---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

۰

میرزابیگی

خبرگزاری تسنیم: معاون پرستاری وزیر بهداشت از ۲ برابر شدن ظرفیت پذیرش رشته پرستاری در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم، محمد میرزابیگی امروز در جمع پرستاران و مسئولان علوم پزشکی این شهرستان با اشاره به 24 دی سالروز تاسیس معاونت پرستاری وزارت بهداشت اظهار داشت: براساس نیاز جامعه پرستاری 150 برنامه برای این قشر تدارک دیده شده که بر اساس اولویت 32 برنامه آن در حال پیگیری است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور افزود: از میان این 32 برنامه مشکل کمبود نیرو و نظام پرداخت از اهمیت بیشتری برخوردار است که برای رفع آن برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی نیز پیش‌بینی‌شده است.

میرزا بیگی با اشاره به اقدامات بلندمدت این وزارت برای حل مشکلات کمبود نیروی بیمارستان‌ها خاطرنشان کرد: در همین راستا امسال ظرفیت پذیرش دانشجویان پرستاری 2 برابر می‌شود.

وی تصریح کرد: ارتقاء کیفیت دانشجویان این رشته، اضافه کردن یک رده کمکی مانند بهیار و کمک بهیار و دادن صلاحیت حرفه‌ای به پرستاران به رفع کمبود نیرو کمک می‌کند.

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری کشور بابیان اینکه در سال 83 تعداد 40 هزار پرستار بیکار در کشور داشتیم، بیان کرد: در همین راستا استفاده از کار دانشجویی در دستور کار قرار گرفته و اکنون نیز دانشجویان ترم 6 به بعد در بیمارستان‌ها مشغول به کارند.

وی با اشاره به اینکه نظام پرداخت قبلی یک نظام ناعادلانه بود تصریح کرد: در نظام پرداختی جدید که ابلاغ می‌شود به سمت عدالت حرکت خواهیم کرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت با بیان ابلاغ غیررسمی این طرح به ریاست دانشگاه‌ها و مسئولان ذی‌ربط گفت: بعد از مراحل نظرخواهی و انجام اصلاحات نظام پرداخت جدید به‌صورت رسمی ابلاغ می‌شود و لازم به ذکر است که پرداخت علی‌الحساب به پرستاران براساس این طرح در حال انجام است.

وی با بیان اینکه «پرداخت مبتنی بر عملکرد» به عنوان یک روش جدید در نظام پرداخت دارای سه فرض است، گفت: اجرای این برنامه نه تنها جایگزین نظام نوین پرداخت است بلکه آئین نامه اجرایی بند چهار قانون بهره‌وری بوده و سبب ارتقای عادلانه تعرفه‌ها می‌شود.

میرزابیگی با اشاره به اینکه 2 برابر وضعیت کنونی به پرستار نیاز است گفت: طرح جدید نظام پرستاری پاسخگوی همه نیازهای این قشر است و از سازمان مدیریت می‌خواهیم اجازه استخدام دولتی داده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی