بدبختا جه کار کنیم بعد از سه سال امیدواری هیچی به هیچی
به صبا رحیمی
خواهر عزیز من هم فرزند جانباز هستم. استان فارس هم به ما معرفی نامه داد برای اداره خودمون. فکر کنم از مدارکیه که برای شروع بکار لازمه.
 سلام خواهر بزرگوار حتما برای گواهی ایثارگری شما و ثبت در پرونده پرسنلی شماست
نپرسیدین برای چی میخواین؟


سلام.ازبچه های شاهدکسی هست جایگزین باشه وکدمستخدمی واسش صادرشده.ممنون میشم جواب بدین
سلام آقای محمد صادق 
الان از ادارمون به من زنگ زدن که از بنیاد یه نامه استخدام بگیر بیار
خواهر بزرگوار صبا رحیمی

بله برای 15 اردیبهشت برنامه استانداری گذاشتن
تو صفحه خودمونم اعلام میکنن
فقط امیدوارم حال پدرم خوب باشه بتونم بیام منم
سلام آقای محمدصادق ممنون
خوش خبری باشین.ان شا الله که همینطور باشه
اگر بچه های استانمون 15ام خواستن برن استانداری ماهم بریم هم به استانداری سر بزنیم هم بنیاد

در جواب آقای نعمت بله کد بعضی از ادارات اردبیل صادر شده مال من هم صادر شده سهمیه هم زیر 50 درصد
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۸ نعمت نعمت اللهی
سلام آقا مهدی که به مرتضی جواب دادید. ببخشید شما سهمیه زیر پنجاه درصد هستید و کد استخدامی برای شما صادر شده است؟ ممنون اگه جواب بدین.
منم راه و شهر سازی  هستم  اما واسم هنوز کد نیامده خیلی نگرانم
راه و شهرسازی شیراز حکم همه رو دادن به جز بچه های سهمیه.میگن کد شما هنوز از تهران صادر نشده؟؟؟

شما مطمینی؟ واسه من تا به امروز صادر نشده از اداره پرسیدم در ضمن جایگزین هم نیستم  شما از کجا این خبر رو گرفتید ؟
ازفرزندان شاهدوایثارگرکسی هست جایگزین باشه وکداستخدامی واسه اش امده باشه .چون من جایگزینم و93گزینش دادم بهم میگن کدواسه ام صادرنمیشه
به مرتضی بله کد صادر شده سهمیه زیر 50 درصد
دوستان تا امروز حکم بچه های سهمیه ای رو زدن ایا تو حکمتون رسمی زدن یا پیمانی لطفا جواب بدین و شهر و اداره مربوطتون را بفرمایید. با تشکر
سلام اقا نعمت ممنون بله از هفته بعد شروع بکار مکنیم
طبق پیگیری امروز بنده از بنیاد اذربایجان شرقی
فرمودند استانداری قول مساعد داده تا خرداد ماه  ادارات بچه ها رو دعوت کنن
پیگیری از یاد نره
یاعلی
به دوستان در سایر استان ها

برای همه بچه های سهمیه دار استان سیستان و بلوچستان کد استخدامی اومده اما هنوز هیچکس شروع به کار نکرده....یه خبرایی هست برای اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ولی قطعی نشده
به دوستان در سایر استان ها

برای همه بچه های سهمیه دار استان سیستان و بلوچستان کد استخدامی اومده اما هنوز هیچکس شروع به کار نکرده....یه خبرایی هست برای اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ولی قطعی نشده
به مرتضی
همه کسایی که توسط بنیاد معرفی میشن و جزو سهمیه 25 درصد هستن به طور رسمی-قطعی استخدام میشن...در ضمن فقط برای فرزندان شهید یک مدرک بالاتر از مدرک خودش براش در نظر میگیرن یعنی حکم و حقوقش با یک مدرک بالاتر هست...اگه لیسانس باشه حقوق و مزایای فوق لیسانس رو میگیره....
آقای محمدصادق تو استانهای دیگه برای تعدای از سهمیه دارها یا همشون کد اومده اما استان ما متاسفانه هیچی.
من چندین و چندبار تماس گرفتم تهران اشغال بوده
ولی بازم تماس میگیرم
شما هم پیگیر باشین اگه خبری شد به ما هم اطلاع بدین
ممنون
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۴۱ نعمت نعمت اللهی
سلام مهدی از اردبیل شما کد استخدامی براتون صادر شده است؟ سهمیه چند درصد هستی؟
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۵ نعمت نعمت اللهی
سلام خانم صبا رحیمی خواهر بزگوار شما از سامانه کارمند ایران ازخانم محمدی پیگیری کنید ببینید مشکلتون چیه که کد براتون صادر نمیشه؟ ایشالله جواب اصلی رو بهتون میگن حتما. مشخصات میدید نگاه میکنه میگه بهتون. ایشالله که مشکلی نیست
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۳ نعمت نعمت اللهی
سلام مبارکه آقا مرتضی. اگه کد استخدامی براتون صادر شده که مشکلی نیست دیگه. شروع بکار کردین؟
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۳ مهدی از اردبیل
سلام بچه ها کد سهمیه های بعضی ادارات اردبیل از روز چهارشنبه صادر شده بود از امروز رفتیم اداره
بنده باز پیگیر میشم این قضیه رو
من نفر اصلی هستم
از ملک محمدی پرسیدم از اداره پرسیدم
رفتم بنیاد آقای گوهری به ملک محمدی زنگ زد گفتن نیومده واسه سهمیه دار ها.
خواهر بزرگوار صبا رحیمی
شما از کجا مطمئن هستید که تا حالا براتون کد نیومده؟ادارات که حرف راست نمیگن به ما
توی اداره خودمون یکی بهم گفت بعضی چیزا محرمانس نمیگیم
در ضمن شما جایگزین بودید یا نفر اصلی بودید تو لیست بنیاد شهید/؟
اگر جز نفرات اصلی باشید که مشکلی ندارید ولی اگر جایگزین هستید اینو باید از اداره کل پیگیر باشید بنده اطلاعی ندارم

سلام آقای محمد صادق
ممنون از خبرتون
آخه هنوز برامون کد نیومده!!!چطور میریم سرکار؟
دوستان سهمیه ای استان اذربایجان شرقی
بنده از بنیاد پیگیر شدم گفتن روز چهرشنبه جلسه بوده تو استانداری و به اونا گفتن مهراسا میره تهران جهت گرفتن تامین اعتبار
تا نامه بیاد شروع بکار میکنن دوستان سهمیه ای
فقط دعا نید و البته پیگیری هم یادتون نره
یا علی
سلام دوستان طبق خبری که به دستم رسیده اونهایی که در بنیاد قراره انشاالله مشغول بکار بشن احتمالا مجوزا صادر شده خبر موثق اینکه خرداد یا چند روز قبلش شروع بکار هست انشاالله.
التماس دعا برا همدیگه دعا کنید معجزه میکنه و اینکه حتما زیارت عاشورا یادتون نره واسطه شما با خدا امام حسین ع باشه .یا علی
من اول اردیبهشت ۹۲به اداره معرفی شدم بعد اوایل مرداد گزینشمم شروع شدد شهریور ماه هم مصاحبه رفتم مهرماهم ازمایشاتم تمام شد جایگزینم نبودم
سلام اقای مرتضی میشه بگی شماکه گزینش دادی وایاجایگزین بودی یان
سلام اقای نعمت من فرزند جانباز ۲۵درصد می باشم سه شنبه هفته قبل کد مستخدمی صادر شده برام تبلیغات اسلامی اردبیل می باشم
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۳۴ نعمت نعمت اللهی

سلام آقا مرتضی ببخشید دو تا سوال دارم اگه میشه لطف کنید وجواب بدید؟ اول اینکه آیا شما کد استخدامی برایتان صادر شده است؟ و اینکه شما فرزند جانباز زیر پنجاه درصد هستید؟ کد مستخدمی براتون صادر شده؟ ممنون
سلام کسی خبر نداره که حکم سهمیه ای زیر ۵۰درصد رسمی قطعی است یا پیمانی
خواهر بزرگوار صبا رحیمی
بنده برای اداره راه هستم و قبل از 1 ابانماه 92 به اداره گزینش معرفی شدم و 10 اسفند 92 هم مصاحبه عقیدتی بود
خواهر بزرگوار بنده نامه ای که از طرف استانداری برای اداره کل امده بود رو دیدم
اول از همه اسامی بچه های بنیاد شهید در سال 91 و 92 رو خواسته بودن و گفته بودن تا 15 اسفند لیست رو وارد کنند
از اینطرف به نطر بنده شروع بکار کل دوستان سهمیه ای با 91 برابر خواهد بود
آقای محمد صادق شما برای چه اداره ای هستین و کی به گزینش معرفی شدین؟
من فکر میکنم گزینش شده های 91 و 92 رو از هم جدا میکنن.و بچه های سهمیه ای که 92 گزینش شدن همراه آزمون داده های 92 سرکار میرن.
بچها راه وشهرسازی فارس دستور داده از هفتم این ماه برن ومشغول به کار بشن،چرا اداره های ما ساکتن وکاری برامون نمیکنن،اگه بحث بودجه هست هیچ دستگاهی هنوز بودجه بهش ابلاغ نشده...
سلام من برای دامپزشکی معرفی شدم.گزینش هم 12 نود ویک
خواهر بزرگوار صبا رحیمی

طبق پیگیری بنده برای اداره ما تمام مراحل انجام شده است و امکان داره تا حالا هم کد داده باشند
منهی اداره کل منتظر دستور استانداری است جهت شروع بکار
در مورد سایر ادارات نیز روند به این صورت است
در مورد سهمیه ایها نیز اطمینان دادند که حل شده و تامین اعتبار شدند.
سلام به دوستان سهمیه بنیاد شهید خبر جدید و موثقی از استخدامیا و مجوزهای جدید دارید؟؟؟؟؟؟
-..... بما گفتن داریم پیگیری میکنیم بزودی خبرتون میکنیم .
آقای محمدصادق از تبریز
خبری نیست؟
کد مستخدمی برای شما صادر شده؟
دوست عزیز از فارس شما برای چه سازمانی معرفی شدین؟معرفی به گزینشتون کی بوده؟
با سلام بچه ها امروز بنیادشهید شیراز به آقای قناعت پیشه زنگ زدم گفت که کارتون افتاده برای 3 تا 4 ماه دیگه یعنی چی؟!!!!!!!!!
میگفت با تهران جلسه داشتن اینجوری گفتن....



کسی از بچه های فارس خبری نداره که چی شده؟؟؟
سلام در مورد سوال خانم عبد بچه های باقی مانده اردبیل همه از آزمون استانداری سال 92 باقی مانده اند وگرنه تمام نفراتی که در سال 91 در آزمونی که استانداری برگزار کرده بود قبول شده بودند همان سال رفتن سرکار.
به خانم مریم عبد نه فقط آزمون 92 بود. آنهایی هم که در 91 در آزمون شرکت کرده بودند همان سال هم رفتند اداره ، در استان اردبیل فقط کسانی که از سال 92 بودند بلاتکلیف بودند
ممنون از جوابتون
آیا در اردبیل آزمون 91 هم بوده؟یا فقط خرداد 92؟
و قبل از شما در سال 91 گزینش شده داشتن؟یا آزمون استخدامی

سلام
در مورد سوال خانم مریم عبد ما را بنیاد فکر کنم حدود اردیبهشت 92 معرفی کرد و در اواسط تیر92 هم گزینش شدیم البته منظورم مصاحبه بود ، در اواخر اسفند 93 هم از ما عدم اعتیاد و سوء پیشینه گرفتند ، سهمیه هم زیر 50 درصد می باشد
بعده اینکه جواب ازمون دادند با قبولین ازمون همزمان مدارکو دادم فکر کنم مرداد ماه ۹۲بود شهریور ماهم رفت مصاحبه
سلام کد مستخدمی منم امروز صادر شد سهمیه زیر 50 درصد بودم
آفای مرتضی معرفی به گزینش رو پرسیدم
یعنی چه زمانی مدرک خواست ببرین اداره
سلام  من ۹۲شهریورماه گزینش شده بودم تبلیغات اسلامی اردبیل
دوستان عزیز کسی خبر تازه ای از بنیاد مرکز نداره زنگ زدین؟؟؟؟
سلام آای مهدی تبریک
شما چه تاریخی به گزینش معرفی شدین و مصاحبتون کی بود؟سهمیه چند درصد هستین؟

سلام بچه ها خدا را شکر از جهاد اردبیل زنگ زدن شروع به کار ما انشاالله شنبه ، البته تا آنجایی که می دانم به همه بچه های باقی مانده جهاد اردبیل زنگ زدن خدا را شکر به حق ائمه همه مشکلات دوستان و جوانان حل بشود
سلام خدارو شکر تبریک میگم
آقای مرتضی شما در چه تاریخی به گزینش معرفی شده بودین؟
91 هستین یا 92؟لطفا کامل توضیح بدین روندتونو
سلام آقا مرتضی شما برای کدام اداره هستید ، کدام سال معرفی شدید از طرف بنیاد خواهشا جواب دهید چون به ما سهمیه های جهاد کدی صادر نکردند 
سلام من سهمیه ای زیر ۵۰درصد اردبیلم خداروشکر دیروز واسم کد صادرشده
سلام آقا محمد صادق من و دوستم دیروز صبح زنگ زدیم تهران خانم محمدی در مدیریت و برنامه ریزی به ما گفت نامه ای برای ما آمده کد سهمیه ها را صادر نکنیم چون هنوز تامین اعتبار نشده اند رفتم استانداری اردبیل آنها هم ما را پیچاندند ما نگفتیم لغو شده  آقا محمد صادق  در استان اردبیل بچه های سهمیه ای قبل از آزمون استانداری معرفی شده بودند یک ماه بعد هم گزینش شدند برای ادارات ، اسفند 93 هم تمام مدارک پزشکی و سوء پیشینه را تحویل دادیم الان کد بچه های آزمون داده آمده و الان یک هفته مشغول کار هستند و ما هنوز بیکاریم. به بنیاد میرویم می گویند بروید استانداری ، استانداری هم می رویم میگویند درست نیست > اگر درست نیست مگر خانم محمدی دیوانه هستند به ما دروغ بگویند ، اگر پیگیری نکنیم باز موندیم ازمن گفتن
نگران نباشید دوستان
باید از تهران پیگیری کنیم
من امروز چندبار زنگ زدم تهران اشغاله
رفتم بنیاد گفتن نگران نباشین
فقط به بنیاد مرکز فشار بیارین
آقای محمدصادق از تبریز خبری شد لطفا اطلاع رسانی کنید

دوستان ببینید این بحث سهمیه ها بحث الان نیست
بلکه چند ماهه
من از بالاترین مقام مربوط پرسیدم
لغو اصلا امکان نداره
جهت اطلاعات بیشتر با ادارات کل بنیاد در تماس باشید و پیگیر باشید دوستان

سلام منم سهمیه 5 درصدی استان کرمانشاه هستم ولی کدم صادر نشده کسانی که  خبر دارن تکلیف کد ما چی میشه لطفا بگن
اقای محمد صادق ان دسته ازبچه های قبل ابان ماه ۹۲گزینش شده اند پس چرا کد این افرادم صادر نمیشه
ببخشید مدیر جان سوالی که پرسیدم بخاطر این بود که یکی از دوستان که باهم پیگیریم از طرف بنیاد شهید معرفی شده برا خود بنیاد شهید.... 

***بنیاد استان هم اسم یا ... برا تایید یا جذب فرستادن برا مرکز یا همون تهران یعنی در کل چه اتفاقی خواهد افتاد یا میوفته؟؟؟یعنی اگه جواب از مرکز بیاد بعد از این چه مراحلی باید طی بشه برا استخدام. ممنون میشم جواب میدین.
پاسخ:
مدیرسایت:گزینش .مصاحبه .و سوپیشینه و آزمایشات
با عرض پوزش تاریخ اول آبانماه سال 92 است
دوستان بند آخر مطلبی رو که گفتم توی لینک زیر هست
خودتون میتونید ببینید این نامه رو


                                      نامه معاونت توسعه به
                                            استانداریها

بازم سلام مدیر جان منظورم اینکه یعنی چی که اسم یه تعداد از بچه ها و ... برا جذب یا تایید رفته مرکز یا همون تهران . یعنی چه مراحلی باید  انجام شده یا قراره بشه؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:احتمالا منظورشون اینه که اطلاعات یه تعدادی رو تو سامانه وارد کردن و منتظر تایید هستن البته این احتماله ودر صورتی ممکنه که گزینش شده باشن وتاییدیه گزینش داشته باشن ....یا هم برای معرفی از طرف بنیاد شهید منتظر تایید از طرف بنیاد مرکز هستن 
دوستان آروم باشید لطفا

ببینید توی نامه گفته شده بود که تعیین و تکلیف ایثارگرانی که تا تاریخ اول آدرماه سال 92 به گزینش معرفی شده باشند
پس بحث لغو نمیتونه مطرح باشه

آقا بهزاد سهمیه بنیاد جهاد کشاورزی اردبیل اون تاریخی که شما نوشتید تو کامنت اول اذرماه 92 هست
این موضوع جدیدی نبوده خیلی وقته توی اون نامه اومده
نامه هم توی همین وبلاگ است
سلام بچه ها دوستان من زنگ زده به مدیریت و برنامه ریزی تهران گفته اند بچه هایی  که سهمیه  92 هستند برایشان کد نمی دهیم چون بودجه برایشان صادر نشده به خدا دروغ میگند چون آنهایی که در آزمون شرکت کردند آنها هم 92 ای هستند بابا بیایید پیگیر ماجرا باشیم وگرنه خاک بر سرمان شد
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۳۸ بهزاد - سهمیه بنیاد - جهاد کشاورزی - اردبیل
سلام/
امروز با خانم محمدی صحبت کردیم..ایشون میگن واسه بچه هایی که پس از تاریخ 92/01/08 معرفی شدن از طریق بنیاد، کدی صادر نمیشه و تعیین تکلیف نشد. 
بچه ها دارن با پنبه سر هممون رو میبرن...پیگیر باشید. 
سلام دوست عزیز همیخاستم بدونم چطور بنیاد جایگیزین معرفی میکنه  کسی که معرفی بشه توسط بنیاد تاخودش انصراف نده که بنیاد جایگزین معرفی نمیکنه براش دوستان؟؟؟؟
این خانم محمدی یا جواب نمیده یا اشغاله دوستان اگه کسی خبری داره منعکس کنه امروز بنیاد و استانداری رفتم متاسفانه انگار مساله ای جدیدی شده مشکوک. میزدند تو روز روشن دارن بهمون ظلم میکنن همه  رفتن سذکارشون بجز سهمیه ای ها انگار ما سهمیه ها داعش هستیم
سلام دوستان عزیز با هم چرا جدل میکنید  این حرف اونو رد میکنه اون یکی حرف این یکی رو خودتون مطالبی که گفتید رو بخونید .خودتون  اطمینان دارید به حرفاتون یا میگید تا دلتون اروم بشه .خبر موثق بزارید خواهشن.یا علی
سلام مدیر جان خواهشن سوالی دارم جواب بدین یعنی چی که اسمتون برا تایید رفته مرکز یا تهران یعنی چه مراحلی باید  انجام بشه یا شده؟؟؟
پاسخ:
مدیر سایت : متوجه نشدم منظورتونو !! کی گفته اینو ؟ یذره توضیح بدین 
دوست عزیز از اونجا که دولت جایگزینیهای بعد از 1/8/92 را پذیرش نمی کنه امکان جایگزینی از سهمیه ایثارگرا ن  وجود نداره
من خودمم با اسدزاده حرف میزنم ببینم چی شده
021-85352354
این شماره خانم محمدی هست
بنده که پرسیدم گفتن مشکلی نیست
در ضمن خواهر بزرگوار به حرفای ملک محمدی اعتماد نکنید
بر حسب تجربه عرض کردم
از تهران جویا بشید
بنیاد که کلا منکر قضیه است که مشکلی وجود داره
در ضمن چون ما رسمی خواهیم بود شاید تاخیر از اون بابته
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۰۷ بیمه ایران. بنیاد شهید
من نمیدونم چرا بعد سه سال دیگه مسولان خسته نشدند اینقدر امروز وفردا کردند خودشون دیگه چه جور تحمل براشون مونده با این امروز وفردا کردنشان. دیگه کار این بچها رو درست کنین برن پی کارشون. همه زن وبچه دارن گناه دارن به خدا 
سلام دوستان کسی اطلاع داره که بنیاد چطور جایگین معرفی میکنه ؟؟؟
اگر معرفی شده  انصراف بده جایگزین معرفی میکنه فقط؟؟؟؟؟
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۵۲ نعمت نعمت اللهی
سلام دوستان. من شماره خانم محمدی وهمکارانشان را میزارم لطفا همگی فردا قضیه صادر نشدن کد بچه های سهمیه دار را ازشون پیگیری کنید. لطفا همتون پیگیری کنید چون انگار مساله جدیه. خانم محمدی چون کم به تلفن جواب میدهند دراینصورت با همکترانشان که شمارشونو میزارم تماس بگیرید تا آنها مساله را از خانم محمدی بپرسن و به شما بگن. شماره خانم محمدی 021-85352354 و همکارانشان به ترتیب 021-85352351 و 021- 85352353 و 021-85352344 . لطفا همگی پیگیر باشید ونتیجه را اینجا منعکس کنید. من خودم هم پیگیر میشوم.
جناب محمد صادق ۲۴اسفند اسم من را وارد سامانه کردند ولی متاسفانه کد صادر نمیکنند تو استان اردبیل کد همه دوستان صادر شده بجز سهمیه ای ها والله اینکار یک مفهوم دارد متاسفانه استانداری هم اطلاع نداره چرا کد بچه هایسهمیه ای صادرنمیشه
آقای محمدصادق من نمیگم لغوه
من میگم پیگیری کنیم ببینیم چرا برای سهمیه ای ها کد صادر نشده؟
خود آقای ملک محمدی گفتن تا الان برای هیچ سهمیه ای کد صادر نسده.
فردا زنگ بزنیم تهران خانم محمدی بپرسیم دلیلش چیه؟
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۹ فرشاد به استخدام شده

برادر یا خواهر استخدام شده برا کدوم استان هستین و آیا برا خود بنیاد معرفی شده بودید یا سایر ادارات  و و برا کدوم شهرستان . واجبه بدونم  سر انسانیت شده بگو

 

خواهر بزرگوار صبا رحیمی
بلی من بطور مرتب با آقای اسدزاده در ارتباطم و یکبار هم مدیرکل رو دیدم
بنیاد میگه لیستتون تایید شده و ادارات هم از ما مدارک خواسته جهت صدور کد و استانداری هم گفت بچه های سهمیه تعیین و تکلیف شدن و حتما میرن سرکار
منتهی استانداری خودش منتظر نامه تامین اعتباره و تعلل میکنه که پیگیری میخواد با دوستان بریم معاونت توسعه استانداری
آقا مرتضی
عملا قضیه لغو سهمیه ای ها شایعه ای بیش نیست
اتفاقا ما خودمون 14 اسفند مدارک دادیم
اول از همه هم مال بچه های سهمیه ای رو زدند

02185352354
این شماره خانم محمدی
فزدا زنگ برنیم و بپرسیم چرا کد ما سهمیه ای ها نمیاد؟
دوستان عزیز سهمیه زیر 50 درصد شماره خانم محمدی مسئول صدور کدها رو هرکی داره بزاره تو وبلاگ.فردا تماس بگیریم و برسیم دلیل اینکه واسه سهمیه زیر 50 درصد هنوز کدی صادر نشده چیه؟
لطفابه هرکی هر جواب دادن اینجا بنویسه
سلام احتمالا سهمیه ها ی ها رو لغو کنند خوشا به غیرت مسولین واقعا خدا اجرشون بده زورشون به ما رسید به ماکه زخم خورده ایم به دوستان غیرسهمیه ای تبریک میگم که الان سرکارند 
آقای محمد صادق شما با بنیاد کل صحبت کردین؟خبری ندارین؟من که هرچی تماس گرفتم جواب ندادن دیروز و امروز
شما چه اداره ای هستین؟
اینجا معرفی شده بنیاد به جهاد کشاورزی کسی نیست؟آذربایجان شرقی
سلام. دوستان من از پذیرفته شدگان بدون سهمیه اداره بنیاد شهید هستم و قراره که مثلا در خود بنیاد شهید استخدام بشیم.اما مشکلی که هست بعد از گذشت نزدیک به سه سال همچنان علافیم و هیچ خبری از مراحل گزینش نیست. از دوستان عزیز که سهمیه دارند و قراره در خود بنیاد شهید استخدام بشن این سوال رو دارم که شما عزیزان تا چه مرحله رو گذروندید. آیا درسته که شما گزینش شدید و کد استخدامی هم براتون صادر شده یا خیر؟ ممنون میشم اگه جواب سوالم داده بشه.
فقط کسی خبر جدیدی از بنیاد گیلان  داشت مارو بیخبر نزاره/یا علی
خیلی ادارات بنیاد نیرو کم دارن و خیلیهای از کارمندان بنیاد یا بازنشسته یا در حین یا امسال بازنشسته میشن خبر موثقه فقط بپرسید از بنیاد که اسماتونو به مرکز برا جذب دادن یانه؟
سلام دوستان عزیز به امید اینکه همه جذب بشن تمام بچه هایی که سهمیه دارن نگران استخدام نباشن انشاالله همه جذب میشن فقط دیرو زود داره برای اینکه قانونه تا کی میتونن بپیچونن توکلتون به خدا بعدش به شهدا باشه.
بابا چرا کد سهمیه های جهاد اردبیل صادر نمیشه بقیه بچه ها رفتن سر کار شون ما موندیم میگند حتما باید کد بیاید
دوست عزیز استخدام شده برای کدوم استان هستین؟
براتون کد اومده یا فقط ابلاغیه؟
و برای کدوم اداره هستین؟و تاریخ گزینشتون کی بود؟
من خودم هم فرزند جانباز زیر 50 درصد هستم و ابلاغیه رو واسه 1 اردیبهشت گرفتم.به اخبار غیر موثق توجه نکنید.من هم با قضیه سهمیه زیر 50 درصدها کلی دچار استرس شده بودم
از دوستان سهمیه زیر 50درصد کسی هست کدش صادر شده باشه؟
آقای مدیر لطفا یه پیگیری انجام بدین
انگار در هیچ استانی برای سهمیه دارها کد صادر نشده
بیمه ایران سهمیه شما ازکدام استان هستی؟؟؟؟؟؟
بیاید صفحه بیمه ایران 
سلام مدیر محترم چرا کد سهمیه دارها صادر نمیشه تو اردبیل همه رفتن سرکار بجز سهمیه ها حتی کد سهمیه ای ها هم صادر نشده
lدر استان ماهم {زاهدان} کد ازمونی ها صادر شده اما واسه سهمیه دارها نه دارم از غصه دق میکنم کسی اگه علت و میدونه اطلاع بده ممنون میشم.
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۹ بیمه ایران91.سهمیه
من یکی از جانبازان شیمیایی هستم که در سال 91 به بیمه ایران معرفی شده ام و تاکنون هیچ اقدامی برام صورت نگرفته وهنوز بلاتکلیفیم ..
چرا کد سهمیه دارها صادر نمیشه .دوستان کد کسی اگه صادر شده خبر بده
دقیقا دوست عزیز کد سهمیه دارها صادر نشده
منم سهمیه دارم و کدم صادر نشه
یه روز بریم بنیاد کل پیگیری کنیم
سلام .من سهمیه 5درصدی ایثارگران قبول شدم تو یکی از ادارات ولی حالا کد همه صادر شده الا سهمیه دارها کسی میدونه چرا؟
خواهر بزرگوار از اذربایجان شرقی من هستم
بچه ها اعلام امادگی کنید یه روز بریم بنیاد شهید
بچه های آذربایجان شرقی که معرفی از سوی بنیاد شهید هستین اعلام آمادگی کنین یه روز بریم بنیاد استان برای پیگیری ببینیم چه خبره
سلام آقا فرشاد
از وضعیت بچه های بنیاد شهید که برا سایر ادارات معرفی شدن تو استان خودمون خبری نداری؟
اسدزاده میگه حل شده
ولی ادارات چیزی نمیگن
با سلام
کسی از بچه های سهمیه خبری از اتفاقات دو روز گذشته نداره؟ والا من توی این دو روز فقط پشت تلفن بودم و هر 10 دقیقه یه زنگ میزدم ولی کسی از قسمت مورد نظر بر نداشت یه بار به دفتر منابع انسانی زنگ زدم اونم گفتند که به مهرجویی زنگ بزنید اگه کسی بغیر خبر کلی که دارن به کار بچه های سهمیه ای میرسند اطلاع دیگه ای داشته باشه بزاره اینجا تا بقیه هم خبردار بشن
محمد رحمانی شما جایگزین هستید؟؟؟؟اداره ما تو کل کشور گزینش نکرده نه ازمونی ن عادی وازمونی.ولی همون سال91 معرفی شدیم. همون تاریخ معرفی بنیاد میشه معرفی به گزینش دیگه چون بنیادیها مصاحبه ندارن مستقیم به گزینش معرفی میشوند سهمیه25درصدی میگم.شما شاید جایگزین هستید  چون همون تاریخ1/8 92همون تاریخ کل استخدام ها متوقف شد  بعد ازاون نباید کسی معرفی میشد دیگه چون متوقف بود برداشت من اینه 
به شیما خانم ملکی دیگه کیه من هم از خوزستان هستم 1/8/92از مشکل بنده است ایا واقعا صحت دارد یا ........
کسی از بنیاد گیلان هست که اطلاعی از وضعیت دارشته باشه ؟؟
کسی از گیلان هست که اطلاعی از وضعیت داره؟؟
اداره راه هستم شما تا چه مرحله ای از کارتون پیش رفته ؟
اره گزینش 93 هستم شما از کدوم اداره هستید؟
 شما سهمیه دار هستید ایا جایگزین بودید؟  چون من هم تاریخ گزینشم مال سال 93 هست
دوستان سهمیه دار از زاهدان  خانم مالکی تا دیروز دوشنبه تهران بودن و مثل اینکه قراره برای گزینش شدههای بعد از 1/8/خبرهای خوشی داره اگر خبر جدیدی بدست اوردید حتما به ما هم اطلاع بدید
کسی از گیلان هست که اطلاعی از وضعیت داره؟؟
سلام دوستان عزیز پیگیریاتون فکر نمیکنید کمه از پیغام گذاشتناتون برا همدیگه معلومه یه مفدار اطلاع دادن نسبت به اتفاقات که داره میوفته چیزی کم نمیشه همینحوری به بچه های بنیاد اجحاف میشه خودتون به خودتون احخاف نکنید ارتباط لفلا کم نشه از حال همدیگه خبر بدین چیکار میکنید یا خبره جدید چی دارید یه مقدار هم با بعضیا هستم منتظره خبره حدید نباشید خودتونم یه تکونی بخورید لقمه حاضر اماده نخوایید
راستی خبرهایی از بنیاد مرکز  است که تو یه ماه اینده تکلیفه استخدامیای بنیاد انشاالله مشخص میشه اگه..... کسی از استخدامیای بنیاد استان گیلان خبر نداره ؟؟؟؟؟ما رو بی خبر نزاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام     ......................کسی خبری؟
از استخدامی یایی که خود بنیاد برا بنیاد معرفی کرده نداره؟
اره معرفی خود بنیاد هستم . والا اینو منم پرسیدم ولی گفتند که اصلا چنین قضیه ای نبوده و صرفا جهت ادامه بقیه امور و دستورالعمل اونها این هفته جلسه گذاشتیم این یک ماهم مشغول دریافت مجوز استانهای باقی مانده بودیم که همشون رو گرفتیم حالا راست و دروغش بعهده خودشون
سلام فرشاد شما سهمیه خود بنیاد هستید؟برای بنیاد معرفی شدی؟این که میگن بعضی ادارات کسرمجوز داشتند درسته؟یکی از بچه ها عنوان کرده بیمه وگمرکوبنیاد کسر مجوز داشتند وادعامیکنه نامه هم نشانش دادن که سه تا اداره کسر مجوز داشتند.کسی که اشنا داره یامیتونه یک پبگیری بکنه وبهمون اطلاع بده مرسی
۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۶ به محمد رحمانی
والا تا بحال بهمون نگفتن که مشکل شما اون تاریخ مورد نظر هست بله من سهمیه شاهد دارم اونم سهمیه فرزند آزادگی و برا اداره شهرستان معرفی شدم سال 91 . من خودم الان توی اداره مشغول فعالیت هستم البته بدون دعوت رسمی و حقوق،و بیشتر بخاطر بعضی مسایل دیگه هست فقط اینو میدونم و گفتند که بعد مشخص شدن نتیجه جلسه این هفته بقیه کارهارو از اواخر فروردین شروع میکنن همون کارهای گزینش و بقیه امور و اونجور که میدونم قراره بر حسب نتایج اولیه گزینش مشغول بکار شیم اما حکم برامون نمیزنن و صرفا ابلاغیه جهت شروع بکار و گذراندن آموزش های بدو خدمت خواهد بود.
به فرشاد ایا شما هم مشکل تاریخ1/8/92رو دارید ه شما فرزند جانباز هستید یغنی سهمیه هستید
سلام امروز به بنیاد مرکز زنگ زدم گفتم قضیه این کسر مجوزها چیه گفت کی گفته ما کسر مجوز داریم و قراره فقط یه عده ای رو بر داریم گفتم توی بعضی مراکز استانها به بچه ها گفتن که تهران میخواد فقط تعدادی رو برداره گفتند که اصلا چنین قضیه ای نیست و هر کسی گفته یا اصلا خبر نداره یا خواسته شمارو از سرش وابکنه بهرحال گفتند این سه شنبه و چهارشنبه کاراتون یکسره میشه و برا اطلاع همون روز چهارشنبه دوباره زنگ بزنید برا گرفتن آخرین خبرها ازاین روند
من که از همون اول سر کار گذاشتن و حالا هم سه ساله که سر کارم... دوستان عزیز همه ما سر کاریم و از لیست بی کارها خارج شدیم.پیگیری شغل ،خودش یک شغل محسوب میشه توی ایران.دست دولت تدبیر و امید هم درد نکنه که همه ما رو سر کار گذاشت......
سلام دوستان. مدیر محترم زحمت کشیدن شماره دفتر جمالی قمی و عسگری آزاد را در صفحه قرار دادند
 از روز شنبه شروع میکنیم برای زنگ زدن به این آقایان... انقد زنگ بزنیم کلافشون کنیم تا شاید حیا کنند و کاری برای ما انجام بدند.
 اینها ماهارا مسخره کرده اند... فقط زنگ بزنید شماره ها را اشغال کنید. من که هر روز زنگ میزنم
دفتر عسکری آزاد: ۰۲۱۸۸۵۴۶۹۶۱          
    دفتر جمالی قمی:  ۰۲۱۸۸۵۴۶۸۱۷
به جانباز شما ازکدام استان هسیتد؟؟؟؟؟؟؟
بیمه ایران ما درتماسی که باتهران داشتیم حرفی از مشکل گزین نزدند گفتند سهمیه25 درصد با بقیه افراد ازمونیها انجام میشه بیمه ایران ده استان ازمون داشته فکر کنم.
شما ازکدام استان هسیتد و بیمه ایران هنوز گزینش انجام نداده کلا 
یعنی منظورتون معانونت نمیذاره گزینش انجام بشه برای تمام استانها ؟؟
۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۰۲ به اون دوستی که در مورد گزینش سوال کرده بود
دوست عزیزم گزینش سهمیه دارها هم مثل اون یکی افراده فرقی نداره فقط باید اعتماد بنفس داشته باشه وقاطع حرف بزنی در مورد احکام و مرجع تقیلد وولایت فقیه هم کاملا مسلط باشی
برا من راحت بود و سوالاتش هم قبلا هماناییکه انتظار داشتم بودن میتونی اون فایلی که مدیر هم گذاشتن تووبلاگو بگیری دوستان که گرفته بودن میگفتن سوالات عین همون سوالاته  وخیلی جامع وکامله من دوسال پیش رفتم گزیمش زیاد س.الاتش یادم نیس ولی درکل خوب بود
اقای رهمانی طبقیگیریهایی که داشتم افرادی که سال91-92معرفی شدن مشکلشون حل شده فقط جایگزین ها مشکل دارن
مدیر جان سلام. ما سال91 از طرف بنیاد شهید به بیمه ایران معرفی شدیم دوره هم رفتیم اون اوایل. چند ماهه که پیگیر شدیم فهمیدیم که بیمه فقط دستور انجام کارهای ده استان رو داره وما موندم وبلاتکلیفی. اما ما قبل از یک هشت گزینش نشدیم.بیمه هم میگه تا معاونت دستور دوباره ادامه روند گزینشی رو به ما نده نمیتانیم براتون کاری بکنیم.حالا خواهشا به ماکمکی بکنید وراهی به ما نشان دهید.
پاسخ:
مدیرسایت : والا چی بگم از بنیاد شهید من سر در نمیارم . 
به پریا امروز استانداری خوزستان جلیه بود راجب این جریان تاریخ 1/8/92ولی در جلسه اصلا حرفی نبود ولی استانداری مازندران دارن کارهای انجام میدن خوش بحالشون من خودم 8/8/92گزینش شدم این ضد حال ولی ان شااله درست میشه به امید خدا من بنیاد ش تهران ،دفتر ریاست جمهوری و حتی دفتر نوبخت رفتم ولی کسی جواب گو نیست
تا جایی که من اطلاع دارم اون مشکل حل شده اما اگر جایگزین هستید وسهمیه دارید از بنیاد استان پیگیری کنید من هم تاریخ گزینشم بعد این تاریخ بود  اما استانداری مخالفت نکرد ولی جایگزین نبودم
ازکردستان منظورم تحقیق پرسو جو وچیزای دیگس سخ گیری میشه برامون؟؟
سلام سحر خانم ازکدام استان هستید؟؟؟؟؟!؟!!   
دوستان بالاخره کسی کشف نکرد عاقبت گزینش شدههای بعد از 92/8/1چیشد  بخدا مردیم از بلا تکلیفی یکی هم پیدا نمیشه جواب قطعی بده  نه استانداری نه بنیاد ونه هیچ کس دیگه از دوستان خواهش میکنم اگه خبری دارید ما رو هم در جریان بگذارید
مدیر جان یه سوال من سهیمه فرزند شهیدی دارم وهنوز گزینش نشدم فقط تشکیل پرونده دادم سوالم اینه ایا گزینش ماهم مث بدونسهمیه دارهاس یا سخ گیری توشه میشه بگین به چه مواردی بیشتر گیر میدن توگزینش که احتمال رد شدن داشته باشه؟
پاسخ:
مدیرسایت:اگه منظورتون از  گزینش مصاحبه هس آره مثل بدون سهمیه هاست .واسه مصاحبه هم خب باید احکام و رساله و ولایت فقیه و مسابل و اخبار روز و ....حتما بدونید حجابم رعایت نمایید.
امروز با بنیاد مرکز تماس گرفتم گفتن که ما مجوز خیلی از استانها رو گرفتیم ولی تعدادی از اونها مونده که باید بگیریم و گفتند که تا تمام مجوز استانهارو نگیریم بقیه مراحل رو وانجام نخواهیم داد و احتمال دادند که تا آخر فروردین کار مجوزها تموم بشه و بعدش بقیه کارها رو شروع خواهند کرد انگار کار گزینش و سایر امورات از اردیبهشت شروع خواهد شد من از آ. شرقی هستم که مجوزش رو گرفتند گفتم بهشون مگه نمیشه وقتی مجوز رو گرفتین بدین به خود استانها تا کاراشون رو انجام بدن گفتند که میخواهیم بصورت متمرکز باشه نه پراکنده که باعث اعتراض و ناراحتی استانهایی که مجوز براشون نگرفتیم بشه بخاطر همین منتظر تموم شدن پروسه گرفتن مجوز ها هستیم
مدیر جان چرا انقد دست دست میکنی به نظر خودت تا کی باید منتظر یه استخدامی باشیم سه ساله شد به نظر خودت بهتر نیس از خواب غفلت بیرون بیایم؟؟؟؟؟؟استاندار توسط چه کسی معرفی میشه ؟وزیر کشور که وزیرم توسط رئیس جمهور به مجلس پیشنهاد میشه ینی اینکه همش بهونس که دست استانداران دستور از بالا میاد جناب روحانی مسله استخدامی سیاسی کاریش کرد وگرنه نبود بودجه همش پرت وپلا بود بهتره همه استانها اماده بشن برای تجمع عظیم در تهران