---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

کارمندان گرامی میتوانند جهت تبادل نظر و انتقال افکار و تجربیات وهمچینن پیگیری تبدیل وضعیت خود ازین صفحه  استفاده نمایند .

    

 نکته : "نحوه دریافت کارنامه آزمون ادواری  =  از سازمان سنجش و آموزش کشور "


بخشنامه دولتی

نامه استانداری گلستان


 

اطلاعیه سایت کارمند ایران :

  • 1393/09/17 : بمنظور درخواست شماره مستخدم پیمانی برای پذیرفته شدگان آزمون ادواری مورد اشاره در بند 30 دستورالعمل آزمون استخدامی اخیر، الف - وجود مجوز استخدام، ب - پست سازمانی بلاتصدی ج - تامین اعتبار، الزامـــــــــــی بوده و این فرایند صرفا با استفاده از مجوزهای ستادی قابل انجام می باشد. استفاده از مجوزهای استخدامی ستادی قبل از مورخ 1/8/1392 برای این فرایند، بدلیل مشخص بودن محل آنها،  ممنوع می باشد. درخواست شماره مستخدم با استفاده از مجوزهای ستادی صادر شده بعد از مورخ 1/8/1392 ،می بایست با رعایت سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد ایثارگران و 3 درصد معلولین صورت گیرد.

 

گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان اعلام کرد: به استناد بخشنامه جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، آن دسته از کارمندان قراردادی که در آزمون استخدام ادواری طی سالهای 81 و 83 و 84 قبول شده اند، تبدیل وضعیت می شوند.

 

نوراله نورالهی روز یکشنبه با ارسال نامه ای به کلیه دستگاههای مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری در استان گلستان اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای کارنامه مجاز در آزمون های استخدام ادواری در یکی از سال های 81 ، 83 و یا 84 باشند، از محل مجوزهای استخدامی دستگاه اجرایی مربوطه امکان پذیر است.


در این نامه با استناد به بخشنامه 19 مهر 93 جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، شرط تبدیل وضعیت این کارکنان وجود پست بلاتصدی متناسب با شرایط تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و دارا بودن شرایط عمومی استخدام عنوان شده است.

همچنین در این بخشنامه از کلیه دستگاه های مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری خواسته شده مشمولان فوق در آن دستگاه را شناسایی و آن ها را به ستاد مرکزی خود معرفی کرده تا ستاد مرکزی نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی اقدام کند.

صفحات تبادل نظر کارمندان قراردادی قبول شده در آزمون استخدام ادواری از قسمت طبقه بندی موضوعی ذیل عنوان اداوری قابل دسترس هست .

نظرات  (۳۴۰)

۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۲ ادواری علوم پزشکی
سیاوش جان سلام
به تمام دوستان عزیز و پیگیر سلام میکنم
من وقتی از دانشگاه پیگیری کردم متوجه شدم
1 - تعداد کسانی که این بار اسامیشون در فرم پیوست به تهران فرستاده شد نصف کسانی بود که بار اول و در ابان 93 به تهران فرستاده شد ( اونم به این دلیل بود که بار اول بعضی ها با توجه به اینکه نیدونستند قبول نشدند اسمشون را داده بودند )
2 - از فرم پیوست "شناسه قراردادی " و " محل مجوز در نظر گرفته شده " بدون اینکه پر بشه فرستاده شده
3 - به گفته مسئولین دانشگاه فقط 20 درصد کسانی که اسامیشون فرستاده شده " پست بلاتصدی دارای شرایط احراز "
را داشتند و برای بقیه دانشگاه تصمیم گرفته ( احتمالا از پستهای متفرقه مراکز بهداشتی )

از وزارت خانه که پیگیری کردم حرفهای متناقض شندیم
1 - کسانی که " پست بلاتصدی دارای شرایط احراز " در نظر گرفته شده طی نامه ای تا یک ماه دیگه تبدیل وضعیت می شوند
2 - همه کسانی که قبول شدند تبدیل وضعیت می شوند
3 - به مرور همه تبدیل وضعیت می شوند
4 - ما اسامی را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال می کنیم اونا باید تصمیم بگیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان لطفا همه از تهران پیگیر باشید چون دانشگاهها نمیتونند تصمیم بگیرند و مجری تصمیمات وزارت خانه هستند

موفق باشید
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۸ علوم پزشکی
سلام دوستان... آقای سیاوش هر روز این سایت رو چک میکنم به امید خبرای خوش... مخصوصا از جانب شما و آقای رستگار . 
خدا به حق همین شبهای عزیز خودش مشکلات هممه مونو حل کنه..  و منم شرمنده ی پدربازنشسته م نشم.........................
کارمند 23 سال سابقه همای سعادت نشست ..دیگه نگران نباش قضیه جدیه ..از یک دستورالعمل که دارای 30 ند هست که نمیشه همش قانون مملکت باشه ولی یک بندش نباشه نگران نباشید من خیلی خوش بینم و به امید خدا جواب مثبت وزارتخانه به دانشکاهها ارسال میشه ...به خدا توکل کنید
سلام و خسته نباشید خدمت همه ... نیروی قراردادی بیمارستان نمی دونم از کدوم استان هستین ولی باید براتون پیرو بزنن حتما برو و پیگیری کن ضمنا با نیروی انسانی وزارت بهداشت صحبت کن و بگو جا موندی و پیرو نمی زنن اینم شماره : 021-81452637 .... ضمنا مریم خانم حتما باید براتون پست انتخاب کنن درسته فقط شامل کسانی میشه که بتونن براشون پست معرفی کنن اگه پست خالی ندارن بهشون بگین یا متصدی دفتری براتون بزنن و یا منشی دفتر و ... چون بعداز تبدیل وضعیت راحت میتونی پست رو عوض کنی فعلا هر پستی میتونی بگیر ضمنا شرایط احراز مشاغل وزارت بهداشت رو از سایت دانلود کنید و طبق مدرکتون پیگیری کنید.باید حتما براتون پست معرفی بشه  ... البته امکانش هست اگر خوش بینانه هم فکر کنیم وزارتخانه پست ایجاد کنه که این سخت تر از دریافت پست از دانشگاههاست و امیدش کمتره ..موفق باشید
من هم از آقا محمد از برق فارس بابت ارسال تصویر نامه تشکر فراوان دارم.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۷ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان وزارت نیرو خبر جدیدی نشد ؟

این سنگی رو که معاون محترم وزیر توی چاه انداخته رو چجوری از چاه در بیاوریم ؟

چاره ؟؟؟؟

راستی از آقای محمد از برق منطقه ای فارس بابت ارسال تصویر نامه تشکر میکنم .

به امید تبدیل وضعیت همه ی دوستان

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۴ ادواری علوم پزشکی
نامه و جدول درخواست شده وزارت خانه


جدول ( شناسه قراردادی فقط نیاز به پر کردن نداشت )

http://s6.picofile.com/file/8196782684/%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85_%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C.xlsx.html

نامه وزارت خانه
http://s3.picofile.com/file/8196782742/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA.docx.html


۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۷ آزمون ادواری
با سلام
تنها وزرات نیرو هستش که از خودش یه قانون من درآوردی قرار داده است.چون این قانون یه فرض محال است و هیچگاه وجود نداشته.همه وزرات خانه ها همکاری لازم کرده اند ولی تنها وزرات نیرو داره کارشکنی میکند متاسفانه!!!!!!
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۳ قراردادی علوم پزشکی فارس
سلام به همگی  به اقای سیاوش
ممنون از راهنمایی هاتون من در مورد پستهای خالی به تشکیلاتمون گفتم اونا جواب دادن چون ما به اندازه همه پست خالی نداشتیم و بی عدالتی می شد و نمیدونستیم که اسامی چه کسایی رو بدیم وزارت خونه گفنه اسامی رو بفرستید تا خودمون یه فکری بکنیم به نظرتون من باید چکار کنم و چی بهشون بگم؟ باز هم ممنون
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ قابل توجه همکاران وزارت نیرو
قرارداد معین و مشخص از سال 85 به بعد ایجاد شده ودر سالهای قبل از84 قراردادهای پرسنل به صورت خرید خدمت بوده که در سال گذشته این قراردادها بخشنامه تبدیل وضعیت براشون اومد و با رای وحدت رویه دیوان 555اونهایی که از قبل خرداد78سابقه داشتند تبدیل وضعیت شدند
من 94/02/02 از معاونت توسعه منابع ریاست جمهوری و وزارتخانه خودمون به دیوان عدالت شکایت کردم بعد 20 روز اس ام اس رمز اومد ولی رفتم دیوان میگه برج 12 رای اعلام میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۳ اپراتورپیر
سلام.همکاران هراستان نامه ای به توانیربزنیم شایدفرجی شد
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ محمد راهی
سلام دوستان قرارداد معین وزارت نیرو
من و دوستانم که این بخشنامه شامل ما شده امروز کلی مستندات و مدارک موجود را جمع نمودیم و از فردا پیگیر میشویم هم از طریق مجلس و هم از طریق معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهور و هم شکایتی تنظیم نموده‌ و تحویل یک وکیل دادیم تا فردا در دیوان مطرح نماید.
خواهش شما هم از طرق قانونی پیگیر شوید تا یکی از ما دوستان این سنگ  بیخود را که وزارت نیرو جلوی دوستان قرار داده از سر را برداریم.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۹ کارمند 23 سال سابقه کار

با سلام

من با 23 سال سابقه کار هنوز در انتظار استخدام شدن می باشم و الان با داشتن استخدام ادواری هنوزم مشخص نیست که این همای سعادت (استخدام) نصیبمان میشود یا نه

سلام

من کارمند علوم پزشکی تهران هستم این خبر که اسامی برای وزارتخانه رد شده درست ولی اینجوری که من شنیدم میگن ممکن که با همه موافقت نشه و بهانشون نوع مدرک تحصیلی است که باید با رشته مرتبط باشه اگر کسی اطلاع دقیق تری داره ممنون میشم

سلام به دوستان وزارت نیرو  لطفا با شماره81606853خانم ترکمان یا با دفتر اقای مهاجری تماس بگیرید و خواستار لغو بند یک شود در غیر اینصورت با سازمان مدیریت وبرنامه ریزی __بازرسی_دیوان عدالت اداری پیگیری کنید نترسید فقط هرچه سریعتر
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۲ کارمند قراردادی بیمارستان

سلام آقای سیاوش

من به لطف اطلاع رسانی خوب محل کارم تازه متوجه قضایا شدم .پیگیری کردم گفتن اسامی رفته وزارت بهداشت .از شهرستان برام پیرو نامه ارسالی به استان نامه زدن اسمم رو اعلام کردن ولی مرکز استان میگه دیر آوردی نامه پیرو نمیزنیم حالا چیکار کنم؟تو رو خدا راهنماییم کنید

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۴ کارمند بیمارستان

سلام آقای سیاوش

منم کارمند تبصره 3 هستم  که به لطف اطلاع رسانی خوب محل کارم  تازه متوجه قضایا شدم .پیگیری کردم گفتن اسامی رفته وزارت بهداشت .از شهرستان برام پیرو نامه ارسالی به استان نامه زدن اسمم رو اعلام کردن ولی مرکز استان میگه دیر آوردی نامه پیرو نمیزنیم  بدون تایید مرکز استان هم  که نمستونم برم تهران /حالا چیکار کنم ؟ تو رو خدا راهنماییم کنید

بخشنامه وزارت نیرو کاملا خلاف است. دوستان عزیز تنها راه شکایت به دیوان عدالت اداری و نامه به آقای نوبخت است. آقای نوبخت بایددر جریان نامه ارسالی آقای جمالی قمی به وزارت نیرو قرار بگیره. آقای جمالی قمی خودش کارمند سابق وزارت نیرو است و به نفع آقایون راه را باز گذاشته. پیگیری پیگیری پیگیری
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۱ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان وزارت نیرو چاره ای بیندیشید ، زمان در حال تلف شدن است .

از دوستان مرکز خواهش میکنم صدای مارو به وزارت نیرو و شرکت های مادر تخصصی برسونند  .

به امید تبدیل وضعیت همگی

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۶ علوم پزشکی گلستان
عزیزان گلستانی خبر دقیقی دارید از روند کار ؟

من امروز با اقای مسئول نیروی انسانی صحبت کردم گفت ما اسامی و پست ها را بصورت "فله ای" فرستادیم و برای کسی پستی مشخص نکردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسی خبری داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۰ محمد راهی
با سلام
دوستان قراردادمعین وزارت نیرو
من چندین مرتبه کل بخشنامه ها را از 84 تا الان مطالعه کرده ام چون قبل از اون که چیزی نبوده.این یه سنگی هست که تعمدی انداختن توی چای و فقط خواستن کسی ازش استفاده نکنه چون خودشون ذینفع نیستند.بخشنامه سازمان مدیریت به صراحت عنوان نموده که هرکس مجاز شده و الان واسش پست بلاتصدی و کارشناسی عنوان شده و متناسب با مدرک تحصیلی اون پست کارشناسی واسش تعریف شده میتونه از این بخشنامه استفاده کند.متاسفانه وزرارت نیرو این بند من درآوردی را از خودش در آورده است.ضمنا این هم شماره مستقیم خانم ترکمان در منابع انسانی وزرات هستش.81606853 و البته چون میدونن که چه اجحافی به ما نموده اند شاید پاسخگو نباشند و یا بد برخورد کنند. با من که خیلی بد برخورد شد .

با سلام به همکاران محترم وزارت نیرو.

دوستان بهترین راه  درخواست از منابع انسانی  اداره مون برای حل این مساله است. اینطوری زودتر به نتیجه میرسیم. سعی کنید  اداره یا سایر همکارایی که شامل این بخشنامه نمیشن  و متاسفانه  حسن نیت ندارن  نسبت به مساله  حساس نکنید.امیدوارم به یاری خدا مشکل حل بشه. 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام   اینجانب قرارادی در وزارت نفت میباشم کارنامه قبولی استخدام ادواری دارم دوستان نمی دانند بخشنامه شامل وزارت نفت میشود یانه؟**** **** ***********
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۳ محمد از برق منطقه ای فارس
سلام دوستان 
وقتتون بخیر
ضمن آرزوی شادکامی و موفقیت همه دوستان در شرایط تبدیل وضعیت فعلی باید سوال کنم که آیا کسی رونوشت یا کپی یا تصویری از اصل نامه ی ارسالی سازمان مدیریت یا معاونت سرمایه انسانی رئیس‌جمهور که به وزارتخانه ها یا وزارت نیرو ابلاغ شده رو نداره؟؟
اگر کسی فایل یا تصویری از نامه ی مذکور رو داره لطفاً به بنده ایمیل کنه...
چون برای نامه نگاری و درصورت عدم تبدیل وضعیت برای شکایت به دیوان عدالت اداری مبنی بر انجام کار غیرقانونی توانیر و وزارت نیرو نیاز هست
با سوالی که از استانداری فارس کردم گفتند که هیچ ارگانی حق نداره به بخشنامه ی ابلاغی بند یا تبصره ای اضافه کنه و فقط موظف به اجرای اصل بخشنامه ی ابلاغی هست
از سازمان مدیریت فارس هم که سوال کردم گفتند که اضافه کردن به بخشنامه ابلاغی ممنوع هست مگر اینکه دستورالعمل داخلی مبنی بر انجام آیین نامه ی استخدامی داشته باشند و در اون صورت میتوانند خودشون شرطی رو اضافه کنند
اما علی ای حال این کار با توجه به اصل 44 قانون اساسی و با توجه به اینکه شغل بهره برداری از پستهای انتقال و فوق توزیع جزء مشاغل حاکمیتی هست می‌بایست الزاماً ما رو تبدیل وضعیت کنند که متأسفانه وزارت نیرو تاحالا زیر بار این مسئله نرفته و هربار از این مسئله شونه خالی کرده و یا قوانین رو دور زده...
اگر کسی از دوستان نامه ی فوق الذکر رو داره لطفاً به آدرس ایمیل ارسال کنه 
ممنون میشم
دوستان فقط دعا کنید و مصرانه پیگیر باشید
یاعلی
Ghanaatian.mohammad@gmail.com 

سلام. ذوستان برقی سلام. این نامه اداره ما هم اومده. در تایید حرف دوستمون اکبر آقا باید بگم با اطلاعاتی که ما از دوستان  گرفتیم احتمالش هست وزارت نیرو برای ما جداگانه مجوز نگرفته و با همون آزمون مجوز اخیر  این نامه رو  به ادارات  فرستاده. واسه همین شرط محال گذاشتن. امیدوارم پیگیری کنیم جداگانه برامون مجوز بگیرن. یا بند یک رو لغو کنن.


دوستان وزارت نیرو. سلام. ما طی تماس با توانیر و منابع انسانی شرکت  بهمون گفتن سعی میکنن ببینن میتونن مشکل رو حل کنن. امیذوار باشید و  پیگیر. انشالله به امید خدا و همکاری تک تک شماها و به احترام این ماه عزیز مشکل  حل میشه . دعا کنید.

سلام دوستان وزارت نیرو در مورد بند اول اعتراض حضوری وتلفنی دفتر منابع انسانی وزارت نیرو وهمچنین رئیس امور آمار،برنامه ریزی و تآمین نیروی انسانی جناب آقای قمی هم حضوری هم تلفنی از هم امروز شروع کنیم وگرنه بدست فراموشی سپرده میشم به امید همدیگر نیز نمانیم لطفا تلاش کنیم چون بند یک تازه سال84 تصویب شده وسال 85 اجرا فقط میخوان سنگ اندازی کنن اول تماس تلفنی همه باهم لطفا نترسید وبه دوستان اطلاع رسانی کنید فرصت را از دست ندهید

سلام به وزارت نیرویی ها.

دوستان به نظر من بهترین راه  پیگیری از طرف کارگزینی اداره ها ست. باید شرایط رو منعکس کنن. سعی کنیم با منابع انسانی  اداره هامون صحبت کنیم و متقاعدشون کنیم که باید از وزارت نیرو بخوان این شرط رو کنسل کنه. ما هر قدر هم اینجا کامنت بنویسیم فایده ای برای لغو این شرط نداره.

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۵ رستگار به داریوش
سلام ببخشید شما سوال کردید گفتن توی چه مرحله ای هستش

کاش کسی وزیر نیرو را در جریان کامل این موضوع قرار می داد تا همه تبدیل وضعیت شوند
سلام دوستان وزارت نیرو به نظر شما میشه تصور کرد توانیر اطلاعات ما رو نداشته و ندارد آیا نمیدانند از چه سالی قرارداد مشخص یا معین دارند! نباید نا امید شد ولی ظاهرا قصد دور زدن قانون تبدیل وضعیت ما را دارند.تلفنهاشون رو که جواب نمیدند دوستان تهرانی امکان ملاقات حضوری با مسوولین توانیر رو دارن.شماره جناب طهانی مسوول تبدیل وضعیت 27935380و جناب شهریور 27935381
مسئولین وزارت نیرو می توانستند به جای استفاده از یک مجوزی که قبلا برای جذب نیرو استفاده شده بود مانند بقیه سازمانها یک مجوز جدید برای تبدیل وضعیت همه همکاران قبول شده ادواری بگیرند چون اسامی و مشخصات کامل آنها را هم از پارسال داشتند و این همه اما و اگر نگذارند. حالا هم چند شرط محال اضافه کرده اند که این طوری اصلا کسی تبدیل وضعیت نمی شود. دلیل این کارشان را هم به خدا واگذار می کنیم.
با سلام وتشکر ویژه از رستگار عزیز واطلاع رسانی خوبتون من هم که سراغ گرفتم گفتند در مرحله اقدام است و در اینده نه چندان دور به سرانجام می رسد
دیگر امید به خدا.
سلام برهمگی ..بچه ها صدر صدقضیه جدیه به امید  خدا...امروز آخرین پیگیری از وزارت بهداشت همین بود ..ضمنا تمامی وزارتخانه ها ملزم به انجام هستن نترسید همین که یک وزارتخانه انجام بده راه باز میشه ...علوم پزشکی فارس اینو بگم که دانشگاه باید برای شما پست معرفی کنه ربطی به وزارتخانه نداره اونا که پست های خالی شما رو نمیدونن توی فرم پیوست هم خودشون اطلاعات پست رو خواستن پس دانشگاه از خودش در آورده
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۰ محمد راهی
سلام به دوستان ادواری وزارت نیرو
این بند اول که وزرات نیرو مطرح نموده کلا جای ایراد دارد چون اولین بخشنامه تبدیل به قرارداد معین با مصوبه هیات وزیران از اسفند 84 تصویب شده و اولین افرادی که تبدیل شده اند نیز از 85 بوده است.باید این موضوع را همه دوستان دنبال و مطرح نمایند ضمنا معاونت توسعه ریاست جمهور نیز بیان داشته که اصلا منظور ماده 30 این بند نبوده است. این بند را خود وزرات نیرو اضافه نموده است.
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ رستگار به داریوش
آقا سلام 
امروز خبر گرفتم خبر قبلی اشتباه بود لیست ارسالی 73 نفر بوده وکل ادواری ها103یا104نفر بوده اند اونهایی که اسمشون ارسال نشده رشته تحصیلی با عنوان شغلی متناسب نبوده و یا رشته تحصیلی غیر مرتبط داشتند ولی مابقی چه قرارداد مشخص چه قرارداد معین اسامی ارسال شده است
دوستان وزارت نیرو سلام
من هم مانند بقیه شما ادواری داده ام ولی اون بند اول را کسی نداره چون که قانون از اسفند 84 اومده واسه قرارداد معین شدن و اولین افرادی که قرارداد معین شدن از 85 شروع شده است.باید همه پیگیر باشیم که این بند را ملغی کنند.
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۱ nدانشگاه علوم پزشکی مشهد

سلام بر همه دوستان عزیز

از علوم پزشکی مشهد کسی خبر نداره که چی کار کردن؟ تو واحد ما که هیچ خبری نیست . خیلی نگران هستم

نیروی قراردادی وزارت نیرو با این حال با این شرایط که گذاشتند باز شامل حال شما هم نمی شود آقایان می گویند در زمان امتحان باید در وزارت نیرو مشغول به کار بوده باشید.
آقای نیروی قراردادی وزارت نیرو با سلام
یعنی شما از سال 82 به صورت قرارداد معین به طور مستقیم با خود برق منطقه ای یا آب منطقه ای قرارداد دارید؟ چطور هنوز استخدام نشدید؟ دقت کنید بعضی از همکاران قرارداد معین بودند ولی نه به طور مستقیم بلکه از طریق شرکت اقماری
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۸ نیروی قراردادی وزارت نیرو

با سلام و خسته نباشید من از سال 82به صورت نیروهای قرارداد معین در وزارت نیرو  مشغول کار هستم و در ازمون ادواری سال 81 هم قبول شدم تا الان هم به صورت قراردادی بودم کسی با این شرایط است که تغییر وضعیت پیدا کرده باشه با چه مجوزی؟


۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۸ علوم پزشکی گلستان
نامه گلستان ارسال شد
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۱ تبدیل وضعیت
با سلام به تمام دوستان امیدوار

با منابع انسانی دانشگاه صحبت کردم گفتند اسامی را فرستادیم و کسانی که خودشان بدون داشتن کارنامه هم گفتند که قبول شدند هم نامش را زدیم ؟؟؟؟؟؟
موندم مگر توی 10 ماه گذشته مدارک عزیزان استعلام نشدن ؟؟؟

به هر حال این رئیس منابع انسانی میگفت چون یه تعداد بر اساس حدس و گمان اسامیشون را دادند و تا اینا تایید بشه و لیست برای اصلاح فرستاده بشه زمان می بره

من که در کل متوجه نشدم دقیقا چه کاری انجام میدهند ولی به هر حال چیزی که مشخصه اینکه کارها داره انجام میشه به امید خدا و پیگیری دوستان عزیز

۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۹ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

خانم لیلا ممنون از اطلاع رسانیتون .

عزیزان اگه وزارت نیرو بخواد بدین منوال جلو بره پس هیچ کسی تبدیل وضعیت نمیشه .

از دوستان مرکز و تمام کسانی که با وزارت نیرو و شرکتهای مادر تخصصی ارتباط دارم تقاضا دارم که این مسئله رو به گوش آقایان برسانید .

متاسفانه این نامه ها با تمام بندهایشان برای کارگزینی های مناطق به منزلهی وحی منزل می باشد و هیچگونه همکاری نمیکنند .

با تشکر از همگی

به امید تبدیل وضعیت همه دوستان

۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۹ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

خانم لیلا ممنون از اطلاع رسانیتون .

عزیزان اگه وزارت نیرو بخواد بدین منوال جلو بره پس هیچ کسی تبدیل وضعیت نمیشه .

از دوستان مرکز و تمام کسانی که با وزارت نیرو و شرکتهای مادر تخصصی ارتباط دارم تقاضا دارم که این مسئله رو به گوش آقایان برسانید .

متاسفانه این نامه ها با تمام بندهایشان برای کارگزینی های مناطق به منزلهی وحی منزل می باشد و هیچگونه همکاری نمیکنند .

با تشکر از همگی

به امید تبدیل وضعیت همه دوستان

۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۳ کارمند قراردادی
سلام به تمام دوستان قراردادی
ضمن قبولی طاعات و عباداتتون در این ماه عزیز خدمتتون عارضم اول اینکه از پیام دوستان در دستگاههای اجرایی مختلف نشان دهنده این است که دولت و وزارتخونه ها خودشون پیگیر هستن که اسامی ها رو دارن جمع آوری میکنن و دوم اینکه در تمام مراحل باید به خدا توکل کنیم تا هرچیزی  مصلحتش هست نصیب ما بشه.پس جای هیچ نگرانی وجود نداره
به امید خدا همه چی درست میشه
همکاران وزارت نیرو
خانم توکلی در توانیر یا خانم ترکمان در وزارتخانه جواب نمی دن به خاطر اینکه خیلی خیلی همکاران بهشون زنگ می زنن و مرتب در همین مورد ازشون سوال میکنن بعضی ها هم سوالهای غیر منطقی یا درخواستهای نامعقول می کنن که خوب البته هر کسی باشه خیلی کلافه میشه بهتر است هر وقت هر کسی زنگ زد و خبری بدست آورد آنرا در همین سایت قرار دهد تا بقیه هم مطلع بشند
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۷:۴۷ قراردادی استانداری

سلام به همه دوستان؛ از همکاران استانداری ها کسی هست؟ یا خبری از پیگیری ادواری در وزرات کشور رو داره؟ اگه دوستی هست لطفا اطلاع رسانی کنه ممنونم.

بچه ها گمرک نامه زده اسامی کسانی که ادواری دارن بفرستید  آخرین مدرک تحصیلی آخرین حکم کار گزینی و کارنامه قبولی ادواری رو . کسی از گمرک هست ؟
سلام آقای اکبر از بتبت دلگرمیتون ممنون. ولی باید مطمئن باشیم. من خودم 84 شرکتیبودم. 85 قرارداد کار مشخص شدم. جزو اولین هایی هم بودم که قرارداد مشخص شدم.قبل 84 همه شرکتی بودن.خواهش میکنم از کارگزینی یا توانیر و وزارت سوال کنید.اقدام کننده نامه توانیر خانم توکلی ان. 021279335143 که اصلا تلفن رو جواب نمیدن.
سلام. آقا مسعود شماره نامه پوششی که پیوستش همون نامه وزارت خونه است رو کارگزینی مون نداد. گفتن خودمون پیگیریم.من اون شماره رو از صفحه پیوستی که ازشون گرفتم  برداشتم. مهر دبیرخونه توانیر رو خورده بود.
خانم لیلا میشه لطفا شماره نامه را کامل بدهبد شماره 17088حتما داری ممیز هم هست
به خانم لیلا و دیگر همکاران وزارت نیرو
شاید منظورشان این بوده که در زمان آزمون در وزارت نیرو مشغول به کار بوده باشید در این صورت یک تعداد قلیلی هستند (یعنی همکاران 84 به قبل)
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۵ قراردادی علوم پزشکی فارس
دوستان دوباره سلام من امروز از تشکیلات دانشگاه پی گیری کردم گفتن تا چهارشنبه تمام اسامی و پستهای مربوطه را اماده کرده بودن که بفرستن ولی دوباره وزارت خونه نامه زده که فقط اسامی و مدارک افراد رو بفرستید ما خودمون براشون پست در نظر می گیریم این طور که می گفتن ظاهرا داره انجام می شه و جای امیدواری هست ایشاله که همه قراردادی ها استخدام بشن و روزهای خوبی منتظر همه عزیزان باشه توکل به خدا

سلام خسته نباشید آیا مدرک آزمون استخدامی سال 81-84 برای تبدیل وضعیت نیروها در وزارت نیرو هم صدق کرده یا نه؟ و از زمان ابلاغ بخشنامه تاکنون آیا سازمانی نیروهای خود را با این مجوز تغییر وضعیت داده یانه


۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۹ لیلا به بابا برقی
سلام. همکار محترم اگه زیرمجموعه توانیر هستید باید بگم این نامه دقیقا همون نامه ای هست که خانم کارمند ایران تو سایت گذاشتن فقط  تو توانیر شماره نامه 17088 به تاریخ  31/3/94  هست. ولی بازم میگم شرط اول رو خانم ترکمان گفتن لغو نشده باید پیگیری کنیم چون اینطوری هیچ کس تبدیل وضعیت نمیشه.
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۵ قراردادی علوم پزشکی فارس
سلام دوستان کسی از علوم پزشکی فارس هست ؟خبر داره که چند نفر هستن که قبولی ادواری دارن؟ من که همش پیگیرم . نامه هفته گذشته یه واحد استخدام رسیده بود و گفتن دارن اسامی و اطلاعات را تکمیل می کنن فقط می ترسم پست های خالی رو برا نورچشمی ها نگه دارن و به ما ندن توکل به خدا

با سلام خدمت دوستان وزارت نیرو.

همکارای محترم متاسفانه من از خانم ترکمان پرسیدم گفتن  بند اول شرایط لغو نشده. خواهش میکنم اگه تو این زمینه اطلاعات دارین تو سایت بذارین.یا اینکه بگین چطور میتونیم پیگیر بشیم این شرط لغو بشه.


آقا محمد عزیز از برق فارس
ما همچنان منتظر ارسال نامه شما هستیم(pooria13701370@gmail.com). اگر دوست ندارید یا نمی توانید زحمت بکشید حداقل شماره و تاریخ نامه را بنویسید یا آنرا مانند خانم کارمند ایران در سایت تایپ کنید با تشکر فراوان و لطف شما
با سلام خدمت همکاران محترم
ایا راهی برای این سلیقه ای عمل کردن وزارتخونه ها وجود داره آیا می توان در صورت عدم رعایت این بخشنامه از سوی وزارت کشور به دیوان شکایت کرد؟
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۳ فاطمه - علوم پزشکی
جناب رستگار امیدوارم به پاس هم نوع دوستی تون  شما و همکاران ارگان تون  هم همگی بسلامتی تبدیل وضعیت بشین... در وقت سحر از خدای مهربون میخوام که همگی بسلامتی تبدیل وضعیت بشیم و خیرشو ببینیم... به شادی و سلامتی انشاء اله
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۳ فاطمه - علوم پزشکی
سلام به همه ی دوستان... 
آقای سیاوش ، شما رو نمی شناسم ولی هر کی هستین خدا حفظتون کنه و خیر وسلامتی به خودتون و خانواده تون عنایت کنه... عاااالی بهمون امید و انرژی مثبت میدین.. والبته تا حالا هر چی گفتین درست بوده... صمیمانه از شما ممنونیم .. برای جبران فقط می تونیم دعا گوی شما و افرادی باشیم که در تبدیل وضعیت شدن ما موثرن...
به امید خبرای خوش برای همه ی دوستان. (فاطمه- علوم پزشکی اصفهان)
سلام به همه و تشکر از  دوستان پیگیر علی الخصوص اقای سیاووش و اقای رستگار. ممنون که اطلاعاتتونو بی دریغ وصادقانه با ما به اشتراک میذارید و راهنماییمون می کنید. خدا پشت و پناهتون .
رستمی به سیاووش:
سلام در نوشته های شما دلسوزی وپیگیری خوبی دیده می شود با اینکه من با شما هم اداره نیستم وشاید پیگیری شما تاثیری در شرایط من ندارد ولی از زحمات شما که برای احقاق حق خیل زیادی انجام می شود تشکر میکنم و برای شما از درگاه خداوند رحمان توفیق طلب میکنم
۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۵ رستمی به ارتیسا
سلام
این بخشنامه در مورد انجام ازمون یکپارچه برای استخدام دولت است که در یک اسفند برگزار شد و اخر این هفته هم نتایج ان اعلام میشود در بسیاری از ادارات اسامی قبل از عید جمع اوری شده و استعلام هم صورت گرفته در بعضی از ادارات هم الان در حال جمع اوری اسامی هستند مطمئن هستم نتایج ازمون اعلام شود روند کار شدت میگیرد بعضی از ادارات هم شرایط خاص است یعنی نوع قرارداد ها بگونه ای است که با این بخشنامه مربوط نیستند اما پرسنل این ادارات به علت نااگاهی از قوانین خودشون را محق میدانند پس اجرای طرح شروع شده و به امید خدا در روزهای اینده اوج خواهد گرفت
سلام برهمگی ..مدرک مورد قبول باری انتخاب پست سازمانی هیچ فرقی به حال دانشگاه نداره نظر وزارتخانه اینه که با هر مدرکی که کارمند دوست داره و چست براش موجوده پست معرفی بشه و بالاترین مدرک هم براشون مهمتره اگر کسی مدر ک بالا داره تونو باید در نظر گرفت //من نمیدونم چرا بعضد دانشگاهها اینجوری رفتار می کنن مگه قرار نیست یک نفر قراردادی تبدیل وضعیت بشه چه ربطی داره با کدوم مدرکش باشه؟ نگران نباشین درست میشه ..بعدشم به فاطمه خانم و خدیجه خانم بگم که هر پستی که بهتون دادن قبول کنید بعداز مدتی برین و درخواست پست جدیدی بکنین چون عوضش می کنن 
سلام دوستان نزدیک 10 ماه از صدور این بخشنامه می گذره در دولت قبل هم دستور العمل هایی برای تبدیل وضعیت وجوداشت که یا عمل نشد یا دیر اقدام شد که بخشنامه ایی امد که قبلی را لغو کرد امیدوارم مسئولین کمی بیشتر به فکر پرسنلی که با کمترین حقوق بیشترین کار را در ادارات دارند باشند از دوستان وزارت کشور کسی پیگیر موضوع هست

سلام لطفا قراردادی های طرح های عمرانی مجموعه وزارت نیرو هم از طریق اقای محمد زاده و خانم ترکمان بیشتر پی گیر بشن تا سرشون کلاه نذارن

۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۹ رستگار به داریوش
سلام
من شنیدم که کلا150 نفر در فرودگاههای کشور قبولی ادواری دارند و حدود57 نفر از این تعداد قرارداد مشخص هستند و کلا60 مجوز استخدامی وجود دارد ایا شما این امار و ارقام را شنیدید و ایا این امار درست هستش؟؟؟؟ ضمنا 2تیر یکی از دوستانم در تهران به من گفت اسامی قرارداد مشخص ها را ارسال کردند به گزینش یکی دیگه از دوستان در تهران در گزینش اشنا داشت تماس گرفت ولی گفتند نامه ای در این خصوص دریافت نشده است شما میتوانید از طریق خانم مظلومی که زیر مجموعه اقای جمالی در شرکت فرودگاهها هست از وضعیت خودت مطلع بشی لطف کن اگه سوال پرسیدی اینجا من را مطلع کنی واگر چیز جدیدی شنیدی اینجا بنویس من هم هرچی بشنوم مینویسم
سلام دوستان کسی از روند کار در علوم زشکی مازندران خبر داره؟این روند چقدر طول میکشه؟
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۹ وزارت نیرو

سلام من وزارت نیرویی هستم کل شرطهایی که وزارت نیرو گذاشت هیچ کی نمیتونه تبدیل وضع شه نیروههای طرح که همون قراردادی خرید خدمت میشن و قدیمی تر از کار مشخص هستن و قبل از قرارداد مشخص بودن پس تکلیفشون چی میشه لطفا اونایی که قرارداد طرحی هستن هم پی گیری کنن

۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ اب منطقه ای

سلام  من وزارت نیرویی هستم کل شرطهایی که وزارت نیرو گذاشت هیچ کی نمیتونه تبدیل وضع شه نیروههای طرح که همون قراردادی خرید خدمت میشن و قدیمی تر از کار مشخص هستن و قبل از قرارداد مشخص بودن پس تکلیفشون چی میشه لطفا اونایی که قرارداد طرحی هستن هم پی گیری کنن

به سیما:
سلام
پست خالی لزوما در محل کار فعلی شما نیست از زیر مجموعه اداره کل شما هر پستی که خالی باشه و به مدرک تحصیلی شما متناسب باشه به شما تخصیص داده میشود
یک دوست دیگری پرسیدند که ایجاد پست جدید در هر سازمانی مراحل سختی دارد در حقیقت بایستی چارت سازمانی جدید ایجاد شود و اون پست های جدید توسط سازمان مدیریت تایید شود که بسیار زمان بر است شما میتوانید یک پست داشته باشید ولی در محل کار فعلی خودتون باقی بمونید اتمام تبدیل وضعیت با این عنوان شغلی جدید لزوما نباید شما به محل عنوان شغلی جدید بروید مگر اینکه رئیس های شما بخواهند اذیت کنند یا در ان محل کمبود نیرو داشته باشند و بخواهند از این فرصت استفاده کنند
به داریوش:
سلام
من مطلع شدم لیستی بصورت محرمانه از قرارداد مشخص ها تهیه شده که حدود 57 نفربودند البته کل اسامی اولیه 150 نفر بودند که اکثر قرارداد معین بودند ولی سهمیه موجود 60 نفر بوده است و به گزینش ارسال شده از گزینش توسط یکی از دوستان پیگیر شدیم گفتند نه نامه ای دریافت نکردیم

به مریم وزهرا :
سلام
ما پست خالی داشتیم و برای هر یک از ما یکی از اون پستهای بلاتصدی را در نظر گرفتند
فایل اکسل را امور اداری آن قسمتی که حکم های شما را تنظیم میکند بایستی پر کند البته من ساختار اداره شما را نمیدانم ما که فرودگاه کار میکنیم این فایل در هر فرودگاه ایجاد شد و به شرکت فرودگاههای کشور در تهران ارسال شد استعلام و مراحل بعدی توسط اون مرکز انجام می شود

به داریوش :
سلام اسامی به گزینش ارسال شده من هم فرودگاهی هستم
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۲ سیما. علوم پزشکی
ایا کسی هست که مثل من باشه ولی براش پست جدید تعریف کرده باشن؟ اگه هست لطفا راهنمایی کنید
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۹ سیما. علوم پزشکی
سلام به دوستان . آرزو میکنم کار استخدام همه درست بشه . همه ی قراردادی ها.....منم مثل خانم خدیجه به وضع بدی افتادم. تو واحد ما ردیف ها اشغاله و برام یه جای دوری در نظر گرفتن که یعنی محترمانه قبول کنم قراردادی بمونم.نمیدونم باید چکار کنم .دوستان لطفا راهنمایی کنن .
آقای رستگار ادارتون برای شما پست ایجاد کردندیا پست خالی داشتید؟
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۳ مریم به رستگار
ببخشید اون مراحل رو که نوشتید((ارسال اسامی در فرم اکسل ومعرفی پست بلاتصدی به مرکز)) باید ستاد انجام دهد یا مدیریت برنامه ریزی؟

آقای رستگار من فرودگاهی هستم قرارداد مشخص
اقای داریوش اایا شما از شرکت فرودگاهها هستید قرارداد مشخص هستید یا قرارداد معین؟؟؟؟/
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۶ بابا برقی

سلام  بر دوستان همدرد

عزیزان برق مناطق کشور ، به جز محمد از فارس کسی  دیگه تاییدیه نداد که آیا نامه توانیر به شرکتهای شما رسیده یا نه ؟

آقا محمد ما منظر ارسال کپی نامه هستیم .

bijar007@gmail .com

با سلام ،اقای رستگار میشه لطف کنید شما ازکدام سازمان یا شرکت هستین 
سلام
مراحل به شرح ذیل است
ارسال اسامی در فرم اکسل ومعرفی پست بلاتصدی به مرکز
استعلام کارنامه های قبولی از سازمان سنجش
ارسال اسامی به گزینش و اخذ تاییدیه گزینش
ثبت نام افراد و تنظیم فرم شاغل در سامانه کارمند ایران
تخصیص شماره مستخدم برای فرد
حالا دیگه شما پیمانی هستید وادارتون میتونه براتون حکم کارگزینی صادر کند
یک نفر به من خبر داد اسامی ما به گزینش اعلام شده


۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ فاطمه-علوم پزشکی
به ادمین محترم این وب سایت
آقا یا خانم ادمین از شما صمیمانه تشکر میکنم بابت اینکه این فضا رو مدیریت می کنید .. خدا به شما هم خیر و سلامتی عنایت کنه ..
به خانم یا آقای رستمی:
چقدر خوب به احکام و قوانین کارگزینی اشراف دارید .. از شما ممنونم که اینقدر شفاف جواب می دید .. دلمو حسسسابی امیدوار و شاد کردین .. خدا خیرتون بده انشاء اله..
...
من دو سال اخیر برای قضیه ی اعطای گواهینامه ی نوع 2 (یک مقطع تحصیلی بالاتر) خیلی برای همکارای سیستم مایه گذاشتم ..حتی دو سال پیش ماه رمضان، زبون روزه تا عصر برا حساب کتاب دوره هاشون و مرتب کردن مدارکشون می موندم اداره .. و خداییش از صمیم قلب خوشحال می شدم که تونستم مشمولشون کنم .. شاید دعای یکی از اونا  در حقم جواب داده و ......!!
شاد باشید و سلامت ...در پناه حق
به ناشناس
سلام تنها شرکت در ازمون ادواری شرط تبدیل وضعیت نیست قبولی در ازمون ملاک است اما فرمایش شما خواست قلبی مااست خداکنه همه قراردادیها تبدیل وضعیت بشوند در این ماه عزیز دعا میکنیم برای همه اما حالا بابی گشوده شده تا گروهی از دوستان تبدیل وضعیت شوند پارسال هم حکم وحدت رویه 555باعث شد یک عده تبدیل وضعیت شوند پس نگران نباشید اینکه این مسیر بسته نیست و هر ساله گروهی تبدیل میشوند این احتمال هم هست که در اینده قراردادیهایی که سابقه بالا داشته باشند تبدیل وضعیت شوند ان شا الله
به فاطمه خانم
عنوان شغلی اولیه بصورت کارشناس بایستی ارسال شود چون در بدو تبدیل وضعیت نمیتونند حکم کارشناس مسئول بزنند پس اول عنوان شغلی کارشناسی ارسال میشه وقتی اولین حکم پیمانی صادر شد اونوقت نامه ارتقا عنوان شغلی شما بایستی زده شود چون برای پست های بالای کارشناسی یک سری مراحل لازمه که بایستی انجام شود پس نگران نباشید اول پیگیر باشید که به امید خدا تبدیل وضعیت بشید اینجا دیگه مدرک ارشد باعث میشه یک گروه بالاتر از همکاران لیسانس باشید که خودش مبلغ قابل توجهی هستش بعد هم بالای 12سال اگر باشید میتونید ارشدیت بگیرید که یک مقدار هم اون به حققوقتون اضافه میکنه کارشناس مسئولی هم که 150هزارتومان به حقوق شما اضافه میکنه در کل موفقیتهای بعدی در گرو تبدیل وضعیت هستش که ان شا الله برای همه بدون مشکل انجام بشه
سلام . این چه وضع مسخره ای است که در اوردند . یعنی چه . انهایی که در ازمون ادواری شرکت کردند استخدام پیمانی می شوند . پس تکلیف  بقیه چی می شود . انهایی که سابقه زیاد دارند چی می شوند . ای کاش بخشنامه ای به همه ادارات دولتی  مدادند تا همه کارکنان قرار دادی پیمانی شوند نه یک عده خاص . ما منتظر ان روز هستیم  . با تشکر
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۵ فاطمه-علوم پزشکی
سلام ...ممنون آقا یا خانم  رستمی.. خوشحالم کردین..ایشالا برا هیچکس مشکلی پیش نیاد و راحت تبدیل بشیم ..
شاد باشید ..
ازمون ادواری برای کاردانی ها و کارشناسی وبالاتر مجزا انجام شد پس کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در یک ازمون شرکت کردند و هیچ مشکلی نیست که کسی از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کرده باشه اگر کاردانی به کارشناسی ارتقا داشته باشه مشکل هستش چون ازمونشون متفاوت بوده ولی ارشد ولیسانس و دکتری که ازمونشون یکی بوده مشکلی نیست
با سلام و تبریک به همکارانی که نامه تبدیل وضعیت برای انها ارسال گردیده . آیا از وزارت کشور کسی اینجا هست که پیگیری انجام بده ؟
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۴:۳۵ فاطمه - علوم پزشکی
می دونی خدیجه خانم، من شانس آوردم ولی حمایت نشدم..ده ساله تو سیستم هستم..همین امسال دارنده پست کارشناس مسئولی یکی از واحدهامون بازنشست شد و پست خالی شد. از لحاظ تحصیلاتی من نفر اولی هستم حائز شرایط دریافت این پست هستم.. همش بهم میگفتن ایشالا پیمانی بشی این پست برا تو بشه..حالا سربزنگا مدیرمون گفته شاید تهران مستقیم با این پست موافقت نکنه.. و یه پست کارشناسی برام درنظر گرفتن و فرستادن دانشگاه.. از خدا میخوام مشکل همممه مون حل بشه..ای کاش آقای سیاوش بخونن نظراتمون رو ...
سلام فاطمه خانم. این تبدیل وضعیت برای من هم مثل از چاله به چاه افتادنه. چون کسی سفارشم رو نکرده و جایی که کار میکنم پست بلاتصدی وجود نداشت. یه جای اسفل السافلین برام پیدا کردن . حالا که میگم هیچ با شرایط زندگیمون نمیخونه از شهرم جابجا بشم میگن یا این یا هیچی. اینم از شانس ما. اینهمه سابقه و رزومه اخرش رسید به اینجا. کسی هست راهی بلد باشه یا راهنمایی بده؟؟؟؟
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۲ فاطمه - علوم پزشکی
سلام آقای سیاوش...خوشحالی من فقط می بایست دو روز باشه،؟ امروز از کارگزینی مون پیگیر اسامی بودم گفت فرستادیم دانشگاه تا بره تهران..ولی بهمون گفتن که باید اسامی رو می فرستادین که آزمون ادواریشون با همین مدرک فعلیشون باشه.. دنیا رو سرم خراب شد..خب من سال 83 کارشناسی داشتم با همونم آزمون دادم... چهارسال پیش ارشد تربیت مدرس تهران قبول شدم. و نزدیک یکماه میشه مدرک کارشناسی ارشدم اعمال شده...ماهی حدودا چهارهزارتومن فقط به حقوقم اضافه شد.. شغلمم عوض نشد چون قراردادی بودم...خب این فوق لیسانس که حقوق و مزایایی واسه من سودی نداشت حالا هم می خواد مانع تبدیل وضعیتم بشه؟؟؟؟؟
چرا  از اول توی نامه وزارت بهداشت نگفتن  که باید کارنامه با مدرک تحصیلی فعلی بخونه. . خب من اگه می دونستم اصلا مدرک ارشدمو اعمال نمی کردم...
آقای سیاوش شما از این قضیه اطلاعی ندارین؟؟
تروخدا راهکار بدین... من اسمم با  کارشناسی ارشد  رفته.. پست بلاتصدی هم داشتیم.. هم کارشناس و هم کارشناس مسئول..ولی مدیرمون گویا اعلام کرده ممکنه با پست مسئولیم الان موافقت نشه..
به نظرتون  چیکار کنم؟؟؟ اگه این فرصت از دست بره  واقعااا دیگه نمیدونم جیکار کنم...
ضمن اینکه ممکنه این مشکل خیلیا باشه... بلاخره بعد از چند سال خیلیا ادامه تحصیل دادن.. براتون آرزوی سلامتی دارم...
به امید تبدیل وضعیت شدن هممون..
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۹ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

سلام اقای سیاوش

فکر می کنم دانشگاه ما حدود 400 نفر باشن که دیروز می گن نامه ارسال شد. اگه خبر جدیدی شد منتظریم . البته من به برنامه های مختلف وسایت شخصی و هرچی فکر کنید ایمیل - پیامک و ... ساکت ننشستم دوست خوب

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ علوم پزشکی مشهد
سلام به اقای سیاوش
ممنون از پیگیریهاتون خدا خیرتون بده که اطلاع رسانی کردین.
من و همکارام تو واحدمون 3 نفریم که ادواری داریم ولی یکی ازمون استخدامی خرداد دانشگاه رشته شو میخواستن شرکت کرده اگر اون قبول شه دو نفریم.ضمنا امروزم تلفن زدم واحد استخدام گفتم به کجا رسید گفتن ابهام مدرک تحصیلی داشتن از وزارتخونه استعلام کردن جواب بیاد اقدام میشه گفتن نگران نباشین ما پیگیریم به جاهای خوبی رسیده.
با سلام آقا امید شاید منظورشون همون نیروهای شرکتی بوده که کار می کردند در این صورت شامل حال کسانی می شود که بالای 10 سال سابقه کار دارند. در اداره ما شاید فقط سه چهار نفر این شرط را داشته باشند.
امروز اطلاعیه ای که روی برد شبکه نصب بود باعث تعجب من شد.دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پزشک خانواده هم خواست کارنامه و مدارک بیارن در صورتی که دانشگاه های دیگه این کارو نکردن..واقعیت داره!؟ چطور کسی که جز قراردادی بیمه روستایی باشه چطور میتونه استخدام دانشگاه بشه؟کسی خبر بهتری داره!
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۳ علوم پزشکی گلستان
سیاوش عزیز و تمام دوستان

دانشگاه ما ابان و اذر 93 اسامی را برای تایید فرستاده بود

اما این نامه جدید گویا برای مشخص شدن پست بلاتصدی مرتبط با مدرک تحصیلی است

و کارگزینی ما با توجه به نامه قبلی که مدارک ما را دریافت کرده بود الان خودشون قرار شد مدارک و پست ها را مشخص کنند و به پشتیبانی ارسال کنند تا انشاالله نامه بره تهران

به امید خدا و با پیگیری عزیزانی که زحمت پیگیری را کشیدند انشاالله این کار انجام میشه

دوستان مطمئن باشید اگر دستگاهی انجام بده بقیه هم انجام میدهند
استان گلستان به من گفتند از مجموع کل کارمندان حدود 800 نفر عنوان کردند که قبول شدند ولی 250 نفر مدرک داشتند و بقیه قرار بود کارنامه یا مدرک تاییده قبولی از سازمان سنجش بگیرند
باسلام خدمت همکاران وزارت نیرو 
لطفااگه کسی شرط ۱وزارتخونه راداره اعلام کنه دربرق مناطق کسی نیست که سال ۸۴قراردادی معین باشه باشماره های خانم ترکمان منابع انسانی وزارت نیرو
۸۱۶۰۶۸۵۳وشماره توانیرخانم توکلی۲۷۹۳۵۱۴۳وسازمان مدیریت ۸۵۳۵۲۳۰۱-۲تماس بگیریدسال۸۴وماقبل همه شرکتی بودند
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۴ nدانشگاه علوم پزشکی مشهد

با سلام خدمت همکار گرامی جناب آقای سیاوش

خیلی خیلی ممنون از پیگیریهای شما . ان شاالله هر چی از خدا بخواین بهتون بده من خیلی دعاتون می کنم. شما فرمودید تعداد نفرات را بگیم در واحد ما 5 نفر هستند که ادواری دادند بقیه واحد ها رانمی دانم .خدا کنه که درست بشه و فقط برای نور چشمی هاشون نباشه .باز هم ممنون 

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۶ بابا برقی

سلام بر همدردان عزیز

محمد گرامی از برق منطقه ای فارس از شما بابت اطلاع رسانیتون تشکر میکنم ولی طبق گفته ی خانم کارمند ایران بند 1 نامه شفاها ملغی اعلام شده .

اگز زحمت نامه رو بکشید ممنون میشم .

bijar007@gmail.com

آقا محمد عزیز اگر میشه لطف کنید عکس نامه را برای من به آدرس  pooria13701370@gmail.com بفرستید. با تشکر فراوان از شما
با سلام اقای رستمی وزارت راه و شرکت فرودگاهها که این مدارک را نزدیک به 7 ماه پیش جمع اوری و ارسال نمود ولی فعلا خبری نیست (مدارک ازمون ادواری)
سلام به همه ببخشید من از شرکتهای وزارت راه هستم از وزارت نیرو نیستم
سلام و شب بخیر .. دوستان علوم پزشکی من امروز باز هم پیگیری کردم اکی قضیه رو از ریاست جمهوری گرفتن و منتظر اسامی از طرف دانشکده ها هستن تا مجوز بگیرن به امید خدا قضیه جدیه مطمین باشین ...لطفا دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور که اینجا هستند با ذکر نام دانشگاه تعداد نفرات رو برای من اعلام کنن   ممنونم..فقط تعداد رو به من بگین منتظرم 
سلام تکلیف ما که امتحان ادواری ندادیم  چون زمان ما اصلا نبوده واز اواری خر 84 شروع بکار کردیم دوسال طرح پرستاری بودیم بعد هم با امتحان دانشگاه علوم پزشکی تبصره3 قرار داد شدیم ونزدیک ده سال سابقه کار داریم پی میشه خواهشا یکی جواب بده
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۶ من قراردادی
سلام اقای سیاوش از زحمتی که میکشید متشکرم. ایا میدونید که حدودا   چند نفر ازمایشگاهی با این وضعیت  تو علوم پزشکی مازندران هستن ؟
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۷ محمد از برق منطقه ای فارس
سلام 
اولاً درست میفرمایید
این شرط از سوی وزارت نیرو اضافه شده نه از سوی آقای نوبخت که عذرخواهی میکنم 
و این شرط هم برای جذب حداقلی اضافه شده که به نظرم باید اصلا این شرط رو نمیگذاشتند 
آخه توی برق منطقه ای فارس کلاً ۲۶ نفر توی آزمون شرکت کرده و قبول شده بودند یعنی فارس و بوشهر مجموعاً ۲۶ نفر
این چقدر بار مالی داره که حالا با این کار آیت تعداد رو به دو نفر رساندن؟؟؟
ثانیاً 
دوستان بنده فقط عکس قسمتی از نامه مذکور رو دارم که اگر کسی خواست ایمیلش رو بده تا براشون بفرستم 
دوستان دعا کنید که مشکل حل بشه یا اینکه بشه این شرط ار طریق وزارتخونه برداشته بشه که البته احتمالش زیر صفر هست
آقا یا خانم اسماعیلی میشه محبت کنید بفرمایید شما کدام اداره هستید که 150 قبولی ادواری دارید تا آنجا که ما می دانیم در برق منطقه ای ها تعداد قبولی ها خیلی کمتر از این بوده
آقا محمد عزیز این سنگ را آقای نوبخت نیانداخته اند همانطور که در نامه سازمان مدیریت دیدید - که خانم کارمند ایران لطف کردند و در سایت قرار دادند- سازمان مدیریت نحوه انتخاب افراد را به طور کامل به وزارت نیرو محول کرده است. آقایان وزارت نیرو هم این شرط را هم اضافه کرده اند. در حالیکه از آنجا که تعداد اصلا زیاد نبود همه را می توانستند تبدیل وضعیت کنند. این شرط هم مبهم است زیرا هیچ فردی در آن زمان قرارداد مستقیم با شرکت دولتی نداشت و افراد از طرف یک شرکت وابسته به صورت قرارداد معین برای شرکت دولتی کار می کردند که اگر منظور نامه را بر این فرض بگذاریم تعداد واجد شرایط بسیار کمتر خواهد شد.
به محمد برق منطقه ای فارس
شرط جدید قرارداد انجام مشخص در حال حاضر است نه در زمان ازمون
ضمنا چون قرارداد انجام مشخص یعنی بالای 8سال سابقه اما قرارداد های معین 5 سال سابقه و کمتر هستند حداقل داخل اداره ما اینطوری است در اداره ما 150 نفر قراردادی با قبولی ازمون وجود دارد که 57 نفر قرارداد مشخص هستند که اسامی انها به گزینش اعلام شده است
آقا محمد از برق منطقه ای فارس
میشه لطف کنید و متن نامه را در سایت قرار دهید البته اونی که به امضای کرم رضایی هست خداوند به شما خیر دهد به امید روزی که همه تبدیل وضعیت شده باشیم
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۹ محمد از برق منطقه ای فارس
دوستان امروز نامه ای از معاونت منابع انسانی برای برق فارس اومده مبنی بر اینکه کسانیکه در آزمون ادواری 81 و 83 ویا 84 شرکت کردند اسامی و کارنامه هاشون رو بفرستید برای تبدیل وضعیت البته به شرط اینکه زمان آزمون ادواری حتماً قرارداد کار مشخص بوده باشند
یه سنگ بزرگ توسط جناب نوبخت و همکارانشون افتاده جلوی پامون به وسیله این شرط جدید......
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۳ دانشگاه مشهد
سلام دوست عزیز
من تلفن زدم دفتر اقای ماهی مسئو ل دفترشون تو اتوماسیون نامه رو نگاه کردن دیدن به اداره استخدام اقای غیاثی اگر اشتباه نکنم ارجاع شده و زنگ زدم اداره استخدام گفتن اره پیگیریم استعلام کردیم از وزارتخونه که کدوم مدرک تحصیلی رو بفرستیم اونی که باهاش ازمون دادین یا اونیکه استخدام شدین یا اخرین مدرک تحصیلی تون جوابش بیاد اقدام میکنیم.بازم امروز یکی از همکارا پیگیر شده گفتن تعدادی از کارکنان ذکریا مشمول این بخشنامه میشن و اونا خیلی جدی پیگیرن نگران نباش با این متن نامه اگرم اقدام نکنن میشه فردا محکومشون کرد.امید بخدا
با سلام به بابابرقی
تا دیروز که هنوز هیچ نامه ای به برق منطقه ای ارسال نشده بود
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ بابا برقی

سلام بر همدردان عزیز

دوستان برق منطقه ای ، آیا نامه هایی که خانم کارمند ایران متن اونا رو گذاشته به شرکتهای شما رسیده است یا نه ؟

اگه رسیده اقدامی انجام شده ؟

چون شرکت ما خودشون رو بیخبر نشون میدهند .

با تشکر

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۴ nدانشگاه علوم پزشکی مشهد

سلام دوست عزیز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدارکی که خواسته بودند برای استانداری بوده نمی دانم به دست اونها هم رسیده یا نه ولی این جوری که بوش میاد نمیخوان کاری کنند طبق پیگیری هایی که کردم گفتن نامه آمده و هنوز تو کارتابل آقای ماهی و دکتر بحرینی است اگر می خواستن کاری کنند این چند روز می کردند من که خیلی نگران هستم متاسفانه چون اختیارات را به هیئت امنا واگذار کردن اونا هم کاری برامون نمی کنند اگر تصمیم مجلس بود حتما می بایستی انجام می دادند ولی این بخشنامه و بخشنامه های دیگری که مسکوت مانده حاصل تصمیم هیئت امنا است متاسفانه . دعا می کنم ان شاالله درست بشه خدایا خودت کمک کن که اینقدر نا حقی نشه

امروز از مسئول ادواری سوال کردم که بلاخره این مدارک که قبل عید گرفتید به کجا رسیده نگاهی به لیست انداخت و گفت اسامی شما در اختیار گزینش برای اعلام نظر قرارداده شده است و وقتی تاییدیه گزینش بیاید در سایت کارمند ایران برای شما درخواست کد مستخدم میکنیم که از زمان تخصیص این کد شما کارمند پیمانی هستید برام تعجب بر انگیز است که اداره ما همچین بدون مشکل فرستاده باشه فکر میکنم منو فیلم کرده چون تا دو سه روز قبل هر کس مراجعه میکرد کارمندان همون اتاق خیلی سرد جواب میدادند که البته جواب بدرد بخوری هم نبود
به شبنم
سلام شما اگر شهرستان هستید میتونید  با واحد روابط عمومی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی تهران: ص-پ 1314-15875 مکاتبه و "درخواست گواهی یا کارنامه" آزمون مربوطه را نمایند .
دوستان سلام 
من قرارداد بهداشت هستم کارنامه ادواری هم گم کردم امروز بعد کلی تلفن دانشگاه گفت. اسامی رو بفرستین ما خودمون کارنامه رو استعلام میکنیم ایا برای سازمانهای شما هم اینطوری هس؟؟؟؟
سلام دوستان
من قراردادی وزارت بهداشت هستم و امروز کارنامه ادواری رو خواستن تا فردا تحویل بدیم منم که نداشتم بعد کلی تلفن بازی با دانشگاه اخر سر گفت اسامی رو بفرستین ما خودمون. از سنجش استعلام میکنیم حالا راست میگن یا از الکی حرفی گفتن تا دست از سرشون بردارم نمیدونم حتی گفتم نامه دستی بدین برم تهران خودم بیارم گفتن نه ما خودمون پی گیری میکنیم بنظرتون راست میگن!!؟😞😞😞😞
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ یک دوست به سارا
سلام. 
خود کارنامه دوباره صادر نمیشه ولی تاییدیه ش رو میشه با مراجعه حضوری از سازمان سنجش، سریع گرفت.
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۷ علوم پزشکی مشهد
سلام به همه همکار عزیز علوم پزشکی مشهدمن از معاونت توسعه پرسیدم گفتن نامه رسیده دارن اقدام میکنن شما از کجا پیگیری کردین؟اخه توی دی ماه یکبار مدارک و لیست رو اماده کرده بودن شاید همونا رو دوباره میفرستن که از واحدها چیزی نخواستن.
سلام. من چطور میتونم کارنامه ی استخدام ادواری بین سالهای 81 تا 84 را بگیرم؟ تورو خدا بهم جواب بدین، امروز حتما باید پیداش کنم
با سللام
همکاران وزارت نیرو من امروز پیگیری کردم کسی نگفت که بند 1 ملغی شده لطفا اگه کسی خبر داره بگه که ما پیش چه کسی باید بریم و از کی بپرسیم در این خصوص ؟؟؟؟
سلام به همه.......اقای سیاوش متشکریم......ز دانشگاه پیگیری کردم موضوع حتمیه این هفته اسامی رو واسه وزارت خونه میفرستن...........تبریک به همه...

با سلام.

خواستم از طرف همه بچه هلی وزارت نیرو از خانم کارمند ایران بابت  اطلاع رسانی های مفیدشون تشکر کنم. به امید تبدیل وضعیت همه بچه های محق و شایسته.

البته این را هم اضافه کنم هنوز شرط چهارم اشکال دارد. زمان شرایط احراز شغل باید زمان کنونی باشد نه زمان آزمون که 13 سال پیش است. زیرا اولا بعضی ها در آن زمان اصلا مشغول به کار نبودند و ثانیا بعد از 13 سال خیلی ها تغییر شغل یا مدرک داشته اند و الان در پست کنونی خود مشغول به کار هستند.
خانم کارمند ایران باز هم از شما به خاطر اطلاع رسانی خوبتان تشکر می کنم واقعا شما زحمت زیادی در این زمینه می کشید فقط در برق منطقه ای ها هیچ خبری نیست کسی از برق منطقه ای ها خبر ندارد؟
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۱ nدانشگاه علوم پزشکی مشهد

سلام به همه دوستان بخصوص آقای سیاوش

دانشگاه هنوز نامه را مسکوت گذاشته و با تمام پیگیری هایی که کردم هیچ جوابی نمی دهند و مثل اینکه براشون ابهاماتی داره . متاسفانه چون هیئت امنایی است هر کاری دلشون بخواد می کنند آیا برای دوستانی که در جاهای دیگه هستن هم همین مشکل وجود داره؟ راهنمایی کنید ما چی کار کنیم ؟ فقط تا فردا وقت داریم.

۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۶ قراردادی وزارت نیرو

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان من جا دارد مجدد از کارمند ایران بابت اطلاع رسانی لحضه ای شان کمال تشکر را داشته باشم .

این رویکرد وزارت نیرو جای تاسف دارد که دوباره به همان نقطه ای که در 6 ماه قبل بود بازگشته است . آقا مگه کلیه اطلاعات نیروهای قراردادی بهمراه مستندات به شرکت های مادر تخصصی ارسال نشده بووود .

این امر نشانگر  این موضوع است که دوباره کاری یکی از شیوه های مرسوم اتلاف وقت در سیستم های اداری ما تا وزارت خانه ها می باشد .

به امید تبدیل وضعیت همه ی دوستان

۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۵ دانشگاه علوم پزشکی گلستان
من دیروز معاونت پشتیبانی دانشگاه بودم
اصلا وجود این نامه را انکار میکردند
هر اتاقی رفتم اصلا به حرفام توجه نمیکردند

استان گلستان کسی نیست برای پیگیری
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۷:۴۵ کارمندایران
دوستان محترم وزارت نیرویی
با سلام
بلطف خدا و پیگیریهای صورت گرفته شرط اول نامه وزارت نیرو ملغی گردیده و دیروز در تماسهای تلفنی از طرف شرکت مادر تخصصی با مسئولین کارگزینی ادارات این موضوع اطلاع رسانی شده .

با آرزوی موفقیت برای همه
همکاران وزارت نیرو
همانطور که می بینید نتیجه ارسال اسامی پارسال این است که سازمان مدیریت به وزارت نیرو اجازه داده از محل مجوز قبلی خود هر کدام از افرادی را که خود صلاح می داند استخدام کند. حالا اینکه این مجوز چند نفر بوده و کلا در کشور چند نفر دارای کارنامه ادواری بوده اند را نمی دانیم. اگر کسی می داند اعلام کند. اگر تعداد افراد بیشتر از مجوز است بهتر بود مسئولان گزینه های بهتری مانند سابقه کار را لحاظ می کردند و برای بقیه مجوز جدید می گرفتند نه اینکه شروط محالی بگذارند.

سلام به همه دوستان وزارت نیرو و  با تشکر از خانم کارمند ایران. واقعا ممنون.

دوستان این شرطی که گذاشتن از محالاته.من خودم جزو اولین سریهای قراردادی شرکت هستم. سال 85.ما بین سال 81 تا 84 جذب نیرو بصورت شرکتی بود.اونموقع قرارداد کار مشخص نداشتیم که.یعنی نمیشه کاری کرد؟ من تقریبا با این اوصاف فکر کنم حتی به انگشتان دست هم نمیخوان تبدیل وضعیت کنن.

دوستان وزارت نیرو
البته یک نکته ممکن وجود دارد و آن این است که متاسفانه مسئولان بالامرتبه وزارتخانه از کم و کیف قوانین پرسنل قرارداد معین به طور دقیق اطلاع ندارند. این مورد را می توان در بخشنامه پارسال این مسئولان درباره حقوق و مزایای این پرسنل به وضوح دید. پارسال آقایان برای مشخص کردن حقوق پرسنل در اواخر سال افزایش حقوق را مانند کارمندان پیمانی و رسمی دیدند و اطلاع نداشتند حقوق این پرسنل بر اساس قانون کار مشخص می شود. حالا هم فکر کردند این افراد از سال 81 تاکنون قرارداد معین هستند. بهتر است دوستانی که به این دفاتر دسترسی دارند این موضوع را به اطلاع آنان برسانند. باید در متن نامه تاریخ شرایط احراز پست و دیگر موارد زمان کنونی باشد نه 13 سال پیش.
باسلام خدمت همکاران وزارت نیرو 
درکل وزارتخونه مایل به تبدیل وضعیت قراردادیها نیست براهمین هم شرط محالی راگذاشته است نیروهای قراردادی همه از۸۹ هستند لطفا جهت پیگیری واحقاق حق با سازمان مدیریت تماس بگیرید یا حضوری بروید ۸۵۳۵۲۳۴۱آقای حسنلو۸۵۳۵۲۳۰۱آشوب
شمارهتماس خانم ترکمان دفترمنابع انسانی وزارت نیرو ۸۱۶۰۶۸۵۳
برای همین تعداد اندک شمار که کارنامه قبولی ادواری را هم دارند این قدر شرط و شروط بی دلیل گذاشتن برای چیست. همه می دانند در اغلب شرکتها از بین 300 الی 700 نیروی قرارداد معین تعدادی که قبولی ادواری را دارند به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد. هیچ فردی در سال 81 یا 83 یا 84 که قرارداد معین بوده باشد وجود ندارد و اگر همه بوده نیازی به این بخشنامه ندارد زیرا در همان سالها استخدام شده است.
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۵ فاطمه-علوم پزشکی
با سلام ..
بلاخره بخشنامه از طرف دانشگاه برای مرکز ما هم اعلام شد ..
البته چون من تنها بودم خودم از صبح برا آیتم به آیتم جدول چونه زدم تا کامل تکمیل بشه ...
امیدم به خداست ..اگر همه ی عالم نخوان که من تبدیل وضعیت بشم وقتی خدا بخواد کارم درست میشه ، و البته برعکس هم صادقه !
من به لطف خدای مهربون و مهربونی شما کارمو پیگیری کردم و نامه م برا دانشگاه در حال ارساله ... دیگه توکل به خدا
بازم از همگی ممنونم ..

سلام . بلاتصدی یعنی مطابق با رشته درسیمون ؟

من اپراتورم الان ولی کتابداری خوندم :(

ضمنا کارنامه مم گم کردم . چه کار کنم الان . تازه امروز به ما اعلام کردن و جالبه گفتن همین امروزم باید تحویل بدیم .

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۰ قراردادی وزارت نیرو

سلام دوستان

کمال تشکراز کارمند ایران جهت گذاشتن نامه های مرتبط را دارم .

دوستان من ، بزرگان وزارت نیرو به خوبی اطلاع دارند که در زمان برگزاری آزمونهای ادواری در سالهای 84-83-81 نیروی قراردادی کار معینی وجود نداشته است . از مستندات مشخص است که آقایان فقط قصد سردرگم کردن ما و تلف نمودن وقت را دارند .

با آرزوی تبدیل وضعیت کلیه دوستان

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۷ کارمندایران
این شرطی هست ک وزارت نیرو به سایر شرایط بخشنامه مدیریت خدمات کشوری اضافه کرده!!
برای خود من هم سوال بود که چرا؟؟
من فک میکردم شرکت ما سال 89 قرارداد بسته و احتمال میدادم افرادی باشن که تو سالهای 81و83و84 قرارداد مشخص داشته باشند .اگه همه وزارت نیرویی ها 89 به بعد قرارداد معین شده باشن که دیگه مثل روز روشنه چه اتفاقی داره میفته .
با همه این احوال ما تلاش خودمونو میکنیم که حقی ازمون ضایع نشه .

یه سئوال از همه داشتم :آیا این بخشنامه شامل حال نیروهای طرحی (قراردادی خدمات طرح) هم میشه؟
آخه تو شرکت ما دارند چند نفر ازنیروهای طرح رو معرفی میکنندومتاسفانه نمیخوان اسامی مارو بفرستن.

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۷ خانم کارمند ایران
خانم کارمند ایران
با سلام و تشکر فراوان از اینکه متن نامه ها را در سایت قرار دادید. در متن نامه ذکر شده افراد هنگام شرکت در آزمون قرارداد مستقیم با شرکت مورد نظر داشته باشند که همانطور که می دانید هیچ کس در سال 81 یا 83 یا 84 قرارداد مستقیم با شرکتش نداشت و اغلب همه شرکتی بودند و در سال 89 دارای قرارداد مستقیم شدند. حتی بعضی از دوستان بین سال 84 تا 89 برای شرکت مربوطه به کار گرفته شدند و قبل از آن اصلا کار نمی کردند. حالا تکلیف چیست. ضمن اینکه دقیقا منظور از مشاغل تخصصی چیست؟
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۹ کارمندایران
خانم کارمند ایران هستم .
با سلام
اسامی ماهم قبلا ارسال شده بود .لطفا پیگیر باشید.انشاالله که به نتیجه مطلوب برسید

اینم متن نامه ها :

نامه شماره 28957 مورخ 3/3/94سازمان مدیریت وبرنامه ریزی

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای محمدزاده

مدیر کل محترم دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو

 

با سلام واحترام

بازگشت به نامه شماره 530/12004/94 مورخ 30/1/94 به اطلاع می رساند:

1-      آزمون های ادواری برگزار شده در سالهای 81 و 83 و 84 صرفاً برای دارندگان مدارک دانشگاهی بوده است.

2-      تبدیل وضع نیروهای مشمول ماده 30 بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/93 از محل مجوز استخدامی شماره 6137/93/225 مورخ 4/5/93 صرفاً برای مشاغل کارشناسی (تخصصی) دستگاه و با رعایت مفاد بندهای 1 و2 و3 مجوز فوق الذکر واعتبارات مصوب امکانپذیر می باشد و نحوه سیاستگذاری و تعیین معیار برای مشخص کردن افراد مورد نظر از میان افراد واجدالشرایط موضوع ماده مذکور جهت تبدیل وضع به پیمانی بر عهده دستگاه اجرایی و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه میباشد .

                                            علی جمالی قمی

                رئیس امور آمار،برنامه ریزی و تآمین نیروی انسانی



نامه شماره 530/18412/94 مورخ 19/3/94 وزارت نیرو

کلیه شرکتهای مادرتخصصی

موضوع : استعلام

به پیوست تصویر نامه شماره 28957 مورخ 3/3/94 امور آمار وبرنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص مشمولین ماده 30 بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/93 معاون توسعه مدیریت و سرمایه اسانی رئیس جمهور ارسال می گردد. مقتضی است آمار کارمعین (مدت مشخص) دارای شماره شناسه قراردادی مشمول صرفاً برای مشاغل تخصصی با رعایت مفا بندهای 1 و 2 و 3 مجوز شماره 6137/93/225 مورخ 4/5/93 و مشروط بر دارا بودن شرایط ذیل در قالب فرم پیوست تکمیل و به همراه مستندات مورد نیاز به دفتر توسعه منابع انسانی این معاونت ارسال گردد .

1-      دارابودن قرارداد مستقیم کار معین (مشخص) با شرکت مربوطه در زمان ثبت نام آزمون ادواری

2-      دارابودن شرایط عمومی استخدام (مندرج در ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری)

3-      داشتن پست سازمانی بلاتصدی

4-      دارابودن شرایط احراز (تحصیلی) مندرج در شناسنامه شغل مورد نظر در زمان شرکت در آزمون

5-      تأمین اعتبار لازم

                                             علی اکبر مهاجری
               معاون وزیر در امور تحقیقات و منابع انسانی
به دوستان وزارت نیرو
سلام پارسال این فرم اکسل برای ما پر شد و پست بلا تصدی برای ما تعریف شد حتی کارنامه های ما از سازمان سنجش استعلام شد اما کار مسکوت ماند در اداره ما قرارداد سه ماهه بسته شده و گفتند این طبق دستور دولت در تمام ادارات دولتی انجام شده و قرارداد بعدی به ارزشیابی منوط شده است و تا 31خرداد با ما قرارداد بسته شده ایا وزارت نیرو هم قرارداد هایش سه ماهه بوده ؟؟؟؟؟

با سلام به همه دوستان علی الخصوص دوستان وزارت نیرو.و تبریک به دوستان وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی.


 قرار بود 94/3/26 یه جلسه بین سازمان مدیریت و وزارت نیرو باشه در مورد همین مساله و تصویب اخذ مجوز تبدیل وضعیت.من نتونستم پیگیر بشم.خواهش میکنم همه پیگیر باشن.دلیل موفقیت بچه های علوم پزشکی پیگیری هاشونه. از آقای کارمند ایران هم خیلی خیلی ممنون. امیدوارم خبر تبدیل وضعیت همه تونو  همین جا بخونیم.

راستی نامه به امضای دکتر غلامحسین صالحی زلانی - مدیرکل دفتر منابع انسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاهها ارسال شده ..لطفا از دبیرخانه های دانشگاهها و کسی که مسئول سایت وزارت هستش بپرسید و پیگیری کنید نامه مهلت داره --موفق باشید
با سلام متن نامه وزارت بهداشت ..فقط چون زمانش تا 2/4/94 هست لطفا سریع برین دبیرخانه چیگیری کنید .
شماره نامه :  1584/209/د مورخ 1394/03/27 
معاون محترم توسعه دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی . خدمات بهداشتی و درمانی ...... 
با سلام و احترام 
با عنایت به مفاد ماده 30بخشنامه شماره 200/93/9795 مورخ 1393/07/19 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور (تصویر پیوست ) در خصوص شرایط تبدیل وضع آن دسته از نیروهای قراردادی که دارای کارنامه قبولی در آزمون ادواری سالهای 1381و 1383و 1384  می باشند خواهشمنداست دستور فرمایید چنانچه آن دانشگاه /دانشکده دارای کارکنانی با شرایط مذکور می باشد ، اطلاعات مربوطه را بر اساس فرم پیوست تکمیل نموده و حداکثر تا تاریخ روز سه شنبه مورخ 94/04/02 ذر اختیار این دفتر جهت اتخاذ تصمیم و اقدامات آتی ارسال نمایند.
اطلاعات خواسته شده در فرم پیوست:
نام و نام خانوادگی - کدملی - رشته تحصیلی -مقطع تحصیلی -محل خدمت -پست بلاتصدی دارای شرایط احراز -نمره کارنامه اداری -شناسه قراردادی -محل مجوز در نظرگرفته شده 
آقای کارمند ایران قبلا که یک بار اسامی را ارسال کرده بودند پس دیگر این استعلام برای چیست اگر ممکن است نامه را در سایت قرار دهید
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۲ کارمندایران
اصلاح میکنم:
تا 94/4/2 اطلاعات مشمولین باید ارسال بشه
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۸ کارمندایران
قراردادی محترم وزارت نیرو و سایر وزارت نیرویی ها

وزارتخونه در پی استعلام از سازمان مدیریت و برنامه ریزی این نامه رو به شرکتهای مادر تخصصی زیرمجموعه ش ارسال کرده . شرکت مدیریت منابع آب به شرکتهای تابعه اش نامه داده که تا 94/3/4 افراد مشمول رو معرفی کنند .
هرشخصی باید از محل کار خودش پیگیر بشه

باآرزوی موفقیت

آقای کارمند ایران
محتوای این نامه ها چیست که می فرمایید پیگیری کنید ما که به این نامه ها دسترسی نداریم
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۳ تبدیل وضعیت
سیاوش جان نامه را در سایت قرار میدی ما هم از دانشگاه پیگیر باشیم
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۳ قراردادی وزارت نیرو

سلام بر دوستان همدرد از جمله دوستان وزارت نیرو

عزیزان قراربود یکی از دوستان از طریق وزارت نیرو پیگیر نامه قراردادی های دارای آزمون ادواری باشد ، خبری نشد ؟

شرمنده ما در دورترین نقطه ی ایران ( چابهار ) هستیم و دسترسی به مسوولین مربوطه نداریم .

با آرزوی تبدیل وضعیت همه دوستان

سلام اقا سیاوش مرسی ازخبرتون
ولی چرا دانشگاه چیزی نمیگه شماره نامه هست ولی محتواش فرق داره.....ینی حتمیه
کی اجرا میشه
با سلام 
ببخشید من  به مدت 20 سال  در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  به صورت شرکتی و از سال 85 به صورت قرار داد تبصره 3 ذمشغول به کار بودم  و اخیرا متوجه شدیدم که از اول سال موضوع قرارداد تبصره 3 به قرارداد تبصره 5 تغییر پیدا کرده  و ما که  به دانشگاه اعتراض کردیم گفتند هیچ فرقی ندارد ولی جای سئوال است اگر فرقی ندارد چرا  تغییر دادند این موضوع را چگونه پیگیری نماییم . 
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۰ دانشگاه علوم پزشکی
آقایون حال وحوصله ندارند بخشنامه صادر کنند یابخشنامه هارا مطالعه کنندتمامی بخشنامه ها یا درسطل اشغاله یا لای پرونده ها  پوسیده نگران نباشید مسئولین ما که به حرف ما گوش نمی کنند باید ما هم درد ودل مان رابه دشمناننمان (اسرائیل ْامریکا وانگلیس ..)بگیریم چاره ای نداریم .وقتی انسان ناچار بمونه ازدست دوست به دشمن پناه می برد
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۱ کارمندایران
دوستان وزارت نیرو                    توجه فرمایید!
باسلام و آرزوی قبولی طاعات همه
لطفاً نامه های زیر راپیگیری فرمایید:

نامه شماره 94/18412/530 مورخ 94/3/19 وزارت نیرو
و نامه شماره 28957 مورخ 94/03/03 سازمان مدیریت و برنامه ریزی

با آرزوی موفقیت

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۲ تبدیل وضعیت
اقا سیاوش ممنون
واقع ممنونم

امیدوارم خدا  دوستان عزیزی مثل شما که پیگیر بودند را شاد و سلامت نگه داره

دل خیلی ها را شاد کردی خدا شادت کنه

امیدوارم مسئولین دانشگاهها و وزارت خونه بصورت جدی پیگیر باشند

و البته سازمان مدیریت همکاری کنه

خدایا شکرت
تبریک و شاد باش به همکاران علوم پزشکی ان شاالله بقیه همکاران هم به اهداف خود برسند.
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۶ کارمند قراردادی
سلام دوستان
وزارت جهاد کشاورزی فارس هم که من کارمندش هستم دارن برا بچه های قبول شده در ازمون ادواری پست تعریف میکنن تا به همراه کلیه مدارک برا گرفتن سهمیه به معاونت راهبردی برن.این یعنی از بالا یه خبری در خصوص تبدیل وضعیت هست به امید خدا.
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۵ رضا رستمی به آقا شهرام
به شهرام :
ایا شما کارمند شرکت فرودگاهها هستید؟؟؟؟
forodgah.parand@yahoo.com
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۶ علوم پزشکی مشهد
سلام 
اقا سیاوش ممنون که این خبر خوب رو دادین انشالله خدا خیر کارتون رو بهتون برگردونه خیلی خوشحال شدم.ممنون
به آقای رضارستمی:
آقا رضا میتونم ایمیلتون رو داشته باشم؟
سلام به دوستان عزیز
خیلی خوشحال شدم که تحرکات مثبت در علوم پزشکی ایجاد شد و قلب دوستان ما در این صفحه را شاد کرد من امیدوارم اعلام عمومی  از طرف سازمان مدیریت اتفاق بیوفته برای تمامی ارگانها  چرا که در طول این سالها جز سرشکستگی در مقابل همسر و فرزند چیزی نداشته و توان رفع نیازهای آنها را نداشتم فرزندم عادت کرده که قبل از هر خاسته ای از من سوال کنه ایا پولت میرسه فلان کار را انجام بدیم و این یعنی پوتک بزرگ روی سر یک پدر و امیددارم در این ماه مبارک همگی از انجام مراحل تبدیل وضعیت اینجا کامنت بگذاریم
خدایا چنان کن سرانجام کار    که تو خوشنود باشی و ما رستگار

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۲ فاطمه - علوم پزشکی
در ضمن از آقای دکتر امامی هم از طرف ما تشکر کنین لطفا..لطفا پیغام منو بهش برسونین..بگین من ایشونو نمی شناسم ، امکان ملاقاتشونم خب ندارم، ولی براشون با زبون روزه دعا خواهم کرد...و اینکه با انجام بهتر و دقیق تر شرح وظایف مون در سیستم، لطف ایشونو جبران خواهیم کرد..
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۳ فاطمه - علوم پزشکی
سلام به همه .. آقای سیاوش ، نمی دونم بابت خبر خوش شما چطوری ازتون تشکر کنم... یه کم باورش سخته ولی لطف خدا رو نباید دست کم بگیرم... من تبدیل وضعیتم به قرارداد تبصره 3 هم مثل الان غیرقابل باور بود..خسته شدم از بس با دل و جون واسه سیستم کار کردم و تفاوت حقوقی و تبعیض دیدم.. و البته همه ی بچه های قراردادی مثل من هستن..
شماره نامه رو توی نت سرچ زدم چیزی پیدا نکردم...چطور میشه نامه رو پیدا کرد؟ باید پرینت نامه رو بدم به رئیس کارگزینی مون تا معاونت توسعه دانشگاه پیگیری کنه...
می دونی می ترسم باز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قضیه رو مسکوت بذاره..
بازم ازتون ممنونم.. ایشالا همممه مون تبدیل وضعیت بشیم و شرایطمون بهتر بشه..
شادباشید و سلامت...
سلام تارا جان لطفا به این ایمیل شماره موبایلتون رو برام بفرستین g.sorkh69@yahoo.com
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۵ تارا.تابان
سلام.آقای سیاوش .مرسی ازخبر خوبتون.من ازعلوم پزشکی لرستان هستم.اینجا کلا ناامیدمون کردن چون من قراردادبیمه روستایی یاهمون پزشک خانواده روستایی هستم.میگن واسه شما نیست.لطفا شما میتونید اصل نامه وزارت بهداشت رو بذارید.نمیدونم واقعا گروه هدفشون رو مشخص کردن .بقول شما اگه واسه ماکه 9ساله تو طرحیم نباشه حتما وکیل میگیریم و شکایت به دیوان عدالت .بازم مرسی بخاطر دلگرمی دادنتون.
سلام به امیدخدا انجام میشه وقتی وزارت بهداشت با این همه سرسختی موافقت کرده که انجام بده حتما بقیه هم انجام میدن ..مهم اینه که یک وزارتخانه انجام بده ترس همه می ریزه و انجام میدن متاسفانه در جامعه ما باید یه سری از آدما خودشون رو برای انجا هر قضیه ای فدا کنن تا یه موضوع کلی انجام بشه ..جز خدا نباید و نباید چشم امید به کسی داشت و اینو بدونین که نا امیدی از لطف خدا بالاترین گناهه 
سلام خیلی خوشحال شدیم برای دوستان قراردادی دانشگاههای علوم پزشکی که نامه جمع اوری سوابق براشون امده خدا کنه وزارت راه وشرکت فرودگاههای کشور هم برای قراردادی ها بفکر بیفتند

سلام آقای سیاوش

از لطف شما ممنون یعنی واقعا درست می شه؟ خدایا ممنون

خانم فاطمه از علوم پزشکی بهتون گفتم که انجامش میدیم حقیقتش مناز پارسال تا حالا با وزارتخانه بواسطه شغلم که خیلیراحت تر از بقیه باهاشون ارتباط برقرار میکنم درگیر بودم و نمیتونستم بگم چه کارهایی کردیم چون میترسیدم همه چی به هم بخوره گفتم بزار انجام بشه بعد بهتون بگم و خدارو شکر به نتیجه رسیدم ولی اینو بدونید که این شرایط رو مدیون سرور بزرگوارمون جناب دکتر امامی رضوی قائم مقام وزیر بهداشت که از سادات هستند ، هستیم امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشند 
از سیاووش به اعضای گروه این هم اون خبر خوشی بود که قول داده بودم که پیگیرم که انجام بشه ...نامه به دانشگاههای علوم پزشکی برای اطلاعات قراردادی ها و تعیین پست و محل خدمتشون به شماره 1584 مورخ 27/3/94
گفته بودم که درستش می کنیم فقط یه جمله دارم بگم ..خدارو شکر
به قراردادی
سلام دانشگاه کدام شهر و استان هستید؟؟؟؟
با سلام خدمت دوستان اخرین خبر اینکه امروز از وزارت بهداشت برا دانشگاه ما نامه اومده و خواسته لیست اسامی افرادی که کارنامه آزمون ادواری دارن رو بفرستید و این یعنی خود وزارت بهداشت قصد داره اقدام کنه 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۱ تبدیل وضعیت
من با توصیه دانشگاه که گفته بودند مانعی برای شکایت به دیوان نیست شکایت کردم
اما بعدا به من اعلام کردند توی بخش نامه هیچ قیدی و اجباری نیست و گفتند در صورت وجود ردیف و پست و ...... با چند نفر در دیوان عدالت مشورت کردم و شکایتم را پس گرفتم
تهران از وزارت بهداشت و دفتر نوبخت و عسگری ازاد و جمالی قمی هم پیگیر بودم
متاسفانه تا حدود زیادی اختیار به خود ادارات کل داده شده و چون دانشگاه علوم پزشکی هیات امنایی است فعلا دانشگاه ما ( گلستان ) کلا مسکوت گذاشته
تهران هم پیگیری که کردم هم مثبت بود هم منفی مثبتش این بود که گویا پیگیری ها از سازمان برنامه بودجه داره کم کم قانعشون میکنه یه دستور عمل کلی بدن برای تبدیل وضعیت

حرف زیاده کلا من پیگیرم اما هنوزجواب نگرفتم یزی که مشخصه اینکه باید تعدادمون برای پیگیری بیشتر باشه تا تاثیر بیشتری  داشته باشه
یا علی
به : تبدیل وضعیت و دیگر دوستان
ایا شکایت کردیدبه دیوان عدالت اداری ؟
 آیا نتیجه ای مشخص شده ؟
لطف میکنید مراحل و مدارک را اعلام کنید
سلام وزارت راه
سلام
آقای رستگار می تونم بپرسم شما از کدام اداره یا نهاد هستی ؟
من حرفهای آدمهای مغرض رو قبول ندارم ولی اینها همه شنیده های من بود .من هر تلاشی که لازم باشه در این زمینه انجام می دم حتی اگه لازم باشه وکیل می گیرم و تا هر کجا لازم باشه می رم .
اقای فلاح این چه صحبتی هستش که میفرمایید ازمونش باطل شده یعنی چی وقتی بنده 83 قبول شدم و84 قراردادی دولت شدم یعنی در فرجه 5 ساله که کارنامه اعتبار داشته جذب دولت شدم ضمنا این بخشنامه خودش اعتبار این ازمون است شما این حرف آدمهای مغرض را تکرار نکن ،لازم بذکر است پس از اعلام نتایج ازمون استخدامی یکم خرداد که طبق همین بخشنامه انجام شده سازمان مدیریت نحوه اعلام وارسال مدارک ما را اعلام میکند کارکنان جذب واستخدام ادارات چون هنوز روش اجرایی به دستشون نرسیده نمیتونند جواب مشخصی به ما بدهند در مورد شکایت هم شما اگر ثابت کنید که پست بلاتصدی برای شما معرفی شده و شماره شناسه کارمند ایران هم دارید دعوی شما به نتیجه می رسد برای اینکار باید نامه ای که اداره شما به مرجع بالاتر فرستاده وبه پیوست ان یک فایل اکسل است را پیدا کنید در این فایل که یک جدول با نام ونام خانوادگی ،شماره شناسه کارمند ایران، شماره پست بلاتصدی ، عنوان شغل بلاتصدی درج شده به همراه کارنامه قبولی و احکام قراردادی شما مدارک کامل است و مطمئن باشید به نتیجه میرسد
با سلام به همه همکاران
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان اسامی را جمع آوری و طی نامه ای به تهران اعلام نموده است . این بخشنامه رو هر کس باید از اداره خودش پیگیری کنه و ادارات مختلف سلیقه ای عمل می کنند مثلا وزارت کشور آقای ناصریان اصلا اراده ای برای انجام این کار ندارد و اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی نیز نمی نمایید و برخی  از استانداریها به صورت پراکنده اسامی را به تهران ارسال نموده اند طبق بررسیهای بعمل آمده نیز  شکایت به دیوان فایده ندارد چون این موضوع بخشنامه است و الزامی در آن نیست تنها راهش اتحاد بچه های ادواری دار و گرفتن مصوبه از مجلس است قصد ناامیدی همکاران رو ندارم ولی این اطلاعات رو در چند وقت اخیر جمع آوری کردم و در حالت کلی هم به من گفتن ازمونش باطل شده است و نمی شود مانور چندانی داد البته مثل اینکه چند نفر از اطرافیان خاص آقایون با همین بخشنامه تبدیل وضعیت شدن بصورت کاملا محرمانه  امید وارم تمام اطلاعات من اشتباه باشه  یا حق
سلام دوستان در احکام ما هم هنوز سنوات وعنوان شغلی طبق چارت سازمانی درج نشده و قرارداد ما سه ماهه تنظیم شد و بعد از سی ویکم خرداد حکمی نداریم اما حکم جدید ما در اسفند از برج7 تا پایان 93 زده شد که مبلغ اضافه کار ما را نصف کرد  اما درکلیت افزایش وکاهش ها بگونه ای شد که تغییری در دریافتی ما ایجاد نکرد فقط حکم سه ماهه که الان امضا کردیم 14 درصد افزایش مصوب دولت در آن لحاظ شد

سلام. اقای سیاوش شما هم شدید فردین گروه.....من یازده سال سابقه دارم از خدامه که تبدیل وضعیت بشم حقوقم با سابقه پایین تر از خودم پانصد تمن تفاوت داره... امیدوارم موفق بشید ولی منم از دانشگاه میشنوم و میگم تا کسایی از ما که رابطه یا ظابطه بهتری دارند خبر بگیرن.....بازم ممنون از پیگیریها

 

شاید منظور دوستان بخشنامه ذیل باشد که البته وزارت ما ( جهاد کشاورزی ) با وجود داشتن پست خالی بخشنامه را اجرا نکرد و ما کماکان پست نداریم . شما چطور ؟ نحوه ساماندهی کارکنان قراردادی و کارگران مشمول قانون کار (بخشنامه شماره 173707 مورخ 27/12/1393 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور)
http://www.shenasname.ir/bakhsh37.html
با سلام خدمت آقای رستگار عزیز و البته همه
ممنونم از لطفت برادر. بازم اگه خبر امید بخشی بود ، لطفا بقیه رو در جریان بذاریم. بازم ممنون برادر رستگار..

آقا شهرام سلام

در نامه قید شده : باعنایت به مصوبه هیات مدیره مبنی بر همترازی حقوق و مزایای کارکنان قرارداد انجام کار مشخص بر اساس بخشنامه های صادره از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و انطباق حقوق و مزایای آنان مشابه با کارکنان پیمانی بر مبنای قانون مدیریت خدمات کشوری ،......

شماره مصوبه وبخشنامه در نامه آورده نشده که خدمتتون تقدیم کنم ولی احکام بر طبق آن تنظیم گردید و امضا شد

با سلام دوستان کسی قراردادیهایی که آزمون ادواری دارند در وزارت نیرو خبر نداره در ضمن آدرسی که یکی از دوستان داده در سایت ایرنا داده به دکتر نوبخت اطلاع رسانی کنید
سلام بر همه و بر آقای رستگار عزیز
از آقای رستگار خواهش می کنم اطلاعات بیشتری بده.
آیا هیچ بخشنامه ای راجع به قضیه برابری حقوق قراردادی با پیمانی سراغ ندارید؟من هرچه گشتم موفق نشدم .از همه عزیزان خواهش می کنم علاوه بر تبدیل وضعیت، کمی هم انرژی برای پیگیری افتضاح حقوق بذارن.اینجا تو استان گیلان افزایش دوازده هزارتومنی هم داریم!!
سلام به همه دوستان ان شاالله بعد از ماه رمضان خبرهای خوبی برای ما هستش از اسفند ماه صحبتهایی شنیدم از شکایت گروهی از همکاران به دیوان عدالت اداری و در راستای آن شکایت هیات مدیره ما تصویب کرد که نیروهای قراردادی باید به اندازه کف پیمانی ها حقوق بگیرند احکام امسال با آیتم های پیمانی ها صادر شد  ولی جوری محاسبه کردند که مبلغ اضافه کار ما نصف شدودر اولین حقوق یک میلیون پانصد هزار تومان بدهکار شدیم و چون حقوق من کافی نبود 600هزار تومان کم کردند 900هزارتومان را ماه بعد کم کردند ونامه دادند ما رفتیم سابقه بیمه را هم گرفتیم به اداره تحویل دادیم ولی نمیدونم چرا احکام را سه ماهه زدند تا سی ویکم خرداد همه میگند برای روشن شدن نمره ارزشیابی هستش البته در اداره ما دو نوع قراردادی داریم قراردادی های بالای 10 سال قرارداد انجام کار مشخص هستند و قراردادی های 5 سال سابقه که قرارداد مدت معین هستند که شرایط حقوقی انها دیگه خیلی خراب است اما مطمئن هستم دولت مصوبه ای داشته مبنی بر اینکه احکام قراردادی ها بایستی به اندازه کف پیمانی ها باشه
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۶ فاطمه - علوم پزشکی
سلام ..
از همه ی دوستان ممنونم بابت اینکه خالصانه هر چی می دونن اینجا کامنت می گذارن ..
جناب رستگار ، بازم شما 20 تومن اضافه شد .. به حقوق من که 5 تومن اضافه شد .. بیشتر مثل یه جوک می مونه !!
متاسفانه از پارسال هم تصویب کردن فعلا تبدیل پست در قراردادیها ممنوع !!
آقای سیاوش ممنون از انرژی مثبتی که به بچه ها می دین .. میشه لطف کنین بگین از کدوم دانشگاهین؟ و اینکه ازتون خواهش می کنم اگر راهکاری پیدا شد و انشاء اله راه تبدیل وضعیت باز شد به مام خبر بدین.. من تنها امیدم بعد از خدا همین سایته !! چون دور و برم هیچکس ادواری نداره و پیگیر هم نیست ..
با سلام خدمت دوستان ..این خانم وانیا که مثل گلامپ توی گالیور فقط بچه ها رو نا امید میکنه اصلا هم این طور نیست // من از یکی از این دانشگاههای علوم پزشکی هستم خدارو شکر تا حالا کارهای مثبتی کردیم موفق شدیم طی نامه ای از طرف معاونت توسعه لیست بچه های قراردادی ادواری رو جمع آوری کنیم و با رئیس دانشگاه هم صحبت کردیم که در قالب مجوزهای جدید ما رو هم جا بده ..هفته پیش هم با دکتر امامی رضوی قائم مقام وزیر بهداشت صحبت کردیم گفت دنبال مجوز برای این قضیه هستند ضمنا درخواستی از طرف قراردادی های ادواری بهش دادیم و شماره موبایلش رو گرفتیم که پیگیری کنیم .. همه امیدوار باشید و دعا کنید و برای منم دعا کنید چون فکر کنم تنها کسی هستم که این قضیه رو دارم با توکل بخدا و نظر مثبت مسئولین نسبت به خودم بجایی میرسونم که از زیر یوغ ظلم و ستم بیرون بیاییم ..شیرینی یادتون نره
گویا بیشترین ظلم به همکاران بهداشت ودرمان میشود چون کامنتهای شما را که میخونم غمهای خودم را فراموش میکنم وقتی برای درمان به بیمارستان مراجعه میکنیم احساس میکنیم انگیزه کاری بین پرسنل وجود ندارد واین همیشه برای خود من سوال بوده است ولی وقتی پای صحبت شما میشینیم متوجه میشویم شرایط بسیار سختی دارید البته من هم در محیطی کار میکنم که هیئت مدیره دارد و تصمیمات انها همیشه مشکل ساز است و تبعیض بین قراردادی وپیمانی رسمی ها از زمین تا اسمان است ولی منتظر اعلام نتایج ازمون هستم تا بند 30 بخشنامه هم که مربوط به ماست عملیاتی شود به امید خدا
من همزمان با انتظار برای تبدیل وضعیت در دکتری 94 ازاد قبول شدم و منتظر روز مصاحبه هستم در دکتری پژوهشی هم در مصاحبه شرکت کردم و منتظر نتیجه هستم همه قسمت زندگی من شده استرس و گرد پیری روی سرم نشسته خیلی از همکاران بخاطر پیگیری ادواری و ازمونهای دانشگاه من را سرزنش میکنند چون مدرک ارشدم را که تحویل دادم بیست هزارتومان به حقوقم اضافه شد  اما من به خدا امید دارم و هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم تا بلاخره مسئولین مجبور به احترام بشوند بلاخره مجبور میشوند در مقابل توانایی ما سر خم کنند اگر هم بی توجهی کنند که میکنند من توانایی خودم را بالا میبرم و یک کارگاه کوچک برای خودم ایجاد میکنم تا هر لحظه نگران تعدیل نیرو و بی مهری مسئولین نباشم رئیس اداره بخاطر مدرک ارشد من با من مثل کارد و پنیر است
سلام نتایج ازمون یکم خرداد که مشخص بشه به تمام ادارات ابلاغ میشه و از طریق سایت کارمند ایران میتونند اسامی قبولین ازمون ادواری سالهای 81و83و84 را وارد کنند برای گرفتن شماره مستخدم دوستان نگران نباشید بخشنامه ای که بند 30 ان برای ازمون ادواری است در حقیقت اجرا شده با برقراری ازمون استخدامی دولت در تاریخ یکم خرداد این بخشنامه عملیاتی شده حالا وقتی قبولی های این ازمون مشخص بشه و مصاحبه ها شروع بشه بند 30 هم از طریق سایت کارمند ایران فعال میشه الان کارکنان چون اون روش اجرایی نیومده اطلاع درست ندارند ونمیتونند جواب درستی به ما بدهند
سلام
نتایج ازمون یکم خرداد که اعلام بشه امکان ثبت اسامی قبولین ازمون ادواری سالهای 81و83و84و91باز میشه و روشهای اجرایی به ادارات ابلاغ میشود

خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۴ استخدام:کارکنان قراردادی تبدیل وضعیت می‌شوند

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان گفت: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی که کارنامه قبولی در آزمون استخدامی ادواری در سال‌های ۸۱ تا ۸۴ را دارند به صورت ویژه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دست پیگیری است که در صورت به نتیجه رسیدن امکان استخدام این کارکنان در بستر سامانه کارمند ایران فراهم خواهد شد و به محض اختصاص سهمیه به دستگاه‌ها موضوع تبدیل وضعیت این افراد عملیاتی می‌شود.

 



دوستان گرامی

در آدرس تماس با مسئولین(http://www.irna.ir/fa/page/222/) لطفا پیام بگذارید ، من متن ذیل را گذاشتم . شما هم می توانید با اندکی تغییرات کپی کنید ولی خواهشاً اقدام کنید .

جناب آقای دکتر نوبخت   : با سلام و تبریک برای فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

با احترام ، نظر به توجه و اهتمام شما در در حل مشکلات کارکنان دولت  خواهشمند است در مورد تغییر وضعیت نیروهای قراردادی که به استناد ماده 30 دستورالعمل شماره 9757/93/200  مورخ 19/7/93  دولت که عنوان می دارد " تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای کارنامه مجاز در آزمون های استخدام ادواری در یکی از سال های 81 ، 83 و یا 84 باشند، از محل مجوزهای استخدامی دستگاه اجرایی مربوطه امکان پذیر است" اقدام بفرمائید از صدور این بخشنامه حدود 9 ماه می گذرد ولی در اکثر دستگاهها هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است .  شما خودتان از وضعیت ما کارمندان قراردادی مستحضر هستید که با حداقل حقوق با داشتن مدارک تحصیلی از دانشگاههای معتبر دو سوم از مدت خدمت خود را گذرانده ایم در حالی که به دلیل تسویه حساب های پایان سال همیشه در حالت ابتدایی استخدام و دریافت حداقل ها قرار داریم. خواهشمند است با صدور بخشنامه ای واحد برای کلیه دستگاهها زمینه تغییر وضعیت ما را که در آزمون قبول شده و در پست مرتبط با رشته تحصیلی خدمت می کنیم را فراهم کنید و اجازه ندهید ادارات سلیقه ای عمل نمایند  .

با تشکر  

 

دوستان لطفا به آدرس ذیل برای دکتر نوبخت و کمیسیون اجتماعی مجلس پیام بگذارید . اگر تعداد زیاد باشد موثر است . خدا بزرگ است ، بلاخره یک نفر آدم باوجدان شاید پیدا شود .

http://www.irna.ir/fa/page/222/

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۴ فاطمه-علوم پزشکی
با نه سال سابقه کار... با اعمال مدرک ، از کارشناسی به کارشناسی ارشد ، فقط و فقط 5 هزارتومن به حقوق بنده اضافه شد ...
فقط به جرم قراردادی بودن!!!

قابل توجه کسانی که می گن قراردادیها با پارتی اومدن تو سیستم :
بنده 2 سال به صورت یواشکی و رایگان با سیستم همکاری داشتم (بعد از اتمام طرح) .. با ماهی 30 هزار تومن .که می ریختن به حساب یکی از پرسنل ، اون با منت پولو به من می داد . بعد ماهی 50 هزارتومن می ریختم به حساب بیمه خود اختیاری. یعنی در اصل ماهی 20 تومن از پدرم پول می گرفتم .. تا بلاخره شرکتی شدم و به مرور قراردادی..
..
عدالت بیداد می کنه !! 
سلام طبق اخرین خبر از دانشگاه علوم پزشکی مازندران قضیه تبدیل وضعیت منتفی هست ضمنا گفتند دیگه پیگیری نکنید
با سلام ایا کسی میدونه که بخشنامه مربوط به تبدیل وضعیت شامل شهرداری ها هم میشه
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۴ تبدیل وضعیت
به نقل از کارمند سازمان مدیریت

"

سلام. راجع به نیروهای قراردادی که درآزمون های ادواری سالهای 81 تا 84 شرکت کردند بایستی بگم که در صورتی که وزارت خانه مربوطه شان سهمیه استخدامی داشته باشند و آن وزارتخانه بخواهد، می تواند از محل سهمیه های قانونی شون، نسبت به تکمیل برگ شغل و شاغل های افراد( با توجه به پست های وزارتخانه و با توجه به مدارک تحصیلی مورد نیاز وزارتخانه) و اخذ تاییدیه گزینش افراد اقدام کند و سپس از طریق سامانه کارمند ایران براشون شماره مستخدم بگیره. بنابراین اول از همه بایستی ببینیند وزارتخانه تون میخاد یا نمی خاد؟وزارت خانه در انجام این امر، مجبور نیست.

در متن بند موضوع بخشنامه مربوطه آورده شده است که: استخدام پیمانی کارکنان قراردادی دارای شماره شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که در آزمون های استخدامی سال های 81، 83 و 84 شرکت نموده و دارای کارنامه مجاز می باشند، از محل مجوزهای استخدامی ماخوذه توسط دستگاه اجرایی و در صورت وجود پست سازمان بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و داشتن شرایط عمومی استخدام امکان پذیر است) .

همون طور که میبینید از لحاظ حقوقی، این امر در درجه اول نیازمند موافقت اولیه وزارتخانه تون هست. سپس اراسل مدارک مربوطه از طریق سامانه کارمندایران و تایید ما و ارسال شماره مستخدم.

"
با سلام خدمت همه!
خواهش می کنم اگه کسی از عزیزان خبر از بخشنامه ای راجع به لزوم برابری کف حقوق قراردادی با پیمانی دارد به آدرس من ایمیل کند.آخه امسال افزایش حقوقمون در حد کمتر از صدهزار تومانه!..
با سلام خدمت همه قراردادی های عزیز !
از آقای حبیب خواهش می کنم منبع یا بخشنامه ای از برابری کف حقوق قراردادی با پیمانی اگه داره برام میل کنه.یک دنیا ممنون..
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۸ کارمند قراردادی
سلام دوستان
شنیدم گفته شده اگه سهمیه ای که به آزمون استخدامی استانداریها داده شده و استفاده نشده باشه با مجوز استانداری تبدیل وضعیت امکان پذیر میباشد.
من کارمند فرودگاه هستم .هفت ماه پیش اسامی را فرستادن تهران ولی تا حالا هیچ اقدامی نکردن میگن هیات مدیره هنوز تصمیم نگرفته.از کل فرودگاههای کشور ۱۵۰ نفر ادواری قبول شدن خواهش میکنم همه پیگیر باشن.
سلام اقای سیاوش ممنونیم از لطفتون. امیدوارم موفق بشید. 
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۲ قراردادی علوم پزشکی اصفهان
جناب سیاوش ما دعاگو و امیدوار به پیگیری شما هستیم .. فقط ما قراردادیا می دونیم چققدددر در حق ما بی عدالتی میشه ...اون از حقوق و مزایایامون .حق شاغل رو که به ما ندادند(حدود 180) - با چه دردسری ارشد گرفتم ، حالا میگن تغییر پست حتی اگر مدرک تحصیلیت تغییر کرده باشه برای قراردادیها امکان نداره ...
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۳ قراردادی علوم پزشکی اصفهان
سلام ... اینم جواب پیگیری ما از جناب وزیر بهداشت:
یک نکته در مورد استخدام‌ نیروهای جدید

عزیزانی به صورت مکرر در مورد استخدام یا تغییر وضعیت نیروهای بهداشتی و درمانی سوالاتی را مطرح می‌کنند. لازم است خدمت این دوستان عرض کنم که استخدام نیروهای جدید در اختیار شخص وزیر یا وزارتخانه نیست. دولت و مجلس باید در این زمینه مجوز صادر کنند که تا کنون چنین اجازه‌ای به ما داده نشده است. تنها در مورد بیمارستان‌های تازه تأسیس، آن هم به صورت محدود مجوز صادر می‌شود.
در حوزه بهداشت هم فقط می‌توانیم در قالب خرید خدمت و از طریق شرکت‌ها، از تخصص نیروهای مرتبط با این بخش استفاده کنیم. همه ما امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا کمبود نیرو در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش رفع و افراد متخصص به کار دعوت شوند.
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۲ کارمند دانشگاه علوم پزشکی مازندران
من امروز پیگیری کردم اسامی پرسنل هر بیمارستان با ردیفهای خالی مربوط به همان بیمارستان آماده و پیش اقای جاویدنیا هست هنوز ارسال نشده . در ضمن می گفت شاید دوباره آزمون داشته باشه به صورت صوری چون آزمون ادواری شرط ورود به دستگاههای اجرایی بود نه صرفا" استخدام و می گفت معلوم نیست همه این افراد رو بگیرن یا اونهایی رو کهوزارت بهداشت لازم داره . که معمولا" همیشه کادر درمان اولویت دارن و ما پشتیبان بازهم باید صبر کنیم . نمی دونم چی مشه ولی هرچی خیره همونم پیش بیاد .
با سلام خدمت همه ..کارنامه ادواری تون رو باید شخصا به سازمان سنجش مراجعه کنید و با ارائه مدرک شناسایی براتئن ارسال میشه تحویل بگیرید /
دوما خدمت وانیا خانم عرض کنم هر منبع موثقی که گفته کنسله خیلی غلط کرده چون ما در حال پیگیری هستیم ضمنا هیئت امنای امسال صرفا برای بودجه بود چون من قدم به قدم با این قضیه دارم پیش میرم .. دعا کنید به جایی برسیم اونوقت میتونیم برای همه قدم مثبتی برداریم ...فقط خواهشا دعا کنید.
سلام دوستان من کارنامه ام رو گم کردم، کسی میدونه چطوری میتونم دوباره کارنامه بگیرم؟

دوستان در آدرس ذیل پیام بگذارید

http://www.yjc.ir/fa/news/4056677

سلام امروز از یه منبع موثقی شنیدم تبدیل وضع تو علو پزشکی کنسله چون هیات امنا قبول نکردن.واضح گفتن دیگه پیگیری نکنین. کسی اطلاعات دقیقتری داره؟
با سلام 
 کارمندان قراردادی وزارت جهاد کشاورزی :
روزهای 19 و 20 خرداد سمینار معاونت های امور اداری از همه استانها می باشد لطفا با امور اداری استانهای خود هماهنگ کنید تا موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مطرح شود.
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۵ در جواب باران
سلام.عزیزم تا حالا کارت به بیمارستان کشیده؟امیدوارم همواره سلامت باشی .تا حالا شبکاری دادی؟ اره زیادیم حدود 200 نفر تو این همه بیمارستان. شما چرا ناراحتی از تعداد ما مطمئنا حق شما رو بما نمیدن.نمیدونم از کدوم ارگانی ولی هر جا باشی کارت از نظر سختی بما نمیرسه.ما اومدیم اینجا تا باهم باشیم نه فقط درباره حق شخصی حرف بزنیم.شما با همگروهات اینجور هستی خدا به داد زیردستات برسه......
سلام
ای بابا این کارکنان بهداشت درمان چه خبررررررره
چقدر زیادید!!!!!!!!!!!
آخرش ماها رو هم به خاطر این عزیزان کنسل نکنن خوبه....
خب ما تو کل سازمان شاید 10 نفر هم نشیم در کل کشور...
 خب انگار شماها خیلیییییی زیادید و اینجور پیش بره ما هم باید بیخیال شیم خب با این جمعیت کذایی که سازمان شما داره معلومه دولت میگه کنسل و....
سلام.دوستان از سازمان بازرسی کشور جهت بررسی مشکلات کارمندان تو مازندران هستن. ما به اونها راجبه تبدیل وضعیت گفتیم قراره مثلا پیگیری کنن شماهم بگید.باتلفن۱۳۶و سایت shekayat.bazrasi
لطفا با تلفن 111 تماس بکیرید و برای رئیس جمهور پیام بگذارید . هر چه تعداد زیادتر باشد تاثیرش بیشتر است
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۵ قراردادی علوم پزشکی اصفهان
سلام دوستان ..
من امروز تونستم با آقای ولدی (گروه برنامه ریزی و نظارت بر جذب و استخدام) شماره تلفن : 81452647 تماس گرفتم .خیلییی مطمئن گفت : فعلا این بخشنامه کنسله . پیگیری نکنین .
البته توی کامنت قبلی آقا یا خانم تبدیل وضعیت گفتن که از وزارت بهداشت (معاونت توسعه مدیریت و منابع) شنیدن که در چند ماه آینده انجام میشه ...خب منم از همین قسمت خبر گرفتم امروز.گفت فعلا کنسل!!!
به همین راحتی !!!!!!
لطفا برا وزیر بهداشت پیام بذارین .. توی صفحه ی شخصیشون توی کلوب.
سلام خسته نباشید . کارمند قراردادکار معین بهداشت و درمان هستم . تبدیل وضعیت از کی اعمال می شه آیا در سال 94 نیمه اول یا دوم . از شما خواهش دارم ج بدین . ممنون .
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۵ تبدیل وضعیت
دئستان عزیز و پیگیر
من از وزارت بهداشت (قسمت معاونت توسعه مدیریت ومنابع

آدرس : شهرک قدس_ بلوار ایوانک_ بین فلامک و زرافشان_ ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی _ بلوک C _ طبقه سیزدهم _ معاونت توسعه مدیریت و منابع)


و سازمان مدیریت و برنامه ریزی


که هر دو جا گفتند طی چند ماه اینده اداراتی که رردیف خالی دارند میتونند درخواست بدهند و به تعداد ردیف های موجود از بین پذیرفته شدگان تبدیل وضعیت انجام بشه


نکته مهم اینکه در هر اداره ای یه تعدادی از قبول شدگان امسال تبدیل وضعیت میشوند و بقیه به مرور و طی چند سال اینده که خیلی میتونه حق خوری ایجاد کنه

به هر حال پیگیر باشید

سلام دوستان عزیز. ممکنه شما دوستان که نراحل استخدام رو سپری کردید و سرکارتون هستید لطف کنید جواب سوال بنده را بدهید. سوالم در مورد ازمایشات پزشکی هست شامل چه ازمایشاتی میشه ؟ فددی که پرخونی داشته باشه ممکنه براش مشکل پیش بیاد و بخاطر این تایید نشه؟؟؟ممنونم جوابمو بدید
پاسخ:
نه مشکلی نمیاد نگران نباشین
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۷ کارمند قراردادی
دوستان سلام
داشتن پست سازمانی بدون مجوز استخدام؟مگه میشه؟
میشه لطف کنید اون شخص و ارگانی که چنین حرفی زده رو معرفی کنید.در ضمن شما (تبدیل وضعیت)از چه سازمانی هستید؟

به تبدیل وضعیت

با سلام . شما در تهران  از کجا پیگیری نمودید که گفتند اداراتی که پست خالی دارند می توانند تبدیل وضعیت شوند . آیا شامل تمام ادارات دولتی می شود. ممنون

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۷ تبدیل وضعیت
طبق پیگیری که از تهران داشتم گفتند از ابتدای تیر ماه اداراتی که پست سازمانی خالی دارند میتونند تبدیل وضعیت را انجام دهند

مدیر عزیز این لینک را هم با عنوان زیر قرار دهید در صفحه اصلی
"نحوه دریافت کارنامه آزمون ادواری از

سازمان سنجش و آموزش کشور"

دوستان برای دکتر پورابراهیمی از نمایندگان مجلس پیام بگذارید من با عنوان درخواست یک هموطن پیام گذاشتم شما ها هم اگر ممکن است با همین عنوان پیام بگذارید نام شهرتان را داخل پرانتز بگذارید .پیام من را خوانده بود چون مشخصات و محل کارم را پرسیدند بلاخره از دست روی دست گذاشتن که بهتر است آدرس ذیل
 http://pourebrahimi.ir/
باسلام خدمت همدردان و تشکر از مدیریت سایت ما در وزارت نیرو هستیم خواهشا به همه قبول شدگان ادواری  این سایت رو اطلاع رسانی کنید من که امروز فهمیدم افراد زیادی رو جمع میکنم.
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ قراردادی علوم پزشکی اصفهان
سلام دوستان .
اینم لینک صفحه ی دکتر هاشمی در کلوب هستش..
ایشون توی یکی از کامنتاشون تاکید کردن که همه ی نظرات رو می خونن. اگر تعداد زیادی یه کامنت رو در صفحه شون تکرار کنیم احتمالا جواب بدن. این لینک صفحه شونه:
http://www.cloob.com/hassan.hashemi

۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۸ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

سلام دوستان دانشگاههای علوم پزشکی

من چهارشنبه تهران بودم برای جلسه عملکردی دکتر حریرچی معاون وزیر اومده بود اونجا من موقع رفتنش ازش پرسیدم گفت دستورالعمل دادن ولی طول میکشه و عسگری آزاد پیگیر هست .نگفت نه. از جوابش معلوم بود طول میکشه . فقط اونجور من فهمیدم چرا از همین مجوزهای استخدامی جدید ماخوذه چرا مارو تبدیل نمی کنن شمارو به خدا بیاین نامه بزنید . سرمونو که نمی برن. در ضمن امیری غلط کرد . خانمش تو شهدای بهشهر کار می کنه چون زنش از این بخشنامه سود نمی بره .... ضمنا" تو کل ایران کدوم امور اداری ادامای درستی هستن که امیری باشه 

دوستان لطفا برای برنامه های خبری صدا و سیما پیام بگذلرید و بخواهید از مسئولین دلیل اجرا نشدن بخشنامه ای را که خودشان صادر کرده و امید الکی داده اند را بپرسند ما که کلا این ازمون را فراموش کرده بودیم خودشان انرا مطرح کردند و امید واهی دادند.
به آدرس ذیل مراجعه کنید
http://www.monazerehsima.ir/index.php?id=8
خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۴ استخدام:کارکنان قراردادی تبدیل وضعیت می‌شوند
http://www.estekhtam.com/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-94/
دوستان قراردادی باید همه از تمام دستگاهها پیگیری کنیم لطفا از هر طریقی که می توانید موضوع راپیگیری کنید مجبورند یک فکری بکنند برای نماینده های مجلس پیام بگذارید یا اگر می توانید تماس بگیرید  یا به برنامه های تلویزیون مثل پایش پیام بدهید ا. به روزنامه ها نیز می توانید پیام بدهید . لطفا پیگیری کنید اگر خودمان به فکر نباشیم امسال هم تبدیل وضعیت نمی شویم. برای شروع از ادرس های ذیل شروع کنید نیم ساعت هم وقتتان را نمی گیرد جیزی هم از دست نمی دهید

سلام.من با اقای امیری دانشگاه علوم پزشکی صحبت کردم اب پاکی رو ریخت گفت شاید تا اخر سال طول بکشه اصلا این تبدیل وضع ممکنه صورت نگیره.هیچ بایدی وجود نداره. اگر هم باشه مجدد امتحان برگزار میشه.بخاطر همین تو ازمونشون دباره شرکت کردم...... گفت دیگه تماس نگیرید. این اقا یادش رفته وظیفش جواب دادنه.  چطور مجوز ندارن که دارن کلی نیرو جذب میکنن. بخشنامش الکیه.رونوشت نامه رو همین اقا اتوماسیون کرده ولی زیر بار حرفش نمیره. انگار ارثیه پدریشونه.
سلام به همه مخصوصا دوستان وزارت نیرو. در تایید گفته آقای امید باید بگم من هم با توانیر هم با مدیر منابع انسانی وزارت نیرو  هم با خانم ترکمان صحبت کردم. متفق القول میگن سازمان مدیریت هنوز جواب نداده. باید از سازمان مدیریت  برای صدور مجوز پیگیر باشیم.
سلام دوستان وزارت نیرو
باخانم ترکمان 02181606853منابع انسانی وزارنخونه تماس بگیریدبنده تماس گرفتم گفت سازمان مدیریت هنوزجواب نداده پیگیرباشیدلطفا
سلام
 با توجه به اینکه آقای عسگری آزاد  به دلیل ساختار جدید سازمان مدیریت  از سمت خود کناره گیری کردند و از طرفی ماده 30  قانون خدمات کشوری که مربوط به  افراد قبول شدگان در آزمون ادواری می باشد  توسط ایشان ابلاغ شده.   اجرای  این ابلاغ   تحت شعاع  این تغییر و تحول قرار نمی گیره؟

دوستان لطفا در پایگاه ارتباط مردمی دکتر پور ابراهیمی نامه بگذارید . نماینده پیگیری می باشد .

http://pourebrahimi.ir/Letters/SendLetter.aspx

۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۶ کارمند قراردادی
سلام بر دوستان
ما که کلا 5 نفریم.دیروز یکی دیگه از همکارام تماس گرفته با آقای پور حسین بهش گفته که امکان نداره ولی نفراتی که در آزمون ادواری قبول شدن در اولویت استخدام هستن.اگه زمانی مجوز استخدام صادر بشه اولویت با شماهاست.لطفا بقیه دوستان هم اعلام کنن پیگیریهای انجام شده تو چه مرحله ای هست.

zh لطفا ایمیل خود را چک نمایید.

با سلام خدمت کارمند قراردادی

ما در خراسان رضوی تعداد 41 نفر قرادادی با کارنامه ادواری هستیم شما چند نفرید ؟ ما با استانداری که تماس گرفتیم گفتند که  اگر وزارتتان برایتان مجوز نمی گیرد خودتان از طریق معاونت راهبردی پیگیری کنید . به ما گفتند چند نفر نماینده بروید تهران و خودتان پیگیری کنید چون قانون است و باید اجرا شود . اگر تمایل دارید شماره تماس خودتان (شماره اداره و یا همراه ) را برایم ایمیل کنید تا با شما تماس بگیرم.

zh8553@yahoo.com

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۴۹ کارمند قراردادی
zhسلام
من با آقای پور حسین تماس گرفتم گفتند تو بخشنامه صراحتا قید شده  " از محل مجوزهای استخدامی ماخوذه توسط دستگاه اجرایی " و چون استان شما مجوز ندارد پس با این شرایط تبدیل وضعیت امکان پذیر نمیباشد.
والسلام
دوستان قراردادی در سازمانهای جهاد کشاورزی که کارنامه ازمون ادواری دارن با آقای پورحسین در وزارت  تماس بگیرید . مشکل باید از وزارت خانه حل شود به استانداری مربوط نمی شود. ضمنا از امور اداری سازمانتان بخواهید تا اسامی شما را برای اخذ مجوز به تهران ارسال کند . سازمان ما (خراسان رضوی ) اسفند 93 ارسال کرد ولی هنوز جواب نداده اند . شما ها هم پیگیری کنید.
02188906020
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۳ علوم پزشکی مشهد
دوستان سلام
متاسفانه میبینم بخیل تو ادارات کم نیستند.
من فروردین ماه زنگ زدم وزارت بهداشت یک خانمی بعد کلی اسمون ریسمون فرمودند که ما پستهای خالیمونو پرستار و بهداشت درمان میگیریم چرا باید رشته های دیگه بگیریم گفتم پس ما ده سال الاف بودیم اینجا ؟ گفتن هرکی بخشنامه زده حتما خودشم یک فکری داره برای بخشنامه اش.اینا باید برن از سازمان مدیریت مجوز بگیرن بگن ما انقدر پست خالی داریم انقدر نیرو با این شرایط ولی نمیکنن زورشون میرسه اقا اصلا دوست ندارن حال نمیکنن با ما.
لپ کلام

سلام به دوستان وزارت نیرو.

بچه ها من هم از وزارت پیگیری کردم هم از سازمان مدیریت. سازمان مدیریت شماره نامه ارسالی وزارت میخواد. وزارت هم نه شماره نامه رو میده نه پیگیری میکنه. حتی در مورد پیگیری از طرف خودشون هم سوال کردم جواب نمیدن. همه مون باید به نوعی پیگیر باشیم. نه منتظر خبر گرفتن بقیه باشیم.خواهشا در سطح وزارت آشنا پیدا کنید از منابع انسانی وزارت  یه جواب درست بگیره.

۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۴ کارمند قراردادی
با سلام خدمت تمام دوستان
من از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی فارس هستم.تا امروز جواب درست و حسابی نگرفتم.حتی یه نامه هم به رئیس سازمان جهاد زدم ولی میگن مشکل سهمیه دارین که اونم باید از طریق استانداری اختصاص بدن ولی تو نامه ای که ابلاغ کردن نوشته شده ستاد دستگاه اجرایی نسبت به گرفتن سهمیه اقدام نماید.

از نتیجه جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبری دارید ؟

سلام بر دوستان وزارت نیرو

عزیزان از نامه های ارسالی  به سازمان مدیریت خبری نشد ؟

منم به  برنامه پایش و آقای نوبخت با آدرسهای زیر ایمیل زدم . اگه همه بزنن شاید فرجی حاصل بشه دوستان همراهی کنند لطفا.

http://www.irna.ir/fa/page/222/

http://www.payeshtv1.ir/fa/contactus 

در سازمان ما ( جهاد کشاورزی ) دوباره با ما طبق قانون کار قرارداد بستند و قانون دولت را که 10 درصد پست های سازمانی به قراردادی ها تعلق می گیرد را هم اجرا نکردند . بقیه دوستان چطور ؟
سلام بنده هم به برنامه پایش هم پیک نیم روزی و هم باشگاه خبرنگاران ایمیل کردم

با سلام

دوستان گرامی لطفا در صفحه تماس مستقیم با مسئولین برای دکتر نوبخت پیام بگذارید . خواهشاً همه اقدام کنید تا تاثیر گذار باشد . به آدرس ذیل

http://www.irna.ir/fa/page/222/

آره من خیلی پیگیرم شما رو بخدا بیاید همه با هم هماهنگ این قضیه رو دنبال کنیم چون من حکم رسمی های فوق لیسانس رو با حکم خودم که دقیقا دارای مدرک تحصیلی و سابقه مساوی هستیم مقایسه کردم اونا توی حکم سه برابر من هستن و با بقیه مزایا چهار برابر من
با سلام نظر به نص صریح قرآن تا ملتی نخواهد بر او شلمی واقع نخواد شد . دوستان من هم به برنامه پایش ایمیل زدم لطفا و خواهشا همه با هم و یک صدا صدامون رو به گوش مسئولین برسونیم توکل برخدا
سلام
دوستان من را از آب منطقه ای استان به مدیریت منابع آب معرفی کرده اند ولی تا کنون هیچ اطلاع شفافی در این زمینه نمیدهند و فقط اعلام کرده اند که اسامی به وزارت نیرو  اعلام شده ولی تا کنون جواب نداده اند.

باسلام

دوستان منم به پایش ایمیل زدم لطفا شما هم هرچه زودتر اقدام کنید وموضوع  بخشنامه مشمول خودمون رو هم ذکر کنید 

سلام .
منم با معرفی کامل خودم به برنامه پایش ایمیل زدم . به امید خدا..
من برای پایش ایمیل کردم
خواهشا همه این کار را منسجم انجام بدید

دوستان ما باید از تجربیات این وبلاگ و کسانی که با پیگیری ازمون استخدامی استانداری ها دولت را بعد از دو سال مجبور کردند به خواستشون عمل کنند استفاده کنیم

باید سعی کنیم از سایتهای خبری کمک بگیریم و با فرستادن ایمیل و اخبار پیگیریمون از اونا هم بخواهیم پیگیر باشند و در نهایت اگر تعدادمون زیاد بود برای پیگیری بریم تهران
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۱۲ تبیدیل وضعیت
دانشگاه علوم پزشکی به من گفت فقط از تهران پیگیر باشید چون دست ما نیست
گفتند پست و ردیف خالی داریم ولی تهران باید مجوز بده
اینم بگم من دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی جوابی نیامده
دوستان من وزارت خانه هم رفتم گفتند فقط از سازمان برنامه و بودجه پیگیر باشید
گفتند فقط اونا هستند که با یک نامه میتونند این قانون را اجرایی کنند

لطفا همه با سازمان برنامه و بودجه تماس بگیرید یا اگر امکان داشت حضوری برید

اما به نظر من هر کسی توی اداره خودش سعی کنه ادواری دارها را با این وبلاگ اشنا کنه تا تعدادمون زیاد بشه بتونیم پیگیری دسته جمعی داشته باشیم
یا علی موفق باشید
احتمالا افراد خاص تبدیل وضعیت شدن و بقیه رو بیخیال شدن یا اینکه می خوان این موضوع مسکوت بماند تا بعدا با صدور مجوز بازم افراد خاص مد نظر خودشان استخدام شوند .
سلام به همکاران
خواهشا همه پیام ارسال کنند .

با سلام خدمت کلیه دوستان قراردادی که کارنامه آزمون ادواری دارند . لطفا همگی برای برنامه پایش به ادرس ذیل پیام بگذارید تا بخشنامه برای همه کارمندان در همه دستگاههای دولتی اجرا شود و سلیقه ای عمل نکنند.

http://www.payeshtv1.ir/fa/contactus 

 

 

 

سلام دوستان ازسازمان مدیریت برا ادواریهای وزارت نیرو خبری نشد وزارتخونه جواب درستی نمیده 
با سلام خدمت اقا یا خانم حیدری . من هم از جهاد کشاورزی خراسان رضوی هستم که ادواری سال 81 قبول شدم و 11 سال سابقه کار دارم . ما که با آقای حسین پور در وزارت جهاد تماس گرفتیم . جواب مشخصی نداد . گویا اصلا پیگیر نیستند.
از علوم پزشکی های تهرا ن ‌کسیی تبدیل وصعیت شد؟
سلام قراردادمشخص با مدرک ادواری در جهاد کشاورزی خراسان رضوی - اسامی ما را اسفند 93 به تهران فرستادند . سازمانمون میگه منتظر جواب تهران هستند . 15 سال سابقه کار دارم و سال 81 ادواری قبول شدم
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۵۶ دانشگاه مازندران
225 نفر که 80% درمانی هستند تعداد نیروی دارای ادواری کل استان
سلام
کسی میدونه دانشگاه علوم پزشکی مازندران چندتا قراردادی دارای ادواری داره؟
سلام. من از کارگزینیمون که خیلی منصف هم هستن سوال کردم که گفتند با اقای داداشی تو دانشگاه مازندران صحبت کردن و گفتند اسامی رو فرستادن و منتظر گرفتن مجوز هستند.
۲۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۶ کارمند دانشگاه
علوم پزشکی مازندران خری نیست؟ اقای مدیر از تهران برگشت دست خالی بود ؟
سلام کسی از همکاران دانشگاه پیام نور هست که ازمون ادواری  داشته باشه؟خبری داره؟
سپاسگذار
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۴۱ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

سلام دوست عزیز اقای سیاوش

می خواستم بدونم مگه این بخشنامه واسه کل ادارت نیست چطور وزارت بهداشت خودش اجرا میکنه ولی زیر مجموعه اش نه.اصلا" چه ربطی به هیئت امنایی داره به اونا چه . هیئت امنا در خصوص مسائلی که از محل درامد باشه می تونه تصمیم بگیره . شما مطمئن هستید که خود وزارتخانه انجام داده اگه اینطور باشه مطلب موثقی در دسترس باشه ما می تونیم به دیوان شکایت می کنیم.

باسلام خدمت دوستان

بچه ها به نظر من بیایم به برنامه پایش پیامک بزنیم وپیگیری موضوع استخدام افراد مشمول بخشنامه موصوف رو بخوایم تعداد که زیاد بشه پیگیری میکنن.

سلام آقای شمس...شماها باید برید پیگیر باشید قاعدتا نباید آزمون بدید..اما دفترچه وزارت شما رو خوندم و حرفی از ادواری نزده من جای شما بودم همین فردا میرفتم معاونت توسعه ریاست جمهوری و بعدش وزارتخونه..چون مجوز براتون دادند و آزمون برا ادواری دارها طبق بند بخشنامه07/19 بی معنی هست..بگید یعنی میخواید خودتون بخشنامه خودتون زیرپا بذارید...!!!!!!!!!!!!!
سلام.من با دانشکاه علوم پزشکی مازندران اقای امیری صحبت کردم که گفتند خودشان پیگیری میکنن ولی تا حالا خبری نشد. کسی خبر جدید داره؟
سلام من رفتم تهران وزارت بهداشت نیروهای خودشو تبدیل وضعیت کرده ولی میگه شما هیئت امنایی هستید و از طرفی ما مجوز برای نیروی خدماتی درمانی به دانشگاهها میدیم ما با همه وزارتخونه ها فرق داریم ....امچراتوری وزارت بهداشته دیگه ..من میخوام به دیوان و سازمان مدیریت و ریاست جمهوری نامه بنویسم
با سلام من 12 ساله مربی حق التدریس سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشورو در سال 83 در ازمون ادوار قبول شدم خواستم ببینم این بخشنامه شامل منم میشه ما در تاریخ اول خرداد ازمون استخدامی داریم خواهشمندم راهنمایی کنید هر کجا که زنگ زدم موفق نشدم
سلام خانوم فلاح دوباره برا تون ایمیل زدم
سلام من چیزی دریافت نکردم
سلام خانوم فلاح ایمیلتون پیام گذاشتم
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۸ کارمند دانشگاه
از علوم پزشکی مازندران خبری نیست؟ این اقایی که رفته بود تهران  خبر تازه ای نداد

جنال آقای ایرج ممنون هم بایت شماره نامه هم شماره تلفن. ولی تا جایی که من پیگیری کردم. فقط  مسئولین خود وزارت میتونن از سازمان مدیریت جواب بگیرن.منابع انسانی وزارت نیرو باید پیگیری کنه. اگه خودتون هم آشنا ندارید ببینید اطرافیانتون تو سطح وزارت  آشنا دارن که مساله ما رو پیگیری کنن.ما که الان چند روزه دنبال کسی هستیم بتونه برامون جواب بگیره.

سلام خدمت همه عزیزان
من از سازمان ارتباطات هستم تو سازمان ما هم هیچ خبری نیست مشکل از استانداریه چون از کارگزینی ما پیگیر موضوع هستند استانداری جوابی نداده حتی اسامی افرادی که ادواری دارن رو هم جمع آوری نکردند .
سیاوش جان ما الان از اذر سال قبل پیگیر بودیم فعلا خبری نیست
فقط اسامی همه را فرستادن تهران برای تایید
از دانشگاهتون و تهران پیگیر باشید
علوم پزشکی گلستان
سلام تورو خدا کسی از وزارت بهداشت هست که با ادواری تبدیل وضعیت شده باشه ؟ خواهش میکنم اگر کسی هست اینجا پست بزاره 
سلام گرم به مدیر سایت و با سلام خدمت همکاران محترم شاغل در وزارت نیرو - من آشنایی در وزارت ندارم فقط تونستم شماره تلفن آقای محمدزاده مدیر کل دفتر منابع انسانی وزارت نیرو رو از بچه ها بگیرم 021-81606450 موفق باشید.
آقای امید . من از منابع انسانی وزارت نیرو سوال کردم.گفتن فرستادیم جهت استعلام و گرفتن مجوز. راست و دروغ پای خودشون.

سلام.جناب آقای ایرج و امید. ما با سازمان مدیریت تماس گرفتیم. ولی شماره نامه ای رو که از وزارت به اونها فرستاده شده میخوان.نامه از طرف وزارت ارسال شده جهت استعلام.که شماره نامه رو نمیدن.فقط پیگیری از طرف مسئولین میخواد.ببینید آشنای مسئول تو وزارت نیرو دارید.حتی به مسئولین توانیر هم جواب ندادن. تو خود وزارت باید آشنا داشته باشید.

سلام شماره نامه توانیر به وزارت نیرو را من دارم تاریخ 25-11-93 با شماره 93/22/11846
خ لیلا کی میخواد نتیجه را اعلام کنه؟سازمان مدیریت؟
سلام س خ لیلا 
منظورتون شماره نامه توانیر به وزارت هستش یا وزارتخونه به مدیریت ;
شمااطمینان دارید که نامه به سازمان مدیریت رسیده؟

باسلام

از همکاران سازمان بنادر ودریانوردی کسی هست ؟یا خبری از پیگیری ادواری در سازمان داره؟ اگه دوستی هست لطفا اطلاع رسانی کنه.باتشکر از مدیر محترم

ببخشید.آقای امید.

 خانم ترکمان از وزارت نیرو. 02181606853 شماره شون هست اگه درست یادم مونده باشه.

سلام. اقای امید. اسامی الان سازمان مدیریت هست. ما پیگیر شدیم. حتی از وزارت. فقط  شماره نامه رو میخوان تا نتیجه رو اعلام کنن.الان فقط شماره نامه ای که طی اون اسامی از وزارت فرستاده شده رو لازم داریم. شما از طریق خانم ترکمان پمنابع انسانی توانیر یگیر بشید ببینید میتونید شماره نامه رو بدست بیارید.فکر کنم کارگزینی اداره فقط میتونه شماره نامه رو بگیره.من متاسفانه کسی رو تهران ندارم.ولی اگه نتیجه گرفتم خبر میدم.

۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۴ کارمند دانشگاه
سلام.علوم بزشکی مازندران خبر تازه ای هست؟
۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۳ کارمند دانشگاه
سلام.علوم بزشکی مازندران خبر تازه ای هست؟
سلام سرکارخانم لیلا ;اگه تهران هستیدیاکسی راداریدبفرماییدحضوری به وزارت نیرو برن اسامی به وزارتخونه رسیده باید مجوز استخدام رابگیرن ;پیگری لازمه
با سلام خدمت عزیزان
ی سوالی داشتم خب قرارداد کارمعین در پایان سال یکماه سنوات میگیرین..بعدش تفاوتی بین نیرویی که یک سال سابقه داره با نیروی 10 سال سابقه نیست...راهکاری وجود داره بمن بگید؟ ممنونم
با سلام
دانشگاه علوم پزشکی گلستان 20 تا 22 اردیبهشت جلسه هیات امناست
دوتا موضوع مهم برای بچه های قراردادی
1 - افزایش 20 درصدی (فوق العاده شغل؟)
2 - تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دارای ازمون ادواری

البته مطمئن نیستم که پشتیبانی راست گفته باشه

سلام. جناب آقای امید. من هم از وزارت نیرو هستم. باید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی  پیگیر بشید.اگه خبری گرفتید. لطفا اطلاع بدین.


سلام ؛ از همکاران قراردادی استانداری ها که ادواری داشته باشند، فردی است که تبدیل وضعیت شده باشه؟ لطفاً اگر افرادی هستند جواب بدن . تا بقیه هم به همون نحو اقدام کنند.
سلام من از گمرک هستم
سلام از همکاران وزارت نیرو ام که ادواری دارم کسی خبری داره
سلام به همکاران
من از معاونت برنامه ریزی استانداری گیلانم اینجا نیز فعالیتی انجام نمی شود  بیشتر خود بچه ها پیگیر هستند فقط اسامی جمع شده و از بقیه ماجرا بی اطلاع هستم و به ما گفتن در صورت داشتن مجوز اولین گروه شما خواهید بود ولی کی مجوز  میدن الله العلم
سر کار خانم زهرا شما از کدوم اداره هستی ؟
بچه ها کسی از گیلان با ادواری تبدیل وضعیت شده !  اینجا که اصن به روی خودشون نمیارن
بچه ها کسی از گیلان با ادواری تبدیل وضعیت شده !  اینجا که اصن به روی خودشون نمیارن
من از وزارت بهداشت پرسیدم اصلا اطلاعی نداشتن یا نخاستن چیزی بگن. بنظر من استاداری ها بهترین گزینه هستن. دانشگاه علو پزشکی مازندران همیشه از اخر اوله.
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۱۶ علوم پزشکی مازندران

سلام دوستان عزیز

دانشگاه ما تازه بعد تعطیلات می خواهد اسامی رو بفرسته تهران با پستهای خالی . اصلا" بروز نمیدن که چه خبره چیکار میکنن. مگه میشه پزشکی قانونی ، ارتباطات ، سازمان اسناد و.. انجام بدن ولی این دانشگاه علوم پزشکی بمونه . البته بعید هم نیست . به امید پیروزی

لطفا کسانی که در تهران هستند و کارنامه ادواری را دارند حضورا به معاونت توسعه و برنامه ریزی مراجعه بکنند و نتیجه رو داخل سایت قرار بدن
سلام دوستان گرامی
با اقای آشوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس بگیرید 85352301و 85352302
برای تماس با آقای سیلمانی شماره های سازمان مدیریت رو بگرید وصل کنن . قراره در جلسه شورای معاونین استان ما این موضوع مطرح بشه تا ببینن چه کار می توانند انجام بدهند .
در ضمن دوستان در وزارت ارتباطات هم مثل اینکه از این قانون استفاده کردن و تبدیل وضعیت شدن .کسی از تهران اینجا نیست یه پیگیری حضوری انجام بده ؟
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۴۳ علوم پزشکی مازندران

سلام دوستان عزیز

من به دفتر آقای حسین لو زنگ زدم گفت با سلیمانی تبار باید صحبت کنید اون همه چی رو می دونه کسی اونو می شناسه شماره ای داره ازش؟

۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۹ علوم پزشکی شاهرود
با سلام دانشگاه ما که حتی حاضر نیست لیست اسامی رو بفرسته به هیچ عنوان قبول نمیکنن 

با سلام وتقدیم احترام خدمت دوستان

چند ماه پیش مدارک ما رو هم ارسال کردن سازمان .از رئیس امور اداری خودمون هم پیگیری کردم گفت طی صحبتی که با سازمان داشته ،گفته اند که استخدام شما ادواریها از اونایی که سابقه از سال 77به قبل دارن بیشتره وخیلی امیدوار باشین .البته امروز هم پیگیری کردم که متاسفانه خبر جدیدی نیست.اگه یکنفر از محل این مجوز ها استخدام شده باشه از دیوان میشه پیگیری کرد وبه نتیجه رسید. بخدا بیرحم هستند که بعد از17سال سابقه با دومدرک لیسانس هنوز قراردادی هستیم .به امید اجرای هرچه زودتر استخدام ادواریها

تا دیر نشده مثل دفعه های قبل شروع به پیگیری جدی لازمه
سلام دوستان .گفتم  که از طریق سا زمان بعداز تامین اعتبار از استانداری و گزینش و مکاتبه با معاونت توسعه ریاست جمهوری موفق به این کار شدیم  البته سازمان ما مجوز استخدامی رو از قبل گرفته بود.سازمان پزشکی قانونی کشور هستیم.کلا باید خودتون خیلی پیگیر باشید.اطمینان داشته باشید درست میشه
سلام دوستان اگه کسی رو می شناسن که با ادواری تبدیل وضع شده سازمان یا اداره و همین طور استان رو اعلام کنند .
سلام
من از دانشگاه علوم پزشکی گلستان هستم . 2قبولی ادواری در سال 83دارم وقراردادی ام .کارگزینی فقط چندماه قبل از عیداسامی ماروگرفتندگفتند دادیم تهران !اماتاحالاخبری نشده خیلی از ادارات گفتند ماتبدیل وضعیت شدیم اماخبری تودانشگاه علوم پزشکی نیست تویکی از خبرها خوندم افزایش حقوق 180000تا250000برای قراردادی های  علوم پزشکی تهران اجراشده میخواستم بدونم چرابرای شهرستانها اجرانمیشه؟یادیک بام ودوهواافتادم ترم آخر ارشد دردانشگاه علوم تحقیقات بودم که به ماگفتند برای پایان نامه 2نمره به مقاله اختصاص داره خیلی از دوستام ترم 5پایان نامه داشتندخبرخوش برای اونهااین بودکه دستورالعمل اومده مقاله نیم نمره داره وپایان نامه از 19:30حساب میشه به شوخی به دوستام گفتم به احتمال زیا دیکی از آقایون یا دست اندرکاران به احتمال زیادخودش یایکی از اعضای خانواده اش این ترم دفاع یا پایان نامه دارند.این قانون گذاشتند باورکنید به سه ماه نکشیدکه مجدد همون دستورالعمل قبلی اجراشد .حالاماقبول شدگان ادواری میترسیم که کسانی که مد نظر هستند استخدام بشوند ومجددمابشیم مضحکه دست خیلی ها بااین همه سروصدایی که به پاشده !لطفاکسانی که پیگیرند اطلاع رسانی کنند بخداماکلافه شدیم .
دوستان سعی کنید تمام کسانی که ازمون ادواری دادند را با این وبلاگ اشنا کنید باید تعدادمون برای پیگیری زیاد بشه
آقا یا خانم کارمند
لطفا مراحلو یا فرایند را کامل بفرمایید
ما می توانیم به استناد تبدیل وضعیت شما رای دیوان بگیریم
کدوم سازمان هستید و مجوز را اداره کل استان شما داد یا وزارت خانه تون؟
ثواب داره والا...ممنون میشیم اطلاعات کامل تر بگید

بله اکثر ما گویا از دانشگاههای علوم پزشکی هستیم...الان حق ما رو توی حق شاغل هم خوردن.به بچه های پیمانی و حتی طرحی قبل از عید 180 اضافه شد.شنیدم علوم پزشکی تهران به قراردادیها هم پرداخت کرده ولی ما هیچچچی...اخبار بیست و سی نمی تونه کمکی بکنه؟؟؟ چطوری میشه مشکلمون رو رسانه ایی کنیم؟؟؟
۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۲۱ دانشگاه علوم پزشکی مازندران
دوستان عزیز اگه رسانه ای نشه و تخت فشار نذارین اونا تو خرداد نورچشمی هاشون و میگیرن و باز کار ما به تاخیر می افته. اصلا نمی دونم چرا اینا اینجورین . من رفتم استانداری نامه رو برگشت دادن به دانشگاه گفتن چرا به ما نامه می زنید دستورالعمل رو دارید خوب اجرا کنید از وزارت خونتون مجوز بگیرد بچه ها رو استخدام کنید ما فقط نامه رو ارجاع دادیم . گیر کار فقط تو دانشگاهههای خودمون و بعدش هم تو وزارت بهداشت هست.

سلام. دوست گرامی  خانم یا آقای  کارمند . خواهش میکنم دقیقا بگید چطور پیگیر بودین ؟

 به نظر من بعد از اینکه مطمئن شدیم  از ارسال اسامی از وزارت باید از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی دفتر استخدام  یا دفتر  آقای عسگری آزاد پیگیر بشیم.

 خانم یا آقای فلاح. باهاتون موافقم ولی فکر نکنم کسی بخواد از طریق وایبر این مساله رو پیگیری کنه. چون همدیگه رو نمیشناسیم. مگه اینکه تو فیس یه پیج به همین نام ادواری باز بشه.بازهم اگه پیشنهاد دارین بفرمایین.

ممنون از همکاری همه.

جناب کارمند
شما کجا کار میکنید ؟
همکاران گرامی باز هم  پیشنهاد می کنم برای سرعت بیشتر در ارتباطات و نتیجه گیری بهتر از شبکه های اجتماعی استفاده کنم که پاسخ سوالات رو سریعتر در اختیار هم قرار بدهیم .
سلام
همکار گرامی ضمن سپاس از پاسگویی شما دوست عزیز اگر امکان دارد ما رو هم راهنمایی بفرمائید تا ما هم موفق به گرفتن حکم پیمانی بشویم
شما از کدام استان و از کدام اداره یا سازمان هستید؟
۰۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۸ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دوستان عزیز لطفا" بفرمائید از کدوم سازمان یا نهاد هستید که تبدیل وضع شدید. فکر می کنم اونهایی که مثل من همینجور کارشون گیره همه از دانشگاههای علوم پزشکی باشند . یکی نیست بگه چرا یه اداره انجام می ده یکی دیگه اینقدر اذیت می کنه. کار زیاد واسه وزارت بهداشت و از ما جای سه تا نیروی کار می کشن حالا نوبت استخدام میشه فکر به فکر بچه های خودشون هستن. سیرن آقاجان سیر چیکار به ما دارن.

 

ادواری سال 84 و از فروردین ماه تبدیل وضعیت شدیم
سلام دوستان .ما خودمون از طریق کارگزینی اداره و استانداری  و ارتباط با همون شماره تلفن های معاونت توسعه موفق به این کار شدیم.نگران نباشید زمان بر هست ولی حتما انجام میشه
دوستان پیگیر تبدیل وضعیت بنده به دلیل پیگیری استخدام خانومم در ازمون استخدامی استانداری ها دو سالی هست که با پیگیری قبولین ازمون استخدامی استانداری ها اشنا هستم
میخوام مطلبی را بگم که دو ساله شب و روز باهاش درگیر بودم
اگر قبولین ازمون یه سایت ایجاد نمیکردند و پیگیری ها هدفمند نداشتند نمیتونستند به نتیجه برسند
ما هم برای اینکه حقمون در ارتباط با ازمون ادواری و تبدیل وضعیت را بتونیم بگیریم به نظر من باید چند کار زیر زا انجام بدیم

1 - ایجاد یک وبلاگ یا درخواست از مدیر محترم این وبلاگ برای قرار دادن این صفحه به صورت مشخصتر در صفحه اصلی

2 - اطلاع رسانی به تمام کسانی که جز قبولین ادواری بودند و الان قراردادی هستند ( با افزایش تعداد افراد پیگیری ها منسجم تر و دقیقتر میشه )
خیلی ها الان اصلا اطلاع ندارند و اگر اطلاع پیدا کنند شاید با پیگیری هاشون بتونند هم به خودشون و هم ما کمک کنند

3 - پیگیری از طریق سایتهای خبری و روزنامه ها و رادیو تلوزیون و نمایندگان مجلس
باید ادرس ایمیل سایتها و روزنامه ها را پیدا کنید و یک ایمیل بزنید
و شماره تلفن نمایندگان را پیامک بدید

4 - پیگیری مستمر از   سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
که میتونید از داخل سایت سازمان یا سایت کارمند ایران به شماره تلفن ها و ادرس ایمیل ها دسترسی پیدا کنید

5 - ............................

دوستان خواهشا همه پیگیر باشید


همراه شو عزیز همراه شو عزیز

تنها نمان به درد

کاین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی شود

دشوار زندگی هرگز برای ما بی رزم مشترک آسان نمی شود
لطفا به ادرس زیر برید و سوالات خودتون را در ارتباط با بخشنامه تبدیل وضعیت مطرح کنید

http://www.mdhc.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=Question&CategoryID=7458e8e8-a2ad-4ddf-916d-025d7e6cd43c&WebPartID=136cbdc6-d75a-40ff-aeda-9a6036a7ad65&ID=cc662946-99ee-43a4-984d-f72300c9347b
تنها راهش پیگیری دسته جمعی و رفتن به تهرانه

یا حداقل هر کسی چند تا زنگ بزنه به شماره تلفن هایی که توی سایت کارمند ایران هست
اما بعضی حتی از ادارشون پیگیری نمیکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سلام .خانم یا آقای کارمند!
تبریک میگم
ادواری چه سالی قبول شدین ؟
لطفن بفرمایید چه روالی رو طی کردین که موفق به تبدیل وضعیت شدین .
سلام
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنان قضیه رو مسکوت گذاشته ...حتی اقدام به شناسایی افرادی که کارنامه قبولی ادواری دارند نکرده ..لطفا اگر کسی می تونه راهنمایی کنه . خب وقتی اسم ما از طریق دستگاهمون اعلام نشه چطور تبدیل وضعیت بشیم؟؟؟؟ از مدیر محترم سایت ممنونم بابت مدیریت این وب لاگ
دوست عزیز کارمند ضمن تبریک به شما .کی تبدیل وضعیت شدید ؟ ایا سال گذشته و بوده یا همان سال 84 ؟
سلام به همه همکاران ما امروز بچه های ادواری دار زیر مجموعه استانداری رفتیم معاونت نیروی انسانی متوجه شدم گیر از خود تهرانه و اونا گفتن فعلا دست نگه دارید به نظر بنده یه پیگیری در سطح کشور می خواد هر کس جداگانه نمی تونه کاری بکنه

سلام به همه دوستان. از مدیریت سایت بخاطر ایجاد این صفحه برا تبادل نظر تشکر میکنم. دوست کارمند.تبریک میگم.برای ماهم دعا کنین.

من هم پیگیر شدم از وزارتخونه گفتن اسامی رو فرستادن  دفتر عسگری ازاد. دیگه نمیدونم منظورشون اختصاص کد و مجوز بوده یا چی؟

میشه بگین شما از کجا پیگیر مساله بودین؟ با این اوصاف فکر میکنین ما هم تبیل وضعیت بشیم؟

ممنون از همه دوستان بخاطر نظراتشون.امیدوارم خبر تبدیل وضعیتتونو تو همین صفحه برامون بنویسین.


سلام دوستان ما که کارمند قراردادی با ادواری بودیم شکر خدا تبدیل وضعیت شدیم اطمینان داشته باشید با پیگیری های خودتون انشاءالله شما هم تبدیل وضعیت میشین
لطفا و خواهشا همه پیگیر باشد تا بتونیم صدامون را به گوش مسئولین برسونیم
اگر هر کسی پیگیری کنه اونا مجبورند یه جوابی بدهند


"

قابل توجه دوستان قراردادی

من با دفتر آقای عسکری آزاد تماس گرفتم . به من گفتن با آقای حسن لو تماس بگیرین ایشون اطلاعات لازم را دارن من چند دفعه تماس گرفتم جواب ندادن شماره رو میذارم اگر کسی خواست تماس بگیرد

آقای حسن لو   85352341 021

"

خوهشا پیگیر باشید